Americki vozacki

Strongman RSS / 09.12.2007. u 21:20


lplate.gifPokazalo se da je nepogresivo najbolji nacin da disciplinujes ucesnike u saobracaju udaranje po dzepu. To kod nas u Srbiji je veoma slabo funkcionisalo i razmazilo me kao nedisciplinovanog vozaca. Mesecno sam dobijao po par tiketa koje sam platio - NIKAD.

Epizoda koja me vratila na pravi put me je kostala 600$ u placenim kaznama i noc punu neizvesnosti u zatvoru.Pokazalo se da mi je to bilo dovoljno da me vrati na pravi put. Placanjem tih 600$ sam skinuo anatemu suspenzije moje srpske dozvole. Nakon toga sam odlucio da polozim za americku vozacku dozvolu i izadjem iz sive zakonske zone "voznja sa srpskom vozackom dozvolom po Americi".


Americki vozacki ispit je prava relaksacija. Knjizica sa pravilima voznje je velicine i debljine izmedju "Zeke" i "Tik taka". I pola je puna reklama. Elem dodjem ja u zakazano vreme u jedan od ofisa koji testiraju i daju dozvole. Salteri kao u elektrodistribuciji. Ekipa kao u zatvoru, samo sto ima i odvratnih zena.Zapustenih sa stomacima. Zlatni zubi ko koliko hoce. Dobar dan - dobar dan. Daj pasos i social security number. Stani tu ispred plavog platna i gledaj u ovo. Klik. Slikase me odma za dozvolu. Nabi glavu na tu spravu i procitaj cetvrti red. Ja procitam. Mogo sam i sedmi da procitam, onaj sa najmanjim slovima. Dakle gotov lekarski pregled. Daju mi "zeku", besplatno normalno. Postave me da sednem u jednom delu te ogromne prostorije, koji je kao cekaonica za polaganje testova. Sve jedna ista, debela gospodza, i dokumenta, i lekarski, i slikanje, a sada i testovi. Lagana nervoza dok citam "zeku". Nisam polagao nikakav ispit bar deset godina. Posle 7 - 8 min, proziva me ona ista, i tek tada primetim da ima 3 - 4 monitora sa touch screen na zidu ispred mene, kao poker automati. A ispit se polaze stojeci. Abecede pitalica. Nema papirni test. A pitanja.... Kao prva dva na "zelite li da postanete milioner", ili jos laksa. Smesno. Recimo:video-poker.jpg
Ako vozis u pijanom stanju mozes da budes kaznjen:

a) 1000$,
b) suspenzijom dozvole,
c) skola za voznju,
d) sva tri gore navedene.

Vidis znak "obavezno desno skretanje" i ponudjeni odgovori:
a) obavezno desno
b) obavezno levo
c) dvostruka krivina
d) bocni vetar

I imas 20 pitanja i imas prava 5 da zajebes.


Dok sam krstario kroz abecede test, sve cekam da ce da pocnu teza pitanja. Kad pojavi se natpis "100%. Congratulations. You passed the test". He, he polozio sam. I jos se cudila moja gospodza, u 5XL pantalonama, sto sam zavrsio za 5 min. I tako sam ja postao pravno sposoban da polazem voznju.


Iz neznanja, nazalost, za polaganje testova sam odabrao jednu od retkih DMV kancelarija koje nemaju polaganje voznje. A sve DMV kancelarije su udaljene od moje kuce pola sata ili vise. Sta cu, zakazem polaganje voznje na drugoj lokaciji za par dana.

U drugoj kancelariji neverovatna slicnost. Identicna buckasta dama za salterom. Identicna ekipa buducih vozaca. Moj dobar drug Nenad, Americki Bosanac me dovezo njegovom hondom. On visok preko 2 metra i preko 120 kg i moja malenkost sa 140 kg na 195 cm izgledamo bitno drugacije od kolega budicih vozaca i dopunjujemo galeriju likova. Prozivaju moje ime i odlazimo do Nesine honde na kojoj cu da polazem. Opet ista bucka proverava saobracajnu, kocnice, migavce... Kaze da je auto OK za polaganje. Auto je polozio, sada je na mene red.

photo.jpgKrecemo u petominutnu avanturu, iz meni nepoznatih razloga nazvanu, vozacki ispit. Normalno da nisam zaboravio da se vezem. Odlazinmo iza zgrade do parkinga koji je pretvoren u improvizovani poligon. Bez greske se uparkiravam na obelezeno mesto na praznom parkingu, zatim simuliram zaustavljanje na nizbrdici i polazak pod rucnom. Simuliramo jer Florida nema nijedno jedino brdasce, barem u ovom delu. Sledi polukruzni okret koji se ovde zove kodirano "Three point turn". I tu briljiram. Istini za volju imam 15 godina srpskog vozackog staza ali to se ovde ne vazi. Posle polukruznog ide gradska voznja u duzini od 800 metra sa 2 stop znaka. Pokazao sam znanje. Polozio sam. Daju mi papir, privremeno, dok mi prava dozvola ne stigne postom na kucnu adresu. Placam 10$. Interesuje me kada bih mogao ponovo da polazem da sam pao. Pa sutra, kaze mi sluzbenica. Pojednostavljeno je maksimalno. U Srbiji sam polagao na "Yugo Floridi". To je valjda jedina slicnost.



Razmisljam kako je to izgledalo kada sam ja polagao, pre 15-ak godina. Sta mi je bilo drugacije sada. Nema instruktor za voznju koji ne gasi cigaretu, duple komande, 40 casova..., nema slikanje i expres razvijanje, nema lekarski, ... Secam se da je moj lekarski bio kao za pilota borbenog aviona. Ma kao za kosmonauta. Sam test za voznju je napravljen sa trik, dvosmislenim, nedorecenim pitanjima, sa idejom da sto manje ljudi prodje. Nek crknu svi koji neznaju da voze. A polaganje same voznje je uvek bilo stresno. Nadrkana komisija sa strogim pandurom u sastavu. Budes srecan ako ti ne puca u noge. Kao olaksanje primis kada ti otvore vrata i kazu "Kolega pali ste". Samo da izadjes iz ledene komore njihovih ozbiljnih likova. Pa kad padnes mora da cekas barem dve godine do sledeceg polaganja. Secam se da je neki policajac koji je bio u komisiji za polaganje upisao DIF kod mog caleta koji je bio profesor na istom. Cuvali smo ga kao malo vode na dlanu. "Ne moze da skodi" sto rece Lane Gutovic. Skoro da smo ga zvali na rodjendane i slave.




a55-rgy.jpgRegistracija vozila je jos laksa. Na internetu kupujes osiguranje. Uneses podatke vozila i svoje podatke i dobijes cenu. Das im broj kartice i dobijes emailom polisu i dokaz osiguranja (broj polise). Sa tim papircetom, i vozackom (u mom slucaju pasosem i papircetom koje glumi vozacku) ides u privatnu agenciju za tablice. Zapravo za tablicu. U americi u vecini drzava obavezna je samo zadnja tablica. Platis 5-6% od vrednosti auta i dobijas odmah na licu mesta tablicu sa nalepnicom do kada vazi. Unutra - napolje cela procedura ne duze od 5 min. I naravno nema tehnicki pregled. Meni, naviknutom na Kafkijanske situacije u Srbiji ovo izgleda nestvarno.

Secam se, kad sam sa caletom, kao klinac, isao na tehnicki pregled sa razjebanim tristacem. Ceka se red. Svi nesto nervozni. Pa sve prisutna zebnja da li ce nas "mile-trcente" da polozi test ili ce morati na popravni (u pravom smislu te reci, de mu se nesto popravi). Pa mrdaj volan levo pa desno, pa koci, pa migavci,... A majstor na tehnickom pregledu se oseca kao, u najmanju ruku, Erik Honeker, zloglasni predsednik Istocne Nemacke. Ima koncentrisanu moc nad sudbinama svih prisutnih vozaca i njihovoh vozila.


Pored agencije za registrovanje vozila je neka radnja koja prodaje sve i svasta. Nalazim srafove prave velicine, komada cetri, i zasrafljujem tablicu. Postao sam mobilni Amerikanac pripravnik. Mozda Amerikanac u pokusaju je bolji opis. Polazim i stavljam lakat na prozor. Pa tiha muzika. Pa spora voznja. Pa telefoniranje u voznji. A "motor se ne cuje". Ma idi...


I prvog dana parking tiket. Isteklo mi vreme na parkng satu za 12 minuta i kazna 17$. Odakle li se stvori sluzbenik za parking? Niko ga nije video. Verovatno me prati satelitski. Placam sa zadovoljstvom. Ne zelim da se cackam sa sistemom.


I kao zakljucak:
U Americi veoma lako dobijes dozvolu za voznju a posle udaranjem po dzepu te nauce da postujes sva pravila. U Srbiji se relativno namucis da dodjes do dozvole i ukljucis se u bezakonje u saobracaju. I kod polaganja i kod prekrsaja zgodno je da imas vezu.

Atačmenti



Komentari (121)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Gorstak Gorstak 21:32 09.12.2007

Ti si vežbao

I vožnju i život na poligonu Srbija.
To ti dođe kao visinske pripreme za sportiste.
Kad dođeš u normalne uslove izgledaš ko Bond J. Bond.
Priznaj ti sad nama lepo: Jel da da ti malo nedostaje ono čekanje pred šalterom? Stigneš sit da se ispričaš sa sapatnicima. Čuješ pitanja i šta treba da odgovoriš sa da ili ne. Ovako je nekako hladno. Internet. Pih.
Ja ne znam kako ti, ali ja nikad, ali nikad, nisam uspeo da donesem sva dokumenta iz prve. Uvek je bio ostav tipa, a neeee ova fotografija nije overena sa datumom, a mora.
Strongman Strongman 21:35 09.12.2007

Re: Ti si vežbao

Gorstak
I vožnju i život na poligonu Srbija.
To ti dođe kao visinske pripreme za sportiste.
Kad dođeš u normalne uslove izgledaš ko Bond J. Bond.
Priznaj ti sad nama lepo: Jel da da ti malo nedostaje ono čekanje pred šalterom? Stigneš sit da se ispričaš sa sapatnicima. Čuješ pitanja i šta treba da odgovoriš sa da ili ne. Ovako je nekako hladno. Internet. Pih.
Ja ne znam kako ti, ali ja nikad, ali nikad, nisam uspeo da donesem sva dokumenta iz prve. Uvek je bio ostav tipa, a neeee ova fotografija nije overena sa datumom, a mora.



Ma srecan si ako te ne biju lil uhapse. Lako ces da skoknes do tvog rodnog rada (cca 120 km) da overis.

Pa u kancelariji sapucemo da se ne razzeste... Ma idi

Kazem ja kao Erik Honeker.
andjelija andjelija 21:45 09.12.2007

slazem se

sa svim iznetim strongmen. i opet kao dokaz da sistem funkcionise nesreca vise ima kod nas. totalno je trulo. mada moram da priznam da se bolje i opreznije vozi kod nas sada nego ranije. verovatno ima veze i sa populacijom i sa kolima koja su sve novija i novija, pa ljudi hoce da cuvaju. i treba.
nigde se ne treba zuriti. meni je cale uvek govorio poginuo je onaj koji je imao prednost, keva da predvidim situaciju, mada sam ja tu recenicu malo prosirila pa na neki nacin zivim zivot predvidjajuci situacije.

sad malo da se pohvalim...moj tajo me je naucio da vozim sa devet, keva mi je davala auto sa `16 sto je bilo zabranjeno kod nas. ja sam kolima isla u skolu, izlazila, i vozila ih u pijanom i nekom drugom stanju....sve dok nisam trebala da napunim 18. onda me keva natera da upisem skolu, jer vozim ulicarski a ne skolski i to svih 40 sati. ja se kladim sa mojom prvom ljubavlju koji je rekao da zenske nema sanse da poloze iz prvog, da cu da polozim iz prvog i plus (mislici se u sebi 'ti ces meni da kazes da nesto ne mogu') i plus da oborim njegov rekord ...sve je uradio za 48 dana.
upisem se ja u skolu....naravno da genije polozi iako je jugic bio rasprcan i sa puknutom sofersajbnom...ali da ne bih ispala supergirl..naterala sam instruktora zadnji dupli cas da vozimo samo polukruzno od ulice do ulice jer u to nisam bila sigurna. pandur u kolima cim smo usli odmah je rekao izlazi na tu i tu ulicu i uradi polukruzno :)))
predictible a?
za 42 days polozih....ali me to kostalo ignorisanja moje prve ljubavi jedno nedelju dana.

ti ces meni zensko ne moze. srecom bila nevina pa mi nije bilo frka da ga cekam.
Strongman Strongman 22:12 09.12.2007

Re: slazem se

Sta da kazem...

andjelija andjelija 23:30 09.12.2007

Re: slazem se

I wish....ma nisam ja takva samo se pravim..... :))
Strongman Strongman 06:57 10.12.2007

Re: slazem se

andjelija
I wish....ma nisam ja takva samo se pravim..... :))


A ja se upecao...
ugly ugly 11:29 10.12.2007

Re: slazem se

i opet kao dokaz da sistem funkcionise nesreca vise ima kod nas

"Castan" izuzetak su tinejdzeri. Zbog idijotskog americkog urbanistickog koncepta, u vecini gradova ne moze da se zivi bez kola, ne moze se do posla ili skole. Jos malo pa ce i postansko sanduce da ti stave tako daleko da moras do njega kolima. A gradski prevoz "sucks".

Valjda zbog svega toga daju deci ubojito oruzje (kola) sa 16 godina i nesrece su tragicno ceste u tom uzrastu. Sta zna dete sta je par tona... Mislim da bi trebalo pod hitno da zabrane osobama ispod 18 godina da voze, ali to naravno nece da se desi. Koliko to ovu zemlju kosta u novcu, invaliditetu i licnim/porodicnim tragedijama ne treba da pricamo. Ali valjda im je prece da prodaju sto vise kola, uzmu sto vise para za dozvole, registracije, kazne...

A, snimi ovo:
ugly ugly 11:35 10.12.2007

Re: slazem se

i vozila ih u pijanom

To nije cudno. Mi Srbi bolje vozimo pijani nego trezni :))

Sto se tice Amera, druga prica. Oni ginu k'o zecevi. Preko 40 hiljada godisnje pogine zbog pijanaca za volanom. Svake godine, jedna omanja varos od 40K ljudi nestane sa lica zemlje zbog pijanih vozaca. Dobar deo toga su tinejdzeri. Alkohol je (najopasnija) legalna droga, a od nekih ilegalnih jos niko nije zaginuo. Pa, sad ti vidi.

Strongman Strongman 12:42 10.12.2007

Re: slazem se

Mislim da ne moze i jare i pare. Ko ce bre da vozi mladica od 17 godina to skole i nazad a sve udaljeno 20 milja u jednom pravcu. Zato im daju dozvole. Tu roditelji treba da izvrse edukativnu ulogu, skola, drustvo,...

Pa ginu i kod nastaze vozaci sa 20 godina. Mislim da do 24 - 25 godina sasvim je sve jedno da li si polozio sa 16 ili 20, ti si u riziku prve 2 - 3 godine.
andjelija andjelija 17:05 10.12.2007

Re: slazem se

za mene je za sad totalni apsurd odgajati klince u americi. oni toliko imaju zabranjenih stvari, da nije cudo sto su svi nedoraslli i caknuti do 30-te.

kada klinci od nasih prijatelja odu u beograd za vreme raspusta, banditi ih tamo zovu glupi ameriknaci....oni klinci tamo prebrzo sazrevaju, ali mi se cini da je to sve ipak bolje nego ovde da se stalno kontrolisu i onemogucuju da budu ljudi.

ja sam jako rano pocela da konzumiram cigarete (mozda sam imala 13 godina), roditelji su mi znali, i oni su mi ih kupovali....sa 15 sam vec tukla po alkoholu, opet su mi roditelji znali...bili su upuceni skroz u moj zivot...i eto...mene alkohol vec godinama vise ne privlaci....ne pamtim kada sam ga okusila. nemam zelju vise ni da duvam, i to sam izduvala sta sam mogla, niti da eksperimentisem sa jachim opijatima.....kada je trebalo to sam sve probala, i kako idu godine tako sam i ja sazrevala...

a sta se desava sa amerima ovde.....posle posla se bace na barove, fali im pola izivljenosti sto smo mi prozivljavalil.....


mozda i gresim....ali ne podnosim kontrolu, ne podnosim i sto nema restorana samo za pusace.....nije fer...
ovde roditelji umalo ne zaginuse kada im je klinac pravio zurku na kojoj se tocio alkohol, pa je klinac jedan u povratku kuci poginuo.

roditelji cini mi se moraju da usade detetu od malih nogu da bude spremno na posledice....mene moji jesu. i sve sam morala da im kazem. u stvari nije to ni morala, kada si tako vaspitan...to se podrazumevalo da im kazem.

kada god sam vise popila i ja trebala da vozim, iz straha bukvalno da se nesto ljudima u kolima ne desi....vozila sam izuzetno pazljivo i skoncentrisano.

ovde klinci nemaju to usadjeno....tu odgovornost za druge i za sebe.
Gorstak Gorstak 17:25 10.12.2007

Re: slazem se

sa 15 sam vec tukla po alkoholu

Ima jedan bajat vic:
Nakon objavljivanja Severininog hard-core spota sa strašnim macanom majka je zaprepašćeno upita:
,,Seve, a ti piješ?"
Ko gledo, gledo. Ko nije neka se snađe. Seve je popularna pevaljka iz Hrvatske poznata pod Seve Nationale (to ja, kao, pojašnjenje za neupućene)
andjelija andjelija 17:31 10.12.2007

Re: slazem se

Gorstak
sa 15 sam vec tukla po alkoholu

Ima jedan bajat vic:
Nakon objavljivanja Severininog hard-core spota sa strašnim macanom majka je zaprepašćeno upita:
,,Seve, a ti piješ?"
Ko gledo, gledo. Ko nije neka se snađe. Seve je popularna pevaljka iz Hrvatske poznata pod Seve Nationale (to ja, kao, pojašnjenje za neupućene)



gledala :)
ne gledam pornice iskreno, nemamo to u kuci...ali ovo smo dobili i pogledali. i bila sam odusevljena sto jedno zensko zna sta radi :) ...i da da malo lekciju svima i zenama i papucarima. tako treba samo bez onih substanci...ali dobro...ne mogu da zameram.

Seve

Je l' to ono kad Seve kaze: "Hoccu piti!"?
Gorstak Gorstak 17:41 10.12.2007

Re: slazem se

ne gledam pornice iskreno, nemamo to u kuci...

Ta hajte molim vas. Nas si našla, kao nemam ja porniće kući i to:) Evo neka se javi neko ko ti veruje.
Nego ima neki post Strongea gde priča kako je imao akciju od čitavih 12min. Ja sam pažljivo merio minutažu na gorepomenutom spotu Severine i tamo je 11min sa sve pićem.
Neka komšije crknu od zavisti. Nama je ovde prosek 12min (sa 10min izvinjavanja kako reče Strong)
I mi Strongea za trku imamo:)
andjelija andjelija 17:41 10.12.2007

Re: Seve

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Je l' to ono kad Seve kaze: "Hoccu piti!"?



ne znam :) moguce....


citate pamtim iz drugih filmova
andjelija andjelija 18:22 10.12.2007

Re: slazem se

Gorstak

Ta hajte molim vas. Nas si našla, kao nemam ja porniće kući i to:) Evo neka se javi neko ko ti veruje.
Nego ima neki post Strongea gde priča kako je imao akciju od čitavih 12min. Ja sam pažljivo merio minutažu na gorepomenutom spotu Severine i tamo je 11min sa sve pićem.
Neka komšije crknu od zavisti. Nama je ovde prosek 12min (sa 10min izvinjavanja kako reče Strong)
I mi Strongea za trku imamo:)


ako si do sada primetio, mogao si da zakljucis da me zabole sta ko misli o meni, i da li mi veruju ili ne. mada ste privilegovani jer govorim istinu.

ne vidim nista neobicno sto ih nemam, i sto ih ne gledam btw. mozda ima veze sa tim sto redovno upraznjavam samo bez dopinga.
Gorstak Gorstak 19:05 10.12.2007

Re: slazem se

redovno upraznjavam

Eh, blago tebi.
Mi se rado, ovaj, redovno sećamo ;-)

E, a ovo za rniće u kući, moram malo da pojasnim.
Na nekom od blogova sam se ubio dokazujući da to žene slabo interesuje i da ih ne čuvaju kući. Sad, u toj diskusiji je bila i Ana&..., ali mi se čini da se ona slagala sa mnom. Stekao sam utisak da me ona malo podseća na tu priču sa extremno dobrim poznavanjem jedinog dijaloga iz Sevinog filma. Bilo je u spotu i još nešto, ali nije za citiranje. Samo ovo - hoću piti.
Svi smo mi ovde iskreni - dok se ne dokaže suprotno.
Pozdrav
Strongman Strongman 19:09 10.12.2007

Re: slazem se

www.realitykings.com

E tu ja radim. poso mi je da gledam pornice, a neretko i snimanje istih.
Strongman Strongman 19:10 10.12.2007

Re: Seve

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Je l' to ono kad Seve kaze: "Hoccu piti!"?


Los uticaj na mlade sa tim alkoholom....
andjelija andjelija 19:12 10.12.2007

Re: slazem se

iskreno vas problem.
skoro bila na nekoj sedeljci...pa mi se gospodje zale (ne znam zasto meni valjda mi umesto djavolih rogova dve kite iz glave vire) ...anyway....zale se kako ih muzevi zapostavljaju po tom pitanju. bilo je i duhovitih....onda pocese da mi vade vibratore neke sa nekim sranjem sto kljuca (stvarno se ne razumem u to....) i ja im kazem pa sta se meni zalite imate svaka po dve kite u kuci i neupraznjavate?!

mozda sam neki izrod zenski, ne znam....veza bez seksa meni nije veza. moze i ljubavi da ne bude vise, ali ako nema ovog sporta nema ni tog tipa. valjda mi dragi zbog toga izgleda kao igi pop :) .... i ne jebe ga holesterol. izgleda 10 godina mladje, i vitkiji je od od tih istih klinaca.

jedino sto me cela ta pizdarija skupo kosta. ali nicija nije gorela do veka :)
mislim da mom coveku pored mene niije do nikakvih filmova takve vrste. on je u stvari mirniji od mene. to gledaju ljudi koji ne dobiju dovoljno ili im je tesko da se opuste sa partnerom. ne znam.....nisam stvarno pametna.
andjelija andjelija 19:13 10.12.2007

Re: slazem se

Strongman
www.realitykings.com

E tu ja radim. poso mi je da gledam pornice, a neretko i snimanje istih.


uzbude li te?
Gorstak Gorstak 19:15 10.12.2007

Re: slazem se

poso mi je da gledam pornice, a neretko i snimanje istih


Jadničak.
Siguran sam da si izmamio suzu iz oka većini blogera:) Eto on se tamo pati na snimanju pornića... Mora da mu se smučilo. Pa kad ode kod popa da se pričesti treba barem par dana.
Ova manjina? bi, šta platila, ubila da budu tamo:)
Gorstak Gorstak 19:21 10.12.2007

Re: Seve

Stronge,
Sad sam ti u potpunosti trolovao (zastranio) post. Izvinjavam se zbog toga. Ima da ti se jave sve moguće organizacije za zaštitu svega i svačega. Pa manijaci, pa isposnici, pa ... ko zna.
Na toj prethodnoj diskusiji sam pokrenuo tu temu ne znajući kakva reakcija može da bude, a ovo kod tebe sam čak i znao što me čini još krivljim. Ajd polako pa da se iščupaš iz ovog trola.
Pozdrav
Strongman Strongman 19:29 10.12.2007

Re: slazem se

uzbude li te?


ne pita se na slavi!
Strongman Strongman 19:30 10.12.2007

Re: slazem se

Gorstak
poso mi je da gledam pornice, a neretko i snimanje istih


Jadničak.
Siguran sam da si izmamio suzu iz oka većini blogera:) Eto on se tamo pati na snimanju pornića... Mora da mu se smučilo. Pa kad ode kod popa da se pričesti treba barem par dana.
Ova manjina? bi, šta platila, ubila da budu tamo:)



ja sam webmaster za dva adult sajta.
Strongman Strongman 19:31 10.12.2007

Re: Seve

Stronge,
Sad sam ti u potpunosti trolovao (zastranio) post. Izvinjavam se zbog toga. Ima da ti se jave sve moguće organizacije za zaštitu svega i svačega. Pa manijaci, pa isposnici, pa ... ko zna.
Na toj prethodnoj diskusiji sam pokrenuo tu temu ne znajući kakva reakcija može da bude, a ovo kod tebe sam čak i znao što me čini još krivljim. Ajd polako pa da se iščupaš iz ovog trola.
Pozdrav



ma na mom blogu nema trola. Ovo je kao da sedimo u kaficu, nekim povodom, ali caskamo o svemu...
ugly ugly 20:21 10.12.2007

Re: slazem se

E tu ja radim. poso mi je da gledam pornice, a neretko i snimanje istih.

Pazi da te ne uzmu za kaskadera, ugasio si...
Strongman Strongman 20:24 10.12.2007

Re: slazem se

ugly
E tu ja radim. poso mi je da gledam pornice, a neretko i snimanje istih.

Pazi da te ne uzmu za kaskadera, ugasio si...



Ratatatira!
andjelija andjelija 20:35 10.12.2007

Re: slazem se

Gorstak


Jadničak.
Siguran sam da si izmamio suzu iz oka većini blogera:) Eto on se tamo pati na snimanju pornića... Mora da mu se smučilo. Pa kad ode kod popa da se pričesti treba barem par dana.
Ova manjina? bi, šta platila, ubila da budu tamo:)


ma ajde ne drami

poso ko poso :))

ume tu i akrepa da ti se prevrne zeludac nije sve pozdrav suncu.

i covek koji je uvome ili je puko psihicki, ili je jachi od nas prosecnih.

ugly ugly 20:35 10.12.2007

Re: slazem se

Ratatatira

Vidi ako mozes da im prodas JFK foru - single bullet theory (bice ti lakse).

http://mcadams.posc.mu.edu/sbt.htm
Strongman Strongman 20:38 10.12.2007

Re: slazem se

Vidi ako mozes da im prodas JFK foru - single bullet theory (bice ti lakse).



Ha ha.

Probacu.

mada veruj mi, nisu toliko privlacne kao na videu.
kukla kukla 22:19 09.12.2007

Alo,Strongman,

Divno pises,moram da te pohvalim,. i rado citam tvoje tekstove,ali ne POSTIZAVAM!Skoro da sam u stresu svaki put kad otvorim blog da ne iskocis ponovo od nekud ko inspektor Radisa!Mnogo si,brate,produktivan,Ali ne mari,samo nastavi dalje.Pored toga sto su ti price zanimljive one su i krajnje iskrene,pa prema tome i okupljaju mnogobrojnu publiku.
Sve najbolje .
Strongman Strongman 22:23 09.12.2007

Re: Alo,Strongman,

kukla
Divno pises,moram da te pohvalim,. i rado citam tvoje tekstove,ali ne POSTIZAVAM!Skoro da sam u stresu svaki put kad otvorim blog da ne iskocis ponovo od nekud ko inspektor Radisa!Mnogo si,brate,produktivan,Ali ne mari,samo nastavi dalje.Pored toga sto su ti price zanimljive one su i krajnje iskrene,pa prema tome i okupljaju mnogobrojnu publiku.
Sve najbolje .



Fala Kukla i "ceracemo se jos".

Hvala na lepim recima.
milos33 milos33 22:51 09.12.2007

Sjajno.....

Pre tri dana sam polozio testove i dobio privremenu dozvolu (sve kostalo $4, u usa naravno) sada treba da se vozikam neko vreme i da dodjem na tih 5min polaganja voznje. I eto meni druge vozacke, ali kada se setim kako sam dobio prvu, ova mi postane toliko mila, pa nek i nije rozi papircic........

Pojavim se u Srbiji na polaganju. Mart, sneg, kisa i jos 30 ljudi koji cekaju da polazu. Ja najmladji, tek napunio 18god. Cika policajac pita ko ce prvi na poligon, naravno ja se javim i to otaljam misleci da cu i sa voznjom brzo zavrsiti. Medjutim, za voznju sam bio najmladji pa sam morao da cekam. Bilo je osoba pre mene koje nisu mogle same da se isparkiraju i krenu, ali nakon voznje izlazile su iz auta srecne sa polozenim vozackim ispitom, ja se obradovao, imao sam ilegalno vozacko iskustvo naravno, tako da nije bilo bojazni. Udjem u auto, pored mene instruktor a pozadi cika policajac. Sve normalno (cenio sam, i cenim danas bez greske voznja) lagano vozim, prijatan chat sa "mojim" putnicima i u ocima sjaj rozog papircica. Na kraju voznje se uparkiram i dobijem neocekivanu instrukciju da izadjem iz vozila da se oni posavetuju. "Sto to", vec osetih znoj na zulufima. Nakon minut cika policajac kucnu na prozor i pozva me unutra. Kaze:

"Fino vozis, ali vidi se da si neiskusan i nesiguran."

Pa naravno da sam neiskusan (taj odgovor mu se nije svideo) ali pitam ga zasto sam ne siguran. Cika policajac ponovo:

"Ne obracas paznju na ogledala i ne bacas pogled preko ramena dovoljno"

Zahvalio sam se i izasao iz auta, i plakalo mi se (vise zbog 2000 dinara koje sam ponovo moram da bunarim ko zna gde )

Uglavnom sjajan text pa da i ja malo dodam iz licnog iskustva.
Strongman Strongman 00:28 10.12.2007

Re: Sjajno.....

milos33
Pre tri dana sam polozio testove i dobio privremenu dozvolu (sve kostalo $4, u usa naravno) sada treba da se vozikam neko vreme i da dodjem na tih 5min polaganja voznje. I eto meni druge vozacke, ali kada se setim kako sam dobio prvu, ova mi postane toliko mila, pa nek i nije rozi papircic........

Pojavim se u Srbiji na polaganju. Mart, sneg, kisa i jos 30 ljudi koji cekaju da polazu. Ja najmladji, tek napunio 18god. Cika policajac pita ko ce prvi na poligon, naravno ja se javim i to otaljam misleci da cu i sa voznjom brzo zavrsiti. Medjutim, za voznju sam bio najmladji pa sam morao da cekam. Bilo je osoba pre mene koje nisu mogle same da se isparkiraju i krenu, ali nakon voznje izlazile su iz auta srecne sa polozenim vozackim ispitom, ja se obradovao, imao sam ilegalno vozacko iskustvo naravno, tako da nije bilo bojazni. Udjem u auto, pored mene instruktor a pozadi cika policajac. Sve normalno (cenio sam, i cenim danas bez greske voznja) lagano vozim, prijatan chat sa "mojim" putnicima i u ocima sjaj rozog papircica. Na kraju voznje se uparkiram i dobijem neocekivanu instrukciju da izadjem iz vozila da se oni posavetuju. "Sto to", vec osetih znoj na zulufima. Nakon minut cika policajac kucnu na prozor i pozva me unutra. Kaze:

"Fino vozis, ali vidi se da si neiskusan i nesiguran."

Pa naravno da sam neiskusan (taj odgovor mu se nije svideo) ali pitam ga zasto sam ne siguran. Cika policajac ponovo:

"Ne obracas paznju na ogledala i ne bacas pogled preko ramena dovoljno"

Zahvalio sam se i izasao iz auta, i plakalo mi se (vise zbog 2000 dinara koje sam ponovo moram da bunarim ko zna gde )

Uglavnom sjajan text pa da i ja malo dodam iz licnog iskustva.


Mnogo se nerviram kada takav neki izd%kani cica raspolaze tvojom sudbinom i potonjom ozackom dozvolom. Nema veze da li znas ili ne bitno je da njemu budes po volji.

Grrr!
Mića Marković Mića Marković 02:38 10.12.2007

Re: Sjajno.....

"Ne obracas paznju na ogledala i ne bacas pogled preko ramena dovoljno"

Polagao davno u Nemačkoj.
Vozio besprekorno, uparkirao i sve ostalo uradio naj naj.
"Ispit je završen", oglasi se jedan iz komisije.
Da sam zbog sreće i zadovoljstva što sam položio izašao iz vozila i prevideo na napravim obavezni
"Umschau" - pao bih!
Tkzv. umšau je obaveza vozača, da kada je parkirao vozilo, pre nego što će da izadje iz njega, obavezno mora da se okrene i pogleda da li sa te strane ne dolazi neko drugo vozilo.
Setih se na vreme toga - i položih.
Kod nas je izgleda dovoljno da se u toj situaciji pogleda na retrovizor.
Da li ste to učinili?
Strongman Strongman 02:41 10.12.2007

Re: Sjajno.....

Mića Marković
"Ne obracas paznju na ogledala i ne bacas pogled preko ramena dovoljno"

Polagao davno u Nemačkoj.
Vozio besprekorno, uparkirao i sve ostalo uradio naj naj.
"Ispit je završen", oglasi se jedan iz komisije.
Da sam zbog sreće i zadovoljstva što sam položio izašao iz vozila i prevideo na napravim obavezni
"Umschau" - pao bih!
Tkzv. umšau je obaveza vozača, da kada je parkirao vozilo, pre nego što će da izadje iz njega, obavezno mora da se okrene i pogleda da li sa te strane ne dolazi neko drugo vozilo.
Setih se na vreme toga - i položih.
Kod nas je izgleda dovoljno da se u toj situaciji pogleda na retrovizor.
Da li ste to učinili?



osim ako parkiras u svom dvoristu
andjelija andjelija 02:44 10.12.2007

Re: Sjajno.....

Strongman


Mnogo se nerviram kada takav neki izd%kani cica raspolaze tvojom sudbinom i potonjom ozackom dozvolom. Nema veze da li znas ili ne bitno je da njemu budes po volji.

Grrr!



pa sad, u slucaju ovog decka instruktor je imao pravo. zamisli da ga neko spichi u brzini jer nije pogledao? koliko se puta desilo da je do nesrece doslo zbog mrtvog ugla a samo zato sto nismo okrenuli glavu?
gornje ogledalo, levi retrovizor (ako skrecemo levo) i glava na stranu na koju se skrece je po meni obavezno.

Mića Marković Mića Marković 05:07 10.12.2007

Re: Sjajno.....

andjelija

StrongmanMnogo se nerviram kada takav neki izd%kani cica raspolaze tvojom sudbinom i potonjom ozackom dozvolom. Nema veze da li znas ili ne bitno je da njemu budes po volji.Grrr!pa sad, u slucaju ovog decka instruktor je imao pravo. zamisli da ga neko spichi u brzini jer nije pogledao? koliko se puta desilo da je do nesrece doslo zbog mrtvog ugla a samo zato sto nismo okrenuli glavu? gornje ogledalo, levi retrovizor (ako skrecemo levo) i glava na stranu na koju se skrece je po meni obavezno.


Andjelija,
ne znam koliko ste svesni koliko znacajnih stvari ste rekli u Vasem komentaru.
Hvala.
Nas dragi Strongmen, za one koji brzo citaju i ne polazu dovoljno paznje na detalje, je po mom skromnom misljenju malo prebrzo zakljucio to, sto je postavio kao komentar na temu.
To je na neki nacin, mozda, ponavljam mozda, za brze i povrsne citaoce, kao i one koji na osnovu cinjenice
da nismo svesni toga da je nasa komunikacija ovim putem podlozna nekoj vrsti kontrole nekoga ili necaga.
Ne spadam u timove onih koji govore o opstoj zaveri.
Daleko bilo.
Ali da nesto u svemu ima - ima.
Think about that.

49 41 49 41 05:59 10.12.2007

Re: Sjajno.....

Zahvalio sam se i izasao iz auta, i plakalo mi se (vise zbog 2000 dinara koje sam ponovo moram da bunarim ko zna gde )


Meni se nije plakalo; ali sam tri puta polagao vozacki u Minhenu. Imao sam provozenih bar 100.000 km sa Yu dozvolom u svim mogucim uslovima terena i meteorologije.

Naravno, PARE, KORUPCIJA i VEZE- kao kod nas tako i u Nemackoj.
zeljudina1 zeljudina1 09:11 11.12.2007

Re: Sjajno.....

Podseti me to, sneg, februar, mraz,led, polaganje - poligon na novom beogradu, kod ruske skole, okolo je rutinsko smetliste i sve to... Polozim ja i odem posle podne do auto skole da zavrsim papirologiju i tu zapravo pocinje prica: dok sam se potpisivao u vec neku debelu svesku, gde se potpisu svi kadidati koji su polozili i podigli dokumenta, vidim potpis jedne devojcice koja je isto jutro PALA voznju, izurlala se na cika istruktora i na cika muriju i otisla...
Sta reci, tipicna srpska prica...
Strongman Strongman 13:36 11.12.2007

Re: Sjajno.....

devojka vs komisija (1:0)
angie angie 23:09 09.12.2007

pa vidi,

ovde u kenjadi nije bash tako- da bi vozio, morash samo da polazesh testove, ali ti to traje ogranicheno i onda polazesh voznju na hajveju, pa dobish onu pravu dozvolu (A, b).

al' sha sam ono htela:))),...poshto sam i ja polagala kd nas, pre jedno 15 g i nije bash bilo lako- oni testovi, to sam specijalac, mogu da drzim chasove, kako se bilo shta sprema kampanjski za noc il dve, sa najboljim rezultatima-vezbala na fakultetu:))), al onaj deo sa voznjom bash bio zajeban- meni pomoglo shto je polaganje bilo u 7 ujutro kad ja lelujam i nisam izoshtrena i uvek sa tamnim naocharima da se to ne vidi, u tom stanju ni tremu ne mogu da postignem, tako da sam potpuno kul izvozala supre sve nameshtaljke, i sva parkiranja,( vishe zbog nesvesnog stanja, nego trenutne veshtine), chak se i moj instruktor chudio shta mi je-parkiram ladno onu u nazad pa pod uglom, ko iz helikoptera i polozim iz prve- posle maltretirala sve ove mushke oko sebe shto nisu-he, he,...

Al ovo sa olakshanom dozvolom neshto nije bash u praksi dobra stvar- ovde klinci prave uzasne saobracajke i poshto su najrizichnija grupa , osiguranje placaju duplo. Zatim voznja starijih ljudi, pa bog te mazo, pola vozacha iz mog komshiluka nema vishe ni reflekse ni snagu, da stisne kochnicu- nekim chudom se zaustave uvek na pola peshachkog prelaza. da ne otrcavam ove bronzirane shto retrovizor uopshte ne koriste, nego ono ko u zabavnom parku samo okrecu volan.
Strongman Strongman 00:30 10.12.2007

Re: pa vidi,

u 7 ujutro kad ja lelujam i nisam izoshtrena i uvek sa tamnim naocharima da se to ne vidi,



Ovo mi je skroz poznato. Po nekad vozim limo u neke luda vremena. Moram da imam naocare za sunce da se ne vidi da nisam bas "izostren"


da ne otrcavam ove bronzirane shto retrovizor uopshte ne koriste, nego ono ko u zabavnom parku samo okrecu volan.


Usvojili smo da je terminologija za njih "zeleni". To je politicko korektno!
kuki kuki 23:18 09.12.2007

Ticket

I prvog dana parking tiket. Isteklo mi vreme na parkng satu za 12 minuta i kazna 17$. Odakle li se stvori sluzbenik za parking? Niko ga nije video. Verovatno me prati satelitski.

Noc, par minuta pre ponoci. Iz neba lije pljusak biblijskih razmera. Vreme isto biblijsko, tj. pre Interneta i mogucnosti placanja od kuce. Moram da platim racun a cekam da kisa posustane pa da skoknem do bankomata. Tako i docekah tih par minuta pred ponoc. A kisa i dalje lije. Ne parkiram bas bred ulazom u banku jer je tu raskrsnica, vec malo ispred. Bas gde je autobuska stanica. Ulica avetinjski prazna, sto kazu ni kuce da isteras. Istrcavam iz auta, 10 koraka do vrata od banke. Guram karticu da se vrata otvore i pripuste me do ATM-a. Valjda od silne kise i vlage, citac ne radi. Vrata ostaju zatvorena. Pokusavam ponovo. Nista. Sve zajedno, nije prosao ni pun minut. Okrecem se ka kolima i vidim debelu kako mi stavlja tiket ispod brisaca i, valjda videvsi izraz na mom licu, okrece se i trci do kola.
Jedino mi je ostalo da pogledam ka nebu da vidim gde je leteci tanjir koji ju je teleportovao dole. Ostao sam da stojim na kisi, da hladim glavu, mrmljajuci: smiri se, smiri se,.....

P.S. Inace, sto se tice prvog dana, ista situacija. Kupljen prvi gastarbajterski auto i iste noci zaradjen prvi parking tiket.
Strongman Strongman 00:33 10.12.2007

Re: Ticket

Jedino mi je ostalo da pogledam ka nebu da vidim gde je leteci tanjir koji ju je teleportovao dole. Ostao sam da stojim na kisi, da hladim glavu, mrmljajuci: smiri se, smiri se,.....



Neverovatni su. Pojavljuju se od nigde. Kao da su u nekoj paralelnoj dimenziji i samo se ubace kroz neku space gate i nasu dimenziju.
Tyler Durden Tyler Durden 23:44 09.12.2007

kod nas malo teže

Ja sam polagao u Kaliforniji i moram da kažem da je malo zajebanije. Ne mnogo, samo malo. Knjižica (sa sve Švarcijem na jednoj od prvih strana) je malo deblja, i mora da se pročita jer ima pitanja tipa "koliko najdalje od ivičnjaka mogu da budu točkovi kada se parkira?" (18 inča). Za razliku od Floride, ovde ima dosta čekanja. Najbolje je da se zakaže preko interneta, ali i u tom slučaju se čeka jedno 2-3 nedelje za slobodan termin za polaganje vožnje. Za testove ide brže. Moram da se pohvalim da sam pao prvi put jer sam ušao u bike lane. Automatski pad. Nisam imao pojma da je to bike lane, koji se inače razlikuje od obične trake na ulici samo po tome što je odvojena punom belom linijom. Morao sam da sačekam koju nedelju i sledeći put je bilo ok. Cena 25 dolara.
Pričao sam sa prijateljima koji su polagali u Nemačkoj i Holandiji. Obavezni časovi, ozbiljan test a sam test vožnje prilično dug (reda 45 minuta). Cena oko 1500-2000 evra.
Inače, meni lično je mnogo lakše da vozim u USA nego u Srbiji. Sve je lepo obeleženo, putevi prilično dobri (mada ne mogu da priđu Nemačkim), vozači koji su uglavnom vrlo disciplinovani i vrlo praktična stvar, semafori sa suprotne strane raskrsnice.
Strongman Strongman 00:27 10.12.2007

Re: kod nas malo teže

Inače, meni lično je mnogo lakše da vozim u USA nego u Srbiji. Sve je lepo obeleženo, putevi prilično dobri (mada ne mogu da priđu Nemačkim), vozači koji su uglavnom vrlo disciplinovani i vrlo praktična stvar, semafori sa suprotne strane raskrsnice.


Lakse je da vozis disciplinovano kada su svi disciplinovani. Smao pratis sta ostali rade. KOd nas hteo nehteo divljastvo u saobracaju.


Nadpalfi Nadpalfi 00:32 10.12.2007

Re: kod nas malo teže

I ja sam nakon 15 godina posjedovanja yu- dozvole, morao u Njemackoj da polazem. Ne priznaju nas Balkance da znamo da vozimo. Teorija je kostala 10 eura, jer sam polagao na Njemackom, na nasem jeziku bi bilo oko 40€. Prakticna voznja kosta 30-tak €, i ako posjedujes stranu dozvolu, ne postoji obavezan broj casova. Ja sam uzeo 5, tek toliko da se malo naucim na auto i neka pravila koja ti nakon 15 godina izlape, kao pogled preko ramena, u prvoj brzini na raskrsnicu i sl. Samo polaganje kosta 200€, a posto sam polozio od prve, sve ukupno me je kostalo oko 360€. A nisu samo instruktori i komisija u Srbiji strogi (ili prije u Jugi), ni u Njemackoj nije drugacije. A i ovdje te klepe po djepu, ako prekrsis pravila. Zato Ameri dobiju svoju vozacku i trafici, a kad vide auto sa konvencionalnim mjenjacem, ne znaju da ga pokrenu, kao sto sam nedavno citao za maler par mladih lopova koji su naletili na bas jedno takvo vozilo.
Strongman Strongman 00:35 10.12.2007

Re: kod nas malo teže

Ma znaju oni za manuelno menjac. Pogotovo ovo bogatiji sto voze lamborginije, porsee,...

Ali sam hteo da se rasplacem kada je veale momak parkirao neji lamborgini i nahebo mu se majke zubcanicima kada je probao da ubaci u brzinu. Bilo je bolno za gledanje.
Nadpalfi Nadpalfi 00:39 10.12.2007

Re: kod nas malo teže

Evo kako sam izlapio, rijec manuelni mjenjac mi nije pala na pamet, ali se gadjam pojmom "konvencionalni". E kad vise ne znam ni na kojem jeziku pisem... Ali, da se malo vratim na temu, ne bih dole kod nas vise vozio auto ni da me placaju, odvikao sam se valjda od tog nereda
Strongman Strongman 00:39 10.12.2007

Re: kod nas malo teže

Nadpalfi
Evo kako sam izlapio, rijec manuelni mjenjac mi nije pala na pamet, ali se gadjam pojmom "konvencionalni". E kad vise ne znam ni na kojem jeziku pisem... Ali, da se malo vratim na temu, ne bih dole kod nas vise vozio auto ni da me placaju, odvikao sam se valjda od tog nereda


Auto bez automatskog menjaca i klime za mene nije u voznom stanju.
Nadpalfi Nadpalfi 00:44 10.12.2007

Re: kod nas malo teže

Sta ce ti klima, kad ti stakla pucaju od vibracija nanesenih strucnom obradom nitni ;-))
Strongman Strongman 00:59 10.12.2007

Re: kod nas malo teže

Nadpalfi
Sta ce ti klima, kad ti stakla pucaju od vibracija nanesenih strucnom obradom nitni ;-))


Da pirka malo hladno dok ulazi vreo vazduh. Hvala na pitanju.
Tyler Durden Tyler Durden 01:14 10.12.2007

Re: kod nas malo teže

Za gradsku vožnju i autoput (a to je 99.99% vožnje u Kaliforniji) automatik je mnogo bolji.
Prošle zime sam bio u Beogradu i u onoj novogodišnjoj gužvi trebalo mi je 45 minuta od Autokomande do Terazija, naravno manuelni menjač. Bolele su me noge 2 dana posle toga.
Strongman Strongman 01:17 10.12.2007

Re: kod nas malo teže

Tyler Durden
Za gradsku vožnju i autoput (a to je 99.99% vožnje u Kaliforniji) automatik je mnogo bolji.
Prošle zime sam bio u Beogradu i u onoj novogodišnjoj gužvi trebalo mi je 45 minuta od Autokomande do Terazija, naravno manuelni menjač. Bolele su me noge 2 dana posle toga.


Ma jasno. Znam reterdirane tipove kod nas koji voze keceve i lade koji pljuju na automatski menjac:

"Nema nista dok ja ne prosaltam, to mi je zadovoljstvo u voznji"


Pa uzivaj u svojoj ladi napravljenoj u Samari u vreme olimoijade u Moskvi.
Zekaan aan Oceaan Zekaan aan Oceaan 08:02 10.12.2007

Re: kod nas malo teže

U Maryland-u jeste knjiga malo veca od Zeke, ali je sve krupno napisano tako da nema puno
toga da se uci. Touch screen i pitanja kao u Floridi.

Voznja je ovde totalna smejurija: poligon je dugacak ne vise od 25m i sve sto se radi je parallel parking,
three point turn i voznja unazad (5-10m). I moras da stanes na dva stop znaka, a onda se kao pravis da
proveravas da li neko dolazi sa strane, a u stvari gledas u zid od poligona. I bolje dobro osmotri taj zid
da ti nesto ne izadje odatle ili ode 2 do 5 poena. A kako mozes da sakupis do 16 poena (to su kazneni)
a i dalje prodjes, onda me ne cudi sto niko ne postuje pravila kada dobiju dozvolu i nadju se pored
mene na putu.

U stvari Strongman, nikako mi nije jasno kako si zakljucio da amerikanci dobro voze. Moje iskustvo
je da se ovde pravila postuju malo vise nego kada vozis bump cars na vasaru ( a u New York-u i
manje nego na vasaru), i da je razlog malom broju nesreca to sto su putevi napravljeni tako da se
ima dovoljno mesta za greske. U stvari, ja imam minimalno vozacko iskustvo iz Srbije i moguce je
da su tamo ljudi prava goveda kada sednu za volan.

Inace, Strongman, i ja bih da se pridruzim dugoj listi onih koji hvale tvoje blogove. Dobro pises i
uzivam u svakom novom textu.

Jedino jos moram da se ne slozim sa tvojim animozitetom prema manuelnom menjacu. Ako je nekome
cilj samo da se prebaci od mesta A do mesta B (a i pritom ima sansi da se zaglavi u nekoj guzvi
karakteristicnoj za americke puteve), onda automatik jos i moze da ima smisla. Ali za uzivanje u voznji
i kontrolu je menjac zaista neophodan sto se vidi iz cinjenice da svaki sportski auto dolazi sa
stickshift-om.
Strongman Strongman 08:25 10.12.2007

Re: kod nas malo teže

Inace, Strongman, i ja bih da se pridruzim dugoj listi onih koji hvale tvoje blogove. Dobro pises i
uzivam u svakom novom textu.


Za pocetak da se zahvalim na ukazanom poverenju.


U stvari Strongman, nikako mi nije jasno kako si zakljucio da amerikanci dobro voze.


Nemislim da voze dobro, ali mislim da su disciplinovani. Jer nedisciplina kosta.
Jedino jos moram da se ne slozim sa tvojim animozitetom prema manuelnom menjacu. Ako je nekome
cilj samo da se prebaci od mesta A do mesta B (a i pritom ima sansi da se zaglavi u nekoj guzvi
karakteristicnoj za americke puteve), onda automatik jos i moze da ima smisla. Ali za uzivanje u voznji
i kontrolu je menjac zaista neophodan sto se vidi iz cinjenice da svaki sportski auto dolazi sa
stickshift-om.



Ja sam vise tip da se prevezem od tacke A do tacke B. Mrzi me da saltam.

Re: kod nas malo teže

Nema me na netu jedan dan, i odmah vidim sta propustam!
Ohrabrio si me za vozacki. Ja vozim na domacoj dozvoli, ali posto sam dobila permanent residency moram da polozim voznju i dobijem "normalnu" vozacku dozvolu. Na Provisional vec imam 3 poena zbog brze voznje. Sledecih 3 je velikodusno prihvatio Pazljivi Muz. To smo naucili od jednog Iracanina. On sve svoje poene distribuira siroj familiji (a ima ih toliko). Kad je Prof Hotspur, dobio svoja 3 poena, Iracanin mu je rekao: "Me and my family will be honoured to accept your points".
PS Volim niski touch u tvojim tekstovima -
Zlatni zubi ko koliko hoce
Strongman Strongman 09:53 10.12.2007

Re: kod nas malo teže

Nema me na netu jedan dan, i odmah vidim sta propustam!


A ti ko ti kriv pa odsustvujes?


On sve svoje poene distribuira siroj familiji (a ima ih toliko)


Punim 38 godina za manje od 2 mesecaa. Savladao sam vestinu kako da budem impotentan vozac. Osim za parkiranje, nemam drugih tiketa. Postujem sve pravila voznje, koristim migavce, ne vozim brzo, vezujemo se svi,... Skuvao me sistem

Re: kod nas malo teže

Savladao sam vestinu kako da budem impotentan vozac. Osim za parkiranje, nemam drugih tiketa. Postujem sve pravila voznje, koristim migavce, ne vozim brzo, vezujemo se svi,... Skuvao me sistem

Ako, ako... I ja sve postujem, samo speeding cameras nikako.
Strongman Strongman 10:13 10.12.2007

Re: kod nas malo teže

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Savladao sam vestinu kako da budem impotentan vozac. Osim za parkiranje, nemam drugih tiketa. Postujem sve pravila voznje, koristim migavce, ne vozim brzo, vezujemo se svi,... Skuvao me sistem

Ako, ako... I ja sve postujem, samo speeding cameras nikako.


Vozis 5 - 10 milja na sat brze i bezbedna si. Ne mora bas 30 brze.
Covek u belom Covek u belom 11:27 10.12.2007

Re: kod nas malo teže

Strongman
Vozis 5 - 10 milja na sat brze i bezbedna si. Ne mora bas 30 brze.
Ja ne znam kako vi ljudi preko bare uspevate. Kod vas je brzina na high-way-u manja nego u Nemackoj na seoskom putu. Ja bih izgludeo da moram da teram 500km sa 80km/h na autoputu sirokom ko fudbalsko igraliste. Zato po koji radar detektor i GPS u kolima, i nema zime. A ogranicenje brzine ionako postoje samo da bi se punio budzet, pogotovu u zemljama gde su dobri putevi. Ovo je i teorijski i prakticno dokazano bezbroj puta.
Strongman Strongman 12:39 10.12.2007

Re: kod nas malo teže

a ne znam kako vi ljudi preko bare uspevate. Kod vas je brzina na high-way-u manja nego u Nemackoj na seoskom putu. Ja bih izgludeo da moram da teram 500km sa 80km/h na autoputu sirokom ko fudbalsko igraliste. Zato po koji radar detektor i GPS u kolima, i nema zime. A ogranicenje brzine ionako postoje samo da bi se punio budzet, pogotovu u zemljama gde su dobri putevi. Ovo je i teorijski i prakticno dokazano bezbroj puta.



ne slazem se sa tobom. Veliki broj ljudi se svakog dana vozi po 50 - 60 milja. Vremenom opada koncentracija. Pije se kafa, doruckuje se, telefonira, a video sam da se i novine citaju. Mislim da je brina od 120 kn/h sasvim dovoljna. Tu postoji sansa da se prezivi kod udesa. Na 180 - 200 km/h je bolje da ne prezivis.
ugly ugly 13:39 10.12.2007

Re: kod nas malo teže

500km sa 80km/h na autoputu sirokom ko fudbalsko igraliste.

Kako gde. Bar ovde gde ja zivim (zapad USA) na svim vecim drumovima vecina njih pici preko 80mi/h, sto je blizu 140km/h i to je prilicno standardno. Ne malo njih tera i preko 90 i vise. Razdaljine od preko 500km se bez problema prelaze za manje od 4 sata. Pristojno.

Inace, Strongman je u pravu. Ako ides 5-10 milja preko ogranicenja, nema brige, niko nece da te dira.

Cak i po gradskim/prigradskim autoputevima, narocito u Kaliforniji, retko ko vozi ispod 80 milja na sat. Saobracaj se prilicno brzo i efikasno odvija, cak i kad su guzve, ali je dovoljno da dodje do jedne nesrece i eto guzve. Ne zakrce oni drum mnogo (imas po 7-8 traka), nego ostale dileje blenu i usporavaju saobracaj ("rubbernecking".

Mislim da su glavni problem rastojanja izmedju kuce i posla u poredjenju sa Evropom. Recimo, u L.A. mnogi putuju do posla i nazad po vise od dva sata. Bolesno i sumanuto.
Strongman Strongman 13:43 10.12.2007

Re: kod nas malo teže


Mislim da su glavni problem rastojanja izmedju kuce i posla u poredjenju sa Evropom. Recimo, u L.A. mnogi putuju do posla i nazad po vise od dva sata. Bolesno i sumanuto.


Zato ja placam kiriju 30% skuplje i stanujem na 4 minuta od posla. Milina. Za pauzu za rucak skoknem po Jocu, pa kuci na sarmicu. Nekad i dremnem 15 min.
Zekaan aan Oceaan Zekaan aan Oceaan 18:11 10.12.2007

Re: kod nas malo teže

... a ja ne mogu da se slozim sa tim ljudima koji zive u svojim kolima. Najezim se kada vidim da
neko telefonira, a pogled luta. Pre neki dan je neko zamisljeno naslonio glavu na prozor i
buljio u pod svojih kola sa telefonom u ruci (dok je verovatno pricao sa svojom devojkom,
bar bih rekao po faci) -- doslo mi je da izadjem dok smo bili na semaforu i objasnim mu sta
radi. Ili ljudi koji jedu i piju po kolima (ocekujem da nakon cup holdera pocnu i WC solje da
ubacuju kao standardnu opremu u kola). Ako vec neko mora da vozi 50-60m onda sam ja radije
za (bezbednu) voznju od 100-120mph nakon cega ce taj neko biti kuci za 30min i imati vremena
da jede, pije, prica telefonom, gleda TV, resava ukrstene reci i sudoku...

Naravno, ja sam vise za tvoje resenje gde ljudi zive blizu svog posla. Troskovi puta, a posebno
vreme (koje je vrlo vredno u US) potroseno za commuting vrede mnogo vise nego 30% extra
kirije. I ja sam ziveo preko puta svog campusa dok mi nije dosla devojka u US. Kako ona pripada
tipu ljudi koji samo idu od A do B (i ona vozi automatic), a ja volim i da (se) vozim, onda smo
presli malo blize njenom, a dalje od mog posla.

Ali kako sada zivim u centru grada, a posao mi je nekoliko milja severnije, putevi su uvek prazni,
tj. vreme provedeno u voznji nije mnogo duze nego ono ranije provedeno u hodanju. Znaci za
razliku od svih onih ljudi koji komutiraju i zakrce ulaz u centar grada, ja antikomutiram i imam
ceo autoput samo za sebe (i svoj stickshift sport car). Izvinjavam se ako samo nsarski razume
ovu fizicarsku salu.
Strongman Strongman 19:38 10.12.2007

Re: kod nas malo teže

Ili ljudi koji jedu i piju po kolima (ocekujem da nakon cup holdera pocnu i WC solje da
ubacuju kao standardnu opremu u kola).



ha, ha, ha

Vala pocece kao u onom filmu sa ..

Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:44 10.12.2007

Sistemsko licemerje ..!!


Kod nas... Pardon. U zemljama sa jakom korupcijom propisi su uglavnom obimni, zgusnuti, strogi... - ne bi li se tako stvorio privid kako sve funkcioniše po zakonu. U ovim zemljama mnogo toga funkcioniše mimo zakona i većina građana tačno zna kako da zakon zaobiđe i ko će im u toj raboti pomoći.

Ova birokratska, neprohodna džungla... Pa, to je nešto kao neizrečeni, spontani javni dogovor da se bezakonje zamaskira gomiletinom propisa i strogoćom na šalteru (koja, naravno, traje samo do prve ponuđene novčanice ispod stola).
Strongman Strongman 01:48 10.12.2007

Re: Sistemsko licemerje ..!!

Dragan Vujanović

Kod nas... Pardon. U zemljama sa jakom korupcijom propisi su uglavnom obimni, zgusnuti, strogi... - ne bi li se tako stvorio privid kako sve funkcioniše po zakonu. U ovim zemljama mnogo toga funkcioniše mimo zakona i većina građana tačno zna kako da zakon zaobiđe i ko će im u toj raboti pomoći. To je nešto kao neizrečeni, spontani javni dogovor da se bezakonje zamaskira gomiletinom propisa i birokratske strogoće (koja, naravno, traje samo do prve ponuđene novčanice ispod stola.


Mnogo krivina je zgodno za skretanje sa puta. Korupcija je nacin zivora u mnogim zemljama.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:59 10.12.2007

Re: Sistemsko licemerje ..!!


Korupcija je nacin zivora u mnogim zemljama.


To nije sporno. Poenta je u tome što bi bilo daleko bolje da se naša zemlja ne nalazi baš u toj grupi zemalja.
Strongman Strongman 02:07 10.12.2007

Re: Sistemsko licemerje ..!!

Dragan Vujanović

Korupcija je nacin zivora u mnogim zemljama.


To nije sporno. Poenta je u tome što bi bilo daleko bolje da se naša zemlja ne nalazi baš u toj grupi zemalja.


Korupcija je srednje ime za nasu zemlju.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 17:35 10.12.2007

Sistemsko licemerje .., i stav Lože..!!


Hm... To je nemoguće poreći. Čak i sada, u kampanji zadržavanja Kosova u okviru Srbije kad svaka kolektivna samokritika može da zaliči na izdajstvo, teško je ne reći da je upravo tako - korupcija je srednje ime za našu zemlju ! Nadam se da ta tvrdnja neće ugroziti vitalne interese za koje se zalaže premijerska loža Srbije!
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 02:00 10.12.2007

...

Sto rece covek za test, ja nemam dozvolu ni u Srbiji ni ovde a uradim 90% iz prve zezanja radi. Samo sto cu ja morati da se smaram sa co-driverom punih godinu dana pre nego sto mi dozvole da vozim sam. I jos nikako da se nakanim da uzmem i odradim test. Pitanje - da li je za vozacku za motocikl potrebna prethodna vozacka za bilo sta drugo? Neko mi nesto spomenu jednom sto me je malo zbunilo po tom pitanju.
Strongman Strongman 02:05 10.12.2007

Re: ...

Nietzsches Aprentice
Sto rece covek za test, ja nemam dozvolu ni u Srbiji ni ovde a uradim 90% iz prve zezanja radi. Samo sto cu ja morati da se smaram sa co-driverom punih godinu dana pre nego sto mi dozvole da vozim sam. I jos nikako da se nakanim da uzmem i odradim test. Pitanje - da li je za vozacku za motocikl potrebna prethodna vozacka za bilo sta drugo? Neko mi nesto spomenu jednom sto me je malo zbunilo po tom pitanju.


Mlko su drugaciji testovi... Posebno se obradjuje deo pivo i voznja.

Polaganje, naravno ide na motoru
andjelija andjelija 02:06 10.12.2007

Re: ...

Nietzsches Aprentice
Sto rece covek za test, ja nemam dozvolu ni u Srbiji ni ovde a uradim 90% iz prve zezanja radi. Samo sto cu ja morati da se smaram sa co-driverom punih godinu dana pre nego sto mi dozvole da vozim sam. I jos nikako da se nakanim da uzmem i odradim test. Pitanje - da li je za vozacku za motocikl potrebna prethodna vozacka za bilo sta drugo? Neko mi nesto spomenu jednom sto me je malo zbunilo po tom pitanju.

nije ti potrebno u americi prethodna dozvola.
imas posebne testove za motor i moras da imas motor na raspolaganju pri polaganju. postoje firme koje drze kurseve za harly davidson i slicne za 200$ otpriilike sa cijom refencom odes u secretary of state da vide da si imao casove (neki secretary of state traze to u zavisnosti od state)

sa americkom mozes uvek da izvadis medjunarodnu i da se vozis kod nas bez problema. kosta oko 25$.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 07:23 10.12.2007

Re: ...

Eto, jos samo da dobijem posao i za signing bonus pokupim polovan softail rocker :)

oldtajmer oldtajmer 03:42 10.12.2007

lak vozacki...

sta znam, meni se bas ne dopada toliko taj koncept lakog vozackog. Ok, shvatam da je to verovatno neophodno jer je u vecini amerike nemoguce preziveti bez kola, ali ipak mislim da je to dobrim delom razlog sto veliki broj ljudi na drumu pojma nema s voznjom.

Imam primer koleginice koja je polozila vozacki, tako, posle 2-3 casa, pojma nije imala, kupila kola, i PRVI DAN na putu za posao se zestoko slupala. Srecom nije povredjena, ali kola skroz unistena.
Strongman Strongman 07:01 10.12.2007

Re: lak vozacki...

oldtajmer
sta znam, meni se bas ne dopada toliko taj koncept lakog vozackog. Ok, shvatam da je to verovatno neophodno jer je u vecini amerike nemoguce preziveti bez kola, ali ipak mislim da je to dobrim delom razlog sto veliki broj ljudi na drumu pojma nema s voznjom.

Imam primer koleginice koja je polozila vozacki, tako, posle 2-3 casa, pojma nije imala, kupila kola, i PRVI DAN na putu za posao se zestoko slupala. Srecom nije povredjena, ali kola skroz unistena.



Ja imam slucaj kolege koji vozi 40 godina pa se isto slupao a jos se i poseko :-}
Covek u belom Covek u belom 11:29 10.12.2007

Re: lak vozacki...

Strongman
Ja imam slucaj kolege koji vozi 40 godina pa se isto slupao a jos se i poseko :-}
Da, al se nije slupao prvi dan na putu za posao .
Strongman Strongman 12:36 10.12.2007

Re: lak vozacki...

Covek u belom
Strongman
Ja imam slucaj kolege koji vozi 40 godina pa se isto slupao a jos se i poseko :-}
Da, al se nije slupao prvi dan na putu za posao .



To je statistika. Neko se slupa zadnjeg dana.
oldtajmer oldtajmer 15:55 10.12.2007

Re: lak vozacki...

To je statistika. Neko se slupa zadnjeg dana.


Da si video ovu devojku za volanom, jasno bi ti bilo sve. Objektivno ne treba da ima dozvolu. Sama je to shvatila nakon sudara i uplatila dodatne casove u auto skoli. Bas ovih dana je nabavila nova kola i treba ponovo da pocne da vozi... javicu vam kako joj ide :)
Strongman Strongman 13:39 11.12.2007

Re: lak vozacki...

Pozdravi je od mene.
kalvarija kalvarija 04:48 10.12.2007

Parking i Ostali Tiketi

Cao Strongman,

prvo da te pozdravim i da ti kazem da sam tek juce poceo da citam tvoj blog i nasmejao si me do suza sa par pricica. Svaka cast!

Elem, da se krenem na temu tiketa. Ja sam ovde u Kanadi 15-ak godina, pa sam vec malo evoluirao sto se tice tiketa. Od pocetnih pred-infarktnih stanja nakon dobijanja prvih tiketa i kaznenih poencica za brze voznje, pretvorio sam se u polu-kastriranog vozaca koji ne vozi vise od 15km od max dozvoljene brzine (za takva prekoracenja samo placas, ali nema poencica), a parking tikete placam skoro sa osmehom na licu. Mislim da je zdravije, a i ceo sistem se bazira i tera te da sve gledas kroz $

Eto pre jedno meces dana dobijem 2 tiketa za 58min, a da auto nisam ni pomerio sa mesta. Ova djubrad sto dele tikete su toliko bezobrazna i osiona, da su dvojica, jedan valjda na kraju a drugi na pocetku svoje smene, odlucila da mi zakite auto i sve za vreme mog boravka u hitnoj pomoci. Izadjem ja iz hitne, pokupim oba tiketa i platim trazenih 2x$30=$60, naravno preko telefona (to te jos kosta $1.50 po tiketu) i mirna Backa. Cisto iz kurioziteta priupitam sutradan pandura na ulici je li mogu da mi daju 2 tiketa za 58 min na istom mestu i tip mi kaze "po zakonu ne mogu". Sada je vec zakon na mojoj strani, sto se jednog tiketa tice, ali mi se nikako ne isplati da dokazem svoju nevinost!

Naime, da bih ponistio tiket treba da odem u neku opstinsku kancelariju koja je 45min od moje kuce, tamo treba da se sa osmehom maltene izvinem salterskom cinovniku da bi mi on ponistio jedan tiket i ustedeo $30. Salterski sluzbenik je naravno clanu unije, koji je zasticen kao beli medved, pa ako mu se prohte moze da te iznervira ko' mladog majmuna a sve to radeci svoj posao i na kraju da ti kaze "resite to na sudu", zato sa njima moras da budes pazljiv. Naravno, za svo to vreme za koje se ti boris za svoju pravdu, moras da imas uredno placeni novi parking tiket da jel'te ne bi dobio jos jednu kaznicu od $30. Sve u svemu to dokazivanje pravde te kosta jedno 3 sata tvog radnog vremena, za koje se zaradi vise od $30, pa ti se ne isplati nikako da dokazujes svoju nevinost.

Trebalo mi je jedno 8 godina da pobedim svoje prirodne i ispravne nagone i odustanem od borbe protiv sistema...

Inace sto se tice polaganja voznje u Srbiji, to mi je bio prvi neuspeh u zivotu i prvi put da su mi u zivotu suze navrle od besa na oci. Polozim testove iz taka, kola sam vozio bez dozvole od 16-te, i obore me "zbog samouverene voznje" prvi put, drugi put me obore "zbog nesigurne voznje" a na moje pitanje "a kako to treba da se vozi", rekose mi "izmedju bato, izmedju"... Treci put sam vozi "izmedju" (samouvere i nesigurne voznje :) )

Pozdrav i srecno u Ameriki :)
Strongman Strongman 06:55 10.12.2007

Re: Parking i Ostali Tiketi

Inace sto se tice polaganja voznje u Srbiji, to mi je bio prvi neuspeh u zivotu i prvi put da su mi u zivotu suze navrle od besa na oci. Polozim testove iz taka, kola sam vozio bez dozvole od 16-te, i obore me "zbog samouverene voznje" prvi put, drugi put me obore "zbog nesigurne voznje" a na moje pitanje "a kako to treba da se vozi", rekose mi "izmedju bato, izmedju"... Treci put sam vozi "izmedju" (samouvere i nesigurne voznje :) )


MIslim da je kod nas problem sto su clanovi komisije needukovani, neeticki i nekopententni da obavljaju svoj posao.

Najvaznija stvar je da uspostave kriterijum koji je realan i to je veoma retko. Dalje bitno je da se drze svog kriterijuma da bi ljudi znali kaoko treba da voze d abi polozili. A ni to se ne desava.

Elem, da se krenem na temu tiketa. Ja sam ovde u Kanadi 15-ak godina, pa sam vec malo evoluirao sto se tice tiketa. Od pocetnih pred-infarktnih stanja nakon dobijanja prvih tiketa i kaznenih poencica za brze voznje, pretvorio sam se u polu-kastriranog vozaca koji ne vozi vise od 15km od max dozvoljene brzine (za takva prekoracenja samo placas, ali nema poencica), a parking tikete placam skoro sa osmehom na licu. Mislim da je zdravije, a i ceo sistem se bazira i tera te da sve gledas kroz $


I ja placam tikete na nivou mehanike. Meni su u garazi naplatili tiket?! Graza sa rampom i sa placenim parkingom. Prvi sprat je za suv vozila. A ima samo jedna tabla koja je, verovatno, zaklonjena nekim vozilom. 28$. Platim preko neta i teram dalje.
milos33 milos33 04:53 10.12.2007

Ljudi...

....pogresno ste shvatili!!!!!!!!
on je meni rekao da za vreme voznje nisam gledao u ogledala i preko ramena. A ja se nisam parkirao "paralelno" pa da gledam da li ce kola da me udare kad izadjem. Na obe strane vrata od vozila su vec bili parkirani drugi automobili...... tako da sam bio "sejf".......

ali totalno nebitno.....sada....
Strongman Strongman 06:56 10.12.2007

Re: Ljudi...

milos33
....pogresno ste shvatili!!!!!!!!
on je meni rekao da za vreme voznje nisam gledao u ogledala i preko ramena. A ja se nisam parkirao "paralelno" pa da gledam da li ce kola da me udare kad izadjem. Na obe strane vrata od vozila su vec bili parkirani drugi automobili...... tako da sam bio "sejf".......

ali totalno nebitno.....sada....



Oni znaju da ti ne bi pogldao u ogledalo ni u drugim situacijama )
okretnica okretnica 09:09 10.12.2007

svima je ipak

bilo nezaboravno polagali vozacki u Srbiji, Bangldesu ili od nekoj od americkih drzava...toliko bar mogu da shvatim citajuci sve postove

U Srbiji sam polagao na "Yugo Floridi".
Strongman ...SRECNICE... imao si cast da polazes u advance kanti na tockovima... moje polaganje je izgledalo tako sto sam prvo morao da donesem plasticnu dvolitarku punu supera kako bih uopste mogao da pokrenem auto...a potom poligon...na slepo...skoro zmureci...bez greske...i nije bilo tesko...linije i oznake na polugonu se nisu ni poznavale pa me je ljubazni saobracajac pre pocetka zamolio da sam definisem gde mi je putanja i gde cu se parkirati...poverljiv neki covek... mada je "gradska voznja" bila krajnje ...kako ono kazu... po jutru se dan poznaje... e to nije tacno...da je istina...sad bih vozio policijski auto...jer smo posle 300m od izlaska sa poligona skrenuli na trotoar i ostro sam bio instriuiran da prikocim ispred nekog mucenog dilera cigaretama...dal` se policajcu javila nikotinska zavisnost koju je morao odmah da regulise...ili je pozeleo od muke da zapali jednu...usled posledica moje briljantne voznje...bilo kako bilo... on je nekako izasao iz jugica...i oteo par paklica marlbora...i jednu paklicu bonda... nju pominjem jer je ona zavrsila u rukama prisutnog instruktora...
Kako smo to obavili mogao sam odmah da napravim polukruzno... i srecan da se vratim na poligon...polozio sam...nisam dobio ni jednu cigaretu ...na srecu...

Strongman Strongman 09:55 10.12.2007

Re: svima je ipak

Ti prva zvanicna voznja pa u pljacku i harac. Kao Zemunci. A jos i sluzbene legitimacije imate.
okretnica okretnica 13:07 10.12.2007

Re:svima je ipak

posle ovoliko godina...i dalje je nepoznanica... ko sve ima ili je imao te sluzbene legitimacije...
okretnica okretnica 13:08 10.12.2007

Re: svima je ipak

Strongman
Ti prva zvanicna voznja pa u pljacku i harac. Kao Zemunci. A jos i sluzbene legitimacije imate.


pa nije da je bas bila pljacka... harac...recimo da se to tako zvalo...dok su rahmetli Osmanlije bili na ovim prostorima... i da znas...ne bih voleo da sam kao "zemunci"...i ne samo zbog toga sto bih bio prinudjen da zivim u trznom centru i da mi u goste dolaze razni...("...ka pecini se videlo mnostvo stopa kako ulaze... a ni jedna da izadje..." vec zbog velike familije...sto znane sto ne znane... znas Brate Strongmane... :)

Strongman Strongman 13:11 10.12.2007

Re: svima je ipak

okretnica
Strongman
Ti prva zvanicna voznja pa u pljacku i harac. Kao Zemunci. A jos i sluzbene legitimacije imate.


pa nije da je bas bila pljacka... harac...recimo da se to tako zvalo...dok su rahmetli Osmanlije bili na ovim prostorima... i da znas...ne bih voleo da sam kao "zemunci"...i ne samo zbog toga sto bih bio prinudjen da zivim u trznom centru i da mi u goste dolaze razni...("...ka pecini se videlo mnostvo stopa kako ulaze... a ni jedna da izadje..." vec zbog velike familije...sto znane sto ne znane... znas Brate Strongmane... :)




Razumem brate. Vazi brate. Ajde pisemo se brate. Razumes brate, familije mi... Brate
okretnica okretnica 13:15 10.12.2007

Re: svima je ipak

Strongman

Razumem brate. Vazi brate. Ajde pisemo se brate. Razumes brate, familije mi... Brate


Da...Brate...kapirash...brate...isposhtovao si me brate...poshtenja mi brate...i ja cu tebe brate...
Strongman Strongman 13:21 10.12.2007

Re: svima je ipak

Ej brate.. Idem sada, dosli mi neki ortaci iz Svice. Imam neku robu, brate... Ludilo brate.

Javi se da te ispostujem brate. Razumes.
okretnica okretnica 16:37 10.12.2007

Re: svima je ipak

Vidi ako imaju neke cuke povoljno pa da radimo shemu brate!


Brate! Respect!
Gorstak Gorstak 16:59 10.12.2007

Sad moram i ja da se umešam

Brate! Respect!

Munze konza tebra!
okretnica okretnica 08:35 11.12.2007

Re: Sad moram i ja da se umešam

Razgovaraju 2 Zemunca... i kaze jedan...E brate...znas da se nekad Munze zvao Zemun?!?

Ajde?!?

Dacka Dacka 11:57 10.12.2007

cccccccc

..Koliko vestih vozaca na jednom mestu...sreca pa svi znaju da voze.
Strongman Strongman 12:37 10.12.2007

Re: cccccccc

Dacka
..Koliko vestih vozaca na jednom mestu...sreca pa svi znaju da voze.


Ja sam vozac od skora. Ima godinu dana.
Gorstak Gorstak 12:50 10.12.2007

Vozači početnici

Stronge,
Vidim da se mnogi blogeri hvale svojim ilegalnim vozačkim iskustvom, pa rekoh ajde i ja da ispričam priču (taze).
Kako je moj auto postao nekretnina i otišao majstoru na istinu bio sam prinuđen preko vikenda da se koristim blagodetima GSP-a (Gradsko Saobraćajno Preduzeće). Pošto je mnogo vremena prošlo od poslednjeg korišćenja GSP-a bilo mi čak i interesantno. Svašta može da se vidi i čuje. Autobus je uglavnom pun penzionera i učenika. Ma ko na ekskurziji, svi se nešto smeju, dobacuju. Ovi stariji vrte politiku (Kosmet, Rusija, Hag...). Ko neki naši VIP-ovci.
Vozim se ja tako i bacim, slučajno, pogled na vozača, a ono majstor klopa picu sa obe ruke, a klincu (cca 10god) dao da upravlja autobusom. Mislim se ja, ma zna mali, vidiš kako sigurno ulazi u krivinu, ma nema frke, al mi proradi živac setih se da nisam osiguran pa mi bezveze da jeftino dam život. Odem do majstora i kažem svoju muku: Ej, čoveče nemoj klinac da vozi putnike. Ajd što je noć i kiša nego ima mnogo putnika. A on će (sa picom u rukama i ustima): Evo, evo samo da pojedem ovo. Zna mali.
A za vreme naše priče mali pretero autobus preko Slavije. Da ponovim kiša, noć, a mali stoji pored vozača i legao na volan da dohvati jer treba skrenuti ovo čudovište. Majstor menja brzine, koči i otvara/zatvara vrata. A meni totalno nadrealno. Ne mogu da verujem gde se nalazim. Napolju kiša pa mi se ne izlazi. Uhvatiš se čvrsto i pažljivo pratiš moguće situacije.

Sad pitanje: Jel ima neko od blogera da se pohvali, kao ovaj klinja, da je ćero pun bus kroz Slaviju sa nepunih 10god.? Ja cenim da će mali odmah da polaže za helikopter. Šta B ili C kategorija. Ta hajte molim vas.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana