Eksperimenti u blogovanju| Mediji| Reč i slika| Sex

NE DELIMO SMISAO ZA HUMOR, DEČKO!

Bojana Maljević RSS / 14.11.2010. u 02:38

Odakle tebi pravo da vršiš bludne radnje nad mojim tekstom? I na mom tekstu?

Odakle ti pravo da koristiš moje ime i moju sliku bez ikakve dozvole?

Odakle ti pravo da mene navedeš kao "gosta autora" za tekst čiji nisam autor?   

I, najzad, odakle ti pravo da sve to zajedno spajaš sa pornografskim sadržajima i stavljaš u kontekst pornografije? 

Pored svih svinjarija koje se na netu inače mogu pronaći, kako o drugima, tako i o meni - ovo je jedna vanredno glupa svinjarija.   

Učinjena bez mog saznanja, bez moje saglasnosti i bez ikakvog skretanja pažnje da je u pitanju nečija lična onanija a ne moje pisanje. 

Ta neobuzdana smelost da neko koristi tuđ tekst; da mu izvrće smisao, vulgarizuje, da ga zapišava sa svih strana, tek tako jer mu se prohtelo - zapanjujuća je.  

Da budem kratka i jasna: ne delimo smisao za humor, dečko.

Skidaj tu bljuvotinu inače sledi krivična prijava. Za sve šta si uradio, uključujući i stres koji si proizveo kod članova moje porodice. Ima i maloletnih.  

Pa nastavi sa eksperimentima u blogovanju na svojoj izopačenoj svesti. Bez korišćenja mojih tekstova, mog imena i mojih slika. 

 

Evo splačine (kakva idiotska i krajnje neduhovita ideja):

http://www.zokster.net/drupal/node/9079

(izvinjavam se blogerima, linkovi mi i dalje ne rade iako sam promenila pretraživače, razne) 

 

 



Komentari (303)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bojana Maljević Bojana Maljević 23:14 18.11.2010

Re: ..

to je 'teo da kaže

A ja treba to da razumem inače sam razmažena i naivna klinka?
Ili sam naivna i razmažena, anyway?
ecce-florian ecce-florian 23:36 18.11.2010

Re: ..

JJ Beba
Šta znači "prespojio na masu"

hoće da kaže da je zoksteru prolupala mašina zato što da baca na masu. prolupala mu džunta, zezaju ga kataklingeri.
to je 'teo da kaže

Ma jok
u nedostatku tumačenja autora, pre sam za opciju da je hteo da kaže da zokster neće više elitistički blog već se okrenuo pa blogove baca na masu
ko stonsi

Pa ovo je strasno, toliko nesporazuma.....
ps
usput
šta je džunta, gde kada i kako stvarno ne razumem
da je đunta sa sitnim nutom pa džene džene
G r o f G r o f 23:49 18.11.2010

Re: ..

u nedostatku tumačenja autora, pre sam za opciju da je hteo da kaže da zokster neće više elitistički blog već se okrenuo pa blogove baca na masu




Ma ne, hteo je da kaže da zokster od blogova dobija na masi...malo se kreće..mnogo jede...

Prespojiti na masu, znači...khm...Biti u kratkom spoju. Osigurači ti izbace. Imaš raspad sistema.
Uprošteno, zokster je pukao.

Za prevod inkasirajte 3 eura.
JJ Beba JJ Beba 23:52 18.11.2010

Re: ..

da je đunta sa sitnim nutom pa džene džene

mogla bi da se ubudži da nije sa sitnim nutom, ovako neka budži onaj ko reko da može


mislim da je đunta odmah do fećvica
ko slepo crevo - čim uđeš levo
G r o f G r o f 00:04 19.11.2010

Re: ..

mislim da je đunta odmah do fećvica
ko slepo crevo - čim uđeš levo


bauer. bauer. 07:36 19.11.2010

Re: ..

Zasto tebi urednistvo uvek gleda kroz prste, nemam pojma. Mozda iz sazaljenja?

Spiro, you is no good...

gorstak92 gorstak92 08:28 19.11.2010

Re: ..

Bojana Maljević
Znaš li ti da on pravi datoteke i dosijee blogera sa B92?
Ono što mu Spira rekao da objavljuje privatne fotografije blogera/blogerki jeste tačno.

Ne znam. Kakve privatne fotografije? Čije? Odakle mu? Kakve dadoteke i sa kojim ciljem? Nisam ispratila to o čemu govorite, pa očekujem objašnjenje. Ništa ne razumem.


Evo objašnjenja, nije meni teško.

Dakle, na nekom Postu kod Biljane77 Unfuckable se zakačio sa Zeksom gde je upotrebio standardan repertoar psovki. Između ostalog napisao je da Zeks ima pileći mozak. Mislim da je pominjao i bulju. Sasvim uobičajen splet psovki koji prolazi kod moderacije samo u slučaju Unfuckible.

Onda je ecce-florian okačio neku fotografiju velikog pileta i nekog klinca pored.
Ja sam upitao ko je Zeks, a ko Unf na šta je Unfuckable The Kratak Živac okačio privatne fotografije mene i Floriana tako što je napravio bolestan fotokolaž. Stavio je neki usrani čučavac između naše dve fotografije uz pitanje "need toilet paper?".

E pa tu se malo više zajeb'o jer je okačio naše privatne fotografije sa skupova na kojima nije bio prisutan i na koje nije bio pozvan. To je klasičan primer narušavanja privatnosti i vređanja putem javnog glasila što podleže zakonom propisanim sankcijama.

Moderacija je, brže bolje, pobrisala to o čemu pričam tek kad sam pomenuo tužbu čime je još jednom stala u zaštitu ozbiljno psihički obolelog blogera.
Spira, naivno, veruje da ga čuvaju iz sažaljenja.
Postoji osnovana sumnja da im je muka od pomisli da banuju Unfa jer će da se jave uplakane blogerke sa zaaAaaštoOOOo000o?!?!?
Obrati pažnju na broj preporuka za svaki njegov komentar bez obzira šta je napisao. To bre sve grupno i koordinirano klanovsko dejstvovanje gde je Unf vođa i psihoterapeut.
Glavna fora mu je da pusti druge da ga brane i da se blamiraju u njegovo ime.


A on te blogerke što mu redovno isporučuju fotografije i daju peporuke naziva sparušenim facama?!?
O zemljo Indijo!
Možda tako i treba?

Pitaš za datoteke?
Gledaj, ako neko odgovori u roku od minut (trebalo mu da napravi usrani kolaž) koristeći slike od pre par godina onda je logičan zaključak da manijak ima to uredno složeno tamo negde i to za puno blogera (kad čuva moju fotku verujem da ima filmove sa Dragecom ili gordanac-om).
Ja sam bio 100% bio siguran da je tvoj Post ,,Svi moji manijaci" bio o Unfuckibli.

Vrhunac je što mu ovo nije prvi put da žestoko krši disclaimer bloga i da kači privatne fotografije blogera. Naravno, da nije ni jednom bio sankcionisan zbog toga.
Potpisujem ti da je moderacija dobila 20-30 prijava za ovaj moj komentar čime su još više uvereni da se Unf ne sme banovati.
Ovom prilikom pozdravljam moderatorku06 i zahvaljujem se na nebanovanju što mi omogućuje da zavitlavam Unfa da sam duže od njega na blogu. (njegov staž na blogu mu je glavni i najčešći argument kad se proserava).


Kažem ti ja da mu je hobi mnogo nastran, a pri tom insistira na svojoj privatnosti. Koliko čujem ni to više nije neka tajna, ali eto.


Nadam se da je sad jasnije.

P.S. Molim moderatorke bloga da me obaveste samo o broju pristiglih obaveštenja za ovaj moj komentar. Može i na pp.
Hvala unapred
alselone alselone 08:39 19.11.2010

Re: ..

gorstak92
verujem da ima filmove sa Dragecom ili gordanac-om)


A sta ako ima filmove sa Dragecom i gordanac?

Bojana Maljević Bojana Maljević 16:17 19.11.2010

Re: ..

Evo objašnjenja, nije meni teško.

Ja sam, izgleda, toliko opčinjena Unfom da ne vidim kakve gadosti on radi...
Kako sam ja sve to prespavala?
Potpisujem ti da je moderacija dobila 20-30 prijava za ovaj moj komentar čime su još više uvereni da se Unf ne sme banovati.

Teorija zavere? Ko ga štiti? Čiji je čovek?

Možda je Unf zapravo Zoxter!

gorstak92 gorstak92 18:43 19.11.2010

Re: ..

Bojana Maljević

Ja sam, izgleda, toliko opčinjena Unfom da ne vidim kakve gadosti on radi...
Kako sam ja sve to prespavala?


Run Bojana, run!!!

To je ta čuvena tehnika zavođenja i ,,kuvanja žabe" o kojoj pričam.
Ni ne primetiš kako, a već opčinjena klikćeš preporuči za Post o Bijelom dugmetu npr.

Ako sam spasio makar jednu blogerku iz kandži sekte koja preporučuje komentar sa naslovom ,,buljna delikvencija" onda je sve imalo smisla

A ono da li je Unf=Zox?
Ma neeee. Zokster je klasičan školski tip manijaka (surfuje i dahće), a Unfuckable je (is)kompleksirana manijačina.
Uspeo je da objedini manijaka, manipulanta i pi2du. (3 u 1)

P.S. Šta ceniš koliko ću sad da skupim obaveštenja moderatorki?
Samo da obavestim i ostale: kad se klikne na obavesti moderatora prvo se poruka šalje moderatorki, a onda moderatorka odlučuje da li će da obavesti autora. Ko to zna bolje od Unfa?
Ne znam samo da li su prijave anonimne ili ne.
Nebitno, što bi rekla Carica.
JJ Beba JJ Beba 19:57 19.11.2010

Re: ..

Ako sam spasio makar jednu blogerku iz kandži sekte koja preporučuje komentar sa naslovom ,,buljna delikvencija"

a kamo su blogeri?
ako su sekta valjda su mešovita družina

gorstak92 gorstak92 20:38 19.11.2010

Re: ..

JJ Beba
a kamo su blogeri?
ako su sekta valjda su mešovita družina

Ne znam. Mešovita je družina i ukoliko je Unf jedini pripadnik muškog govornog područja. Šta ti misliš koliko ih muških podanika još ima?

Evo sad sam skoknuo do Wiki da vidim šta kaže za sekte. Pazi citat:
Sekta (lat. secta i lat. sequi i pod uticajem lat. secare) je izdvojena ili zatvorena grupa ljudi koja čvrsto sledi svoja načela. Najčešće se sekta formira nasuprot osnovnoj grupi iz koje je potekla...
Bojana Maljević Bojana Maljević 21:41 19.11.2010

Re: ..

a Unfuckable je (is)kompleksirana manijačina.

Nešto se tu ne uklapa. Onda znači da su sve očarane blogerke zapravo... dileje?
Kolektivni dilejizam? Oružje za masovno uništenje je u Unfovim rukama a mi to ne primećujemo?
gorstak92 gorstak92 21:54 19.11.2010

Re: ..

Bojana Maljević
a Unfuckable je (is)kompleksirana manijačina.

Nešto se tu ne uklapa. Onda znači da su sve očarane blogerke zapravo... dileje?
Kolektivni dilejizam? Oružje za masovno uništenje je u Unfovim rukama a mi to ne primećujemo?

Hajde ovako:
Da li si kliknula za preporuku na ,,bulja" komentar?
Ako jesi - zašto?
Ako nisi - zašto?

Isti test važi i za ostale očarane blogerke.

Ukoliko je test pozitivan na dilejizam onda podhitno pristupiti terapiji.
pnbb pnbb 23:07 19.11.2010

Re: ..

Isti test važi i za ostale očarane blogerke.

Ukoliko je test pozitivan na dilejizam

ajmo, gorstace, sta s navalio na te blogerke ko bik na tarabu.. mozda ljudi jednostavno ne vole spiru.. dajmo nalo kredita i blogerkama, majku mu.. pa nije sve u ocaravaju .. iam tu bar 5-6 scenarija
Bojana Maljević Bojana Maljević 23:20 19.11.2010

Re: ..

Hajde ovako:
Da li si kliknula za preporuku na ,,bulja" komentar?
Ako jesi - zašto?
Ako nisi - zašto?

Nisam kliknula.
Nikada ne klikćem na preporuke za komentare.
Dajem preporuke samo tekstovima.
Isti test važi i za ostale očarane blogerke.

Tako da ti test i nije neki.



ecce-florian ecce-florian 00:00 20.11.2010

Re: ..

pnbb
Isti test važi i za ostale očarane blogerke.

Ukoliko je test pozitivan na dilejizam

ajmo, gorstace, sta s navalio na te blogerke ko bik na tarabu.. mozda ljudi jednostavno ne vole spiru.. dajmo nalo kredita i blogerkama, majku mu.. pa nije sve u ocaravaju .. iam tu bar 5-6 scenarija



Ne daj se omesti.

Pokušaj još jednom da argumentovano objasniš domaćici.Daj akcenat na činjenice.

I Spira je ukapirao .

angie01 angie01 11:22 20.11.2010

Re: ..

Bojana Maljević
a Unfuckable je (is)kompleksirana manijačina. Nešto se tu ne uklapa. Onda znači da su sve očarane blogerke zapravo... dileje?Kolektivni dilejizam? Oružje za masovno uništenje je u Unfovim rukama a mi to ne primećujemo?


pa ima ih poprilichno koje su posabrale shta se deshava, a i nije tako teshko, malo dodvorvanja i duvanja u sujetu i tamponiranja gde je nedovoljna paznja ostavila posledice na potrebu za logichnim rasudjivanjem, agresivni pokushaji da se uklone smetachi, spletke ugrozenih,......malo da izostavim i eto ti,...ozbiljno pitanje je zashto urednishtvo to dozvoljava, drzamatichno su krshena pravila onoliko puta, otishla gomila kvcalitetnih blogera, a neko ipak slusha uputstva!

a sad na primeru-

evo ti se pogodila tekstom na sasvim drugom blogu i otvorila rasparavu o istom-jer si TI bila u pitanjau, a izvini, a kako ni jednom nisi protestvovala kada su na ovom blogu vrshene hajke protiv drugih, krajnje prizemne i uvredljive, gde su, gle sluchajnosti, ponekad napadani direktno i maloletnici, da su fashisoidni, jer se koriste legalnim sredstvima blogovanja-na koje se ti evo pozivash indirektno, (maloletnike)- i potpuno te razumem, jer imam decu- a o toj temi, shta i kako chitaju deca na netu i zashto odgovorni-npr ovde, ne poshtuju pravila svog sopstvenog disklemera, pa je svashta moguce kao posledica-bi drugi put.

evo, malo gore su neki sasvim ok blogeri izneli neka katstrofalna deshavanja- na koje, koliko vidim, nema nikakve reakcije-znachi- nije ni bitno=pa sad malo presaberi!


kao i pitanje koje ti je postavljeno-o preporukama-pogeldaj koliko komentara sa tekstom, koji je pre za brisanje-po svom sadrzaju, ipak ostaju sa neverovatnim brojem preporuka-toliko o ......!
Bojana Maljević Bojana Maljević 23:05 20.11.2010

Re: ..

a neko ipak slusha uputstva!

angie01, čija uputstva? Ko ih sluša?
a izvini, a kako ni jednom nisi protestvovala kada su na ovom blogu vrshene hajke protiv drugih,

Na primer protiv koga?
Osim toga, nisu isto hajke i objavljivanje lažnog teksta u nečije ime. To što ja imam svoj blog ne znači da čitam svačiji, to što ne reagujem na neku hajku verovatno znači da je nisam videla.
evo, malo gore su neki sasvim ok blogeri izneli neka katstrofalna deshavanja- na koje, koliko vidim, nema nikakve reakcije-znachi- nije ni bitno=pa sad malo presaberi!

recimo, ja uopšte nisam upoznata sa svim ovim što je rečeno za Unfa. Nekoliko blogera tvrdi jedno, velika većina da je to izmišljotina. Ja to nisam videla. Jesi li ti to videla? Pročitala? Kakav je tvoj stav? Ili imaš stav samo na osnovu nečega što je neko napisao bez ikakvih dokaza da je to tako? Može i tako da se ima stav.

Tako da nisi u pravu da nema reakcije, moja je valjda jasna: ja to nisam videla, nisam dobila nikakve adekvatne primere i dokaze i sve mi izgleda kao jedna teorija zavere.

Ako grešim, a vreme će pokazati, uredno ću se izviniti i izneti neki svoj drugačiji stav.
A od mene, za nekoliko godina na blogu, niko nije dobio podršku za neku hajku.

G r o f G r o f 09:25 14.11.2010

jezovita kazna...

Stari perverznjak je napokon uspeo u nameri.
Bojana, umesto da ga kazniš, ti si ga nagradila. Već je postao neuračunljiv od ugriza zaboravljenosti...hahaha.
Na svom blogu je masakrirao tvoj tekst i ako se povodom njega vodila rasprava baš o ovakvim gadostima.
Prvo što mi je pali na pamet, bilo je, da to radi smišljeno, očekujući ovakvu reakciju.
Dr M Dr M 09:28 14.11.2010

Re: jezovita kazna...

Ovde se mora odati i priznanje nasem kolegi koji ga je prvi ukorio za ovako bezocan postupak.
Bojana Maljević Bojana Maljević 09:55 14.11.2010

Re: jezovita kazna...

Prvo što mi je pali na pamet, bilo je, da to radi smišljeno, očekujući ovakvu reakciju.

Koji god da je motiv imao - bolestan je. Napisao je on to odavno, ali očigledno nije niko video, pošto do juče nisam znala. Eto, umalo zaboravljeni Zokster danas će na 5 minuta biti ponovo zvezda bloga b92. Neka mu je.
masakrirao tvoj tekst i ako se povodom njega vodila rasprava baš o ovakvim gadostima

Onanija je, kažu doktori, normalna stvar dok se ne pretera. Onda može biti loša po zdravlje muškarca a i okoline. Zoksterov slučaj.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:11 14.11.2010

Re: jezovita kazna...

G r o f

Prvo što mi je pali na pamet, bilo je, da to radi smišljeno, očekujući ovakvu reakciju.


koliko sam ja shvatio na koji nacin covek razmislja, motiv je da ismeje. mislim da ga ne interesuje reakcija toliko.
G r o f G r o f 11:43 14.11.2010

Re: jezovita kazna...

koliko sam ja shvatio na koji nacin covek razmislja, motiv je da ismeje.


Upravo zbog toga me je iritirao taj blog.
Kad su političari u pitanju čovek se može osećati direktno ugrožen njihovim postupcima i u nemoći da nešto promeni vrišti ismevanjem, parodijama, aluzijama, vrludajući svojim art-iranjem amo tamo oko linije dobrog ukusa.
Medjutim ovde se radilo o osobi koju nikako nisam mogao svrstati u kontekst njegove borbe sa vetrenjačama i sve se svodilo na lupanje radi lupanja.
Na stranu što se korišćenjem tudjeg teksta bez dozvole, jednostavno krši zakon.


ime_korisnicko ime_korisnicko 12:55 14.11.2010

Re: jezovita kazna...

G r o f
koliko sam ja shvatio na koji nacin covek razmislja, motiv je da ismeje.


Upravo zbog toga me je iritirao taj blog.
Kad su političari u pitanju čovek se može osećati direktno ugrožen njihovim postupcima i u nemoći da nešto promeni vrišti ismevanjem, parodijama, aluzijama, vrludajući svojim art-iranjem amo tamo oko linije dobrog ukusa.
Medjutim ovde se radilo o osobi koju nikako nisam mogao svrstati u kontekst njegove borbe sa vetrenjačama i sve se svodilo na lupanje radi lupanja.
Na stranu što se korišćenjem tudjeg teksta bez dozvole, jednostavno krši zakon.




Lupetaš, kao i uvek.
Da li je tekst zaštićen? Ono - copyright by BM i sve što iz toga proističe, ako uopšte znaš šta to znači...
Mnogo je degutantnije što primadona kenjka ovde, umesto da se tamo izmačevala s njim.
G r o f G r o f 16:19 14.11.2010

Re: jezovita kazna...

Lupetaš, kao i uvek.


O, duše Sokratov, jedno pitanje imam samo. Zar ti baš nikad nisi uzvratio magarcu koji te je udario....



ime_korisnicko ime_korisnicko 16:54 14.11.2010

Re: jezovita kazna...

G r o f
Lupetaš, kao i uvek.

O, duše Sokratov, jedno pitanje imam samo. Zar ti baš nikad nisi uzvratio magarcu koji te je udario....


Nastavljaš u istom... hmmm... stilu, ali ću ti, kad već insistiraš, uzvratiti:
da li mi, poredeći me sa Sokratom, laskaš - zato što misliš (preterujem, znam...) da posedujem majeutičku veštinu koja će te, ipak, privesti k' saznanju?
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:17 14.11.2010

Re: jezovita kazna...

Lupetaš, kao i uvek. Da li je tekst zaštićen? Ono - copyright by BM i sve što iz toga proističe, ako uopšte znaš šta to znači...

Primadona misli da ti neviđeno lupetaš.
Mnogo je degutantnije što primadona kenjka ovde, umesto da se tamo izmačevala s njim
.
Šališ se? Misliš, ono - ulogujem se na Zoksterov blog, pa se tamo mačujem?

Izvini, ali ideja je mnogo smešna.



Bojana Maljević Bojana Maljević 00:12 15.11.2010

Re: jezovita kazna...

Uh, dobro je - plašio sam se da ćeš me proglasiti, bar, manijakom....

Ah, ima ti da guraš do manijaka, još oho-ho. Za sada si samo pakostan. A to je tužnije čak i od Zoksterove pornografije u pokušaju.
dodao bih i da ti je ona fotka koju je tamo postavio stvarno užasna, te da može devastirajuće delovati na tvoj estetski kredo oformljen na čistoj umetnosti.

To je ništavno naspram tvojih komentara koji razarajuće deluju na svačiju inteligenciju.
Bojana Maljević Bojana Maljević 02:33 15.11.2010

Re: jezovita kazna...

Da li je moderator obrisao komentar koji je napisao ime_korisnicko , a na koji sam ja gore odgovarala? Pa sad više nema tog celog komentara. Pa nemojte ljudi, to je biser. To treba ostavljati čisto da se povremeno setimo korisnog Unfovog predloga da se uvede test inteligencije prilikom učlanjenja na blog.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:22 15.11.2010

Re: jezovita kazna...

Stari perverznjak je napokon uspeo u nameri.
Bojana, umesto da ga kazniš, ti si ga nagradila. Već je postao neuračunljiv od ugriza zaboravljenosti...

Tačno tako, poslednja rečenica je
Zapravo imam osećaj da sve vreme baca udicu, čekajući da se neko upeca i izvuče ga iz tame zaborava.
Vlasta92 Vlasta92 11:50 16.11.2010

Re: jezovita kazna...

Blogpurblogizam?
dant.gwyrdd dant.gwyrdd 08:40 17.11.2010

Re: jezovita kazna...

Lupetaš, kao i uvek.
Da li je tekst zaštićen? Ono - copyright by BM i sve što iz toga proističe, ako uopšte znaš šta to znači...
Mnogo je degutantnije što primadona kenjka ovde, umesto da se tamo izmačevala s njim.

Zakon o autorskim i srodnim pravima, na preskok:

Član 2, stav 1: Autorsko delo je originalna duhovna tvorevina autora, izrazena u odredjenoj formi bez obzira na njegovu umetnicku, naucnu ili drugu vrednost, njegovu namenu, velicinu, sadrzinu i nacin ispoljavanja, kao i dopustenost javnog saopstavanja njegove sadrzine.

Član 7, stav 1: Autorsko delo je objavljeno kad je, na bilo koji nacin i bilo gde u svetu, prvi put saopsteno javnosti od strane autora, odnosno lica koje je on ovlastio.

Član 8: Autor uziva moralna i imovinska prava u pogledu svog autorskog dela od trenutka nastanka autorskog dela.

Član 17: Autor ima iskljucivo pravo da stiti integritet svog dela, i to narocito:
1) da se suprotstavlja izmenama svog dela od strane neovlascenih lica;
2) da se suprotstavlja javnom saopstavanju svog dela u izmenjenoj ili nepotpunoj formi, vodeci racuna o konkretnom tehnickom obliku saopstavanja dela i dobroj poslovnoj praksi;
3) da daje dozvolu za preradu svog dela.

Član 18: Autor ima iskljucivo pravo da se suprotstavlja iskoriscavanju svog dela na nacin koji ugrozava ili moze ugroziti njegovu cast i ugled.

I tako dalje.
JJ Beba JJ Beba 16:22 17.11.2010

Re: jezovita kazna...

Bojana Maljević
Da li je moderator obrisao komentar koji je napisao ime_korisnicko , a na koji sam ja gore odgovarala? Pa sad više nema tog celog komentara. Pa nemojte ljudi, to je biser. To treba ostavljati čisto da se povremeno setimo korisnog Unfovog predloga da se uvede test inteligencije prilikom učlanjenja na blog.

ael to znači da je ime korisničko banovan?
prestupnik prestupnik 23:29 18.11.2010

Re: jezovita kazna...

JJ Beba

ael to znači da je ime korisničko banovan?


Znaci, Bebac.
Sirotica je , valjda, pajkila pa nije stigla da isparanoise na vreme na prethodni komentar imena_korisnickog koji je brojem preporuka sacuvao i sebe i autora, tako da je moderacija, selektivno primenjujuci svoja ovlascenja, obrisala sledecu elementarno logicnu repliku koju je on postovao* na razmazeno zacenjivanje BM , i banovala ga, a u znak izvinjenja doticnoj, valjda umesto klecanja na kukuruzu zbog sopstvene nebudnosti – uvlakacki joj dozvolila da, sva onako neinformisana, nastavi da komentarise obrisani post imena_korisnickog.
Ko pomisli da je tu kraj srozavanju – vara se.
Vrla moderacija banuje i blogerku svi nikovi zauzeti i brise njen komentar u kome ona pita sta je bilo sporno u obrisanom komentaru imena_korisnickog, ali zato ulizicki dozvoljava BM da obrisani post*, u duhu BlogB92 fer pleja, i dalje koristi, ovaj put, za pokusaj spocitavanja inteligencije imenu_korisnickom, zloupotrebljavajuci njegovo odsustvo zbog sluzbenog puta za koji mu je sama napisala nalog.

Pa, jbt, BM, zenice, znam ime_korisnicko u dusu, ne bi on pred tobom govorio o inteligenciji i da nije banovan - jer postuje princip po kome se u kuci obesenog ne govori o konopcu…

* sporni, obrisani, post imena_korisnickog je pitanje upuceno BM:
zasto joj je ispod casti da ode na zoksterov blog i tamo mu kaze sta ima, a casno joj je da ovde, gde njega nema(sto joj je, izgleda, postalo manir) malo kmeci pa malo preti, da li je u pitanju samo ocajnicki vapaj za malo paznje?

Bojana Maljević Bojana Maljević 23:47 18.11.2010

Re: jezovita kazna...

* sporni, obrisani, post imena_korisnickog je pitanje upuceno BM:
zasto joj je ispod casti da ode na zoksterov blog i tamo mu kaze sta ima, a casno joj je da ovde, gde njega nema(sto joj je, izgleda, postalo manir) malo kmeci pa malo preti, da li je u pitanju samo ocajnicki vapaj za malo paznje?

Sve šta si napisao je neviđena laž. Ja sam odgovorila na komentar imena_korisnickog pre nego što je obrisan. Opšte je poznata stvar da ja sa svom bloga NE BRIŠEM nikada komentare, te sam zato i upitala moderatora da li je obrisao taj komentar i zašto.
Takođe, potpuna je neistina da je "sporni komentar" glasio tako, to je samo deo komentara, drugi deo sa pokušajem vređanja mog izgleda i slično - nisi napisao.
Dakle - ne znam da li je neko banovan i zašto, nikad ikad nisam zatražila da neko bude banovan niti glasala da bude. To zna svako ko je na blogu od 2006.
Sve u svemu - služiš se podlim neistinama, lažima i poluistinama. Što dosta govori o tvojoj inteligenciji, načinu njenog korišćenja i svrsi njenog postojanja.
ecce-florian ecce-florian 23:49 18.11.2010

Re: jezovita kazna...

prestupnik
JJ Beba

ael to znači da je ime korisničko banovan?


Znaci, Bebac.
Sirotica je , valjda, pajkila pa nije stigla da isparanoise na vreme na prethodni komentar imena_korisnickog koji je brojem preporuka sacuvao i sebe i autora, tako da je moderacija, selektivno primenjujuci svoja ovlascenja, obrisala sledecu elementarno logicnu repliku koju je on postovao* na razmazeno zacenjivanje BM , i banovala ga, a u znak izvinjenja doticnoj, valjda umesto klecanja na kukuruzu zbog sopstvene nebudnosti – uvlakacki joj dozvolila da, sva onako neinformisana, nastavi da komentarise obrisani post imena_korisnickog.
Ko pomisli da je tu kraj srozavanju – vara se.
Vrla moderacija banuje i blogerku svi nikovi zauzeti i brise njen komentar u kome ona pita sta je bilo sporno u obrisanom komentaru imena_korisnickog, ali zato ulizicki dozvoljava BM da obrisani post*, u duhu BlogB92 fer pleja, i dalje koristi, ovaj put, za pokusaj spocitavanja inteligencije imenu_korisnickom, zloupotrebljavajuci njegovo odsustvo zbog sluzbenog puta za koji mu je sama napisala nalog.
Pa, jbt, BM, zenice, znam ime_korisnicko u dusu, ne bi on pred tobom govorio o inteligenciji i da nije banovan - jer postuje princip po kome se u kuci obesenog ne govori o konopcu…

* sporni, obrisani, post imena_korisnickog je pitanje upuceno BM:
zasto joj je ispod casti da ode na zoksterov blog i tamo mu kaze sta ima, a casno joj je da ovde, gde njega nema(sto joj je, izgleda, postalo manir) malo kmeci pa malo preti, da li je u pitanju samo ocajnicki vapaj za malo paznje?



Ja ovde ništa ne razume. Šta znači

umesto klecanja na kukuruzu


Ima li tu nekog viška slova ili koji je smisao, stvarno ne razumem

Kakav je to cast, za koji film reviju šta je bre u pitanju
JJ Beba JJ Beba 01:04 20.11.2010

Re: jezovita kazna...

Znaci, Bebac.


Unfuckable Unfuckable 01:08 20.11.2010

Re: 300

koksy koksy 11:27 20.11.2010

Re: jezovita kazna...

Ja ovde ništa ne razume. Šta znači
umesto klecanja na kukuruzu


Klecanje na kukuruzu= klečanje na kukuruzu
-klečanje od glagola kleknuti
-stari vaspitni seljački običaj: izmrvi se znevlje kukuruza i prospe po podu; prestupnik kleči na zrnevlju dok se ne opameti.
Goran Vučković Goran Vučković 10:26 14.11.2010

Sic transit gloria mundi

Odakle tebi pravo da vršiš bludne radnje nad mojim tekstom? I na mom tekstu?

Dobitnik nagrade "Dušan Bogavac" za novinarsku hrabrost 2006. godine, za knjigu "Tišina u Aberdarevoj", rekonstrukciju kriminalnog podmetanja radnika RTS NATO bombarderima - objavljuje svoje klozetske fantazije.

Ja povremeno pogledam njegov blog, bilo je tu povremeno reprinta raznih interesantnih intervjua i tekstova, ali se u poslednjih godinu-dve svelo uglavnom na bizarne slike pokupljene sa neta i odvratne seksualne aluzije na političare tipa Tadića, Jeremića, Slavice Đukić Dejanović i Goce Čomić. Ali ovo je definitivno novi domet u spuštanju nivoa - nije čak ni "ideološki protivnik", nego poster u toaletu.

Na ponos Žanki, Miroslavu, Lakiću Đoroviću i drugima koji su pomogli da "Tišina u Aberdarevoj" nastane - kao i Ananasu, Ceci Lukić, Brankici Stanković, Nebojši Popovu, Koraksu i drugim dobitnicima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:08 14.11.2010

Re: Sic transit gloria mundi

Na ponos Žanki, Miroslavu, Lakiću Đoroviću i drugima koji su pomogli da "Tišina u Aberdarevoj" nastane - kao i Ananasu, Ceci Lukić, Brankici Stanković, Nebojši Popovu, Koraksu i drugim dobitnicima.


sto se sad ti, Vucko, razocaravas u ceo svet i njegovu zenu (hebrew sayin, ne znam kako bih je preveo osim doslovno). ne mogu ovi voditi racuna o autorovom privatnom zivotu. sada, sto njegove seksualne perverzije bacaju ljagu na tu jednu izuzetnu knjigu koju je napisao, to je valjda Zoksterov problem, a ne svih ovih koje si stavio stormfrontu na spisak.
Goran Vučković Goran Vučković 11:23 14.11.2010

Re: Sic transit gloria mundi

sto se sad ti, Vucko, razocaravas u ceo svet i njegovu zenu (hebrew sayin, ne znam kako bih je preveo osim doslovno). ne mogu ovi voditi racuna o autorovom privatnom zivotu. sada, sto njegove seksualne perverzije bacaju ljagu na tu jednu izuzetnu knjigu koju je napisao, to je valjda Zoksterovom problem, a ne svih ovih koje si stavio stormfrontu na spisak.

Oni ne mogu, ali ne očekujem da su mrtvi srećni od toga. I jeste Zoksterov problem - zato i pišem. Mogao bi da bude malo obzirniji prema onima sa kojima ga ponekad identifikuju zbog dobrih stvari koje je uradio.
Bojana Maljević Bojana Maljević 11:35 14.11.2010

Re: Sic transit gloria mundi

Dobitnik nagrade "Dušan Bogavac" za novinarsku hrabrost 2006. godine, za knjigu "Tišina u Aberdarevoj", rekonstrukciju kriminalnog podmetanja radnika RTS NATO bombarderima


Mora da mu je jako teško i da mu jezivo nije dobro, čim radi ovakve stvari.
Sad mi ga nekako... žao.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:47 14.11.2010

Re: Sic transit gloria mundi

Goran Vučković

Oni ne mogu, ali ne očekujem da su mrtvi srećni od toga. I jeste Zoksterov problem - zato i pišem. Mogao bi da bude malo obzirniji prema onima sa kojima ga ponekad identifikuju zbog dobrih stvari koje je uradio.


pa, dzeb'ga, kao da ti nikada nisi ukazao poverenje u zivotu nekome a ovaj se naknadno ispostavio kao lidbo? a da ce neprijatelji likovati, to sigurno,
"moralno nakazni, dijabolichno histerichni, seksualno devijantni" drugari b92, kakva je tek sama b92 kada su joj sticenici ovakvi - to vam svakako ne gine.

ps. mislim da je Bojana trebala jednostavno, sto Beba kaze, da podnese tuzbu umesto sto pridaje Zoksteru nicim zasluzeni publicitet.
Bojana Maljević Bojana Maljević 11:54 14.11.2010

Re: Sic transit gloria mundi

ps. mislim da je Bojana trebala jednostavno, sto Beba kaze, da podnese tuzbu umesto sto pridaje zoksteru nicim zasluzeni publicitet.

To bi tako i bilo da mi iz razloga maloletnih i drugih priroda, do kojih mi je više stalo nego do isterivanja pravde, nije važnije da on tu budalaštinu skine. Jer ću uši da mu iščupam, lično. Prijavu će da dobije, anyway.

Mene može da zavitlava svako. Samo nek izvoli. Sve dok to ne utiče na okolinu u kojoj odrastaju moja deca. Nadam se da sam jasna, bez dugih objašnjenja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:57 14.11.2010

Re: Sic transit gloria mundi

Bojana Maljević
.
Sad mi ga nekako... žao.

upravo tako. nice reaction.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:58 14.11.2010

Re: Sic transit gloria mundi

Bojana Maljević
Nadam se da sam jasna, bez dugih objašnjenja.

jasno.
osmond osmond 21:49 15.11.2010

Re: Sic transit gloria mundi

Bojana Maljević
Jer ću uši da mu iščupam, lično. Prijavu će da dobije, anyway.


bez želje da dublje skeniram prirodu vašeg uzajamnog odnosa, da konstatujem...
ovo je klasična prijetnja, "potpisana" imenom i prezimenom autora iste, upućena konkretnoj osobi, osobi čiji je identitet, dakle, takođe znan

svaki pravnik pripravnik bi Vas za ovo oderao na sudu kao zeca, ili bi Vas, u nagorem slučaju, primorao na nagodbu koja bi uključivala izvinjenje i zabranu pristupa onome kome su prijetnje upućene

toliko o sudskoj zadovoljštini
milosss92 milosss92 22:01 15.11.2010

Re: Sic transit gloria mundi

Goran Vučković
Oni ne mogu, ali ne očekujem da su mrtvi srećni od toga.

Kad smo vec kod seksualnih izopacenja, ovo je skolski primer nekrofilije.
Goran Vučković Goran Vučković 22:11 15.11.2010

Re: Sic transit gloria mundi

Kad smo vec kod seksualnih izopacenja, ovo je skolski primer nekrofilije.

Ja bih pre rekao zlobe i neukusa. Tvoja interpretacija.
Bojana Maljević Bojana Maljević 01:37 16.11.2010

Re: Sic transit gloria mundi

Jer ću uši da mu iščupam, lično. Prijavu će da dobije, anyway.

bez želje da dublje skeniram prirodu vašeg uzajamnog odnosa, da konstatujem...
ovo je klasična prijetnja, "potpisana" imenom i prezimenom autora iste, upućena konkretnoj osobi, osobi čiji je identitet, dakle, takođe znan

svaki pravnik pripravnik bi Vas za ovo oderao na sudu kao zeca, ili bi Vas, u nagorem slučaju, primorao na nagodbu koja bi uključivala izvinjenje i zabranu pristupa onome kome su prijetnje upućene

toliko o sudskoj zadovoljštini


Ne budite smešni. Jedina pretnja koju sam ja izgovorila je - pretnja krivičnom prijavom. A ako me konkretna osoba sretne, od mene najmanje može da očekuje da mu iščupam uši. Tako se u našem narodu kaže kada nekome objasnite "da nije bio dobar".
Da vam prevedem na srpski: to znači da bih mu lično, na bilo kom mestu, pred bilo kim, rekla koliko je bedan. I to bi, naravno, bilo suvišno - jer bi svakom normalnom uši već bile crvene u ovoj situaciji i bez mog čupanja.

A za sud ne brigajte.
osmond osmond 07:56 16.11.2010

Re: Sic transit gloria mundi

Bojana Maljević
Ne budite smešni. Jedina pretnja koju sam ja izgovorila je - pretnja krivičnom prijavom. A ako me konkretna osoba sretne, od mene najmanje može da očekuje da mu iščupam uši. Tako se u našem narodu kaže kada nekome objasnite "da nije bio dobar".
Da vam prevedem na srpski: to znači da bih mu lično, na bilo kom mestu, pred bilo kim, rekla koliko je bedan. I to bi, naravno, bilo suvišno - jer bi svakom normalnom uši već bile crvene u ovoj situaciji i bez mog čupanja. A za sud ne brigajte.


niste koristili navodnike, bili ste eksplicitni u izjavi.
na bilo kojem od poznatih svjetskih jezika ili narječja, bez obzira na tradiciju ili žargon - za Sud je to prijetnja
za isti taj Sud JA nemam razloga da brinem - svoje probleme rješavam elegantnije i efikasnije, bez suvišne pompe i teatralnosti
za početak, potrudim se da ih ne "proizvodim" tamo gdje ih i nema...
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:03 16.11.2010

Re: Sic transit gloria mundi

niste koristili navodnike, bili ste eksplicitni u izjavi.

Naravno, u čemu je najeksplicitnije ono lično, koje ste dobro sami boldirali. Jer to LIČNO, onima koji umeju da čitaju (Vi se trudite da me uverite da ne umete), slika kako jedna žena čupa uši muškarcu: upravo jeste smešna.

a početak, potrudim se da ih ne "proizvodim" tamo gdje ih i nema...

Pa niste se baš tako prikazali: čitate ono što ne piše ili tumačite onako kako vam je volja...
Imate pravo. No, čudno je da Vam je najviše zasmetalo moje lično čupanje ušiju Zoksteru, od svih stvari o kojima je ovde reč. Vrlo zanimljivo za nekog tako elegantnog i efikasnog.
osmond osmond 16:24 16.11.2010

Re: Sic transit gloria mundi

Bojana Maljević
Naravno, u čemu je najeksplicitnije ono lično, koje ste dobro sami boldirali. Jer to LIČNO, onima koji umeju da čitaju (Vi se trudite da me uverite da ne umete), slika kako jedna žena čupa uši muškarcu: upravo jeste smešna.


da, i meni jeste, ali sudiji... ne možete u jednoj istoj rečenici da prijetite i fizičkom silom i tužbom... to je nonsens
sa zoksterom ne dijelite smisao za humor (to je Vaše pravo), ali sa mnom ne dijelite shvatanje upotrebe pravnih instrumenata
(još smo na posljedicama, al uskoro ćemo da se bacimo na uzroke)

Bojana Maljević
Pa niste se baš tako prikazali: čitate ono što ne piše ili tumačite onako kako vam je volja... Imate pravo. No, čudno je da Vam je najviše zasmetalo moje lično čupanje ušiju Zoksteru, od svih stvari o kojima je ovde reč. Vrlo zanimljivo za nekog tako elegantnog i efikasnog.


a sad bi već mogli malo o uzrocima
bacio sam oko na "predmet spora", i, pored najbolje volje, ne mogu da ispoljim tako visok nivo građanske zabrinutosti kakav provejava iz postova većine učesnika...

da probam da složim mozaik

Vi ste, kako razumjeh, javna ličnost. Također ste, kako razumjeh, bili predmetom praćenja neke umno poremećene individue. To ste javno i obznanili, ovdje, na blogu, u formi priče koja obiluje detaljnim opisima konkretnih situacija. Majka ste maloljetnog djeteta (djece).

Moje pitanje Vama, a na osnovu svega gorenavedenog, glasi:
- Zašto tog manijaka koji sasvim ozbiljno ugrožava Vašu i sigurnost Vaše porodice niste prijavili nadležnim organima?
- ako već i jeste; zašto ugrožavate istragu iznošenjem detalja na Blogu?
- zašto vlastitu djecu (koju, kako ispada, sodomizira isključivo gospodin zokster) sami ne poštedite traumatičnih iskustava tako što ćete odoliti iskušenju, pa, za primjer, izostaviti iz Vaše ispovijesti (koju, velite, i Vaša djeca čitaju) "sočne" detalje poput muškarca u ženskim čarapama pred vratima Vašeg (njihovog!) stana?
- zar ne mislite da su oni sliku i priliku te spodobe imali pred svojim (maloljetnim) očima i prije zoksterovog "kritičkog" osvrta na Vaš tekst? Složićete se da isti nije oskudijevao detaljima, i svakako nije štivo za maloljetnike, zar ne?

a zokster...
pa, koliko vidim, on radi ono što radi na način na koji to radi. zokster bi, kao i većina građana Srbije pretpostavljam, bio sretan da ima mogućnost da onima koji mu rade o glavi postavi pitanja o nekim sasvim opipljivim stvarima, on bi volio da Srbija vrvi hrabrim novinarima koji neće glumiti servilne ikebane, već istraživati i prezentirati detalje o pronevjerama, dealovima, licemjernim i zakulisnim političkim igrarijama... njegove metode su njegovo poimanje "osvajanja slobode"... kako nije u prilici da dobije odgovore koje treba (a novinarska elita u Srbiji neće ih postaviti) pribjegava legitimnom vidu građanskog otpora - skida sloj po sloj malograđanštine sa političkih celebritija... otkud Vi u toj priči, o tome možemo, sve ostalo...
S njegovim se metodama možemo slagati ili ne, mogu nam se sviđati ili ne, ali mišljenja sam da Srbija sa svojom tradicijom satire može da "preživi" i zokstera

Na zaštiti vlastite privatnosti, vlastite porodice i vlastitog mira sami možete najviše da uradite. Objasnio sam i kako.
Da budem iskren do kraja, lično bih onaj tekst "operušao" surovije i od samog zokstera.
I pritom se ne bih koristio vizuelnim pomagalima.
G r o f G r o f 17:37 16.11.2010

Re: Sic transit gloria mundi

bacio sam oko na "predmet spora", i, pored najbolje volje, ne mogu da ispoljim tako visok nivo građanske zabrinutosti kakav provejava iz postova većine učesnika...


Ne razumem zašto je tako teško shvatiti suštinu problema.
Kakvo je sad ovo bulažnjenje o satiri i čitanje bukvice o predmetu pisanja dnevnika...i sve to još u nevidjenom intelektualnom maniru.
Zoksterov stil je njegov problem.
Meni lično je ponekad zanimljiv...ali...aman, ali..
Noli turbare circulos meos!
To je problem. Arhimed je umro sa tim rečima na usnama. Ne možeš bez pitanja dirati nečije krugove. Onaj ko je u životu nacrtao samo jedan zna šta to znači.
Onaj ko nije nacrtao ni jedan uvek gleda u stranu kad se govori o diranju krugova, priča o Srbiji koja preživljava zokstera.
Preživljava jer Srbija je zokster.

...a ako nema zakona koji štiti krugove, treba ga stvoriti.
osmond osmond 18:08 16.11.2010

Re: Sic transit gloria mundi

Grofe, promiče Vam suština...
javna ličnost, javni blog (nikakvo vođenje dnevnika koji je uvezan ružičastom trakicom i privijen na nevine djevojačke grudi)
javnosti je po-nu-đe-no
nakon toga samo mašta, percepcija i nadahnuće odlučuju
"krugovi" se štite jasnim i egzaktnim odrednicama - zakonom
kako to ovdje nije slučaj...

(nekom prilikom zadesila me teška nesreća - okrznuo me djelić Oprah Show-a... ona tugaljiva Kanađanka koja je otpjevala cover za "Titanic" u studio je iskrcala svog supruga koji je, tipujem, duplo stariji od nje... na transparentno zblanute poglede iz publike diva je reagovala veoma žučno: "I nemoj ko da se usudi da pomisli nešto prljavo!"

pa, što ga dovede?
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:56 16.11.2010

Re: Sic transit gloria mundi

zašto vlastitu djecu (koju, kako ispada, sodomizira isključivo gospodin zokster) sami ne poštedite traumatičnih iskustava tako što ćete odoliti iskušenju, pa, za primjer, izostaviti iz Vaše ispovijesti (koju, velite, i Vaša djeca čitaju) "sočne" detalje poput muškarca u ženskim čarapama pred vratima Vašeg (njihovog!) stana?

Vi ste NAJBOLJI PRIMER zašto sam ja napisala ovaj blog.
Vi ste FENOMENALAN primer.
Evo zašto, na primer:
Vidite, u Vašem citatu gore, upravo je slika problema: JA NISAM PISALA O MUŠKARCU KOJI JE U ŽENSKIM ČARAPAMA STAJAO ISPRED MOG STANA.
To je pisao Zokster.
Pa ako Vi, koji ste se toliko uneli u problematiku to niste shvatili - šta od drugih da očekujem?

Jao, što volim Vaš komentar, nemate pojma koliko!

Nakon ove konstatacije nemam više komentara.
Pozz
osmond osmond 21:11 16.11.2010

Re: Sic transit gloria mundi


draga moja Bojana,

suština je - ako želite da svoje bližnje držite podalje od grozota vanjskog svijeta - ne izlažite ih
finese, detalji, verbalne eskapade i tumačenja su upravo to što i jesu - finese, detalji, verbalne eskapade i tumačenja

od ovoga nećete imati fajde u konkretnom slučaju (šteta je već učinjena), ali možda ubuduće promislite prije nego, po uzoru na bjelosvjetske glumice na twitteru, odlučite da šerujete svoj život sa potpunim neznancima

lijep pozdrav i Vama
Bojana Maljević Bojana Maljević 23:38 16.11.2010

Re: Sic transit gloria mundi

od ovoga nećete imati fajde u konkretnom slučaju (šteta je već učinjena), ali možda ubuduće promislite prije nego, po uzoru na bjelosvjetske glumice na twitteru, odlučite da šerujete svoj život sa potpunim neznancima

Dragi osmond,
ja nisam "šerovala" svoj život. Niti sam ikada objavila na blogu nešto što nije za javnost.
To što se meni događalo - moja deca znaju. Samim tim može da zna svako.
Što ne znači da svako može moje reči da izvrće do te mere da i Vi, osmonde, pomislite da sam pisala nešto što nisam.
U TOME je poenta.
Koju vi izvrćete do beskraja.

Ali puno Vam hvala što se se oglasili na ovom postu, jako ste pomogli da na konkretnom (Vašem) primeru pokažem poentu.

Pozz.
osmond osmond 05:24 17.11.2010

Re: Sic transit gloria mundi

Bojana Maljević
Dragi osmond, ja nisam "šerovala" svoj život.


E, pa, kad je tako - sve moje teze padaju u vodu.
Neime, iz nekog sam razloga stekao sasvim drugačiji utisak.

screwdriver screwdriver 10:44 14.11.2010

Kakav ludak!

Draga Bojana, virtuelno onanisanje je jedna stvar, a kucanje na vrata i praćenje- sasvim druga.
Držim ti palčeve da ga strpaš u zatvor (ili bolje- Lazu), prije nego uspije i da te dotakne.
Oteo se kontroli, jebga.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:53 14.11.2010

pusti

ko god da se obrati ovde, on jedva čeka da se iživljava na svom blogu. ne treba mu davati povoda za to. šta je sve meni radio još onomad pa se nisam osvrtala jer mi nije bitno. samo su me povremeno obaveštavali o progresu tog ludila. ti si javna ličnost i to ima posebnu težinu, jasno mi je ali ponavljam - samo ignor. ovo je jedini način da on dobije ikakvu pažnju i zato to i radi. znao je da ćeš reagovati. so, don't!

ps. što ti lepa sličica a profilu
Vlasta92 Vlasta92 11:18 14.11.2010

Re: pusti

Pa, ne znam, slažem se tobom generalno Bebo, ali nije svejedno, mune krv u glavu brate, znaš i sama...Ja sam za to da se Internet kontroliše bar u onom domenu u kojem je to moguće, kada već toliko stvari nismo u situaciji da iskontrolišemo. Od autorskih prava, pa do prava svakog pojedinca da mu se bolesnici ne igraju sa slikom, avatarom, životom. Napisao knjigu. Au, to je onda drugo. Kao u nekim crkvama, kupiš kupone za oprost, pa posle možeš da si loš, jbg, kupone kupuju samo pravi vernici, samo oni koji će sebi osigurati finu vikendičicu u valhali.

Sve je to tako užasno bljak, baš onako odurno i jadno. Boldovano jadno.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:24 14.11.2010

Re: pusti

Ja sam za to da se Internet kontroliše bar u onom domenu u kojem je to moguće

gde je sad maksa da te čuje?

iskreno mislim da je krivična prijava jedini lek. onako, opušteno, bez najave.
Bojana Maljević Bojana Maljević 11:29 14.11.2010

Re: pusti

samo su me povremeno obaveštavali o progresu tog ludila.

kada bih na svako ludilo samo okretala glavu - verovatno bih se i sama mogla smatrati ludom. To što je uradio je krivično delo, koje sam želela da istaknem ovde, na ovom mestu, pred svima vama sa kojima je delio misli. Ako ih je ikada imao.
ps. što ti lepa sličica a profilu

Aha
Vlasta92 Vlasta92 11:37 14.11.2010

A šta mi Maho uradio,

a? Da bežim sunce ti kalaisano??
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:43 14.11.2010

Re: A šta mi Maho uradio,

A šta mi Maho uradio,
a? Da bežim sunce ti kalaisano??

ja se ne bih zezala s tim.
koksy koksy 11:55 14.11.2010

Re: pusti

B.S. (anketa sa Stojkovićevog linka)
i kada su mu komentari uvredljivi (i prema meni), to ipak shvatam kao literarni stil.


Hoću, na ovom mestu, da naglasim ovaj karakteristični odgovor koji se redovno javlja kad ideološkim saborcima levog ekstremizma postavite banalno pitanje: "Da nije ovo (ipak!) malo neukusno?"
Tako, svedočimo mi godinama raznoraznim svinjarijama ali -sve je u redu, budući su svinjarije koje graniče sa monstruoznim perverzijama, tek najobičnije pitanje stila.
Pokušate li, međutim, da legitimnost tog takozvanog stila malo vivisecirate, pokušate li da proverite šta o tome (kako neki već predlažu) misle sudovi, vi onda bivate oglašeni fašistom koji guši takozvanu slobodu takozvane slobodne reči a tvorci svinjarija se proglašavaju mučenicima.
gospodin_ne gospodin_ne 12:05 14.11.2010

Re: pusti

Ja sam za to da se Internet kontroliše bar u onom domenu u kojem je to moguće

Ovo je neki humor?
Vlasta92 Vlasta92 17:30 14.11.2010

Re: pusti

A čemu ironija? Jel ne mogu ja kao kao ta i ta da udarim tužbu tom i tom ako mi je, npr. ugrozio autorska prava? Svašta, lepo sam naglasila "u domenu u kojem je moguće", tako da te molim da ne izvlačiš iz konteksta kako bi podvukao kako ti jesi, a ja nisam svesna da je Internet nemoguće kontrolisati...
gospodin_ne gospodin_ne 17:41 14.11.2010

Re: pusti

Pa to se valjda regulise zakonom a ne kontrolom interneta. Barem u jednoj normalnoj drzavi...
Vlasta92 Vlasta92 20:36 14.11.2010

Re: pusti

Pa na to i mislim, šta se praviš blesav...
maksa83 maksa83 20:44 14.11.2010

Re: pusti

gde je sad maksa da te čuje?

A, šta? Ko me zvao?

Mene ovo pomalo podseća na slučaj Kathy Sierra. Nema pretnji smrću doduše (pupupu), ali jeste u pitanju Internet violence.


Da parafraziram Šejna - Net je dobar ili loš koliko i čovek koji ga koristi.
maksa83 maksa83 20:47 14.11.2010

Re: A šta mi Maho uradio,

Vlasta92
a? Da bežim sunce ti kalaisano??

Ne bre, sedi tu, čil aut, popij nešto, smotaj jednu sa' ću da dođem samo da potrpam sudove u mašinu.
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:19 14.11.2010

Re: pusti

Da parafraziram Šejna - Net je dobar ili loš koliko i čovek koji ga koristi.

honeydorian honeydorian 12:04 14.11.2010

ne razumem

Iz radoznalosti sam pogledala link, smucilo mi se. Ne mogu da verujem da neko ovde brani coveka koji je takav tekst i slike okacio, i to jos pod tudjim imenom.O kakvom humoru govorite, bolest je to.
mariopan mariopan 12:09 14.11.2010

Re: ne razumem

Strašno, nemam reči.
Ne znam kako čoveku staviti do znanja da postoji crta koju ne sme da pređe?
Nebaždaren, što bi reko naš narod.
Milan Novković Milan Novković 12:28 14.11.2010

Reality is nothing...

...Pored svih svinjarija koje se na netu inače mogu pročitati, kako o drugima, tako i o meni - ovo je jedna vanredno glupa svinjarija...

...but a collective hunch - Lily Tomlin.

Svi imamo svoj stil, i svoje demone.

O lošem u Zoksterovom stilu i o njegovim demonima je već rečeno. I ja delim veliki deo tog mišljenja, iako ne sve.

Deo mog stila i demona je da, onda, donekle istražim i neistraženo - Zašto je Zokster dobar i zašto je šteta što nje ovde, na B92 blogu. I, pogađaš. ja mislim da on radi koristan posao.

Ne toliko na ovom blogu koji navodiš, razumem te, pročitao sam blog još onomad, i tvoj pa njegov, i imaš pravo na instiktivnu reakciju.

Ali, prosečan čitalac Zoksterovog bloga ovako reaguje - pod pretpostavkom da sam taj prosečan čitalac polazim od sebe:

- Blog nema nikakve veze sa mojom slikom o tebi, onakvom kakva se stvorila čitajući tvoje blogove ovde. Razumem da je ovo lako reći sa stane i poštujem i tvoje negodovanje na ovakve reči. Primer su i drugi blogeri ovde koji ti daju podršku.

- A, mislim, pošto Zokstera ne poznajem ovom prilikom zaključujem iz njegove prepiske sa Grofom i nekoh drugih blogova, da se tiče užasa u Srbiji na sledeći način.

Tamo u Srbiji ima na stotine hiljada porodica koje žive užas - bez novca, dovoljno hrane, razumnog stambenog rešenja, grejanja, godišnjih, kjniga, kompjutera itd - bez nade i uz svakodnevno posmatranje bližnjih u beznađu, patnji, nepodnošljivosti.

Mnogi takvi su pametni, obrazovani, vredni i dobri ljudi.

Mnogima od njih tvoj problem sa manijacima može da izgleda kao kad nekom drugom čoveku iz tog užasa neki bogat čovek priča kako ne može da spava od brige kako da napravi jedanaesti milion Evra pošto se, eto, sistem ili neki zli pojedinac urotio protiv njega.

Kakve ovo veze ima sa tobom - što kaže Zokster zamisli ženu sa svim ovim gore osobinama - siromašna, u hladnom, bez ičega, totalno beznađe. Ne zna šta će sutra za hranu. Pa:

- Fizički manje atraktivnu, bez novca za pastu za zube ili zubara, tako da joj se onda još i "druga srbija" popne na grbaču pričom kako je primitivna i krezuba, seljanka.

- Koju muškarci ne jure, a Bog joj je dao istu hemiju ili elektro-hemiju kao i tebi.

- I tu ti Zokster kaže - čekaj malo ti imaš sve, čak i na momente slatku pažnju manijaka, i sigurno je takvo osećanje na momente, vanity nam svima jeste zajednička i velika mana, ti si iz dugog univerzuma, pazi malo i na ovu drugu ženu.

"Mild" su mu stilske figure kod tebe, ja se ne bih uzbuđivao, nikakvu ti štetu nije napravio, baš nikakvu.

A zašto je uopšte korisno njegovo pisanje - tu se vraćam na naslov pozajmljen od Lily Tomlin.

Kolektivnim instinktom šta je realnost u Srbiji manipulišu oni koji imaju novac i moć, pa onda i mi što se zaboravljamo pa u svemu vidimo neku normalnost, kroz otromboljeno pisanje ili ne primećivanje činjenice da je užas tamo voda koja se polako zagreva i koja je odavno prešla neprijatnu temperaturu, nego mnogi ne primećuju.

Tako nas Zokster šokira, raspali šamar mnogima koji ne osete vrelu vodu oko sebe zato što su misli otišle u neke konfuzne oblake.

Zašto mi je lako da sve ovo napišem u jednom dahu - i ja sam onomad pravio paralele, iz komfornog okruženja ovde u Londonu, ljude iritiralo, mene čudilo njihovo ponašanje - evo ga vanity sa moje strane, neizdrživo, neverovatno, ali nemam problem da podelim manu sa drugima.

Ali, onomad, kako se brzo smirim posle svađe vidim da ja ne mogu da razumem užas tamo tako dobro bez Zokstera i sličnih kao što mogu kad oni skrenu pažnju na svoj agresivniji način - prosto smo se na neka sitna kvrckanja navikli, toliko ih ima svakog dana, ogromnu većinu instinktivno ignorišemo.

Tamo je užas i ne vidi se lak izlaz - nema proizvodnje, skupa i neefikasna vlada, monopilisti sisaju krv narodu, kriminalci u svim sferama.

Ostalima, u 99.99% većini je teško protiv logike da im nema bolje strategije od zajedništa, poštovanja i tolerisanja individualnih ludosti i reakcije na beznađe.

Ovde, kao i tamo, pretpostavljam, kao što ti činiš uslugu Zoksteru čini i on tebi - ono je kreativna zezalica za nekoga ko je u javnom domenu.

Ok, znam da ti nije potreban takav marketing, ali tužakanje neće biti ništa bolje od toga

Ja sam ubeđen da čovek ima integritet, crno belje su nijanse, ali sam ubeđen da te u zemlji kao što je UK ne bi dirao.
Goran Vučković Goran Vučković 13:05 14.11.2010

Re: Reality is nothing...

Kolektivnim instinktom šta je realnost u Srbiji manipulišu oni koji imaju novac i moć, pa onda i mi što se zaboravljamo pa u svemu vidimo neku normalnost, kroz otromboljeno pisanje ili ne primećivanje činjenice da je užas tamo voda koja se polako zagreva i koja je odavno prešla neprijatnu temperaturu, nego mnogi ne primećuju.

Ovde, kao i tamo, pretpostavljam, kao što ti činiš uslugu Zoksteru čini i on tebi - ono je kreativna zezalica za nekoga ko je u javnom domenu.

Vidiš, u toj klasnoj meta-priči Zokster se onda javio da zatraži malo "preraspodele društvenog bogatstva".

Ako je tekst napisao zato što je zaključio da nam Bojana ovde nudi meku pornografiju u cilju podizanja svog rejtinga, on je svojim hard-core tekstom zatražio "svoj deo", što reče Diklić u "Maratoncima". Šta je u tome njegov integritet, možda će objasniti u sledećem blogu.
Milan Novković Milan Novković 13:33 14.11.2010

Re: Reality is nothing...

Vidiš, u toj klasnoj meta-priči Zokster se onda javio da zatraži malo "preraspodele društvenog bogatstva".

Ako je tekst napisao zato što je zaključio da nam Bojana ovde nudi meku pornografiju u cilju podizanja svog rejtinga, on je svojim hard-core tekstom zatražio "svoj deo", što reče Diklić u "Maratoncima". Šta je u tome njegov integritet, možda će objasniti u sledećem blogu.

Ok, čitamo njegovo pisanje na različite načine. Po meni:

- Oni što imaju nešto da dele pa se pomalo koškaju oko toga meni ne privlači neku pažnju.

- Iz njegove prepiske sa Grofom zaključujem da je tekst napisao zato što misli da Bojana za srpske uslove ima sve što treba, skoro idealan život i po van-srpskim kriterijumima, pa je naglašena briga zbog manijaka, ma kako opravdana u privatnijem okruženju, u širem okruženju udarac po ženama koje nisu Bojanine sreće.

Da ne bude zabune, meni je Bojanin blog sasvim ok, ali ne dati Zoksteru poene za njegov pristup bi bio znak nerazumevanja zašto je on napisao onu knjigu, a neko drugi. Velike su šanse da on bolje razume i saoseća sa ljudima pri egzistencijalnom i emotivnom dnu nego mi ostali. A to je za poštovanje.

Ok, nervozan je pri tome i u redu je što se Bojana ljuti, ima i moju podršku, da ne bude zabune, ja samo ne bih išao predaleko sa ljutnjom
NNN NNN 14:47 14.11.2010

Re: Reality is nothing...

prosečan čitalac Zoksterovog bloga
...je zokster sam!
Na tom blogu jedino on piše i jedino on komentariše (sad sam proverio, a tako je bilo i pre recimo godinu dana kada sam poslednji put bio - a u prilog tome govori i činjenica da je Bojana tek danas videla taj tekst koji je objavljen pre više od mesec dana).
...ali ovo je lep dan za zokstera, navratiće mu puno neočekivanih i već davno zaboravljenih gostiju, pa će imati priliku da zablista
maca22 maca22 16:14 14.11.2010

Re: Reality is nothing...

Milan Novković
- I tu ti Zokster kaže - čekaj malo ti imaš sve, čak i na momente slatku pažnju manijaka, i sigurno je takvo osećanje na momente, vanity nam svima jeste zajednička i velika mana, ti si iz dugog univerzuma, pazi malo i na ovu drugu ženu.

Ovaj post govori kako se zenama svidjaju manijaci, i da je njihova lepota krivac za to!

Zenama ne prija nezeljna paznja, a svaka zena, bilo kakvog izgleda, uzrasta i finansijskog stanja moze biti meta psihopata.

Ko misli da je paznja manijaka slatka, eno juce je jednog coveka (i cerku mu) ubila manijakusa, mozda je to njena slatka paznja na kojoj mu neki muskarci ovde zavide?
G r o f G r o f 17:34 14.11.2010

Re: Reality is nothing...

Svi imamo svoj stil, i svoje demone.


Menjanje sveta je odgovoran posao. Zamisli šta bi se dogodilo da ti nekim slučajem uspe, a ti nisi razradio ni neke osnovne principe dobrog i lošeg, kao aksiome svoje borbe.
Dobro, zokster i nema facu nekog menjača svetova ali ipak, malo principa mu ne bi škodilo...hahaha
talicni talicni 19:05 14.11.2010

Re: Reality is nothing...

Milan Novković

Ja sam ubeđen da čovek ima integritet, crno belje su nijanse, ali sam ubeđen da te u zemlji kao što je UK ne bi dirao.


Otkud tolika fascinacija budalom koja kaci slike?
Milan Novković Milan Novković 19:42 14.11.2010

Re: Reality is nothing...

Otkud tolika fascinacija budalom koja kaci slike?

Nije fascinacija, daleko od toga, nego čovek, bez mnogo simpatija prema bilo kojoj partiji udara po svemu što mu se ne sviđa.

To što prečesto preteruje i što mnogi, uključujući i mene, misle da je to loša strategija ne znači da nema potencijal da trgne iz letargije one tolerantnije koji su zaboravili zašto ljudi u Srbiji idu na kazan - strukturalno i kvantitativno Srbija je u prosto očajnom stanju:

- bez novca
- bez proizvodnje
- uništenom poljoprivredom
- ogromnom neefikasnom vladom bez nekih značajnih efektivnih poluga vlasti
- divljanjem monopola
- kriminalom u svim sferama života

On bar ne udara u ime neke partije i sve što ja kažem je da je šteta svađati se oko toga, posvetiti ovome više pažnje nego nekom od desetina monopola koji sistematski kradu ogroman deo onog već nedovoljnog minimalca većine ljudi tamo, svakog meseca, decenijama.

A, kao što sam rekao u početku, svi imamo neke demone u sebi i deo demona mog ponašanja je preći na suprotnu stranu od većine:
- ja ne verujem da je manjina u pravu, u proseku. Ja verujem da je većina u pravu, u proseku.
- nego je ovo samo jedan od puteva u razmišljanju
- ja ovde ne glasam, da ne bude zabune, nego potežem alternative u razmišljanju koje drugi nisu već potegli.
talicni talicni 20:42 14.11.2010

Re: Reality is nothing...

Milan Novković

Nije fascinacija, daleko od toga, nego čovek, bez mnogo simpatija prema bilo kojoj partiji udara po svemu što mu se ne sviđa.

To što prečesto preteruje i što mnogi, uključujući i mene, misle da je to loša strategija ne znači da nema potencijal da trgne iz letargije one tolerantnije koji su zaboravili zašto ljudi u Srbiji idu na kazan - strukturalno i kvantitativno Srbija je u prosto očajnom stanju:

- bez novca
- bez proizvodnje
- uništenom poljoprivredom
- ogromnom neefikasnom vladom bez nekih značajnih efektivnih poluga vlasti
- divljanjem monopola
- kriminalom u svim sferama života

Slazem se s vama glede stanja u Srbiji.


A, kao što sam rekao u početku, svi imamo neke demone u sebi i deo demona mog ponašanja je preći na suprotnu stranu od većine:

Vecina nas je naucila da kontrolise demone, dok su kod tog lika demoni potpuno preuzeli kontrolu do te mjere da bi trebalo da zatrazi strucnu pomoc.

Spiridon Spiridon 20:43 14.11.2010

Re: Reality is nothing...

Milan Novković
...Pored svih svinjarija koje se na netu inače mogu pročitati, kako o drugima, tako i o meni - ovo je jedna vanredno glupa svinjarija...

...but a collective hunch - Lily Tomlin.

Svi imamo svoj stil, i svoje demone.

O lošem u Zoksterovom stilu i o njegovim demonima je već rečeno. I ja delim veliki deo tog mišljenja, iako ne sve.

Deo mog stila i demona je da, onda, donekle istražim i neistraženo - Zašto je Zokster dobar i zašto je šteta što nje ovde, na B92 blogu. I, pogađaš. ja mislim da on radi koristan posao.

Ne toliko na ovom blogu koji navodiš, razumem te, pročitao sam blog još onomad, i tvoj pa njegov, i imaš pravo na instiktivnu reakciju.

Ali, prosečan čitalac Zoksterovog bloga ovako reaguje - pod pretpostavkom da sam taj prosečan čitalac polazim od sebe:

- Blog nema nikakve veze sa mojom slikom o tebi, onakvom kakva se stvorila čitajući tvoje blogove ovde. Razumem da je ovo lako reći sa stane i poštujem i tvoje negodovanje na ovakve reči. Primer su i drugi blogeri ovde koji ti daju podršku.

- A, mislim, pošto Zokstera ne poznajem ovom prilikom zaključujem iz njegove prepiske sa Grofom i nekoh drugih blogova, da se tiče užasa u Srbiji na sledeći način.

Tamo u Srbiji ima na stotine hiljada porodica koje žive užas - bez novca, dovoljno hrane, razumnog stambenog rešenja, grejanja, godišnjih, kjniga, kompjutera itd - bez nade i uz svakodnevno posmatranje bližnjih u beznađu, patnji, nepodnošljivosti.

Mnogi takvi su pametni, obrazovani, vredni i dobri ljudi.

Mnogima od njih tvoj problem sa manijacima može da izgleda kao kad nekom drugom čoveku iz tog užasa neki bogat čovek priča kako ne može da spava od brige kako da napravi jedanaesti milion Evra pošto se, eto, sistem ili neki zli pojedinac urotio protiv njega.

Kakve ovo veze ima sa tobom - što kaže Zokster zamisli ženu sa svim ovim gore osobinama - siromašna, u hladnom, bez ičega, totalno beznađe. Ne zna šta će sutra za hranu. Pa:

- Fizički manje atraktivnu, bez novca za pastu za zube ili zubara, tako da joj se onda još i "druga srbija" popne na grbaču pričom kako je primitivna i krezuba, seljanka.

- Koju muškarci ne jure, a Bog joj je dao istu hemiju ili elektro-hemiju kao i tebi.

- I tu ti Zokster kaže - čekaj malo ti imaš sve, čak i na momente slatku pažnju manijaka, i sigurno je takvo osećanje na momente, vanity nam svima jeste zajednička i velika mana, ti si iz dugog univerzuma, pazi malo i na ovu drugu ženu.

"Mild" su mu stilske figure kod tebe, ja se ne bih uzbuđivao, nikakvu ti štetu nije napravio, baš nikakvu.

A zašto je uopšte korisno njegovo pisanje - tu se vraćam na naslov pozajmljen od Lily Tomlin.

Kolektivnim instinktom šta je realnost u Srbiji manipulišu oni koji imaju novac i moć, pa onda i mi što se zaboravljamo pa u svemu vidimo neku normalnost, kroz otromboljeno pisanje ili ne primećivanje činjenice da je užas tamo voda koja se polako zagreva i koja je odavno prešla neprijatnu temperaturu, nego mnogi ne primećuju.

Tako nas Zokster šokira, raspali šamar mnogima koji ne osete vrelu vodu oko sebe zato što su misli otišle u neke konfuzne oblake.

Zašto mi je lako da sve ovo napišem u jednom dahu - i ja sam onomad pravio paralele, iz komfornog okruženja ovde u Londonu, ljude iritiralo, mene čudilo njihovo ponašanje - evo ga vanity sa moje strane, neizdrživo, neverovatno, ali nemam problem da podelim manu sa drugima.

Ali, onomad, kako se brzo smirim posle svađe vidim da ja ne mogu da razumem užas tamo tako dobro bez Zokstera i sličnih kao što mogu kad oni skrenu pažnju na svoj agresivniji način - prosto smo se na neka sitna kvrckanja navikli, toliko ih ima svakog dana, ogromnu većinu instinktivno ignorišemo.

Tamo je užas i ne vidi se lak izlaz - nema proizvodnje, skupa i neefikasna vlada, monopilisti sisaju krv narodu, kriminalci u svim sferama.

Ostalima, u 99.99% većini je teško protiv logike da im nema bolje strategije od zajedništa, poštovanja i tolerisanja individualnih ludosti i reakcije na beznađe.

Ovde, kao i tamo, pretpostavljam, kao što ti činiš uslugu Zoksteru čini i on tebi - ono je kreativna zezalica za nekoga ko je u javnom domenu.

Ok, znam da ti nije potreban takav marketing, ali tužakanje neće biti ništa bolje od toga

Ja sam ubeđen da čovek ima integritet, crno belje su nijanse, ali sam ubeđen da te u zemlji kao što je UK ne bi dirao.


Milance, oženi me!!
Milan Novković Milan Novković 22:02 14.11.2010

Re: Reality is nothing...

Milance, oženi me!!

Samo da mi se prvo žena popne na onu zategnutu palmu sa Gucci torbom na vrhu (evo prostora za zlurado zadovoljstvo što Unfuck ovo ne može da skapira pošto nije na Facebooku
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:35 14.11.2010

Re: Reality is nothing...

Svi imamo svoj stil, i svoje demone.

Pa i Vi, Milane.
Komentari su Vam toliko dugi, obuhvataju i gladne u Africi i Zoksterova dobra dela. Te se, oprostite mi, u tome teško snalazim. Nemam ništa protiv da napišete svoj blog na temu "Zašto je Zoksterovo postojanje korisno, šta smo sve naučili i koga se sve to tiče", ali ovde to nije tema.
Tema je sadržana u prva četiri pitanja koja sam postavila na početku teksta.

Niko nema pravo da radi to što radi on. A da li je u prošlom životu palio crkve ili se bavio humanitarnim radom - nebitno je za to što je napisao SPLAČINU POD TUĐIM IMENOM. Naveo je MENE kao gosta-autora.Pa ako možete da se fokusirate na temu, kratko, u redu.

Mnogima od njih tvoj problem sa manijacima može da izgleda kao kad nekom drugom čoveku iz tog užasa neki bogat čovek priča kako ne može da spava od brige kako da napravi jedanaesti milion Evra pošto se, eto, sistem ili neki zli pojedinac urotio protiv njega.
Kakve ovo veze ima sa tobom - što kaže Zokster zamisli ženu sa svim ovim gore osobinama - siromašna, u hladnom, bez ičega, totalno beznađe. Ne zna šta će sutra za hranu....

Ili bolje nemojte, pošto je za Vas, očito, Zokster - Robin Hud. Za mene je Hulja.
Spiridon Spiridon 22:35 14.11.2010

Re: Reality is nothing...

(evo prostora za zlurado zadovoljstvo što Unfuck ovo ne može da skapira pošto nije na Facebooku


Vidis Milance kako si naivan! A on je naucnik! Radi u Vinci! Profesor atomske fizike! Naucnik seta sa spijunom, i prica li prica...


Bojana Maljević Bojana Maljević 22:40 14.11.2010

Re: Reality is nothing...

Zenama ne prija nezeljna paznja, a svaka zena, bilo kakvog izgleda, uzrasta i finansijskog stanja moze biti meta psihopata.
Ko misli da je paznja manijaka slatka, eno juce je jednog coveka (i cerku mu) ubila manijakusa, mozda je to njena slatka paznja na kojoj mu neki muskarci ovde zavide?

Slažem se. No, Milan ima razumevanja za Zokstera, pošto ja redovno plaćam račune za infostan i izgledam pristojno za svoje godine. Te sam dužna da trpim svakojako uznemiravanje, pišanje po mojim tekstovima i vulgarizaciju svojih reči.
Možda je to tamo u UK - okej.
Spiridon Spiridon 22:51 14.11.2010

Re: Reality is nothing...

Bojana Maljević
Zenama ne prija nezeljna paznja, a svaka zena, bilo kakvog izgleda, uzrasta i finansijskog stanja moze biti meta psihopata.
Ko misli da je paznja manijaka slatka, eno juce je jednog coveka (i cerku mu) ubila manijakusa, mozda je to njena slatka paznja na kojoj mu neki muskarci ovde zavide?

Slažem se. No, Milan ima razumevanja za Zokstera, pošto ja redovno plaćam račune za infostan i izgledam pristojno za svoje godine. Te sam dužna da trpim svakojako uznemiravanje, pišanje po mojim tekstovima i vulgarizaciju svojih reči.
Možda je to tamo u UK - okej.


i ovo je bilo sigurno Zoksterovo maslo:

Bojana (iznosi problem)

>kad pisem - sto ne snimas?

>>kad snimam - sto ne pises?


DUNADAN (maskirani Zokster)


ma ko to kaze?


ja bih pre rekla da ide neshto a la:


kad snimam - shto snimash?

kad pishem - shto pishesh?


bas je pokvaren
Milan Novković Milan Novković 23:00 14.11.2010

Re: Reality is nothing...

Tema je sadržana u prva četiri pitanja koja sam postavila na početku teksta.

Da, potpuno mi je deplasirano komentarisanje, izvinjavam se. Nije bilo loše namere.
Ili bolje nemojte, pošto je za Vas, očito, Zokster - Robin Hud. Za mene je Hulja.

Nije Robin Hud, nismo se razumeli, očigledno je bio loše zamišljen "eksperiment".

Nije isključeno da sam ja postao, kad ne priuštim vreme za razmišljanje, previše neosetljiv na ono što ja vidim kao "rough humor".

Ja ne podnosim brisanja, ali još mi je neprijatnije kad drugima pravim neprijatnosti - birajte slobodno, ili ostavite moje komentare kao poučan primer lošeg komentarisanja, ili ih brišite ako vam je neprijanto
Bojana Maljević Bojana Maljević 00:20 15.11.2010

Re: Reality is nothing...

Ja ne podnosim brisanja, ali još mi je neprijatnije kad drugima pravim neprijatnosti - birajte slobodno, ili ostavite moje komentare kao poučan primer lošeg komentarisanja, ili ih brišite ako vam je neprijanto

Milane, niste mi napravili nikakvu neprijatnost. Ja inače nikada ne brišem komentare, ni jedan jedini.
Ne moramo se slagati u svemu, samo da se skoncentrišemo na temu.
Ako dobro razumem - Vi mislite da je to "rough humor".
Ja mislim da je skrnaviti, vulgarizovati i lažno potpisati nečiji tekst - krivično delo.

b92fmember b92fmember 01:16 15.11.2010

Re: Reality is nothing...

Ili bolje nemojte, pošto je za Vas, očito, Zokster - Robin Hud. Za mene je Hulja.



A meni se cini se da su Robin Hud, Kraljevic Marko i ostali epski junaci u stvarnosti i bile samo obicne hulje.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:51 15.11.2010

Re: Reality is nothing...

Tako nas Zokster šokira, raspali šamar mnogima koji ne osete vrelu vodu oko sebe zato što su misli otišle u neke konfuzne oblake.

A on je čime/kime dan da povređuje ljude? Robin Hud seksualni manijak? Njegova sloboda seže u slobodu drugog? Da bi navodno zaštitio slobodu trećeg? Što se onda, za početak te hrabrosti, ne potpiše imenom i prezimenom, nego d'izvineš drka u žbunju? Kreativna zezalica? Kako da ne...
Bojana Maljević Bojana Maljević 01:40 16.11.2010

Re: Reality is nothing...

Što se onda, za početak te hrabrosti, ne potpiše imenom i prezimenom, nego d'izvineš drka u žbunju?

Inner Party Inner Party 13:04 14.11.2010

Damned if you do...

Skidaj tu bljuvotinu inače sledi krivična prijava.


Internet je kao grad, u neka predgradja se ne zalazi bez preke potrebe. Ovo je jedan od onih slucajeva kada te neko pogodi blatom a ti krenes da se cistis pa se jos vise umazes. Posten svet ionako nema sta da trazi na Zoxterovom blogu, trebalo je da iskuliras.

Bojana Maljević Bojana Maljević 22:48 14.11.2010

Re: Damned if you do...

Posten svet ionako nema sta da trazi na Zoxterovom blogu, trebalo je da iskuliras.

Ne bih, na primer, tinejdžere uzrasta mog sina (13), koje Zoksterov blog uopšte ne zanima a na koji nalete - nazivala nepoštenim svetom. Ne bih nepoštenim svetom nazvala ni ljude koji nisu upoznati sa Zoksterovim likom i delom - a koji slučajno pročitaju njegovu splačinu potpisanu mojim imenom.

Iskulirala bih svaku bljuvotinu o sebi iza koje nisam lažno potpisana ja.
O tome se ovde radi.
A ne o tome da li je neko nešto ružno napisao o meni. Za to me zabole lakat.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana