Satira| Život

Kako sam pokušao da postanem peder (ne ja - Istok)

Strongman RSS / 12.10.2010. u 11:51

 Narednih sat vremena gledao sam apsolutno sve vrste pederskih pornića koje postoje. Gledao sam crne, plave, riđe... feminizirane kao devojčice i dlakave nabildovane u svim kombinacijama i pozama. Brkate, emo, bildere, tinejdžere, ćelave... Ovaj njemu puši, onaj drugi ga guzi... sve poze koje mogu da se smisle...

ManWomanPrimaries.jpg

 

Ovo će biti verovatno najkontroverzniji tekst koji sam do sada napisao, nakon kojeg će me verovatno dosta ljudi ukloniti iz liste prijatelja.

 

Povodom frke u javnosti rešio sam da pročitam gomilu tekstova o pederima. Isklljučivo Wikipediju i naučna istraživanja, nikakva privatna mišljenja i prepucavanja između gej i strejt populacije na netu. I zaključak je sledeći.

 

Pederi se rađaju takvi. Ne postoji nijedna naučna studija po kojoj osoba rođena "strejt" može postati peder ako posmatra pedere u svojoj okolini.

 

Pederi nastaju tako što centar za seksualnost embriona u trećem mesecu trudnoće ne primi dovoljno testosterona. Rađeni su eksperimenti na miševima koji to pokazuju. Ukinu majci miša lučenje testosterona dok je trudna i paf - rodi se Miki Maus koji naskače druge miševe.

 

Ovo je dokazano tek u poslednjih deset godina, jer je postalo moguće snimati mozak embriona magnetnom rezonancom.

 

37187_10150289350635576_714380575_15023407_7687483_n.jpg

 

Takođe je objašnjeno i zašto neki likovi imaju feminizirane pokrete a vole žene i obratno. Postoje dva centra u mozgu koji moraju da prime testosteron, jedan za ponašanje, drugi za seksualnost. Ukoliko samo jedan od njih primi dovoljno testosterona, rodi se feminizirani muškarac koji je "strejt" ili "dlakavi mačo" koji je gej.

 

Dokazano je i da se ovaj poremećaj lučenja testosterona može javiti ako je trudnica pod nekim jakim stresom u trećem mesecu. Dakle, muškarci, ukoliko želite da vaš sin ne bude peder i da vam se "ne zatre loza" bolje se pobrinite da vaša žena ne mora da ide na posao dok je trudna, da se zdravo hrani, izbaci cigarete itd.

 

Eksperiment

 

Nakon svega što sam pročitao, pošto verujem u nauku, rešio sam da napravim jedan ekstremni eksperiment na samom sebi. Eksperiment je sledeći:

 

Gledaću gej porniće.

 

Ukoliko se ne budem napalio, u pravu je nauka a ne crkva. Nauka je uvek ispadala pametnija od crkve, pa se ne bojim. Hajde baš da vidimo.

 

Otvaram Google i kucam "gay tube". Izlazi mi sajt sa hiljadama pederskih pornića. Odlično, baš ono što mi treba.

 

Narednih sat vremena gledao sam apsolutno sve vrste pederskih pornića koje postoje. Gledao sam crne, plave, riđe... feminizirane kao devojčice i dlakave nabildovane u svim kombinacijama i pozama. Brkate, emo, bildere, tinejdžere, ćelave... Ovaj njemu puši, onaj drugi ga guzi... sve poze koje mogu da se smisle...

 

I ništa. Nisam se napalio ni jednog jednog trenutka. Čak ni neki žmarci da me prođu kroz telo, a kamo li erekcija.

 

Pokušavao sam potom žešće da se trudim, da se uživljavam u ulogu... fokusirao sam se i zamišljao da sam ja onaj kome puše ili koji puši. Onaj koji guzi ili koga guze. U sve uloge sam se uživljavao.

 

I opet ništa. Nema ni traga uzbuđenja u meni.

 

Zatim sam probao da zamišljam muškarce koje poznajem, svoje prijatelje. Zažmurio sam i zamišljao sam svakog od vas koji sada čitate ovo kako se ljubimo. I opet ništa. Na momente sam osetio blago gađenje, ali uglavnom bez emocija. Kao kad gledam u posudu za kafu ili daljinski upravljač.

 

Čisto da proverim da li je moja seksualnost u redu, odlazim na običan "strejt" porno sajt. Istog momenta kada se na sličicama pojavi gomila nasmejanih ženskih lica i golih tela, mojim telom konačno projuri krv i rodi se ta emocija koju sam bezuspešno pokušavao da kreiram gledajući pedere.

 

Zaključak. Nisam peder i ne mogu postati peder. Na veliku žalost nekih mojih Fejsbuk prijatelja.

 

I na kraju, poenta ovog teksta.

 

Vaša deca su bezbedna. Ukoliko se nisu rodila sa pederskim sklonostima, mogu da gledaju pedere po ceo dan, neće postati pederi.Nemojte se informisati o biologiji ljudske seksualnosti u crkvi i kod vašeg ćaleta koji je iz prošlog veka, čitajte knjige, Wikipediju i poslednja naučna istraživanja.

 

Ovaj radikalni eksperiment na sebi sam uradio da bih zapušio usta svima koji pričaju da je opasno za decu da gledaju pedere.To nije nikakvo seksualno opredeljenje, to je najgluplji naziv ikada. Pa neće deca jednog dana da se opredele, kao kad biraju stranku. To je urođena seksualnost i tu nema pomoći.

 

I na kraju, svi koji žele da me uklone iz prijatelja nakon ovog teksta, mogu to uraditi na donje levo dugme "Remove From Friends".

 

Hvala.

 

 

Ovo je tekst jednog izvanrednog tipa mog Facebook prijatelja: Istoka Pavlovića



Komentari (68)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 12:00 12.10.2010

sejf

Kako sam pokušao da postanem peder (ne ja - Istok)

ti nemaš razloga.
Strongman Strongman 12:02 12.10.2010

Re: sejf

libkonz libkonz 12:03 12.10.2010

Da li se ti to spremaš

za političku karijeru pa bi da "peglaš grehe mladosti" (čitaj: tekstove u zadnjih godinu - dve)?

Strongman Strongman 12:08 12.10.2010

Re: Da li se ti to spremaš

(čitaj: tekstove u zadnjih godinu - dve)


Ti barem znaš pravila igre. Link pa citat pa diskusija. Inače možeš da okačiš


libkonz libkonz 12:11 12.10.2010

Re: Da li se ti to spremaš

mrzi me da tražim. nisam mislio da se javljam, ali dva teksta za jedno pre podne - i da je od Miletića, mnogo je.
libkonz libkonz 12:15 12.10.2010

Re: Da li se ti to spremaš

i da se odmah ogradim: nisam mislio da si bio niti da si sada homofob. Samo mi malo čudan ovaj hiperaktivizam.
Strongman Strongman 12:18 12.10.2010

Re: Da li se ti to spremaš

ali dva teksta za jedno pre podne - i da je od Miletića, mnogo je.



Trebao je da bude samo jedan ali me ovaj drugi tekst baš nasmejao. A i znam da se ne goji prase u oči božića ne brini.

A ovo što te mrzi da tražiš - znam i zašto
Strongman Strongman 12:21 12.10.2010

Re: Da li se ti to spremaš

Samo mi malo čudan ovaj hiperaktivizam.



Majku mu a hiperneaktivizam od dva meseca nije čudan?
libkonz libkonz 12:28 12.10.2010

Re: Da li se ti to spremaš

Majku mu a hiperneaktivizam od dva meseca nije čudan?

više od dva meseca. ove brljotine što si objavljivao na blogu u zadnje vreme ne računam.
Jbg jaki, od tebe sam navikao na isto tako jake tekstove, tekstove koji se ne preskaču i sa zadovoljstvom čitaju. u zadnje vreme to nije to više.
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:30 12.10.2010

Re: Da li se ti to spremaš

libkonz
Da li se ti to spremaš za političku karijeru pa bi da "peglaš grehe mladosti" (čitaj: tekstove u zadnjih godinu - dve)?


Zašto uvek iza svega što bilo ko uradi mora stajati neki "skriveni motiv"?

Zašto je tako nemoguće poverovati da je Strongman - od doba tih tekstova koje pominješ, pa do danas - jednostavno zauzeo nešto drugačiji stav?

Zašto, zašto, zašto?
libkonz libkonz 12:37 12.10.2010

Re: Da li se ti to spremaš

Zašto, zašto, zašto?

ne mislim da je promenio stav. niti je bio homofobičan, niti je to sada. ovde nije reč o kvalitetu i sadržaju tekstova, već o kvantitetu, tj. količini. a samo pitam, ne optužujem.
dobro si me podsetila, isti utisak si ti ostavila na mene prošle godine, kao on sada.
Strongman Strongman 12:44 12.10.2010

Re: Da li se ti to spremaš

od doba tih tekstova koje pominješ


Ja sam očigledno propustio jedan deo svoje biografije
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:53 12.10.2010

Re: Da li se ti to spremaš

Ja sam očigledno propustio jedan deo svoje biografije


Ma, nema veze, Strongi. I ja sam, očigledno, svoje:

dobro si me podsetila, isti utisak si ti ostavila na mene prošle godine, kao on sada


Ko će ga uopšte znati kako mi jedni druge i međusobne tekstove doživljavamo?
Krhko je znanje...
libkonz libkonz 13:01 12.10.2010

Re: Da li se ti to spremaš

Ko će ga uopšte znati kako mi jedni druge i međusobne tekstove doživljavamo?
Krhko je znanje...

Mnogo bolje mišljenje imam o tebi sada nego pre godinu dana. Razumem razloge što si napustila Majku hrabrost, ali mi je žao što si otišla kad si postala dobra u tome. Ispravka: jako dobra!
No, da ne trolujem više. Pozdrav!
Dawngreeter Dawngreeter 13:04 12.10.2010

Re: Da li se ti to spremaš

libkonz
za političku karijeru pa bi da "peglaš grehe mladosti" (čitaj: tekstove u zadnjih godinu - dve)?



Ja bih samo da podsetim da sam vec primljen u Ombudstrongmanov kabinet. Da ne bude posle zaboravilo se, kad Strongman postane Kabinetman ili sta vec.
edi-va edi-va 12:05 12.10.2010

Upravo linkovala ovaj blog ...

jednoj osobi do koje mi je jako stalo, a nemam želje da sa njom raspravljam više na ovu temu.

Inače, ja bih te sada dodala u frendove na fb, i ako me nerviraš, međutim ugasila sam nalog.
Strongman Strongman 12:06 12.10.2010

Re: Upravo linkovala ovaj blog ...

pričaš sa Istokom, je l da?
edi-va edi-va 12:09 12.10.2010

Re: Upravo linkovala ovaj blog ...

Strongman
pričaš sa Istokom, je l da?


Ma ko god da je ... zaita mi je muka više od objašnjavanja.
Potroših se ...

Da me nerviraš - to stoji
Strongman Strongman 12:20 12.10.2010

Re: Upravo linkovala ovaj blog ...

Da me nerviraš - to stoji


Šta se kaže na ovo? Hvala? Vaistinu?
edi-va edi-va 12:28 12.10.2010

Re: Upravo linkovala ovaj blog ...

Strongman
Da me nerviraš - to stoji


Šta se kaže na ovo? Hvala? Vaistinu?


Uzdravlje!

Znaš, bilo kakva emocija je svakako bolja od ravnodušnosti ... meni npr. imponuje kada znam da nekome pomeram živac ...
Strongman Strongman 12:45 12.10.2010

Re: Upravo linkovala ovaj blog ...

bolje živac nego klavir - veruj mi
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:32 12.10.2010

Re: Upravo linkovala ovaj blog ...

Edi
Upravo linkovala ovaj blog ...
jednoj osobi do koje mi je jako stalo, a nemam želje da sa njom raspravljam više na ovu temu.


Tekst je lepo napisan i odlicno zastupa/brani svoju tezu. Ali je daleko od toga ne postoje kontraargumenti. Evo iznecu neke - tek toliko da ova tvoja "osoba" ne bude zavedena

Recimo najslabija strana ovog "naucnog argumenta" je sto se oslanja samo na poslednja naucna istrazivanja. Tacno je da su "poslednja" najrelevantnija i da se desava se da ona ponekad pobiju/promene neka prethodna ali u ovom slucaju se radi o mnogo prethodnih radova koji cak i nisu u suprotnosti sa ovim "poslednjim"...

Iako nisam posebno strucan, dovoljno sam citao i znam da skoro ne postoji ni jedna vrsta ljudskog ponasanja na koju nema uticaja i okoline - bez obzira na cinjenicu da recimo postoji i genetska komponenta ... Kad je u pitanju ljudska seksualnost onda je nedvosmisleno jasno da se ona formira i razvija u prvih 15-ak godina ljudskog zivota i prilcno mi nelogicno (pa i neozbiljno) deluje tvrdnja da okolina nema NIKAKAV uticaj na to. Ko iole ozbiljan moze da tvrdi da je oblik i nacin ispoljavnja (pa i upraznjavanja) ljudske seksualnosti isti danas kao sto je bio pre nekoliko hiljda godina? I da je isti u zapadnoj Evropi i u nekim urodjenickim plemenima u nekoj "pustinji i/ili prasumi"?

Da uporedimo seksulani sa recimo jednim drugim urodjenim/bioloskim motivom/potrebom: onom za hranom. Nedvosmisleno je jasno da je preterano gojaznih ljudi bilo oduvek u svakom obliku ljudske zajednice. Kazu da tu ima i genetske predodredjenosti (i to je nekako jasno). Ali ima i raznih poremecaja (i fizicke ali i psihicke prirode) koji se pojave kasnije u zivotu. I nedvosmisleno je jasno da ima uticaja sredine odnosno uslova u kojima je covek odrastao/odgojen. I da je drasticna razlika u verovatnoci da jedna ista beba postane preterano gojazna odrasla osoba ako bi bila odgojena u nekoj africkoj divljini ili negde u USA ...

Da zakljucim: licno sam cvrsto ubedjen da genetska komponenta ima vrlo vazan uticaj na to dali ce neko biti homo- ili hetero-seksualan. Ali sam isto tako prilicno ubedjen da se uticaj okoline/vaspitanja/odrastanja (ili pak neke traume) tokom razvoja deteta NIKAKO ne moze iskljuciti kao moguci razlog ... I sve dok je tako izgleda mi vrlo problematicno recimo davati decu na usvajanje homoseksualnim parovima. Inace time direktno tvrdimo da je vaspitanje potpuno nebitno za ljudski razvoj. I da licni primer nije jedan od najefikasnijih metoda vaspitanja ...

Ovo sa "gledanjem" je naravno duhovito ali vise je vic nego ozbiljan argument ... Naravno da samo gledanjem homoseksulanih parova neko nece postati homoseksualan ...

ps. Iako se nadam da je suvisno: naravno da punom snagom podrzavam pravo homoseksualaca da budu tretirani kao svi drugi ljudi u svim oblastima ljudskog zivota (osim onog u vezi usvajanja dece ... tu nisu ravnopravni ni pojedinci u odnosu na heteroseksualne parove)

ps-edit: gledao sam nedavno jednu interesantnu emisiju na nemackoj TV: jedna studija je dokazala da spoljasnji uslovi mogu da deluju na to da li su neki geni aktivni/neaktivni (ukljuceni/iskljuceni) ... i da se ta promena cak moze i naslediti (ali nije tako trajna kao recimo mutacija nego se obicno izgubi posle nekoliko generacija) ...


edi-va edi-va 14:07 12.10.2010

Re: Upravo linkovala ovaj blog ...

Vasilius Virtualis
Evo iznecu neke - tek toliko da ova tvoja "osoba" ne bude zavedena


Vasilije ...dear,

sve dok tebe ne zavedem nemaš razloga da brineš.
JJ Beba JJ Beba 14:38 12.10.2010

Re: Upravo linkovala ovaj blog ...

pa i neozbiljno) deluje tvrdnja da okolina nema NIKAKAV uticaj na to.

Vsice, hani
hočeš da kažeš da deca svoju seksulanost fomiraju gledajući okolinu, npr svoje heteroseksualne roditelje?
kako onda tumačiš da deca posatju gej/lezbo gledajući svoje heteroseksualne roditelje?

edit
ovo pitanje se ne odnosi tolko na tebe koliko je to sa gledanjem najčešći sterotip.
To kao i da će gej muškarci da nasrću na sve muškarce koje vide. Protivnici gej parade i učenisci porodične šetnje su najčešće govorili da je razlog njihovog protesta jer neće da dozvole da im deca postanu pederi gledajući gej paradu
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:11 12.10.2010

Re: Upravo linkovala ovaj blog ...

Beba
hočeš da kažeš da deca svoju seksulanost fomiraju gledajući okolinu, npr svoje heteroseksualne roditelje?
kako onda tumačiš da deca posatju gej/lezbo gledajući svoje heteroseksualne roditelje?


Bebice,

ako si pazljivo citala: ja sam govorio o raznim faktorima koji imaju ili MOGU imati razliticit uticaj. A rezultat je razlicit od slucaja do slucaja. Nekad prevlada genetska komponenta, nekad uticaj okoline, nekad neki dogadjaj/trauma. Mislim da mi svi u zivotu imamo prilike da vidimo da je neko po nekom ponasanju (ne mora to da ima veze sa seksom) "pljunuti" roditelj ... a opet neko drugi njegova susta suprotnost (mozda bas zato sto je imao nesto kao los primer pred ocim) ... a nekad moze biti i uticaj nekog drugog iz okoline presudan ... rodbine, drustva etc...

Uostalom ja ne insistiram da nesto od onoga sto sam pomenuo MORA da izvrsi uticaj. Za neke stvari je medjutim bitno da znamo da SIGURNO (sa dovoljno velikom verovatnocom) nece uticati ...

Naravno, nadam se da kapiras da moj cilj nije da ovde budem protiv nekoga ili da stetim necemu ... pre svega borbi za ravnopravnost homoseksualaca. Naprotiv, bice mi drago da me neko ubedi (nudeci dovoljno jake argumente) da nesto od onoga sto sam naveo nije tacno i/ili ne stima ...

pozz
doloreshaze doloreshaze 17:36 12.10.2010

Re: Upravo linkovala ovaj blog ...

Dozvolite da iznesem svoje skromno misljenje... Naravno da se uticaj sredine ne moze nikako iskljuciti, jer socijalne smo zivuljke, ali kod motiva koji se svrstavaju u bioloske u koje spada i seksualni, socijalna sredina oblikuje nacine ispoljavanja i zadovoljenja istih a sam motiv je inicijalno urodjen. Istu vrstu uticaja sredina vrsi i na heteroseksualne i homoseksualne pojednice, u smislu da li se na ispoljavanje seksualnosti gleda blagonaklono ili ne, koji su ustaljeni nacini tog ispoljavanja, na kom se uzrastu to smatra prihvatljivim i slicno. Nece se homoseksualno orijentisana mlada osoba transformisati u heteroseksualnu zato sto sredina u kojoj zivi smatra da je to bolest i poremecaj, vec ce ti stavovi kulture uticati na nacin na koji ona vidi samu sebe i naterace je da pokusa da impulse koje oseca krije ili sto je neretko slucaj, pokusa da potisne. Moze cak i da usvoji preovladavajuce nacine ponasanja i tera sebe da ''bude strejt'' ali ce uvek osecati da je to duboko u suprotnosti sa njegovom ili njenom prirodom.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:21 12.10.2010

Re: Upravo linkovala ovaj blog ...

doloreshaze
ali kod motiva koji se svrstavaju u bioloske u koje spada i seksualni, socijalna sredina oblikuje nacine ispoljavanja i zadovoljenja istih a sam motiv je inicijalno urodjen


poptuno se slazem ... ni na kraj mi pameti nije bilo da kazem da kod LGBT osoba ne postoji taj inicijalno urodjeni deo seksualnosti (u suprotnom ne bi osecale seksusalnu naklonost/teznju ni prema kome) ... jedino sto se kod njih ta seksulanost ispoljava na nacin koji DEFINITVNO nije u skladu sa onom nedvosmisleno jasnom bioloskom svrhom. To je uostalom slicno kao i sa onim mojim primerom sa hranom i preteranom gojaznoscu: i tu je jasno da takva osoba iz razno-raznih razloga ne zadovoljava prirodnu potrebu za hranom na nicin koji je u skladu sa bioloskom svrhom - za produzenjem zivota - nego cak i suprotno na nacin koji izaziva njegovo skracenje ...

doloreshaze

Moze cak i da usvoji preovladavajuce nacine ponasanja i tera sebe da ''bude strejt'' ali ce uvek osecati da je to duboko u suprotnosti sa njegovom ili njenom prirodom.


I sa ovim se slazem. Nisam siguran da li ti (koristim priliku da predjen na ovde uobicajeni nacin oslovljavanja sa "ti" ) je to bila namera ali ovo je samo prilog mojoj tezi da sredina moze da utice na ispoljavanje seksualnosti pojedinca. Ja licno sam po tom pitanju za "neutralan" pristup: treba se boriti protiv toga da okolina namece (direktno ili indirektno) ljudima ponasanje koje oni ne zele ili ne osecaju kao svoje (prirodno, genetsko ... kako god). U tom delu podrzavam i homoseksualno nastrojene osobe. Ali to vazi naravno i kad i ako se to radi u drugom smeru. Treba imati samo u vidu da mnoge od tih osoba nisu uvek svesne cele price - cini mi se da je to poseban slucaj kad se radi o deci - kasnije to moze biti kasno ili pak problematicno. Zar ne bi bilo apsurdno da dodjemo u situaciju da neki ljudi na kraju prolaze kroz ono sto se do sada uglavnom desavalo uglavnom LGBT osobama: da prolaze kroz traumaticne periode spoznavanja svoje sopstvene genetski uslovljene hetero-seksualnosti koja je bila potisnuta zato sto su kao deca pogresno ukapirali da je ono sto i kako se njihovi veliki uzori - roditelji ponasaju bilo jedino ispravno?

pozz
g.radicevic g.radicevic 23:16 12.10.2010

Re: Upravo linkovala ovaj blog ...

neće da dozvole da im deca postanu pederi gledajući gej paradu


e jbga, a ja mislEo ako gledam bundesligu
ce nauchim da igram fuZbal
rade.radumilo rade.radumilo 12:07 12.10.2010

Pa i da nije urođeno, pa šta?

Svako ima pravo da se opredeli za šta god hoće, pod uslovom da to ne ugrožava egzistenciju drugih ljudi...

To je nešto što crkva, naci bilmezi i ostali ološ nikako ne dopuštaju drugim ljudima. Nije problem da li su gej, muslimani, ateisti, vegeterijanci... NEMAJU PRAVO oni da se opredele, ili ukoliko su se opredelili moraju se eliminisati, kako se nedaj bože novi naraštaji ne bi samostalno opredelili.

Ja lično sam ateista, ali koliko sam uspeo da zaključim čitajući Bibliju i analizirajući razna tumačenja iste, suštinski božiji dar ljudskim bićima je mogućnost slobodnog izbora...
omega68 omega68 12:52 12.10.2010

Re: Pa i da nije urođeno, pa šta?


pa da
bene_geserit bene_geserit 06:55 13.10.2010

Re: Pa i da nije urođeno, pa šta?

Pa nista.
Na tome da je u pitanju nesto urodjeno, i da homoseksualaca ima (neko rece gore) 20% (javite mi kad ova cifra predje 50%) i da to postoji medju zivotinjama ... insistiraju oni koji homoseksualce vole.
Oni koji ih mrze se time uopste ne bave. 'Oce samo da ih biju.

Nego jel moze neko da mi objasni sledece:
Posto vec svako normalan misli da homoseksualci imaju prava da prave parade i da ne budu diskriminisani imalo ih 1% ili 20%, bilo u pitanju urodjeno ili steceno (ili malo jedno malo drugo) seksualno opredeljenje ...
... zbog cega uporno moram da citam gluposti tipa da ih ima 15% ili 20% (iako jedina 2 ozbiljna istrazivanja ikada, radjena na stotinama hiljada ljudi, 2010-te u UK i 2004-te u Kanadi su dala, gle iznenadjenja, zapanjujuce slicne rezultate od ~1% homoseksualaca i jos 0.5 ili 0.7% biseksualaca) ili da je u pitanju iskljucivo urodjena stvar (jel stvarno treba da se objasnjava zasto je to besmisleno to tvrditi?). Zbog cega?
Strongman Strongman 08:14 13.10.2010

Re: Pa i da nije urođeno, pa šta?

.. zbog cega uporno moram da citam gluposti tipa da ih ima 15% ili 20% (iako jedina 2 ozbiljna istrazivanja ikada, radjena na stotinama hiljada ljudi, 2010-te u UK i 2004-te u Kanadi su dala, gle iznenadjenja, zapanjujuce slicne rezultate od ~1% homoseksualaca i jos 0.5 ili 0.7% biseksualaca) ili da je u pitanju iskljucivo urodjena stvar (jel stvarno treba da se objasnjava zasto je to besmisleno to tvrditi?). Zbog cega?



Interesantno je da se brojka povećava proizvoljno
aleksandrapetkovic aleksandrapetkovic 12:50 12.10.2010

Nauka


Ulepša mi dan ovim tekstom! Mislim, ne ti - Istok.
Rezultate eksperimenta, definitivno, treba objaviti u nekom naučnom časopisu. Dobro, jes' da uzorak nije reprezentativan ,ali ni kreme koje uklanjaju celulit u 98% slučajeva nisu testirane na više komada.
U svakom slučaju, nadam se da će ovaj tekst promeniti mišljenje bar jednog homofoba - vajda je.
JJ Beba JJ Beba 14:44 12.10.2010

Re: Nauka

U svakom slučaju, nadam se da će ovaj tekst promeniti mišljenje bar jednog homofoba - vajda je.

misliš da jeste?
gospodin_ne gospodin_ne 14:47 12.10.2010

Re: Nauka

U svakom slučaju, nadam se da će ovaj tekst promeniti mišljenje bar jednog homofoba - vajda je.

Sumnjam. Trebace tu malo vremena...
Usko je povezano sa Darwin-ovom teorijom evolucije.
aleksandrapetkovic aleksandrapetkovic 17:12 12.10.2010

Re: Nauka

Ma jok, ali nadam se. Možda se omakne
manituu manituu 13:35 12.10.2010

genetika je cudo

to je odavno dokazano, da je sve do genetike...
zato nikad nisam ni osudjivao homoseksualne osobe,one prave, rodnjene tako, jer su jednostavno genetski takvi...
ali ima tu jedan drugi problem...tj. 2-3..
1. kako objasniti bi-osobe?
kako moze da im se dize i na muskarce i na zene
2. postoje tzv. socijalno prilagodjeni pederi, tj. ljudi koji se heftaju sa muskarcima zato sto je to sad in..veruj mi, posoje...
samo mi nije jasno kako uspe da im se digne na muskarca....ajde sve, i za zatvoris oci, zamisljas zenu, rupa je rupa...ali miris, muska koza,dlakavost....kako to da ih ne odbije...
u mom slucaju ni zene koje imaju grubu kozu, tzv. musku, ne mogu da prodju...
ipak je problem malo dublji, i kad nesto postane socijalno opsteprihvatljivo, uvek ce biti ljudi, fensera, koji ce se povoditi novim trendovima...

kao sto je opsteprihvatljivo mrzeti albance....licnost kao individua nije bitna...ili kao sto devojka, zapadnjakusa, kao sto napisah na jednom drugom blogu, nije htela da bude sa mnom u vezi, jer sam predhodno bio u vezi, i spavao, sa crnkinjom...njoj je u "genima" usadjeno da mrzi ljude druge rase...
legalizacija011 legalizacija011 13:47 12.10.2010

hormoni

Treba dodati da i od majke najvise zavisi.Sto je zena lepsa,sa neznijim crtama lica i vecim grudima,dakle ima vise zenskih hormona,veca je verovatnoca da ce dobiti cerku,ili pak feminiziranog sina.Jos ako je muz manje dlakav,sa dobrom kosom,eto belaja
dobar tekst preporuka.
iris.davidovich iris.davidovich 14:06 12.10.2010

Istok

je totalni car (to je jos davno poznata cinjenica).
I jedno bravo za tebe i tekstove koje si napisao vezano za problematiku
ivana23 ivana23 14:16 12.10.2010

Re: Istok

JJ Beba JJ Beba 14:47 12.10.2010

Re: Istok

ivana23

Istok Pavlović


- Nije u redu da žena stavlja polni organ svoga muža u usta, a potom tim istim ustima ljubi svoje dijete. To je bolesno, poput Sodome i Gomore – poručio je Porodični čovek Savo Guzina iz okoline Trebinja, i dodao – Supruga treba biti pre svega uzorna majka i domaćica, a za sve devijantne oblike seksualnosti, muškarac treba otići kod nečasnih žena koje naplaćuju svoje usluge
Spiridon Spiridon 14:52 12.10.2010

Re: Istok


ivana23

Istok Pavlović


sve je ovo podnosljivo dok se ne pojavi ideja za organizovanjem parade pristalica seksualnog položaja Dirty Sanchez. Ako se to ikada desi (daleko bilo) posledice bi bile nesagledive.
NNN NNN 14:57 12.10.2010

Re: Istok

Spi, malo-malo, pa o Sančezu
(ništa ja nisam hteo da kažem)
Spiridon Spiridon 17:50 12.10.2010

Re: Istok

NNN
Spi, malo-malo, pa o Sančezu
(ništa ja nisam hteo da kažem)



NNN NNN 19:39 12.10.2010

Re: Istok



Dvoje su se tako smuvali
(dokle više te predrasude)
Sofroniye Sofroniye 14:48 12.10.2010

No comment

Jos uvek nije dokazano da su GENETSKI takvi:

-----
No simple, single cause for sexual orientation has been conclusively demonstrated, but research suggests that it is by a combination of genetic, hormonal, and environmental influences, with biological factors involving a complex interplay of genetic factors and the early uterine environment.
-------

Izvestan procenat zasigurno jeste genetski predodredjen ali NE SVI. Bolje je stavove precizno iznositi da se ne bismo kasnije pitali sta je ko podrazumevao.

EDIT: Da ne bude zabune ne tvrdim da je seksualna orijentacija IZBOR ali nije dokazano da je data rodjenjem dakle NE ZNA se.
gospodin_ne gospodin_ne 15:25 12.10.2010

Zapad

Zanimljivo je kako smo (bas) danas svi kompetentni u politici, religiji, medicini, genetici, psihologiji...
Jos kad bi samo preispitali sebe, gde bi nam bio kraj!
Jukie Jukie 16:37 12.10.2010

Ovaj tetovirani je isto nabildovan kao ja

Verovatno radimo iste vežbice (otvaranje i zatvaranje frižiderskih vrata)
ElectricDreams ElectricDreams 16:40 12.10.2010

Istok

Kiss
docsumann docsumann 18:27 12.10.2010

Krajnje

je vrijeme i za Zelenu Paradu
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:31 12.10.2010

Svi smo mi pederi! (ne ja - JK)

Zašto ne volite pedere? To je isto kao da kažete da ne volite crnce, ili muslimane, ili budističke monahe, samo zato što su različiti od vas! Možda ne volite polarne medvede? Ali, to je vaša stvar. Ako ste rasisti, šovinisti, homofobi, idioti, imate pravo na to, ali zadržite to u sebi. Ili razmislite da li je vreme da se menjate iz korena. Čovek se rađa kao crn, kao žut, kao beo, kao gej, kao strejt. Znači - čovek se tako rodi i to je tako. Vreme je da mnogi od vas skapiraju da homoseksualnost nije bolest. Znači - i dokazano, i zvanično, i nezvanično, i kako hoćete

Koristiću svakodnevni rečnik da bi me svi dobro razumeli. Uvijenim, komplikovanim rečima i praznom demagogijom ništa neću postići. Znači, brate, direkt u glavu! Održana je Parada ponosa. Svi ste videli šta se desilo. Počeću pitanjima: dokle će milioni Srba da puštaju šaku govana da od nas prave divljake i budale? Hmm? Dokle će bagra biti glasna i jasna, a mi mutav narod? Dokle će nam huligani razbijati grad i napadati one koji IMAJU LJUDSKO PRAVO DA ŠETAJU? Dokle će razbijati glave našim policajcima?

Ej, okej je to što mnogi od vas ne vole pedere i ne podržavaju Paradu ponosa. Ali i nije okej, baš da vam kažem. Zašto ne volite pedere? To je isto kao da kažete da ne volite crnce, ili muslimane, ili budističke monahe, samo zato što su različiti od vas! Možda ne volite polarne medvede? Ali, to je vaša stvar. Ako ste rasisti, šovinisti, homofobi, idioti, imate pravo na to, ali zadržite to u sebi. Ili razmislite da li je vreme da se menjate iz korena. Čovek se rađa kao crn, kao žut, kao beo, kao gej, kao strejt. Znači - čovek se tako rodi i to je tako. Vreme je da mnogi od vas skapiraju da homoseksualnost nije bolest. Znači - i dokazano, i zvanično, i nezvanično, i kako hoćete.


Da li ste vi, koji iz nekog razloga držite dupe uza zid dok ovo čitate, možda čuli da je 20 posto čovečanstva homoseksualne orijentacije? Niste čuli? E, sad znate. Prenesite mungosu iz Jagodine i to, a i da mu je čovek iz najbližeg okruženja, njegova „desna ruka“- gej! Eto. Ali ga nije naguzio zato što su homoseksualci estete i zato što njegovu debelu dlakavu guzicu niko neće! Ajmo redom. Bez nervoze, moliću. Konačno da kao ljudi otvoreno porazgovaramo na ovu tabu temu.

U Srbiji je normalno da dete gleda kako ćale mariše kevu, ali nije normalno da se dva odrasla čoveka vole. U Srbiji je normalno da se nacionalnim herojem nazove svaki koji je pobio više od 100 ljudi druge veroispovesti, ali nije normalno da gradom šetaju oni koji zagovaraju ljubav, mir, slobodu, toleranciju! Samo je u Srbiji normalno da se ćerka naziva SINE, ali nije normalno da ta ista ćerka poželi da poljubi drugog SINA. Mungos kaže: „Bog je stvorio Adama i Evu, ne - Adama i Stevu!“ Po toj teoriji, Adam i Eva su izrodili decu, a onda su ta deca, između sebe pravila decu i tako redom. Znači, Bog je stvorio ljudsku vrstu na bazi incesta! Čekajte, po toj teoriji, mungos iz Jagodine i ja smo neki rod! Horor! Ali i mungos i svi homoseksualci na planeti su - braća! Molim, lepo.

Elem, evo kako moj muž (Duško Tošić, fudbaler) klasična Srbenda i samoproklamovani seljak u duši, komentariše pedere: „Odvratno je što jedni druge j..u u dupe! Fuj! Sve bih ih pobio! Povraća mi se od pomisli na to što oni rade! To nije prirodno, to je bolesno, to nije od Boga! Dupe ne služi za to!“ (Izvinite na ovome, samo vam prenosim u integralnoj, srpskoj verziji.)

Onda ga ja, nezainteresovanim tonom, sve gledajući omiljenu mi seriju na TV, pitam da li je u redu kad on, isto to pokušava da uradi meni i mom dupetu? (A u sebi dodam: A NORMALNO JE KADA SE VI FUDBALERI, ONAKO ZNOJAVI, BACATE NA GOMILU KADA POSTIGNETE GOL ILI KADA SE UDARATE ONAKO BRATSKI PO DUPETU, RAZMENJUJETE MOKRE MAJICE I ZA KRAJ SE SVI GRUPNO TUŠIRATE?! Hahahahaha! Pa to ni ekstremno slobodni pederi ne rade.) I uvek za nokaut dodam da neću više da mu pušim jer USTA NE SLUŽE ZA TO! Molim lepo. Odmah skače sa stolice i viče: MA NEMOJ, MA NEMOJ, NIJE TO ISTO! „Pa kako, ljubavi, nije isto?“, grickam semenke i dodajem: „ISTO JE, SREĆO, TEBI JE LEPO TAKO, DRUGOM LJUDSKOM BIĆU ONAKO! NIJE POENTA U RUPI, VEĆ U SRCU. LJUBAVI, POMIRI SE S TIM, SVI SMO MI PEDERI.“


I tako se naša intelektualna rasprava završi po kratkom postupku. Ponekad skoči da me davi, unese mi se u lice, a najveća osveta mu je kad mi isključi TV ili sakrije daljinski. Pa dobro, put do ljudske samospoznaje kroz vekove je uvek imao bolnu i burnu putanju! Nekada su crnci bili robovi, prodavani su kao stoka, danas je crni čovek predsednik Amerike. Nekada žene nisu imale pravo glasa, a danas ja pišem kolumnu koju svi živi (živi bili) čitaju. Danas je homofobija na snazi, sutra ćemo se i toga sećati kao naše neandertalske prošlosti! U svakom slučaju, ko se ne slaže sa mnom, mada zašto ne bi, slobodno može da se odseli u Jagodinu. Tamo nema pedera, samo mungosa! Žirafe su izvršile samoubistvo.

PS: I za kraj, da dodam... Svi vi, pravi muškarci, dlakave Srbende, mačo tipovi, pogledajte se malo u ogledalo. To na vama su dizajnirali upravo homoseksualci, a ta majčica, te patikice, gel u kosici, tašnica preko grudi i sveopšti BG fenseraj je u stvari klasična pederska estetika koju više ni oni ne furaju. Tako da pssssssstttt! Veliki pozdrav srpskoj policiji!

Piše: : Jelena Karleuša
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:47 12.10.2010

Re: Svi smo mi pederi! (ne ja - JK)

„ISTO JE, SREĆO, TEBI JE LEPO TAKO, DRUGOM LJUDSKOM BIĆU ONAKO! NIJE POENTA U RUPI, VEĆ U SRCU. LJUBAVI, POMIRI SE S TIM, SVI SMO MI PEDERI.“

gorran2 gorran2 01:23 13.10.2010

Ne treba biti isključiv,

ma nešto i u rupi
„POMIRI SE S TIM, SVI SMO MI PEDERI.“

Osim nas lezbejki.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 08:58 13.10.2010

Re: Ne treba biti isključiv,

Osim nas lezbejki.

ne daj se zavarati, sestro. i lezbejke imaju rupe u sebi.
sesili sesili 18:53 12.10.2010

Nauka

Istok se baš namučio oko dokazivanja ove teze! Ali, ako je genetika u pitanju, hormoni, pa zar onda nije bolest ili poremećaj?
radulence radulence 19:01 12.10.2010

.

ne valja ti metoda.
tako nikad necesh postati peder.
jer
peder je karakterna osobina.



bolja metoda: zaljubi se u najboljeg druga.
Unfuckable Unfuckable 19:59 12.10.2010

izvinjavam se

ali većina ovoh komentara je bulšit.
Hoću nazad mikimedica.
(a? kako ovo zvuči?)
Strongman Strongman 20:31 12.10.2010

Re: izvinjavam se

Nemoj kroz neki online translator na engleski pa back tvoja izjava da bude prevedena (pu pu daleko bilo) "Hoću Mikija od pozad"
nikola_kovac nikola_kovac 20:36 12.10.2010

Re: izvinjavam se

Nemoj kroz neki online translator na engleski pa back tvoja izjava da bude prevedena (pu pu daleko bilo) "Hoću Mikija od pozad"

А шта ти имаш против тога да он оће микија од позад... ? ццц хомофобија на делу.

ПС: Сори Анф, где су млади ту је и шала.
Unfuckable Unfuckable 20:56 12.10.2010

Re: izvinjavam se

sve se slažem, zato je i napisano.
A ko hoće da čita otpozadi, može to i u svoja 4 zida
Strongman Strongman 20:59 12.10.2010

Re: izvinjavam se

može to i u svoja 4 zida


Ej a koliko je to nebulozna teza... U mnoštvu razgovora na tu temu sa zig hail str8 ortacima postavio sam pitanje "a gde da smuva momka odnosno devojku?". Da ga naruči na ebay?


mikimedic mikimedic 23:34 12.10.2010

Re: izvinjavam se

ali većina ovoh komentara je bulšit.
Hoću nazad mikimedica.
(a? kako ovo zvuči?)


mene tata uvek govorijo, paz' sta zelis, moz ti se i ostvari.

a ako jos krene i da citira...

nikola_kovac nikola_kovac 20:21 12.10.2010

... -> стрејт

Тако ја већ деценију гледам стрејт порниће па ништа. Још се и напалим. Шта ћу кад су стрејтери бољи фрајери. Они геј-порн-актери много бре "одрађени": те кварц, те депилација, те онда још и ретуширање... стрејтери ми некако блискији по изгледу, па ми лакше да се палим на њих...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:55 12.10.2010

Re: ... -> стрејт

Шта ћу кад су стрејтери бољи фрајери.

k'o te je to slagao? mada tačno je da su ovi u gay pornićima kao fotošopirani, izgledaju kao Barbikin muž Ken. što kaže moj gay drugar "volim brate da ima 100 kila i da je dlakav!"
ElectricDreams ElectricDreams 18:39 13.10.2010

Re: ... -> стрејт

BebaOdLonchara
Шта ћу кад су стрејтери бољи фрајери.

k'o te je to slagao? mada tačno je da su ovi u gay pornićima kao fotošopirani, izgledaju kao Barbikin muž Ken. što kaže moj gay drugar "volim brate da ima 100 kila i da je dlakav!"


Potpisujem!
gradska_shmizla gradska_shmizla 10:25 13.10.2010

Uh, jbt!

Ala se neko nagledao SF filmova!
Ne postoji nesto sto se zove centar za seksualnost ili centar za ponasanje (na zalost, jer bi u tom slucaju mlade huligane umesto u zatvor poslali da im malo cackaju taj centar za ponasanje, pa mozda od njih postanu ljudi). I odakle zenama testosteron? I ono malo sto ga imaju ne moze da prodje kroz pupcanu vrpcu. Testosteron jedino mogu da luce zlezdice same bebe, ako je beba muska. Ako se desi neka mutacija ili greska na genima beba se rodi zenska, a ne gej. Do sada nije naucno dokazano da postoji gej gen. Neka predispozicija verovatno postoji, ali mnogo stvari zavisi od sredine. Prirodne i drustvene.
I seksualnost se ne otkriva pornicima. Ako je to merilo, ja sam aseksualna. Porno me 'pali' koliko i emisije o kuvanju.
Cika Frojd kaze da se svi radjamo biseksualni, a da vremenom ucimo seksualno ponasanje, tj. potiskujemo jednu stranu licnosti. Ali je i on, kao vecina psihoanaliticara tog vremena, bazao u mraku.
No, sta je vazno... Vazno je ne ugrozavati druge. Homoseksualnost vec pola veka nije na spisku nikakvih oboljenja. Sve sto se desava izmedju dve osobe, a obe su dovoljno stare i zrele da na to pristanu - nije nicija stvar do njihove.
Sad odo' da paradiram do prodavnice.
Dawngreeter Dawngreeter 10:33 13.10.2010

Re: Uh, jbt!

gradska_shmizla
I odakle zenama testosteron? I ono malo sto ga imaju ne moze da prodje kroz pupcanu vrpcu.


docsumann docsumann 18:04 13.10.2010

Re: Uh, jbt!

gradska_shmizla

I odakle zenama testosteron? I ono malo sto ga imaju ne moze da prodje kroz pupcanu vrpcu.


ask her



p.s. samo da znaš ima i dečka, a on nije gej

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana