Moj grad

Ako je sve to demokratija, dosta mi je demokratije

Vojislav Stojković RSS / 10.10.2010. u 16:17

Šta reći?!?!?

Ne znam šta ćete reći vi u vezi današnjeg rušenja centra Beograda,  ali ja mogu samo da ponovim ono isto što sam više puta  rekao i napiso na ovm istom mestu .

Dosta  mi je protesta, okupljanja, štrjkova, mitinga i kontramitinga, vojnih i drugih parada, molebana, litija, blokada pruga, puteva i, naravno, raskrsnice Nemanjine i Knez Miloševe u Beogradu. Dosta mi je i svečanih dočeka naših sportista posle velikih pobeda ispred Skupštine grada, razdraganih i razuzdanih navijača sa klubskim i nacionalnim zastavama. Dosta mi je patriotskog, nacionalnog, demokratskog, antidemokratskog i svakog drugog ispoljavanja nezadovoljstva ili zadovoljstva kojima se ruši, pljačka i stvara saobraćajni haos i kolaps u Beogradu,  gradu u kome  živim.

 

21155628114cb1d0e6f26b3394660424_450x300.jpg 

Ako je sve to demokratija, dosta mi je i demokratije.

 



Komentari (186)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 03:00 11.10.2010

Re: Koliko ja kapiram neke stvari

Slažem se sa Wuom


Slazem se sa Wuom i niccolom.
gospodin_ne gospodin_ne 17:52 10.10.2010

Nasilje nije demokratija

Demokratija nije perfektna ali je danas radjeno na njenom poboljsanju.
Cestitam...

gedza.73 gedza.73 17:55 10.10.2010

Kazna

Odgovornost je na drzavi da kazni izgrednike i huligane i da radi na ozbiljnoj edukaciji gradjana kad su slobode uopste i seksualne slobode u pitanju.

Ovima, što su pohapslili, solidarno rapodeliti troškove sređivanja grada.

I narediti da volonterski rade za potrebe queeria centra. Uz nadgledanje službenog lica koji će oni da plate iz svog džepa.

baroniknez baroniknez 17:58 10.10.2010

profiteri...

...su clanovi organizacija koje su porazbijali beograd manipulisuci klincima i clanovi organizacije koja je upala na gej paradu i uzvikivala "asi, asi kapitalista".

i jedni i drugi su huligani koje nije briga za gejeve i necija prava nego za to da pozivaju na demoliranje i isto rade
Doctor Wu Doctor Wu 18:00 10.10.2010

Zatvorite nalog

Doctor Wu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:17 10.10.2010

Re: profiteri...

...su clanovi organizacija koje su porazbijali beograd manipulisuci klincima i clanovi organizacije koja je upala na gej paradu i uzvikivala "asi, asi kapitalista".

i jedni i drugi su huligani koje nije briga za gejeve i necija prava nego za to da pozivaju na demoliranje i isto rade

cccc, crni barone...
šta pričaš?
to su anarhisti a ne huligani.
oni nisu protiv ljudskih prava, oni su protiv države.

jel si bio tamo?
jel si ikada sa bilo kim od njih razgovarao?
ne, nisu upali, ušli su regularno, kao i svi mi i to obeleženi žutim trakama i pregledani do gole kože.
baroniknez baroniknez 19:41 10.10.2010

Re: profiteri...

Bosko Obradovic iz Srpskih dveri kao organizator danasnjeg nasilja, zaustavite snimak na 0:26




to su anarhisti a ne huligani.
oni nisu protiv ljudskih prava, oni su protiv države.


zasto danas nisu bili protiv drzave pa lepo da su rekli: nama ne trebaju drzavni policajci, evo mi cemo da odemo van kordona?

jel si bio tamo?
jel si ikada sa bilo kim od njih razgovarao?

da
da


ne, nisu upali, ušli su regularno, kao i svi mi i to obeleženi žutim trakama i pregledani do gole kože.


ma usli su oni regularno pa zloupotrebili medijsku paznju da propagiraju svoje nasilje: mrznju prema onim vlasnicima koji poseduju imovinu a nije njihova, zatim mrznju protiv svakog ko je vernik, pa i onog svestenika danas koji je rizikujuci svoj zivot stao izmedju huligana i policajaca, dok su anarhisti vodili svoju borbu dok ih cuva milicija

to je egzoticna vrsta anarhista, treba ih staviti u muzej i preispitati definiciju anarhizma koji je uvek protiv policije (sada vidim da nije bas svaki)
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:45 10.10.2010

Re: profiteri...

pa i onog svestenika danas koji je rizikujuci svoj zivot stao izmedju huligana i policajaca

već sam napisala da je novinarka pratila grupu ovih finih tolerantnih od hrama do nekog mesta sukoba. a grupa je predvođena sveštenicima i monasima.
nije on stao između. on je vodio te "vernike".

baroniknez baroniknez 19:49 10.10.2010

Re: profiteri...

Exitus Letalis
pa i onog svestenika danas koji je rizikujuci svoj zivot stao izmedju huligana i policajaca

već sam napisala da je novinarka pratila grupu ovih finih tolerantnih od hrama do nekog mesta sukoba. a grupa je predvođena sveštenicima i monasima.
nije on stao između. on je vodio te "vernike".




nasilnike je predvodio svestenik koji je rascinjen. to sto je nosio mantiju nista ne znaci. pa i neki likovi su danas nosili anarhisticke zastave, pa eto zaklanjali su se iza policije.

svestenik o kojem je rec je protojerej Miodrag Popovic i svaka mu cast i tu vest mozete pronaci na internetu

Neposteni ste jer coveka diskvalifikujete iako je stao danas da vas zastiti od huligana. smeta vam samo to sto je svestenik.
Jelena Gall Jelena Gall 19:10 10.10.2010

Parada srama

Organizatori kontraparade:



A o očekivanim reakcijama:

Prve izjave gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa najavljuju moguću reakciju većinske javnosti, koja će na posredan ili neposredan način optužiti homoseksualce za provokaciju i izazivanje dodatnog animoziteta prema njima. Gradonačelnik prestonice Srbije je, optužujući žrtvu za izazivanje nasilja, ponovio reči mitropolita Amfilohija i tako zatvorio krug bezumlja, koji je Beograd ove nedelje još jednom pretvorio u zastrašujuću ljudsku nastambu.
Peščanik.
Fantastičan tekst, uzgred, vredi ga pročitati celog.
Zen Master Zen Master 19:28 10.10.2010

Re: Parada srama

Jelena Gall
Organizatori kontraparade:



A o očekivanim reakcijama:

Prve izjave gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa najavljuju moguću reakciju većinske javnosti, koja će na posredan ili neposredan način optužiti homoseksualce za provokaciju i izazivanje dodatnog animoziteta prema njima. Gradonačelnik prestonice Srbije je, optužujući žrtvu za izazivanje nasilja, ponovio reči mitropolita Amfilohija i tako zatvorio krug bezumlja, koji je Beograd ove nedelje još jednom pretvorio u zastrašujuću ljudsku nastambu.
Peščanik.
Fantastičan tekst, uzgred, vredi ga pročitati celog.


Vredelo bi prvo pročitati izjave koje je dao Djilas u celosti pa onda palamuditi na temu: Ko drugovi drugačije kaže taj kleveće i laže !?!
Ali bogo moj ništa lepše od neo liberalnog fažizma koji bilo kakvu primedbu svetlom putu u budućnost po običaju svrstava na onu drugu stranu uz Obraz, Dveri, 1389 i neizbežnu mirodjiju u svakoj čorbici zvanu Amfilohije.
Ne znam kako ti ali ja sam navikao da mislim svojom glavom valjda zato jer ne usvajam mišljenja raznih komiteta već mislim drugačije. Prema tome dabome imam gomilu divnih prijatelja i prijateljica iz LBGT populacije i zaista ne shvatam šta su oni dobili sa ovom paradom ali kao hajde verovatno sam zatucan pa mi nije jasno.
Da bi ti ovakvu manifestaciju kao što je gay parada imao u Beogradu prvo treba dugogodišnjom edukacijom suzbiti otpor ovdašnje zaostale patrijahalne sredine a usput satrti i pozatvarati sve te morone iz navijačko obrazovskih hordi pa tek onda organizovati paradu kao jednu veselu manifestaciju bez kordona, tuče i blokade grada.
By the way što se mene tiče parada može da bude i svake prve subote u mesecu ni najmanje mi u bilo kom pogledu ne smeta kao takva, a i što bi !??
maksa83 maksa83 19:34 10.10.2010

Re: Parada srama

Organizatori kontraparade:

U bre, pa ono je Betmen lično...
Bili Piton Bili Piton 19:38 10.10.2010

Re: Parada srama

Zen Master
Prema tome dabome imam gomilu divnih prijatelja i prijateljica iz LBGT populacije i zaista ne shvatam šta su oni dobili sa ovom paradom ali kao hajde verovatno sam zatucan pa mi nije jasno.


Dobili su što i drugi gradjani - svest o tome da država može da ih zaštiti od nasilja, kad hoće. Prosto rečeno.

A pošto je država njima lično u ovom slučaju stala iza ledja, dobili su samim tim i više od drugih gradjana.

JJ Beba JJ Beba 19:46 10.10.2010

Re: Parada srama

Fantastičan tekst, uzgred, vredi ga pročitati celog.

meni iz tog teksta ovaj deo zvuči zastrašujuće " portparolka DS, Jelena Trivan, iz polupanog i zapaljenog sedišta zgrade u Krunskoj vapije za pravnom državom...ako ona vapije za pravnom državom koju je sama sa svojom partijom stvorila šta mi mali da se nadamo od iste?
ivankagrump ivankagrump 20:01 10.10.2010

Re: Parada srama


Vredelo bi prvo pročitati izjave koje je dao Djilas u celosti pa onda palamuditi na temu: Ko drugovi drugačije kaže taj kleveće i laže !?!


Pa u celosti je to rekao, gostujuci u 2. dnevniku na RTSu. Da ce posle ovoga homofobija biti jos veca i da homoseksualci svoja zakonska prava treba da ostvaruju na nacin koji nece isprovocirati ovakvo rusenje Beograda.

Moram da idem sad, zagorece mi vecera pa cu isprovocirati muza da me odere od batina...
Zen Master Zen Master 20:27 10.10.2010

Re: Parada srama

ivankagrump

Vredelo bi prvo pročitati izjave koje je dao Djilas u celosti pa onda palamuditi na temu: Ko drugovi drugačije kaže taj kleveće i laže !?!


Pa u celosti je to rekao, gostujuci u 2. dnevniku na RTSu. Da ce posle ovoga homofobija biti jos veca i da homoseksualci svoja zakonska prava treba da ostvaruju na nacin koji nece isprovocirati ovakvo rusenje Beograda.

Moram da idem sad, zagorece mi vecera pa cu isprovocirati muza da me odere od batina...


A biće manja mislim homofobija jel da drugovi komunisti ?!!
Koliko vidim u vašim redovima preovladjuje kloniran mentalni sklop onih crvenih gologuzana koji su najahali 1945 sa sličnim glupim tripovima da pošto je nešto moglo u divnom SSSR-u da će isto tako da može i kod nas, ne pitamo kolko košta.
Kada bi za promenu uključili poneku moždanu ćeliju i razmislili o svemu možda bi vam se javilo da ova sredina kao takva još nije spremna za ovakvu manifestaciju te da će ista dovesti do lupanja i pizdarija ali koga briga bitno je da je ostvarena tupava forma za suštinu ima vremena...
Treba prvo rešiti problem homofobije i netolerancije prema drugačijem u ovoj zaostaloj sredini drugovi i drugarice a ne mahati parolama i velikim rečima jer one ne rešavaju probleme !?


ivankagrump ivankagrump 20:48 10.10.2010

Re: Parada srama

Ne mora da bude manja homofobija, ali ce biti vece zaziranje od nasilja nad LGBT osobama - sto se mene tice, za pocetak dovoljno.
Domazet Domazet 21:14 10.10.2010

Pa da sednemo i poprichekamo...

Zen Master
Jelena Gall
Organizatori kontraparade:



A o očekivanim reakcijama:

Prve izjave gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa najavljuju moguću reakciju većinske javnosti, koja će na posredan ili neposredan način optužiti homoseksualce za provokaciju i izazivanje dodatnog animoziteta prema njima. Gradonačelnik prestonice Srbije je, optužujući žrtvu za izazivanje nasilja, ponovio reči mitropolita Amfilohija i tako zatvorio krug bezumlja, koji je Beograd ove nedelje još jednom pretvorio u zastrašujuću ljudsku nastambu.
Peščanik.
Fantastičan tekst, uzgred, vredi ga pročitati celog.


Vredelo bi prvo pročitati izjave koje je dao Djilas u celosti pa onda palamuditi na temu: Ko drugovi drugačije kaže taj kleveće i laže !?!
Ali bogo moj ništa lepše od neo liberalnog fažizma koji bilo kakvu primedbu svetlom putu u budućnost po običaju svrstava na onu drugu stranu uz Obraz, Dveri, 1389 i neizbežnu mirodjiju u svakoj čorbici zvanu Amfilohije.
Ne znam kako ti ali ja sam navikao da mislim svojom glavom valjda zato jer ne usvajam mišljenja raznih komiteta već mislim drugačije. Prema tome dabome imam gomilu divnih prijatelja i prijateljica iz LBGT populacije i zaista ne shvatam šta su oni dobili sa ovom paradom ali kao hajde verovatno sam zatucan pa mi nije jasno.
Da bi ti ovakvu manifestaciju kao što je gay parada imao u Beogradu prvo treba dugogodišnjom edukacijom suzbiti otpor ovdašnje zaostale patrijahalne sredine a usput satrti i pozatvarati sve te morone iz navijačko obrazovskih hordi pa tek onda organizovati paradu kao jednu veselu manifestaciju bez kordona, tuče i blokade grada.
By the way što se mene tiče parada može da bude i svake prve subote u mesecu ni najmanje mi u bilo kom pogledu ne smeta kao takva, a i što bi !??

Da bi bilo mirnih Pride parada i da bi zatim prestala potreba za njima a onda i one same mora, izgleda, biti ovakvih parada. I shto je josh mnogo, mnogo, vazhnije mora biti reakcije javnosti.
dali76 dali76 19:24 10.10.2010

najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

Moj Jeremija
Demokratija je ipak samo najmanje nesavrsena forma vladavine nas nesavrsenih ljudi.
Ono sto ja zamjeram tvom tekstu je u neku ruku podvlacenje znaka jednakosti izmedju ovih sto ruse,pale, pljackaju u ime porodicnih vrednosti I onih ljudi koji zele da imaju pravo na to da budu drugaciji od vecine.
Zivim u teksasu koja je prilicno konzervativna sredina gdje se parade ponosa odrzava svake godine.
Ljudi koji se protive ovome izadju na ulicu sa transparentima , vecinom religijskim, kojim pokazuju zasto su protiv gay rights.
Na tome se sve zavrsi.
Neki ljudi misle da gay rights ugrozavaju vrednosti familije drugi ljudi misle da su gay rights dio vrednosti civiliziranog tolerantnog drustva.
Svako ima pravo da misli,da nosi parole, da pisti u pistaljke,al niko nema pravo da tuce drugog jer misli drugacije.
Drzava ima sansu da pohapsi vinovnike, vodje, I sve one koji su sebi dali za pravo da svoje vidjenje pravde dijele sipkama,kamenicama, blokovima,paljevinama.
Kad ti ljudi dobiju osam godina zatvora , onda ce “sutra” neki novi huligani razmisliti dva put pre nego sto uzmu stanglu u ruke da dijele pravdu.Vjerujem da medju teksasanima ima poprilican broj mladih clanova extremno desnicarskih organizacija koji bi rado uzeli “pravdu”, tj stanglu u svoje ruke, ali znaju da ce za to debelo platiti.
Ljudi smo nismo andjeli.
Da smo andjeli ne bi nam drzava ni trebala.
P.S.
Mislim da je izjava gradonacelnika jedna velika sramota .
Kao sto je natasa nesto slicno ovdje rekla, ispada da bi gradonacelnik pozvao devojke da ne nose suvise kratke suknje kako bi smanjio broj silovanja u gradu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:41 10.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

Mislim da je izjava gradonacelnika jedna velika sramota .

naravno.
koga uopšte zanima njegovo privatno mišljenje.
on je gradonačelnik svih građana, pa i onih čije vrednosti ne deli, kako kaže.

da mu nisu polupali stranku, pitanje je dal bi i ovoliko rekao protiv ovih desničarskih bandi.
JJ Beba JJ Beba 19:50 10.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

Mislim da je izjava gradonacelnika jedna velika sramota .

sramota samo takva. odvratna je, homofobična.
UA Đilas!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:54 10.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

dali76
Moj Jeremija
Demokratija je ipak samo najmanje nesavrsena forma vladavine nas nesavrsenih ljudi.



Slažem se sa tobom, Dali. I ovaj blog mi je prilično razočaravajući, mada smeo bih da se zakunem da Jeremija nije od onih namrgodjenih likova koji su iz blokiranih tramvaja gledali i psovali demonstrante, u vreme Miloševića, ili se kolima zaletali u masu, iznervirani jer ne mogu da prodju. I kojima je to sve isto; pederi i molebani koji pljačkaju patike, demonstranti koji se bune zbog ukradenih izbora i pavijani koji pale ambasade. Jeste da je posledica po žardinjere i kontejnere uvek ista, ali nisam primetio da su ih pederi porazbijali i isprevrtali, niti da su se na policiju bacali kamenjem i psovkama.

Nego, zipa ovo, sa konvencije Demokratske stranke, gde sam se nagledao tih likova sa antigej transparentima koji drže govorancije na ćoškovima ulica i izbacuju takav govor mržnje i izgledaju stvarno strašno i preteće, da je mene bilo frka da ih slikam. Ali ih ovde manjeviše niko ne zarezuje, jer a) budala ima svuda i b) ne nasrću na prolaznike.




angie01 angie01 20:03 10.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

Mislim da je izjava gradonacelnika jedna velika sramota .


od kada to gradonachelnik iz fotelje javno izkazuje svoje privatno mishljenje, zar njega funkcija i zakonske normative ne obavezuju da ima barem PR sluzbu, koja ce da mu skockava neke pristojnije izjave!?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:23 10.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

dali76
Moj Jeremija

Ono sto ja zamjeram tvom tekstu je u neku ruku podvlacenje znaka jednakosti izmedju ovih sto ruse,pale, pljackaju u ime porodicnih vrednosti I onih ljudi koji zele da imaju pravo na to da budu drugaciji od vecine..

Moj mladi prijatelju, ne znam kako si uspeo da vidiš taj znak jednakosti, jer on ne postoji.

Država Srbija, odnosnoo njena nejaka i smušena vlast i njene nejake institucije, je slaba država i njene institucije su slabe. Ona, nažalost, nije u stnju da podnese sve izazove novih ljudskih prava, a koje druge, daleko jače države EU, pa i Teksas u kome ti živiš, mogu.
Srbija, nažalost, ne može.

Na njena nejaka demokratska pleća, drugi joj nameću teret koji ona, i njene nejake institucije, još uvek nisu u stanju da izdrže.

Vi Srbi, koji živite izvan Srbije, kao ni institucije EU, ni SAD, to nikako da shvatite.

Ima ona priča, iz starih čitanki, gde na mršavog magarca tovare prevelik tert, i on, jadnčak, crkne.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:12 10.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

Jeremija
Vi Srbi, koji živite izvan Srbije, kao ni institucije EU, ni SAD, to nikako da shvatite.

Ima ona priča, iz starih čitanki, gde na mršavog magarca tovare prevelik tert, i on, jadnčak, crkne.


Ja mislim da se vi tu u Srbiji mnogo prenemažete, oko svega, i ko neke strine ste. I na sve moguće fazone se vadite, samo da ne mora ništa da se menja ili radi. Zato je deset godina i prošlo od Slobe, a opet ista sranja na ulicama.

dali76 dali76 21:54 10.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

Razumijem ja tebe Vojislave, ali razumi I ti mene da Srbija odnekle mora krenuti.
Drzava mora pokazati da je jaca od huligana, jer ako to nije,onda drzave nema.
Sezdesetih godina proslog vijeka americki ustavni sud je donio odluku da je rasna segregacija neustavna.
Ogromna vecina naroda ovdje na jugu ukljucujuci I vlast na nivou drzava je bila otvoreno protiv.
Unatoc takvoj situaciji ili ako hocemo takvom raspolozenju drustva ovde na jugu, americka administracija je poslala vojsku da obezbedi postovanje sudske odluke.
Dakle, drzava je morala vojskom da garantuje sprovodjenje zakona.
Protivnic ovakve odluke su tad govorili da je ona opasna po drzavu jer njene institucije nisu spremne suociti se sa tolikim nezadovoljstvom drustva.
Mogli bi reci da su protivnici desegregacije imali argument slican tvom.
Da budemo fer moze se postaviti pitanje zasto su amerikanci cekali ceelih stotinu godina da svojim crnim sugradjanima obezbede ono sto su toboze dobili pobjedom sjevera u krvavom gradjanskom ratu?
Ako znamo da su bjelci manje vise imali slicne stavove o crncima , onda dolazimo da je tvoj argument “fair enough” odnosno da su Ameri ipak cekali da izgrade jake institucije )il ako hoces uranili svog magarca da ne skapa pod prevelikim teretom potreba za ljudskim pravima).
Elem, ako si t I u pravu a mi Srbi van Srbije ne svatamo problem,ja pitam odakle krenuti?
Odakle krenuti stvarati jake institucije, dokle tolersati tolerisati ljudima kji pravdu dijele stangama, sipkama, blokovima, I koliki je rizik ovakve tolerancije drzave prema samoproglasenim pravdoljubivim grupama kojima je nasilje jedini nacin komunikacije?
Moje skromno misljenje je da je upravo taj rizik poguban za razvoj jakih institucija drzave a ne obratno.
Mislim da drzava ima ogromnu sansu da pokaze da je pravo na okupljanje I drugacije misljenje neprikosnoveno pravo te da je svaki vid nasilja nedopustiv I jos vaznije strogo kaznjiv.
P.S.
uBgd danas nije bilo mitinga I kontramitinga ; bio je protest I bili su nasilnici koji su rusili,palili, pljackali, I voljn da tuku policiju I one koji su drugaciji od njih..
Ovo bi ,po meni, trebao biti stav svakog od nas bez obzira slagali se mi oko vrednosti porodice ili vrednostima koje donose gay rights.
To je linija koju u tvom tekstu nasao nisam pa sam zakljucio,mozda pogresno,da si nesvesno stavio tu znak jednakosti.
Iako svestan da mi “stranci” smo malo hendikepirani u pogledu prava da pisemo o zemlji iz koje smo izasli I kojoj ne placamo porez , ne mislim da smo hendikepirani u pogledu razumijevanja problema.
PSS
Slazem se sa Srdjanom I ne vjerujem da je Jeremija jedan od onih koji je svojim pisanjem doprinio ovakvoj situaciji.
Necu da ulazim u ove licne fajtove,ali ja Jeremiju ne znam kao takvog.
die hard die hard 22:30 10.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih


Na njena nejaka demokratska pleća, drugi joj nameću teret koji ona, i njene nejake institucije, još uvek nisu u stanju da izdrže.


Nejake su jer se time i ne bave, a ne bave se jer ih bas zabole.
Malopre se onaj nejaki Skabo-Beogradski sindikat tako slatko izlupetao u Utisku nedelje da je to bilo mucno slusati.Ne ume covek recenicu normalnu da sastavi, a taj je kao pametan ( satro, naravno ).On je kao neki predstavnik te porodicno-tradicionalne Srbije.Muka za gledati.
Bonner Bonner 22:36 10.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

Vojislav Stojković

Država Srbija, odnosnoo njena nejaka i smušena vlast i njene nejake institucije, je slaba država i njene institucije su slabe. Ona, nažalost, nije u stnju da podnese sve izazove novih ljudskih prava, a koje druge, daleko jače države EU, pa i Teksas u kome ti živiš, mogu.Srbija, nažalost, ne može.Na njena nejaka demokratska pleća, drugi joj nameću teret koji ona, i njene nejake institucije, još uvek nisu u stanju da izdrže.Vi Srbi, koji živite izvan Srbije, kao ni institucije EU, ni SAD, to nikako da shvatite.Ima ona priča, iz starih čitanki, gde na mršavog magarca tovare prevelik tert, i on, jadnčak, crkne.


Kakva nova ljudska prava? Sta je tu novo i nepoznato?

Neka vezba pleca i ostale misice, a pre svega neka malo napne mozdane vijuge, posla na pretek a "mi lako cemo" sistem moze da se zaboravi.

Ali ima i alternativa, i vezbanju i radu i EU i ljudskim pravima a ona se zove ambis, konacan i ireverzibilan, pa izvolte izaberite.

blogovatelj blogovatelj 03:10 11.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

mislim da se vi tu u Srbiji mnogo prenemažete, oko svega, i ko neke strine ste. I na sve moguće fazone se vadite, samo da ne mora ništa da se menja ili radi


Potpisujem i preporucujem.
Ko hoce da uradi nesto trazi nacin. Ko nece, trazi opravdanje.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:24 11.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih


dali76

Slazem se sa Srdjanom I ne vjerujem da je Jeremija jedan od onih koji je svojim pisanjem doprinio ovakvoj situaciji.



dali76, hvala na poverenju, ne znam ima li potrebe da još jednom ponovim da nikada nisam napisao ni jednu reč protiv seksualnih i drugih manjina i da, naravno, nikada nisam svojim pisanjem pozivao na nasilje.

Ono o čemu imam drugačije mišljenje od pristalica parade ponosa je sledeće:
Mislim da parade ponosa, kada je reč o Srbiji, nisu dobar put kojim će seksualne manjine uspeti da ostvare svoja prava.
Kopiranje prakse iz drugih zemlja u Srbiji ne daje rezultate.
Bonner Bonner 09:30 11.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

Vojislav Stojković

...Mislim da parade ponosa, kada je reč o Srbiji, nisu dobar put kojim će seksualne manjine uspeti da ostvare svoja prava.Kopiranje prakse iz drugih zemlja u Srbiji ne daje rezultate.


Ajde onda da se nista ne kopira iz drugih zemalja, sta ce internet u Srbiji, pobacajte svi ves masine, televizore, telefone iz kuca, prestanite da se vozite kolima, autobusima, ne ide to u Srbiji, sve to je preuzeto iz drugih zemalja pa jos i zapadnijih, sta ce to Srbima???

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:40 11.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

Da bi mlade, a i starije generacije, prihvatile homoseksualce i pripadnike drugih manjinskih opredeljenja kao sebi ravne, iako drugačije, bilo je potrebno i nužno mnogo toga uraditi pre parade ponosa - u školama, edukacijom, u medijima... kompleksan je to problem, veoma.
medjutim92 medjutim92 10:20 11.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

blogovatelj
mislim da se vi tu u Srbiji mnogo prenemažete, oko svega, i ko neke strine ste. I na sve moguće fazone se vadite, samo da ne mora ništa da se menja ili radi


Potpisujem i preporucujem.
Ko hoce da uradi nesto trazi nacin. Ko nece, trazi opravdanje.


A pazi ovu logiku:

Beograd ima milion ipo stanovnika.

Od toga su recimo 10% LBGT osobe. To je 150 000.

Da je 10% od tih 10% izašlo na ulice, niko im ništa ne bi mogao.

Ovako, pojavilo se 1000 ljudi, i to zajedno sa anarhistima, ne-LBGT osobama, LBGT osobama koje su došle sa strane, i što bi u Miloševićevo vreme RTS rekao, slučajni prolaznicima i šetači pasa. Što će reći, razumno je pretpostaviti da su polovina učesnika bile LBGT osobe iz Beograda.

500 od 150 000, malo. Sloboda se tako ne osvaja.

6000 navijača i nekih drugih su izašli da se bore za ono u šta veruju, spremni da dobiju po nosu od policije, da odu u zatvor na koji dan. Samo 500 LBGT osoba iz Beograda je izašlo da se bori za svoja prava, uz nikad jače mere zaštite. Kad izađu i oni ostali, parada će da uspe.

Meni je ova logika skroz u redu. Slaže se i sa tim što ti pričaš o opravdanjima. Ali opet očekujem da za ovo budem ispljuvan kao relativizator..
valhalen valhalen 12:41 11.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

Dali, svaka ti je zlatna. Poredjenje sa desgregacijom je sasvim na mestu.

Moje skromno misljenje je da je upravo taj rizik poguban za razvoj jakih institucija drzave a ne obratno.
Mislim da drzava ima ogromnu sansu da pokaze da je pravo na okupljanje I drugacije misljenje neprikosnoveno pravo te da je svaki vid nasilja nedopustiv I jos vaznije strogo kaznjiv.


Tačno tako, ako bi zakoni regulisali samo ono što se već ionako poštuje, ne bi nam ni bili potrebni. Vladavina zakona se ne zavodi tako što se čeka da društvo samo od sebe sazri, nego tako što država aktivno sporovodi zakon i kažnjava prestupnike. Tek u takvim uslovima, može se govoriti o daljoj edukaciji i razvoju tolerantnijeg društva.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:12 11.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

medjutim92


A pazi ovu logiku:

Beograd ima milion ipo stanovnika.

Od toga su recimo 10% LBGT osobe. To je 150 000.

Da je 10% od tih 10% izašlo na ulice, niko im ništa ne bi mogao.



Ne znam koji je procenat LBGT osoba, ali sam siguran da većina LGBT osoba ne smatra paradu najboljim načinom borbe za svoja seksualna prava.

Sve to sa paradom, kada je reč o zemljma u tranziciji, dakle državama koje čekaju na prijem u EU, mnogo toga je prilično ispolitizovano, reč je o jednom vidu provere reakcije većine na manjinska prava. Građani Srbije, nažalost, juče nisu prošli tu proveru.
blogovatelj blogovatelj 14:05 11.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

Beograd ima milion ipo stanovnika.

Od toga su recimo 10% LBGT osobe. To je 150 000


Posao si od potpuno pogresne cinjenice. Te price o 10% su netacne.Takodje, brojevi su potpuuno nebitni.
1. Ako LDP ima pravo da demonstrira, a ima...
2. Ako u Pazaru imaju pravo da nose turske barjake, a imaju...
3. Ako Srbi sa Kosova imaju pravo da demonstriraju, a imaju (ima ih kudikamo manje od 10% ukupne populacije trenutno)
4. Ako bilo ko sme da demonstrira...
Onda sledi sta?
I pederi i lezbejke to smeju, zasto ne bi smeli?! I ne sme im dlaka sa glave faliti.
Naravno da i oni kojima demonstracije pedera smetaju mogu da demonstriraju.
Ali ne smeju da bacaju kamenje, ne smeju da lome izloge itd... U tome je problem, u cinjenici da je stoka pokusala da uzme zakon u svoje ruke i da drugome sudi!
medjutim92 medjutim92 16:48 11.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

blogovatelj
Posao si od potpuno pogresne cinjenice. Te price o 10% su netacne.Takodje, brojevi su potpuuno nebitni.


Bitni su, itekako. Nije tačno 10%, ali je bilo mnogo zgodnije za račun, inženjerska aproksimacija. Broj je tu da pokaže da ima mnogo ljudi koje bi ovo trebalo da zanima, ali nisu došli.

blogovatelj
I pederi i lezbejke to smeju, zasto ne bi smeli?! I ne sme im dlaka sa glave faliti.


Naravno da imaju pravo da demonstriraju, kao i svi drugi građani.

Meni nije jasno gde su ostali i zašto neće da koriste svoje pravo, zašto se povlače pred protivnicima. Kad se ne budu povlačili, onda će imati šansu da pobede u svojoj borbi.

To da li je onima koji sede kući problem u načinu borbe, protivniku, osudi društva ili čemu već, ostavljam nekom trećem..

blogovatelj
U tome je problem, u cinjenici da je stoka pokusala da uzme zakon u svoje ruke i da drugome sudi!


А кад Га једнако питаху, исправи се и рече им: Који је међу вама без греха нека најпре баци камен на њу. (Јов 5:12)
filantrop filantrop 20:08 11.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

dali76, hvala na poverenju, ne znam ima li potrebe da još jednom ponovim da nikada nisam napisao ni jednu reč protiv seksualnih i drugih manjina i da, naravno, nikada nisam svojim pisanjem pozivao na nasilje.


a evo i tvog nesto malo modifikovanog komentara originalnog bloga koji ti je moderator skinuo, pa neka sama blogojavnost proceni o cemu se radi:

http://blog.b92.net/text/13594/Kuda-ide-ovaj-svet/#k751368

a ja najlepse zahvaljujem blogodrugaru na pomoci
kao i vremenskoj razlici
vishnja92 vishnja92 20:22 11.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

srdjan.pajic
Jeremija
Vi Srbi, koji živite izvan Srbije, kao ni institucije EU, ni SAD, to nikako da shvatite.

Ima ona priča, iz starih čitanki, gde na mršavog magarca tovare prevelik tert, i on, jadnčak, crkne.


Ja mislim da se vi tu u Srbiji mnogo prenemažete, oko svega, i ko neke strine ste. I na sve moguće fazone se vadite, samo da ne mora ništa da se menja ili radi. Zato je deset godina i prošlo od Slobe, a opet ista sranja na ulicama.



pajicu :)))


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:26 11.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

filantrop
dali76, hvala na poverenju, ne znam ima li potrebe da još jednom ponovim da nikada nisam napisao ni jednu reč protiv seksualnih i drugih manjina i da, naravno, nikada nisam svojim pisanjem pozivao na nasilje.


a evo i tvog nesto malo modifikovanog komentara originalnog bloga koji ti je moderator skinuo, pa neka sama blogojavnost proceni o cemu se radi:

http://blog.b92.net/text/13594/Kuda-ide-ovaj-svet/#k751368

a ja najlepse zahvaljujem blogodrugaru na pomoci
kao i vremenskoj razlici



Lepo što si me podsetio na taj moj komentar. Međutim, ne vidim i dalje šta u tome smatraš za sporno.

Godine 1973. homoseksualnost je uklonjena sa liste mentalnih oboljenja prvo u SAD, a taj primer sledile su i zemlje zapadne Evrope.

Ključnu ulogu u sklanjanju homoseksualnosti kao poremećaja imao je dr Robert Spitzer, profesor psihijatrije na Univezitetu Kolumbia. Dr Spitzer je vremenom promenio mišljenje, pa je 1980. vratio homoseksualnost na popis poremećaja, ali je već 1986. ona opet uklonjena. Isti dr Spitzer je, 2001. i 2003. objavio svoju analizu izlečenja homoseksualaca, na temelju 200 slučajeva izlečenih homoseksualaca i lezbijki i ponovo zatražio vraćanje homoseksualnosti na listu bolesti.

U tom komentaru,a i sada, kažem da je pitanje različitih manjinskih seksualnih opredeljenja (parafilija) u nauci i dalje otvoreno, te da se konvencijom stvari menjau čas na jednu, čas na drugu stranu.
Tako je još od vremena antičke Grčke, ako ne i od ranije.
Bili Piton Bili Piton 20:28 11.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

vishnja92


pajicu :)))




Jel viš ti to kako i antipušač ume da opali vaspitnu samo kad oće? Ko bi reko

Nothing in this world is what it seems
filantrop filantrop 20:41 11.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

Vojislav Stojković
filantrop
dali76, hvala na poverenju, ne znam ima li potrebe da još jednom ponovim da nikada nisam napisao ni jednu reč protiv seksualnih i drugih manjina i da, naravno, nikada nisam svojim pisanjem pozivao na nasilje.


a evo i tvog nesto malo modifikovanog komentara originalnog bloga koji ti je moderator skinuo, pa neka sama blogojavnost proceni o cemu se radi:

http://blog.b92.net/text/13594/Kuda-ide-ovaj-svet/#k751368

a ja najlepse zahvaljujem blogodrugaru na pomoci
kao i vremenskoj razlici



Lepo što si me podsetio na taj moj komentar. Međutim, ne vidim i dalje šta u tome smatraš za sporno.

Godine 1973. homoseksualnost je uklonjena sa liste mentalnih oboljenja prvo u SAD, a taj primer sledile su i zemlje zapadne Evrope.

Ključnu ulogu u sklanjanju homoseksualnosti kao poremećaja imao je dr Robert Spitzer, profesor psihijatrije na Univezitetu Kolumbia. Dr Spitzer je vremenom promenio mišljenje, pa je 1980. vratio homoseksualnost na popis poremećaja, ali je već 1986. ona opet uklonjena. Isti dr Spitzer je, 2001. i 2003. objavio svoju analizu izlečenja homoseksualaca, na temelju 200 slučajeva izlečenih homoseksualaca i lezbijki i ponovo zatražio vraćanje homoseksualnosti na listu bolesti.

U tom komentaru,a i sada, kažem da je pitanje različitih manjinskih seksualnih opredeljenja (filija) u nauci i dalje otvoreno, te da se konvencijom stvari menjau čas na jednu, čas na drugu stranu.
Tako je još od vremena antičke Grčke, ako ne i od ranije.


bice da blog b92 ima najgoru mogucu moderaciju jer brise blogove sa ovako strucnom podlogom i obrazlozenjem.

a bogami i neke vip blogere:

http://blog.b92.net/text/12258/let/
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:48 11.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

U tom banovanom blogu, koj pretpostavljam nisi pročitao, dao sam sebi slobodu da opišem kako bi izgledale parade predstavnika pojedinih parafilija, ko bi bio u povorci, a ko od političara na čelu koje povorke i u šali (ironično) predložio da organizovanjem takvih parada Srbija ubrza svoj ulazak u EU.

Ništa tu nije bilo homofobično, niko tu nije pozivan na nasilje, a zašto je blog brisan pitaj moderaciju.
filantrop filantrop 20:56 11.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

U tom banovanom blogu, koj pretpostavljam nisi pročitao


blog zapravo jesam procitao, razlika u vremenu.

razlog zbog kog reagujem je sto mrzim kad neko pokusava da napravi budalu od mene i mojih blogodrugara.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:08 11.10.2010

Re: najmanje nesavrsena forma nas nesavrsenih

Zaista te ne razumem, ali to je moj problem. Tvoj problem je što misliš da neko pokušava od tebe da napravi budalu.

Na sajtub92 o parafilijama, odnosno bizarnim seksualnim praksama, nisam pisao samo ja u tom obrisanom blogu, već recimo i Boban Stojanović, pa to koliko znam nije nikog povredilo.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 19:48 10.10.2010

Vi ste, gdine Stojkovicu,

nasli da se bunite?
Pa to sto se desilo je samo posledica vasih pisanja i vase tolerancije prema seksualnim manjinama. Ko ste vi, kameleon, koji se menja kako mu dune. Naucite, da je iako je u pitanju blog, javna rec uvek izuzetno teska, a vi ste se potvrdili u netrpeljivosti prema LGTB grupama. Zbog takvih kao vi, doslo je do ovoga!
angie01 angie01 19:54 10.10.2010

Re: Vi ste, gdine Stojkovicu,

da ne ulazim vishe u slojeve licemerja, demagogije i hipokrizije,...

za dva dana kad naidje Hilarios-sve ce biti uradjeno kako treba, te ni rushenja biti nece-ovde je to, kako treba, iz nekog razloga propushteno!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:33 10.10.2010

Re: Vi ste, gdine Stošiću,

Aleksandar Stosic


....pa, ne znam šta bih Vam rekao, a da ostanem džentlmen.

PS: Džentlmen je onaj koji u svom društvu može da podnese neprisrojnot prostaka, a da ne reguje istom merom, na prost način.
ime_korisnicko ime_korisnicko 20:50 10.10.2010

Re: Vi ste, gdine Stošiću,

Vojislav Stojković

....pa, ne znam šta bih Vam rekao, a da ostanem džentlmen.


Da ne dolazi vise na tvoM blogU?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:55 10.10.2010

Re: Vi ste, gdine Stošiću,

ime_korisnicko
Vojislav Stojković

....pa, ne znam šta bih Vam rekao, a da ostanem džentlmen.


Da ne dolazi vise na tvoM blogU?



srdjan.pajic srdjan.pajic 21:16 10.10.2010

Re: Vi ste, gdine Stošiću,

Vojislav Stojković
Aleksandar Stosic


....pa, ne znam šta bih Vam rekao, a da ostanem džentlmen.

PS: Džentlmen je onaj koji u svom društvu može da podnese neprisrojnot prostaka, a da ne reguje istom merom, na prost način.


Pffffft, al' ti je odgovor...znači pored prenemaganja, tu je uvek i isprazno kurčenje, barem prema ovima kojima se može drmnuti ban u svakom trenutku.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:56 10.10.2010

Re: Vi ste, gdine Stošiću,

srdjan.pajic

Pffffft, al' ti je odgovor...znači pored prenemaganja, tu je uvek i isprazno kurčenje, barem prema ovima kojima se može drmnuti ban u svakom trenutku.


Pobrkao si lončiće, srđan.pajić, niti se prenemažem, niti se kurčim, niti sam bilo kada, bilo koji komentar brisao ili bilo koga banovao.
Agresivno reagovanje, odbacivanje drugačijih mišljenja, brisanje, banovanje, vređanje ... osobina je drugih i drugačijih, kao npr.gospodina čiji ti pokušavaš da budeš drveni advokat.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:52 10.10.2010

Re: Vi ste, gdine Stošiću,

Vojislav Stojković
srdjan.pajic

Pffffft, al' ti je odgovor...znači pored prenemaganja, tu je uvek i isprazno kurčenje, barem prema ovima kojima se može drmnuti ban u svakom trenutku.


Pobrkao si lončiće, srđan.pajić, niti se prenemažem, niti se kurčim, niti sam bilo kada, bilo koji komentar brisao ili bilo koga banovao.
Agresivno reagovanje, odbacivanje drugačijih mišljenja, brisanje, banovanje, vređanje ... osobina je drugih i drugačijih, kao npr. gospodina čiji ti pokušavaš da budeš drveni advokat.


Uopšte nisam pogledao ko je napisao taj komentar, nego sam video tvoj drčani odgovor, da ne kažem "agresivno odbacivanje drugačijeg mišljenja". Skoro da sam posumnjao da ga je napisao Zen Master a ne Jeremija.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 06:37 11.10.2010

Re: Vi ste, gdine Stošiću,

srđane, zaista nije bitno ko je napisao taj komentar, bitno je da u njemu nije istinita ni jedna rečenica. Niti sam pisao protiv gej populacije, a ni protiv njihove parade ponosa.

Post festum, mislim da je od te parade daleko veća šteta nego korist, i za gej populaciju, i za Beograd i za sliku Srbije u svetu(dovoljno je pogledati izveštaje strabih medija),m a o povređenima da i ne govorimo.
Bili Piton Bili Piton 07:40 11.10.2010

Re: Vi ste, gdine Stošiću,

Vojislav Stojković
(dovoljno je pogledati izveštaje strabih medija)


Za izveštaje stranih medija me zabole koliko i za lanjski sneg. Oni, njihova slika o nama, Evropa, svet - sve je to NEBITNO.

Ovo radimo ZBOG NAS SAMIH. Pitanje je hoćemo li da živimo u uredjenoj državi u kojoj se zakoni poštuju i u kojoj svako ima pravo da se slobodno okuplja (kako u subotu tako i u nedelju) ili ćemo da dozvolimo da time diriguje 6000 obesnih, bubuljičavih divljaka skupljenih s koca i konopca. Koji usput polupaju grad. Pa to u normalnoj zemlji nema.

Juče je država rekla, po prvi put - ne, nećemo dozvoliti. I to je poenta cele jučerašnje priče.

Takodje, koliko god ti "strani mediji" umeju da budu otrovni, činjenica da je država pokazala mišić im nipošto nije promakla. Kao što im nije promaklo ni to da je prošle godine zakazala.
noboole noboole 08:33 11.10.2010

Re: Vi ste, gdine Stošiću,

Da, ali upravo tih 6K se koriste da ucvrste predstave koje postoje o Srbiji napolju. Uostalom, tih 6000 je samo uzorak pasivne, retrogradne mase. Koliki je to tacno procenat celog naseg drustva, ljude koji odlucuju kada i da li u EU ne zanima. To je i najveci problem ovih deset godina. Koliko smo se natezali samo do belog sengena...
Sepulturero Sepulturero 19:50 10.10.2010

Повод

Чудно као нико од коментатора не спомиње напад на канцеларије СПС и ДС. По мени, Поворка поноса је само била прилика да се искаже народно незадовољство. Чини ми се такође да сама поворка никада није стварно била угрожена што говори у прилог горњој теорији (добро, можда се ту варам јер нисам био присутан нити гледао ТВ снимке).

Коментари на овај блог су посебна прича: претпостављам да би тако изгледали и коментари на неком провладином блогу да којим случајем петооктобарски пуч није успео.

Поготово је комична, и поучна, аналогија са ТВ Бастиљом.
hazar hazar 19:56 10.10.2010

Ako je sve to demokratija

Bojim se da za najdalje 5 godina može da vam se obistini želja. Meni ovo danas nije izgledalo samo kao nasilni protest protiv parade homoseksualaca. Suviše mnogo agresije, koja se ispoljavala dugo pošto su homoseksualci bukvalno pobegli u SKC. Reakcija medija, političara ( sa izuzetkom g.Djilasa), raznoraznih analitičara mi liči na onu sile mraka, haosa i bezumlja od pre 19 godina.

Izgleda da su ljudi na vlasti potpuno nepripremljeni za ovakav izliv besa vrlo mlade populacije. Oni izgleda žive u nekom svom svetu i ne vide koliko je ogorčenih građana u Srbiji. Ovde postoji i ekonomska i nacionalna komponenta i problemu se ne sme prići olako. Primer ponižene i ekonomski obogaljene Nemačke posle Prvog svetskog rata bi morao biti upozorenje za sve.

Na paradi se pojavi 500 homoseksualaca i njihovih prijatelja, a sa druge strane 5000. I jedni i drugi su predstavnici ekstremnih ideoloških opcija i ne dopada mi se razmera. U nestabilnom društvu sa takvim protivrečnostima kao što je Srbija lako može doći do ozbiljnih nereda koji mogu ugroziti same temelje demokratskog uređenja.
gospodin_ne gospodin_ne 20:07 10.10.2010

Re: Ako je sve to demokratija

A jel mozes da objasnis o kakvoj je "ekstremnoj ideologiji" rec kod ove prve grupe?
outcast outcast 20:10 10.10.2010

Re: Ako je sve to demokratija

gospodin_ne
A jel mozes da objasnis o kakvoj je "ekstremnoj ideologiji" rec kod ove prve grupe?


Uze mi reci iz usta. Seksualna orijentacija kao ideologija Hm, ovo je nesto novo.
hazar hazar 20:53 10.10.2010

Re: Ako je sve to demokratija

gospodin_ne
A jel mozes da objasnis o kakvoj je "ekstremnoj ideologiji" rec kod ove prve grupe?

Anacionalna, antihrišćanska liberalno-građanska, koja bi svoju ideologiju nametnula drugima dekretom kada bi mogla. Valjda je jasno da je najmanje homoseksualaca bilo u toj grupi.
gospodin_ne gospodin_ne 22:01 10.10.2010

Re: Ako je sve to demokratija

Sta bi bilo kad bi bilo...
A do tada uzivaj u slobodi gde te niko ne terorise zbog razlicitosti.
Ali ostavi malo i za buduce generacije.
hazar hazar 22:17 10.10.2010

Re: Ako je sve to demokratija

Ali ostavi malo i za buduce generacije.

To me i brine. Valjda će ovi iz crno-belog filma ostaviti mesta i za sivu zonu.
die hard die hard 22:35 10.10.2010

Re: Ako je sve to demokratija

Valjda je jasno da je najmanje homoseksualaca bilo u toj grupi.


Nije.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 20:09 10.10.2010

KUKU TUGO!

Danas kad sam bio u megamarketu TEMPO na Vilinim Vodama, čisto mi se zgadila kupovina. Prosto nisam mogao a da ne mislim na te izmanipulisane huligane koji su rušili grad i koji će uvek naći povod da bezrazložno iskale svoje frustracije. To su radili 2008. godine kad je bio miting povodom proglašenja nezavisnosti Kosova, potom na mitingu radikala kad je doktor Dabić, alijas Radovan Karadžić izručen Hagu, potom prošle godine kad je otkazan PRIDE kad reprezentacija Francuske bila u BG kad je ubijen Bris Taton(tada nisu mogli na gej populaciji da iskale bes, nego su ti nebouzdani maloumnici svu tu agrasiju iskalili na Tatonu i još nekolicini stranih državljana) i na kraju danas kad su došli u sukob sa policijom. Ako su takvi heroji, što se ne organizuju i ne idu da brane Kosovo kad su im usta toliko puna srpstva i svete srpske zemlje. Kad bi se zaista organizovala oružana odbrana Kosova, te iste huligane koji su demolirali po ne znam koji put demolirali Beograd i
njihove nalogodavce ne bi ni Bog otac mogao da nađe u ni u mišijoj rupi.
Elem, po meni, ovaj ludi dan obeležili su skupovi i ludih i zbunjenih.
ime_korisnicko ime_korisnicko 20:34 10.10.2010

Re: KUKU TUGO!

Luka Ivanišević
Danas kad sam bio u megamarketu TEMPO na Vilinim Vodama, čisto mi se zgadila kupovina. Prosto nisam mogao a da ne mislim na te izmanipulisane huligane koji su rušili grad i koji će uvek naći povod da bezrazložno iskale svoje frustracije.


To sve kastrirati, odmah!
Oni ce tebi da sjebu uzivanje u kupovini, moreeeeee!!!
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 10:18 11.10.2010

Re: KUKU TUGO!

Meni je ionako muka kad moram u kupovinu, al' kad su moji navalili, kao da uskoro počinje treći svetski rat.
dunja73 dunja73 20:32 10.10.2010

--

To da je drzava kako treba..danas na ulicama bi rokala muzika...homosi se zezali ..igrali , pevali, sijali od zadovoljstva ...ovi drugi il´ bi aplaudirali il´ slusali muziku , pili pivo .. i sve to doziveli kao nedeljnu popodnevnu animaciju ...E..danas su na ulicama ...nezadovoljni ..A politicare ..nek je sramota ..

Nezadovoljsto se lako pretoci huliganstvo...i dovoljan je samo klik...
Danas je tamo ...svako imao svoj razlog zasto je na ulici.....

Pa...mislim da i jeste to demokratija, na trnovitom putu
ime_korisnicko ime_korisnicko 20:44 10.10.2010

jonesko ili šaper, pitanje je sad?

Srbija je definitivno grandiozni teatar apsurda - u Dnevniku RTS reporter, koji stoji u gomili stakla ispred polupanih izloga na Palati Albanija, kaze kako neko ko je sad izaso u grad, a ne zna sta se danas desavalo, ne bi primetio nista cudno, jer je na ulicama Beograda uobicajena atmosfera nedeljne veceri, a komunalne sluzbe su pocistile grad i uklonile svu srcu?!?
Za sve to vreme uspeva mu da ima onaj istovremeno zabrinuti ali i odlucno optimisticni stav iz radionice savetnicke sluzbe naseg Predsednika...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:57 10.10.2010

Re: jonesko ili šaper, pitanje je sad?

ime_korisnicko

Za sve to vreme uspeva mu da ima onaj istovremeno zabrinuti ali i odlucno optimisticni stav iz radionice savetnicke sluzbe naseg Predsednika...

Bogtemolovo, da nije to, ipak, naš Krle.
ime_korisnicko ime_korisnicko 21:15 10.10.2010

Re: jonesko ili šaper, pitanje je sad?

Vojislav Stojković
ime_korisnicko

Za sve to vreme uspeva mu da ima onaj istovremeno zabrinuti ali i odlucno optimisticni stav iz radionice savetnicke sluzbe naseg Predsednika...

Bogtemolovo, da nije to, ipak, naš Krle.


Jock, nije gosn Krle.
Tijanic o uređivackoj politici i programskoj semi ne pregovara sa nizim aparatcicima.

blogovatelj blogovatelj 21:14 10.10.2010

To i jeste demokratija...

Da svako javno prica sta pozeli, a oni koji to zele da silom sprece dobiju najpre batine od murije, pa onda dobiju i zatvor i globu.
E sad Vojo, ako ti je dosta demokratije... Jbg.. Bilo je i bez demokratije i bez slobode govora, pa ni onda nije valjalo.
Mislim da je ovako kako je sada ipak bolje...

Podsetimo se reci velikog pesnika...

Sloboda nije bozje sjeme pa da ti ga neko da
Sloboda nije zahvalnica procitana abecednim redom
Sloboda nije krilatica reklamnog panoa
Konstruktivna kritika postojeceg stanja
Sloboda je zena
Uzmi je
Sloboda nije podmetanje ideoloski zakrzljale forme
Sloboda nije pometanje ideoloski bilo kakve norme
Sloboda nije jednostavan domaci zadatak
Ona je svijest o skladu nesklada nesavrsenih ljudi
Sloboda te ceka
Uzmi je
Datumi
Sjecanja
Kontrola lupa vratima
Regularna predstava
Ko ne pamti iznova prozivljava
Sloboda nije mizantropski odbaceno kukavicije jaje
Sloboda nije uzajamno milovanje idiotskih glava
Sloboda nije referada stanicnih setaca
Ona je svijest o skladu nesklada nesavrsenih ljudi
Sloboda je zena
Uzmi je



Drago mi je sto je LG populacija setala... Cestitam im najsrdacnije. SLedeci put ce biti jos bolje, siguran sam.
sonja k. sonja k. 21:14 10.10.2010

relativizacija

ti ko onaj patrijarh koji poziva SVE da se uzdrze nasilja. Pa ko je SVE??
kad nema kud vi SVE strpate u istu vrecu i niko nije kriv, brinemo se za gradsko zelenilo i kontejnere i isti smo. demokrate i neonacisti, aktivisti i nacionaliste. e pa ne moze
baroniknez baroniknez 21:26 10.10.2010

?

evo rece skabo i ostali: krivi su drzava, drustvo, profesori... a gde je licna odgovornost?
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 21:55 10.10.2010

Zao mi je Beograda

ali kroz ovo se moralo proci
policiji svaka cast
konacno na pravoj strani
svim setacima iskrene cestitke na ucescu
huligane pohapsiti sve do jednog i osuditi na dozivotnu tesku robiju
toliko.
ivana23 ivana23 22:13 10.10.2010

Re: Zao mi je Beograda

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:20 10.10.2010

Re: Zao mi je Beograda

Neki su mu pevali i divili mu se:



a, eto, neki ga danas ruže i ruše:

outcast outcast 01:34 11.10.2010

Re: Zao mi je Beograda

lavinia_amaldi
ali kroz ovo se moralo proci policiji svaka cast konacno na pravoj strani svim setacima iskrene cestitke na ucescuhuligane pohapsiti sve do jednog i osuditi na dozivotnu tesku robijutoliko.


Na zalost, nema nikakve veze na cijoj je "strani" policija, u drzavi gde su huligani mainstream, a ugrozene manjine treba da cuva 100 puta vise policajaca nego sto njih ima.
1odnas 1odnas 22:57 10.10.2010

pateticar

nije mi zao grada, fasada, zardinjera, izloga raznih, sve je to bezveze jer ovaj grad vise nema dusu. Ovaj grad ima stanovnike koji brane slobodu od slobode same.
Sloboda pripada ljudima i meni je zao sto neko mora da podsjeca "paradom ponosa" da i njemu pripada sloboda.
Inace bas fasade ko namjerno reflektuju to sivilo koje nosimo u nama.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:15 11.10.2010

Re: ***

Očito da je parada bila samo povod za sukobe, a šta se sve iza brda valja možemo pretpostaviti.
jasnaz jasnaz 08:18 11.10.2010

Lekcija no.____ : Kontraprodukt




Ok, možda su uspeli da potvrde svoje mesto u čoporu koji su formirali,
ali šta sa identifikacijom većeg obima?
Ako većini iz njihove generacije OVO posluži da odluče i pokažu da to
ne žele – vredelo je!




stari92 stari92 09:01 11.10.2010

Lekcija 0. (nulta)



Управо,тако.
Неслагање са наметањем западних вредности типа : Дошло му из дупета у главу (нар.)

Занимљиво да су ненадјебиво већи дерипе/лезб. од 100% педера/лезбача,
већи ганци од Рома,већи ..,зато што је то Ин.
Још занимљивије је да атакују на породичне вредности,муж-жена-деца-школа-посао-
кућа-фамилија-..,а притом не "конзумирају" исте,већ своју еманципацију и сл.
намећу као осведочена "већина",по некој чудној методологији. (by blackbox bloger)
Једног дана,можда,SZO и сл. изнесу став да је брак,.. контрапродуктиван,али и тада
ће бити противљења,можда,овог пута више од стране угњетених мушкараца.
И није тачно да се по белом свету све прихвата здраво за готово,попут блесавих
изјава типа "ако моја деца желе-нека им",што спада у шизофрену онанију испред
монитора у дугим хладним ноћима,са десницом руком на мишу,а левом на пубису,јер
не има кога за пенетрацију,нормалне врсте,наравно.
Дуго не чух већу гадост,те због запањености,касне ова слова "реакције".
Сасвим на крају,желите ли да га примате у педу,ако нека вам,али,не тражите и не
нудите тај модел за нормалности,нама неморалним,старога кова.

У здравље вам била конзумација слобода !
Д.
jasnaz jasnaz 09:29 11.10.2010

: Lekcija 0. (nulta) iliti zloupotreba

mog komentara!
stari92
jasnaz
Ok, možda OVO posluži da odluče i pokažu da to ne žele


Управо,тако.
Неслагање са наметањем западних вредности типа : Дошло му из дупета у главу (нар.)

У здравље вам била конзумација слобода !
Д.


Nazdravlje ti sloboda da se ne slažeš sa slobodama, ali ne preko mog komentara:
koji se odnosio na pravilno čitanje = osudu DIVLJANJA od strane većine generacije koja uskoro preuzima izgled i sudbinu ovog prostora: sigurna sam da će znati da izoluju ove koji demoliraju NJIHOVO i „štite !?!? vrednosti !?!?” i da će umeti da prepoznaju svoje!

stari92 stari92 10:22 11.10.2010

Срећице,ништа ти не разумеш,веруј Ми.

Идентификација је чешћа кроз негативну рекламу,твој фото прилог.
Да.
yngwie92 yngwie92 10:41 11.10.2010

dobar naslov

Nije ovo demokratija ovo je nasa "redefinisana" demokratija na "kg", danas je mozda 15kg a sjutra vec moze biti 50-tak kg ili 7 kg, zavisi jeli vrijeme "sta trazimo".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana