Politika| Region

Čeda – ANĐEO!?

Željko Ivanović RSS / 09.12.2007. u 10:17

 

 

Opet se miješam u vaše unutrašnje stvari. Iako dobro znam da je Srbija jedna suverena država, s Kosovom i Metohijom u svom sastavu. I Rezulucijom SB 1244 u svom srcu. Šalim se naravno. Ovo za Kosovo. Ali, ne bih o Tačiju i Koštinici ovog puta. Zanima me Čeda! Jovanović. Predsjednički kanidat.

Odmah da pripremim sve one koji se usude da pročitaju ovaj blog – slijedi kritički osvrt na lik i delo lidera LDP. Ali, prije toga da razjasnim ono što je nekima koju su čitali moje ranije blogove već jasno – LDP je moja stranka. Dakle, da sam građanin Srbije, s pravom glasa, i da izlazim na izbore – glasao bih LDP. Da sam u istoj pozciji, kao što nijesam, i na predsjedničkim izborima - glasao bih, opet, kandidata LDP-a. Ko god bio. Pa i Čedu. Ili, posebno Čedu.

A nekako između tih kontardiktornih stajališta, “naravno Čedu” i “čak Čedu”, kreće se i moja opservacija na profil ovog srpskog političara. Anđeo garava lica. Ponekad mi taj Kertizov Džejms Kegni dođe kao dobra metafora za najsažetije slikanje nekih ovdašnjih lidera. Pa i Čede.

Čeda je dakle, prvo, anđeo. On i njegova stranka promovišu svjetonazor koji je meni veoma blizak. Da ne kažem potpuno moj. Kada su u pitanju nacionalne teme, manjinska pitanja, pogled na prošlost i budućnost, kulturni profil, odnos prema susjedima i svijetu, stav prema religiji i Crkvi, itd..itd. Čeda je, dakle, moj drug. Saborac. Ali, to mi ne smeta, i nadam se da ne zamjerate, da kažem kako ima stvari koje mi nijesu dovoljno jasne, čak koje mi izgledaju zabrinjavajuće za jednog lidera koji ima želju da postane vodeća politička figura Srbije. A to, u nekim budućim i normalnim uslovima, može da znači i Balkana.

A sad konkretno. Prije nedjelju dana Čeda je gostovao na jednoj crnogorskoj tv i bar u onom dijelu koji se tiče odgovora na crnogorske teme pokazao potpuno lojalnost i podršku Đukanoviću. Čak i više nego što je trebalo. Do granice lijepog ukusa. Kao u najbolje režiranim intervjuaima RTS-a ili sklopljenim naslovnicama “Kurira”, Čeda je ovdje na sličan način i sličnim metodama “odradio” potencijalnog predsjedničkog kandidata Medojevića ocjenjujući ga kao pošast za Crnu Goru! On će, tvrdi Čeda, biti kandidat Beograda! Baš onako kako su Đukanović i Krivokapić priželjkivali. Jer u politici lijepe naše nema gore psovke od te – dabogda te Beograd podržao. U završnici te Čedine analize ispalo je da su Đukanović i DPS temelj mlade crnogroske nezavisnosti i da svako ko se obršava na njih u stvari radi za Beograd. To jest ruši Crnu Goru. Kako sam se tu prepoznao rekoh da odgovorim Čedi. Mom drugu.

Ali samo iz jednog ugla – njegovog odnosa prema institucuijama sistema, koje su temelj svake pravne i demokratske države. I u tom smislu odmah mi pada u oči ova Čedina bliskost sa našim vođom. Stara ljubav zaborava nema, kaže pjesma. A nekad je ona, kao i sad, bila uzajamna. Milo je jednom prilikom, u neformalnim krugovima, znao s divljenjem da konstatuje kako je Đinđić čitav sistem supstituisao s tri čovjeka. “Čeda mu kontroliše parlament, Beba medije a Vesić bezbjedonosne strukture”, pojašnjavao je Đukanović! Slijedeći valjda tu filozofiju ubrzo je i sam razvio sličnu formulu, što je jednom drugom prilikom, ovako definisao:”Sve bi se ovo razbilo u paramparčad da nije mene, Milana i Duška”! Za neupućene Milan je Roćen, dugogodišnji konsiljere Đukanovića (trenutno ministar inostranih djela), a Duško je Dugouško (Marković) doživotni šef tajne policije.

Tako dolazim do jednog neugodnog pitanja: da li su samo oni koje Čeda pominje odgovorni za atentat na premijera Đinđića. Makar politički, makar etički. Čeda je moj drug. Slažem se da jesu. Za svakog od njih. Ali, s druge strane, da li je sam Čeda potpuno nevin. Pitanje nije, da li je Čeda učestvovao u otmici Miškovića. Pitanje nije ni da li je uzimao pare od zemunaca. Još manje se pitam da li je sa njima duvao drogu. Ili, da li ih je posjećivao i izvlačio iz zatvora. Ne, ne, ne. Ne mislim da je išta od toga tačno, niti želim da budem dio te tragikomične Koštuničine propagande. Za mene, kao Čedinog druga, postavlja se samo dilema da li je on, kao čovjek Đinđićevog velikog povjerenja, precijenio svoje sposobnosti i u jednom momentu tvrdio svom lideru da je situacija pod kontrolom!? A da nije bila. Da je mafija pod kontrolom. A da nije bila. Da je Legija naš drug. A da nije bio. Pitanje bi moglo da glasi i ovako: da li je u jednom momentu, nakon toliko kontakata sa srpskim podzemljem, koje ni sam ne spori jer “neko je morao da čisti Srbiju”, Čeda pomislio da je on šef. A ne Legija. Ne mafije, već Srbije. I da li je eventualno takvo njegovo vjerovanje, naivno očito, ako ga je bilo, takođe doprinijelo da Srbija izgubi premijera!? Teško pitanje. Nemam odgovor.

To uostalom i nije poenta priče. Već pokušaj da kroz prošli i sadašnji angažman lidera LDP-a samom sebi razjasnim da li je Čeda, moj drug, ranjiv po pitanju vaninstitucionalnog vođenja državnih poslova!? U tom smislu indikativan je i ovaj tako pozitivan odnos spram Mila. Kao što je, možda, nekad preferiorao taj, nazovimo ga, kreativni model vladavine, tako i danas Đukanovića potpuno razumije i podržava kada ga on efektno sprovodi u Crnoj Gori. Vlada državom iz sjenke. Van institucija. Ili kako bi rekao njemački ambasador Šmit:”Crna Gora liči na zemlju uhvaćenu u mrežu otrovnog crnog pauka”! Ako je Čeda moj drug, kako drug mog druga može biti i ovaj crni pauk iz pomenute metafore. Želio sam da vjerujem da je ovakvo Čedino miješanje u naše unutrašnje stvari posljedica njegove neupućenosti. Ali, bilo bi previše naivno. I štetno za samog Čedu. Treba reći istinu. Teško je povjerovati da njemački ambasador pirčom o crnom pauku korupcije koji davi crnogrosko društvo udara na temlelje lijepe naše, a da Čeda s pričom o velikom vođi i njegovom mesijanstvu jača krhku i mladu crnogorsku demokratiju. Pa se onda pitam: zašto bih bio za Čedu kada je on za Mila!? Ili, mnogo važnije: koliko Čeda Jovanović jeste demokratki predsjednički kandidat i garant evropskog sistema vrijednosti i načina upravljanja državom!?. Jer, da ponovim - temelj takve zajednice jesu institucije i jeste pravo. Pošto je Čeda moj drug, a LDP moja stranka, želim da im dam još jednu šansu. Da se odreknu Mila i bez ostatka posvete demokratiji. Jer te dvije stavke su nespojive. Ako insistirate na obijema onda ste u najmanju ruku nedosljedni. A ako ste nedosljedni onda ste isti kao Koštunica. Ili Tadić.

Željko Ivanović

Bulevar Čede i Bebe (donedavno EK i OEBSA, ranije korupcije i kriminala, prije toga Ranka Krivokapića, a davno, veoma davno, Svetog Petra Cetinjskog)

MNE

 

Atačmenti



Komentari (506)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Intet Glemt Intet Glemt 20:02 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

doktorka
pa znate kako , ne moze se celom svetu udovoljiti. ima u vasoj zemlji i onih koji su veoma zadovoljni kako ih milo vodi. no kazem , nas ovde zanima samo nacin na koji milo vodi spoljnu politiku. vasa unutrasnja politika je vasa stvar. za to sami morate da se pobrinete.

Znači Čeda podržava Mila (i time se direktno miješa u crnogorsku politiku), zato što se Milo ne miješa u srpsku politiku... Isem ti fic!
doktorka doktorka 20:05 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Intet Glemt

doktorkapa znate kako , ne moze se celom svetu udovoljiti. ima u vasoj zemlji i onih koji su veoma zadovoljni kako ih milo vodi. no kazem , nas ovde zanima samo nacin na koji milo vodi spoljnu politiku. vasa unutrasnja politika je vasa stvar. za to sami morate da se pobrinete. Znači Čeda podržava Mila (i time se direktno miješa u crnogorsku politiku), zato što se Milo ne miješa u srpsku politiku... Isem ti fic!


vi kao strani drzavnik ,sto ceda jeste, kada je u pitanju crna gora, mozete podrzati neciju spoljnu politiku jer u nju imate uvid, i jer se tice vase zemlje. ne vidim nista sporno.
njegos njegos 20:05 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

podgoricanin1 podgoricanin1 20:07 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

pa znate kako , ne moze se celom svetu udovoljiti. ima u vasoj zemlji i onih koji su veoma zadovoljni kako ih milo vodi. no kazem , nas ovde zanima samo nacin na koji milo vodi spoljnu politiku. vasa unutrasnja politika je vasa stvar. za to sami morate da se pobrinete.


????????? Nevjerovatno ali istinito.U pravu ste gospodjo.
Ne znam kakav drugaciji komentar da dam na ove vase stavove.
Ajmo ljudi da pocinemo.Ne vrijedi gubit zivce
njegos njegos 20:07 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

doktorka

Intet Glemtdoktorkapa znate kako , ne moze se celom svetu udovoljiti. ima u vasoj zemlji i onih koji su veoma zadovoljni kako ih milo vodi. no kazem , nas ovde zanima samo nacin na koji milo vodi spoljnu politiku. vasa unutrasnja politika je vasa stvar. za to sami morate da se pobrinete. Znači Čeda podržava Mila (i time se direktno miješa u crnogorsku politiku), zato što se Milo ne miješa u srpsku politiku... Isem ti fic!vi kao strani drzavnik ,sto ceda jeste, kada je u pitanju crna gora, mozete podrzati neciju spoljnu politiku jer u nju imate uvid, i jer se tice vase zemlje. ne vidim nista sporno.

Cisto jedna ispravka, Milo nikakav drzavnik nije, formalno je samo predsjednik DPSa i nista vise. A koliko znam, ni taj Ceda nikakav drzavnik nije jer bih onda sigurno cuo za njega. Dakle, ni Milo ni Ceda ni formalno ni pravno ni demokratski ne mogu nikakvu zvanicnu spoljnu politiku da vode.
njegos njegos 20:09 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Željko Ivanović
Bravo PG1,samo cinizam spasava od ovog ludila. I Johny C.

Stavio sam sad Krisa Reu - da malo promijenimo. A pjesma je odlicna...
Željko Ivanović Željko Ivanović 20:10 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Stvarno Zeljko,koliko para vam je ponudila vlast u Srbiji,Grupa Za Promjene i ostali dusmani demokratije,da "devalvirate" Cedu?Cak mislim da ste izmislili tu famoznu emisiju i cinjenicu da je Ceda bio gost u njoj.Gospodja Doktorka fino kaze da nije gledala,da nema linka na kojem bi provjerila vase navode i tu nema sta da se doda.Ko ste,u ostalom,vi da iznosite vase misljenje o Cedi?A vi,Glemte,vama tek ne vjerujem.Kazete da su,u CG,ulice pune heroina,crne hronike pune vijesti o smrti mladih ljudi od droge,a,vidite,ja svaku noc gledam televiziju i to niko ne pominje.U ono sto nisam vidio na TV-u,ne vjerujem.Isto kao Doktorka.Cini mi se da je ovaj blog narocito osmisljen da se poturaju neistine o Milu,CG vlasti i (O,SVETOGRDJA) o Cedi.


Slažem se PG1, samo cinizam spasava od ovog ludila. I Johny C.
Intet Glemt Intet Glemt 20:11 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

doktorka
vi kao strani drzavnik ,sto ceda jeste, kada je u pitanju crna gora, mozete podrzati neciju spoljnu politiku jer u nju imate uvid, i jer se tice vase zemlje. ne vidim nista sporno.

kakvo proseravanje... zamislite da je nekosa zapada 85. godine otišao u temišvar i tamo na televiziji hvalio čaušeskoga. jer imao je, je li, sasvim korektnu spoljnu politiku.

inače, đukanović zvanično ne vodi spoljnu politiku. a vodio je 91.
Željko Ivanović Željko Ivanović 20:13 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Izvini Njego, zaboravio sam, ne samo Johny i Kris Ree!
njegos njegos 20:23 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Željko Ivanović
Izvini Njego, zaboravio sam, ne samo Johny i Kris Ree!

Road to Hell...
doktorka doktorka 20:27 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Intet Glemt

doktorkavi kao strani drzavnik ,sto ceda jeste, kada je u pitanju crna gora, mozete podrzati neciju spoljnu politiku jer u nju imate uvid, i jer se tice vase zemlje. ne vidim nista sporno.kakvo proseravanje... zamislite da je nekosa zapada 85. godine otišao u temišvar i tamo na televiziji hvalio čaušeskoga. jer imao je, je li, sasvim korektnu spoljnu politiku.inače, đukanović zvanično ne vodi spoljnu politiku. a vodio je 91.


pretpostavljam da je ceda pozvan da gostuje u tu emisiju , i da nije smaoinicijativno pricao o djukanovicu , vec je odgovarao na pitanja. zato ne razumem poredjenje sa ceuseskom. ne razumem ni ovo : ne vodi djukanovic spoljnu politiku. pojasniti mi , da li to znaci da se djukanovic ne pita?
gorran gorran 20:33 10.12.2007

hehehe

samo cinizam spasava od ovog ludila.
samo se ti nadaj... Ludilo je nenadjebivo. Ne-nad-je-bi-vo!

Ali, kad se već prepisuje terapija, da ne bude da nisam pokušao:

doktorka doktorka 20:35 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

njegos

doktorkaIntet Glemtdoktorkapa znate kako , ne moze se celom svetu udovoljiti. ima u vasoj zemlji i onih koji su veoma zadovoljni kako ih milo vodi. no kazem , nas ovde zanima samo nacin na koji milo vodi spoljnu politiku. vasa unutrasnja politika je vasa stvar. za to sami morate da se pobrinete. Znači Čeda podržava Mila (i time se direktno miješa u crnogorsku politiku), zato što se Milo ne miješa u srpsku politiku... Isem ti fic!vi kao strani drzavnik ,sto ceda jeste, kada je u pitanju crna gora, mozete podrzati neciju spoljnu politiku jer u nju imate uvid, i jer se tice vase zemlje. ne vidim nista sporno.Cisto jedna ispravka, Milo nikakav drzavnik nije, formalno je samo predsjednik DPSa i nista vise. A koliko znam, ni taj Ceda nikakav drzavnik nije jer bih onda sigurno cuo za njega. Dakle, ni Milo ni Ceda ni formalno ni pravno ni demokratski ne mogu nikakvu zvanicnu spoljnu politiku da vode.


hahaha , a kod nas , sadanji premijer .je bog i batina. eto vidite kako ste demokratska zemlja.
pnbb pnbb 20:41 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

o tome treba da brinu gradjani crne gore, a ne ceda. nas u srbiji, zanima samo vasa spoljna politika.


ako govorite o uspesnosti politicara, koristite onda iste parametre prilikom ocenjivanja te uspesnosti ... nemojte se praviti da ne razumete...

usput, nemam bas nikakve veze sa cg brdjanima... ja sam bg brdjanin
podgoricanin1 podgoricanin1 20:42 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

pretpostavljam da je ceda pozvan da gostuje u tu emisiju , i da nije smaoinicijativno pricao o djukanovicu , vec je odgovarao na pitanja. zato ne razumem poredjenje sa ceuseskom. ne razumem ni ovo : ne vodi djukanovic spoljnu politiku. pojasniti mi , da li to znaci da se djukanovic ne pita?


Pozvan,nego sta.Bila je i zurka posle.Neke ribe,lobe,ovo,ono...pa zasluzio je covjek da se opusti,uz drugare.Sto se tice toga,pita li se M.?Pita,za sve.Pa i za to ko ce gost da bude
doktorka doktorka 20:43 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

pnbb
o tome treba da brinu gradjani crne gore, a ne ceda. nas u srbiji, zanima samo vasa spoljna politika. ako govorite o uspesnosti politicara, koristite onda iste parametre prilikom ocenjivanja te uspesnosti ... nemojte se praviti da ne razumete... usput, nemam bas nikakve veze sa cg brdjanima... ja sam bg brdjanin

pa zar nije ceda uspesan,?posle onolike hajke na njega , ldp je uspeo da udje u parlamet. meni to jako puno govori
doktorka doktorka 20:49 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

podgoricanin1
pretpostavljam da je ceda pozvan da gostuje u tu emisiju , i da nije smaoinicijativno pricao o djukanovicu , vec je odgovarao na pitanja. zato ne razumem poredjenje sa ceuseskom. ne razumem ni ovo : ne vodi djukanovic spoljnu politiku. pojasniti mi , da li to znaci da se djukanovic ne pita?Pozvan,nego sta.Bila je i zurka posle.Neke ribe,lobe,ovo,ono...pa zasluzio je covjek da se opusti,uz drugare.Sto se tice toga,pita li se M.?Pita,za sve.Pa i za to ko ce gost da bude


pa eto , cedi stalo da imamo dobre odnose sa susedima. sta je tu lose?
Željko Ivanović Željko Ivanović 22:03 10.12.2007

Re: hehehe

Ali, kad se već prepisuje terapija, da ne bude da nisam pokušao:


ova terapija vam je na žalost neupotrebljiva. Sorry. Klip ne funkcioniše.
gorran gorran 22:06 10.12.2007

Re: hehehe

ova terapija vam je na žalost nepotrebljiva. Sorry. Klip ne funkcioniše.
e, je*iga... sad nas više ništa ne može spasiti od ludila...
Željko Ivanović Željko Ivanović 22:09 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Pozvan,nego sta.Bila je i zurka posle.Neke ribe,lobe,ovo,ono...pa zasluzio je covjek da se opusti,uz drugare.Sto se tice toga,pita li se M.?Pita,za sve.Pa i za to ko ce gost da bude


Ne pominji PG1 žurku, ribe, Mila i društvo jer će Kusovac odmah da ubaci drogu. Nema šmrkanja dok traje obnova!
Intet Glemt Intet Glemt 22:15 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

doktorka
hahaha , a kod nas , sadanji premijer .je bog i batina. eto vidite kako ste demokratska zemlja.

Jeste, a za našega vjerovatno niste ni čuli. Zato što je nebitan, figura kojom upravlja Đukanović - biznismen.

Ali ako je to za vas demokratija, onda jeste, baš smo demokratska zemlja. A vi se samo opustite i uživajte...

pozdrav.
griska griska 22:18 10.12.2007

Urednik vas je poslušao ...

i izbrisao prethodni komentar. Ima to valjda opet neke veze sa penicilinom, odnosno sa njegovim dejstvom. I to onim koji liječi sidu ... I skoro sve ostalo, zar ne?

gorran gorran 22:24 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Jeste, a za našega vjerovatno niste ni čuli.
bio u Rusiji takav jedan. Pa došao kod Putina klanjajući se do zemlje, gužvajući kapu u šakama. Poljubio Ga u ruku i rekao: ja imam osećaj da biste Vi imali veću slobodu odlučivanja da mene nema. Stoga će mi učiniti čast da, s Vašim visokim dopuštenjem, nestanem u višu slavu Vašu...


Intet Glemt Intet Glemt 22:36 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

gorran
Jeste, a za našega vjerovatno niste ni čuli.
bio u Rusiji takav jedan. Pa došao kod Putina klanjajući se do zemlje, gužvajući kapu u šakama. Poljubio Ga u ruku i rekao: ja imam osećaj da biste Vi imali veću slobodu odlučivanja da mene nema. Stoga će mi učiniti čast da, s Vašim visokim dopuštenjem, nestanem u višu slavu Vašu...

Bolesno...

Ali i dalje ne kapirate. Kod nas jedan privatni biznismen direktno kontroliše skupštinsku većinu i vladu jer je predsjednik vladajuće partije.
gorran gorran 22:48 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Putin, Milo, Koštunica & Tadić, Lukašenko, par likova iz centralne Azije, svi oni daju nesumnjiv kreativan doprinos razvoju teorije i prakse demokratije. A narod? Narod sve to budno prati

doktorka doktorka 23:00 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

njegos

doktorkaIntet Glemtdoktorkapa znate kako , ne moze se celom svetu udovoljiti. ima u vasoj zemlji i onih koji su veoma zadovoljni kako ih milo vodi. no kazem , nas ovde zanima samo nacin na koji milo vodi spoljnu politiku. vasa unutrasnja politika je vasa stvar. za to sami morate da se pobrinete. Znači Čeda podržava Mila (i time se direktno miješa u crnogorsku politiku), zato što se Milo ne miješa u srpsku politiku... Isem ti fic!vi kao strani drzavnik ,sto ceda jeste, kada je u pitanju crna gora, mozete podrzati neciju spoljnu politiku jer u nju imate uvid, i jer se tice vase zemlje. ne vidim nista sporno.Cisto jedna ispravka, Milo nikakav drzavnik nije, formalno je samo predsjednik DPSa i nista vise. A koliko znam, ni taj Ceda nikakav drzavnik nije jer bih onda sigurno cuo za njega. Dakle, ni Milo ni Ceda ni formalno ni pravno ni demokratski ne mogu nikakvu zvanicnu spoljnu politiku da vode.

pa sto ste onda digli frku
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 03:02 11.12.2007

Ko falsifikuje?

Dalje, u tako emotivnoj, da ne kažem ostrašćenoj reakciji, nastavili ste da podmećete. Kažete da sam u nekom ranijem blogu optužio Đukanovića za švrec narkotika! Molim vas citirajte mi taj blog. Zaista se ne sjećam i bez provjere tvrdim da falsifikujete. Ali, najbolje dajte citat.

Naveo sam u pitanju link na svoje prethodno pitanje koje sadrži citat. Evo opet linka. Dovoljno je samo kliknuti mišem.

Teza je izneta ovde. (Dovoljno je kliknuti na reč "ovde".)

Ako je i to prekomplikovano, evo i citata:

"Nije hobotnici nastala u CG kad i u Srbiji nego samo malo kasnije jer je sistem kopiran od Miloševića a ne od Momira ili Mila. Momir i Milo su bili namjesnici i pučisti Miloševića koji su, za njegove potrebe kontorlisali CG. To je period od 1989 do 1991. U toj prvoj fazi su preuzeti sistemi vodjenja tj. zloupotrebe tajne policije, medija, svih drzavnih struktura, itd.. Nakon toga dolazi do preuzimanja i uvezivanja kriminalne strukture. Prvo oružje, potom nafta, onda duvan i na kraju droga."
Željko Ivanović, 02.12.2007, 23:05

P.S. Na ostalo odgovaram danas ili sutra (u utorak, 11.12. ili u sredu 12.12.). Činjenicama ću odbraniti sebe od Vaših tvrdnji da sam idolpoklonik Mila Đukanovića i povezaću Vaše napade na M. Đukanovića sa ličnim interesima sračunatim na izbegavanje eventualnog krivičnog progona.

No hard feelings please.
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 03:16 11.12.2007

Re: Zli Čeda, Zli Beba & Zli Milo

Glemte,

i pored Vašeg posprdnog nazivanja mene "veličinom" meni je zadovoljstvo da sa Vama polemišem. Nažalost princip mi ne dopušta da Vam odgovorim na inspirativna pitanja dokle god Vi ne odgovorite na pitanje koje sam Vam postavio (i kasnije jednom ponovio) na jednom od prethodnih Željkovih blogova. Sadržina Vašeg odgovora na to pitanje nema sa ovim veze. Bitno je samo da uopšte bude odgovora kako bih znao da sa Vama ima svrhe raspravljati i da Vaše reči imaju težinu.
Željko Ivanović Željko Ivanović 09:07 11.12.2007

Re: Ko falsifikuje?

Naveo sam u pitanju link na svoje prethodno pitanje koje sadrži citat. Evo opet linka. Dovoljno je samo kliknuti mišem.

Teza je izneta ovde. (Dovoljno je kliknuti na reč "ovde".)

Ako je i to prekomplikovano, evo i citata:

"Nije hobotnici nastala u CG kad i u Srbiji nego samo malo kasnije jer je sistem kopiran od Miloševića a ne od Momira ili Mila. Momir i Milo su bili namjesnici i pučisti Miloševića koji su, za njegove potrebe kontorlisali CG. To je period od 1989 do 1991. U toj prvoj fazi su preuzeti sistemi vodjenja tj. zloupotrebe tajne policije, medija, svih drzavnih struktura, itd.. Nakon toga dolazi do preuzimanja i uvezivanja kriminalne strukture. Prvo oružje, potom nafta, onda duvan i na kraju droga."
Željko Ivanović, 02.12.2007, 23:05

P.S. Na ostalo odgovaram danas ili sutra (u utorak, 11.12. ili u sredu 12.12.). Činjenicama ću odbraniti sebe od Vaših tvrdnji da sam idolpoklonik Mila Đukanovića i povezaću Vaše napade na M. Đukanovića sa ličnim interesima sračunatim na izbegavanje eventualnog krivičnog progona.



Uvaženi kolega Kusovac,

nadao sam se da ćete nakon pažljivijeg čitanja jednog od mojih komentara na ranijem blogu uspjeti da razumijete da je vaš zaključak falsifikat. Da vam objasnim: g. Kusovac slijedeći vašu logiku ispada da je Đukanović švercovao oružje, naftu i duvan! Jedino, po vama, nije drogu. Teške optužbe g.Kusovac. Imate dokaze! Za razliku od vas ja nijesam optužio Mila da je švrecovao ni oružje, ni naftu, ni cigareta, pa ni drogu. Da biste g.Kusovac nekoga optužili za tako teška krivična djela morate imati dokaze. I Sudku presudu. Znate onu, čovjek je nevin dok se ne dokaže krivica. Iako se čak u slučaju duvana vodi duga istraga u Italiji vi g.Kusovac nijeste mogli optužiti g. Đukanovića ni za švrec duvana, jer još nije podignuta optužnica a kamo li donesena presuda.
Takođe, slijedeći istu logiku, to jest falsifikat, g. Kusovac vi ste mi mogli spočitati da sam ja optužio i Momira a ne samo Mila za šverc droge. I preprodaju Čedi! Zašto ste Momira izostavili kad su Milo i Momir u vremenu o kom pričam bili jedno. Želejli ste možda da kažete da je Milo švrecer a Momir nije!? G. Kusovac to od vas, kao poklonika velikog vođe, nijesam očekivao.
I na kraju da vam objasnim šta ovaj pasus znači. Iako je prethodni cinizam valjda dovoljan da shvatite koliko ste omašili. Ili falsifikovali. Volio bih da je ovo prvo.
Dakle, g. Kusovac, pomenuti pasus slika vrijeme nastanka velikog zločinačkog poduhvata. I kriminalne hobotnice. To je početak 90-tih, malo kasnije nego u Srbiji, kako kažem. I onda slikam g.Kusovac, u jednoj rečenici, kako je Miloševićev kocept prekopiran u Crnoj Gori. I kako je razrađen g. Kusovac. I uvezan, od tajne policije, do droge, da ne ponavljam. I tu onda pominjem Mila i Momira jer su oni tada bili jedno i jer snose najveću odgovornost za instaliranje te mašine zla u CG. I kao što nijesam g. Kusovac čak ni Miloševića optužio da je dilovao oružje, duvan, naftu, drogu u Srbiji (jer to su radili konkrteno neki drugi) tako nijesam ni Mila i Momira optužio da su oni dilovali oružje, duvan, naftu i drogu po CG. I ovdje su to radili drugi. Da li su i oni imali neke koristi od toga to je već drugo pitanje. Mogu da sumnjam, nemamo dokaza. Još uvijek.

I još jedno što se konkretno droge, koja vas je najviše pogodila, tiče. Na žalost. g. Kusovac, u posljednjem Izvještaju EK o stanju u CG, pisanom 1. novembra ove godine, prije dakle mjesec i nešto, kao drastičan problem, čak možda veći od same korupcije, istaknut je problem droge u CG. To je toliko naglašeno g. Kusovac da je Vlada CG u prevodu omašila, kao ovdje i vi, pa je predstavila problem kao neku sitnicu i uobičajenu stvar u zemljama u tranziciji. Znate već tu omiljenu floskulu velikog vođe. Na žalost g. Kusovac, ogroman je problem i sa švrecom i sa korištenjem te droge u CG a ODGOVORNOST za to g. Kusovac snose politčari koji su instalirali veliku zločinačku hobotnicu koja je porodila sve to, od velikog zločina, do velikog šverca. Oružje, nafte, duvana i droge. Ostavljam vama da me ispravite i da upišete možda neka druga imena (tih političara).

Znači kad neko ovoliko omaši ili podmetne ja onda, pogotovo ako mi je stalo do njega, kažem da je to uradio u afektu, emotivno, jer želim da mu dam šansu da uvidi previd. Međutim, ako on to ponovi onda zaista sumnjam, ili u logiku ili u dobre namjere.

Srdačno
Intet Glemt Intet Glemt 11:44 11.12.2007

Re: Zli Čeda, Zli Beba & Zli Milo

Srđan Kusovac
Glemte,

i pored Vašeg posprdnog nazivanja mene "veličinom" meni je zadovoljstvo da sa Vama polemišem. Nažalost princip mi ne dopušta da Vam odgovorim na inspirativna pitanja dokle god Vi ne odgovorite na pitanje koje sam Vam postavio (i kasnije jednom ponovio) na jednom od prethodnih Željkovih blogova. Sadržina Vašeg odgovora na to pitanje nema sa ovim veze. Bitno je samo da uopšte bude odgovora kako bih znao da sa Vama ima svrhe raspravljati i da Vaše reči imaju težinu.

Srđane,

Nisam vas posprdno nazivao nikako, već sam podsjetio Željka kako je jednom reagovao, braneći vas. Predstavljajući vas kao veličinu. Što, istina, i jeste bili nekad. Mada posle svega izrečenog ovdje, pitam se da li sam se od početka prevario. A za vrijeme Miloševića je lako bilo prikrivati se, očigledno... Kao što neko pomenu Tijanića, i njegove čuvene kolumne u Nedeljnom Telegrafu... Lako je bilo. Sad se vidi mnogo više, posebno ako je tema Crna Gora. Ili evropske virjednosti, građanske slobode. Vidi se i ko je Tijanić i ko je Đukanović i ko je Kusovac. Jer u CG NIŠTA nije krenulo na bolje, g. Kusovac. Zemlja ima strašnih problema... Sa korupcijom, sa drogom, sa iskrivljenim sistemom vrijednosti, skučenim građanskim slobodama. Zemlja prijetnji i ucjena u kojoj se biju i ubijaju novinari.

A na vaše pitanje namjerno nisam odgovorio jer sam ga doživio kao provokaciju. Kako drugačije? Jer mi, obični građani, smo tonuli tih godina kad su se vaši drugari bogatili i po svim medijima i na sva usta lagali kako je nama super jer je u Srbiji gore. Što reče pokojni Vicković "jedan mrtac metar pod zemljom, drugi metar i po".

Dakle, znamo ko je sve imao "pakl o nenapadanju" sa Đukanovićem. To su mnogi javno priznali. Mnogo mnogo toga još je lako vidjeti samo prelistavanjem novina, da ne kažem čitanjem. Tako da ne morate od mene da tražite odgovore na ta pitanja.

A kad već pominjete drogu, da pitam i ja vas - ko je kriv za to? Ili ko snosi odgovornost za to što 1989. droge skoro nije bilo u CG. Bilo je, ali u malim krugovima ovisnika. 1996. PG je odjednom preplavljena marihuanom, da bi oko 2000. po prvi put bila preplavljena heroinom. Talas se kasnije nastavio na sve crnogorske gradove, a cijena je samo padala. Naravno i kvalitet. Naravno da se i rizik povećao. E sad, Vi, kao pametan čovjek, možete da sebi to nacrtate, da predstavite jedan timeline, da postavite ko je u tim vremenima bio najodgovorniji i da mi recimo kažete koliko je ljudi zbog takve katastrofe podnijelo ostavku? A kad u jednu zemlju uđe toliko heroina, valjda se slažemo da je to katastrofa. Koliko života je time uništeno? Života ljudi koji su u jednom trenutku odrastali u jezivom sistemu bez posla, bez perspektive, sa problemima u porodici... I navukli se na nešto što se nudi na svakom koraku. A koliko je još ljudi ugroženo porastom HIV-a i hepatitisa C, koji prirodno dođu uz introvenozno uzimanje narkotika?

Dakle, CG je promijenjena jednom za svagda. Kao i u mnogim drugim aspektima, unakažena je zbog čiste nemarnosti ljudi koji su na vlasti 18 godina. Nekoj novoj vladi trebaće ozbiljna snaga i vizija da bi sa time izašla na kraj. Mnogo edukacije, mnogo policijske istrage, sudske, skupi ljekovi, novi metodi liječenja, edukacija doktora, širi kapaciteti u bolnicama (koje se i ovako raspadaju), itd... Dakle, jedan naporan posao u koji će mnogo truda i sredstava morati da se uloži da bi se situacija koliko toliko popravila.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:56 11.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Naravno. Mediji su takvi kakvi jesu jer ih uređuju ljudi koji su se prodali za sitne pare. Kao Kusovac recimo. Njemu je sve super, plaćen je da priča tako. Teško povjerovati da je toliko naivan, jer znamo ga toliko dugo.


imaš neke dokaze glede kusovca da se prodo za sitne pare?
mogu ja isto za tebe da kažem, mada ne znam koja ti je cena, da si se prodo medojeviću i vijestima.
kako ti to zvuči.
po čijem si ti zadatku tu?
vidim da si se pre dva dana pridružio.
do sad si samo voajerisao.
al sad je došao taj trenutak da opljuneš kusovca.
svaka čas'


Ali ćuti, super je. Sad će Kusovac sve to da nam lijepo objasni. Mora čovjek da odradi svoj posao, zato je plaćen.


pa mora neko.
malo li je nezavisnost za jedan politički život.

Intet Glemt Intet Glemt 23:46 11.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Exitus Letalis
imaš neke dokaze glede kusovca da se prodo za sitne pare?

Ne. Оčigledno mi je. Tako uvijek tumačim hvalospjeve režimima. Posebno onim lošim. Kako ti to tumačiš?
Exitus Letalis
mogu ja isto za tebe da kažem, mada ne znam koja ti je cena, da si se prodo medojeviću i vijestima.
kako ti to zvuči.

Kao da nisi pratio dosadašnju raspravu.
Exitus Letalis
po čijem si ti zadatku tu?

To smo davno razjasnili.
Exitus Letalis
vidim da si se pre dva dana pridružio.

Tačno.Prije dva dana je napisanblog - u nedjelju.
Exitus Letalis
do sad si samo voajerisao.

A viste se i kresnuli u međuvremenu?
Exitus Letalis
al sad je došao taj trenutak da opljuneš kusovca.

Nikoga ja ne pljujem. Kusovac hvali režim koji meni sjedi na glavu 18 godina otkad ga je Milošević pučem doveo na vlast. Moje je da reagujem. Pravo i obaveza.
Exitus Letalis
svaka čas'

Vazda!
Exitus Letalis
Ali ćuti, super je. Sad će Kusovac sve to da nam lijepo objasni. Mora čovjek da odradi svoj posao, zato je plaćen.

pa mora neko.
malo li je nezavisnost za jedan politički život.

A ti misliš da je dovoljna za vječnu slavu i hvalu?
podgoricanin1 podgoricanin1 20:50 10.12.2007

DR.

Doktorka je,izgleda,neurohirurg.Svima nam je mozak pootvarala.
njegos njegos 22:50 10.12.2007

Zatvaraj!

Zeljko, da sam na tvom mjestu ja bih ovaj blog vec nocas zatvorio za dalje komentare. Sto je mnogo dosta je!
Željko Ivanović Željko Ivanović 23:09 10.12.2007

Re: Zatvaraj!

Kusovac je rekao da će čitavu noć da radi tako da moram to da ispoštujem i ostavim prostor za kreaciju. Dotle, pusti Keša. Dosta je bilo riječi, sviraj Sem.
Intet Glemt Intet Glemt 23:10 10.12.2007

Re: Zatvaraj!

njegos
Zeljko, da sam na tvom mjestu ja bih ovaj blog vec nocas zatvorio za dalje komentare. Sto je mnogo dosta je!

Nemoj tako, čeka se vladino saopštenje - Kusovac :)
angie angie 23:18 10.12.2007

Re: Zatvaraj!

AAAAAaaa, sad sam skapirala, pa njegosh nosi kishobran!
njegos njegos 00:24 11.12.2007

Re: Zatvaraj!

Pa normalno, na ovaj blog ne dolazim bez njega posto necu da pokisnem od vase zarazene pljuvacke, koja pada taman k'o kisa!
angie angie 01:12 11.12.2007

Re: Zatvaraj!

od vase zarazene pljuvacke,



ko zarazan, kakva pljuvachka-je l ovo meni?
njegos njegos 01:16 11.12.2007

Re: Zatvaraj!

angie
od vase zarazene pljuvacke,ko zarazan, kakva pljuvachka-je l ovo meni?

Pa ako si se pronasla, onda jeste. A ja ne rekoh kome je upuceno. Da te persiram, napisao bih Vase a ne vase.
angie angie 01:34 11.12.2007

Re: Zatvaraj!

kako da ti kazem- kome god da si uptio, veoma je nepristojno i ima prizvuk nekih dramatichnih varijanti odnosa, koje ne bih sada da imenujem jer se nadam da ti to nije bila namera, vec da si nepromishljeno upotrebio pogreshnu aluziju.

nekako ne ide da se ovako komunicira ni na ulici, ako su sagovornici iole u nekoj normalnoj kategoriji a kamo li na javnom mediju.
njegos njegos 01:37 11.12.2007

Re: Zatvaraj!

Ovo je sve samo ne medij i sve samo ne normalna kategorija... Steta su izbrisali neke doktorkine komentare, pa da onda vidis dramaticne varijante odnosa. U svakom slucaju, to sto sam rekao bila je matafora, isto kao i tvoj kisobran...
angie angie 01:42 11.12.2007

Re: Zatvaraj!

pa je l ti pravish razliku izmedju zarazne pljuvachke i kishobrana- kao takve???

a ovo, hteo ti ili ne=jeste medij i to veoma posecivan.
njegos njegos 01:45 11.12.2007

Re: Zatvaraj!

Posjecivan jeste.
Ne pravim razliku izmedju pljuvacke i kisobrana - i jedno i drugo su metafora. Mada, mozda bi prikladnije bilo da sam rekao kisele kise umjesto pljuvacka, al eto, omaklo mi se.
angie angie 01:53 11.12.2007

Re: Zatvaraj!

omaklo ti se=zarazna pljuvachka!
njegos njegos 01:56 11.12.2007

Re: Zatvaraj!

angie
omaklo ti se=zarazna pljuvachka!

O ako ti toliko smeta, izmijenicu gore "zarazna pljuvacka" u "kisjela kisa"... Pljuvacka je zato sto kad neko prica koristi pljuvacku, a ovdje se prica. Zarazna je zato sto su se ovdje pominjali ljekovi za razne zarazne bolesti, a i vidim da ko se ovdje ne "zarazi" vasom pljuvackom (tj. ko ne pocne da prica i misli kao vi), lose prodje (tj. pominju mu penicilin). Eto zasto je "zarazna pljuvacka".
Željko Ivanović Željko Ivanović 09:12 11.12.2007

Re: Zatvaraj!

Zeljko, da sam na tvom mjestu ja bih ovaj blog vec nocas zatvorio za dalje komentare. Sto je mnogo dosta je!


Nemoj tako, čeka se vladino saopštenje - Kusovac :)


Efektno Glemte. To volim. Maradonine kreacije. Moja preporuka.
Montero Montero 23:12 10.12.2007

obratno

Da sam ja Čeda, volio bih da mi je doktorka majka. Podsjeća me na našu Bebu..

Elem, zanimljiva mi je sad druga situacija.
Zamislite da sad dodje g. predsjednik DPS, g. Milo, g. Đukanović u emisiju...... na TV Enter, Fox ili sličnu neku zabavnu. Možda kod Bujoševića u "Nije crnogorski ćutati" ( preimenovano za tu svrhu). I krene on da hvali nekog političara iz Srbije.( recimo lidera neke male parlamentarne stranke). Kako biste reagovali?

Ja imam tu jedan pred- problem, jer mi se čini da g. šef najjače parlamentarne stranke, nije siguran ko bi ga sačekao na aerodromu. Jovanović ili Jočić.
doktorka doktorka 23:18 10.12.2007

Re: obratno

Montero
Da sam ja Čeda, volio bih da mi je doktorka majka. Podsjeća me na našu Bebu..Elem, zanimljiva mi je sad druga situacija. Zamislite da sad dodje g. predsjednik DPS, g. Milo, g. Đukanović u emisiju...... na TV Enter, Fox ili sličnu neku zabavnu. Možda kod Bujoševića u "Nije crnogorski ćutati" ( preimenovano za tu svrhu). I krene on da hvali nekog političara iz Srbije.( recimo lidera neke male parlamentarne stranke). Kako biste reagovali?Ja imam tu jedan pred- problem, jer mi se čini da g. šef najjače parlamentarne stranke, nije siguran ko bi ga sačekao na aerodromu. Jovanović ili Jočić.


pa sad ne znam , ako je ceda pitan sta misli o nekom politicaru , on moze da izrazi slaganje sa politikom za koju se taj politicar zalaze ili neslaganje. molim vas, ceda nije u vladi, niti ima neku funkciju na vlasti. on je poslanik koji zastupa opoziciju u srpskom parlamentu. o tome ,kako on mene zastupa ,jer sam ja dala njemu glas ,tj LDP-u mogu samo ja da komenatrisem ,ili neko ko je iz njegove stranke.
podgoricanin1 podgoricanin1 23:20 10.12.2007

Re: obratno



Zavrsio bi mu Cane,da ga ne diraju...
Montero Montero 23:24 10.12.2007

Re: obratno

doktorka, znate li ko je Cane kojeg je upravo pomenuo PG1 ?
Intet Glemt Intet Glemt 23:33 10.12.2007

Re: obratno

Montero
doktorka, znate li ko je Cane kojeg je upravo pomenuo PG1 ?

Pjevač Partibrejkersa? :)
podgoricanin1 podgoricanin1 23:43 10.12.2007

Re: obratno

Intet Glemt
Montero
doktorka, znate li ko je Cane kojeg je upravo pomenuo PG1 ?

Pjevač Partibrejkersa? :)



Vrh,Glemte
doktorka doktorka 01:41 11.12.2007

Re: obratno

podgoricanin1
Zavrsio bi mu Cane,da ga ne diraju...

kako ne bih znala. cane je subotic , zar ne? no ja to kapiram bash na nacin kako je kapirao zoran djindjic. imate na sajtu "zamisli srbiju " sijaset intervjua koje je davao zoran dindjic , a i procitajte i njegovu knjigu "srbija u evropi" ,pa cete shvatiti kako treba sa tajkunima.
njegos njegos 01:54 11.12.2007

Re: obratno

doktorka

podgoricanin1Zavrsio bi mu Cane,da ga ne diraju...kako ne bih znala. cane je subotic , zar ne? no ja to kapiram bash na nacin kako je kapirao zoran djindjic. imate na sajtu "zamisli srbiju " sijaset intervjua koje je davao zoran dindjic , a i procitajte i njegovu knjigu "srbija u evropi" ,pa cete shvatiti kako treba sa tajkunima.

Cane - na italijanskom pas.
njegos njegos 02:00 11.12.2007

Re: obratno

Vidi se da ti je nivo izrazavanja jako visok, a i poznavanje stranih jezika. Samo sto cane zaista znaci pas, a njegos nema nikakve veze s maiale. Vec sam ti rekao da necu da ti kazem sta zasluzujes posto si zensko, a i posto nisam s ulice...
doktorka doktorka 02:42 11.12.2007

Re: obratno

njegos
Vidi se da ti je nivo izrazavanja jako visok, a i poznavanje stranih jezika. Samo sto cane zaista znaci pas, a njegos nema nikakve veze s maiale. Vec sam ti rekao da necu da ti kazem sta zasluzujes posto si zensko, a i posto nisam s ulice...


pitah te za ime. njegos je tvoj nick, ako se ne varam. a inace sam ljubitelj zivotinja, zato nemoj da se ljutish
njegos njegos 03:20 11.12.2007

Re: obratno

doktorka

njegosVidi se da ti je nivo izrazavanja jako visok, a i poznavanje stranih jezika. Samo sto cane zaista znaci pas, a njegos nema nikakve veze s maiale. Vec sam ti rekao da necu da ti kazem sta zasluzujes posto si zensko, a i posto nisam s ulice...pitah te za ime. njegos je tvoj nick, ako se ne varam. a inace sam ljubitelj zivotinja, zato nemoj da se ljutish

Upucujem na moj prethodni odgovor...
podgoricanin1 podgoricanin1 23:53 10.12.2007

partibrejkersi



Mislim da Cane svakako nije lider benda...
vladicash vladicash 00:31 11.12.2007

list na granici netolerancije

Ne krijte se dragi gospodine iza ovog bloga i toboznje nepristrasnosti.
Pojedini fasisticki naslovi i tekstovi u vasem listu ne daju vam za pravo da lazete citaoce.
Gospodine Ivanovicu ne zagadjujte ovaj blog.Mnogo vam smrdi ispod pazuha!
Željko Ivanović Željko Ivanović 09:09 11.12.2007

Re: list na granici netolerancije

Pomoz Bog Vladiko. To jest Vojvodo.

p.s. Njego, ovo je neki tvoj, preuzmi ga, leba ti.
njegos njegos 11:37 11.12.2007

Re: list na granici netolerancije

Ja ti fino jos sinoc rekoh da zatvaras...
Željko Ivanović Željko Ivanović 11:45 11.12.2007

Re: list na granici netolerancije

Ja ti fino jos sinoc rekoh da zatvaras...


Čekam Kusovca. Još nije usaglasio tekst. Kaže sjutra, preksjutra možemo očekivati saopštenje (hvala Glemte).
Kako je to dosta vremena ako se vladika ponovo oglasi preuzmi ga, leba ti.
Intet Glemt Intet Glemt 11:50 11.12.2007

Re: list na granici netolerancije

Željko Ivanović
Čekam Kusovca. Još nije usaglasio tekst. Kaže sjutra, preksjutra možemo očekivati saopštenje (hvala Glemte).

Pa da, ne ide to tako lako... Treba da sjednu, da popričaju, da prelistaju ona falsifikovana dokumenta evropskih institucija i da time poreknu sve rečeno.
njegos njegos 11:50 11.12.2007

Re: list na granici netolerancije

Izgleda da padaju neke konsultacije s Miskom Siskom i onim Sekulicem... Cisto da se provjere neke informacije. Vidis ti sta ti je ovaj blog - u novinama i na tv samo citamo saopstenja i demantije, ovdje dobijamo informacije iz prve ruke!
sentinel26 sentinel26 14:10 11.12.2007

Silazak gospodara na apostole

Željko Ivanović
Čekam Kusovca.
........................ ako se vladika ponovo oglasi preuzmi ga, leba ti.

Neko ko je spreman da drugog nazove vladikom, pa ga još naručuje svojim slugama, samog sebe je proglasio Svevišnjim, izabrao žrtvu, proglasio je najprije za „Andjela“ a potom za „Milovog djavola“ pozvao je svoje pristaše da donesu materijala za potpalu i pripreme lomaču.

Tu je, naravno uvijek spremni, troprstaški bašibozluk s planine Rumije da se odazove i priskoči i pokaže svoje znanje i junaštvo. Čojstvo im je već potvrdjeno napismeno.

Jednu njihovu filijalu smo vidjeli sinoć na Trgu republike s njihovom „Svetosavskom Preambulom“ iz grla junačkoga a na usnama: „ Ubij, zakolji.... „.

Istovremeno na sceni imamo bljesak dvojice novih junaka, rodjenih u srcu Šumadije, rasporedjenih pravilnio u dva oka. Njihove junačke toke zasijaše ovijeh dana na nebu i novom (starom) licu Srbije.

Njihov „silazak na apostole“ treba da donese novo ylatno doba, nove zlatne kašike i napredak novoj Ruskoj Guberniji.

Jedno je crnogorski Bogoljub - Boki sas pošljednjim pripremama za preseljenje svoje časti (imovinu će malo kasnije) u novu Rusku Guberniju.

A Drugo je Velja Zlopogledja, Rastoklijin monah po drugi put medju Srbima.

Prvi u ruci nosi krst i knjigu istine, a Drugi krst i sablju.

Prvi će samo da kazuje ko je andjeo a ko djavo.
A Drugi će da pokaže praktičnu primjenu svojega alata.

Već vidjeno, a može se još koji put ponoviti onima koji žele repeticiju istorije.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:32 11.12.2007

Re: Silazak gospodara na apostole

sentinel26
Neko ko je spreman da drugog nazove vladikom


Nisam bas pratio redovno ovaj blog, pa mi nije bilo jasno ko ce da se "odazove" na titilu "vladika" ... i evo sad vidim: nas g. Sentinel. Sa kim sam jednom davno u razgovoru pomenuo Arsenija Charnojevica (ili Crnojevica) sa Cetinja. Ako sam dobro razumeo g. Sentinela, pomenuti Arsenije nije bio patrijarh srpske pravoslavne crkve (greska u udzbenicima istorije) ... nego neke druge istocno-pravoslavne? ... Hm mora biti da je tako ... valjda "vladika" zna
sentinel26 sentinel26 17:41 11.12.2007

Re: Silazak gospodara na apostole

Virtuelni Vasilije
sentinel26
Neko ko je spreman da drugog nazove vladikom

Nisam bas pratio redovno ovaj blog, pa mi nije bilo jasno ko ce da se "odazove" na titilu "vladika" ... i evo sad vidim: nas g. Sentinel. Sa kim sam jednom davno u razgovoru pomenuo Arsenija Charnojevica (ili Crnojevica) sa Cetinja. Ako sam dobro razumeo g. Sentinela, pomenuti Arsenije nije bio patrijarh srpske pravoslavne crkve (greska u udzbenicima istorije) ... nego neke druge istocno-pravoslavne? ... Hm mora biti da je tako ... valjda "vladika" zna

Nemojte da glumite neobaviještenog blogera, domaćin je lijepo napisao koga je "proizveo" u čin vladike i kome ga je "povjerio" na tretman i "čuvanje".

A ako vas mrzi da čitate nije se odnosilo ni na mene i ne daj bože na vas.
Zato gosn Vasilije budite brez sjekiranja.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:15 11.12.2007

Re: list na granici netolerancije

Čekam Kusovca. Još nije usaglasio tekst. Kaže sjutra, preksjutra možemo očekivati saopštenje (hvala Glemte).
.


fuj, fuj, fuj, fuj!

JJ Beba JJ Beba 11:30 11.12.2007

sajam

qqqq pa ovo je sajam crnogoraca!!
mada više liči na cirkus
Gle onog akrobatu na žici haha
a tek onog umetnika na trapezu qqqqqq
Ovaj klovn je loš. Šteta. volim klovnove,
Dobri su ovi patuljci i žena sa sa brkovima. majka?
njegos njegos 11:38 11.12.2007

Re: sajam

Cuj nje sta prica.. Imas li ti granica...
Željko Ivanović Željko Ivanović 11:41 11.12.2007

Re: sajam

O,o,o Bebooo... Opet netolerancija. Da ne kažem neku drugu definiciju. Kakve generalizacije, stereotipi, diskvalifikacije... Zrelo za brisanje ali ostavljam GO LDP da odluči o vašoj sudbini. Ne na blogu, već u stranci. Vi nas nagrdiste. Kažem nas, jer LDP je moja stranka.
njegos njegos 11:42 11.12.2007

Re: sajam

Željko Ivanović
O,o,o Bebooo... Opet netolerancija. Da ne kažem neku drugu definiciju. Kakve generalizacije, stereotipi, diskvalifikacije... Zrelo za brisanje ali ostavljam GO LDP da odluči o vašoj sudbini. Ne na blogu, već u stranci. Vi nas nagrdiste. Kažem nas, jer LDP je moja stranka.

Ma ja mislim da je ona ubaceni element.
JJ Beba JJ Beba 11:51 11.12.2007

Re: sajam

Vi nas nagrdiste.

ko vas nagrdi? Cirkus kao metafora? jel stiglo to do katuna?
njegos njegos 11:53 11.12.2007

Re: sajam

žena sa sa brkovima

Ti si trenutno ovdje jedina zena...
JJ Beba JJ Beba 12:03 11.12.2007

Re: sajam

Ti si trenutno ovdje jedina zena...

Kako znaš? hahahhaha možda sve vreme muvaš muško...hahahha zipa brđanin, zipa hahahhahaha
Al tško da mogu da vam budem keva. Nikak, no way, nada... pa na koga ste se onda izmetnuli taki? katunski
njegos njegos 12:05 11.12.2007

Re: sajam

Pa da li ti slusas sebe?
Željko Ivanović Željko Ivanović 12:08 11.12.2007

Re: sajam

O, o, o, Bebooooo. Opet netolerancija. Crnogorci, pleme, katuni.... Šta da to nesretno pleme očekuje od radikala i veljovaca kad ih jedan LDP simpatizer tako časti!? Zabrinut sam za sudbinu LDP. Jer, LDP je moja stranka. Ako vas izgubim onda sam izgubio Srbiju. Drugo oko.
JJ Beba JJ Beba 12:12 11.12.2007

Re: sajam

Ako vas izgubim onda sam izgubio Srbiju. Drugo oko.

jel?
JJ Beba JJ Beba 12:15 11.12.2007

Re: sajam

Pa da li ti slusas sebe?

što? čitam tebe. I ne verujem. Željkov body guard. da se upišaš od smeha.
njegos njegos 12:18 11.12.2007

Re: sajam

Joj, logoroicna si postala. Samo pricas bez veze.
JJ Beba JJ Beba 12:22 11.12.2007

Re: sajam

logoroicna

titluj
SERDJO SERDJO 13:35 11.12.2007

Re: sajam

Pusti.avetinje,vidis.li.da.provociraju!!!
podgoricanin1 podgoricanin1 14:23 11.12.2007

Re: sajam


bas si tolerantna Bebo.Kad smo vec cirkusanti sa katuna,sto se spustas,tacnije penjes (na katun) na nas nivo?
Tebi je deda nosio bele rukavice dok mi,evo jos,skacemo za ovcama.Vidi ti se urodjena kultura i visegeneracijsko vaspitanje iz ovih tvojih slicica.
JJ Beba JJ Beba 14:34 11.12.2007

Re: sajam

Tebi je deda nosio bele rukavice dok mi,evo jos,skacemo za ovcama.Vidi ti se urodjena kultura i visegeneracijsko vaspitanje iz ovih tvojih slicica.

hahah sve istina. takođe me naučio da se ne pačam u tuđe poslove i da ne kukam na tuđem groblju.
Građansko vaspitanje, al kapiram do vas nije stiglo
podgoricanin1 podgoricanin1 14:40 11.12.2007

Re: sajam

hahah sve istina. takođe me naučio da se ne pačam u tuđe poslove i da ne kukam na tuđem groblju.
Građansko vaspitanje, al kapiram do vas nije stiglo



Kad te vec savjetovao da se ne pacas u tudje poslove,mozes to i Cedomiru pomenuti,onako uz put.Zato je i pocela sva ova prica.Zbog pacanja
JJ Beba JJ Beba 14:48 11.12.2007

Re: sajam

Kad te vec savjetovao da se ne pacas u tudje poslove,mozes to i Cedomiru pomenuti,onako uz put.Zato je i pocela sva ova prica.Zbog pacanja

nek mu kaže Željko, on se kune da mu je drug, što bi nas smarao ovde svojim polivanjima. A i ne znam Čedomira lično, al pamitim ono Čedo oženime. I pamtim Čuvare vatre, hodali su mi pod prozorom.
Međutim, znam ove iz G 17. Mogu njima da savJetujem i da ih zamolim da ne kradu toliko. I oni i njini jataci i prijatelji eksperti. Tolko mogu da učinim za nas ovde.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:36 11.12.2007

Re: sajam

Bebica
al pamitim ono Čedo oženime


Hehe pa sta drugo ima i da se pamti kod Cede? One njegove drugare iz Zemuna je najbolje zaboraviti ... A i tako ih vise nema. Od te "fele" mu je i ostao samo ovaj jedan ... koga brani/podrzava sad u Crnoj Gori:)))
gorran gorran 15:50 11.12.2007

мудро ти оно рече његоше

Боже драги, чудна договора!
Би ли ово ђеца пословала?
Не смијемо чинит што чинимо,
не смијемо јавит што је јавно;
неке мисли на врат товаримо
ка да посла до мислит немамо,
ка да чинит што треба не знамо
Кад сам годе много размишљава,
вазда ми се поса повукова.
Ко разгађа, у нас, не погађа.

Ја се овој и чудим работи!
Поп грешника за грехове пита,
да га ђаво није превластио,
а ђавола јошт нијесам гледа
да се попу исповиједао

Кад ме жена пита ђе сам био,
казаћу јој да сам со сијао.
Куку њојзи ако не вјерова!
gorran gorran 15:52 11.12.2007

а и ова је ка његошева

ко је луд, не буди му збуњен
JJ Beba JJ Beba 16:15 11.12.2007

Re: sajam

Hehe pa sta drugo ima i da se pamti kod Cede? One njegove drugare iz Zemuna je najbolje zaboraviti ... A i tako ih vise nema. Od te "fele" mu je i ostao samo ovaj jedan ... koga brani/podrzava sad u Crnoj Gori:)))

E pa posle kažu žene tračare!! Gle Vase, največi tračar ever
:)
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:56 11.12.2007

Re: sajam

Bebica
E pa posle kažu žene tračare!! Gle Vase, največi tračar ever


Ko bre, tracar? Ja verujem samo najverodostojnijim izvorima i to pisanim: sto se tice zemunskih drugara evo tu sam negde na blogu ostavi svedocenje jos jednog druga (i tvog imenjaka) Bebe Popovica o preteranoj INTENZIVNOSTI tog druzenja (ako te interesuje mogu da nadjem taj post sa linkovima?.

A za crnogorskog druga te mogu uputiti na najuglednije nemacke nedeljnike Spiegel i Focus (oni doduse pisu "samo" o duvanu. A i Dunjica nam je ovde par puta ostavljala informacije iz nemackih medija da je osamostaljenjem Crne Gore prvi put mafija dobila svoju drzavu ...

pih, ko bi se nadao da ces ti tako da me vredjas
JJ Beba JJ Beba 17:05 11.12.2007

Re: sajam

pih, ko bi se nadao da ces ti tako da me vredjas

Stavi te linkove Vaso, recimo iz suda, koji potvrđuju te glasine o munzekonza, pa ima ti se izvinem što sam rekla da si tračar. Ovako rekla, kazala, "ko ženetine neke" :)
Za crnogorske drugove imam info iz prve ruke. tu mi ne treba nikakav link. rekoh ti sa mnogima iz G 17 sam išla u škole, obdaništa, muzičke, baletska.....
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:19 11.12.2007

Re: sajam


Stavi te linkove Vaso, recimo iz suda, koji potvrđuju te glasine o munzekonza


Strana 2 na ovoj temi moj post "Čeda je moj drug." pa tu imas i link za dalje (sta drug Beba kaze)... i malu diskusiju u vezi toga da li se i koliko Cedi "posao" druzenja sa kriminalcima dopadalo ...

A ne moras da mi se izvinjavas ... znam ja da ti ne mislis nista lose

pozz

ps. Inace druzenje sa kriminalcima nije kaznjivo samo po sebi ako ne postoji saucesnistvo (pa sa kriminalcem ne ide njegova rodbina i prijatelji u zatvor). Ali u demokratskoj drzavi takvi "drugari" nemaju sta da traze u politici ... o kandidaturi za predsednika da ne pricamo ...
JJ Beba JJ Beba 17:38 11.12.2007

Re: sajam

Ali u demokratskoj drzavi takvi "drugari" nemaju sta da traze u politici ... o kandidaturi za predsednika da ne pricamo ...

Ti ovo nazivaš demokratskom državom?

Vaso, nemoj se ljutiš, al dosadno mi više ovo presipanje iz šupljeg u prazno. Nemam kvalifikaciju za cirkus. Stipu ove da se sami cirukuziraju
:)
sleepless sleepless 19:13 11.12.2007

Re: sajam

Virtuelni Vasilije

Strana 2 na ovoj temi moj post "Čeda je moj drug." pa tu imas i link za dalje (sta drug Beba kaze)... i malu diskusiju u vezi toga da li se i koliko Cedi "posao" druzenja sa kriminalcima dopadalo ...

A ne moras da mi se izvinjavas ... znam ja da ti ne mislis nista lose

pozz

ps. Inace druzenje sa kriminalcima nije kaznjivo samo po sebi ako ne postoji saucesnistvo (pa sa kriminalcem ne ide njegova rodbina i prijatelji u zatvor). Ali u demokratskoj drzavi takvi "drugari" nemaju sta da traze u politici ... o kandidaturi za predsednika da ne pricamo ...



Vaso opet podmeces, lepo sam ti tamo odgovorila kako izvrces ono sto se kaze u dokumentu koji sam citiras:


"U citiranom delu na str. 92 i 93 kaze se da je JE CEDI KOORDINACIJA SA KRIMINALCIMA DOPALA VISE NEGO DRUGIMA a ne da SE DOPALA kako vi Vasilije ili izvrcete ili ste srpski zaboravili."

Gramatiku u ruke!
JJ Beba JJ Beba 19:23 11.12.2007

Re: sajam

sleep, vi' š to su te cirkuske veštine
Vasa Iluzionista - vidiš /ne vidiš; ima/ nema. Taman za ovaj cirkus /sajam
:)
sleepless sleepless 19:29 11.12.2007

Re: sajam

JJ Beba
sleep, vi' š to su te cirkuske veštine
Vasa Iluzionista - vidiš /ne vidiš; ima/ nema. Taman za ovaj cirkus /sajam
:)

Vidim - i to bre uporno, ponavljace dok mu na ushi (da ne kazem nesto drugo) ne izadje, sto se vise ponavlja laz veca je mogucnost da neko u to poveruje, ej bre bilo sudjenje, NISTA, i dalje i dalje i dalje.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 20:43 11.12.2007

Re: sajam

sleeples
Vaso opet podmeces, lepo sam ti tamo odgovorila kako izvrces ono sto se kaze u dokumentu koji


ma ne pricaj besmislice, sta podmecem? TI nisi procitala sta sam ja tebi odgovorio (mene mrzi da ponovo kopiram). Nisam ni osporio da sam POGRESNO procitao pa onda pogresno i citirao - cim sam ostavio link jasno je da nisam imao nameru da nesto podmecem. Ali ti si izgleda opterecena podmetanjem pa ga vidis i tamo gde ga nema ... sve ostalo ostaje ...

pozz
sleepless sleepless 21:58 11.12.2007

Re: sajam

Virtuelni Vasilije
Nisam ni osporio da sam POGRESNO procitao pa onda pogresno i citirao - cim sam ostavio link jasno je da nisam imao nameru da nesto podmecem. Ali ti si izgleda opterecena podmetanjem pa ga vidis i tamo gde ga nema ... sve ostalo ostaje ...

pozz


no comment

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana