Zdravlje

prajd, očima lutajućeg reportera, direktno

AlexDunja RSS / 10.10.2010. u 10:07

gej.jpg&h=200&w=265&zc=1&q=90&t=1

 

nisam mogla da uklopim poslove tako 

da u ovo vreme budem u bg.

da jesam sigurno bih bila na prajdu.

 

alli:

poznata i duhovita blogerka edi-va je na licu mesta,

i spremna je da sa nama podeli atmosferu...

 

javljaće se na svakih desetak minuta ili tako...kad bude zanimljivo.

 

za prvo javljanje:

nekoliko blogera je tamo, jj, naravno, miletić,

jelena milić...i moja draga jelena pavlović

čeda jovanovič je dao izjavu novinarima...

edi procenjuje da ima oko petsto učesnika...

ozbiljnijih incidenata nije bilo,

alli nekolicina naoružanih kamenicama su vidjena.

policija radi svoj posao...tako da je mallo suzavca poletelo.

 

editovaću.

 



Komentari (317)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 12:00 10.10.2010

Re: nasilje eskalira

Ili je deo taktike. Ne možeš nekoga osuditi ako ništa protivzakonito ne radi.

ili je to.:)
niccolo niccolo 12:00 10.10.2010

Re: nasilje eskalira

Ne možeš nekoga osuditi ako ništa protivzakonito ne radi.

Jeste, dok god ne urade ništa ne možeš ih hapsiti, možeš samo da ih odbiješ da priđu određenim delovima grada...
seceranac seceranac 12:03 10.10.2010

Re: nasilje eskalira

AlexDunja
sa tvitera


Organizacija novih demostranata sa svih strana Beograda....krece ekipa preko pancevaskog mosta ka gradu..

edit:

mene sad zanima ko organizuje ove grupe,
i ko ih šalje na ulice...
izgleda da policija ipak nije
uradila sve što je trebalo



mozda nam se desi 10. oktobar

Goran Vučković Goran Vučković 12:03 10.10.2010

Re: nasilje eskalira


Jeste, dok god ne urade ništa ne možeš ih hapsiti, možeš samo da ih odbiješ da priđu određenim delovima grada...

A sad su zapalili sedište DS - još ako je bio privatni automobil nekoga iz glavnog odbora ogreban pri tome, možda bude i neki sudski proces
Unfuckable Unfuckable 12:07 10.10.2010

Re: nasilje eskalira

este, dok god ne urade ništa ne možeš ih hapsiti, možeš samo da ih odbiješ da priđu određenim delovima grada...

ok evo sada imaju osnov da hapse - napad na službeno lice koje vrši dužnost, a moglo bi i malo izazivanja opšte opasnosti da se našije
Doctor Wu Doctor Wu 12:17 10.10.2010

Ukinite

nalog
Goran Vučković Goran Vučković 12:19 10.10.2010

Re: nasilje eskalira

He, he, a mozda je to i bila majstor Dacketova ideja od samog pocetka: da napravi sranje i onda se pokaze kao jedini mestar koji je u stanju da kontrolise situaciju. Cisto da signalizira Tadicu koga moze (Dinkica i ostalu boraniju) a koga ne moze da izbacuje iz vlade kad bude pravio koaliciju s Tomom.

Pa ovako, spolja gledano, SPS se do sada pokazao kao vredna mlada, da se tako izrazim...
Doctor Wu Doctor Wu 12:21 10.10.2010

Ukinite

nalog
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:22 10.10.2010

Re: nasilje eskalira

Promocija porodicnog ponasanja u srcu Beograda:

“Imala sam pacijentkinju. Čula sam buku okolo i onda je krenulo kamenovanje i lupanje po autobusu, da sam ja zalegla dole sa pacijentkinjom”, kaže doktorka Milena Grčić.

Čula sam stakla koja se ruše i koleginicu koja je vrištala i uletela sa drugom pacijentkinjom, svi smo polegali. Zaključali smo sve ovo. Haos”, rekla je dežurna doktorka.

“Nemam pojma ko je bio. Čuli smo vrata, sve je to bilo dobro zaključano, nisu mogli da uđu, onda sam ja rekla možda nam je policija došla u pomoć. Mi smo izašli i više nikog nije bilo. Policija je došla posle svega. Nas niko nije branio", ispričala je Grčićeva.
freehand freehand 13:19 10.10.2010

Re: nasilje eskalira

Neues aus der Nachbarschaft
Promocija porodicnog ponasanja u srcu Beograda:

“Imala sam pacijentkinju. Čula sam buku okolo i onda je krenulo kamenovanje i lupanje po autobusu, da sam ja zalegla dole sa pacijentkinjom”, kaže doktorka Milena Grčić.

Čula sam stakla koja se ruše i koleginicu koja je vrištala i uletela sa drugom pacijentkinjom, svi smo polegali. Zaključali smo sve ovo. Haos”, rekla je dežurna doktorka.

“Nemam pojma ko je bio. Čuli smo vrata, sve je to bilo dobro zaključano, nisu mogli da uđu, onda sam ja rekla možda nam je policija došla u pomoć. Mi smo izašli i više nikog nije bilo. Policija je došla posle svega. Nas niko nije branio", ispričala je Grčićeva.

Pa jebote, ko bi očekivao da napadnu doktore i pacijente?!
Valjda piše negde b92, šta li?!
mlekac mlekac 12:08 10.10.2010

Bas lepo...


Znaci, stvarno mi je muka!

Drago mi je da su ucesnici parade dobro i da nisu uspeli da ih pipnu, ali ovo sto se dogadja na Terazijama i po Knezu - e od toga mi je zaista muka!

Mamograf necu ni da pominjem...
mlekac mlekac 12:21 10.10.2010

Re: Bas lepo...

Javljaju na Studiju B da su ucesnike parade maricama razvezli kucama, t.j. u one delove grada u kojima stanuju, posto je zurka u SKC-u zavrsena.

Bravo za inteligentan potez, al' stvarno smo jadni kad mora ovako...
mikimedic mikimedic 12:22 10.10.2010

sutanovac

'ovo nema nikakve veze sa paradom ponosa, ovo je izliv mrznje koji odavno nije vidjen na ulicama beograda'.

pitam se zasto...

mlekac mlekac 12:27 10.10.2010

Re: sutanovac

mikimedic
'ovo nema nikakve veze sa paradom ponosa, ovo je izliv mrznje koji odavno nije vidjen na ulicama beograda'.

pitam se zasto...


Miki, meni su zabavniji oni koji se pitaju a sto je dopusteno da do ovoga dodje...
Pa kad ti lonac kipi, podignes poklopac, da ne bi prekipeo. E, ovo danas je upravo to. Nema veze sa GLBT populacijom - oni su samo povod. Ovo ostalo je voda koja kipi
mikimedic mikimedic 12:32 10.10.2010

Re: sutanovac

E, ovo danas je upravo to. Nema veze sa GLBT populacijom - oni su samo povod. Ovo ostalo je voda koja kipi


slazemo se mlekac. ovo danas nema veze sa eldzibiti.
maca22 maca22 13:02 10.10.2010

Re: sutanovac

mlekac

Miki, meni su zabavniji oni koji se pitaju a sto je dopusteno da do ovoga dodje...
Pa kad ti lonac kipi, podignes poklopac, da ne bi prekipeo. E, ovo danas je upravo to. Nema veze sa GLBT populacijom - oni su samo povod. Ovo ostalo je voda koja kipi

Evo ja se sam jedna od tih koji se pitaju zasto ih pustaju :)
U to ime divna karikatura za Blica:


Deluje da kod nas nemaju ekonosmki problema, vec im samo pederi smetaju...
mlekac mlekac 13:18 10.10.2010

Re: sutanovac

maca22
mlekac

Miki, meni su zabavniji oni koji se pitaju a sto je dopusteno da do ovoga dodje...
Pa kad ti lonac kipi, podignes poklopac, da ne bi prekipeo. E, ovo danas je upravo to. Nema veze sa GLBT populacijom - oni su samo povod. Ovo ostalo je voda koja kipi

Evo ja se sam jedna od tih koji se pitaju zasto ih pustaju :)
U to ime divna karikatura za Blica:


Deluje da kod nas nemaju ekonosmki problema, vec im samo pederi smetaju...

Maco, sreco, jedno je uzrok a drugo je povod. (Moja istoricarka u osnovnoj podeli silne keceve dok nismo naucili to da razlikujemo) Gay parada je povod. Uzroci ovog danasnjeg divljanja nemaju nikakve veze sa tim...
freehand freehand 13:20 10.10.2010

Re: sutanovac

mlekac
mikimedic
'ovo nema nikakve veze sa paradom ponosa, ovo je izliv mrznje koji odavno nije vidjen na ulicama beograda'.

pitam se zasto...


Miki, meni su zabavniji oni koji se pitaju a sto je dopusteno da do ovoga dodje...
Pa kad ti lonac kipi, podignes poklopac, da ne bi prekipeo. E, ovo danas je upravo to. Nema veze sa GLBT populacijom - oni su samo povod. Ovo ostalo je voda koja kipi

Ma jok, Mlekac. Ovo vraća kanalizacija.
Voda ne smrdi, niti zagađuje.
mlekac mlekac 13:25 10.10.2010

Re: sutanovac

freehand
mlekac
mikimedic
'ovo nema nikakve veze sa paradom ponosa, ovo je izliv mrznje koji odavno nije vidjen na ulicama beograda'.

pitam se zasto...


Miki, meni su zabavniji oni koji se pitaju a sto je dopusteno da do ovoga dodje...
Pa kad ti lonac kipi, podignes poklopac, da ne bi prekipeo. E, ovo danas je upravo to. Nema veze sa GLBT populacijom - oni su samo povod. Ovo ostalo je voda koja kipi

Ma jok, Mlekac. Ovo vraća kanalizacija.
Voda ne smrdi, niti zagađuje.


Vala, kad se kuvaju skembici, smrdi do neba!!!!
maca22 maca22 13:46 10.10.2010

Re: sutanovac

Ne mislim da je uzrok beda, pa pustili narod da se istutnji. Ne tutnji ovo narod. Ovo tutnje oslobodioci patika za Kosovo. I zato se pitam, ko tu koga drzi za sta. :)
man ray loves me man ray loves me 12:29 10.10.2010

ok bila sam donekle u pravu

znala sam da ce se parada odrzati, ali nisam bila u pravu kad sam mislila da su 'zveri & co.' potpuno pod kontrolom drzave i da ce da cute kad im ovi kazu. dakle postoje dve struje, jedna zadrta i jedna, kojoj pripada i dacic, o zivote lutalico, progresivnija. ovo je jedan plus za tadica, koji je zajebao skoro sve ostalo, tako da moze za nagradu samog sebe da odvede na njemu najomiljenije mesto u srbiji, pasuljanske livade.

jako me rastuzilo sto je paradi moglo da se prikljuci samo preko punktova, to je stvarno jadno. parada u parizu je bila - pun bulevar kod bastille (sirok ko dunav), u njega se iz poprecnih bulevara ulivaju reke ljudi, muzika, zezanje, svi pevaju, smeju se, policija gleda samo da neko nekog ne zgazi u guzvi, prolaznici normalno prolaze trotoarom...
Unfuckable Unfuckable 12:40 10.10.2010

Re: ok bila sam donekle u pravu

ok, mislim da je malo neumesno porediti prapočetke bilo kakvog iskazivanja različitosti u bilo kojoj balkanskoj zemlji sa nekom razvijenom zapadnom zemljom.
A nije baš ni produktivno: šta možemo da zaključimo iz toga što si ti bila u pravu i što je u Francuskoj sve super, kul i opušteno?
Da smo ništarije?
Izgleda da je problem to što se policija propisno polomila da obezbedi ovu paradu - da li bi bilo bolje da nije radila svoj posao za koji je plaćamo?
Ne kapiram poentu iskazivanja toga šta je jadno i bedno - i to je ono što već danima pokušavam da objasnim ovde, to potenciranje negativne priče sa podtekstom "Srbi, vi ste govna"
(motivisan sam i govorancijom neke tetke tamo koja se onako veselo ali pomalo zgađeno pokakila svima nama po glavi, ali nas je na kraju ipak malo utešila da je danas dan demokratije u Srbiji, eto sreće)
dakle, da je rekla nešto tipa "ok, ovo je prošle godine bilo nezamislivo, a evo nas ove godine ovde. Hajde svi jako i naporno da radimo da se sve ovo dogodi i sledeće godine, sa još više učesnika a još manje pretnji i napetosti" ja bih kupio priču za sve pare. Ali ne: lakše je kenjati ljudima po glavi
(i bacati kamenice, naravno)
Doctor Wu Doctor Wu 12:45 10.10.2010

Ukinite

****
man ray loves me man ray loves me 12:51 10.10.2010

Re: ok bila sam donekle u pravu

ok, mislim da je malo neumesno porediti prapočetke bilo kakvog iskazivanja različitosti u bilo kojoj balkanskoj zemlji sa nekom razvijenom zapadnom zemljom.

ok, jesi cuo nekad za stonewall? a za harvey milka koji je popio metak u sred najzapadnijeg grada na svetu, san franciska? (sad kad uvatim zalet idem pravo na l.a. riots i na alzirce koje bacaju u senu...)
nista od toga niti sam rekla niti mislim.
tripujes se. moj post ima potpuno drugacije znacenje. govorim o tome kako u db-u jos uvek postoje dve struje, sto se danas jasno videlo, i o tome kako parada gubi svoj smisao ako ne mozes da ides ulicom i da se spontano ukljucis. ucesnici se ukljucuju preko punktova, a posle ih panduri razvoze kucama. to je neprirodno. skuplja dara nego mera. ali ajde. da sam tamo, svejedno bih dosla, ali zao mi je kako je ispalo.
mikimedic mikimedic 12:51 10.10.2010

Re: ok bila sam donekle u pravu

jedino sto se moze zakljuciti je da je u Parizu biti bolje peder nego Ciganin.


bolje biti pijan nego star.

u to ime odoh ja na konjak.
man ray loves me man ray loves me 12:55 10.10.2010

Re: ok bila sam donekle u pravu

U Beogradu je podjednako tesko biti i jedno i drugo, s tim sto Cigane ipak niko ne trpa u transportne vagone nego im ipak nalazi neki koliko-toliko pristojan smestaj.

mojne? mi tretiramo cigane kako treba? stvarno? koje to? najsmesnije od svega je bilo da kad su francuzi poceli da transportuju cigane, sto je jadno do daske, kod nas je neko organizovao protest solidarnosti, ali sa podtekstom 'ne vracajte ih ovamo, tako vam boga'.

edit: i francuzi gotive one sto duvaju u trubu, cak i to nam je zajednicko.
niccolo niccolo 12:56 10.10.2010

Re: ok bila sam donekle u pravu

Dobro je sto se parada odrzala, a dobro je i sto policija sad ima pregrst materijala da procesuira i hapsi.

Tako je. Kada ocenjujemo današnje događaje treba razdvojiti dve stvari. Jedna je da je policija danas obavila svoj posao i obezbedila građanima pravo da se okupljaju (namerno neću reći da se slobodno okupljaju, ali su se barem okupili). Druga je stvar ono što rade određene grupe po Beogradu. To nije stvar koja će se rešiti danas, ali je jako bitno da danas počne (kad već nije ranije) da se rešava.
Doctor Wu Doctor Wu 13:03 10.10.2010

Re: ok bila sam donekle u pravu

mojne? mi tretiramo cigane kako treba? stvarno? koje to? najsmesnije od svega je bilo da kad su francuzi poceli da transportuju cigane, sto je jadno do daske, kod nas je neko organizovao protest solidarnosti, ali sa podtekstom 'ne vracajte ih ovamo, tako vam boga'.

Bog me ubio ako si ti razumela sta sam ti napisao i ako je meni jasno sta si ti meni otpisala.
mikimedic mikimedic 13:05 10.10.2010

Re: ok bila sam donekle u pravu

mojne? mi tretiramo cigane kako treba? stvarno? koje to? najsmesnije od svega je bilo da kad su francuzi poceli da transportuju cigane, sto je jadno do daske, kod nas je neko organizovao protest solidarnosti, ali sa podtekstom 'ne vracajte ih ovamo, tako vam boga'.


mojne?

mislim da ih ipak primamo nazad , itekako ih primamo iako su vecinom sa kosova, i sto je naravno sasvim u redu jer je kosovo je deo srbije.

interesantno je, medjutim, kako je za francuze i ostale clanove eu kosovo nezavisno kad treba da je nezavisno, a ako su u pitanju romi sa kosova onda je ok vratiti ih u srbiju.

za razliku od francuza, mi ih bar ih ne proterujemo nigde. a nismo ni, hvala bogu, clanica eu.
Unfuckable Unfuckable 13:11 10.10.2010

Re: ok bila sam donekle u pravu

i o tome kako parada gubi svoj smisao ako ne mozes da ides ulicom i da se spontano ukljucis. ucesnici se ukljucuju preko punktova, a posle ih panduri razvoze kucama. to je neprirodno. skuplja dara nego mera. ali ajde. da sam tamo, svejedno bih dosla, ali zao mi je kako je ispalo.


svakome ko ima 2 grama mozga u glavi takođe je žao što je tako ispalo.

Ali ne slažem se to za punktove i razvoz.
Moje pitanje je: da li bi bilo bolje da se nije održala Parada?
Ili da panduri nisu razvezli učesnike nego ih ostavili na milost i nemilost onim skotovima?
O tome pričam sve vreme - to je taj stav "kako god okreneš - ne valja" koji mi se popeo na glavu i od kog mi je muka
man ray loves me man ray loves me 13:14 10.10.2010

Re: ok bila sam donekle u pravu

Bog me ubio ako si ti razumela sta sam ti napisao i ako je meni jasno sta si ti meni otpisala.

i u to ime:


(ova pesma zapravo govori o onome sto se desilo danas)
freehand freehand 13:31 10.10.2010

Re: ok bila sam donekle u pravu

Word, Unfe. Da za tri godine niko kome nije do zezanja i žurke više i ne obraća pažnju na paradu.

man ray loves me
dakle, da je rekla nešto tipa "ok, ovo je prošle godine bilo nezamislivo, a evo nas ove godine ovde. Hajde svi jako i naporno da radimo da se sve ovo dogodi i sledeće godine, sa još više učesnika a još manje pretnji i napetosti" ja bih kupio priču za sve pare. Ali ne: lakše je kenjati ljudima po glavi
(i bacati kamenice, naravno)



Izvanredno poređenje i zapažanje. Da se maltretiram i skidam linkove sa onim divnim policijsko-ciganskim žurkama na kojima svi čestitaju Sarkoziju? Ili žurke sa tamnoputim stanovnicima francuskih gradova, ili ćeš sama?

freehand freehand 13:34 10.10.2010

Re: ok bila sam donekle u pravu

Sto se tice ovih rosy poredjenja sa Parizom, jedino sto se moze zakljuciti je da je u Parizu biti bolje peder nego Ciganin. U Beogradu je podjednako tesko biti i jedno i drugo, s tim sto Cigane ipak niko ne trpa u transportne vagone nego im ipak nalazi neki koliko-toliko pristojan smestaj.

Word i tebi, doco!
vishnja92 vishnja92 13:42 10.10.2010

Re: ok bila sam donekle u pravu

postoje zbog reality showova





idem na konjak s mikimedicem
mirelarado mirelarado 13:51 10.10.2010

Re: ok bila sam donekle u pravu

niccolo
Dobro je sto se parada odrzala, a dobro je i sto policija sad ima pregrst materijala da procesuira i hapsi.

Tako je. Kada ocenjujemo današnje događaje treba razdvojiti dve stvari. Jedna je da je policija danas obavila svoj posao i obezbedila građanima pravo da se okupljaju (namerno neću reći da se slobodno okupljaju, ali su se barem okupili). Druga je stvar ono što rade određene grupe po Beogradu. To nije stvar koja će se rešiti danas, ali je jako bitno da danas počne (kad već nije ranije) da se rešava.


То две ствари су најбитније: могућност мирног окупљања грађана из било ког разлога с једне, и обрачун са насилним, екстремистичким групама с друге стране. Пошто сам их пре сат времена срела на углу испред зграде, могу да кажем да су спремни да пребију/убију било кога, али и да полиција данас ради свој посао и да је то (можда) добар знак. Мислим и да почетак обрачуна касни барем неколико година.
mikimedic mikimedic 14:03 10.10.2010

Re: ok bila sam donekle u pravu

idem na konjak s mikimedicem


sonja k. sonja k. 12:41 10.10.2010

jj

JJ BEBA: vozim se maricom na ******* jer ne mogu da nam pruze bezbednost. (sms)
Razvoze ucesnike u MARICI po beogradu! Umesto da su iste napunili huliganima. BRAVO ZA POLICIJU
Goran Vučković Goran Vučković 12:45 10.10.2010

Re: jj

JJ BEBA: vozim se maricom na ******* jer ne mogu da nam pruze bezbednost.

Javi Bebi da ih zaustavi i krene peške ako joj je nebezbedno u marici
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:46 10.10.2010

Re: jj

Umesto da su iste napunili huliganima.



Svasta ... otkud mi toliko marica
sonja k. sonja k. 12:52 10.10.2010

Re: jj

Javi Bebi da ih zaustavi i krene peške ako joj je nebezbedno u marici


ja mislim da bebi uopste nije lako. niti ikome. i nije smesno i za zezanje
sonja k. sonja k. 12:56 10.10.2010

Re: jj

Svasta ... otkud mi toliko marica


da ocigledno im treba 50.000 sa po 10 mesta
AlexDunja AlexDunja 12:56 10.10.2010

Re: jj


ja mislim da bebi uopste nije lako. niti ikome. i nije smesno i za zezanje


javila se i edi.
i ona je maricom stigla na odredište.

njih osmoro, ludačkom vožnjom
u totalnom mraku.
spuki.
mlekac mlekac 12:58 10.10.2010

Re: jj

sonja k.
JJ BEBA: vozim se maricom na ******* jer ne mogu da nam pruze bezbednost. (sms)
Razvoze ucesnike u MARICI po beogradu! Umesto da su iste napunili huliganima. BRAVO ZA POLICIJU

Kasnis. Ja to napisah 20 minuta ranije...
Drago mi je da je beba dobro.
Goran Vučković Goran Vučković 13:17 10.10.2010

Re: jj

ja mislim da bebi uopste nije lako. niti ikome. i nije smesno i za zezanje

Shvatam ja to - ali je malo bezveze da je policija obezbeđuje i maricom isporučuje kući, a ona iz marice poručuje kako ne mogu da joj pruže bezbednost. Treba biti korektan i prema policiji - oni su danas primali batine da je zaštite.
natasavb natasavb 13:21 10.10.2010

Re: jj

oni su danas primali batine umesto nje.

Oni su danas radili svoj posao.
Nadam se da ce ga do kraja odraditi kako treba.
freehand freehand 13:40 10.10.2010

Re: jj

sonja k.
Javi Bebi da ih zaustavi i krene peške ako joj je nebezbedno u marici


ja mislim da bebi uopste nije lako. niti ikome. i nije smesno i za zezanje

Ja bih rađe u ovom momentu bio Beba u marici nego pandur na ulici.
tripraseta92 tripraseta92 15:10 10.10.2010

Re: jj

Goran Vučković
ali je malo bezveze da je policija obezbeđuje i maricom isporučuje kući, a ona iz marice poručuje kako ne mogu da joj pruže bezbednost

Ali je mnogo bezveze da danas u marici sede obični građani, a ne huligani

Treba biti korektan i prema policiji - oni su danas primali batine da je zaštite

Ti govoriš o policajacima, a ona o Policiji
Goran Vučković Goran Vučković 15:19 10.10.2010

Re: jj

Ti govoriš o policajacima, a ona o Policiji

Ja govorim o tome da ona kaže da nisu mogli da joj pruže bezbednost, što je malo nepošteno reći dok te policajac vozi kući.
tripraseta92 tripraseta92 15:33 10.10.2010

Re: jj

Goran Vučković
Ti govoriš o policajacima, a ona o Policiji

Ja govorim o tome da ona kaže da nisu mogli da joj pruže bezbednost, što je malo nepošteno reći dok te policajac vozi kući.


Vučko, šta je, bre, sa tobom? Hajde sad ponovo pročitaj šta sam napisala.
Pa, sad, ako ni iz drugog puta ne shvatiš raliku između institucije i zaposlenog, i svrhe i načina njihovog postojanja i delatnosti, onda ništa !

Goran Vučković Goran Vučković 15:41 10.10.2010

Re: jj


Vučko, šta je, bre, sa tobom? Hajde sad ponovo pročitaj šta sam napisala.
Pa, sad, ako ni iz drugog puta ne shvatiš raliku između institucije i zaposlenog, i svrhe i načina njihovog postojanja i delatnosti, onda ništa !

Ok - ajd ti meni onda objasni kako bi to izgledalo da su Bebi danas pružili bezbednost, kad već Beba i ti tvrdite da nisu?
JJ Beba JJ Beba 15:49 10.10.2010

Re: jj

sonja k.
JJ BEBA: vozim se maricom na ******* jer ne mogu da nam pruze bezbednost. (sms)
Razvoze ucesnike u MARICI po beogradu! Umesto da su iste napunili huliganima. BRAVO ZA POLICIJU

avi Bebi da ih zaustavi i krene peške ako joj je nebezbedno u marici

dakle ovako.
sa tajne lokacije stigla sigurno kući. grad relativno normalizivan: ispred Skupštine (one sa konjima) kordon, ispred turske ambasade kordon, dalje ka Knez Miloševoj hameri.
U marici katastrofa- nas deset pozadi, mrak bez vazduha, sedimo po podu jedni drugome u krilu, nema vazduha, ne znamo gde nas voze...tek kad smo ispali iz marice shvatili smo gde smo. sa nama u marici i bilo i 7 nemačkih državljana. oni sedeli napred pa kako smo se dovikivali kroz ono prozorče nisu znali da nam kažu gde smo
generalno na prajdu je bilo puno stranaca, ne samo novinara i ambasada, nego ljudi koji žive u Beogradu. stvarno su slatki.
a sam prajd jeste bio uspešan, al kakav je to uspeh: jedva smo prošli kordone ka manježu, nisu hteli da nas puste. stavili nam žutu traku na ruku!!!! nisu mogli ružičastu nego žutu, ko jevrejima onomad....oko nas kordoni. hameri, helikopteri a u daljni se čuju šok bombe, sirene....
jezivo sam se osećala

Edi-va reporterski raspoložena


kao i uvek pitam se, gde su gej ikone JK i ostale javne ličnosti?
JJ Beba JJ Beba 15:53 10.10.2010

Re: jj

Goran Vučković
ja mislim da bebi uopste nije lako. niti ikome. i nije smesno i za zezanje

Shvatam ja to - ali je malo bezveze da je policija obezbeđuje i maricom isporučuje kući, a ona iz marice poručuje kako ne mogu da joj pruže bezbednost. Treba biti korektan i prema policiji - oni su danas primali batine da je zaštite.

nisi shvato Vučko. rekla sam da moram maricom da se vratim jer ne mogu drugačije da nam garantuju bezbednost, nisam mogla da odem peške kući i ako stanujem 10 minuta laganog hoda od SKCa.
takođe su nas vozili na tajna odredišta i pojma nismo znali gde ćemo da zvaršimo, jer rekli su da idu na jedno mesto, a odvezli nas na drugo.

edit
bilo je mnogo ljudi koji nisu uspeli da uđu u Manjež jer ih kordoni nisu pustili tako da neki misle da je to deo strategije da u manjež stigne što manje ljudi
a najostljiviji deo prajda jeste bio odlazak kući jer nisu mogli da nam garantuju da nas neko neće sačekati iza ćoška, grad je pun grupica u crno obučenih klinaca.Na povratku smo morali da poskidamo žute trake, bedževi i ostala obležja prajda da nas zbog toga ne tukli.

edit 2
kada sam se Devojačkom ulicom penjala stepenicama ka Kneža Milana u želji da dođem ka nekom punktu gde bi me pustili ispred mene su išla da klinca (17, 18 godina) u crnim trenerkama, kapuljače, tamne naočare, srpski grb. i u jednom trenutku viši od ta dva momka čučne i povuče drugog za ruku i uz blagi vrisak se obrati drugom : čučni, čučni eno ga ćale gore.

Eto to su bili ti huligani

i edit 3

hvala policiji što su nas sačuvali

freehand freehand 16:01 10.10.2010

Re: jj

JJ Beba
edva smo prošli kordone ka manježu,

Pa eto, vi jedva, oni nacisti nikako. To je i bio smisao, ne?
stavili nam žutu traku na ruku!!!!

Pa i ta simbolika nije loša, da se zna ko vas je napadao. Mislim, možda je nezgrapno, kao i ovaj moj kometar, ali meni to više govori o onima koji su hteli da vas mlate.
oko nas kordoni. hameri, helikopteri a u daljni se čuju šok bombe, sirene....

E mis'iimm stvaaaarnooo.... Pa mogli su da isključe te sirene bar sat-dva i da ne bacaju te bombe makar dok traje parada... I da koriste nevidljive policajce, da ne stvaraju ružnu sliku.
Zahebavaš li se ti?

Edit:
Svaka čast za ovo,
hvala policiji što su nas sačuvali

to je suština!
JJ Beba JJ Beba 16:07 10.10.2010

Re: jj

E mis'iimm stvaaaarnooo.... Pa mogli su da isključe te sirene bar sat-dva i da ne bacaju te bombe makar dok traje parada... I da koriste nevidljive policajce, da ne stvaraju ružnu sliku.
Zahebavaš li se ti?

o čemu ti govoriš?
ja shvatam da živim u zemlji koja osnovna ljudka prava štiti hamerima i kordonima i to mi se ne sviđa.
sonja k. sonja k. 16:07 10.10.2010

Re: jj

Ok - ajd ti meni onda objasni kako bi to izgledalo da su Bebi danas pružili bezbednost, kad već Beba i ti tvrdite da nisu?


bre vucko o cemu ti?
marica odvela ni krive ni duzne ljude negde. ne kuci vec negde. nisu smeli da se krecu beogradom, da setaju, da idu kuci. ni pored 5000 pandura. razumes. oces kuci a oni ti kazu e ne moze ides maricom u pancevo. mozda. a mozda i u suboticu. sta je tu bezbedno. o slobodi kretanja misljenja...da ne govorim







AlexDunja AlexDunja 16:12 10.10.2010

Re: jj

ja shvatam da živim u zemlji koja osnovna ljudka prava štiti hamerima i kordonima i to mi se ne sviđa.

i zbog toga si i bila tamo.
jasno ko dan.
man ray loves me man ray loves me 16:23 10.10.2010

Re: jj

a sam prajd jeste bio uspešan, al kakav je to uspeh: jedva smo prošli kordone ka manježu, nisu hteli da nas puste. stavili nam žutu traku na ruku!!!! nisu mogli ružičastu nego žutu, ko jevrejima onomad....oko nas kordoni. hameri, helikopteri a u daljni se čuju šok bombe, sirene....
jezivo sam se osećala

ajde, bebo, pravi se malo kako je sve bilo super, nemoj sad tu da smaras sa nekim nevaznim detaljima. zar ne znas, "lakse je kenjati ljudima po glavi, a i baciti kamenicu".
freehand freehand 16:26 10.10.2010

Re: jj

sonja k.
Ok - ajd ti meni onda objasni kako bi to izgledalo da su Bebi danas pružili bezbednost, kad već Beba i ti tvrdite da nisu?


bre vucko o cemu ti?
marica odvela ni krive ni duzne ljude negde. ne kuci vec negde. nisu smeli da se krecu beogradom, da setaju, da idu kuci. ni pored 5000 pandura. razumes. oces kuci a oni ti kazu e ne moze ides maricom u pancevo. mozda. a mozda i u suboticu. sta je tu bezbedno. o slobodi kretanja misljenja...da ne govorim



Povređen jedan i po učesnik parade i stotinu pandura. Eto.




AlexDunja AlexDunja 16:28 10.10.2010

Re: jj


Povređen jedan i po učesnik parade i stotinu pandura. Eto.

odakle ti to?
ni jedan učesnik parade nije povredjen.

svo ovo divljanje po gradu nije imalo veze sa tim
JJ Beba JJ Beba 16:39 10.10.2010

Re: jj

svo ovo divljanje po gradu nije imalo veze sa tim

ovo divljanje je samo sebi cilj, sve jedno im je šta je povod- utakmica, nezavisnost kosova, antifašistički skup...
kakve veze imaju polomljen semafor, klupe i izvaljene žardinjere sa bilo čime od navedenog...krive im klupe?
njima je bitno da lome, pale, biju
JJ Beba JJ Beba 16:55 10.10.2010

Re: jj

AlexDunja
ja shvatam da živim u zemlji koja osnovna ljudka prava štiti hamerima i kordonima i to mi se ne sviđa.

i zbog toga si i bila tamo.
jasno ko dan.

bila sam tamo zbog sebe; zbog svake žene, zbog svakog roma i romkinje, zbog svake LGBT osobe, zbog svake osobe sa posebnim potrebama i invliditetom
eto zašto sam bila
AlexDunja AlexDunja 16:57 10.10.2010

Re: jj

bila sam tamo zbog sebe; zbog svake žene, zbog svakog roma i romkinje, zbog svake LGBT osobe, zbog svake osobe sa posebnim potrebama i invliditetom
eto zašto sam bila


pa to.
Goran Vučković Goran Vučković 17:04 10.10.2010

Re: jj

hvala policiji što su nas sačuvali

Hvala tebi Bebo što si bila. Žao mi je što nisam bio u Beogradu danas da budem sa vama.
JJ Beba JJ Beba 17:06 10.10.2010

Re: jj

Goran Vučković
hvala policiji što su nas sačuvali

Hvala tebi Bebo što si bila. Žao mi je što nisam bio u Beogradu danas da budem sa vama.

jbg... biće još dana
AlexDunja AlexDunja 17:07 10.10.2010

Re: jj

sa vama.


jbg... biće još dana

mlad je vučko
freehand freehand 18:29 10.10.2010

Re: jj

AlexDunja

Povređen jedan i po učesnik parade i stotinu pandura. Eto.

odakle ti to?
ni jedan učesnik parade nije povredjen.

svo ovo divljanje po gradu nije imalo veze sa tim

Sa radija B92. istukli neke u nekoj kafani, bar je ona devojka tako ispričala.
Ali je suština da je država uspela da zaštiti učesnike parade, i da su policajci zaslužili svaku pohvalu i svaku zahvalnost. I moralnu i materijalnu.
tripraseta92 tripraseta92 18:48 10.10.2010

Re: jj


JJ Beba
...u crnim trenerkama, kapuljače, tamne naočare, srpski grb. i u jednom trenutku viši od ta dva momka čučne i povuče drugog za ruku i uz blagi vrisak se obrati drugom :čučni, čučni eno ga ćale gore.

Eto to su bili ti huligani



Sigurno se zbog toga SPC danas, pošto je šteta već načinjena, obraćala roditeljima. Oni su izgleda bolje obavešteni od policije
Goran Vučković Goran Vučković 12:43 10.10.2010

Vukajlija se pridružio :-)

edi-va edi-va 13:18 10.10.2010

Vožnja maricom ...

je prevazišla sva moja očekivanja ... nas osmoro, sedam žena i jedan muškarac u nepunom metru kvadratnom, totalni mrak i vožnja koja asocira na teren iz filma "Ko to tamo peva" ... moj lični hajlajt

Policajcu koji je vozio sam izrekla jedno glasno: Hvala Vam!

Ovo što se trenutno dešava se dalo i pretpostaviti. Došli su sa nasilničkim namerama i pošto nisu mogli da ih istutnje po onima kojima su ih namenili, prazne se usput na kome i čemu stignu ... verujem da će ipak na kraju, i u perspektivi gledano, sve ovo biti deo bliske prošlosti i da su im ovo poslednji trzaji. Od danas oni počinju kao deo društva da izumiru.



mlekac mlekac 13:20 10.10.2010

Re: Vožnja maricom ...

edi-va
Od danas oni počinju kao deo društva da izumiru.


Nadam se!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:21 10.10.2010

Re: Vožnja maricom ...

Reporterka Edi
verujem da će ipak na kraju, i u perspektivi gledano, sve ovo biti deo bliske prošlosti i da su im ovo poslednji trzaji. Od danas oni počinju kao deo društva da izumiru.


E bas lepo - da cujemo i neki pozitivan stav
Bili Piton Bili Piton 13:26 10.10.2010

Re: Vožnja maricom ...

edi-va


Policajcu koji je vozio sam izrekla jedno glasno: Hvala Vam!


Hvala tebi što si imala kohones da odeš tamo.

Hvala i JJ, i Jeleni, Dunji, Višnji....

Ništa bez ŽENA. Definitivno jači pol.




mikimedic mikimedic 13:29 10.10.2010

Re: Vožnja maricom ...

, i u perspektivi gledano, sve ovo biti deo bliske prošlosti i da su im ovo poslednji trzaji. Od danas oni počinju kao deo društva da izumiru.


nazalost mislim da je ovo tek pocetak.
milos_mijatovic milos_mijatovic 13:44 10.10.2010

Re: Vožnja maricom ...

edi-va
je prevazišla sva moja očekivanja ... nas osmoro, sedam žena i jedan muškarac u nepunom metru kvadratnom, totalni mrak i vožnja koja asocira na teren iz filma "Ko to tamo peva" ... moj lični hajlajtPolicajcu koji je vozio sam izrekla jedno glasno: Hvala Vam!Ovo što se trenutno dešava se dalo i pretpostaviti. Došli su sa nasilničkim namerama i pošto nisu mogli da ih istutnje po onima kojima su ih namenili, prazne se usput na kome i čemu stignu ... verujem da će ipak na kraju, i u perspektivi gledano, sve ovo biti deo bliske prošlosti i da su im ovo poslednji trzaji. Od danas oni počinju kao deo društva da izumiru.


Ја сам имао среће да будем сам са четири девојке у марици, па смо стигли и телефоне да разменимо, хехе
freehand freehand 13:44 10.10.2010

Re: Vožnja maricom ...

nas osmoro, sedam žena i jedan muškarac u nepunom metru kvadratnom,

U je, blago njemu!
Njima?
Vama?
AlexDunja AlexDunja 13:47 10.10.2010

Re: Vožnja maricom ...

Ја сам имао среће да будем сам са четири девојке у марици, па смо стигли и телефоне да разменимо, хехе

još će ovo da bude najbolji deo prajda.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:50 10.10.2010

Re: Vožnja maricom ...

Pridruzujem se Biliju:


Ništa bez ŽENA. Definitivno jači pol.


A ovi bednici su opet uspeli da Beograd stave na svetske naslovnice. Svaka cast i njima.
milos_mijatovic milos_mijatovic 13:55 10.10.2010

Re: Vožnja maricom ...

AlexDunja
Ја сам имао среће да будем сам са четири девојке у марици, па смо стигли и телефоне да разменимо, хехеjoš će ovo da bude najbolji deo prajda.


А јесте ли приметили да је било МНОООГО више девојака од мушких? Мушкарци п***е једне, ништа од вас нема. Данас ме срамота била што сам мушко (добро осим кад сам се возио марицом).
docsumann docsumann 14:17 10.10.2010

Re: Vožnja maricom ...

Ništa bez ŽENA. Definitivno jači pol.




feminizam i vegetarijanstvo, to ponavljam od kada sam se pojavio na blogu b92 , a i inače
freehand freehand 14:38 10.10.2010

Re: Vožnja maricom ...

docsumann
Ništa bez ŽENA. Definitivno jači pol.




feminizam i vegetarijanstvo, to ponavljam od kada sam se pojavio na blogu b92 , a i inače

Ih, bre... U redu da si feminista; ali vegetarijanac?!
docsumann docsumann 17:08 10.10.2010

Re: Vožnja maricom ...

Ih, bre... U redu da si feminista; ali vegetarijanac?!


sorry, but jebi ga
edi-va edi-va 18:31 10.10.2010

Re: Vožnja maricom ...

freehand
U je, blago njemu!


Znaš kako, krenuo je odmah s pričom: Šta mi vredi što sam sa vas sedam na uskom prostoru ako ste sve lezbejke:)))
On je inače došao zbog najboljeg druga mu, koji mu je pre dva dana priznao da je gej. Nije imao hrabrosti da se pojavi jer godinama njegovo porodično i prijateljsko i poslovno okruženje sumnja ... strah od toga da ne bude viđen i prepoznat.

Svaka čast tom momku koji je došao zbog najboljeg druga koji nije smeo da dođe.

Ne znam ni ja hoće li me moje dete jednog dana iznenaditi podatkom da se zaljubila u drugaricu iz klupe. Volela bih da, u tom slučaju, mogu da joj kažem da sam se na današnji dan prošetala u ime njenog prava da voli bez straha.
AlexDunja AlexDunja 18:33 10.10.2010

Re: Vožnja maricom ...

Volela bih da, u tom slučaju, mogu da joj kažem da sam se na današnji dan prošetala u ime njenog prava da voli bez straha.

Doctor Wu Doctor Wu 18:40 10.10.2010

Re: Vožnja maricom ...

Ne znam ni ja hoće li me moje dete jednog dana iznenaditi podatkom da se zaljubila u drugaricu iz klupe. Volela bih da, u tom slučaju, mogu da joj kažem da sam se na današnji dan prošetala u ime njenog prava da voli bez straha.

Moram da priznam da su i meni lezbejke nekako kulskije od pedera. Ali, to je verovatno Balkanac u meni...
AlexDunja AlexDunja 18:42 10.10.2010

Re: Vožnja maricom ...

Ali, to je verovatno Balkanac u meni...

ma ne:)
ti si macho.
a i na merenjima si verovatno
dobro prolazio
edi-va edi-va 19:59 10.10.2010

Re: Vožnja maricom ...

Doctor Wu
Moram da priznam da su i meni lezbejke nekako kulskije od pedera. Ali, to je verovatno Balkanac u meni...


Hmmm, u startu da naglasim da postoji verovatnoća da sam ovaj komentar pogrešno razumela ... tako da, sledeća info u tom slučaju gubi na važnosti.

Ona ima šest godinica. Imam samo nju, a i ona samo mene u ovom gradu. U ovoj državi.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:19 10.10.2010

Nemam tekst

Ne slažem se ni sa jednim komentarom. Skoro ni sa jednim.

Organizacija i motivi tzv. Parade ponosa nemaju mnogo veze sa ljudskim pravima.

Kao obično, prva slika, prva lopta, prvi utisak, prva misao nemaju mnogo veze sa pravim uzrocima i činjenicama.

Znao sam da će doći do ovih scena i znao sam kome će to odgovarati. Mislim kojim državama i režimima i grupama će to odgovarati. Znao sam da treba sprečiti PP po svaku cenu. Da bi se sprečile ovakve scene po svaku cenu.
Posle PP će OSNOVNA ljudska prava u Srbiji biti na istom ili malo nižem nivou nego pre PP. 0(nula). Ali koga briga za osnovna ljudska prava.
A, naravno, ne mislim da je organizovanje PP osnovno ljudsko pravo. I da citiram onog zalizanog, koji mi ide na pankreas još od dana kad se pojavio i kada je postao ministar za sopstvena ljudska prava, KONZUMIRANJE ljudskih prava mi ne ide dobro. Očigledno. A i lako gubim živce, očigledno.

Eto tako vam je to, deco.

PS Ako neko misli da se ambasador SAD bori iskreno za ljudska prava ne znam kako da mu objasnim da strašno greši.
niccolo niccolo 13:26 10.10.2010

Re: Nemam tekst

Ako neko misli da se ambasador SAD bori iskreno za ljudska prava ne znam kako da mu objasnim da strašno greši.

Ok, hajde više da raspravimo tu stvar. Ambasador SAD se bori jedino i isključivo za interese SAD. I ni za šta drugo. Samo ne znam kakve to veze ima sa temom bloga.
mlekac mlekac 13:29 10.10.2010

Re: Nemam tekst

KRALJMAJMUNA
Znao sam da treba sprečiti PP po svaku cenu. Da bi se sprečile ovakve scene po svaku cenu.


Ne mozes da sprecis ovakve scene kad je ekonomija otisla u majcinu a ljudi jedva prezivljavaju a klince vaspitavaju Pink i Amfilohije!

Da nije povod PP, bilo bi nesto drugo.

Suvise je nezadovoljstva u ovoj sredini.
freehand freehand 13:49 10.10.2010

Re: Nemam tekst

PS Ako neko misli da se ambasador SAD bori iskreno za ljudska prava ne znam kako da mu objasnim da strašno greši.


A navijači, popovi, Obrazi i ostali se stvarno bore za - šta? Demokratiju? Čast? Dostojanstvo? Naciju? Veru?
I to kamenicama, štanglama i molotovljevim koktelima?
E stavrno si Kralj.
sonja k. sonja k. 13:49 10.10.2010

Re: Nemam tekst

super ti je nick
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:53 10.10.2010

Re: Nemam tekst

niccolo
Ako neko misli da se ambasador SAD bori iskreno za ljudska prava ne znam kako da mu objasnim da strašno greši. Ok, hajde više da raspravimo tu stvar. Ambasador SAD se bori jedino i isključivo za interese SAD. I ni za šta drugo. Samo ne znam kakve to veze ima sa temom bloga.

Pa šta radi na paradi? Zašto finansira paradu?
niccolo niccolo 13:55 10.10.2010

Re: Nemam tekst

Pa šta radi na paradi?

Svako ima pravo da nedeljno prepodne provede na način kako želi.
Zašto finansira paradu?

Svako ima pravo da novac koji je zaradio na zakonit način troši na način kako želi.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:59 10.10.2010

Re: Nemam tekst

freehand
PS Ako neko misli da se ambasador SAD bori iskreno za ljudska prava ne znam kako da mu objasnim da strašno greši.A navijači, popovi, Obrazi i ostali se stvarno bore za - šta? Demokratiju? Čast? Dostojanstvo? Naciju? Veru?I to kamenicama, štanglama i molotovljevim koktelima?E stavrno si Kralj.

Ne znam za šta se bore ti koje si naveo. Zaista nisam siguran. Samo znam da se ambasador SAD bori tako što su osnovna ljudska prava širom sveta (npr. pravo na život) potpuno pogažena od strane njihove armije i njihovih političara. A onda gospođa sa "partnerima" iz EU dođe u ovu jadnu zemlju Srbiju i baci kosku pred par miliona ljudi koji nemaju šta da jedu, koji nemaju posao, koji ne mogu da ostvare elementarno pravo na lečenje. I tako. Stvarno sam Kralj, podaniče.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:01 10.10.2010

Re: Nemam tekst

sonja k.
super ti je nick

Nije loš nick. Ali moram da nađem još bolji.
mlekac mlekac 14:02 10.10.2010

Re: Nemam tekst

KRALJMAJMUNA
niccolo
Ako neko misli da se ambasador SAD bori iskreno za ljudska prava ne znam kako da mu objasnim da strašno greši. Ok, hajde više da raspravimo tu stvar. Ambasador SAD se bori jedino i isključivo za interese SAD. I ni za šta drugo. Samo ne znam kakve to veze ima sa temom bloga.

Pa šta radi na paradi? Zašto finansira paradu?


Pa sta te boli uvo na sta se trosi lova AMERICKIH poreskih obveznika????
To oni kod kuce nek raspravljaju.
Mene vise zanima koliko ce NAS da kosta ona trola koju su manijaci pustili da stutnji nizbrdo na Slaviju... I zardinjere i izlozi i...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:04 10.10.2010

Re: Nemam tekst

niccolo
Pa šta radi na paradi?Svako ima pravo da nedeljno prepodne provede na način kako želi.
Zašto finansira paradu?Svako ima pravo da novac koji je zaradio na zakonit način troši na način kako želi.

Ne troši ona svoj novac. Ona troši novac SAD. Kao što ga je trošio Montgomeri (bez priznanica) onomad. Žao mi je što je dobar deo tog novca završio u džepovima....pogodi čijim.
freehand freehand 14:09 10.10.2010

Re: Nemam tekst

Stvarno sam Kralj, podaniče.

You can call me Donkey.
mikimedic mikimedic 14:09 10.10.2010

Re: Nemam tekst

Pa sta te boli uvo na sta se trosi lova AMERICKIH poreskih obveznika????
To oni kod kuce nek raspravljaju.


naravno da treba da nas boli uvo. jer posledice trosenja njihove love smo videli 1999. godine.
filantrop filantrop 14:12 10.10.2010

Re: Nemam tekst

KRALJMAJMUNA
freehand
PS Ako neko misli da se ambasador SAD bori iskreno za ljudska prava ne znam kako da mu objasnim da strašno greši.A navijači, popovi, Obrazi i ostali se stvarno bore za - šta? Demokratiju? Čast? Dostojanstvo? Naciju? Veru?I to kamenicama, štanglama i molotovljevim koktelima?E stavrno si Kralj.

Ne znam za šta se bore ti koje si naveo. Zaista nisam siguran. Samo znam da se ambasador SAD bori tako što su osnovna ljudska prava širom sveta (npr. pravo na život) potpuno pogažena od strane njihove armije i njihovih političara. A onda gospođa sa "partnerima" iz EU dođe u ovu jadnu zemlju Srbiju i baci kosku pred par miliona ljudi koji nemaju šta da jedu, koji nemaju posao, koji ne mogu da ostvare elementarno pravo na lečenje. I tako. Stvarno sam Kralj, podaniče.



a jelte majmune,
jel hilari kriva i za pljacku po radnjama u centru beograda koja je u toku?

Parada ponosa završena, huligani pljačkaju i razbijaju Beograd
blic.rs

a ako su toliko gladni, sto plackaju sportsku opremu a ne hleb i jogurt?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana