Moj grad| Životinjski svet

Demokratija i posledice

Nebojsa Krstic RSS / 12.10.2010. u 18:27

 

 

Ima mišljenja u okviru psihijatrijske nauke koja tvrde da je homofobija u stvari prigušena ili potisnuta homoseksualnost. Utuljeno kandilo, što bi rekao Dragiša Vasić. Dakle, agresija homofoba prema homoseksualcima posledica je panike koja se javlja zbog vlastitih latentnih homoseksualnih sklonosti. Osobe koje su načisto sa svojom seksualnošću nemaju potrebe za vršenjem nasilja nad drugačijima, kaže ovo, ne tako retko, psihijatrijsko mišljenje.

Međutim, fizičko nasilje koji se dešavalo u nedelju 10. oktobra 2010, a naročito mentalno nasilje koje je narednih dana provejavalo u reagovanjima pojedinih stranaka, koga je bilo u skupštinskim debatama pojedinih poslanika i koga je bilo uizveštavanju nekih medija, osim sa homofobijom ima veze svim građanima Srbije bez obzira na njihove afinitete.

Neki političari, analitičari i novinari nisu shvatili, a neki nisu hteli da shvate da je policija u nedelju braneći pedere branila ljudsko pravo na različitost, a time i svakog od nas. Pravo na različitost osnov je demokratije. Ukoliko danas nemate pravo da budete gej i to javno iskažete, sutra nećete imati pravo da budete Jevrejin, član DS, ili da budete plavokosi gradonačelnik Beograda.

Zato i Vučić, i Antonić, i Palma imaju pravo da vole ili ne vole homoseksualce, ali bi trebalo da kao «društveni i javni radnici» znaju da manjine, nacionalne, verske, a naročito one ugrožene, među kojima su i pripadnici LGBT populacije, u demokratskoj zemlji moraju da imaju ista prava kao Vučić, Antonić, Palma i Markićević.

Takođe, ne bi bilo zgoreg dodati da i gradonačelnik svakako ima demokratsko pravo na svoje mišljenje o svemu, pa i o gej paradi, ali da je njegov stav o tome daleko manje važan od onoga što on kao predstavnik države mora da učini u zaštiti onih koji su ugroženi, te u popravci slomljenih žardinjera i semafora.



Komentari (381)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 18:30 12.10.2010

...

kakva je procedura za opoziv gradonačelnika?
mi još u nedelju pokrenuli inicijativu.

evo vučko napravio alat za online peticiju
Goran Vučković Goran Vučković 18:39 12.10.2010

Re: ...

evo vučko napravio alat za online peticiju

Mora samo da se sa tim alatom uskladi novi zakon o narodnim inicijativama (u pripremi)

(i to nije online - to je za po ulicama - ovo je online (tj. digitalni potpis)).

Nego drugo htedoh:
Takođe, ne bi bilo zgoreg dodati da i gradonačelnik svakako ima demokratsko pravo na svoje mišljenje o svemu, pa i o gej paradi, ali da je njegov stav o tome daleko manje važan od onoga što on kao predstavnik države mora da učini u zaštiti onih koji su ugroženi, te u popravci slomljenih žardinjera i semafora.


Je l' ovaj blog neka moderna varijanta svilenog gajtana?
AlexDunja AlexDunja 18:45 12.10.2010

Re: ...

i to nije online - to je za po ulicama


hvala, vučko
na trenutak sam izgubila iz vida
mirelino penkalo
antioksidant antioksidant 18:45 12.10.2010

Re: ...

Je 'l ovaj blog neka moderna varijanta svilenog gajtana?

prvi uspeh tvog načina potpisivanja peticija
(uspeo si čak i pre nego što je profunkcionisalo)
vučko, čestitam ' smenio si gradonačelnika
vishnja92 vishnja92 18:48 12.10.2010

Re: ...

uspeo si čak i pre nego što je profunkcionisalo



vremenska petlja, dibidus. volem :)
Goran Vučković Goran Vučković 18:50 12.10.2010

Re: ...

vučko, čestitam ' smenio si gradonačelnika

Zahvalnost uputite na sledeću adresu:

Demokratska stranka
Krunska 69
Beograd


(kad oprave sanduče)

mirelarado mirelarado 18:55 12.10.2010

Re: ...

AlexDunja
na trenutak sam izgubila iz vida
mirelino penkalo


Спремно чека... ;-)


antioksidant antioksidant 19:23 12.10.2010

Re: ...

Zahvalnost uputite na sledeću adresu:

Demokratska stranka
Krunska 69
Beograd


a sad ozbiljno - najlakši način da se beograd reši djilasa jeste da ldp prestane da mu pruža podršku
ali što kaže maharadža dole - to liči na sf

Goran Vučković Goran Vučković 19:30 12.10.2010

Re: ...


a sad ozbiljno - najlakši način da se beograd reši djilasa jeste da ldp prestane da mu pruža podršku
ali što kaže maharadža dole - to liči na sf

Pod uslovom da ih stariji brat zamoli za tu uslugu.
AlexDunja AlexDunja 19:32 12.10.2010

Re: ...


Pod uslovom da ih stariji brat zamoli za tu uslugu.

pa da posle mora da uskoči vučić...
mnogo ste neozbiljni
antioksidant antioksidant 19:32 12.10.2010

Re: ...

Pod uslovom da ih stariji brat zamoli za tu uslugu.

zamoli ili plati
Goran Vučković Goran Vučković 19:33 12.10.2010

Re: ...

zamoli ili plati

Nije sve u parama - ima nešto i u zahvalnosti
freehand freehand 21:04 12.10.2010

Re: ...

vishnja92
uspeo si čak i pre nego što je profunkcionisalo



vremenska petlja, dibidus. volem :)

I katil ferman.
tripraseta92 tripraseta92 22:46 12.10.2010

Re: ...


antioksidant

vučko, čestitam ' smenio si gradonačelnika

Misliš na onog koji DS navodi kao svog najvećeg finasijera za 2009. (pošto su odustali od onih szr, str i sl. iz Begaljice etc.). Našli novog finansijera?


Nebojsa Krstic
Ukoliko danas nemate pravo da budete gej i to javno iskažete, sutra nećete imati pravo da budete Jevrejin, član DS ili da imate plavu kosu .

Hehehehehe... sve osobine koje si naveo se stiču rođenjem! Baš me zanima koja to genetska mutacija odlučuje da li će neko postati član DS-a?

legalizacija011 legalizacija011 22:58 12.10.2010

150 MILIONA EVRA ZA BEOGRAD DJILASE!

Goran Vučković
vučko, čestitam ' smenio si gradonačelnika

Zahvalnost uputite na sledeću adresu:

Demokratska stranka
Krunska 69
Beograd


(kad oprave sanduče)


he he odlicno

a Djilasa mi ne dirajte,ako je 'uvredio' vas ogromnu manjinu koji ste drugaciji,tako sto nije podrzao vas hir, da se parada odrzi u centru po cenu mrtvih,molim lepo,garantujem vecina Beogradjana misli kao i on.E sad voleli bi vi da promenite narod,ali ne ide to tako.Promenite sebe za pocetak,i budite malo tolerantniji,PLZ.

Inace posto znam da Djilas cita ovo ili njegovi ljudi,zbog naseg dragog savetnika,dozvolio bih sebi da skrenem malo s teme,i dam jedan sjajan predlog gospodinu gradonacelniku.

Kako napuniti kasu Beograda u iznosu od preko 150 miliona EVRA ZA NEKOLIKO MESECI!

Ponuditi svakome ko želi(bez izuzetka) da unapred plati legalizaciju porodicne kuce u veličini do 300kvm bruto,u iznosu od 1000 evra ODMAH,i jos 500 nakon zavrsenog predmeta.

Ko ne prodje legalizaciju,vraća mu se 50%od onih 1000evra.(takvih ce biti oko 3,4%)

Ovo sve važi za periferne delove grada,širi centar a ne važi za 1 i 2.zonu.To je brat bratu oko 100 000 porodica koje ce nekako naci tih 1000 evra,ODMAH!

Šta se postiže s ovim?Urgentni priliv svežeg novca za Beograd,koji bi nače pristigao tek za nekoliko decenija(a pitanje i tad da li bi)
relaksiraju se ljudi koji su uplašeni preskupom legalizacijom,i verujem raste popularnost demokratske stranke u domovima gradjana.

Mislim da je ovaj predlog veoma interesantan,pa molim domaćina da uvaži moj trol,jer smatram da je korist za zajednicu i većinu ipak najbitnija.

p.s.
ove huligane treba sve sačekati na granici,sve ih prstenovati(u smislu obeleziti)i u kamenolom(ako je koji još ostao u vlasništvu države)da vezbaju mišiće.
kviskobg kviskobg 12:05 13.10.2010

Re: ...

Goran Vučković
zamoli ili plati

Nije sve u parama - ima nešto i u zahvalnosti


A jos vise u Upravnim i Izvrsnim odborima javnih preduzeca....
mlekac mlekac 18:32 12.10.2010

Cek, cek...

ma mišljenja u okviru psihijatrijske nauke koja tvrde da je homofobija u stvari prigušena ili potisnuta homoseksualnost. Utuljeno kandilo, što bi rekao Dragiša Vasić. Dakle, agresija homofoba prema homoseksualcima posledica je panike koja se javlja zbog vlastitih latentnih homoseksualnih sklonosti. Osobe koje su načisto sa svojom seksualnošću nemaju potrebe za vršenjem nasilja nad drugačijima, kaže ovo, ne tako retko, psihijatrijsko mišljenje.


Ako je ovo tacno i ako je tacan podatak da je vise od 50% zemlje homofobicno, ispade bre, da smo mi nacija latentnih???
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:25 12.10.2010

Re: Cek, cek...

Ako je ovo tacno i ako je tacan podatak da je vise od 50% zemlje homofobicno, ispade bre, da smo mi nacija latentnih???


Pa, nismo mi belu kugu džaba zapatili.
mlekac mlekac 05:19 13.10.2010

Re: Cek, cek...

Krugolina Borup
Ako je ovo tacno i ako je tacan podatak da je vise od 50% zemlje homofobicno, ispade bre, da smo mi nacija latentnih???


Pa, nismo mi belu kugu džaba zapatili.

Vala Kru, kad pogledam koliko je mojih vrsnjaka (40+), pod raznim izgovorima, neozenjeno, pocinjem da sumnjam kako je procenat stvarno tu negde...
kviskobg kviskobg 12:40 13.10.2010

Re: Cek, cek...

Video i ja belu Kugu na ulici...

(Salim se, Kru)
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:34 12.10.2010

Kratko i jasno ...

ko ovom tekstu ne da preporuku trebalo da preispita samog sebe ... i pokusa da pronadje kakve ga latentne sklonosti u tome sprecavaju
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:36 12.10.2010

Re: Kratko i jasno ...

Vaso : )))))))))))))))
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:49 12.10.2010

Re: Kratko i jasno ...

i pokusa da pronadje kakve ga latentne sklonosti u tome sprecavaju

evo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:35 12.10.2010

Re: Kratko i jasno ...

Virtuelni Vasilije
ko ovom tekstu ne da preporuku trebalo da preispita samog sebe ... i pokusa da pronadje kakve ga latentne sklonosti u tome sprecavaju


Koji si ti, Skojevac, hebote, Vaso. Nisi čak ni latentan.
antioksidant antioksidant 19:36 12.10.2010

Re: Kratko i jasno ...

srdjan.pajic
Virtuelni Vasilije
ko ovom tekstu ne da preporuku trebalo da preispita samog sebe ... i pokusa da pronadje kakve ga latentne sklonosti u tome sprecavaju


Koji si ti, Skojevac, hebote, Vaso. Nisi čak ni latentan.

topcat topcat 19:47 12.10.2010

Re: Kratko i jasno ...

Virtuelni Vasilije
ko ovom tekstu ne da preporuku trebalo da preispita samog sebe ... i pokusa da pronadje kakve ga latentne sklonosti u tome sprecavaju


Izvini, Vaso, ali mislim da je ovo
Neki političari, analitičari i novinari nisu shvatili, a neki nisu hteli da shvate da policija u nedelju nije branila pedere, već ljudsko pravo na različitost. A pravo na različitost je osnov demokratije. Ukoliko danas nemate pravo da budete gej i to javno iskažete, sutra nećete imati pravo da budete Jevrejin, član DS ili da imate plavu kosu (i budete gradonačelnik Beograda).

težak bulšit.

Evo, preispitujem se.
angie01 angie01 21:09 12.10.2010

Re: Kratko i jasno ...

Koji si ti, Skojevac, hebote, Vaso. Nisi čak ni latentan.


chekajbre, prvi put u istoriji bloga je vasa kratak i jasan i to je toliko veliki dojam-da ostalo nije ni bitno!




srdjan.pajic srdjan.pajic 21:33 12.10.2010

Re: Kratko i jasno ...

angie01
Koji si ti, Skojevac, hebote, Vaso. Nisi čak ni latentan.


chekajbre, prvi put u istoriji bloga je vasa kratak i jasan i to je toliko veliki dojam-da ostalo nije ni bitno!






Ma i ja hedem govna, u pravu si . Mada priznajem da nisam očekivao da će u svom uvlačenju u bulju vlasteli baš toliko nisko da padne i pokaže da je u suštini ono što najviše u životu prezire.
olivia_with_a_gun olivia_with_a_gun 21:34 12.10.2010

Re: Kratko i jasno ...

topcat
Izvini, Vaso, ali mislim da je ovo
Neki političari, analitičari i novinari nisu shvatili, a neki nisu hteli da shvate da policija u nedelju nije branila pedere, već ljudsko pravo na različitost. A pravo na različitost je osnov demokratije. Ukoliko danas nemate pravo da budete gej i to javno iskažete, sutra nećete imati pravo da budete Jevrejin, član DS ili da imate plavu kosu (i budete gradonačelnik Beograda).

težak bulšit.

Evo, preispitujem se.


Draga topcat, ne vidim tu nešto preispitivanje.
Ajd' deder, draga, kako je to bulšit?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:43 12.10.2010

Re: Kratko i jasno ...

Srkisa

Koji si ti, Skojevac, hebote, Vaso. Nisi čak ni latentan.



Hahahaha da si ti, AO i sl. bili i 10-ti deo kriticni prema Cedici&Co kao sto sam ja bio prema Nebojsi&Co izbacili bi vas vec 100 puta iz vaseg ldp-SKOJA. A Vasa je samo objektivan&nepristrasan nepartijac - kad ima sta da se kritikuje on kritikuje a kad je nesto dobro on hvali ... ma pohvalio sam ja jednom i Cedicu ... jbg i corava koka ubode po neko zrno
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:36 13.10.2010

Re: Kratko i jasno ...

Virtuelni Vasilije
Srkisa

Koji si ti, Skojevac, hebote, Vaso. Nisi čak ni latentan.



Hahahaha da si ti, AO i sl. bili i 10-ti deo kriticni prema Cedici&Co kao sto sam ja bio prema Nebojsi&Co izbacili bi vas vec 100 puta iz vaseg ldp-SKOJA. A Vasa je samo objektivan&nepristrasan nepartijac - kad ima sta da se kritikuje on kritikuje a kad je nesto dobro on hvali ... ma pohvalio sam ja jednom i Cedicu ... jbg i corava koka ubode po neko zrno


. Vaske, druže, ja barem (ponekad) znam kad je bolje da ćutim i da se pravim blesav, ono kao nisam video kometar koji mi je neko ostavio.

E, ma nema bre veze, važno je da si ti nama živ i zdrav i ushićen čim savetnik napiše nešto što nije "priče iz askare", ma koliko mi osetili to kao fornikaciju u zdrav mozak.

stari92 stari92 07:00 13.10.2010

Kratko i jasno ..

srdjan.pajic

Virtuelni Vasilije
"priče iz askare"




mirelarado mirelarado 18:41 12.10.2010

!

Demokratija i posledice
Takođe, ne bi bilo zgoreg dodati da i gradonačelnik svakako ima demokratsko pravo na svoje mišljenje o svemu, pa i o gej paradi, ali da je njegov stav o tome daleko manje važan od onoga što on kao predstavnik države mora da učini u zaštiti onih koji su ugroženi, te u popravci slomljenih žardinjera i semafora.


Градоначелник би морао знати да му је, пре свега, дужност да јавно заступа и штити уставност и законитост, а то је, у оној срамотној изјави, сасвим сметнуо с ума. И да, ако постоји процедура за опозив...
maharaja2 maharaja2 18:45 12.10.2010

Re: !

Postoji i jedna druga procedura, a to je Science Fiction: Da se utice na LDP da napusti gradsku vlast.

Kao sto rekoh, naucna fantastika...
kick68 kick68 22:13 12.10.2010

Re: !

Градоначелник би морао знати да му је, пре свега, дужност да јавно заступа и штити уставност и законитост, а то је, у оној срамотној изјави, сасвим сметнуо с ума. И да, ако постоји процедура за опозив.


Ua Djilas! Sašu Čordića za gradonacelnika!
vishnja92 vishnja92 18:41 12.10.2010

akhm

Takođe, ne bi bilo zgoreg dodati da i gradonačelnik svakako ima demokratsko pravo na svoje mišljenje o svemu, pa i o gej paradi, ali da je njegov stav o tome daleko manje važan od onoga što on kao predstavnik države mora da učini u zaštiti onih koji su ugroženi, te u popravci slomljenih žardinjera i semafora.

gradonacelnik svoje privatno misljenje moze slobodno da iznosi u svoja cetiri zida, gde ono nije pogubno po Beograd i ljude u njemu.

nadam se da domaca politika dugo nece imati nikoga slicnog kada on ode. iskreno, bole me usi za velje i palme, ali ovaj mi ubija grad mnogo ucinkovitije nego 6000 huligana, i kao takav me se tice, itekako.

a ds bi, ako drzi do sebe, trebalo da porazmisli o tome.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:45 12.10.2010

Re: akhm

gradonacelnik svoje privatno misljenje moze slobodno da iznosi u svoja cetiri zida

Gradonacelnice c'mon be yourself!

antioksidant antioksidant 18:47 12.10.2010

Re: akhm

Gradonacelnice c'mon be yourself!

nemoj njanja leba ti
pa on je "svoj" sve vreme
u tome i jeste problem
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:48 12.10.2010

Re: akhm

ja sam mislila na ono latentno u njemu

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 18:50 12.10.2010

Re: akhm

za gradonačelnika i partijske mu drugove

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:52 12.10.2010

Re: akhm

ja sam mislila na ono latentno u njemu

ili ono potencijalno u njemu?
saton saton 18:52 12.10.2010

Re: akhm

Kad se rec tolerancija prevede na srpski, srpskohrvatski, (nazovikakohoces) to se kaze "trpeljivost". Trpeti nesto znaci ziveti s necim sto ti se ne svidja. Da li ti se nesto svidja ili ne, to je stvar u domenu licnog.

Kao sto gradonacelnik mora da istrpi da u demokratskom drustvu ljudi imaju pravo da rade/vole/zele/misle sta god hoce dokle god ne ugrozavaju zivot, bezbednost i materijalana dobra drugih, tako i ti koji rade/vole/zele/misle sta god hoce moraju da budu svesni da Tolerancija nije ljubav prema razlicitosti, vec suzivot uz ignorisanje onog sto vam se ne svidja. Svi imaju pravo na razlicitost.

I na kraju - akcenat na bezbednosti - svaka chast policiji. Ona je najvise "otrpela".
docsumann docsumann 18:53 12.10.2010

Re: akhm

ja sam mislila na ono latentno u njemu


eh, pa to može biti i nekrofilija

mislim, ko će ga znati ...
vishnja92 vishnja92 18:56 12.10.2010

Re: akhm

suzivot uz ignorisanje onog sto vam se ne svidja

a ti mislis da je to pravi nacin za gradonacelnikovanje?

kandiduj se sledeci put, vidis da prolazi (mada je Dj. ipak Veliki Ucitelj: on ne ignorise vec odstranjuje. zivimo sa tim vec mesecima)
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:57 12.10.2010

Re: akhm

eh, pa to može biti i nekrofilija

mislim da su boje na prilozenoj fotki rekle sve
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:59 12.10.2010

Re: akhm

ima i ova verzija, za slučaj da se taj engleski ne u'vati na prvo slušanje

ps. saćenasbanuju :)))))))
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:04 12.10.2010

Re: akhm

ps. saćenasbanuju :)))))))

jel čuješ da nešto pucka...?
vishnja92 vishnja92 19:05 12.10.2010

Re: akhm

mislim da su boje na prilozenoj fotki rekle sve

ih, a onaj antilorkizam? mrz na zeleno, taj rad?
pa onda antidupizam (kao podvrsta antigupizma) - monster gradnja i ostale nakaznosti?
pa agorafobija i kubizmo-fetisizam?

netje ici tako lako
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:08 12.10.2010

Re: akhm

jel čuješ da nešto pucka...?

aha! :))))))))))))))))))
mikele9 mikele9 19:10 12.10.2010

Re: akhm

Srđan Mitrović
za gradonačelnika i partijske mu drugove
FUCK YOU!

Potpisujem!!!!
docsumann docsumann 19:20 12.10.2010

Re: akhm

mislim da su boje na prilozenoj fotki rekle sve


jesu, ali da li su zaista pogođene ?

yugaya yugaya 20:18 12.10.2010

Re: *

Kad se rec tolerancija prevede na srpski, srpskohrvatski, (nazovikakohoces) to se kaze "trpeljivost".

... to se bolje kaze "prihvatanje" - U originalu je u reci tolerancija u kontekstu drustvenih pojava impliciran pozitivan stav i "umereno" odobravanje


Sve dok toleranciju kapiramo kao "trpljenje" drugih i drugacijih naustrb sebe, a ne kao shvatanje i razumevanje cinjenice da imaju svako pravo da takvi budu, bice bas ovako...oblacno sa kamenicama i mestimicnim prebijanjem.

angie01 angie01 21:14 12.10.2010

Re: akhm

Ukoliko danas nemate pravo da budete gej i to javno iskažete, sutra nećete imati pravo da budete Jevrejin, član DS ili da imate plavu kosu (i budete gradonačelnik Beograda).

pa, jebga-danas za mnoge stvari nemate pravo ako niste chlan DS-a!
Jukie Jukie 01:13 13.10.2010

Re: *

yugaya
Kad se rec tolerancija prevede na srpski, srpskohrvatski, (nazovikakohoces) to se kaze "trpeljivost". ... to se bolje kaze "prihvatanje" - U originalu je u reci tolerancija u kontekstu drustvenih pojava impliciran pozitivan stav i "umereno" odobravanje Sve dok toleranciju kapiramo kao "trpljenje" drugih i drugacijih naustrb sebe, a ne kao shvatanje i razumevanje cinjenice da imaju svako pravo da takvi budu, bice bas ovako...oblacno sa kamenicama i mestimicnim prebijanjem.

Prihvatanje je više acceptance, a tolerance je trpeljivost
npr. manja ili veća tolerantnost na E-slova u mesnim prerađevinama (mene posle sve svrbi)
yugaya yugaya 07:43 13.10.2010

Re: * trolic

to na E-slova je drugo, vidi ovde - iako ne bi bilo zgoreg kada bi izumeli i tolerancija-aditiv da se strpa u hleb
koksy koksy 08:16 13.10.2010

Re: akhm

gradonacelnik svoje privatno misljenje moze slobodno da iznosi u svoja cetiri zida, gde ono nije pogubno po Beograd i ljude u njemu.


Do ovog mesta mi se činilo da nešto parafraziraš.
mili92 mili92 19:03 12.10.2010

Хм...

Заливање водом, или одстрањивање сасушеног лишћа и гранчица.
manituu manituu 19:05 12.10.2010

svaka ti je na mestu krle

licno se potpuno slazem sa tim psihijatrijskim gledistima...sve si lepo rekao, sem onoga da neko moze da dovede u pitanje pravo da imate plavu kosu i budete gradonacelnik ( i zovete se djilas dragan)...
to mora da se dovede u pitanje, jer, il nek se djilas ofarba, il nek menja posao, druge mu opcije nema
ja bih ipak savetovao nadleznima da mu promene posao, a njegova je licna odluka dal ce da menja boju kose ili ne heheh
ninasimone ninasimone 19:17 12.10.2010

Demokratija i uzroci

Ima mišljenja u okviru psihijatrijske nauke koja tvrde da je homofobija u stvari prigušena ili potisnuta homoseksualnost.

Okreni, obrni, homoseksualci su za sve krivi - ako ne deklarisani, onda latentni.
Osobe koje su načisto sa svojom seksualnošću nemaju potrebe za vršenjem nasilja nad drugačijima, kaže ovo, ne tako retko, psihijatrijsko mišljenje.

I Teofil Pancic voli ovu teoriju. Stvarno, red bi bio da ti sto su nacisto sa svojom seksualnoscu prestanu vec jednom da se 'vataju za onu stvar i pocnu da razmisljaju i o manje sexy stvarima kao sto su pravo, sudstvo, gradjanska drzava i sl.
Goran Vučković Goran Vučković 19:23 12.10.2010

Re: Demokratija i uzroci

I Teofil Pancic voli ovu teoriju. Stvarno, red bi bio da ti sto su nacisto sa svojom seksualnoscu prestanu vec jednom da se 'vataju za onu stvar i pocnu da razmisljaju i o manje sexy stvarima kao sto su pravo, sudstvo, gradjanska drzava i sl.

Ja razumem ovaj neobični medicinski uvod kao način na koji dr. Krstić pokušava da probudi emocije u onima na koje se ovo odnosi, u odnosu na njihov sistem vrednosti
ninasimone ninasimone 19:37 12.10.2010

Re: Demokratija i uzroci

pa, da...
Nebojsa Krstic
Ukoliko danas nemate pravo da budete gej i to javno iskažete, sutra nećete imati pravo da budete Jevrejin, član DS

Svi smo mi DS!
JJ Beba JJ Beba 19:20 12.10.2010

desnica ruka

Takođe, ne bi bilo zgoreg dodati da i gradonačelnik svakako ima demokratsko pravo na svoje mišljenje o svemu, pa i o gej paradi, ali da je njegov stav o tome daleko manje važan o

idi ajde?
znači to je mišljnje oko tog mišljnja? doktore, spin?

Nas ne zanima njegovo privatno mišljenje o paradi ponosa. Izjavu koju je dao, dao je kao gradonačlnik Beogarda i visoki funkcioner DSa. Izjava je homofobična i odvratna. Rekao nam je (ne bez besa u glasu) da su učesnici parade krivi (znači i ja) za rušenje Beogarda i da se istom nije ništa postilo. Dapače, samo se pogoršalo, jer će na sebe LGBT populacija navući još veću mržnju, ili da ga citiram "parada će još više povećati homofobiju".
Kakav smrad!
kao takav treba da ode, ali znam da se ništa neće dogoditi.
Makar da se DS kao stranka ogradi od takvog mišljenja, ali i to se neće dogoditi. verovatno će još više avanzovati u stranci.
A pravo na različitost je osnov demokratije.

Zašto to ne javiš Đilasu?
Zato i Vučić, i Antonić, i Palma imaju pravo da vole ili ne vole homoseksualce, ali bi trebalo da kao «društveni i javni radnici» znaju da manjine, nacionalne, verske, a naročito one ugrožene, među kojima su i pripadnici LGT populacije, u demokratskoj zemlji moraju da imaju ista prava kao Vučić, Antonić, Palma i Markićević.

Ubaci i Đilasa među narečene desničare, demokrate, domaćne i ljubitelje porodičnog života

draft.dodger draft.dodger 19:20 12.10.2010

DIJAGNOZA...

Dragan Đilas je latentni demokrata...
JJ Beba JJ Beba 19:24 12.10.2010

Re: DIJAGNOZA...

draft.dodger
Dragan Đilas je latentni demokrata...

docsumann docsumann 19:26 12.10.2010

Re: DIJAGNOZA...

Dragan Đilas je latentni demokrata...




A, može li se biti samo latentan? Mislim, bez dalje odrednice. Jednostavno - latent
cult cult 19:20 12.10.2010

jbt

ulogovao sam se da bih dao preporuku ovom tekstu.

A gradonačelnik je latentni SNSovac.
antioksidant antioksidant 19:25 12.10.2010

Re: jbt

A gradonačelnik je latentni SNSovac.

otvoreni
JJ Beba JJ Beba 19:27 12.10.2010

Re: jbt

antioksidant
A gradonačelnik je latentni SNSovac.

otvoreni

flagrantni?
Goran Vučković Goran Vučković 19:29 12.10.2010

Re: jbt

otvoreni

Ma ja mislim da je on samo simpatizer - porodične vrednosti, valjda...
antioksidant antioksidant 19:30 12.10.2010

Re: jbt

Ma ja mislim da je on samo simpatizer - porodične vrednosti, valjda...

u stvari u pravu si
za sebe glasa a njih simpatiše
JJ Beba JJ Beba 19:31 12.10.2010

Re: jbt

za sebe glasa a njih simpatiše

u stilu gleda kupus vadi meso
vishnja92 vishnja92 19:32 12.10.2010

Re: jbt

za sebe glasa

pa da, njemu softver dozvoljava a nama jock
antioksidant antioksidant 19:33 12.10.2010

Re: jbt

za sebe glasa
pa da, njemu softver dozvoljava a nama jock

Gospodja Klara Gospodja Klara 19:35 12.10.2010

Re: jbt

A gradonačelnik je latentni SNSovac.

Latentni skinhed (obratiti pažnju na autfit, kožnjak=latentna crna fajerka i latentna nula na (u) glavi) i navijač FK Rad? A ruku na srce voli i da demolirucka grad, možda ne kontejnere i trolejbuse nego drvorede, ali ok, svako ima svoju meru.

Moram da se preispitam zašto me toliko nervira, možda sam ja latentni Djilas!
mirelarado mirelarado 19:51 12.10.2010

Re: jbt

antioksidant
A gradonačelnik je latentni SNSovac.

otvoreni


Оном изјавом се коначно аутовао.
freehand freehand 22:43 12.10.2010

Re: jbt

vishnja92
za sebe glasa

pa da, njemu softver dozvoljava a nama jock

Jel?
a kad je Juraja Hip onomad posle izbora jecao iisto to kroz suze govoreći - niste mu verovali? Sad vam došlo iz dupeta u glavu?
Od blata ćete vi Acu da pravite, pazite šta vam je rek'o!
krkar krkar 19:31 12.10.2010

Rat za Čuvara Borisovih Skuta


Jedan od razloga zašto jedva čekam da vam dođe Toma je i taj što si se oglasio ne kao predatavnik (makar i simbolični) najviše vlasti koja najviše ćuti (juče je kasno izdao jedno nemušto saopštenje) - nego da iskoristiš da opljuneš Đilasa da ne bi slučajno došao u poziciju da dođe preblizu Borisovim Skutima i time te ugrozi.

Zgadio mi se Đilas odavno pre ovoga, svime što i kako radi, govori i predstavlja ali ne bih da učestvujem u vašoj svađi Pepeljuginih sestara.
antioksidant antioksidant 19:34 12.10.2010

Re: Rat za Čuvara Borisovih Skuta

Zgadio mi se Đilas odavno pre ovoga

navikavaj se
taj će uskoro kod tvojih radikala
tamo gde mu je i mesto
krkar krkar 19:37 12.10.2010

Re: Rat za Čuvara Borisovih Skuta

navikavaj se
taj će uskoro kod tvojih radikala
tamo gde mu je i mesto


A vama ostaje Krle kao Čuvar Misli I Dela Borisa Velikog.

I vi ste se usrećili.
Goran Vučković Goran Vučković 19:38 12.10.2010

Re: Rat za Čuvara Borisovih Skuta


A vama ostaje Krle kao Čuvar Misli I Dela Borisa Velikog.

Više kao dnevnikov dodatak
antioksidant antioksidant 19:45 12.10.2010

Re: Rat za Čuvara Borisovih Skuta

I vi ste se usrećili.

naš bar zna da peva
JJ Beba JJ Beba 20:30 12.10.2010

Re: Rat za Čuvara Borisovih Skuta

Jedan od razloga zašto jedva čekam da vam dođe Toma j

samo ti krkar sanjaj. neće da dođe Toma, jer će kampanja DSa za buduće izbore biti inovativna - ako glasate za Tomu i ostale desničare živećete svaki dan 10. oktobar. mi znamo šta je ljudsko pravo na različitost, znamo šta je osnov demokratije.. Ako glasate za Tomu nećete imati pravi da budete gej i to javno iskažete, sutra nećete imati pravo da budete Jevrejin, član DS ili da imate plavu kosu .
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:31 12.10.2010

Re: Rat za Čuvara Borisovih Skuta

Bebo, preporuka!
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:33 12.10.2010

Re: Rat za Čuvara Borisovih Skuta

antioksidant
I vi ste se usrećili.

naš bar zna da peva


Aha, kad bi se zezali.
antioksidant antioksidant 20:37 12.10.2010

Re: Rat za Čuvara Borisovih Skuta

srdjan.pajic
antioksidant
I vi ste se usrećili.

naš bar zna da peva


Aha, kad bi se zezali.

pa valjda je bolji od djilasa?
sve te godine sa kolarom, valda je naucio nesto...
angie01 angie01 21:23 12.10.2010

Re: Rat za Čuvara Borisovih Skuta

da ne bi slučajno došao u poziciju da dođe preblizu Borisovim Skutima i time te ugrozi.


pa ti nisi obaveshten da je djilas predvodnik druge struje u ds-oche da ih ocepi i pripoji naprednjacima!


najviše vlasti koja najviše ćuti


u tom smislu Krle se ponekad i isprsi, al neki drugi-ni da zucnu, kao da ih se ne tiche i kao da nemaju nikakvu, barem moralnu obavezu da neshto kazu, prokomentarishu, kad vec tamo, kao izabrani, umesto nas neshto rade !
freehand freehand 22:48 12.10.2010

Re: Rat za Čuvara Borisovih Skuta

JJ Beba
Jedan od razloga zašto jedva čekam da vam dođe Toma j

samo ti krkar sanjaj. neće da dođe Toma, jer će kampanja DSa za buduće izbore biti inovativna - ako glasate za Tomu i ostale desničare živećete svaki dan 10. oktobar. mi znamo šta je ljudsko pravo na različitost, znamo šta je osnov demokratije.. Ako glasate za Tomu nećete imati pravi da budete gej i to javno iskažete, sutra nećete imati pravo da budete Jevrejin, član DS ili da imate plavu kosu .

Toma već unajmio grupu skandinavaca, da mu na zborovima viću - Tomo pederu! - a da im on nehajno, sa vragolastim osmehom, odmahuje.
Zna i on za jadac.
kviskobg kviskobg 18:56 13.10.2010

Re: Rat za Čuvara Borisovih Skuta

JJ Beba
Jedan od razloga zašto jedva čekam da vam dođe Toma j

samo ti krkar sanjaj. neće da dođe Toma, jer će kampanja DSa za buduće izbore biti inovativna - ako glasate za Tomu i ostale desničare živećete svaki dan 10. oktobar. mi znamo šta je ljudsko pravo na različitost, znamo šta je osnov demokratije.. Ako glasate za Tomu nećete imati pravi da budete gej i to javno iskažete, sutra nećete imati pravo da budete Jevrejin, član DS ili da imate plavu kosu .


Jadna je ta vlast koja glasove namice strahom naroda...bilo politickim strahom ili strahom po licnu bezbednost...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:39 12.10.2010

Opušteno, samo opušteno, savetniče!

Važna napomena:
Tekstovi koje piše na ovom blogu posledica su autorovog ličnog misaonog toka i ne reprezentuju stav stranke, niti bilo koje državne institucije. Niko ne stoji iza njega i niko ga nije poslao da ovo radi. Zbog toga, oni koje ovde pomene, ne treba da gube vreme prolivajuči suze i žaleći se na njega "tamo gde treba". Blog je (prilično) demokratska institucija. Svako može da dobije reć. Zato, samo opušteno!
svi.nikovi_zauzeti svi.nikovi_zauzeti 19:58 12.10.2010

Re: O

.
sonja.m sonja.m 19:47 12.10.2010

ok

Obicno tvoje pol. tekstove i ne citam,
ali moram da priznam da ovaj jesam i da je da OK.
Dala bih ti i preporuku da ne mislim da si svoje
misljenje prepisao od predsednika.
antioksidant antioksidant 20:16 12.10.2010

Re: ok

Dala bih ti i preporuku da ne mislim da si svoje
misljenje prepisao od predsednika.

ja bih preporuku dao kada bih verovao da jeste svoje misljenje prepisao od predsednika
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:55 12.10.2010

Ko se vatrom igra...

čuj "što bi rekao Dragiša Vasić"
na njega i ideologiju onih u čijem štabu je bio politički savetnik se pozivaju i ove patriJote, nacionalističke desničarske organizacioje, poktreti i stranke o kojima pišete i koje u ime srBstva ruše Beograd.
Vreme je da se DS konačno jasno odredi i prema antifašizmu,četnicima i svim desničarskim ideologijama, AKO HOĆE LEVO I LEVLJE kao što reče prof. Mićunović.
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:56 12.10.2010

Pravo

Takođe, ne bi bilo zgoreg dodati da i gradonačelnik svakako ima demokratsko pravo na svoje mišljenje o svemu, pa i o gej paradi, ali da je njegov stav o tome daleko manje važan od onoga što on kao predstavnik države mora da učini u zaštiti onih koji su ugroženi, te u popravci slomljenih žardinjera i semafora.


Dobro, majku mu, valjda i mi imamo nekakvo demokratsko pravo da imamo gradonačelnika čije se "lično mišljenje" i "ono što kao predstavnik države mora da učini u zaštiti onih koji su ugroženi" poklapaju?

Nije valjda da nemate nijednog takvog u DEMOKRATSKOJ stranci?
kviskobg kviskobg 19:09 13.10.2010

Re: Pravo

Krugolina Borup
Takođe, ne bi bilo zgoreg dodati da i gradonačelnik svakako ima demokratsko pravo na svoje mišljenje o svemu, pa i o gej paradi, ali da je njegov stav o tome daleko manje važan od onoga što on kao predstavnik države mora da učini u zaštiti onih koji su ugroženi, te u popravci slomljenih žardinjera i semafora.


Dobro, majku mu, valjda i mi imamo nekakvo demokratsko pravo da imamo gradonačelnika čije se "lično mišljenje" i "ono što kao predstavnik države mora da učini u zaštiti onih koji su ugroženi" poklapaju?

Nije valjda da nemate nijednog takvog u DEMOKRATSKOJ stranci?


To samo govori da je licno misljenje nebitno, Kru, bitno je da se postuje ono sto ti stranka kaze da treba da kazes....

U normalnoj vlasti covek koji zastupa jedno misljenje STVARNO tako misli...nebitno, bio on Djilas, Cvetkovic ili neki drugi koji jedno rade a drugo misle...
gedza.73 gedza.73 19:57 12.10.2010

navijači

ne interesuje me uopšte fudbal. zove me žena da vidim na tv-u naše navijače u italiji.
STOKA.
što ne skinu karabinjeri onog spajdermena i da ga oleše od batina.
STOKA.
Ne mogu da verujem. Pa da li su retardirani?
Ono je strašno. Fašistički pozdravi? Lepo su se uslikali, i ako ih naši ne pojhapse kad se vrate.
Ne mogu da verujem. Bruka. Ono srbi? Strvine jedne.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:59 12.10.2010

Re: navijači

gedzo pazljivo, nemoj posle da se cudis kad dobijes dijagnozu da si latentan navijac
JJ Beba JJ Beba 20:04 12.10.2010

Re: navijači

e interesuje me uopšte fudbal. zove me žena da vidim na tv-u naše navijače u italiji.
STOKA.
što ne skinu karabinjeri onog spajdermena i da ga oleše od batina.
STOKA.
Ne mogu da verujem. Pa da li su retardirani?
Ono je strašno. Fašistički pozdravi. Lepo su se uslikali, i ako ih naši ne pojhapse kad se vrate.
Ne mogu da verujem. Bruka. Ono srbi? Strvine jedne.

jbt gledam i ne verujem. pale albansku zatavu!!!!
kakav šljam. takvi nam razaraju grad, živote
Đilase, od takvih nas je policija branila. takvi su jurišali da nas pobiju. I takve ti svojim izjavama braniš
gedza.73 gedza.73 20:07 12.10.2010

Re: navijači

edzo pazljivo, nemoj posle da se cudis kad dobijes dijagnozu da si latentan navijac

Odavno se ovoliko nisam iznervirao. Ono je strašno. Jedan stomaklija drži čaršav sa ispisanim kosovo je srbija.

bem ti i našu državu. Jel ne može da pohapsi ove kretene?
Bruka i sramota za nas, za našu zemlju. Nose kačkete i zastave sa znamenjem srbije a pozdravljaju fašistički. Kreteni jedni da jedni.
pošto smo ionako klovn država trebalo bi italijani da ih nauče pameti. da izvode jednog po jednog, da mu uzmu podatke i da ih polome pendrecima.
Smeju se oni italijani, gledaju nas ko smo divljaci.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:59 12.10.2010

Re: navijači

ne interesuje me uopšte fudbal. zove me žena da vidim na tv-u naše navijače u italiji.

Gedžo, preporuka za sve što si rekao i što ćeš reći

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana