Društvo

Gradonačelnik Djilas igra se opasnom vatrom

dali76 RSS / 11.10.2010. u 06:06

 

Kako pise "fonet", a prenosi list "Vreme", organizacija "nasi 1839" je pozvala da se zbog nasilja u Beogradu protiv ministra policije povede krivicni postupak,a da zbog istog razloga predsednik Tadic i srpska vlada podnesu ostavke.

 Ovom obicnom podvalom desnicarska organizacija sebi zeli  obezbediti maltene politicki legitimet ,  da bi se hapsenje njihovih lidera  moglo prikazati kao hapsenje politickih neistomisljenika , iako  antievropske, sasvim legitimne politicke opcije.

Kako u svom saopstenju govori ova desnicarska organizacija, minister dacic je nasilnim putem sprecio gradjane  Srbije na njihova ustavom   zagarntovana prava.

Dakle, minister policije je kriv jer nije dopustio mladjanim gradjanima da pravdu na ulicama Beograda dijele stanglama,sipkama, blokovima, molotovljevim koktelima,i bodezima.

Zbog svega ovoga visestruko su opasne izjave politicara koji ,iz kojih god razloga, izbjegavaju staviti jasnu crvenu liniju izmedju prava na razlicito misljenje i prava da se  vlastito misljenje namece putem vec gore  pomenutih instrumenata (stangle I sl).

U srbiji svako mora imati pravo da iskaze svoj stav po pitanju   homoseksualaca ,bio on negativan ili pozitivan  .

Sa DRUGE strane, svako onaj koji istupi korak dalje tj. ko uzme "pravdu" (citaj stanglu) u svoje ruke treba biti oznacen,kao ne samo  najveci, vec jedini krivac za   nerd i nasilje. Oko toga ne smije biti  kompromisa niti  neutralnih. Svaki politikanski komprimis jeste podrivanje drzave i zakona.

Gospodin gradonacelnik Dragan Djilas  se stoga igra opasnom vatrom jer njegova izjava ostavlja prilicnu sumnju na kome ustvari lezi    odgovornost za razbijene glave, polupane izloge, I  milionsku stetu.

Ima pravo gradonacelnik biti konzervativan koliko ima pravo cedomir Jovanovic  biti liberalan,ali ne smije zaboraiviti jasnu crvenu liniju izmedju onih sto drugacije misle i onih koji tuku one sto drugacije misle.

"apelujem na sve ,bez obzira kakva prava imaju,da ne organizuju manifestacije koje dovode do ovakvih stvari, a na drzavne organe da sankcionisu one kojji ovakve manifestacije koriste da unistavaju grad"(gradonacelnik Djilas)

Ppo  ovakvoj logici gradonacelnika sutra ce  nekom pasti na pamet da  Beograd ima probleme sa huliganima jer u isti dolazi previse stranaca koji svojim razlicitim jezicima, bojom koze ili  odelima ustvari " provociraju  "mladjane gradjane" da ih tuku.

Demokratija, gospodine gradonacelnice nije samo slijepo pracenje vecine, jer da je tako vas posao bi mogao raditi i svaki polupismen covjek kome svakodnevno citaju  rezultate javnog menja. Demokratija je  odgovornost  da se obezbedi pravo na slobodno misljenje svima,ma kakvo god ono bilo,  bez bojazni da ih jure stanglama, sipkama i ostalim alatkama samozvanih pravdoljubaca.

Dok toga ne bude vi ste,kao predstavnik drzave, jedan od odgovornih da  se oni koji  "pravdu" dijele stanglama posalju na samo jedno jedino mijesto;zatvor

.



Komentari (192)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

skyspoter skyspoter 06:47 11.10.2010

djilas

the drvosek - je trebao da podnese ostavku ili neko da ga natera da podnese ostavku posle sece platana. ( question is WHO?)
a i ovo flertovanje protiv parade mu je zameriti.
On je profesionalni politicar i nije progresivan.
Takvi Beogradu ne trebaju kao gradonacelnici.
dali76 dali76 07:01 11.10.2010

Re: djilas

Sto se tice sece platana,ja bas naprotiv mislim,da Djilas nije bio populista, vec naprotiv uzeo je rizik vlastite odgovornosti.
Ovo sto je izjavio jucer jeste cist populizam.
Na stetu drzave i sprovodjena reda i zakona.
vladimir petrovic vladimir petrovic 07:58 11.10.2010

Re: djilas

Dali76
... Sto se tice sece platana,ja bas naprotiv mislim,da Djilas nije bio populista, vec naprotiv uzeo je rizik vlastite odgovornosti.
Ovo sto je izjavio jucer jeste cist populizam.
Na stetu drzave i sprovodjena reda i zakona.


Slazem se.

Dobar blog, Dali.
manituu manituu 17:24 11.10.2010

Re: djilas

dali76
Sto se tice sece platana,ja bas naprotiv mislim,da Djilas nije bio populista, vec naprotiv uzeo je rizik vlastite odgovornosti.
Ovo sto je izjavio jucer jeste cist populizam.
Na stetu drzave i sprovodjena reda i zakona.

a zasto je djilasova izjava od juce bila populisticka?
pa zar vecina gradjana nije bila protiv hiligana i razbijanja grada, a na strani gay populacije da legitimno odrze svoju prijavljenu setnju?
a zasto secenje platana nije bila populisticka odluka, kad je vesto pripremljen teren za tu odluku, i kad je vecina gradjana zelela da se ti platani ubice i silovatelji pod hitno maknu sa ulice, koja ce konacno onda biti bezbednija, i kojom ce se gradjani moci slobodno setati, bez straha da ih ne ubije pomahnitali platan...
mislim da ste malo zamenili teze....
dali76 dali76 17:28 11.10.2010

Re: djilas

hvala Vladmire. ne razumem kako se ne mozemo svi sloziti da svako ima pravo da drugacije misli dok niko nema pravo da tuce bilo koga ko drugacije misli.
dali76 dali76 06:46 12.10.2010

Re: djilas

O veliki manitu tako mi hiljadu dabrova darkvuda zar cemo se prepirati oko toga da vecina bledolikih gradjana (Beogradjana) nesto bas I nisu fun da im se tamo neki nedobog pederi setaju ulicama.
Zar cemo pricati o stoput prozvakanoj prici da je gradjana bila protiv sece tih famoznih platana.
I na kraju ,hiljadu mu dabrova darkvuda zar ima mjesta sumnji da je gos’n gradonacelnik svojom izjavom da su malkice ipak krivi I ti parade pride setaci nije ustvari bio ,ono sto se kaze “narodski coek” tj. Populista.
Tako da je pljunuo na red I zakon ne bi li malo podilazio vecini bledolikih persona u bgd .
Zamena teza postoji,ali moj prijatelju ne kod mene vec kod velikog poglavice grada Beograda.
Zasto jjhe to opasno rekao sam u mojoj replici poglavici bilom pitonu , ako bas te zanima.
Haug
Ps
Nadam se da ne zameras o veliki manitu sto sam se obratio na :ti”.
manituu manituu 13:53 12.10.2010

Re: djilas

dali76
O veliki manitu tako mi hiljadu dabrova darkvuda zar cemo se prepirati oko toga da vecina bledolikih gradjana (Beogradjana) nesto bas I nisu fun da im se tamo neki nedobog pederi setaju ulicama.
Zar cemo pricati o stoput prozvakanoj prici da je gradjana bila protiv sece tih famoznih platana.
I na kraju ,hiljadu mu dabrova darkvuda zar ima mjesta sumnji da je gos’n gradonacelnik svojom izjavom da su malkice ipak krivi I ti parade pride setaci nije ustvari bio ,ono sto se kaze “narodski coek” tj. Populista.
Tako da je pljunuo na red I zakon ne bi li malo podilazio vecini bledolikih persona u bgd .
Zamena teza postoji,ali moj prijatelju ne kod mene vec kod velikog poglavice grada Beograda.
Zasto jjhe to opasno rekao sam u mojoj replici poglavici bilom pitonu , ako bas te zanima.
Haug
Ps
Nadam se da ne zameras o veliki manitu sto sam se obratio na :ti”.

heheh mozda si u pravu za osecanja beogradjana prema gay paradi, mada ja licno, u mojoj okolini nisam osetio taj animozitet..ali ok..postoji mogucnost da se krecem u pogresnim krugovima..ali sto se platana tice, ipak misim da je vecina gradjana( ne racunajuci posetioce ovog bloga, koji su, priznaces, ipak manjina od 2 miliona, i par desetina intelektualaca), instruirani od strane svih, ali bukvalno svih, medija u srbiji, ipak bili za secu platana, jer bi to, po njihovom misljenju, bilo jeftinije resenje, bulevar bi lepse izgledao, platani vise ne bi ubijali ljude po ulici, prodali bi ih za velike pare..sta god...vecina gradjana je, prateci pricu po medijima o tome, ipak zdusno bila za secu, ne upustajuci se dublje u razloge iste...ipak mislim da se, sto se toga tice , djilas bio veliki populista( predhodno, naravno, instruiravsi narod da tako misli, i pripremivsi ga za tu odluku)...za mnoge je, cak cu odgovorno reci, i za vecinu, djilas junak koji se hrabro uhvatio u kostac sa problemima grada i resio da ih resava...ako u to poveruje pola ljudi sa akademskim obrazovanjem, iz moje okoline, slozices se da je procenat ovih ostalih, nepismenih, s osnovnom skolom, i raznim drvno preradjivackim obrazovanjem, koji, po zvanicnom popisu cine 90% stanovnika naseg grada, daleko veci in favor of drvoseca djilas activities...
JJ Beba JJ Beba 15:50 12.10.2010

Re: djilas

ipak bili za secu platana, jer bi to, po njihovom misljenju, bilo jeftinije resenje, bulevar bi lepse izgledao, platani vise ne bi ubijali ljude po ulici, prodali bi ih za velike pare..

hmmmm, većina nije imala pojma i nije ih bilo briga. Onima koji su čuli za seču lakše je bilo da ko papagaji ponavljaju da su platani bolesni, ali nije im bilo čudno što su platani bolesni samo od Vuka a do Vuka zdravi.
Zabole ih za platane, mikroklimu i eko sistem

za mnoge je, cak cu odgovorno reci, i za vecinu, djilas junak koji se hrabro uhvatio u kostac sa problemima grada i resio da ih resava...ako u to poveruje pola ljudi sa akademskim obrazovanjem,

možda nešto nije u redu sa tvojom okolinom i njihovi akademskim zvanjem?

dali76 dali76 18:07 12.10.2010

Re: djilas

Pazi manitu da je Djilas bio populista ne bi morao da koristi medije da ikoga u ista uverava.
Populisti osluskuju sto narod zeli onda zajasu na krilima narodne volje pa sebe prikazuju kao spasitelja naroda protiv(biraj protiv koga).
Dakle, prijatelju da je Djilas,uprkos sto vecina gradjana misli, nedvosmisleno oznacio krivce za nered bez pominjanja das u malcice krivi I ovi gay pride setaci provokatori , on ne bi bio populista.
Da je svojim ponasanjem,koristeci medije kao u slucaju platana,dao svima na znanje dase zakon mora postovati,da svako ima pravo setati,on ne bi bio populista.
Cenim das mo se donekle nasli negde pa da mozemo jednu da otpusimo lulu dogovora)
Btw
Pokusava se organizirati parade pusaca,al avaj to je tek druga tema.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:17 12.10.2010

Re: djilas

Pokusava se organizirati parade pusaca,al avaj to je tek druga tema.

čekamo ih
manituu manituu 18:21 12.10.2010

Re: djilas

dali76
Pazi manitu da je Djilas bio populista ne bi morao da koristi medije da ikoga u ista uverava.
Populisti osluskuju sto narod zeli onda zajasu na krilima narodne volje pa sebe prikazuju kao spasitelja naroda protiv(biraj protiv koga).
Dakle, prijatelju da je Djilas,uprkos sto vecina gradjana misli, nedvosmisleno oznacio krivce za nered bez pominjanja das u malcice krivi I ovi gay pride setaci provokatori , on ne bi bio populista.
Da je svojim ponasanjem,koristeci medije kao u slucaju platana,dao svima na znanje dase zakon mora postovati,da svako ima pravo setati,on ne bi bio populista.
Cenim das mo se donekle nasli negde pa da mozemo jednu da otpusimo lulu dogovora)
Btw
Pokusava se organizirati parade pusaca,al avaj to je tek druga tema.

naravno, pusimo lulu
a nasli smo se svakako, da je djilas dno dna, kako god okrenes
manituu manituu 18:25 12.10.2010

Re: djilas

JJ Beba
ipak bili za secu platana, jer bi to, po njihovom misljenju, bilo jeftinije resenje, bulevar bi lepse izgledao, platani vise ne bi ubijali ljude po ulici, prodali bi ih za velike pare..

hmmmm, većina nije imala pojma i nije ih bilo briga. Onima koji su čuli za seču lakše je bilo da ko papagaji ponavljaju da su platani bolesni, ali nije im bilo čudno što su platani bolesni samo od Vuka a do Vuka zdravi.
Zabole ih za platane, mikroklimu i eko sistem

za mnoge je, cak cu odgovorno reci, i za vecinu, djilas junak koji se hrabro uhvatio u kostac sa problemima grada i resio da ih resava...ako u to poveruje pola ljudi sa akademskim obrazovanjem,

možda nešto nije u redu sa tvojom okolinom i njihovi akademskim zvanjem?


u pravu si, definitivno sam se tad razocarao u veliki deo ljudi iz moje okoline, i njhovu mogucnost kritickog razmisljanja...pogotovu sto su platani bili jedna metafora stanja drustva, tj. stanja njihovog uma...
slobodan54 slobodan54 06:59 11.10.2010

djilas

Takvi beogradu ne trebaju uopšte, ni kao gradonačelnici ni kao ....
dali76 dali76 07:12 11.10.2010

Re: djilas

Ja razumijem da je populacija onih koji su jucer paradirali gradom neznatna u pogledu potencijalnih glasaca, ali biti odgovoran za red i mir i biti populista cesto ne ide ruku pod ruku.
olivia_with_a_gun olivia_with_a_gun 07:00 11.10.2010

Sramota

Sramotno je kada političar, gradonačelnik grada koji su huligani razbili i napravili štetu od milion evra, kaže da su žrtve nasilja krive isto koliko i nasilnici. A dok god ima ljudi koji javno, u ime svojih funkcija (on tu izjavu nije dao kao Dragan Đilas građanin Srbije, već kao gradonačelnik Beograda) tako istupaju, dotle će mlađani huligani osećati da imaju istomišljenike tamo negde na vrhu i dotle će divljati kad god im se pruži prilika.
dali76 dali76 07:17 11.10.2010

Re: Sramota

ljudi grese, bilo bi fino da gradonacelnik ispravi ovu svoju nesmotrenu zamenu teza tj. podjelu odgovornosti na one koji su razbijali grad sa onim koji su ih ,eto zaboga isprovocirali".
takve podjele lazne ne smije biti.
Ko god,ma iz kog razloga se lati sipke i stangle mora snositi odgovornost
.
olivia_with_a_gun olivia_with_a_gun 07:27 11.10.2010

Re: Sramota

Jeste, ljudi greše, al Đilas greši kako zine, svaki put. Nije mu ovo prva ovako "pametna" izjava. Setimo se izjave povodom ograđivanja romskog naselja u vreme Univerzijade prošle godine ("da učesnici/gosti ne gledaju štroku", to je rekao gradonačelnik), pa iseljavanja romskih porodica, pa sečenja platana... Nakupilo se njemu previše i izjava i dela da može da ispravi.
Ko god, ma iz kog razloga se lati sipke i stangle mora snositi odgovornost

Tako je!

dali76 dali76 07:35 11.10.2010

Re: Sramota

Ja ustvari imam to zrno sumnje da huligani toliko daleko razmisljaju pa cine to sto cine jer vide neke svoje istomisljenike medju politicarima.
Vise verujem da je problem sto nema odlucnosti da se odlucno ovakvo nasilje kazni,da se da dobar primjer nekim novim razbijacima.
Zato ustvari,kao sto sam erkao u komentaru nize, mislim da je uzasno bitno da pravosudje ima nepodeljenu podrsku javnosti i politicara da se ovakve stvari najstroze kazne.
Te podrske ne moze biti ukoliko se ovakvim banalnim zamenama teza jednostavno pravdaju postupci nasilja.
Ogromnu stetu je gradonacelnik nanio ovakvim recima praveci maltene izgovor za nasilnicko ponasanje.
Bili Piton Bili Piton 07:14 11.10.2010

Ne spavaš, Dali? :)


Doduše, ne znam koje je doba u Teksasu....

Odličan tekst u celini, potpisujem svaku reč.

Ppo ovakvoj logici gradonacelnika sutra ce nekom pasti na pamet da Beograd ima probleme sa huliganima jer u isti dolazi previse stranaca koji svojim razlicitim jezicima, bojom koze ili odelima ustvari " provociraju "mladjane gradjane" da ih tuku.


Ja mislim da Djilas nije ni svestan (naprosto, ne dopire mu do mozga), koliko se, u nedostatku dobrog PR-a, iznova i iznova ukopava svojom nakaznom, nakaradnom, izvrnutom i, konačno, infantilnom logikom. Apelovati da se "ne održavaju kontraverzne manifestacije" svodi se na ono što je juče u komentarima već pomenuto - ekvivalentno je apelovanju ženama da ne nose mini suknje da ih neko ne bi silovao. Ovo i ne bi bilo toliko strašno da u pitanju nije vrlo opasna zamena teza na koju će mnogi automatski pohitati da nasednu (očajnički tražeći bilo kakav izgovor da se parada ubuduće ne održava).

Nadam se da u njegovom okruženju postoji neko sposoban da mu razjasni da više nema nazad. Za njegovo dobro, ako želi da ga inteligentan svet uzima koliko-toliko ozbiljno.
dali76 dali76 07:23 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

jos malo pa brisem.
radim na jednoj temi "uloga sudstva u razvoju demokratije u Srbiji,pa sam eto u pauzi izmedju napisao ovaj blog koji i te kako ima veze sa temom kojom se bavim.
Iskreno se nadam, mozda naivno,da ce pravosudje, odraditi casno svoj dio posla.
Na njima lezi ogroman teret.
Zato je bitno da imaju nepodeljenu podrsku javnosti.
Zato je ovakva izjava gradonacelnika neizmerljivo opasna na duge staze za srpsku demokratiju.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 07:49 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Apelovati da se "ne održavaju kontraverzne manifestacije" svodi se na ono što je juče u komentarima već pomenuto - ekvivalentno je apelovanju ženama da ne nose mini suknje da ih neko ne bi silovao.

tačno tako.

takođe je zanimljivo da je on jedini funkcioner DS-a koji je juče davao takve izjave.
angie01 angie01 07:53 11.10.2010

Bili,

Ja mislim da Djilas nije ni svestan (naprosto, ne dopire mu do mozga), koliko se, u nedostatku dobrog PR-a, iznova i iznova ukopava svojom nakaznom, nakaradnom, izvrnutom i, konačno, infantilnom logikom


to za PR i da ne govori javno kao gradjanin, nego sa funkcije, rekoh ja juche i ranije u slichnim gaf situacijama- al razmishljam neshto, pa mi deluje da je, da je to namerno zloupotrebljena funkcija i demagoshki iskazano ono shto se zeli, a ne iz brzopletosti i ne znanja da je trebalo tu neko da srochi ispravnije-kako zna da u vezi drugih stvari upakuje kako treba, pa mekan ko jagnje, pricha o nekim opshte prihvacenim stvarima i svojoj brizi-misleeem stvarno,....a to za gej populaciju mu nekako ne ide i koristi svaku priliku da kaze glasachima, da on nije za njih-sluchaj SC, pa proshlogodishnja parada, pa ovo sad!

U srbiji svako mora imati pravo da iskaze svoj stav po pitanju homoseksualaca ,bio on negativan ili pozitivan.


pa ne znam, u Srbiji svako treba da ima osnovna ljudska prava i preterana demokratija, koja dozvoljava hushkanje protiv nekog, koje posle dovodi do ovakvih stvari, neshto nije bash dobra,...mozda za par hiljada godina, kada ljudska svest prevazidje sve agresije, primitivizam-bi moglo sve da funkcionishe drugachije.
Zen Master Zen Master 07:59 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

BebaOdLonchara
Apelovati da se "ne održavaju kontraverzne manifestacije" svodi se na ono što je juče u komentarima već pomenuto - ekvivalentno je apelovanju ženama da ne nose mini suknje da ih neko ne bi silovao.

tačno tako.

takođe je zanimljivo da je on jedini funkcioner DS-a koji je juče davao takve izjave.


Baš lepo a jel može jedno pitanje iz poznavanja novije srpske istorije odsek gay parada. Kako se tačno zvao političar koji je 2001 godine posle neuspešnog pokušaja održavanja gay parade rekao sledeće: Nemam ništa protiv homoseksulaca ali za ovakve manifestacije još nije vreme !?!
Da li se ova izjava tog političara može protumačiti kao njegova podrška navijačkim hordama, kao populizam, da li je taj političar bio protiv napretka ove zemlje kao društva i nacije ili šta već ?!
Unapred hvala na odgovoru i pojašnjenju datih reči
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 08:09 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Baš lepo a jel može jedno pitanje iz poznavanja novije srpske istorije odsek gay parada. Kako se tačno zvao političar koji je 2001 godine posle neuspešnog pokušaja održavanja gay parade rekao sledeće: Nemam ništa protiv homoseksulaca ali za ovakve manifestacije još nije vreme !?!
Da li se ova izjava tog političara može protumačiti kao njegova podrška navijačkim hordama, kao populizam, da li je taj političar bio protiv napretka ove zemlje kao društva i nacije ili šta već ?!
Unapred hvala na odgovoru i pojašnjenju datih reči

?

rekoh da je Đilas jedini DS funkcioner koji je JUČE davao takve izjave. ostali su uglavnom optuživali divljanje huligana. Đilas je jedini koji je i JUČE insistirao na tome da "nije vreme" i bavio se zamenama teza. i to mi je zanimljivo.
Bili Piton Bili Piton 08:10 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Zen Master


Baš lepo a jel može jedno pitanje iz poznavanja novije srpske istorije odsek gay parada. Kako se tačno zvao političar koji je 2001 godine posle neuspešnog pokušaja održavanja gay parade rekao sledeće: Nemam ništa protiv homoseksulaca ali za ovakve manifestacije još nije vreme !?!


Ako je pitanje upućeno meni, ne znam tko je bila ta individua niti zašto je to bitno.

Pored toga, tad možda i nije bilo vreme, nemam pojma, sada očigledno jeste, samim tim što je parada juče i održana. Stekli se uslovi, doneli se zakoni, sazrela svest. Donekle, bar.
dali76 dali76 08:13 11.10.2010

Re: Bili,

Vidis anji to je sad pitanje, mislim ne slazem se da treba zakonski zabraniti drugacije stavove sem pozitivnih.
Sudija,il policajac,politicar, moze imati ideoloski stav kakav mu drago ali za svu trojicu na njihovima poslovima mora biti alfa I omega zastita svakog gradjanina od nasilja bilo koga.
Nazalost nekad je tesko utvrditi gde je ta granica izmedju necijeg negativnog stava I indirektnog il direktnog pozivanja na mrznju I nasilje, ali mislim da se ona, koliko god bilo tesko, mora jasno naci.
Dapace mislim da bi bilo opasno one ljude koji se recimo protive gay brakovima I usvajanju djece trpati u isti kos sa onim koji bi stanglama da namecu svoje toboze porodicne vrednosti.
Ali I oni koji su dan ranije toboze mirno protestovali govorili su da ko podrzava gay taj je automatski protiv vrednosti porodice.
Samim tim trpali sve u isti kos.
Opet kazem linja je jako tu tanka, toliko da I sam nisam siguran oko svega.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 08:14 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

sazrela svest.

u to sumnjam. mislim da je prekipelo ovima iz EU pa su ih dodatno ucenjivali, da mi ne znamo
Zen Master Zen Master 08:21 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Bili Piton
Zen Master


Baš lepo a jel može jedno pitanje iz poznavanja novije srpske istorije odsek gay parada. Kako se tačno zvao političar koji je 2001 godine posle neuspešnog pokušaja održavanja gay parade rekao sledeće: Nemam ništa protiv homoseksulaca ali za ovakve manifestacije još nije vreme !?!


Ako je pitanje upućeno meni, ne znam tko je bila ta individua niti zašto je to bitno.

Pored toga, tad možda i nije bilo vreme, nemam pojma, sada očigledno jeste, samim tim što je parada juče i održana. Stekli se uslovi, doneli se zakoni, sazrela svest. Donekle, bar.


Zvao se Zoran Djindjić...
Pod dva po čemu se to tačno ova zemlja suštinski kao društvo razlikuje sada od one zemlje pre 9 godina ?!
Jel smo mi kao nacija uznapredovali u nečemu, bilo čemu ?!
Ako je odogovor da, neki argumenti na tu temu bi bili poželjni
Zen Master Zen Master 08:32 11.10.2010

Re: Bili,

dali76
Vidis anji to je sad pitanje, mislim ne slazem se da treba zakonski zabraniti drugacije stavove sem pozitivnih.
Sudija,il policajac,politicar, moze imati ideoloski stav kakav mu drago ali za svu trojicu na njihovima poslovima mora biti alfa I omega zastita svakog gradjanina od nasilja bilo koga.
Nazalost nekad je tesko utvrditi gde je ta granica izmedju necijeg negativnog stava I indirektnog il direktnog pozivanja na mrznju I nasilje, ali mislim da se ona, koliko god bilo tesko, mora jasno naci.
Dapace mislim da bi bilo opasno one ljude koji se recimo protive gay brakovima I usvajanju djece trpati u isti kos sa onim koji bi stanglama da namecu svoje toboze porodicne vrednosti.
Ali I oni koji su dan ranije toboze mirno protestovali govorili su da ko podrzava gay taj je automatski protiv vrednosti porodice.
Samim tim trpali sve u isti kos.
Opet kazem linja je jako tu tanka, toliko da I sam nisam siguran oko svega.



A jel se sećaš eventualno decembra 1996 godine i čuvenog kontramitinga ili si već tad bio u slobodnom Teksasu zemlji obećanoj. Jesu li oni nesretnici dovedeni autobusima imali sva zakonska i ustavna prava da dodju i održe miting podrške Slobodanu Miloševiću, da ili ne ??!
Sećam ih se kao da je bilo juče idu onako pogubljeni odozdo od štajge, držeći bele kese sa sendvičima ili nekom klopom u rukama i bulje u izloge. E da vas čujem velike demokrate, poštovaoci ljudskih prava i humanisti šta se taj dan mislili o njima ?!?
Sa kojim jebenim pravom smo mi bili besni na njih, sa kojim jebenim pravom su sa naše strane pokušavani da se probijaju kordoni i udje u sukob sa tim ljudima. Šta ste tada mislili o političarima koji su smatrali da nikakav kontramiting nije smeo da se zakazuje da ne bi došlo do krvoprolića. Jel i to isto kao reći da žene ne bi trebale da nose mini suknje i u čemu je tačno razlika ?!?

buba_truba buba_truba 08:32 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Zen Master
Zvao se Zoran Djindjić...

Istog sam se i ja setila. I skoro sam ubeđena da bi taj čovek identično reagovao i danas, bio je poznat po tome da se nije ulagivao ni plebsu, ni "avangardi". A poznato je bilo i da ga nisu voleli ni jedni ni drugi. Prvi su to pokazivali na izborima, a pljuvali su ga oni koji su to mogli javno, u medijima.
Ništa novo u Srbiji, poznati smo po pilećem pamćenju.
Zen Master Zen Master 08:35 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

BebaOdLonchara
[


rekoh da je Đilas jedini DS funkcioner koji je JUČE davao takve izjave. ostali su uglavnom optuživali divljanje huligana. Đilas je jedini koji je i JUČE insistirao na tome da "nije vreme" i bavio se zamenama teza. i to mi je zanimljivo.


Isto pitanje važi i za tebe, koja je tačno razlika u suštini ovog društva kao celine izmedju 2001 i sada. Pod dva šta si mislila, pričala i radila u decembru 1996 kada je Sloba napravio kontramiting ?! Ajde budi iskrena pa reci
Bili Piton Bili Piton 08:35 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Zen Master


Zvao se Zoran Djindjić...
Pod dva po čemu se to tačno ova zemlja suštinski kao društvo razlikuje sada od one zemlje pre 9 godina ?!
Jel smo mi kao nacija uznapredovali u nečemu, bilo čemu ?!
Ako je odogovor da, neki argumenti na tu temu bi bili poželjni


Napredovali smo kao društvo u smislu da je vlast juče, i to ne samo deklarativno već i praktično, napravila korake da obezbedi zakonom garantovane gradjanske slobode. Napredak u odnosu na prošlu godinu kada to nije bio slučaj je očit i za svaku je pohvalu, koliko god bio eventualno iznudjen i navodno nedovoljan. Ali je ipak napredak.

Što je sve dobra polazna tačka za nadgradnju dogodine, i narednih godina. mnogo bolja nego da parade ni ovaj put nije bilo.

Srpske gejeve (i sve koji se tako osećaju) policija je juče razvozila kućama, time nedvosmisleno pokazavši da se stara o njihovoj sigurnosti. 2001 je stajala sa strane i posmatrala kako prebijaju povorku na trgu republike. To jeste napredak, ja bih rekao znatan napredak.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 08:40 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Isto pitanje važi i za tebe, koja je tačno razlika u suštini ovog društva kao celine izmedju 2001 i sada. Pod dva šta si mislila, pričala i radila u decembru 1996 kada je Sloba napravio kontramiting ?! Ajde budi iskrena pa reci

nikakva razlika.

na kontramitingu nisam bila jer nisam bila u BG. sedela uz b92/index radio, uglavnom. ne misliš valjda da sam 90tih glasala za slobu i slične?! zen, nešto smo se jako pogrešno razumeli ti i ja. šteta
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 08:45 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Napredovali smo kao društvo u smislu da je vlast juče, i to ne samo deklarativno već i praktično, napravila korake da obezbedi zakonom garantovane gradjanske slobode. Napredak u odnosu na prošlu godinu kada to nije bio slučaj je očit i za svaku je pohvalu, koliko god bio eventualno iznudjen i navodno nedovoljan. Ali je ipak napredak.

bili, morali su zbog EU. postojao je neki ultimatum koji nije postojao prošle godine, to je tako vidljivo. opet, to je upravo način za uterivanje "svesti". na isti način se uteruje "svest" i vozačima u saobraćaju - pendrekom ili visokim kaznama.
Bonner Bonner 08:51 11.10.2010

Re: Bili,

Zen Master

...
A jel se sećaš eventualno decembra 1996 godine i čuvenog kontramitinga ili si već tad bio u slobodnom Teksasu zemlji obećanoj. Jesu li oni nesretnici dovedeni autobusima imali sva zakonska i ustavna prava da dodju i održe miting podrške Slobodanu Miloševiću, da ili ne ??!Sećam ih se kao da je bilo juče idu onako pogubljeni odozdo od štajge, držeći bele kese sa sendvičima ili nekom klopom u rukama i bulje u izloge. E da vas čujem velike demokrate, poštovaoci ljudskih prava i humanisti šta se taj dan mislili o njima ?!?Sa kojim jebenim pravom smo mi bili besni na njih, sa kojim jebenim pravom su sa naše strane pokušavani da se probijaju kordoni i udje u sukob sa tim ljudima. ...


Ja se secam decembra '96. Naravno da su imali pravo na kontramiting, to niti je ko sporio niti spori ni danas. Ali zakazati kontramiting u centru grada gde mi protestvujemo je imalo samo za cilj da krv potece ulicama, da se desi strasno nasilje, a taj cilj je imao Milosevicev rezim a ne mi!

Mi smo mirno protestvovali i nastojali da izbegnemo bilo kakvo nasilje i sukobe, takve su instrukcije davane gradjanima, to su bili mirni protesti. Slobini i Mirini batinasi su bili oni koji su mlatili i hvatali ljude po mraku po povratku kucama oni su bili za nasilje i nerede.

Mi nismo obijali izloge i krali patike iako se tada u zemlji daleko losije zivelo!

Nije mi jasno o cemu pricas i sta poredis, jedno sa drugim nema ama bas nikakve veze!

Bili Piton Bili Piton 08:52 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

BebaOdLonchara

bili, morali su zbog EU. postojao je neki ultimatum koji nije postojao prošle godine, to je tako vidljivo.


Da stvarno i ta prokleta EU, svu nam krv popi. Samo nešto naprdjuje, dosadjuje i ucenjuje, nikako da nas već jednom pusti na miru da se jedni s drugima obračunavamo kako smo već navikli....
dali76 dali76 08:55 11.10.2010

gos'n master

Verovatno je doticna individual koja je sveto izjavila , premijer Djindjic?
Ja uvijek kazem da je to bio hrabar covjek,ali ga ne drzim za politickog sveca tj nepogresivog.
Mada stvarno je malo neiozbiljno praviti paralele sta je rekao jedan covjek deceniju ranije na samom pocetku demokratske vlasti sa onim sta govori danas gradonacelnik.
Svako vreme ima svoje breme, svoje okolnosti I specificnosti .
To sto se tebi ne svidaju nek stvari, ebesga drugar ni meni se mnogo toga ne dopada , pa ne idem razbijati izloge , paliti zgrade.
Nevjerovatno mi je kako bilo ko moze na bilo koji nacin izjednaciti ove sto ruse ,pale , sa ovim sto svojom setnjom hoce reci da I oni postoje.
Sta cemo sad. Ne izazivati razmazene klince koji bi da malo ruse,pale, tuku?
Koji ce nam onda drzava ,policija, ako ce nam pravdu ,po svojem vidjenju stvari, deliti golobradi momci sa kapuljacama?
ONdada raspustimo policiju jer je trosak velik, pa svima stangle u ruke pa ko koga provocira neka ga ovi mlatnu.
Danas pedere, sutra mozda nas sto nnosimo bele stapove , prekosutra malo Cigane pa tako redom.
I svi volimo Srbiju plavi od masnica, crveni od krvi I beli od straha d ate neko ne doceka iza ugla.

freehand freehand 08:58 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Zvao se Zoran Djindjić...
Pod dva po čemu se to tačno ova zemlja suštinski kao društvo razlikuje sada od one zemlje pre 9 godina ?!
Jel smo mi kao nacija uznapredovali u nečemu, bilo čemu ?!
Ako je odogovor da, neki argumenti na tu temu bi bili poželjni

Mučeni Đinđić u to vreme nije mogao da garantuje ni svoju bezbednost, nekmoli neke prokažene grupe.
Danas je na čelu policije Ivica Dačić, kome sada, post festum do reči verujem sve što je rekao prošle godine kad parada nije održana, i ove, kad je parada održana.A uznapredovali smo utoliko što oko sebe ne čujem da iko govori išta protiv gej povorke, ni protiv policije.
I u krajnjoj liniji - što je povorka održana. U skladu sa Ustavom ove zemlje.
Bar toliko.
Sa kojim jebenim pravom smo mi bili besni na njih, sa kojim jebenim pravom su sa naše strane pokušavani da se probijaju kordoni i udje u sukob sa tim ljudima.

Poređenje ti je besmisleno. Ti nesrećnici nisu ni znali ni kuda ni zašto idu, bar ogromna većina. Motiv im je bio izostanak sa posla, lanč paket i strah od
gubitka posla.
A upšte mi nije jasna poenta tvojih postova? Pederi izazvali rušenje, ili šta?

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 09:05 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Da stvarno i ta prokleta EU, svu nam krv popi. Samo nešto naprdjuje, dosadjuje i ucenjuje, nikako da nas već jednom pusti na miru da se jedni s drugima obračunavamo kako smo već navikli....

pa da
antioksidant antioksidant 09:13 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Zen Master



Zvao se Zoran Djindjić...
Pod dva po čemu se to tačno ova zemlja suštinski kao društvo razlikuje sada od one zemlje pre 9 godina ?!
Jel smo mi kao nacija uznapredovali u nečemu, bilo čemu ?!
Ako je odogovor da, neki argumenti na tu temu bi bili poželjni

kakva maestralna zamena teza - djindjic je rekao da policijski aparat nije spreman da obezbedi takvu manifestaciju a ne da drustvo nije spremno. i ne zaboravi da ga on nije ni kontrolsiao a u krajnjem slucaju taj isti aparat ga je i streljao na radost nekih
freehand freehand 09:31 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

kakva maestralna zamena teza - djindjic je rekao da policijski aparat nije spreman da obezbedi takvu manifestaciju a ne da drustvo nije spremno. i ne zaboravi da ga on nije ni kontrolsiao a u krajnjem slucaju taj isti aparat ga je i streljao na radost nekih

Paradoksalno, ali možda je društvo u tim trenucima post-revolucionarnog zanosu bilo kudikamo spremnije nego danas, ulepljeno u Koštuničinu žabokrečinu iz koje se ne možemo iskoprcati.
Zen Master Zen Master 09:38 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

BebaOdLonchara

na kontramitingu nisam bila jer nisam bila u BG. sedela uz b92/index radio, uglavnom. ne misliš valjda da sam 90tih glasala za slobu i slične?! zen, nešto smo se jako pogrešno razumeli ti i ja. šteta


Ovo oko tebe i glasanja za Slobu, hvala na pitanju nisam malouman. Šta si mislila i pričala taj dan kada je bio kontramiting, šta su radili tvoji prijatelji koji su bili u Beogradu. Jesi li bila besna, jesi li odobravala potpuno demokratsko pravo SPS glasača da i oni jedan dan imaju miting u centru Beograda ili si bila protivnik njihovog dolaska ako jesi zašto si bila protiv ?!!
Zen Master Zen Master 09:47 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Bili Piton
Zen Master


Zvao se Zoran Djindjić...
Pod dva po čemu se to tačno ova zemlja suštinski kao društvo razlikuje sada od one zemlje pre 9 godina ?!
Jel smo mi kao nacija uznapredovali u nečemu, bilo čemu ?!
Ako je odogovor da, neki argumenti na tu temu bi bili poželjni


Napredovali smo kao društvo u smislu da je vlast juče, i to ne samo deklarativno već i praktično, napravila korake da obezbedi zakonom garantovane gradjanske slobode. Napredak u odnosu na prošlu godinu kada to nije bio slučaj je očit i za svaku je pohvalu, koliko god bio eventualno iznudjen i navodno nedovoljan. Ali je ipak napredak.

Što je sve dobra polazna tačka za nadgradnju dogodine, i narednih godina. mnogo bolja nego da parade ni ovaj put nije bilo.

Srpske gejeve (i sve koji se tako osećaju) policija je juče razvozila kućama, time nedvosmisleno pokazavši da se stara o njihovoj sigurnosti. 2001 je stajala sa strane i posmatrala kako prebijaju povorku na trgu republike. To jeste napredak, ja bih rekao znatan napredak.


Nismo druže moj veruj mi i tada pre devet godina bi parada na ovaj isti način bila održana. Razlike nema samo je gore jer su porasli Slobini pioniri, sankcijska deca puna mržnje i besa, odrasli u getou i kljukani sa tv ekrana budalaštinama. Dodji malo u Beograd izadji u grad pa će ti možda biti jasno o čemu pričam.
Jako mi je žao ali za ovu manifestaciju još nije vreme, tužan sam zbog toga kao neko ko pripadajući svojevremeno hard core klaberskoj ekipi ima toliko predivnih prijatelja homoseksualaca... Ali to je jadna i puna istina voleo to ja ili ne ?!!
Kada budemo u svojim glavama kao nacija uznapredovali onda će ovakva parada biti samo šlag na tortu takve promene a do tada je samo puka forma bez suštine koja jedino dovodi do uličnog rata kakav je bio juče.
Samo smo se kao država još jednom izblamirali i prikazali sebe svetu kao najgore divljake iz džungle i to je sve, i tako će biti i sledeće godine i 2012 i sve do onog dana kada budemo sazreli kao društvo da poštujemo tudju različitost a ne da je preziremo i pljujemo po njoj.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 09:49 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Ovo oko tebe i glasanja za Slobu, hvala na pitanju nisam malouman. Šta si mislila i pričala taj dan kada je bio kontramiting, šta su radili tvoji prijatelji koji su bili u Beogradu. Jesi li bila besna, jesi li odobravala potpuno demokratsko pravo SPS glasača da i oni jedan dan imaju miting u centru Beograda ili si bila protivnik njihovog dolaska ako jesi zašto si bila protiv ?!!

a zašto si ti tako ljut odjednom?

bila sam besna jer se kontramiting organizuje na Tom mestu i u To vreme s jasnom namerom da izbiju nemiri i da se dve strane međusobno poubijaju. eto, to sam mislila. takođe, niko od tih ljudi nije došao samosvesno, jer da jeste, dolazili bi i ranije. oni su organizovano doveženi na kontramiting.
moji prijatelji su bili na našoj strani tog dana, čak i oni koji inače nisu bili najredovniji na šetnjama, taj dan su svi otišli.

ne razumem tačno point tvojih pitanja, ali ajde da probam. ako je pitanje "da li i ti Za Slobu imaju pravo da se organizuju i protestvuju?" da, imaju. zato je "porodična šetnja" održana dan pre Parade. i oni imaju pravo da šetaju u ime svojih ciljeva. problem kontramitinga je što policija nije zabranila taj susret sa istim obrazloženjem koje se dala npr prošle godine. naprotiv, ciljano se išlo na to da se skob desi.

(hepi nau?)
kakapo kakapo 09:50 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Apelovati da se "ne održavaju kontraverzne manifestacije" svodi se na ono što je juče u komentarima već pomenuto - ekvivalentno je apelovanju ženama da ne nose mini suknje da ih neko ne bi silovao

A i onaj mamograf! Drsko je provocirao i dobio šta je zaslužio!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:57 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Zen Master

!
Kada budemo u svojim glavama kao nacija uznapredovali onda će ovakva parada biti samo šlag na tortu takve promene a do tada je samo puka forma bez suštine koja jedino dovodi do uličnog rata kakav je bio juče.
Samo smo se kao država još jednom izblamirali i prikazali sebe svetu kao najgore divljake iz džungle i to je sve, i tako će biti i sledeće godine i 2012 i sve do onog dana kada budemo sazreli kao društvo da poštujemo tudju različitost a ne da je preziremo i pljujemo po njoj.


Dodao bih da to neće samo po sebi doći, da je potrebno mnogo toga uraditi u školama, kroz edukaciju starijih, u medijima....


Zen Master Zen Master 10:01 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

antioksidant

kakva maestralna zamena teza - djindjic je rekao da policijski aparat nije spreman da obezbedi takvu manifestaciju a ne da drustvo nije spremno. i ne zaboravi da ga on nije ni kontrolsiao a u krajnjem slucaju taj isti aparat ga je i streljao na radost nekih


Nije prijatel zamena teza već sušta istina, citirao sam njegovu izjavu a ti nakljukan Peščanik pilulama za ispiranje mozga ćeš u svemu videti baš upravo ono što tebi odgovara i baš nekako slučajno ćeš verbalnom ekvilibristikom sebi dokazati kako si uvek ti u pravu.
Čisto da te podsetim te 2001 godine je jedan mladi političar insistirao da ga krsti ni manje ni više nego Amilohije Radović, grlio se i ljubio na uglu Dositejeve i Gospodar Jovanove sa Cemom Legijom i pričao kako mu se b92 gadi i kako gleda samo Pink. E sad reci ti meni šta kaže Peščanik proročište za duboko ispiranje mozga na to ?!? Mislim šta je taj mladi političar tada u suštini radio, uvlačio se u njihove redove kao tajni agent ili šta potpuno sam zbunjen !?!
Isto pitanje oko kontramitinga i za tebe, jesi li tolerantno sedeo kući kao i tvoji ortaci i pustio SPS glasače da i oni imaju miting ili si malko bio verbalno ili drugačije nevaljao, ako jesi koje ti je opravdanje za takvu netoleranciju. Koliko mene sećanje služi ista ova navijačka bagra je i tada bila u prvim redovima ali ne kontramitingaškim. Jesi li ih tada osudjivao ili podržavao pošto ste bili na istim stranama barikade ?!?
freehand freehand 10:03 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Kada budemo u svojim glavama kao nacija uznapredovali onda će ovakva parada biti samo šlag na tortu takve promene a do tada je samo puka forma bez suštine koja jedino dovodi do uličnog rata kakav je bio juče.
Samo smo se kao država još jednom izblamirali i prikazali sebe svetu kao najgore divljake iz džungle i to je sve, i tako će biti i sledeće godine i 2012 i sve do onog dana kada budemo sazreli kao društvo da poštujemo tudju različitost a ne da je preziremo i pljujemo po njoj.

Čekaj, Masteru, stvarno te ne razumem.
Prošle godine se država povukla pred pretnjama. Rekoh već da sad verujem Dačiću retroaktivno, da je 2009. rizik bio preveliki i da su analize govorile da će doći do krvoprolića.
Ok
Ove godine su se spremili, a tu mislim na policiju i druge službe za to zadužene, stisli zube i to odradili muški, profesionalno, bez greške.
Nekad se pamet i na silu uteruje. Po modelu Ataturka.
A ono što je nedostajalo juče - to smo mi, Mastere, u povorci. Uz Dačića, Đilasa, ministra kulture, omladine i druge javne ličnosti.
Odnosno iza njih.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:04 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Kada budemo u svojim glavama kao nacija uznapredovali onda će ovakva parada biti samo šlag na tortu takve promene a do tada je samo puka forma bez suštine koja jedino dovodi do uličnog rata kakav je bio juče.

to će se desiti - nikad. mogu da potpišem krvlju. ne zezam se. može samo represivnim merama merama da se kontroliše, ali svest ljudi ovde, na ovom prostoru, neće biti mnogo drugačija ni za 50 godina.

ono što je meni najtužnije je što se ove godine parada iskoristila za nešto drugo i to sa svih strana. nije se pokazalo da homo i homofrendli ljudi mogu da prošetaju slobodno, jer to slobodno nisu mogli. napravljen je geto oko njih, prostor zaštićen kao pod staklenim zvonom, samo i jedino da bi se zadovoljila forma, da bi se pisalo negde u EU da je parade bilo i da niko od njih nije povređen. eto, zato ja i nisam došla.

ps. o tome da li parada u srbiji sada ili ne sam se izjasnila još prošle godine, ne bih da se ponavljam.
Zen Master Zen Master 10:04 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Vojislav Stojković


Dodao bih da to neće samo po sebi doći, da je potrebno mnogo toga uraditi u školama, kroz edukaciju starijih, u medijima....




U potpunosti se slažem i podržavam 1001%, edukacija i to dugogodišnja da se naučimo i vaspitamo kao nacija nekim osnovnim vrednostima koje jedno društvo mora da ima kao takvo ne zbog EU već isključivo zbog sebe
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:11 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

U potpunosti se slažem i podržavam 1001%, edukacija i to dugogodišnja da se naučimo i vaspitamo kao nacija nekim osnovnim vrednostima koje jedno društvo mora da ima kao takvo ne zbog EU već isključivo zbog sebe

edukacija i plan edukacije u ovoj zemlji ne postoji. ne postoje ni naznake da se radi na tome niti da će se raditi na tome. zato će vlast majmune svaki sledeći put ućutkati zatvorom i batinama, ali im ništa na taj način neće uterati u glavu. to je najveći problem srbije i zato je sve isto i danas i biće još dvesta yebenih godina.
antioksidant antioksidant 10:11 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

E sad reci ti meni šta kaže Peščanik proročište za duboko ispiranje mozga na to

ti pratiš pa reci
ne razumem tvoju opsesijumladim političarom. da li je tebe nešto lično on razočarao?
sto pitanje oko kontramitinga i za tebe, jesi li tolerantno sedeo kući kao i tvoji ortaci i pustio SPS glasače da i oni imaju miting ili si malko bio verbalno ili drugačije nevaljao, ako jesi koje ti je opravdanje za takvu netoleranciju

hajde sad sedi pa polako da probaš da shvatiš:
kontramiting je bio obezbeđivan od strane policije, jer je to posao državnog aparata. tada je državni aparat bio slabiji. (konkretno bio je slabiji tek 5. oktobra na žalost). juče je bio jači (pod uslovom da se organizatori jučerašnjeg divljanja pohapse i osude).
a svima koji nešto žele da mewaju neka menjaju ustav - tamo piše da lgbt populacija ima pravo da se šeta organizovano centrom beograda a piše i je protiv zakona krenuti sa štanglom na drugog čoveka.
pa ti vidi
a u tvojoj suštoj istini si promašio suštinu. đinđić nije rekao da je za homoseksualce ali da ostanu kući jer nije vreme. to je rekao đilas.
Zen Master Zen Master 10:13 11.10.2010

Re: Bili,

Bonner


Ja se secam decembra '96. Naravno da su imali pravo na kontramiting, to niti je ko sporio niti spori ni danas. Ali zakazati kontramiting u centru grada gde mi protestvujemo je imalo samo za cilj da krv potece ulicama, da se desi strasno nasilje, a taj cilj je imao Milosevicev rezim a ne mi!

Mi smo mirno protestvovali i nastojali da izbegnemo bilo kakvo nasilje i sukobe, takve su instrukcije davane gradjanima, to su bili mirni protesti. Slobini i Mirini batinasi su bili oni koji su mlatili i hvatali ljude po mraku po povratku kucama oni su bili za nasilje i nerede.

Mi nismo obijali izloge i krali patike iako se tada u zemlji daleko losije zivelo!

Nije mi jasno o cemu pricas i sta poredis, jedno sa drugim nema ama bas nikakve veze!



Loše se sećaš pa čisto da te malo podsetim... Imali su zakazan i odobren od policije miting, mi ga nismo imali već smo protestvovali na divlje, nismo bili mirni već smo pokušavali da probijemo kordone oko Terazija isto kao i one dileje juče jedino je ona zvanična šetnja išla drugom trasom čini mi se dole ka ZOO vrtu ili tako nešto... Ček, ček pa tad su ti isti Delije & Grobari kurac palac debili bili sa nama i to u prvim redovima borbe protiv Slobodana Miloševića i to od prvog dana pa sve do 5 oktobra. Nešto se ne sećam kako su b92 i ostali demokratski mediji tada kukali i jaukali na te iste idiote koji iste fore i tada valjali kao i juče... Ili je možda bilo bitno da su oni tada bili na onoj pravoj strani a juče na pogrešnoj a šibanje sa murijom, kamenice i ostalo su i onako nebitni, bitno je biti na pravoj strani i onda si uvek u pravu pa jel da !!?
mikimedic mikimedic 10:14 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

to će se desiti - nikad. mogu da potpišem krvlju. ne zezam se. može samo represivnim merama merama da se kontroliše, ali svest ljudi ovde, na ovom prostoru, neće biti mnogo drugačija ni za 50 godina.


imas li ideju zasto je tako?

tek kad progresivni zapad bude prihvatio kao srbiju ravnopravnog partnera moci ce da pocnu i da se prihvatraju neke vrednosti savremenog sveta. dok je princip stapa i sargarepe (ne samo po pitanju kosova) nikad nece biti ni parade u beogradu. normalne, mislim.

vidi forhenda -- pa srpski inat je cudo.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:18 11.10.2010

Re: Bili,

Zen Master
Bonner


Ja se secam decembra '96. Naravno da su imali pravo na kontramiting, to niti je ko sporio niti spori ni danas. Ali zakazati kontramiting u centru grada gde mi protestvujemo je imalo samo za cilj da krv potece ulicama, da se desi strasno nasilje, a taj cilj je imao Milosevicev rezim a ne mi!

Mi smo mirno protestvovali i nastojali da izbegnemo bilo kakvo nasilje i sukobe, takve su instrukcije davane gradjanima, to su bili mirni protesti. Slobini i Mirini batinasi su bili oni koji su mlatili i hvatali ljude po mraku po povratku kucama oni su bili za nasilje i nerede.

Mi nismo obijali izloge i krali patike iako se tada u zemlji daleko losije zivelo!

Nije mi jasno o cemu pricas i sta poredis, jedno sa drugim nema ama bas nikakve veze!



Loše se sećaš pa čisto da te malo podsetim... Imali su zakazan i odobren od policije miting mi ga nismo imali već smo protestvovali na divlje, nismo bili mirni već smo pokušavali da probijemo kordone oko Terazija isto kao i one dileje juče jedino je ona zvanična šetnja išla drugom trasom čini mi se dole ka ZOO vrtu ili tako nešto... Ček, ček pa tad su ti isti Delije & Grobari kurac palac debili bili sa nama i to u prvim redovima borbe protiv Slobodana Miloševića i to od prvog dana pa sve do 5 oktobra. Nešto se ne sećam kako su b92 i ostali demokratski mediji tada kukali i jaukali na te iste idiote koji iste fore i tada valjali kao i juče... Ili je možda bilo bitno da su oni tada bili na onoj pravoj strani a juče na pogrešnoj a šibanje sa murijom, kamenice i ostalo su i onako nebitni, bitno je biti na pravoj strani i onda si uvek u pravu pa jel da !!?


Zen, a da li su tebi isti oni koji šetaju jer žele ista prava kao i svi ostali i oni koji podržavaju nečiju politiku i veruju da izboi nisu pokradeni? mislim da porediš babe i žabe. i još jednom: kontramiting je bio organizovan Da Bi Se Izazvali Sukobi. dan pre parade nisu došli predstavnici parade ponosa da kamenuju "porodičnu šetnju", ali su zato "porodični ljudi i njihova deca" došli da kamenuju dan kasnije.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:20 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

imas li ideju zasto je tako?

dala sam odgovor negde niže. problem je u edukaciji koju srbija - nema. a nema ni plan iste.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:21 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

BebaOdLonchara

edukacija i plan edukacije u ovoj zemlji ne postoji. ne postoje ni naznake da se radi na tome niti da će se raditi na tome.

Za početak bi bilo dovoljno da se u višim razredima OŠ i srednjim školama, umesto nastavnog predmeta "veronauka", uvede nastavni predmet "seksualno vaspitanje", kao obavezan.
Zen Master Zen Master 10:23 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

freehand

Poređenje ti je besmisleno. Ti nesrećnici nisu ni znali ni kuda ni zašto idu, bar ogromna većina. Motiv im je bio izostanak sa posla, lanč paket i strah od
gubitka posla.
A upšte mi nije jasna poenta tvojih postova? Pederi izazvali rušenje, ili šta?



Besmisleno je tebi zato što ti mozak radi na rezervi ali šta da ti radim. Kada su svi bili toliko zabludeli i došli zbog lanč paketa kako bre majku mu Sloba uvek imao toliko glasova, mislim kao jeste krao ali toliko da ukrade nije mogao. Da ih je došlo samo 100 a došlo ih je x puta više onih što su verovali i voleli Slobu sa kojim pravom im nismo pustili jedan jedini dan da i oni imaju miting. Mislim kome su oni pa smetali taj jedan dan što su hteli dva sata da podrže Slobodana Miloševića i to potpuno mirno ?!!


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:23 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Za početak bi bilo dovoljno da se u višim razredima OŠ i srednjim školama, umesto nastavnog predmeta "veronauka", uvede nastavni predmet "seksualno vaspitanje", kao obavezan.

angie01 angie01 10:31 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Mislim kome su oni pa smetali taj jedan dan što su hteli dva sata da podrže Slobodana Miloševića i to potpuno mirno ?!!



onima koji su shranili svoje najblize, sinove, ocheve, bracu,..onima koji su izgubili sve, pokradeni, ponizeni, obesmislenih zivota,..dopishi po zelji-ima onoliko iz zlobine fabrike zla!
freehand freehand 10:31 11.10.2010

Re: Bili,

Ili je možda bilo bitno da su oni tada bili na onoj pravoj strani a juče na pogrešnoj

Tako je, Masteru.
bitno je biti na pravoj strani i onda si uvek u pravu pa jel da !!?

Jeste, u pravu si ako si na pravoj strani.


Zapazi samo ovu sitnu distinkciju, ako ti nije teško: 96/97 niko na miting nije išao da bi tukao, palio ili razbijao, već da bi državu naterao da poštuje sopstvene zakon i izbornu volju svojih građana.
Juče su bitange i kriminalci došli da ruše, pale, pljačkaju, a bogami - i ubijaju, ako izbore priliku.

Imaš li još neku dilemu?
Zen Master Zen Master 10:31 11.10.2010

Re: Bili,

BebaOdLonchara

Zen, a da li su tebi isti oni koji šetaju jer žele ista prava kao i svi ostali i oni koji podržavaju nečiju politiku i veruju da izboi nisu pokradeni? mislim da porediš babe i žabe. i još jednom: kontramiting je bio organizovan Da Bi Se Izazvali Sukobi. dan pre parade nisu došli predstavnici parade ponosa da kamenuju "porodičnu šetnju", ali su zato "porodični ljudi i njihova deca" došli da kamenuju dan kasnije.


Suština je ista mani me se tih fora, znaš to nije bilo isto. Jeste bilo je isto ti ljudi šta god ja mislio o njima su imali puno pravo da dodju u Beograd i da imaju miting. I čisto da te podsetim pošto nisi bila tu, tada i svih tih opozicionih godina su ti isti navijači bili na našoj strani i to što su ponekad malo gadjali muriju kamenicama i ulazili u fajt, to je bilo u redu jer su bili na našoj strani, naša deca malo se zaneli treba ih shvatiti jer je sve to zbog višeg cilja
JJ Beba JJ Beba 10:34 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Nemam ništa protiv homoseksulaca ali za ovakve manifestacije još nije vreme !?!

ne postoji dobro i loše vreme, postoje samo dobre i lošije strategije pomoću kojih će neko nešto postići. Dakle možemo razgovarati o strategijama pomoću kojih LGBT populacija i druge marginalne grupe (žene, manjine, osobe sa invaliditetom itd) postižu svoja prava, vidljivost i ostale ciljeve
Đilas kao privatno lice može da ne trpi gej populaciju kolikogod hoće; može da mu se ne sviđa strategija ulice za postizanjiza nekog cilja i da o tome priča privatno, ali kad' do organizacije takvog događaja dođe i kada ga podrži njegov predsednik partije koji je i predsednik države; kada tu manifestaciju podrži vlada, koga briga šta on privatno misli!? Njega niko nije ništa pitao kao građanina, privatno, on je davao izjave kao gradonačelnik garda svih ljudi koji u njemu žive i u kome je ta manifestacija održana, odobrena od strane policije. Zbog njegovih stalnih homofobičnih izjava (svi se sećamo njegovih izjava kao gradonačeknika kada su rušena romska naselja u fakin Belvilu) treba da tražimo njegovu ostavku.
zato
Đilase odstupi. nisi dostojan da budeš gradonačelnik našeg grada.
antioksidant antioksidant 10:35 11.10.2010

Re: Bili,

@ zen
[youtube]http://www.youtube.com/watch#!v=nxmlcTVFvic&feature=related[/youtube]
angie01 angie01 10:36 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Za početak bi bilo dovoljno da se u višim razredima OŠ i srednjim školama, umesto nastavnog predmeta "veronauka", uvede nastavni predmet "seksualno vaspitanje", kao obavezan.


to sa veronaukom je potpuno bolesno!

izjednacheno je kao opcija sa gradjanskim vaspitanjem-pa shta sad, vernici nisu gradjani?

ili, shta sa onima koji su neke druge vere ili nevernici-da li je normalno da se deca u obaveznom osnovnom obrazovanju dele na taj nachin?

pa onda dodje dete sa verske i sedne u klupu sa onim sa gradjanskog-i kaze mu-jedni pravi, ispravan chovek je-pravoslavac!

pa onda dodje biologija i Darvin-pa je l vidi neko odgovoran koliko je to pogreshno!

verska nastava je neshto privatno i treba da se odvija u hramovima u kojima se ti gradjani mole i to je to!
Zen Master Zen Master 10:48 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

antioksidant

a u tvojoj suštoj istini si promašio suštinu. đinđić nije rekao da je za homoseksualce ali da ostanu kući jer nije vreme. to je rekao đilas.


Jel ??! Ma ko bi rekao...

Izjava citiram... Nemam ništa protiv homoseksualaca ali još nije vreme za ovakvu manifestaciju znači na nekom samo tebi poznatom tajnom jeziku nešto sasvim drugo od toga što je rečeno !??
Wooooooooooooooooooooooooow fascinantno...
freehand freehand 10:48 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)



Besmisleno je tebi zato što ti mozak radi na rezervi ali šta da ti radim.

Preskočiću ovo, ne liči ti.
Kada su svi bili toliko zabludeli i došli zbog lanč paketa kako bre majku mu Sloba uvek imao toliko glasova, mislim kao jeste krao ali toliko da ukrade nije mogao.

Sloba je kontramiting organizovao da pokaže na silu koliko je jak i da izazove sukob. U trenutku kad je u većini velikih gradova Srbije dobio MANJE glasova od opozicije. I to je nedugo zatim morao da prizna.
Da ih je došlo samo 100 a došlo ih je x puta više onih što su verovali i voleli Slobu sa kojim pravom im nismo pustili jedan jedini dan da i oni imaju miting. Mislim kome su oni pa smetali taj jedan dan što su hteli dva sata da podrže Slobodana Miloševića i to potpuno mirno ?!!

Na ovo ti je Beba odgovorila vrlo fino i smireno. DOVEDENI su na mesto i u vreme apsolutno odgovarajuće da do sukoba dođe.

Inače, ne znam što mu nisu došli birači iz Drenice i Ferizaja, bilo im daleko? Čovek je konstantno držao tinjajući problem na Kosovu kako bi Albance držao podalje od glasačkih mesta i svojih 40 poslaničkih mesta fore u Skupštini Srbije, da te i to podsetim. I tu čorbu sad kusamo.
antioksidant antioksidant 10:51 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

nači na nekom samo tebi poznatom tajnom jeziku nešto sasvim drugo od toga što je rečeno !??

znači upravo to što je rečeno a kako si ti zaključio da se misli da drušvo nije zrelo a ne da državni aparat nije spreman?
zen, potrudi se, možeš ti bolje od ovog ispraznog manipulisanja
kukusigameni kukusigameni 11:16 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Treba zabraniti prisustvo publike na svim fudbalskim utakmicama do daljnjeg.
angie01 angie01 11:19 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Treba zabraniti prisustvo publike na svim fudbalskim utakmicama do daljnjeg.


treba da su represivne mere za eventualni ispad takve- da nikom nece pasti na pamet da se agresivno ponashsa!

halo bre- ti klinci pre nekog sranja, kalkulishu koliko ce jeftino da prodju s kaznom!
miloradkakmar miloradkakmar 11:25 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

uvede nastavni predmet "seksualno vaspitanje", kao obavezan.

Imamo i odličnu knjigu Jasminke Petrović, " Seks za početnike".
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:43 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

ma lako je za mlade, problem je edukacija starijih:

dragannalovic dragannalovic 12:26 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

ono što je meni najtužnije je što se ove godine parada iskoristila za nešto drugo i to sa svih strana. nije se pokazalo da homo i homofrendli ljudi mogu da prošetaju slobodno, jer to slobodno nisu mogli. napravljen je geto oko njih, prostor zaštićen kao pod staklenim zvonom, samo i jedino da bi se zadovoljila forma, da bi se pisalo negde u EU da je parade bilo i da niko od njih nije povređen. eto, zato ja i nisam došla.

Upravo u tome je i cela stvar. Ta parada je u svetu prihvaćena kao jedna obična fešta gde se možete lepo provesti. Ovde smo se prilično udaljili od njene suštine. Osim toga, koliko sam mogao da čujem, mnogi naši gejevi i nisu bili nešto zainteresovani i voljni da paradiraju, pretpostavljam da osim što nemaju tu naviku i oni osećaju teret ove krize i trče trbuhom za kruhom, koliko je do ove parade stalo nekim "nevladinim" organizacijama. Takodje , posle ovoga juče, sve više verujem da je za vandalizam i nasilje sve manje bitan povod i da možemo da očekujemo i mnogo veće i žešće sukobe.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:30 11.10.2010

Re: Bili,

Suština je ista mani me se tih fora, znaš to nije bilo isto. Jeste bilo je isto ti ljudi šta god ja mislio o njima su imali puno pravo da dodju u Beograd i da imaju miting. I čisto da te podsetim pošto nisi bila tu, tada i svih tih opozicionih godina su ti isti navijači bili na našoj strani i to što su ponekad malo gadjali muriju kamenicama i ulazili u fajt, to je bilo u redu jer su bili na našoj strani, naša deca malo se zaneli treba ih shvatiti jer je sve to zbog višeg cilja

Zen, nisam bila Tog Dana u BG ali sam bila tih godina. :)
postoji velika razlika u organizovanom dovođenju ljudi na protest u odnosu na one koji dolaze jer žele da dođu. da li si ti zaboravio da su im delili dnevnice i užinu za dolazak (i verovatno, otkaz ako ne dođu)? to je ista stvar kao i sa "odbranom" mostova. oni su DOVEDENI, a ostali građani su tamo dolazili jer su tako osećali da treba, jer su želeli. oni huligani juče su Organizovano delovali. kako ne vidiš razliku?

pa samo dan ranije Nikom Nije Smetalo što su šetali oni koji su protiv parade. ko je došao da im zabrani ili da ih gađa kamenicama?

a ti navijači devedesetih, njihovo divljanje jeste donekle bilo opravdano tada. građanima srbije su pokradeni glasovi, pa i njima samima, i imali su prava da se bune. njihovo pravo je bilo ugroženo. njihovo divljanje juče nema nikakvog opravdanja jer ni jedno njihovo pravo nije bilo ugroženo!
i u tome je velika razlika, koju ti nekako ne vidiš.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:54 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Upravo u tome je i cela stvar. Ta parada je u svetu prihvaćena kao jedna obična fešta gde se možete lepo provesti. Ovde smo se prilično udaljili od njene suštine. Osim toga, koliko sam mogao da čujem, mnogi naši gejevi i nisu bili nešto zainteresovani i voljni da paradiraju, pretpostavljam da osim što nemaju tu naviku i oni osećaju teret ove krize i trče trbuhom za kruhom, koliko je do ove parade stalo nekim "nevladinim" organizacijama. Takodje , posle ovoga juče, sve više verujem da je za vandalizam i nasilje sve manje bitan povod i da možemo da očekujemo i mnogo veće i žešće sukobe.

tako je. ja ne znam da je jedan moj gay prijatelj bio. pa samo prošle godine su se dve ili više ngo prepirale ko ima prava na paradu i ko će je organizovati, te je pola rekoa idem a pole, ne idemo. ja verujem da je velika stvar za jedan ngo da u svom kurikulumu napiše "organizovali prvu prajd paradu
ne kažem da su svi oni koji su šetali tamo došli samo jer pripadaju nekom ngo, ali je suština te manifestacije kod nas sasvim promašena, ispolitizovana do mere u kojoj se sve u srbiji politizuje, uglavnom iz razloga dobijanja poena.
ljuboten ljuboten 13:31 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

bili, morali su zbog EU. postojao je neki ultimatum koji nije postojao prošle godine, to je tako vidljivo. opet, to je upravo način za uterivanje "svesti". na isti način se uteruje "svest" i vozačima u saobraćaju - pendrekom ili visokim kaznama.


Ultimatum ne, ali da je predsednik Tadić hteo da im se dodvori, da. No, ovo je za njega politički udar, jer se pokazalo da je primitivnji deo Srbije vrlo dominantan. Za državu je poražavajuće što je političko podzemlje više znalo od same države. Preciznije, predsednik je ostao neiforimisan o stanju nacije, pa su ga ponela njegova česta putovanje i uspesi na međunarodnom planu. Ili nije pitao, ili čovek koji mu daje bezbednosne informacije nije ih znao ili ga nije hteo uznemiravati. A ne znati da će ceo jedan korpus pobunjenika, samo je falio Legija, da napadne Beograd je stvarno zabrinjavajuće stanje. Za ovo treba da se pita i nekada odličan student na Fakultetu za bezbednost, ministar Dačić.
blogovatelj blogovatelj 13:56 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

možda je društvo u tim trenucima post-revolucionarnog zanosu bilo kudikamo spremnije nego danas, ulepljeno u Koštuničinu žabokrečinu


On je tada imao podrsku preko 50% birackog tela, danas jedva da moze cenzus da predje.
Ne bih imao sta vise reci o tvom nacinu razmisljanja.
niccolo niccolo 14:20 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

uvede nastavni predmet "seksualno vaspitanje", kao obavezan.

Podržavam.
freehand freehand 14:41 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Za ovo treba da se pita i nekada odličan student na Fakultetu za bezbednost, ministar Dačić.

Dačić je studirao Političke nauke.
A u to vreme nije bilo Fakulteta za bezbednost. Postojao je Fakultet narodne odbrane.
freehand freehand 14:49 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

blogovatelj
možda je društvo u tim trenucima post-revolucionarnog zanosu bilo kudikamo spremnije nego danas, ulepljeno u Koštuničinu žabokrečinu


On je tada imao podrsku preko 50% birackog tela, danas jedva da moze cenzus da predje.
Ne bih imao sta vise reci o tvom nacinu razmisljanja.

Ni za ovo nisi morao da se trudiš.
Naročito što ne znam o čemu pričaš.
blogovatelj blogovatelj 16:12 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Naročito što ne znam o čemu pričaš.


Verujem.
Bili Piton Bili Piton 16:38 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

BebaOdLonchara
imas li ideju zasto je tako?

dala sam odgovor negde niže. problem je u edukaciji koju srbija - nema. a nema ni plan iste.


Ne samo da Srbija nema edukaciju nego je i NEĆE, i kad je ovo u pitanju nikada je neće ni hteti.

E kad nećes milom da poštuješ zakon onda ćes silom. Šta tu ima da se ne razume?
dali76 dali76 17:16 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

Ja ne razumijem da li su svesni rizika oni ljudi koji odgovornost za nasilje prenose kako na one koji su rusili tako I na one koji su organizirali paradu tj provocirali huligane da razbijaju grad ?
Mogu da svatim da ljudi imaju,I neka imaju razlicite stavove, al ne razumijem kako se ne moze napraviti jasna crvena linija da niko,pogotovo ne huligani sa sipkama, ne smiju biti iznad drzave, reda I zakona.
Pogotovo se ne smiju maziti tj dopustiti da ih niko ne isprovocira daa oni ne bi uzeli pravdu il stanglu u ruke?
Stvarno tu logiku ne mogu da svatim.
Edukacija moze I mora da pomogne,ali ne u drzavi u kojoj se ljudima uskracuju prava zbog huligana koji bi zaboga mogli biti isprovocirani.
Mislim da je uciti djecu postovanju zakona a u isto vreme ne primenjivati zakon jedna veoma cinicna rabota.
Zatvorske sankcije imaju ,izmedju ostalog, I ulogu edukacije.


PS
Nijedno jedino drustvo u istoriji ljudskog roda nije sazrevalo tako sto je drzava ratobornoj manjini dopustala da glumi drzavu te po ulicama sudi a sa druge strane edukovala na toleranciju.
To je samo po sebi kontradiktorno,iz aviona.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:27 11.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

dali76

Zatvorske sankcije imaju ,izmedju ostalog, I ulogu edukacije.



Mislim da je ipak bolje seksualnu edukaciju provoditi u školama i na druge načine, a ne u zatvoru.

Priseti se, dali76, jesi li ti za vreme redovnog školovanja u Jugoslaviji imao i jedan jedini nastavni čas na kome ti je nastavnica objasnila kako je homoseksualnost sasvim normalan način ispoljavanja seksualnosti.
Verujem da nisi.

O pederima si možda čuo od drugova, ili starijeg brata, uz obaveznu napomenu, u boljem slučaju, da ih se treba čuvati, a u gorem slučaju , da ih treba tući.
Generacije i generacije su se školovale,a da nikada nisu čule kako je homoseksualnost kod manjeg procenta ljudi uobičajen vid ispoljavanja seksualnosti.

Do pred kraj XX veka psihijatrija je smatrala da je homoseksualnost perverzija, bolest, neki psihijatri to tvrde i danas. Dakle, i iz popularne, stručne i naučne zdravstvene literature generacije ljudi su samo to mogli sasnati. Zakon je sankcionisao homoseksualce.

A, onda, trendovi u shvatanju homoseksualnosti su se iznenada promenili:
Godine 1973. homoseksualnost je uklonjena sa liste mentalnih oboljenja prvo u SAD, a taj primer sledile su i zemlje zapadne Evrope.

(Uzgred: Ključnu ulogu u sklanjanju homoseksualnosti kao poremećaja imao je dr. Robert Spitzer, profesor psihijatrije na Sveučilištu Columbia. Dr. Spitzer je s vremenom pod teretom činjenica počeo mjenjati mišljenje. 1980. je vratio homoseksualnost na popis poremećaja, ali je već 1986. ona opet nasilno uklonjena. Dr. Spitzer nije odustajao, 2001. i 2003. objavio je svoju analizu izliječenja homoseksualaca, na temelju 200 slučajeva izliječenih homoseksualaca i lezbijki i zatražio je vraćanje homoseksualnost na listu bolesti. )

Međutim, većina ljudi u Srbiji ne prati savremene trendove, ne čitaju blog b92, ne slušaju Peščanik, a njihova deca u školama, umesto "seksualnog vaspitanja" uče "veronauku".

Da zaključim, kada iznesem mišljenje da je manifestacijama poput parade ponosa trebala da prethodi edukacija, ja ne opravdavam ponašanje huligana, niti stavljam znak jednakosti između njih i aktivista LGBT koji se bore za svoja prava. Samo pokušavam da ukažem da je problem kompleksniji, nego što na prvi pogled izgleda.

Što se tiče huligana, njima je parada ponosa bila samo povod da ruše i pljačkaju, i to nema mnogo veze sa nedostatkom seksualnog vaspitanja. Tu su problemi znatno veći, a jedan od načina njihovog rešavanja je i zatvorska edukacija, ali ne samo iz domena seksualnosti.


die hard die hard 21:29 11.10.2010

Re: Bili,

Sa kojim jebenim pravom smo mi bili besni na njih


Jer smo bili u pravu.
JJ Beba JJ Beba 15:57 12.10.2010

Re: Ne spavaš, Dali? :)

isto da te podsetim te 2001 godine je jedan mladi političar insistirao da ga krsti ni manje ni više nego Amilohije Radović, grlio se i ljubio na uglu Dositejeve i Gospodar Jovanove sa Cemom Legijom i pričao kako mu se b92 gadi i kako gleda samo Pink.

nisam baš ispratila sve komnetare, a ko je taj maldi političar?
Čedomir Jovanović?
Zar ga nije krstio Atanasije Rakita? Ili ga je on venčao?
zašto je to važno?
Bonner Bonner 15:34 14.10.2010

Re: Bili,

Zen Master
Loše se sećaš pa čisto da te malo podsetim... Imali su zakazan i odobren od policije miting, mi ga nismo imali već smo protestvovali na divlje, nismo bili mirni već smo pokušavali da probijemo kordone oko Terazija isto kao i one dileje juče jedino je ona zvanična šetnja išla drugom trasom čini mi se dole ka ZOO vrtu ili tako nešto... Ček, ček pa tad su ti isti Delije & Grobari kurac palac debili bili sa nama i to u prvim redovima borbe protiv Slobodana Miloševića i ...


???

Mi smo imali zakazano nekoliko meseci unapred, ako se ne secas! Ne znam zaista o cemu pricas!

Ove u prvim redovima moram da priznam da nisam video niti su oni bili nosioci svega onoga sto se desavalo 96/97.

Nije mi jasno kako si dosao do ovih zakljucaka, ali i nebitno mi je, moram iskreno da kazem. Ja sam bio i znam sta i kako je bilo. ;-)


Bonner Bonner 08:03 11.10.2010

Sramota!

Gradonacelnik Djilas
"apelujem na sve ,bez obzira kakva prava imaju,da ne organizuju manifestacije koje dovode do ovakvih stvari, a na drzavne organe da sankcionisu one kojji ovakve manifestacije koriste da unistavaju grad".


Ovakav Gradonacelnik je najveca sramota za ovaj milionski grad u kome je svega 1000 ljudi izaslo da podrzi pravo jedne seksualne manjine da slobodno zivi i ima jednaka prava kao i svi ostali.

Ovaj Gradonacelnik nije uradio nista da pokaze da je ovo otvoren, slobodan i solidaran grad u kome za svakog dobronamernog gradjanina ima mesta. Naprotiv, svojim bahatim ponasanjem i postupcima, populistickim medijskim nastupima (nastupi su mu bleda Vuciceva kopija, retorika potpuno preuzeta) otvoreno pokazuje da se bahatost i siledzijstvo isplati i da je to pozeljan oblik ponasanja a da je ovaj milionski grad jedna primitivna, zatvorena, coporativna sredina koja treba da se zaobilazi u sirokom luku.

On je trebao i morao da bude na celu kolone! Njegovi privatni razlozi su tu potpuno nebitni on je gradonacelnik svih gradjana. Zasto nije bio na prideu?

A sada, umesto da pozove sve slobodoumne gradjane da zajedno sa njim prosetaju gradom i tako pokazu da su protiv nasilja na ulicama, protiv nasilja prema drugima i drugacijima, da je grad grad u kome se zivi a ne zatvor niti gladijatorska arena on daje ove nebulozne i sramotne izjave i jos vise sramoti funkciju koju obavlja i sve gradjane ovog osramocenog grada.

angie01 angie01 08:07 11.10.2010

Re: Sramota!


Bonner



mikimedic mikimedic 09:28 11.10.2010

Re: Sramota!

On je trebao i morao da bude na celu kolone! Njegovi privatni razlozi su tu potpuno nebitni on je gradonacelnik svih gradjana. Zasto nije bio na prideu?


pretpostavljam da je isto tako trebalo da bude predvodnik dogadjaja od subote, jer je on gradonacelnik svih gradjana?
freehand freehand 09:37 11.10.2010

Re: Sramota!

mikimedic
On je trebao i morao da bude na celu kolone! Njegovi privatni razlozi su tu potpuno nebitni on je gradonacelnik svih gradjana. Zasto nije bio na prideu?


pretpostavljam da je isto tako trebalo da bude predvodnik dogadjaja od subote, jer je on gradonacelnik svih gradjana?

Ne Miki. Ono prkjuče je bila reakcija, utuk, na ovo od juče. A Đilas nije pocapana ličnost. On tačno zna gde mu je mesto. Na žalost.
Bonner Bonner 09:41 11.10.2010

Re: Sramota!

mikimedic

pretpostavljam da je isto tako trebalo da bude predvodnik dogadjaja od subote, jer je on gradonacelnik svih gradjana?


Naravno, svakako, porodicne vrednosti su nesto jako vazno i pozitivno i na njima treba da se radi, da se promovisu, apsolutno.

Ali i na setnji za porodicne vrednosti se ne vice "Ubij pedera" ili bilo koga, to sa porodicnim vrednostima nema nikakvog dodira.

A o deset Bozjih zapovesti da ne govorim, npr. "Ne ubij!", a u porodicnoj setnji sve verujuci?!

Porodicne vrednosti se nicim ne kose sa homoseksualnoscu, homoseksualne porodice dele iste i slicne porodicne vrednosti kao i heteroseksualne.

freehand freehand 09:44 11.10.2010

Re: Sramota!

Ali i na setnji za porodicne vrednosti se ne vice "Ubij pedera" ili bilo koga, to sa porodicnim vrednostima nema nikakvog dodira.

Nisu sve porodice iste. Niti neguju iste vrednosti.
Eto recimo porodica Adams.
mikimedic mikimedic 09:47 11.10.2010

Re: Sramota!

Ne Miki. Ono prkjuče je bila reakcija, utuk, na ovo od juče.


cekaj, a sta je onda parada? nije reakcija, utuk na polozaj eldzibitijeva u drustvu ? (i na jos neke stvari ali o tome drugom prilikom).

ja djilasa nisam primetio ni u subotu...
mikimedic mikimedic 09:50 11.10.2010

Re: Sramota!

Naravno, svakako, porodicne vrednosti su nesto jako vazno i pozitivno i na njima treba da se radi, da se promovisu, apsolutno.

Ali i na setnji za porodicne vrednosti se ne vice "Ubij pedera" ili bilo koga, to sa porodicnim vrednostima nema nikakvog dodira.

A o deset Bozjih zapovesti da ne govorim, npr. "Ne ubij!", a u porodicnoj setnji sve verujuci?!

Porodicne vrednosti se nicim ne kose sa homoseksualnoscu, homoseksualne porodice dele iste i slicne porodicne vrednosti kao i heteroseksualne.


samo sam pitao one koji zameraju djilasu sto nije bio na paradi.

jel, po vasem misljenju, trebalo da bude prisutan u subotu?

da ili ne?

jel moze nekad srbin da da jasan odgovor po bilo kom pitanju?
ili ste svi bili u vojsci kod karagace na obuci?
freehand freehand 09:54 11.10.2010

Re: Sramota!

ja djilasa nisam primetio ni u subotu...

Niko ga nije primetio u subotu.
Da bi ga svi primetili u nedelju.
A mogao je i to da preskoči, taj mu publicitet nije trebao. Jeftinije bi mu bilo da je gostovao na Farmi. Ali, valjda zna šta radi, on ima agencije za marketing i PR, ne ja.
cekaj, a sta je onda parada? nije reakcija, utuk na polozaj eldzibitijeva u drustvu ? (i na jos neke stvari ali o tome drugom prilikom).

Ovo ti je, Miki, bolje da edituješ. Da ne ostane trag.
mikimedic mikimedic 10:02 11.10.2010

Re: Sramota!

jel moze nekad srbin da da jasan odgovor po bilo kom pitanju?


ja djilasa nisam primetio ni u subotu...

Niko ga nije primetio u subotu.
Da bi ga svi primetili u nedelju.
A mogao je i to da preskoči, taj mu publicitet nije trebao. Jeftinije bi mu bilo da je gostovao na Farmi. Ali, valjda zna šta radi, on ima agencije za marketing i PR, ne ja.

cekaj, a sta je onda parada? nije reakcija, utuk na polozaj eldzibitijeva u drustvu ? (i na jos neke stvari ali o tome drugom prilikom).

Ovo ti je, Miki, bolje da edituješ. Da ne ostane trag.


kao sto sam i mislio, ocigledno da ne moze.
Bonner Bonner 10:03 11.10.2010

Re: Sramota!

mikimedic

... jel, po vasem misljenju, trebalo da bude prisutan u subotu?da ili ne?...


Da!

Sta ti jos nije jasno?

Pitanja za tebe:

Jel homoseksualne osobe/parovi imaju pravo da se na ulici drze za ruke i ponasaju kao i mnogi heteroseksualni parovi?

Jel homoseksualne osobe treba da dobiju pravo da svoju zajednicu ozvanice pred zakonom i da imaju ista ili slicna prava kao i heteroseksualne osobe u bracnoj zajednici?

Da ili ne?

freehand freehand 10:15 11.10.2010

Re: Sramota!

mikimedic
Naravno, svakako, porodicne vrednosti su nesto jako vazno i pozitivno i na njima treba da se radi, da se promovisu, apsolutno.

Ali i na setnji za porodicne vrednosti se ne vice "Ubij pedera" ili bilo koga, to sa porodicnim vrednostima nema nikakvog dodira.

A o deset Bozjih zapovesti da ne govorim, npr. "Ne ubij!", a u porodicnoj setnji sve verujuci?!

Porodicne vrednosti se nicim ne kose sa homoseksualnoscu, homoseksualne porodice dele iste i slicne porodicne vrednosti kao i heteroseksualne.


samo sam pitao one koji zameraju djilasu sto nije bio na paradi.

jel, po vasem misljenju, trebalo da bude prisutan u subotu?

da ili ne?

jel moze nekad srbin da da jasan odgovor po bilo kom pitanju?
ili ste svi bili u vojsci kod karagace na obuci?


Po mom mišljenju nije trebalo da bude prisutan u subotu. A MORAO je, za dobro Srbije, da bude prisutan u nedelju.
Zadovoljan?
E sad - kakve veze i sa čim ima moje mišljenje u ovom kontekstu?

Uzgred... Zašto samo Srbe pitaš za mišljenje, ako ti nije teško da mi kažeš?
Bonner Bonner 10:18 11.10.2010

Re: Sramota!

mikimedic
jel moze nekad srbin da da jasan odgovor po bilo kom pitanju?


Miki, jel moze covek ponekad da ima muda i kaze sta misli? Niko ti zbog toga nista ne moze, to je tvoje pravo, kazi sta mislis!



Da ili ne?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana