Društvo| Ljudska prava| Mediji

Noćni napad na Jelenu Karleušu i njenog supruga

Drago Kovacevic RSS / 26.10.2010. u 14:55

Od "Parade ponosa" pa na ovamo, Jelena Karleuša je veoma zaintrigirala domaću javnost a mene lično prijatno iznenadila svojim liberalnim stavovima. Stala je sasvim otvoreno i hrabro u odbranu prava LGBT populacije, usprotivila se nasilju i angažovala u pisanju čitljive kolumne u "Kuriru". Gostuje u najgledanijim emisijama srpskih TV stanica i zaista se trudi da poruka o nenasilju i toleranciji stigne do grupe njenih fanova koje bi mogli posmatrati i kao "potencijalno rizičnu grupu".

Nije sve u njenim angažovanim nastupima briljantno, ali zaslužuje dužno poštovanje za ono što čini, tim više što ona lično, u postojećim okolnostima, može imati zbog toga jedino štetu. Da je kalkulantica, ćutala bi, jer njen liberalizam sigurno neće imati efekat da se poveća prodaja njenih diskova ili da se to vidi na poboljšanju prodaje ulaznica na njenim koncertima. Neće sigurno pomoći ni njenom suprugu, fudbaleru  da se prijatnije i opuštenije oseća pred navijačima Zvezde.

Sva je prilika da je upravo zbog svog javnoga angažmana noćas napadnuta.

Sveže objavljena vest kaže da je noćas u 01:40 časova, Jelena Karleuša prijavila da joj je grupa nepoznatih mladića išarala i oštetila auto i vređala supruga Duška Tošića.

Policija je po pozivu blokirala kraj oko kuće na Bežanijskoj kosi, a potom i uhapsila dve osobe, od kojih je jedna od ranije poznata policiji. Protiv njih su podnete prijave za ugrožavanje sigurnosti.
Nakon što su na vulgaran način izvređali Tošića i Karleušu, navijači su sprejom ispisali više pogrdnih poruka na njihovom automobilu.

Naravno, iz krugova koji priželjkuju i stimulišu nasilje ili koji bi da ga relativizuju,već se čuju interpretacije da je to zato "što je njen suprug igrao loše protiv Partizana", a ne zbog njenog javnoga angažmana. Laž je takva interpretacija, jer pitam se šta bi onda  po toj logici, nasilnici legitimisani kao Zvezdini navijači, trebali da urade Slavoljubu Đorđeviću čija je greška direktno odredila rezultat "večitog derbija".

Nema to nikakve veze sa nedeljnom utakmicom na "Marakani". Majstorima mraka je zasmetao angažman Jelene Karleuše i preko navijača oni joj šalju poruku da prikoči. A izgovor tipa "loša Tošićeva igra" plasiran je jedino zbog blažeg kvalifikovanja krivičnog dela kojeg su nasilnici počinili. Ujedno, tako se stvar i privid da je u Srbiji sve kul, samo Tošić na terenu ne pruža ono što bi mogao.Privid ne koristi samo nasilnicima i njihovim naručiocima nego i vlastima. Vlasti brinu uglavnom "kakva je slika o Srbiji u svetu" više nego kako nasilje sustavno sprečavati.

Vreme je, čini mi se, da veći broj ljudi javnim angažovanjem učestvuje u otporu nasilju i njegovim izvorima. Neće tu biti dovoljna samo Jelena Karleuša, Basara i joše nekolicina pojedinaca. Nasilje nije pred vratima. Ono je već odavno u kući i ne može se suzbiti tako što će povremeno na ulicu izaći par hiljada policajaca u oklopu, a mi biti srećni zbog najnormalnije činjenice, da na "derbiju nije bilo razbijenih glava"..

Atačmenti



Komentari (325)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

loader loader 15:05 26.10.2010

Takt džiberaja i nasilja

Isto kao što sam svojevremeno bio za oštru osudu napada na V.Ilića, sa čijim ponašanjem i stavovima se izuzetno retko mogu složiti, tako sada mogu da kažem da sam oštro protiv napada na J.Karleušu i D.Tošića, bez obzira šta mislio o njenoj muzici, ili o njegovoj igri u derbiju (mada igra, slažem se, teško da je pravi razlog napada na njega).
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:08 26.10.2010

Re: Takt džiberaja i nasilja

loader
Isto kao što sam svojevremeno bio za oštru osudu napada na V.Ilića, sa čijim ponašanjem i stavovima se izuzetno retko mogu složiti, tako sada mogu da kažem da sam oštro protiv napada na J.Karleušu i D.Tošića, bez obzira šta mislio o njenoj muzici, ili o njegovoj igri u derbiju.

Naravno...a ovde ne pričamo o muzici nego o javnom angažovanju na sasvim konkretnim društvenim pitanjima.
loader loader 15:13 26.10.2010

Re: Takt džiberaja i nasilja

Angažovanje Jelene Karleuše je doprinelo upravo (i) onome što nam pri rešavanju navedenih društvenih zala ponajviše manjka - a to je pristup "širokoj publici". Zahvaljujući Karleušinom angažovanju, jedna veoma konkretna poruka (stav) penetrirala je u kolektivnu, masovnu svest. Tako je u značajnom delu populacije aktivirana poruka (stav) koju je mnogo teže plasirati iz nekih "sofisticiranih, neestradnih krugova".

maca22 maca22 17:33 26.10.2010

Re: Takt džiberaja i nasilja

loader
Angažovanje Jelene Karleuše je doprinelo upravo (i) onome što nam pri rešavanju navedenih društvenih zala ponajviše manjka - a to je pristup "širokoj publici". Zahvaljujući Karleušinom angažovanju, jedna veoma konkretna poruka (stav) penetrirala je u kolektivnu, masovnu svest. Tako je u značajnom delu populacije aktivirana poruka (stav) koju je mnogo teže plasirati iz nekih "sofisticiranih, neestradnih krugova".

Upravo.
tripraseta92 tripraseta92 18:50 26.10.2010

Re: spin inkvizicija

Drago Kovacevic

Naravno...a ovde ne pričamo o muzici nego o javnom angažovanju na sasvim konkretnim društvenim pitanjima.


Bože, čime se vi bavite?
Drago, kako si zaboravio da ispratiš ovakvo društveno angažovanje

, ili npr. ovo ovo

U ovoj zemlji, samo treba šetati sa gaćama na glavi i ponavljati, ja sam lepa, ja imam sluha, ja sam pametan, ja sam nagradjivan pisac... sve dok se i poslednjem neverniku ne popne na glavu, pa i taj izmučen prizna, šta god !

Pa kad može onoj plavuši iz TAP011 (zaboravila sam kako se zove) da obožavalac otkupi ceo koncert, što da ne može i Karleuši neko da napiše članak.

A sad kampanja : "I mi tzitze za trku imamo!"

IN


OUT



Zbogom ( pameti )!


mrdax mrdax 19:22 26.10.2010

Re: spin inkvizicija



Diskreditovanje na osnovu kucnog ljubimca ?
Mozete vi to bolje .
freehand freehand 19:31 26.10.2010

Re: Takt džiberaja i nasilja

loader
Angažovanje Jelene Karleuše je doprinelo upravo (i) onome što nam pri rešavanju navedenih društvenih zala ponajviše manjka - a to je pristup "širokoj publici". Zahvaljujući Karleušinom angažovanju, jedna veoma konkretna poruka (stav) penetrirala je u kolektivnu, masovnu svest. Tako je u značajnom delu populacije aktivirana poruka (stav) koju je mnogo teže plasirati iz nekih "sofisticiranih, neestradnih krugova".


Jbt, a bio si kul tip?!
loader loader 02:16 27.10.2010

Re: Takt džiberaja i nasilja

Jbt, a bio si kul tip?!


Naravno, i ostao. Nikad jednosmeran i nikad podložan predrasudama bilo koje "mislilačke grupe".

Mr Freehand, niste baš najprecizniji. Šta je tačno problem (osim ako nije šega)?
loader loader 02:56 27.10.2010

Re: Takt džiberaja i nasilja

tripraseta92:

Bože, čime se vi bavite?

Da li to postoje teme kojima smemo da se bavimo, i teme kojima ne smemo da se bavimo?

I o LGBT populaciji se u nekim krugovima bliskim hetero-nacio-klerikalnoj Srbiji zabranjuje priča, tj. može, ali samo na jedan način - gađenjem, omalovažavanjem, diskvalifikacijom...

Ovolika histerija povodom priče o Karleušinim stavovima navodi na pomisao da i samo to bezrezervno zgražavanje krije dozu nezdravog moralizma, jednako nezdravog onom moralizmu kakav gaje obrazovci i slični.

Kanda je zaključak da neko sme da iskaže svoj stav, a neko ne sme? Ako je tako, hajde da do preciznosti načinimo spisak podobnih, koji imaju pravo da govore. I da se načini pravilnik, odnosno kriterijum, kada ovi što nemaju pravo da govore mogu da izuste ponešto. Može da im se dopusti, recimo, na dan državnosti.

Šta je ovde problem, zapravo? Dođe neko da pomogne oko veoma važnog posla koji inače ide izuzetno teško, a mi mu kažemo da ne pomaže, jer nam se ne sviđa njegov stajling! Ta mera zadrtosti nikad dobro ne donosi.


mariopan mariopan 11:30 27.10.2010

Re: spin inkvizicija

Šta je ovde problem, zapravo? Dođe neko da pomogne oko veoma važnog posla koji inače ide izuzetno teško, a mi mu kažemo da ne pomaže, jer nam se ne sviđa njegov stajling! Ta mera zadrtosti nikad dobro ne donosi.


Nije uvek zadrtost u pitanju. Kod mene je u pitanju nepoverenje u njene motive.
U pravu si da svako treba da pomogne, meni smeta neki osećaj da kod nje nisu čisti motivi u pitanju.
Gde je bila do sada? Na koliko koncerata je mogla da progovori koju reč o tome pa nije?
Ćutala je sve dok se nije eksponirala u jednoj političkoj stranki pa je onda krenula u akciju odbrane "podobnih" ugroženih grupa, pogodnih za talasanje, (možda po savetu iz stranke)....a ona je prihvatila jer u šou biznisu ako te ne pominju kao da ne postojiš, što bi njoj mnogo teško palo. Otuda toliko skandala vezanih za njeno ime, ona na taj način privlači pažnju javnosti i dobija priliku da se eksponira. Bolesno uživa u tome. Njoj su LGBT osobe samo sredstvo da stigne do svog ličnog cilja.

To je moj osećaj u celoj ovoj priči.

Onda krenu simpatije baš kao u ovom Draginom i onom tekstu Nova_slika_srbije...što je smešnožalosno.

Naravno da niko zbog toga ne sme da je napada i još gore fizički se obračunava.. ( bitange u zatvore ) ....samo opet mislim da ona nije ni bila meta tog napada već suprug...a onda im je dobro došlo da se tako eksponira i ona - neće da se baci. Šou biznis je čudo.
maca22 maca22 11:53 27.10.2010

Re: spin inkvizicija

Govorila je i ranije. Gledala sam jos pre prosle nedoržane parade da govori u emsijama sa publikom.
Drugo, šta nas naprasno briga za njene motive? Jel neko preisptiuje motive ostalih pomagača i podržavača? Pa baš je dobro što neko sa te estradno-fudbalske strane šokirao nabeđene prestavnike "svih Srba & srpstva i tradicije".
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:57 27.10.2010

Re: spin inkvizicija

Gde je bila do sada? Na koliko koncerata je mogla da progovori koju reč o tome pa nije?
Ćutala je

Sve mislim Mariopan da ti njoj ne zameriš što je ćutala, nego što je progovorila...jel tako...
mariopan mariopan 12:39 27.10.2010

Re: spin inkvizicija

maca22
Govorila je i ranije. Gledala sam jos pre prosle nedoržane parade da govori u emsijama sa publikom.
Drugo, šta nas naprasno briga za njene motive? Jel neko preisptiuje motive ostalih pomagača i podržavača? Pa baš je dobro što neko sa te estradno-fudbalske strane šokirao nabeđene prestavnike "svih Srba & srpstva i tradicije".

Moguće da nisam znala da je govorila i ranije.
Moguće da nisam znala da je u politici od ranije pa sada odjednom vidim slike sa Čedom..i tu mi proradi stomak.
Šta ću, tako sam nepoverljiva za sve te novokomponovane gej ikone što ih neka tema drži dok im treba za popularnost.

A što ih je šokirala to mi je jako drago
mariopan mariopan 12:53 27.10.2010

Re: spin inkvizicija

Drago Kovacevic
Gde je bila do sada? Na koliko koncerata je mogla da progovori koju reč o tome pa nije?
Ćutala je

Sve mislim Mariopan da ti njoj ne zameriš što je ćutala, nego što je progovorila...jel tako...

A zašto misliš da je tako?
Ne pratiš fabulu radnje Drago u vezi sa mojim stavovima po tom pitanju

Ako meni nije smetalo da se celog života družim sa gej drugarom, (odrasli smo zajedno u domu) da ga pozovem na moju svadbu zajedno sa dečkom (pre 40 godina), na dečije rođendane, na druženja svake vrste......a priznaćeš da tada biti gej nije bilo isto kao sada, onda ne znam zašto misliš da mi smeta ako je neko o tome javno progovrio u njihovu korist?

Grozim se samo ljudi koji iz svega izvlače ličnu korist zaklonjeni iza ugrožene grupe ljudi i na tome grade neku sopstvenu karijeru, bilo politički ( khm ) bilo estradno, osećam da su iskorišćeni još jednom za nečiju ličnu promociju i to mi smeta.

Tako sam postala nepoverljiva po Pavlovljevom refleksu, lagali me, varali me i još me lažu...pa otuda i nepoverenje.
apach92 apach92 14:10 27.10.2010

Re: spin inkvizicija

mariopan
Šta je ovde problem, zapravo? Dođe neko da pomogne oko veoma važnog posla koji inače ide izuzetno teško, a mi mu kažemo da ne pomaže, jer nam se ne sviđa njegov stajling! Ta mera zadrtosti nikad dobro ne donosi. Nije uvek zadrtost u pitanju. Kod mene je u pitanju nepoverenje u njene motive.U pravu si da svako treba da pomogne, meni smeta neki osećaj da kod nje nisu čisti motivi u pitanju.Gde je bila do sada? Na koliko koncerata je mogla da progovori koju reč o tome pa nije?Ćutala je sve dok se nije eksponirala u jednoj političkoj stranki pa je onda krenula u akciju odbrane "podobnih" ugroženih grupa, pogodnih za talasanje, (možda po savetu iz stranke)....a ona je prihvatila jer u šou biznisu ako te ne pominju kao da ne postojiš, što bi njoj mnogo teško palo. Otuda toliko skandala vezanih za njeno ime, ona na taj način privlači pažnju javnosti i dobija priliku da se eksponira. Bolesno uživa u tome. Njoj su LGBT osobe samo sredstvo da stigne do svog ličnog cilja.To je moj osećaj u celoj ovoj priči.Onda krenu simpatije baš kao u ovom Draginom i onom tekstu Nova_slika_srbije...što je smešnožalosno. Naravno da niko zbog toga ne sme da je napada i još gore fizički se obračunava.. ( bitange u zatvore ) ....samo opet mislim da ona nije ni bila meta tog napada već suprug...a onda im je dobro došlo da se tako eksponira i ona - neće da se baci. Šou biznis je čudo.


pa sad, da li si gledala Piramidu gde je slozila u tanak sendvic Vucica i onog rezisera Kursadzija? I ne radi se samo o stavovima koje je branila vec o NACINU kako je to ucinila. Britko, argumentovano i bez vredjanja sagovornika.

A sto se tice koncerata:



i nema tu sta da se zameri njenim motivima - politicari za palamudjenje bar dobijaju platu.
sevarlica sevarlica 14:38 27.10.2010

Re: Takt džiberaja i nasilja

Bravo Loader, potpuno se slažem sa tobom.

Kao što je to činila rock'n'roll elita od 70-ih do 90-ih, tako su trebale i ove turbo nakaze da rade.
sevarlica sevarlica 14:39 27.10.2010

Re: Takt džiberaja i nasilja

Mislim da "obraz" Jelene Karleuše ne može da spasi jedna kolumna, kad se zna šta je propagirala svojim pesmama, oblačenjem i načinom života poslednjih 14 godina. Malo se ljudi ovde seća da se dotična progurala preko tada velikog kriminalca i bandita Ćande-Davidovića. Da je ona najveći protagonista stila "opravdana prostitutka", da je pobornik načina života "sve za pare". Kada neko ko je idol mladima, kaže, da je jedini dobar život kad imaš dobra kola, skupu bundu, dijamante, zlato, kavijar i šampanjac, onda ne treba da čudi činjenica da su mladi danas agresivni i isfrustrirani jer to nikada neće imati. Realno, nema više od 0.1% mladih koji takav život mogu da imaju, a 95% će probati do toga da dođe gazeći i preko mrtvih i preko živih.
Moja poenta je da je ona jedan od najvećih krivaca što danas imamo horde malih "Švaba i Pinkija", Kneleta, Arkana itd.

Druga stvar, poznato je da JK ima jako dobar marketing tim, pa je vrlo verovatno da je sve ovo što se dešava zadnjih mesec dana u njenoj karijeri smislio neki "spin doctor".

U svakom slučaju osuda za napadače, ali i konstatacija "kako seješ tako i žanješ"
apach92 apach92 15:02 27.10.2010

Re: Takt džiberaja i nasilja

sevarlica
Mislim da "obraz" Jelene Karleuše ..


Aha, znaci bitan je `obraz`. U Srbiji je zapravo najbitnije `sta ce narod reci` o nekome i svi se nalaze pozvani da iskazu svoje misljenje o pojedincu. A to tzv. `misljenje` postavlja okvire dokle neko moze `da poleti`. I nije bitno da li je u pravu ili ne, ako ide preko drustveno postavljenog limita - puj pike ne vazi se, secamo se mi sta si ti radila.

Izvini, da li je JK u nekom zvanicnom smislu osudjena za neke kriminalne radnje zbog koji bi na bilo koji nacin trebalo da bude diskreditovana?

To sto ti se licno ne svidja njen estradni opus se uopste ne racuna jer - nekome se svidja.

Nemojmo biti malogradjani. Tezimo civilizaciji i civilizovanom nacinu razmisljanja.
automatic automatic 16:06 27.10.2010

Re: Takt džiberaja i nasilja

Nemojmo biti malogradjani. Tezimo civilizaciji i civilizovanom nacinu razmisljanja.

upravo nova LDP heroina jelena karleuša a.k.a. DIVA u ime svojih 150000 fanova zahteva od g. ćirilova i ostalih intelektualaca da ne koriste takvu terminologiju i ne izražavaju se komplikovano kako bi bili bolje shvaćeni od horde na čijem se čelu ona nalazi.

takva horda nema baš mnogo toga zajedničkog sa civilizacijom i razmišljanjem, a itekako mnogo veze ima sa malograđanštinom.

meni je prosto neverovatno da niko u ovoj zemlji ne prepoznaje pokušaje dotične da imitira muzičke zvezde sa zapada koje se takođe angažuju na zaštiti prava manjinskih seksualnih grupa. danas je to in, sutra će to biti nešto drugo. diva će odmah promeniti kostim i ostaviti za sobom u neverici one koji su poverovali u iskrenost njenih stavova.
buba_truba buba_truba 16:47 27.10.2010

Re: Takt džiberaja i nasilja

automatic
meni je prosto neverovatno da niko u ovoj zemlji ne prepoznaje pokušaje dotične da imitira muzičke zvezde sa zapada koje se takođe angažuju na zaštiti prava manjinskih seksualnih grupa. danas je to in, sutra će to biti nešto drugo. diva će odmah promeniti kostim i ostaviti za sobom u neverici one koji su poverovali u iskrenost njenih stavova.

Kako ti znaš da niko ne prepoznaje? Jel očekuješ da neko reaguje na to što ona radi? Kako bi po tebi trebalo da se reaguje?

Ajde, molim te, elaboriraj na temu - živo me tanima.
automatic automatic 19:09 27.10.2010

Re: Takt džiberaja i nasilja

Kako ti znaš da niko ne prepoznaje? Jel očekuješ da neko reaguje na to što ona radi? Kako bi po tebi trebalo da se reaguje?

Ajde, molim te, elaboriraj na temu - živo me tanima.


trebalo bi da sama odrediš šta je ispravna reakcija u slučaju dive... imajući pre svega na umu civilizacijska, kulturološka i etička dostignuća.

recimo, poljubiti ruku divi nakon što te je izvređala nije ispravna reakcija, pogotovo ako si u sredini gde živiš i radiš i sam postao kulturna institucija, što g. ćirilov jeste, i ako tvoja pojava pozitivno utiče na sva kulturna i civilizovana bića.

ispravna je reakcija voditeljke olje bećković, koja inače često prekida goste remeteći im tok misli, kada od svojih gostiju zahteva da joj kažu ko to sada u ovoj zemlji propisuje šta jeste a šta nije politički korektno, kakvu terminologiju koriste korektni a kakvu oni koji to nisu.

iako retko pere kosu, kako je neko na ovom blogu primetio, voditeljka o.b. često ume da ode ispred svog vremena i javnost upozori na probleme koji će je snaći u bližoj ili daljoj budućnosti.
mariopan mariopan 20:02 27.10.2010

Re: spin inkvizicija

i nema tu sta da se zameri njenim motivima - politicari za palamudjenje bar dobijaju platu.

Pa eto nje i u politici. Dok je samo pevala nije me bilo briga, ko peva zlo ne misli i neka je ako ume.
Šta sad biva, presušila tezga, promukla je ili joj je malo para?
ivana23 ivana23 20:25 27.10.2010

***

Prema zahtevima vremena i trzista...



Secate se svojevremenog sablaznjivanja nad ovom fotografijom?
apach92 apach92 20:31 27.10.2010

Re: ***

ma, samo sto nije pocela sumporna kisa ostanite u vasa 4 zida, spustite roletne!
inco inco 20:35 27.10.2010

Re: spin inkvizicija

apach92
Izvini, da li je JK u nekom zvanicnom smislu osudjena za neke kriminalne radnje zbog koji bi na bilo koji nacin trebalo da bude diskreditovana?


Izvini, je l' mama-od-naciju Tzetza u nekom zvanicnom smislu osudjena za neke kriminalne radnje? Ili da ne idemo toliko daleko - Zorica Brunclik? Izvini ti, al' ako ce takve 'ikone' da se zalazu za 'nasu stvar', onda bolje da zatvaramo radnju... Jer ne znam sta bi trebalo da se desi pa da im poverujem da se iskreno zalazu za vrednosti koje toboz propagiraju. Isto k'o sto Pusilips Vucicu necu poverovati da je za EU pa sve i da uhvati Mladica i na krkace ga odnese do Haga...

mariopan
Dok je samo pevala nije me bilo briga, ko peva zlo ne misli i neka je ako ume.


... ko misli, nije mu do pesme. A ovo drugo je jedno veliko `ako`...
maca22 maca22 20:36 27.10.2010

Re: ***

apach92
ma, samo sto nije pocela sumporna kisa ostanite u vasa 4 zida, spustite roletne!

mariopan mariopan 20:50 27.10.2010

Re: ***

ivana23
Prema zahtevima vremena i trzista...



Secate se svojevremenog sablaznjivanja nad ovom fotografijom?

Ja se i sada sablažnjavam.
Što nije ko čovek (žena) kupila vibrator?
A ona reklama gde skoro gola, u istom erotskom zanosu, reklamira neke čokoladice za decu? Bljak.
Bolesno.
JJ Beba JJ Beba 20:54 27.10.2010

Re: ***

Secate se svojevremenog sablaznjivanja nad ovom fotografijom?

zbog zlatnog vibratora?
maca22 maca22 20:58 27.10.2010

Re: spin inkvizicija

Izgleda da ljudi misle da posto ona jeste uradila nesto dobro, i na dobar nacin i jos efikasno, da onda ...moraju da je vole... da moraju da (u skladu sa srpskom tradicijom kratkog secanja i još kraće pameti) zaborave sve sto im se ne svidja i krenu da budu slepi obožavaoci lika i dela...da prestanu da se osecaju boljim od nje.... da... nista mi nije jasno.
ivankagrump ivankagrump 21:26 27.10.2010

Re: ***

ivana23
Prema zahtevima vremena i trzista...



Secate se svojevremenog sablaznjivanja nad ovom fotografijom?


Biti ateista je sasvim u skladu sa zalaganjem za prava LGBT osoba, kakve veze imaju zahtevi vremena i trzista?
maca22 maca22 21:28 27.10.2010

Re: ***

ivankagrump
Biti ateista je sasvim u skladu sa zalaganjem za prava LGBT osoba, kakve veze imaju zahtevi vremena i trzista?

Možda misle da svi politicari i minsitri koji su podržali paradu to rade čista srca, onako iz milosrđa. :)
loader loader 21:36 27.10.2010

Re: Takt džiberaja i nasilja

Karleusa i njen opus su jedno ( za mene lično neprihvatljiva "umetnost", ali za temu skoro nevažno),

a nesto sasvim drugo je ono što je ovde ipak važnija tema - njena podrška LGBT populaciji.

Ko te dve stvari ne ume da razdvoji, ne može da razabere ni mnoge druge pojmove. Kao košarkaš koji ne zna dvokorak, a stalno se dočepava lopte, pa kreće u napad .. i - taj napad se poništava zbog greške u koracima.

Ko te dve stvari neće da razdvoji, ne razlikuje se puno od obrazovaca i sličnih, jer predrasudu, ideologiju i instinktivnu nesimpatiju stavlja ispred potrebe da se načini pomak u određenim društvenim pitanjima.

Da li je zaista potrebna psihoanalitička obrada izjava Jelene Karleuše? Onda su potrebne psihoanalitičke obrade i mnogih drugih koji o pravima LGBT populacije takođe govore, odnosno na isti način. Svakome se može naći neka mana i za svakoga se može reći da postiže neki politički, socijalni ili taštinski cilj.

ps. "taština" = sujeta, duhovno samohranjenje i samozadovoljavanje

loader loader 21:48 27.10.2010

Re: Takt džiberaja i nasilja

mariopan:

Nije uvek zadrtost u pitanju. Kod mene je u pitanju nepoverenje u njene motive.

Karleuša nije tema. Znam da joj se ovo neće dopasti (dakle još manje nego vama, Mariopan), ali ona je ovde samo tehničko sredstvo da se unapredi odnos prema ne-heteroseksualnim grupama. Da, surovo zvuči, ali nije bitna sama Karleuša, a samim tim je besmislena analiza njenih motiva pri odbrani LGBT populacije. Naprosto, korisna je na poslu unapređenja njihovih prava i kraj. Ko je njom zadivljen, nek se njom bavi. Kad budemo pisali o njenoj down-kulturnoj ulozi, o njenoj estradnoj ulozi, tada ćemo o njoj podrobnije. Ovde nije tema Karleuša Jelena, već napor jednog društva da se mane rasizma, nasilja, omalovažavanja, segregacije... Karleuša je u tom smislu pomogla, načinila korist svojim nastupima.
loader loader 21:51 27.10.2010

Re: Takt džiberaja i nasilja

D.Kovačević:

Sve mislim Mariopan da ti njoj ne zameriš što je ćutala,
nego što je progovorila...jel tako...

Ovo je izjava meseca !!

Mis Mariopan, nateraste me da odam priznanje g Kovačeviću, sa kojim se skoro nikad ne slažem
Hansel Hansel 22:13 27.10.2010

Re: spin inkvizicija

loader
...Onda su potrebne psihoanalitičke obrade i mnogih drugih koji o pravima LGBT populacije takođe govore, odnosno na isti način. Svakome se može naći neka mana i za svakoga se može reći da postiže neki politički, socijalni ili taštinski cilj.

Ko kaže da nisu potrebne i te analize?!

Bez šale, L, moram i ovde da odgovorim - ne radi se uopšte o tome o čemu pričaš, bar kod većine blogera kojima smeta ne ni njena izjava ni kolumna, nego oduševljavanje time i pisanje raznih hvalospeva, bar je to slučaj sa mnom. Suština je da se ima otpor od "etabliranja" imenovane u prostor koji joj (nama/meni se čini) ne pripada, i to na način koji se u osnovi ne razlikuje od svih njenih dosadšnjih angažmana. Radi se o tome što baš ona po svemu mnogo više odgovara profilu isključivih, a ako baš hoćeš, upravo je to najveći problem s obrazovcima i sličnim, što ne integrišu informacije, što im je dovoljna upravo izdvojena osobina nekih osoba da ih napadnu - ako se razmisli o Ćirilovljevom stavu iz drugog ugla - upravo se vidi po meni potpuno humanistički pristup da se suština ljudi ne može svoditi na pojedinačnu dimenziju, pa makar oni sami sebe na nju svodili, ili je prikazujući kao ključnu. U tome su, reći ću sada malu jeres, (ovi!) paraderi i huligani u "idealnoj" simbiozi, bukvalno dve strane jedne medalje, čija je međusobna dinamika potpuno objašnjiva recimo osnovnim terminima Frojda i Junga (više ovog drugog - onaj deo o prepoznavanju svoje Senke u suprotstavljenoj grupi).

"Zahtev" da se osoba vidi izdvojeno od svog bekgraunda, ili da se samo sluša poruka izdvojena iz fona i celine, bilo zbog iznenađujuće lošeg ili dobrog poteza (u odnosu na očekivano) zahtev je i za selektivno i kratko pamćenje, protiv čega smo vazda bili, zar ne?

Konačno, postoji danas u Srbiji jedan fenomen opčinjenosti vulgarnošću koja se promoviše kao navodno oslobađanje od okova licemerstva, a Karleuša se u tu matricu savršeno uklapa. Meni je i dalje neverovatno da bi to značilo da su toliki ljudi nekada lažno bili javno za jedne, a skriveno za druge, hm, vrednosti, ali to možda da ostavimo za neki... blog?
maca22 maca22 22:26 27.10.2010

Re: spin inkvizicija

Hansel
loader
...Onda su potrebne psihoanalitičke obrade i mnogih drugih koji o pravima LGBT populacije takođe govore, odnosno na isti način. Svakome se može naći neka mana i za svakoga se može reći da postiže neki politički, socijalni ili taštinski cilj.

Bez šale, L, moram i ovde da odgovorim - ne radi se uopšte o tome o čemu pričaš, bar kod većine blogera kojima smeta ne ni njena izjava ni kolumna, nego oduševljavanje time i pisanje raznih hvalospeva, bar je to slučaj sa mnom.

Baš se radi o tome o čemu priča Loader. Apsolutno pogađa u metu.
...jer na OVOM blogu nema hvalospeva. Dajte se koncentrirati, ljudi.
Hansel Hansel 22:39 27.10.2010

Re: spin inkvizicija

Dajte, maco, nemojte opet praviti kolaže kakvi su vam potrebni da potkrepite svoju tezu! Dakle, na onaj citat ne ide donji odgovor. Za početak!

To što vi ne primećujete hvalospeve ipak govori o vašoj dekoncentraciji ili nekim filter-naočarima. Mi, oponenti ovdašnji, upravo protestujemo protiv takvog gledanja na stvari... Hvala na razumevanju!
maca22 maca22 22:49 27.10.2010

Re: spin inkvizicija

Nope.
Loader, oženi me.
ivankagrump ivankagrump 23:16 27.10.2010

Re: spin inkvizicija

Hansel
U tome su, reći ću sada malu jeres, (ovi!) paraderi i huligani u "idealnoj" simbiozi, bukvalno dve strane jedne medalje, čija je međusobna dinamika potpuno objašnjiva recimo osnovnim terminima Frojda i Junga (više ovog drugog - onaj deo o prepoznavanju svoje Senke u suprotstavljenoj grupi).


Relativizujes, relativizujes
loader loader 23:17 27.10.2010

Re: spin inkvizicija

Nope.
Loader, oženi me.

.. ali.. Uh ! .. Onda u Foregroundu sledi zajmljenje love za kupovinu prstena,

a u Backgroundu kredit za haljine, stan i takoto






Hm... Wait moment Samo da ova Seka malo smanji nervozu ..

loader loader 23:22 27.10.2010

Re: spin inkvizicija

Ko kaže da nisu potrebne i te analize?!

Bez šale, L, moram i ovde da odgovorim - ne radi se uopšte o tome o čemu pričaš, bar kod većine blogera kojima smeta ne ni njena izjava ni kolumna, nego oduševljavanje time i pisanje raznih hvalospeva, bar je to slučaj sa mnom. Suština je da se ima otpor od "etabliranja" imenovane u prostor koji joj (nama/meni se čini) ne pripada ...

Gde se nalazi primer toga da se neko oduševio? Nije loše da i ostali pogledaju to što ste vi videli Hansel, čistunče stari, hajde onda da se igramo čistunstva. Jeste li oprali ruke, pre nego što ste se dohvatili kamenja kojim treba da zaspete Karleušu Jelenu?



(naravno, figurativno)
maca22 maca22 00:07 28.10.2010

Re: spin inkvizicija

loader
Samo da ova Seka malo smanji nervozu ..

Tek ce sad Seka da se iznervira, kad joj je rivalka postala ovoliko popularna nakon kolumne.
mariopan mariopan 08:04 28.10.2010

Re: ***

JJ Beba
Secate se svojevremenog sablaznjivanja nad ovom fotografijom?

zbog zlatnog vibratora?

mariopan mariopan 08:08 28.10.2010

Re: Takt džiberaja i nasilja

loader
D.Kovačević:

Sve mislim Mariopan da ti njoj ne zameriš što je ćutala,
nego što je progovorila...jel tako...

Ovo je izjava meseca !!

Mis Mariopan, nateraste me da odam priznanje g Kovačeviću, sa kojim se skoro nikad ne slažem

Zar i ti sine Brute?

vesna.gm vesna.gm 08:47 28.10.2010

Re: Takt džiberaja i nasilja

sevarlica

Moja poenta je da je ona jedan od najvećih krivaca što danas imamo horde malih "Švaba i Pinkija", Kneleta, Arkana itd.


E, pa ovo bas mi lici da je malo preterano. Ako ništa drugo, pa Arkan , Knele i ostali su mnogo stariji i ne moze ona njima biti "preteča" već oni njoj. A nepravedno je zaboraviti Cecu Veličković i njen doprinos...
Hansel Hansel 10:28 28.10.2010

Re: spin inkvizicija

loader
Gde se nalazi primer toga da se neko oduševio? Nije loše da i ostali pogledaju to što ste vi videli Hansel, čistunče stari, hajde onda da se igramo čistunstva. Jeste li oprali ruke, pre nego što ste se dohvatili kamenja kojim treba da zaspete Karleušu Jelenu?(naravno, figurativno)

I tada i POSLE "kamenovanja"! A što se mene (bez ikakve figurative) tiče, JK tretiram samo kao pojavu, ne kao osobu. Protiv pojave imam mnogo, protiv osobe ništa, čak joj zaista želim sve najbolje na ličnom planu. I na profesionalnom, ako promeni profesiju!

Neka je i "oduševljenje" i prejaka reč, neka sam i pogrešio (eto, opraštam sebi ), da li više odgovora reč "afirmativno" ili koju biste Vi predložili? Ne nalazite čak ni tako nešto u komentarima?

I, da pokušamo da se razumemo - znam ja vrlo dobro da ne možemo da budemo savršeni (savršeno čisti ako baš hoćeTE), ali znam i da ne valja kad se baš mnogo prljamo, a još manje kad u tome počnemo da uživamo. A ima valjda nešto i u izboru sredst(a)va za higijenu. Ako pretpostavimo da je JK možda to sredstvo (naravno, figurativno ), ili se bar kandiduje za taj status. Šta ako je u tom sredstvu - uranijum (opet figurativno) što reče Amfilohije?!

Ja zaista, u suštini, mislim da je ovo sve jedna velika tragikomedija - počev od tema koje se prikazuju kao prioriteti naše egzistencije ("danas i ovde" ) do njihove obrade. Tako da slobodno možete da shvatite da je moje "bacanje kamenja" samo vraćanje onog koje je doleteleo u moje dvorište (preko koga se zapravo drugi kamenuju), s pažnjom da zaista niko ne strada pri tom izbacivanju. Ali ima onih koji se vređaju kad im vratite kamen, potpuno bezbednom brzinom, ma - kad im ga date u ruku, ili ostavite pored njih... a šta im ja mogu, meni to njihovo kamenje ne treba. Grešim?
loader loader 10:57 28.10.2010

Re: spin inkvizicija

Bolje napravite šljunkaru i zaradite neki dinar, nego da prosleđujete - bacate, zafrljačujete kamenje dalje, po drugima.. jer se, tako, razlupoglavenije nikada neće završiti

Ma, ok. Tema je nezgodna. S ove strane kulturnog zida malo kome prija sama pojava Karleuše u redovima kulturobranitelja. Ali, nije kriva Karleuša za to. Krivi smo mi čistunci koji smo doveli dotle da se načini prostor da ona deli lekcije iz prava lgbtovaca.

U svakom slučaju, u datoj situaciji, ostaje to da je njeno angažovanje donelo korist u borbi za ostvarivanje prava istih.

ps. Hm.. .. sumnjivo mi je ovo vaše "... čak joj zaista želim sve najbolje na ličnom planu ..."
. . .
Hansel Hansel 11:37 28.10.2010

Re: spin inkvizicija

Pa, možda sam i tu malo preterao, ali zaista joj ne želim lično ništa loše.

Imam utisak da smo se na kraju ipak razumeli. Samo što se meni čini da nismo bili dovoljno "čistunci". Ja sam od onih koji misle da Pink nije smeo da postoji posle Petog oktobra. Dekontaminacija (pazi, pazi, ti RBH termini ispadoše zajednički i za Borku i za Amfilohija! ) je ipak bila neophodna u svim sferama (sada je izgleda nemoguća), tu sam zaista isključiv.
Hansel Hansel 11:44 28.10.2010

Re: spin inkvizicija

ivankagrump
Relativizujes, relativizujes

Ne, ne. Siguran sam da je opaska tačna, a kako će ko da je tumači... baš kao i ono ljubljenje, onog krsta. To je čak možda bilo istovremeno koketiranje sa ateizmom i s kič-verom 90-ih (meni se činilo prvenstveno ovo drugo), pa kome se šta sviđa. Ako sada i nema marketinškog proračuna, tada ga je sigurno bilo.
apach92 apach92 12:07 28.10.2010

Re: spin inkvizicija

Hansel
Ja sam od onih koji misle da Pink nije smeo da postoji posle Petog oktobra. Dekontaminacija (pazi, pazi, ti RBH termini ispadoše zajednički i za Borku i za Amfilohija! ) je ipak bila neophodna u svim sferama (sada je izgleda nemoguća), tu sam zaista isključiv.


i ja sam tako mislio, da Pink i slicni ne bi trebalo da postoje.

Vremenom sam promenio misljenje(uz `ladan tus) jer je broj ljudi koji tako misle neobicno mali.

Onih drugih ima mnogo vise. Svidjalo se to nama ili ne - to je nasa stvarnost.
bloger10 bloger10 13:20 28.10.2010

Re: Takt džiberaja i nasilja

Eh,da mogu kukala bih iz SVEG GLASA!Sta doziveh u sestoj deceniji svog zivota.?Da mi unucad vaspitava i to javno ,sa takvih mesta(TV,glasila)ONA?Ni o muzici ni o opranoj biografiji necu ,ni reci!Poznato!Borim se,da cak i ne utice,niti da je cuju,ali cinjenica da ima toliko ..i toliko hiljada pristalica..,dece, koju su zaveli i gurnuli u propast Poslenici Drzave,onespokojava me,i lelelekala bih!,Naravno,lelek bih mogla samo Nebu da uputim,jer glas cestite vaspitane ,odgovorne licnosti,se ne cuje.Ocekujem da cu sutra,na casu nacionalne istorije morati da predajem deci:Istorijska uloga,i znacaj ..jk?Moracu svima da podelim jedinice,ako nisu procitali biografiju poslednjih desetak godina?Znam,jadna deca,opet po njihovoj grbaci!
apach92 apach92 13:24 28.10.2010

Re: Takt džiberaja i nasilja

bloger10
....jer glas cestite vaspitane ,odgovorne licnosti,se ne cuje.


cuje se, naravno. Samo sto eto, niko nije javno progovorio pa moramo da se zadovoljimo glasom JK.
maca22 maca22 13:35 28.10.2010

Re: Takt džiberaja i nasilja

bloger10
Eh,da mogu kukala bih iz SVEG GLASA!Sta doziveh u sestoj deceniji svog zivota.?Da mi unucad vaspitava i to javno ,sa takvih mesta(TV,glasila)ONA?Ni o muzici ni o opranoj biografiji necu ,ni reci!Poznato!Borim se,da cak i ne utice,niti da je cuju,ali cinjenica da ima toliko ..i toliko hiljada pristalica..,dece, koju su zaveli i gurnuli u propast Poslenici Drzave,onespokojava me,i lelelekala bih!,Naravno,lelek bih mogla samo Nebu da uputim,jer glas cestite vaspitane ,odgovorne licnosti,se ne cuje.Ocekujem da cu sutra,na casu nacionalne istorije morati da predajem deci:Istorijska uloga,i znacaj ..jk?Moracu svima da podelim jedinice,ako nisu procitali biografiju poslednjih desetak godina?Znam,jadna deca,opet po njihovoj grbaci!

Stavljajte se znak interpunkcije, pa jedno mesto prazno. Kazem to zbog bog preglednosti. Pogledajte kako drugi pisu. :)
Hansel Hansel 18:58 28.10.2010

Re: spin inkvizicija

apach92
i ja sam tako mislio, da Pink i slicni ne bi trebalo da postoje.Vremenom sam promenio misljenje(uz `ladan tus) jer je broj ljudi koji tako misle neobicno mali.Onih drugih ima mnogo vise. Svidjalo se to nama ili ne - to je nasa stvarnost.

Shvatam šta hoćeš da kažeš, ali nikada nisam menjao mišljenje samo zato što većina nešto kaže... Pa, većina je bila i protiv izručenja Miloševića... ma, da ne nabrajam, kapiraš. Možda bi većina htela i u Hrvatskoj stanicu poput Pinka, pa je opet, koliko znam, bar u etru, nema. A da ne govorimo da je Pink stvoren (i konkretno i kao metafora). Kako je to narod živeo decenijama ranije bez Pinka? Opstao je samo zato što su neki zaključili da će (im) biti koristan u daljem plastelinizovanju naroda. Nažalost, bili su pravu, donekle, mada za njih nije uspeo (bar političko-propagandno) da završi posao, bar u prvo vreme. O drugim "poslovima" nemam dovoljno konkretne informacije, mogu samo da naslućujem...
apach92 apach92 19:12 28.10.2010

Re: spin inkvizicija

Hansel

Shvatam šta hoćeš da kažeš, ali nikada nisam menjao mišljenje samo zato što većina nešto kaže... Pa, većina je bila i protiv izručenja Miloševića... ma, da ne nabrajam, kapiraš. Možda bi većina htela i u Hrvatskoj stanicu poput Pinka, pa je opet, koliko znam, bar u etru, nema. A da ne govorimo da je Pink stvoren (i konkretno i kao metafora). Kako je to narod živeo decenijama ranije bez Pinka? Opstao je samo zato što su neki zaključili da će (im) biti koristan u daljem plastelinizovanju naroda. Nažalost, bili su pravu, donekle, mada za njih nije uspeo (bar političko-propagandno) da završi posao, bar u prvo vreme. O drugim "poslovima" nemam dovoljno konkretne informacije, mogu samo da naslućujem...


ma, ne menjam ja misljenje zbog toga, samo se konstantno podsecam da bi mi bilo lakse
ivana23 ivana23 20:17 28.10.2010

Re: spin inkvizicija

Hansel
Možda bi većina htela i u Hrvatskoj stanicu poput Pinka, pa je opet, koliko znam, bar u etru, nema.


Al' Slovenci podlegli...

Lepa Brena i Jelena Karleuša u zagrljaju Željka Mitrovića uz veliki vatromet u Ljubljani označile početak rada televizije Pink u Sloveniji! - 30.09.2010

loader loader 00:09 29.10.2010

Re: Takt džiberaja i nasilja

mariopan:

Zar i ti sine Brute?


Pa, ja...

Hansel Hansel 07:28 29.10.2010

Re: spin inkvizicija

ivana23
Al' Slovenci podlegli...

Jao, znam, Ivana, pomislio sam da je to zato što imaju mnogo useljenika iz drugih republika exYU, mada to nije opravdanje!
sevarlica sevarlica 12:12 29.10.2010

Re: Takt džiberaja i nasilja

upravo nova LDP heroina jelena karleuša a.k.a. DIVA u ime svojih 150000 fanova zahteva od g. ćirilova i ostalih intelektualaca da ne koriste takvu terminologiju i ne izražavaju se komplikovano kako bi bili bolje shvaćeni od horde na čijem se čelu ona nalazi


Upravo!! Gledao sam Utisak nedelje i nisam mogao da verujem da ona neartikulisana nakaza ne dozvoljava gospodinu Ćirilovu da dođe do reči. Ako ćemo pravo g-din Ćirilov je više učinio za homoseksualce od bilo koga. Mnogi ne znaju da je homoseksualnost u SFRJ bila zakonom zabranjena. Za razliku od nje on to nije radio zbog tiraža.
libkonz libkonz 15:18 26.10.2010

Najsvežija vest

Navodi pojedinih medija da su prvotimac Crvene zvezde Duško Tošić i njegova supruga Jelena Karleuša napadnuti noćas oko dva sata posle ponoći na Bežanijskoj kosi nisu tačni, izjavio je za Blicsport.rs portparol crveno-belih Marko Nikolovski.

Prema pomenutim navodima manja grupa navijača Zvezde zamerila je Tošiću na igri u večitom derbiju u kome je Partizan kao gost pobedio sa 1:0, a posle njegovog odgovora usledila je "besna reakcija tokom koje je bračni par zasut kamenicama, a njihova kola išarana auto-lakom". To, međutim, nije tačno tvrdi Nikolovski.



"Nikakav napad kamenicama niti šaranje sprejom nije se desilo. U pitanju su, koliko smo saznali, momci iz kraja koji su Dušku Tošiću rekli da nema nikakvog smisla da se igrači ne zalažu na utakmici takvog značaja, a da pritom imaju bezrezervnu podršku sa tribina čitave sezone. On je prihvatio kritiku, rekao da se igrači trude koliko mogu, ali da su i sami svesni da su bili ispod svih očekivanja u derbiju. To čak nije bila ni svađa, već jedna klasična verbalna komunikacija. Nikakav napad se nije desio, ponajmanje ne kamenicama", rekao je Nikolovski za Blicsport.rs.



Ipak, kako Blic saznaje u beogradaskoj policiji, dva lica privedena su zbog vređanja Duška Tošića tom prilikom. Policija je reagovala na poziv Jelene Karleuše u 01:40h a zatim je u ulici Teodora Borockog privela dva punoletna mladića od koji je jedan i ranije poznat organima gonjenja. Njima je određen policijski pritvor od 48 sati, a protiv obojice će biti podneta krivična prijava zbog ugrožavanja bezbenodsti.
libkonz libkonz 15:21 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

citiran ceo tekst iz Blica, a isto su preneli i drugi mediji. Malo ova euforija oko nove srpske heroine postaje komična. Zaleteo si se, Drago.
loader loader 15:23 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Zaleteo si se, Drago.

Hm... .. založio i mene

No, osim napada, svejedno, ostaje vredna tema, a to je angažovanje za prava xxx manjine
libkonz libkonz 15:25 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

ostaje vredna tema, a to je angažovanje za prava xxx manjine

OK to, ali nam je blog postao sve više "Kurir u ogledalu".
loader loader 15:29 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Taman posla. Preteruje se sa tim primedbama. Eno, napišemo post o fudbalu, a neko pita, je li ovo ispostava sportske rubrike. Sa treće strane, stalna su huktanja što se na blogu piše samo o politici. Mislim da ni jedna od tih primedbi nije sasvim objektivna. Piše se o svemu. Eno spiska tema sa desne strane... Konačno, tu smo da stvari postavimo na naš način, ako hoćemo. Blogovski.

Nego, Drago bez intenzivnog prisustva Jeremića Vuka na medijima i u diplomatskim akcijama izgleda nema pravi podsticaj, pa.. krizira ..

Eto, spao na Karleušu i finese oko toga, da li je prava plavuša, ili femino-intelektualac
libkonz libkonz 15:33 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Ućićemo u trol. Ima vremena za priču o toj temi.
Samo, i ovaj tvoj komentar ide u prilog mog stava.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:33 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Zaleteo si se, Drago.

Ne...pa taj Nikolovski ništa ne demantuje..On samo relativizuje. To je onaj isti što se u "Insajderu" zalagao za huligane u skupštini "Zvezde"..
Zamisli, dođeš kući oko 2 sata i sačeka te gomila navijača...da sa tobom diskutuje o derbiju...
To je vrlo organizovan pritisak i upozorenje...
I po čemu se to Tošić isticao na toj utakmici..da nije promašio penal, postigao autogol, zaradio crveni karton, pa da ga kriminalci čekaju pred ulazom u kuću u 2 noću kad se vraća sa ženom...
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:35 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Ja pročitao na B92... http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=10&dd=26&nav_category=16&nav_id=467904

Drago, brate, al si uticajan! Što poželiš B92 objavi.
JJ Beba JJ Beba 15:36 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

libkonz
citiran ceo tekst iz Blica, a isto su preneli i drugi mediji. Malo ova euforija oko nove srpske heroine postaje komična. Zaleteo si se, Drago.

Na vestima u 16h 92ke JK i njen muž potvrdili su napad ali nisu želeli pred kamere. JK je takođe rekla novinaru da su kola išarana pogrdnim grafitima oterana na farbanje.

Što se tiče kolumne Svi smo mi pederikoju je JK napisala u Kururu pozdravljam je. jednino mi nije jasno zašto se JK u svojim kolumnama i javnim nastupima zalaže samo za prava homoseksualaca a ne i lezbejke, tj ne brani prava cele LGBT populacije.
Ono što ne pdržavam kod JK to je njeno salonsko bavljenje aktivizmom kao i način na koji je u Utisku nedlje autovala Jovana Ćirilova
G r o f G r o f 15:37 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

U pitanju su, koliko smo saznali, momci iz kraja koji su Dušku Tošiću rekli da nema nikakvog smisla da se igrači ne zalažu na utakmici takvog značaja, a da pritom imaju bezrezervnu podršku sa tribina čitave sezone.


Neverovatno kako su ovi navijači fini u 2h posle ponoći. Med i mleko.
Aj' sad da malo budemo glupi.
loader loader 15:38 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Drago, brate, al si uticajan! Što poželiš B92 objavi.

angie01 angie01 15:39 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Malo ova euforija oko nove srpske heroine postaje komična.


u ovoj nashoj klaustrofobichnoj mlaogradjanskoj sredini ispada da je veoma specijalno reci da se slazete sa onim shto vec pishe u zakonu- a to je da svi imaju jednaka prava!

to shto drzava to ne omogucava i od VEC ZAKNOM ISPISANIM PRAVIMA dozvoljava mogucnost ispoljavanja drugachijeg mishljenja,koje taj zakon osporava, pa imamo vishegodishnje cirkuse sa tragichnim nastupima sa raznim ruznim posledicama-je specijalan nonsens.

po toj logici moze da bude diskutabilan i svaki kriminal-koji je isto tako regulisan zakonom.

o krljeushi i njenom herojstvu ne bih vishe smetala-dovoljno je jadno shto sve javne lichnosti, a narochito politichari i oni koji se pravima i zakonom bave, cute i nema ih nigde, a kamo li na paradi, pa ispede ovaj njen nastup, egsemplar za divljenje!
loader loader 15:40 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

libkonz
Ućićemo u trol. Ima vremena za priču o toj temi. Samo, i ovaj tvoj komentar ide u prilog mog stava.

.. da okadimo protiv trola ..! . .

loader loader 15:42 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

JJ Beba:

...jednino mi nije jasno zašto se JK u svojim kolumnama i javnim nastupima zalaže samo za prava homoseksualaca a ne i lezbejke, tj ne brani prava cele LGBT populacije.

Zato što je nedosledna
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:43 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Na vestima u 16h 92ke JK i njen muž potvrdili su napad ali nisu želeli pred kamere. JK je takođe rekla novinaru da su kola išarana pogrdnim grafitima oterana na farbanje.

Što se tiče kolumne Svi smo mi pederikoju je JK napisala u Kururu pozdravljam je. jednino mi nije jasno zašto se JK u svojim kolumnama i javnim nastupima zalaže samo za prava homoseksualaca a ne i lezbejke, tj ne brani prava cele LGBT populacije.
Ono što ne pdržavam kod JK to je njeno salonsko bavljenje aktivizmom kao i način na koji je u Utisku nedlje autovala Jovana Ćirilova

Naravno da je napadnuta...i da se sada stvar pokušava "opeglati"...
Slažem se sa svim što si napisala, uz jednu opasku...Ove što upravljaju nasiljem "boli" Karleuša više 100 drugih koji su uvek protiv nasilja, jer bi se moglo očevekivati da je i ona na onoj strani...Čini im se da nagriza "njihovu stranu", a oni to znaju proceniti...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:46 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Drago, brate, al si uticajan! Što poželiš B92 objavi.

Gde si...
Videćeš sada "cepidlačenja"...
Biće.."nije kamenje nego cigla", "nije sprej nego kreč".."nije bilo ispred kuće nego ispred zgrade".."reko Marko Nikolovski"...samo gledaj..
mrdax mrdax 15:47 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

G r o f
U pitanju su, koliko smo saznali, momci iz kraja koji su Dušku Tošiću rekli da nema nikakvog smisla da se igrači ne zalažu na utakmici takvog značaja, a da pritom imaju bezrezervnu podršku sa tribina čitave sezone.


Neverovatno kako su ovi navijači fini u 2h posle ponoći. Med i mleko.
Aj' sad da malo budemo glupi.


Prema objasnjenju Zvezde Navijaci su samo hteli sa Tosicem da popricaju o Platonovom konceptu drzave kao i o Hegelovom uticaju na zapadnu kulturu. Nakon toga su planirali da citaju naglas Emila Zolu i to na 5 razlicitih evropskih jezika.
loader loader 15:50 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Angie:

u ovoj nashoj klaustrofobichnoj mlaogradjanskoj sredini ispada da je veoma specijalno reci da se slazete sa onim shto vec pishe u zakonu - a to je da svi imaju jednaka prava!

Tačno, Angie Malograđanština i ...
Ali, kad je stanje u društvu već takvo, da se pravo na jednakost ne podrazumeva, mora se naglašavati.

Sa tom logikom, ni LGBT populacija nije trebala specijalno da naglašava svoj ponos i svoja prava šetnjom, jer se to valjda podrazumeva i garantuje se Ustavom. No, pošto je sve kako jeste - morali su.

To što je J.Karleuša pritekla u pomoć nije znak da je ona naprasno postala nešto drugo u odnosu na ono što je oduvek bila, već pokazuje jadno stanje kad je reč o stavu većine ljudi u ovom društvu
angie01 angie01 15:57 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Sa tom logikom, ni lgbt populacija nije trebala specijalno da naglašava svoj ponos i svoja prava, jer se to valjda podrazumeva i garantuje se Ustavom.


pa je l kapirash gde je paradoks-oni su MORALI da naglase, jer fakat njihova ustavom zagarantovana prava niko ne shisha, nego se organizuju josh javne polemike-te shta misli ovaj, te shta kaze onaj!

To što je Karleuša pritekla u pomoć


pritekla je ona sebi u pomoc-vidish da je ispao nevidjeni marketinshki potez, ee jbte- Draga je prijatno iznenadila,...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:06 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Draga je prijatno iznenadila,...

Ovo je za nju marketinški gledano loše...uostalom i noćašnji napad to govori..
Verujem da je među navijačima, okruženju njenog muža i njenom publikom više homofobnih nego tolerantnih..
A nisam to od nje očekivao i zato me je prijatno iznenadila..
Ne govorim o onome što ona radi na estradi..To i dalje smatram reproduktivnim centrom loših stvari u Srbiji, ali kad uradi nešto ispravno, zašto to ne kazati..
Bili Piton Bili Piton 16:09 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

JJ Beba
kao i način na koji je u Utisku nedlje autovala Jovana Ćirilova


To je svakako bio faux-pas ali opet, s druge strane, ako Ćirilov nije voljan ili nije u stanju da pomogne, onda bar neka ne odmaže.
angie01 angie01 16:18 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

ali kad uradi nešto ispravno, zašto to ne kazati..


zato shto je to sada ispalo nevidjeno veliko-a krajnje je normalno!

ne mislim da ona to ne misli iskreno-verujem da mnogi ljudi oko nje pripadaju toj manjini i slazem se da, ako ce sada takvo gledishte biti blize njenim fanovima-a to nisu oni, koji bi recimo slushali Cirilova ili Borku-da to ima neki znachaj u tom smislu-ali brate, celom sluchaju je data prevelika paznja i znachaj!

Ima ljudi koji to stalno govore, aktivisti su ne samo preko medija, ima onih koji su bili na paradi-Mira Karanovic npr-pa ona ne ispade heroj!

da ne nabrajam sada, al evo JJ ide uvek kada se radi o ovakvim stvarima, vozila je marica kuci, kao i sve ostale koji su doshli da stvarno podrze gej populaciju-a ispada da naruchena kolumna i nespretnopojavljivanje u medijima ima nadnaravni znachaj!

a, marketinshki je pun pogodak!
angie01 angie01 16:24 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

ako Ćirilov nije voljan ili nije u stanju da pomogne, onda bar neka ne odmaže.


pa nije u tome bio kech, prvo, chovek je imao primedbu samo na naziv deshavanja, uzimajuci objektivne okolnosti u obzir i to je rekao, a ona se obrushila na njega prilichno prizemno-kao da su zajedno grickali semenke na coshkicu, podvlacheci sto puta neshto shto ona nikako ne moze na taj nachin da apostrofira.

pri tome su i Cirilov i Borka i svi ostali, pokazali krajnju toleranciju prema njenom ponashanju-dodushe, neprimetno za nju, par puta pokazali-kako bolje da zvija onu chokoladicu, iako nije mrmot.
roland_h roland_h 16:25 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

JJ Beba

Ono što ne pdržavam kod JK to je njeno salonsko bavljenje aktivizmom kao i način na koji je u Utisku nedlje autovala Jovana Ćirilova


mislim da je to autovanje pod znakom pitanja ako imamo u vidu kontekst u kome je do navodnog doslo. karleusa je sebe nazvala pederom a onda pozvala ćirilova da se takođe tako deklariše.
karleuša teško može biti peder u opšteprihvaćenom značenju te reči pa se nameće zaključak da je govorila o kategoriji političkog pedera (ili lezbejke- što je čini mi se poznatiji pojam) te pozvala ćirilova da se deklariše kao takav, dakle bez uplitanja u njegove seksualne afinitete.
JJ Beba JJ Beba 16:27 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Bili Piton
JJ Beba
kao i način na koji je u Utisku nedlje autovala Jovana Ćirilova


To je svakako bio faux-pas ali opet, s druge strane, ako Ćirilov nije voljan ili nije u stanju da pomogne, onda bar neka ne odmaže.

ja nisam shvatila Ćirilov tekst tako. On je samo bio protiv naziva manifestacije (parada ponosa) kao loš prevod. Smtarao je da bi marš za slobode ili tako nešto bilo uputnije kao naziv. Karleušina prozivka i insistiranje na autovanju Ćirilova je bila neprijatna i uvredljiva.
Inače, mnogi homoseksualci su protiv parade kao strategije borbe za prava LGBT populacije, te nisu bili na prajdu. I ja mislim da postoje i da moraju biti ponuđene bolje strategije.po meni parada mora da bude vrhunac sloboda u jednoj zemlji, praznik svih građana, veselje, ljubav, karneval.... Govoriti o ljudskim slobodama kod nas je smešno. Ali u odsustvu neke druge strategije ja sam podržala jedinu ponuđenu i uzela učešće u šetnji tog 10. oktobra.
ttoll of
Bili Piton Bili Piton 16:30 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

angie01
prvo, chovek je imao primedbu samo na naziv deshavanja


Nije tačno. To je rekao u nedelju, razblaživši time svoj već poznat i ranije iznet stav - da je protiv parade full stop. Time na tanjiru daje argumente protivnicima parade koji onda sasvim lepo to mogu da zloupotrebe time što će reći "eto vidite ima protivnika parade i medju samim gejevima". Što uostalom i rade.


JJ Beba JJ Beba 16:32 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

mislim da je to autovanje pod znakom pitanja ako imamo u vidu kontekst u kome je do navodnog doslo. karleusa je sebe nazvala pederom a onda pozvala ćirilova da se takođe tako deklariše.
karleuša teško može biti peder u opšteprihvaćenom značenju te reči pa se nameće zaključak da je govorila o kategoriji političkog pedera (ili lezbejke- što je čini mi se poznatiji pojam) te pozvala ćirilova da se deklariše kao takav, dakle bez uplitanja u njegove seksualne afinitete.

ne, ona je rekla- kad već pripadate toj populaciji zašto je ne podržavate nego govorite protiv nje. (što btw nije istina)
Ćirilov joj je rekao da nju ne treba da zanima njegovo seksualno opredeljenje i da je to njegova privatna stvar, kao što njega ne zanima njeno seksualno opredeljenje.
Pre toga joj je objasnio da se još 70tih godina na kongresu partije autovao i tražio da se homoseksualnost izbriše sa spiska kriminalnih dela.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:37 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Ima ljudi koji to stalno govore, aktivisti su ne samo preko medija, ima onih koji su bili na paradi-Mira Karanovic npr-pa ona ne ispade heroj!

Mira Karanović nas je na to navikla i to je normalno od nje očekivati..
Karleuša nije...ne samo da nije nego je bila jedan od simbola potpuno drugačijih vrednosti..
I kada je rekla to što je rekla odjeknulo je. Zašto je napadati kad radi pravu stvar, pitam se..Iznenadila je, a taj faktor ima svoj značaj..
Samo pre mesec dva, objavio sam blog , gde sa jednog drugog aspekta pišem o vrednostima koje svojim estradnim delovanjem gradi i Jelena Karleuša...ali ovo o čemu se radi ovde i ono što ona predstavlja na estradi dve su odvojene stvari..[url=http://blog.b92.net/text/15905/Prvi-dekolte-Srbije-obozava-Tadica-i-Karleusu/][/url]

nova_slika_srbije nova_slika_srbije 16:44 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Prema objasnjenju Zvezde Navijaci su samo hteli sa Tosicem da popricaju o Platonovom konceptu drzave kao i o Hegelovom uticaju na zapadnu kulturu. Nakon toga su planirali da citaju naglas Emila Zolu i to na 5 razlicitih evropskih jezika.



roland_h roland_h 16:52 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

JJ Beba
mislim da je to autovanje pod znakom pitanja ako imamo u vidu kontekst u kome je do navodnog doslo. karleusa je sebe nazvala pederom a onda pozvala ćirilova da se takođe tako deklariše.
karleuša teško može biti peder u opšteprihvaćenom značenju te reči pa se nameće zaključak da je govorila o kategoriji političkog pedera (ili lezbejke- što je čini mi se poznatiji pojam) te pozvala ćirilova da se deklariše kao takav, dakle bez uplitanja u njegove seksualne afinitete.

ne, ona je rekla- kad već pripadate toj populaciji zašto je ne podržavate nego govorite protiv nje. (što btw nije istina)
Ćirilov joj je rekao da nju ne treba da zanima njegovo seksualno opredeljenje i da je to njegova privatna stvar, kao što njega ne zanima njeno seksualno opredeljenje.
Pre toga joj je objasnio da se još 70tih godina na kongresu partije autovao i tražio da se homoseksualnost izbriše sa spiska kriminalnih dela.

ne razumem onda na koji način je autovala nekog ko se, makar kako ti kažeš, već autovao u istoj emisiji pričajući o svojoj angažovanosti 70tih godina.

sa druge strane karleušino ˝kad već pripadate toj populaciji˝ opet ima više tumačenja s obzirom da ona sebe takođe doživljava pripadnikom te populacije. dakle ne znam na koji način si sigurna da se vodila polemika o seksualnosti.
libela libela 16:58 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

roland_h

mislim da je to autovanje pod znakom pitanja ako imamo u vidu kontekst u kome je do navodnog doslo. karleusa je sebe nazvala pederom a onda pozvala ćirilova da se takođe tako deklariše.
karleuša teško može biti peder u opšteprihvaćenom značenju te reči pa se nameće zaključak da je govorila o kategoriji političkog pedera (ili lezbejke- što je čini mi se poznatiji pojam) te pozvala ćirilova da se deklariše kao takav, dakle bez uplitanja u njegove seksualne afinitete.

Zar nije jasno i glasno rekla da ona, koja nije homoseksualnog opredeljenja (posebno podvuceno), podrzala paradu ponosa. Nije mi jasno njeno gostovanje s Cirilovim i Borkom. Ona njih nista, ali NISTA nije razumela. Cirilov je pohvaljuje, ona to shvata kao napad na nju kao pevaljku, plavusu... Katastrofa! Zena pored velike kolicine silikona ima bezobrazluk i to je sve!
Cirilov je, blago receno, bio sokiran... sto se i videlo na njemu. Meni je sve to bilo beskrajno tuzno i mucno za gledanje! Iskreno, sramota me je bilo umesto nje!
JJ Beba JJ Beba 17:04 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

ne razumem onda na koji način je autovala nekog ko se, makar kako ti kažeš, već autovao u istoj emisiji pričajući o svojoj angažovanosti 70tih godina.

čovek se javno izjanio o svojoj seskualnoj pripadnosti samo dva puta u životu - tada, na toj sednici,( pošto je bilo 70tih godina mngi za to ne znaju) i jednom u intervjuju u srpskom Playboy. Čovek nikada nije potencirao svoju sksualnu opredeljenost, nikada o tome (sem ta dva puta) javno nije govorio.

dakle ne znam na koji način si sigurna da se vodila polemika o seksualnosti.

tako što sam gledala utisak nedelje
i molim te da više ne pričamo o Ćirilovu
buba_truba buba_truba 17:12 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Drago Kovacevic
Mira Karanović nas je na to navikla i to je normalno od nje očekivati..Karleuša nije...ne samo da nije nego je bila jedan od simbola potpuno drugačijih vrednosti..

Meni JK i dalje ostaje simbol istih tih "potpuno drugačijih vrednosti", kao što mi ni Tomislav Nikolić & Aleksandar Vučić nisu postali simboli mog sistema vrednosti, iako se upinju da budu Evropejci parexellence. Prosto, što mi ne ide, ne ide!
roland_h roland_h 17:16 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

JJ Beba

tako što sam gledala utisak nedelje
i molim te da više ne pričamo o Ćirilovu


takođe gledao ali izvukao drugačiji zaključak.
buba_truba buba_truba 17:27 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

libela
Nije mi jasno njeno gostovanje s Cirilovim i Borkom. Ona njih nista, ali NISTA nije razumela. Cirilov je pohvaljuje, ona to shvata kao napad na nju kao pevaljku, plavusu...

To je i moj najjači utisak, da ona NIŠTA pod milim bogom nije kapirala.

Posle emisije mi se činilo da je dobro što je bila u emisiji, računala sam da će oni kojima se učinilo drugačije posle svega što su videli i čuli shvatiti zabludu. Avaj, po svem' sudeći - moja pogrešna procena.
Nadpalfi Nadpalfi 18:02 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Zamisli, dođeš kući oko 2 sata i sačeka te gomila navijača...da sa tobom diskutuje o derbiju...
To je vrlo organizovan pritisak i upozorenje...

A sta jedan profesionalac radi napolju do 2 sata ujutro? Nije ni cudo da u Njemackoj nije uspio, a ni u Zvezdi bas nesto ne igra... Ali to je posao za trenera, a Zvezda je tako i tako spala na nivo ispod amaterizma, pa me nista ne cudi
Bili Piton Bili Piton 18:06 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Nadpalfi

A sta jedan profesionalac radi napolju do 2 sata ujutro?


Evo ga, jesam reko


Trebalo je šolju mleka i u krpe, sigurno bi bolje igrao onda
angie01 angie01 18:52 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Nije tačno.


Bili- je l si chitao taj njegov chlanak gde je to rekao?

ja jesam-i pisalo je upravo to shto sam objasnila.

s obzirom da te smatram veoma razumnim, mogu samo da posumnjam da ti isti tekst nisi imao pred ochima, inache ne bi ovako istupio!

evo spornog dela:


Ne znam da li je tom prilikom emitovano i moje mišljenje da su javne manifestacije u borbi za seksualnu ravnopravnost potrebne, da čestitam onima koji se za to otvoreno bore i da je bitno što je i predsednik naše republike to podržao, a da je ministar unutrašnjih poslova manifestaciji obećao bezbednost tog datuma sa četiri desetke 10. 10. ‘10. u 10 sati. Ja razumem da aktivisti u toj oblasti, bili oni gej ili ne, prihvatanjem sintagme „parada ponosa“ naglašavaju svoju pripadnost svetskom pokretu za ravnopravnost u toj sferi. Ali mislim da u budućnosti valja pronaći adekvatniji termin koji neće naglašavati ponos u toj oblasti jer nema mesta ponosu ni na većinsko ni na manjinsku pripadnosti u oblasti čovekove seksualnosti.
Bili Piton Bili Piton 18:56 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

angie01
Nije tačno.


Bili- je l si chitao taj njegov chlanak gde je to rekao?


Nisam čitao nikakav članak (niti se pozivao na njega) nego privatno znam na kom je čovek stanovištu.
angie01 angie01 19:04 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Nisam čitao nikakav članak (niti se pozivao na njega) nego privatno znam na kom je čovek stanovištu.


pa vidi- ovde se radilo o tom chlanku, u kome pishe sve shto treba-u smislu shta on misli o tome!


Bili Piton Bili Piton 19:13 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

angie01


pa vidi- ovde se radilo o tom chlanku, u kome pishe sve shto treba-u smislu shta on misli o tome!


OK onda. Nisam čitao taj članak.

edit - pošto si editovala post, da dodam i ja - ovo o navodno neprimerenom nazivu manifestacije je takvo jedno cinculiranje da bolje da mi ga nisi ni kvoutovala.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana