Kultura| Politika| Region

bajram redžepi u emisiji slobodno srpski

ana_radmilovic RSS / 19.10.2010. u 13:28

slobodno srpski je emisija budimira ničića koja se emituje na svim srpskim tv stanicama na kosovu, ali kako je, uprkos ogromnom interesovanju srba za svetu srpsku zemlju, srpskim tv stanicama sa branika otadžbine uskraćena nacionalna frekvencija, te mnogo zabrinuti srbi nemaju gotovo nikakav uvid u to šta se dešava sa njihovom duhovnom vertikalom.

ukoliko nekoga zanima šta je pre neki dan novinar budimir ničić  imao priliku d ačuje od bajrama redžepija, kosovskog ministra policije (kojeg sam upoznala dok je bio gradonačelnik južne mitrovice,  te imala prilike da se uverim da taj čovek ne priča gluposti) postavljam link ka sajtu "slobodno srpski" i izvinjavam se što ne umem da izdvojim samo video. 

a ukoliko nekoga zainteresovanog za kosovo ne zanima šta priča ministar policije u vladi kosova - nek se zapita da li je normalan i šta ga tačno u vezi  sa tim kosovom zanima ako ga ne zanima  minstar one policije od koje trenutno zavise životi malobrojnih im sunarodnika na tom svetom mestu 

 

http://www.slobodnosrpski.com/index.php?jezik=sr&meni_link_id=20&eid=15



Komentari (31)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:42 19.10.2010

Hvala Ana...

Nego, reci nam još koju..ili bar najvažnije akcente po tvom mišljenju..
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:46 19.10.2010

Re: Hvala Ana...

Drago Kovacevic
Nego, reci nam još koju..ili bar najvažnije akcente po tvom mišljenju..

uh... nije da neću da sarađujem, ali ne razumem pitanje :)
šta treba da kažem o intervjuu?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:04 19.10.2010

Re: Hvala Ana...

ana_radmilovic
Drago Kovacevic
Nego, reci nam još koju..ili bar najvažnije akcente po tvom mišljenju..

uh... nije da neću da sarađujem, ali ne razumem pitanje :)
šta treba da kažem o intervjuu?

Ti znaš da ja tebe, ovako, virtualno obožavam, da si moja ljubimica...
To vredi i kad se tobom ne salažem, i kad sam nezadovoljan zbog nekih pojmova koje koristiš.Uvek tada kod mene imaš "prolaz" na stvaralačku slobodu. Meni je važano ono što ti zaključiš, a to do sada nije bilo van onoga što i ja mislim.Tako je, ebiga, drugima tu privlegiju ne dam. I sve je mnogo čistije jer nema naznaku nikakve priviligije. I kome je to egzistencijalno važno što ja mislim, kad nije ni meni...može biti važno samo lično..
Ali, jasno mi je da jako dobro razumeš šta sam hteo da pitam...
Dakle, hteo sam pitati, zašto kod nas niko nije preneo suštinu onoga što je Redžepi kazao..a on je važna ličnost na Kosovu..
Preporučio sam te, da znaš, iako ti možeš ovde dati još mnogo sadržajnije stvari od ovoga posta...Sa uživanjem čitam na NSPM komentare tvojih brojnih oponenata...i smatram da na tom sajtu doprinosiš mnogo demokratizaciji Srbije...tamo si istinski "đavolji advokat"...
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:13 20.10.2010

Re: Hvala Ana...

Drago Kovacevic

To vredi i kad se tobom ne salažem, i kad sam nezadovoljan zbog nekih pojmova koje koristiš...

ma znam ja da smo ti i ja stari istomišljenici, samo se ponekad malo drugačije izražavamo :))
Ali, jasno mi je da jako dobro razumeš šta sam hteo da pitam...

jeste, ali još mi je jasnije da znaš i odgovor... verujem da bi ga bolje i sročio od mene
Dakle, hteo sam pitati, zašto kod nas niko nije preneo suštinu onoga što je Redžepi kazao..a on je važna ličnost na Kosovu..

zato što smo skloni da kad je vani požar, sednemo u kuću i zamadalnimo sva vrata i prozore misleći da će požar, ako ga dovoljno dugo budemo ignorisali, da prođe i nekako nestane
zato što ne shvatamo da je od slobine kapitulacije (nije jaka reč, to jeste vojna kapitulacija) prošla decenija i da neki "šiptar" više nije nekakav terorista u ilegali nego obrazovan, školovan političar iz čijih reči možemo da nađemo čak i neki putikaz za ono što će se dešavati...
kada sam pre godinu i po upoznala tog čoveka, on mi je pričao o stvarima koje su se dešavale par meseci kasnije - dakle, treba ga slupati. mora ga se slušati ako se ima iole dobra namera prema srbima na kosovu....

i tako....
znaš zti to bolje nego ja

...tamo si istinski "đavolji advokat"


nemoj nikom da kažeš
nurudin nurudin 14:05 19.10.2010

bajram redžepi u emisiji slobodno srpski

...A, Ана Радмиловић поново на блогу B92!!!

Дуго Вас није било?

Погледаћу видео касније, само да се јавим...
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:11 19.10.2010

Re: bajram redžepi u emisiji slobodno srpski

nurudin
...A, Ана Радмиловић поново на блогу B92!!!

Дуго Вас није било?

Погледаћу видео касније, само да се јавим...




pogledajte kad budete imali vremena, ja to više onako da skrenem pažnju na to da ima svašta na tom kosovu, ljudi pričaju, a naši mediji dosadni pa prenose samo ono što smo svi čuli nebrojeno mnogo puta, pa kad vidimo "kosovo" menjamo kanal, preskačemo stranice u novinama itd
Spiridon Spiridon 14:22 19.10.2010

Re: bajram redžepi u emisiji slobodno srpski

mnogo puta, pa kad vidimo "kosovo" menjamo kanal, preskačemo stranice u novinama itd


velika istina

bajram redžepi u emisiji slobodno srpski


odlicna emisija


ana_radmilovic ana_radmilovic 14:29 19.10.2010

Re: bajram redžepi u emisiji slobodno srpski

Spiridon



odlicna emisija




da

sledeće nedelje gost ENVER PETROVCI! (sjajan intervju)
one for the road one for the road 15:46 19.10.2010

Re: bajram redžepi u emisiji slobodno srpski

Draga Ana,

Hvala za link i hvala za info za Petrovcija!

Puno pozdrava!

OFTR
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:41 19.10.2010

ma daj...

koga bre to zanima !?
zar ne vidiš da nam je sad tetovirani nindža-bilmez sa ograde u Đenovi glavni problem?
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:57 19.10.2010

Re: ma daj...

vrabac_u_steni
koga bre to zanima !?
zar ne vidiš da nam je sad tetovirani nindža-bilmez sa ograde u Đenovi glavni problem?

tetovirani društveno politički radnik će biti zanimljiv još neko vreme.... a kosovo malo duže, ipak
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:34 19.10.2010

Re: ma daj...

nadam se da je jasno da je u pitanju bila ironija
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:54 19.10.2010

Re: ma daj...

vrabac_u_steni
nadam se da je jasno da je u pitanju bila ironija

naravno da jeste, vrapče, al kad već pomenu tetoviranog nisam mogla da propustim priliku da kažem da je in on drušbeno - politički radnik :)
ljuboten ljuboten 11:09 20.10.2010

Re: ma daj...

ma daj...
koga bre to zanima !?
zar ne vidiš da nam je sad tetovirani nindža-bilmez sa ograde u Đenovi glavni problem?


Evo mog priloga u vidu komentara na kolumnu Jakšića u "Politici", posle njegove posete Prištini, od 17.i18.10.o.g. Mmoderatori su objavili samo prvi deo, kao i današnjeg komentara na sajtu RTS koji moderatori nisu objavili,a u vezi je sa posetom makedonskog predsednika Beogradu, što samo potvrđuje našu političku plitkoumnost.


У „српско време“ новинари из Београда шепурли су се у највећем хотелу „Гранд“ кога је Аркан добио од Милошевића као награду, где је располагао и са фудбалским клубом „Приштина“. А данас, будале се чуде одакле толико Аркановаца у Београду, па стигли да се појаве и у Ђенови. Колико знам Арканова драга својим песмама одржава континуитет духа њеног супруга, или то психолози и социолози не промећују? Но, нека пева, сада је демократија. Но, не треба позивати да говоре или пишу о инцидентима у Београду и Ђенови они који се у то не разумеју. А они су се пробили у првим редовима српскога друштва. Уосталом такви су први увек када дође време да се влада и присваја.Сада је власник хотела „Гранд“ човек који је делио плен за принудним српским руковотством Милошевићеве странке у највећем Комбинату на Балкану за грађевинске материјале „Шар“, од пет фабрика, где је цементара у „Ђенарал Јанковићу“ била централна. Мудри Бериша је отворио канцеларију до саме капије дирекције предузећа, а са друге ... (II deo) је била полициска станица. Но, после треће партиске измене главног руководства преузећа, када је председник Управног одбора постао шеф полиције у Урошевцу, осим што су руководиоци који су кнтролисали улаз и излаз у пет фабрика прво свраћали код Берише да се договоре за радни дан, па тек онда су одлазили у кацералије да реализују договор, навраћали су код Берише на рукољуб и командири полиције.
Бериша је живео у селу високо на Шари па су могли несметано да му навраћају припадници ОВК да им исплати део зарађеног, што су му се после победе добро одужили. Осим што није морао нико од његових да ратује, добио је једну од пет најпрофитабилнијихх фабрика – СИЛКАПОР- за проитзводњу најсваремнијих грађевинских блокова од гас-бетона, као и „Гранд“ хотел.
Толико су Срби „чувари Косова и Метохије“ присвајали да су радници остали без плате, наравно само Албанци, па су морали да чекају у ред испред канцералије генералног директора са некаквим потрдама да им је неко од родбине болестан... (III deo) или преминуо да би добили две-три хиљаде динара уместо зарађене плате.Као да су за ово знали они у Вашингтону, а не и у Београду.
Мене су држали на плаћено осуство, али ме нису плаћали. А ја сваког понедењка навраћао сам да видим какву нову глупост ће направити Срби. Једнога дана приметио сам присутво већег броја полицајаца и у цивилу који су испитивали запослене Албанце са намером да „открију сабодажу“, јер је исцурило уље из корита млина за млевење клинкера, чија вредност је износила 25.000 хиљада марака. Био је петак 13 авгсут 1997. Како сам по решењу имао радно место генералног директора за инвестиције, техничку припрему и контролу, моје инстересовање због чега малтретирају Албанце нису могли да спрече. Прво сам разговаро са јединим часним инжењером Србином, родом из села Пађана код Книна, који се родио после смрти свога оца, чија Осма далматинска бригада је била на путу преме Сутјесци 1943. Послушао ме је да састави стручну комисију која ће утврдити истину зашто је ... (IV deo) уље истекло, јер је млин престао да ради још новембра 1996. А како ми нису дозволили да радим, није извршен технички преглед млина са потребном техичком припrемом за стање мировања. Када сам дошао у понедељак колега Илић ми је дао да прочитам записник у коме је стајало да је уље цурило на једно место и исцурило у току девет месеци.
Како ми није био доступан генерлни дирекотр, отишао сам код његовог заменика Недића који је био и председник СПС странке, а живео је у Приштини у стану од 120 м2. Питао сам га да ли је прочитаа записник који су направили инжињери, а он ми је одговорио: „Јесам, али ја гледам проблем са моје стране као правник. Ја смуњам у албанску саботажу.“ Нимсо се разумели па сам пошао код генералног, где сма у ходнику испред канцеларије затекао раднике Албанце како у реду чекају милостињу. Међу њима је био један радник коме сам био руководиоц, па сам га питао како му је осмогодишњи син. Одговрио ми је да га није могоа да га спаси. Дете је ослепeло...
(V deo) Када сам то чуо ушао сам у фазу тоталног рата. Упао сам у кацеларију генералног и питао га: „Шта радите бре са људима...?!!! Потом сам потражио слободну куцаћу машину. Нашао сам је у канцеларији евидентичара, где су повремно улазизи и излазили полицајци у цивилу да потраже радне картоне људи које они испитују „због саботаже“. Ја сам за то време написао писмо насловљено: „Молим опроштај од мојих пријатеља (именовао сам пријатеље Албанце у пет градова), као и свих Албанца на Косову за зло који им наноси српски режим“. Када сам стигао у Приштину потражио сам Комитет за људска права који је водио Демаћи. Но, он је већ тих дана постао политички саветник ОВК, па ме је примо нови председник. Када је прочитао мој апел, са сузним очима упозорио ме је да ако ово објавим у „Кохи“ биће ми угрожен живот. Одговорио сам му да имам стан у Скопљу где ћу да се склонити. А он ми је узвратио да и тамо нећу бити безебедан.
Ипак сам отишао код Суроија и двојице уредника његовог листа, направили ... (VI deo)су фотографију, питао ме је када идем у Скопље, рекао сaм вечерас, а он је одговорио да ће сутра да објаве мој апел на првој страни листа. Објавили су, српски руководиоци послали су ми отказно решење, а дописници београдских листова, као и лидeр четничке партије у Скопљу, „Радикали“ како су се претстављали, претили су ми и псовали преко телефона.
Јуче смо у Липљану, на 18 км. од Приштине, сaхрaнили мога зета. Скоро сви пинолетни Срби дошли су на сахрану. Уместо некада десет хиљада остало је још једна хиљада. Док се властодршци у Београду и Приштини припремају за разговор, албански и српски народ већ деле заједничке муке. Моја сестра, њена четири сина са снајама и унучади живе боље са кошијама Албанцима који су купили кућу од Србина. А када смо јуче пролазили пратећи почившег према гробљу, сви Албанци који су се нашли на нашем путу паркирали су на ивици пута, угасили моторе, а они који су познавали мога зета изашли су из стојећи ћутке одали пошту преминулом Србину.
p.s. На албанском језику једно Л се чита као Љ, а два л као л: па би „ауто ларје“, било љарје, а Малоку и Луан би се читали и на српском језику писали као Маљоку и Љуан.

Makedonski predsednik u poseti Beogradu. Moj komentar:
Српски БРЕНД!
Као и пуно другог, тако смо глупо запоставили Македонију, иако смо је нашим жртвама, но и нашим улагањима (па и зграда Парлемата у сред Скопља направљена је док је била Вардарска Бановина), обезбедили државност и националну слободу, док остала три дела према међународном Уговору од 1913. не дају јој Грчка, Бугарска и Албанија, па их сада преко Цркве вређамо и понижавамо, да смо принудили Македонице да убрзано узимају бугарско држављанство. Оваква глупост је српски специјалитет. А то нам дође као БРЕНД

ana_radmilovic ana_radmilovic 11:43 20.10.2010

Re: ma daj...

У „српско време“ новинари из Београда шепурли су се у највећем хотелу „Гранд“

do nedavno, pa i u vreme oko proglašenja nezavisnosti su se šepurili, ali nije to tema tvog ozbiljnog komentara. ne znam odakle bih počela, poznate su mi sve te slike i tužno je, ponekad ne smem ni da mislim šta smo napravili. kad se prisetim samo ono malo svinjarija koje sam ja tamo zatekla za jedno kratko vreme - poželim da zaboravim. najiskrenije. naradije bih zaboravila
expolicajac expolicajac 17:14 19.10.2010

Šta reći

Pa dobro gde si ti, baš sam ovih dana hteo da te zovnem.

Sve je jasno, samo trebaju muda za to. Ti koji sada odlučuju o sudbini srpskog naroda bi i da prdnu i da stisnu, a to nikada nije moglo. Ne ljuti se na trenutni vokabular, preko one stvari mi je svega što nam se dešava, pa i takav rečnik.

Biće mira u Mitrovici ako deo srpskih tajkuna bude dobro namiren. Intezivno vode pregovore o tome. Razgovaraju oni više sa šiptarima sada nego sa nama. Mnogi bezbednjaci su u panici od mogućnosti da su uspostavi trajni mir, mesto latentnog nemira. Navikli da marišu pare, pričajući o patnjama srpskog naroda. Ma serem ko grlica, ma ajde ćaaoooo.....
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:31 19.10.2010

Re: Šta reći

expolicajac
Pa dobro gde si ti, baš sam ovih dana hteo da te zovnem.
....

evi ja stvart'la :)

Sve je jasno, samo trebaju muda za to.

ja nikada neću shvatiti zašto se kod nas hrabrost kaže - muda, al ajde nma beze. jeste, slažem se. potrebno je to ...
Biće mira u Mitrovici ako deo srpskih tajkuna bude dobro namiren. Intezivno vode pregovore o tome. Razgovaraju oni više sa šiptarima sada nego sa nama. Mnogi bezbednjaci su u panici od mogućnosti da su uspostavi trajni mir, mesto latentnog nemira.

sve je tačno. a da je tamo više "bezbednjaka" (ima puno grupa, a ne i umišljaju da su bezbednjavi, ponašaju se tako, bahati su ko da im je krcun tata.... a nisu, recimo, nikakvi bezbednjaci) i kriminalaca nego običnog sveta. mislim d aje to več na nivou fenomena.
i da, ne idgovara im stabiulizacija, kome to treba, šta će im glupi, dosadni, mir

ps

baš bolim kad mi se javiš bivši policajče :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 02:04 20.10.2010

Re: Šta reći

a nikada neću shvatiti zašto se kod nas hrabrost kaže - muda

Evo Anči, ni ja...
Moji Knjinjani tvrde da je največa hrabrast prnuti kad se ima proliv...
A ja, šta ću, mislim isto tako, ne samo zbog geografskog determinizma...
ana_radmilovic ana_radmilovic 02:43 20.10.2010

Re: Šta reći

Drago Kovacevic
da je največa hrabrast prnuti kad se ima proliv...
A ja, šta ću, mislim isto tako, ne samo zbog geografskog determinizma...

e to je već slikovito i nekako jasnije
mada, shvatam ja (kad bolje razmislim) i ove koji kažu da je muški biti hrabar. stari je to i lep mit. mož' se nađe u pesmama
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:22 20.10.2010

Re: Šta reći

ana_radmilovic


ja nikada neću shvatiti zašto se kod nas hrabrost kaže - muda, al ajde nma beze.


kažu i englezi balls, španci cojones, francuzi couilles...nije samo naš izum.

a meni je nekako simbolika jasna. i sasvim odgovarajuća.
gospodin_ne gospodin_ne 11:45 20.10.2010

Re: Šta reći

S' obzirom da smo sada ravnopravni ta simbolika je izgubila svaku smisao...
Kako bi se muski osecali kad bi rec hrabrost zamenili zenski jajnici (ovary, ovaire, ovario)!
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:55 20.10.2010

Re: Šta reći

gospodin_ne
S' obzirom da smo sada ravnopravni ta simbolika je izgubila svaku smisao...
Kako bi se muski osecali kad bi rec hrabrost zamenili zenski jajnici (ovary, ovaire, ovario)!

jes' da sam sama inicirala temu, al ne bi valjalo... nek ispadnem antifministkinja dibidus, ali to je tek fuj
G r o f G r o f 19:50 19.10.2010

ej..

Zar samo kod mene video nema ton?
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:32 19.10.2010

Re: ej..

G r o f
Zar samo kod mene video nema ton?

pam ne znam, pokušaj da pojačaš kod sebe na kompu... ili na snimku. sve radi, ja gledala & slušala
G r o f G r o f 23:45 19.10.2010

Re: ej..

neće i neće...
ima li još neko ovakav problem ili komentarišu napamet...
ma nema veze. i tako ne bih iskomentarisao ništa pametno.
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:30 20.10.2010

Re: ej..

G r o f
neće i neće...
ima li još neko ovakav problem ili komentarišu napamet...
ma nema veze. i tako ne bih iskomentarisao ništa pametno.

ma nema veze šta ćeš komentarisati, žao mi je ako te stvar zanima a ne možeš iz nekog razloga da je čuješ.... ne znam kako da pomognem, kompjuterski sma polupismena
nurudin nurudin 11:48 20.10.2010

Ух,

сад ми је лакше кад сам чуо да ни они немају план за предстојећи дијалог...

А, наши, како беше, имају?

Ал' ће сити да се испричају...
Kraja Kraja 15:35 20.10.2010

...ne znam...

...da li grof nije cuo ton ili "ton", sve se lepo cuje na snimku, ali...

...mi matoriji pamtimo to kosovo u raznim konfiguracijama i konotacijama, pamtimo nimanije, deve, bali kombatar, bezanije iz albanije na kosovo, kapetana lesija, martinovica, vlasija, titove slike na rogovima volova, hiljade rodjenih a neprijavljenih albanaca....

...1981.g. radio sam na prijemu mlade vojske u novom sadu, sa kosova je stiglo toliko albanaca (nepozvanih) da u jednom trenutku vojska nije znala sta se dogadja, buduci da su pre toga masovno bojkotovali vojnu obavezu...onda je slika pocela da se sklapa, falsifikovana dokumenta, nepostojeci ljudi, 18-godisnjaci koji su imali po 30 godina...pre nego pocnete da protestujete, pogledajte godinu....

...u pravu si ti ana (i spira sa komentarom) problem kosova je presao sve granice strpljenja i paznje jednog prosecnog jugoslovena ('54. godiste)...od konzumiranih 56 godina, 40 godina slusam o "problemu" kosova i kosovara u svim mogucim oblicima...citave generacije dece politicara su se odskolovale u inostranstvu i vratile da "resavaju" taj problem, hiljade njih se bezobrazno obogatilo na istom...

...elem, bajram redzepi izgovara jedan "bezbojni" text, koji nekome mozda prija, nekome ne, neko ga vidi kao pruzanje prijateljske ruke posle svega, nekome to zvuci kao pocetak "novog suzivota" preostalih 14 srba na kosovu sa albancima....

...nesto mislim, ko to prati "mojih" 40 godina, nista ga vise "ne zapali" u tom kontextu...

...hvala ana na beskrajnoj energiji koju ulazes u osvetljavanju juga srbije...ex srbije...
mariopan mariopan 16:05 20.10.2010

Re: ...ne znam...

...nesto mislim, ko to prati "mojih" 40 godina, nista ga vise "ne zapali" u tom kontextu...

Baš tako Krajo.

...hvala ana na beskrajnoj energiji koju ulazes u osvetljavanju juga srbije...ex srbije...

Hvala i od mene
G r o f G r o f 16:29 20.10.2010

Re: ...ne znam...

da li grof nije cuo ton ili "ton"


Sada ga čujem!!!!
Slažem se sa Krajom. Prilično očekivano i bledo.
Možda je nakon godina i godina bombastičnosi, najbombastičnija vesta sa kosova da je nešto nezanimljivo.
Na žalost neko se iz petnih žila upinje da tamo bude zanimljivo.
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:21 20.10.2010

Re: ...ne znam...

Kraja
...

...1981.g. radio sam na prijemu mlade vojske u novom sadu, sa kosova je stiglo toliko albanaca (nepozvanih) da u jednom trenutku vojska nije znala sta se dogadja, buduci da su pre toga masovno bojkotovali vojnu obavezu...onda je slika pocela da se sklapa, falsifikovana dokumenta, nepostojeci ljudi, 18-godisnjaci koji su imali po 30 godina...pre nego pocnete da protestujete, pogledajte godinu....

..


e ovo je čist markes. eto, zbog takvih "nadnaravnih pojava" mene i dalje nešto drži to kosovo... tamo, recimo, i dalje ne postoji popis. nije li to, pto bi reko basara, famozno?
dakle, ne drutveno - politički rad, trista čuda na kosovu i oko kosova me još uvek drže zainteresovanom za temu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana