Predsednik/ca, ili - važnost prvog koraka!

Nebojša Milenković RSS / 15.12.2007. u 00:18

upitnik.jpg A sada pamet u glavu, i nema više nijednog osnova za pitanja tipa: da li ćemo uspeti da iskoristimo ovu šansu!

Ko će ako ne mi - i kada ako ne sad!?

Na izborima koji nam predstoje nije reč samo o izboru novog predsednika/ce - reč je i o izboru vrednosnog sistema, o izboru veka u kojem želimo da živimo!

O izborima koji građankama i građanima ove zemlje treba da vrate nadu da se vredi boriti ─ pre svega za vlastiti život!

Izborima na kojima se Srbiji mora ponuditi alternativa koja joj je danas tako preko potrebna.

Izborima na kojima će se Koštunica i svi njegovi kandidati jednom za svagda nazvati njihovim pravim imenima.

Izborima na kojima će se trutu reći da je trut!

Izborima na kojima će se lopovima reći da su lopovi i da će zbog toga morati da odgovaraju!

Izborima kojima će se ubicama uskratiti pravo da i dalje ubijaju (bilo da je reč ubijanju nade i perspektiva ovoga društva ili pak o ljudskim životima).

Alternativa koju u narednih mesec dana Srbiji mora da pronađe jeste ta da imamo pravo na izbor, pravo na vlastito ljudsko, pravno i imovinsko dostojanstvo.

Pravo da živimo u zemlji u kojoj neće moći nekažnjeno da se krade, pljačka i ubija.

Pravo na društvo u kojem će sloboda biti ispred nacije a građanke i građani ispred države.

Pravo na zemlju u kojoj zločin više neće moći da računa na aboliciju.  

Pravo na istinu i iskrenost u društvu koje je već predugo ogrezlo u nemoralu i laži.

Pravo da više ne budemo Geto.

U predstojećoj kampanji mitomaniji i nacionalnom egoizmu, galami i larmi dobro plaćenih kvazipatriota – naš kandidat/kandidatkinja treba da suprotstavi priču o ekonomskom altruizmu!

Priču o suštinskoj građanskoj solidarnosti.

Priču o normalnosti koja mora da pobedi iracionalnost.

Priču o drugačijoj politici koja će počivati na principima prava, pravde i (lične) odgovornosti.

Priču o slobodnom mišljenju koje će biti ispred mantre o jedinstvu.

Priču o pameti i stručnosti koje će biti ispred podobnosti i poslušnosti.

Priču o praktičnim (životnim) interesima građanki i građana koji će biti ispred svake demagogije ili mitologije. 

Kao svesne/i građanke/građani ove zemlje na svakom koraku i u svakoj prilici moramo isticati prednosti i vrline koje će predsednicu/predsednika kakvu/og želimo činiti istinski drugačijim/drugačijom od ostalih ─ mera u kojoj se on(a) razlikuje od ostalih jeste mera Srbije kakvu želimo da stvorimo.

Potreban/potrebna nam je:

● Predsednik/ca koji/a je dokazao/la da nije spreman/na na pravljenje kompromisa oko suštinskih pitanja.

● Predsednik/ca koji/a nije spreman/na na koalicije niti pak kohabitacije sa zločinom.

● Predsednik/ca koji/a radije priča sa građanima nego sa sovama.

● Predsednik/ca koji/a nije opčinjen/a tajnim službama, kojem/kojoj je Srbija preča nego BIA.

● Predsednik/ca koji/a ne sedi niti će ikad sedeti u vladi sa onima koji su se radovali Zoranovoj smrti.

VIDITE LI TAKVU/TAKVOG!?

p.s.

Verujte, cilj je mnogo bliži no što nam ─ pre nego potrčimo ─ na prvi pogled možda deluje!

Predstojeći izbori jesu upravo taj prvi korak!



Komentari (286)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

man of constant sorrow man of constant sorrow 00:38 15.12.2007

kad skontam

...ko ce biti na listi........ipak Risbo Dichta !!!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:41 15.12.2007

Naš kandidat/kandidatkinja!

Kao odgovorni/e i osvešćeni/e građani/građanke ove zemlje koji drže do vrednosti demokratije i civilnog društva, ma koliko na prvi pogled izgledalo da su naši politički protivnici brojni, i ma koliko prljavo budu igrali protiv nas ─ ono što nikako ne smemo da zaboravimo jeste to da su i naši saveznici itekako moćni!

Naš saveznik je Život, naši saveznici su građanke i građani Srbije i naš saveznik je XXI vek!

Ko god u vidu ima gorenavedeno do imena našeg kandidata/kandidatkinje doći će relativno lako!


Nicola S. Nicola S. 00:44 15.12.2007

Re: kad skontam

man of constant sorrow
...ko ce biti na listi........ipak Risbo Dichta !!!


I opet glasanje (sa) zapušenim nosem...
Strašno.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:46 15.12.2007

Re: kad skontam

I opet glasanje (sa) zapušenim nosem...Strašno.


Ovaj put ipak ne!
Djole Djole 01:06 15.12.2007

Re: kad skontam

A drugi krug? :(
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:10 15.12.2007

Pamet u glavu!

Mislim, ne vidim ni jedan valjan razlog zbog kojeg naš kandidat/kandidatkinja
ne bi prošao/la (i) u drugi krug - a da li će tako zbilja i biti zaista
zavisi samo od nas ...


p.s.
u ovome tekstu nimalo slučajno naglasak je upravo na onom: pamet u glavu!
man ray loves me man ray loves me 01:13 15.12.2007

Re: kad skontam

I agree: nema glasanja za Tadica posle izjave da je 'skup' na Pravnom sloboda govora.
Glasacu za Cedu, ali sa mnogo vecim entuzijazmom bih glasala za Nikolu Samardzica.
Djole Djole 01:16 15.12.2007

Re: kad skontam

OK, skupimo se glasamo za Cedu u prvom.
Sta onda - prodju Tadic i Toma?
Da se ne lazemo - nije ovaj BLOG Srbija.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 02:14 15.12.2007

EVO GA

Naravno, zadržavam pravo i na afirmisanje vlastitog stava.
Tako da foto-robot našeg kandidata - makar onako kako ga ja vidim -
možete pronaći OVDE!!!
Unfuckable Unfuckable 04:10 15.12.2007

Re: Pamet u glavu!

Nebojša Milenković
Mislim, ne vidim ni jedan valjan razlog zbog kojeg naš kandidat
ne bi prošao (i) u drugi krug - a da li će tako zbilja i biti zaista
zavisi samo od nas ...

p.s.
u ovome tekstu nimalo slučajno naglasak je upravo na onom: pamet u glavu!



insistiraš u tekstu na raznopolnosti ( kandidat / kandidatkinja )..a ovde ti se omaklo ?
Ako ovo treba da promoviše liniju otpora vladajućem režimu - onda ništa...
sad ćeš ti da bolduješ malo komentar tipa : "omaklo se!" - strogo, but ...vojnički...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:14 15.12.2007

Omaklo se

APSOLUTNO ste u pravu tj. omaklo (mi) se
+ hvala na sugestiji/korekciji koju sam, kao što vidite,
prihvatio!!!

n.m.
Nenad M. Nenad M. 10:15 15.12.2007

Re: kad skontam

OK, skupimo se glasamo za Cedu u prvom.
Sta onda - prodju Tadic i Toma?


onda stavimo do znanja Tadicu da ne moze da pobedi bez Ldp-a! Drugi krug, ovoga puta, ON NAS ZAVISI!
ogar ogar 10:59 15.12.2007

Re: kad skontam

ucena je zakon
ogar ogar 11:29 15.12.2007

Re: Pamet u glavu!

pamet tu samo smeta - partijsku liniju u glavu
ogar ogar 11:32 15.12.2007

Re: Naš kandidat/kandidatkinja!

Nas saveznik je Život (ostali su za Smrt) gradjani i gradjanke koji nisu u 97 % ostalih koji ne glasaju za nas i 21. vek. I komunisti su bili sigurni u savezništvo 21. veka.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 13:15 15.12.2007

Bar je vama lepo...

ogar,

čoveče, baš vas je krenulo - na čemu ste vi... леба вам...
mislim, i ja bih da probam to isto...
ogar ogar 13:40 15.12.2007

Re: Bar je vama lepo...

ne kupuje se u radnji,

nego shvatate li kuda idu ove moje primedbe?
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 14:19 15.12.2007

Re: Bar je vama lepo...

Idu ka Latinki Perovic.
Nenad M. Nenad M. 14:22 15.12.2007

Re: kad skontam

ucena je zakon


ti to o Kostunic koji je premijer postao ucenom?

Znas ono - Ne daj boze da te Tadic predlozi za premijera
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:40 15.12.2007

Re: kad skontam

ti to o Kostunici koji je premijer postao ucenom?

To se sad kaže: "principijelnom politikom" Demokratske stranke...
angie angie 00:43 15.12.2007

ovo brate

ko manifest- chitash u stavu mirno!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:52 15.12.2007

Re: ovo brate ko manifest


NA NEKI NAČIN DA!
ogar ogar 11:15 15.12.2007

Re: ovo brate ko manifest

Manifest liberalno demokratske partije
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 14:20 15.12.2007

Re: ovo brate ko manifest

A suze ti se slivaju niz liberalne obraze.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:43 15.12.2007

Re: ovo brate ko manifest

ovo brate ko manifest liberalno demokratske partije

HVALA, HVALA!
angie angie 15:49 15.12.2007

Re: ovo brate ko manifest

HVALA, HVALA!



?????
Doctor Wu Doctor Wu 18:43 15.12.2007

Loyd Grossmana za preCednika!

Od njega sve zavisi! Tomato and chilli rulez! Ne treba ni tabasco da se stavlja. Stvarno je majstor!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:04 15.12.2007

Re: Loyd Grossmana za preCednika!

Baš sam se pitao kako to da vas (nigde) nema...
Soylent Green Soylent Green 01:06 15.12.2007

Sirok izbor, kao paste za zube

VIDITE LI TAKVU/TAKVOG!?


Jovance Domirovic? Mirjance Ovodovic?
jankovicf jankovicf 01:19 15.12.2007

haha

i ja se tu nasmejah. mislim bas ti je realan blog nema sta =)
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:42 15.12.2007

Realno

realan blog nema sta

PA TO TI PRIČAM
jankovicf jankovicf 01:24 15.12.2007

napred tadic

izborima na kojima će se Koštunica i svi njegovi kandidati jednom za svagda nazvati njihovim pravim imenima.


.haha mislim da smo iz ovoga saznali za kog ces ti da glasas.
slazem se da Kostunica nije dobar covek za premijera tj. da je vrlo los covek za politiku uopste ali nije on izvor sveg zla u srbiji kao sto to cedica predstavlja. ne mogu da glasam za coveka koji celu svoju kampanju gradi na pljuvanju jednog ili eventualno dva coveka i koji nema bas nikakav realan program za srbiju...

btw ja glasam za tadica i mislim da oni koji glasaju za cedu samo pomazu tomi jer ko stvarno veruje da ceda moze da osvoji vise od 5% glasova a kamoli da prodje prvi krug!?!
man ray loves me man ray loves me 01:32 15.12.2007

Re: napred tadic

jer ko stvarno veruje da ceda moze da osvoji vise od 5% glasova a kamoli da prodje prvi krug!?!

Kostunica je premijer sa 5%, i to bas zahvaljujuci Tadicu. Tadic pomaze Tomi jer bi neka druga vlada mozda otvorila pitanje kriminala u Radikalnoj stranci.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 02:30 15.12.2007

NIJE TAJNA!

haha mislim da smo iz ovoga saznali za kog ces ti da glasas



TO NI DO SADA NIJE BILA TAJNA!!!
ogar ogar 11:10 15.12.2007

Re: napred tadic

Ceda dobija 3,5%
jankovicf jankovicf 13:57 15.12.2007

Re: napred tadic

Kostunica je premijer sa 5%


pa koj je to argument? ceda nikad ne moze da osvoji dovoljno glasova da postane predsednik. a i sta je tadic trebalo da uradi? bilo je neizbezno da sklopi koaliciju s kostunicom jer nije moglo drugacije... jedino mi nije jasno sto je tu morao da se nadje i Velja ali jbg...
man ray loves me man ray loves me 14:50 15.12.2007

Re: napred tadic

pa koj je to argument?

Argument je sledeci: Ceda ne moze da osvoji vlast sa 5% a Kostunica moze jer iza Cede ne stoje 'interesni krugovi' a iza Kostunice stoje. Kako bi Kostunica ikada uspeo da se nametne kao premijer da nema 'batinu'? I kako bi mu Tadic to dopustio da nemaju i nesto o njemu sto moze da ugleda svetlost dana na neprijatan nacin? Da, bilo je neizbezno da Tadic sklopi koaliciju sa Kostunicom i da pojede sva njegova g... i odalji masu sopstvenih biraca ali ne zato sto je 'narod to rekao na izborima'. Tadic je imao izbor: da kupi samo Velju i izbaci Kostunicu iz igre.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:38 15.12.2007

EVO ŠTA BI...

sta bi tadic trebalo da uradi?

Ako već pitate: da se povuče iz predsedničke trke
zavuče u mišju rupu i iz nje pozove građane da podrže
kandidata koji će ponuditi sistem vrednosti u kojem
za tumor-Koštunicu (sa svim njegovim satelitima) neće biti mesta...
VanjaGator VanjaGator 17:53 15.12.2007

Re: NIJE TAJNA!

Pa dobro Nebojša, pa jel vi imate dozvolu od autora da objavite tu sličicu

čisto da se pohvalim ;-)
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 18:12 15.12.2007

Re: VanjaGator

Vanja,

ukoliko sam dobro shvatio:

ČESTITKE AUTORU
+
HVALA VAM ZA DOZVOLU!


pozdrav
n.m.
milos g. milos g. 18:31 15.12.2007

Re: napred tadic

ali jbg...


izgleda da je tvoj citirani argument argument za citavu vladu,kohabitaciju,pa kohabiliciju.....
ceda ce osvojiti onoliko koliko osvoji,jel,makar i tih 3,5% ali to su velikih 3,5%,jer ceda jos pre nego je osnovao i frakciju svojom glasnoscu,da tako nazovem,ili jednostavno svojim nepristajanjem na stanje stvari,(a jedino njemu izgleda takvo stanje stvari,koje je postojalo onda a verovao ili ne postoji i sada,nije odgovaralo,sada ne odgovara
niti ce)imao veci uticaj,dakle kao pojedinac,na javno mnjenje,nego li sama DS koja sada ima mnoooooogo clanova i mnooooooogo je jaka,ali samo na izborima.DS je lepa maca pa jos crno bela,jer niko pa ni oni sami vise ne znaju ko je sada vlast i koja im je baza i osnova tj program-zlatna sredina?,dakle lepa maca koja dobija dosta glasova,ali te glasove baca u vodu a zbog radi ljubitelja macaka,koja ne lovi miseve.tacka.
man ray loves me man ray loves me 18:47 15.12.2007

Re: napred tadic

ceda ce osvojiti onoliko koliko osvoji,jel,makar i tih 3,5% ali to su velikih 3,5%

Odakle vam ta cifra? LDP je osvojio 5.3% na prethodnim parlamentarnim izborima, a posle svega sto je Tadic uradio sada moze da osvoji samo vise.
sentinel26 sentinel26 20:01 15.12.2007

Re: nazad tadic !

milos g.
..............,ali samo na izborima.DS je lepa maca pa jos crno bela,jer niko pa ni oni sami vise ne znaju ko je sada vlast i koja im je baza i osnova tj program-zlatna sredina?,dakle lepa maca koja dobija dosta glasova,ali te glasove baca u vodu a zbog radi ljubitelja macaka,koja ne lovi miseve.tacka.

To je "bela maca" koja u većini slučajeva crnu vunu prede.

To je "maca" koja vidi koja je vuna crna a koja bijela ali ne smije da ispusti onu "crnu" zato što se boji da će ostati i bez nje, voli da se za nešto drži, ponekad nam podmetne šarenu vunu misleći da smo mi svi daltonisti i da ne razlikujemo dobro boje.

Demokratska stranka (DS) pokušava da ovom narodu proda rog za svijeću.
DS pokušava da ovaj narod prikaže neznalicama a svog vodju nam nudi kao mesiju koji će nas izbaviti od zlih radikala, a sve je učinila da se ne distancira od rezltata minulog rada radikala i socijalista.

Dokazi:

1.- Uzroci opšte krize u društvu i kosovske krize posebno:
-- Vlast Srbije, pa i kadrovi DS-a se ne slažu sa MZ o uzrocima duboke krize u društvu a još je veće neslaganje kada je Kosovo u pitanju. Zastupaju one iste izandjale stavove koje su SPS i SRS zastupali.

2. - Vlast Srbije, pa i kadrovi DS i dalje pred narodom simulira da Srbija ima učešća u upravljanju kosovskom krizom iako i laici vide da od 1999.godine od toga nema ništa. Tom krizom sada (vrlo sigurno) upravlja MZ i to poslije uspešno izvedenih ratnih operacija.

3. - Vlast Srbije, pa i kadrovi DS i dalje pred narodom simulira da može ravnopravno pred raznim organima MZ da podnosi razne predloge, proteste, demarše i sl.akte koji su u direktnoj suprotnosti sa stavovima MZ, što (misle da) ima samo efekte kod biračkog tijela Srbije i (znaju) više nidje.

4. - Vlast Srbije, pa i kadrovi DS imaju i javno promovišu (neskriveno) drugačije shvatanje pojmova:
- odgovornost;
- demokratija;
- ljudska prava;
- i tržišna privreda; od MZ.

5. - Vlast Srbije, pa i kadrovi DS, znaju, ali pokušavaju da od naroda skrivaju relativnost suvereniteta u svijetu i koji stalno doživljava promjene i nove forme, a u Srbiji se i dalje predstavlja ono shvatanje iz doba administrativnog socijalizma kao jedino i ispravno.

6. - Vlast Srbije, pa i kadrovi DS, ne vide da medjunarodne norme o ljudskim pravima svakodnevno evoluiraju i da nijesu cementirane. U konkretnom slučaju radi se više o neznanju a manje o namjerama.

7. - Vlast Srbije, pa i kadrovi DS vide da se u svijetu sve više razvija i izgradjuje sistem kolektivne bezbjednosti, a Srbija kao može i sama sa ruskim glasom u SB, pa bi hjela jednom nogom u NATO a drugom s Koštunicom u Rusku Guberniju.

Mogao bih do sjutra da nabrajam, ali meni je jasno o čemu (i kome) se radi.
Kome je dobro to što oni rade onda ništa, neka im je srećno.

Zato nema kod mene i moje rodbine više glasova za DS a naročito ne za BT ni u porvom ni u stodrugom krugu !
Razlika izmedju BT i TN je (po meni) samo u boji rukavica.
Srbija koju oni misle da nam daruju je Srbija prošlosti, ja takvu ne želim.

Ko se bori za Srbiju budućnosti , za istinski drugačiju Srbiju ?
Život je zakon.

Ja vidim takvog kandidata !

milos g. milos g. 21:28 15.12.2007

Re: napred tadic

Odakle vam ta cifra? LDP je osvojio 5.3% na prethodnim parlamentarnim izborima, a posle svega sto je Tadic uradio sada moze da osvoji samo vise.


cifra mi je od baje koji ceni da ce toliko osvojiti.
ja znam-ocekujem-pretpostavljam koliko ce osvojiti.
Takodje znam i ocekujem da ce se ,da kazem,"prijatno" iznenaditi kadase pojavi prva procena.
pozdrav mrlm
angie angie 01:29 15.12.2007

stalno

mi se vraca jedna ideja, kada je u pitanju lider ldp-a, a to je, da ako se obradi target grupa, a to su svi punoletni gradjani srbije, onda se dobija potpono nekompatabilan profil u odnosu na chedu, ma shta on govorio- chak i u odnosu na njegov izgled i nachin govora, pa zar nije onda mudrije, razumnije, kako god, ako se ulazi u izbornu trku, gde ostali kandidati vishe liche ili se lakshe s njima mogu indentifikovati vecina ciljane gupe, da se izabere lider koji ce biti prihvatljiviji i koji manje iritira ove pomenute- na primer Vesna Peshic?

ps- ja protiv chede nemam nishta, ali se ni neuklapam u potrebni profil.
man ray loves me man ray loves me 01:41 15.12.2007

Re: stalno

ako se obradi target grupa, a to su svi punoletni gradjani srbije, onda se dobija potpono nekompatabilan profil u odnosu na chedu

Bojim se da bi profil koji proistice kao srednja vrednost svih punoletnih gradjana Srbije licio na Velju.
angie angie 01:52 15.12.2007

Re: stalno

licio na Velju


pa normalno, zato nikome ni ne smeta niti ga sankcionishu- pa gde bi josh takav bilmez mogao da bude ministar i da se tako ponasha.

zato i kazem- ove kampanje i krajnje deluju amaterski, pa i u normalnijim zemljama se kandidat retushira prema ciljanoj grupi- kako ce se obuci, kako ce da se krece, shta i kako govori- sve je prekrojeno, a ovde imamo sluchaj da neko ko ni na koji nachin ne lichi- znachi nema indentifikacije, sve radi kao da ce se svest gradjana promeniti preko noci.
Taska Dana Taska Dana 02:03 15.12.2007

Hej, hej, hej....

Kod nas nije taj slucaj ...mislim kako cemo kampanje...kod nas je stvar super hitna.
Vazno je koga cemo da izaberemo a ne kako... Lepo covek kaze u svom blogu...PAMET U GLAVU!!!!
Kome nije jasno ...onda nista.
Dok mi naucimo kako bice nam ovako kako je a NE VALJA< LJUDI!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 02:10 15.12.2007

Re: Hej, hej, hej....

Da ponovim:
Kome nije jasno ...onda nista.
man ray loves me man ray loves me 02:14 15.12.2007

Re: stalno

pa i u normalnijim zemljama se kandidat retushira prema ciljanoj grupi- kako ce se obuci, kako ce da se krece, shta i kako govori-

Slazem se, ali kako god da ga obuces, cim kaze 'mi smo za nezavisno Kosovo' to je to. Ovo sto cu reci ne zvuci lepo, ali prosto imam utisak da tako stvari funkcionisu - u razvijenim demokratijama najprimitivniji gradjani koji kod nas plemenski glasaju za Tomu iskljuceni su iz celog birackog procesa jer nema sanse da se neki kandidat koji bi njima odgovarao nadje na birackom listicu. I kod nas bi to bilo resenje - marginalizacija i zabrana SRS, i to po zakonu, zbog mnogobrojnih krivicnih dela koja su pocinili. Drugo resenje je naravno podizanje standarda, ali to je tesko uz ovoliki nacionalisticki blok.
Taska Dana Taska Dana 02:30 15.12.2007

Re: stalno

Man ray loves me...me too....:)
Velja ima bazen...racuna se, bolje da si ministarov prijatelj..makar.....mozda se i brcnes malo .....
man ray loves me man ray loves me 11:58 15.12.2007

Re: stalno

bolje da si ministarov prijatelj..

Referenca za to mi je scena u Gospodji ministarki kad familija dodje da moli za usluge: 'Pa kakav je to ministarski rodjak kad ne moze jednu sumu da isece', 'Nista mu ne ide od ruke, pa ko velim, nek proba drzavnu sluzbu'...
jesen jesen 12:15 15.12.2007

Re: stalno

....Vesna Pesic bi bila pravo resenje...oko nje bi moge da se okupe sve demokratske snage koje gledaju prema evropi...plus toga ona je zena sto bi takodje uticalo na broj glasova..ima veliko politicko iskustvo, u ozbljnim je godinama, respektuju je na zapadu....nema putera na glavi, niko ne prica o njoj da je lopov ili da je u dilu sa ovom ili onom interesnom grupom....po meni, idealan kandidat....Nemam nista protiv Cede, ali njegovo ucestvovanje na izborima bi imalo za cilj samo promociju LDP i oduzelo bi glasove tadicu a dodalo nikolicu.....tako bi se agonija samo produzila.....
Nenad M. Nenad M. 13:13 15.12.2007

Re: stalno

oduzelo bi glasove tadicu a dodalo nikolicu..


madjionicaru logike objasni nam kako se dodaju glasovi nikolicu? Tako sto se glasa za nesto potpuno drugacije?
Unfuckable Unfuckable 13:21 15.12.2007

Re: stalno @ jesen

Pametno i trezveno rečeno, lako se razlikuje u moru "ajmo,raja" komentara
Preporuka.
jesen jesen 13:42 15.12.2007

Re: stalno

....vrlo prosto....na predsednickim izborima nema limita za neophodni broj glasaca.....ako izadju kandidati nikolic, tadic, ceda ....izlaznost ce biti mala.....ceda ne moze da udje u drugi krug ali ce uzeti odredjeni broj glasova od demokratski opredeljenih glasaca...samim tim toma je u prednosti nad tadicem...mozda cak toliko da ne bude drugog kruga......ako volite tomu vise od tadica vi mu napravite ustupak i glasajte za cedu....ovo je moja procena, jako bih volela da gresim....inace nisam madjinicar da trikovima mogu da postignem ono sto zelim pa tako ne mogu ni da doprinesem cedinoj pobedi koja je u ovom trenutku nerealna...Zato je moje misljenje da "evropska opcija" treba da ima yajednickog kandidata koji nije ni tadic ni ceda.....
jankovicf jankovicf 13:58 15.12.2007

Re: stalno

Bojim se da bi profil koji proistice kao srednja vrednost svih punoletnih gradjana Srbije licio na Velju.


mozda cak i na Palmu... hehe
Nenad M. Nenad M. 14:05 15.12.2007

Re: stalno

ako volite tomu vise od tadica vi mu napravite ustupak i glasajte za cedu...


je l se ovo ds sprema da optuzi glasace ldp-a za eventualni poraz od Nikolica. Opasno je kriviti glasace za bilo sta unapred. Osecam strah u redovima ds-a ali to je problem njihove kohabitacije. Uostalom, Tadicevi najveci neprijatelji su koalicioni parteri koji se spremaju za precuti/ javni bojkot.

Jedini razlog potencijalnog Tadicevog poraza ce bit sve vidljivija kriza u vladajucoj koaliciji !

Uostalom, svi isticu da su zbog stava dss-a povodom izbora isti postali neisvesniji!
man ray loves me man ray loves me 14:52 15.12.2007

Re: stalno

mozda cak i na Palmu... hehe

Tell me about it, I was born in Jagodina. 'Asfaltiranjem do zvezda'.
jesen jesen 15:04 15.12.2007

Re: stalno

alo Nenad M, cujete li vi sebe..
je l se ovo ds sprema da optuzi glasace ldp-a za eventualni poraz od Nikolica
....nemam ja pojma za sta se sprema ds, nisam vidovita....ja samo za razliku od vas sagledavam realnost.....ali vama je izgleda vaznije da komsiji crkne krava nego da i vi imate mleko od te krave....Ja sam jasno rekla da bi najbolje bilo da "evropska opcija" ima zajednickog kandidata, ni tadica ni cedu, tako da niko nikog ne moze da optuzuje....mislim, ako zaista zelimo dobro sebi i Srbiji...a ako mislimo samo na dobrobit partije i njenih funkcionera, onda nista...
man ray loves me man ray loves me 15:12 15.12.2007

Re: stalno

....Vesna Pesic bi bila pravo resenje...

Ne znam, ona je vec ucestvovala na mnogim izborima i nije mobilisala bas mnogo glasaca...
milos g. milos g. 18:38 15.12.2007

Re: Hej, hej, hej....

Da ponovim:
Kome nije jasno ...onda nista.


ne!ne!ne!

Kome nije jasno...onda mu je dobro, a ako mu je dobro onda....Delta ili neka deltica ili
delticina deltideltidelcica....
Unfuckable Unfuckable 19:28 15.12.2007

Re: stalno

jesen
alo Nenad M, cujete li vi sebe..je l se ovo ds sprema da optuzi glasace ldp-a za eventualni poraz od Nikolica....nemam ja pojma za sta se sprema ds, nisam vidovita....ja samo za razliku od vas sagledavam realnost.....ali vama je izgleda vaznije da komsiji crkne krava nego da i vi imate mleko od te krave....Ja sam jasno rekla da bi najbolje bilo da "evropska opcija" ima zajednickog kandidata, ni tadica ni cedu, tako da niko nikog ne moze da optuzuje....mislim, ako zaista zelimo dobro sebi i Srbiji...a ako mislimo samo na dobrobit partije i njenih funkcionera, onda nista...

.
...da preinačimo : jel se ovo ldp sprema da zabije spektakularan autogol ?!?!?
milos g. milos g. 19:33 15.12.2007

Re: stalno

.ako volite tomu vise od tadica vi mu napravite ustupak i glasajte za cedu..


Ne volim tomu,ali ne volim ni da lepi boris,crno bela macka koja ne hvata miseve,dobija glasove zapusenog nosa.
Vec sam ostavio koment na drugoj je strani ,maybe,da ne prenosim...ali ovaj deja vu ako se desi naopako od prethodnog deja vua,moj glas u drugom ostaje meni,za mene,za nas pod T.M-em pa il ce mo morati se nauciti samoodbrani ili dozivotno glasati bez nosa.Jer na tako jeftin nacin dobijati glasove pa ih bacati u kantu za djubre uslovom V.K. je porazno a vise sramotno.Oduzimanje -dodavanje...
Kao Predsednik kratak rezime-ponovo paraf V.K. za bilo sta.
Kao predsednik DSa-ima vecinu u parlamentu a premijer niko drugi do dr.Kalasnjikov.
i jos mnogo toga...
DS-lepa mackica ali ne lovi miseve.Ovo ali je mozda i nepotrebno.Mozda po internom dealu i ne bi trebalo da lovi
sto se pokazalo u slucaju ankentne Delte...kao najsveziji primer...kao sto rekoh i jos mnooogo mnogo toga.
angie angie 19:34 15.12.2007

Re: Hej, hej, hej....

Kome nije jasno ...onda nista.


znachi-nishta! jer ochekivati da se izbistri za mesec dana je ravno verovanju u dobru vilu!
jankovicf jankovicf 20:18 15.12.2007

Re: stalno

da "evropska opcija" ima zajednickog kandidata, ni tadica ni cedu


ali problem je u tome sto niko osim tadica ne moze da pobedi Tomu na izborima! pa valjda je i vama LDPovcima bolji Tadic od Nikolica!?
angie angie 20:39 15.12.2007

Re: stalno

ali problem je u tome sto niko osim tadica ne moze da pobedi Tomu na izborima! pa valjda je i vama LDPovcima bolji Tadic od Nikolica!?


pa valjda je svima jasno, koji imaju i malo intelekta u funkciji, da su ti srednji i odrzali one najgore, jer oni su sinonim sa nepostojanje bilo chega koherentnog i stabilnog, oni uvek mogu i ovako i onako- po potrebi!
I uvek su tu svojom mimikrijom kao vezinvno tikivo do onog koji u stvari uopravlja
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:13 15.12.2007

Re: stalno

jankovicf
Bojim se da bi profil koji proistice kao srednja vrednost svih punoletnih gradjana Srbije licio na Velju.


mozda cak i na Palmu... hehe


tako je. šta narodu više treba nego akva park, nema pauka a noćom porno filmovi.
koje crno čitanje nekih da ih nazovemo knjiga.
Nenad M. Nenad M. 21:23 15.12.2007

Re: stalno

el se ovo ldp sprema da zabije spektakularan autogol ?!?!?


a kako bi to utvrdio u slucaju da Tadic izgubi? Mislim je l bi to bilo neko etiketiranje glasca ili sta? Zar nije logicnije da ds ocekuje glsaove od koalicionog partnera pre nego od opozicije?
Nenad M. Nenad M. 21:33 15.12.2007

Re: stalno

.ja samo za razliku od vas sagledavam realnost.....ali vama je izgleda vaznije da komsiji crkne krava nego da i vi imate mleko od te krave....Ja sam jasno rekla da bi najbolje bilo da "evropska opcija" ima zajednickog kandidata, ni tadica ni cedu, tako da niko nikog ne moze da optuzuje..


vidim vama sve cveta u jesen!

Da razjasnimo ko je krava a ko komsija? Predpostavljam da je komsija u vasoj interpretaciji ds a krava Tadic. Ali vi zaboravljate nesto - Ldp sa njima nije u istoj zgradi tako da ste nesto pomesali. Hocu reci, sto bi Ldp kao opozicija pomagao Tadicu, zar nije logicnije da to urade komse u Vladi iz narodnjacke koalicije.

I ne mozete polaziti od vasih zelja - jedan kandidat tzv. "evropske opcije" jer to nije realno, bar ne u ovom trenutku. Pozivate se na realnost sto i ja cinim samo su nam ciljevi drugaciji. Glasam za CJ jer mislim da je to jedini nacin brzog pada Kostunicine vlade jer kada Ldp preskoci narodnjake nestace potreba ds-a za koalicijom ds -dss.
milos g. milos g. 21:35 15.12.2007

Re: stalno

ps- ja protiv chede nemam nishta, ali se ni neuklapam u potrebni profil.


ovg puta se slazem sa angie.
Svi zbog Cedine mladosti,godina misle da su default ldp glasaci mladi.
Iz iskustva znam da su,ne iskljucivo naravno,ldp glasaci srednje dobi.iliti ONI KOJI ZNAJU.
omladina,cast izuzecima nam je profasisticka.Na mamu i tatu.prosto i jednostavno.a pre svega prosto.A toliko polagasmo nade u nove-mlade narastaje.
milos g. milos g. 21:59 15.12.2007

Re: stalno

pa valjda je i vama LDPovcima bolji Tadic od Nikolica!?


Na zalost ili srecu vise nije.Osim sto se razlicito zovu savrseno posluju od 2004.Zato neko postavlja,ovde,pitanje
"a zasto samo LDPmoze da izleci ovo drustvo".Prvo jer oni jedini to i zele i cine i pokusavaju"deltom"da objasne ovom povodljivom narodu da ih se ne pljacka vise.(Kako su zahtevi u skupstini prosli znamo.Nada Kolundzija nam je to lepo objasnila.Kako je ona to uradila,umesto nje je komotno mogao i ALIgrudic ili neki radikal veselnik.A kako ga B.T.V.K. i T.M. lece...)
Jer ga ovi lece kukama i motikama na Pescanik,izjavama"nomokanon je legitimna grupa.." i slicnim pro demokratskim stavovima demo-bloka.Sto bi Ceda rekao,tj pitao"Sta je danas demokratski blok u Srbiji?Pa
i Radikali su za ljudska prava,za EU...samo sa malo drugacijim shvatanjem tih prava i te EU.Za njih je Mladic heroj
a Vi(novinarka)ja i nekolicina bicemo izdajice..."
Nece proci mnogo,a cudi me da vec nisu se pojavile foto montaze pola Boris pola Toma,kao sto ih je Kostunica zaradio sa Cobetom.
Iz_bori (se protiv Borisa)
glasamo po savesti a ne po manjem smradu.
i vezbamo samoodbranu.
Ako T.N. pobedi neka se zapita i on i njegovi biracista je uradio u svom mandatu za one koji su glasali
za njega(vecina sada u ldpu) pre nego i pomisli da optuzi ldp za poraz.Sve ovo po mom nahodjenju.Borisu glas ne dam.Centrala mozda.
vucko vucko 22:30 15.12.2007

Evolucija

Svi zbog Cedine mladosti,godina misle da su default ldp glasaci mladi.
Iz iskustva znam da su,ne iskljucivo naravno,ldp glasaci srednje dobi.iliti ONI KOJI ZNAJU.
omladina,cast izuzecima nam je profasisticka.Na mamu i tatu.prosto i jednostavno.a pre svega prosto.A toliko polagasmo nade u nove-mlade narastaje.

"Ćale, znaš li da je čovek nastao od majmuna?"
"Sine, ako ti i jesi, ja nisam!"

jesen jesen 23:02 15.12.2007

Re: stalno

ali problem je u tome sto niko osim tadica ne moze da pobedi Tomu na izborima! pa valjda je i vama LDPovcima bolji Tadic od Nikolica!
....na pogresnoj ste adresi..ja nisam ldp-ovac ali mi je jasno da je tadic izgubio kredibilitet koji je imao....niko pametan vise nece da glasa za tadica a da dobije kostunicu....sem onih koji imaju nekakve koristi...da bi tadic nesto uradio mora jasno da se odredi na kojoj je "strani' ...zato mislim da treba naci zajednickog kandidata....setite se devedesetih....kad god je bilo vise demokratskih kandidata glasovi su se rasipali a dobijao je SM...al ovde politicari ili imaju amneziju ili gledaju samo sebe, pre ce biti da je ovo drugo....zato, verovatno nece biti nista pozitivno za narod...
Unfuckable Unfuckable 23:24 15.12.2007

Re: stalno

el se ovo ldp sprema da zabije spektakularan autogol ?!?!?

a kako bi to utvrdio u slucaju da Tadic izgubi? Mislim je l bi to bilo neko etiketiranje glasca ili sta? Zar nije logicnije da ds ocekuje glsaove od koalicionog partnera pre nego od opozicije?


Ne zanima me od koga će DS da očekuje glasove. Da pojasnim : potpuno se slažem sa stavom koji je izložila jesen - mislim da je Vesna Pešić najbolji kandidat za izbore. Sve drugo bilo bi autogol u raklje.
Lični stav, ne zamerite.
jesen jesen 23:36 15.12.2007

Re: stalno

....ma cveta, ne pitaj.....
Pozivate se na realnost sto i ja cinim samo su nam ciljevi drugaciji. Glasam za CJ jer mislim da je to jedini nacin brzog pada Kostunicine vlade jer kada Ldp preskoci narodnjake nestace potreba ds-a za koalicijom ds -dss.
....ne znam koji su vasi ciljevi ali moji su da mi cveta i u zimu....A vi mislite da ce narodnjaci da izbace svog kandidata pa ce ldp da ih preskoci.....ovo su predsednicki izbori a ne parlamentarni....ne verujem da je kostinica toliko glup pa da istakne svog kandidata....on samo moze da minira izbore ili da podrzi tadica....ako ih minira , to ce za njega biti kraj....ako ga podrzi, slepovace se jos neko vreme sto za mene nije dobra opcija....Dakle, ostajem pri stavu da tadic mora da se jasno odredi ako misli da se kandiduje a ako to ne moze da uradi treba da se nadje nov kandidat koji bi bio prihvatljuv za sve u takozvanoj "evropskoj opciji"...
jesen jesen 23:36 15.12.2007

Re: stalno

....ma cveta, ne pitaj.....
Pozivate se na realnost sto i ja cinim samo su nam ciljevi drugaciji. Glasam za CJ jer mislim da je to jedini nacin brzog pada Kostunicine vlade jer kada Ldp preskoci narodnjake nestace potreba ds-a za koalicijom ds -dss.
....ne znam koji su vasi ciljevi ali moji su da mi cveta i u zimu....A vi mislite da ce narodnjaci da izbace svog kandidata pa ce ldp da ih preskoci.....ovo su predsednicki izbori a ne parlamentarni....ne verujem da je kostinica toliko glup pa da istakne svog kandidata....on samo moze da minira izbore ili da podrzi tadica....ako ih minira , to ce za njega biti kraj....ako ga podrzi, slepovace se jos neko vreme sto za mene nije dobra opcija....Dakle, ostajem pri stavu da tadic mora da se jasno odredi ako misli da se kandiduje a ako to ne moze da uradi treba da se nadje nov kandidat koji bi bio prihvatljuv za sve u takozvanoj "evropskoj opciji"...
peoplefox peoplefox 00:29 16.12.2007

Re: stalno

ps- ja protiv chede nemam nishta, ali se ni neuklapam u potrebni profil.


aha, znaci vi ste maloletni?
man ray loves me man ray loves me 00:30 16.12.2007

Re: stalno

koje crno čitanje nekih da ih nazovemo knjiga.

Emisija o Palmi, odlazi on sa voditeljkom na pijacu u Jagodini. Tamo ga presrece jedna baba sa ovim recima: Svi kazu da ste Vi covek nepismen, da nemate bogzna sta skole, ali ja da Vam kazem, Vi ste meni bolji od... A Palma bez trunke blama krece: Ja sam zavrsio fakultet zivota...
vucko vucko 00:33 16.12.2007

Re: stalno

Ja sam zavrsio fakultet zivota...

Fakultet uglja za sindikat FKS
man ray loves me man ray loves me 01:07 16.12.2007

Re: stalno

Fakultet uglja za sindikat FKS

A Pelevic je profesor ! Predmeti koje drzi: 'sut u glavu' i 'sut u jaja'.
AlexDunja AlexDunja 01:17 16.12.2007

Re: stalno

A Pelevic je profesor ! Predmeti koje drzi: 'sut u glavu' i 'sut u jaja'.

kako bi rekao kelner u "radovanu"
jedna velika skola za jedne male ljude:))
ili obrnuto:))
jaglika jaglika 04:40 16.12.2007

Re: stalno

Omladina je retrogradnija od mame i tate, sto nikada nije bilo i cemu se beskrajno cudim.
Nenad M. Nenad M. 10:04 16.12.2007

Re: stalno

mislim da je Vesna Pešić najbolji kandidat za izbore.


slazem se, i ja bih rado glasao za V. Pesic samo sto ankete govore da bi CJ ipak dobio malo vise.
vucko vucko 11:45 16.12.2007

Zlatno doba

Omladina je retrogradnija od mame i tate, sto nikada nije bilo i cemu se beskrajno cudim.

Ovakve tvrdnje se ponavljaju, čini mi se, još od stare Grčke na ovamo...
Nenad M. Nenad M. 19:32 16.12.2007

Re: Evolucija

"Ćale, znaš li da je čovek nastao od majmuna?"
"Sine, ako ti i jesi, ja nisam!"


vucko je neocekivana sila koja se iznenada pojavljuje i resava stvar.
dragan kalejski dragan kalejski 01:57 15.12.2007

Cista naiva

Potpuni promasaj. Tako ne govori neko ko realno gleda na stvari. I cemu to pesnicko uzletanje u prazno?
Da li smo nekog prepoznali, da li vidimo tog pravog kandidata? Ne vidimo ga, naravno, verovatno Srbija nema pravog, a to je najmanje onaj na koga cilja autor bloga.
To sto kandidat odavno tvrdi da mu je savest cista, ne pije vodu. Stara izreka otprilike kaze: Nisi onakav kakav mislis da si, vec onakav kakvim te drugi vide.
man ray loves me man ray loves me 02:26 15.12.2007

Re: Cista naiva

Stara izreka otprilike kaze: Nisi onakav kakav mislis da si, vec onakav kakvim te drugi vide

i kako lepo pise u dosijeu, a koga mrzi da cita tu je RTS.
milos g. milos g. 09:44 16.12.2007

Re: Cista naiva

Nisi onakav kakav mislis da si, vec onakav kakvim te drugi vide.


nije to stara izreka vec svakodnevna praksa u svakom selu danas u Srbiji,u samom Beogradu selu i njegovim tzv predgradjima da-ne-kazem selima .(i po preporukama vidim da se blog i u predgradjima vidi dobro.)
A tamo u selima,kao i ovde nabacenoj nam koskici na blogu,ne procenjuje se po recenom,uradjenom,trudu...ili te zavole ili ne.
koji faktori tu uticu neki etnolog bi sto sta imao reci.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 02:04 15.12.2007

Uspravljanje, hod, trčanje ..!!


Srbija je kao organizam koji je dugo bolovao i bio izložen svakojakoj psihofizičkoj torturi. Ovih godina se polako pridiže. Naravno da ne možemo očekivati da u ovom momentu trči. Možemo da kažemo - u dogledno vreme će trčati. Ali sada je to nemoguće. Stoga budimo umereni u očekivanjima da će ova zemlja brzo i frapantno da se preporodi.

To, opet, ne znači da je opravdana sporost kakvu zagovara i kakvu bi, da se samo on pita, sprovodio VK.

Svakako možemo reći da je potencijal tu, da osnovna volja postoji i da građani (većinski) znaju glavni smer kretanja.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 02:08 15.12.2007

Re: Uspravljanje, hod, trčanje ..!!

sporost kakvu zagovara i kakvu bi, da se samo on pita, sprovodio VK

Mislite, naravno, na statičnost i tromost!
angie angie 02:12 15.12.2007

Re: Uspravljanje, hod, trčanje ..!!

halo bre milenkovicu- to se ispravno kaze-kontinuitet!:)
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 02:18 15.12.2007

KONTINUITET!!!

halo bre milenkovicu- to se ispravno kaze-kontinuitet!:)

pa da!!!


Dragan Vujanović Dragan Vujanović 04:38 15.12.2007

Re: Uspravljanje, hod, trčanje ..!!

E, sad, kad smo se sve lepo izdogovarali, svi na svoje radne zadatke.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 13:27 15.12.2007

Re: Uspravljanje, hod, trčanje ..!!


Ja kažem - stupimo u svaku utakmicu sa željom da pobedimo. Da li ćemo pobediti ili nećemo, to zavisi od našeg protivnika i od malo sreće... Ono, međutim, u šta jesam siguran jeste: ako ne uđemo sa željom da pobedimo, u tom slučaju sigurno nećemo pobediti!

Zoran Đinđić
ogar ogar 13:52 15.12.2007

Re: Uspravljanje, hod, trčanje ..!!

"Zoran Đinđić i njegov DS imali su drugačiju misiju od misije GSS. Đinđić je hteo da stvori veliku stranku, koja će preuzeti vlast, a jasno je da velike stranke ne mogu da budu na tako čistoj, principijelnoj poziciji kao što smo mi bili. Mi smo bili jedan moralni barjak u vremenima rata. Bili smo možda i jedina stranka koja je bila protiv rata, zločina i nacionalizma. DS je uvek bila umerenija, lavirala je, nije imala tako jasnu i čistu poziciju. Zoran Đinđić nije vodio politiku GSS." (Vesna Pešić)

Sad je moje pitanje, dok sam jos na mesavini koke i tamjana, na kojoj poziciji je LDP i Nebojsa Milenković, na poziciji Djindjica ili na moralno cistoj, principijelnoj poziciji Vesne Pesic?
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 14:39 15.12.2007

Re: Uspravljanje, hod, trčanje ..!!

Pa naravno na poziciji GSS-a bez Gorana Svilanovica sa sve Natasom i Latinkom. Nego ta mesavina koke i tamjana je najbolja kombinacija. To ti je mesavina konzervativne "domacinske" Srbije i "evropske" Srbije. Mozda takvog kandidata narod trazi.
jasmina lekic jasmina lekic 15:38 15.12.2007

Re: KONTINUITET!!!

A OVA FOTKA?!
NIKO (JOŠ) NIŠTA DA KAŽE O KUSTENDORF FILM FESTIVALU KOJI SE ODRŽAVA TIK PRED IZBORE, ČAK - da prostite - ULAZI U NJIH : OD 14. do 21. JANUARA.

SLUCAJNO, NAMERNO ?!

PO MENI JE ZA 12 POINTS PITANJE ŠTA ĆE SE PROMENITI NA OVOJ LEPOJ SLICI, KO ĆE NOVI TU OSVANUTI PORED CARA, A KOGA TU VIŠE BITI NEĆE...

JA TIPUJEM, IPAK, NA CELI SASTAV, JEDAN JE JEDINI EMIR I TU NEMA ZEZANJA, MNOGO JE JAK.

JEDINO ŠTO ĆE SE FOTKA, mislim, DOPUNITI NEKIM NOVIM LIKOVIMA...MIHALKOVIM i HANDKEOM, recimo, onda ministrom BRAJOVIĆEM of course...MOŽDA, OBRATITE PAŽNJU, MOŽDA I ministrom VELJOM ILIĆEM KOJI SE ONOLIKO JAVNO HVALIO DA JE S KUSTOM THE BEST FRIEND.
Meni je, meni lično, neuporedivo interesantnije, makar u ovom trenutku, KO ĆE SVE BITI NA MOKOROJ (MU) GORI u noći otvaranja KUSTENDORF FILM FESTIVALA nego ko će pobediti na predstojećim izborima.
JER, TO SE IPAK ZNA!!!
I NE VREDI MI DA BRIŠEM SUZE, NEK LIJU...

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:50 15.12.2007

Re: Uspravljanje, hod, trčanje ..!!

Sad je moje pitanje, dok sam jos na mesavini koke i tamjana, na kojoj poziciji je LDP i Nebojsa Milenković, na poziciji Djindjica ili na moralno cistoj, principijelnoj poziciji Vesne Pesic?

Savetujem vas da se HITNO skinete s te vaše mešavine...
ogar ogar 16:29 15.12.2007

Re: Uspravljanje, hod, trčanje ..!!

Mesavina je bila samo udica za one koji nemaju argumente i ne znaju cak nij da odgovore na pitanja, da imaju ya sta da se uhvate.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana