Društvo| Ljudska prava| Mediji

Noćni napad na Jelenu Karleušu i njenog supruga

Drago Kovacevic RSS / 26.10.2010. u 14:55

Od "Parade ponosa" pa na ovamo, Jelena Karleuša je veoma zaintrigirala domaću javnost a mene lično prijatno iznenadila svojim liberalnim stavovima. Stala je sasvim otvoreno i hrabro u odbranu prava LGBT populacije, usprotivila se nasilju i angažovala u pisanju čitljive kolumne u "Kuriru". Gostuje u najgledanijim emisijama srpskih TV stanica i zaista se trudi da poruka o nenasilju i toleranciji stigne do grupe njenih fanova koje bi mogli posmatrati i kao "potencijalno rizičnu grupu".

Nije sve u njenim angažovanim nastupima briljantno, ali zaslužuje dužno poštovanje za ono što čini, tim više što ona lično, u postojećim okolnostima, može imati zbog toga jedino štetu. Da je kalkulantica, ćutala bi, jer njen liberalizam sigurno neće imati efekat da se poveća prodaja njenih diskova ili da se to vidi na poboljšanju prodaje ulaznica na njenim koncertima. Neće sigurno pomoći ni njenom suprugu, fudbaleru  da se prijatnije i opuštenije oseća pred navijačima Zvezde.

Sva je prilika da je upravo zbog svog javnoga angažmana noćas napadnuta.

Sveže objavljena vest kaže da je noćas u 01:40 časova, Jelena Karleuša prijavila da joj je grupa nepoznatih mladića išarala i oštetila auto i vređala supruga Duška Tošića.

Policija je po pozivu blokirala kraj oko kuće na Bežanijskoj kosi, a potom i uhapsila dve osobe, od kojih je jedna od ranije poznata policiji. Protiv njih su podnete prijave za ugrožavanje sigurnosti.
Nakon što su na vulgaran način izvređali Tošića i Karleušu, navijači su sprejom ispisali više pogrdnih poruka na njihovom automobilu.

Naravno, iz krugova koji priželjkuju i stimulišu nasilje ili koji bi da ga relativizuju,već se čuju interpretacije da je to zato "što je njen suprug igrao loše protiv Partizana", a ne zbog njenog javnoga angažmana. Laž je takva interpretacija, jer pitam se šta bi onda  po toj logici, nasilnici legitimisani kao Zvezdini navijači, trebali da urade Slavoljubu Đorđeviću čija je greška direktno odredila rezultat "večitog derbija".

Nema to nikakve veze sa nedeljnom utakmicom na "Marakani". Majstorima mraka je zasmetao angažman Jelene Karleuše i preko navijača oni joj šalju poruku da prikoči. A izgovor tipa "loša Tošićeva igra" plasiran je jedino zbog blažeg kvalifikovanja krivičnog dela kojeg su nasilnici počinili. Ujedno, tako se stvar i privid da je u Srbiji sve kul, samo Tošić na terenu ne pruža ono što bi mogao.Privid ne koristi samo nasilnicima i njihovim naručiocima nego i vlastima. Vlasti brinu uglavnom "kakva je slika o Srbiji u svetu" više nego kako nasilje sustavno sprečavati.

Vreme je, čini mi se, da veći broj ljudi javnim angažovanjem učestvuje u otporu nasilju i njegovim izvorima. Neće tu biti dovoljna samo Jelena Karleuša, Basara i joše nekolicina pojedinaca. Nasilje nije pred vratima. Ono je već odavno u kući i ne može se suzbiti tako što će povremeno na ulicu izaći par hiljada policajaca u oklopu, a mi biti srećni zbog najnormalnije činjenice, da na "derbiju nije bilo razbijenih glava"..

Atačmenti



Komentari (325)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

man ray loves me man ray loves me 21:05 26.10.2010

Re: par stvari

Jel rekao šta misli?

Jeste, i to je shvaceno kao 'odmaganje'. Ne vidim zasto. Cirilov zivi taj zivot. On nema razloga da zeli nesto lose ljudima koji imaju iste probleme kao i on. On ima svoj stav. Zato sto je gej ne mora da bude isti kao svako drugi ko je gej. Moze da mrzi gej paradu, da smatra da je glupa, da ne odgovara njegovom ukusu i senzibilitetu, whole bunch of things. Sto kaze John Waters: Gay is not enough. I've felt like it's never been enough.
Ne razumem taj koncept 'odmaganja'. Kao, sad ce to da bude 'argument' nekom homofobu. And? El to razlog da ne kazem svoje misljenje, sto postoji negde budala koja ce pogresno da ga shvati? (Onda ne bih dolazila na blog, he he he)

A Karleusa 'pomaze'? I don't get it.
Bili Piton Bili Piton 21:09 26.10.2010

Re: par stvari

man ray loves me

Ne razumem taj koncept 'odmaganja'.


Brine me to što ne razumeš. Jedan Antonić će prvi da se uhvati za Ćirilova i da ga podigne kao maskotu for his own cause ("eto, ima i pedera, štaviše društveno visoko kotiranih pedera, koji nisu za paradu" ). I eto sirotog Joce u nebranom groždju.

Lepo rekoh, on je divan, ali je malo pogubio kompas. I to je za ljude.


man ray loves me man ray loves me 21:21 26.10.2010

Re: par stvari

Jedan Antonić će prvi da se uhvati

Da, ali to je Antonic... Who gives a flyin...

Edit: Poziv da se kao ujedinjeni front borimo za razlicitost je paradoksalan. Besmislica.
Bili Piton Bili Piton 21:23 26.10.2010

Re: par stvari

man ray loves me
Jedan Antonić će prvi da se uhvati

Da, ali to je Antonic... Who gives a flyin...


Pokušaj da zamisliš situaciju u Britaniji u kojoj se recimo jedan Steven Fry izjašnjava protiv londonskog gej prajda (da zanemarimo to da mu ništa slično nikad ne bi palo na pamet sve da to iskreno i misli). Pa rastrgla bi ga javnost, i to ne samo gej javnost.
man ray loves me man ray loves me 21:28 26.10.2010

Re: par stvari

And?
John Waters je uvek govorio svoje misljenje i sigurno je da se ono cesto razlikovalo od misljenja mase, pa bila ona i gej. Sigurno nije jedini. Covek je original thinker, queer ili ne.

Kao sto je jednom rekao - uvredio sam u tom filmu sve i svakoga, ali nikakva halabuka se nije podigla. Jedina stvar koju sam rekao pa su svi poludeli je bila - San Francisco public transport je dobar! :) svi su rekli - pa jel on normalan ?!
Bili Piton Bili Piton 21:30 26.10.2010

Re: par stvari

man ray loves me
And?
John Waters je uvek govorio svoje misljenje i sigurno je da se ono cesto razlikovalo od misljenja mase, pa bila ona i gej. Sigurno nije jedini. Covek je original thinker, queer ili ne.

Kao sto je jednom rekao - uvredio sam u tom filmu sve i svakoga, ali nikakva halabuka se nije podigla. Jedina stvar koju sam rekao pa su svi poludeli je bila - San Francisco public transport je dobar! :) svi su rekli - pa jel on normalan ?!


Eh, sad ja tebi mogu da odgovorim who gives a flying fuck about Waters....na primer.
JJ Beba JJ Beba 21:35 26.10.2010

Re: par stvari

Jedina stvar koju sam rekao pa su svi poludeli je bila - San Francisco public transport je dobar! :) svi su rekli - pa jel on normalan ?!


SF muni dobar
bookbinder bookbinder 22:04 26.10.2010

Re: par stvari

Bili Piton
Pokušaj da zamisliš situaciju u Britaniji u kojoj se recimo jedan Steven Fry izjašnjava protiv londonskog gej prajda (da zanemarimo to da mu ništa slično nikad ne bi palo na pamet sve da to iskreno i misli). Pa rastrgla bi ga javnost, i to ne samo gej javnost.


Tacno, rastrgla bi ga britanska javnost.

Ali je isto tako tacno da Cirilova zbog istog nece rastrgnuti srpska javnost. Zasto?

Zato sto je za britansku javnost "jasno" da se prava LGBT populacije moraju postovati i da je poraz drustva neodrzavanje parade. S druge strane, to nije slucaj sa srpskom javnoscu (generalno uzevsi, naravno).

I upravo ovo i moze biti argument u prilog misljenja koje je izneo Cirilov. I mislim da je stoga njegov stav, u konkretnoj situaciji (Srbija na pocerku XXI veka), sasvim legitiman.

S druge strane, ja se ne slazem s njegovim misljenjem, mislim da i pored svih problema, Srbija ipak ima kapacitet da odrzi paradu (sto je i pokazala) i da ista, kada se svedu svi racuni, ipak vise doprinosi nego sto odmaze. Ali, to je ipak samo moja racunica i moj stav. Ovde se ipak, cini mi se, ne govori o tome da li je stav JC ispravan, nego da li je, u Srbiji u 2010. godini, "legitimno" (opravdano) iskazivati takav stav. Mislim da jeste, makar se i ne slagao sa istim. Kao sto u Britaniji iskazati takav isti stav vec nije opravdano...

man ray loves me man ray loves me 22:04 26.10.2010

Re: par stvari

barem je lep :)

JJ Beba JJ Beba 22:12 26.10.2010

Re: par stvari

S druge strane, ja se ne slazem s njegovim misljenjem,

ja bih recimo volela da JĆ umesto zamerki na naziv za trenutno jedini ponuđeni koncept skretanja pažnje na probleme ljudskih prava drugačijih, ponudi neki drugačiji koncept koji bi po njemu bio prihvatljiviji...ubeđena sam da bi tako obrazovan čovek, erudita itd smislio i ponudio nešto čije održavanje možda ne bi morala da brani konjica, hameri i psi
JJ Beba JJ Beba 22:13 26.10.2010

Re: par stvari

man ray loves me
barem je lep :)


ne da je lep nego ga obožavam.
mlados' sam tu ostavila. I srce
man ray loves me man ray loves me 22:17 26.10.2010

Re: par stvari

man i ja smo bili letos. mnogo je lep.
Bili Piton Bili Piton 22:18 26.10.2010

Re: par stvari

bookbinder
I mislim da je stoga njegov stav, u konkretnoj situaciji (Srbija na pocerku XXI veka), sasvim legitiman.


To da je legitiman i da on na njega ima puno pravo niko nije ni sporio, ja najmanje. Ali o mogućim konsekvencama takvog njegovog stava svakako ima ponešto da se kaže (takodje legitimno i s punim pravom).
bookbinder bookbinder 22:34 26.10.2010

Re: par stvari

Bili Piton
To da je legitiman i da on na njega ima puno pravo niko nije ni sporio, ja najmanje. Ali o mogućim konsekvencama takvog njegovog stava svakako ima ponešto da se kaže (takodje legitimno i s punim pravom).


Naravno!

Ja sam samo hteo da kazem da u Srbiji stvari ipak nisu toliko "jasne", da njegov stav ipak moze da "ima smisla", da ga zbog toga ne treba preterano osudjivati, i da nije neizostavno negativno isti iskazati (makar se ja i ne slazem sa stavom).

Dok bi u Britaniji, u kojoj je potpuno jasno da su uslovi i vise nego povoljni glede LGBT prava, iskazivati javno isti stav moglo da znaci samo jedno - "razvodnjavanje" situacije i relativizovanje celog problema.
ivankagrump ivankagrump 22:54 26.10.2010

Re: par stvari

Da, ali to je Antonic... Who gives a flyin...

Pa onih 6000 citalaca NINa sigurno ne... a sad za ovih ostalih 7 i nesto miliona... hmm...
Bili Piton Bili Piton 23:02 26.10.2010

Re: par stvari

bookbinder


Ja sam samo hteo da kazem da u Srbiji stvari ipak nisu toliko "jasne", da njegov stav ipak moze da "ima smisla", da ga zbog toga ne treba preterano osudjivati, i da nije neizostavno negativno isti iskazati (makar se ja i ne slazem sa stavom)


Ne osudjujem ja Jocu jer mi je jasno da je on iz nekog drugog vremena (mislim, gej iz nekog drugog vremena).

Malo sam razočaran njegovim akumenom ali, bože moj.
ime_korisnicko ime_korisnicko 11:41 27.10.2010

Re: par stvari

JJ Beba

ne da je lep nego ga obožavam.
mlados' sam tu ostavila. I srce



beš JK
JJ Beba JJ Beba 12:57 27.10.2010

Re: par stvari

ime_korisnicko
JJ Beba

ne da je lep nego ga obožavam.
mlados' sam tu ostavila. I srce



beš JK

'beš


sa vetrom u kosi

man ray loves me man ray loves me 09:49 29.10.2010

Re: par stvari

Ali o mogućim konsekvencama takvog njegovog stava svakako ima ponešto da se kaže (takodje legitimno i s punim pravom).

Nema konsekvenci. On je samo gej, ali ne zeli da bude gej vodja. On govori u svoje ime. Stephen Fry je drugo, on je svoju javnu personu prakticno zasnovao na svom gej identitetu. Cirilov ne.
A to za sta ce Antonic da se uhvati, to je njegov licni problem. Ja se nadam za masu i fazu, pa da bude double act sa Bibom.
filantrop filantrop 19:16 26.10.2010

krivo sedi pravo besedi

verovatno cu da najebem posle ovog komentara i mnogi ce misliti lose o meni (ako vec nisu:)) ali moram da kazem kako jeste pa sta bude:

moj stan u bg je u pariske komune, kod fontane. dok sam jos ziveo tamo u istoj ulici je zivela ili sama jelena ili neko njen, ne znam, tek stalno sam je sretao.
posle nekog vremena, imala je tamo jedna pekara, sretnemo se ispred, kad ona otvori usta i rece mi zdravo, uz osmeh. pojma nema ni ko sam ni sta sam ni odakle sam ni moje ime. bio sam veoma iznenadjen, vec je bila zvezda.
od tad mi se regularno javljala u prolazu, moja majka je jednom natrcala na nju u frizerskom salonu. sta god mislila o njoj i njenoj muzici, kaze da je bila izuzetno ljubazna i pristupacna, nikako uobrazena.
jelena je tad imala neki plavi mercedes. jednom, dok sam cekao da se neko smiluje da me pusti da se ukljucim sa parkinga u saobracaj mojim jugom, naisla je ona i jedina me ona propustila i mahnula mi je.
------

mozda ne bi bilo lose da ne sudimo o ljudima o kojima nista ne znamo.

*nikad nista o meni nije saznala, ni ime.
njenu muziku i izgled ne bih komentarisao, to je drugi svet od mog.
libela libela 19:39 26.10.2010

Re: krivo sedi pravo besedi

filantrop
...to je drugi svet od mog.

Blizi ste vas dvoje a da toga i nisi svestan! Jos se secam kad si dovodio u pitanje seksualnost jednog blogera!
filantrop filantrop 19:43 26.10.2010

Re: krivo sedi pravo besedi

libela
filantrop
...to je drugi svet od mog.

Blizi ste vas dvoje a da toga i nisi svestan! Jos se secam kad si dovodio u pitanje seksualnost jednog blogera!


kog?

iznenadjen sam koliko blogera pamti sta pisem ovde, ja mislio da sam tek jedan od mnogih :)))
libela libela 19:48 26.10.2010

Re: krivo sedi pravo besedi

filantrop
libela
filantrop
...to je drugi svet od mog.

Blizi ste vas dvoje a da toga i nisi svestan! Jos se secam kad si dovodio u pitanje seksualnost jednog blogera!


kog?

iznenadjen sam koliko blogera pamti sta pisem ovde, ja mislio da sam tek jedan od mnogih :)))

Tamo gde si prozivao ljude po geografskom menatalitetu. Taj blog.
Naravno, posle par editovanja, skontao si da nije u duhu tvog nika pa si na kraju prijavio komentar za brisanje posle brisanja kompetnog sadrzaja! Sreca, ostalo je primeceno od nekolice nas! Toliko o tvojoj filantropiji!
filantrop filantrop 19:52 26.10.2010

Re: krivo sedi pravo besedi

libela
filantrop
libela
filantrop
...to je drugi svet od mog.

Blizi ste vas dvoje a da toga i nisi svestan! Jos se secam kad si dovodio u pitanje seksualnost jednog blogera!


kog?

iznenadjen sam koliko blogera pamti sta pisem ovde, ja mislio da sam tek jedan od mnogih :)))

Tamo gde si prozivao ljude po geografskom menatalitetu. Taj blog.
Naravno, posle par editovanja, skontao si da nije u duhu tvog nika pa si na kraju prijavio komentar za brisanje posle brisanja kompetnog sadrzaja! Sreca, ostalo je primeceno od nekolice nas! Toliko o tvojoj filantropiji!


bojim se da si me pomesao sa nekim, a i detektujem licni animozitet, pa se pitam da li je sve ovo sto si napisao istina.
molim te, osvezi mi pamcenje?
gde je to bilo? o cemu se radilo?
stvarno sam zaboravio.
libela libela 19:59 26.10.2010

Re: krivo sedi pravo besedi

filantrop

bojim se da si me pomesao sa nekim, a i detektujem licni animozitet, pa se pitam da li je sve ovo sto si napisao istina.
molim te, osvezi mi pamcenje?
gde je to bilo? o cemu se radilo?
stvarno sam zaboravio.

Ne, nisam pogresio.
Ako si musko, onda budi musko do kraja... a ne da se krijes iza senilnosti. Mozes ti to i bolje!
filantrop filantrop 20:01 26.10.2010

Re: krivo sedi pravo besedi

libela
filantrop

bojim se da si me pomesao sa nekim, a i detektujem licni animozitet, pa se pitam da li je sve ovo sto si napisao istina.
molim te, osvezi mi pamcenje?
gde je to bilo? o cemu se radilo?
stvarno sam zaboravio.

Ne, nisam pogresio.
Ako si musko, onda budi musko do kraja... a ne da se krijes iza senilnosti. Mozes ti to i bolje!


daj kazi o cemu se radi?
prvo si mi spocitao ispitivanje necije seksualnosti a kad sam trazio detaljnije objasnjenje pominjes geografsku pripadnost??
o cemu se radi?
Moderator06 Moderator06 20:05 26.10.2010

Obaveštenje

Mole se komentatori filantrop i libela da prepisku, koja nije u vezi sa blogom, nastave na PP.

Hvala na razumevanju.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:06 26.10.2010

Re: krivo sedi pravo besedi

Toliko o tvojoj filantropiji!

Libela, ne napadaj mi diskutante, a konflikt koja nema veze sa temom prenesi negde drugo..
filantrop filantrop 20:11 26.10.2010

Re: Obaveštenje

Moderator06
Mole se komentatori filvas i libela da prepisku, koja nije u vezi sa blogom, nastave na PP.

Hvala na razumevanju.


molim vas gospodjo, optuzen sam za licemerje.
imam pravo da znam o cemu se radi?


ako se neki drugi bloger seca o cemu se radi neka kaze.
angie01 angie01 20:19 26.10.2010

Re: Obaveštenje

ako se neki drugi bloger seca o cemu se radi neka kaze.



razreshio moderator-tako shto je sluchajno rekao pravi nik, (za eventualnu optuzbu),umesto tvog;

Mole se komentatori filvas i libela da prepisku, koja nije u vezi sa

filantrop filantrop 20:21 26.10.2010

Re: Obaveštenje

angie01
ako se neki drugi bloger seca o cemu se radi neka kaze.



razreshio moderator-tako shto je sluchajno rekao pravi nik, (za eventualnu optuzbu),umesto tvog;

Mole se komentatori filvas i libela da prepisku, koja nije u vezi sa





zar ti nisam vec rekao da te volim?
ecce-florian ecce-florian 21:30 26.10.2010

Re: Obaveštenje

angie01
ako se neki drugi bloger seca o cemu se radi neka kaze.



razreshio moderator-tako shto je sluchajno rekao pravi nik, (za eventualnu optuzbu),umesto tvog;

Mole se komentatori filvas i libela da prepisku, koja nije u vezi sa



filantrop
20:11 26.10.2010
Re: Obaveštenje
Moderator06
Mole se komentatori filvas i libela da prepisku, koja nije u vezi sa blogom, nastave na PP.

Hvala na razumevanju.


molim vas gospodjo, optuzen sam za licemerje.
imam pravo da znam o cemu se radi?


ako se neki drugi bloger seca o cemu se radi neka kaze.

Moderator06
20:05 26.10.2010
Obaveštenje
Mole se komentatori filantrop i libela da prepisku, koja nije u vezi sa blogom, nastave na PP.

Hvala na razumevanju.


Ovde se ipak nešto ne slaže.
Angie .
I ti i filantrop netačno citirate.
Da li zlonamerno , to već ne mogu reći.

Nije mi jasno.

angie01 angie01 21:38 26.10.2010

Re: Obaveštenje

Ovde se ipak nešto ne slaže.
Angie .
I ti i filantrop netačno citirate.
Da li zlonamerno , to već ne mogu reći.

Nije mi jasno.


cvetko-ako si sada prihajao, prvo je pisalo kako sam ja citirala, a sada vidim da je prepravljeno-ovo sve, ako me ozbiljno pitash!
filantrop filantrop 21:40 26.10.2010

Re: Obaveštenje

ecce-florian
angie01
ako se neki drugi bloger seca o cemu se radi neka kaze.



razreshio moderator-tako shto je sluchajno rekao pravi nik, (za eventualnu optuzbu),umesto tvog;

Mole se komentatori filvas i libela da prepisku, koja nije u vezi sa



filantrop
20:11 26.10.2010
Re: Obaveštenje
Moderator06
Mole se komentatori filvas i libela da prepisku, koja nije u vezi sa blogom, nastave na PP.

Hvala na razumevanju.


molim vas gospodjo, optuzen sam za licemerje.
imam pravo da znam o cemu se radi?


ako se neki drugi bloger seca o cemu se radi neka kaze.

Moderator06
20:05 26.10.2010
Obaveštenje
Mole se komentatori filantrop i libela da prepisku, koja nije u vezi sa blogom, nastave na PP.

Hvala na razumevanju.


Ovde se ipak nešto ne slaže.
Angie .
I ti i filantrop netačno citirate.
Da li zlonamerno , to već ne mogu reći.

Nije mi jasno.



sto se mesas, zar ne vidis da je u pitanju licni obracun.
ecce-florian ecce-florian 23:12 26.10.2010

Re: Obaveštenje

angie01
Ovde se ipak nešto ne slaže.
Angie .
I ti i filantrop netačno citirate.
Da li zlonamerno , to već ne mogu reći.

Nije mi jasno.


cvetko-ako si sada prihajao, prvo je pisalo kako sam ja citirala, a sada vidim da je prepravljeno-ovo sve, ako me ozbiljno pitash!

Ajde?
Ko?
Pa to nije u redu.
Oćeš da kažeš da je moderacija naknadno menjala svoj komentar?
Ne mogu da verujem.
abažavam preporuke za delovanje
samo tako
Pa onda tvoj komentar nema smisla.
cccccccccc
strashno
Da li je i ovo nasilje?

edit:
sasam pogledao
ako je tačno to što kažeš moderator 06 imaza sada samo jednu preporuku na izmenjeni ( po tebi ) komentar
.To nije u redu.
Odo da dam još jednu

ako vidiš: preporuka 2znaj, ta je moja

ecce-florian ecce-florian 23:14 26.10.2010

Re: Obaveštenje

filantrop
ecce-florian
angie01
ako se neki drugi bloger seca o cemu se radi neka kaze.



razreshio moderator-tako shto je sluchajno rekao pravi nik, (za eventualnu optuzbu),umesto tvog;

Mole se komentatori filvas i libela da prepisku, koja nije u vezi sa



filantrop
20:11 26.10.2010
Re: Obaveštenje
Moderator06
Mole se komentatori filvas i libela da prepisku, koja nije u vezi sa blogom, nastave na PP.

Hvala na razumevanju.


molim vas gospodjo, optuzen sam za licemerje.
imam pravo da znam o cemu se radi?


ako se neki drugi bloger seca o cemu se radi neka kaze.

Moderator06
20:05 26.10.2010
Obaveštenje
Mole se komentatori filantrop i libela da prepisku, koja nije u vezi sa blogom, nastave na PP.

Hvala na razumevanju.


Ovde se ipak nešto ne slaže.
Angie .
I ti i filantrop netačno citirate.
Da li zlonamerno , to već ne mogu reći.

Nije mi jasno.



sto se mesas, zar ne vidis da je u pitanju licni obracun.

izvini
da ga brisem ili da mi ga brisu?
ecce-florian ecce-florian 23:24 26.10.2010

Re: Obaveštenje

Moderator06
Mole se komentatori filantrop i libela da prepisku, koja nije u vezi sa blogom, nastave na PP.

Hvala na razumevanju.

molim, iako ne razumem
ja sam dao drugu preporuku
ecce-florian



edit
celikupne komentare sam sačuvao poučen ranijim iskustvima u integralnom obliku
( sem prvog - tehnički problemi) i iste dostavljam zainteresovanim još ovaj put bez naknade
filantrop filantrop 23:34 26.10.2010

Re: Obaveštenje

zvini
da ga brisem ili da mi ga brisu?


nista.

meni je svejedno.
ecce-florian ecce-florian 23:46 26.10.2010

Re: Obaveštenje

meni je svejedno



ti si OK i imaš sva prava da budeš panteista
to ne znači da oni koji nisu panteisti nisu OK
Spinoza bi to najverovatnije drugačije rekao
Za JK i Draga nisam siguran
Da konsultujermo Petrol?


irenaema irenaema 10:45 27.10.2010

Re: krivo sedi pravo besedi

filantrop
verovatno cu da najebem posle ovog komentara i mnogi ce misliti lose o meni (ako vec nisu:)) ali moram da kazem kako jeste pa sta bude:

moj stan u bg je u pariske komune, kod fontane. dok sam jos ziveo tamo u istoj ulici je zivela ili sama jelena ili neko njen, ne znam, tek stalno sam je sretao.
posle nekog vremena, imala je tamo jedna pekara, sretnemo se ispred, kad ona otvori usta i rece mi zdravo, uz osmeh. pojma nema ni ko sam ni sta sam ni odakle sam ni moje ime. bio sam veoma iznenadjen, vec je bila zvezda.
od tad mi se regularno javljala u prolazu, moja majka je jednom natrcala na nju u frizerskom salonu. sta god mislila o njoj i njenoj muzici, kaze da je bila izuzetno ljubazna i pristupacna, nikako uobrazena.
jelena je tad imala neki plavi mercedes. jednom, dok sam cekao da se neko smiluje da me pusti da se ukljucim sa parkinga u saobracaj mojim jugom, naisla je ona i jedina me ona propustila i mahnula mi je.
------

mozda ne bi bilo lose da ne sudimo o ljudima o kojima nista ne znamo.

*nikad nista o meni nije saznala, ni ime.
njenu muziku i izgled ne bih komentarisao, to je drugi svet od mog.



samo da dodam, da sam i ja, pre par godina, imala nekoliko bliskih susreta treće vrste sa JK i zaista sam bila prijatno iznenadjena.

Opomena meni da ne podležem predubedjenju.

Njen izgled i profesionalni angažman radije ne bih komentarisala.
taube taube 19:33 26.10.2010

-

zaista sam prijatno iznenadjena angažovanjem jk,

danas je napadnuta ona a sutra može biti napadnut bilo ko od nas jer mu se na pr. ne sviđa moja bela košulja koja njima simboliše nešto s čime se ne slažu, sad malo karikiram ali suština je ista sve su ostalo nijanse kako reči veliki balašević
Unfuckable Unfuckable 19:51 26.10.2010

Hajlajt (hajnehaj) Utiska

Ok da vidimo šta smo to imali:

JK koja energičnim i svedenim rečnikom baca novo svetlo na hronične društvene probleme Srbije.
BP i JĆ koji zbunjeno trepću pred tim objašnjenjima, ide primer, parafraziram:

JK:“Dobro, ako se vi tim problemima bavite već 20 godina, zar Vam nije malo čudno da se ništa ne pomera tih dvadeset godina a onda dođe neko sa estrade i napravi haos? Ne govori li to nešto?“

Kako kome, Jeki, kako kome: meni govori i to mnogo.
Govori mi da sloboda nije samo uzajamno milovanje idiotskih glava, beskrajno dobacivanje „ja tebi... - ti meni...“ nerazumljivih frazetina u cilju bildovanja rejtinga unutar relativno male po broju, ali po egu sasvim nesagledive plejade angažovanih intelektualaca.
Govori mi ono što odavno znam a to je da ako detetu želim da objasnim nešto moraću da mu se obratim detinjim jezikom, a indijancu indijanskim, govori mi da ne možemo kritikovati „javno mnjenje“ koje ima takve „nazadne, kriminalne i antievropske stavove“ ako se nismo potrudili da se tom javnom mnjenju približimo i preobratimo ga, ili mu bar uputimo jasnu i razumljivu poruku, pa makar koristili i neki drugi kanal koji će njemu – tom amorfnom javnom mnjenju, koM po potrebi menjamo oblik, i koje je tako sladak izgovor ali i meta za pljuvanje od strane salonskih čistunaca i trulih moralista svih vrsta - biti razumjiv.

...Što nas vodi na sledeća dva hajlajta koji se skoro paralelno dešavaju (dok se ja valjam ispred tv aparata ne verujući rođenim očima i ušima)

Prvi – gde se već sasvim deklasirani dvojac BP - JĆ svesrdno upinje da objasni kako JK odlično piše to što piše.
Ok, ja bih ovu izmišljotinu razumeo da dolazi od nekog ko ima problem s pravopisom ili padežima, međutim titra mi malo rudiment centra za logiku – naime, spreman sam braniti tu istu logiku i očinji mi vid tvrdnjom da JK ne piše dobro, i da ima popriličan problem s pismenošću (uz sasvim malu ogradu da mi se čini da je kolumne pisala „u jednom dahu“ što donekle može opravdati njihov izgled) - ali da Da - definitivno jeste pravi „kanal“ komunikacije sa „javnim mnjenjem“ i definitivno koristi jako dobar stil i širokim masama (kojih se, jelte, tako gadimo – a tako želimo da nas shvate i podrže) sasvim razumljive reči (doduše, kao što rekoh – malo nesrećno naređane).

Tu sam već skroz omamljen situacijom razmišljajući između ostalog i o tome koliko je pametno potcenjivati JK uvaljujući joj komplimente koji joj definitivno nisu potrebni a sve na talasu javne podrške koja je tih dana stigla od „Naše Bilje“ - jer, jebiga: ako je Bilja videla da je tu nešto ok, onda mora da je ok. Reakcije pojedinih blogera koji i dalje gledaju Ko nešto kaže a ne Šta to kaže i koji stoga kritikuju Milog Drageca što se usudio da (o greha!) pohvali JK govore tome u prilog.

Dakle tu omamljenost razrešava već sledeća scena (Drugi hajlajt) koja zaokružuje celu tu jadnu ali zanimljivu ipak priču o komunikaciji, scena u kojoj najebava kolega bloger Spajić (koji se do tada još sasvim dobro držao, ali je napravio neoprostivu grešku po dva osnova: prvi – iz medija je. Drugi – ljubazno je, u trećem minutu meča skrljao po cevkama JK usrdno je zamolivši da mu dozvoli da završi misao. Nepažljivo Spajiću...ne pa žlji vo!)

Dakle, scena gde ga JK pita za koliko čitalaca se njegov list piše i koja je to njihova ciljna grupa, gde nastaje kompletan karambol, kada na njegov odgovor (5-6 hiljada beše?) JK poentira trojku sa centra pitanjem
„A 7 miliona ljudi vas ne zanima?“

Što se mene lično tiče, tu su mogli i da završe emisiju – jer to jeste bila suma cele situacije: nekoliko ljudi koje se svako malo zgražava nad rezultatima anketa i stanjem svesti srpskog naroda, a onda kada bivaju upitani Kome se i Kako obraćaju – pravog odgovora nema. Tako da je potpuno jasno zašto je JK, koja je „kapilarno prisutna“ tj poznata i u najzabačenijem zaseoku, za tili čas obavila „posao“ koji neki godinama pokušavaju, a izgleda i mole boga da ga ne obave.

Hadmegjutoa – bilo je tu toga još: sasvim ilustrativna diskusija o slobodi izražavanja pojedinca, gde imamo polarizovane stavove JK & BP vs OB & JĆ, ali to nije već bilo tako neočekivano bar nama blogerima jer smo se tih „liberalno – talibanskih“ stavova ovde svakako nagledali.
Dakle, da ne obrađujem biser o „oduzimanju prava na istupanje“ već da se fokusiramo na nešto daleko zanimljivije:
Situacija se, naime, svela na pitanje da li drug aktivista JĆ ima pravo da zucne svoje mišljenje o kampanji koja se tiče borbe za nečija prava te bonus - pitanje OB odmah iza toga o „davljenju u političkoj korektnosti“, što nam opet svima ovde zvuči jaaaako poznato – i tako očekivan i predvidljiv odgovor Druge Strane da (parafraziraću kad mi već tako dobro ide) „nema razgovora o bilo kakvim primedbama u momentu dok Gej - Hilandar gori“ - što je, priznajem ja onako samom sebi šlogiranom ispred tv prijemnika – svojevrstan (anti)klimax dugogodišnje borbe za slobodu izražavanja.
Divno nedeljno veče, zar ne?

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:09 26.10.2010

Bogami Unf

Bogami Unf razloži ti to sve vrlo detaljno...
Unfuckable Unfuckable 20:13 26.10.2010

Re: Bogami Unf

jbg, hajde i to da kažem kad me već motivišeš da se izrazim:
jahanje Nenavođene Rakete nikada nije dosadna rabota.
Videsmo to u nedelju.
Uzgred, mene kao neintelektualca, drugarica JK dodatno je potakla da sublimišem svoje proste misli i osećanja te izrazim utisak o utisku
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:17 26.10.2010

Re: Bogami Unf

ahanje Nenavođene Rakete nikada nije dosadna rabota.

Jahanje, samo po sebi isključuje dosadu...takav sport...
Ali ume da uključi žuljanje...
koksy koksy 20:30 26.10.2010

Re: Bogami Unf

Divno nedeljno veče, zar ne?

Meni u početku bilo prilično neprijatno.
Posle još neprijatnije.
Ali sav onaj patos na kraju ("prijatno sam iznenađena"+rukoljub), e to me je već skoro sasvim dotuklo. Kažem skoro sasvim, pošto sam bio siguran da se tu negde i Drago šunja.
I bejah u pravu.
Sad sam totalno gotov.
Kome nije mrsko - sahranjuju me sutra.Molim anfak-a da kaže koju lepu reč.


ivankagrump ivankagrump 20:32 26.10.2010

Re: Hajlajt (hajnehaj) Utiska

Situacija se, naime, svela na pitanje da li drug aktivista JĆ ima pravo da zucne svoje mišljenje o kampanji koja se tiče borbe za nečija prava te bonus - pitanje OB odmah iza toga o „davljenju u političkoj korektnosti“, što nam opet svima ovde zvuči jaaaako poznato – i tako očekivan i predvidljiv odgovor Druge Strane da (parafraziraću kad mi već tako dobro ide) „nema razgovora o bilo kakvim primedbama u momentu dok Gej - Hilandar gori“ - što je, priznajem ja onako samom sebi šlogiranom ispred tv prijemnika – svojevrstan (anti)klimax dugogodišnje borbe za slobodu izražavanja.


Sloboda izrazavanja je zakonska kategorija
JK je dovela u sumnju eticnost JCove izjave
nije eticno sve ono sto je zakonito
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:36 26.10.2010

Re: Hajlajt (hajnehaj) Utiska

nije eticno sve ono sto je zakonito

Nije, naravno..Sve najveće pljačke u Srbiji su zakonite...
filantrop filantrop 20:40 26.10.2010

Re: Hajlajt (hajnehaj) Utiska

Dakle, scena gde ga JK pita za koliko čitalaca se njegov list piše i koja je to njihova ciljna grupa, gde nastaje kompletan karambol, kada na njegov odgovor (5-6 hiljada beše?) JK poentira trojku sa centra pitanjem
„A 7 miliona ljudi vas ne zanima?“





lepo ja kazem da ne sudimo o ljudima o kojima nista ne znamo.
Unfuckable Unfuckable 20:42 26.10.2010

Re: Hajlajt (hajnehaj) Utiska

JK je dovela u sumnju eticnost JCove izjave


a BP, koja je ipak malo manje emotivna, malo manje impresionirana gostovanjem u emisiji tog formata i sa malo više staža, mu je spočitavala (zašto se ne čudim) - "razvodnjavanje"

Meni malo ti "revolucionarni kriterijumi" ne piju vodu, moram da priznam, sva ta demagogija tipa "nije sada trenutak" i sve ostalo, jer se obično pretvore u najnegativniju suprotnost polaznoj ideji, dok se inteligentniji (videvši gde sve to lagano klizi) po pravilu izvuku sa par vrelih "nismo se za to borili" izjava.
Previše puta viđen rad.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:02 26.10.2010

Re: Hajlajt (hajnehaj) Utiska

Unfuckable
Ok da vidimo šta smo to imali:...




Unf, ako ti ovaj svoj komentar ne objaviš kao svoj poseban blog, evo, objaviću ga ja na svom blogu pod naslovom: GOST AUTOR.

Fasciniran sam tvojim analitičkosintetičkimuvidomustvarnostisposbnostimaintelektualnesublimacije.
Unfuckable Unfuckable 21:09 26.10.2010

Re: Hajlajt (hajnehaj) Utiska

objavljuj slobodno, ja nemam vremena da hendlujem komentare i mislim da bi stoga blog bio besmislen. Mo'š i da nakitiš, po volji ali ne preteruj ipak je Nova godina daleko
(mislim: ti će' objavljuješ, pa će' ti i da banuješ )

ps: auh,Džeremaja - a ako... ("...bude carski rez?" ) - svrati Jelena Milić?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:15 26.10.2010

Re: Hajlajt (hajnehaj) Utiska


Unfuckable


ps: auh,Džeremaja - a ako... ("...bude carski rez?" svrati Jelena Milić?


Ako već neko oće da doleti ili odleti, ja sam više za epidural.

libkonz libkonz 21:20 26.10.2010

Re: Hajlajt (hajnehaj) Utiska

Unfuckable

šteta što ne postoji opcija - dodaj komentar u favorite.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:45 26.10.2010

Re: Hajlajt (hajnehaj) Utiska

Unfuckable
JK je dovela u sumnju eticnost JCove izjave


a BP, koja je ipak malo manje emotivna, malo manje impresionirana gostovanjem u emisiji tog formata i sa malo više staža, mu je spočitavala (zašto se ne čudim) - "razvodnjavanje"

Meni malo ti "revolucionarni kriterijumi" ne piju vodu, moram da priznam, sva ta demagogija tipa "nije sada trenutak" i sve ostalo, jer se obično pretvore u najnegativniju suprotnost polaznoj ideji, dok se inteligentniji (videvši gde sve to lagano klizi) po pravilu izvuku sa par vrelih "nismo se za to borili" izjava.
Previše puta viđen rad.


Pazi ovako. Je l' moze da se da neko potegne pitanje tajminga i stratigije nase borbe za bolje drustvo, a da se to ne redukuje na 'revolucionarne kriterijume' i ukidanje slobode govora.
Evo, ovako, posto vidim da Jelenu Milic veoma cenite, dacu sledeci primer. U proslom Utisku nedelje, bistrilo se o tome "kako nam se desilo da imamo 5-6 hiljada mladih ljudi, da bacaju kamenice razbijaju grad, sta je ovo kuku nama"? I tako se bistri vec zadnjih 10 godina.
I onda je Jelena Milic oplela optuznicu po Canku, a i drugima, i rekla, sta se ljudi cudite. Kada imate priliku da zauzmete stav, vi ga ne zauzmete, ili zauzemete pogresan.
Pa je njen primer bio sto je prisustvovao nekom mitingu.
Da li ta kritika znaci da on ne bi trebalo da prisustvuje tom mitingu? Da! Da li to ukida slobodu mitingovanja? Ne! Samo mu je ukazala na uzrocno posledicnu vezu njegovih postupaka i trenutnog stanja u drustvu ( ne samo Cankovih, naravno, on je samo primer).
E pa isto to ! Niko ne brani Cirilovu da prica sta hoce, ali mu ljudi ukazuju na posledice!
A upravo je posledica bas TA da je nama danas knjiga pala na dva slova, J i K.
Slobodno neka Cirilov bistri o finim detaljima organizacije gay parade, pa neka se onda oni dogovaraju narednih 5 godina kako da se zove, pa jos 5 dok smisle koja ce ruta, sve je super, ali nemojmo posle kao da se cudimo - jao sta je ovo vec 10 godina od 5. oktobra a mi se nismo mrdnuli.
Pa nismo, kad se ovde ne zna ni sta podrazumeva sloboda govora!
Ljudi jos uvek misle da je sloboda govora kad bacas kamenje na mamograf!

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:50 26.10.2010

Re: Hajlajt (hajnehaj) Utiska

onda je Jelena Milic oplela optuznicu po Canku, a i drugima, i rekla, sta se ljudi cudite. Kada imate priliku da zauzmete stav, vi ga ne zauzmete, ili zauzemete pogresan.

Naklon za Jelenu Miić...apsolutno..
mariopan mariopan 23:02 26.10.2010

Re: Hajlajt (hajnehaj) Utiska

i definitivno koristi jako dobar stil i širokim masama (kojih se, jelte, tako gadimo – a tako želimo da nas shvate i podrže) sasvim razumljive reči (doduše, kao što rekoh – malo nesrećno naređane).

Ma zna ona sve reči samo ne zna gde koja dođe...ok naučiće u trku?
ivankagrump ivankagrump 23:16 26.10.2010

Re: Hajlajt (hajnehaj) Utiska

Meni malo ti "revolucionarni kriterijumi" ne piju vodu, moram da priznam, sva ta demagogija tipa "nije sada trenutak" i sve ostalo, jer se obično pretvore u najnegativniju suprotnost polaznoj ideji, dok se inteligentniji (videvši gde sve to lagano klizi) po pravilu izvuku sa par vrelih "nismo se za to borili" izjava.
Previše puta viđen rad.


Pa ja bih rekla da nikad nije trenutak za ulizivanje homofobima i podmetanje noge onima koji se bore za svoja prava, cak i kada to ne radis striktno sa tim ciljem vec zato sto iskreno mislis tako... pusti ih neka se bore kako znaju i umeju, a ako im nesto zameras i mislis da ne rade dobro, povuci ih u stranu i reci im gde mislis da grese.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:49 26.10.2010

Re: Hajlajt (hajnehaj) Utiska

Pa je njen primer bio sto je prisustvovao nekom mitingu.

nekom mitingu?
mitingu za prava pčelara ili odgajivaća sitne stoke?



tamo neki miting bio je miting podrške sretenu lukiću, generalu policije
koji je osuđen u hagu na 22 godine zatvora.

Advokat Dragoljub Todorović:

„Glavni čovek na Kosovu bio je Sreten Lukić. On je bio načelnik Štaba MUP-a Srbije na Kosovu. Ništa nije moglo da se uradi bez njega. Sva ubistva, sve je moralo biti s njegovim znanjem. Međutim, kad je došao Đinđić na vlast, kad je formirao vladu, onda je Dušan Mihajlović postavio Sretena Lukića za načelnika javne bezbednosti, njegovog pomoćnik. To je ovako nezapamćen fenomen, jedna vrlo bizarna situacija. Isto kao kada bi došao Albert Šper posle Hitlera da radi nešto u mirnodopskoj Nemačkoj.“
ivana23 ivana23 00:11 27.10.2010

Re: Hajlajt (hajnehaj) Utiska

Exitus Letalis
Pa je njen primer bio sto je prisustvovao nekom mitingu. nekom mitingu?mitingu za prava pčelara ili odgajivaća sitne stoke?tamo neki miting bio je miting podrške sretenu lukiću, generalu policijekoji je osuđen u hagu na 22 godine zatvora.


U maju 2001. o Lukiću se u jednom intervjuu Radiju B92 izjašnjavao i pokojni premijer Zoran Đinđić koga su pitali kako je ovaj general policije zauzeo tako visoko mesto u novoj demokratskoj vlasti, uprkos haškim sumnjama oko njegovog angažmana na Kosovu. "Mi smo bili svesni toga da je gospodin Lukić bio šef policije na Kosovu i Metohiji u vreme kada se tamo dešavao rat i ono predratno stanje, da će se možda tokom nekih ispitivanja njegovo ime pojaviti na listi odgovornih, ali to je za nas manji problem nego da je on uključen u neki lanac dilera drogom, naftom, oružjem da ima pet-šest butika po Beogradu, parfimerija, ili to što imaju drugi policajci. Tako da je od onih koje smo imali na raspolaganju on bio najprikladniji uz svu svest o tome da nije anđeo."

Zvanični Beograd je izgleda kasnije proveravao u Hagu i Briselu (i još ponegde) da li se general Lukić i još neki generali nalaze na listi osumnjičenih i dobio uveravanja da je reč o "čistim ljudima". Tako nešto je u oktobru prošle godine, takođe za B92 potvrdio i Dragan Šutanovac, u to vreme predsednik skupštinskog Odbora za bezbednost, rekavši da je Hag bio diskretno pitan da li general Lukić može da se bavi poslovima bezbednosti, i da je odgovor bio pozitivan.



Vreme
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:30 27.10.2010

Re: Hajlajt (hajnehaj) Utiska

U maju 2001. o Lukiću se u jednom intervjuu Radiju B92

znadem. sluša intervju. vodila da sandra savić.
upamtila baš ovaj deo koji citiraš.
skandalozno!
ma ko da je dao, pa i on, takvu izjavu.
G r o f G r o f 20:23 26.10.2010

... umetnost provokacije

a jedini mi je motiv to što se i ja u Srbiji osećam kao peder. Ma, šta peder. Pederčina", rekla je kolumnistkinja Kurira, prenosi Jutarnji list. Popularna pevačica je istakla da je "svako ko je u Srbiji drugačiji omražen od jedne velike grupe ljudi i mora da se oseća kao peder"


Da nisam pročitao ovaj blog mislio bih da lupa.
Postoji li i jedan razlog za mač i oganj uperen protiv nje, osim toga što je malkice drugačija.
arianna arianna 20:42 26.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

G r o f
a jedini mi je motiv to što se i ja u Srbiji osećam kao peder. Ma, šta peder. Pederčina", rekla je kolumnistkinja Kurira, prenosi Jutarnji list. Popularna pevačica je istakla da je "svako ko je u Srbiji drugačiji omražen od jedne velike grupe ljudi i mora da se oseća kao peder"

Da nisam pročitao ovaj blog mislio bih da lupa.
Postoji li i jedan razlog za mač i oganj uperen protiv nje, osim toga što je malkice drugačija.


jedini razlog za mač i oganj protiv dotične je njen-uspeh ( profesionalni,porodični, kakv god) koji se na ovim prostorima ne prašta
angie01 angie01 20:53 26.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

jedini razlog za mač i oganj protiv dotične je njen-uspeh ( profesionalni,porodični, kakv god) koji se na ovim prostorima ne prašta



arianna arianna 20:59 26.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

angie01
jedini razlog za mač i oganj protiv dotične je njen-uspeh ( profesionalni,porodični, kakv god) koji se na ovim prostorima ne prašta




zar je 15 godina uspešnog bavljenja nekim legalnim poslom za ?
Hansel Hansel 21:01 26.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

jedini razlog za mač i oganj protiv dotične je njen-uspeh ( profesionalni,porodični, kakv god) koji se na ovim prostorima ne prašta

Da, da, teško nam bilo i da oprostimo uspeh mladiću s gajbicama, "maloj Mariji" (copyright by Ž. Igić), njihovoj majci s cvetom u kosi, Beku, Mišku i svima drugima sličnih kategorija...
angie01 angie01 21:07 26.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

zar je 15 godina uspešnog bavljenja nekim legalnim poslom za


svako ima svoje standarde!
arianna arianna 21:17 26.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

angie01
zar je 15 godina uspešnog bavljenja nekim legalnim poslom za


svako ima svoje standarde!


daleko od toga da je JK moj standard, ali je očigledno da su njena intrigantna ličnost i delo vrlo dobro prihvaćena kod velikog broja mladih i uslovno rečeno "drugačijih", koji su njena ciljna grupa
angie01 angie01 21:34 26.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

njena intrigantna ličnost


blajh, s organom ispod, malo bezobraznog lichnog snimka, naduvane sise i usta i josh ponekog shnajderaja, malo kriminalci, malo policajci,osujeceni sponzorski pokushaj i naravno fudbaler, razmetanje glupostima i kreshtanje pokriveno miksom-pa sad koga to intrigira...i treba da je odushevljen!


...ko bi ikada na nju obratio paznju, da nije bilo njene majke, koja je mogla da je plasira, minimaksa, koji je pigmalion za fush i da nije stalno-strateshki naravno-prozivala neke poznate i ulazila u klinch sa nekim ko moze da povuche prichu? Tuzno je shto je i to dovoljno!


a je l zna neko uopshte neku njenu pesmu?
Bili Piton Bili Piton 21:37 26.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

angie01



a je l zna neko uopshte neku njenu pesmu?


Znam ja jednu, slatka mala.

A da pokušamo da zaboravimo na trenutak da se Karleuša kao takva obratila javnosti (to jest, hajde da konačno pogledamo ne šta KO govori već ko ŠTA govori) i da zamislimo da se na primer oglasila Nada Knežević. Šta bismo joj onda zamerili?
Hansel Hansel 21:44 26.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

A da pokušamo da zaboravimo na trenutak da se Karleuša kao takva obratila javnosti (to jest, hajde da konačno pogledamo ne šta KO govori već ko ŠTA govori) i da zamislimo da se na primer oglasila Nada Knežević. Šta bismo joj onda zamerili?

A zar ovde nije bila isticana poenta u tome što je BAŠ ONA to rekla? Ako jeste, onda je diskusija na tom nivou sasvim opravdana.
arianna arianna 21:45 26.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

angie01
njena intrigantna ličnost


blajh, s organom ispod, malo bezobraznog lichnog snimka, naduvane sise i usta i josh ponekog shnajderaja, malo kriminalci, malo policajci,osujeceni sponzorski pokushaj i naravno fudbaler, razmetanje glupostima i kreshtanje pokriveno miksom-pa sad koga to intrigira...i treba da je odushevljen!


sve se ja sa tobom slažem, ali ona je proizvod Srbije i jeste intriganta, jer ko je ovde "normalan" iliti običan taj je društveno nevidljiv, nema ga, ne postoji ma koliko bio prirodan, legalan, pametan, obrazovan. Kod nas jednostano takve ljude retko ko primećuje.

angie01
a je l zna neko uopshte neku njenu pesmu?


po meni je mnogo veća tragedija što mladi ne znaju ko je Katarina Jovanović -direktorka opere
Bili Piton Bili Piton 21:53 26.10.2010

Re: ... umetnost provokacije


Hansel

A zar ovde nije bila isticana poenta u tome što je BAŠ ONA to rekla?


Ne znam tačno na šta ciljaš ali je meni apsolutno nebitno da li je to bila baš Karleuša koja je rekla šta je rekla ili neko drugi.

Radije bih, privatno, da se javila Nada ili neko petnaesti, ali nije, pa stoga igramo s kartama koje su na stolu.

angie01 angie01 21:54 26.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

A da pokušamo da zaboravimo na trenutak da se Karleuša kao takva obratila javnosti (to jest, hajde da konačno pogledamo ne šta KO govori već ko ŠTA govori) i da zamislimo da se na primer oglasila Nada Knežević. Šta bismo joj onda zamerili?


stvarno ne kapiram da je ovo ozbiljno napisano-prvo kao ideja, a posle da me tako dozivljavash!

mislim, nemam nishta protiv da ti tako mislish i sabirash stvari, al je ceo ovaj sluchaj daleko od tog pojednostavljenog prikaza.

ps-sem shto je rekla da se zalaze za parava gej populacije-shto smo sve vec opservirali, sve ostalo shto je izgovorila, znachi SHTA, a ne KO-su bile chiste gluposti u prilichno neadekvatnom obliku!
G r o f G r o f 22:00 26.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

aaaaaaaaaangie...i to 01, šta hoćeš da kažeš sa ovim nabrojanim.

blajh, s organom ispod, malo bezobraznog lichnog snimka, naduvane sise i usta i josh ponekog shnajderaja, malo kriminalci, malo policajci,osujeceni sponzorski pokushaj i naravno fudbaler, razmetanje glupostima i kreshtanje pokriveno miksom-pa sad koga to intrigira...i treba da je odushevljen!


...ko bi ikada na nju obratio paznju, da nije bilo njene majke, koja je mogla da je plasira, minimaksa, koji je pigmalion za fush i da nije stalno-strateshki naravno-prozivala neke poznate i ulazila u klinch sa nekim ko moze da povuche prichu? Tuzno je shto je i to dovoljno!


Da ta osoba nema pravo da ponekad bude u pravu.
Bili Piton Bili Piton 22:00 26.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

angie01


stvarno ne kapiram da je ovo ozbiljno napisano-prvo kao ideja, a posle da me tako dozivljavash!


Samo sam se nadovezao na tvoj komentar, Endži, pitanje je opštepostavljeno.

Meni se čini da jedan broj ljudi (pa ako hoćeš, i ti lično) nikako ne može da premosti tu psihološku prepreku - da je Karleuša ta koja se javila na tu temu i s tim stavom (sa svim negativnim konotacijama koje njeno ime nosi), i da zbog toga izvlači zaključke koji su, ako ne pogrešni, onda maše suštinu. Hteo sam da pitam - što sam i uradio - hajde da zamislimo da je to bio neko drugi, s manje ili nimalo prljavog veša, neko čiji se stav ne može otpisati samo na osnovu toga KO ga konkretno donosi. Da li bismo i tada bili tako spremni da je otpišemo kao budalu? Ja mislim da ne.
angie01 angie01 22:04 26.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

nikako ne može da premosti tu psihološku prepreku - da je Karleuša ta koja se javila na tu temu i s tim stavom, i da zbog toga izvlači zaključke koji su, ako ne pogrešni, onda maše suštinu.


pa to ti i kazem da greshish!


angie01 angie01 22:10 26.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

, šta hoćeš da kažeš sa ovim nabrojanim.


to je replika na arianin komentar i nema veze sa ovim za shta je Drago dirnut i ustala je Srbija!

Da ta osoba nema pravo da ponekad bude u pravu.


da l sam ja to rekla?

eno lepo napisah, da mislim da ona to za gej populaciju iskreo misli, ( a i ja:)))), a sporno je sve drugo-shto smo vec opservirali, pa samo prochitaj-a ne mora da ti se svidja.



G r o f G r o f 22:20 26.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

pa samo prochitaj-a ne mora da ti se svidja.


Od sada čitam samo tekstove onih sa velikim sisama....
Hansel Hansel 22:28 26.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

Bili Piton
Ne znam tačno na šta ciljaš ali je meni apsolutno nebitno da li je to bila baš Karleuša koja je rekla šta je rekla ili neko drugi. Radije bih, privatno, da se javila Nada ili neko petnaesti, ali nije, pa stoga igramo s kartama koje su na stolu.

Mislim da ljudi koji su komentarisali činjenicu KO je rekao nisu s tobom ni diskutovali o tome, ja sam samo pokušao da objasnim otkud neki (pa i ja) komentarišu-emo negativno činjenicu da je to ONA rekla - to je uglavnom reakcija na pohvale NJOJ. I stoji činjenica da je njeno istupanje možda efektnije nego enkoga drugog (mada ja mislim da je mnogi od onih koji je vole i nisu ciljna grupa - e, i tim je pojmom baratala, verujem da je njena ciljna grupa ne posmtra kao, hm, intelktualno-moralni uzor. To je, recimo, jedna od poenti (mojih bar) - da ni ta teza onih koji podržavaju njene istupe (po ovom pitnaju) ne stoji.
angie01 angie01 22:34 26.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

Od sada čitam samo tekstove onih sa velikim sisama....



Exitus Letalis Exitus Letalis 23:54 26.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

Znam ja jednu, slatka mala.

deda gde si sakrio kokardu kad je čiča raspustio gardu ...
al to nije jk to je radiša ... upravni odbor ptt u ostavci ...

mikimedic mikimedic 11:17 27.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

a je l zna neko uopshte neku njenu pesmu?


zovem se jelena jelena,
zar mi se ne secas imena?


mikimedic mikimedic 11:19 27.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

po meni je mnogo veća tragedija što mladi ne znaju ko je Katarina Jovanović -direktorka opere


a sta je to opera

Dawngreeter Dawngreeter 11:31 27.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

G r o f
Postoji li i jedan razlog za mač i oganj uperen protiv nje, osim toga što je malkice drugačija.


arianna arianna 12:08 27.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

mikimedic
po meni je mnogo veća tragedija što mladi ne znaju ko je Katarina Jovanović -direktorka opere


a sta je to opera



čim saznam, odmah javim
maksa83 maksa83 06:06 28.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

zovem se jelena jelena,
zar mi se ne secas imena?

Ja sam uvek mislio da u drugom stihu kaže 'vimena'.
Unfuckable Unfuckable 18:13 28.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

... himena?
maksa83 maksa83 19:41 28.10.2010

Re: ... umetnost provokacije

... himena?


legalizacija011 legalizacija011 20:42 26.10.2010

licna korist je u pitanju

eto,toliko.
Bili Piton Bili Piton 20:55 26.10.2010

Re: licna korist je u pitanju

legalizacija011
eto,toliko.


Ne slažem se.

Osim ako misliš na prost publicitet koji nikad u šou biznisu nije zgoreg. Ovim ona nema nikog posebno da pridobije - gejevi je ionako obožavaju - ali rizikuje da od sebe odbije jedan deo svog tržišta - što je vidljivo iz komentara posle prve kurirove kolumne koji su bili u stilu "kurvo jedna plastična, neću više da te slušam ni kupujem".

Ne znam na koju konkretnu ličnu korist misliš.
costak costak 21:04 26.10.2010

Jooooj!

Upravo Karleusa i takvi kao sto je ona su nas i doveli tu gde smo...
dolybell92 dolybell92 21:11 26.10.2010

Podsvest sama radi...

jedno od tripraseta92




Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:40 26.10.2010

Freehend na jednodnevnoj pauzi..

Preterao je Freehend pa sam ga poslao na "jednodnevni izlet" što se moga bloga tiče, a i obrisao mu jedan apsolutno uvredljiv komentar..
mishconi mishconi 21:57 26.10.2010

Pucanje u nogu

Celokupna dosadašnja karijera JK je oličenje kulturnog nasilja - vulgarnost, egzibicionizam, skandal. Nedostatak talenta koji se nadomešćuje agresivnošću. Kada se ona sada poziva na nenasilje to zvuči licemerno i jadno, bez obzira što je o fizičkom nasilju reč. Vatra se ne gasi benzinom, voda se piše drugačije. Čvrsto sam uveren da je za gej populaciju ona pucanj u nogu.
filantrop filantrop 22:02 26.10.2010

Re: Pucanje u nogu

Celokupna dosadašnja karijera JK je oličenje kulturnog nasilja - vulgarnost, egzibicionizam, skandal


pa
moglo bi se i tako reci.
medjutim,
imamo dobar deo populacije koji veoma dobro odgovara na to.
postavlja se pitanje ponude i potraznje?
Bili Piton Bili Piton 22:04 26.10.2010

Re: Pucanje u nogu

mishconi
Čvrsto sam uveren da je za gej populaciju ona pucanj u nogu.


To je i meni padalo na pamet dok sam je gledao u utisku kako se muči da izgovori "distribucija".

However, it all remains to be seen.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 22:07 26.10.2010

Re: Pucanje u nogu

mishconi
Celokupna dosadašnja karijera JK je oličenje kulturnog nasilja - vulgarnost, egzibicionizam, skandal. Nedostatak talenta koji se nadomešćuje agresivnošću. Kada se ona sada poziva na nenasilje to zvuči licemerno i jadno, bez obzira što je o fizičkom nasilju reč. Vatra se ne gasi benzinom, voda se piše drugačije. Čvrsto sam uveren da je za gej populaciju ona pucanj u nogu.


Evo ovo je upravo jedna uzasno opasna relativizacija koje niste ni svesni.
Izjednacili ste vulgarnost i fizicko nasilje, i sutra ce neko od tih koji su pribegli fizickom nasilju reci - pa sta hocete, evo vidite kakvi ste vi vulgarni, to je isto.

NIJE ISTO!

Covek moze da bude vulgaran, to je mozda neukusno, ne i nezakonito, ali NE SME da koristi nasilje za izrazavanje svog politickog stava.

O tome i govorim, daj prvo da rascistimo osnovne pojmove demokratije, pa cemo onda o nazivu parade.


mishconi mishconi 22:08 26.10.2010

Re: Pucanje u nogu

Nikada ne potcenjuj moć medija. Kakva ponuda i potražnja.
mishconi mishconi 22:11 26.10.2010

Re: Pucanje u nogu

Naravno da nije isto, ali je geneza vrlo bliska i oslanja se jedno na drugo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana