Društvo

ili si Srbin ili si peder

Strongman RSS / 10.10.2010. u 08:52
Kad bolje razmislim izgleda da taj neki naš tradicionalni kolektivni duh, baš kao vladin kompjuter, ne može da prihvati varijantu "Srbin homoseksualac" jer "Il si Srbin il si peder". Ako je i tako, ja se ipak nadam da će ova grupa stranaca danas moći na miru da razgleda grad u kome su rođeni, školovani, maltretirani, izbacivani s posla, imali prve ljubavi, bili prebijani na studentskim žurkama, ... Nadam se da će Beograd poštovati sve svoje Srbe pa makar oni bili i stranci veći deo života. 
 
0602-FoNet.jpg
 
 
Osvanuo je deseti deseti 2010, dan za paradu ponosa u Beogradu. Nakon jedne neuspele pre par godina, pa jedne odgođenje parade (zli jezici kažu da su organizatori bili podmićeni sa 30 000 evra) sad u nedelju nas očekuje derbi. Nestandardni protiv hard core standarnih. Oće li biti incidenata? Oće li policija morati da reaguje? Da li je to neophodno da uđemo u Jevropu? Kladionice već uveliko primaju opklade za broj povređenih i uhapšenih a kao iznenađenje bi smatrale nerešen ishod 0:0. Javljaju se razni. I ovi koji se protive i koji se kunu da će da je spreče, i oni koje je sramota, dok ima i kao civilizovanih koji će da ignorišu i da odu negde. 

Dan pre roka održan je i kontra miting gde je pokazano da ima više heteroseksualnih ljudi nego što se najavljuje da će biti na gej šetnji. Nisam impresioniran. Kao da to nismo znali. Fotografije i vesti sa mitinga su kao iz neke humoreski. Među demonstrantima "sa naše strane" ima puno porodičnih ljudi koji zaista misle da na taj način brane porodicu ali tu je i razmonašeni monah, patrijotska organizacija pred zabranom, poluprocesuirane navijačke grupe, ... Poruka skupa je jasna. Jebite se kod kuće i da vas ne vidimo na ulicama u grupama većim od jedan, jedan ipo, eventualno dvojica da ne bi morali da budete biveni ili bacani na glavu niz stepenice kao onaj nesrećni navijač.

Ključni moto zig hail branitelja SrBstva je da pripadnici seksualnih manjina treba da se stide umesto što se ponose, da treba da sede u svoja četri zida i šta im bog da. I naravno da im treba zabraniti da prave javni skup. 

Doduše zvanična poruka protestnog mitinga, in advance, da će se "sprečavanjem gej parade zaštiti porodice" je, po meni zamena teza. Kao da ako se zabrani gej parada da će pederi da se rastrče po ulici da nađu devojke i da izrode masu dece koja će da "ne budu" pederi.

Uzgred teza da "pederi imaju sva prava i šta ima da paradiraju?" je takođe ozbiljan bulšit. Da imaju sva prava i da nisu ugroženi ne bi bilo ni ovog teksta (manje bitno) a ni 5 000 policajaca da ih čuva od ljudi koji "nemaju ništa protiv".


U našoj tradiciji je da se za svakog Srbina podrazumeva da je pravoslavac. Još nisam čuo da postoji srbin katoličke ili ne daj bože islamske veroispovesti. Kao da onaj kompjuter naše vlade koji je zadužen za sortiranje podataka sa popisa ne vata Srbe kad im u rublici religija ne stoji "pravoslavna" zato i zvanična administracija smatra da je Čikago najveći srpski grad u rasejanju. A šta bi sa 6 000 000 Srba u turskoj od kojih su po popisu 3 miliona u Instambulu. To su ljudi koji sa ponosom neguju srpski jezik, znaju iz kog su kraja i sećaju se i koju su slavu slavili. Pa možda zato ih i ne brojimo što su slavili a ne i da slave slavu. 

Da se podsetimo da po pitanju skupova građana zakon skromno kaže da su javna okupljanja slobodna samo ih treba prijaviti nadležnoj policijskok ustanovi. Ništa ne piše da pre prijavljivanja skupa treba da se pitaju ekstremističke organizacije za blagoslov.


Kad bolje razmislim izgleda da taj neki naš tradicionalni kolektivni duh, baš kao vladin kompjuter, ne može da prihvati varijantu "Srbin homoseksualac" jer "Il si Srbin il si peder". Ako je i tako, ja se ipak nadam da će ova grupa stranaca danas moći na miru da razgleda grad u kome su rođeni, školovani, maltretirani, izbacivani s posla, imali prve ljubavi, bili prebijani na studentskim žurkama, ... Nadam se da će Beograd poštovati sve svoje Srbe pa makar oni bili i stranci veći deo života.




edit: Evo vesti koja je te povučena te demantovana:"U ranim jutarnjim časovima, nedaleko od svog stana, brutalno je pretučen aktivista Kvirija centra i jedan od glavnih organizatora Parade ponosa, Boban Stojanović. 

Boban je hitno prebačen u Urgentni centar i nalazi se van žvotne opasnosti. Počinioci ovog gnusnog zločina i dalje su nepoznati."



Komentari (108)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blazha2000 blazha2000 09:06 10.10.2010

10.10.2010

Evo ovi kod mene u kladionici se nesto organizovali ovih dana da idu u Beograd u pomoc navijacima,ali izgleda da je pobedio kockarski duh,pa uredno sede i bleje u teletekst....sa nase strane su bezbedni
Strongman Strongman 09:13 10.10.2010

Re: 10.10.2010

Hvala reporteru iz Zrenjanina?

Uzgred očekuje li se neka rumunska svadba u komšiluku da se proveseliš ko čovek
blazha2000 blazha2000 09:17 10.10.2010

Re: 10.10.2010

Uzgred očekuje li se neka rumunska svadba u komšiluku da se proveseliš ko čovek


Iskreno se nadam
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:08 10.10.2010

Hm,

Strongi

A šta bi sa 6 000 000 Srba u turskoj od kojih su po popisu 3 miliona u Instambulu


da mi je znati iz kojih to (velikosrpskih ) izvora vadite ove podatke. Tvoj imenjak Kara Milan pre neki dan je tvrdio cak da u Turskoj ima 9 miliona Srba. Ja bacih pogled na wikipediju: i engleska i nemacka pominjinu samo Bosnjake, s tim sto engleska ne pominje broj a nemacka kaze oko 2% (znaci dosta manje od dva miliona)...
Strongman Strongman 09:11 10.10.2010

Re: Hm,

Koliko stotina hiljada ili miliona je beznačajan broj?

... a i nije to tema
aleksanadar aleksanadar 13:09 10.10.2010

Re: Hm,

Koliko stotina hiljada ili miliona je beznačajan broj?


Знам да није тема, али... ја имам овакве податке о националном саставу становиштва Републике Турске: Турци 86,6%, Курди 9,7%, Аради 1,5%, Черкези, Грузини, Грци, Јермени и др.

Језик: турско, писмо: латиница, неписмено 32% ст.

Дакле, Турака, Курда и Арада чин 97.8% укупног становништва.

Срби се не спомињу.
Strongman Strongman 13:18 10.10.2010

Re: Hm,

I njihov kompjuter ih broji na isti način kao naš ako ih ima
aleksanadar aleksanadar 14:19 10.10.2010

Re: Hm,

ako ih ima


Јасно. Само, ово није био турски компјутер. Твој компјутер, изгледа, има боље перформансе. Ако их има.
chole10 chole10 18:21 10.10.2010

Re: Hm,

Alo momci,
strongman je u pravu. Oblast izmedju Istambula i Izmira (Ajvalik regija) ima puno njih koji se izjasnjavaju kao: Srbi muslimanske veroispovesti ili Srbi komunisti. Gradonacelnik Sarim Saklija je jedan od njih.

Ali, kao sto autor ovog teksta rece, nije to tema.

Pozdrav svima!

G r o f G r o f 09:27 10.10.2010

smrde li vam čarape

ako si peder nisi srbin
ako si musliman nisi srbin
ako LDPeovac nisi srbin
ako si rom nisi srbin
ako izbeglica nisi srbin
ako si postmodernista nisi srbin

srbin si ako ti smrde čarape
srbin si ako mrziš pedere muslimane LDPeovce rome izbeglice postmoderniste
srbin si ako nosiš krst od jedne trećine tvoje težine a uvek imaš opravdanje zašto ne ideš u crkvu
srbin si ako voliš evro a mrziš evropu

ja sa pomalo srbin, smrde mi čarape


mariopan mariopan 09:39 10.10.2010

Re: smrde li vam čarape

edit: "U ranim jutarnjim časovima, nedaleko od svog stana, brutalno je pretučen aktivista Kvirija centra i jedan od glavnih organizatora Parade ponosa, Boban Stojanović. 
Boban je hitno prebačen u Urgentni centar i nalazi se van žvotne opasnosti. Počinioci ovog gnusnog zločina i dalje su nepoznati."

Mislim da su Bobana prebili pravi pederi. i kukavice.
Stvarno, a kako to da policija nije našla prebijače? I oni su pederi. Peder pedera štiti?
UAA PEDERI JEDNI
vishnja92 vishnja92 09:50 10.10.2010

Re: smrde li vam čarape

ok, ja imam nezvanicno da je Boban demantovao.
Strongman Strongman 09:53 10.10.2010

Re: smrde li vam čarape

vishnja92
ok, ja imam nezvanicno da je Boban demantovao.


To je dobro
gedza.73 gedza.73 10:47 10.10.2010

Re: smrde li vam čarape

ako voliš sve ljude onda nisi srbin
ako voliš prirodu i životinje onda nisi srbin
ako si intelektualac onda nisi srbin
ako si kosmopolita i mondijalista onda nisi srbin
ako putuješ po svetu onda nisi srbin

srbin si ako voliš ubijanje
srbin si ako zlostavljaš životinje
srbin si ako se ne kupaš
srbin si ako si lenj
srbin si ako si pedofiličar

Šta sam ja ako mrzim muslimana, srbina, vernika, ateistu, ldpovca, homoseksualca ako je dotični kreten?
Da li sam ja nacista?
ili mi smrde noge?
madoxxx madoxxx 10:51 10.10.2010

Re: smrde li vam čarape

Strongman
vishnja92
ok, ja imam nezvanicno da je Boban demantovao.


To je dobro


Jel to znaci da je dobro sto je demantovao? A sat je sa zapaljivom izjavom da je pretucen? hocete li se izviniti za sirenje dezinformacija i poziv na linc " porodicnih ljudi"
Strongman Strongman 10:58 10.10.2010

Re: smrde li vam čarape

Jel to znaci da je dobro sto je demantovao? A sat je sa zapaljivom izjavom da je pretucen? hocete li se izviniti za sirenje dezinformacija i poziv na linc " porodicnih ljudi"


Ko kaže da je on plasirao tu vest?
vishnja92 vishnja92 11:05 10.10.2010

Re: smrde li vam čarape

poziv na linc " porodicnih ljudi"



hocete li se izviniti

jok

porodicnih ljudi

ovakvih?



mrs bre
madoxxx madoxxx 14:00 10.10.2010

Re: smrde li vam čarape

Na zdravlje vam i Evropsko vaspitanje - Kad huligani lazu i pozivaju na nasilje svi znamo da je to zlo i borimo se protiv toga. Kad gay aktivisti lazu onda je to ok i "kolateralna steta". A to poslednje sto ste rekli
vishnja92
mrs bre


to mozete svojima iz porodice
vishnja92 vishnja92 14:29 10.10.2010

Re: smrde li vam čarape

to mozete svojima iz porodice

o, ne mogu, a i necu.

ali znas kome mogu? onima koji su spustili svoje lopovske i huliganske sape na pojmove kao sto su "porodicne vrednosti" "patriotizam" isl, a pritom samo gledaju koga ce da prebiju, sta ce da popale i gde ce sta da marnu u ovom ratu koji su danas napravili.

e njima mogu, i radicu to uvek. i prodji me se sa "porodicnim ljudima" zato, da ne kazem nesto gore.
vishnja92 vishnja92 14:35 10.10.2010

Re: smrde li vam čarape

i pre nego sto nastavis sa nekontrolisanim lupetaranjem, da te malo preduhitrim:

imam decu, i pajz vamo: apsolutno me nije briga da li ce se u svojim zivotima zaljubljivati u devojcice ili decake, ali me itekako zanima da li ce zbog toga biti prebijani, sikanirani i nesrecni.

aj zdravo sad, i gledaj da mi se vise ne obracas - los mi dan, tvoji mi razlupali grad, stoka
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:32 10.10.2010

Re: smrde li vam čarape

vishnja92
poziv na linc " porodicnih ljudi"



hocete li se izviniti

jok

porodicnih ljudi

ovakvih?



mrs bre

S Višnju nema zajebavanja!
Strongman Strongman 21:01 10.10.2010

Re: smrde li vam čarape

molim da neko obrise ovaj komentar.


dođoh videh obrisah
vishnja92 vishnja92 21:04 10.10.2010

Re: smrde li vam čarape

manituu manituu 21:24 10.10.2010

Re: smrde li vam čarape

Strongman
molim da neko obrise ovaj komentar.


dođoh videh obrisah

izivi, ali ja nisam nikog vredjao...
vidim da ljudi komentarisu jedni druge, i to sa uvredama, ali ako su ironicne, onda nema veze..jel to i tvoj stav?

visnjino mrs opusteno moze da prodje...
Strongman Strongman 21:29 10.10.2010

Re: smrde li vam čarape

ima protekciju
manituu manituu 22:21 10.10.2010

Re: smrde li vam čarape

Strongman
ima protekciju

e onda ok.
Bonner Bonner 09:41 10.10.2010

Sve pohvale

Odlican tekst!

Kad covek uporedi Mileticev slobodan sastav sabranih nebuloza i ovaj ovde tekst ne zna sta da kaze?! On aktivista za ljudska prava i za to ga jos neko i placa!!! Ne hvala, potpuno nekompetentna osoba, to je najmanje sto moze da se kaze.

Strongman Strongman 09:46 10.10.2010

Re: Sve pohvale

Mene ako me se sete sete me se... u evrima

Fala
omega68 omega68 09:48 10.10.2010

Re: Sve pohvale

Mene ako me se sete sete me se... u evrima

he he he
Strongman Strongman 09:51 10.10.2010

Re: Sve pohvale

ladno a i niko me nije zvao
Bonner Bonner 09:57 10.10.2010

Re: Sve pohvale

Strongman
Mene ako me se sete sete me se... u evrima Fala


Samo every, hehe


Strongman Strongman 09:58 10.10.2010

Re: Sve pohvale

Sitna žena krupna deca, ... troškovi izrade blogova...
Bonner Bonner 09:44 10.10.2010

Sramota!

"U ranim jutarnjim časovima, nedaleko od svog stana, brutalno je pretučen aktivista Kvirija centra i jedan od glavnih organizatora Parade ponosa, Boban Stojanović.

Boban je hitno prebačen u Urgentni centar i nalazi se van žvotne opasnosti. Počinioci ovog gnusnog zločina i dalje su nepoznati."


Sramota za grad i za drzavu! A pocinioci sve junak do junaka, u mraku i u grupi.


seceranac seceranac 09:48 10.10.2010

Re: Sramota!

Bonner
"U ranim jutarnjim časovima, nedaleko od svog stana, brutalno je pretučen aktivista Kvirija centra i jedan od glavnih organizatora Parade ponosa, Boban Stojanović.

Boban je hitno prebačen u Urgentni centar i nalazi se van žvotne opasnosti. Počinioci ovog gnusnog zločina i dalje su nepoznati."


Sramota za grad i za drzavu! A pocinioci sve junak do junaka, u mraku i u grupi.




a drzava "radi" svoj posao ?

Cak nema vise ni onoga da niko sem drzave nema pravo da bije gradjane,

ili su navijaci postali drzava ili drzave vise nema
mariopan mariopan 09:57 10.10.2010

Re: Sramota!

Čitam na vestima o paradi koje su mere bezbednosti preduzete. Čitam i komentare, jedan mi se baš dopao, prepričavam:
Da li su bolji oni što protestvuju protiv parade a uveče tuku svoje žene i decu?
Bonner Bonner 10:20 10.10.2010

Re: Sramota!

seceranac

a drzava "radi" svoj posao ?Cak nema vise ni onoga da niko sem drzave nema pravo da bije gradjane,ili su navijaci postali drzava ili drzave vise nema


To stvarno zvuci porazno, za ovo neko mora da odgovara, odakle novac za ovo, pa to je kao vojska, i to ne bilo kakva nego dobro organizovana i dobro motivisana. Evo sa sajta blica...

Huligani pokušavaju da probiju kordone policije postavljene u Beogradskoj, Njegoševoj ulici i Mekenzijevoj ulici.

Ekstremisti se po gradu kreću u manjim grupama, ...

Grupa od sto navijača fudbalskog kluba ...

Jedna huliganska grupa kretala se u okolini Tašmajdanskog parka, a zatim su se razdvojili u dve manje grupe, od kojih je jedna krenula ka ulici Svetozara Markovića, a druga ka Pravnom fakultetu.

Grupu od 30-40 osoba policija je legitimisala u Ulici Svetog Save.Oni su policiji rekli da idu da zapale sveće u Hramu Svetog Save, ali su nakon legitimisanja krenuli ka Slaviji. Prema poslednjim informacijama, ova grupa je pokušala da probije policijski kordon, pa je došlo do sukoba s policijom.

wlyco wlyco 09:56 10.10.2010

vest o B.Stojanovicu

se pojavila na b92 i posle 5 minuta je skinuta.

Svako ko ima neki info neka brzo prosledi.

I pederi u provinciji imaju pravo da znaju sta se desava. Evo na b92 nista, tv - o poljoprivredi, radio - jabuka na dan. Ostaje blog i staj.
wlyco wlyco 09:59 10.10.2010

Re: vest o B.Stojanovicu

evo na RTS1 javljaju da je Boban demantovao da je pretucen
Strongman Strongman 10:00 10.10.2010

Re: vest o B.Stojanovicu

Imali smo sliku i sa Tjenanmena
Bonner Bonner 10:06 10.10.2010

Re: vest o B.Stojanovicu

B92


Kim Džon Il na paradi sa sinom



Iz naslova vesti B92.

docsumann docsumann 10:10 10.10.2010

Re: vest o B.Stojanovicu

Imali smo sliku i sa Tjenanmena


ecce-florian ecce-florian 10:00 10.10.2010

ako je potrebno ipak ispravi



edit: "U ranim jutarnjim časovima, nedaleko od svog stana, brutalno je pretučen aktivista Kvirija centra i jedan od glavnih organizatora Parade ponosa, Boban Stojanović.
Boban je hitno prebačen u Urgentni centar i nalazi se van žvotne opasnosti. Počinioci ovog gnusnog zločina i dalje su nepoznati."

Ovo preneli skoro svi uključujući Press, Slobodnu Evropu....

B92 u najavi na internetu

B92 - Vesti - Danas "Parada ponosa" u Beogradu - Internet, Radio i ... - [ Translate this page ]
35 minutes ago - U ranim jutarnjim časovima, nedaleko od svog stana, brutalno je pretučen ... Kvirija centra i jedan od glavnih organizatora Parade ponosa, Boban Stojanović. ...
www6.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010...

Međutim na samoj stranici ovog dela nema ali ima:
Boban Jovanović iz Kvirije veruje će današnja Parada ponosa biti prva uspešna borba za prava građana Srbije, koji se razlikuju po seksualnom i rodnom osnovu.

"Verujem da će danas Beograd ostaviti drugačiju sliku, da ćemo postati deo sveta, i da nećemo mi koji smo deo aktivizma ići okolo i pričati da Prajd nije moguć", kaže Stojanović.


Blic međutim demantuje navedenu vest

Boban Stojanović ipak nije pretučen
Informacija da je Boban Stojanović, aktivista Kvirija centra i jedan od glavnih organizatora Parade ponosa, koju su objavili neki mediji, ipak nije tačna. Stojanović za "Blic" kaže da se trenutno nalazi na paradi, zajedno sa 200 ostalih učesnika. On je sve zainteresovane pozvao da na paradu dolaze isključivo preko predviđenih punktova, jer drugačije nije moguće prići.


Niko se do sada nije izvinio ako je vest netačna i naveo izvore ,po mogućstvu.Ovakva vest moeže samo da zaoštri atmosferu

Ostale vesti o divljanju huligana su stvarno neverovatne. Da li je moguće da će miting povodom prava LGBT biti katalizator za iskazivanje sveukupnog nagomilanog nezadovoljstva i beznađa?
Ovo već veoma podseća na neke istorijske paralele narastanja desnice.
Interesantno bi bilo videti blagovremenu zvaničnu reakciju SPC na ispoljeno nasilje.
Odluka Čiplića i Jankovića da psisustvuju paradi za svaku pohvalu.
Doctor Wu Doctor Wu 10:31 10.10.2010

Ukinite nalog

Doctor Wu.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 10:53 10.10.2010

Re: ako je potrebno ipak ispravi

ecce-florian


edit: "U ranim jutarnjim časovima, nedaleko od svog stana, brutalno je pretučen aktivista Kvirija centra i jedan od glavnih organizatora Parade ponosa, Boban Stojanović.
Boban je hitno prebačen u Urgentni centar i nalazi se van žvotne opasnosti. Počinioci ovog gnusnog zločina i dalje su nepoznati."

Ovo preneli skoro svi uključujući Press, Slobodnu Evropu....

B92 u najavi na internetu

B92 - Vesti - Danas "Parada ponosa" u Beogradu - Internet, Radio i ... - [ Translate this page ]
35 minutes ago - U ranim jutarnjim časovima, nedaleko od svog stana, brutalno je pretučen ... Kvirija centra i jedan od glavnih organizatora Parade ponosa, Boban Stojanović. ...
www6.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010...

Međutim na samoj stranici ovog dela nema ali ima:
Boban Jovanović iz Kvirije veruje će današnja Parada ponosa biti prva uspešna borba za prava građana Srbije, koji se razlikuju po seksualnom i rodnom osnovu.

"Verujem da će danas Beograd ostaviti drugačiju sliku, da ćemo postati deo sveta, i da nećemo mi koji smo deo aktivizma ići okolo i pričati da Prajd nije moguć", kaže Stojanović.


Blic međutim demantuje navedenu vest

Boban Stojanović ipak nije pretučen
Informacija da je Boban Stojanović, aktivista Kvirija centra i jedan od glavnih organizatora Parade ponosa, koju su objavili neki mediji, ipak nije tačna. Stojanović za "Blic" kaže da se trenutno nalazi na paradi, zajedno sa 200 ostalih učesnika. On je sve zainteresovane pozvao da na paradu dolaze isključivo preko predviđenih punktova, jer drugačije nije moguće prići.


Niko se do sada nije izvinio ako je vest netačna i naveo izvore ,po mogućstvu.Ovakva vest moeže samo da zaoštri atmosferu

Ostale vesti o divljanju huligana su stvarno neverovatne. Da li je moguće da će miting povodom prava LGBT biti katalizator za iskazivanje sveukupnog nagomilanog nezadovoljstva i beznađa?
Ovo već veoma podseća na neke istorijske paralele narastanja desnice.
Interesantno bi bilo videti blagovremenu zvaničnu reakciju SPC na ispoljeno nasilje.
Odluka Čiplića i Jankovića da psisustvuju paradi za svaku pohvalu.



Gledala sam ga na vestima Studio b, bice ponovo u 12h, covek davao izjavu u Parku.

ecce-florian ecce-florian 11:08 10.10.2010

Re: ako je potrebno ipak ispravi

Doctor Wu
Niko se do sada nije izvinuo

Jel' moze da se naznaceno ispravi?
Ne zbog toga sto je nepismeno, nego sto stvarno bode oci.

Hvala na ukazivanju Dr Wu.
Izvini
Greška u kicanju.
Ispravljeno.
Ostale nisu.
Strongman Strongman 11:10 10.10.2010

Re: ako je potrebno ipak ispravi

Greška u kicanju.


samo da nije u kecanju
loader loader 10:18 10.10.2010

Ima, ima... :)

Snažni čovek:
" ... Još nisam čuo da postoji srbin katoličke ili ne daj bože islamske veroispovesti. ... "

Mehmed Selimović, jedan od naj pisaca ever. Međ rajom poznatiji kao Meša Selimović. I, zamislite, gosn Strong, mene uopšte ne zanima njegova sexualna ispovest :) ...
Strongman Strongman 10:18 10.10.2010

Sukobi policije i napadača na paradu

Beograd -- U širem centru Beograda sukobi policije i demonstranata, protivnika "Parade ponosa". Na Slaviji bačen suzavac. U Tiršovoj ulici policajac lakše povređen.


(Tanjug)
U Tiršovoj ulici demonstranti su kamenicama gađali oko 30 policajaca. Jedan policajac lakše je povređen, a policija se povlači niz Tiršovu i potrebno im je pojačanje.

Kako javlja reporter B92 sa lica mesta, bačeno je oko osam molotovljevih koktela.

Manja grupa ljudi nezadovoljnih zbog održavanja Parade ponosa, sukobila se nešto posle deset časova u blizini Slavije sa pripadnicima policije.

Prema informacijama policije, ta grupa je potisnuta, a dvojica izgrednika su privedena.

Druga grupa od oko 50 mladića okupila se u isto vreme na početku Ulice kralja Milana, gde je postavljen snažan kordon policije u blizini predsedništva Srbije.

Oni skandiraju navijačke poruke i uvrede na račun pripadnika policije koji obezbedjuju skup i na račun učesnika parade, pevaju pesme koje se obično čuju na fudbalskim utakmicama.

Na policiju je bačeno više kamenica i flaša.

Pripadnici policije opremljeni za razbijanje demonstracija su oko 10.30 sati, na uglu ulica Dragoslava Jovanovića i Kralja Milana, bez upotrebe sile onemogućili prolazak stotinak uglavnom mladih ljudi, protivnika održavanja Parade ponosa.

Protivnici Parade ponosa gađali su žandarmeriju kamenicama na Trgu Nikole Pašića, javljaju reporteri agencija.

Oni su došli do Trga Nikole Pašića i počeli kamenicama da gađaju žandarmeriju, koja je pokušala da ih potisne od zgrade Doma Narodne skupštine Srbije.

Iz pravca Skupštine grada Beograda pristigle su nove snage žandarmerije koje su protivnike Parade ponosa uspele da zadrže na uglu Takovske ulice i Kneza Miloša.

Ispred hotela Moskva parkirano je desetak džipova poličije i žandarmerije, a preventivno policija legitimiše sve osobe koje bi na bilo koji način mogle da ugroze održavanje parade.

Policijski helikopter je nadletao, dok je žandarmerija grupu demonstranata potisnula prema Terazijama bez upotrebe sile.

Tamo se grupi pridružilo još nekoliko desetina ljudi, koji su došli iz pravca Knez Mihajlove.

Ulicu je blokirao kordon žandarmerije, a prema izveštajima medija, sličnih manjih grupa je bilo na još nekoliko mesta u gradu.

Policijski kordoni se nalaze i između zgrade stare Skupštine Srbije i Prededništva, kao i u parku oko tog zdanja na Andrićevom vencu.
vishnja92 vishnja92 10:34 10.10.2010

a za ovo,

ako je tacno
Reporteri “Blica” javljaju da su navijači razbili i pokretni mamograf na Trgu republike

treba 15 godina min.
mariopan mariopan 10:41 10.10.2010

Re: a za ovo,

vishnja92
ako je tacno
Reporteri “Blica” javljaju da su navijači razbili i pokretni mamograf na Trgu republike

treba 15 godina min.

A, ne tako lako da se izvuku, pa da ih svi mi 'ranimo džabe po zatvorima (a nema ni mesta), nego neka naplate od njih svaku paru i neka kupe novi. Policija da hapsi ( ionako snimaju sve) pa neka prodaju kuće i stanove da plate štetu, neka budu beskućnici valjda će bes da im splasne?
vishnja92 vishnja92 10:52 10.10.2010

Re: a za ovo,

neka budu beskućnici valjda će bes da im splasne?

nazalost, nece. bes se radja u bedi i nevolji.
nadoknadice se nekako taj mamograf (nadam se da je samo vozilo razlupano), ali citave generacije pustene niz vodu, frustrirane i bez trunke svesti & samosvesti... jeza jeziva.

ma... idem
bocvena bocvena 11:19 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

Mi smo, definitivno, jedno užasmo licemerno i bolesno društvo. Jedno pričamo javno, drugo privatno, treće radimo. Najzanimljivije je što će se kolektivna frustracija danas obiti o glavu seksualnoj manjini. Oni su valjda najlakša meta. Kad dodje red na nas ostale, biće kasno.

Na pr. da li je autor ovog politički korektnog bloga onaj isti ponosan sam što sam Srbin i ponosan sam što sam srejt Strongmen?

Da li shvatate ljudi da morate da preuzmete odgovornost za izgovoreno? Da ova jezička onanija kojom je net zasut puni glavu nekim klincima koji će danas uzeti kamenice u ruke?

Pošto je Inagadadavidin komentar obrisan, editujem i svoj.

Strongman Strongman 11:24 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

Na pr. da li je autor ovog politički korektnog bloga onaj isti ponosan sam što sam Srbin i ponosan sam što sam srejt Strongmen?



Pa naravno. Jok ću se stidim što sam Srbin i što sam strejt?

Što ti misliš da ja moram da budem oduševljen pederima da bih zastupao njihova prava. Ne bre. Ja sam oduševljen svojom porodicom, decom, svojim heteroseksualnim opredeljenjem a užasavam se zig hail postavki i sa jedne i sa druge strane. I ovih što napadaju paradu i takvih kao ti što im smeta ako je neko porodičan čovek i ponosan na to. Koji deo ti tu nije jasan?

Da li je reč "ponos" rezervisana, po tebi, samo za seksualne manjine?
gedza.73 gedza.73 11:25 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

bocvena
Najzanimljivije je što će se kolektivna frustracija danas obiti o glavu seksualnoj manjini.

Ja sam bio ubeđen da će mirno da prođe šetnja. Baš ubeđen. Ne mogu da verujem da ima ljudi koji se danima spremaju da prebiju nekoga.
To su dani dogovoranja, planiranja kako ćeš nekoga da polomiš.
Što li se ne dogovoriše da očiste neki deo grada od đubretaa, nije mi jasno.
Strongman Strongman 11:27 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

Ja sam bio ubeđen da će mirno da prođe šetnja. Baš ubeđen. Ne mogu da verujem da ima ljudi koji se danima spremaju da prebiju nekoga.
To su dani dogovoranja, planiranja kako ćeš nekoga da polomiš.
Što li se ne dogovoriše da očiste neki deo grada od đubretaa, nije mi jasno.


Takođe.
mikimedic mikimedic 11:33 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

Da li shvatate ljudi da morate da preuzmete odgovornost za izgovoreno? Da ova jezička onanija kojom je net zasut puni glavu nekim klincima koji će danas uzeti kamenice u ruke?


pre bih rekao da su u pitanju oni koji obecavaju i evropu i kosovo odgovorni za ovo danas.
mikimedic mikimedic 11:36 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

Ja sam bio ubeđen da će mirno da prođe šetnja. Baš ubeđen. Ne mogu da verujem da ima ljudi koji se danima spremaju da prebiju nekoga.
To su dani dogovoranja, planiranja kako ćeš nekoga da polomiš.
Što li se ne dogovoriše da očiste neki deo grada od đubretaa, nije mi jasno


veruj mi da sam isto mislio -- da policija moze sve kad hoce i da nece biti ni najmanjeg problema. medjutim izgleda da vise ni to nije moguce, da vlast polako ali sigurno gubi kontrolu. uzroci ovoga danas su mnogo dublji, i najmanje imaju veze sa eldzibiti.
seceranac seceranac 11:36 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

Da li shvatate ljudi da morate da preuzmete odgovornost za izgovoreno? Da ova jezička onanija kojom je net zasut puni glavu nekim klincima koji će danas uzeti kamenice u ruke?



kada je odgovornost za izgovorenu rec vodila na goli otok, ovi sto se sada zalazu za to su bili protiv - ko bi ljudima udovoljio
draft.dodger draft.dodger 11:39 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

gedza.73
bocvena
Najzanimljivije je što će se kolektivna frustracija danas obiti o glavu seksualnoj manjini.

Ja sam bio ubeđen da će mirno da prođe šetnja. Baš ubeđen. Ne mogu da verujem da ima ljudi koji se danima spremaju da prebiju nekoga.
To su dani dogovoranja, planiranja kako ćeš nekoga da polomiš.
Što li se ne dogovoriše da očiste neki deo grada od đubretaa, nije mi jasno.


Ima recept za to...

Najpre izopačiti religiju, zatim izopačiti sport.
Sve to dobro zamešati i tako dobijenom smesom 20ak godina hraniti stanovništvo...
mariopan mariopan 11:46 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

Ja sam bio ubeđen da će mirno da prođe šetnja. Baš ubeđen. Ne mogu da verujem da ima ljudi koji se danima spremaju da prebiju nekoga.
To su dani dogovoranja, planiranja kako ćeš nekoga da polomiš.
Što li se ne dogovoriše da očiste neki deo grada od đubretaa, nije mi jasno.

I ja sam bila ubeđena da će mirno da prođe, da su ljudi previše umorni od svoje bede, nemaštine, gladi, nezaposlenosti i nepravde pa neće nekome drugome činiti nepravdu da bi njma njihova muka izgledala manja. Pogrešila sam.

Izgleda da će sav bes zbog toga kako žive ljudi u Srbiji da se sruči na nevine ljude i da je taj bes sasvim svesno, iz raznih izvora, upućivan u tom pravcu. Narod će se ovako izduvati za sve svoje nepravde koje dugo guta od strane vlasti? Mislim da je to deo prolema ili uzrok današnjeg nasilja?
bocvena bocvena 12:09 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

Koji deo ti tu nije jasan?

Deo u kome ne vidiš da si licemer.

Busati se u srpske i heteroseksualne grudi, pa posle zabrinuto prebrojavati povredjene na gej paradi je licemerno.


mikimedic mikimedic 12:27 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

Deo u kome ne vidiš da si licemer.

Busati se u srpske i heteroseksualne grudi, pa posle zabrinuto prebrojavati povredjene na gej paradi je licemerno.


od strongmanove licemernosti mnogo mi je opasnija ona koja kaze i kosovo i eu, i gejevi i popovi, a pritom se okrece onoj strani koja je jaca u tom trenutku.
Strongman Strongman 12:32 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

bocvena
Koji deo ti tu nije jasan?

Deo u kome ne vidiš da si licemer.

Busati se u srpske i heteroseksualne grudi, pa posle zabrinuto prebrojavati povredjene na gej paradi je licemerno.





Možda po tebi samo gejevi imaju pravo da budu ponosni i da se busaju u grudi.

Sasvim je u skladu sa tekovinama civilizacije biti ponosan na svoju pripadnost, osim ako ti nemaš neka druga ad hoc pravila igre
gedza.73 gedza.73 12:57 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

bocvena
Ma nas dvoje više nismo ni bitni...Je l' se ne bojiš da ćeš za par godina videti lice svoga sina, izobličeno od mržnje, kako gadja gej paradu preko policijskog kordona? Ja se bojim. Za svog.

Strongman
Sasvim je u skladu sa tekovinama civilizacije biti ponosan na svoju pripadnost..
Što ti misliš da ja moram da budem oduševljen pederima da bih zastupao njihova prava. Ne bre. Ja sam oduševljen svojom porodicom, decom, svojim heteroseksualnim opredeljenjem a užasavam se zig hail postavki


Ukoliko čovek ima vremena i volje za vaspitavanje svoje dece, ne bi trebao da se boji kako će mu se deca ponašati kad postanu ljudi.

Izgleda da će sav bes zbog toga kako žive ljudi u Srbiji da se sruči na nevine ljude i da je taj bes sasvim svesno, iz raznih izvora, upućivan u tom pravcu. Narod će se ovako izduvati za sve svoje nepravde koje dugo guta od strane vlasti? Mislim da je to deo prolema ili uzrok današnjeg nasilja?

Mislim da je to ponašanje pušteno iz pandorine kutije. Treba da se nađe neko ko će to vratiti nazad.

draft.dodger
Najpre izopačiti religiju, zatim izopačiti sport.
Sve to dobro zamešati i tako dobijenom smesom 20ak godina hraniti stanovništvo...

U većini slučajeva se ne slažem sa tvojim komentarima, ali sa ovim da.
Vlast je koristila sve da bi se opdržala. U ovih 20 g je bila vera i nacija, pre toga komunizam i ideologija, sutra nešto drugo a pre nešto treće.
problem je što ima ljudi koji jedino razmišljaju u grupi. Ova masa siledžija je nekada vikala NA SMRT ljudima koji su imali drugačija shvatanja. I danas to isto rade.
Verujem da bi se svuda u svetu našla ovakva, manja ili veća, grupa siledžija. Samo što to tamo ne dozvoljava zakon.

bocvena bocvena 13:20 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

?


U nedostatku dokaza? Nisam shvatila da smo na sudjenju.
ja se ipak nadam da će ova grupa stranaca danas moći na miru da razgleda grad u kome su rođeni, školovani, maltretirani, izbacivani s posla, imali prve ljubavi, bili prebijani na studentskim žurkama, ... Nadam se da će Beograd poštovati sve svoje Srbe pa makar oni bili i stranci veći deo života.

Politički korektan tekst za sticanje poena.
Što ti misliš da ja moram da budem oduševljen pederima da bih zastupao njihova prava. Ne bre...Da li je reč "ponos" rezervisana, po tebi, samo za seksualne manjine

Strongmen lično, homofob, ali sa stilom. Mrzi me sad da ronim po arhivi po tvojim starim blogovima, sa sličnim izjavama.

Ovo sa decom nije bilo upereno na tebe lično kao roditelja, već na sve nas čija će deca jednom napustiti roditeljsko gnezdo i biti pod uticajem vršnjačke sredine i rulje. I strah da će sve ono što ga učiš u kući biti zaboravljeno, jer je društvena klima homofobna.


Dakle, ne možeš biti tolerantan na pola...ili su oni ravnopravni u svemu sa tobom ili si homofob. Simple as that.


Iako me užasno mrzi, da odgovorim i ovo oko parade PONOSA - ne šetaju oni jer su ponosni na svoje seksualno opredeljenje, već im neko oduzima ponos da budu smatrani za normalna ljudska bića.

mlekac mlekac 13:24 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

bocvena

Ovo sa decom nije bilo upereno na tebe lično kao roditelja, već na sve nas čija će deca jednom napustiti roditeljsko gnezdo i biti pod uticajem vršnjačke sredine i rulje. I strah da će sve ono što ga učiš u kući biti zaboravljeno, jer je društvemna klima homofobna.


Upravo tako, bocvena.
Ja vec nekoliko dana imam u kuci rat sa delom podmladka koji umesto da koristi mozak izigrava papagaja i ponavlja najgluplje postulate protivnika parade.

I vidim da je to papagajsko ponavljanje i teranje inata roditeljskom autoritetu, a ne stvaran stav, al' ipak me to uzasno nervira.
Strongman Strongman 13:34 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

Verujem da ti imaš licencu za procenu tolerancije overenu kod neke zvanične institucije.

bocvena bocvena 13:51 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

Lepo smo se ispričali. Pozdrav.
gedza.73 gedza.73 13:59 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

I vidim da je to papagajsko ponavljanje i teranje inata roditeljskom autoritetu, a ne stvaran stav, al' ipak me to uzasno nervira.

Naše ponašanje u njihovim godinama. Ali vidim po sebi danas da se sve ono što su mi tada danima pričali zapatilo u glavi.

Malopre razgovaram sa mojim muškim roditeljom i, kako nije znao celu priču i razbijanje mamografa, dao je odličnu ideju
- Je..o bi mu ja oca (crni tato, mislim se, ode ti na paradu), oterao bi ih ja na na vadjenje repe a od hrane samo žutu proju pa da vidi kako je lepo kad se ruši i bije.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:07 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

Je..o bi mu ja oca


I onda kazu biti gay nije deo domace tradicije.
Strongman Strongman 14:14 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

I onda kazu biti gay nije deo domace tradicije.




srdjan.pajic srdjan.pajic 16:43 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

gedza.73
bocvena
Najzanimljivije je što će se kolektivna frustracija danas obiti o glavu seksualnoj manjini.

Ja sam bio ubeđen da će mirno da prođe šetnja. Baš ubeđen. Ne mogu da verujem da ima ljudi koji se danima spremaju da prebiju nekoga.
To su dani dogovoranja, planiranja kako ćeš nekoga da polomiš.
Što li se ne dogovoriše da očiste neki deo grada od đubretaa, nije mi jasno.


Pa tebe je, očigledno, jako lako ubediti u bilo šta, Gedzo.
legalizacija011 legalizacija011 17:15 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

u pravu je covek.do juce si pricao protiv gejeva a sad glumis njihovog advokata.kako vetar duva..samo lova da kaplje
gedza.73 gedza.73 17:20 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

Pa tebe je, očigledno, jako lako ubediti u bilo šta, Gedzo.

U selu su ljudi dosta mirniji. da li je to opterećenost poslom ili način života, ali kad mene je manje-više tako.
Verovatno sa te distance mi je delovalo da će da prođe bez problema.
A i vlast se poprilično angažovala pa sam mislio da je i pojedincima dosta nasilja, a usput mogu da zaglave zatvor.

Hto sam da opravdam nečim svoju naivnost, ali ništa smisleno mi nije palo na pamet osim
-Šta da kažem?

Unfuckable Unfuckable 19:11 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

u pravu je covek.do juce si pricao protiv gejeva a sad glumis njihovog advokata.kako vetar duva..samo lova da kaplje

za lovu ne znam ali bih bio krajnje oprezan kod eksplicitnog odricanja bilo čijeg prava na evoluciju ili promenu mišljenja ili osuđivanja takvog čina.
Želim da kažem da mi je malo muka od tih optužbi na nečiji račun da je, eto, promenio stav.
Pa šta?
Da li je to nešto loše (naročito ako je stav bio problematičan ili diskutabilan)? Da li je foliranje - pokazaće vreme.
Ja ne vidim manu tome, vidim promenu u dobrom pravcu.
Naprotiv, vidim manu u nepromenljivosti i okamenjenoj "doslednosti", koju bismo i drugačije mogli krstiti.
manituu manituu 21:20 10.10.2010

Re: sodomija i zoofilija u srbiji

draft.dodger
gedza.73
bocvena
Najzanimljivije je što će se kolektivna frustracija danas obiti o glavu seksualnoj manjini.

Ja sam bio ubeđen da će mirno da prođe šetnja. Baš ubeđen. Ne mogu da verujem da ima ljudi koji se danima spremaju da prebiju nekoga.
To su dani dogovoranja, planiranja kako ćeš nekoga da polomiš.
Što li se ne dogovoriše da očiste neki deo grada od đubretaa, nije mi jasno.


Ima recept za to...

Najpre izopačiti religiju, zatim izopačiti sport.
Sve to dobro zamešati i tako dobijenom smesom 20ak godina hraniti stanovništvo...

religija i sport su oduvek bili izvor izopacenosti...ne pricam o sportskim igrama kakve su vodjene u starom grckoj, nego o ovim novim, kubertenovim....gde je sport takdje smisljen u cilju podele ljudi, i gde se protivnik posmatra kao neprijatelj...isto kao u religiji ,gde se pripadnik druge posmatra kao neprijatelj...
Marko Jevtic Marko Jevtic 11:05 10.10.2010

odlican blog

a na RTSu crtaći
arianna arianna 11:09 10.10.2010

Re: odlican blog

Marko Jevtic
a na RTSu crtaći



dobro je kad nisu "otpisani"
Strongman Strongman 11:11 10.10.2010

Re: odlican blog

A mogli su i "kosovski boj" da puste
gospodin_ne gospodin_ne 11:35 10.10.2010

"Gay pride sous surveillance en Serbie"

Udarna vest na sajtu francuskog dnevnog lista "Le Figaro".
Danas Srbiju svi promatraju... Nadam se da ce da polozi ispit.
Bonner Bonner 11:44 10.10.2010

Re: "Gay pride sous surveillance en Serbie"

gospodin_ne
Udarna vest na sajtu francuskog dnevnog lista "Le Figaro".Danas Srbiju svi promatraju... Nadam se da ce da polozi ispit.


Nemacki mediji jos nista, najbolje da nista ni ne jave...sramota


mrdax mrdax 12:07 10.10.2010

Ulicni rat

Mislim da slobodno mozemo reci da je danas u Beogradu u toku ulicni rat.


BBC IZVESTAVA

mirelarado mirelarado 13:33 10.10.2010

Re: Ulicni rat

Италијански медији извештавају о "сукобима полиције и екстремних националистичких група".

attila92 attila92 15:09 10.10.2010

ceski mediji o prajdu

olivia_with_a_gun olivia_with_a_gun 16:34 10.10.2010

:)

Sugrađanine, svaka ti zlatna (da ne uzmem sad da citiram svako deo teksta sa kojim se slažem pošto ću onda citirati ceo)
Preporuka
Strongman Strongman 16:46 10.10.2010

Re: :)

file danke
stijak92 stijak92 17:13 10.10.2010

Strongman - svaka ti dala!

Svaka čast! U prošlosti si imao i upitnih stavova o homoseksualcima - ali čini mi se da si i ti konačno razumio o čemu se radi!!!
Strongman Strongman 17:26 10.10.2010

Re: Strongman - svaka ti dala!

Ima tu finesa koju zig hail branioci "sloboda" ne žele da vide. Naravno da se zalažem za prava ugroženih što ne znači da neću da se suprostavim kada kolega bloger maltretira javnost svojim gadostima na račun pravoslavne crkve ili egzibicionizam pojedinih samoproklamovanih lidera gej polulacije.

kick68 kick68 18:18 10.10.2010

Re: Strongman - svaka ti dala!

Ima tu finesa koju zig hail branioci "sloboda" ne žele da vide.


Slazem se. A napadi tipa "ko homoseksualca ne voleo primitivac bio, ko drukcije kaze, klevece i laze" samo doprinose tome da se u narodu ispolji onaj cuveni srpski inat, najcuveniji nacionalni brend.

Na zapadu niko ne mora da voli nikoga. Covek koji se ujutru sprema na posao mora da prihvati cinjenicu da ce tamo provesti dan sa crncem, azijatom, jevrejinom, muslimanom i homoseksualcem, a ako mu se to ne svidja, jedina stvar koju moze da ucini je da promeni posao. Opcija glaci u vugla ne dolazi u obzir, jer se to onda podvodi pod hate crime i onda moze ozbiljno da se nagraise... A na tome u Srbiji treba da poradi establisment.

Da se sa edukacijom pocelo na vreme (citaj bar pre nekoliko godina), da je bilo vise reci o toleranciji, da se Viktorova prica (kao i druge horor price) glasnije cula, da su se o tome pravili dokumentarci, ne bi ni bilo huligana ni kontramitinga, duboko verujem. A ovako, kada se sve radi u minut do 12 onda... sta da se kaze.

Htedoh da dodam i jednog smajlija, ali posto se prica da za to i glava moze da leti ovde na blogu... bolje da se uzdrzim ... da ne bude ono .... odma vidi da se zezno', banovanje sledi obavezno....

Pozdrav i preporuka.
wlyco wlyco 18:51 10.10.2010

Re: Strongman - svaka ti dala!

Strongman
Ima tu finesa koju zig hail branioci "sloboda" ne žele da vide. Naravno da se zalažem za prava ugroženih što ne znači da neću da se suprostavim kada kolega bloger maltretira javnost svojim gadostima na račun pravoslavne crkve ili egzibicionizam pojedinih samoproklamovanih lidera gej polulacije.



ko su po tebi ti lideri? i kakvo im je liderstvo ako je samoproklamovano?

a egzibicionizam je danas bio i vise nego potreban, rekao bih i sa dozom mazohizma i ludosti da bi se bilo u povorci.

prvo izadju oni koji nemaju sta da izgube, sledece godine ce im se jos neko pridruziti ... sve dok to pitanje ne postane potpuno nevazno
manituu manituu 21:01 10.10.2010

Re: Strongman - svaka ti dala!

kick68
Ima tu finesa koju zig hail branioci "sloboda" ne žele da vide.


Slazem se. A napadi tipa "ko homoseksualca ne voleo primitivac bio, ko drukcije kaze, klevece i laze" samo doprinose tome da se u narodu ispolji onaj cuveni srpski inat, najcuveniji nacionalni brend.

Na zapadu niko ne mora da voli nikoga. Covek koji se ujutru sprema na posao mora da prihvati cinjenicu da ce tamo provesti dan sa crncem, azijatom, jevrejinom, muslimanom i homoseksualcem, a ako mu se to ne svidja, jedina stvar koju moze da ucini je da promeni posao. Opcija glaci u vugla ne dolazi u obzir, jer se to onda podvodi pod hate crime i onda moze ozbiljno da se nagraise... A na tome u Srbiji treba da poradi establisment.

Da se sa edukacijom pocelo na vreme (citaj bar pre nekoliko godina), da je bilo vise reci o toleranciji, da se Viktorova prica (kao i druge horor price) glasnije cula, da su se o tome pravili dokumentarci, ne bi ni bilo huligana ni kontramitinga, duboko verujem. A ovako, kada se sve radi u minut do 12 onda... sta da se kaze.

Htedoh da dodam i jednog smajlija, ali posto se prica da za to i glava moze da leti ovde na blogu... bolje da se uzdrzim ... da ne bude ono .... odma vidi da se zezno', banovanje sledi obavezno....

Pozdrav i preporuka.


ne bih se pozivao na zapad kada se prica o toleranciji i rasizmu.....njihova tolerancija je neiskrena, rasizam je duboko ukorenjen....pre bih gledao na istok, oni su iskreno tolerantni prema drugim rasama, i manjinskim grupama...
jedna licna, kratka prica, koja objasnjava neke stvari:
bio sam u vezi sa devojkom, crnkinjom iz plemena kosa(j. afrika)...nismo vise zajedno, iz nekih potpuno idiotskih razloga, al nebitno za pricu...
druga devojka,nacionalnost- zapadnjakusa, godinama se lozila na mene i jedva se suzdrzavala i dok sam bio zajedno sa devojkom iz kosa....jedva je docekala da raskinemo, i posle odredjenog vremena, zavrsili smo zajedno u krevetu..
pre samog sexualnog cina, pocela je da place...sta je bilo?- pitam je...
volim te i zelim vec godinama, ali ne mogu...zasto? -pitam je krajnje zbunjeno...
jer si spavao sa crnkinjom....
nije jedina
ovakvih prica sam se naslusao na zapadu...
na istoku nisam, a boravio sam i ziveo i tamo i vamo...
zapadnjaci su ognjem i macem pokorili, pobili, popljackali i razorili pola zemaljske kugle....i sada, a i onda, licemerno pricaju o nekoj toleranciji..i u fazonu- mozemo da se ne volimo, al te fizicki ne ugrozavamo...
e pa ugrozavali su, i jos uvek ugrozavaju....njima je to vec u gene zapisano..
kick68 kick68 21:12 10.10.2010

njihova tolerancija je neiskrena

..pa dobro...ovde je netolerancija iskrena...

bio sam u vezi sa devojkom, crnkinjom iz plemena kosa(j. afrika)...nismo vise zajedno, iz nekih potpuno idiotskih razloga, al nebitno za pricu...
druga devojka,nacionalnost- zapadnjakusa, godinama se lozila na mene i jedva se suzdrzavala i dok sam bio zajedno sa devojkom iz kosa....jedva je docekala da raskinemo, i posle odredjenog vremena, zavrsili smo zajedno u krevetu..
pre samog sexualnog cina, pocela je da place...sta je bilo?- pitam je...
volim te i zelim vec godinama, ali ne mogu...zasto? -pitam je krajnje zbunjeno...
jer si spavao sa crnkinjom....
nije jedina


nemojte molim Vas da je osudjujete, devojka je u pravu...znate kako se kaze
once you go black you'll never go back


zapadnjaci su ognjem i macem pokorili, pobili, popljackali i razorili pola zemaljske kugle....i sada, a i onda, licemerno pricaju o nekoj toleranciji
true...licemerje je izvor svih zala...
manituu manituu 22:33 10.10.2010

Re: njihova tolerancija je neiskrena

kick68
..pa dobro...ovde je netolerancija iskrena...

bio sam u vezi sa devojkom, crnkinjom iz plemena kosa(j. afrika)...nismo vise zajedno, iz nekih potpuno idiotskih razloga, al nebitno za pricu...
druga devojka,nacionalnost- zapadnjakusa, godinama se lozila na mene i jedva se suzdrzavala i dok sam bio zajedno sa devojkom iz kosa....jedva je docekala da raskinemo, i posle odredjenog vremena, zavrsili smo zajedno u krevetu..
pre samog sexualnog cina, pocela je da place...sta je bilo?- pitam je...
volim te i zelim vec godinama, ali ne mogu...zasto? -pitam je krajnje zbunjeno...
jer si spavao sa crnkinjom....
nije jedina


nemojte molim Vas da je osudjujete, devojka je u pravu...znate kako se kaze
once you go black you'll never go back


zapadnjaci su ognjem i macem pokorili, pobili, popljackali i razorili pola zemaljske kugle....i sada, a i onda, licemerno pricaju o nekoj toleranciji
true...licemerje je izvor svih zala...

heheheh.............kaze se tako, u pravu si....al nije stina, zena je zena kakve god boje koze da je.
al ova njena izjava ipak nije bila zbog te izreke, vec zbog neceg mnogo dubljeg...tolika netrpeljivost je meni, kao coveku iz srbije, bila stvarno zapanjujuca...
ovde mozda kod nekih ljudi i postoji netolerancija, ali kao sto kazes, iskrena je..
po meni je i to bolje nego neiskrena tolerancija...

kao ona poznata prica da su najveci macho likovi, u stvari pederi u dusi...i heftaju sa s muskarcima krisom, a ovamo su prvi na barikadi da shibaju homoseksualce u povorci...
kick68 kick68 22:42 10.10.2010

Re: njihova tolerancija je neiskrena

...zapadnjakusa, godinama se lozila na mene i jedva se suzdrzavala i dok sam bio zajedno sa devojkom iz kosa....jedva je docekala da raskinemo, i posle odredjenog vremena, zavrsili smo zajedno u krevetu..
al ova njena izjava ipak nije bila zbog te izreke, vec zbog neceg mnogo dubljeg...tolika netrpeljivost je meni, kao coveku iz srbije, bila stvarno zapanjujuca...


pa dobro...ona bar nije bila licemerna... i nije se lazno stidela...

...i heftaju sa s muskarcima krisom,


e...oni se lazno stide...
manituu manituu 23:08 10.10.2010

Re: njihova tolerancija je neiskrena

kick68
...zapadnjakusa, godinama se lozila na mene i jedva se suzdrzavala i dok sam bio zajedno sa devojkom iz kosa....jedva je docekala da raskinemo, i posle odredjenog vremena, zavrsili smo zajedno u krevetu..
al ova njena izjava ipak nije bila zbog te izreke, vec zbog neceg mnogo dubljeg...tolika netrpeljivost je meni, kao coveku iz srbije, bila stvarno zapanjujuca...


pa dobro...ona bar nije bila licemerna... i nije se lazno stidela...

...i heftaju sa s muskarcima krisom,


e...oni se lazno stide...

pa ceo zivot je bila licemerna, jer se druzi, radi, pije i stanuje u istom stanu sa ljudima crne boje koze...a sve je to u stvari fake, samo zato sto joj je u odredjenim zivotnim trenucima tako odgovaralo, narocito sa materijalne strane..
ali ona je metafora obrazca ponasanja ljudi na zapadu, ne svih naravno, ali poprilicno ( ne volim da govorim o %)....i zamisli trenutak pred samu penetraciju, kada je ona izjavila to sto je izjavila... to, priznaces,nije bilo potpuno svesno stanje, gde je mogla razlozno da manipulise svojim ponasanjem, bila je nespecificna situacija...
ali da, ja je postujem i zbog toga sto je rekla, ma kakve okolnosti bile...neki ne bi to nikad izgovorili, samo bi tako mislili, i bili licemeri do kraja..
babela babela 18:49 10.10.2010

Biseksualac

Nisakim se ja ne slazem ovde!Htela bih i porodicu i devojku.I ne treba ovo ni preporuciti,jer nije za preporuku a i Srpkinja nisam.
Strongman Strongman 19:01 10.10.2010

Re: Biseksualac

možemo li da vidomo tvoju sliku sa plaže
gedza.73 gedza.73 19:40 10.10.2010

Re: Biseksualac

Htela bih i porodicu i devojku.

I ja bih hteo. Ali žena mi je staromodnih shvatanja po tom pitanju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana