Gradjanske inicijative| Politika| Sport

Predsedniče, ukinite fudbal!!!

Nebojša Milenković RSS / 12.10.2010. u 23:27

Poštovani gospodine predsedniče,

 Pre nego što klipani koji vladaju ovom zemljom uterujući strah u kosti svemu što je u njoj normalno i moralno krenu da ordiniraju i po kućama ― bilo bi krajnje vreme da, umesto novih saopštenja, razmislite o preuzimanju odgovornosti za stanje normalnosti u srpskom društvu i već koliko sutra po hitnom postupku podnesete Inicijativu za diskvalifikaciju reprezentacije Srbije iz kvalifikacija za EURO 2012

 Svaka drugačija reakcija značila bi produžetak agonije i priznanje institucionalne nemoći društva ― odnosno kapitulaciju države pred organizovanim kvazipatriotskim grupama koje po ko zna koji put pokazuju onaj stepen drskosti koji jeste srazmerno proporcionalan nemoći države da se njihovog divljanja samozaštiti.  

Atačmenti



Komentari (222)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Goran Vučković Goran Vučković 23:33 12.10.2010

Možda je Bog bolja adresa...

...on ima nešto šire nadležnosti.
gorran2 gorran2 23:49 12.10.2010

Re: Možda je Bog bolja adresa...

Goran Vučković
...on ima nešto šire nadležnosti.

Nešto ga nema da se javi u poslednje vreme. Možda se izbedačio kad su mu ono huligani maltretirali sina?
Don Salieri Don Salieri 08:23 13.10.2010

Re: Možda je Bog bolja adresa...

Uhapsena je i jedna osoba sa tetovazama za koju se sumnja da je organizator nereda. Rec je o Ivanu Todorkovu, pardon Bogdanovu, zvanom Coi. Bogdanov je jedan od vodja navijaca Crvene Zvezde i pripada grupi "Ultra bojs".

Don Salieri Don Salieri 08:39 13.10.2010

Re: Možda je Bog bolja adresa...

Moj Beograd si dosao da lomis!


angie01 angie01 08:41 13.10.2010

Re: Možda je Bog bolja adresa...

Don Salieri
Moj Beograd si dosao da lomis!



njaaooo, vidi shto je pijanista ispisao note, da ne pogreshi na koncertu!
Exitus Letalis Exitus Letalis 09:18 13.10.2010

Re: Možda je Bog bolja adresa...

Don Salieri
Moj Beograd si dosao da lomis!



što si o, stavili trake preko očiju?
kao da ne znamo ko su ovi?

jel su to sve oni nezadovoljni što nemaju posla, sirota naša deca?
koja nekako stigoše do đenove.
da nemaju sponzore?
Don Salieri Don Salieri 09:35 13.10.2010

Re: Možda je Bog bolja adresa...

Exitus Letalis

što si o, stavili trake preko očiju?

Umesto "si", treba da pise "je"... Izgleda da je autor fotografije iz Madjarske.
Exitus Letalis

kao da ne znamo ko su ovi?

O mentalnom sklopu vođe izgrednika dovoljno govori da je pokrio lice a istakao tetovažu po kojoj mogu da ga identifikuju 10 brže nego po faci !!!
(Branko Von Beca, 13. oktobar 2010 09:12)

ivana23 ivana23 10:25 13.10.2010

Re: Možda je Bog bolja adresa...

Don Salieri Don Salieri 11:04 13.10.2010

Re: Možda je Bog bolja adresa...

ivana23

Како јавља дописник РТС-а из Рима, ухапшен је 30-годишњи Иван Богданов из Београда, кога италијанска полиција означава као вођу нереда и који се скривао у пртљажнику аутобуса.


------------------

На коментарима јучерашње вести о одлуци РТС-а да обезбеди ТВ пренос из Ђенове појавила се и порука (уторак, 12. окт 2010, 15:56) следеће садржине
ALO BRE LJUDI!!!
kazem vam da ne kupujete prenos jer ce biti prkinuta utakmica!!!
radulovicka radulovicka 11:05 13.10.2010

Re: Možda je Bog bolja adresa...

sto lepo ne nadju devojke, idu u bioskop, spremaju vecere za prijatelje, slusaju lepu muziku, uzivaju u prirodi - sta god? u poseti djenovi, gradu romea i julije, gradu sa bogatom istorijom i arhitekturom njima je zabavnije da prave haos na stadionu i prave od sebe budale i da svi normalni ljudi u njima vide izgrednike, ili kako vec vole da ih zovu??? a kolike su patriote, vidimo i sami, jer ce NAS tim, daj boze, biti diskvalifikovan.... e svasta...
ime_korisnicko ime_korisnicko 11:17 13.10.2010

Re: Možda je Bog bolja adresa...



radulovicka
u poseti djenovi, gradu romea i julije



Nisu znali da su u Veroni - mislili su da su u gradu iz koga je Kolumbo krenuo u otkrice Amerike, pa da mu ga malo mame radoznale...
Jukie Jukie 11:20 13.10.2010

Re: Možda je Bog bolja adresa...

slika

Izgleda da radimo iste vežbe za grudi
nisam ni znao da sam nabildovan
mislio sam da je to obično salce
JJ Beba JJ Beba 12:05 13.10.2010

Re: Možda je Bog bolja adresa...

kao da ne znamo ko su ovi?

Oduvek znamo ko su oni.
Još od onomad, u vreme bivše zemlje, delije su bile patriJotski simbol Srbije. Ime od do tada tradicionalnog Cigani promenio im je njihov legendarni vođa i organitator njihovih zadruga Arkan, taj fini i mirni poslastičar ( da bi otvorio poslastirčarnicu pomogli su mu mnogi jaki ljudi iz Zvezde koji su naravno bili povezani sa SPSom ali i opozicioni lideri Vuk Drašković I Šešelj čije partije SPO I SRS su delije simpatisale)..Arkan je radio za tadašnju UDBU i to se odavno zna. elem ime im je dao valjda po pesmi Igrale se delije na sred zmelje Srbije...Poznat je Arkanov "patriotizam" koji je zbog ljubavi prema zemlji (čitaj kinti) naoružavao Srbe Kninu, organizovao paravojnu vojsku Tigrove (tigrića mu je dao Vuk Bojović čiji je sin, sada traženi krimos, Arkanov "junak" )i njome komndovao, klao, krao i ubijao po ratištima.....delije su bile njegov ljudski resurs, njegova privatna vojska i u miru i u ratu.
Umesto tradicionalnih pokliča sa tribina bando crvena Arkan je promenio i delije su počele da skandiraju skandiraju Ustaške pičke i pomogao svojim "poslovnim partnerima" da bes i skandiranja umesto sa komunista prebace na Hrvate...Ko da je juče bilo sećam se Cvetkovića koji je posle Zvezdinog uspeha u Briju rekao da je srećna zemlja koja ima Slobodana Miloševića i Željka Ražnjatovića Arkana

Od tada, pa do danas delije su uvek bile isntrumentalizovane u političke svrhe od strane patriotskih snaga koje god to bile. (uglavnom desničarskih) Zna se da su delije tj njihov "kreativni" tim izmislile pesmu Spasi Srbiju i ubi se Slobodane....
današnje delije baštine svetlu Arkanovu tradiciju i školu patriotizma

edit
apropo delija
Arkanu izgleda niko nije javio da su delije bile elitni konjanici turskog sultana
JJ Beba JJ Beba 12:07 13.10.2010

Re: Možda je Bog bolja adresa...

ime_korisnicko


radulovicka
u poseti djenovi, gradu romea i julije



Nisu znali da su u Veroni - mislili su da su u gradu iz koga je Kolumbo krenuo u otkrice Amerike, pa da mu ga malo mame radoznale...

Možda su im jataci porodice Capuleti & Montagui?
Atomski mrav Atomski mrav 13:16 13.10.2010

Re: Možda je Bog bolja adresa...

Izgleda da radimo iste vežbe za grudi


mariopan mariopan 13:30 13.10.2010

Re: Možda je Bog bolja adresa...


jel su to sve oni nezadovoljni što nemaju posla, sirota naša deca?
koja nekako stigoše do đenove.
da nemaju sponzore?

Baš o tome razmišljam....ko je platio karte za tu sirotu decu, gladnu i neshvaćenu - neki mnogo dobar tip? Kako mi nemamo para da odemo do Đenove ili Rima onako, samo da ih vidimo, i bez karte za utakmicu?

A zašto bi precednik ukidao fudbal?
Bolje je da ukine sudove koji sude po nalogu iz vrha vlasti, pa ovoj "deci" razrežu jedno "no, no" i opomenu pred isključenje, a nikad ih ne "isključuju", da ukine vlast koja bira baš takve sudije, koja se ne obračunava sa huliganima, kriminalce i bogataše koji imaju toliko para da kupuju državu i naše živote,sve to đuture,... i plćaju put huliganima da odrade "posao". Ima tu dosta toga za ukidanje pre fudbala.
ime_korisnicko ime_korisnicko 13:31 13.10.2010

Re: Možda je Bog bolja adresa...

JJ Beba
ime_korisnicko


radulovicka
u poseti djenovi, gradu romea i julije



Nisu znali da su u Veroni - mislili su da su u gradu iz koga je Kolumbo krenuo u otkrice Amerike, pa da mu ga malo mame radoznale...

Možda su im jataci porodice Capuleti & Montagui?


Mislim da ni onaj Englez Sekspir nije bas nevin u celoj toj prici - em baca dimne zavese glede imena mesta zlocina, em postoji i osnovana sumnja da je on uneo baklje.

Da ne bude da samo klevetamo coveka - srpske sluzbe su italijanskim kolegama, kao i nasim evropskim i americkim prijateljima, dojavile da Viljem nije odgovoran i za unosenje cvikcangli.
Inkriminisano delo, kao i sva ostala koja za jedini cilj imaju bacanje senke na srpsku idilu - izvrsio je Bravar.
mariopan mariopan 14:22 13.10.2010

Re: Možda je Bog bolja adresa...

sto lepo ne nadju devojke,

Pa tako nabildovanu i tetoviranu sa promajom u glavi - teško čak i u Srbiji.
nurudin nurudin 14:48 13.10.2010

Re: Možda je Bog bolja adresa...

sto lepo ne nadju devojke,
mariopan
Pa tako nabildovanu i tetoviranu sa promajom u glavi - teško čak i u Srbiji.


Nebojša Milenković Nebojša Milenković 14:52 13.10.2010

Re: Možda je Bog bolja adresa...

A zašto bi precednik ukidao fudbal?
Pošto vidim da je ne mali broj komentartora naslov teksta shvatio prilično doslovno - dužan sam malo pojašnjenje: "tema" je svakako borba protiv huligana - a konkretan predlog, koji bi se manje-više sveo pod ovo "ukinite fudbal" bio bi:
razmislite o preuzimanju odgovornosti za stanje normalnosti u srpskom društvu i već koliko sutra po hitnom postupku podnesete Inicijativu za diskvalifikaciju reprezentacije Srbije iz kvalifikacija za EURO 2012.
milosss92 milosss92 23:39 12.10.2010

par ili nepar?

zavisi kog dana si poslao ovaj apel gosn predsedniku, neparnim danima se pita za sve u drzavi, a parnim se ogradjuje kako nista nije u njegovoj nadleznosti.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:41 12.10.2010

Re: par ili nepar?

zavisi kog dana si poslao ovaj apel gosn predsedniku
pa sad, tj 13.
milosss92 milosss92 00:04 13.10.2010

Re: par ili nepar?

Nebojša Milenković
zavisi kog dana si poslao ovaj apel gosn predsedniku
pa sad, tj 13.


Nebojša Milenković RSS / 12.10.2010. u 23:27

Samo pola sata da si sacekao... Dzabe na paran dan ovako, ne ide. Sad moze samo da ostro osudi ili snazno da podrzi.

Sacekajmo jedan dan pa ce vec pozvati nekoga da uradi nesto, jer je on nesto nekako ocenio. Naravno ne moramo da pricamo o istoj stvari, nekim temama se bavi samo parnim danima, dok drugim samo neparnim. Mozda nije paran dan, vec tema?
topcat topcat 23:44 12.10.2010

A što

fudbal?
Ukinite preCjednika.
Krugolina Borup Krugolina Borup 07:36 13.10.2010

Re: A što

A što
fudbal?


Zato što je gosn. gradonačelnik, izdanak iste stranke kano i predsednik, lepo savetovao da se ukinu sve aktivnosti i manifestacije koje izazivaju huligane.

Podržavam predlog gosn. Milenkovića.
olivia_with_a_gun olivia_with_a_gun 08:42 13.10.2010

Re: A što

Krugolina Borup
A što
fudbal?

Zato što je gosn. gradonačelnik, izdanak iste stranke kano i predsednik, lepo savetovao da se ukinu sve aktivnosti i manifestacije koje izazivaju huligane.

Podržavam predlog gosn. Milenkovića.

I ja
Domazet Domazet 23:47 12.10.2010

Shta je ovo...

...blog podrshke Djilasu??
bloger10 bloger10 23:49 12.10.2010

ukinite fudbal

Sve ima svoju cenu.Kakva setva takva i zetva.Mi smo poznjeli, nakon njihovog pijadestala,gde ih popesmo,a da Oni,nisu ni znali sta ih je snaslo!Sad ce oni da zanju,to posejano!Oni su sebe identifikovali sa drzavom!Ne,oni su samo drzavni sluzbenici.Drzava sam ja,i svi Mi kojima Oni vise nece krojiti kapu!A,ti bezumnici,kvazipatriote,nikom nisu na cast,i postenje!
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:50 12.10.2010

Kome?

Poštovani gospodine predsedniče

Je li ovaj zahtev upućen predsedniku Fudbalskog saveza Srbije ili nekom drugom predsedniku?
Strongman Strongman 23:53 12.10.2010

Re: Kome?

Milutin Milošević
Poštovani gospodine predsedniče

Je li ovaj zahtev upućen predsedniku Fudbalskog saveza Srbije ili nekom drugom predsedniku?


Priznaj da si zaglavljen na nekom aerodromu sa free wifi
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:54 12.10.2010

Re: Kome?

Jok, be. Kućici sam svojoj lepoj u komšiluku Hilari
abraham_linkoln abraham_linkoln 09:40 13.10.2010

Re: Kome?

Poštovani gospodine predsedniče

Je li ovaj zahtev upućen predsedniku Fudbalskog saveza Srbije ili nekom drugom predsedniku?
ograđujem se ako nisam dobro obavešten, ali koliko je meni poznato predsednik fudbalskog saveza uopšte nije gospodin - tako da mi se čini da je g.Milenković ipak mislio na nekog drugog ? Ili možda ne ?

u svakom slučaju - pridružujem se vašoj molbi za pojašnjenje adrese
gorran2 gorran2 23:53 12.10.2010

Fudbal, nacije i religije

Predsedniče, ukinite fudbal!!!

Nema sve to nikakve direktne veze sa fudbalom kao takvim. Nesrećnici se samo okupljaju oko nekog grupnog identiteta. Svi imaju gigantske krstače i vatreni su Srbi po zanimanju.
mrdax mrdax 23:55 12.10.2010

Bice da je ...

Djavo dosao po svoje ...
vanja.t vanja.t 23:56 12.10.2010

kakva fascinacija

ovim alfa mužjakom na blogu b92.
ne zna se da li više trzaju žene ili muškarci
milosss92 milosss92 00:08 13.10.2010

Re: kakva fascinacija

vanja.t
ovim alfa mužjakom na blogu b92.
ne zna se da li više trzaju žene ili muškarci

U Beo Zoo vrtu ima tako jedan majmun kome kada lupis o staklo uhvati se za jaja pa skace po staklu, a ljudima to interesantno pa mu stalno lupaju na staklo a ovaj se stalno hvata za jaja i stalno skace.

Tako i ovaj majmun, samo sto njemu ne moras da lupas na staklo.
gorran2 gorran2 00:43 13.10.2010

Re: kakva fascinacija

vanja.t
ovim alfa mužjakom na blogu b92.

Izgleda da mnogi uživaju u vinegar balls aromi. Pa dobro, i to je valjda jedno legitimno seksualno opredeljenje.
nurudin nurudin 23:56 12.10.2010

Ма, не будите сурови...

... сигурно су и ови момци из породице чији су родитељи жртве транзиције, остали без посла, борили се да их прехране, радили дан и ноћ, сакупили који динар, па их уместо на планину или село, послали до Италије, да напаћене душицее виде бели свет...

Заборавили људи на могућу "фрустрацију" због горенаведеног, мада, да их не кривимо та "фрустрација" можда и није постојала у њихово време...

Морееееееееееее БАРАБЕ у ћорку, па кад увену, кад ни 'леба људски не могу да једу, тек тад да изађу, па онда тад нека иду на утакмице....

Уф, пући ћу од муке...
И ја сам фрустриран, па је л' ме пита ко...
ivana23 ivana23 00:01 13.10.2010

Re: Ма, не будите сурови...

nurudin
... сигурно су и ови момци из породице чији су родитељи жртве транзиције, остали без посла, борили се да их прехране, радили дан и ноћ, сакупили који динар, па их уместо на планину или село, послали до Италије, да напаћене душицее виде бели свет...Заборавили људи на могућу "фрустрацију" због горенаведеног, мада, да их не кривимо та "фрустрација" можда и није постојала у њихово време... Морееееееееееее БАРАБЕ у ћорку, па кад увену, кад ни 'леба људски не могу да једу, тек тад да изађу, па онда тад нека иду на утакмице....Уф, пући ћу од муке... И ја сам фрустриран, па је л' ме пита ко...


Zar zaista mislis da su troskove puta snosili sami? Imaju oni finansijere koji su ovo i organizovali.
Goran Vučković Goran Vučković 00:01 13.10.2010

Re: Ма, не будите сурови...

И ја сам фрустриран, па је л' ме пита ко...

Si frustriran, Nurudine?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:18 13.10.2010

Re: Ма, не будите сурови...

сигурно су и ови момци из породице чији су родитељи жртве транзиције, остали без посла, борили се да их прехране, радили дан и ноћ, сакупили који динар, па их уместо на планину или село, послали до Италије, да напаћене душицее виде бели свет...
da, sad još samo fale iste takve kvazipatriotske stranke koje će još koliko sutra krenuti sa poznatim trućanjima na temu "kako su sve to mladi, razočarani ljudi"
nurudin nurudin 00:19 13.10.2010

Re: Ма, не будите сурови...

Zar zaista mislis da su troskove puta snosili sami? Imaju oni finansijere koji su ovo i organizovali


И то ми је прошло кроз наивну главу, па рекох мани се "теорија завере"...

Ма, наиван сам, само тако...

Сад сам још више фрустриран...
nurudin nurudin 00:24 13.10.2010

Re: Ма, не будите сурови...

Si frustriran, Nurudine?


Gracias на питању, SI!

Почео сам да учим шпански, ваљда се примећује?

Само ми није јасно одалкле сте то Ви знали...?
nurudin nurudin 00:36 13.10.2010

Re: Ма, не будите сурови...

samo fale iste takve kvazipatriotske stranke koje će još koliko sutra krenuti sa poznatim trućanjima


Ма, неће, па нису оне такве, не грешите душу...

Немају благослов за трућање...
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:06 13.10.2010

Re: Ма, не будите сурови...

Nurudin
... Морееееееееееее БАРАБЕ у ћорку, па кад увену, кад ни 'леба људски не могу да једу, тек тад да изађу, па онда тад нека иду на утакмице....


Pa da opet nagrdjuju Beograd sa grafitima u stilu PRAVDA ZA UROŠA!
I to biraju sveže krečene zidove, he, he, he...



nurudin nurudin 14:10 13.10.2010

Re: Ма, не будите сурови...

vladimir petrovic

Re: Ма, не будите сурови...
Nurudin
... Морееееееееееее БАРАБЕ у ћорку, па кад увену, кад ни 'леба људски не могу да једу, тек тад да изађу, па онда тад нека иду на утакмице....


Pa da opet nagrdjuju Beograd sa grafitima u stilu PRAVDA ZA UROŠA!
I to biraju sveže krečene zidove, he, he, he...


Владимире, у заблуди сте... То нису исписивали исти, то су били борци за људска права чији родитељи нису жртве транзиције, већ жртве деведесетих...

Још једна заблуда, нису шарали само по Београду, већ по целој Србији... немојте да умањујете њихов рад, није лепо...ХЕ, ХЕ, ХЕ!
darko54 darko54 00:03 13.10.2010

Čemu zgražavanje?

Narednih dana će se svi zgražavati nad "divljanjem" navijača u Đenovi.
Prvo:
Zašto su italijanske vlasti organizovale utakmicu visokog rizika na tako malom i slabo obezbeđenom stadionu?
Drugo:
Šta je razlog prekidanja utakmice? Jedna ili dve baklje u terenu? To se dešava i na mnogim drugim utakmicama, pa se ne prekidaju.
Dva navijača na ogradi? I toga ima na mnogim utakmicama, pa se ne prekidaju.
Treće: Golman Stojković je prebijen od strane nasilnika. To je onda problem italijanskog obezbeđenja, a ne problem srpskog fudbala i države.
Dok je trajao prenos utakmice na RTS-u, a ja sam i kasnije gledao prenos sa stadiona na RAI.u, nije bilo nikakve tuče navijača iz Srbije sa bilo kim. Čemu tolika buka, skandalozno komentarisanje Stojanović Aleksandra, ja stvarno ne znam.
Neka mi neko objasni, ako zna, zbog čega je ova utakmica stvarno prekinuta.
Atomski mrav Atomski mrav 00:11 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

Ma zavera bre... misliš li da je slučajno to što je Hilari Klinton bila u poseti u Beogradu baš na dan utakmice?

sonja k. sonja k. 00:12 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

ma uplasili se talijani da ih ne pobedimo
milosss92 milosss92 00:12 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

darko54
Zašto su italijanske vlasti organizovale utakmicu visokog rizika na tako malom i slabo obezbeđenom stadionu?

Nisu slusali Djilasa!

To je valjda svima jasno. Provocirali su takvim skupom (utakmicom) visokog rizika.
nurudin nurudin 00:32 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

darko54

Čemu zgražavanje?
Narednih dana će se svi zgražavati nad "divljanjem" navijača u Đenovi.
Prvo:
Zašto su italijanske vlasti organizovale utakmicu visokog rizika na tako malom i slabo obezbeđenom stadionu?
Drugo:
Šta je razlog prekidanja utakmice? Jedna ili dve baklje u terenu? To se dešava i na mnogim drugim utakmicama, pa se ne prekidaju.
Dva navijača na ogradi? I toga ima na mnogim utakmicama, pa se ne prekidaju.
Treće: Golman Stojković je prebijen od strane nasilnika. To je onda problem italijanskog obezbeđenja, a ne problem srpskog fudbala i države.
Dok je trajao prenos utakmice na RTS-u, a ja sam i kasnije gledao prenos sa stadiona na RAI.u, nije bilo nikakve tuče navijača iz Srbije sa bilo kim. Čemu tolika buka, skandalozno komentarisanje Stojanović Aleksandra, ja stvarno ne znam.
Neka mi neko objasni, ako zna, zbog čega je ova utakmica stvarno prekinuta.

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????????????????????

ПОЧЕЛО ЈЕ!

Не, ја стварно нисам нормалан...
Молим стручно лице, уколико бивствује на блогу, да ми за то изда потврду!!!
blue_song blue_song 01:52 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

Nisam strucno lice za tu oblast, ali bih ako mogu da ti se pridruzim, te da, ako strucno lice stvarno ovuda prodje, i meni izda istu potvrdu... (Predmet: molba)

Sutra jovo nanovo. Redom ce se zvanicnici javljati da na recima osude ovo nasilje i sramotu, potencirajuci kako zivimo u demokratskoj, slobodnoj i iznad svega bezbednoj drzavi; pa ce se, kao u slucaju doticnog darka, mlatiti o tome da li je bila jedna baklja ili dve, sve okrivljujuci Acu Stojanovica sto nije cutao...
Kostunica ce, po starom, reci: "ti, takozvani, huligani..."
Ostali ce, i oni po starom, reci: "deca su pogodjena zato sto zele promene.. lose zive mukice..."
gedza.73 gedza.73 07:16 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

darko54
Zašto su italijanske vlasti organizovale utakmicu visokog rizika na tako malom i slabo obezbeđenom stadionu?


Na stadionu je, sa italijanske strane, bilo dece, žena, starijih ljudi.
Ko je očekivao onakvu posetu 'finih mladića', gostiju iz srbije?

Šta je razlog prekidanja utakmice? Jedna ili dve baklje u terenu? To se dešava i na mnogim drugim utakmicama, pa se ne prekidaju.
Dva navijača na ogradi? I toga ima na mnogim utakmicama, pa se ne prekidaju.

Ti,izgleda, pratiš fudbal. Da li je uobičajneo, u zadnjih par godina, da se nečija navijačka grupa onako ponaša?

Golman Stojković je prebijen od strane nasilnika. ...
Dok je trajao prenos utakmice na RTS-u, a ja sam i kasnije gledao prenos sa stadiona na RAI.u, nije bilo nikakve tuče navijača iz Srbije sa bilo kim

Nasilnici su bili 'dva navijača' srpske nacionalnosti. Italijani su gledali i čudili se.

To je onda problem italijanskog obezbeđenja, a ne problem srpskog fudbala i države.

Pa, ono jes, njihov je problem. Zamisli da imamo ovakve navijače one dece matematičara. Gde bi nam tek matematika bila.

Na ovom sajtu ima par snimaka
www.youreporter.it

http://www.youreporter.it/video_Tremendi_scontri_in_via_XX_settembre_a_Genova_1

(ja nisam uspeo da postavim ovaj snimak pa molim ljdude dobre volje a velikih mogučnosti ako mogu to da urade mesto mene)
Čuje se neki mučeni italijan kjoji kaže
-'tovare' policiju, pa psovka, pa psovka. Na drugom snimku masa divljaka ide ulicom sa fašističkim pozdravima. Ma koliko neko bio pristrasan ovakvo ponašanje je neobjašnjivo i nemoguće ga je opravdati.

I slažem se da bi bilo najčasnije da se reprezentacija povuče iz takmičenja. Sve ostalo je stajanje na stranu onakvog divljaštva.


Darko, davno sam čitao strip u kome pratiš dve grupe vojnika kako se ubijaju između sebe. Tek na kraju vidiš da je to fudbal budućnosti gde je cilj ubiti i rajno onesposobiti protivnika i stići na cilj sa loptom.

Ovakve navijače treba zatvoriti u šumu, dati im oružje, loptu i pustiti da se potamane mećusobno.

aleksandrapetkovic aleksandrapetkovic 07:29 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

Pričali su mi, ali nisam verovala da neko može i ovako da razmišlja!

Prvo: Što je ova utakmica visokog rizika? Zato što je naša reprezentacija posle poraza od amaterskih ekipa otišla u Italiju da se vadi, ili zato što "srbi" koji odlaze na utakmice reprezentacije imaju psihološki profil Hanibala Lektora?!

Drugo: A što bi uopšte bilo baklji na terenu? Koje je to zadovoljstvo bacati bilo šta u teren ako si stvarno otišao da gledaš budbal? Šta majmuni demonstriraju tim činom?

Treće: Pa nikom normalnom ne pada na pamet da navijači mogu da napadnu igrača reprezentacije za koju navijaju! Da li STVARNO misliš da je to problem policije Italije!?

Da, naravno da je trebalo prekinuti utakmicu. Ja bih volela da se reprezentacija diskvalifikuje iz svih međunarodnih takmičenja. Na duži vremenski period!
darko54 darko54 08:54 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

Kao što vidim, niko mi ne odgovori zašto je prekinuta utakmica.
To sam u očekivao. Uglavnom lagani podrugljivi odgovori, kao "znamo svi mi zašto je prekinuta, šta se ti praviš lud".
Da vas podsetim da smo mi i za vreme dok je Antić bio selektor gubili utakmice, vratili se posramljeni sa mundijala, ali nije bilo nikakvog ispoljavanja gneva prema reprezentaciji i tom istom golmanu. Da li se neko od svih vas zapitao, da li su ti navijači naše reprezentacije isključivi krivci za ovakvu atmosferu. Da ne treba možda Tomislav Karadžić da podnese ostavku zbog loših rezultata reprezentacije čiji je on predsednik fudbaskog saveza. Da ti ljudi nisu isprovocirani? Da on namerno ne čini neke poteze kako bi izazvao ovakvu reakciju publike i time skinuo žižu interesovanja javnosti sa sebe. Koliko vas je sinoć i jutros pomislilo da i Karadžić ima bar deo, ako ne velike zasluge za ovo sinoćno događanje?
angie01 angie01 09:00 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

Da li se neko od svih vas zapitao, da li su ti navijači naše reprezentacije isključivi krivci za ovakvu atmosferu. Da ne treba možda Tomislav Karadžić da podnese ostavku zbog loših rezultata reprezentacije čiji je on predsednik fudbaskog saveza. Da ti ljudi nisu isprovocirani? Da on namerno ne čini neke poteze kako bi izazvao ovakvu reakciju publike i time


halo bre dete-ono shto se juche desilo, u ogradjenom-kao za zveri-boksu za navijache, je neshto najsramnije shto sam ikada videla-a vezano za sport!

ako ti mislish da ima bilo kakvog opravdanja za takav vandalizam-da bi se pokazalo, postiglo bilo shta vezano za sport, (a i za neshto drgo)-onda imash JAKO poremecen sistem vrednosti!

Prekid utakmice je pokazao da je to svima ostalima jasno- da tako neshto ne moze da prodje!
NNN NNN 09:02 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

Golman Stojković je prebijen od strane nasilnika.

Ti veliki zvazdaši i patriJote koji toliko brinu o bivšim Zvezdinim golmanima mogli su da skupe neki novac (recimo ovih par stotina evra koliko košta put u Đenovu, koji oni btw. nisu platili) da daju za lečenje bivšeg Zvezdinog golmana Zvonka Milojevića (koje, uzgred, plaća Dejan Stanković).

Uvek se iznalazi neki izgovor za ispoljavanje mržnje i divljanje, a pošto izgovor nikako ne drži vodu onda se uzme neki novi.

Stoku u zatvor!


olivia_with_a_gun olivia_with_a_gun 09:11 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

darko54
Kao što vidim, niko mi ne odgovori zašto je prekinuta utakmica.

Utakmica je prekinuta zbog nereda na tribinama. I nemoj da pričaš jedna dve baklje, pa šta je to za fudbalsku utakmicu. Ni to nije malo, i što se mene tiče, a verujem i ljudima koji su na utakmicu došli sa porodicama, i to bi bilo dovoljno, ali nije bilo samo to. Huligani su odmah počeli da seku zaštitnu ogradu (šta misliš zašto, da idu da potapšu igrače po leđima i požele im dobru utakmicu, ne bih rekla), i da pokušavaju da razbiju zaštitno staklo.

Eto, ti sad jasno?
darko54 darko54 09:16 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

Opet isto, "nisi normalan", "imaš poremećen sistem vrednosti". I dalje niko da kaže koji to incident sinoć bio toliko katastrofalan za prekid utakmice.
I dalje odgovori tipični za Vojislava Šešelja, koji kad god nešto nije mogao da opravda činjenica i realnim stanjem govorio je "pa to valjda svaki normalan čovek vidi i zna".
Nadam se da ste evoluirali više od Šešelja!
Exitus Letalis Exitus Letalis 09:23 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

Prvo:
Zašto su italijanske vlasti organizovale utakmicu visokog rizika na tako malom i slabo obezbeđenom stadionu?

zašto je obična utakmica visokog rizika?
il su sve kad igraju srbi takve?

na drugoi treće ne vredi ni odgovarati.
za sve su krivi biciklisti...
angie01 angie01 09:23 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

koji to incident sinoć bio toliko katastrofalan za prekid utakmice.


pa ti si izgleda jedini, kome to nije jasno!
kukusigameni kukusigameni 09:25 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

za sve su krivi biciklisti...

Apsolutno tacno.

NNN NNN 09:25 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

Da ti ljudi nisu isprovocirani?
ljudi?

Čime su isprovocirani?
Što im je plaćen put u Đenovu i ulaz na stadion?

...i nemoj više da glumiš naivka, utakmica je prekinuta zbog divljanja huligana, delegat ili sudija ima pravo da prekine utakmicu ako proceni da treba da je prekine (makar i zbog "dve bakljice na terenu i navijača na ogradi" ).
sarajevo1968 sarajevo1968 10:12 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

darko54
Opet isto, "nisi normalan", "imaš poremećen sistem vrednosti". I dalje niko da kaže koji to incident sinoć bio toliko katastrofalan za prekid utakmice.
I dalje odgovori tipični za Vojislava Šešelja, koji kad god nešto nije mogao da opravda činjenica i realnim stanjem govorio je "pa to valjda svaki normalan čovek vidi i zna".
Nadam se da ste evoluirali više od Šešelja!


Samo jedno si upravu.Nije postojao "nama" valjani razlog za prekid utakmice, pošto je ono kod "nas" normalno ponašanje navijača.Ono nije normalno ponašanje navijača koji su došli da navijaju za SVOJU zemlju.To,naročito, u Italiji i sličnim zemljama ne prolazi.A pošto "nas" svi vole i imamo uticaja više od žabara u svim fudbalskim krugovima...
Eto ti razloga za prekid.Velik kao i patriotizam onog DELIJE na tribinama...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:24 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

eh...meni samo žao što to nisu radili na stadionu Arsenala. u UK za stupanje nogom na travnjak dobijaš 5 godina. koliko li košta bacanje baklje i seskanje mreže, napad na fudbalere? kad to bude i kod nas, onda neće biti ni ovoga. mislim, svi će biti na robiji od 5-40 godina
buba_truba buba_truba 10:53 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

darko54
Kao što vidim, niko mi ne odgovori zašto je prekinuta utakmica.To sam u očekivao. Uglavnom lagani podrugljivi odgovori, kao "znamo svi mi zašto je prekinuta, šta se ti praviš lud".

Ma ne praviš se ti lud, samo ti ne dopire do pameti da ima nekih uređenih sistema koji na osnovu već viđenog preduzimaju preventivne mere, kako se posle ne bi češkali po glavi i odgovarali na pitanja: a što nešto niste preduzeli i sprečili događanja koja su se mogla predvideti?

Ima ona stara: pametan se uči na tuđim greškama, budala na sopstvenim - često nikad i ne nauči, i stalno se pita...

Koliko vas je sinoć i jutros pomislilo da i Karadžić ima bar deo, ako ne velike zasluge za ovo sinoćno događanje?

Čuj sinoć, jutros! O tome već dugo i ne mislim, sve već promišljeno. A ti? Tek sinoć, jutros?!

A ono sa "Šešeljom" ti je jako do jaja! Toliko o argumentima.
mikimedic mikimedic 12:47 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

halo bre dete-ono shto se juche desilo, u ogradjenom-kao za zveri-boksu za navijache, je neshto najsramnije shto sam ikada videla-a vezano za sport!


te zveri tu nisu smeli da budu.

samo se postavlja pitanje ko je odgovoran zasto su oni bili tu? kome je to bilo u interesu?
Supermod Supermod 13:47 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

darko54
Kao što vidim, niko mi ne odgovori zašto je prekinuta utakmica.




Odgovorili su ti, ali odgovoriće ti i moderacija:

Zbog nasilničkog, bahatog, primitivnog, necivilizacijskog, huliganskog i kažnjivog ponašanja tzv. "navijača" reprezentacije Srbije, onog njihovog dela koji je došao samo sa ciljem da se potuče, nekoga prebije i iživljava ... pesnicama, bakljama (neće biti da je bila "jedna-dve"!). Organizatori uopšte nisu morali da se upuštaju u motive tog polusveta, a dovoljnu količinu dobre volje su pokazali time što su uopšte, nakon "uvertire" dozvolili da utakmica počne.

Možda je trebalo da 90 minuta pikaju baklje umesto loptu po terenu


nurudin nurudin 14:04 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

darko54
Opet isto, "nisi normalan", "imaš poremećen sistem vrednosti". I dalje niko da kaže koji to incident sinoć bio toliko katastrofalan za prekid utakmice.
I dalje odgovori tipični za Vojislava Šešelja, koji kad god nešto nije mogao da opravda činjenica i realnim stanjem govorio je "pa to valjda svaki normalan čovek vidi i zna".
Nadam se da ste evoluirali više od Šešelja!


ПРИЗНАЈЕМ...НИЈЕ ПРОБЛЕМ У ТЕБИ, "МИ" (извињавам се осталима због овог "ми" СМО ЛУДИ, НИСМО НОРМАЛНИ, ИМАМО ПОРЕМЕЋЕН СИСТЕМ ВРЕДНОСТИ

НЕ, МИ НИСМО ЕВОЛУИРАЛИ НИ ВИШЕ ОД АМЕБЕ, А КАМОЛИ ОД ШЕШЕЉА, ПА ОН ЈЕ ЦИЉ КОМЕ ТЕЖИМО...

mirelarado mirelarado 14:46 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

gedza.73
ja nisam uspeo da postavim ovaj snimak


Линк

Узгред, идеју да се у Србији укине фудбал, и из спортских а не само политичких разлога, овде на блогу више него убедљиво одавно заступа Doctor Wu. :)
G r o f G r o f 19:53 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

I dalje niko da kaže koji to incident sinoć bio toliko katastrofalan za prekid utakmice.


Klinac, aj tutnji!!!
Ovde si došao da pališ vatru.
jedan.kub jedan.kub 21:45 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

Re: Čemu zgražavanje?darko54
Opet isto, "nisi normalan", "imaš poremećen sistem vrednosti". I dalje niko da kaže koji to incident sinoć bio toliko katastrofalan za prekid utakmice.
I dalje odgovori tipični za Vojislava Šešelja, koji kad god nešto nije mogao da opravda činjenica i realnim stanjem govorio je "pa to valjda svaki normalan čovek vidi i zna".
Nadam se da ste evoluirali više od Šešelja!

stvarno neznam ni zašzo su išli; em su bili u kavezu em se niseu potukli sa supr. navijačima em nisu ni utakmicu odgledali.
Gospodja Klara Gospodja Klara 22:41 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

strip u kome pratiš dve grupe vojnika kako se ubijaju između sebe. Tek na kraju vidiš da je to fudbal budućnosti gde je cilj ubiti i rajno onesposobiti protivnika i stići na cilj sa loptom.

Ovo me podseti na sjajan film:

docsumann docsumann 22:56 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

Ovo me podseti na sjajan film:


shumska shumska 00:32 14.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

Ovakve navijače treba zatvoriti u šumu,

kako zamišljaš da nekog zatvoriš u šumu?
Jukie Jukie 01:51 14.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

shumska
Ovakve navijače treba zatvoriti u šumu,kako zamišljaš da nekog zatvoriš u šumu?

Kao što su Rimljani zatvarali puhove da ih tove
hrcak1984 hrcak1984 02:45 14.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

"olivia_with_a_gun
Utakmica je prekinuta zbog nereda na tribinama. I nemoj da pričaš jedna dve baklje, pa šta je to za fudbalsku utakmicu. Ni to nije malo, i što se mene tiče, a verujem i ljudima koji su na utakmicu došli sa porodicama, i to bi bilo dovoljno, ali nije bilo samo to. Huligani su odmah počeli da seku zaštitnu ogradu (šta misliš zašto, da idu da potapšu igrače po leđima i požele im dobru utakmicu, ne bih rekla), i da pokušavaju da razbiju zaštitno staklo."


Prvo: Ni Italijani nisu cvecke, i oni imaju problema sa nasiljem na stadionima koje se ispoljava u mnogo vecoj meri nego ono sinoc(samo da se zna da osudjujem svakakvo nasilje).
Drugo: Nek se ljudi malo zapitaju kako je ona mala grupa takozvanih navijaca unela pirotehniku, kljesta itd.
Trece: Sta je policija uradila da zastiti ljude koji su dosli da gledaju normalno utakmicu.

Ne mislim da treba ukinuti fudbal, jedini nam je spas da ljudi pocnu da odgovaraju za svoja dela odnosno nedela, i tu ne mislim na sitne kriminalce(citaj huligane) nego cela vlast, nasi lideri moraju da postanu zamenjivi kao svuda u svetu.Tek onda bi se potrudili da se ovakve stvari ne desavaju.Kao sto i Italijani posle utakmice traze smenu njihovog ministra unutrasnjih poslova, tako i kod nas treba neko da odgovara za huligane koji postoje vec godinama, a niko ne preduzima nista!
Milutin Milošević Milutin Milošević 08:34 14.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

Sta je policija uradila da zastiti ljude koji su dosli da gledaju normalno utakmicu

Nije ništa. Bila je zbunjena i nesposobna
olivia_with_a_gun olivia_with_a_gun 09:11 15.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

Ne mislim da treba ukinuti fudbal, jedini nam je spas da ljudi pocnu da odgovaraju za svoja dela odnosno nedela, i tu ne mislim na sitne kriminalce(citaj huligane) nego cela vlast, nasi lideri moraju da postanu zamenjivi kao svuda u svetu.Tek onda bi se potrudili da se ovakve stvari ne desavaju. Kao sto i Italijani posle utakmice traze smenu njihovog ministra unutrasnjih poslova, tako i kod nas treba neko da odgovara za huligane koji postoje vec godinama, a niko ne preduzima nista!

Sam autor bloga se već javio i rekao je šta je mislio pod zabranjivanjem fudbala (a ja zaista ne znam zašto ga mnogi tumače doslovno, pa pobogu ne može se zabraniti fudbal).

A vaš predlog je da se sitni huligančići i da se krene na krupnu ribu? Pa ne može to tako. Krupna riba je krupna jer ima gomilu sardele koju može da gura da radi šta god, gde god i kad god. Prvo ovi sitni da se smeste iza rešetaka, time će pravosuđe dokazati da može nešto da uradi, pa onda na nalogodavce.

Prvo: Ni Italijani nisu cvecke, i oni imaju problema sa nasiljem na stadionima koje se ispoljava u mnogo vecoj meri nego ono sinoc(samo da se zna da osudjujem svakakvo nasilje).

A ovo je izuzetno simptomatična izjava za ove prostore. A oni šta rade, ma nismo mi tako loši, ali ja sam protiv nasilja. Pa kažite onda, ja sam protiv nasilja i nasilje ne može da prođe ni ako ga čine Italijani ni ako ga čine naši navijači. Nemojte ovako hoćete i jedno i drugo. I da budete protiv nasilja i da se nađe kakvo-takvo opravdanje za naše huligane (tipa ima ih svuda po svetu).
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 14:01 15.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

jedini nam je spas da ljudi pocnu da odgovaraju za svoja dela odnosno nedela, i tu ne mislim na sitne kriminalce(citaj huligane) nego cela vlast, nasi lideri moraju da postanu zamenjivi kao svuda u svetu.Tek onda bi se potrudili da se ovakve stvari ne desavaju. Kao sto i Italijani posle utakmice traze smenu njihovog ministra unutrasnjih poslova, tako i kod nas treba neko da odgovara za huligane koji postoje vec godinama, a niko ne preduzima nista!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 14:05 15.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

Sam autor bloga se već javio i rekao je šta je mislio pod zabranjivanjem fudbala (a ja zaista ne znam zašto ga mnogi tumače doslovno,
thanks + dugo sam se i sam pitao na slične teme i manje-više došao do zaključka da određeni ljudi u određenim situacijama naprosto nisu u stanju/ne žele da stvari tumače drugačije doli doslovno&bukvalno jednostavno, tako im najviše odgovara
antioksidant antioksidant 12:30 16.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?

thanks + dugo sam se i sam pitao na slične teme i manje-više došao do zaključka da određeni ljudi u određenim situacijama naprosto nisu u stanju/ne žele da stvari tumače drugačije doli doslovno&bukvalno jednostavno, tako im najviše odgovara

nebojsa ali meni licno nisu jasni ni benefiti eliminacije srpske reprezentacije sa eura2012 a kamoli zasto bi to bilo dobro da inicira predsednik srbije (posto da sprovede ne moze nikako jer je za pocetak zabranjeno mesanje politike u rad saveza)?
loader loader 00:15 13.10.2010

Da se ukine !!!


U potpunosti podržavam napisano u tekstu !

drmomir drmomir 08:04 13.10.2010

Re: Da se ukine !!!

Можда би било паметније да се за почетак укине само фудбалски савез србије, да се распусти багра, па ако ни тако не иде, онда комплет фудбал...
green_thumb green_thumb 00:48 13.10.2010

:)

A što sad niko ne lamentira nad parama koje je RTS dao za prenos utakmice, a ovamo je 'zbog gej parade nastala šteta od milion evra'? Nešto ti ljudi nisu bili toliko glasni kad je milion dolara plaćano za Kovačevića...
gorran2 gorran2 02:00 13.10.2010

I bicikle, i bicikle!!!

Predsedniče, ukinite fudbal!!!

U utorak u Đenovi oko fudbala, u nedelju u Beogradu oko seksa...

PREDSEDNIČE, UKINITE SEKS!!!

vladimir petrovic vladimir petrovic 08:11 13.10.2010

Re: I bicikle, i bicikle!!!

Predsedniče, ukinite fudbal!!!

PREDSEDNIČE, UKINITE SEKS!!!

Predsedniče, ukinite Srbiju!
gorran2 gorran2 02:42 13.10.2010

Da rezimiramo

Naljutio se čoban na selo, pa odsekao sebi onu stvar.
Posle se pokajao, i od silnog kajanja uzeo pa odsekao i jaja...
looping looping 07:38 13.10.2010

Nemoc

Da ne bi priznali institucionalnu nemoc drustva najbolje je ukinuti i strogo zabraniti: fudbal, desnicarske organizacije, proteste, mitinge, sva moguca okupljanja omladine (zabraniti okupljanje u grupama preko 5. osoba), nezadovoljnih radnika bilo koje vrste i po mogucstvu sve grupacije koje nisu vesele prirode.
Da ne bi kvarili sliku ove zemlje. Da bolje zamaglimo oci Evropi.

Milutin Milošević Milutin Milošević 08:04 13.10.2010

Re: Nemoc

nemoc drustva

Mi i dalje problem pokušavamo da rešimo od posledica a ne od uzroka.
looping looping 08:11 13.10.2010

Re: Nemoc

Milutin Milošević
nemoc drustva

Mi i dalje problem pokušavamo da rešimo od posledica a ne od uzroka.

Slazem se.
kukusigameni kukusigameni 08:12 13.10.2010

Re: Nemoc

Za pocetak bi bilo sasvim prikladno da se fudbal igra bez publike.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 09:35 13.10.2010

Re: Nemoc

Milutin Milošević Mi i dalje problem pokušavamo da rešimo od posledica a ne od uzroka.

Baš tako.
Naša vlast se već godinama raspada. Uz malu pomoć prijatelja sa strane i iznutra. Nikada, nikada, naše vlasti u poslednjih n godina nisu tretirali navijače kao navijače nego kao bliske saradnike ili huligane.
Ukidanje fudbala? Nisam siguran da je to rešenje. Da neko pohapsi tetoviranu stoku?! Ko? Glumci kao što su Tomo Zorić ili Homen? Nemojte da me zasmejavate. Malovićka?
Ovde države nema. Vlada ne postoji. Ovi što su na vlasti niti znaju da vladaju, niti žele da pomognu narodu. A oni pre su bili gori - jake li utehe za moj podmladak. A i opozicija, ubilo se.


Colin_bgd Colin_bgd 08:12 13.10.2010

Svi u napad

Ne treba ukidati fudbal, treba ponovo da se uvedu vize i da se zadrze za vjek vjekova. Pa kome se ne svidja da zivi u kavezu neka radi ono sto je Loader opisao na svom blogu. A ko i dalje smatra da je to "njegova zemlja, bla, bla, bla..." neka se malo umije ledenom vodom i opali sam sebi dva samara da dodje malo k svesti.

Uostalom, veci si problem, na primer, ti, gosn Milenkovicu koji odrzavas privid i iluziju o mogucnosti neke kao normalnosti u Srbiji. Trucas o kojekakvoj demokratiji, slobodama, i glupostima kao sto je "sazrevanje drustva" i slicno, a u sustini si direktni uzrocnik svih ovih desavanja. Pljujes Dacica, a sad hoces da ti hapsi huligane... Eeee....

Ovo sto se juce desavalo, i sto se desavalo za vikend je samo prirodan odgovor belih krvnih zrnaca i imuno-sistema srpskog organizma na virusno-bakterioloske napade kojima je nesto zesce izlozen ovih dana (parada, Hilari, Estonija, Stojkovic...). Nista manje, i nista vise nego normalna reakcija zivog stvora, cak i ako je genetski mutant (kao sto jeste). Sta se uopste cudimo? Znamo mi sami sebe vrlo dobro, samo nekima jos nije doslo iz d..eta u glavu, pa se i dalje motaju po beogradskim ulicama zaslepljeni sopstvenim laznim sjajem, umesto da lepo odu i pocnu vec jednom da zive negde gde zivot zaista i postoji.

U danu kada na povrsinu izlaze rudari iz Cilea, mi smo jedina nacija koja se dobrovoljno kolektivno zakopava sve dublje i dublje...
NNN NNN 08:52 13.10.2010

Re: Svi u napad

Boli te tuki,
ti si pobeg'o,
pa sad: "Uvedite vize!"


Logičnije je da se osobama od ranije poznatim policiji oduzmu pasoši (bar to za početak).
Colin_bgd Colin_bgd 10:36 13.10.2010

Re: Svi u napad

Boli te tuki,
ti si pobeg'o,
pa sad: "Uvedite vize!"

da, a ovaj blanket approach / carpet bombing je pametan.

a i to "pobeg'o" je diskutabilno, kao sto vec napisah na jednom, mislim mom, blogu...
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:51 13.10.2010

Re: Svi u napad

Boli te tuki,
ti si pobeg'o,
pa sad: "Uvedite vize!"

pa, uvešće nam sami.
ništa ne treba da se preporučuje odavde.
vide i svojim očima.

česima ukinuli, pa uveli vize kanađani.
a ni blizu nisu pravili ovakve izgrede.

samo ih se malo više doseljavalo nego što je po
ukusu kanadskih vlasti.
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:13 13.10.2010

Blagovremena, prava reakcija

Nebojša, dobar blog, sa efektnim naslovom.
antioksidant antioksidant 08:30 13.10.2010

Re: Blagovremena, prava reakcija

vladimir petrovic
Nebojša, dobar blog, sa efektnim naslovom.

glupost

edit: lepo je napisano gore - ovo je djilasov nivo
Milutin Milošević Milutin Milošević 08:33 13.10.2010

Re: Blagovremena, prava reakcija

Ja takodje mislim da je blog potpuno promašen.
Pre nego što klipani koji vladaju ovom zemljom uterujući strah u kosti svemu što je u njoj normalno i moralno krenu da ordiniraju i po kućama
Da li stvarno mislite da će se samo ukidanjem fudbala ovo sprečiti?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana