Društvo| Satira| Zabava

Sjaši Biljana, da uzjaši Jelena

Predrag Azdejković RSS / 20.10.2010. u 21:07
11879.jpg

Jedna mala ptičica žute boje, sva pokisla, mi je danas sletela na rame i samnom podelila najnovije tračeve. Kaže meni ta ptičica da će niko drugo no Jelena Karleuša 9. novembra da bude VIP gošća na stajanju Žena u crnom za Međunarodni dan borbe protiv fašizma i da drži najveći transparent, što je velika čast. Kažem ja ptičici, nemoj da sereš. Kao što popovi imaju direktnu vezu sa bogom, tako i mi gejevi imaju direktnu vezu sa svojim gej ikonama. Uspostavim ja vezu sa Jecom i ona mi potvrdi ovu šokantnu vest.

- Jeste srce, jeste. Od kad sam napisala onu kolumnu en-dži-ou sektor Srbije me prosto oboužava.

- Ali kako Jeco, kako?! Nazivali su te kurvom bez mozga, plastičnom dropljom, šund trandžom...

- Pa srce moje, došlo je i njima iz dupeta u glavu. Sad i oni znaju ko je the Diva sa velikim D.

- Dobro Jeco, dobro, ali nemoj da zaboraviš nas koji smo te od samog početka voleli i verovali u tebe.

- Naravno da neću. Naša ljubav je jača od naše ljubavi prema Chanelu i Louis Vuittonu.

Prekinuli smo vezu, a ja sam još uvek bio u čudu. Ja bre pišem ove blogove trista godina i ništa. A ona jednom kolumnom vidi šta uradi.

Ona žuta ptičica mi je takođe rekla da Jeca za vikend pije kafu sa Natašom Kandić i da će postati počasna članica Koalicije za Rekom, a 16. novembra za Dan tolerancije održaće mini koncert u Centru za kulturnu dekontaminaciju. Ko zna šta li sprema za Dan ljudskih prava 10. decembar.

 11880.jpg

Imao sam problema da u sve to poverujem, ali kad sam otvorio sajtove žute boje, na njima Karleuša u prvom redu na tribini LDP, zdravi se sa Čedom Jovanovićem. To je meni bilo malo sumnjivo, te sam stavio svoje X-ray naočare i dobro sam prostudirao slike. I znate šta sam video. Karleuša će biti LDP kandidatkinja za gradonačelnicu Beograda. Ja kad vam kažem. Oterali su Biljanu Srbljanović, a doveli Jelenu Karleušu. Pokušao sam da uspostavim vezu sa Biljanom, ali nešto ovih dana slaba veza sa Azerbejdžanom.

Evo da saznate nešto i iz prve ruke. U petak u Peščaniku gostuje Jelena Karleuša.

I na kraju je red da postavim pitanje koje je svima na pameti. Kad će Karleuša da počne da piše za B92 blog?

Predrag Azdejković
www.azdejkovic.com

Pošto su mi Facebook zlikovci ponovo izbrisali profil, ko želi, može da me doda:

Predrag Azdejković
100001666574490.326.286390527.png
Create Your Badge

Atačmenti



Komentari (105)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 21:15 20.10.2010

Da crno bude crno

abraham_linkoln abraham_linkoln 23:32 20.10.2010

nada umire ...

nadam se samo da, inače sve malobrojniji, zastupnici politike ldp-a
na ovom blogu sad neće početi priče tipa: tribina je javna, može svako da dođe,
srbija mora da se menja, nema kompromisa sa suštinom... i tsl...
pošto su, koliko znam, prvi redovi uvek rezervisani za zvanice:

AlexDunja AlexDunja 21:20 20.10.2010

:)

saću se logujem.
i zovem te:)))

ps.
basara je prvi počeo.
qq, kad su i njega počeli da slušaju:)))
sentinel26 sentinel26 14:46 21.10.2010

Re: :)

AlexDunja
saću se logujem.
i zovem te:)))
ps.
basara je prvi počeo.
qq, kad su i njega počeli da slušaju:)))


Da li je važnije ko govori od toga šta govori ?

Dokle će lične diskvalifikacije da traju .. ?

Jelena Karleuša :

„U Srbiji normalno da se nacionalnim herojem nazove svaki koji je pobio više od 100 ljudi druge veroispovesti, ali nije normalno da gradom šetaju oni koji zagovaraju ljubav, mir, slobodu i toleranciju.”

„Dokle će milioni Srba da puštaju šaku govana da od nas prave divljake i budale?”

„Homofobija na snazi, sutra ćemo se i toga sećati kao naše neandertalske prošlosti”.


Šta u ovoj njenoj izjavi nije na mjestu ?
AlexDunja AlexDunja 14:56 21.10.2010

Re: :)

Šta u ovoj njenoj izjavi nije na mjestu ?


ta njena izjava je, naravno, na mestu.

ali, izvinite, mr.sent,
za mene je i pitanje integriteta
onoga koji govori važno.

po toj vašoj logici,
većina političara bi bila sasvim prihvatljiva,
i ostalih javnih ličnosti.

ono što j.k. radi
i način na koji publikuje svoje uratke
kod mene izaziva samo prezir,
i eventualno podsmeh,
i to naravno u prolazu jer
nemam vremena da o tome razmišljam
duže od par sekundi, kad naletim na to...

to ovoj izjavi oduzima na važnosti.
bar kad sam ja u pitanju.

edit:
i da ne ostanem dužna...
basara mi je jedno vreme
oko fame o biciklistima i malo kasnije
bio omiljeni pisac...
nisam mogla da dočekam njegove knjige.

alli izuzetno je netalentovan političar...
pa kao da je to uticalo i na
njegov nesporni književni talenat.

u poslednje vreme je
sve beznačajnije to što radi.
eto.
što bi rekao moj prijatelj:
nije ispunio obećanje.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:10 21.10.2010

Re: :)

Šta u ovoj njenoj izjavi nije na mjestu ?

i radovan karadžić je uvek bio za mir
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:33 21.10.2010

Re: :)

ali, izvinite, mr.sent,
za mene je i pitanje integriteta
onoga koji govori važno.


Jelena Karleuša ima više integriteta nego cela NVO scena Srbije zajedno.
AlexDunja AlexDunja 15:38 21.10.2010

Re: :)

Jelena Karleuša ima više integriteta nego cela NVO scena Srbije zajedno.

nisam baš sigurna šta pod integritetom
podrazumevaš, ali šta god da je
ne slažem se.



tvoje nezadovoljstvo srpskom nvo scenom
mi je potpuno razumljivo, i verujem opravdano
ali ovo je teško preterivanje.
sentinel26 sentinel26 17:28 21.10.2010

Re: :)

AlexDunja
Šta u ovoj njenoj izjavi nije na mjestu ?

ta njena izjava je, naravno, na mestu.
ali, izvinite, mr.sent,
za mene je i pitanje integriteta
onoga koji govori važno.


Iako je i krivično pravo jedna od struka kojom sam se dugo bavio, nijesam primjetio da se Jelena Karleuša ogriješila o zakone Srbije ...

O kakvom crnom integritetu ti govoriš ?

Ako ga ona nema onda ga nemaju ni najmanje 200 od onih 250 poslanika, ni 20 ministara na čelu sa premijerom zakićenim Krkobacišem i Palmolikim ljubiteljem Betovena...

Obzirom da su njezine izjave podigle veću buru no sve NVO u Srbiji, može se zaključiti da ona ima i te kakav integritet !

To što će srpski nacoši da pljuju prema imenovanoj nije minus nego veliki plus za nju...

I u vašoj izjavi o Basari je promaja, bivši političar koji počne da govori svojem nacionu istinu, prestaje da bude poltičar uopšte (ni dobar ni loš )...

AlexDunja AlexDunja 20:29 21.10.2010

Re: :)

Ako ga ona nema onda ga nemaju ni najmanje 200 od onih 250 poslanika, ni 20 ministara na čelu sa premijerom zakićenim Krkobacišem i Palmolikim ljubiteljem Betovena...

pa naravno da ga nemaju.
Obzirom da su njezine izjave podugle veću buru no sve NVO u Srbiji, može se zaključiti da ona ima i te kakav integritet !

ne. to samo znači da ona ume
da napravi publicitet.
ovako ili onako. na veoma ružan način,
vulgaran čak. to što je vulgarnost ovde na ceni
i jeste jedanod najvećih problema na ovim prostorima...

i ne bih da vas ometam,
uživajte vi svim čulima u jk...
a moje komentare obiđite, promaja
je jedan od najvećih srpskih neprijatelja.
pai crnogorskih, pretpostavljam.
angie01 angie01 20:42 21.10.2010

Re: :)

Jelena Karleuša ima više integriteta nego cela NVO scena Srbije zajedno.


gde ga samo krije?
sentinel26 sentinel26 21:33 21.10.2010

Re: :)

AlexDunja
Ako ga ona nema onda ga nemaju ni najmanje 200 od onih 250 poslanika, ni 20 ministara na čelu sa premijerom zakićenim Krkobacišem i Palmolikim ljubiteljem Betovena...

pa naravno da ga nemaju.
Obzirom da su njezine izjave podugle veću buru no sve NVO u Srbiji, može se zaključiti da ona ima i te kakav integritet !

ne. to samo znači da ona ume
da napravi publicitet.
ovako ili onako. na veoma ružan način,
vulgaran čak
. to što je vulgarnost ovde na ceni
i jeste jedanod najvećih problema na ovim prostorima...

i ne bih da vas ometam,
uživajte vi svim čulima u jk...
a moje komentare obiđite, promaja
je jedan od najvećih srpskih neprijatelja.
pai crnogorskih, pretpostavljam.


Za jednu vulgarnu rečenicu jedan policajac je uzdignut na pijedestal herojstva, javno predstavljen voljenom narodu, pohvaljen i nagradjen od strane ministra policije i zamjenika v.d. premijera ...

Šta je kome Basara obećao ne znam, meni nije ništa, od njega nijesam ništa konkretno očekivao ... Čitam često njegove tekstove u "DanaS"-u ...

Vaše komentare ću obilaziti samo ako tako ja odlučim, nijeste ni vi moje obišli ...

Za ponudu u "uživanju svim čulima u JK" ne mogu da se adekvatno zahvalim, ne zato što po godinama može da mi bude unuka nego što nijesam "uživao" ni u njezinim riječima, koje bih rado i javno potpisao, jer su istinite ...

Zbog govora istine (citata iz državne arhive ) ja sam na ovom blogu (B92 ) kažnjavan u više navrata i ne sjećam se da ste se oglašavali ...

AlexDunja AlexDunja 21:56 21.10.2010

Re: :)

Vaše komentare ću obilaziti samo ako tako ja odlučim, nijeste ni vi moje obišli ...

ma ok.
ja vaše hoću. ubuduće.
kamichak92 kamichak92 06:57 22.10.2010

Re: :)

AlexDunja

ono što j.k. radi
i način na koji publikuje svoje uratke
kod mene izaziva samo prezir,
i eventualno podsmeh,


knut hamsun je poslao svog nobela gebelsu.
uvek sam se pitala sto ga ovde slabo citaju, ali sad kapiram da je to zbog njegove nepodnosljive politicke persone.
rankot rankot 11:23 22.10.2010

Re: :)

Izvini, šta je to integritet? Jel to ona osobina koja nekome daje prednost u razgovoru kad se ispostavi da ono što priča ne pije vodu?

I te kako je važno ŠTA NEKO GOVORI, jer su ljudi bića koja se mogu menjati, nemojte to zaboraviti. Svako ima pravo da promeni mišljenje, kao i da ga zadrži. Ali, u tome i jeste razlika između onih koji imaju "integritet" i onih koji ga nemaju: celovita ličnost će UVEK prihvatiti istinu i promeniti se, jer je u tome neće sputavati kompleksi. Dosledna u svojim stavovima, čak i kad činjenice pokažu suprotno, može biti samo iskompleksirana, pokvarena ili osoba koja iz zastupanja tog stava izvlači neku korist.

Po meni, ova njena izjava ima vrednost makar zato što je jedna od retkih sa "estrade" koja se uopšte usudila da govori na tu temu. Njen rečnik? Odličan je. Jebiga.
predatortz predatortz 12:02 22.10.2010

Re: :)

alli izuzetno je netalentovan političar...
pa kao da je to uticalo i na
njegov nesporni književni talenat.


Ta pijandura je slika postpetooktobarske Srbije. Nešto grozno smo zamenili nečim nekvalitetnim!
Filip2412 Filip2412 20:15 22.10.2010

Re: :)

Za jednu vulgarnu rečenicu jedan policajac je uzdignut na pijedestal herojstva, javno predstavljen voljenom narodu, pohvaljen i nagradjen od strane ministra policije i zamjenika v.d. premijera ...
off topic.... u svakoj zapadnoj zemlji u takvoj situaciji nekoliko policajaca bi sutiralo tog lika dok lezi na zemlji.
Zato mislim da je krajnje neprimereno zamerati coveku zato sto je psovao ili sto se ovako ili onako izrazio... zaboga reko MOJ Beograd... ponizio provinciju, mislim ajde... zabole me za BG i nisam iz BG ali uopste ne mislim da se lose izrazio.

Niti je bitno ko je odakle nego ko lomi a ko cuva. Meni je cela Srbija moja i mada sam u BG proveo 10 dana u zivotu nemam problema da kazem MOJ Beograd.

osim toga, akcija je to, adrenalin radi.... mislim da je policajac postupio najbolje sto moze, bolje od toga jednostavno ne moze
Spiridon Spiridon 21:44 20.10.2010

..

Evo da saznate nešto i iz prve ruke. U petak u Peščaniku gostuje Jelena Karleuša.


daj bre Pedja znas da mi iz dijaspore "malo kasnimo" mojne da nas farbas

iskreno nisam siguran da li bi to trebalo da bude dobra ili losa vest

u sustini ako Karleusa (iz bilo kojih razloga) izabere ovu stranu, zombi bi trebalo da se zamisli. Veliki je to atak na njegov zakrzljali mozak. Karla (kako bih mogao sada da je nazovem) ima veoma izrazen instinkt za prezivljavanjem i ume na vreme da izabere pobednicku stranu.

eh kada bi bilo vise ovakvih blogova koji teraju na razmisljanje ... blud ...
NNN NNN 21:47 20.10.2010

Re: ..

da li bi to trebalo da bude dobra ili losa vest
Nije bitno da li je dobra ili loša, bitno je da je vest
Spiridon Spiridon 21:52 20.10.2010

Re: ..

NNN
da li bi to trebalo da bude dobra ili losa vest
Nije bitno da li je dobra ili loša, bitno je da je vest


iskreno se nadam da nemas takav stav i prema zenama
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:17 20.10.2010

Re: ..

ima veoma izrazen instinkt za prezivljavanjem i ume na vreme da izabere pobednicku stranu.


pa, ja ne vidim promenu strane kod JK... ona istu priču priča od 2000.
AlexDunja AlexDunja 22:21 20.10.2010

Re: ..


pa, ja ne vidim promenu strane kod JK... ona istu priču priča od 2000.

potpuno tačno.
i meni izgleda da neko drugi menja staranu,
angie01 angie01 22:22 20.10.2010

Re: ..

pa, ja ne vidim promenu strane kod JK... ona istu priču priča od 2000.


daaaaa?

je l se od 2000-te rachuna?

prvo krimosi, pa spozorusha karici, pa sad crvenkapica toshic!
Spiridon Spiridon 22:26 20.10.2010

Re: ..

i meni izgleda da neko drugi menja staranu,


to mi je proslo kroz glavu ali nisam zeleo ozbiljnije da se pozabavim tematikom

priznajem
angie01 angie01 22:27 20.10.2010

Re: ..

ali nisam zeleo ozbiljnije da se pozabavim tematikom


pa ovo je vec preozbiljno-s obzirom na tematiku!
Spiridon Spiridon 22:32 20.10.2010

Re: ..

angie01
ali nisam zeleo ozbiljnije da se pozabavim tematikom


pa ovo je vec preozbiljno-s obzirom na tematiku!


Da li ce Jelena Karleusa biti adekvatna zamena za Mirka Đorđevića, videce te u sledecoj epizodi ...
angie01 angie01 22:33 20.10.2010

Re: ..

videce te u sledecoj epizodi ...


ne mogu da dochekam!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:34 20.10.2010

Re: ..

je l se od 2000-te rachuna?


Ja se ne sećam šta je pričala pre 2000. godine, ali je tada prvi put javno podržala LGBT populaciju... pa zato računam.

Mada, 2000. je imala 22 godine, što mu i dalje dođe derište.
angie01 angie01 22:38 20.10.2010

Re: ..

ali je tada prvi put javno podržala LGBT populaciju... pa zato računam.


pa sad, jbga-ako je to dovoljno, onda izvini!

svako ko u kamere kaze- e ja podrzavam gejeve, bash su slatki, shta im fali-bez obzira iz koje spsecifichne tezine to izgovori, je atomatski super!
Spiridon Spiridon 22:45 20.10.2010

Re: ..

svako ko u kamere kaze- e ja podrzavam gejeve, bash su slatki, shta im fali-bez obzira iz koje spsecifichne tezine to izgovori, je atomatski super!


mojne da si homofobicna
AlexDunja AlexDunja 22:46 20.10.2010

Re: ..

Da li ce Jelena Karleusa biti adekvatna zamena za Mirka Đorđevića, videce te u sledecoj epizodi ...

nemoj pogrešno da me shvatiš,
da li će biti opravdanja za bilo kog sagovornika posle,
i da li će peščanik postojati?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:47 20.10.2010

Re: ..

svako ko u kamere kaze- e ja podrzavam gejeve, bash su slatki, shta im fali-bez obzira iz koje spsecifichne tezine to izgovori, je atomatski super!


Moraćeš da mi objasniš Karleušinu specifičnu težinu.
Spiridon Spiridon 22:51 20.10.2010

Re: ..

da li će biti opravdanja za bilo kog sagovornika posle,



mislim da se ovo vise nece pojavljivati kao pitanje u dvadesetprvom veku

kad je Pedja mogao da se pojavi kod sumnjivog Ivana Ivanovica sa Gocom Trzan, a Eva Ras u farmi, sta treba ocekivati. Palmu na koncertu Lu Rida???

ps. ja na zalost razmisljam kao i ti
angie01 angie01 22:52 20.10.2010

Re: ..

Moraćeš da mi objasniš Karleušinu specifičnu težinu.


ko to moze da objasni?!
AlexDunja AlexDunja 22:58 20.10.2010

Re: ..

kad je Pedja mogao da se pojavi kod sumnjivog Ivana Ivanovica sa Gocom Trzan, a Eva Ras u farmi, sta treba ocekivati. Palmu na koncertu Lu Rida???


ja sa pedjom, evom i palmom nemam problem.

sa peščanikom trenutno imam, mada doskora nisam:)))

spi, ovo je kraj.
maksa83 maksa83 23:00 20.10.2010

Re: ..

sta treba ocekivati. Palmu na koncertu Lu Rida???

Ja se pre nekako ložim da sretnem Vjericu Radetu na Darkvudima.

(Ne mora da đipa u fan pitu uz "On Poskakuje Mlad" (mada bi bila fora), može i da se setno njiše negde u zadnjim redovima na Kolotečinu)
AlexDunja AlexDunja 23:04 20.10.2010

Re: ..

Ja se pre nekako ložim da sretnem Vjericu Radetu na Darkvudima.

idi:))
moram da krenem po domaćim koncertima
Spiridon Spiridon 23:05 20.10.2010

Re: ..

spi, ovo je kraj.


brodolomnik se budi i vidi pleme ratnika sa uperenim kopljima spremni da ga masakriraju
pokriva lice rukama i kaze: Boze, zar posle svega ... da se sjebem ovako.
bozanski glas sa neba: nisi se sjebao! Proceni ko im je vodja, udari ga pesnicom i otmi mu koplje!
brodolomnik stupa u akciju, napada poglavicu strahovitim udarcem u bradu i uzima mu koplje
bozanski glas sa neba: E sad si se sjebao!
AlexDunja AlexDunja 23:09 20.10.2010

Re: ..

E sad si se sjebao!

da:))
zapravo
kraja nema.
Spiridon Spiridon 23:11 20.10.2010

Re: ..

AlexDunja
E sad si se sjebao!

da:))
zapravo
kraja nema.


ustvari ima ali ne kada ga ti ocekujes
AlexDunja AlexDunja 23:14 20.10.2010

Re: ..


ustvari ima ali ne kada ga ti ocekujes

houpfuli:)))
ivankagrump ivankagrump 23:27 20.10.2010

Re: ..

angie01

svako ko u kamere kaze- e ja podrzavam gejeve, bash su slatki, shta im fali-bez obzira iz koje spsecifichne tezine to izgovori, je atomatski super!


Pa zapravo, jeste... zato sto je mejnstrim. Pescanik nije mejnstrim, i to sto oni rade je "preaching to the choir". Efekat nikakav. Jedino ako cela ta prica o LGBT pravima udje u mejnstrim ima neke sanse da ova homofobicna vecina malo stavi prst na celo.

P.S. Ne znam da li si procitala tu njenu kolumnu, zapravo je... prilicno vispreno napisana
joseywales joseywales 23:29 20.10.2010

Re: ..

može i da se setno njiše negde u zadnjim redovima na Kolotečinu







ecce-florian ecce-florian 23:37 20.10.2010

Re: ..


@AD
da li će biti opravdanja za bilo kog sagovornika posle,
i da li će peščanik postojati?
)




[url=http://www.youtube.com/watch?v=sUcAD7BERS8]Nebitno


(Copywrite BS)[/url]
AlexDunja AlexDunja 23:41 20.10.2010

Re: ..

[url=http://www.youtube.com/watch?v=sUcAD7BERS8]Nebitno


(Copywrite BS)[/url]

mallo je nejasno,
kad ubacim u brauzer
nešto mi nudi...
aj ispravi, pliz
ivana23 ivana23 23:47 20.10.2010

Re: ..

AD,okacio je ovo

ecce-florian ecce-florian 23:49 20.10.2010

Re: ..

Ivana je bila brža
Nebitno
(Copywrite BS)
Filip2412 Filip2412 00:01 21.10.2010

Re: ..

kad je Pedja mogao da se pojavi kod sumnjivog Ivana Ivanovica sa Gocom Trzan, a Eva Ras u farmi, sta treba ocekivati. Palmu na koncertu Lu Rida???
bice skoro propas sveta...

ali ne, nece palma na Lu Rida, ko sto rekose gore "neko drugi menja stranu..."
AlexDunja AlexDunja 00:30 21.10.2010

Re: ..

Nebitno

i mislila sam da je moja geška
tj. mog brauzera:)))
Goran Vučković Goran Vučković 02:19 21.10.2010

Re: ..


nemoj pogrešno da me shvatiš,
da li će biti opravdanja za bilo kog sagovornika posle,
i da li će peščanik postojati?

Ako ne bude i pevala na gostovanju, mislim da će Peščanik preteći
angie01 angie01 15:02 21.10.2010

Re: ..

Pa zapravo, jeste... zato sto je mejnstrim.


kapiram te i josh bih se slozila-da nije sve deo fejka zvanog JK-kao i kolumna, uostalom!

zena bre izbachena i nekolicene srednje uzaludnih u kojima je najvishe pohadjala velike odmore- a sad je kao, lucidno pismena, pa snimi kako govori, pa prevedi, kako bi tek pisala.

e,ne mogu da verujem-toliko smo pali, ono dvaipo novinara neshto smisleno, pa josh pismeno sroche-da je ovo , kvazi pisanje sa jasnim marketishkim radom izazvalo toliko odushevljenje!
tyson tyson 15:55 21.10.2010

Re: ..

prvo krimosi, pa spozorusha karici, pa sad crvenkapica toshic!

ljubomorna si...



angie01 angie01 20:39 21.10.2010

Re: ..

ljubomorna si...


shta-vidi se?
Bili Piton Bili Piton 23:25 21.10.2010

Re: ..

ivankagrump


P.S. Ne znam da li si procitala tu njenu kolumnu, zapravo je... prilicno vispreno napisana


Prva jeste, slažem se....druga je slabija.

Prva je dobra zato što je na jednom dahu, pregnantna, direktna i - koliko ja mogu da procenim kao neko ko baš i nema običaj da naseda na te vrste štosova - neusiljena i nekalkulantska.

Ne treba da se zaboravi na to da ona ovime lako rizikuje da otudji deo svoje publike, što je više nego vidljivo iz komentara čitalaca koji su mahom konsternirani. To možda neće biti njen veliki deo, ali, što bi ga se odricala tek tako, nekim izjavama u novinama a da je niko ništa nije ni pitao? Očigledno joj je bilo bitnije da se izjasni na tu temu i ljudima koji je čitaju pošalje nedvosmislenu poruku i to ne iz self-promotivnih pobuda (and all that she did, quite strikingly so in fact).

Ono što je meni fascinantno je to da je ona skapirala o čemu se radi, a da mnogi intelektualci (ili oni koji se tako osećaju) to nisu u stanju.
angie01 angie01 22:19 20.10.2010

krljeusha!

mariopan mariopan 22:41 20.10.2010

Re: krljeusha!

Sad i oni znaju ko je the Diva sa velikim D.

Dupetom?

za blog
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:46 20.10.2010

Re: krljeusha!

Dudama
bob21201 bob21201 08:04 21.10.2010

Re: krljeusha!

angie01


hahahahahahhahahhahahahahahahahahahahahahahahaahhhahahaah tihi ubica hahahahahahahaha
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:19 20.10.2010

nepromisljeno

ali kad sam otvorio sajtove žute boje, na njima Karleuša u prvom redu na tribini LDP, zdravi se sa Čedom Jovanovićem.
Evo da saznate nešto i iz prve ruke. U petak u Peščaniku gostuje Jelena Karleuša.


A nije se pitala sta ce Dusan Maljkovic na ovo da kaze. Sta ce Maljki sad bez Dive.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:35 20.10.2010

Re: nepromisljeno

Maljković joj to nikada neće oprostiti
Filip2412 Filip2412 00:11 21.10.2010

...

održaće mini koncert u Centru za kulturnu dekontaminaciju
pa gde bas tamo...

salu na stranu, osim necijih dela, bitni su i motivi inace ne izalazi na dobro...


Sad i oni znaju ko je the Diva sa velikim D.



Unfuckable Unfuckable 08:11 21.10.2010

hm...

I na kraju je red da postavim pitanje koje je svima na pameti. Kad će Karleuša da počne da piše za B92 blog?

U svetlu najnovijih fantastičnih promena nekako mi se javlja da će se pre dogoditi da se registracijom na blog JK dobija pravo pristupa blogu B92.
Spiridon Spiridon 09:41 21.10.2010

Re: hm...

Unfuckable
I na kraju je red da postavim pitanje koje je svima na pameti. Kad će Karleuša da počne da piše za B92 blog?

U svetlu najnovijih fantastičnih promena nekako mi se javlja da će se pre dogoditi da se registracijom na blog JK dobija pravo pristupa blogu B92.


cisto me zanima ko bi prvi poceo da joj se uvlaci u dupe?

Ja bih sigurno ali ne prvi.
alselone alselone 10:01 21.10.2010

Re: hm...

Spiridon

cisto me zanima ko bi prvi poceo da joj se uvlaci u dupe?
Ja bih sigurno ali ne prvi.



Bilji ce da lupa promaja po crevcima...
Spiridon Spiridon 10:10 21.10.2010

Re: hm...

Bilji ce da lupa promaja po crevcima...


Assholone =)
alselone alselone 10:25 21.10.2010

Re: hm...

Spiridon



Ko ce te izvuci za pertle?
Spiridon Spiridon 10:32 21.10.2010

Re: hm...

alselone
Spiridon



Ko ce te izvuci za pertle?


pa iskoristicu onaj kanap kojim su ti kao malom kačili krmenadle oko vrata da bi se kučići igrali sa tobom


ps. ovaj je zaista iz osnovne =)))

Assholone =)
moderator05 moderator05 11:01 21.10.2010

Molba

Spiridona i alselonea molim da ovu prepisku ne nastavljaju na blogu.
Imate privatne poruke, ne zamarajte ostale svojim međusobnim animozitetima.

Hvala
koksy koksy 14:33 21.10.2010

Re: hm...

U svetlu najnovijih fantastičnih promena nekako mi se javlja da će se pre dogoditi da se registracijom na blog JK dobija pravo pristupa blogu B92.

Meni se javlja da su 2Cece i Pera L. dobili jedno jako pojačanje. Ako ništa drugo, a ono bar za prsa ispred konkurencije.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:09 21.10.2010

Re: hm...

jedni imaju jednu cecu, ovi drugi imaju dve cece i jedni jecu
ivankagrump ivankagrump 15:44 21.10.2010

Re: hm...

Ja bih sigurno ali ne prvi.


Sloppy seconds
ecce-florian ecce-florian 16:27 21.10.2010

Re: hm...

cisto me zanima ko bi prvi poceo da joj se uvlaci u dupe?

Ja bih sigurno ali ne prvi.


Koji prevrtljivac!
A B S?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:09 21.10.2010

Re: hm...

koksy
Meni se javlja da su 2Cece i Pera L. dobili jedno jako pojačanje


Nije fer od tebe Koksy sto uporedjujes JK sa Perom. Ona je neuporedivo pristojnija od njega. Kad se iz Perinog piskaranja izbace uvrede, pljuvacina i vulgarnosti, ne ostane nista - kod ovog njenog teksta uopste nije tako... Dalje, ona mi deluje kao vrlo iskrena i istinoljubiva osoba - ne mogu da verujem da bi sirila kojekakve lazi i izmisljotine ...

ps. ako im se JK pridruzi bice to dizanje nivoa drugosrbijanskih medija ... skoro pa do nivoa Kurira
koksy koksy 11:29 22.10.2010

Re: hm...

Nije fer od tebe Koksy sto uporedjujes JK sa Perom. Ona je neuporedivo pristojnija od njega. Kad se iz Perinog piskaranja izbace uvrede, pljuvacina i vulgarnosti, ne ostane nista - kod ovog njenog teksta uopste nije tako... Dalje, ona mi deluje kao vrlo iskrena i istinoljubiva osoba - ne mogu da verujem da bi sirila kojekakve lazi i izmisljotine ...

ps. ako im se JK pridruzi bice to dizanje nivoa drugosrbijanskih medija ... skoro pa do nivoa Kurira


Ja se manje-više slažem. Ostaje sporno ovo oko njenog pisanje.
Ja, naime, stavljam ruku u vatru da se ona samo potpisala.
Uzgred, očekujem da će vrlo skoro da se javi i Dara-Bubamara sa jednom kolumnom na velike teme.
sesili sesili 12:42 21.10.2010

Profil

ti je kul! Karleušu NE MOGU da komentarišem iz zdravstvenih razloga. Ono sa Čedom mislim da je montewža. Blog ti je super.
Jelena Gall Jelena Gall 12:53 21.10.2010

Re: Profil

Ono sa Čedom mislim da je montewža.

svet

a ako je taj link bljak, onda moze da se vidi galerija na sajtu ldp.
tyson tyson 15:56 21.10.2010

Re: Profil

Ono sa Čedom mislim da je montewža.

state of denial



sonja.m sonja.m 13:10 21.10.2010

fotka

Uplasila sam se od tvoje slike na profilu fb.
Kad promenis fotku pitam te da mi budes prijatelj
jacHa. jacHa. 14:39 21.10.2010

preporuka

uf, bre, težak je ovaj život. ali nek se i crni đavo bori za ljudska prava, treba ga podržati.
pozzz
sesili sesili 15:06 21.10.2010

Šta da kažem,

sem ono izlizano: slika govori više od hiljadu reči! Povlačim komentar o montaži, ali ne i mišljenje o JK. Mislim da ti je slika na prodilu veoooma originalna.
Goran Vučković Goran Vučković 15:33 21.10.2010

Druga JK

Meni se čini da prihvatanje ili neprihvatanje Druge JK od strane Druge Srbije nije previsoko na agendi Druge JK.

Sa druge strane, mislim da su njene poslednje dve kolumne nešto što je sjajna vest i za LGBT i ateističku populaciju u Srbiji i da imaju, ako ne trajan efekat, onda značajno veću penetraciju (namerno odabrana reč ) u narodu nego da je u pitanju bila bilo koja pojedinačna akcija bilo koje od organizacija gore.

Sve u svemu, mislim da ni LDP ni Peščanik ni mi koji ovde komentarišemo nemamo šta posebno da damo Drugoj JK - a da to ona već nema, ili da joj išta znači (ok, izuzimam Peđinu naklonost ). Ali joj možda ponešto sitno, ipak, dugujemo. Bar ja to tako osećam. Otuda možda i gostovanje u Peščaniku.

Nek nam je živa i zdrava Druga JK i samo nek nastavi u ovom novom stilu (sve je u redu dok ne moram da slušam njenu muziku )
Jelena Gall Jelena Gall 16:13 21.10.2010

Re: Druga JK

Otuda možda i gostovanje u Peščaniku.

peđice, provokatoru, šta im radiš...

peščanik, naslovna, gore desno, najava sutrašnje emisije
buba_truba buba_truba 16:29 21.10.2010

Re: Druga JK

Jelena Gall
peđice, provokatoru, šta im radiš...

Ih, pa nije rekao da je to sutra:
Peđa
Evo da saznate nešto i iz prve ruke. U petak u Peščaniku gostuje Jelena Karleuša.

Petaka kol'ko 'oćeš!
Goran Vučković Goran Vučković 16:32 21.10.2010

Re: Druga JK

peđice, provokatoru, šta im radiš...

Iskreno, ja sam guglao malo i video da se negde pominje JK u Peščaniku (još ovaj thread sa Dunjom i Spirom gde su se kanda i oni primili), a pretpostavio da je ovo ostalo uglavnom patka. Ali očigledno nisam bio dovoljno pažljiv.
Jelena Gall Jelena Gall 17:55 21.10.2010

Re: Druga JK

bio je na pescaniku prosle nedelje jedan tekst koji je pozitivno komentarisao karleusin prvi tekst o paradi ponosa, a evo danas i BS:

Napadi na JK

uostalom, buba truba, u pravu si - mozda je samo pitanje petka.

meni je bilo slatko sto je pedjina izjava o gostovanju JK u pescaniku U PETAK uzeta zdravo za gotovo. inace je zena u prvom tekstu savrseno rekla sto treba reci. a ostalo... koga zanima.
gedza.73 gedza.73 18:40 21.10.2010

Re: Druga JK

Sve je to obično kultur-rasističko prenemaganje ljudi koji jedino što umeju je – da se podsmevaju iz ćoska A ruganje je beskorisna i inferiorna aktivnost.


Jeli ovo ona ista gospodža Srbljanović koja je ovde popljuvala pola VIP i neVip blogera?
Ja sam znao da ona često menja mišljenja od nacionalističkih do 'kosmopolističkih', ali ovako drastičan prelaz nisam mogao ni da sanjam.
Goran Vučković Goran Vučković 18:44 21.10.2010

Re: Druga JK

Ja sam znao da ona često menja mišljenja od nacionalističkih do 'kosmopolističkih', ali ovako drastičan prelaz nisam mogao ni da sanjam.

Ako je prelaz, onda je na bolje.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:03 21.10.2010

Re: Druga JK

Jelena Gall
Otuda možda i gostovanje u Peščaniku.

peđice, provokatoru, šta im radiš...

peščanik, naslovna, gore desno, najava sutrašnje emisije




Lepo sam ja video
gedza.73 gedza.73 19:19 21.10.2010

Re: Druga JK

Ako je prelaz, onda je na bolje.


Od mnogo klaćenja oće da se stvori promaja.
Da se ne vrati slučajno u početni položaj?
Goran Vučković Goran Vučković 19:41 21.10.2010

Re: Druga JK

Da se ne vrati slučajno u početni položaj?

Možda. Ali ja ne analiziram karakter BS nego komentarišem njen tekst. A znamo se, koliko toliko. Neki od nas su ovde relativno dugo
gedza.73 gedza.73 19:54 21.10.2010

Re: Druga JK

Možda. Ali ja ne analiziram karakter BS nego komentarišem njen tekst. A znamo se, koliko toliko. Neki od nas su ovde relativno dugo

Samo mi se čini da neki ljudi menjaju i karaktere i tekstove.
Ja pratim blog od 'one 'gužve kada je S.Trifunović napisao 'onaj' vic. U stvari, i malo ranije. I nisam oduševljen bio njenim tekstovima. Delovali su mi prenategnuto, isključivo, na momente uvredljivo.
Možda sam ih pogrešno protumačio.
Spiridon Spiridon 20:01 21.10.2010

Re: Druga JK

Predrag Azdejković
Jelena Gall
Otuda možda i gostovanje u Peščaniku.

peđice, provokatoru, šta im radiš...

peščanik, naslovna, gore desno, najava sutrašnje emisije




Lepo sam ja video


a ja budala proveravam =)



stvarno si funjara
Goran Vučković Goran Vučković 20:28 21.10.2010

Re: Druga JK

Samo mi se čini da neki ljudi menjaju i karaktere i tekstove.
Ja pratim blog od 'one 'gužve kada je S.Trifunović napisao 'onaj' vic. U stvari, i malo ranije. I nisam oduševljen bio njenim tekstovima. Delovali su mi prenategnuto, isključivo, na momente uvredljivo.
Možda sam ih pogrešno protumačio.

Ehm... karakter je verovatno malo teže promeniti od teksta, ali, kao što rekoh, ako je ovaj tekst uzorak i ako je bilo promene, onda je promena verovatno bila na bolje.
koksy koksy 21:00 21.10.2010

Re: Druga JK


bio je na pescaniku prosle nedelje jedan tekst koji je pozitivno komentarisao karleusin prvi tekst o paradi ponosa, a evo danas i BS:

Napadi na JK


Jel' ovo znači da je Rastko out i da imamo novo detešce za dubokoumne analize?
Biće malo zeznuto sa kontakt-emisijama pa stoga preporučujem idiot-ekran sa većim slovima i vrrrrlo usporenim hodom teksta.
kamichak92 kamichak92 07:08 22.10.2010

Re: Druga JK

Goran Vučković

ja ne analiziram karakter BS nego komentarišem njen tekst


za mnoge je ovo jednacina sa previse nepoznatih.
tyson tyson 15:59 21.10.2010

Estradni rodeo


Sjaši Biljana, da uzjaši Jelena

Eh, pre će biti "Sjaši Super Sneki da uzjaši Jelena"...



sonja.m sonja.m 16:04 21.10.2010

bravo JK

Procitala sam literaturu i mislim da
bi J. Karleusa mogla da bude savetnik
nekim partijama koje su u koaliciji na vlasti.
Imala bi posla od jutra do sutra u prevaspitavanju
politicko nacionalistickih velicina.

docsumann docsumann 17:40 21.10.2010

lik, djelo i predjelo

alexagg alexagg 11:23 22.10.2010

simbioza

Hmmm... cudno... prva reakcija na vest mi je bila da je, sada kada je JK pocela da posecuje tribine LDP-a (u drushtvu svog najboljeg drugara za slikanje, ne zaboravimo) svet van svake sumnje upao u crnu rupu... i da nam se blizi skori kraj...
Medjutim, shto vishe razmishljam o tome, sve sam sigurniji da clanovi pomenutog dvojca Jelena - Ceda zapravo potpuno zasluzuju jedno drugo... u svoj svojoj obostranoj kvazi liberalnosti... Simbioza! Rak samac i morska sasa beshe, ako se ne varam, omiljeni primer u udzbeniku iz biologije.
I grdno ce se prevariti svako ko misli da se to deshava slucajno...
Goran Vučković Goran Vučković 11:51 22.10.2010

Re: simbioza


Medjutim, shto vishe razmishljam o tome, sve sam sigurniji da clanovi pomenutog dvojca Jelena - Ceda zapravo potpuno zasluzuju jedno drugo... u svoj svojoj obostranoj kvazi liberalnosti...

A šta bi to bila "liberalnost"? Zar nije upravo jedan od "velikih grehova" JK - to što je eksperimentisala u tom, uslovno nazvanom folk žanru, sa stvarima koje je, recimo, Madona radila sa nekim mainstream pop-om? Mislim - ni jedno ni drugo nije nešto što nije rađeno ranije i sofisticiranije i upečatljivije - ali se postavlja pitanje: šta je onda masovna pop "kultura" uopšte?

Tako da, iskreno govoreći, meni JK izgleda mnogo iskrenije od ČJ (što opet nije neki specijalan uspeh, mislim - izgledati iskrenije od bilo kog mainstream političara).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana