B92 Blog    Članovi    Tibor Jóna    Bezocna privatizacija javnog medija...

Tibor Jóna
01:07
SUB
08
DEC

Bezocna privatizacija javnog medija...

Na kojoj se najiskrenije izvinjavam. Skuzajte, muka me naterala.

Ako postoji kakav dobar Samaricanin ili dobra Samaricanka, uopste osoba velikog dobrotvornog kapaciteta koji dolazi iz Londona za Beograd u januaru, ne bilo mu / joj zapovedjeno neka mi se javne preko privatne poruke, da me zaduzi za zivot!

 Hvala !

Malo na temu o kojoj sam vec zvakao.

Koliko puta ste culi one preslatke ljude koji pocinju recenice sa : "Ja licno nisam rasista, ali...", ili "Ja licno nemam nista protiv Roma, ali..." ili "Ja nisam homofob, ali..."

I onda, posle tog, preslatkog ALI obicno dodje tirada homofobije, romofobije, rasizma koje bi se postideli i najautovaniji rasisti, homofobi ili romofobi... 

Da pitamo Dragana Jovanovica da li on mrzi Rome! Da li on Dragan Jovanovic smatra da su Romima nasilje, kriminal i shtroka imanentni, kao sto su Srbima ili uopste "belcima" imanentni chipka, klavir ili sufle? Da ga pitamo i da li on misli da su geta dobro i sistemsko, takoreci "Endloesung" resenje za "Romski problem"?

Da li bi Dragan Jovanovic rekao:

a. Ja, Dragan Jovanovic?! Da mrzim Rome i mislim sve to?!?! Nikad! Ja licno nista nemam protiv njih, ali...

ili 

b. Da, ja Dragan Jovanovic mislim to i to...

Danas, ili ovih dana, mozda je verovatnije da bi D.J. dao odgovor pod a. No, verujem da je samo pitanje vremena kada ce odgovor i pod "B" postati realna opcija. Jer ako je danas i moralno neprihvatljivo reci "Da, ja mrzim Rome" nastavili se ovako sa govorom mrznje, samo je pitanje dana kada ce i to postati svakodnevnica na koju ce nas navici.

(Menja li to shta? Ne! To samo znaci da ce ti - Draganu Jovanovicu podobni, govoriti ono sto misle. Za akcije koje preduzimaju - kao ova izgradnja ovog veselog naselja opasanog zidom i zicom - nece biti nikakvog znacaja da li je odgovor pod A. ili pod B. njih ce uvek motivisati ono pod B." 

Ono si, jel, sto mislis, a ne sto govoris. 

Neki predstavnik sindikata danas je izjavio da je realno ocekivati kamenovanje Vlade. Chu kamenovanje? Sta je lik? Freakin` Dzimi Flinston Hofa?

Pa iz skupstine stigne da se moze spaljivati B92, sto sa ulice ne bi stiglo i po koji kamichak u prozor Vlade? 

Javni se govor u Srbiji pretvorio u pravi Sajam extremizma i pratece opreme. Od tabloidnog tiska do ministarske fotelje - kurve, pushenje da je lepsa, narkomani, spaljivanje, kamenovanje, sta nije jasno u majcinim recima, siptarske glumice, ustashke kurve...Sa verbalnim, jaca i fizicko nasilje. Ako smes da kazes da bi kamenovao, zasto ne bi i kamenovao?

I onda, sta se vama cini kao veci problem naseg drustva:  

Dragan Jovanovic i njemu podobni koji pogane sprovodeci u delo svoje monstruozne ideje naselja ogradjenih zicom ili Petar Lukovic ili Predrag Azdejkovic koji pogane na takve ljude i njihove naopake prakse?

Ko je opasniji?

Dragan Jovanovic i njegova zica oko Roma ili psovanje Petra Lukovica i nevaspitanje Queerija na temu te zice?

Koji to medijski format daje naputke za nasilje?

"Politika" kad objavljuje Jovanovica ili "Pescanik" kada daje prostor Petru Lukovicu?

Cije su reci realnije pretnje ili pozivi na obracunavanje sa neistomisljenicima?

One reci koje se sprovode u delo u dnu nekog placa ili one izgovorene u ocajanju sto se u dnu placa dize zid sa zicom?

Sta je gore?

Biti decak kojeg pipka duhovnik-pedofil ili biti covek koji slusa psovke na racun tog pedofila u mantiji?

Gde ima vise etike?

U "Politici" ili na "b92"?





Komentari (83)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

kobacspo  02:25 08.12.2007
Preporuka: 0

RAZMISLJANJE ...

#Link  Replika: 0
ili Petar Lukovic ili Predrag Azdejkovic koji pogane na takve ljude i njihove naopake prakse?


Lukovicu svaka cast a Azdejkovic, me banovao, sa svog bloga kada sam dao komentar, krajnje neuvredljive sadrzine, cak duhovite. On ne trpi kritiku i hteo bi da marsira gde hoce, samo sto nema nikog da mu pravi drustvo... :)

Gde ima vise etike?

U "Politici" ili na "b92"?


U B92 naravno, ziveo B92, volim B92, gledam samo B92 :) :) :) Politiku nikad nisam ni kupio

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  02:39 08.12.2007
Preporuka: 0

U pitanju je odgovor

#Link  Replika: 4
I onda, sta se vama cini kao veci problem naseg drustva:

Dragan Jovanovic i njemu podobni koji pogane sprovodeci u delo svoje monstruozne ideje naselja ogradjenih zicom ili Petar Lukovic ili Predrag Azdejkovic koji pogane na takve ljude i njihove naopake prakse?


Kada se tako postavi to je, po meni - fizika, ybt - i to čista, za osnovnu - VII razred :
akcija rađa reakciju.
Zaključujem, vispreno, da bez akcije - ni reakcije ne bi bilo. To sam dosta puta nekima na blogu u malo promenjenoj formi "pojašnjavao".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  02:57 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: U pitanju je odgovor

Unfuckable

Zaključujem, vispreno, da bez akcije - ni reakcije ne bi bilo. To sam dosta puta nekima na blogu u malo promenjenoj formi "pojašnjavao".


vi ste uzbudjeni zbog dogadjaja u zvezdi i ne znate sta pricate ;))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
asterix  03:11 08.12.2007
Preporuka: 42

Re: U pitanju je odgovor

Dragan Jovanovic je ubacheni agent CIA on nije Dragan Jovanovic on je kamikaza, njega je lichno poslala Kondoliza Rajz da se samounishti unutar neprijateljskih linija u momentu kada se reshava pitanje Kosova. On je samo jedan od agenata CIA koji su ubacheni u nashu teritoriju, pre par dana su otkriveni agenti "deca sa posebnim potrebama" unutar ustanova u kojima su bili zbrinuti o troshku drzave. Reakcija drzave na njihovo otkrivanje je bila efektna i oni su bili mucheni dok nisu priznali svoju povezanost sa americhkom agencijom CIA. Na zalost jedan agent je uspeo da poshalje signal u svoju bazu i drzavna akcija je osujecena. Drzava apeluje da se ne izlazi iz stanova i da non stop proveravate svoj TV signal i frekvenciju zbog mogucnosti da CIA ubaci neke svoje emisije u kojima ce prikazivati Shiptare kao ljude koji ujutro peru zube, doruchkuju, smeju se i chitaju poeziju, idu u bioskop, vode ljubav, daju imena kucnim ljubimcima. To je naravno laz, njima zubi poispadaju sa 15 godina, ne znaju da chitaju,ne smeju se vec samo psuju i mashu pesnicom ka Srbiji, ne gledaju filmove jer nisu na Albanskom i ne vode ljubav, vec se samo razmnozavaju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  03:15 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: U pitanju je odgovor

Tibor Jóna
Unfuckable

Zaključujem, vispreno, da bez akcije - ni reakcije ne bi bilo. To sam dosta puta nekima na blogu u malo promenjenoj formi "pojašnjavao".


vi ste uzbudjeni zbog dogadjaja u zvezdi i ne znate sta pricate ;))


možebitno, ali stojim iza izrečenog. Ruši se ikona srpskog sporta...ruži se.
Bez glupavih i pljuvačkih komentara na račun Premijera koje slučajno pročitah - ja nikada ne bi obratio pažnju na ovo mesto pod Suncem. Ne bi me bilo ovde.
Što se Zvezde tiče ...akcija je usledila mnogo pre batinanja žandara. Batinanje žandara je bilo reakcija, tvrdim.
da mr Jovanovic nije kakao po webu nikada se ovaj moj i Vaš pre toga, komentar pojavio ne bi - a ni celokupni blog Jelene Krajšić.
Ništa od toga ne bi postojalo.
Možete li zamisliti ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran  14:02 08.12.2007
Preporuka: 7

ja njega kamdžijom švić,

on mene levčom tras.
akcija rađa reakciju.
Oni postoje - mi ih kinjimo.
Kad ne bi postojali, mi ih uopšte ne bismo kinjili.
Akcija izaziva reakciju.
Što ne bi oni lepo izvoleli prestati postojati,
Kao gest dobre volje.
Pa bismo ih mi prestali kinjiti...

Tako bismo lepo
uz obostrane ustupke
i obostranu dobru volju
prevazišli sve nesporazume
mirnim putem
u skladu sa poveljom UN
i međunarodnim pravom.

Ja bih eto i ovim putem
i ovom prilikom
apelovao na njih
da se urazume
i prihvate našu kompromisnu inicijativu
za prevladavanje krize
koju su oni nesmotreno izazvali
svojim jednostranim postojanjem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  08:56 08.12.2007
Preporuka: 0

Bezocna Tiborova manipulacija ...

#Link  Replika: 37
Tibor Jóna

Dragan Jovanovic i njemu podobni koji pogane sprovodeci u delo svoje monstruozne ideje naselja ogradjenih zicom ili Petar Lukovic ili Predrag Azdejkovic koji pogane na takve ljude i njihove naopake prakse?

Ko je opasniji?

Dragan Jovanovic i njegova zica oko Roma ili psovanje Petra Lukovica i nevaspitanje Queerija na temu te zice?




Tibore,

ja mislim da je najopasnija manipulacija i izvrtanje koje ti ovde radis... Prvo jasno je da se ovde ne radi o "opasivanju naselja zicom" nego o pregradjivanju prolaza kojim se onemugacava celom naselju da prolazi odredjenom ulicom. Naravno postoje stvari koje se i tome mogu kritikovati (vec sam pisao na blogu kod Jelene pa se necu ponavljati) ali ovo preuvelicavanje lici na ruznu zloupotrebu problema sirotinje u politicke svrhe (posto se tamo govori o "ugorzenim socijalnim grupama medju kojima je i jedan broj Roma") ...

Kao sto je ova tvoja manipulacija u odbrani Queerije i Pere koji su navodno "psovali" Dragana Jovanovica i njegovu "zicu oko Roma" ...

To ste se pomenuti Jovanovic moze kritikovati za odredjene stvari ili sto je neki pop eventualno kriv za odredjene kriminalne aktivnosti, ne znaci da Queerija i Pera mogu vredjati milione vernika SPC ili da Pera moze da pljune sve i svakog u odbrani svog politickog sefa ...

pozz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  09:13 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

Virtuelni Vasilije
Tibor Jóna

Dragan Jovanovic i njemu podobni koji pogane sprovodeci u delo svoje monstruozne ideje naselja ogradjenih zicom ili Petar Lukovic ili Predrag Azdejkovic koji pogane na takve ljude i njihove naopake prakse?

Ko je opasniji?

Dragan Jovanovic i njegova zica oko Roma ili psovanje Petra Lukovica i nevaspitanje Queerija na temu te zice?




Tibore,

ja mislim da je najopasnija manipulacija i izvrtanje koje ti ovde radis... Prvo jasno je da se ovde ne radi o "opasivanju naselja zicom" nego o pregradjivanju prolaza kojim se onemugacava celom naselju da prolazi odredjenom ulicom. Naravno postoje stvari koje se i tome mogu kritikovati (vec sam pisao na blogu kod Jelene pa se necu ponavljati) ali ovo preuvelicavanje lici na ruznu zloupotrebu problema sirotinje u politicke svrhe (posto se tamo govori o "ugorzenim socijalnim grupama medju kojima je i jedan broj Roma") ...

Kao sto je ova tvoja manipulacija u odbrani Queerije i Pere koji su navodno "psovali" Dragana Jovanovica i njegovu "zicu oko Roma" ...

To ste se pomenuti Jovanovic moze kritikovati za odredjene stvari ili sto je neki pop eventualno kriv za odredjene kriminalne aktivnosti, ne znaci da Queerija i Pera mogu vredjati milione vernika SPC ili da Pera moze da pljune sve i svakog u odbrani svog politickog sefa ...

pozz

E Vaso, svakakve ludorije braniš i relativizuješ, ali da ćeš braniti nacizam tome se nisam nadao.
A ovo što taj Jovanović radi čist je nacizam...I to ne samo sa naseljem koje će ograditi žicom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  09:16 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

Virtuelni Vasilije

Tibore,


To ste se pomenuti Jovanovic moze kritikovati za odredjene stvari ili sto je neki pop eventualno kriv za odredjene kriminalne aktivnosti, ne znaci da Queerija i Pera mogu vredjati milione vernika SPC ili da Pera moze da pljune sve i svakog u odbrani svog politickog sefa ...

pozz


Eto, na primer Vi, Vasilije, nista nemate protiv Roma, jel, ali....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  09:21 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

Tibor
Eto, na primer Vi, Vasilije, nista nemate protiv Roma, jel, ali....


Pa naravno da nemam posto imam bliske prijatelje medju njima i sa nekima od njih sam odrastao ... Zato mi i smeta ovakva zloupotreba njihovih problema u prljave dnevno-politikce svrhe ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  09:27 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

Virtuelni Vasilije

Pa naravno da nemam posto imam bliske prijatelje medju njima i sa nekima od njih sam odrastao ... Zato mi i smeta ovakva zloupotreba njihovih problema u prljave dnevno-politikce svrhe ...


a ne smeta Vam sto postoje ulice koje ih nisu dostojne? MIslim dostojne Vasih bliskih prijatelja medju Njima? Ili je to geopolitika? Pa je onda ok?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  09:40 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

a ne smeta Vam sto postoje ulice koje ih nisu dostojne? MIslim dostojne Vasih bliskih prijatelja medju Njima? Ili je to geopolitika? Pa je onda ok?


Naravno da mi smeta ... i to sam vec rekao kod Jelene (link posta sam vec ostavio gore). Ali mi smeta isto tako da kad iz se pregradjenog prolaza prema nekoj ulici (za siromasne medju kojima su, izgleda vecina Roma) izvuce naslov "Romi ogradjeni zicom". Meni je i to odvratna manipulacija (kao sto mi je odvratno ono prgradjivanje) ... a vama ocigledno ne smeta posto se i vi time bavite ...

ps. uostalom ta ograda i nije samo za Rome nego i ostale "socijalno ugrozene" medju kojim ocigledno ima i Srba ... a ja i medju njima, gle cuda, imam bliskih prijatelja ... i svoje prijatelje ne izdvajam prema nacionalnosti, nego sam vam gore to napomenuo posto ste vi (u vasem stilu) pokusali da mi "nakalemite" netrpeljivost prema Romima ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  09:45 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

Virtuelni Vasilije
a ne smeta Vam sto postoje ulice koje ih nisu dostojne? MIslim dostojne Vasih bliskih prijatelja medju Njima? Ili je to geopolitika? Pa je onda ok?

Naravno da mi smeta ... i to sam vec rekao kod Jelene (link posta sam vec ostavio gore). Ali mi smeta isto tako da kad iz se pregradjenog prolaza prema nekoj ulici (za siromasne medju kojima su, izgleda vecina Roma) izvuce naslov "Romi ogradjeni zicom". Meni je i to odvratna manipulacija (kao sto mi je odvratno ono prgradjivanje) ... a vama ocigledno ne smeta posto se i vi time bavite ...


a vidite meni smeta ta jeziva proizvoljnost kod vas... moze ulica da bude pregradjena, i to je iz nekog samo vama znanog naci-apologetskog razloga OK, ali sacuvaj boze da se kaze da je to zid oko naselja (na stranu sto sam jovanovic kaze - ogradicemo Rome ...)

i kako to Romi ne smeju da se setaju nekom ulicom, a kako nekom smeju? i kako to da ne trosite energiju da pomognete Vasim prijateljima medju Njima da mogu recimo slobodno da se krecu svojom zemljom nego vreme trosite na jalove rasprave zid li je, ulica li je koja ne menja sustinu problema ni za jotu....

fuj.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub  09:46 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

mogu vredjati milione vernika


a vernici imaju sva prava da prekidaju predstave i tribine koje se njima nesviđaju,da traže glavu svakog ko kaže nešto na temu vere neliči li to malo na srednji vek
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  09:49 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

Meni smeta LAZ i MANIPULACIJA Tibore, nezavisno do nacionalne pripadnosti onih o kojima se govori ... ili onoga ko je (zlo)upotrebljava. A nekima (mnogima?) ovde je SVE dozvoljeno - dok se stoji na "pravoj" politickoj strani ...

Tibor
vama znanog naci-apologetskog


a ovim pokazujete samo da se ne razlikujete od tog 'Jovanovica koji Peru Lukovica naziva "fasistom". Zato nam je tako kako jeste. Zato sto nam javnom scenom vladaju Pera, Seselj koji sa svojim prljavim optuzbama i pljuvanjem ne dozvoljavaju razumnim ljudima da dodju doreci ... A evo vidim da se i vi pridruzujete vasem idolu, samo napred Tibore...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  09:54 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

dragoljub
a vernici imaju sva prava da prekidaju predstave i tribine koje se njima nesviđaju,da traže glavu svakog ko kaže nešto na temu vere neliči li to malo na srednji vek


jedno ne opravdava drugo ... s tim sto su za ovo sto vi kritikujete (i cemu se i ja priduzujem) odgovorni odredjeni, konkretni ljudi ... a neke od onih uvreda su upuceno pausalno SVIM vernicima. Sto je nedopustivo pogotovu kad je upuceno od strane onih koji navodno zatupaju gradjanska i ljudksa prava ... u sta spada i pravo na veroispovest (i prakticiranje vere) ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  09:56 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

Virtuelni Vasilije
a ne smeta Vam sto postoje ulice koje ih nisu dostojne? MIslim dostojne Vasih bliskih prijatelja medju Njima? Ili je to geopolitika? Pa je onda ok?


Naravno da mi smeta ... i to sam vec rekao kod Jelene (link posta sam vec ostavio gore). Ali mi smeta isto tako da kad iz se pregradjenog prolaza prema nekoj ulici (za siromasne medju kojima su, izgleda vecina Roma) izvuce naslov "Romi ogradjeni zicom". Meni je i to odvratna manipulacija (kao sto mi je odvratno ono prgradjivanje) ... a vama ocigledno ne smeta posto se i vi time bavite ...

ps. uostalom ta ograda i nije samo za Rome nego i ostale "socijalno ugrozene" medju kojim ocigledno ima i Srba ... a ja i medju njima, gle cuda, imam bliskih prijatelja ... i svoje prijatelje ne izdvajam prema nacionalnosti, nego sam vam gore to napomenuo posto ste vi (u vasem stilu) pokusali da mi "nakalemite" netrpeljivost prema Romima ...

Vaso došao si u fazu kad se više ne zna skačeš li ti preko apsurda ili apsurd skače preko tebe...o))
Čoveče, čitaj šta pišeš. Tvrdiš kako je ok da "tvojim" prijateljima bude udarena žica i zabranjeno kretanje ulicom samo zato što žive u tzv. socijalnim stanovima. I sve to pišeš da neko, ne daj bože, ne bi pomislio da u Srbiji ima nacista. Jer, misliš ti, ako među Romima koje je Jovanović odredio ograditi bodljikavom žicom ima samo jedan Srbin, onda to nije rasizam, nije ksenofobija, nije nacizam, nije fašizam. I kod Jelene na blogu si pisao iste stvari. Sledio "genijalne" saborne ideje g. Domazeta.
Pri tom ti naravno, jer redukuješ sadržaje u tom svom nastojanju da "spasavaš obraz srpske sabornosti", nije palo u oči da je među prvim rečenicama koje je napisao nacista Jovanović bila i ona "Ja Rome da držim u centru, neću"...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  09:57 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

Virtuelni Vasilije
Meni smeta LAZ i MANIPULACIJA Tibore, nezavisno do nacionalne pripadnosti onih o kojima se govori ... ili onoga ko je (zlo)upotrebljava. A nekima (mnogima?) ovde je SVE dozvoljeno - dok se stoji na "pravoj" politickoj strani ...


e vasilije, a da odete jovanovicu i vidite treba li mu pomoc oko postavljanja zice, kad zid sam nije dovoljan. gamad je to , prepuzace ako gore ne bude i zica... i vidite da posavetujete jovanovica da pusti i struju kroz zicu, jer, ha, znate kakvi su ti Romi, kradu samo tako...

nego, ne bi se slozio da je sve dozvoljeno Nekima Ovde.... jer, nekima ovde recimo nije dozvoljeno da zazidjuju ljude iza zidova sa zicom, nekima ovde nije dozvoljeno da prekidaju nasiljem tribine, nekima ovde nije dozvoljeno da majgerishu novinare, nekima ovde nije dozvoljeno da kraduckaju, nekima ovde nije dozvoljeno da kradu... I ako su na pravoj politickoj strani.

A ima kome je i to dozovoljeno. I da budu lopuze i nacisti i lazovi i prevaranti. Cak i ako su na pogresnoj politickoj strani. Ili su bas zato na pogresnoj politickoj strani?

A Nekima Ovde je btw. dozvoljeno samo da psuju.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  09:59 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

ja mislim da je najopasnija manipulacija i izvrtanje koje ti ovde radis...

Ti si bar ekspert za iste.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  10:02 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

E Vaso, svakakve ludorije braniš i relativizuješ, ali da ćeš braniti nacizam tome se nisam nadao.
A ovo što taj Jovanović radi čist je nacizam...I to ne samo sa naseljem koje će ograditi žicom.

Tebi je tek sad Drago to jasno? Meni se razjasnilo jos oko MRDI-izvestaja da on nema granice.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  10:05 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

adam weisphaut
E Vaso, svakakve ludorije braniš i relativizuješ, ali da ćeš braniti nacizam tome se nisam nadao.
A ovo što taj Jovanović radi čist je nacizam...I to ne samo sa naseljem koje će ograditi žicom.

Tebi je tek sad Drago to jasno? Meni se razjasnilo jos oko MRDI-izvestaja da on nema granice.

Ma nisam to video, a znam za njkegovu sklonost ka relativizacijama i čuvanja "lepe slike o sabornome narodu".
No da jedan deklarisani pristalica DS-a i Tadića, ovako govori, prosto ne mogu doći sebi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  10:09 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

Drago Kovacevic

No da jedan deklarisani pristalica DS-a i Tadića, ovako govori, prosto ne mogu doći sebi.


bogami, kako je po DS krenula da se povampirljuje Vuksanoviceva struja, ni to ne sme vise da cudi....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  10:20 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

Drago
Vaso došao si u fazu kad se više ne zna skačeš li ti preko apsurda ili apsurd skače preko tebe


Pa to su "apsurdi" kad je ti i tvoji saborci preformulisete a ja zbilja nemam zelje da ponavljam da sam i sam osudio to pregradjivanje. Ali to ne opravdava vase preterivanje ... cime pokazujete da se ono kako nasutupate moze nazvati EKSTREMIZAM. Zato su na vasim skupovima i potrebni kordoni milicije ... da bi vas razdvojile od vasih "kolega" sa suprotne, ekstremisticke strane. Slicno je i na zapadu, ekstremiste razlicitih boja razdvaja policija ... a na skupovima umerenih i razumnih politickih opcija nema takvih ekscesa ...

Samo napred, radikalizujte nasu politicku scenu ... pa cemo videti cemu ce to voditi. Dobrome sigurno nece ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  10:22 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

Tibor Jóna
Drago Kovacevic

No da jedan deklarisani pristalica DS-a i Tadića, ovako govori, prosto ne mogu doći sebi.


bogami, kako je po DS krenula da se povampirljuje Vuksanoviceva struja, ni to ne sme vise da cudi....

To se samo zove "Vuksina struja"...o))
Inače, izgleda da je reaktivirina sporazum o saradnji koji je Vuksa svojevremeno potpiusao sa pokretom Svetozar Miletić..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  10:23 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...


To se samo zove "Vuksina struja"...o))
Inače, izgleda da je reaktivirina sporazum o saradnji koji je Vuksa svojevremeno potpiusao sa pokretom Svetozar Miletić..


Ah cuveni OO Beograd sto ih je Djindjic raspustio
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  10:25 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

adam weisphaut

To se samo zove "Vuksina struja"...o))
Inače, izgleda da je reaktivirina sporazum o saradnji koji je Vuksa svojevremeno potpiusao sa pokretom Svetozar Miletić..


Ah cuveni OO Beograd sto ih je Djindjic raspustio

Da. Vuksa, Kopčalić....i društvo.
Nego, Tadić se tada izvukao...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  10:28 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

Drago
No da jedan deklarisani pristalica DS-a i Tadića, ovako govori, prosto ne mogu doći sebi.


Tibor
bogami, kako je po DS krenula da se povampirljuje Vuksanoviceva struja, ni to ne sme vise da cudi....


Hahaha ... ma da, sad iskoristite priliku da napadnete DS (pa i oni su deo vaseg "zlocinackog udruzenja" ... koje ste iznenda "zaboravili" i ne smete da ga vise pomninjete:D). Naravno da je politicka borba najvaznija, sto bi inace i pominjali Rome? Pa i prosli put ste iskoristili slucaj one male Romkinje samo da bi ispljuvali vlast... i ubrzo zaboravili sve ...

ps. Ja ovde ne govorim u ime DS, niti sam njihov clan ... i njih sam spreman da kritikujem za mnoge stvari. Ali da su OD LDP neuporedivo bolji tu nema nikakve dileme ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  10:28 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

Virtuelni Vasilije
Drago
Vaso došao si u fazu kad se više ne zna skačeš li ti preko apsurda ili apsurd skače preko tebe


Pa to su "apsurdi" kad je ti i tvoji saborci preformulisete a ja zbilja nemam zelje da ponavljam da sam i sam osudio to pregradjivanje. Ali to ne opravdava vase preterivanje ... cime pokazujete da se ono kako nasutupate moze nazvati EKSTREMIZAM. Zato su na vasim skupovima i potrebni kordoni milicije ... da bi vas razdvojile od vasih "kolega" sa suprotne, ekstremisticke strane. Slicno je i na zapadu, ekstremiste razlicitih boja razdvaja policija ... a na skupovima umerenih i razumnih politickih opcija nema takvih ekscesa ...

Samo napred, radikalizujte nasu politicku scenu ... pa cemo videti cemu ce to voditi. Dobrome sigurno nece ...

Samo napred Vaso. Žica je budućnost...i ako je moguće bez ikakvoga otpora...
Sramota, bre...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  10:30 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...


Da. Vuksa, Kopčalić....i društvo.
Nego, Tadić se tada izvukao...

Tadic se izvukao ali ga Djindjic nikada nije smatrao za bliskog saradnike.
On je uvek bio unutarstranacka opozicija. A ima prica da je trebalo da bude poslat u diplomatiju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  10:34 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

Virtuelni Vasilije


ps. Ja ovde ne govorim u ime DS, niti sam njihov clan ... i njih sam spreman da kritikujem za mnoge stvari. Ali da su LDP neuporedivo bolji tu nema nikakve dileme ...


ROFLMAO .....

pa napisa li ja na pocetku teksta da bas takve kao sto si ti Vasilije najvise volem... Nisam clan ni jedne partije ali...

:))))))))

Pa Vi Vasilije zivite stereotip....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  10:37 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

pa napisa li ja na pocetku teksta da bas takve kao sto si ti Vasilije najvise volem... Nisam clan ni jedne partije ali...

Nisam clan ni jedne stranke, i pozdravljam sve u studiju...
To je taj rad
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  10:38 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

Tibor Jóna
Virtuelni Vasilije


ps. Ja ovde ne govorim u ime DS, niti sam njihov clan ... i njih sam spreman da kritikujem za mnoge stvari. Ali da su LDP neuporedivo bolji tu nema nikakve dileme ...


ROFLMAO .....

pa napisa li ja na pocetku teksta da bas takve kao sto si ti Vasilije najvise volem... Nisam clan ni jedne partije ali...

:))))))))

Pa Vi Vasilije zivite stereotip....

Nisam član ni jedne partije, ali...
Nemam ništa protiv Roma, ali
Nemam ništa protiv homoseksualaca, ali...
o))))
Tibore, majstore...o))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  10:38 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

Drago Kovacevic

Ah cuveni OO Beograd sto ih je Djindjic raspustio
Da. Vuksa, Kopčalić....i društvo.
Nego, Tadić se tada izvukao...


Onda su mi bili jezivi, a i sad sam se streso od jeze...
Kakva ekpia...

Ali... Shekiz agejn, shekiz agejn, shekiz on d roud agejn.....

Truba mu jerihonskih...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  10:40 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

adam weisphaut

Da. Vuksa, Kopčalić....i društvo.
Nego, Tadić se tada izvukao...

Tadic se izvukao ali ga Djindjic nikada nije smatrao za bliskog saradnike.
On je uvek bio unutarstranacka opozicija. A ima prica da je trebalo da bude poslat u diplomatiju.

Što ne ode bar do Rusije...ccccccccccc...o)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  10:43 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

adam weisphaut

Nisam clan ni jedne stranke, i pozdravljam sve u studiju...
To je taj rad


i samo da pitam vaseg gosta kad ce sledeci projekat!
I ako smem da pozdravim nekog...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  10:44 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...


Što ne ode bar do Rusije...ccccccccccc...o)))

Drago, blizu si. U bratski Peking
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  10:54 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

adam weisphaut

Što ne ode bar do Rusije...ccccccccccc...o)))

Drago, blizu si. U bratski Peking

Pa da...najbliže Hong Kongu...o))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kazezoze  13:20 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

ovo
ps. uostalom ta ograda i nije samo za Rome nego i ostale "socijalno ugrozene" medju kojim ocigledno ima i Srba

i ovo
pokusali da mi "nakalemite" netrpeljivost prema Romima ...

u pravu si to nije netrpeljivost samo prema romima, nego i prema svim socijalno ugrozhenim shto tebe i jovanovica svrstava u potpuno novu kategoriju nacizma.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  14:39 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

Da. Vuksa, Kopčalić....i društvo.
Nego, Tadić se tada izvukao...



Tadic se izvukao ali ga Djindjic nikada nije smatrao za bliskog saradnike.
On je uvek bio unutarstranacka opozicija. A ima prica da je trebalo da bude poslat u diplomatiju.


.

Tadić se - čini mi se - nije sam izvukao - bio je izvučen, ako me razumete, a koliko se sećam...cela ta ekipa podgojenih tatinih sinova koja po ceo bogovetni dan nije radila ništa korisno, trebala je da leti iz stranke - i to je, prema nekim izvorima, trebalo da se dogodi negde početkom marta 2003..... čisto da se ne zaboravi...kad već spominjemo, jelte.
Nije mi jasno zašto se DS i LDP tako žestoko sukobljavaju - čak mnogo žešče nego sa radikalima & others - kada su, po nekoj mojoj logici ( izvinte na samostalnom razmišljanju, pa makar bilo i pogrešno ) budući prirodni saveznici. To mi malo smeta, malo ne razumem - al vidim da neko treći tu ima mnogo koristi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  15:08 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

Unfuckable
Da. Vuksa, Kopčalić....i društvo.
Nego, Tadić se tada izvukao...


Tadic se izvukao ali ga Djindjic nikada nije smatrao za bliskog saradnike.
On je uvek bio unutarstranacka opozicija. A ima prica da je trebalo da bude poslat u diplomatiju.


.

Tadić se - čini mi se - nije sam izvukao - bio je izvučen, ako me razumete, a koliko se sećam...cela ta ekipa podgojenih tatinih sinova koja po ceo bogovetni dan nije radila ništa korisno, trebala je da leti iz stranke - i to je, prema nekim izvorima, trebalo da se dogodi negde početkom marta 2003..... čisto da se ne zaboravi...kad već spominjemo, jelte.
Nije mi jasno zašto se DS i LDP tako žestoko sukobljavaju - čak mnogo žešče nego sa radikalima & others - kada su, po nekoj mojoj logici ( izvinte na samostalnom razmišljanju, pa makar bilo i pogrešno ) budući prirodni saveznici. To mi malo smeta, malo ne razumem - al vidim da neko treći tu ima mnogo koristi.

Ma razumemo te, ne brini..o))
Nego otkud ti onda to "prirodni saveznici"...
To mi nekako organski zvuči....o))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  15:22 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

Nego otkud ti onda to "prirodni saveznici"...
To mi nekako organski zvuči....o)


..otuda što mislim da DS nisu samo Vuksa, Kopča...pa i Tadić. A definitivno su bliži LDP u od svih ostalih stranaka, bar tako ja to vidim
evo šta je napisao Anastasijević o tome , prošle nedelje : ceo tekst

" Problem je u nečemu drugom: čak i one pristalice LDP-a koje su ubeđene da je sve što Jovanović govori istina, u dobroj meri su zbunjene promenom kursa stranke: oni su navikli da svoje najljuće protivnike vide u Srpskoj radikalnoj stranci, Socijalističkoj partiji i tvrdom krilu Demokratske stranke Srbije, sa Koštunicom na čelu. Sada ispada da im glavna opasnost preti od onih ministara (Đelić, Dinkić, Đilas...) čiji su stavovi najbliži programu LDP-a, i koji su dosad važili za potencijalne saveznike u antinacionalističkom frontu. Zbunjuje ih i prisustvo američke vlade na novom spisku neprijatelja, pogotovo što mnogi znaju da je američka administracija u znatnoj meri finansijski pomogla kampanju LDP-a na parlamentarnim izborima prošle godine.
Tako je, uoči početka predsedničke trke, Jovanović praktično ostao bez saveznika, u Srbiji i van nje. I Amerikanci su nešto izgubili: papirna afera im je prekinula vezu sa jedinom parlamentarnom strankom u Srbiji koja je bila spremna da razgovara o nezavisnom Kosovu. A ko je iz ove nadasve neprijatne afere profitirao, čitaoci će lako zaključiti sami. "

Neću da ulazim u razmatranje tačnosti baš svega od gorenavedenog, ali dosta toga mi zvuči logično ( i neveselo, da dodam...)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  15:31 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

Unfuckable
Nego otkud ti onda to "prirodni saveznici"...
To mi nekako organski zvuči....o)


..otuda što mislim da DS nisu samo Vuksa, Kopča...pa i Tadić. A definitivno su bliži LDP u od svih ostalih stranaka, bar tako ja to vidim
evo šta je napisao Anastasijević o tome , prošle nedelje : ceo tekst

" Problem je u nečemu drugom: čak i one pristalice LDP-a koje su ubeđene da je sve što Jovanović govori istina, u dobroj meri su zbunjene promenom kursa stranke: oni su navikli da svoje najljuće protivnike vide u Srpskoj radikalnoj stranci, Socijalističkoj partiji i tvrdom krilu Demokratske stranke Srbije, sa Koštunicom na čelu. Sada ispada da im glavna opasnost preti od onih ministara (Đelić, Dinkić, Đilas...) čiji su stavovi najbliži programu LDP-a, i koji su dosad važili za potencijalne saveznike u antinacionalističkom frontu. Zbunjuje ih i prisustvo američke vlade na novom spisku neprijatelja, pogotovo što mnogi znaju da je američka administracija u znatnoj meri finansijski pomogla kampanju LDP-a na parlamentarnim izborima prošle godine.
Tako je, uoči početka predsedničke trke, Jovanović praktično ostao bez saveznika, u Srbiji i van nje. I Amerikanci su nešto izgubili: papirna afera im je prekinula vezu sa jedinom parlamentarnom strankom u Srbiji koja je bila spremna da razgovara o nezavisnom Kosovu. A ko je iz ove nadasve neprijatne afere profitirao, čitaoci će lako zaključiti sami. "

Neću da ulazim u razmatranje tačnosti baš svega od gorenavedenog, ali dosta toga mi zvuči logično ( i neveselo, da dodam...)

Ne, grešiš...
Današnji DS je zapravo Tadić i društvo sa vaterpolo utakmica...Samo tri stvari su u njihovom programu.."podela odgovornosti", "Boris predsednik" i "Koštunica premijer"...
A što se Ananasa tiče - pa i on je čovek, dakle po nekad greši...o)))
P.S. Nego, idu li anarhisti na izbore....o))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  15:44 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

pazi, da bi istina bila zadovoljena sa obe strane - apropos Ananasa, da podvučem, tačno je i on je samo čovek - evo sjajnog intervjua Vesne Pešić, btw jedne od retkih osoba na polit sceni kojoj još uvek verujem.
...idu i "anarhisti" na izbore, naravno ; )))) - čisto da OVI ne pomisle da baš sve tako lako može da protekne.
Mislim da ima jako mnogo "anarhističkih" glasova u onih nijebitnokoliko procenata koje je dobila LDP, mada je svaki procenat itekako bitan ; )))) ....
ali, by default, "anarhisti" ne mašu time okolo, ne "spomeničare" aj tako da kažem, i preziru nekritičko udvorištvo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  16:59 09.12.2007
Preporuka: 0

Re: Bezocna Tiborova manipulacija ...

Kazezoze
u pravu si to nije netrpeljivost samo prema romima, nego i prema svim socijalno ugrozhenim shto tebe i jovanovica svrstava u potpuno novu kategoriju nacizma.


Hehe tek sad vidim ovu tvoju besmislicu 'zzzoze ... gde ti vide da ja branim tu ogradu? Pa nisi ni mogao da vidis (osim u tvojo uobrazilji) posto je ne branim ... ali aj' da se i ti pridruzis "skojevskom toplom zecu"...

ps. To sto ja navodim da se cela ruzna prica u Topoli nije odnosila na Rome nego i na druge ne znaci da ja to branim ... ali da bi ti to shvatio, morao bi da mucnes malo glavom - sto ti ocigledno tesko ide. Mnogo lakse je pridruziti se jatu ... da ne kazem rulji
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  10:07 08.12.2007
Preporuka: 21

Jovanovića

#Link  Replika: 11
-Dragana, da ne bude zabune- treba pod hitno hospitalizovati; očigledno je reč o umno poremećenom čoveku. S tim u vezi nije jasno zašto se u istu ravan stavljaju narečeni Jovanović (ludak) i par Azdejković- Luković (hronični nedostatak mere/ukusa).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  10:22 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Jovanovića

Doctor Wu
-Dragana, da ne bude zabune- treba pod hitno hospitalizovati; očigledno je reč o umno poremećenom čoveku. S tim u vezi nije jasno zašto se u istu ravan stavljaju narečeni Jovanović (ludak) i par Azdejković- Luković (hronični nedostatak mere/ukusa).

Doktore, eto da se bar jednom potpuno slozimo uz mali dodatak da su mera i ukus prilicno subjektivni. Preporuka
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  10:27 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Jovanovića

adam weisphaut
Doctor Wu
-Dragana, da ne bude zabune- treba pod hitno hospitalizovati; očigledno je reč o umno poremećenom čoveku. S tim u vezi nije jasno zašto se u istu ravan stavljaju narečeni Jovanović (ludak) i par Azdejković- Luković (hronični nedostatak mere/ukusa).

Doktore, eto da se bar jednom potpuno slozimo uz mali dodatak da su mera i ukus prilicno subjektivni. Preporuka

Ma ote mi reči iz usta,Adame...o))
Preporuka kao vrata i prozor, zajedno...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  10:53 08.12.2007
Preporuka: 0

možda mera & ukus jesu,

ali hronični nedostatak istih definitivno nije.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  10:58 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Jovanovića

Doctor Wu
Jovanovića #Link Replika: 2-Dragana, da ne bude zabune- treba pod hitno hospitalizovati; očigledno je reč o umno poremećenom čoveku. S tim u vezi nije jasno zašto se u istu ravan stavljaju narečeni Jovanović (ludak) i par Azdejković- Luković (hronični nedostatak mere/ukusa).


Wu,

za razliku od Adama i Drageca ovo je jedan od redjih tvojih postova kome ne mogu da dam preporuku. Ali zato dajem preporuku Tiboru sto ih je sve stavio u istu ravan. Naravno ja o Draganu Jovanovicu mogu sam da cenim na osnovu ovog intervjua u Politici pa zato vidim "istu ravan" (mozda ti imas vise informacija pa znas da je stvarno lud?). Najproblematicnije je ono njegovo upozorenje u vezi "TV Bastilje" ... ali zar nemamo i sa ove druge strane cesto insistiranje na "revolucionarnim" metodama kao sto je bio 5. oktobar. Sto znaci opet oruzje i paljenje (da li skupstine ili TV stanica slicno je). A i retorika u kojoj je svaka druga rec upucena protivniku "fasista" mi je slicna ...

pozz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  11:04 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Jovanovića

Ali zato dajem preporuku Tiboru sto ih je sve stavio u istu ravan

Ti Vaso, imas problema sa shvatnjem procitanog ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  11:09 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Jovanovića