Politika| Region

Čeda – ANĐEO!?

Željko Ivanović RSS / 09.12.2007. u 10:17

 

 

Opet se miješam u vaše unutrašnje stvari. Iako dobro znam da je Srbija jedna suverena država, s Kosovom i Metohijom u svom sastavu. I Rezulucijom SB 1244 u svom srcu. Šalim se naravno. Ovo za Kosovo. Ali, ne bih o Tačiju i Koštinici ovog puta. Zanima me Čeda! Jovanović. Predsjednički kanidat.

Odmah da pripremim sve one koji se usude da pročitaju ovaj blog – slijedi kritički osvrt na lik i delo lidera LDP. Ali, prije toga da razjasnim ono što je nekima koju su čitali moje ranije blogove već jasno – LDP je moja stranka. Dakle, da sam građanin Srbije, s pravom glasa, i da izlazim na izbore – glasao bih LDP. Da sam u istoj pozciji, kao što nijesam, i na predsjedničkim izborima - glasao bih, opet, kandidata LDP-a. Ko god bio. Pa i Čedu. Ili, posebno Čedu.

A nekako između tih kontardiktornih stajališta, “naravno Čedu” i “čak Čedu”, kreće se i moja opservacija na profil ovog srpskog političara. Anđeo garava lica. Ponekad mi taj Kertizov Džejms Kegni dođe kao dobra metafora za najsažetije slikanje nekih ovdašnjih lidera. Pa i Čede.

Čeda je dakle, prvo, anđeo. On i njegova stranka promovišu svjetonazor koji je meni veoma blizak. Da ne kažem potpuno moj. Kada su u pitanju nacionalne teme, manjinska pitanja, pogled na prošlost i budućnost, kulturni profil, odnos prema susjedima i svijetu, stav prema religiji i Crkvi, itd..itd. Čeda je, dakle, moj drug. Saborac. Ali, to mi ne smeta, i nadam se da ne zamjerate, da kažem kako ima stvari koje mi nijesu dovoljno jasne, čak koje mi izgledaju zabrinjavajuće za jednog lidera koji ima želju da postane vodeća politička figura Srbije. A to, u nekim budućim i normalnim uslovima, može da znači i Balkana.

A sad konkretno. Prije nedjelju dana Čeda je gostovao na jednoj crnogorskoj tv i bar u onom dijelu koji se tiče odgovora na crnogorske teme pokazao potpuno lojalnost i podršku Đukanoviću. Čak i više nego što je trebalo. Do granice lijepog ukusa. Kao u najbolje režiranim intervjuaima RTS-a ili sklopljenim naslovnicama “Kurira”, Čeda je ovdje na sličan način i sličnim metodama “odradio” potencijalnog predsjedničkog kandidata Medojevića ocjenjujući ga kao pošast za Crnu Goru! On će, tvrdi Čeda, biti kandidat Beograda! Baš onako kako su Đukanović i Krivokapić priželjkivali. Jer u politici lijepe naše nema gore psovke od te – dabogda te Beograd podržao. U završnici te Čedine analize ispalo je da su Đukanović i DPS temelj mlade crnogroske nezavisnosti i da svako ko se obršava na njih u stvari radi za Beograd. To jest ruši Crnu Goru. Kako sam se tu prepoznao rekoh da odgovorim Čedi. Mom drugu.

Ali samo iz jednog ugla – njegovog odnosa prema institucuijama sistema, koje su temelj svake pravne i demokratske države. I u tom smislu odmah mi pada u oči ova Čedina bliskost sa našim vođom. Stara ljubav zaborava nema, kaže pjesma. A nekad je ona, kao i sad, bila uzajamna. Milo je jednom prilikom, u neformalnim krugovima, znao s divljenjem da konstatuje kako je Đinđić čitav sistem supstituisao s tri čovjeka. “Čeda mu kontroliše parlament, Beba medije a Vesić bezbjedonosne strukture”, pojašnjavao je Đukanović! Slijedeći valjda tu filozofiju ubrzo je i sam razvio sličnu formulu, što je jednom drugom prilikom, ovako definisao:”Sve bi se ovo razbilo u paramparčad da nije mene, Milana i Duška”! Za neupućene Milan je Roćen, dugogodišnji konsiljere Đukanovića (trenutno ministar inostranih djela), a Duško je Dugouško (Marković) doživotni šef tajne policije.

Tako dolazim do jednog neugodnog pitanja: da li su samo oni koje Čeda pominje odgovorni za atentat na premijera Đinđića. Makar politički, makar etički. Čeda je moj drug. Slažem se da jesu. Za svakog od njih. Ali, s druge strane, da li je sam Čeda potpuno nevin. Pitanje nije, da li je Čeda učestvovao u otmici Miškovića. Pitanje nije ni da li je uzimao pare od zemunaca. Još manje se pitam da li je sa njima duvao drogu. Ili, da li ih je posjećivao i izvlačio iz zatvora. Ne, ne, ne. Ne mislim da je išta od toga tačno, niti želim da budem dio te tragikomične Koštuničine propagande. Za mene, kao Čedinog druga, postavlja se samo dilema da li je on, kao čovjek Đinđićevog velikog povjerenja, precijenio svoje sposobnosti i u jednom momentu tvrdio svom lideru da je situacija pod kontrolom!? A da nije bila. Da je mafija pod kontrolom. A da nije bila. Da je Legija naš drug. A da nije bio. Pitanje bi moglo da glasi i ovako: da li je u jednom momentu, nakon toliko kontakata sa srpskim podzemljem, koje ni sam ne spori jer “neko je morao da čisti Srbiju”, Čeda pomislio da je on šef. A ne Legija. Ne mafije, već Srbije. I da li je eventualno takvo njegovo vjerovanje, naivno očito, ako ga je bilo, takođe doprinijelo da Srbija izgubi premijera!? Teško pitanje. Nemam odgovor.

To uostalom i nije poenta priče. Već pokušaj da kroz prošli i sadašnji angažman lidera LDP-a samom sebi razjasnim da li je Čeda, moj drug, ranjiv po pitanju vaninstitucionalnog vođenja državnih poslova!? U tom smislu indikativan je i ovaj tako pozitivan odnos spram Mila. Kao što je, možda, nekad preferiorao taj, nazovimo ga, kreativni model vladavine, tako i danas Đukanovića potpuno razumije i podržava kada ga on efektno sprovodi u Crnoj Gori. Vlada državom iz sjenke. Van institucija. Ili kako bi rekao njemački ambasador Šmit:”Crna Gora liči na zemlju uhvaćenu u mrežu otrovnog crnog pauka”! Ako je Čeda moj drug, kako drug mog druga može biti i ovaj crni pauk iz pomenute metafore. Želio sam da vjerujem da je ovakvo Čedino miješanje u naše unutrašnje stvari posljedica njegove neupućenosti. Ali, bilo bi previše naivno. I štetno za samog Čedu. Treba reći istinu. Teško je povjerovati da njemački ambasador pirčom o crnom pauku korupcije koji davi crnogrosko društvo udara na temlelje lijepe naše, a da Čeda s pričom o velikom vođi i njegovom mesijanstvu jača krhku i mladu crnogorsku demokratiju. Pa se onda pitam: zašto bih bio za Čedu kada je on za Mila!? Ili, mnogo važnije: koliko Čeda Jovanović jeste demokratki predsjednički kandidat i garant evropskog sistema vrijednosti i načina upravljanja državom!?. Jer, da ponovim - temelj takve zajednice jesu institucije i jeste pravo. Pošto je Čeda moj drug, a LDP moja stranka, želim da im dam još jednu šansu. Da se odreknu Mila i bez ostatka posvete demokratiji. Jer te dvije stavke su nespojive. Ako insistirate na obijema onda ste u najmanju ruku nedosljedni. A ako ste nedosljedni onda ste isti kao Koštunica. Ili Tadić.

Željko Ivanović

Bulevar Čede i Bebe (donedavno EK i OEBSA, ranije korupcije i kriminala, prije toga Ranka Krivokapića, a davno, veoma davno, Svetog Petra Cetinjskog)

MNE

 

Atačmenti



Komentari (506)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

KafaJeGotova KafaJeGotova 01:36 10.12.2007

Re: Brisanje

ako je govor iz iskustva uvredljiv onda smo mi nesto mnogo uvredljiv narod.

heheeh andjelija ja ti rekoh jedared da ti je uvredljiv govor i to ispucavanje stereotipa, a ti mi nisi verovala.
andjelija andjelija 01:39 10.12.2007

Re: Brisanje

KafaJeGotova
ako je govor iz iskustva uvredljiv onda smo mi nesto mnogo uvredljiv narod.

heheeh andjelija ja ti rekoh jedared da ti je uvredljiv govor i to ispucavanje stereotipa, a ti mi nisi verovala.


moj govor je uvredljiv za one koji se nalaze u tim recima. tako ja bar to dozivljavam. a posto se ocito mnogi identifikuju sa onim sto pljujem i provociram, nije cudo sto se bune.

sta je uvreda? uvreda je neprihvatanje tudjeg misljenja zbog sopstvene sujete.

a sta je sujeta do go q.

sad ti je valjda jasno...
mene sujeta bije samo kada se porede cups...b cup, c cup..itd....devojchica sta ces :)


Željko Ivanović Željko Ivanović 01:41 10.12.2007

Re: Brisanje

Slušaj, sumnjam da je njegova filoSofija vredna sabiranja. Mada, samo u tako maloj i maldoj zemlji on i ono njegovo pisanije može biti vredno pomena.


Bebo mislim da ovim treba da se pozabavi ne moderator već GO LDP. Ti mi sve više ličiš na nekog ubačenog u redove naše stranke. Da je diskredituje i predstavlja kao netolerantnu i nedemokratsku. Moraću da vidim s mojim drugom šta da se radi s tobom.
njegos njegos 01:43 10.12.2007

Re: Brisanje

Nemoj, Andjo, pusti... Vazno je da se mi razumijemo pa nek brisu i pisu sta hoce...
njegos njegos 01:45 10.12.2007

Re: Brisanje

Željko Ivanović
Slušaj, sumnjam da je njegova filoSofija vredna sabiranja. Mada, samo u tako maloj i maldoj zemlji on i ono njegovo pisanije može biti vredno pomena.Bebo mislim da ovim treba da se pozabavi ne moderator već GO LDP. Ti mi sve više ličiš na nekog ubačenog u redove naše stranke. Da je diskredituje i predstavlja kao netolerantnu i nedemokratsku. Moraću da vidim sa mojim drugom šta da se radi s tobom.

Ma pusti je, Zeljko. Ja sam navikao na nju, mi se u stvari tako zabavljamo...
JJ Beba JJ Beba 02:05 10.12.2007

Re: Brisanje

Bebo mislim da ovim treba da se pozabavi ne moderator već GO LDP. Ti mi sve više ličiš na nekog ubačenog u redove naše stranke. Da je diskredituje i predstavlja kao netolerantnu i nedemokratsku. Moraću da vidim s mojim drugom šta da se radi s tobom.

ajd molim te vidi šta možeš da učiniš, tako ti buljine u dokolenicama. Nek mi uzmu narav u popis, ko god to bio. taj GO
pidola pidola 02:15 10.12.2007

Re: Brisanje


Bebo mislim da ovim treba da se pozabavi ne moderator već GO LDP. Ti mi sve više ličiš na nekog ubačenog u redove naše stranke. Da je diskredituje i predstavlja kao netolerantnu i nedemokratsku. Moraću da vidim s mojim drugom šta da se radi s tobom.

kazes da je u ldp-u.
hm,to lepis etikete nekome?

da je predstavlja kao netolerantnu i nedemokratsku.
vredjas?

a ovo sa drugom,dobro je da si ukapirao i okrenuo na sprdnju,posto je i tema takva,promasena.
i nema potrebe za nerviranjem,bice valjda i boljih dana.
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:35 10.12.2007

Re: Brisanje

nisi fer prema Njegošu - ti si otpočela s flertom i uvukla ga u tu priču


dadadaada, jj je poznata po flerovanju!
samo zato je na blogu da nađe dečka.
pa sad ako je taj njegoš tako šarmantan....
njegos njegos 02:38 10.12.2007

Re: Brisanje

Letalis....
pnbb pnbb 17:54 10.12.2007

Re: Brisanje

Njegoš vrlo šarmantan, na momente kažem


aj navedi jedan

onako kao reper
njegos njegos 19:39 10.12.2007

Re: Brisanje

pnbb
Njegoš vrlo šarmantan, na momente kažemaj navedi jedanonako kao reper

Ma ko te sta pita? Uzivaj!
milovan vukov milovan vukov 00:06 10.12.2007

U komshiluk zelenija trava

Po njoj pasu, po hiljade brava.

Nijeste Vi poshtovani Ivanovicu,
ni prvi ni poslednji, koji se nada u Tetkine Beogradske priganice,
da ce biti przenije i ukusnije od onih domacih.

Mnogi su gostovali na RTCGe, i odradjivali posao, i ona emisija MLADOG LAVA, poshtovanog Shukovica sa TV-IN, je prvi put emitovana na RTCG-SAT program,
NE RADI CHEDA, nego radi REDA I PORETKA, kojeg kreira RTCG-MILO&Co,
da pljunu na MEDA, radi REDA, kao i BEBA u svoje vrijeme, sa istim zadatkom i mnogi drugi, koji vole da odmore svoje kosti, bog da prosti u Milocher i okolish, mozda umjesto lanca, sa kojeg CAVKAJU, dobiju vez za JAHTU, nije to mala stvar, dok je DPS-SDP drzi sve LANCHEVE I VEZOVE U SVOJE RUKE,
a i ove shto CAVKAJU.

Oce li oni sa LANCA, neko ugrist ili shtetu napravit u komshiluk,
poklat kokoshke i slomit JAJCA,
zavisi samo od NAS, i MLADIH LAVOVA, kojima se zubi pocheshe klimat, koji vole da odmore u debelu ljadovine i da probaju priganice shirom zemljine kugle, od TAKVIH LAVOVA se REZIM ne plashi, nego se OPUSHTE i chekaju zadnji chas, prije izbora, da ponovo dovedu CHEDA, da sredi MEDA.
Dax Dax 00:16 10.12.2007

Dokle i cemu ?

Za mene, kao Čedinog druga, postavlja se samo dilema da li je on, kao čovjek Đinđićevog velikog povjerenja, precijenio svoje sposobnosti i u jednom momentu tvrdio svom lideru da je situacija pod kontrolom!? A da nije bila. Da je mafija pod kontrolom. A da nije bila. Da je Legija naš drug. A da nije bio. Pitanje bi moglo da glasi i ovako: da li je u jednom momentu, nakon toliko kontakata sa srpskim podzemljem, koje ni sam ne spori jer “neko je morao da čisti Srbiju”, Čeda pomislio da je on šef. A ne Legija. Ne mafije, već Srbije. I da li je eventualno takvo njegovo vjerovanje, naivno očito, ako ga je bilo, takođe doprinijelo da Srbija izgubi premijera!? Teško pitanje. Nemam odgovor.

Kako to da 9 sati svedocenja pred anketnim odborom i poligraf i sva ziva ispitivanja nisu dovoljna ?Kako to da pretnje bombom i pretnje clanovima porodice nista ne govore?Kako to da se svete samo ucesnicima sablje?Zar nije cudno da neke novine imaju Cedu na naslovnici svakog drugog dana?Ako Vam je Cedomir drug,odakle Vam ovakvo promatranje?
Montero Montero 00:57 10.12.2007

NE brbaj Željko

G. Ivanoviću, kad ste se pojavili na B92 i kad sam vidio vaše teme, znao sam i kuda će ići komentari. Dočekao sam i taj komentar da niste znali da je i ovdje isti nivo diskusije kao i dolje. Nadam se da su ove diskusije na B92 malo "otrijeznile" vezano za demokratski kapacitet "boljeg" dijela Srbije. U svakom slučaju, stojim uz vas na ovom blogu samo zbog onih niskih komentara i citiranja Pobjedinih naručenih članaka. Žao mi je što Če Disti ne žele da shvate da Politika Expres nije mrtva, nego samo preseljena.

U svakom slučaju, čekam taj sledeći članak o nama

Exitus Letalis Exitus Letalis 02:51 10.12.2007

Re: NE brbaj Željko

Montero
G. Ivanoviću, kad ste se pojavili na B92 i kad sam vidio vaše teme, znao sam i kuda će ići komentari. Dočekao sam i taj komentar da niste znali da je i ovdje isti nivo diskusije kao i dolje. Nadam se da su ove diskusije na B92 malo "otrijeznile" vezano za demokratski kapacitet "boljeg" dijela Srbije. U svakom slučaju, stojim uz vas na ovom blogu samo zbog onih niskih komentara i citiranja Pobjedinih naručenih članaka. Žao mi je što Če Disti ne žele da shvate da Politika Expres nije mrtva, nego samo preseljena.

U svakom slučaju, čekam taj sledeći članak o nama



drago mi je da si došao malo da izvređaš "bolji deo" srbije. baš lepo od tebe.
malo me čudi da komentarišeš a ne čitaš.
il si na platnom spisku vijesti?

ja vrlo dobro znam šta je pobjeda.
vrlo dobro znam i ko je bio gospodin ivanović 90-tih. kapa dole.
al mi ne prićamo o tim godinama, nego danas ko je šta.
kako se tako lahko pređe iz nečeg u nešto.
kako se to stekne tolka lova od poštenog rada.
o tome sam ja govorila.
koji tekst je narućen?
ćetkovićev?
pa jel ima il nema 33 posto vlasništva u vijestima?
angie angie 01:08 10.12.2007

na sve ovo,

sh'a reci?!
njegos njegos 01:23 10.12.2007

Eh

Ma ko je uopste taj Ceda Jovanovic?
angie angie 01:28 10.12.2007

Re: Eh

ko si uopshte ti- bi bilo primerenije!
njegos njegos 01:30 10.12.2007

Re: Eh

angie
ko si uopshte ti- bi bilo primerenije!

To definitivno. S tom razlikom sto nisu citav blog i 3 strane komentara posveceni meni, nego tom Jovanovicu, pa se s pravom pitam ko je to...
Željko Ivanović Željko Ivanović 01:34 10.12.2007

Re: Eh

ko si uopshte ti- bi bilo primerenije!


Njegoš je moj drug.
njegos njegos 01:34 10.12.2007

Re: Eh

Željko Ivanović
ko si uopshte ti- bi bilo primerenije!Njegoš je moj drug.

Ajd sad nek me neko dira!
angie angie 01:36 10.12.2007

Re: Eh

pa to me najvishe i zbunjuje. parvo da ti kazem.

ja autora ne poznajem, niti njegov rad, ali je vrlo diskutabilna insinuacija u naslovu posta, namera teksta a najvishe chudna orkestracija diskusije, gde je triangl, sa svojim zveckanjem dobio najveci znachej i prostor-nishta mi nije jasno, mislim ne kapiram Zeljkove ideju.
njegos njegos 01:42 10.12.2007

Re: Eh

angie
pa to me najvishe i zbunjuje. parvo da ti kazem.ja autora ne poznajem, niti njegov rad, ali je vrlo diskutabilna insinuacija u naslovu posta, namera teksta a najvishe chudna orkestracija diskusije, gde je triangl, sa svojim zveckanjem dobio najveci znachej i prostor-nishta mi nije jasno, mislim ne kapiram Zeljkove ideju.

Pa jeste, nije lako. Treba malo porazmisliti pa tek onda shvatiti. A da je taj neki Ceda andjeo, to pokazuje ovoliko kritika cim neko dovede u pitanje njegovu andjeosku cistotu. To mogu da konstatujem kao spoljni objektivni posmatrac, posto ja i dalje pojma nemam ko je taj Ceda Jovanovic.
angie angie 01:43 10.12.2007

Re: Eh

Njegoš je moj drug.


pa dobro, onda je jasno i sve ostalo!

a za tebe njegoshe mi je na neki neobjashnjiv nachin i drago- da nije uvek da si neshvacen.
njegos njegos 01:45 10.12.2007

Re: Eh

angie
Njegoš je moj drug.pa dobro, onda je jasno i sve ostalo!a za tebe njegoshe mi je na neki neobjashnjiv nachin i drago- da nije uvek da si neshvacen.

Samo veliki shvataju velike. Mali ne shvataju nikoga.
Željko Ivanović Željko Ivanović 01:46 10.12.2007

Re: Eh

Angie,
potpuno te razumijem. Ni meni ništa nije jasno. Ja postavio par pitanja, iskreno iznio dileme, dobronamjerno preporučio eto da se držimo institucija i pravne države... Dakle, ništa posebno i pretencizno. Ali, poštovaoci lika i djela kojih ovdje u DPS ima na tone se pojaviše i tamo gdje ih nijesam očekivao - u liberalnom i demokratskom LDP-u. Ispostavi se da neki pristalice LDP preferiraju kult vođe umjesto otvorene debate na sve teme, ugodne i neugodne. I vidiš do čega je došlo. Domezet mi daje podršku, Glemt preporuku a s Njegošem uživam u Kešu! Ludnica, keve mi. Zato odoh na spavanje.
angie angie 01:49 10.12.2007

Re: Eh

meni i dalje nejasna postavka naslova, jer se ne secam da je iko ikada i tvrdio- pa ni u kafani da Cheda jeste andjeo, al dobro, mozda ja nisam chula- prosto mi ono banalizovana cela konstrukcija, pa josh u malicioznom maniru razradjena.

ne znam je l autor za sebe moze da kaze da je andjeo, ili za bilo koga drugog koga poshtuje i ceni ga, evo ja prva za sebe to nikada ne bih rekla- a nisam ni chedista.
njegos njegos 01:49 10.12.2007

Re: Eh

Željko Ivanović
Potpuno te razumijem. Ni meni ništa nije jasno. Ja postavio par pitanja, iskreno iznio dileme, dobronamjerno preporučio eto da se držimo institucija i pravne države... Dakle, ništa posebno i pretencizno. Ali, poštovaoci lika i djela kojih ovdje u DPS ima na tone se pojaviše i tamo gdje ih nijesam očekivao - u liberalnom i demokratskom LDP-u. Ispostavi se da neki pristalice LDP preferiraju kult vođe umjesto otvorene debate na sve teme, ugodne i neugodne. I vidiš do čega je došlo. Domezet mi daje podršku, Glemt preporuku a s Njegošem uživam u Kešu! Ludnica, keve mi.

To ti je tako na svakom blogu gdje se pojavi taj izvjesni Ceda, za koga ja i dalje nemam pojma ko je. Valjda su ovdje stale sve njegove pristalice...
angie angie 01:54 10.12.2007

Re: Eh

Domezet mi daje podršku, Glemt preporuku a s Njegošem uživam u Kešu! Ludnica, keve mi. Zato odoh na spavanje.



pa sad ste me stvarno zabrinuli!
you are under the bad influence!
Željko Ivanović Željko Ivanović 01:56 10.12.2007

Re: Eh

Opet si Njego duhovit. Moram da priznam. I kad poentiraš na moj račun i na račun mog druga. Samo Bebu nemoj da diraš. Da ne bude ponovo brisanje. Pa je softver onda progutao i nešto što nije trebalo.
njegos njegos 01:58 10.12.2007

Re: Eh

Željko Ivanović
Opet si Njego duhovit. Moram da priznam. I kad poentiraš na moj račun i na račun mog druga. Samo Bebu nemoj da diraš. Da ne bude ponovo brisanje. Pa je softver onda progutao i nešto što nije trebalo.

Ma necu Bebu da diram. Evo, Zeljko, ti si mi svjedok pa potvrdi, molim te, je li istina da sam ja njoj nudio samo druzenje i prijateljstvo i davao joj komlimente, a ona meni sve suprotno? Stvarno nisam kriv...
Željko Ivanović Željko Ivanović 01:58 10.12.2007

Re: Eh

Angie,
nemam influence ali ima suđenje. Rano u 8, sjutra. Zato odoh. I čuvaj mi Njegoša kao zjenicu oka svog.
njegos njegos 01:59 10.12.2007

Re: Eh

A oko duhovitosti - to je valjda taj brdjanski smisao za humor koji se ne svidja svima! Javi kako je bilo na sudu!
njegos njegos 02:04 10.12.2007

Re: Eh

A i na usput, Zeljko, mogao bi da objavis ono saopstenje za javnost sto sam ti (Vijestima) nedavno poslao..
angie angie 02:04 10.12.2007

Re: Eh

A oko duhovitosti - to je valjda taj brdjanski smisao za humor koji se ne svidja svima!


a izvini, ja duhovitost nisam ni primetila, tako da ne mogu ni da je kategorishem u svidja i ne svidja, a bash mi je zao, jer istu visoko vrednujem, kao i one koji umeju njome da se sluze.
njegos njegos 02:05 10.12.2007

Re: Eh

angie
A oko duhovitosti - to je valjda taj brdjanski smisao za humor koji se ne svidja svima!a izvini, ja duhovitost nisam ni primetila, tako da ne mogu ni da je kategorishem u svidja i ne svidja, a bash mi je zao, jer istu visoko vrednujem, kao i one koji umeju njome da se sluze.

Pa nisam rekao da se tebi ne svidja. Zeljko je mislio na duhovitost koja nije bila tebi upucena, a koju ti nisi ni mogla primijetiti...
JJ Beba JJ Beba 02:17 10.12.2007

Re: Eh

Ma necu Bebu da diram. Evo, Zeljko, ti si mi svjedok pa potvrdi, molim te, je li istina da sam ja njoj nudio samo druzenje i prijateljstvo i davao joj komlimente, a ona meni sve suprotno? Stvarno nisam kriv...


njegos njegos 02:21 10.12.2007

Re: Eh

Bebo, ovo je strasno... Nemam rijeci. Mislio sam da ovakve poze ne volis. Al eto, pogresi covek!
JJ Beba JJ Beba 02:26 10.12.2007

Re: Eh

sine, ajd u tvoj tor životati, ostavi se žena na blogu. Ode ti tvoj zemljo - zaštitnik u katun, pa mi mogao i ti za njim polako.
njegos njegos 02:29 10.12.2007

Re: Eh

JJ Beba
sine, ajd u tvoj tor životati, ostavi se žena na blogu. Ode ti tvoj zemljo - zaštitnik u katun, pa mi mogao i ti za njim polako.

Ovo je slobodna zemlja (i malo manje slobodan blog, al opet slobodan), tako da cu ostati koliko mi je volja. A ti prestani vise da se nerviras.
JJ Beba JJ Beba 02:44 10.12.2007

Re: Eh

A ti prestani vise da se nerviras

ahahhahha pa ti možeš samo da dosadiš i da smoriš, što i jesi. Tolika količina neduhovitosti i neimanja mašte retko se sreće. čak i ovde. Ti si bre metar za dosadu i neduhovitost. Takorekuć etalon: "kolko je dosadan? 2 ipo Njegoša"...
lakunoć eatalonu
njegos njegos 02:48 10.12.2007

Re: Eh

JJ Beba
A ti prestani vise da se nervirasahahhahha pa ti možeš samo da dosadiš i da smoriš, što i jesi. Tolika količina neduhovitosti i neimanja mašte retko se sreće. čak i ovde. Ti si bre metar za dosadu i neduhovitost. Takorekuć etalon: "kolko je dosadan? 2 ipo Njegoša"...lakunoć eatalonu

Laku noc, Bebo. Odmori malo nervne celije...
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:53 10.12.2007

Re: Eh

Ja postavio par pitanja, iskreno iznio dileme, dobronamjerno


ni po jada da je bilo dobronamerno, al nije, nažalost.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:06 10.12.2007

E pa Željko...

E pa Željko, đe nađe Medojevića, kumim te bogom..o)))
Kolumnisti "zemunskoga klana", intimusu A. Tijanića, savetniku Mike Smiljanića i ortaku Mileta Isakova, baš bi priličilo da bude prešednik Crne Gore...
Pa šta je Crna Gora bogu skrivila...o)))
Željko Ivanović Željko Ivanović 14:48 10.12.2007

Re: E pa Željko...

Uvaženi g. Kovačević, nadam se da ste čitali komentare na početku bloga i da ste u jednom od prvih odgovora na slična pitanja i konstatacije mogli naći da sam rekao da tekst nije pisan na temu odnosa spram lika i djela Medojevića, niti je pisan na temu Čedinog odnosa spram Meda, tako da ne treba trošiti vrijeme i energiju u tom pravcu. Ako ste već željli da pravite komentare i poredjenja te vrste trebali ste uzeti i njemačkog ambasadora i njegove tvrdnje o stanju u CG. Valjda on nije kolumnista zemunskog klana, intimus A.T., savetnik M.S. i ortak M.I. Usput i meni je Mile Isakov ortak, mada se nijesmo čuli posljednjih par godina, ali znam ga sa nekih žurki i novinarskih skupova. Nijesam znao da je čovjek toliko nepodoban za druženje. Meni baš bio simpatičan. I vrlo šarmantan, kažu žene. Skoro kao Njegoš.
Dakle, uvaženi g. Kovačević tema nije Medojević što ne znači da i o njemu ne možemo da pričamo. Ali, drugom prilikom. Siguran sam da će jedan od mojih budućih blogova biti njemu posvećen. Sada sam pisao o nekim Čedinim potezima i očekivao sam od vas da ćete to prepoznati i na tu temu nešto reći. Ovako ispalo je da zamjenom teza i diskavlifikacija ljudi pokušavate obesmilsiti bilo koju priču o Čedinoj politici. Koju ja uvažavam. I podržavam, uglavnom.

pozdrav
sentinel26 sentinel26 16:22 10.12.2007

Re: E pa Željko...

Željko Ivanović
......................................Ako ste već željli da pravite komentare i poredjenja te vrste trebali ste uzeti i njemačkog ambasadora i njegove tvrdnje o stanju u CG. Valjda on nije kolumnista zemunskog klana, intimus A.T., savetnik M.S. i ortak M.I..

Sjajno gospodine Ivanoviću, vi mislite da mi nijesmo pročitali izjavu njemačkog ambasadora pa možete kukavičja jaja da podmećete vazda i dovijeka.

Kao jednu od ključnih prepreka za dovodjenje pravosudja u CG, ambasador je s pravom označio "kumstvo".
Pa nije Milo Djukanović instalirao kumstvo u CG, iako ste vi rodom iz Šumadije, ne vjerujem da o crnogorskom kumstvu ne znate ništa.
U Srbiji ne postoji slično kumstvo pa je pravosudje na još nižim granama.

Pokušavate najprije u "Vijestima" a potom i ovdje na blogu da lijepite sve što vi mislite da se može zalijepiti.

I njemački ambasador zna da će crnogorsko kumstvo nadživjeti i njega i Djukanovića ali je svakako dobronamjeran što želi da se ono jednoga dana dovede u evropske okvire.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:07 10.12.2007

Re: E pa Željko...

Usput i meni je Mile Isakov ortak, mada se nijesmo čuli posljednjih par godina, ali znam ga sa nekih žurki i novinarskih skupova. Nijesam znao da je čovjek toliko nepodoban za druženje. Meni baš bio simpatičan. I vrlo šarmantan, kažu žene. Skoro kao Njegoš.

Dragi Željko..
Eto, laknu mi da tvoje poznanstvo sa M.I. datira sa nekih novinarskih žurki i izvjesnih novinarskih skupova.
Ima nemali broj ljudi čije poznanstvo sa istim datira sa mnogo nezgodnijeg mjesta. Iz jedne kockarnice u Novom Sadu preko koje su ga po iskazu jednog svjedoka na suđenju Miloševiću, a taj je bio vrlo ubjedljiv, kontrolisali Vučela i društvo. Da, to je bilo ono svjedočenje zbog koga je Mile Isakov požurio da sa nadležnog mjesta pribavlja pismenu potvrdu kako nikada nije sarađivao sa tim mjestom, pa sa tom potvrdom mahao uzduž i poprijeko...o))
Gdje je danas Mile Isakov....Pa on je ambasador. Do duše morao je to zaslužiti pored ostalog i onom knjigom koju mu je duž ovije našije brda i ravnica vrlo revnosno promovisao Medojević.
Nije li ti neobično, da jedan potpredsjednik Đinđićeve vlade iz trka uđe u Koštuničinu diplomatiju..
Bilo ih je mnogo kvalifikovanijih od Isakova, pa ništa..Moralo se to zaslužiti kod Đinđićevih arhiprotivnika. Samo M.I. i Nebojša Ćović su bili nagrađeni, s tim što je Čović pokazao neumjerene apetite pa kasnije bio diskvalifikovan zbog dila sa Karićem.
Nisu putevi politike tako nesaznatljivi, dragi Željko, znaš to kao i ja.
Nema kampanje u Srbiji koja se vodila protiv Đinđića, Čede i liberalnoga dijela srpske politike a da Medojević u njoj nije učestovao. Uvjek je našao načina. I ako je Čeda to malo vratio, šta fali...
Eto, to sam htio da kažem, a ne da zamjenjujem teze....
pozz

primorac primorac 09:40 10.12.2007

Cedovizija

Tek sada vidjeh ovu tvoju novu temu Zeljko,bravo pogodio si u sridu sto bi nasa braca hrvati rekli.
Naime i meni su neki Cedini stavovi po pitanj stanja u Srbiji najblizi ali mislim da se ovaj mladic izgubio u svim ovim desavanjima i da pokazuje ne manju iskljucivost od onih koje kritikuje,takodje namjerno zatvara oci pred nekim stvarima.Slazem se sa tobom da nije kriv za sve sto ga optuzuju u Srbiji ali da je bio umislio da je kalif umjesto kalifa to jeste.
Neprimjereno je da ne kazem nekulturno da se jedan predsjednicki kandidat iz Srbije na najbrutalni nacin mijesa u stanje u CG i opanjkava Medojevica.Prosto se grozim kada to vidim i sto je najgore pocinjem da vjerujem u neke tvrdnje pojedinih zvanicnika Srbije o Cedi.Pocinjem da vjerujem da je on provodio vise vremena u silerovoj nego sto sam kaze.
Misliti da si demokrata i borac za pravdu a podrzavati Djukanovica ne ide,jednostavno ne ide.
Izgleda da je kampanja pocela i da ce se ponovo na nasim tzv nezavisnim televizijama ponovo pojaviti Beba,Ceda i svi drugi koji zele da izvrijedjaju Medojevica koji ovoga puta ima realne sanse da srusi mit zvanu DPS.
Izgleda da je ovim nasima malo bez veze da se pojave Barovic,Micunovic,Markovic,Rocan,na TV i da pljuju po Medojevicu,njima treba neko sa strane ko ce to da odradi i ko ce ponovo strasiti narod u CG od strasne Srbije.

doktorka doktorka 15:40 10.12.2007

Re: Cedovizija

primorac
Tek sada vidjeh ovu tvoju novu temu Zeljko,bravo pogodio si u sridu sto bi nasa braca hrvati rekli.Naime i meni su neki Cedini stavovi po pitanj stanja u Srbiji najblizi ali mislim da se ovaj mladic izgubio u svim ovim desavanjima i da pokazuje ne manju iskljucivost od onih koje kritikuje,takodje namjerno zatvara oci pred nekim stvarima.Slazem se sa tobom da nije kriv za sve sto ga optuzuju u Srbiji ali da je bio umislio da je kalif umjesto kalifa to jeste.Neprimjereno je da ne kazem nekulturno da se jedan predsjednicki kandidat iz Srbije na najbrutalni nacin mijesa u stanje u CG i opanjkava Medojevica.Prosto se grozim kada to vidim i sto je najgore pocinjem da vjerujem u neke tvrdnje pojedinih zvanicnika Srbije o Cedi.Pocinjem da vjerujem da je on provodio vise vremena u silerovoj nego sto sam kaze.Misliti da si demokrata i borac za pravdu a podrzavati Djukanovica ne ide,jednostavno ne ide.Izgleda da je kampanja pocela i da ce se ponovo na nasim tzv nezavisnim televizijama ponovo pojaviti Beba,Ceda i svi drugi koji zele da izvrijedjaju Medojevica koji ovoga puta ima realne sanse da srusi mit zvanu DPS.Izgleda da je ovim nasima malo bez veze da se pojave Barovic,Micunovic,Markovic,Rocan,na TV i da pljuju po Medojevicu,njima treba neko sa strane ko ce to da odradi i ko ce ponovo strasiti narod u CG od strasne Srbije.


haha, sad kad ovde blog otvori i medojevic . da li vam je crna gora postala pretesna?
Sudden Twist Sudden Twist 09:43 10.12.2007

Sloboda govora je ok ali je i pristojnost?

Dakle, da sam građanin Srbije, s pravom glasa, i da izlazim na izbore – glasao bih LDP. Da sam u istoj pozciji, kao što nijesam, i na predsjedničkim izborima - glasao bih, opet, kandidata LDP-a.


Pazi stari odnos Srbljanki i Srbalja prema Čedi je stvar Srbljanki i Srbalja, kao vaš prema Medojeviću i Đukanoviću. I mada bih mogao razumeti par analitičkih reevoluacija vašeg selektivnog sjećanja, interesantno je da ste počeli da im se vraćate tek kada vas je naš Čeda razočarao podržavši vašeg Mila. Prosto drug vas je izdao. Vrlo zrelo političko razmišljanje.

Ok je sloboda govora, ali je interesantno da se likovi iz bivših republika stalno bave političkom scenom Srbije. Stalno nešto analiziraju i sugerišu najboljeg kandidata i kao uče nas europskijem vrijednostima.

Stvarno, zašto smo vam stalno interesantni? Ili bolje, zašto ste sami sebi dosadni?

PS. Malo kućnog vaspitanja nije za odmet.



jinks jinks 09:47 10.12.2007

Da li

A sad konkretno. Prije nedjelju dana Čeda je gostovao na jednoj crnogorskoj tv i bar u onom dijelu koji se tiče odgovora na crnogorske teme pokazao potpuno lojalnost i podršku Đukanoviću. Čak i više nego što je trebalo. Do granice lijepog ukusa
bi mogli da date isecke ovog intervjua ... bilo bi interesantno, mozda i zbog ovoga ..
Za mene, kao Čedinog druga, postavlja se samo dilema da li je on, kao čovjek Đinđićevog velikog povjerenja, precijenio svoje sposobnosti i u jednom momentu tvrdio svom lideru da je situacija pod kontrolom!? A da nije bila. Da je mafija pod kontrolom. A da nije bila. Da je Legija naš drug. A da nije bio. Pitanje bi moglo da glasi i ovako: da li je u jednom momentu, nakon toliko kontakata sa srpskim podzemljem, koje ni sam ne spori jer “neko je morao da čisti Srbiju”, Čeda pomislio da je on šef. A ne Legija. Ne mafije, već Srbije. I da li je eventualno takvo njegovo vjerovanje, naivno očito, ako ga je bilo, takođe doprinijelo da Srbija izgubi premijera!? Teško pitanje. Nemam odgovor.
Odgovor na ovo pitanje, mozda delimicno, znaju verovatno samo oni koji su ucestvovali u tim kontaktima sa podzemljem, koje niko ne spori.

Prvo: ko su bili ljudi za kontakt sa podzemljem.

Drugo: koji su bili razlozi kontakata, da li pokusaj ciscenja podzemlja ili pokusaj uspostavljanja kontrole nad podzemljem.

Na drugo pitanje ko zna da li ce se ikada saznati odgovor, verovatno ne. Ali na prvo, odgovor bi mozda i mogao, bar delom da se dobije. Naprimer, da li je pored CJ u tim kontaktima ucestvovao i VB Popovic (po svoj prilici jeste). Ako jeste, jedno od prvih pitanja bilo bi koliko se tekst iz drugog Quota vaseg bloga odnosi na CJ, koliko na VBP, a koliko na njih obojicu zajedno (mozda, cu naprimer obojica u jednom trenutnku poverovali da kontrolisu Srbiju, pa je doslo da odmeravanja ko je kontrolise "malo vise".

Politika, mozda, nekada jesu i ideali o kojima bolecivim glasom, sa suzama u ocima i pogledom ka nedostiznim horizontima "pevaju suznji" :), ali je cesto i realnost u kojoj ruka ruku mije i u kojoj se placaju stari racuni ili podizu novi krediti.

p.s.

Mafija o kojoj pisete daleko od toga da je nema vise. Takodje, mafija uvek tezi da bude samo jedna (bar na kraju uvek tako bude, kada se rascisti dim i zbrinu ranjeni) ... a Djukanovic jeste na neki nacin u nju trenutno upleten.
zt zt 10:08 10.12.2007

zalosno

Ja sam glasac LDP i to iz inostranstva. Cedu 'znam' jos iz vremena studentskih protesta iz 96/97. Sto rece autor bloga, 'svjetonazori' LDP su i moji i podrzavam skoro sve njihove akcije i pristupe. ALI, ja sam potpuno protiv kulta licnosti koji se gradi oko Cede. Znate, ja mozda gresim kad tako pricam jer ipak vise ne zivim tamo pa mi mozda promicu neke finese (ako takvih ima?) srpske politike, ali Ceda pocinje da mi lici na liberalnog Staljina. Partiji kao sto je LDP je potreban neko kao sto je Ceda ali partija kakva bih ja zeleo da je LDP NE SME da dozvoli da se u njoj stvori kult vodje kao u svim drugim partijama na srpskoj politickoj sceni! LDP mora biti partija pluralizma. Na zalost, mnogi koji podrzavaju LDP u stvari podrzavaju Cedu sto se vidi po tome kako skacu ko popareni cim mu se ime pomene u negativnom kontekstu. Nedostatak sluha za kritike nije svojstveno liberalizmu bar ne onakvom kakav Ceda i LDP propagiraju.
zoricag zoricag 12:43 10.12.2007

Re: zalosno

"U negativnom" kontekstu nije isto sto "u kriminogenom" kontekstu, kao sto se ne moze izjednacavati kritika i hajka. Mozemo kritikovati sve sto je neko ucinio ili izrekao, ali nije u redu da kritikujemo ono sto mi mislimo da je neko mislio.
Željko Ivanović Željko Ivanović 15:40 10.12.2007

Re: zalosno

Nedostatak sluha za kritike nije svojstveno liberalizmu bar ne onakvom kakav Ceda i LDP propagiraju


Ovo vam je dobro. Hvala vam.
Željko Ivanović Željko Ivanović 22:44 10.12.2007

Re: zalosno

Ja sam glasac LDP i to iz inostranstva. Cedu 'znam' jos iz vremena studentskih protesta iz 96/97. Sto rece autor bloga, 'svjetonazori' LDP su i moji i podrzavam skoro sve njihove akcije i pristupe. ALI, ja sam potpuno protiv kulta licnosti koji se gradi oko Cede. Znate, ja mozda gresim kad tako pricam jer ipak vise ne zivim tamo pa mi mozda promicu neke finese (ako takvih ima?) srpske politike, ali Ceda pocinje da mi lici na liberalnog Staljina. Partiji kao sto je LDP je potreban neko kao sto je Ceda ali partija kakva bih ja zeleo da je LDP NE SME da dozvoli da se u njoj stvori kult vodje kao u svim drugim partijama na srpskoj politickoj sceni! LDP mora biti partija pluralizma. Na zalost, mnogi koji podrzavaju LDP u stvari podrzavaju Cedu sto se vidi po tome kako skacu ko popareni cim mu se ime pomene u negativnom kontekstu. Nedostatak sluha za kritike nije svojstveno liberalizmu bar ne onakvom kakav Ceda i LDP propagiraju.


I ZT je moj drug.
sentinel26 sentinel26 11:34 10.12.2007

Hoćemo li saznati rezultate ?

Gospodine Ivanoviću, u svakom eksperimentu, sa živim stvorenjima, postoji neko ko nikada ne sazna rezultat(e) istog. To je onaj nad kojim se vrši eksperiment.

Očekujem da ćete vi g-dine Ivanoviću napraviti izuzetak i prijatno nas iznenaditi i blagoizvoljeti predočiti nam rezultate istog.
Ljudski i hrišćanski je nadati se.

1) Koliko potencijalnih simpatizera LDP-a ste uspjeli da nagovorite da ne glasaju za Čedu na sljedećim predsjedničkim izborima?

2) Je li ovo bio ispitni test za prijem u izborni štab tatinog sina porijeklom iz CG ili je odluka donijeta ranije, (u šta ja više vjerujem), pa je ovo bio samo probni rad?

3) Da li je i MM uložio koju paricu za ovu "dimnu" kampanju?
-----------------------------------------------------
Koliko ja vidim broj gradjana koji potpisuje peticiju da se sazna zašto se skriva činjenica da je deo narodnog novca usmeravan na račun privatne kompanije na Kipru, se povećava i uskoro ćemo saznati šta će da kažu legalisti i njihovi kohahaabitacijoni partneri.

Ni ova nepripremljena kampanja podele vesplatnih akcija neće uspjeti da skrene pažnju gradjana sa glavne teme koja ih muči.

Vlasnik istine nikad ne ćuti.

Srđan Kusovac Srđan Kusovac 12:51 10.12.2007

Zli Čeda, Zli Beba & Zli Milo

Čestitam Željko. Deset preporuka i trista i kusur komentara. Mašala.

Nisam ni sumnjao da ćeš ti kao iskusan novinar i urednik umeti da dobro tempiraš priču:
1. Dobra procena trenutka (nedelja, novinarski mrtav dan),
+
2. Aktuelna meta pljuvanja državnih medija (Čeda), ovde dodat još i Beba

Kad su ova dva (tri) sastojka tu – ma ne mož' da omane.

Uostalom, kad su razni koji ti nisu ni to kolena ovde doživljavali do tada nedoživljenu čitanost pljuvanjem Čede Jovanovića, što da onda i neko ko je 20 i više godina novinar ne bi opljunuo po Čedi? (E sada, jeste i u tvom slučaju Čeda do sada najzahvalnija tema bloga, al' to je već druga priča).

Izvini, čak ni blog nisam pomno pročitao (u ogromnoj sam gužvi), a komentare nisam uopšte. Ali ću ih naravno pročitati. Nego, do tada:

Setih se da si na prošlom blogu napisao da je Milo Đukanović među ostalim i krijumčario narkotike. Naravno da je to tačno. Pa zaboga, zar Milo nije najgori "na svijet i u Beograd“. Ma opet reko' da zli, glupi i naivni ljudi koji možda ne veruju u tu opštepoznatu istinu ne zatraže nekada neki dokaz – zamolio sam te pre nedelju dana da daš bar neki od silnih dokaza. Sad, znam da si možda u gužvi nekoj, al' opet, dokaza je sigurno toliko da ne bi bilo problem izneti barem jedan.

Zašto mislim da je ovo bitno posebno nakon tvog bloga o Čedi.
Naime jasno je i opštepoznata je istina da je Čeda Jovanović narkoman. Mnogo puta je o tome pisalo u Kuriru i sličnim novinama, a iznosili su te tvrdnje u parlamentu više puta poslanici SRS, DSS i kriminalne Grupe 17.
Sa druge strane prošle sedmice si ti izneo tezu da je Milo Đukanović krijumčar narkotika.
Ove sedmice si izneo tezu da Čeda Jovanović podržava Mila Đukanovića.

E sada zanima me da to nije sve povezano: Milo Čedi prodaje drogu ili ga je čak navukao na ovisnost, a ovaj za uzvrat mora da ga podržava.

Vidim da ovaj put pominješ na ružan i posprdan način i Bebu Popovića. Siguran sam da znaš da je čovek dobio masu sudskih slučajeva protiv ovdašnjih tzv. novinara i političara (čini mi se četrdesetak). E sad: Ako bi tebe Beba tužio zbog uvreda iznetih ovde i stavova za koje nisi ponudio dokaze (Beba kontrolisao medije), za taj slučaj bi bio naravno nadležan sud u Srbiji. Ako bi sud dosudio u Bebinu korist – šta bi to bilo? Mislim, jasna mi je tvoja izjava da ne veruješ crnogorskim sudovima (priznajem samo sud svoje PzPartije), jasno je ono što si izjavio da su to sudovi „režima“ tj Zlikovca & Krvoloka Mila Đukanovića, al' šta ako te Beba tuži pa te osudi srpski sud? Je li onda i to sud zlikovačkog Milovog režima ili šta?

Pred kraj malo logike:
Ako Čeda, kako pišeš, u CG medijima nastupa u Milovu korist time što ne podržava stavove tvoje stranke, da li onda istom logikom možemo zaključiti da ti na ovom mediju nastupaš u Koštuničinu i Amfilohijevu korist. Ja naravno znam da to nije tačno, jer mi je jasno da ti uvek nastupaš prvenstveno u svoju korist. Ovo je samo logike radi. :)

Na kraju:
Pišeš da ti je Čeda drug. OK, ajde recimo da je tako. Interesantnije mi je da li, što bi rekao Oliver Mlakar, „vrijedi i obrnuto“?

P.S. No hard feelings please. Ovo je ipak samo mali trening sive mase na blogu nakon neprekidnog niza od desetak dana ogromnog posla.

P.P.S. Večeras ću da pomno iščitam tvoj blog i odgovore pa ću se opet javiti. Naravno, najviše me zanima tvoj odgovor na ono pitanje o dokazima da je Milo Đukanović krijumčario narkotike. Znamo svi, je l te, da je „bio na dubrovačkom ratištu“, da je „švercovao cigare“, da „sve kontroliše“, da je „vlasnik Crne Gore“ itd itd. Ama ovo za narkotike nikako do sada nisam video.

P.P.P.S. Sve ovo naravno nema veze sa nekim drugim stvarima. Ja sam u CG bio jako kratko pa se nisam javio, ali hoću kad dođem sledeći put (ne pre N.god.) A hoćeš li ti posle ovoga odgovoriti na poziv, i da li bi naš razgovor uopšte imao svrhe – nije do mene.
griska griska 14:41 10.12.2007

Re: Zli Čeda, Zli Beba & Zli Milo

Sjene i sjenke mojih drugova koji su ''završavali'' robu kod momaka sa policijskom značkom su dokaz da je gospodin Đukanović švercovao narkotike. Momci koji su hapsili sitne preprodavce narkotika tek da se popuni smiješna novinska hronika su bili najsigurniji izvor ''najčistije'' robe. Godinama! Jedan od njih je i prvooptuženi za ubistvo Duška Jovanovića.
Kakva koincidencija za vas koji ste u Crnoj Gori bili kratko!

Montero Montero 14:43 10.12.2007

Re: Zli Čeda, Zli Beba & Zli Milo

Srđan Kusovac

Ove sedmice si izneo tezu da Čeda Jovanović podržava Mila Đukanovića..


G. Kusovac, ovdje se ne radi o tezi, nego o činjenici. ČJ je bio gost Tv IN, emisije Živa istina, kod novinara Šukovića. U toj emisiji, koja se emitovala i putem satelita, ČJ je podržao MĐ i DPS.

Ako je Čeda javno podržao Đukanovića, onda ne govorimo o tezama, nego faktima.
Usput je ČEda iskoristio priliku i da napadne Medojevića, što ovoj priči daje čudan tok.

Zašto se ČEda Jovanović miješa u unutrašnje stvari Crne Gore, favorizujući jednu partiju a uz to bjesomučno napada drugu. Zašto, kada LDP nema nikakve interese u CG? To je i suština sve ove pisanije.

Čemu taj nagli poriv za "otvaranjem očiju" crnogorskom građanstvu?

Sva priča o trouglu Milo-Čedo-Medo najmanje ima veze sa profilom autora bloga. Predlažem Željku da posveti sebi jedan članak, pa da istresu sve što imaju, od 33% Vijesti do kradje sladoleda u Makarskoj 1981 i bijelih čarapa koje je nosio na titogradskom korzu 12.6.1987.
Željko Ivanović Željko Ivanović 15:29 10.12.2007

Re: Zli Čeda, Zli Beba & Zli Milo

Uvaženi kolega Kusovac,
i vi o zavjeri. Kao čekao nedjelju, mrtav dan, pratio šta u Srbiji rade Čedi, i onda - iskočio iz žbuna i osuo paljbu.
Sve bi ovo moglo da pije vodu da nijeste izgubili par činjenica iz vida. Ili preskočili. Prvo, svaki svoj blog dosad sam objavio u nedjelju, možda prvi u ponedjeljak ali, svaki je pisan subotom popodne jer to je jedini termin kad imam vremena za takve stvari. U tom smislu ni tekst o mom drugu i vašem obožavanom vođi nije bio izuzetak. Drugo, kolega Kusovac novine koje pominjete ili drugi pominju a koje vrše kampanju protiv Čede ne čitam iz higijenksih razloga. Čak ne znam da li one uopšte dolaze u CG i gdje se mogu kupiti. Tako da nijesam upoznat sa tom aktuelnom kampanjom. Takođe, vrlo jasno sam rekao šta mislim o tim propagandnim floskulama i pričama kojima se hajkalo na g. Jovanovića. Čak sam pomenuo i ime čovjeka odgovornog za tu hajku - Koštunicu.
Takođe, naveo sam da je povod za moj tekst bio Čedin nastup na lokalnoj tv i njegove opservacije oko cg pol. situacije. Da ste željeli biti biti profesionalni ili bar korektni mogli ste se sjetiti kako sam baš na blogu Jelene Milić, a opet povodom jednog intervjua g.Jovanovića, par nedjelaj ranije na B92, iznio pozitivan utisak koji je na mene ostavio. I vi onda doslovno rekli da se slažete sa svim onim što sam ja rekao. Tada nijeste pominjali grmove, zavjere, kordinaciju sa srpskom propagandom i slično. Sad kad sam g. Jovanovića samo u nekim detaljima kritikovao vi odjednom skočiste u odbranu lika i djela! Strašno. Da jedan novinar, koji se poziva na principe i profesiju, ovako reaguje....

Dalje, u tako emotivnoj, da ne kažem ostrašćenoj reakciji, nastavili ste da podmećete. Kažete da sam u nekom ranijem blogu optužio Đukanovića za švrec narkotika! Molim vas citirajte mi taj blog. Zaista se ne sjećam i bez provjere tvrdim da falsifikujete. Ali, najbolje dajte citat.

Treće, posebno me šokirala ta činjenica da ja vas nijesam samo pogodio kritikom druga Čede već i kritikom druga Mila. Vi ih podjednako obožavate. Nijesam znao i nijesam dosad naišao na takav slučaj u novinarskoj praksi - da novinar koji se predstavlja kao profesionalac ima obožavane političare! Valjda, prema svima treba biti na distanci! Bez obožavanja, da ne kažem idolopoklonstva.

Četvrto, jedino gdje te razumijem je tamo gdje si me prekorio da sam se loše izrazio u odnosu na lik i jdelo Bebe Popovića. Jednostavno, Beba nije lider i njega možeš da obožavaš tako da ako sam bio nekorektan u tom slučaju izvini. A mislim da nijesam. Nije mi bila namjera, jednostavno bio mi je dobar fazon, Bulevar Čede i Bebe, jer sam i sve ranije tekstove završavao na sličan način. Recimo Bulevar EK i OEBSA. Istina tu se niko nije javio da me kritikuje zašto napadam OEBS a ne samo Evropsku komisiju.

Jedini što je zaista neoborivo u vašem komentaru je da Čeda nastupa u CG u Milovu korist. To je tačno. I ja sam samo htio reći svojim tekstom da mu je to glupo. Da nema potrebe za tim. Da je to ispod njegovog dostojanstva. Zašto bi on u CG bilo kome davao podršku ako s druge strane kaže da poštuje cg nezavisnost i to da su Srbija i CG dvije nezavisne države. Pa vidiš Mila - gospodin čovjek, ne pada mu na pamet da su uključuje u predizbornu trku u Srbiji i bilo koga podržava. To je mudar politčar.

Što se tiče moje podrške Amfiju i Koletu - potpuno se slažem. Oni su moji drugovi. A ne Čeda. Moram da se šalim jer plakao bih Srđane. Nad ovim vašim komentarom. Jer, mi možemo da se razlikujemo u mišljenju ali svoditi raspravu oko preciznih tema na ovaj nivo - to zaista nijesam očekivao od jednog profesionalnog novinara.

Takođe, ponovili ste grešku nekih ranijih kritičara mog teksta i svjesnom zamjenom teza izbjegli raspravu oko stvarnih pitanja koje sam ja, skromno, pokušao postaviti u tekstu. Znači, pitanja nijesu bila šta Čeda misli o Medojeviću. ili ko je Medojević, ili da li Milo švercuje narkotike, još manje da li Milo prodaje čedi drogu, itd, itd... Nadam se da sada vidite u kakvu ste vatru pali i šta ste sve podmetnuli. Pitanja su bila vrlo jednostavna - zašto Čeda ima potrebu da se umiješa u cg pred. kampanju, zašto podržava Djukanovića, na osnovu čega tvrdi da je kritika DPS i Mial napad na CG, i glavno - da li i i ta Čedina vezanost za Mila svjedoči o njegovoj slabosti na vaninstitucionalno vodjenje države što je u evropskom sitemu vrijednosti i politike neprihvatljivo. Dakle, vrlo precizna pitanja i kratka. I ništa strašno. Bez uvreda, bez podval, bez diskvalifikacija....

Na kraju, nije mi jasno kako bar vi, ako nijesu i neki drugi LDPovci u svojim komentarima, nijeste shvatili da je "Čeda je moj drug", metafora a ne konstatacija činjeničnog stanja pa sad treba pitati Čedu da li me priznaje za druga. Ja bih vas zamolio da sve učinite kako bi mu pojasnio moje dobre namjere i kako bi i u činjeničnom smislu ja i Čeda postali drugovi. Ja sam raspoložen.

Pozdrav i javite se kad dodjete u PG.



Željko Ivanović Željko Ivanović 16:03 10.12.2007

Re: Zli Čeda, Zli Beba & Zli Milo

Njego, daj posle ovoliko zla onog Keša. Mog druga. Samo muzika može da pomogne. Na sudjenju je bilo spektakularno.
njegos njegos 16:39 10.12.2007

Re: Zli Čeda, Zli Beba & Zli Milo

Evo ga...


Nego sto bi s onim saopstenjem za javnost?
Željko Ivanović Željko Ivanović 16:54 10.12.2007

Re: Zli Čeda, Zli Beba & Zli Milo

Hvala ti, i izvini što ti već nijesam odgovrio na pitanje. A nijesam odgovorio jer danas nijesam ni imao vremena poći do redakcije tako da ne znam o čemu se radi. Ako ti nije problem pošalji mi u moje privatne poruke na blogu to pismo pa ću sjutra da vidim sa urednicima je li to dolazilo i šta je s njim.
Intet Glemt Intet Glemt 17:50 10.12.2007

Re: Zli Čeda, Zli Beba & Zli Milo

Željko Ivanović
Dalje, u tako emotivnoj, da ne kažem ostrašćenoj reakciji, nastavili ste da podmećete. Kažete da sam u nekom ranijem blogu optužio Đukanovića za švrec narkotika! Molim vas citirajte mi taj blog. Zaista se ne sjećam i bez provjere tvrdim da falsifikujete. Ali, najbolje dajte citat.

Pošto je Srđan zauzet, evo da mu pomognem. Već je dao citat,ono crveno je link. Na ovu stranicu:

http://blog.b92.net/text/1542/12.%20MART/#k108633

Ovakav ispad Kusovca se mogao i očekivati nakon onih pohvala na račun režima u CG. Danima su mi odzvanjale u ušima, kao neka crna verzija CA. Blues. Vi ste tada burno reagovali kako ja smijem da taknem takvu novinarsku veličinu, valjda zato što vam je u tom trenutku trebala njegova podrška.

Dakle, Srđane, ako ne čujete, ako ne razumijete, radi se o ovome:
1. Nesmjenjiva vlast Komunističke partije od 1943. do danas u Crnoj Gori.
2. Vaninstitucionalni centri moći - dakle Vlada, Skupština, predsjednik, sudovi u CG ne odlučuju gotovo ništa. Odlučuje predsjednik jedne partije, koji je ujedno privatni biznismen. Kako se to zove svuda u svijetu, Srđane? Ako tako nešto uopšte postoji...
3. Proizilazi iz 1. i 2. - UŽASAN problem korupcije nasvim nivoima i u svim institucijama sistema - policija, sudstvo, zdravstvo, škole, i sl...
4. UŽASNO raslojavanje - mali broj ultra-bogatih i ogroman broj siromašnih, čak i veliki broj gladnih ljudi u CG
5. Veliki (za CG prilike) broj nerasvijetljenih ubistava, batinanja i prijetnji, prvenstveno javnim radnicima (o tome još i znamo), prvenstveno novinarima, a onda i običnim građanima I TE KAKO!!

Već smo dovoljno obradili svakodnevne malverzacije na tržištu kapitala, ogromne količine droge u svim crnogorskim gradovima, nelikvidnost privrede, netransparentnost velikog broja privatizacija, mnoge prilično sumnjive itd itd...

Sve sami "parametri" koji pokazuju "zavidne rezultate", "blizu nekog realnog maksimuma"

Svaka vam čast, o novinare! Profesionalni, kako da ne...
doktorka doktorka 18:00 10.12.2007

Ivanovicu ,

da li postoji transkript te emisije, bash bih volela da procitam kako je to Ceda podrzao Djukanovica. Znate , kad kazete " Prije nedjelju dana Čeda je gostovao na jednoj crnogorskoj tv i bar u onom dijelu koji se tiče odgovora na crnogorske teme pokazao potpuno lojalnost i podršku Đukanoviću. Čak i više nego što je trebalo. Do granice lijepog ukusa " , a bez da dokumentujete, onda ja s pravom mislim da je vash tekst tendenciozno napisan da bi se "devalvirao" ceda
njegos njegos 18:04 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Ma ko je taj Ceda Jovanovic?
Intet Glemt Intet Glemt 18:06 10.12.2007

Re: Zli Čeda, Zli Beba & Zli Milo

PS. Pomenusmo li sve razne vidove nesloboda u CG? Konzervativni režim i konzervativnu opoziciju?

Pomenusmo li kazne za bilo što što je različito? Probajte u Podgorici da napravite gay paradu. Ili da smotate joint... Znam, nije legalno ni u EU, ali nije ni krivično djelo. Ne ide se u zatvor i ne dobijaju se batine... A kod nas se hapse čaki strani državljani. Pa osvane u Vijestima da su neki Bosanci uhvaćeni na koncertu Rolling Stonesa sa "malom količinom marihuane", koju su, gle čuda, htjeli da prodaju... Obogatili bi se. I ozbiljno urušili sistem.

Dakle, govorim o licemjerju. Heorina ima koliko oćete.Svakodnevno umiru ljudi. Mladi, sa 25-26 godina. Mogu da vam nabrojim desetine mnoge sam lično znao... A za to vrijeme policija hapsi za joint. Pa čak i strance!

Pomenusmo li bahatost policije u svim drugim slučajevima? Oćemo li o malima ili velikima? Lična iskustva ili nešto iz štampe? Tj. izaberite:
1. Zašto ću ja cijeli život da mrzim policiju? ili
2. Zašto se policija iživljava čak i nad ambasadorima zapadnih država?

Odgovor na 2. je bar lak, pa nisu prepoznali čovjeka... A što ne bi maltretirali nekog tamo šonju koji vozi Ladu? Pa oni samo to i znaju da rade.

Slobode, a? Socijaldemokratija, ima se, može se. Još par godina i Švedska nam neće biti ravna...

Što ćemo sa sramnim suđenjima za deportaciju muslimana? Što sa "Orlovim letom"?

Ili sa HIV pozitivnima? Daleko bilo, nema toga u CG... Ima, i te kako... A đe je neki naš LDP da piše u kakvom stanju žive ti ljudi, odbačeni od sredine, ostavljeni sami da se bore sa tom užasnom bolešću...

Što da radimo sa invalidima, sa kojima se vlast sprda kako zna i umije?

Što ćemo sa onima koji ne mogu da rade, pa nemaju od čega da žive?

A na vlasti ne samo socijaldemokrate, nego ni manje ni više - SOCIJALISTI. Da čovjek povrati!

Što sa nacionalnom mržnjom i razlikama? Jeste nekad bili u romskom kampu u Podgorici ili bilo kom gradu u CG? Posjetite malo, Srđane, budite čovjek i sa njima. Jer i oni su ljudi, nisu to samo vaši bogati prijatelji u CG...

I iz svega toga - ŠTA ĆE ČEDA SA LJUDIMA KOJI SU STVORILI TAKO NAKARADAN SISTEM?

Može li jednostavnije, Srđane?
Montero Montero 18:09 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Poštovana doktorka,

transkript ćete teško naći, skoro pa nikako. To možda više govori o profesionalizmu emisije " Živa istina".Ali ovaj blog nije Haški sud pa da sve bude potkrijepljeno preciznim dokazima.

Ne znam ni čemu tolika sumnjičavost. G. Ivanović je reagovao na ono što je čuo u emisiji koju je gledalo hiljade ljudi u Crnoj Gori i bar bi se jedan našao da kaže da nije istina da je Čeda podržao Mila. A vidite da ih se veliki broj javlja da komentariše druge stvari iz života g. Ivanovića. I nijedan od tih kritičara iz CrANBe Gore nije doveo u pitanje podršku Čede Milu, nego isključivo kredibilitet Željka Ivanovića.

doktorka, Čeda je podržao Mila javno na TV.
Vjerujte ili ne vjerujte, izbor je vaš.
Željko Ivanović Željko Ivanović 18:25 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Doktorka, to može da vam nabavi LDP jer je lider stranke dao intervju toj tv i oni su dužni da vam to daju. Ja nemam kontakt ni sa tom tv, ni s urednikom, jer su to lokalni propagandisti aktuelne vlasti. Kao što vi ne kontaktirate sa Tijanićem i RTS-om recimo. Radi pojašnejnja. Žao mi je što ne mogu da pomognem.
Intet Glemt Intet Glemt 18:28 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Željko Ivanović
Ja nemam kontakt ni sa tom tv, ni s urednikom, jer su to lokalni propagandisti aktuelne vlasti.

Alal vjera, puklo i sa Darkom? :) Nisam informisan, ali drago mi je, svakako.
Željko Ivanović Željko Ivanović 18:29 10.12.2007

Re: Zli Čeda, Zli Beba & Zli Milo

Fala Glemte za ovaj link.
doktorka doktorka 18:30 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Ne razumem, pa sta ako je podrzao Mila? Ono sto se Milu nikako ne moze osporoti jeste da je Crnoj Gori doneo toliko zeljenu nezavisnost ,a osim toga i najvise je zasluzan sto je Crna Gora na domaku EU. Takodje, Djukanovic tj njegova vlada , izvrsno vode spoljnu politiku svoje zemlje , sto se , konkretno vidi iz nemesanja CG u unutrasnju politiku Srbije. Zar to nisu dovoljni razlozi da se podrzi takav drzavnik?
Željko Ivanović Željko Ivanović 18:31 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Ne vidim da je bilo šta puklo Glemte. Nešto što ne postoji ne može da pukne.
njegos njegos 18:31 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

doktorka
Ne razumem, pa sta ako je podrzao Mila? Ono sto se Milu nikako ne moze osporoti jeste da je Crnoj Gori doneo toliko zeljenu nezavisnost ,a osim toga i najvise je zasluzan sto je Crna Gora na domaku EU. Takodje, Djukanovic tj njegova vlada , izvrsno vode spoljnu politiku svoje zemlje , sto se , konkretno vidi iz nemesanja CG u unutrasnju politiku Srbije. Zar to nisu dovoljni razlozi da se podrzi takav drzavnik?

Ajde prekini da pricas gluposti da te zamolim!
Intet Glemt Intet Glemt 18:32 10.12.2007

Re: Zli Čeda, Zli Beba & Zli Milo

Željko Ivanović
Fala Glemte za ovaj link.

Vazda
Željko Ivanović Željko Ivanović 18:33 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Ne razumem, pa sta ako je podrzao Mila? Ono sto se Milu nikako ne moze osporoti jeste da je Crnoj Gori doneo toliko zeljenu nezavisnost ,a osim toga i najvise je zasluzan sto je Crna Gora na domaku EU. Takodje, Djukanovic tj njegova vlada , izvrsno vode spoljnu politiku svoje zemlje , sto se , konkretno vidi iz nemesanja CG u unutrasnju politiku Srbije. Zar to nisu dovoljni razlozi da se podrzi takav drzavnik?


Živeo Milo! Ili: Što su veće klevete i laži Milo nam je miliji i draži.
gorran gorran 18:33 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

njegos
Ma ko je taj Ceda Jovanovic?
Čeda, to smo svi mi. Što je više kleveta i laži, Čeda nam je miliji i draži. Nas i Čede trista hiljada.

Nego, ko ono napisa Gorski Vijenac, očijuti? Da nije Simo Matavulj?
njegos njegos 18:34 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

gorran

njegosMa ko je taj Ceda Jovanovic?Čeda, to smo svi mi. Što je više kleveta i laži, Čeda nam je miliji i draži. Nas i Čede trista hiljada.Nego, ko ono napisa Gorski Vijenac, očijuti? Da nije Simo Matavulj?

Je li svi Cedini obozavaoci pokazuju isti nivo obrazovanja i opste kulture?
Intet Glemt Intet Glemt 18:36 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Željko Ivanović
Ne vidim da je bilo šta puklo Glemte. Nešto što ne postoji ne može da pukne.

Pa onda meni tu nešto nije jasno... Da sad ne bih iznosio svoje, očito pogrešno, shvatanje, bolje da me vi uputite. Nije li Darko gl. i odg. urednik Antene M? Nije li emisija Živa Istina zajednički projekat Antene M i TV IN? Niste li vi iz Vijesti bliski sa Antenom M, makar "samo" preko profesora Perovića?

Ipak iznijeh svoje viđenje. Ispravite me.
gorran gorran 18:40 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Je li svi Cedini obozavaoci pokazuju isti nivo obrazovanja i opste kulture?
Pokazuju, vala, i đe čuli i đe ne čuli.

Nego, nereče mi ono za Gorski vijenac? Fina recitacija...
podgoricanin1 podgoricanin1 18:47 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

da li postoji transkript te emisije, bash bih volela da procitam kako je to Ceda podrzao Djukanovica. Znate , kad kazete " Prije nedjelju dana Čeda je gostovao na jednoj crnogorskoj tv i bar u onom dijelu koji se tiče odgovora na crnogorske teme pokazao potpuno lojalnost i podršku Đukanoviću. Čak i više nego što je trebalo. Do granice lijepog ukusa " , a bez da dokumentujete, onda ja s pravom mislim da je vash tekst tendenciozno napisan da bi se "devalvirao


Stvarno Zeljko,koliko para vam je ponudila vlast u Srbiji,Grupa Za Promjene i ostali dusmani demokratije,da "devalvirate" Cedu?Cak mislim da ste izmislili tu famoznu emisiju i cinjenicu da je Ceda bio gost u njoj.Gospodja Doktorka fino kaze da nije gledala,da nema linka na kojem bi provjerila vase navode i tu nema sta da se doda.Ko ste,u ostalom,vi da iznosite vase misljenje o Cedi?A vi,Glemte,vama tek ne vjerujem.Kazete da su,u CG,ulice pune heroina,crne hronike pune vijesti o smrti mladih ljudi od droge,a,vidite,ja svaku noc gledam televiziju i to niko ne pominje.U ono sto nisam vidio na TV-u,ne vjerujem.Isto kao Doktorka.Cini mi se da je ovaj blog narocito osmisljen da se poturaju neistine o Milu,CG vlasti i (O,SVETOGRDJA) o Cedi.
njegos njegos 18:50 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

gorran
Je li svi Cedini obozavaoci pokazuju isti nivo obrazovanja i opste kulture?Pokazuju, vala, i đe čuli i đe ne čuli.Nego, nereče mi ono za Gorski vijenac? Fina recitacija...

Pogledaj u enciklopediju... Ako znas da citas, posto da pises vidim da ne znas najbolje.
doktorka doktorka 18:53 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

podgoricanin1
da li postoji transkript te emisije, bash bih volela da procitam kako je to Ceda podrzao Djukanovica. Znate , kad kazete " Prije nedjelju dana Čeda je gostovao na jednoj crnogorskoj tv i bar u onom dijelu koji se tiče odgovora na crnogorske teme pokazao potpuno lojalnost i podršku Đukanoviću. Čak i više nego što je trebalo. Do granice lijepog ukusa " , a bez da dokumentujete, onda ja s pravom mislim da je vash tekst tendenciozno napisan da bi se "devalviraoStvarno Zeljko,koliko para vam je ponudila vlast u Srbiji,Grupa Za Promjene i ostali dusmani demokratije,da "devalvirate" Cedu?Cak mislim da ste izmislili tu famoznu emisiju i cinjenicu da je Ceda bio gost u njoj.Gospodja Doktorka fino kaze da nije gledala,da nema linka na kojem bi provjerila vase navode i tu nema sta da se doda.Ko ste,u ostalom,vi da iznosite vase misljenje o Cedi?A vi,Glemte,vama tek ne vjerujem.Kazete da su,u CG,ulice pune heroina,crne hronike pune vijesti o smrti mladih ljudi od droge,a,vidite,ja svaku noc gledam televiziju i to niko ne pominje.U ono sto nisam vidio na TV-u,ne vjerujem.Isto kao Doktorka.Cini mi se da je ovaj blog narocito osmisljen da se poturaju neistine o Milu,CG vlasti i (O,SVETOGRDJA) o Cedi.


znate ,kad nekoga mrzite , onda ne mozete ni da budete objektivni. zato je potreban transkript emisije,ako je cilj da se ukljuce i drugi diskutanti.
doktorka doktorka 18:56 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

njegos

doktorkaNe razumem, pa sta ako je podrzao Mila? Ono sto se Milu nikako ne moze osporoti jeste da je Crnoj Gori doneo toliko zeljenu nezavisnost ,a osim toga i najvise je zasluzan sto je Crna Gora na domaku EU. Takodje, Djukanovic tj njegova vlada , izvrsno vode spoljnu politiku svoje zemlje , sto se , konkretno vidi iz nemesanja CG u unutrasnju politiku Srbije. Zar to nisu dovoljni razlozi da se podrzi takav drzavnik?Ajde prekini da pricas gluposti da te zamolim!


sta je po tebi glupost? ono sto ne zelish da cujesh? demantuj me ako mozesh.
njegos njegos 18:58 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Naravno da mogu da te demantujem posto ja zivim u Crnoj Gori! Prestani da se mijesas u nase stvari! Eto ti taj anonimni Ceda, pusti nama nasu muku!
Intet Glemt Intet Glemt 18:58 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

podgoricanin1
A vi,Glemte,vama tek ne vjerujem.Kazete da su,u CG,ulice pune heroina,crne hronike pune vijesti o smrti mladih ljudi od droge,a,vidite,ja svaku noc gledam televiziju i to niko ne pominje.U ono sto nisam vidio na TV-u,ne vjerujem.Isto kao Doktorka.Cini mi se da je ovaj blog narocito osmisljen da se poturaju neistine o Milu,CG vlasti i (O,SVETOGRDJA) o Cedi.

Naravno. Mediji su takvi kakvi jesu jer ih uređuju ljudi koji su se prodali za sitne pare. Kao Kusovac recimo. Njemu je sve super, plaćen je da priča tako. Teško povjerovati da je toliko naivan, jer znamo ga toliko dugo.

doktorka je druga priča. Ona je navijač i tu nema ništa zlonamjerno. I ja sam navijač, ali ne zatvaram oči pred istinom.. Tako i Čeda apeluje na nas, je li, "Volim Srbiju, govorim istinu". E pa ja govorim istinu jer volim Crnu Goru.

A nije da nema smrtnih slučajeva u novinama.. I od droge i od jezivih uslova u saobraćaju. Nemamo para, što da se radi... Ali zato imamo milenijum. Zato oni prodaju naše svojim prijateljima. I zato ONI IMAJU. Socijalisti. Miloševićeve najodanije sluge i ključ svih ratova u SFRJ - kroz podršku u predsjedništvu i vrhovnom savjetu odbrane, i kako su se više zvale te institucije...

Pitam se samo ŠTO SVE TREBA DA NAM SE DESI da bismo se opametili... Neke prije nas su donosili u limenim sanducima, u našoj generaciji to ide mnogo lakše, ne mora niđe da se ide, samo na Konik do dilera. A ovaj, da bi malo više zaradio, tutne i malo mišomora u heroin, što fali. A ko umre od droge, toga ne žali niko. Jer smo do te mjere nehumano i neosjetljivo društvo.

Ali ćuti, super je. Sad će Kusovac sve to da nam lijepo objasni. Mora čovjek da odradi svoj posao, zato je plaćen.
njegos njegos 18:59 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

doktorka

njegosdoktorkaNe razumem, pa sta ako je podrzao Mila? Ono sto se Milu nikako ne moze osporoti jeste da je Crnoj Gori doneo toliko zeljenu nezavisnost ,a osim toga i najvise je zasluzan sto je Crna Gora na domaku EU. Takodje, Djukanovic tj njegova vlada , izvrsno vode spoljnu politiku svoje zemlje , sto se , konkretno vidi iz nemesanja CG u unutrasnju politiku Srbije. Zar to nisu dovoljni razlozi da se podrzi takav drzavnik?Ajde prekini da pricas gluposti da te zamolim!sta je po tebi glupost? ono sto ne zelish da cujesh? demantuj me ako mozesh.

Sta da demantujem? Da je Milo car? Svakakvih li ljudi ovdje ima... Sumpor...
pidola pidola 19:07 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

njegos
Naravno da mogu da te demantujem posto ja zivim u Crnoj Gori! Prestani da se mijesas u nase stvari! Eto ti taj anonimni Ceda, pusti nama nasu muku!

sta to znaci,da ces komentare da ostavljas samo kod tvog druga zeljka,samo gde je tema crna gora?
samo ces tu iznositi svoje misljenje,neces se mesati u tudje stvari?
njegos njegos 19:09 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

pidola

njegosNaravno da mogu da te demantujem posto ja zivim u Crnoj Gori! Prestani da se mijesas u nase stvari! Eto ti taj anonimni Ceda, pusti nama nasu muku!sta to znaci,da ces komentare da ostavljas samo kod tvog druga zeljka,samo gde je tema crna gora?samo ces tu iznositi svoje misljenje,neces se mesati u tudje stvari?

Pa vise-manje da. Ili tamo gdje se prica o opstim stvarima. Polusao sam prije na nekim blogovima da komentarisem pa su me brisali i zabranjivali jer, Boze moj, sta ja kao Crnogorac imam da pricam o Srbiji, Kosovu i drugim temama. Postujem stav blogera, moderatora, autora i ostale raje s ovog sajta, tako da od sad se posvecujem samo Zeljku. A vidim, vas ostalih ima svugdje gdje se pominje taj neki Ceda, za koga ja i dalje nemam pojma ko je.
doktorka doktorka 19:14 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

pnbb
Ono sto se Milu nikako ne moze osporoti jeste da je Crnoj Gori doneo toliko zeljenu nezavisnost drugim recima, da je sloba doneo srbima veliku srbiju, bio bi kul tip?hasim taci je kul tip, jer ce siptarima doneti toliko zeljenu nezavisnost?

ja govorim o uspesnosti jednog politicara. ovo za veliku srbiju ,nisam razumela? crna gora je dobila ono sto joj pripada. i to mirnim putem, sto opet govori o tome da je djukanovic uspesan drzavnik. znate , kako on vodi unutrasnju politiku, o tome treba da brinu gradjani crne gore, a ne ceda. nas u srbiji, zanima samo vasa spoljna politika.
doktorka doktorka 19:17 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

njegos

doktorkanjegosdoktorkaNe razumem, pa sta ako je podrzao Mila? Ono sto se Milu nikako ne moze osporoti jeste da je Crnoj Gori doneo toliko zeljenu nezavisnost ,a osim toga i najvise je zasluzan sto je Crna Gora na domaku EU. Takodje, Djukanovic tj njegova vlada , izvrsno vode spoljnu politiku svoje zemlje , sto se , konkretno vidi iz nemesanja CG u unutrasnju politiku Srbije. Zar to nisu dovoljni razlozi da se podrzi takav drzavnik?Ajde prekini da pricas gluposti da te zamolim!sta je po tebi glupost? ono sto ne zelish da cujesh? demantuj me ako mozesh. Sta da demantujem? Da je Milo car? Svakakvih li ljudi ovdje ima... Sumpor...


Milo je penicilin za vas
njegos njegos 19:21 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Opet sumpor. I to u ogromnim kolicinama. Za vas.
doktorka doktorka 19:21 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

njegos
Naravno da mogu da te demantujem posto ja zivim u Crnoj Gori! Prestani da se mijesas u nase stvari! Eto ti taj anonimni Ceda, pusti nama nasu muku!

pa skoro vecu glupost nisam procitala. dosao si na blog B92 , trtljash o cedi , a nama drzish lekciju da se ne mesamo u vase stvari. idi odmori.
njegos njegos 19:24 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

doktorka

njegosNaravno da mogu da te demantujem posto ja zivim u Crnoj Gori! Prestani da se mijesas u nase stvari! Eto ti taj anonimni Ceda, pusti nama nasu muku!pa skoro vecu glupost nisam procitala. dosao si na blog B92 , trtljash o cedi , a nama drzish lekciju da se ne mesamo u vase stvari. idi odmori.

Ja trtljam o Cedi? Ja nemam pojma ko je to!
pidola pidola 19:24 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,


Pa vise-manje da. Ili tamo gdje se prica o opstim stvarima. Polusao sam prije na nekim blogovima da komentarisem pa su me brisali i zabranjivali jer, Boze moj, sta ja kao Crnogorac imam da pricam o Srbiji, Kosovu i drugim temama. Postujem stav blogera, moderatora, autora i ostale raje s ovog sajta, tako da od sad se posvecujem samo Zeljku. A vidim, vas ostalih ima svugdje gdje se pominje taj neki Ceda, za koga ja i dalje nemam pojma ko je.

pa nisam bas siguran da su te brisali zbog "sta ja kao Crnogorac imam da pricam o Srbiji, Kosovu i drugim temama",zato sto uopste nije stvar u tome.to je samo lose razmisljanje i lazno s tvoje strane.
a sto se tice "nekog cede",pusti to,zar i moras sve da znas.
njegos njegos 19:29 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Ne moram. Pa evo i ne pricam o tom liku. A valjda bolje ja znam od tebe sta su mi ljudi pricali.
griska griska 19:39 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

I ovu je doktorku rodila Beba ... ili tome slično. Od tad slijepo propisuje samo penicilin i priča gluposti.
Kao Beba, kao Bebino čedo ... ili Čedo, svejedno.

njegos njegos 19:41 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Sreca pa penicilin lijeci streptokoke, a ne utice na glavu. No, neko je na penicilinu zbog prehlade, a neko na zaxanu zbog...
podgoricanin1 podgoricanin1 19:45 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

Milo je penicilin za vas


Nemoj Doktorka,kumim te kapom.Sad ispada,mi brljamo Cedu,a vi udarate jadac hvaleci Mila.
Koliko je M. uspjesan politicar,to mi ovamo,najbolje znamo.To sto nam je donio nezavisnost,mogao je i 91-e,da mu je odgovaralo.Sad me proglasite za fasistu i srbomrsca ali ovo moram napisati.Da Bog da vas Milo vodio u evro-atlantske integracije
doktorka doktorka 19:52 10.12.2007

Re: Ivanovicu ,

podgoricanin1
Milo je penicilin za vasNemoj Doktorka,kumim te kapom.Sad ispada,mi brljamo Cedu,a vi udarate jadac hvaleci Mila.Koliko je M. uspjesan politicar,to mi ovamo,najbolje znamo.To sto nam je donio nezavisnost,mogao je i 91-e,da mu je odgovaralo.Sad me proglasite za fasistu i srbomrsca ali ovo moram napisati.Da Bog da vas Milo vodio u evro-atlantske integracije

pa znate kako , ne moze se celom svetu udovoljiti. ima u vasoj zemlji i onih koji su veoma zadovoljni kako ih milo vodi. no kazem , nas ovde zanima samo nacin na koji milo vodi spoljnu politiku. vasa unutrasnja politika je vasa stvar. za to sami morate da se pobrinete.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana