Politika| Region

Čeda – ANĐEO!?

Željko Ivanović RSS / 09.12.2007. u 10:17

 

 

Opet se miješam u vaše unutrašnje stvari. Iako dobro znam da je Srbija jedna suverena država, s Kosovom i Metohijom u svom sastavu. I Rezulucijom SB 1244 u svom srcu. Šalim se naravno. Ovo za Kosovo. Ali, ne bih o Tačiju i Koštinici ovog puta. Zanima me Čeda! Jovanović. Predsjednički kanidat.

Odmah da pripremim sve one koji se usude da pročitaju ovaj blog – slijedi kritički osvrt na lik i delo lidera LDP. Ali, prije toga da razjasnim ono što je nekima koju su čitali moje ranije blogove već jasno – LDP je moja stranka. Dakle, da sam građanin Srbije, s pravom glasa, i da izlazim na izbore – glasao bih LDP. Da sam u istoj pozciji, kao što nijesam, i na predsjedničkim izborima - glasao bih, opet, kandidata LDP-a. Ko god bio. Pa i Čedu. Ili, posebno Čedu.

A nekako između tih kontardiktornih stajališta, “naravno Čedu” i “čak Čedu”, kreće se i moja opservacija na profil ovog srpskog političara. Anđeo garava lica. Ponekad mi taj Kertizov Džejms Kegni dođe kao dobra metafora za najsažetije slikanje nekih ovdašnjih lidera. Pa i Čede.

Čeda je dakle, prvo, anđeo. On i njegova stranka promovišu svjetonazor koji je meni veoma blizak. Da ne kažem potpuno moj. Kada su u pitanju nacionalne teme, manjinska pitanja, pogled na prošlost i budućnost, kulturni profil, odnos prema susjedima i svijetu, stav prema religiji i Crkvi, itd..itd. Čeda je, dakle, moj drug. Saborac. Ali, to mi ne smeta, i nadam se da ne zamjerate, da kažem kako ima stvari koje mi nijesu dovoljno jasne, čak koje mi izgledaju zabrinjavajuće za jednog lidera koji ima želju da postane vodeća politička figura Srbije. A to, u nekim budućim i normalnim uslovima, može da znači i Balkana.

A sad konkretno. Prije nedjelju dana Čeda je gostovao na jednoj crnogorskoj tv i bar u onom dijelu koji se tiče odgovora na crnogorske teme pokazao potpuno lojalnost i podršku Đukanoviću. Čak i više nego što je trebalo. Do granice lijepog ukusa. Kao u najbolje režiranim intervjuaima RTS-a ili sklopljenim naslovnicama “Kurira”, Čeda je ovdje na sličan način i sličnim metodama “odradio” potencijalnog predsjedničkog kandidata Medojevića ocjenjujući ga kao pošast za Crnu Goru! On će, tvrdi Čeda, biti kandidat Beograda! Baš onako kako su Đukanović i Krivokapić priželjkivali. Jer u politici lijepe naše nema gore psovke od te – dabogda te Beograd podržao. U završnici te Čedine analize ispalo je da su Đukanović i DPS temelj mlade crnogroske nezavisnosti i da svako ko se obršava na njih u stvari radi za Beograd. To jest ruši Crnu Goru. Kako sam se tu prepoznao rekoh da odgovorim Čedi. Mom drugu.

Ali samo iz jednog ugla – njegovog odnosa prema institucuijama sistema, koje su temelj svake pravne i demokratske države. I u tom smislu odmah mi pada u oči ova Čedina bliskost sa našim vođom. Stara ljubav zaborava nema, kaže pjesma. A nekad je ona, kao i sad, bila uzajamna. Milo je jednom prilikom, u neformalnim krugovima, znao s divljenjem da konstatuje kako je Đinđić čitav sistem supstituisao s tri čovjeka. “Čeda mu kontroliše parlament, Beba medije a Vesić bezbjedonosne strukture”, pojašnjavao je Đukanović! Slijedeći valjda tu filozofiju ubrzo je i sam razvio sličnu formulu, što je jednom drugom prilikom, ovako definisao:”Sve bi se ovo razbilo u paramparčad da nije mene, Milana i Duška”! Za neupućene Milan je Roćen, dugogodišnji konsiljere Đukanovića (trenutno ministar inostranih djela), a Duško je Dugouško (Marković) doživotni šef tajne policije.

Tako dolazim do jednog neugodnog pitanja: da li su samo oni koje Čeda pominje odgovorni za atentat na premijera Đinđića. Makar politički, makar etički. Čeda je moj drug. Slažem se da jesu. Za svakog od njih. Ali, s druge strane, da li je sam Čeda potpuno nevin. Pitanje nije, da li je Čeda učestvovao u otmici Miškovića. Pitanje nije ni da li je uzimao pare od zemunaca. Još manje se pitam da li je sa njima duvao drogu. Ili, da li ih je posjećivao i izvlačio iz zatvora. Ne, ne, ne. Ne mislim da je išta od toga tačno, niti želim da budem dio te tragikomične Koštuničine propagande. Za mene, kao Čedinog druga, postavlja se samo dilema da li je on, kao čovjek Đinđićevog velikog povjerenja, precijenio svoje sposobnosti i u jednom momentu tvrdio svom lideru da je situacija pod kontrolom!? A da nije bila. Da je mafija pod kontrolom. A da nije bila. Da je Legija naš drug. A da nije bio. Pitanje bi moglo da glasi i ovako: da li je u jednom momentu, nakon toliko kontakata sa srpskim podzemljem, koje ni sam ne spori jer “neko je morao da čisti Srbiju”, Čeda pomislio da je on šef. A ne Legija. Ne mafije, već Srbije. I da li je eventualno takvo njegovo vjerovanje, naivno očito, ako ga je bilo, takođe doprinijelo da Srbija izgubi premijera!? Teško pitanje. Nemam odgovor.

To uostalom i nije poenta priče. Već pokušaj da kroz prošli i sadašnji angažman lidera LDP-a samom sebi razjasnim da li je Čeda, moj drug, ranjiv po pitanju vaninstitucionalnog vođenja državnih poslova!? U tom smislu indikativan je i ovaj tako pozitivan odnos spram Mila. Kao što je, možda, nekad preferiorao taj, nazovimo ga, kreativni model vladavine, tako i danas Đukanovića potpuno razumije i podržava kada ga on efektno sprovodi u Crnoj Gori. Vlada državom iz sjenke. Van institucija. Ili kako bi rekao njemački ambasador Šmit:”Crna Gora liči na zemlju uhvaćenu u mrežu otrovnog crnog pauka”! Ako je Čeda moj drug, kako drug mog druga može biti i ovaj crni pauk iz pomenute metafore. Želio sam da vjerujem da je ovakvo Čedino miješanje u naše unutrašnje stvari posljedica njegove neupućenosti. Ali, bilo bi previše naivno. I štetno za samog Čedu. Treba reći istinu. Teško je povjerovati da njemački ambasador pirčom o crnom pauku korupcije koji davi crnogrosko društvo udara na temlelje lijepe naše, a da Čeda s pričom o velikom vođi i njegovom mesijanstvu jača krhku i mladu crnogorsku demokratiju. Pa se onda pitam: zašto bih bio za Čedu kada je on za Mila!? Ili, mnogo važnije: koliko Čeda Jovanović jeste demokratki predsjednički kandidat i garant evropskog sistema vrijednosti i načina upravljanja državom!?. Jer, da ponovim - temelj takve zajednice jesu institucije i jeste pravo. Pošto je Čeda moj drug, a LDP moja stranka, želim da im dam još jednu šansu. Da se odreknu Mila i bez ostatka posvete demokratiji. Jer te dvije stavke su nespojive. Ako insistirate na obijema onda ste u najmanju ruku nedosljedni. A ako ste nedosljedni onda ste isti kao Koštunica. Ili Tadić.

Željko Ivanović

Bulevar Čede i Bebe (donedavno EK i OEBSA, ranije korupcije i kriminala, prije toga Ranka Krivokapića, a davno, veoma davno, Svetog Petra Cetinjskog)

MNE

 

Atačmenti



Komentari (506)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Domazet Domazet 20:23 09.12.2007

Lele Zeksi...

...sta bre bi ovo. Od anarhourbanog Montenegrina postade brdjanski machista!? Nezgodna dekompozicija. Doduse, zli jezici bi mogli da kazu da se pre radi o wet dreams...
njegos njegos 19:48 09.12.2007

????

Ma ko je uopste taj Ceda Jovanovic?
Yngwie Yngwie 19:55 09.12.2007

Re: ????

Jovanovic je jedan mlad covjek, i davnijeh dana je krenuo da mijenja nesto u zemlji Srbiji ali zemlja Srbija nije voljna da se bilo sto mijenja.
njegos njegos 19:56 09.12.2007

Re: ????

Yngwie
Jovanovic je jedan mlad covjek, i davnijeh dana je krenuo da mijenja nesto u zemlji Srbiji ali zemlja Srbija nije voljna da se bilo sto mijenja.

svasta. Cudno mi kako onda nikad nisam cuo za njega...
JJ Beba JJ Beba 19:58 09.12.2007

Re: ????

svasta. Cudno mi kako onda nikad nisam cuo za njega...

pa kako bi čuo kad visiš u Palermu? A ne možeš i od Hesioda.
Željko Ivanović Željko Ivanović 19:58 09.12.2007

Re: ????

Ma ko je uopste taj Ceda Jovanovic?


Čeda je moj drug, Njego.
njegos njegos 19:58 09.12.2007

Re: ????

Željko Ivanović
Čeda je moj drug, Njego.

Moze onda pjesma za sve nase drugove? Mislim da ce se i ostalim blogerima dopasti (nemoj da brises, vezano je za temu),
njegos njegos 19:59 09.12.2007

Re: ???

JJ Bebasvasta. Cudno mi kako onda nikad nisam cuo za njega...pa kako bi čuo kad visiš u Palermu? A ne možeš i od Hesioda.


Ej, cao, bebice... Poslusaj pjesmu iznad, tebi je posvecujem... A i nemoj tako, u Plaermu sam bio svega 7 dana...
JJ Beba JJ Beba 20:03 09.12.2007

Re: ????

Ej, cao, bebice... Poslusaj pjesmu na dnu, tebi je posvecujem...

E baš ti fala NegUše. jel to himna CG?
njegos njegos 20:04 09.12.2007

Re: ????

JJ Beba
Ej, cao, bebice... Poslusaj pjesmu na dnu, tebi je posvecujem...E baš ti fala NegUše. jel to himna CG?

Ne znam, to ti bolje moze Zeljko objasniti. Mada ja ne bih imao nista protiv, super je pjesma. Nije valjda da ti se ne svidja?
Željko Ivanović Željko Ivanović 20:06 09.12.2007

Re: ????

Čitav život sam posvetio muzici, srećan sam zbog toga jer mislim da ne postoji ljepši način da se on potroši... Nešto u ovom stilu je rekao Pavaroti, u svom posljednjem intervjuu. Zato Njego, muzika i samo muzika. Aluzije i poruke nijesu važne.
njegos njegos 20:07 09.12.2007

Re: ????

Željko Ivanović
Čitav život sam posvetio muzici, srćan sam zbog toga jer mislim da ne postoji ljepši način da se on potroši... Nešto u ovom stilu je rekao Pavaroti, u svom posljednjem intervjuu. Zato Njego, muzika i samo muzika. Aluzije i poruke nijesu važne.

Potpuno se slazem!
Željko Ivanović Željko Ivanović 20:10 09.12.2007

Re: ????

Njego, i možeš da mi narežeš jedan cd Džoni Keša. Ili kupiš još bolje original, najveći hitovi J.C.. Pa ti dam pare. Ovdje nema da se kupi. Ni na crno.
njegos njegos 20:10 09.12.2007

Re: ????

Željko Ivanović
Njego, i možeš da mi narežeš jedan cd Džoni Keša.

Normalno, imam skoro sve albume! Samo reci...
njegos njegos 20:11 09.12.2007

Re: ????

Jesi gledao film "Walk the Line"?
sleepless sleepless 20:17 09.12.2007

Re: ????

Željko Ivanović
muzika i samo muzika. Aluzije i poruke nijesu važne.



Željko Ivanović Željko Ivanović 20:30 09.12.2007

Re: ????

Jesi gledao film "Walk the Line"?


Jesam naravno. Ludilo. Nakon filma ga još više obožavam.
njegos njegos 20:31 09.12.2007

Re: ????

Željko Ivanović
Jesam naravno. Ludilo. Nakon filma ga još više obožavam.

Isti slucaj sa mnom... Znas pjesmu Hurt? Spot je strasan...
Željko Ivanović Željko Ivanović 20:34 09.12.2007

Re: ????

Čemu riječi. Muziku dajte samo.
njegos njegos 20:38 09.12.2007

Re: ???

Evo ga. Uzivajte...
Željko Ivanović Željko Ivanović 20:41 09.12.2007

Re: ????

Njego, nešto ti nije u redu sa ovim novim klipom. Ne može da se otvori. Bar kod mene.
njegos njegos 20:45 09.12.2007

Re: ????

Željko Ivanović
Njego, nešto ti nije u redu sa ovim novim klipom. Ne može da se otvori. Bar kod mene.

Izgleda da su ga izbrisali. Probaj sad, trebalo bi da radi...
Željko Ivanović Željko Ivanović 20:57 09.12.2007

Re: ????

Izgleda da su ga izbrisali. Probaj sad, trebalo bi da radi...


Ovo je fenomenalno. Od sveg ti srca fala.
njegos njegos 20:59 09.12.2007

Re: ????

Željko Ivanović
Izgleda da su ga izbrisali. Probaj sad, trebalo bi da radi...Ovo je fenomenalno. Od sveg ti srca fala.

Ja ti kazem, covjek stvarno bio legenda. I bice.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:51 09.12.2007

Re: ????

njegos
Željko Ivanović
Izgleda da su ga izbrisali. Probaj sad, trebalo bi da radi...Ovo je fenomenalno. Od sveg ti srca fala.

Ja ti kazem, covjek stvarno bio legenda. I bice.



može ovaj ovoliki troll na pp.
kakve veze ima s temom.
pa se dogovorite ko ljudi i narezujte do zore.
doduše i tema je skroz promašena, pa ajd nek se piše.
gurajjjj! voziii!
podgoricanin1 podgoricanin1 20:32 09.12.2007

???

Sto je ovo Zeljko?
Sto ti htjede ova prica i pominjanje Cede?
Vidi samo kako su se pomamili zbog jedne recenice pa im je i Ranko dobar,a Pobjeda,novina od rijeci
Drzi se domacih,CG,tema,pusti Cedu,u torbu im se raspa.Zajedno sa Milom i Rankom
Željko Ivanović Željko Ivanović 20:39 09.12.2007

Re: ???

Vidi PG1,
ja sam mislio da smo samo mi ludaci i da se samo kod nas onako brlja i pokušava umjesto argumenata ponuditi nečija glava. A čitavo vrijeme mi se činilo da kod braće to ipak ima nivo. Postoje razlike, žestoka polemika, ali nema niskih udaraca, podmetanja, laži, itd.. I onda rekoh daj da malo odmorim od vas, da se s braćom družim. Kad tamo ništa novo. Kao i kod nas. Ipak, Njego je izvadio (Bebu) s ovom muzikom.
Ne brini PG1, naredni blog se opet vraćam vama.
doktorka doktorka 20:57 09.12.2007

Ivanovicu ,

kako ne shvartate , Ceda je za Mila, jer se Milo ne petlja u unutrasnju politiku Srbije. Mene samo interesuje da li ste se pobunili i onda kada je kod nas onako sramno donet Ustav ?
A to ko sponzorise LDP , apsolutno me ne zanima. Ne zanima me ni ko sponzorise DSS ,DS , SRS . Mene jedino zanima da udjemo u EU . Zasto? Pa zbog toga da ne bismo i dalje bili represivna , monopolisticka drzava u kojoj oni , koji su se obogatili na nasim mukama , i to preko noci , primitivni i neobrazovani , kroje zivotni vek. Meni to zestoko vredja pamet , ne znam kako Vama?
Željko Ivanović Željko Ivanović 21:01 09.12.2007

Re: Ivanovicu ,

kako ne shvartate , Ceda je za Mila, jer se Milo ne petlja u unutrasnju politiku Srbije. Mene samo interesuje da li ste se pobunili i onda kada je kod nas onako sramno donet Ustav ?
A to ko sponzorise LDP , apsolutno me ne zanima. Ne zanima me ni ko sponzorise DSS ,DS , SRS . Mene jedino zanima da udjemo u EU . Zasto? Pa zbog toga da ne bismo i dalje bili represivna , monopolisticka drzava u kojoj oni , koji su se obogatili na nasim mukama , i to preko noci , primitivni i neobrazovani , kroje zivotni vek. Meni to zestoko vredja pamet , ne znam kako Vama?


Doktorka, ne vidim da se bilo ko iz CG petlja u srpsku politiku. I da hoće to bi bilo smiješno. Bez uticaja. tako da po tom osnovu Čeda treba da podržava sve u CG. A ja mislim da ne treba nikog. Zašto bi!? Što se ostalog tiče potpuno se slažem s Vama.
doktorka doktorka 21:21 09.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Željko Ivanović
kako ne shvartate , Ceda je za Mila, jer se Milo ne petlja u unutrasnju politiku Srbije. Mene samo interesuje da li ste se pobunili i onda kada je kod nas onako sramno donet Ustav ?A to ko sponzorise LDP , apsolutno me ne zanima. Ne zanima me ni ko sponzorise DSS ,DS , SRS . Mene jedino zanima da udjemo u EU . Zasto? Pa zbog toga da ne bismo i dalje bili represivna , monopolisticka drzava u kojoj oni , koji su se obogatili na nasim mukama , i to preko noci , primitivni i neobrazovani , kroje zivotni vek. Meni to zestoko vredja pamet , ne znam kako Vama?Doktorka, ne vidim da se bilo ko iz CG petlja u srpsku politiku. I da hoće to bi bilo smiješno. Bez uticaja. tako da po tom osnovu Čeda treba da podržava sve u CG. A ja mislim da ne treba nikog. Zašto bi!? Što se ostalog tiče potpuno se slažem s Vama.


Vec smo imali negativno iskustvo sa onima koji ne podrzavaju Djukanovica .Dovoljno je da navedem primer Filareta .Nemojmo da se pravimo blesavi.

http://www.srpskapolitika.com/Tekstovi/Analize/2007/latinica/170.html
dragan7557 dragan7557 22:43 09.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Doktorka, ne vidim da se bilo ko iz CG petlja u srpsku politiku.


U pravu ste ne petljaju se. Rukovode i naređuju.
Željko Ivanović Željko Ivanović 23:54 09.12.2007

Re: Ivanovicu ,

U pravu ste ne petljaju se. Rukovode i naređuju.


E to je već druga priča, vi mislite na te poreklom Crnogorce a ja na ove, odavle. Ja sam mislio na ove koje mi biramo a vi na te koje vi birate. Sad vam je nadam se jasno da se ovi ne mogu miješati i kad bi htjeli. Pogotovo ne danas, kad živimo u dvije države.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:59 10.12.2007

Re: ???

podgoricanin1
Sto je ovo Zeljko?
Sto ti htjede ova prica i pominjanje Cede?
Vidi samo kako su se pomamili zbog jedne recenice pa im je i Ranko dobar,a Pobjeda,novina od rijeci
Drzi se domacih,CG,tema,pusti Cedu,u torbu im se raspa.Zajedno sa Milom i Rankom


ti baš ne bi trebalo toliko površno da čitaš.
ko kaže da je pobjeda dobar list.
samo ja kažem da profesor ćetković nije imao gde da objavi svoj lični stav.
a da vijesti nisu neka korpa s cvećem, pa valjda je to vrlo vidljivo.
i da pitam: da li vi možda vijesti objavile?
ti se zezaš.
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:06 10.12.2007

Re: ???

A čitavo vrijeme mi se činilo da kod braće to ipak ima nivo.


pa kako ti se čini sada??????
neshvaćen od braće, ccccccc







pnbb pnbb 17:33 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

monopolisticka drzava u kojoj oni , koji su se obogatili na nasim mukama , i to preko noci , primitivni i neobrazovani , kroje zivotni vek


a u kojoj se drzavi milo obogatio?
svojim trudom, jel tako?
bosiljkap bosiljkap 20:44 09.12.2007

Crni Ivanovicu

Opsednut si Milom do te mere da ti se odma Čeda "zamerio" što je pohvalio DPS i Mila. Naravno da DPS i SDP nije ni blizu onogo što bi trebala da predstavlja normalna vlast.
Ali alternativa MEDOJEVIĆ..... STRAŠNO....
Pa Medojević je pred referendum krstario Srbijom po seoskim domovima kulture ne bili sačuvao dva oka u glavi, bio savetnik za privatizaciju u Srbiji, kao stručnjak opšte prakse ....pa da posavetuje.
Sve je to njemu plaća Voja Kalašnjikov ,jer kad usni, sanja da objedini sve srpske zemlje među kojima je i Crna Gora.
A nisi ni ti ni Vijesti naivni u čitavoj priči, zar ne?
Sav sukob sa Milom je oko ...zamislite ....para, a ne nekih moralnih principa.

Prema tome, pusti Čedu sada kada se bori sa svakim crnim djavolom u Srbiji, još samo fali da se organizuju iz Crne Gore protiv njega.
njegos njegos 20:49 09.12.2007

Re: Crni Ivanovicu

Ovaj Ceda je izgleda bas neka faca u Srbiji... Sad mi zao sto nikad nisam cuo za njega.
Željko Ivanović Željko Ivanović 20:54 09.12.2007

Re: Crni Ivanovicu

Prema tome, pusti Čedu sada kada se bori sa svakim crnim djavolom u Srbiji, još samo fali da se organizuju iz Crne Gore protiv njega.


Baš zato Bose ja hoću da ga odvojim od crnog pauka. Jer Čeda je moj drug. Ako ima posla s crnim đavolom u Srbiji kako veliš, daj da ga oslobodimo bar ovog našeg crnog pauka.
podgoricanin1 podgoricanin1 21:07 09.12.2007

Re: Crni Ivanovicu

Opsednut si Milom do te mere da ti se odma Čeda "zamerio" što je pohvalio DPS i Mila. Naravno da DPS i SDP nije ni blizu onogo što bi trebala da predstavlja normalna vlast.


Postovana gospodjo Bosiljka,
pokusavam da ostanem van diskusije o Cedi i politickim prilikama u Srbiji,a jos manje da advokatisem Zeljku Ivanovicu ali,gospodjo,shvatite da DPS i SDP ne da nisu ono sto predstavlja normalna vlast,nego ljudi koji vec 17 godina drze sve konce u svojim rukama.Ljudi koji su bili za malo vecu Srbiju nego sto je sanja V.K..Onda su postali mafijasi (to im se svidjelo pa su i ostali mafijasi),nakon toga Crnogorci,toliki da je postalo degutantno.Sad su na evro-atlanskom kursu.Da se,sjutra,Kinezi pitaju nesto na Balkanu,oci bi im se iskosile.Zato nemojte o DPS-u,iz daljine,najljepse vas molim.
Pozdrav
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 00:00 10.12.2007

Re: Crni Ivanovicu

[Postovana gospodjo Bosiljka,
pokusavam da ostanem van diskusije o Cedi i politickim prilikama u Srbiji,a jos manje da advokatisem Zeljku Ivanovicu ali,gospodjo,shvatite da DPS i SDP ne da nisu ono sto predstavlja normalna vlast,nego ljudi koji vec 17 godina drze sve konce u svojim rukama.Ljudi koji su bili za malo vecu Srbiju nego sto je sanja V.K..Onda su postali mafijasi (to im se svidjelo pa su i ostali mafijasi),nakon toga Crnogorci,toliki da je postalo degutantno.Sad su na evro-atlanskom kursu.Da se,sjutra,Kinezi pitaju nesto na Balkanu,oci bi im se iskosile.Zato nemojte o DPS-u,iz daljine,najljepse vas molim.
Pozdrav/quote]


Problem je sto ljudi u Srbiji imaju slabo pamcenje. Ja se secam jastreba Mila Djukanovica tamo neke 1991. godine kada je mene i ostale hteo da posalje u rat da branimo whatever. Za njega je Momir Bulatovic u to vreme bio Gandi. Pa se secam Marovica koji je "vodio rat za mir". Pa govori na terazijama za vreme martovskih demonstracija u kojima se brani politika Slobodana Milosevica. Nisu samo oni danas na evropsko-demokratskom putu. U Srbiji ima puno Titovih liberala i generala, Milosevicevih gradonacelnika, amabasadora i biznismena kojima su puna usta Evrope i demokratije.
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:08 10.12.2007

Re: Crni Ivanovicu

Baš zato Bose ja hoću da ga odvojim od crnog pauka.


šta se ti toliko brineš?
čeda nije malodoban.
pazi da nisi sam u nekoj paukovoj mreži, il je možda pleteš.
a ovo pauk pa još crn, baš je jako. čista drama.
njegos njegos 23:21 09.12.2007

Re: ja nikog

Nego, vidis ti da nam je Zeljko obrisao sve sto smo do sad pisali?
JJ Beba JJ Beba 23:31 09.12.2007

Re: ja nikog

Nego, vidis ti da nam je Zeljko obrisao sve sto smo do sad pisali?

Ko god da je brisao bio je u pravu . toliko si nadmen da ne vidiš kako si jadan
njegos njegos 23:32 09.12.2007

Re: ja nikog

Pa i tebe su obrisali. Ajde smiri se malo, ne budi tako uzasna.
JJ Beba JJ Beba 23:52 09.12.2007

Re: ja nikog

Pa i tebe su obrisali. Ajde smiri se malo, ne budi tako uzasna.

sine, ja sam se samo branila od tvog katunskog napada.
naravno da su brisali. I treba.
njegos njegos 00:45 10.12.2007

Re: ja nikog

JJ Beba
Pa i tebe su obrisali. Ajde smiri se malo, ne budi tako uzasna.sine, ja sam se samo branila od tvog katunskog napada.naravno da su brisali. I treba.

A dobro, Bebo, znam, svi se mi branimo. Ali ja tebe ne napadam. Ajde da sklopimo primirje, hoces?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:45 09.12.2007

A velju co'ce, da nijesi ti rasista pomalo

Zeljko Ivanovic:
"A nekako između tih kontardiktornih stajališta, “naravno Čedu” i “čak Čedu”, kreće se i moja opservacija na profil ovog srpskog političara. Anđeo garava lica."

Velju coce, kakve veze ima Cedina boja koze sa principima ovde. Siris li ti to rasizam po Srbiji, ili mi se cini samo
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 21:51 09.12.2007

Re: A velju co'ce, da nijesi ti rasista po

šta Čeda je cigan? Prvi put čujem.
Željko Ivanović Željko Ivanović 21:52 09.12.2007

Re: A velju co'ce, da nijesi ti rasista po

iris li ti to rasizam po Srbiji, ili mi se cini samo


Čini ti se samo.I neukusno je. Moraću da brišem ako se nastavi.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:56 09.12.2007

Re: A velju co'ce, da nijesi ti rasista po

Zeljko Ivanovic
Čini ti se samo.


E onda molim te izbrisi ovo "Andjeo garavog lica" i idi garavi tamo po tvojo Crnoj Gori onda, ako ti se bas garavi - nemoj po Srbiji da siris govor mrznje i seme zla
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 22:10 09.12.2007

pitanja i odgovori u maniru spindoctora

Tako dolazim do jednog neugodnog pitanja: da li su samo oni koje Čeda pominje odgovorni za atentat na premijera Đinđića. Makar politički, makar etički. Čeda je moj drug. Slažem se da jesu. Za svakog od njih. Ali, s druge strane, da li je sam Čeda potpuno nevin. Pitanje nije, da li je Čeda učestvovao u otmici Miškovića. Pitanje nije ni da li je uzimao pare od zemunaca. Još manje se pitam da li je sa njima duvao drogu. Ili, da li ih je posjećivao i izvlačio iz zatvora. Ne, ne, ne. Ne mislim da je išta od toga tačno, niti želim da budem dio te tragikomične Koštuničine propagande. Za mene, kao Čedinog druga, postavlja se samo dilema da li je on, kao čovjek Đinđićevog velikog povjerenja, precijenio svoje sposobnosti i u jednom momentu tvrdio svom lideru da je situacija pod kontrolom!? A da nije bila. Da je mafija pod kontrolom. A da nije bila. Da je Legija naš drug. A da nije bio. Pitanje bi moglo da glasi i ovako: da li je u jednom momentu, nakon toliko kontakata sa srpskim podzemljem, koje ni sam ne spori jer “neko je morao da čisti Srbiju”, Čeda pomislio da je on šef. A ne Legija. Ne mafije, već Srbije. I da li je eventualno takvo njegovo vjerovanje, naivno očito, ako ga je bilo, takođe doprinijelo da Srbija izgubi premijera!? Teško pitanje. Nemam odgovor.


Kako nemate odgovor? Imate ga, naravno. Eksplicitno ga servirate u duhu najstrasnije RTS demagogije.
Željko Ivanović Željko Ivanović 22:30 09.12.2007

Re: A velju co'ce, da nijesi ti rasista po

Zeljko Ivanovic

Čini ti se samo.



E onda molim te izbrisi ovo "Andjeo garavog lica" i idi garavi tamo po tvojo Crnoj Gori onda, ako ti se bas garavi - nemoj po Srbiji da siris govor mrznje i seme zla


Nisam na žalost garavio je već Majkl Kertiz. Genijalno. Pogledajte film. Razumjećete.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 23:55 09.12.2007

Re: A velju co'ce, da nijesi ti rasista po

Molim vas nemojte da brisete i ako bi ste bili ljubazni da nam dozvolite da psujemo bila bih vam zahvalna. Evo, ovo za Cedinu nacionalnost....@#@#*(#@*&*#@ i sve po spisku. Sram da vas bude.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 22:06 09.12.2007

eh

BZ kaže:
idi garavi tamo po tvojo Crnoj Gori

U prevodu "vrati se tamo odakle si došao". Govor mržnje?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 22:11 09.12.2007

Re: eh

BZ kaže:
idi garavi tamo po tvojo Crnoj Gori
U prevodu "vrati se tamo odakle si došao". Govor mržnje?


Ne nije istina - nego ti vadis iz konteksta i falsifikujes moje reci - rekao sam ako bas hoce da garavi nek ide u CG ( svojoj kuci, posto je drzavljanin CG) pa tamo nek garavi do mile volje - ako mu se bas garavi

Bojan Zdravic:
E onda molim te izbrisi ovo "Andjeo garavog lica" i idi garavi tamo po tvojo Crnoj Gori onda, ako ti se bas garavi - nemoj po Srbiji da siris govor mrznje i seme zla

Željko Ivanović Željko Ivanović 22:37 09.12.2007

Re: eh

U prevodu "vrati se tamo odakle si došao". Govor mržnje?


U pravu si, na žalost, Tobagoviću. Ali nema veze. Iako nijesam očekivao da među Čedinim pristalicama ima fašista. Trenutak slabosti, možda. Kao kod Bebe.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 22:48 09.12.2007

Re: eh

Zeljko Ivanovic
U pravu si, na žalost, Tobagoviću. Ali nema veze. Iako nijesam očekivao da među Čedinim pristalicama ima fašista. Trenutak slabosti, možda. Kao kod Bebe.

Gresis, nisam Cedin pristalica. Apsolutno sam protiv Cedine politike i LDP politike, jer mislim da je skroz pogresna.

Jel' ti mene ovo mene nazivas fasistom?
Željko Ivanović Željko Ivanović 23:50 09.12.2007

Re: eh

Jel' ti mene ovo mene nazivas fasistom?


Ja sam rekao da su tvoji pomenuti stavovi fašizam a ne da si ti fašista. Da bih ti olakšao rekao sam da ti se vjerovatno omaklo. Dakle, dao sam ti šansu da ne budeš fašista.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 00:48 10.12.2007

Re: eh

Zeljko Ivanovic
U pravu si, na žalost, Tobagoviću. Ali nema veze. Iako nijesam očekivao da među Čedinim pristalicama ima fašista. Trenutak slabosti, možda. Kao kod Bebe.

Zeljko Ivanovic
Ja sam rekao da su tvoji pomenuti stavovi fašizam a ne da si ti fašista. Da bih ti olakšao rekao sam da ti se vjerovatno omaklo. Dakle, dao sam ti šansu da ne budeš fašista.


Zeljko da ti kazem jednu stvar, ja sam demokrata od glave do pete, ne mozes ti meni davati sansu da ne budem fasista - ja jednostavno nisam fasista.

Ma nisi rekao da su pomenuti stavovi fasizam, vec si rekao da sam fasista. Eno ti gore pa citaj.

Ok, prihvatam da ljudi u zaru borbe pomalo izgube kompas, ok desava se, ali molim te - dajmo se kontrolirati:))
Ne moze se voditi takvom retorikom u politickoj diskusiji, kako je neko Ciganin, fasista, omalovazavanje dama...Narocito ne mozes to da radis ti, jer uzivas gostoprimstvo u jednoj drzavi, ciji nisi drzavljanin, a i ovde na blogu. Trebao bi da postujes to gostoprimstvo - sto nije slucaj.

Mislim budimo realni, i nemoj se ljutiti na mene moilim te nista licno, ti imas i Srbiju i Crnu Goru, ja imam samo Srbiju. Ja kada bih otisao u Crnu Goru i delio ljude Ciganine, fasiste ili bi omalovazavao dame, i terao silu kao sto ti teras silu ovde na blogu - ne bih se lepo proveo sigurno.

Ne vidim razloga da teras silu ovde po blogu, to sto SUP i DB u Srbiji drze Crnogorci, Jocic i Bulatovic - nemoj mnogo da te ponese.....
KafaJeGotova KafaJeGotova 01:14 10.12.2007

Re: eh

Željko Ivanović
U prevodu "vrati se tamo odakle si došao". Govor mržnje?U pravu si, na žalost, Tobagoviću. Ali nema veze. Iako nijesam očekivao da među Čedinim pristalicama ima fašista. Trenutak slabosti, možda. Kao kod Bebe.

da sta je, nego govor mrznje. ali kako si samo povezao to tako fino sa cedom i njegovim pristalicama? slucajnost? i ni manje ni vise, nego bebu stavi u kos sa bojanom zdravicem i fasizmom. hahahah
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 01:16 10.12.2007

Re: eh

bebu stavi u kos sa bojanom zdravicem i fasizmom. hahahah

pa sta hoces da kazes i ti da sam ja fasista
KafaJeGotova KafaJeGotova 01:28 10.12.2007

Re: eh

zdravicu, zdravicu... ja ne nasedam na te fore sa podvaljivanjem. sakupio sam djuture sve sto je ivanovic nabrojao. a ta izjava tvoja "vrati se odakle si dosao" je samo korak pre fasizma. kome ti ima da pricas gde da se vrati i odakle da dodje? demokrata od glave do pete :)))
JJ Beba JJ Beba 01:36 10.12.2007

Re: eh

nego bebu stavi u kos sa bojanom zdravicem i fasizmom.

KJG, čovek bi dva boda na tuđem terenu, pa koristi sva streStva :)
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 01:40 10.12.2007

Re: eh

vrati se odakle si dosao"

ja to nikad nisam rekao, i ti podmeces kao i onaj Tobagovic. Jel' ti citas nesto ili tripujes samo ovde. Evo i tebi isti quote. Ma dajte bre ljudi citajte, ako ste pismeni, nemojte samo deliti etikete ovde.

Bojan Zdravic
E onda molim te izbrisi ovo "Andjeo garavog lica" i idi garavi tamo po tvojo Crnoj Gori onda, ako ti se bas garavi - nemoj po Srbiji da siris govor mrznje i seme zla


Da i tebi objasnim post, ovo znaci da ako hoce da siri rasizam, nek' ide u Crnu Goru da ga siri, posto je drzavljanin Crne Gore, a ne Srbije, i ako mu se bas siri rasizam neka ga siri tamo.

Ovo ne znaci da ide u Crnu Goru i da se ne vraca, sto se mene tice nek' ostane koliko mu volja u Srbiji, ali ako oce bas da siri rasizam neka ga siri tamo. OK?

Ajde cao sad, odo ja vise odavde, ne mogu da se zaglupljujem sa vama vise, imam pametnija posla.
KafaJeGotova KafaJeGotova 01:44 10.12.2007

Re: eh

vidim ja da se ovde pika neka fudbalica. opet su smanjili povrsinu gola, pokvarenjaci. nesto mu lopta leti na sve strane, al' nikako u gol. a i zajebano kad je lopta okrugla. :)))
KafaJeGotova KafaJeGotova 01:52 10.12.2007

Re: eh

Da i tebi objasnim post, ovo znaci da ako hoce da siri rasizam, nek' ide u Crnu Goru da ga siri, posto je drzavljanin Crne Gore, a ne Srbije, i ako mu se bas siri rasizam neka ga siri tamo.

je l' to mi i na blogu/internetu sad imamo drzave pa kao ja ovamo odavde a ti tamo odatle. ako siri mrznju na blogu siri je kod svakog ko cita, a ne u srbiji ili crnoj gori.
bas me interesuje sta je to znacilo gosn ivanovicu "Andjeo garavog lica"? sad nece vise da bude drug cedi jer ga neki ljudi ispreskakali na blogu? :)))
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:16 10.12.2007

Re: eh

Željko Ivanović
U prevodu "vrati se tamo odakle si došao". Govor mržnje?


U pravu si, na žalost, Tobagoviću. Ali nema veze. Iako nijesam očekivao da među Čedinim pristalicama ima fašista. Trenutak slabosti, možda. Kao kod Bebe.


ti ne samo da ne znaš da pišeš. nego ne znaš ni da čitaš.
hoću reći, izvrćeš. jer to uopšte nije rečeno.
al može da se pročita i tako kad se želi.
što ti očigledno želiš.
jadno.

pnbb pnbb 17:51 10.12.2007

Re: eh

hag brani zdravica...

ljudi dajmo se organizirati

ili sam opet propustio prelazni rok
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:20 11.12.2007

Re: eh

hag brani zdravica...

ljudi dajmo se organizirati

ili sam opet propustio prelazni rok

ne branim. samo čitam.
Intet Glemt Intet Glemt 22:30 09.12.2007

Preporuka

Željko, dobar blog. Preporuka! (prva od mene)

Poklapa se sa nekim mojim opservacijama o odnosima crnogorske i srpske politike... Možemo na ovaj način da analiziramo bilo koga iz Srbije i to iz bilo kog vremena i bilo kog političkog usmjerenja i da vidimo da, kad god su govorili o Crnoj Gori, nisu bili u pravu. Ne znam zašto je to tako.

Sjetite se recimo (davno bješe) duela Slavka Perovića i Zorana Đinđića na Studio B... (ako neko slučajno ima snimak ili može da ga nađe, bio bih zahvalan). Da nisam već tada dobro znao Điđićevu politiku, mislio bih da je maliciozan. Pa i ono nedavno pojavljivanje Koraća na SDP-ovom kongresu nije bio neki sjajan nastup... Jer crnogorski SDP nikad nije ni omirisao ideju socijaldemokratije. O čitavom nizu desničara, počev od Nikole Pašića, pa do VojaX2 danas... Bolje i da ne govorimo.

Kontra-primjer (jedini kojeg se sjećam) je Čanak i njegova podrška Slavku i Novaku kad im se sudilo zbog riječi izgovorenih u kampanji. Šteta što je bio jedini koji je tako nešto uradio jer u CG se sudilo vođama opozicije, i to onima koje su u više navrata dizali glas protiv nepravde u Srbiji, pa čak i išli tamo da podrže proteste i organzovali proteste u CG (podrška šetnjama 96-97, protest protiv hapšenja Vuka Draškovića i sl...).

Kako bilo, i ja podržavam Čedu i najiskrenije navijam na izborima.
Intet Glemt Intet Glemt 22:32 09.12.2007

Re: Preporuka

P.S. Ovoliki broj potpuno promašenih komentara potpuno potvrđuje ovo što skromno ustvrdih.
Željko Ivanović Željko Ivanović 22:33 09.12.2007

Re: Preporuka

Hvala Glemte i ovo isticanje Čanka je na mjestu. I Čanak je naš drug.
Željko Ivanović Željko Ivanović 22:34 09.12.2007

Re: Preporuka

Zašto promašenih, sve to ima svoje. Ja danas baš uživam. Odavno mi nedjelja nije brže prošla. Još Njego i Keš. Sjajno.
Intet Glemt Intet Glemt 22:43 09.12.2007

Re: Preporuka

Da, bio sam donekle nekorektan... Mislio sam na ove navijačke iz Srbije čije navijanje za Čedu u Srbiji, postane navijanje za Mila kad se dođe do Crne Gore. Ne ide to da jedan liberalni i progresivni političar sarađuje sa ustajalim konzervativnim režimom, čiji su svi centri moći van institucija sistema.

Blogeri, razmislite malo koga podržavate... Bolje da nam ne pomažete, ako nam tako pomažete.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 00:03 10.12.2007

Re: Preporuka

Zašto promašenih, sve to ima svoje. Ja danas baš uživam. Odavno mi nedjelja nije brže prošla. Još Njego i Keš. Sjajno.


Specially for the Sonday well spent:[youtube]Zašto promašenih, sve to ima svoje. Ja danas baš uživam. Odavno mi nedjelja nije brže prošla. Još Njego i Keš. Sjajno.[/youtube]
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 00:07 10.12.2007

Re: Preporuka




Nedeljni provod
Željko Ivanović Željko Ivanović 00:10 10.12.2007

Re: Preporuka

Mislim da je s Kešom i Njegošem mnogo ljepše provesti nedjelju nego s Bušom.Još potrošiti toliko vremena na montažu. Da bi se poslala tako mudra poruka.
doktorka doktorka 00:27 10.12.2007

Re: Preporuka

Intet Glemt
Da, bio sam donekle nekorektan... Mislio sam na ove navijačke iz Srbije čije navijanje za Čedu u Srbiji, postane navijanje za Mila kad se dođe do Crne Gore. Ne ide to da jedan liberalni i progresivni političar sarađuje sa ustajalim konzervativnim režimom, čiji su svi centri moći van institucija sistema. Blogeri, razmislite malo koga podržavate... Bolje da nam ne pomažete, ako nam tako pomažete.

Doke god se Crna Gora, mislim na njenu aktuelnu vlast , ne bude uplitala u nasu unutrasnju politiku , imace moju podrsku.
Intet Glemt Intet Glemt 01:26 10.12.2007

Re: Preporuka

doktorka
Doke god se Crna Gora, mislim na njenu aktuelnu vlast , ne bude uplitala u nasu unutrasnju politiku , imace moju podrsku.

Kažem Koštunica, mislim Srbija.
Covek u belom Covek u belom 01:44 10.12.2007

Re: Preporuka

doktorka
Doke god se Crna Gora, mislim na njenu aktuelnu vlast , ne bude uplitala u nasu unutrasnju politiku , imace moju podrsku.
Rece ona sto bi umrla od srece da Ameri ponovo bombarduju Srbiju, o zemljo, otvori se.
Jos kad bi pojedini americki rezidenti i kojekavi gastarbajteri prestali da se uplicu u unutrasnju politiku Srbije, gde bi Srbiji bio kraj.
doktorka doktorka 01:59 10.12.2007

Re: Preporuka

Covek u belom

doktorkaDoke god se Crna Gora, mislim na njenu aktuelnu vlast , ne bude uplitala u nasu unutrasnju politiku , imace moju podrsku. Rece ona sto bi umrla od srece da Ameri ponovo bombarduju Srbiju, o zemljo, otvori se.Jos kad bi pojedini americki rezidenti i kojekavi gastarbajteri prestali da se uplicu u unutrasnju politiku Srbije, gde bi Srbiji bio kraj.

hahha , pa ja znam da je tebi veoma odgovarao milosevic dok je bio na vlasti , kao sto ti odgovaraju i ovi sada sto su na vlasti , jer to je jedini nacin da tvoja plitka pamet dodje do izrazaja.
Covek u belom Covek u belom 02:09 10.12.2007

Re: Preporuka

doktorka

hahha , pa ja znam da je tebi veoma odgovarao milosevic dok je bio na vlasti , kao sto ti odgovaraju i ovi sada sto su na vlasti , jer to je jedini nacin da tvoja plitka pamet dodje do izrazaja.
Potpuno neiznenadjujuca dubina odgovora. Doduse, vasa neinventivnost me svaki put iznova iznenadi. Ipak, od nekog ko politiku razume ko da su strumpfovi i gargamel u pitanju, zaista je tesko ocekivati nesto vise...
doktorka doktorka 02:48 10.12.2007

Re: Preporuka

Covek u belom

doktorkahahha , pa ja znam da je tebi veoma odgovarao milosevic dok je bio na vlasti , kao sto ti odgovaraju i ovi sada sto su na vlasti , jer to je jedini nacin da tvoja plitka pamet dodje do izrazaja. Potpuno neiznenadjujuca dubina odgovora. Doduse, vasa neinventivnost me svaki put iznova iznenadi. Ipak, od nekog ko politiku razume ko da su strumpfovi i gargamel u pitanju, zaista je tesko ocekivati nesto vise...


pa kako je vi razumete i prihvatate , tako nam i jeste.
JJ Beba JJ Beba 23:25 09.12.2007

bravo

ako je supermod brisao one Njegoševe i Željkove rodno uvredljive komentare - bravo za njega.
Njegoš je odavno svojim rodim uvredama "zreo" za banovanje. Nama, blogerkama, jedino osatje da se svim sretstvima od takvih uvreda branimo
još jednom, u ime ženskih blogera zahvaljujem
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 23:35 09.12.2007

Re: bravo

JJ Beba
ako je supermod brisao one Njegoševe i Željkove rodno uvredljive komentare - bravo za njega.
Njegoš je odavno svojim rodim uvredama "zreo" za banovanje. Nama, blogerkama, jedino osatje da se svim sretstvima od takvih uvreda branimo
još jednom, u ime ženskih blogera zahvaljujem

Bebo ja sam u ovom slucaju na tvojoj strani, ako ti nesto znaci (potpuno je iskreno i bez ironije) jesmo politicki nesitomisljenici, ali kad vidim da kulovi maltretiraju i nipodastavaju dame uvek sam na njihovoj strani,
Pozdrav
JJ Beba JJ Beba 23:38 09.12.2007

Re: bravo

Hvala Bojane. ja tebe ne trpam u isti koš sa ovim likovima. ti se prema ženama ne ponašaš kao da si u toru.
Moderator06 Moderator06 23:40 09.12.2007

Brisanje

Moderacija je brisala troll i uvredljive komentare njegosa i andjelije.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 23:43 09.12.2007

Re: bravo


Ajde smiri se bice sve u redu:)))
andjelija andjelija 23:46 09.12.2007

Re: Brisanje

Moderator06
Moderacija je brisala troll i uvredljive komentare njegosa i andjelije.


ako je govor iz iskustva uvredljiv onda smo mi nesto mnogo uvredljiv narod.
Željko Ivanović Željko Ivanović 23:46 09.12.2007

Re: Brisanje

Bebo, drago mi je da si našla društvo kod Zdravića. Kao što mi je drago da on nije Čedin pristalica. S druge strane, nisi fer prema Njegošu - ti si otpočela s flertom i uvukla ga u tu priču, koja je na momente bila čak i simpatična, Njegoš vrlo šarmantan, na momente kažem, da bi onda na kraju počela da izigravaš žrtvu i kriješ se iza rodne ravnopravnosti. Nije fer. A ti Njego pazi drugi put. Nemoj da si naivan.
JJ Beba JJ Beba 00:01 10.12.2007

Re: Brisanje

jujuju, ma šta mi napriča.
Njegoš vrlo šarmantan

Šta da ti kažem na ovo? meni nije. A ako tebi jeste, molim lepo, šta ti ja mogu. vodi ga kući.
Željko Ivanović Željko Ivanović 00:05 10.12.2007

Re: Brisanje

Već mi je kući. Imam ga u biblioteci. Sabrana djela. Ali me opet zabrinjavaš zbog nedemokratskog tona. Da li se rodna ravnopravnost odnosi samo na dame ili i na ove druge. Da im ne pominjem rod.
Željko Ivanović Željko Ivanović 00:07 10.12.2007

Re: Brisanje

Moderacija je brisala troll i uvredljive komentare njegosa i andjelije.


S pravom ali da li biste mogli provjeriti da niste uz te sporne birsali i neke komentare koji možda nijesu to zaslužili. Samo ako je moguće provjeriti. Unaprijed zahvalan i unaprijed prihvatam svaku odluku, ne morate mi slati obrazloženje.
JJ Beba JJ Beba 00:19 10.12.2007

Re: Brisanje

Slušaj, sumnjam da je njegova filoSofija vredna sabiranja. Mada, samo u tako maloj i maldoj zemlji on i ono njegovo pisanije može biti vredno pomena. A o Palermu da i ne govorim.
Kakav mu je Njegoš takva mu je i filozofija
njegos njegos 00:50 10.12.2007

Re: Brisanje

JJ Beba
Slušaj, sumnjam da je njegova filoSofija vredna sabiranja. Mada, samo u tako maloj i maldoj zemlji on i ono njegovo pisanije može biti vredno pomena. A o Palermu da i ne govorim. Kakav mu je Njegoš takva mu je i filozofija

A joj, Bebo, kad ces prestati vise? Ja tebi stalno nudim primirje, a ti se jos vise zestis. Sta je, ne mozes s nekim biti na prijateljskoj osnovi? I taj Palermo vise, pa bio sam ja i u Atini i Salcburgu i Pamploni i mnogim drugim mjestima sa svojom filosofijom. Nemoj da si ljubomorna. A ako mislis da je uvredljivo to sto ti nudim put u Palermo ili gdje god ti zelis, onda nemam rijeci. Ajde budi malo vise zena, a manje uvredljivi politicar. Previse imamo uvreda i politike, toliko da smo zaboravili na zdrave ljudske odnose i, sto je najvaznije, na flert i smisao za humor. Pa nasmij se malo covjece, nasali se, sto se stalno obrusavas kao kakav lesinar?
njegos njegos 00:51 10.12.2007

Re: Brisanje

Zeljko, hvala na podrsci. Znaju oni da nema sarmera preko Crnogoraca...
njegos njegos 00:56 10.12.2007

Re: Brisanje

andjelija

Moderator06Moderacija je brisala troll i uvredljive komentare njegosa i andjelije.ako je govor iz iskustva uvredljiv onda smo mi nesto mnogo uvredljiv narod.

Andjo, samo da znas, nista od onoga sto si pisala nije me uvrijedilo. Da je istina, mozda i bi, ali ovako, nije sigurno. Tako da mozes slobodno da nastavis da govoris sta god hoces. Evo poruka moderatoru - mene brisite koliko hocete, ali pustite Andju da kaze sta zeli, nema uvreda s njene strane
Evo, Andjo, za tebe u znak izvinjenja ako sam te uvrijedio:
sentinel26 sentinel26 01:13 10.12.2007

Ne brisanje no molitva

Gospodine Ivanoviću kako vidim vi i ovi vaši istimislenici zaključiste das Čeda nije andjeo no djavo mogli ste umjesto silnog dokazivanja samo onu poznatu (sa krštenja) tri puta da ponovite:

- Odričem se djavola (Čede) - Odreko !
- Odričem se djavola (Čede) - Odreko !
- Odričem se djavola (Čede) - Odreko !

Kako je moguće da predsjednički izbori u Srbiji budu nedje oko Sv. Vasilija Ostroškog, rado ću vam odje prezentirat molitvu posvećenu njemu, možda bi da Bog da vam pomogne u nakani.

От јуности твојеја всего себе Господеви отдал јеси, пребиваја в молитвах, трудјех и постјех, отче богоносне: образ бил јеси добродјетели својему стаду , сего ради видја Бог твоје благоје произвољеније, постављајет тја својеј церкви пастирја и добљаго архијереја, и по престављении твојем собљуде свјатоје тјело твоје нерушимо, свјатитељу Василије; тјемже јако имјеја дерзновеније молисја Христу Богу спаситсја душам нашим.


JJ Beba JJ Beba 01:23 10.12.2007

Re: Brisanje

Ajde budi malo vise zena, a manje uvredljivi politicar. Previse imamo uvreda i politike, toliko da smo zaboravili na zdrave ljudske odnose i, sto je najvaznije, na flert i smisao za humor. Pa nasmij se malo covjece, nasali se, sto se stalno obrusavas kao kakav lesinar?

sine, kako da budem žena sa tobom kad si šarmantan ko slon u taklenoj radnji. Pazi ovo šarmiranje - lešnar!!!!! kažem vuče katun. Što ne odeš kod Željka na večernju nastavu?
A družnje sa tobom neću. Znaš i sam da sam ti stavila zabranu na pp jer si dosadan neeeeeviđeno. I nisi duhovit.
njegos njegos 01:26 10.12.2007

Re: Brisanje

Nisam rekao da si lesinar nego da se ponasas kao lesinar, znas i sama, sto sam ti vise puta rekao, da si mi simpaticna i o tebi mislim sve najljepse. Znam da si stavila zabranu, ali to se odblokiralo, sad opet mogu da ti saljem pp - provjerio sam.
Ovo sa slonom je vec bilo duhovito... Ajde primirje, hoces? Popusti malo...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana