Gradjanske inicijative| Politika| Sport

Predsedniče, ukinite fudbal!!!

Nebojša Milenković RSS / 12.10.2010. u 23:27

Poštovani gospodine predsedniče,

 Pre nego što klipani koji vladaju ovom zemljom uterujući strah u kosti svemu što je u njoj normalno i moralno krenu da ordiniraju i po kućama ― bilo bi krajnje vreme da, umesto novih saopštenja, razmislite o preuzimanju odgovornosti za stanje normalnosti u srpskom društvu i već koliko sutra po hitnom postupku podnesete Inicijativu za diskvalifikaciju reprezentacije Srbije iz kvalifikacija za EURO 2012

 Svaka drugačija reakcija značila bi produžetak agonije i priznanje institucionalne nemoći društva ― odnosno kapitulaciju države pred organizovanim kvazipatriotskim grupama koje po ko zna koji put pokazuju onaj stepen drskosti koji jeste srazmerno proporcionalan nemoći države da se njihovog divljanja samozaštiti.  

Atačmenti



Komentari (222)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kukusigameni kukusigameni 08:43 13.10.2010

Re: Blagovremena, prava reakcija

Pa resice se divljanje na stadionima.
gorran2 gorran2 09:50 13.10.2010

Re: Blagovremena, prava reakcija

Pa resice se divljanje na stadionima.

A ukidanjem porodice rešiće se problem nasilja u porodici...
I tako redom...
kukusigameni kukusigameni 09:53 13.10.2010

Re: Blagovremena, prava reakcija

A ukidanjem porodice rešiće se problem nasilja u porodici...
I tako redom...


Kakve veze ima prvo s drugim?
gorran2 gorran2 10:03 13.10.2010

Re: Blagovremena, prava reakcija

Kakve veze ima prvo s drugim?

Kakve veze ima subjekt s predikatom? Ukinite rečenicu, i rešićete mnoge gramatičke probleme.
"Ukinite fudbal i rešicete problem nasilja na stadionima" - to je ista ona Đilasova logika "ukinite gej prajd i nećete imati nerede".
kukusigameni kukusigameni 10:05 13.10.2010

Re: Blagovremena, prava reakcija

Fudbal, a pogotovo publika na stadionima, nije isto sto i porodica, recenica i gej prajd parada.
gorran2 gorran2 10:08 13.10.2010

Re: Blagovremena, prava reakcija

Ništa nije isto što i nešto drugo.
Sve je ono što jeste, a ne nešto drugo, što rekao biskup Berkli.
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:46 13.10.2010

Re: Blagovremena, prava reakcija

AO, ja znam da si ti nedvosmileni ljubitelj poezije, pa te podsećam, videći ovaj tvoj komentar

vladimir petrovic
Nebojša, dobar blog, sa efektnim naslovom.


AO
...glupost (edit: lepo je napisano gore - ovo je djilasov nivo)


na lepe stihove Srdjana Valjarevića:

To sasvim jasno mogu reći:
Ne volim kad pas laje na mene....

(Ja sam fan Srdjana Valjarevića, a navedeni stihovi su iz njegove pesme "Četiri zrna u kutuji", iz zbirke "Džo Frejzer i 49 (plus 24) pesama", izdate od Samizdata B92, 2006. godine).



antioksidant antioksidant 18:18 13.10.2010

Re: Blagovremena, prava reakcija

vladimir petrovic
AO, ja znam da si ti nedvosmileni ljubitelj poezije, pa te podsećam, videći ovaj tvoj komentar

vladimir petrovic
Nebojša, dobar blog, sa efektnim naslovom.


AO
...glupost (edit: lepo je napisano gore - ovo je djilasov nivo)


na lepe stihove Srdjana Valjarevića:

To sasvim jasno mogu reći:
Ne volim kad pas laje na mene....

(Ja sam fan Srdjana Valjarevića, a navedeni stihovi su iz njegove pesme "Četiri zrna u kutuji", iz zbirke "Džo Frejzer i 49 (plus 24) pesama", izdate od Samizdata B92, 2006. godine).




около наоколо а немаш храбрости сам рећи
немој се вечито крити иза оног што други пишу
то сем што је глупо је и бедно
мада, ко сам ја да ти ускраћујем задовоњства?
настави неометан с моје стране
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:23 13.10.2010

Re: Blagovremena, prava reakcija

Dragi AO, o čemu ti pričaš? Čemu ovakav ton? Baš sam iznenadjen.
около наоколо а немаш храбрости сам рећи


O, la, la...

O kakvom nedostatku hrabrosti govoriš?
Pa ja ne pišem blogove ove vrste, ali se javim da podržim neki tekst kada vidim da je neko reagovao na način koji ja smatram ispravnim. Rukovodim se onim: Give credits where credits are due.

немој се вечито крити иза оног што други пишу


Ne krijem se ja iza onog što drugi pišu. Otkud ti sada to? Pa ja pokrivam odredjeni broj tema, tako da i ne pokušavam da pišem o svemu i svačemu, ali čitam, kad stignem, šta drugi pišu ako me to iole interesuje.

то сем што је глупо је и бедно


Stvarno ne znam šta ti vidiš u tome kao glupo i bedno. Baš si me iznenadio.

мада, ко сам ја да ти ускраћујем задовоњства?
настави неометан с моје стране


Kako da nastavim neometan s tvoje strane, kada si se ti, faktički, zakačio za mene, nazvavši moju podršku Nebojšinom blogu – glupošću, a nisam se ja kačio za tebe. A onda sam ti odgovorio citirajući stihove Srdjana Valjarevića kako bih ti rekao da ne volim kada me neko nepravedno optužuje, za nešto što ne stoji.

Ovo me tim više čudi što ja rado čitam i tvoje blogove, pa ponekad komentarišem, kada imam šta da kažem.

Stvarno ne shvatam zašto mi prebacuješ to što mi prebacuješ.

Imaš loš dan?

Nesporazum u komunikacijama, čemu?



P. S. Nebojša, izvinite zbog ovog neočekivanog trolovanja.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:19 13.10.2010

Re: Blagovremena, prava reakcija

около наоколо а немаш храбрости сам рећи
немој се вечито крити иза оног што други пишу
то сем што је глупо је и бедно


anti,
ne bih da ispadnem neobavešten ali i meni vaše obraćanje
vladimiru deluje prilično neumesno - očito da su u pitanju
lični animoziteti, no, zamolio bih da to raspravite
negde drugde. poz.
antioksidant antioksidant 08:27 14.10.2010

Re: Blagovremena, prava reakcija

ne bih da ispadnem neobavešten

pa da vas obavestim (a vladimir je obavešten i bilo bi mi glupo da sem djilasa počnete usled neobaveštenosti da ličite i na koštunicu):
komentar "glupost" se odnosi na vaš predlog da se zabrani fudbal (što je i pojašnjeno u editu da je to nivo razmišljanja dragana djilasa). ali ako vi želite primenjivati istu logiku kao djilas mogu reći samo:

ko sam ja da vam uskraćujem zadovoljstva
nastavite neometani (vi i djilas) s moje strane
angie01 angie01 08:34 13.10.2010

Topla voda je izmishljena!

ne znam zashto nama teshko ide da to prihvatimo i koristimo njene prednosti!?

zar nisu i engleski navijachi dugo bili veliki problem zbog ispoljavanja nasilja, pa se onda tamo doneli drakonske zakone za suzbijanje ovog problema-tipa, ako neko nekog mrko pogleda-10 godina bajboka, pa sad, ko 'oce da se odrekne decenije-nek gleda!

a svima to ispala visoka cena!

ovde klinci kalkulishu koliko ce jeftino da prodju za neko sranje i josh dobiju na vaznosti u ekipi!

misleeem-ako nisi bash nauchio, a i siva masa malo konfuzna-pa prepishi od onih, koji su vec usvojili gradivo!
looping looping 08:49 13.10.2010

Re: Topla voda je izmishljena!

angie01
ne znam zashto nama teshko ide da to prihvatimo i koristimo njene prednosti!?

zar nisu i engleski navijachi dugo bili veliki problem zbog ispoljavanja nasilja, pa se onda tamo doneli drakonske zakone za suzbijanje ovog problema-tipa, ako neko nekog mrko pogleda-10 godina bajboka, pa sad, ko 'oce da se odrekne decenije-nek gleda!

a svima to ispala visoka cena!

ovde klinci kalkulishu koliko ce jeftino da prodju za neko sranje i josh dobiju na vaznosti u ekipi!

misleeem-ako nisi bash nauchio, a i siva masa malo konfuzna-pa prepishi od onih, koji su vec usvojili gradivo!

Njihovi navijaci nisu palili sedista stranaka, nisu pokusali da upadnu u urgentni centar itd.
Ako se ovako nastavi ovoj kombinovanoj vlasti ni tenkovi nece pomoci a kamoli zatvori. 100-500 ljudi su navijaci, huligani a 6000 i vise je kriticna masa. Mnogo je to mrkih pogleda.
angie01 angie01 08:54 13.10.2010

Re: Topla voda je izmishljena!

Njihovi navijaci nisu palili sedista stranaka, nisu pokusali da upadnu u urgentni centar itd.


u toliko pre!
mariopan mariopan 08:55 13.10.2010

Re: Topla voda je izmishljena!

 Svaka drugačija reakcija značila bi produžetak agonije i priznanje institucionalne nemoći društva ― odnosno kapitulaciju države pred organizovanim kvazipatriotskim grupama koje po ko zna koji put pokazuju onaj stepen drskosti koji jeste srazmerno proporcionalan nemoći države da se njihovog divljanja samozaštiti.  

A Predsednik će izdati saopštenje da kriminal nije jači od države.
Zažmurio na oba oka.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 09:39 13.10.2010

Re: Topla voda je izmishljena!

angie01
ne znam zashto nama teshko ide da to prihvatimo i koristimo njene prednosti!?zar nisu i engleski navijachi dugo bili veliki problem zbog ispoljavanja nasilja, pa se onda tamo doneli drakonske zakone za suzbijanje ovog problema-tipa, ako neko nekog mrko pogleda-10 godina bajboka, pa sad, ko 'oce da se odrekne decenije-nek gleda!a svima to ispala visoka cena!ovde klinci kalkulishu koliko ce jeftino da prodju za neko sranje i josh dobiju na vaznosti u ekipi!misleeem-ako nisi bash nauchio, a i siva masa malo konfuzna-pa prepishi od onih, koji su vec usvojili gradivo!

Naša država ne postoji! Britanska je itekako jaka, i ima snage da donese i primeni zakone. To je jedna od malih razlika u odnosu na Srbiju.
kukusigameni kukusigameni 09:44 13.10.2010

Re: Topla voda je izmishljena!

Naša država ne postoji! Britanska je itekako jaka, i ima snage da donese i primeni zakone. To je jedna od malih razlika u odnosu na Srbiju.


Dobro. Onda nista. Nema veze, mi smo za Engleze.
abraham_linkoln abraham_linkoln 09:53 13.10.2010

Re: Topla voda je izmishljena!

U maju 1985. godine, na utakmici finala Kupa šampiona između Liverpula i Juventusa, na stadionu „Hejsel" u Briselu poginulo je 39 navijača Juventusa, a 400 njih je bilo povređeno.

Tada je britanska premijerka Margaret Tačer preuzela odgovornost Engleske i uputila izvinjenje, a engleski klubovi su dobili zabranu od pet godina neigranja u evrokupovima. Ipak, „Hilzboro" je bio prekretnica. Tačerova je zapretila da će ukinuti fudbal u svojoj zemlji ukoliko se ne reši problem huligana i donela rigorozan zakon koji je sredio situaciju na stadionima u Engleskoj. Tim aktom uklonjene su ograde između terena i publike, svaki ulazak na teren kažnjava se sa godinu i po dana zatvora, propisane su višegodišnje zabrane ulaska na stadione i visoke novčane kazne nasilnicima, kažnjeni navijači podnose policiji pasoš četiri nedelje pre gostovanja reprezentacije u inostranstvu, istražni sudija dežura na stadionu...

Možda, bolje : Predsedniče, COPY & PAST-ujte
krkar krkar 10:30 13.10.2010

Re: Topla voda je izmishljena!

Tada je britanska premijerka Margaret Tačer preuzela odgovornost Engleske


Za razliku od Borisa Tadića, Margaret Tačer imala je muda da vodi državu.

Onooolika!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:19 13.10.2010

Re: Topla voda je izmishljena!

krkar
Tada je britanska premijerka Margaret Tačer preuzela odgovornost EngleskeZa razliku od Borisa Tadića, Margaret Tačer imala je muda da vodi državu.Onooolika!


Razlika između Velike Britanije i Srbije je ista kao između Čak Norisa i Čak Borisa.
Jukie Jukie 11:29 13.10.2010

Re: Topla voda je izmishljena!

looping

Ako se ovako nastavi ovoj kombinovanoj vlasti ni tenkovi nece pomoci a kamoli zatvori.

Pomoći će tenkovi, ali ćemo posle mi morati da stružemo i ribamo ulice
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:57 13.10.2010

Re: Topla voda je izmishljena!

Pa nece niko cekati da se ovde neko doseti sta da radi, jednostavno ce zabraniti ucesce srpskim timovima i reprezentaciji i gotovo. Ako nece ili ne moze BoTa moze neko drugi.
Unfuckable Unfuckable 19:42 13.10.2010

Re: Topla voda je izmishljena!

Za razliku od Borisa Tadića, Margaret Tačer imala je muda da vodi državu.

evo ga još jedan sa cojones
(da ne ulazimo u motive, dakle - moguće je)
precjednik Nigerije
- zna čovek
miloradkakmar miloradkakmar 09:12 13.10.2010

Predsedniče, ukinite fudbal!!!

Probušite loptu!
sentinel26 sentinel26 10:15 13.10.2010

Na današnji dan ...

Poziv na ukidanje fudbala nije poziv u bukvalnom smislu.
Radi se o želji da se ukloni sve negativno koje nosi ovaj nazovi sport u posljednje vrijeme i koje ovo preslabo društvo ne može da izdrži.

Ako ni na koji način, nije moguće ukloniti taj kancer koji fuzionisan sa kvazi patrijotski organizacijama prijeti da potpuno razjede ovo društvo, onda je jasno da u toj prljavoj vodi i nema djeteta pa je treba prosuti.

U prevodu, ako ne može drugačije onda ga privremeno ukinuti...

Na današnji dan, 13.10.1925. rodjena je Margaret Hilda Roberts Thatcher, Baroness.



Ima li ili nema šanse da se jedna slična njezi rodi u Srbiji bar do 2025.godine.


EDIT: Sinoć je vidjena i utakmica Škotska - Španija (2:3 ) a na stadionu nema ograde izmedju publike i terena...
docsumann docsumann 15:25 13.10.2010

Re: Na današnji dan ...

Na današnji dan, 13.10.1925. rodjena je Margaret Hilda Roberts Thatcher, Baroness.


A to je ona bliska prijateljica generala Pinočea.
Kazezoze Kazezoze 11:01 13.10.2010

predlog:

imam ja nesto drugaciji predlog.
mislim da je za sve probleme vezane za ovaj sport iskljucivi krivac novac, te predlazem da se ukine profesionalizam u fudbalu.
kada se fudbal vrati na amaterski nivo, tada ce se njime baviti zaista oni koji vole taj sport, a i navijaci ce biti iz iste branse.
znaci, ocistice se zemlja sljama koji je trenutno prisutan u fudbalu, a sama igra ce dobiti neku novu vrednosnu dimenziju.
mecabg mecabg 11:22 13.10.2010

Re: predlog:

uf... ja se uplašila da će ukinuti novac.
Kako bi se igrao fudbal onda????
Nemoj samo iz ideala, uvek nam tresnu o glavu...
NNN NNN 12:54 13.10.2010

Re: predlog:

kada se fudbal vrati na amaterski nivo, tada ce se njime baviti zaista oni koji vole taj sport, a i navijaci ce biti iz iste branse.
a kladioničari
escherichije_colic escherichije_colic 11:03 13.10.2010

ne daj Bože

Ja se plašim da "fudbal" ne ukine predsednika, sve miriše na to ...
gorran2 gorran2 11:08 13.10.2010

Re: ne daj Bože

Ja se plašim da "fudbal" ne ukine predsednika, sve miriše na to ...

Mogu da zamislim kako miriše escherichiju u colic environmentu...
escherichije_colic escherichije_colic 11:20 13.10.2010

Re: ne daj Bože

Mogu da zamislim kako miriše escherichiju u colic environmentu...


Onako kako jedino može ...
mecabg mecabg 11:19 13.10.2010

Fudbal

Ne razumem se u tu igru
Mislila sam igrači trče po terenu sa ciljem da zabiju gol.
To sve prate vatreni navijači.
Za navijače sam pogodila, igrači trče u svlačionicu da sačuvaju glave,
a ko nam je zabio, to se najbolje zna...
gorran2 gorran2 11:29 13.10.2010

Sancta simplicitas!

Ne razumem se u tu igru
Mislila sam igrači trče po terenu sa ciljem da zabiju gol.

To je kao reći da je cilj seksa da se napravi dete!
mecabg mecabg 11:48 13.10.2010

Re: Sancta simplicitas!

Kažu da muški više vole da GLEDAJU...utakmice
JJ Beba JJ Beba 12:35 13.10.2010

Re: Sancta simplicitas!

gorran2
Ne razumem se u tu igru
Mislila sam igrači trče po terenu sa ciljem da zabiju gol.

To je kao reći da je cilj seksa da se napravi dete!

pa zar nije?
tako kaže Škabo i ostali šetači porodične šetnje.

ah da...i Amfilohije & comp
jovana.r jovana.r 12:13 13.10.2010

Pitam se

Mene interesuje kako je uopšte ovaj majmun dobio pasoš i izašao iz zemlje kad ima 4 krivične prijave... Ko je uopšte posle onakvog divljanja u nedelju iste navijače pustio da izađu ne iz zemlje, nego iz kuće! Zašto naša policija ne hapsi vođe navijača, koji su sem huliganstva poznati i po dilovanju droge i mnogim drugim krivičnim radnjama.
I zašto su igrači prilazili tribinama, pokazivali tri prsta ka huliganima u pokušaju da ih "smire", kad su isti ti huligani malo pre toga napali njihovog saigrača i pevali mu "Stojkoviću, Stojkoviću, želimo ti sreću, drven sanduk, drven sanduk i na njemu sveću“. I gde je bio Pižon, "cenjeni" selektor, za vreme nereda? U mišijoj rupi, možda?
kukusigameni kukusigameni 12:20 13.10.2010

Re: Pitam se

gde je bio Pižon


Pizon se izgubio u masi.

reanimator reanimator 12:31 13.10.2010

...

Predsedniče, ukinite fudbal!!!

Tako je!
Jeste da igra, sama po sebi, nema preterano veze sa divljaštvom, ali kad već ne možemo da rešimo uzrok, daj da roknemo potencijalni povod.
Takodje, daj da iskoristimo priliku, pa da ukinemo sve potencijalne povode, u smislu institucija i pojedinaca, čije javne aktivnosti huligani mogu da iskoriste za divljanje i onda više nemamo problema.
Milenkoviću, sve se slažem sa tvojim stavovima, ali, brate, mislim da tvoji stavovi nisu po volji navijačima. Daj da te brišemo preventivno, da te ne pročita neko od izgrednika, pa prsne i krene da lomi izloge i bije po ulicama.
boris_aleksic boris_aleksic 12:35 13.10.2010

,,klipani koji vladaju zemljom,,

Ti isti klipani su doveli DOS na vlast prije 10 godina.
Nemojte to nikada zaboraviti.
angie01 angie01 12:37 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

Ti isti klipani su doveli DOS na vlast prije 10 godina.
Nemojte to nikada zaboraviti.


ma, hajde!

a i glasali su za demokratiju!
kukusigameni kukusigameni 12:39 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

a i glasali su za demokratiju!


Glasali su za to da nam se ukinu vize pa da mogu da prave sranja u Italiji.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:42 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

Evo ga jos jedan, pa i ovo smo vec raspravili neki dan. Ova teza je aktuelna samo jos kod nspm i koleza im. Sve se nesto ljudi ponavljaju, onaj bob juce ti danas.
antioksidant antioksidant 13:02 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

Ti isti klipani su doveli DOS na vlast prije 10 godina.

ljubi te vojislav koštunica
JJ Beba JJ Beba 13:15 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

Ti isti klipani su doveli DOS na vlast prije 10 godina.

doveli!!!! ono kao sve smislili, organizovali Đinđića, narod, izbore.....?
Šuplja ti je ta. Istina je da su delije pljačkale i palile skupštinu 5. oktobraali su tu bili kao deo Miloševićevog okruženja koji ga je izdalo jer su shvatili da je Miloševiću odzvonilo i da treba da spasu što se spasiti može tako što će da uhvate priključak sa novim režimom.
5.oktobar nije bila nikakva revolucija, 5.oktobar je bio običan puč jer su Miloševića izdali njegovi ljudi, pustili ga niz vodu kada su shvatli da zapad želi njegovu smenu; kad su shvatili da od SM nema više koristi.
Legalista Koštunica i Rus Ivanov obavetili su Miloševića da je izgubio izbore, da mora da ide da ljulja Marka i da se knotinuitet vlasti nastavlja. Ah da, pre toga su mu obećali da neće u Hag i da mu porodicu niko neće da dira...mislim to su mu Rusi obećali, kao što vidimo
dakle ta tvrdnja da su delije i ostali razbijači doveli DOS na vlast je pogrešno tumačenje i podmetačina.
mikimedic mikimedic 13:18 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

Šuplja ti je ta. Istina je da su delije pljačkale i palile skupštinu 5. oktobraa


da, ali tada ste ih slavili...
JJ Beba JJ Beba 13:27 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

mikimedic
Šuplja ti je ta. Istina je da su delije pljačkale i palile skupštinu 5. oktobraa


da, ali tada ste ih slavili...

Nije istina.
slavio ih je Velja Ilić koji je sa batinašima i delijama iz Čačka stigao istim poslom . Velja Ilić i delije su (još dok jeVelja sa Vukom bio u SPO) bili su na istoj strani - ono patriotizam, crkva, četnici itarad. Mnogo članova i simpatizera SPO su bile delije

edit
DOS je bila široka skupina raznih likova koji su u DOSu bili iz raznih razloga
mikimedic mikimedic 13:30 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

Nije istina.
slavio ih je Velja Ilić koji je sa batinašima i delijama iz Čačka stigao istim poslom . Velja Ilić i delije su (još dok jeVelja sa Vukom bio u SPO) bili su na istoj strani - ono patriotizam, crkva, četnici itarad. Mnogo članova i simpatizera SPO su bile delije


znaci ipak je bio zajednicki posao.

thanks, smao to sam hteo da cujem.

preporuka bebo.

p.s.

ono patriotizam, crkva, četnici itarad.


ovo se odnosi pretpostavljam i na djindjica? ono, vo na palama itajrad?

kukusigameni kukusigameni 13:31 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

Velja Ilić i delije


Ja ih nikad nisam slavio, a i grobar sam.
angie01 angie01 13:35 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

da, ali tada ste ih slavili...


ko, miki,...kad je pochela frka, paljevina, razni sumnjivci, koji svaku situaciju iskoriste za svoju prljavu korist, su opet ushli u masu i radile ono shto uvek rade-krale, divljale-ti ljudi nisu mesecima shetali i sukobljavali se sa kordonima zlobinih polismena, lupali sherpe i duvali u pishtaljke-njima odgovara svako vreme, vlast i situacija, koji im dozvoljavaju njihove radnje!

lako ih je organizovati da neshto slichno odrade za bilo koga-uz adekvatnu demagogiju i naknadu!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:36 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

da, ali tada ste ih slavili...


Ko je koga slavio? Ti bar volis fakte, daj pokazi ih. To je takvo izvrtanje teza, u smislu kako da zabranite one koji su vas doveli na vlasti. Jos jednom evo i tebe da pitam, jel se ti secas da je bilo lomljenja grada na protestima 90ih? 5-og oktobra je bilo na ulicama i delija ali nisu oni srusili Milosevica. Da su oni organizovali 5. oktobar pa valjda bi sve bilo poruseno kao neki dan. Svak normalan je i tada osudjivao kradju slika i stolica iz skupstine i poistovecivati te proteste sa navijacima je obicno podmetanje. Delije su 90ih bile na ratistima, u Arkanovim i slicnim jedinicama. Posto je Kosovo jedna od tvojih omiljenih tema (ne necu da ulazim u pricu o paragrafima i interesima velikih sila), evo prilike da te potsetim zasto ga je Srbija. Upravo zbog ovakvih tipova. Mozes zamisliti sta su oni radili kad im je dato oruzje i mogucnost da se izivljavaju nad citavim selima na Kosovu.
angie01 angie01 13:38 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

Mnogo članova i simpatizera SPO su bile delije


zar nije pochetkom ratova spo imao prvu alternativnu vojsku-sachinjenu manje vishe od krimosa-Gishka, Beli & co, pa su se posle formirali arkanovi tigrovi u gardu-isto navijachi i krimosi-njih je lako organizovati-ponudjena im je nacionalna demagogija i pljachka kao materijalna naknada!
JJ Beba JJ Beba 13:56 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

zar nije pochetkom ratova spo imao prvu alternativnu vojsku-sachinjenu manje vishe od krimosa-Gishka, Beli & co

naravno da je imao - Srpska garda i mnogo ljudi je sa njima, vođeni Giškom dobrovoljno otišlo na ratište. tamo su šenlućili, pljačkali, silovali...danas mnogi od njih mirno žive pored nas.
Uopšte mi nije jasno kako je to Vuk Drašković, četnik i evropejac izdilovao sa tribunalom da se garda ne procesuira. Iako se tvrdilo da garda nije SPO zna se 80% vojnika bili članovi SPO...ja znam mnoge iz SPO koji su bili sa njima na ratištu.
Sam Giška je prvo kao i Arkan radio za Službu da bi posle obožavanja Slobodana Miloševića došao u SPO da čuva Vuka Draškovića. Giškina majka je rekla: "Mloševićevu sliku sam u početku držala među ostalim svecima kao ikonu, dok je Giška čitao 'Godine raspleta' kao sveto pismo. Kasnije je shvatio da je Milošević okružen mnogim pogrešnim ljudima, bezličnim ličnostima,..."

divna ekipa

mikimedic mikimedic 14:06 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

Ko je koga slavio? Ti bar volis fakte, daj pokazi ih. To je takvo izvrtanje teza, u smislu kako da zabranite one koji su vas doveli na vlasti.


pa zar je sporno da su navijaci bili slavljeni petog oktobra?
ja ne izvrcem nikakve teze ovde, ja kazem da su 'navijaci' bili 'navijaci' i onda i sad. i uvek sam bio pristalica da se takve grupe zabrane. a to sto su ih koristili oni kojima je to u datom trentuku odgovaralo (i koji ih bas zbog toga nisu zabranjivali) je sasvim druga tema.

jel se ti secas da je bilo lomljenja grada na protestima 90ih


da.

Da su oni organizovali 5. oktobar pa valjda bi sve bilo poruseno kao neki dan.


hoces reci da je petog oktobra bila manja steta nego u nedelju?

Mozes zamisliti sta su oni radili kad im je dato oruzje i mogucnost da se izivljavaju nad citavim selima na Kosovu.


da, mogu. i ne negiram da nije bilo zlocina.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:21 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

jel se ti secas da je bilo lomljenja grada na protestima 90ih



da.


Jel bi bio ljubazan da podelis to secanje sa nama, to sa polomljenim radnjama, ambasadama, razbijenim zardinjerama, polupanim mamografom, ispreturanim kontejnerima, izvadjenim ciglama iz plocnika i slicno? Uh, bas se secam kako smo onomade pretukli pandure na Brankovom mostu, cini mi se da je i neki anonimni reditelj snimio film o tome. I kao sto je neko gore vec primetio, oni koji su setali mesecima po hladnoci i lupali u serpe sigurno nisu bili ovi tipovi od sinoc ili u nedelju. Takvi su, kao sto vec rekoh, bili zauzeti rodoljubivim i porodicnim ubijanjima, silovanjima i kradjama po Bosni, Hrvatskoj i Kosovu sa sve Metohijom. U tome je sustinska razlika i poistovecivati gradjanske proteste sa huliganima je cista zlonamernost.

Da su oni organizovali 5. oktobar pa valjda bi sve bilo poruseno kao neki dan.



hoces reci da je petog oktobra bila manja steta nego u nedelju?


Bilo sigirno manje nesigurnosti za obican svet od strane demonstranata nego u nedelju. Lomljenje nije bilo samo sebi cilj kao u nedelju, i kao sto vec rekoh, bio sam na petom oktobru ali sam i tada osudjivao paljenje skupstine i kradju.
angie01 angie01 14:32 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

To je takvo izvrtanje teza, u smislu kako da zabranite one koji su vas doveli na vlasti.


je l se meni obracash?

prvo- ne vidim kako si sabrao bilo kakvo izvrtanje-ja lepo objasnila, mogu samo da ponovim,..a drugo, koga nas na vlast?


JJ Beba JJ Beba 14:33 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

Ko je koga slavio? Ti bar volis fakte, daj pokazi ih. To je takvo izvrtanje teza, u smislu kako da zabranite one koji su vas doveli na vlasti.

fakte znam, bila sam tamo.
kažem ti velja je slavio razbijače. Imaš u svim dokumnetarnim emisjama o 5, oktobru gde on priča kako se spremio i koga je doveo u beograd.
Ja nisam nikada slavila razbijače, šta više jedva su me odbranili od rulje kada sam iz ruku otimala patrike likovima koji su pljačkali radnju na terazijama pored one muzičke radnje u kolonadi pored radove knjižare.
a ne izvrcem nikakve teze ovde, ja kazem da su 'navijaci' bili 'navijaci' i onda i sad

uvek i uvek su bili uz "patriotske" snage ala Palma, velja sada Toma....
mikimedic mikimedic 14:33 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

Jel bi bio ljubazan da podelis to secanje sa nama,


da
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:39 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,


je l se meni obracash?

prvo- ne vidim kako si sabrao bilo kakvo izvrtanje-ja lepo objasnila, mogu samo da ponovim,..a drugo, koga nas na vlast?


Ma jok, nego odgovor na ovo:

Ti isti klipani su doveli DOS na vlast prije 10 godina.
Nemojte to nikada zaboraviti.


Ta izvrnuta teza da su Milosevica ustvari skinuli navijaci sa vlasti, da su oni demonstrirali 90ih i tra la la.
JJ Beba JJ Beba 14:39 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

ono patriotizam, crkva, četnici itarad.



ovo se odnosi pretpostavljam i na djindjica? ono, vo na palama itajrad?

Odnosi se na Velju Ilića koji je bio član SPO dok ga Vuk nije istrao ili su se povađali ne znam, SPO nije nikada bio my cup of tea.
velja je oduvek bio to što je sada, a u DOS je ušao kao svi koji su znali da su SM odbrojani dani
miki, đinđića ostavi po strani. neukusno je govoriti o čoveku koga su ubile iste snage koje sada izvode ove delija radove
gorran2 gorran2 14:40 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

Jel bi bio ljubazan da podelis to secanje sa nama, to sa polomljenim radnjama, ambasadama, razbijenim zardinjerama, polupanim mamografom, ispreturanim kontejnerima, izvadjenim ciglama iz plocnika i slicno?



9. mart 1991. Ceo grad je bio porazbijan. Tada je patentiran taj metod borbe kamenim kockama iz ulične podloge. Posle je godinama u Beoizlogu stajala izložena jedna kamena kocka kao "uspomena iz Beograda" - sećanje na jedan veliki demokratski hepening. Grupa demonstranata je linčovala na ulici jednog policajca kojeg su nahvatali.

Ti si očigledno vrlo mlad/mlada .
mikimedic mikimedic 14:46 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

uvek i uvek su bili uz "patriotske" snage ala Palma, velja sada Toma....


mozda i ovaj?

In 1994, when Slobodan Milosevic gave in to NATO pressure, Djindjic travelled to Pale and demonstratively solidarised himself with the Serbian nationalist Radovan Karadzic. In regard to Kosovo, the Democratic Party also played the nationalistic card: from initial support for autonomy it went over to demands for measures to limit the birth rate of Kosovo Albanians.


a sta tek reci ovom

On 9 May he published a joint declaration with Montenegrin President Milo Djukanovic, in which he called on NATO not to get involved in any solution to the Kosovo crisis that left Milosevic in power.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:56 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

Evo malo kompletnije prepiske izmedju nas:

ja: jel se ti secas da je bilo lomljenja grada na protestima 90ih
ti: da.
ja: Jel bi bio ljubazan da podelis to secanje sa nama,
ti: da


I sta mi ti linkujes? Sliku iz arhive b92 kako petog oktobra gori zgrada rts. Sad, prvo, ako gore pogledas moje se pitanje odnosilo na proteste 90ih, znaci pre svega na 96-97 pa otuda ono sa setnjama i serpama. Mislio sam da je to bilo jasno. A onda ti linkujes sliku iz 2000. Drugo, da si pregledao tu arhivu mogao bi tamo da vidis razne slike, izmedju ostalog i sliku kako jedan covek brani policajca od drugog demonstranta, kako se jedan pandur raduje i sl. Nigde slike ljudi sa fantomkama na glavi, nigde razbijenih lobanja i sl. Ne moras mi reci, znam da je bilo mrtvih, ali ne zbog toga sto se na nekog srucila grupa manijaka sa bejzbol palicama. Sad lepo uporedi te slike sa ovima od nedelje i ubedi me da je rec o istim dogadjajima i ljudima. Jebote, ne mogu da verujem da ne kapiras nesto sto vidi i neka novinska agencija udaljena od Srbije hiljadama kilometara: 'demonstranti [su] pokazali "značajan stepen organizovanosti i organizacionih kapaciteta do sada neviđenih na demonstracijama u Beogradu", gradu koji inače ima dugu tradiciju održavanja sličnih protesta u poslednje dve decenije'. Sad ozbiljno, jel ti stvarno ne vidis razliku izmedju anti-milosevicevskih protesta i ovoga sto se desavalo u nedelju i juce ili se pravis?

gorran2 gorran2 15:00 13.10.2010

Bajka o demokratskoj opoziciji u Srbiji

Ta izvrnuta teza da su Milosevica ustvari skinuli navijaci sa vlasti, da su oni demonstrirali 90ih i tra la la.

Odmah nakon Devetog marta počelo je stvaranje propagandnog mita o nekakvoj demokratskoj opoziciji koja se suprotstavlja ratobornom Miloševiću. I, nakon svih ovih godina, sad već imamo mlade ljude koji iskreno veruju u nju.

Slično kao sa onom drugom bajkom o "četnicima-antifašistima".

Istina je da je u opoziciji uvek bilo sjajnih ljudi. Međutim, istina je takođe da je većina bila na nacionalističkim pozicijama, čak ekstremnijim od Miloševićavih. A priličan deo bio je i nasilan i ratoboran.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:08 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

9. mart 1991. Ceo grad je bio porazbijan. Tada je patentiran taj metod borbe kamenim kockama iz ulične podloge.


Stvarno me mrzi da se ponovo upustam u ovu raspravu. Neki dan je vec bilo reci o svemu. Kratko jos jednom, 9. mart po mom misljenju na zalost nije bio gradjanski protest, preovladjivala je vukovska cetnicka ideologija. Kamo srece da je bilo drugacije. U protestima zbog pokradenih izbora se ne secam kamenih kocki i lincovanja pandura. 5. oktobra bilo i nasilnika ali nisu oni bili glavni organizatori protesta niti su zasluzni za skidanje Milosevica i zbot toga se peti oktobar ne moze ni uporediti a kamoli poistovetiti sa ovim u nedelju ili od sinoc. Ovim prestajem da ucestvujem u raspravi na ovu temu.
gorran2 gorran2 15:10 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

U protestima zbog pokradenih izbora se ne secam kamenih kocki i lincovanja pandura

Tad je izumljeno skandiranje kordonu "idite na Kosovo".

PS. Istina je da sam ja mator i ogorčen i ponekad zajedljiv više nego što je to prijatno. Valjda nikad nisam oprostio Beogradu što nije održao neki masovan protest protiv razaranja Vukovara, Sarajeva, genocida u Srebrenici... Uzgred, odajem još jednom priznanje i počast Ženama u crnom i još nekim grupama.
mikimedic mikimedic 15:30 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

I sta mi ti linkujes? Sliku iz arhive b92 kako petog oktobra gori zgrada rts. Sad, prvo, ako gore pogledas moje se pitanje odnosilo na proteste 90ih, znaci pre svega na 96-97 pa otuda ono sa setnjama i serpama


devedesete znaci ne ukljucuju deveti mart 1991 niti peti oktobar 2000.? cudno, ja sam mislio da je 21. vek poceo 31.12.2000.godine.

: 'demonstranti [su] pokazali "značajan stepen organizovanosti i organizacionih kapaciteta do sada neviđenih na demonstracijama u Beogradu", gradu koji inače ima dugu tradiciju održavanja sličnih protesta u poslednje dve decenije'. Sad ozbiljno, jel ti stvarno ne vidis razliku izmedju anti-milosevicevskih protesta i ovoga sto se desavalo u nedelju i juce ili se pravis?


ako je tako onda me malo cudi da posledice ipak nisu bile toliko drasticne.
docsumann docsumann 15:35 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

U protestima zbog pokradenih izbora se ne secam kamenih kocki i lincovanja pandura


NauD,

pa već smo pričali o tome. Protesti protiv oduzimanja Studia B gradskim vlastima (i predaja u republičke "ruke" ). Bilo je veoma žestokih sukoba upravo između "navijača" i policije.
olivia_with_a_gun olivia_with_a_gun 16:15 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

mikimedic
cudno, ja sam mislio da je 21. vek poceo 31.12.2000.godine.

Još jedna stvar o kojoj imaš pogrešne podatke. Počeo je 1.1.2001.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:28 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

Ti isti klipani su doveli DOS na vlast prije 10 godina.
Nemojte to nikada zaboraviti.
da, pamtićemo i to da su krajem šezdesetih osnovali bitef, u sedamdesetim skc i tribinu mladih, u osamdesetim novi talas, i tako redom... elem, bez "tih istih" klipana u ovoj zemlji ničeg ne bi bilo - ma hajde, čoveče, ne budite smešni
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:57 13.10.2010

Re: Bajka o demokratskoj opoziciji u Srbiji

verujem da ste vrlo ponosni na sebe što ste pronašli ovu fotografiju - ipak, ne gubite vreme čoveče, vidite da vas ovde malo ko razume zato lepo idite na sajt nsfm ako ništa drugo bar ćete biti među svojima...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:12 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

Evo poslednji put.

docsumann
pa već smo pričali o tome.


Jesmo, ali evo ovde opet poceli istu pricu.

miki
devedesete znaci ne ukljucuju deveti mart 1991


Da ukljucujem, samo ako pogledas gore govorili smo o protestima 96-97. Pored toga rekao sam sta sam mislio o devetom martu i ovim sto su provaljivali u skupstinu 2000.

ako je tako onda me malo cudi da posledice ipak nisu bile toliko drasticne.


Nego, 'spontano okupljanje', pa da.

Tad je izumljeno skandiranje kordonu "idite na Kosovo".

PS. Istina je da sam ja mator i ogorčen i ponekad zajedljiv više nego što je to prijatno. Valjda nikad nisam oprostio Beogradu što nije održao neki masovan protest protiv razaranja Vukovara, Sarajeva, genocida u Srebrenici... Uzgred, odajem još jednom priznanje i počast Ženama u crnom i još nekim grupama.


Ja nemam iluziju da je u protestima devedesetih bilo svega i delim vasu ogorcenost sto nije bilo masovnih protesta protiv rusenja Vukovara i ostalih gradova ili genocida u Srebrenici. Ali to je druga tema, i mada je bilo svih tih znacajnih propusta ipak mi je tesko da poistovetim te proteste sa nedeljnim divljanjem huligana i da kazem da su Milosevica skinuli marsevi i divljanje neonacista. A to je glavna teza koju neki tipovi ovde furaju.


gorran2 gorran2 17:18 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

Ja nemam iluziju da je u protestima devedesetih bilo svega i delim vasu ogorcenost sto nije bilo masovnih protesta protiv rusenja Vukovara i ostalih gradova ili genocida u Srebrenici. Ali to je druga tema, i mada je bilo svih tih znacajnih propusta ipak mi je tesko da poistovetim te proteste sa nedeljnim divljanjem huligana i da kazem da su Milosevica skinuli marsevi i divljanje neonacista. A to je glavna teza koju neki tipovi ovde furaju.

Slažem se, i izvinjavam se na izlivu destruktivnih emocija.
ime_korisnicko ime_korisnicko 17:21 13.10.2010

Re: Bajka o demokratskoj opoziciji u Srbij

Nebojša Milenković
verujem da ste vrlo ponosni na sebe što ste pronašli ovu fotografiju - ipak, ne gubite vreme čoveče, vidite da vas ovde malo ko razume zato lepo idite na sajt nsfm ako ništa drugo bar ćete biti među svojima...


Da li su ga za "nsfm" kvalifikovale gusle, antifasizam, ili, samo, tvrdis da je fotografija falsifikat?

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:24 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

Slažem se, i izvinjavam se na izlivu destruktivnih emocija.


Sve najbolje.
gorran2 gorran2 17:25 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

da kazem da su Milosevica skinuli marsevi i divljanje neonacista

Tužno, ali bilo je i toga. Upravo petooktobarska vlast učinila je mnogo na promociji ravnogorstva, našeg domaćeg autohtonog fašističkog brenda.

Za vreme Miloševića četnici su participirali u vlasti ideološki, a nakon petog oktobra, ušli su i u stvarnu vlast. Tako je za šefa Zavoda za izdavanje udžbenika postavljen Radoš Ljušić, udžbenik iz istorije sastavio Kosta Nikolić, za ministra inostranih poslova došao Vuk Drašković, i tako dalje...
docsumann docsumann 17:41 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

cudno, ja sam mislio da je 21. vek poceo 31.12.2000.godine.

Još jedna stvar o kojoj imaš pogrešne podatke. Počeo je 1.1.2001.


01.01.2000.
ivana23 ivana23 17:55 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

docsumann
cudno, ja sam mislio da je 21. vek poceo 31.12.2000.godine.

Još jedna stvar o kojoj imaš pogrešne podatke. Počeo je 1.1.2001.

01.01.2000.


Docsumann, sta bi?
angie01 angie01 17:56 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

Za vreme Miloševića četnici su participirali u vlasti ideološki, a nakon petog oktobra, ušli su i u stvarnu vlast. Tako je za šefa Zavoda za izdavanje udžbenika postavljen Radoš Ljušić, udžbenik iz istorije sastavio Kosta Nikolić,



posle 5. oktobra, na chelo zaHoda je doshao Radoslav Petkovic, zahvaljuci tome shto se uchlanio u demohrishcansku stranku kod Batica, a poshto Batic nije bash iamo neku ekipu-najvishe seljaka iz Obrenovca, a dobio zahod u podeli-onda je lagano ostvario cilj da se sa pedigreom dobitnika ninove nagrade-konachno zaposli u 50-toj i to je bila katastrofa od direktorovanja-par sati popodne koje izdrzi u kancu-do odlaska u "prolece" sa svim prikachenim imelama!

Ljushic dolazi posle njega-u novoj podeli-kao koshtunichin kadar, bahat,primitivan i siledzijski nastrojen-prvo je uz pomoc jocicevih veza, laznom optuzbom, na prevaru u zatvor spakovao tadashnje rukovodioce-spor s vodio oko 5 godina i kada se pokazalo da nisu krivi- opet nishta, jer ljushica shtiti drzava iz nekih razloga-iako je novi direktor, Albijanic, ustanovio pronevere silnih para-kada je doshao.

o maltretiranju ostalih zaposlenih,razna zlostavljanja, pakovanja otkaza, kako bi dovodio svoje kosovare i pokazao ko je novi gospodar zivota i smrti!

istoriju, (po radoshu), pishe sam ljushic i pakuje sebi neke nenormalne honorare-i njegov kum, nebojsha jovanovic-iako po zakonu, zaposleni u ovoj ustanovi ne mogu da budu i autori!

edit: e da, za vreme ljushica, za dan zavoda, dovodio popove, koji su kadili zgradu i terao zaposlene, ( visoki kadrovi su pretezno presvucheni komunisti), da popovima ljube ruke-e moje ministarstvo prosvete!!!!
mikimedic mikimedic 18:05 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,


olivia_with_a_gun
19:15 13.10.2010 Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,
mikimedic
cudno, ja sam mislio da je 21. vek poceo 31.12.2000.godine.

Još jedna stvar o kojoj imaš pogrešne podatke. Počeo je 1.1.2001.


u pravu si. dvadeseti vek se zavrsio 31.12.2000. godine

angie01 angie01 18:07 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

u pravu si. dvadeseti vek se zavrsio 31.12.2000. godine


koji si ti shtreber!
mikimedic mikimedic 18:09 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

01.01.2000.


docc olivia je u pravu

docsumann docsumann 18:14 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

Docsumann, sta bi?


pelinkovac
buba_truba buba_truba 18:15 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

angie01
... zahvaljuci tome shto se uchlanio u demohrishcansku stranku kod Batica, a poshto Batic nije bash iamo neku ekipu-najvishe seljaka iz Obrenovca...

Najveća "seljačina" kod Batića u stranci je bio Milan St Protić - roeni Beograđanin. Sa sve pedigreom.

Dospoo, toliko o Vašoj graanskoj percepciji.
docsumann docsumann 18:18 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

docc olivia je u pravu


yes, I see
ime_korisnicko ime_korisnicko 18:22 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

docsumann
Docsumann, sta bi?


pelinkovac


Syebace te travcice, bez obzira u kom su agregatnom stanju, Doc.

Ako je prvi vek nove ere poceo godinom nultom i zavrsio se 31.12.99. - onda se i dvadeseti zavrsio 31.12.1999.
Ako je prvi vek nove ere poceo godinom prvom - zavrsio se 31.12.100., pa se, onda, i dvadeseti zavrsio 31.12.2000.

angie01 angie01 18:28 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

Dospodžo, toliko o Vašoj gradžanskoj percepciji.


ne lupetaj- nikakve veze sa dosom nemam, kao prvo, a kao drugo, ja rech seljaci nisam upotrebila u pezurativnom znachenju-nego kao profesiju koja nije mogla da se upotrebi za direktorska radna mesta, koja su svakoj stranci bila raspodeljena!
docsumann docsumann 18:28 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

Ako je prvi vek nove ere poceo godinom nultom i zavrsio se 31.12.99. - onda se i dvadeseti zavrsio 31.12.1999.


Naravno, jer nulte godine nema. Inače, ranije sam uvijek dobijao opklade na ovu temu.

Syebace te travcice, bez obzira u kom su agregatnom stanju, Doc.


Da znaš da već duže vrijeme apstiniram osnovni oblik ...
Kazezoze Kazezoze 18:45 13.10.2010

Re: Bajka o demokratskoj opoziciji u Srbiji


a ko je guslar sa slike?
angie01 angie01 18:56 13.10.2010

Re: Bajka o demokratskoj opoziciji u Srbiji

a ko je guslar sa slike?


brat radovana karadzica-luka!
gorran2 gorran2 18:58 13.10.2010

Re: Bajka o demokratskoj opoziciji u Srbiji

Brat Luka.
Kazezoze Kazezoze 19:34 13.10.2010

Re: Bajka o demokratskoj opoziciji u Srbiji

angie01
a ko je guslar sa slike?


brat radovana karadzica-luka!

a ja pomislio da je otac od ovog pesnika do njega - noge, valjda zbog brkova.
kukusigameni kukusigameni 19:39 13.10.2010

Re: Bajka o demokratskoj opoziciji u Srbiji

a ko je guslar sa slike?


Ja pomislio Nikita Mihalkov.
JJ Beba JJ Beba 20:26 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

docsumann
cudno, ja sam mislio da je 21. vek poceo 31.12.2000.godine.

Još jedna stvar o kojoj imaš pogrešne podatke. Počeo je 1.1.2001.


01.01.2000.

2001.Kjubrik se prevrće u grobu
kako bre 2000? šta je vama

edit
sad vidim - pelinkovac. mora da seče

AlexDunja AlexDunja 20:27 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

kako bre 2000? šta je vama

nevermind
docsumann docsumann 20:31 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

2001.Kjubrik se prevrće u grobu
kako bre 2000? šta je vama


zaustavio se, Bebo, bez panike ...

pogledaj ostale komentare
JJ Beba JJ Beba 20:45 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

docsumann
2001.Kjubrik se prevrće u grobu
kako bre 2000? šta je vama


zaustavio se, Bebo, bez panike ...

pogledaj ostale komentare

videla kasno...reagovala sam iz prve.
Setila sam se Kjubrika..kad je ceo svet slavio 2000tu kao dolazak trećeg milenijuma Kjubrik se opasno iznervirao, poslao otvoreno pismo svetu i tražio da se demantuje da je milenijum stigao...bio je preneražen takvim neznanjem, neobaveštenošću štaliveć. Nije imao razumevanja za organizatore dočeka novog milenijuma kojima je 2000ta bila zgodnija kao okrugao broj.
Pa čoveče, on je Odiseju 1 smestio u nov milenij

izvini doc, ništa lično
docsumann docsumann 20:52 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

sad vidim - pelinkovac. mora da seče


ma svratio poslije posla na par komada, malo se to odužilo, a onda pravo na blog ... da ispadnem pametan
ime_korisnicko ime_korisnicko 20:54 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

JJ Beba
docsumann
2001.Kjubrik se prevrće u grobu
kako bre 2000? šta je vama


zaustavio se, Bebo, bez panike ...

pogledaj ostale komentare

videla kasno...reagovala sam iz prve.
Setila sam se Kjubrika..kad je ceo svet slavio 2000tu kao dolazak trećeg milenijuma Kjubrik se opasno iznervirao, poslao otvoreno pismo svetu i tražio da se demantuje da je milenijum stigao...bio je preneražen takvim neznanjem, neobaveštenošću štaliveć. Nije imao razumevanja za organizatore dočeka novog milenijuma kojima je 2000ta bila zgodnija kao okrugao broj.
Pa čoveče, on je Odiseju 1 smestio u nov milenij

izvini doc, ništa lično



Izvini se i meni... licno.
JJ Beba JJ Beba 20:56 13.10.2010

Re: ,,klipani koji vladaju zemljom,,

ime_korisnicko
JJ Beba
docsumann
2001.Kjubrik se prevrće u grobu
kako bre 2000? šta je vama


zaustavio se, Bebo, bez panike ...

pogledaj ostale komentare

videla kasno...reagovala sam iz prve.
Setila sam se Kjubrika..kad je ceo svet slavio 2000tu kao dolazak trećeg milenijuma Kjubrik se opasno iznervirao, poslao otvoreno pismo svetu i tražio da se demantuje da je milenijum stigao...bio je preneražen takvim neznanjem, neobaveštenošću štaliveć. Nije imao razumevanja za organizatore dočeka novog milenijuma kojima je 2000ta bila zgodnija kao okrugao broj.
Pa čoveče, on je Odiseju 1 smestio u nov milenij

izvini doc, ništa lično



Izvini se i meni... licno.

hahahha sad sam videla tvoje objašnjenje.
tebi se ne izvinjavam sve si lepo objasnio, kao uvek - temeljno, faktografski.....
tebi hug

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana