Društvo| Kućni ljubimci| Ljubav| Politika| Religija

Država Zakurac

krkar RSS / 11.10.2010. u 11:18

 

gaypride0_342534S0.jpg

Država Srbija juče je u Beogradu ponizila sopstvenu policiju.

Činjenica da su na kraju dana na Terazijama bili policajci a ne banda najmanje je važna stvar u celoj priči. Nažalost. Boli me i plaši kad vidim kako država manipuliše sopstvenom policijom - na isti način kao i sa sopstvenom bandom. Država je juče ogolila svoj cinizam i svoj bezobrazluk ali to ne može ostati neprimećeno.

Koliko god da sam uobičajeno kritičan prema ovdašnjoj Vlasti, primetićete da govorim o Državi. Upravo zato što ovde postoji i odgovornost političara na vlasti i onih koji to (još) nisu. Manipulacija policijom i svođenje jedne od najvažnijih institucija stabilnosti države i poretka na ličnu prćiju Vladara jedna je od najgorih stvari kojima se dugoročno podriva kredibilitet i stabilnost države.

Šta se u stvari desilo?

Država je dovela 5000 policajaca u Beograd za obezbeđivanje zakonski odobrene javne manifestacije. O manifestaciji GLBT nemam nameru da govorim jer je jednako tako mogao biti u pitanju u skladu sa zakonom odobreni skup trudnica, poštara, nezaposlenih železničara, proizvođača meda, ljubitelja Tome Zdravkovića ili penzionisanih poslastičarki. Ali neko je namestio policiji.

Posao policije je da predviđa i analizira i da predlaže mere u skladu sa svojim procenama. kao i svaka ozbiljna organizacija, policija  planira i sredstva za ostvarivanje svojih, inače zakonom jasno određenih, ciljeva. Juče je neko sprečio policiju da upotrebi sva sredstva koja joj stoje na raspolaganju i koja ume da primeni. Iako taj neko ima ime u ovom trenutku to ime (odnosno ta imena jer se zasigurno ne radi o pojedincu nego o celom lancu komandovanja i hobotnici "savetovanja" i "koordinacije") meni nije najbitnije. Najbitnije mi je da na osnovu svega što sam video (na TV, udobno zavaljen kod tašte, van Beograda) i čuo od ljudi na terenu, policiji je neko iz svojih politikantskih pobuda dao nalog da postupi tako kako je postupila, da ne obavi posao efikasno i do kraja i da se izblamira kao nikad.

Nisam policajac ali znam jako dobro o čemu govorim (iskreno se nadam da će se Expolicajac javiti ovde). Nemam potvrdu ovoga što govorim iz policije iako mi je sinoć jedan visoko pozicionirani policajac kome verujem rekao da je rano za priču ali da "stvarno ima svega". Jedva čekam da popijem piće s njim, nadam se što pre.

Šta neko nije dozvolio policiji da uradi:

Na osnovu mojih saznanja policija je još pre desetak dana procenila nivo rizika (od desničarskih bandi) kao izuzetno visok i predložila jedan od najviših stepeni reakcije koji uključuje:

- preventivno privođenje i zadržavanje poznatih vođa fašističkih bandi

- pozivanje poznatih militantnih članova bandi na informativni razgovor gde bi im se reklo "gledamo te"

- TKTR (kontrolu telefnskihrazgovora i SMS-ova) širokog kruga vođa i pripadnika bandi

- uklanjanje iz centra grada svih materijala i sredstava koji se mogu upotrebiti u uličnim sukobima kao oružje, sredstva za zaprečavanje, izazivanje požara itd (građevinski materijal, kante za smeće, kontejneri, žardinjere...)

- zabrana parkiranja i uklanjanje vozila iz centralne gradske zone

- izdavanje naloga ili preporuke trgovinama u centru grada da isprazne izloge i fizički ih zaštite

Sve to NEKO je odbio, po nečijem nalogu. Da ne budemo naivni, nit' je formalno direktno nadležni ministar Dačić nekome od šefova policije rekao nećemo taj stepen, samo policajci na ulicama, nit' je to reklo lice Cvetković Mirko koje se predstavlja kao predsednik vlade ove države, nit je to rekao predsednik države Tadić. Ali neko jeste, po nalogu nekog ili nekoliko navedenih. Neko nije dozvolio policiji da uradi svoj posao profesionalno.

Dokazi za ovu moju tvrdnju još su očigledniji u taktici i sredstvima koje je policija juče primenila na ulicama. Nisu upotrebljeni neka od sredstava, metoda i postupaka koji su bili jedino primereni jučerašnjoj situaciji na ulicama:

- nisu upotrebljei vodeni topovi kao sredstvo za razbijanje mase

- nisu upotrebljeni gumeni meci kao sredstvo za odbijanje posebno opasnih i violentnih napada na policiju

- nisu upotrebljena sredstva za polupermanentno obeležavanje učesnika u tuči

- nije sprovedena široka akcija privođenja sumnjivih lica posle razbijanja demonstracija

Policija sve ovo navedeno ima, obučena je da ga koristi i jako dobro ume da ga upotrebi u trenutku kad je to potrebno i opravdano. Juče je bilo. Policija ništa nije upotrebila. Što direktno dokazuje da je neko postavio granicu do koje policija sme da ide i time dezavuisao policiju. Neko je dozvolio da bande juče prebijaju policiju a da ona ne može da postupi po zakonu, propisu, svojim znanjima, sposobnostima i mogućnostima.

Naša država je juče ponizila našu policiju. Naravno da to nikad nije dobro i uvek  se vrati obijajući se o glavu cele države, svih nas. Naši politikanti juče su prodali državu zarad svojih politikantskih kalkulacija.

I bojim se da je u jednoj stvari potpuno u pravu Glavonja Tijanić koji je u prvoj izjavi juče rekao da je u pitanju generalna proba.  Samo što na premijeri ponižena policija neće osećati nikakvu potrebu da istu tu državu koja joj je juče napravila ono zaista brani svim sredstvima i svim mogućnostima. I tu je potpuno razumem.

Policajci su živi ljudi, većinom sirotinja koja radi u svakakvim uslovima sa svakakvim ljudima u svakakvim situacijama za prilično mizernu platu i vrlo malo društvenog poštovanja. I ćute i trpe dok god ih država ne ponižava. Ali kad ih je država ovako kolektivno zalije kantom govana onda će sutra  njihova reakcija ili izostanak prave reakcije biti potpuno razumljivi i sa ljudskog i profesionalnog stanovišta opravdani.

Naši političari prodali su državu za sitan politički ćar.

Gledao sam sinoć oko 20.00 dva autobusa policajaca kako se spremaju kući za povratak u Kraljevo. Bili su kao popišani, ne što su mnogi popili batine jer to je njima najmanje bitno, jako dobro znaju da to ide u rok službe, nego zato što sam video da je svakom od njih, od prvog do poslednjeg jasno baš ovo o čemu pišem. Te policajce je država Srbija uče izgubila za svoju odbranu. Prišao sam im, pružio ruku komandiru, zahvalio mu se i izvinio u svoje ime što ih je država ponizila i prodala. Gledao me dugo, zaključio da nisam provokator, prihvatio moju pruženu ruku i samo rekao E, moj gospodine, ne znam ko ste i šta ste ali hvala Vam što nešto vidite.



Komentari (274)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Strongman Strongman 17:40 11.10.2010

Nađeni spiskovi organizatora

"Direktor policije Milorad Veljović izjavio je danas agenciji Beta da je kod privedenog vođe organizacije Obraz Mladena Obradovića nađen spisak osoba koje su trebale da rukovode neredima u Beogradu
Veljović je Obradovića označio kao "jednog od glavnih organizatora" nereda.Prema njegovoj oceni, napadi na policiju su bili izuzetno organizovani i sinhronizovani i nisu se slučajno desili.Tokom noći i juče je provedeno 249 izgrednika, od toga 54 maloletnika. Od privedenih punoletnih osoba, zadržan je 131. Veljović je ukazao da više od 60 odsto privedenih nije iz Beograda, odnosno da su došli u Beograd kako bi učestvovali u neredima."Policija će danas i narednih dana, u saradnji sa tužilaštvom, nastaviti privođenje svih za koje postoje saznanja da su učestvovali u nemirima i u tome ćemo siguirno istrajati", rekao je direktor policije.On je dodao da su, prema konačnim bilansima nereda, povređena 132 policijska službenika, od toga pet sa teskim povredama, i 25 građana, od kojih jedan ima teške povrede.Oštećeno je 15 službenih vozila i velika količina zaštitne opreme."
angie01 angie01 11:22 11.10.2010

krki,

konachno jedan stvaran rezime!

veoma spuki-narochito shto su neki spremni da ovoja uzas prikazu drugachije!
milosss92 milosss92 11:43 11.10.2010

Re: krki,

Neko je dozvolio da bande juče prebijaju policiju a da ona ne može da postupi po zakonu, propisu, svojim znanjima, sposobnostima i mogućnostima.

Naši političari prodali su državu za sitan politički ćar.

Gledao sam sinoć oko 20.00 dva autobusa policajaca kako se spremaju kući za povratak u Kraljevo. Bili su kao popišani, ne što su mnogi popili batine jer to je njima najmanje bitno, jako dobro znaju da to ide u rok službe, nego zato što sam video da je svakom od njih, od prvog do poslednjeg jasno baš ovo o čemu pišem. Te policajce je država Srbija uče izgubila za svoju odbranu. Prišao sam im, pružio ruku komandiru, zahvalio mu se i izvinio u svoje ime što ih je država ponizila i prodala. Gledao me dugo, zaključio da nisam provokator, prihvatio moju pruženu ruku i samo rekao E, moj gospodine, ne znam ko ste i šta ste ali hvala Vam što nešto vidite.

angie01
konachno jedan stvaran rezime!

veoma spuki-narochito shto su neki spremni da ovaj uzas prikazu drugachije!

Dido, apsolutna preporuka!
maca22 maca22 11:53 11.10.2010

Re: krki,

angie01
konachno jedan stvaran rezime!

veoma spuki-narochito shto su neki spremni da ovoja uzas prikazu drugachije!

Preporuka!
(konačno)
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:00 11.10.2010

Re: krki,

angie01
konachno jedan stvarna rezime!

veoma spuki-narochito shto su neki spremni da ovoja uzas prikazu drugachije!


pa to je i logicno - u zavisnosti sa kog se aspekta posmatra. Evo ja dadoh preporuku Krugolini za njene uglavnom pozitivne ocene ... ali mogu da se (delimicno) slozim i sa Krkisom. Bar sto se tice jednog aspekta: izuzetno je nesrazmeran broj povredjenih medju policajacima u odnosu na huligane.

Ono sto mi deluje neubedljivo u ovom tekstu je onaj NEKO - koji nije ni Dacic, ni Cevetkovic ni Tadic, ali, po Krkiju, ocigledno NEKO iznad njih, koga oni moraju da poslusaju ... Hm, ako takav neko zbilja postoji onda bi on mogao da bude jedino Zapad/EU a to mi deluje prilicno neubedljivo niti mogu da vidim zasto bi to radili...

Meni izgleda da je mozda ipak organizovanost i snaga huligana bila ipak iznad ocekivanja policije/vlasti. Mozda i za to sto su se skoncentrisali samo na one beogradske a izgleda da ih je jedan veliki deo dosao iz unutrasnojisti ...

Ovo "nije sprovedena široka akcija privođenja sumnjivih lica posle razbijanja demonstracija" je u suprotnosti sa svim izjavama koje smo culi od strane nadleznih ...

Uostalom drzava jos uvek nije obavila najvazniji deo posla do kraja. Sigurno da jos ima posla na idetnifikaciji (sa snimaka) i hapsenju ... ali jos vaznije je da oni na sudu dobiju odgovarajuce kazne. Kako su juce svi nadlezni tvrdili taj odgovor ce biti zestok - SASVIM OPRAVDANO. E ako se to ne desi onda cu se u potpunosti pridruziti Krkisi u kritici drzave...

ps. Veliku materijalnu stetu ce, u krajnjoj liniji platiti gradjani Srbije. Siguran sam da se niko od njih nece buniti (NAPROTIV) ako ti policajci za popijene batine budu ekstra nagradjeni. Ako kod nekog treba traziti greske i propuste onda to sigurno nije kod njih. Naravno to ne bi bila satisfakcija za SVE ali verujem da bi im i to vec mnogo znacilo


maca22 maca22 12:04 11.10.2010

Re: krki,

Kontam da topovsko meso=policajci, nece biti ekstra nagradjeni, da ce usluge huligana i dalje biti potrebne, a da ce se troskovi stete naduvati i i da će deo novca dobiti noge.
krkar krkar 12:09 11.10.2010

Re: krki,

Ono sto mi deluje neubedljivo u ovom tekstu je onaj NEKO - koji nije ni Dacic, ni Cevetkovic ni Tadic, ali, po Krkiju, ocigledno NEKO iznad njih, koga oni moraju da poslusaju ... Hm, ako takav neko zbilja postoji onda bi on mogao da bude jedino Zapad/EU a to mi deluje prilicno neubedljivo niti mogu da vidim zasto bi to radili...


Izađi malo iz teorija zavere. Nije taj neko ni iznad ni mimo pomenute trojice.

Nije niko od njih trojice lično, direktno i otvoreno rekao policajcima da smanje doživljaj ali jeste neko u ime (bar nekog od) te trojice.


Meni izgleda da je mozda ipak organizovanost i snaga huligana bila ipak iznad ocekivanja policije/vlasti. Mozda i za to sto su se skoncentrisali samo na one beogradske a izgleda da ih je jedan veliki deo dosao iz unutrasnojisti ...


I veliki deo policajaca je došao iz uutrašnjosti, i tamo imaju analitiku... Jednostavno, neko je instruisao policiju da ne treba previše ozbiljno da shvate svoj posao. Šta misliš, da policija nema resurse i znanje da tu bandu prati i po Raškoj, Stalaću, Inđiji i Valjevu? I da dojavi šta se misli i sprema.

U ovoj državi toliko se manipulisalo policijom da ona jako dobro zna da prepozna kad za nešto ima političku podršku a kad nema.

To je suština mog pisanija. Opet su se vratila vremena kad Država kolje vola za kilo mesa. Ovog puta demokratska država
gorran2 gorran2 12:11 11.10.2010

Re: krki,

i da će deo novca dobiti noge.

Sve u svemo, to uglavnom ispadne dobar posao. Ljudi na vlasti se javno vajkaku i prenemažu, a privatno trljaju ruke...
Milan Novković Milan Novković 12:13 11.10.2010

Re: krki,

Hm, ako takav neko zbilja postoji onda bi on mogao da bude jedino Zapad/EU a to mi deluje prilicno neubedljivo niti mogu da vidim zasto bi to radili...

Mogao bi da bude i anti Zapad/EU, neko kome je zapad protiv ozbiljnih finansijskih i/ili političkih interesa.

EU, naravno, donosi slobodniju trgovinu i realniji kurs valute, tj količinu novca u opticaju tamo gde je valuta zajednička.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:18 11.10.2010

Re: krki,

maca22
Kontam da topovsko meso=policajci, nece biti ekstra nagradjeni, da ce usluge huligana i dalje biti potrebne, a da ce se troskovi stete naduvati i i da će deo novca dobiti noge.


Evo bacih pogled, pre vise od godinu i po dana sam napisao tekst Dole vlada! kad sam pomislio da je ondasnja vlada dozvolila huliganima da rade sta hoce (mozda ih i iskoristila). Ta vlada je kasnije i pala a jedno od neslaganja je bilo i po ovom pitanju. Oni za koje se moze pretpostaviti da su odgovorni za to nisu vise u vlasti - ovi koji jesu i tada su se distancirali od tih dogadjaja ...

Sve u svemu trenutno ne postoji ni jedan razuman razlog da bi ova vlast imala i jedan razlog da bude popustljiva prema huliganima - naprotiv.

A da kod nas ima onih koji bi u svakom mogucem scenariju razvoja jucerasnjih dogadjaja nasli razloge sa napad na vlasti i drzavu - u to nema nikakave sumnje...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:23 11.10.2010

Re: krki,

Milan
Mogao bi da bude i anti Zapad/EU, neko kome je zapad protiv ozbiljnih finansijskih i/ili političkih interesa.


mogao bi, tu se slazem ... ali taj NEKO bi morao da ima vlast odnosno da njegova rec ima vecu snagu nego ovi koji su na vlasti. A ja to uopste ne vidim kao realnu mogucnost.

Taj neko bi mogao da bude onaj koji je podrzao huligane ... u dubokoj pozadini i protiv znanja i volje vlasti. To svakako ne moze da se iskljuci i predstavlja jedan od aspekata koje bi vlasti morale da ispitaju/istraze
Milan Novković Milan Novković 12:27 11.10.2010

Re: krki,

mogao bi, tu se slazem ... ali taj NEKO bi morao da ima vlast odnosno da njegova rec ima vecu snagu nego ovi koji su na vlasti. A ja to uopste ne vidim kao realnu mogucnost.

Ja o situaciji u Srbiji učim preko bloga, pa i nisam kvalifikovan.

Ali, ako na zapadu konce politike vuku veliki biznisi sumnajm da je tamo u Srbiji situacija mnogo bolja :)

(namerno se pravim blago naivniji nego što jesam zarad zezanja, ako ne mariš
Milan Novković Milan Novković 12:29 11.10.2010

Re: krki,

Ali, ako na zapadu konce politike vuku veliki biznisi sumnajm da je tamo u Srbiji situacija mnogo bolja :)

EDIT: da me ne shvatiš pogrešno kao DS glasač - niti je politika samo koalicija na vlasti, niti politička vlast vuče sve konce u nekoj državi
krkar krkar 12:32 11.10.2010

Re: krki,

Kontam da topovsko meso=policajci, nece biti ekstra nagradjeni,


Nema ni potrebe da se ekstra nagrađuju niti bi od toga bilo ikakve koristi.

Šteta je već napravljena. Svaki policajac shvatio je da će Država određivati koliko on treba da se meša u sopstveni posao. I svaki policajac od sutra će tu istu državu braniti samo onoliko koloiko baš mora. Kad je sasvim neizbežno.

Posle ovakvog ponižavanja policajce ne možeš kupiti nikakvim bonusom. Možda oni jesu glupi policajci ali nisu baš budale.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:35 11.10.2010

Re: krki,

Krkisa
Izađi malo iz teorija zavere. Nije taj neko ni iznad ni mimo pomenute trojice.

Nije niko od njih trojice lično, direktno i otvoreno rekao policajcima da smanje doživljaj ali jeste neko u ime (bar nekog od) te trojice.


Hm, pa meni ovaj tvoj "neko" lici na teoriju zavere.

Ovo sto ti kazes u drugoj recenici je moguce ali je to zajednicki problem ove trojice: ne postoji previse njih koji bi to mogli da urade. Prema tome svi oni sad izmedju sebe mogu i moraju da rasciste:

a) da li je i ko u tom (rekao bih kratkom) lancu komandovanja/odlucivanja rekao "da se smanji dozivljaj" i
b) iz kojih razloga je on to uradio - zato sto je pogresno procenio situaciju ili je imao neke druge, lose namere ... Iako je ovo drugo u pitanju, opet je stvar ove trojice da to rasciste. Za mene kao gradjanina su oni odgovorni i za taj lanac komandovanja
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:38 11.10.2010

Re: krki,

Tesko je spekulisati i tacno znati kada nemamo informacije iznutra, ali ima stvari koje navode na sumnju da nije postojala volja da se ovi ludaci srede. Izgledalo je vise da se policija brani nego da ima dozvolu da se obracuna sa njima. Osnovno pitanje je da li postoji nesto sto znamo iz turskog modela a zove se derin devlet (duboka drzava) iliti drzava u drzavi ili je rec jednostavno o trenutnoj odluci ovih na vlasti da se reaguje kako se reagovalo. Na ovo se nadovezuje i pitanje kome odgovara slobodan rad ovih neonaci organizacija. Mislim, njih ne mozes nikada potpuno unistiti, ali takvi likovi se ne pozivaju da gostuju u talk shows. Tu je napravljen neznatan pomak. Donje poredjenje mozda ilustruje stepen napretka; ove godine eto nikog nisu ubili i umesto stranaca ili gay ljudi dalo im se da tuku policajce.







A sto se tice reakcije drzave vec u nekim medijima mozes procitati i misljenja da je policija reagovala prejako i da je najava tuzilastva znak da je Srbija postala policijska drzava (doduse u rukama EU). Sa sve bioloskom analizom vrli sociolog i profesor BU gospodin Antonic glavom i bradom:

„Реакција државе ће бити језива!"

Ову реченицу је синоћ (10. октобра) Слободан Хомен изговорио у Дневнику РТС. Да нисам својим ушима чуо, не бих веровао! Рећи тако нешто може само неко ко се јако уплашио онога што се догађа. У таквим приликама, уче нас биолози, долази до лучења адреналина – хормона страха. Али, када опасност прође, тај хормон је још у нашој крви, па се јавља еуфорија. Онда смо не само пресрећни што смо се „извукли“, већ се осећамо добро, свемоћно. И тако се Хомен, некадашњи „Отпораш“ који је и сам кршио законе, у Другом дневнику РТС усправио, надуо и постао Дракон лично – Законодавац који прети да ће да сече руку за украдену јабуку и копа око за поглед на девојачко колено.

Иначе нас је ових дана Томо Зорић већ наплашио затворским казнама од 8 година ако се само усудимо да макар урокљиво шкиљнемо на неког од учесника „Параде поноса“. И из Уставног суда су нас, некако баш ових дана, подсетили да код њих стоје тужбе које траже забрану „милитантних“ навијачких група и „клерофашистичких“ НВО. И да ће, баш некако после 10. октобра, те тужбе доћи на ред да буду пресуђене. Е па сада је, изгледа, дошао тај „ред“. Пошто је Хомен синоћ најавио језиву реакцију „државе“, не преостаје нам ништа друго до да сачекамо да Бранкица Б92 Станковић употпуни свој језиви списак навијача и клерофашиста, Томо Зорић, према том списку, поднесе своје језиве оптужнице, а Хоменово „реформисано“ правосуђе, према тим оптужницама изрекне своје језиве пресуде.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:44 11.10.2010

Re: krki,

Milan
Ja o situaciji u Srbiji učim preko bloga, pa i nisam kvalifikovan.

Ali, ako na zapadu konce politike vuku veliki biznisi sumnajm da je tamo u Srbiji situacija mnogo bolja :)

(namerno se pravim blago naivniji nego što jesam zarad zezanja, ako ne mariš


Ma slicno je i sa mnom ... i slazem se da konce politike vuku veliki biznisi - kod nas mozda jos vise nego na zapadu... U ovom konkretnom slucaju bi to mogao da bude deo onog biznisa ciji "biznis" je kriminal i koji pokusava da pokaze drzavi svoju snagu. A na njoj je da se izbori sa tim...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:52 11.10.2010

Re: krki,

Nachbar
Tesko je spekulisati i tacno znati kada nemamo informacije iznutra, ali ima stvari koje navode na sumnju da nije postojala volja da se ovi ludaci srede. Izgledalo je vise da se policija brani nego da ima dozvolu da se obracuna sa njima.
.............................................
A sto se tice reakcije drzave vec u nekim medijima mozes procitati i misljenja da je policija reagovala prejako i da je najava tuzilastva znak da je Srbija postala policijska drzava (doduse u rukama EU)


Hm, pa to sve znaci da Srbija postaje sve demokratskija drzava ... Ne postoji neko "carobno sredstvo" protiv nereda i huliganskog unistavanja i razaranja. Toga ima i u zapadnoevropskim zemljama - samo drugim povodima. Naprimer vec se unapred zna da ce svakog prvog maja u berlinu doci do teskih sukoba policije i protestanata ... velikog broja povredjenih ... paljevina i rusenja ...


krkar krkar 12:54 11.10.2010

Re: krki,

a) da li je i ko u tom (rekao bih kratkom) lancu komandovanja/odlucivanja rekao "da se smanji dozivljaj" i
b) iz kojih razloga je on to uradio - zato sto je pogresno procenio situaciju ili je imao neke druge, lose namere ... Iako je ovo drugo u pitanju, opet je stvar ove trojice da to rasciste. Za mene kao gradjanina su oni odgovorni i za taj lanac komandovanja


Ne znam - ali ću saznati

Taj lanac komandovanja nije lanac komandovanja. Taj lanac je hobotnica raznih savetnika, dušebrižnika i dobromislećih.

Uzmimo potpuno hipotetičku situaciju:

Policija proceni da treba ukloniti sve kontejnere, kante, žardinjere i zabraniti parking na potezu Ulica A - Trg B. (ništa ni više ni manje nego kad dolazi, recimo Bajden).

1. Javi se neko iz kabineta (ili "bliskog okruženja" ) Dužnosnika XY i kaže ne bi baš bilo pametno da tako očigledno pokazujemo da te grupice (iza kojih stoje naši politički protivnici) uzimamo tako ozbiljno, okuražiće se Stranka TRT-MRT

2. Javi se neko iz kabineta (ili "bliskog okruženja" ) Gradonačelnika i kaže takve mere uticaće na rejting gradskih vlasti...

3. Dodati po potrebi. Ne treba biti maštovit kao braća Grim.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:00 11.10.2010

Re: krki,

i slazem se da konce politike vuku veliki biznisi - kod nas mozda jos vise nego na zapadu... U ovom konkretnom slucaju bi to mogao da bude deo onog biznisa ciji "biznis" je kriminal i koji pokusava da pokaze drzavi svoju snagu.


Da se i mi nekad slozimo . Ovde vrlo verovatno lezi odgovor, samo bih jos dodao da je tesko, nekada skoro nemoguce, u Srbiji napraviti razliku izmedju legalnog i nelegalnog biznisa. A sadasnjim tajkunima, kako im tepa Tadic, sigurno da odgovara da u Srbiji ostaje stanje kakvo imamo. Ja sam sklon da verujem da oni imaju toliku moc i toliko su dobro povezani sa svim mogucim i nemogucim strukturama u drustvu, jer je vecina tih tipova tu jos od 90ih, da je drzava jednostavno preslaba.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:02 11.10.2010

Re: krki,

Krkisa
Ne znam - ali ću saznati


super, saznaj i objavi ... pomoci ces i vlastima i svim gradjanima (al' moras da budes ubedljiv )...

Meni kao gradjaninu bi bilo jos vaznije da cela prica ne zavisi od jednog Krkise nego da ova trojica to saznaju i bez njega. To im je deo posla i za to su izabrani ... Nemamo mi nista od njihovih lepih namera ako nisu u stanju da ih sprovedu u delo ... ili dozvoljavaju da im se NEKI ubace izmedju njih i onih koji bi trebalo da obave posao....

Hm, mada, kad bolje razmilslim: i razne Krkise su ipak vrlo bitne u celoj prici. Bez kriticke javnosti i njhovih poslenika je tesko i zamisliti da drzava dobro funkcionise...
krkar krkar 13:14 11.10.2010

Re: krki,

ili dozvoljavaju da im se NEKI ubace izmedju njih i onih koji bi trebalo da obave posao....


Ne verujem da ne znaju niti da su dozvolili da im se neki ubace.

Eto, baš je to problem.

P.S.
To je, inače, ona klasična - glupa i sasvim netačna - priča: Ma dobar je Drug Tito/Sloba/Koštunica/Tadić nego ne zna šta rade barabe oko njega...
angie01 angie01 13:19 11.10.2010

Re: krki,

Meni izgleda da je mozda ipak organizovanost i snaga huligana bila ipak iznad ocekivanja policije/vlasti.


vaso, molim te zaobidji me sa tvojim, uvek istim demagoshkim besmislenim mrsomudjenjem, tragichno prevelikog formata, da bi chitala iz radoznale zaludnosti!


snimi samo kako ce sve to izgledati sutra za hilarijus-josh ce ptichice na svakoj grani da cvrkucu-akomerazumesh!
antioksidant antioksidant 13:21 11.10.2010

Re: krki,

Ma dobar je Drug Tito/Sloba/Koštunica/Tadić nego ne zna šta rade barabe oko njega...

znači dobar ali glup
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:34 11.10.2010

Re: krki,

Andja
vaso, molim te zaobidji me sa tvojim, uvek istim demagoshkim besmislenim mrsomudjenjem, tragichno prevelikog formata, da bi chitala iz radoznale zaludnosti!


Andjo,

kad neko ovde napise nesto on automatski daje pravo SVIMA ostalima da to prokomentarisu. I nema nikakvih prava da odredjuje KO bi trebalo/smeo to da radi... Ako mu se ne svidja necije pisanje JEDINI nacin je da ih on(a) sam(a) zaobilazi/ne cita...

Slucajno sam citirao jednu recenicu tvog posta za to sto se uklapala u ono sto sam ja hteo/imao da kazem na ovu temu. Nisam ni ocekivao tvoj odgovor. Niti da ce imati nesto (pametno) povodom toga da kazes. Kao sto i nisi...
angie01 angie01 13:37 11.10.2010

Re: krki,

kad neko ovde napise nesto on automatski daje pravo SVIMA


ja te lepo zamolila!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:48 11.10.2010

Re: krki,

Andja iz Finske
ja te lepo zamolila!


Hahahaha i ja sad tebe treba da poducavam (da ne kazem vaspitavam) da je besmisleno ici po blogu i "lepo moliti ljude da ne mrsomude" ... posto ti, iz nekih samo tebi poznatih razloga, MORAS da procitas to sto oni napisu i tako gubis svoje dragoceno vreme ???
angie01 angie01 13:55 11.10.2010

Re: krki,

MORAS da procitas to sto oni napisu


pa kad mene citirash, sa sve mojim imenom-kao da se meni obracash-normalno je da vidim, shta 'ocesh, pa videh da je es juzul-a inache vec dugo preskachem to tvoje heklanje nadugachko!


da ne mrsomude


ne znam kako lepshe, a ne predugachko, sa svim prikazanim slojevimanazovem to shto ukucavash!

ja necu vishe ovo da nastavljam!
krkar krkar 14:01 11.10.2010

Re: krki,

ja necu vishe ovo da nastavljam!


Bolje da nijedno od vas ne nastavlja lična prepucavanja na mom blogu.

Unapred hvala.
silver bullet silver bullet 15:31 11.10.2010

Re: krki,

E, moj gospodine, ne znam ko ste i šta ste ali hvala Vam što nešto vidite.


Jesi li ti siguran da vas dvojica isto vidite to "nesto"?
krkar krkar 17:08 11.10.2010

Re: krki,

Jesi li ti siguran da vas dvojica isto vidite to "nesto"?


Nisam
mrdax mrdax 18:33 11.10.2010

Re: krki,

Neues aus der Nachbarschaft
Tesko je spekulisati i tacno znati kada nemamo informacije iznutra, ali ima stvari koje navode na sumnju da nije postojala volja da se ovi ludaci srede. Izgledalo je vise da se policija brani nego da ima dozvolu da se obracuna sa njima. Osnovno pitanje je da li postoji nesto sto znamo iz turskog modela a zove se derin devlet (duboka drzava) iliti drzava u drzavi ili je rec jednostavno o trenutnoj odluci ovih na vlasti da se reaguje kako se reagovalo. Na ovo se nadovezuje i pitanje kome odgovara slobodan rad ovih neonaci organizacija. Mislim, njih ne mozes nikada potpuno unistiti, ali takvi likovi se ne pozivaju da gostuju u talk shows. Tu je napravljen neznatan pomak. Donje poredjenje mozda ilustruje stepen napretka; ove godine eto nikog nisu ubili i umesto stranaca ili gay ljudi dalo im se da tuku policajce.







A sto se tice reakcije drzave vec u nekim medijima mozes procitati i misljenja da je policija reagovala prejako i da je najava tuzilastva znak da je Srbija postala policijska drzava (doduse u rukama EU). Sa sve bioloskom analizom vrli sociolog i profesor BU gospodin Antonic glavom i bradom:

„Реакција државе ће бити језива!"

Ову реченицу је синоћ (10. октобра) Слободан Хомен изговорио у Дневнику РТС. Да нисам својим ушима чуо, не бих веровао! Рећи тако нешто може само неко ко се јако уплашио онога што се догађа. У таквим приликама, уче нас биолози, долази до лучења адреналина – хормона страха. Али, када опасност прође, тај хормон је још у нашој крви, па се јавља еуфорија. Онда смо не само пресрећни што смо се „извукли“, већ се осећамо добро, свемоћно. И тако се Хомен, некадашњи „Отпораш“ који је и сам кршио законе, у Другом дневнику РТС усправио, надуо и постао Дракон лично – Законодавац који прети да ће да сече руку за украдену јабуку и копа око за поглед на девојачко колено.

Иначе нас је ових дана Томо Зорић већ наплашио затворским казнама од 8 година ако се само усудимо да макар урокљиво шкиљнемо на неког од учесника „Параде поноса“. И из Уставног суда су нас, некако баш ових дана, подсетили да код њих стоје тужбе које траже забрану „милитантних“ навијачких група и „клерофашистичких“ НВО. И да ће, баш некако после 10. октобра, те тужбе доћи на ред да буду пресуђене. Е па сада је, изгледа, дошао тај „ред“. Пошто је Хомен синоћ најавио језиву реакцију „државе“, не преостаје нам ништа друго до да сачекамо да Бранкица Б92 Станковић употпуни свој језиви списак навијача и клерофашиста, Томо Зорић, према том списку, поднесе своје језиве оптужнице, а Хоменово „реформисано“ правосуђе, према тим оптужницама изрекне своје језиве пресуде.


Stvarno nije u redu da Homen preti nasim mladim genijalcima i specijalistima motkologije i kamenologije. Ipak su oni nasa "mladost" koja je juce izustila vapaj za boljim sutra, za boljim skolovanjem, studenskim razmenama, boljim prilikama za mlade i opstim drustvenim napretkom.

Naravno, nije ta omladina mogla da napise transparente i artikulise na civilizovan nacin svoj "stav" jer nemaju vremena a znamo vreme je novac. Kao veoma svesna omladina , koristili su kamenje mesto interneta da ne bi trosli struju, palili su kontejnere kako bi slikovito ukazali na stetno delovanje uglendioksida na ozonski omotac i efekat staklene baste, napad policije na raznim lokacijama je bio pokazatelj da je potrebno smanjiti gradski prevoz jer se i onako brzo moze stici peske do skoro svakog dela Beograda. Kasnije su nasi mladi genijalci proucavali uticaj suzavca na rad suznih zlezda, a oni nadareni za fiziku su izracunavali ugao pod kojim betonska ploca najvise leti u pravcu policijskog kordona.
Da bi "nasa deca" pokazala i svetu da cene pro-zapadne vrednosti pomognuto je na simbolican nacin pro-Zapadnim strankama u renoviranju fasada i zameni ostarelih prozora.

Uzevsi koliko su ovi genijalci dali nasoj zemlji, prosto je zacudjujuca najava gospodina Homena , te izjave Toma Zorica.
Sepulturero Sepulturero 19:53 11.10.2010

Re: krki,

хмм, управо читамо вест да ће октобарске плате да им буду повећане за 20 посто.
krkar krkar 07:55 12.10.2010

Re: krki,

Sepulturero
хмм, управо читамо вест да ће октобарске плате да им буду повећане за 20 посто.


I, šta misliš koliko će da budu srećni i zadovoljni što će da dobiju 11000 din za premlaćivanje i ponižavanje? (prosečna plata je 45000 x 20% + 2000 dnevnica).

Ko bi od vas/nas pristao na ono za 100 €?

To je tek populistička demagogija, da se kaže narodu "eto nagradili smo policajce". Ajde!
angie01 angie01 07:56 12.10.2010

Re: krki,

da nijedno od vas


nema potrebe da me opominjesh-kada sam vec rekla da necu dalje!

pri tome-ja se ne prepucavam po lichnoj osnovi-vasu ne poznajem i nemam nishta protiv njega-komentar se odnosi samo na njegovo pisanije!

izvinjavam se ako je bash zasmetalo!
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:23 12.10.2010

Re: krki,

Ko bi od vas/nas pristao na ono za 100 €?

evo ja bi pristala.
nego da te pitam koji ti je vrag?
sta pokusavas da uradis ti ovde na blogu?
ovo tvoje pisanije mi lici na neko huskanje.

a i ono dole o zeni ciji sin je optuzen za ubistvo Tatona, sta je pa to? cela porodica sad ide na optuzenicku klupu? daj spusti loptu malo.

ovde u Americi ovakve stvari se ocekuju od novinara sa Foxa. ozbiljno ti kazem licis na nekog sa Foxa sa kojima se Jon Stewart sprda svako vece.

Dawngreeter Dawngreeter 16:05 12.10.2010

Re: krki,

Njanja, sjajna upotreba clip-a :)

Bas pocinjem da se osecam malo spooky povodom ove glorifikacije policije. Znam da je policijska drzava jako lepo mesto za neke ali, ono. Ja ne bih. Ako jos uvek sme to da se kaze.
Goran Vučković Goran Vučković 16:07 12.10.2010

Re: krki,

ovde u Americi ovakve stvari se ocekuju od novinara sa Foxa.

maca22 maca22 17:56 12.10.2010

Re: krki,

Dawngreeter
Njanja, sjajna upotreba clip-a :)

Bas pocinjem da se osecam malo spooky povodom ove glorifikacije policije. Znam da je policijska drzava jako lepo mesto za neke ali, ono. Ja ne bih. Ako jos uvek sme to da se kaze.

Nemam utisak da se ovde glorifikuje policija. Mislim da se pitamo zasto je bila nezna.
krkar krkar 19:14 12.10.2010

Re: krki,

nego da te pitam koji ti je vrag?
sta pokusavas da uradis ti ovde na blogu?
ovo tvoje pisanije mi lici na neko huskanje.

a i ono dole o zeni ciji sin je optuzen za ubistvo Tatona, sta je pa to? cela porodica sad ide na optuzenicku klupu? daj spusti loptu malo.



ovde u Americi


Oh, TU u Americi?

Ti si srpski liberal IZ AMERIKE, IZ AMERIKE tražiš apsolutnu presumpciju nevinosti, IZ AMERIKE tražiš benefit of the doubt, IZ AMERIKE tražiš da budemo uviđavni prema jadnim roditeljima ubica (to je početak diskursa policajci protestuju u belim mantilima...).

KOD VAS U AMERICI kriminalci idu u zatvor. Ili se u ovo godinu i nešto što nisam bio to drastično promenilo.

KOD VAS U AMERICI za prosvetne radnike važe posebni zakoni, strožiji nego za opštu populaciju. Zovu se School Standards i Contract.

KOD VAS U AMERICI školski pedagog koja svog sina vaspita - ili vaspitno ispusti - tako da ovaj bude učesnik brutalnog neizazvanog ubistva iz obesti - i to u grupi - ne bi ostala da radi taj posao. Pozvao bi je direktor i zahvalio joj se jer nit' KOD VAS u Americi iole pristojne škole ne žele
da budu povezane sa takvim činom, niti KOD VAS u Americi direktori škole žele da njihove škole vaspitavaju ubice (bar ne one u elitnom delu grada).

KOD VAS U AMERICI za brutalna ubistva iz obesti počinjena u grupi ide se na duuugo godina u zatvor - a ne relativizuje se stvar i ubice se ne zovu jadnim maloletnicima, žrtvama sistema, otuđenja, kapitalizma, protuberanci i koječega. O tim stvarima se raspravlja nakon što takvi - posle promptnog suđenja - odu u mardelj.

Vidiš, ja ovog puta ZA NAS U SRBIJI nisam tražio ništa drugo nego baš onako kako je KOD VAS U AMERICI.


antioksidant antioksidant 19:21 12.10.2010

Re: krki,

Vidiš, ja ovog puta ZA NAS U SRBIJI nisam tražio ništa drugo nego baš onako kako je KOD VAS U AMERICI.

krkar i ja sam u srbiji pa mi ni na kraj pameti nije da sankcionišem majku optuženog za ubistvo.
ni u americi ne bi ostala bez posla u državnoj školi
a sumnjam i da bi u srbiji zadržala posao u privatnoj školi

i pričaj u svoje ime, nemoj da se kriješ iza nas u srbiji


maca22 maca22 19:35 12.10.2010

Re: krki,

antioksidant
krkar i ja sam u srbiji pa mi ni na kraj pameti nije da sankcionišem majku optuženog za ubistvo.

A ako je ubica maloletan?
antioksidant antioksidant 19:39 12.10.2010

Re: krki,

A ako je ubica maloletan?

postoji i ta vrsta zakonske odgovornosti ali (čini mi se) za uzrast ispod 12 godina (proveriću tek sutra - sad kreće fudbal)

ali krkar priča o nečemu sasvim drugom (

edit: postoji roditeljska materijalna odgovornost - ne krivična
krkar krkar 19:39 12.10.2010

Re: krki,

krkar i ja sam u srbiji pa mi ni na kraj pameti nije da sankcionišem majku optuženog za ubistvo.
ni u americi ne bi ostala bez posla u državnoj školi


ni na jednom normalnom mestu na svetu ne bi nastavila da vaspitava decu u školi
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:42 12.10.2010

Re: krki,

krki nemoj tolko da vices, cujem dobro.

Vidiš, ja ovog puta ZA NAS U SRBIJI nisam tražio ništa drugo nego baš onako kako je KOD VAS U AMERICI.


moram da ti kazem da se ovde u Americi ne poziva na linc porodice nekog ubice, nego se osnuje support grupa koja pomaze toj porodici da prevazidje teske trenutke. i zamisli protivzakonito je da najuris nekoga sa posla zato sto mu je sin/cerka/suprug ubica. tako je po svim drzavnim institucijama.

ni na jednom normalnom mestu na svetu ne bi nastavila da vaspitava decu u školi


mozda u tvom svetu, u demokratskoj zemlji bi nastavila da radi svoj posao i dobila bi pomoc i strucnu i kolegijalnu.
antioksidant antioksidant 19:43 12.10.2010

Re: krki,

krkar
krkar i ja sam u srbiji pa mi ni na kraj pameti nije da sankcionišem majku optuženog za ubistvo.
ni u americi ne bi ostala bez posla u državnoj školi


ni na jednom normalnom mestu na svetu ne bi nastavila da vaspitava decu u školi

napisao sam ti dole - jesam za uvodjenje licenci za sve koji se bave obrazovanjem i osobe koje promovišu nasilje kao vid rešavanja konflikata ne bi trebalo da dobiju tu licencu. pretpostavljam da bi u slučaju postojanja profesionalnog udruđenja neko mogao da potegne pitanje licence te žene ali...

niko nigde ne bi mogao da presudi samo na osnovu činjenice da je njen sin ubica

osim ako ti i ja nemamo različite kriterijume za normalnu zemlju
maca22 maca22 19:44 12.10.2010

Re: krki,

njanja, a kako su sa air-a nestali toliki ljudi koji su posle 9/11 predložili a se razmisli otkud im se to dešava?
krkar krkar 19:44 12.10.2010

Re: krki,

(proveriću tek sutra - sad kreće fudbal)


Nemoj da propustiš:


[url=http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=10&dd=12&nav_category=16&nav_id=464878]Navijači su, kako saznaje B92, organizovano krenuli iz Beograda, a stigli su do autobusa sa reprezentativcima neposredno pred polazak fudbalera na stadion “Luiđi Ferari”.

Prema prvim informacijama 30 navijača je došlo do autobus sa igračima koji je trebalo da krene, njih 5-6 je ušlo unutra i ubacilo baklju te krenuli da linčuju Stojkovića, ali su ostali reprezentativci zaustavili napad.[/url]
antioksidant antioksidant 20:11 12.10.2010

Re: krki,

Nemoj da propustiš:

necu

Dawngreeter Dawngreeter 22:16 12.10.2010

Re: krki,

maca22
Dawngreeter
Njanja, sjajna upotreba clip-a :)

Bas pocinjem da se osecam malo spooky povodom ove glorifikacije policije. Znam da je policijska drzava jako lepo mesto za neke ali, ono. Ja ne bih. Ako jos uvek sme to da se kaze.

Nemam utisak da se ovde glorifikuje policija. Mislim da se pitamo zasto je bila nezna.


Ne, ovde se apsolutno glorifikuje policija. Zanimljiv je mentalitet koji provejava ovde po blogu proteklih par dana. Pogledaj samo broj preporuak na ovom tekstu. Policija je do jaja, samo joj neko tamo smeta.

Zapravo, jos uvek ne mogu jasno da obavijem um oko cinjenice da se ovde policija smatra necim sto je odvojeno od politicke oligarhije. Na stranu necim sto je moguce poniziti. Kult svet(l)ih ratnika ocigledno nije nesto sto pulsira u glavama iskljucivo huligana.
krkar krkar 00:25 13.10.2010

Re: krki,

Ne, ovde se apsolutno glorifikuje policija. Zanimljiv je mentalitet koji provejava ovde po blogu proteklih par dana. Pogledaj samo broj preporuak na ovom tekstu. Policija je do jaja, samo joj neko tamo smeta.

Zapravo, jos uvek ne mogu jasno da obavijem um oko cinjenice da se ovde policija smatra necim sto je odvojeno od politicke oligarhije. Na stranu necim sto je moguce poniziti. Kult svet(l)ih ratnika ocigledno nije nesto sto pulsira u glavama iskljucivo huligana.


Ovde se apsolutno, što se mene tiče, poštuje policija kao ekskluzivni predstavnik državnog monopola na silu. Jedna od funkcija države je monopol sile. Želim da živim u državi Srbiji u kojoj će (demokratski vođena i kontrolisana) policija imati apsolutni monopol sile.

Ne mislim da se ta težnja razlikuje od težnje normalnog građanina Holandije, Švajcarske, Španije, Irske ili Mađarske.

Šta tu nije u redu?

Inače, ja sam poslednji koga bi mogao da optužiš za bilo šta vezano za državu, naciju ili kult ratnika. Državu poštujem kao društvenu instituciju, nužno zlo koje moramo trpeti i podržavati istovremeno, sa kojim moramo sarađivati ali i očekivati da bude servis nas građana.

Naciju i ratništvo prezirem i ne vidim im svrhu.
krkar krkar 00:38 13.10.2010

Re: krki,

moram da ti kazem da se ovde u Americi ne poziva na linc porodice nekog ubice, nego se osnuje support grupa koja pomaze toj porodici da prevazidje teske trenutke. i zamisli protivzakonito je da najuris nekoga sa posla zato sto mu je sin/cerka/suprug ubica. tako je po svim drzavnim institucijama.


Podržavam grupe za podršku principijelno. To mu nekako dođe kao i Alcoholics Anonymous: pokušaj da se nešto uradi - a da šteti ne može preterano. To je ono što nama u našoj kulturi nedostaje, i šteta je što nedostaje.

Ali suština priče je da je ta žena:

- ili vaspitala svog sina da bude takav
- ili propustila da ga vaspita da NE bude takav


A pošto je njoj vaspitavanje dece posao - jasno je da taj posao u svojoj sopstvenoj kući nije uradila kako treba. I nigde na normalnom svetu ne bi ga dalje radila. Mogla bi možda da gaji ljubičice, vozi tramvaj, bude domaćica ili berzanski mešetar - ali posle takvog drastičnog propusta dalje tuđu decu decu vaspitavala ne bi.

I sa spoznajom o tom svom životnom promašaju nosila bi se uz pomoć grupa za podršku. što pozdravljam i podržavam.

A sin ubica bio bi na robiji. Što takođe podržavam. Pa kad izađe neka bude dobar, ali tek kad bude obeležen i kažnjen zbog svog (ne)dela.
Dawngreeter Dawngreeter 00:45 13.10.2010

Re: krki,

Krkar, sve ja to tebi verujem. Mislim da si ogorcen, verovatno isto koliko i ja. Time mislim da je ovaj tvoj tekst uzasniji. Odjednom je policiju neko izdao i valjda bi nam bilo bolje da to nije tako.

It's all smoke and mirrors. Policija je tu da radi ono sta joj politicka oligarhija kaze. Da bije, da bude bivena i sve izmedju. To je opis posla. Da li je gutanje zivih elektricnih jegulja los posao? Svakako, nikad to ne bih radio. Ali profesionalni gutac zivih elektricnih jegulja se prijavio to da radi. Ako mu se ne radi, nek prestane. Ne znaci mu mnogo kukumavcenje da mu je posao los.

Postoji vrlo jednostavan nacin gledanja na policiju. Samo uzmi pozitivne i negativne strane te profesije i postane ti jasno ko je covek kome pozitivne strane znace vise od negativnih. Povrh toga, policija nikad nije na strani naroda. Narod je ponekad na strani policije. Sve ovo je maestralan marketinski trik, kako je police fanclub ispravno u komentarima zakljucio, koji od racionalnih ljudi pravi prizeljkivace policijske drzave. A ti padas u tu klopku.

Drzava bi, u nekoj idealnoj varjanti, bila servis nas gradjana. Slazem se, uz napomenu da to danas ni u kom slucaju nije. Ali policija, takva kakvu je poznajemo u savremenoj drzavi, je uvek servis drzave. Nikada servis gradjana. ACAB, etc.
krkar krkar 00:52 13.10.2010

Re: krki,

Drzava bi, u nekoj idealnoj varjanti, bila servis nas gradjana. Slazem se, uz napomenu da to danas ni u kom slucaju nije. Ali policija, takva kakvu je poznajemo u savremenoj drzavi, je uvek servis drzave. Nikada servis gradjana. ACAB, etc.


Država je servis građana - policija je servis države. Šteta što ne umem da u editoru pišem logičkom notacijom.

Suštinski se mi slažemo. I ja često kad mi neko kuka na sudbinu unutar svoje profesije koju je sam izabrao kažem - šta da mu radim, mogao je da izabere da svira harfu u filharmoniji.

Ali ovde se radi o nečem drugom: ne kukam ja zbog jadnih policajaca nego zbog sebe: što je ponižavajući policiju na ovaj način u ovom slučaju politika učinila mnogo manje verovatnim takav razvoj događaja da u bidućnosti I TI I JA možemo da očekujemo da će ta policija - koju i ti i ja plaćamo i kojoj društvenim dogovorom prenosimo deo naših "izvornih prava", posebno pravo na upotrebu sile - taj posao raditi kao MOJ I TVOJ servis.
Dawngreeter Dawngreeter 08:41 13.10.2010

Re: krki,

krkar
Država je servis građana - policija je servis države.


Ovo bi bilo jako lepo, ali kao sto rekogh - nije tako. Drzava bi trebalo da bude servis gradjana, ali nije. A policija je uvek servis drzave. Ergo, policija nije servis gradjana niti u ovakvom ustrojstvu moze da bude.

Stvarno ne mogu da se otmem utisku da ti vidis diskontinuitet u koriscenju policije na "ipravan nacin" tamo gde ja u opste ne vidim da se nesto bitno promenilo. U nedelju je bilo isto kao i 9 godina pre toga. Jel' policija bila ponizavana kad je bio moleban za patike? Jel' policija ponizavana tokom svih ovih godina dok kriminalci rade sta hoce ali se hapse ljudi koji ukradu glavicu kupusa? Jel' ponizavana kada je onaj decko na semaforu hladnokrvno ubijen od strane policajca pa se zaboravilo da se to ikad desilo? Jel' ponizavana kad su odlucili da jedni nece da se izsele a drugi nece da ih izbace jer, pobogu, kolege su? Jel' su ponizavani svaki put kad sibicare oko sofera za sitne prekrsaje da ne bi pisali kaznu? Jel' ponizavana kada su posle 5. Oktobra aktivni ostali svi oni koji su nas mlatili pet godina unazad?

Naravno da nije. Policija radi sta god treba da se radi da bi ljudi na vlasti zadrzali fotelju. Za to dobijaju pare i povlastice koje, izmedju ostalog, ukljucuju precutno razumevanje da su najvecim delom iznad zakona i mogucnost da ispoljavaju autoritet nad plebsom.
antioksidant antioksidant 08:43 13.10.2010

Re: krki,

Ovo bi bilo jako lepo, ali kao sto rekogh - nije tako. Drzava bi trebalo da bude servis gradjana, ali nije. A policija je uvek servis drzave. Ergo, policija nije servis gradjana niti u ovakvom ustrojstvu moze da bude.

Stvarno ne mogu da se otmem utisku da ti vidis diskontinuitet u koriscenju policije na "ipravan nacin" tamo gde ja u opste ne vidim da se nesto bitno promenilo. U nedelju je bilo isto kao i 9 godina pre toga. Jel' policija bila ponizavana kad je bio moleban za patike? Jel' policija ponizavana tokom svih ovih godina dok kriminalci rade sta hoce ali se hapse ljudi koji ukradu glavicu kupusa? Jel' ponizavana kada je onaj decko na semaforu hladnokrvno ubijen od strane policajca pa se zaboravilo da se to ikad desilo? Jel' ponizavana kad su odlucili da jedni nece da se izsele a drugi nece da ih izbace jer, pobogu, kolege su? Jel' su ponizavani svaki put kad sibicare oko sofera za sitne prekrsaje da ne bi pisali kaznu? Jel' ponizavana kada su posle 5. Oktobra aktivni ostali svi oni koji su nas mlatili pet godina unazad?

Naravno da nije. Policija radi sta god treba da se radi da bi ljudi na vlasti zadrzali fotelju. Za to dobijaju pare i povlastice koje, izmedju ostalog, ukljucuju precutno razumevanje da su najvecim delom iznad zakona i mogucnost da ispoljavaju autoritet nad plebsom.
da ponovim i dodam:
to sto majmuni divljaju ne ynaci da treba prizeljkivati pandursku drzavu
krkar krkar 09:50 13.10.2010

Re: krki,

to sto majmuni divljaju ne ynaci da treba prizeljkivati pandursku drzavu


Ako si ti od sveg mog pisanija na ovom blogu zaključio da na bilo koji način prizivam policijsku državu - onda moram da se zapitam šta sa nom nije u redu jer ja to nigde napisao nisam.

Prosto ne mogu da verujem da bi ti čitao selektivno i izvlačio zaključke pogrešne ali koji odgovaraju stavu koji si namerio da projektuješ.
antioksidant antioksidant 10:11 13.10.2010

Re: krki,

Prosto ne mogu da verujem da bi ti čitao selektivno i izvlačio zaključke pogrešne ali koji odgovaraju stavu koji si namerio da projektuješ.

pa nemoj ni verovati
komentar se odnosi na ceo blog sa svim komentarima
a i ti pises "selektivno" (jer kako drugacije tumaciti tvoje "rece mi jedan covek u poverenju" i "policija je zrtvovana"?)
nije policija zrtvovana - policija je profesionalno odradila posao uz minimalnu primenu sile izbegavajuci da se stvori politicki kontekst u kome bi nasilnici bili proglaseni zrtvama (to jedino antonic i markicevic iz nove srbije nisu shvatili. ok, jos par blogera ali nema veze - dok su nama putin i toma zivi imamo se cemu i smejati). propusti su se desili na polju drzavne bezbednosti a s kojkm namerom videcemo u sledecih par dana. ako dodje do efikasnih sudskih postupaka, drzava ce izaci kao pobednik.
mada iskreno, meni je u "rece mi jedan covek" predstavi najzanimljivije pozivanej na prosirivanje krivice na rodbinu nasilnika. stvaranje haosa, upiranje prstom u "krivce", evo stizu spasioci, cvrsta ruka i taj rad...
kako ono bese - ah, da - ne hvala.
....................
vodite racuna o svojim policajcima - trebace vam

Ali kad ih je država ovako kolektivno zalije kantom govana onda će sutra njihova reakcija ili izostanak prave reakcije biti potpuno razumljivi i sa ljudskog i profesionalnog stanovišta opravdani.
maca22 maca22 12:32 13.10.2010

Re: krki,

antioksidant
policija je profesionalno odradila posao uz minimalnu primenu sile izbegavajuci da se stvori politicki kontekst u kome bi nasilnici bili proglaseni zrtvama

Malo digresija, sto se tice ovog dela, ako vidim da pravosudje proradi i stvarno huligani dobiju kazne i, da citiram Dragisica: "BIA pronadje nologodavce i smesta prekine saradnicki odnos sa njima", onda cu verovati da nije htela od huligana da napravi mucenike.

Ali ako to izostane, onda cu smatrati da samo nisu hteli da biju svoju decu.
senka123 senka123 11:39 11.10.2010

Država Zakurac


Od 1:43 do 4:23
miloradkakmar miloradkakmar 11:46 11.10.2010

Moramo zamoliti prolaznike...

freehand freehand 11:52 11.10.2010

Država Zakurac

Krkar Uzkurac.
Dakle, nemam sad vremena, ali obrazložić ako treba potanko.
aNajkraće: policija je uradila sve što je trebalo da uradi. Kako sam juče prognozirao - juče popodne, noćas, danas - nastavlja da radi drugi deo, jednako bitan

[i]- pozivanje poznatih militantnih članova bandi na informativni razgovor gde bi im se reklo "gledamo te"

- TKTR (kontrolu telefnskihrazgovora i SMS-ova) širokog kruga vođa i pripadnika bandiili još bitniji.
[/i]

odakle ti ideja da ovo nije rađeno?
Oko upozoravanja - pogledaj malo izjave iz prethodnih 10 dana, na temu kamera, primene zakona, i slično, od raznih, i najviših, državnih zvaničnika.
antioksidant antioksidant 11:57 11.10.2010

Re: Država Zakurac

odakle ti ideja da ovo nije rađeno?

rekao mu čovek :)

šalu na stranu, ali teško je očekivati nešto drugo od policije
gumeni meci su zabranjeni koliko se meni čini i to je dobro
da li je moglo više preventivnog uraditi? to verovatno jeste pitawe ali ne sme se zaboraviti da postoje društvene snage koje ideološki podržavaju jučerašnej aktere (da budem blag) pa je otvoreno pitanej kako bi se policija snašla u zauzimanju političkih pozicija naravno postoji i pravni okvir u kome se može kretati (to oko privođenja)

policija je juče velike batine dobila a koliko je to vredno videće se u sledećih par dana. tolika masovna manifestacija organizovanog nasilja mora rezultirati širokim krugom uhapšenih i suđenih... i to brzo. samo tako će se gorak utisak u ustima preduprediti
krkar krkar 12:00 11.10.2010

Re: Država Zakurac

policija je uradila sve što je trebalo da uradi. Kako sam juče prognozirao - juče popodne, noćas, danas - nastavlja da radi drugi deo, jednako bitan


Malopre sam razgovarao sa čovekom iz policije koji mi je rekao do sutra popodne znaćemo na čemu smo. Tada ističe 48h policijskog zadržavanja pa ćemo videti kako će da reaguje tužilaštvo. Doduše, posle još ima i sud koji redovno pušta i kažnjava debelo ispod minimuma sve što mi pohvatamo...

Država politički manipuliše policijom. Mislim da tu spora nema. A žrtve smo svi mi.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:54 11.10.2010

Re: Država Zakurac

Doduše, posle još ima i sud koji redovno pušta i kažnjava debelo ispod minimuma sve što mi pohvatamo...

pa u tom grmu i leži govance.
radulence radulence 15:01 11.10.2010

Re: Država Zakurac

Država politički manipuliše policijom. Mislim da tu spora nema. A žrtve smo svi mi.


Policija je deo Drzave.
ako neko nekog manipulishe
to onda Drzava svojom Policijom manipulishe narodom.

a u tom narodu su osim lekara, pekara, i apotekara,... i policajci.
krkar krkar 17:12 11.10.2010

Re: Država Zakurac

krkar
policija je uradila sve što je trebalo da uradi. Kako sam juče prognozirao - juče popodne, noćas, danas - nastavlja da radi drugi deo, jednako bitan


Malopre sam razgovarao sa čovekom iz policije koji mi je rekao do sutra popodne znaćemo na čemu smo. Tada ističe 48h policijskog zadržavanja pa ćemo videti kako će da reaguje tužilaštvo. Doduše, posle još ima i sud koji redovno pušta i kažnjava debelo ispod minimuma sve što mi pohvatamo...

Država politički manipuliše policijom. Mislim da tu spora nema. A žrtve smo svi mi.



Sad mi reče osoba iz MUP-a: Najmanje 2/3 bande znamo odranije, 80% tih koje znamo imaju dosije. Ako bude hteo sud da ih osudi - materijala ima.
Jelena Gall Jelena Gall 17:50 11.10.2010

Re: Država Zakurac

Ako bude hteo sud da ih osudi - materijala ima.

Hm...
Generalni štrajk u pravosuđu
mariopan mariopan 20:35 11.10.2010

Re: Država Zakurac

antioksidant
odakle ti ideja da ovo nije rađeno?

rekao mu čovek :)

šalu na stranu, ali teško je očekivati nešto drugo od policije
gumeni meci su zabranjeni koliko se meni čini i to je dobro
da li je moglo više preventivnog uraditi? to verovatno jeste pitawe ali ne sme se zaboraviti da postoje društvene snage koje ideološki podržavaju jučerašnej aktere (da budem blag) pa je otvoreno pitanej kako bi se policija snašla u zauzimanju političkih pozicija naravno postoji i pravni okvir u kome se može kretati (to oko privođenja)

policija je juče velike batine dobila a koliko je to vredno videće se u sledećih par dana. tolika masovna manifestacija organizovanog nasilja mora rezultirati širokim krugom uhapšenih i suđenih... i to brzo. samo tako će se gorak utisak u ustima preduprediti

Slažem se sa tvojim komentarom.
Mislim da ne bi bilo toliko nereda da narod nije toliko nezadovoljan, uopšte svim i svačim u svom životu ...i da je to nezadovoljstvo, sasvim dobro poznato vlasti, danima pre prajda usmeravano ka nevinim ljudima - sasvim svesno?
Ajd, ako grešim...ali rekla bih da je tako.
8c_competizione 8c_competizione 00:48 12.10.2010

Re: Država Zakurac

nije taj strajk za badava odmah za danas zakazan!

sve je to lepo planirano!

i od istih narucioca!

treba lepo podici 6. oktobar, pa raspaliti po pravosudju, dSS-u, Naprednjacima, DBu, a posle preci na DS i SPS, koji kurvarski cuti sve dok im ne napadoshe prostorije!

a onda preci i na SPC, pa primenjivati NJIHOVE metode spaljivanja na lomaci!

ocistiti gamad jednom za svagda u Srbiji!

e to je ono sto treba Srbiji, REVOLUCIJA i prociscenje od KUKOLJA!
maca22 maca22 01:10 12.10.2010

Re: Država Zakurac

8c_competizione
a onda preci i na SPC, pa primenjivati NJIHOVE metode spaljivanja na lomaci!

To nije njihov metod. Nikad bio!
krkar krkar 12:41 12.10.2010

A šta kad nema odgovarajućeg zakona


Odem sinoć kod druga visokog funkcionera policije, kad tamo - još dvojica njegovih kolega. Svašta sam čuo, neke stvari sam zamoljen da ne iznosim.

Ali mnogo više od konkretnih stvari vezanih za divljanje u nedelju razvalila me u mozak jedna, gotovo usputna rečenica jednog od policajaca:

Majka jednog od optuženih za ubistvo Brisa tatona radi kao školski pedagog (ili psiholog, ja rkiv, ja zaboravio)

Alooo!!! Ljudi!!!

Žena svog giliptera ili je ispustila iz ruku pa je postao fašistički huligan i ubica - ili ga je tako vaspitala. Koje god da je od to dvoje - ne valja.

I ta žena i dalje vaspitava našu decu u nekoj školi, i to kao stručno lice sa posebnim ovlašćenjima.

Ima li među nama bilo koga ko želi da mu takva žena vaspitava dete?

I šta sad tu možemo po zakonu? Jedino da roditelji poispisuju decu iz škole - bez ikakvih garancija da neće dopasti nekom drugom pedagogu koji vaspitava patrijotske ubice istog ili nekog drugog predznaka.

Može li se to rešiti po zakonu? Ne može, jer zakon ovakvo kretensko društvo nije predvideo.

Nikom ništa, suđenje se razvlači, majka ubice vaspitava našu decu...
Goran Vučković Goran Vučković 12:49 12.10.2010

Re: A šta kad nema odgovarajućeg zakona

Može li se to rešiti po zakonu? Ne može, jer zakon ovakvo kretensko društvo nije predvideo.

Pa da je linčujemo onda? Dukseve, marame preko lica, štangle i kamenje - i eto.

Samo još da odaberemo ko će da baci prvi kamen.
krkar krkar 13:15 12.10.2010

Re: A šta kad nema odgovarajućeg zakona

Pa da je linčujemo onda? Dukseve, marame preko lica, štangle i kamenje - i eto.

Samo još da odaberemo ko će da baci prvi kamen.


Ništa onda, nek vaspita i naše sinove kao i svoga???
antioksidant antioksidant 13:16 12.10.2010

Re: A šta kad nema odgovarajućeg zakona

Može li se to rešiti po zakonu? Ne može, jer zakon ovakvo kretensko društvo nije predvideo.

Nikom ništa, suđenje se razvlači, majka ubice vaspitava našu decu...

zalažeš se da u slučaju krivice cela porodica odleži kaznu? da uključimo i komšiluk o istom trošku?

krkar krkar 13:22 12.10.2010

Re: A šta kad nema odgovarajućeg zakona

zalažeš se da u slučaju krivice cela porodica odleži kaznu? da uključimo i komšiluk o istom trošku?


Ne. Pitam tebe misliš li da je ta žena dokazanom sposobnošću da svoga sina vaspita u skladu sa opšteprihvaćenim društvenim normama koje uključuju i poštovanje zakona - zaslužila da radi kao školski pedagog i vaspitava moju i tvoju decu?

Kratko i jasno, konkretan slučaj.

Ne pitam te šta je zakonski nego šta je etički.
freehand freehand 13:27 12.10.2010

Re: A šta kad nema odgovarajućeg zakona

krkar
zalažeš se da u slučaju krivice cela porodica odleži kaznu? da uključimo i komšiluk o istom trošku?


Ne. Pitam tebe misliš li da je ta žena dokazanom sposobnošću da svoga sina vaspita u skladu sa opšteprihvaćenim društvenim normama koje uključuju i poštovanje zakona - zaslužila da radi kao školski pedagog i vaspitava moju i tvoju decu?

Kratko i jasno, konkretan slučaj.

Ne pitam te šta je zakonski nego šta je etički.

I sin voditeljke "Utiska nedelje", da ne pominjemo imena, puši travu!
Zar da dopustimo da nas ONA preslišava šta o čemu mislimo?!

Znam da je lomača malo retro kao rešenje, ali je scenski izvanredna a vaspitno-moralni efekti su dokazani.
antioksidant antioksidant 13:29 12.10.2010

Re: A šta kad nema odgovarajućeg zakona

Ne. Pitam tebe misliš li da je ta žena dokazanom sposobnošću da svoga sina vaspita u skladu sa opšteprihvaćenim društvenim normama koje uključuju i poštovanje zakona - zaslužila da radi kao školski pedagog i vaspitava moju i tvoju decu?

Kratko i jasno, konkretan slučaj.

Ne pitam te šta je zakonski nego šta je etički.


Može li se to rešiti po zakonu? Ne može, jer zakon ovakvo kretensko društvo nije predvideo.


odluči se koja te oblast više interesuje

a zakonski se neke stvari daju rešiti (licenciranje, profesionalne komore...) a konkretno to i podržavam za rad sa decom u svakom slučaju

za konkretan slučaj ne znam - nemamo dovoljno informacija (kakvo palamuđenje). možda dečko uopšte nije živeo sa majkom, koliki je njen uticaj na vaspitavanje uopšte bio?

a da iskoristim priliku i o etici ponovo - u nedelju je gost u utisku nedelje bio "psiholog" koji se zalaže za fizičko kažnjavanje dece. ko njega pušta na televiziju? (etički i zakonski)
draft.dodger draft.dodger 13:50 12.10.2010

Re: A šta kad nema odgovarajućeg zakona

Majka jednog od optuženih za ubistvo Brisa tatona radi kao školski pedagog...


Bolne li ironije!
antioksidant antioksidant 13:52 12.10.2010

Re: A šta kad nema odgovarajućeg zakona

Znam da je lomača malo retro kao rešenje, ali je scenski izvanredna a vaspitno-moralni efekti su dokazani.

a gas sve skuplji pa lepo dođe i za grejanje
freehand freehand 13:55 12.10.2010

Re: A šta kad nema odgovarajućeg zakona

a da iskoristim priliku i o etici ponovo - u nedelju je gost u utisku nedelje bio "psiholog" koji se zalaže za fizičko kažnjavanje dece. ko njega pušta na televiziju? (etički i zakonski)

A KOD KOGA JE BIO U GOSTIMA??? JEL VIDIŠ ŠTA GOVORIM?!
Izgleda da su počeli da se okupljaju.
Javi Đuri da blokira aerodrom!
mirelarado mirelarado 15:47 12.10.2010

Re: A šta kad nema odgovarajućeg zakona

freehand
a da iskoristim priliku i o etici ponovo - u nedelju je gost u utisku nedelje bio "psiholog" koji se zalaže za fizičko kažnjavanje dece. ko njega pušta na televiziju? (etički i zakonski)

A KOD KOGA JE BIO U GOSTIMA??? JEL VIDIŠ ŠTA GOVORIM?!
Izgleda da su počeli da se okupljaju.
Javi Đuri da blokira aerodrom!


Па да се млати и хапси све док не преостане... Стварно, ко ће преостати?
freehand freehand 07:24 13.10.2010

Re: Država Zakurac

krkar
krkar
policija je uradila sve što je trebalo da uradi. Kako sam juče prognozirao - juče popodne, noćas, danas - nastavlja da radi drugi deo, jednako bitan


Malopre sam razgovarao sa čovekom iz policije koji mi je rekao do sutra popodne znaćemo na čemu smo. Tada ističe 48h policijskog zadržavanja pa ćemo videti kako će da reaguje tužilaštvo. Doduše, posle još ima i sud koji redovno pušta i kažnjava debelo ispod minimuma sve što mi pohvatamo...

Država politički manipuliše policijom. Mislim da tu spora nema. A žrtve smo svi mi.



Sad mi reče osoba iz MUP-a: Najmanje 2/3 bande znamo odranije, 80% tih koje znamo imaju dosije. Ako bude hteo sud da ih osudi - materijala ima.

Aferim.
Strongman Strongman 11:53 11.10.2010

Kapa dole za analizu

rekao si sve što se mnogima od nas krčkalo u guši a nismo umeli da ga izgovorimo

preporuka
maca22 maca22 11:55 11.10.2010

Re: Kapa dole za analizu

baš to.
Obren Markov Obren Markov 12:47 11.10.2010

Re: Kapa dole za analizu

rekao si sve što se mnogima od nas krčkalo u guši a nismo umeli da ga izgovorimo

preporuka


Isto.
looping looping 11:57 11.10.2010

+

Jos nije gotova " Parada policajaca "
Dobar blog.
draft.dodger draft.dodger 11:58 11.10.2010

TRPNO STANJE...

Izgledalo je kao da se desničarske bande obučavaju na policiji.
JJ Beba JJ Beba 12:02 11.10.2010

policija

ja ne znam da li neko smestio policiji al sam svojim očima videla kako policija beži isperd huligana.
recimo i kordon isperd televije u aberdarevoj je pred naletom klinaca sa kamenicama pobegao u zgradu.
zatim, klinci su imali motorole, tačno su znali raspored policije. kažu mi svedoci da su se ispod mog prozora presttrojavali i dobijali uputstva gde da idu.
kako to da policija nije imala svoje ljude među njima?

krkar krkar 12:17 11.10.2010

Re: policija

zatim, klinci su imali motorole, tačno su znali raspored policije. kažu mi svedoci da su se ispod mog prozora presttrojavali i dobijali uputstva gde da idu.


Motorole rade na poznatim frekvencijama. Koje je lako ometati - ako postoji volja i ako se za to izda nalog/odobrenje. Nije izdat.

kako to da policija nije imala svoje ljude među njima?


Policija ume da postavi svoje ljude među njih, ali šta ako ti ubačeni policajci rizikujući svoj život dođu do saznanja da bande organizuju i potpomažu sadašnji ili potencijalni koalicioni partneri???

To je suština.
JJ Beba JJ Beba 12:25 11.10.2010

Re: policija

Policija ume da postavi svoje ljude među njih, ali šta ako ti ubačeni policajci rizikujući svoj život dođu do saznanja da bande organizuju i potpomažu sadašnji ili potencijalni koalicioni partneri???

To je suština.

ja samo hoću da kažem da su ti klinci nisu nikakva grupa vođena maldalačkim buntom (ima i toga) ili da su vođeni buntom što nijedna fabrika nije izgrađena kako Vučić tvrdi, več da su bili od strane nekog organizovani,i da su znali gde da udare policiju. (gde stoje najmanje zaštičeni policajci)
evo jednog svedočenja
freehand freehand 21:40 11.10.2010

Re: policija

Krkar
Policija ume da postavi svoje ljude među njih, ali šta ako ti ubačeni policajci rizikujući svoj život dođu do saznanja da bande organizuju i potpomažu sadašnji ili potencijalni koalicioni partneri???

To je suština.

Crni Ilija, šta ti sve moraš da pretrpiš zbog bande.
Nemoj mi reći da si i u operi bio?!
Bili Piton Bili Piton 01:17 12.10.2010

Re: policija

JJ Beba

evo jednog svedočenja


Jako me zanima taj detalj iz SUP zvezdara koji se apostrofira, ima li neko nekakav info o cemu se tu radi...?

Jebaćemo pedere



hit singl
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:03 12.10.2010

Re: policija

Jebaćemo pedere



hit singl

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:03 11.10.2010

Tender

Moguće je da se priprema tender: "Srpska policija na prodaju", pa da, po proverenom receptu, obore cenu, a da je zatim jeftino kupi konzorcijum tajkuna.
maca22 maca22 12:06 11.10.2010

Re: Tender

Vojislav Stojković
Moguće je da se priprema tender: "Srpska policija na prodaju", pa da, po proverenom receptu, obore cenu, a da je zatim jeftino kupi konzorcijum tajkuna.

tripraseta92 tripraseta92 16:31 11.10.2010

Re: Tender

Vojislav Stojković
Moguće je da se priprema tender: "Srpska policija na prodaju", pa da, po proverenom receptu, obore cenu, a da je zatim jeftino kupi konzorcijum tajkuna.

Nema potrebe, oni već imaju svoju privatnu vojsku, koja je , kako se vidi, jača od policije
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:04 11.10.2010

?

Znači, trebalo je da izađu tenkovi na ulice Beograda?

Ni ja nisam policajac, ko ni ti. Dakle, komentarišem na istom nivou stručnosti. Međutim, čini mi se da ono što ti smatraš da bi bila PRIMERENA reakcija policije, u stvari u mojoj klasifikaciji jeste NEPRIMERENA UPOTREBA SILE.

Nije njih bilo 50.000, pa da im trebaju vodeni topovi. Nije ni svih 6.000 bilo na jednom mestu, pa da im trebaju vodeni topovi.

Meni je bilo drago da vidim kako policajac ne leši huligana koji sedi na trotoaru, kao što smo gledali da policajci leše devedesetih, već mu umesto toga spočitava lekciju. Po meni je to znak da policija sve više i profesionalnije shvata koncept PRIMERENE UPOTREBE SILE. I ponosna sam na takvu policiju.

krkar krkar 12:12 11.10.2010

Re: ?

Meni je bilo drago da vidim kako policajac ne leši huligana koji sedi na trotoaru, kao što smo gledali da policajci leše devedesetih, već mu umesto toga spočitava lekciju. Po meni je to znak da policija sve više i profesionalnije shvata koncept PRIMERENE UPOTREBE SILE. I ponosna sam na takvu policiju.


I ja sam ponosan na takvu policiju.

A za ono ostalo - nisi u pravu. Niti sam ja amater po tom pitanju (iako nisam policajac) niti bi bilo šta od onoga što sam naveo bila neprimerena upotreba sile.

Lepo je biti liberalan (i ja sam) ali je još lepše biti realan.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana