Društvo| Ljudska prava| Politika

Jeziva reakcija, naravno!

Inner Party RSS / 12.10.2010. u 16:08

Zaista je malo toga novog jos moguce reci o desavanjima vezanim za gej paradu, ali Antonicev tekst me je bas razocarao pre neki dan. Problem je u tome sto Antonic u svojoj analizi i u nekoj vrsti pravednickog zgrazavanja nad izjavom drzavnog sekretara Homena (o tome kako ce drzava ostro reagovati na huligansko nasilje), polazi od toga da su huligani zastupnici demokratije i cuvari nacionalnih interesa (koji se kao takvi bore protiv politicara na vlasti koji zastupaju neke tudje interese - u ovom slucaju interese EU i SAD - i koji zbog te borbe mucenicki stradaju). U ovom trenutku ne mogu da smislim ni jedan racionalan razlog zasto bi neko tako sagledavao situaciju...

 

Gay-pride-march-in-Belgra-006.jpg 

Ne radi se ovde o nekom demokratskom procesu u kojim imamo dve ravnopravne strane! Ovde sa jedne strane imamo pravo nekih gradjana ove drzave da imaju sopstvenu seksualnu orijentaciju koju zele slobodno i javno da ispoljavaju. A ko je sa druge strane?! Ljudi koji su protiv tog prava, protiv te slobode. A kako nazvati protivnike ljudkih prava i sloboda?! Mani recimo na pamet padaju nazivi "kriminalci" i "fasisti" ... Kako nazvati ljude koji su u stanju da proizvedu onoliki haos po gradu?! "Huligani" kako drugacije... A sta jedna odgovorna drzava treba da radi sa huliganima, kriminalcima i fasistima?!

Nije tu u pitanju samo Antonic - kojeg ja veoma postujem - problem su i mnogi drugi koji su spremni da huligane -  ljude koji su u nedelju bili spremni da ubijaju - nazivaju "decom", "razocaranom omladinom", "ogorcenim pojedincima kojima je prekipelo",  "ljudima koji pate jer nemaju posao, novac, sigurnost buducnost" ... Moguce je da su to upravo njihova deca, ali pre ce biti da oni ili nece ili ne mogu da  vide objektivnu opasnost koja preti od huligana, ili se pak zlurado raduju haosu kog huligani donose na ulice Beograda valjda nadajuci se da ce im ovi posluziti u osvajanju vlasti?! SNS i DSS, mislim na vas!

A sto je jako tuzno SPC se tu zaista veoma lose snasla, jer u ovom slucaju mlaka saopstenja ne znace ama bas nista ako ce - kao sto smo to svi videli - huligane da predvode ljudi u mantijama, ljudi sa ikonama i krstovima u rukama, ljudi koji ponosno uzdizu desnicu u ljoticevski pozdrav.  Takvi ljudi ili treba da od SPC trpe konsekvence za svoje ponasanje ili to onda znaci da ih SPC podrzava u tome. SPC mora vec jednom da pokaze da je naucila nesto iz ratnih desavanja devedesetih!

Dakle, ako je jasno sve sto sam ovde pomenuo, ako su mnogi bitni cinioci drustva zakazali (analiticari, SPC, politicke stranke (a moze se reci i to da su i mnogi roditelji zakazali, ali to je jedna slozenija tema}) stvar zaista ostaje na drzavi, njen odgovor na nasilje i haos na ulicama mora biti "jeziv" - to jest strog i beskompromisan - zato sto Srbija ne moze da bude drzava u pravom smislu reci sve dok  ne postane i drzava homoseksualne populacije.  A sve dok Srbijom slobodno setaju ljudi spremni da unistavaju, pale, prebijaju i ubijaju neistomisljenike - Srbija niti je drzava u pravom smislu reci, niti to ikada moze postati. Drzavni interes Srbije je da ona bude drzava svih njenih gradjana, dakle i drzava homoseksualaca. Sve dok to ne postane, dok se taj interes ne ostvari, borba protiv protivnika prava gradjana na sopstvenu seksualnu orijentaciju  mora biti beskompromisna i ostra - jeziva sto rece Homen.

 



Komentari (41)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 16:27 12.10.2010

e vala

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:41 12.10.2010

Re: e vala

e vala kad ne mogu tamo da se slozim sa Bebom - ovde mogu u potpunosti

Zbilja si sjajno ovo napisao Inner. Ja sam samo poceo da citam Antonicev tekst pa brzo odustao ...

I ja uglavnom cenim tekstove Antonica i Vukadinovica ali to ne znaci da ne mogu da "zabrljaju" ... kao recimo ovde...

Ma meni je cela ta ideja "nacionalno svesnog intelektualca" problematicna. Intelektualc je to ili nije to ... kakav "sprski", "hrvatski" ... ovi epiteti mogu da imaju smisla samo kao teritorijalna a ne kao etnicka odrednica ...

A ovaj ceo problem oko nereda je najmanje problem LGBT populacije i njihovih prava. Nego veliki problem drzave i svih nas. Ako ona nije u stanju da obezbedi sigurnost njima ne vidim kako i zasto bi mi ostali mogli da ocekujemo da ce to moci i nama ...
Inner Party Inner Party 17:04 12.10.2010

Re: e vala

Virtuelni Vasilije

A ovaj ceo problem oko nereda je najmanje problem LGBT populacije i njihovih prava. Nego veliki problem drzave i svih nas. Ako ona nije u stanju da obezbedi sigurnost njima ne vidim kako i zasto bi mi ostali mogli da ocekujemo da ce to moci i nama ...


To je sustina. Plus, nakurcenom huliganu je dovoljno da mu neko samo zalici na homoseksualca (ili Roma ili navijaca suprotnog tabora, ili koga god vec) pa da nastane frka...
Inner Party Inner Party 17:05 12.10.2010

Re: e vala

JJ Beba


Goran Vučković Goran Vučković 16:43 12.10.2010

Kako nazvati...

Kako nazvati ljude koji su u stanju da proizvedu onoliki haos po gradu

Možda "Sturmabteilung u duksevima" nije loše ime?
antioksidant antioksidant 18:52 12.10.2010

Re: Kako nazvati...

Možda "Sturmabteilung u duksevima" nije loše ime?

sa je iskorišćen za stvaranje haosa kako bi se svima demokratija smučila
tražio se red
onda ih je prethodni gazda žrtvovao i zaveo red
freehand freehand 21:33 12.10.2010

Re: Kako nazvati...

Goran Vučković
Kako nazvati ljude koji su u stanju da proizvedu onoliki haos po gradu

Možda "Sturmabteilung u duksevima" nije loše ime?

Pa jes, al je Ernst Rem načisto ubiven pod optužbom da je, između ostalog, bio homoseksualac i da su ga našli u krevetu sa šoferom?

Možda je bolje "Banda mlohavih spolovila".

Edit: još bolje:
"Banda KURČEVITIH mlohavih spolovila".

BTW - pitanjce za domaćina:
koga, uopšte, može Antonić da razočara?
Inner Party Inner Party 21:58 12.10.2010

Re: Kako nazvati...

freehand

BTW - pitanjce za domaćina:
koga, uopšte, može Antonić da razočara?


Pa Antonic - za razliku od ogromne vecine analiticara - moze da razocara zato sto ima neki status. Recimo ja veoma cenim njegove analize i tekstove, smatram da imaju veliku tezinu. Podrazumeva se da je to zato sto je do sada najcesce bio u pravu. Ovaj put je uzasno pogresio i bilo mi je veoma zao zbog toga. Otud ovaj tekst...
zovitemegrunf zovitemegrunf 22:19 12.10.2010

Re: Kako nazvati...

Možda "Sturmabteilung u duksevima" nije loše ime?



Pa jes, al je Ernst Rem načisto ubiven pod optužbom da je, između ostalog, bio homoseksualac


Pa ovi nasi natzi su kontraverzne licnosti. Negde sam procitao da su arlaukali "J***cemo pedere"
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:21 13.10.2010

Re: Kako nazvati...

Otud ovaj tekst...

A tekst je dobar. Preporuka, svaka čast.
antonacci antonacci 17:09 12.10.2010

Bravo!


Meni se najviše od svega gadi to što one fašiste neko naziva "omladinom", "decom". To su fašisti i huligani, bagra. I gotovo.

Srbija ne moze da bude drzava u pravom smislu reci sve dok ne postane i drzava homoseksualne populacije.


Inner Party Inner Party 17:19 12.10.2010

Re: Bravo!

antonacci

Meni se najviše od svega gadi to što one fašiste neko naziva "omladinom", "decom". To su fašisti i huligani, bagra. I gotovo.


I ja se pitam otkud stva ta bolecivost nakon onolikog haosa! Mada ima mesta sumnji da se to sve redom upravo bolecivi roditelji ste "dece: i "omladine"
Goran Vučković Goran Vučković 17:25 12.10.2010

Re: Bravo!

roditelji

duhovni
Inner Party Inner Party 17:42 12.10.2010

Re: Bravo!

Goran Vučković
roditelji

duhovni


Na zalost i ti ... Duhovni, mislim
Goran Vučković Goran Vučković 18:20 12.10.2010

Re: Bravo!

Na zalost i ti ... Duhovni, mislim

I to majke - jer ono samo majke mogu da vole
gedza.73 gedza.73 18:24 12.10.2010

Re: Bravo!

Meni se najviše od svega gadi to što one fašiste neko naziva "omladinom", "decom".

Ja skoro, pa redovno, slušam radio fokus.
Deca su nezadovoljna, nemaju perspektivu, jedna kaže da je sramota što i roditelji nisu bili sa decom, druga bi ubila dva sina ako budu pederi, treći traži da se svi puste na slobodu, kako neko uopšte sme da ih osuđuje, i slično.
Toplo preporučujem.



A sve dok Srbijom slobodno setaju ljudi spremni da unistavaju, pale, prebijaju i ubijaju neistomisljenike - Srbija niti je drzava u pravom smislu reci, niti to ikada moze postati


angie01 angie01 17:41 12.10.2010

e vala,

i ja!

antioksidant antioksidant 18:54 12.10.2010

Re: e vala,

angie01
i ja!


i inner ' svaka čast
asparagus asparagus 18:19 12.10.2010

Pogodio je u jednoj stvari

Homen je zaista delovao uplaseno. Mozda ima nekakve veze sa ovim:

antioksidant antioksidant 18:49 12.10.2010

.

U ovom trenutku ne mogu da smislim ni jedan racionalan razlog zasto bi neko tako sagledavao situaciju...
novac bi bio racionalan razlog ali bojim se da je ovde ideologija u pitanju
Domazet Domazet 19:53 12.10.2010

Ja mislim da je ...

...izjava S. Homena idiotska. Chuj, reakcija drzhave ce biti 'jeziva'. Pa on izgleda da chita samo sportsku stranu. Da li je rekao i da ce Orlovi u Plavom da rasture Crno-Sivu Bandu. Pored toga shto je idiotska ona je i opasna, na duge staze, poshto potpomazhe dalju moronizaciju javnosti.

A chlanak Antonica sam chitao, dok mi se nije smuchilo. Da ostavim po strani detalje, koliko vidim, on optuzhuje vlast da je proizvela obezljudjenu masu koja je divljala po Beogradu. I u tome je, svakako, delom u pravu. Ali shta on ima u vidu za tu obezljudjenu masu? Na osnovu onoga kako ja razumem chlanak on bi da obezljudjene iskoristi da se on i njegovi vrate na vlast. To ne da je opasno nego je O-PA-SNO!. Ima li ikoga medju politichkom elitom Srbije da ga/je interesuje bilo shta drugo do vlasti po svaku cenu?
Goran Vučković Goran Vučković 19:58 12.10.2010

Re: Ja mislim da je ...

...izjava S. Homena idiotska.

Da iskoristim uobičajenu blog frazu: potpisujem
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:49 12.10.2010

Re: Ja mislim da je ...

...izjava S. Homena idiotska.

Inner Party Inner Party 21:22 12.10.2010

Re: Ja mislim da je ...

Domazet
...izjava S. Homena idiotska. Chuj, reakcija drzhave ce biti 'jeziva'.


Pa ne radi se ovde o terminologiji, radi se o sustini. Reakcija drzave treba da bude adekvatna povodu, a povod je strasan.
Domazet Domazet 21:41 12.10.2010

Ovde je...

Inner Party
Domazet
...izjava S. Homena idiotska. Chuj, reakcija drzhave ce biti 'jeziva'.


Pa ne radi se ovde o terminologiji, radi se o sustini. Reakcija drzave treba da bude adekvatna povodu, a povod je strasan.

...terminologija deo sushtine. I deo problema. Kako to zamishljash 'jezivu' reakciju drzhave? Shta ce da rade ovim pohapshenima? Da ih nabijaju na kolac? Da im kopaju ochi i seku ruke? Izjava je idiotska u svojoj populistichkoj prorachunatosti, u svojoj primitivnosti i, shto je najgore od svega, u svojoj impotenciji. Jer, sve se bojim, pokazuje da je on svestan toga da drzhava zapravo ne mozhe mnogo da im uradi. Ni po pitanju kazhnjavanja ni po pitanju prevaspitavanja...

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:44 12.10.2010

Re: Ja mislim da je ...

Goran Vučković
...izjava S. Homena idiotska.

Da iskoristim uobičajenu blog frazu: potpisujem


Slažem se, nego, čekaj, a Antonićev tekst?
Inner Party Inner Party 21:51 12.10.2010

Re: Ovde je...

Domazet

...terminologija deo sushtine. I deo problema. Kako to zamishljash 'jezivu' reakciju drzhave?


Pa sigutno ne takvu koja podrazumeva samo 3 meseca zatvora za napad stanglom po glavi. Sigurno ne takvu koja ce poslati poruku da je sve OK!
Goran Vučković Goran Vučković 21:56 12.10.2010

Re: Ja mislim da je ...

Slažem se, nego, čekaj, a Antonićev tekst?

Kako da se izrazim... Antonić ima uglavnom postojan kvalitet...
Biljana 77 Biljana 77 20:58 12.10.2010

Preporuka

- problem su i mnogi drugi koji su spremni da huligane - ljude koji su u nedelju bili spremni da ubijaju - nazivaju "decom", "razocaranom omladinom", "ogorcenim pojedincima kojima je prekipelo", "ljudima koji pate jer nemaju posao, novac, sigurnost buducnost" ...

Potpis i jedno malo podsećanje.
libkonz libkonz 09:50 13.10.2010

Re: Preporuka

Gledao sam juče na vestima rasprave u parlamentu. Ne zna se ko je luđi, radikali ili Veljina ekipa.
Inner, dobar tekst!
freehand freehand 17:14 13.10.2010

Re: Preporuka

libkonz
Gledao sam juče na vestima rasprave u parlamentu. Ne zna se ko je luđi, radikali ili Veljina ekipa.
Inner, dobar tekst!

Ej, Libkonz, sve zaboravljam da pitam - kako u naprednjacima?
Ako si još ... Ili ipak nisi zaista?
libkonz libkonz 18:26 13.10.2010

Re: Preporuka

Nisam. Hteo sam pomoći, okupila se jedna izuzetno dobra ekipa na lokalu. Pošteni i pametni, što je baš retkost.
I onda su došli divlji i oterali pitome ili kako god se već kaže. Zvali me, odbio sam (sa gnušanjem )
freehand freehand 21:11 13.10.2010

Re: Preporuka

Zvali me, odbio sam (sa gnušanjem

Divlji ili pitomi?

Baš ti bila kratka naprednjačka karijera.
Dogurao si do "zamalonaprednjak".
Biljana 77 Biljana 77 21:33 13.10.2010

Re: Preporuka

I onda su došli divlji i oterali pitome ili kako god se već kaže

I've told you so!
libkonz libkonz 21:41 13.10.2010

Re: Preporuka

Baš ti bila kratka naprednjačka karijera.

Nije članska karta nikad bila opcija. Samo pomoć da dođu na vlast.
Mnogo osioni ovi na vlasti u lokalu, žao mi što su takvi sad i kod naprednjaka.
I've told you so!

jesi, ali baš mi žao. jbg.
valhalen valhalen 09:45 13.10.2010

Čemu čudjenje?

Preporuka za blog, ali stvarno ne razumem čemu čudjenje, Antonić ovde nije rekao ništa novo, sve to se može naći i u njegovim starijim tekstovima. Uz to, rasturao je i najgore fašističke konsirološke podmetačine protiv homoseksualaca i u tome bio uhvaćen. Taj čovek je odavno prešao s onu stranu razuma. On nije nikakav umereni desničar i konzervativac (takvima, svaka čast), nego prosto falsifikator, konspirolog i ideolog ekstremne desnice.

Samo da se podsetimo.

Antonić o SNP 1389:
http://www.politika.rs/pogledi/Slobodan-Antonic/t33498.lt.html

Antonić naplakuje sirote male fašiste prošle godine posle parade:

http://www.nspm.rs/politicki-zivot/postparadna-represija.html

Antonić uhvaćen u falsifikovanju podataka i širenju konsiroloških izmišljotina:

http://www.nspm.rs/kulturna-politika/poraz-gej-lobija.html

http://blog.b92.net/text/6125/Kritika-konzervativnog-uma:-poraz-sociologa-Antonica/

http://www.nspm.rs/polemike/mali-covek-ili-o-fusnotama-i-barikadama.html





talicni talicni 19:55 13.10.2010

Re: Čemu čudjenje?

valhalen
Preporuka za blog, ali stvarno ne razumem čemu čudjenje, Antonić ovde nije rekao ništa novo, sve to se može naći i u njegovim starijim tekstovima.

Ni meni nije jasno cudjenje Antonicevih fanova. Svi tekstovi su mu takvi, gomila gluposti, podmetanja i zamjena teza umotana u kvazi-patriotsku oblandu.
Inner Party Inner Party 21:14 13.10.2010

Re: Čemu čudjenje?

Ja razumem Antonica zato sto covek vidi da je desnica u Srbiji vec trecu godinu mrtva, bez nade da se uskoro oporavi. Sasvim je normalno da je on neku alternativu video u "mladima sa ulice" koji su izvan stranackog sistema. Antonic je imao pravo takvu na svoju perspektivu i na takve svoje zablude, ali posle skorasnjih desavanja vise ne bi smeo da ih ima. Bar sto se tice navijaca i tzv. patriotskih NVO.

Antonic je ipak i dalje jedan od najboljih analiticara u Srbiji, tu dvojbe nema...
Inner Party Inner Party 21:27 13.10.2010

Kako progovara pravi patriota:

"Da bi se u svetskim novinama pojavio neki tekst o srpskom piscu, vi zbilja treba da uložite ceo svoj život, a onda otprilike isti prostor dobiju ispadi huligana", rekao je Živković.

BLIC

bob21201 bob21201 00:11 14.10.2010

Jeziva reakcija, naravno!

Srbija ne moze da bude drzava u pravom smislu reci sve dok ne postane i drzava homoseksualne populacije


To zvuči ispravno, ali da li to i jeste?
Demokratija bi trebalo da predstavlja vladavinu većine. Većina naroda u Srbiji, ne podržava paradu...to ne znači da automatski ne podržava i LBGT populaciju. Većina neće agresivno reagovati na LBGT. Ima mala grupa huligana koji će agresivno reagovati, ali će oni reagovati i na navijače drugog tima, na strance i sl..
Ostatak naroda smatra da nije ukusno i bezbedno paradirati i provocirati vandale na nasilje, budite to što jeste ali zadržite to za sebe..

ova država podjednako posmatra i geja i strejt osobu..svi plaćaju porez, imaju zdravstveno osiguranje i sl...

To što ovo društvo ne može da prihvati kao činjenicu da je homoseksualizam normalan, neće promeniti 100 parada. Parade u ovom momentu imaju čak po meni i kontra efekat...provociraju.

Ok je da LBGT dobiju prostor u medijima, da propagiraju na neki način to svoje pravo, i da ga traže..ali parada se pokazala kao čisto izazivanje nereda. Iako za nerede direktno nisu odgovoroni LBGT, oni su svojom odlukom da po svaku cenu prepesače tu destinaciju koju su zacrtali, izazvali rušenje Beograda. Rušenje naravno oni nisu počinili, ali su izazvali. Skor: milion eur štete, 80tak povrdjenih policajaca, i LBGT su prošetali. Pitajte porodice policajaca kroz šta su prošli znajući šta će se dešavati, i svi su to znali, ali ne,država je MORALA da je dozvoli i po cenu slomljenih ruku i nogu policajaca i po cenu lomljenja grada da se to održi.

Ostaje pitanje: Da li je moralo, bilo neophodno, i da li je nešto postignuto, osim što su LBGT prividno ostvarili svoja prava na jedan dan..

Inner Party Inner Party 01:29 14.10.2010

Re: Jeziva reakcija, naravno!

bob21201

Demokratija bi trebalo da predstavlja vladavinu većine. Većina naroda u Srbiji, ne podržava paradu...


Demokratija bi trebalo da znaci i to da su gradjani jednaki u ostvarivanju svojih prava - nevezano za to da li su deo ove ili one manjine. Ako LGBT populacija zeli da paradira (to jest da ima svoj javni skup) to je njihovo pravo a ne nekakva provokacija.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana