Politika

Crna Gora može biti uzor Srbiji

Drago Kovacevic RSS / 09.11.2010. u 20:41

majstor
majstor
Sjajan uspeh Crne Gore i prvenstveno, njenog neprikosnovenog političkog lidera, Mila Đukanovića. Danas je Evropska Komisija donela odluku o prihvatanju crnogorske kandidature za EU.

Od kada je ostvarila samostalnost, Crna Gora ekspresno ide ka EU. Nije mi poznato da je neka tranzicijska zemlja išla brže. Samo četiri godine je trebalo da se od studije izvodljivosti stigne do kandidature i početka pregovora.

Da je ostala sa Srbijom,  put Crne Gore bi bio isto ono političko batrganje koje gledamo u svojoj zemlji.

U čemu je to Crna Gora bila zrelija od Srbije, i u čemu je njena politička elita napravila odlučujući iskorak?

Prelomljeno je 1997. godine kad je Milo Đukanović video da ga zajednički nastup sa Srbijom ne vodi nigde, i odlučio da politici Slobodana Miloševića kaže - "adio". Nije bilo lako izaći iz tog "zagrljaja", ali je njemu uspelo. Pobedom na predsedničkim izborima te godine, on je trasirao novi crnogorski put. Trebalo mu je skoro 9 godina da izbori nezavisnost, a izborio ju je na veličanstven način, pristajući da igra u trci gde je protivnička strana imala prednost od petinu staze.

Potom je jasno i glasno kazao šta hoće i koja je to njegova vizija Crne Gore. Bez femkanja i okolišavanja. Put je bio jasan. Ulazak u NATO i EU. Razvoj regionalne saradnje, uspostava najboljih odnosa sa susedima, usvajanje evropskih vrednosti i promena državne i društvene strukture unutar zemlje.

Rezultati su verifikovani od etape do etape koju je Crna Gora prolazila. Pri tome nije mario za neprekidnu negativnu kampanju iz Srbije, za "objede" i "podmetanja" kojih je bilo na hrpe. 

I evo, od danas već može početi pregovore za članstvo. Ima kvalifikovanu ekipu, administrativne kapacitete, institucije, sve što mu je neophodno. Nije mu smetao tužilac iz Barija za koga je navijalo tri četvrtine javnog mnenja u Srbiji. Nisu mu smetali ni politički favoriti Srbije u Crnoj Gori, - "Medo" i bratija.Kao tajfun je prešišao te prepreke.

I neka se danas, ako do sada nije bila u stanju, vlast u Srbiji ako stvarno želi integracije u EU i napredak, ugleda na crnogorsku vlast i Mila Đukanovića.

Za početak, najvjerodostojnija potvrda takvog ugledanja bila bi odluka da se kosovski Srbi pozovu da izađu na tamošnje izbore.Potom da se zatraži članstvo u NATO savezu. Te dve stvari bi meni bile dovoljne da poverujem u proevropsku orjentaciju. Onda bih mogao poverovati da će biti i reformi pravosuđa, borbe protiv korupcije, demontaže monopola i sve ono što je Srbiji neophodno. Ne zbog drugih, nego zbog sebe..

Bila bi to konačna pobeda nad politikom devdesetih, a onda i lagan iskorak ka modernizaciji. Samo te dve izgovorene rečenice. Ali da budu izgovorene zajedno, u jednom bloku.

I da...još jednom iskrene čestitke Crnoj Gori, njenim građanima i najtalentovanijem balkanskom lideru...majstoru Milu Đukanoviću..

Atačmenti



Komentari (256)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 17:48 10.11.2010

Re: Poštovanje Makso...

E, pa docsuman..čak i ovo što ti pišeš, nije njegova negacija nego još veća afirmacija..Da je tako crn, negativan, a uspeva...mnogo više afirmiše njegovu veštinu, nego da je recimo "prosvećeni apsolutist u modernom smislu" kakvim ga ja vidim...a uspeva..zar ne..


ma, ja se samo upitah ko se ovajdio od te silne vještine.

Aco, Vesko, Mugi, Sveto, Ana, ta ekipa ? Pa, ok, odigrali su prilično dobro, na veliki ulog. Da im aplaudiram, ne pada mi na pamet.
milisav68 milisav68 19:09 10.11.2010

Re: Poštovanje Makso...

Ne umanjujući ono neljudsko što se tamo događalo, u bližoj istoriji smo imali i groznijih stvari, poput Arkanovih kampova u Slavoniji kroz koje je 1995. godine prošlo pohapšenih izbeglica koliko i informbirovaca kroz "Goli otok"..Nisam primetio da je iko o tome pisao, osim što to po nekada ja uradim.

A i uporno se ignoriše, da je Arkan bio sin oficira JNA, i da ga je Stane Dolanc štitio.
Imali su od koga da uče.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:17 10.11.2010

Re: Poštovanje Makso...

milisav68
Ne umanjujući ono neljudsko što se tamo događalo, u bližoj istoriji smo imali i groznijih stvari, poput Arkanovih kampova u Slavoniji kroz koje je 1995. godine prošlo pohapšenih izbeglica koliko i informbirovaca kroz "Goli otok"..Nisam primetio da je iko o tome pisao, osim što to po nekada ja uradim.

A i uporno se ignoriše, da je Arkan bio sin oficira JNA, i da ga je Stane Dolanc štitio.
Imali su od koga da uče.

Jes..kao što se ignoriše da je hapšenje tih ljudi obavila policija Republike Srbije i da je Arkan to radio za državu...
U presudama za obeštećenje, oni koji su imali hrabrosti da tuže, dobili su iznos koji jedva da prelazi hiljadu evra. I komentarisali da je to sasvim adekvatna naknada...A desetine tako uhapšenih se nisu vratili...i nikom ništa..
sentinel26 sentinel26 19:27 10.11.2010

Re: Poštovanje Makso...

Drago Kovacevic
...b) Prema sklanjanju Šinavatre imam negativan stav, kao što ga imam i prema najrestriktivnijim odredbama za državljanstvo koje je u civilizovanom svetu moguće postaviti..

Baš je skorašnjih dana vlada Srbije "pozivala" gradjane, birače u njegovoj državi da izadju na demokratske izbore u organizaciji demokratski izabrane vojne hunte a samo su nezavisni izvještači iz Srbije dobili pravo da izveštavaju dok su ostali protjerani.

c)Ne znam ovo oko of šor banaka, ali znam da bez tog čišćenja ne bi mogao dobiti kandidaturu..

U Crnoj Gori nema of šor banaka a nije ih ni bilo, a da li je neko iz CG koristio slične banke negdje drugdje to je drugo pitanje.

No kad je riječ o pranju novca, finansijske transakcije u CG kontroliše i EU, čija komisija nije stavila niti jednu primjedbu na ekonomske reforme i finansije u Crnoj Gori.

Uskoro će na svjetlo dana izaći i ove transakcije koje idu linijom : Italija - Rumunija - Srbija - Lugano (Švajcarska - Comtrade banka ) i slične trase...

d) Oko slučaja Šarić vidim da su te kokainske pare trošene na privatizaciju u Srbiji. Da je vlada Vojislava Koštunice dala državljanstvo Šariću, a ne verujem da je to radila da bi pomogla Milove poslove..Vidim isto tako da u Srbiji nema finansijskih istraga oko tih privatizacija..ne znam zašto, a ne verujem da se to radi kako bi se štitio Đukanović..


Je li to onaj Srbin porijeklom iz Crne Gore kome je vlada Srbije omogućila da kupuje po Srbiji šta mu duša želi, pod uslovom da Beko, Miško i Manjo nijesu bili zainteresovani ("da bi pomogla Mila" )..?

Je li to onaj "cvrnogorski" biznismen protiv kojega sadašnja srpska vlast najavljuje akcije najmanje 30 dana unaprijed, da se momak ne prepada..?

Je li to onaj momak koji je na terasi hotela u Ljubljani pio hladno piće dok je čekao pare iz Srbije i kartu za Južnu Afriku a pritom se nekima prividjao na Žabljaku..?


P.S. Nije mi jasno zašto si našao za shodno da odgovaraš nekome ko nije u stanju da napiše riječ "crnogorski" (jezik ), već umjesto toga preslikava seanse svojega uma..?
milisav68 milisav68 20:01 10.11.2010

Re: Poštovanje Makso...

Drago Kovacevic

Jes..kao što se ignoriše da je hapšenje tih ljudi obavila policija Republike Srbije i da je Arkan to radio za državu...

A kakva razlika izmedju, policije Republike Srbije, Arkana, DB-a, Staneta Dolanca, UDBE i Jove Kapičića?
Mislim, otkad su oni na različitim stranama?
Legija i Gotovina najbolji ortaci.


koksy koksy 21:30 10.11.2010

Re: Poštovanje Makso...

I stvarno mislim da je Đukanović najveštiji balkanski političar...to valjda ne treba posebno dokazivati...

Pa jest.
A Tači mu duva za vrat. Gotovo mrtva trka!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:40 10.11.2010

Re: Poštovanje Makso...

koksy
I stvarno mislim da je Đukanović najveštiji balkanski političar...to valjda ne treba posebno dokazivati...

Pa jest.
A Tači mu duva za vrat. Gotovo mrtva trka!

Ne...po veštini mu je najbliži Dačić...Kako taj "keca" DS i dragog predsednika, pa to je više od komedije....
I na prvim sledećim izborima u Srbiji imaće dvocifrenu podršku...
maksa83 maksa83 22:23 10.11.2010

Re: Poštovanje Makso...

sentineldvadesetšjest
U Crnoj Gori nema of šor banaka a nije ih ni bilo, a da li je neko iz CG koristio slične banke negdje drugdje to je drugo pitanje.

Imajuć' u vidu da si do sada pokazao neslućen integritet i dokazao odsustvo bilo kakvog emotivnog uloga u ovoj temi (npr. onda kad si u autobusu ostao ekstra kul k'o Brus Li u "Na Zmajevom Putu" ), sklon sam da ti blanko poverujem...

...kad bi se gađali gliserima punim cigareta.

Offshore Banking in Montenegro

sentinel26 sentinel26 23:04 10.11.2010

Re: Offshore Maksa83

maksa83
sentineldvadesetšjest
U Crnoj Gori nema of šor banaka a nije ih ni bilo, a da li je neko iz CG koristio slične banke negdje drugdje to je drugo pitanje.

Imajuć' u vidu da si do sada pokazao neslućen integritet i dokazao odsustvo bilo kakvog emotivnog uloga u ovoj temi (npr. onda kad si u autobusu ostao ekstra kul k'o Brus Li u "Na Zmajevom Putu" ), sklon sam da ti blanko poverujem...
...kad bi se gađali gliserima punim cigareta.
Offshore Banking in Montenegro

Preporučjem ti da umjesto što si otišao u 1996.godinu i pozivaš se na tako "stručnu" literaturu, da skokneš do 1918.godine da vidiš kako su tada poslovale Palikućine banke u Crnoj Gori, kada te već interesuje istorija.

Na tvoju veliku žalost, danas je Evropska banka za obnovu i razvoj dala kredit od 30 miliona Eura za Fond za održavanje depozita banaka u Crnoj Gori..
A oni su poznati da "pomažu" sigurnost "Offshore banaka"...

Jadni evropljani nijesu stigli da pročitaju Maksin esej inače ne bi to radili...
"Biće skoro propast sveta
Nek propadne nije šteta."
...

Tada će Maksi83 biti puno srce (ali bez Kosova i Metohije )...

maksa83 maksa83 23:31 10.11.2010

Re: Offshore Maksa83

Preporučjem ti da umjesto što si otišao u 1996.godinu i pozivaš se na tako "stručnu" literaturu, da skokneš do 1918.godine da vidiš kako su tada poslovale Palikućine banke u Crnoj Gori, kada te već interesuje istorija.


Mene stvarno ne interesuje istorija kao takva (osim istorije finansijskih tehnologija, to mi je jako zanimljivo), ali znam ponešto o tokovima novca i kako taj svet funkcioniše. Npr. zašto su ofšor banke na Malti, Kajmanima, Mauricijusu a bilo ih je puno i u Crnoj Gori. Većina njih je postojala samo kao jedan papir koji je overavala država, a služila je da neke čudne pare nestanu iz tačke A, prođu tuda i pojave se u tačci B kao sasvim okej pare.

Nije EU uopšte gadljiva na prljav balkanski novac. Evo Hypo-Alpe banka je izmislila neviđenu foru - kredit sa 100% učešća (?!?! :)))))) Takve su davali Šariću, tj. tako su mu proprali pare. Ali Šarić je nebitan u celoj priči, on je samo jedan kapo, nečiji proteže. A ti ako si stvarno upućen u prilike u Crnoj Gori, onda znaš i čiji je proteže, a znaš i ko je taj neko ko im je zabranio da ga izruče. Ne, nije odavde. Jeste, taj. Nije Milo nego neko kome i Milo ljubi skute.

Tada će Maksi83 biti puno srce (ali bez Kosova i Metohije )...


Šjentinel20šjesti: E4
maksa83: buć

Mislim, ako je sad ja trebalo oko ovog da se uzrujam, promašio si me k'o onaj okupatorski guslar tebe u JAT-ovom autobusu. Mada mislim da je on tebe malo pogodio.

Nego Drago, molim te da urgiraš kod tvog drugara Kapidžića da kad kao Doroti iz Oza povede okupatore :))) nazad u Obećanu Zemlju (otetim JAT-ovim okupatorskim :))))) autobusima) da nikako ne povede Šjentija - koliko god ovaj kumio i molio. Svaka zemlja treba da ima bar po jednog.
mariopan mariopan 23:49 10.11.2010

Re: Offshore Maksa83


Šjentinel20šjesti: E4
maksa83: buć

Mislim, ako je sad ja trebalo oko ovog da se uzrujam, promašio si me k'o onaj okupatorski guslar tebe u JAT-ovom autobusu. Mada mislim da je on tebe malo pogodio.

Nego Drago, molim te da urgiraš kod tvog drugara Kapidžića da kad kao Doroti iz Oza povede okupatore :))) nazad u Obećanu Zemlju (otetim JAT-ovim okupatorskim :))))) autobusima) da nikako ne povede Šjentija - koliko god ovaj kumio i molio. Svaka zemlja treba da ima bar po jednog.

Idi bre Makso
maksa83 maksa83 00:32 11.11.2010

Re: Poštovanje Makso...

Je li to onaj Srbin porijeklom iz Crne Gore kome je vlada Srbije omogućila da kupuje po Srbiji šta mu duša želi, pod uslovom da Beko, Miško i Manjo nijesu bili zainteresovani ("da bi pomogla Mila" )..?


To je onaj za kog je crnogorski MUP potvrdio da je tražio crnogorsko državljanstvo kada je ovde za njim raspisana poternica, i onaj zbog kog je Crna Gora odjednom odlučila da ne može baš odmah da potpiše sporazum o međusobnom izručenju državljana iako ga je npr. Hrvatska potpisala bez problema, pa čak i čačnula svoj Ustav za te potrebe.

A glede Jovoa K., treba da znaš da ti se drugar iz kafića i dan danas osvrće po ulici kad ide, pošto je mno-ge crno zadužio. Ako ste dobri drugari možda ti i kaže, a ako niste baš tako dobri možda bolje da ga ne pitaš.
maksa83 maksa83 00:35 11.11.2010

Re: Poštovanje Makso...

dupli komentar, brisati
milosss92 milosss92 08:30 11.11.2010

Re: Poštovanje Makso...

milisav68
Drago Kovacevic

Jes..kao što se ignoriše da je hapšenje tih ljudi obavila policija Republike Srbije i da je Arkan to radio za državu...

A kakva razlika izmedju, policije Republike Srbije, Arkana, DB-a, Staneta Dolanca, UDBE i Jove Kapičića?
Mislim, otkad su oni na različitim stranama?
Legija i Gotovina najbolji ortaci.

Zanimljivo je ovde stati i spomenuti Legiju u kontekstu Crnogorske opozicije "za pristojne ljude i demokrate" (tice se pokojnog Zorana Djindjica kako je on bio meta napada tog pajaca):

"Medojević pisao kolumne za Legijine novine"



"Podgorica, 5. septembra - Lider Grupe za promjene Nebojša Medojević je najzad riješio da se bez pardona obračuna sa svojim likom u ogledalu. Naime, u pokušaju da optuži Demokratsku partiju socijalista da je ona proizvela kriminal, Medojević je zaboravio jednu sitnicu - nije se DPS družio sa mafijom i nijesu ljudi iz DPS-a pisali kolumne za Legijine novine, već on sam. Medojević bi bolje od DPS-a trebao da zna kakvo su društvo, kako sam kaže- „narko dileri, ubice, trafikanti, makroi, siledzije i lopovi”. Istina, Medojević je kasnije saopštio da nije znao ko stoji iza tih novina, ali je teško povjerovati u to. Iz prostog razloga što on-sve zna. Kada zna sve tokove novca kako to da nije znao ko njega isplaćuje, navodi se u saopštenju DPS-a" *

Inace isti pajac je optuzio i B92-ku za "mafijasku sacekusu" (taj isti Medojevic koji je pisao za Legiju):

"Beogradski B92 je najavio tužbu za klevetu protiv Nebojše Medojevića, lidera Pokreta za promjene, zbog njegovih optužbi da se taj medij stavio u službu organizovanog kriminala.

B92 od nadležnih u Srbiji zahtijeva da ispita Medojevićeve tvrdnje da je ta medijska kuća u službi organizovanog kriminala, "te da javnost obavijesti o tome da li su osnovane ili je u pitanju besomučna laž".
B92 insistira na tome da obaveze u odnosu na poštovanje prava na slobodu izražavanja i slobodu medija, koje u Republici Srbiji važe za sve, nužno moraju važiti i za Nebojšu Medojevića.
Nebojša Medojević juče je u izjavi za "Dan" ponovio da su mu novinar Jugoslav Ćosić, u dogovoru sa Stankom Subotićem Canetom i urednikom B92 Veranom Matićem, napravili pravu medijsko-mafijašku sačekušu" *
milosss92 milosss92 08:38 11.11.2010

Re: Poštovanje Makso...

docsumann
I stvarno mislim da je Đukanović najveštiji balkanski političar...to valjda ne treba posebno dokazivati...

Veoma je bitno o kakvoj se vještini radi i čemu ona služi.

I Dart Vejder je bio izuzetan majstor u baratanju svjetlosnim mačem.

I tako je Dart Vejder doveo Crnu Goru na vrata Evropske Unije.

Dotle u Srbiji...
milosss92 milosss92 10:13 11.11.2010

Re: Poštovanje Makso...

maksa83
To je onaj za kog je crnogorski MUP potvrdio da je tražio crnogorsko državljanstvo kada je ovde za njim raspisana poternica

Pa jel dobio drzavljanstvo ili trazio drzavljanstvo (mala li je razlika)?

Inace to je onaj isti Darko Saric koga Srbija nije "stigla" da uhapsi, valjda zato sto je sef kabineta ministra policije bio povezan sa njime:

Dačićev šef kabineta povezan sa Šarićevom firmom


Lazarević je postavljen za Dačićevog šefa kabineta u julu 2008. godine

Nikola Dimitrijević, šurak Branka Lazarevića, šefa kabineta ministra policije Ivice Dačića, kupio je prošle godine Poljoprivredno preduzeće "Mitrosrem". Kako "Blic" ekskluzivno otkriva, u Upravnom odboru te firme nalaze se dvojica najbližih poslovnih saradnika Darka Šarića osumnjičenog za šverc 2,7 tona kokaina, biznismen Zoran Ćopić i advokat Andrija Krlović.
maksa83 maksa83 10:46 11.11.2010

Re: Poštovanje Makso...

Pa jel dobio drzavljanstvo ili trazio drzavljanstvo (mala li je razlika)?

Tražio, ali je dobio kobaju, pošto Crna Gora ne dozvoljava dvojno državljanstvo pa je uslov za državljanstvo bio da dobije otpust tj. prestane da bude državljanin Srbije, za šta je potrebno da mu Srbija izda papir koji mu nije izdala.
milosss92 milosss92 14:17 11.11.2010

Re: Poštovanje Makso...

maksa83
Pa jel dobio drzavljanstvo ili trazio drzavljanstvo (mala li je razlika)?

Tražio, ali je dobio kobaju

Pitanje je bilo retoricko.

Svi znaju da nije dobio drzavljanstvo, ali je ovde Crna Gora optuzena za to sto je on uopste trazio.

Da je dobio drzavljanstvo pa da razumem, ali ovako nema nikakve logike optuzivati CG za drzavljanstvo koje mu nije ni dodelila.
Domazet Domazet 17:34 10.11.2010

Chitam tekstove na blogu i neshto...

...se mislim, ovo shto pishu Drago i Njegovu je najbolji dokaz da sam potpuno u pravu. Mislim, to shto sam ateista i shto kazhem da nema Boga. Jer da Ga ima, Draga bi strefila kap na prvo pominjanje rechi "Demokratija" a Milossa na prvo pominjanje tudjeg licemerja. Jedino bi Shjenti bio siguran. Jurodive i Bog chuva...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:40 10.11.2010

Re: Chitam tekstove na blogu i neshto...

Domazet
...se mislim, ovo shto pishu Drago i Njegovu je najbolji dokaz da sam potpuno u pravu. Mislim, to shto sam ateista i shto kazhem da nema Boga. Jer da Ga ima, Draga bi strefila kap na prvo pominjanje rechi "Demokratija" a Milossa na prvo pominjanje tudjeg licemerja. Jedino bi Shjenti bio siguran. Jurodive i Bog chuva...

E, majstor si da ti ravna nema...
Uspeš izogovarati svakog ko ti na pamet padne, ali niđe tvoga stava...
Evo ti pitanje, ako si voljan...Smatraš li Mila veštim političarem...ali bez vrdanja, i balansiranja jer nisi na dasci za jedrenje...
Domazet Domazet 18:55 10.11.2010

Chuj daska za jedrenje...

Drago Kovacevic
Domazet
...se mislim, ovo shto pishu Drago i Njegovu je najbolji dokaz da sam potpuno u pravu. Mislim, to shto sam ateista i shto kazhem da nema Boga. Jer da Ga ima, Draga bi strefila kap na prvo pominjanje rechi "Demokratija" a Milossa na prvo pominjanje tudjeg licemerja. Jedino bi Shjenti bio siguran. Jurodive i Bog chuva...

E, majstor si da ti ravna nema...
Uspeš izogovarati svakog ko ti na pamet padne, ali niđe tvoga stava...
Evo ti pitanje, ako si voljan...Smatraš li Mila veštim političarem...ali bez vrdanja, i balansiranja jer nisi na dasci za jedrenje...

...pa ja ti bata Drago jedrim samo na plovilima sa kabinom i tushem!? Ne trpim so na kozhi pa to ti je...

A sad da ti kazhem shta mislim o Milovoj veshtini. Mislim da je Milo izuzetno vesht provincijalni kriminalac. I mislim da je izuzetno uspeshan, verovatno najuspeshniji, provincijalni kriminalac na Balkanu. I mislim da je tajna njegovog uspeha i sushtina njegove veshtine upravo u tome shto je shvatio prednosti uloge provincijalnog kriminalca i ne pada mu na pamet da pokushava da bude neshto drugo do provincijalni kriminalac. Sad da ne bude zabune, ne mislim ja da je samo on zasluzhan za sopstveni uspeh. Mnogo mu pomazhu i parohijalni politichki komentatori poput tvoje malenkosti koji ne vide potrebu za uochavanjem razlike izmedju politichara i kriminalaca. Tako da mislim da si i ti jedan od sauchesnika u njegovom state owned criminal enterprize. Straightforward enough?

PS Izgleda da nisam pazhljivo pratio diskusiju pa mi se desio maler da, potpuno neopravdano, sa liste Od Njega Zashticenih izostavim EL.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:10 10.11.2010

Re: Chuj daska za jedrenje...

...pa ja ti bata Drago jedrim samo na plovilima sa kabinom i tushem!? Ne trpim so na kozhi pa to ti je...

E, pa lepo..iako nije so loša i nezdrava..Samo, te nove navike indikuju starenje...
Mnogo mu pomazhu i parohijalni politichki komentatori

Šta da se radi, kad vi globalni i upućeni samo ovako po nekada pljucnete..
I mislim da je izuzetno uspeshan, verovatno najuspeshniji, provincijalni kriminalac na Balkanu.

Eto ga na...Pa ga za to nagrađuju ozbiljne zemlje poput SAD, Rusije, Britanije, Nemačke...da ne preteruješ malo...kao čovek koji se bavi nekim racionalnim i egzaktnim stvarima, mogao si skontati da to ne biva u kontinuitetu od dvadeset godina.
U ostalom, valjda bi ljudi iz tvoga bratstva, u čiju čast ne sumnjam bili van te priče, da je to tačno...Poznaješ li rođu koji vodi Milovu stranku u Kolašinu...dobio izbore čovek pre pola godine, ubedljivo..
Domazet Domazet 20:21 10.11.2010

Re: Chuj daska za jedrenje...

Drago Kovacevic

E, pa lepo..iako nije so loša i nezdrava..Samo, te nove navike indikuju starenje...

Ja bih bata Drago rekao da je kod mene starenje prvenstveno indukovano datumom rodjenja. Koliko ti ono beshe stariji od mene?

Šta da se radi, kad vi globalni i upućeni samo ovako po nekada pljucnete..

Ovo bata Drago uopshte nije bilo pljuckanje. To sam ti ja ponudio neku vrstu alibija. Rekoh, bolje da pretpostavim da ne vidish dovoljno shiroko i ne kapirash shta prichash nego da mislim da tachno znash shta radish. Nekako ja mislim da je ipak manje tragichno biti parohijalni mislilac nego beskrupolozni manipulator.

Eto ga na...Pa ga za to nagrađuju ozbiljne zemlje poput SAD, Rusije, Britanije, Nemačke...da ne preteruješ malo...kao čovek koji se bavi nekim racionalnim i egzaktnim stvarima, mogao si skontati da to ne biva u kontinuitetu od dvadeset godina.

Probaj da guglash El Jefe. Mozhesh da probash i Lovac shto se mene tiche. Ili Milicajac...

U ostalom, valjda bi ljudi iz tvoga bratstva, u čiju čast ne sumnjam bili van te priče, da je to tačno...Poznaješ li rođu koji vodi Milovu stranku u Kolašinu...dobio izbore čovek pre pola godine, ubedljivo..

Ovo smo, chini mi se, vec raspravljali pa da ti ponovim. Choveka ne znam a to shto mi je rodjak mi nishta ne govori o tome da li je dobar ili losh chovek. Mozhe biti i jedno i drugo. Kao shto ti vec rekoh ima nas svakakvih, sasvim sam siguran da i medju Kovachevicima ima dobrih ljudi. Bar onoliko koliko i medju Brajushkovicima...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:28 10.11.2010

Re: Chuj daska za jedrenje...

Ja bih bata Drago rekao da je kod mene starenje prvenstveno indukovano datumom rodjenja. Koliko ti ono beshe stariji od mene?

Tri godine..Nije malo, u ovaj zeman..


Probaj da guglash

Ma neću...
Kao shto ti vec rekoh ima nas svakakvih, sasvim sam siguran da i medju Kovachevicima ima dobrih ljudi

Da ti nije smisla za humor, ništa od tebe ne bi ostalo...
Domazet Domazet 22:22 10.11.2010

Nece josh dugo...

Drago Kovacevic
Da ti nije smisla za humor, ništa od tebe ne bi ostalo...

... pa ce i to da nestane. Neshto se mislim, boljem sam se nadao kad sam bio mladji. A onda opet, i nije tako loshe. Bolje da nishta ne ostane nego da ostane ono shto iza tebe ostaje...
Domazet Domazet 22:23 10.11.2010

Nece josh dugo...

Drago Kovacevic
Da ti nije smisla za humor, ništa od tebe ne bi ostalo...

... pa ce i to da nestane. Neshto se mislim, boljem sam se nadao kad sam bio mladji. A onda opet, i nije tako loshe. Bolje da nishta ne ostane nego da ostane ono shto iza tebe ostaje...
sentinel26 sentinel26 23:14 10.11.2010

Re: Dje ti tu vidiš humor ?

Drago Kovacevic
... smisla za humor,...


Ako ne misliš na crni humor što se jedan propali kandidat za saradnika BIA-e a potom još i odbijen za prijem u četnički kokus u Čikagu, pokušava baviti humorom...

Naravno krivci za takav njegov "status" nijesu ovdje nego tamo u njegovoj blizini...

blogovatelj blogovatelj 03:35 11.11.2010

Re: Dje ti tu vidiš humor ?

Ako ne misliš na crni humor što se jedan propali kandidat za saradnika BIA-e a potom još i odbijen za prijem u četnički kokus u Čikagu, pokušava baviti humorom...


Znas sta meni nije jasno?
Sta ti popijes ili pojedes pre nego sto pocnes da pises komentare na blogu?
milosss92 milosss92 08:55 11.11.2010

Re: Chuj daska za jedrenje...

Domazet
A sad da ti kazhem shta mislim o Milovoj veshtini. Mislim da je Milo izuzetno vesht provincijalni kriminalac. I mislim da je izuzetno uspeshan, verovatno najuspeshniji, provincijalni kriminalac na Balkanu. I mislim da je tajna njegovog uspeha i sushtina njegove veshtine upravo u tome shto je shvatio prednosti uloge provincijalnog kriminalca i ne pada mu na pamet da pokushava da bude neshto drugo do provincijalni kriminalac. Sad da ne bude zabune, ne mislim ja da je samo on zasluzhan za sopstveni uspeh. Mnogo mu pomazhu i parohijalni politichki komentatori poput tvoje malenkosti koji ne vide potrebu za uochavanjem razlike izmedju politichara i kriminalaca.

Obicno takvi koje listom iritira jedan Djukanovic, u Srbiji glasaju za Tadica kao za 'manje zlo', pa onda sav kriminal i korupciju njegove vlasti i stranke opravdavaju ciljem (sto bi bila EU).

Po tom njihovom sopstvenom merilu, Djukanovic je ustvari idealan Tadic, ili obrnuto, Tadic je neuspesni Djukanovic.

Zato ga toliko i mrze u Srbiji.

Naravno ne treba iskljuciti i salonski nacionalizam tzv. demokratskih glasaca.

Domazet
...se mislim, ovo shto pishu Drago i Njegovu je najbolji dokaz da sam potpuno u pravu. Mislim, to shto sam ateista i shto kazhem da nema Boga. Jer da Ga ima, Draga bi strefila kap na prvo pominjanje rechi "Demokratija" a Milossa na prvo pominjanje tudjeg licemerja. Jedino bi Shjenti bio siguran. Jurodive i Bog chuva...

Samo nemoj tebe da strefi srcka (zbog CG kandidature od svih blogova), stuci neki lekic za smirenje.
Domazet Domazet 19:18 11.11.2010

Izgleda da se nas dvojica bash i nismo...

milosss92

Obicno takvi koje listom iritira jedan Djukanovic, u Srbiji glasaju za Tadica kao za 'manje zlo', pa onda sav kriminal i korupciju njegove vlasti i stranke opravdavaju ciljem (sto bi bila EU).

Po tom njihovom sopstvenom merilu, Djukanovic je ustvari idealan Tadic, ili obrnuto, Tadic je neuspesni Djukanovic.

Zato ga toliko i mrze u Srbiji.

Naravno ne treba iskljuciti i salonski nacionalizam tzv. demokratskih glasaca
.
...razumeli ako ti mislish da ja mislim da je Tadic Milova neuspela kopija i da me to nervira. Ono tachno, nervira me ponekad Tadic. I pogodio si, nervira me zato shto je ponekad (chesto?) neuspeshan. Ali tu je kraj tvom pogadjanju. Kao shto vec rekoh, prochitaj ponovo, mozhda ti ovaj put ne promakne, moj stav je da je Milo na Balkanu jedinstven. I da znash da u tome nisam usamljen. Evo pitaj Draga, i on misli da se Milu se niko primaci ne mozhe ni na tri koplja...

Ali 'ajde sad da te ne kinjim, sada nisi shvatio, mozda drugi put shvatish. Ja bih hteo neshto drugo da te pitam. Delujesh mi kao neko ko je em Ubedjeni Evropejac, em sasvim siguran u prednosti Milovog nachina ulaska u Evropu. Pa bih te zamolio da se kritichki osvrnesh na neke od karakteristika Njegovog (Svetlog) Puta. Mislim da smo se svi vec slozhili da mu je put bio jako karakteristichan, neke finansijske aspekte tog puta si vec diskutovao sa mojim kumchetom Ma(r)xom a pacifistichke (pacifikacijske) tendencije sa Vuchkom pa necu sada i ja oko toga da te gnjavim. Meni su za oko, bash onako, zapale tri karakteristike Njegovog (Svetlog) Puta:

1. Ubijanje novinara,
2. Izhivljavanje nad Moldavskim Kurvama,
3. Postavljanje Budale na chelo Akademije nauka i onda njegovo prebijanje i ubijanje njegovog shofera kada Budali istekne rok korishcenja.

Pa bih te molio da se osvrnesh na svaku od pomenutih karakteristika i ukazhesh na njihove pojedinachne i skupne doprinose uspeshnosti Njegovog (Svetlog) Puta. Da specificiram shta me tachno interesuje kod gore pomenutih karakteristika.

Ubijanje novinara: Koliko god mu priznavao originalnost moram reci da ubijanje novinara nije copyright Milovog Puta. Bilo je toga i drugde, u Srbiji recimo, pa to te druge nije dovelo do Evrope. Dakle, shta je to bilo specifichno za Njegov Put? Nachin ubijanja, izbor novinara koje treba ubiti, neshto trece? Da li bi bio ljubazan da nam elaborirash na koji nachin i koje novinare treba ubijati i shta im josh treba raditi da bi se stiglo u Evropu.

Tortura Moldavskih Kurvi: Ovo vala jeste originalno. Koliko god, priznajem, bio po konkretnom pitanju neobaveshten teshko da je josh neko imao ovako sjajnu ideju. Pa te zato pitam, daj mi reci, da li je svako seksualno izhivljavanje nad Moldavskim Kurvama karta za put u Evropu. Ili specifichnosti ipak igraju ulogu. Mislim, da li je za ulazak u Evropu vazhno koji je deo polnog organa Moldavske Kurve pechen pikavcima? Shta ti savetujesh, na koji deo da se usmere neki buduci srpski Muchitelji Moldavskih Kurvi, sve za brz put u Evropu i dobro Tvoje Guze, razume se...

Postavljanje Budale na chelo (josh jedne) Akademije i...: I ovo mislim da je vrlo originalno. Ne toliko u osnovnoj postavci, uvek je bilo, ima i bice onih koje ce pristajati da zarad mrvica sa Gospodareve trpeze i, josh vishe, da bi Pokazali Onim Tamo Budalama U Beogradu, navuku na sebe kostim dvorske lude. Razrada je to shto je genijalno. Pogledaj samo kakvu sliku u svet shalje drzhava chiji je svaki treci (drugi?) stanovnik ili policajac ili akademik? Jasno, sliku drushtva koje pre svega poshtuje Nauku i Umetnost (i Darwina, dakako) i Zakon. A detalji razrade su tek sjajni, kada je dvorskoj budali istekao rok trajanja, nije ubijen on, to bi pokazalo neposhtovanje prema nauci, likvidirano je pomocno osoblje. Ovo sam sve shvatio, ono shto hocu tebe da pitam je da li je ovako neshto dovoljno da i u Srbiji konachno krenu da promovishu nauku i umetnosti na pravi nachin? Ili ti mislish, da su Srbiji, zbog njene zaostalosti, potrebne odluchnije mere. Recimo, da se pobije vozacheva familija, da se vozach osakati (ali tako da i dalje mozhe da vozi) a Predsednik Akademije prebije. Pretpostavljam da da bi to pokazalo koliko je rezhim odluchan da obezbedi sve pogodnosti nauci? Ili ti imash neki josh bolji predlog?
Gledam ovu privrzhenost nauci i zakonu pa se neshto mislim, pronache mi jedan (vazhan) detalj, tj. josh jedan vazhan signal. Drzhava u kojoj je toliko mnogo akademika i policajaca a samo jedan Bankar jasno pokazuje da se stavila daleko iznad prizemnosti lumpen-materijalizma i ulazhe u prave stvari (ne bi me chudilo da Gorranche, poshto mu je ukazano na ovaj izvrsni detalj, reshi da se preseli Onamo Onamo...).

Nego, ja tek sada vidim koliki sam charshaf napisao i shta sam te sve pitao. Josh ce da ti pleca nejaka pokleknu. Ali i za to ima leka. Vec smo mi ovde vodili rasprave o Njegovom Putu i ja sam ova i josh neka pitanja vec postavio I Dragu I Shjentiju i EL. Pa mozhesh da ih pitash da ti pokazhu shta su mi odgovorili, mozhesh malo i da kopi-pejstujesh, nece biti strashno. Ja bih ti sam dao link ali meni nekako promakoshe njihovi odgovori. Koje su oni, kao osobe od apsolutnog moralnog integriteta, svakako postovali...

E da jedno intimno pitanje. Chemu ona tri 'S' u niku? Dva bi bilo sasvim dovoljno, ne mogu da garantujem da ja vec nisam izgreshio...

milosss92
Samo nemoj tebe da strefi srcka (zbog CG kandidature od svih blogova), stuci neki lekic za smirenje.


Izvinjavam se poshtovanom publikumu zbog muchnog teksta i muchnih detalja. Medjutim kada se usred Dragovih prolify izliva privrzhenosti demokratiji i ljudskim pravima ispreche verbalni batinashi poput Milosssa i kada miris postane suvishe oshtar onda se mogu uraditi dve stvari, profesorski zapushiti nos i okrenuti se i otici, ili navuci chizme, zashtitne rukavice i staviti masku i krenuti, do lakata umazan u otpushavanje. Ja verujem u terapeutsku vrednost rada. Plus, stariji sam chovek i moram da brinem za chuku a ne volem hemiju...
koksy koksy 20:47 11.11.2010

Re: Izgleda da se nas dvojica bash i nismo...

Mislim da sad mozemo ocekivati malo Legije.
milosss92 milosss92 00:51 12.11.2010

Re: Izgleda da se nas dvojica bash i nismo...

Domazet
Izvinjavam se poshtovanom publikumu zbog muchnog teksta i muchnih detalja. Medjutim kada se usred Dragovih prolify izliva privrzhenosti demokratiji i ljudskim pravima ispreche verbalni batinashi poput Milosssa i kada miris postane suvishe oshtar onda se mogu uraditi dve stvari, profesorski zapushiti nos i okrenuti se i otici, ili navuci chizme, zashtitne rukavice i staviti masku i krenuti, do lakata umazan u otpushavanje. Ja verujem u terapeutsku vrednost rada. Plus, stariji sam chovek i moram da brinem za chuku a ne volem hemiju...

Uospte ne citam carsafe od postova (radije pretrcim), ali ovo licemerno podmetanje mi je zapalo za oko.

Ti si prvi spominjao medicinska stanja, ovde:

Domazet
nema Boga. Jer da Ga ima, Draga bi strefila kap na prvo pominjanje rechi "Demokratija" a Milossa...


Pa rekoh pametnije ti je da vodis racuna o svom zdravlju umesto tudjem, kad si vec psihicki labilan.
Domazet Domazet 01:28 12.11.2010

Stvarno si oshtrook...

milosss92
Domazet
Izvinjavam se poshtovanom publikumu zbog muchnog teksta i muchnih detalja. Medjutim kada se usred Dragovih prolify izliva privrzhenosti demokratiji i ljudskim pravima ispreche verbalni batinashi poput Milosssa i kada miris postane suvishe oshtar onda se mogu uraditi dve stvari, profesorski zapushiti nos i okrenuti se i otici, ili navuci chizme, zashtitne rukavice i staviti masku i krenuti, do lakata umazan u otpushavanje. Ja verujem u terapeutsku vrednost rada. Plus, stariji sam chovek i moram da brinem za chuku a ne volem hemiju...

Uospte ne citam carsafe od postova (radije pretrcim), ali ovo licemerno podmetanje mi je zapalo za oko.

Ti si prvi spominjao medicinska stanja, ovde:

Domazet
nema Boga. Jer da Ga ima, Draga bi strefila kap na prvo pominjanje rechi "Demokratija" a Milossa...


Pa rekoh pametnije ti je da vodis racuna o svom zdravlju umesto tudjem, kad si vec psihicki labilan.

...bash ti je razvijen ochni zhivac, istisnuo sve ostalo. Shto sve objashnjava. Mislim, objashnjava kako to da me opet nisi razumeo. Pa ceo moj gornji post je i bio vodjenje rachuna o mom mentalnom zdravlju. Eno ti i rekoh da ovo moje guranje vashih dvostruko-moralnih noseva u sopstveni doodoo dozhivljavam terapeutski. Ali shta vredi meni shto ja pricham kad ti necesh da chitash nego samo pretrchavash...
milosss92 milosss92 02:46 12.11.2010

Re: Stvarno si oshtrook...

Domazet
...bash ti je razvijen ochni zhivac, istisnuo sve ostalo. Shto sve objashnjava. Mislim, objashnjava kako to da me opet nisi razumeo. Pa ceo moj gornji post je i bio vodjenje rachuna o mom mentalnom zdravlju. Eno ti i rekoh da ovo moje guranje vashih dvostruko-moralnih noseva u sopstveni doodoo dozhivljavam terapeutski.

Sta god tebe cini mentalno stabilnim, cini ostale blogere bezbednim.

Samo konsultuj se sa psihijatrom jer ovo potezanje slogova i kapi ne zvuci kao slika "mentalnog zdravlja".
Domazet Domazet 06:53 12.11.2010

Shto neko ovde reche...

milosss92
02:46 12.11.2010
...

...ti dosta kasno idesh na spavanje!?
milosss92 milosss92 08:30 12.11.2010

Re: Shto neko ovde reche...

Domazet
milosss92
02:46 12.11.2010
...

...ti dosta kasno idesh na spavanje!?

A ti vidim u 06:53 pravo na blog
hromi.vuk hromi.vuk 09:02 12.11.2010

Re: Shto neko ovde reche...

јбт који ћутук...
Domazet Domazet 15:03 12.11.2010

Lebac ti hebem Milossse...

milosss92
Domazet
milosss92
02:46 12.11.2010
...

...ti dosta kasno idesh na spavanje!?

A ti vidim u 06:53 pravo na blog

...pa ti gori od Maove Kine. Tebi cela planeta jednavremenska zona?
milosss92 milosss92 15:58 12.11.2010

Re: Lebac ti hebem Milossse...

Domazet
milosss92
Domazet
milosss92
02:46 12.11.2010
...

...ti dosta kasno idesh na spavanje!?

A ti vidim u 06:53 pravo na blog

...pa ti gori od Maove Kine. Tebi cela planeta jednavremenska zona?

A gde si ako nisi u nasoj zoni?

Znaci jos jedan nacional-patriota koji je pobegao glavom bez obzira iz Srbije/CG
vishnja92 vishnja92 20:57 12.11.2010

Re: Izgleda da se nas dvojica bash i nismo...


1. Ubijanje novinara,
2. Izhivljavanje nad Moldavskim Kurvama

ajmo opet
1. Ubijanje novinara,
2. Izhivljavanje nad Moldavskim Kurvama


da, samo sto milossssss ima pogresnu ph vrednost pa te ne razume, a i ono "92" mu je nejasnog porekla (s obzirom na datum registracije)

mani ga se Domazet, Nesanica je to. od nje mnogima pada... opsti tonus.



ps - moj sasvim licni utisak o Milu: Argentinac iz "Dorucka kod Tifanija": beli zubi, duplo golo, salji ga u postojbinu i ne okreci se sine.
milosss92 milosss92 00:20 13.11.2010

Re: Izgleda da se nas dvojica bash i nismo...

vishnja92

1. Ubijanje novinara,
2. Izhivljavanje nad Moldavskim Kurvama

Ne, toga nema u Srbiji. Neki kazu ni Mladica.
aleksandarmarinkovic aleksandarmarinkovic 19:25 10.11.2010

Berluskoni majstore

Kad sam poceo da citam tekst "Crna Gora moze biti uzor Srbiji", mislio sam da se autor sali ali kako su redovi odmicali shvatio sam da autor misli to ozbiljno.
Sta reci.Tuzna i jadna je zemlja kojoj ovakva Crna Gora moze biti uzor, zemlja gde je prvi i nezamenjivi covek ujedno i najbogatiji, njegov brat vlasnik najvece banke a sestra glavni advokat i sudija. Zemlja gde je kriminal dobar dan (ne kazem i ne tvrdim da je Srbija bolja), ma tipicna trange frange zemlja, pa to svi znaju.
Necu da mi Crna Gora bude uzor u evropskim integracijama, jer to je prevara, hocu da mi uzor bude Slovacka, necu da mi uzor za EU bude Berluskonijeva Italija niti duzna Grcka, vec Danska ili Svedska, jer to su zemlje uzori!!! I dosta sa tom budalastinom da ce ako pozovemo Srbe na izbore na Kosovu ili apliciramo za NATO da ce nam biti bolje (licno sam indiferentan prema tim stvarima), to nista ne menja, to je cista sminka, isto kao Mrkonjicevi putevi ili Dinkicevi regioni. Menja nas samo oziljan i hrabar reformski stav koji se sprovodi, mada na zalost nema nikog u Srbiji da tako nesto iskreno ponudi.
Unfuckable Unfuckable 19:42 10.11.2010

woooow

Kakva veličanstvena šorka, kao u najbolja vremena - praaava kafanska!
(smajli the impresioniran, koji bogobojažljivo kao u nekom hramu, polako hoda kroz srču i krš i prepoznaje ranjene junake, svud po patosu razbacane, a one polusvesne krepi hladnim pivom i po kojom utešnom rečenicom)
mariopan mariopan 19:57 10.11.2010

Re: woooow

Unfuckable
Kakva veličanstvena šorka, kao u najbolja vremena - praaava kafanska!
(smajli the impresioniran, koji bogobojažljivo kao u nekom hramu, polako hoda kroz srču i krš i prepoznaje ranjene junake, svud po patosu razbacane, a one polusvesne krepi hladnim pivom i po kojom utešnom rečenicom)

Ti ko kosovka devojka, khm , momak?

Zaslužili smo po jednu?

Unfuckable Unfuckable 20:02 10.11.2010

Re: woooow

da, samo nemam baš sve što je imala KD u arsenalu a što bi se moglo turiti izmučenim junacima pred oči / u usta, pa moram da se pomognem pivom.
Impresivan lom. Im pre si van!
docsumann docsumann 20:13 10.11.2010

Re: woooow

Kakva veličanstvena šorka, kao u najbolja vremena - praaava kafanska!


Ma to je ona dogovorena totalna tuča varijanta kao u Fight Club-u. Malo ekstremniji vid rekreacije i opuštanja od stresa ... ništa više
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:22 10.11.2010

Re: woooow

Kakva veličanstvena šorka, kao u najbolja vremena - praaava kafanska!

Ih, muke izazvati šorku ako Mila i Crnu Goru pomeneš u pozitivnom svetlu..Ko da si dirnuo u osinjak...
Pa još ako uporediš sa nama i kažeš kako su malo ispred....odmah navlači "pancir"..
docsumann docsumann 20:35 10.11.2010

Re: woooow

Ih, muke izazvati šorku ako Mila i Crnu Goru pomeneš u pozitivnom svetlu..Ko da si dirnuo u osinjak...


Isti efekat s postavljanjem u pozitivnom svijetlu bi dobio i sa Tuđmanom, Naserom Orlićem, Bušom mlađim, Mladićem, Tačijem i tako to.
Promjene se samo pregovaračke pozicije za stolom ali krš je zagarantovan ...


mariopan mariopan 20:43 10.11.2010

Re: woooow

Unfuckable
da, samo nemam baš sve što je imala KD u arsenalu a što bi se moglo turiti izmučenim junacima pred oči / u usta, pa moram da se pomognem pivom.
Impresivan lom. Im pre si van!

Drago mi je da si zadivljen.
Skromno mogu da kažem da smo se trudili da ova žurka uspe, svi smo dali mali doprnos.
Prvo je domaćin svojom besedom pozdravio goste, naravno duhovito pa je dobio aplauze i pokoji zvižduk ( sa simpatijama) kao u svakom vodvilju...onda su došli gosti i napravili lom sa sve pevaljkom u krilu..muvao se tu i jedna tip sa autobusom "Ko to tamo peva" sumnjičav ali bezopasan pa smo ga sa simpatijama dočekali i ispratili (neće valjda daleko da odluta?)
Sve u svemu - nije bilo loše?
nsarski nsarski 20:45 10.11.2010

Re: woooow

Impresivan lom. Im pre si van!

I ja sam zadivljen, Unf. Super si uocio.

Ovo sto je napisano o CG. bi moglo da udje direktno u istoriju, ili makar u neki anal, da se ja pitam.

Zaista nadrealno. Kao u onim najboljim kaubojskim filmovima: u kafani dva coveka ustanu od stola, jedan lupi samar drugome, i onda odjednom cela kafana skoci na noge i krenu da se makljaju do besvesti.
Bio je nekoc takav period i u nas, po Bg. javnom saobracaju barem. Dve osobe pocnu da se svadjaju na prvoj platformi, i odjednom ceo autobus pocne da psuje i preti vlasti, penzosima, dzeparosima, onima sto sede, onima sto se guraju, itd.
Milan Novković Milan Novković 23:15 10.11.2010

Man...

...jedan lupi samar drugome, i onda odjednom cela kafana skoci na noge i krenu da se makljaju do besvesti...

...the player

"...it was not my object to define the place of play among all other manifestations of culture, but rather to ascertain how far culture itself bears the character of play...."

blogovatelj blogovatelj 03:46 11.11.2010

Re: woooow

smajli the impresioniran, koji bogobojažljivo kao u nekom hramu, polako hoda kroz srču i krš i prepoznaje ranjene junake, svud po patosu razbacane, a one polusvesne krepi hladnim pivom i po kojom utešnom rečenicom


To nije smajli, to je kosovka devojka.

Kakva veličanstvena šorka, kao u najbolja vremena - praaava kafanska!


Sorka mi se svidja zesce.
Senti briljira i dovodi svaki komentar do apsurda.
Definitivno je lik koji bi se morao naci u nekoj od narednih drama Duska Kovacevica.
Drago takodje izabrao temu maestralno, da toga nije bilo, ne bi ni ovaj blog bio ono sto jeste.
Zauzet sam ovih dana, na preskoke citam, ali moram da priznam da uzivam.
Nisam primetio da je neko pomenuo onog premijera sto su ga oterali motkom sa Tajlanda.
Onaj sto je dobio CG drzavljanstvo. Mislim da i on ovde mora biti pomenut.
kostresh_harambasha kostresh_harambasha 08:00 11.11.2010

С' коња на магарца

Читам овај блог и не могу да верује својим очима. Или смо краткорочног памћења или смо изгубили сваку везу са реалношћу.

Деведесетих је тај исти Мило громогласно подржавао Милошевића и идеју "ко подржава независност, латиницу и >>несрпство<<, тај је непријатељ земље". Онда нагли заокрет у политици, који се невероватно поклопио са свађом кланова у вези шверца (цигарета, наркотика и белог робља). - Желите ли таквог политичара на челу државе?

Мислите ли да референдум за независност није био намештен уз благосов ЕУ и САД? Па и то су велике силе, које кроје судбину малих, често на непоштен начин. Сетите се свих неправилности које су пратиле ту суштинску ствар за једну новонасталу државу: лажне личне карте, 100€ за глас, разне повластице документоване видео снимцима. На све то нису реаговале ни ЕУ, ни САД.

Са друге стране, ЦГ привреда опстаје на рачун неповратних кредита које добија. Нпр. ми смо (чини ми се 2001. године) добили неповратни кредит од 100 милиона $, а они 90. При том њих има 10 пута мање. При том знамо да веће део новца и повластица на међународном плану добијају зато што раде ствари против својих комшија, који су опет ПРВИ направили корак ка међусобном помирењу.

Ако мислите да у Србији влада корупција, покушајте да послујете ПОШТЕНО у ЦГ. Немојте мислите да су њихови становници задовољни тим напретком, који се остварује.

Ја сам живео и радио у ЦГ, дружио се са њеним гређанима. Ко мисли да нешто од овога није тачно, нека се задржи тамо неколико година, па нека дође да причамо.

Ако неко мисли да политичар треба да буде попут Мила Ђукановића, нека се он лично активира у политици и нека ради такве ствари, али ја сигурно нећу гласати за њега. Не мислим да су наши сјајни, лично мислим да међу њима има доста криминалаца, али да се угледају на дотичног, мислим стваааарно...
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:01 11.11.2010

Re: С' коња на магарца

kostresh_harambasha


Мислите ли да референдум за независност није био намештен уз благосов ЕУ и САД? Па и то су велике силе, које кроје судбину малих, често на непоштен начин. Сетите се свих неправилности које су пратиле ту суштинску ствар за једну новонасталу државу: лажне личне карте, 100€ за глас, разне повластице документоване видео снимцима. На све то нису реаговале ни ЕУ, ни САД.



Mislim da nije bio namešten. Ko bi se drznuo tako nešto da uradi, nije država šala, a ni volja naroda. Da je referendum pokraden, da je volja naroda zgažena imali bi u najmanju ruku pokret otpora, nekakve komite koje bi se taktikom udri i beži borile protiv nenarodnog režima.
Ili nije bio pokraden. Ili su prodali državu za 100 evra i razne povlastice, makar dokumentovane.

Kad se podvuče crta, sagleda referendum i posledice - ispada jedan zaključak, ne znam koliko da je junačko srce, jedan je zaključak:
Milu i njegovima je više stalo da samostalne CG od njegovih političkih protivika zagovornika ni sam ne znam čega. Zato nije pokraden.
mariopan mariopan 11:28 11.11.2010

Re: С' коња на магарца

Milu i njegovima je više stalo da samostalne CG od njegovih političkih protivika zagovornika ni sam ne znam čega. Zato nije pokraden.

Naravno.
Nije važno iz kojih razloga je njima više stalo, jer da je stalo više narodu i nekoj opoziciji, ona bi bila masovnija i onda ovako ne bi bilo.
filantrop filantrop 02:16 12.11.2010

cestitam

crnoj gori

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana