Politika

јеремић

antioksidant RSS / 10.12.2010. u 09:47

важи мантра у "неким" круговима да је јеремић добар министар иностраних послова. е па није. то се видело током замешетењства око доделе нобелове награде за мир тј одлуке да ли ће србија (не)присуствовати додели и у ком капацитету.

 

ти што хвале јеремића то чине јер није сервилан према западу и тиме показује свој патриотизам.

 

 е па нетачно је .

 

надам се да је зрно логике довољно да се види да јеремић у суштини јесте сервилан само има другог господара (више њих истина и сви су на истоку) тако да патриотизам као квалитет може слободно да се отпише. и јеремићев а и његових групи девојака. ако вам се толико свиђају русија и кине - слободно идите да живите тамо и престаните у србији да радите за њих.

 

(дигресија - ни томислав николић није патриота - он је јавно (на још већу срамоту, као председник скупштине) изјавио да би најсрећнији био да је србија руска губернија - томислав николић није патриота већ издајник (а ако га не плаћају онда је и глуп))

 

али толико о патриотизму - сада о јеремићевом послу - дипломатији.

 

да је јеремић добар министар иностраних послова он никада не би дозволио да се србија нађе у овој глупој политичкој расправи великих играча. како оно беше: кад се слонови туку - страда трава. е па јеремић не уме да се понаша дипломатски. не уме да нас извуче у "зону неприметности". он својим кочоперењем србију непрекидно држи под рефлекторима. то је супер за унутарстраначко позиционирање и за етаблирање као "чврстог и поштеног политичара". можда ће му то помоћи на предстојећим страначким изборима али нам је јако, јако штетило у дипломатском позиционирању на међународној сцени.

 

толико

 

и за крај - за тренутак сам помислио да се пронашло савршено дипломатско решење које ће задовољити оба слона (јеремићев бојкот на снази а омбудсман као независно тело присуствује церемонији) али је влада србије* опет направила тешку глупост. саопштењем да ће омбудсман представљати владу србије ем што љуте кинезе ем нарушавају независност заштитника грађана.

 

погледавши менторе онда јеремић и није тако лош - само је савршени одраз онога што се тражи - бубалица која учећи непрекидно маши суштину.

 

*(исправка) - саопштење је из кабинета премијера а не из владе србије 

 

 



Komentari (144)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 10:17 10.12.2010

malo selite, a?

ако вам се толико свиђају русија и кине - слободно идите да живите тамо


Zanimljivo...
antioksidant antioksidant 10:21 10.12.2010

Re: malo selite, a?

alselone alselone 10:32 10.12.2010

Re: malo selite, a?



Ermitaz je lepota Rusije a ono je sramota Rusije. Nesto ste ste hteli da kazete povodom lepih zelja za iseljavanjem?
antioksidant antioksidant 10:36 10.12.2010

Re: malo selite, a?

ermitraz je turisticka destinacija a vladimir putin je ruska svakodnevica.
svako ko je fasciniran takvim nacinom vodjenja politike slobodan je da u tome uziva - u rusiji

pre nego sto nastavimo razgovor - sta vi tacno nazivate sramotom rusije?
anu poltkovskaju ili cinjenicu da je ubijena?
alselone alselone 10:39 10.12.2010

Re: malo selite, a?

antioksidant

pre nego sto nastavimo razgovor - sta vi tacno nazivate sramotom rusije?
anu poltkovskaju ili cinjenicu da je ubijena?


Cinjenicu da nisu otkriveni organizatori i ubice.

svako ko je fasciniran takvim nacinom vodjenja politike slobodan je da u tome uziva - u rusiji


Nacinom vodjenja politike da je "ermitraz je turisticka destinacija a vladimir putin je ruska svakodnevica". Mozda je bolje da Putin bude turisticka destinacija a Ermitaz svakodnevica?
antioksidant antioksidant 10:45 10.12.2010

Re: malo selite, a?

Cinjenicu da niju otkriveni organizatori i ubice.

hvala na odgovoru
eto jedne tacke slaganja
Mozda je bolje da Putin bude turisticka destinacija a Ermitaz svakodnevnica?


mada putin i jeste neka vrsta brenda i turistickog podsticaja

i za kraj - odgovor na vase pitanje - ne, ne selim.
nespretna formulacija je upotrebljena kao poruka da bi bilo pozeljno neko vreme provesti u rusiji pre nego sto se pocne takva uredjenost prizivati ovde. tajkuni su tamo bogatiji a radnici siromasniji. politicari su im zadovoljniji nego ovde.
dzaba takvog "nacionalnog ponosa".
putin je milosevic sa nuklearnom bombom. ne hvala. neka ga rusija zadrzi. a ko ga voli - pa ne bih ih ja zadrzavao.
(a zelje da se srbija odrekne svoje drzavnosti i postane gubernija su vise za smejanje (podsmevanje - da bdem precizniji) nego za komentarisanje)
alselone alselone 10:50 10.12.2010

Re: malo selite, a?

antioksidant
putin je milosevic sa nuklearnom bombom.


antioksidant
vise za smejanje (podsmevanje - da bdem precizniji) nego za komentarisanje)

Ali necu se upustati u dalju diskusiju povodom citiranog jer je uluda.


Sto se tice selidbe, osvrnuo bih se na lakocu kojom samoproklamovani, povrsni, liberali sele u Rusiju, Kinu, Kubu i tako dalje, dok prvi staju u odbranu kada "druga strana" seli u Crnu Goru, Hrvatsku, Madjarsku...

antioksidant antioksidant 10:53 10.12.2010

Re: malo selite, a?

Ali necu se upustati u dalju diskusiju

захваљујем
freehand freehand 11:51 10.12.2010

Re: malo selite, a?

svako ko je fasciniran takvim nacinom vodjenja politike slobodan je da u tome uziva - u rusiji

A ovo je demokratija na delu?

Dakle, ovakvi verbalni potezi slute da se iza demokratske maske krije lice koje ne želim da vidim.

Ergo, ko je fasciniran masakrima u Iraku i Afganistanu - slobodan je da u njima uživa - gde?

BTW - odakle uopšte ideja da je Vuk Jeremić rusofil ili čajnafrik?!
Da nisi malo preslobodan u zaključivanju?
Šizofrenost međunarodne pozicije u kojoj se Srbija nalazi traži moći jednog Merlina, živ čovek nikako ne može pomiriti želje i nadanja građana Srbije, naročito onih koji bi za stvar koju "Međunarodnoj zajednici" opraštaju bez reči, spržili Srbiju, Kinu, Rusiju...

Ista rečenica se kod Hilari Klinton tumači kao legitiman način vođenja politike i odbrane državnih interesa, a kod Jeremića kao direktan napad na demokratiju, ismevanje međunarodnih odnosa, blasfemija i ko zna kakva još dela za koja ga treba, streljati, obesiti, raščerečiti i na kraju smeniti?!

Verujem da bi se iznenadio ako ti kažem da bih, lično, na tom mestu najradije opet video Gorana Svilanovića.
Ali ne mislim da je Jeremić loše radio to što je, izgleda, upravo, kao svoju dužnost, priveo kraju.

seceranac seceranac 12:07 10.12.2010

Re: malo selite, a?

ermitraz je turisticka destinacija a vladimir putin je ruska svakodnevica.



ovo je doskorasnja americka svakodnevica:

ovo je svakodnevica amerike:

a ovo buducnost:
antioksidant antioksidant 12:21 10.12.2010

Re: malo selite, a?

најзад један озбиљан коментар
прво, не жести се па да кренемо редом

већ сам рекао - немам намеру селити никог. спрдам се са онима који призивају русију а не знају ништа о њој. онима који су "русофили" а виде само "чврсту руку која враћа национално достојанство". боље би и искреније и по њих и по нас било када би мало живели у русији и видели шта тачно "врати ми моју оловку" значи.

и не спочитавај ми фасинацију масакрима у ираку и афганистану. нема је (фасцинације) с моје стране ни у траговима. помешао си.
odakle uopšte ideja da je Vuk Jeremić rusofil ili čajnafrik?!
написано је да је јеремић сервилан према газдама са истока а не "независтан" као што му "бренд вели". а потез око неприсуствовања додели јесте сервилност јер излази у ешалон и износи став око питања која за србију немају никакву вредност.
(у једном тренутку је у објашњавању поменуо како је награда безвредна (парафразирам) јер ју је добио и марти ахтисари - да је то став и да се због тога бојкотује та награда (заувек или до неког тренутка у будућности) - у потпуности бих поштовао. то је онда заузимање политичке позиције и става из разлога који нешто значе за србију - ово је само одговор на звиждук (слично као са повлачењем кинеског дисиденског филма са програма дома омладине пре пар године а на позив кинеског амбасадора преко владете јанковића и даријана михајловића)).
Šizofrenost međunarodne pozicije u kojoj se Srbija nalazi traži moći jednog Merlina, živ čovek nikako ne može pomiriti želje i nadanja građana Srbije,
видиш, ово су 2 ствари (међународна позиција србије и жеље и надања грађана србије). спољну политику србије (по уставу) дефинише влада србије (а не кабинет председника али то је сада друга ствар) а дипломатска служба србије је мора спроводити на такав начин да што мање мостова буде срушено за нама, што више врата отворено пред нама. слажем се да је позиција и шизофрена и компликована (и наравно у потпуности без кривице јеремића) и да нам можда ни мерлин не би био довољан. само бих више волео да је јеремић био свестан разлике између спољне и унутрашње политике. велики број његових изјава је посвећен унутрашњој политици, националној хомогенизацији а не побољшању спољно политичке позиције.
био је политичар а не дипломата
Ali ne mislim da je Jeremić loše radio to što je, izgleda, upravo, kao svoju dužnost, priveo kraju.

ја мислим јер он јесте био проактиван у анимирању великог броја земаља везано за косовско питање али вук јеремић није дипломата нити се дипломатски понашао. он је као министар иностраних послова изговорио да ће србија буде ли приморана да бира између косова и еу интеграција изабрати косово. не спорим став. легитиман је и легалан али спорим да ту реченицу изговара министар ино послова. шеф дипломатије не сме србији везивати руке у комункацији са светом. свака карта мора бити отворена.
.....................

и за крај
Da nisi malo preslobodan u zaključivanju?
а ти би да ми ограничиш слободу закључивања?

симпатично. веома симпатично

antioksidant antioksidant 12:25 10.12.2010

Re: malo selite, a?

@ seceranac

добродошли на самит љубитеља шефа српске дипломатије (русофилски кружок)

(и наравно, без потребе сте губили време загађујући виртуелни простор џорџом бушем млађим и саром палин - нисам фасциниран ни обамом ни масакрима по афганистану и ираку)

додатак:
извињавам се неправедно испуштеном бајдену. морам признати да му друштво одговара
seceranac seceranac 12:35 10.12.2010

Re: malo selite, a?

antioksidant
@ seceranac

добродошли на самит љубитеља шефа српске дипломатије (русофилски кружок)

(и наравно, без потребе сте губили време загађујући виртуелни простор џорџом бушем млађим и саром палин - нисам фасциниран ни обамом ни масакрима по афганистану и ираку)


moj post je bio veoma primeren odgovor na recenicu
ако вам се толико свиђају русија и кине - слободно идите да живите тамо

to pozivanje svakoga ko misli drugacije da se iseli ako mu se ne dopada trenutna vladajuca ideologija (jer za njega nema mesta u srbiji da "truje" svojim drugacijim vidjenjem sveta) je krajnje neukusno i zlonamerno, moj odgovor je bio vise nego blag u odnosu na uvredu na koju je odgpvarao
antioksidant antioksidant 12:41 10.12.2010

Re: malo selite, a?

moj post je bio veoma primeren odgovor na recenicu

ако вам се толико свиђају русија и кине - слободно идите да живите тамо

vidite seceranac - nije. jer ja nikada nisam iskazao "fascinaciju masakrima u afganistanu i iraku". taj logicki sled (ko ne voli putina voli bajdena i pali se na saru palin) je eksluzivnost vaseg zatvorenog uma.


moj odgovor je bio vise nego blag u odnosu na uvredu na koju je odgpvarao
ne, vas odgovor je glup jer nema poziva "svakoga ko misli drugacije da se iseli ako mu se ne dopada trenutna vladajuca ideologija".

poziv je da pre nego sto pocnete da se odusevljavate rusijom malo odete tamo pa pogledate sta je tamo toliko lepo.

tajkuni su tamo bogatiji a radnici siromasniji. politicari su im zadovoljniji nego ovde.

seceranac seceranac 12:49 10.12.2010

Re: malo selite, a?

ако вам се толико свиђају русија и кине - слободно идите да живите тамо


poziv je da pre nego sto pocnete da se odusevljavate rusijom malo odete tamo pa pogledate sta je tamo toliko lepo.


mozda ja ne znam srpski vise, ali po onom koji znam rec "ziveti" nije imala znacenje "malo otici i pogledati koliko je lepo"

tvoja izjava je bila klasican poziv na proterivanje - govor mrznje protiv neistomisljenika

ja nigde nisam pomenuo da ste vi fascinirani ubijanjima isl.

sve i da sam ja "glup" i "zatvorenog uma" to nikako neumanjuje vasu zlobu i zlu nameru

tajkuni su tamo bogatiji a radnici siromasniji. politicari su im zadovoljniji nego ovde.

nije uopste sporno kako je tamo vec kako ti tretiras ljude koji misle drugacije
alselone alselone 12:51 10.12.2010

Re: malo selite, a?

antioksidant

taj logicki sled (ko ne voli putina voli bajdena i pali se na saru palin) je eksluzivnost vaseg zatvorenog uma.


Vasa logika (pokazana i u pitanju koje ste meni uputili) je sledeca - ko ne mrzi Rusiju i ko se ne lozi na americku propagandu voli Putina, rusofil je, i podrzava ubistvo Ane Poltkovskaje.
antioksidant antioksidant 12:55 10.12.2010

Re: malo selite, a?

mozda ja ne znam srpski vise, ali po onom koji znam rec "ziveti" nije imala znacenje "malo otici i pogledati koliko je lepo"

tvoja izjava je bila klasican poziv na proterivanje - govor mrznje protiv neistomisljenika
ако си је тако доживео - извињавам се.
није позив на протеривање
пише "живети" јер једино ако живиш негде можеш то место стварно да доживиш
(ионако је већ прва слика била ермитраж - туристичких дестинација има свуда по планети па за рио де жанеиро можеш у глави имати копакабаму а можеш имати и ово)
antioksidant antioksidant 12:57 10.12.2010

Re: malo selite, a?

alselone
antioksidant

taj logicki sled (ko ne voli putina voli bajdena i pali se na saru palin) je eksluzivnost vaseg zatvorenog uma.


Vasa logika (pokazana i u pitanju koje ste meni uputili) je sledeca - ko ne mrzi Rusiju i ko se ne lozi na americku propagandu voli Putina, rusofil je, i podrzava ubistvo Ane Poltkovskaje.

зар ви нисте отишли?

питање вам је било упућено због вашег коментара "то је срамота русије".
то је тешко повезати са

ko ne mrzi Rusiju i ko se ne lozi na americku propagandu voli Putina, rusofil je, i podrzava ubistvo Ane Poltkovskaje

alselone alselone 12:58 10.12.2010

Re: malo selite, a?

antioksidant


Slika je bila odgovor na pokusaj provokacije sa "Lepote Rusije".
alselone alselone 13:00 10.12.2010

Re: malo selite, a?

antioksidant

зар ви нисте отишли?


Hvala. Da odem u Rusiju?
Sa bloga sam otisao definitivno.
antioksidant antioksidant 13:02 10.12.2010

Re: malo selite, a?

seceranac


tajkuni su tamo bogatiji a radnici siromasniji. politicari su im zadovoljniji nego ovde.

nije uopste sporno kako je tamo vec kako ti tretiras ljude koji misle drugacije

прво бих вас замолио да када мењате/допуњујете кометаре то назначите (лакше је комуницирати тако)

друго - многим људима то јесте спорно. они виде само "поново подигнути национални понос русије". не виде мртве новинаре. не виде незамислива социјална раслојавања. а призивају "русију" овде.

ок. имају право. свако има право са својим гласом радити шта жели али, понављам, искреније је упознати се са оним што се жели. јер последице ћемо носити сви

и да - ја се више обраћам људима који уопште не мисле. само следе слике које су им понуђене на телевизији. такви су најопаснији (и на истоку и на западу наравно)

....
чисто да се разумемо - написано је да је коментар глуп
antioksidant antioksidant 13:04 10.12.2010

Re: malo selite, a?

alselone
antioksidant


Slika je bila odgovor na pokusaj provokacije sa "Lepote Rusije".

зашто провокације?
неразјашњено убиство ане политковскаје је срамота русије (што сте и ви написали).
како је подсећање на то одједном постала - провокација?

Hvala. Da odem u Rusiju?
Sa bloga sam otisao definitivno.

са блога сте отишли и малопре, а што се русије тиче - видите да је то постала веома опасна тема па се не бих даље шалио на тај рачун.
alselone alselone 13:08 10.12.2010

Re: malo selite, a?

antioksidant
alselone
antioksidant


Slika je bila odgovor na pokusaj provokacije sa "Lepote Rusije".

зашто провокације?
неразјашњено убиство ане политковскаје је срамота русије (што сет и ви написали).
како је подсећање на то одједном постала - провокација?

Hvala. Da odem u Rusiju?
Sa bloga sam otisao definitivno.

са блога сте отишли и малопре, а што се русије тиче - видите да је то постала веома опасна тема па се не бих даље шалио на тај рачун.


Ajde da odgovorim jos na ovo, da rascistim do kraja sta sam hteo da kazem. Ono je provokacija jer je ubistvo nazvano lepotom. Sa bloga nisam otisao malopre nego sam rekao da necu produbljivati pricu o tome da li je Putin Milosevic i koliko je dobar po svoju drzavu i narod.
antioksidant antioksidant 13:14 10.12.2010

Re: malo selite, a?

Ono je provokacija jer je ubistvo nazvano lepotom

то убиство је део русије
исто као и календар
i koliko je dobar po svoju drzavu i narod.

народа све мање
руси изумиру
још брже него срби
чак и медведев има шта рећи на ту тему
asparagus asparagus 13:39 10.12.2010

Re: malo selite, a?


ако вам се толико свиђају русија и кине - слободно идите да живите тамо



Ko je napisao ovu recenicu, neki devetogodisnjak?
U politickoj raspravi, ovo je argument koji bi upotrebio osnovnoskolac.
Ako vam se toliko svidjaju Grcka, Madjarska i Portugal - idite da zivite tamo. Eto. Jebote...


A sad ontopik - meni se sve cini da Jeremica onako fino i lepo namestaju pred ovu skupstinu DS-a... u fazonu "ti ces meni na svoju ruku da se kandidujes"... zalosno je sto zbog toga koriste drzavni aparat i brukaju nam zemlju u svetu, ali ionako znamo da je ovde mnogo bitnija partija nego drzava...
antioksidant antioksidant 13:43 10.12.2010

Re: malo selite, a?

Ko je napisao ovu recenicu, neki devetogodisnjak?
U politickoj raspravi, ovo je argument koji bi upotrebio osnovnoskolac.
Ako vam se toliko svidjaju Grcka, Madjarska i Portugal - idite da zivite tamo. Eto. Jebote...

gle ga sad ovaj?
citaj malo komentare pre nego sto utrcis sa strane ovako u diskusiju
i inace: a gde ti asparagusu vidis politicku raspravu?
pa da se "nivo komunikacije" mora priilagodjavati "kriterijumima srednjoskolaca"
stvarno jebote...

'se primas ko...


A sad ontopik - meni se sve cini da Jeremica onako fino i lepo namestaju pred ovu skupstinu DS-a... u fazonu "ti ces meni na svoju ruku da se kandidujes"... zalosno je sto zbog toga koriste drzavni aparat i brukaju nam zemlju u svetu, ali ionako znamo da je ovde mnogo bitnija partija nego drzava...

zato se jeremic i bavio unutar politickim stvarima i stranackim pozicioniranjem a ne diplomatijom za sta je postavljen
freehand freehand 14:42 10.12.2010

Re: malo selite, a?

прво, не жести се па да кренемо редом

Žesti me čitava situacija, ne ti i tvoj tekst. Opšta atmosfera u kojoj hvatam sebe da branim stvari koje sam i sam do pre nekoliko godina osuđivao.

већ сам рекао - немам намеру селити никог. спрдам се са онима који призивају русију а не знају ништа о њој.

Onda malo pazi na rečnik i stil. Rečenica koju si napisao liči na neke izjave upravo onih koji su ti, kako tvrdiš, najmrskiji. Pitaj Hrtkovčane.
I ovo je napisano dobronamerno, ne pripisujem ti šešeljevštinu.
написано је да је јеремић сервилан према газдама са истока

A mene najviše nervira što mu servilnost Zapadu, verovatno, ne bi bila uzeta kao otežavajuća okolnost.
само бих више волео да је јеремић био свестан разлике између спољне и унутрашње политике. велики број његових изјава је посвећен унутрашњој политици, националној хомогенизацији а не побољшању спољно политичке позиције.
био је политичар а не дипломата

Složićemo se oko ovoga. Jedino bih dodao da kad Ameri koje uporno izbegavaš imaju probleme takvog tipa obično nahebe narod neke zemljice trećeg sveta.Na nekom mora da se iskali, a i da se skrene pažnja javnog mnjenja.
ја мислим јер он јесте био проактиван у анимирању великог броја земаља везано за косовско питање али вук јеремић није дипломата нити се дипломатски понашао. он је као министар иностраних послова изговорио да ће србија буде ли приморана да бира између косова и еу интеграција изабрати косово. не спорим став. легитиман је и легалан али спорим да ту реченицу изговара министар ино послова. шеф дипломатије не сме србији везивати руке у комункацији са светом. свака карта мора бити отворена.

I sa ovim bih mogao da se složim. Uz rezervu da to što čovek izgleda kao arogantni egocentrik na TV ne mora značiti da je tako i u realnom životu. A kakva je taktika bila u pitanju takođe ne znam.
Ja sebi mogu da dozvolim da kažem na ovom blogu da bi od mene Jelko Kacin potpuno nediplomatski dobio nogu u šokiranu guzicu. On to ne bi smeo ni slučajno.
и за крај
Da nisi malo preslobodan u zaključivanju? а ти би да ми ограничиш слободу закључивања?

симпатично. веома симпатично

Da, interesantan komentar nekoga ko bi da iseljava pa ne bi da iseljava.
Jesi li ti muzičar ili nisi muzičar?

antioksidant antioksidant 14:53 10.12.2010

Re: malo selite, a?

Onda malo pazi na rečnik i stil. Rečenica koju si napisao liči na neke izjave upravo onih koji su ti, kako tvrdiš, najmrskiji. Pitaj Hrtkovčane.
I ovo je napisano dobronamerno, ne pripisujem ti šešeljevštinu.

slaжем се. увидео сам и сам.
.Na nekom mora da se iskali, a i da se skrene pažnja javnog mnjenja.
и поента дипломатија малих земаља јесте да се у таквим ситуацијам буде невидљив тј да се амери, руси, кинези... "искаљују" на неком другом. а кочоперењем се постиже контраефекат.
Ja sebi mogu da dozvolim da kažem na ovom blogu da bi od mene Jelko Kacin potpuno nediplomatski dobio nogu u šokiranu guzicu. On to ne bi smeo ni slučajno
ето, слажемо се
Da, interesantan komentar nekoga ko bi da iseljava pa ne bi da iseljava.

не падај и ти на провокације
нема исељавања а моја је грешка што сам претпоставио да ће неко од јеремићевих групи девојака да се потруди да разуме написано без пратећих цртежа
(дакле - сви слободно у русију а кад вам се не свиди сви слободно натраг. и ако вам се свиди слободно натраг. једино што није слободно јесте да се у србији прижељкује "демократија путивог типа" - за то стварно зајебите)

хинт за тебе - провокација је у питању (мало замро блог па призивам људе на самит љубитеља шефа српске дипломатије (русофилски кружок))
freehand freehand 15:07 10.12.2010

Re: malo selite, a?

не падај и ти на провокације

A ti bi da mi zabraniš padanje na provokaciju?
Samo sam primetio da si sebi skloniji da oprostiš nespretnost u izražavanju no drugima.
Pa moju pretpostavku da bi nešto "moglo biti", tumačiš kao zabranu.
Kad ti treba za poentu.

Sve u svemu, danebihuzimaoprostor kolegama koje jedva čekaju da preuzmu banku a na temu zađevica i teranja maka na konac, ja vas sve srdačno pozdravljam!
antioksidant antioksidant 15:16 10.12.2010

Re: malo selite, a?

Samo sam primetio da si sebi skloniji da oprostiš nespretnost u izražavanju no drugima.

to jeste slabost slazem se, mada ta recenica koja se pretvorila u glavnu temu posta je apsolutno nebitna za osnovnu tezu (tj 2 teze):
1 - jeremic nije patriota ves sluga ali se nekima svidja gospodar koga sluzi
2 - jeremic nije dipolomata vec politicar (sto na mestu sefa diplomatije ima katastrofalne posledice)
na te 2 teze niko (sem tebe) nije ni pokusao da odgovori. odmah se stvorio ftont koji brani vladimira putina :)
izvinjavam se svima koji recenicu tumace onako kako mi nije bila namera

Pa moju pretpostavku da bi nešto "moglo biti", tumačiš kao zabranu.
Kad ti treba za poentu.

jesam koristiо za poentu da bih naglasio da i tvoj komentar (koji i dalje drzim za jedini koji je ozbiljan i u temi) luta u "obracanje autoru a ne tekstu" (pojednostavljeno).ДОПУНА мада небитно свакако

Sve u svemu, danebihuzimaoprostor kolegama koje jedva čekaju da preuzmu banku a na temu zađevica i teranja maka na konac, ja vas sve srdačno pozdravljam!
hvala na komentarima a razoran sam sto se ovo pretvorilo u
"самит љубитеља шефа српске дипломатије (русофилски кружок)"


sybil sybil 15:22 10.12.2010

Re: malo selite, a?

putin je milosevic sa nuklearnom bombom. ne hvala. neka ga rusija zadrzi. a ko ga voli - pa ne bih ih ja zadrzavao.

sybil sybil 15:29 10.12.2010

Re: malo selite, a?

Ergo, ko je fasciniran masakrima u Iraku i Afganistanu - slobodan je da u njima uživa - gde?

kako vas slobiste bole iracke zrtve, to je neverovatno. a gde ste bili da zaliite za zrtvama srpskim krvavih zlocina u bosni i okruzenju. cela srbija lezi na masovnim grobnicama, a vas samo interesuju iracke i avganistanske zrtve i wikileaks.
alal vera, veliki junaci i borci za mir, slobodu i demokratiju u svetu.
wukadin wukadin 15:37 10.12.2010

Re: malo selite, a?

Sto se tice selidbe, osvrnuo bih se na lakocu kojom samoproklamovani, povrsni, liberali sele u Rusiju, Kinu, Kubu i tako dalje, dok prvi staju u odbranu kada "druga strana" seli u Crnu Goru, Hrvatsku, Madjarsku...


Свака част Алселоне.
Мада си учинио излишним моје речи
freehand freehand 15:40 10.12.2010

Re: malo selite, a?

Pa da nastavimo onda:
1 - jeremic nije patriota ves sluga ali se nekima svidja gospodar koga sluzi

Ovo čak i kao provokacija izgleda kao teška baljezgarija matićevsko-vučićevskog tipa, ili duhovitst mlađahnog Aligrudića.
Dakle, na reč patriotizam u zemlji Srbiji izgovorenu diže mi se dlaka na vratu i refleksno tražim zaklon i oružje.
Tako da neću uopšte ulaziti u sadržaj (jeste-nije, čiji, koga);
2 - jeremic nije dipolomata vec politicar (sto na mestu sefa diplomatije ima katastrofalne posledice)
na te 2 teze niko (sem tebe) nije ni pokusao da odgovori. odmah se stvorio ftont koji brani vladimira putina :

Daj nekog kao primer, ko to jeste? Kušner (znam da je bivši), Vestervele, onaj musavi Englez?
Ono što ti podrazumevaš pod pojmom "diplomata" sedi u UN, eventualno, ili ambasadoriše u velikim stranim državama.
Uz ogradu da je to moj utisak, pošto mi znanje na tom polju nije ništa veće od opšteg, koje se kreće od nikakvog do minimalnog.

I da vidiš kad mi na pretpostavljenog idealnog diplomatu, od svih mogućih, najviše liči baš Sergej Lavrov?!

freehand freehand 15:46 10.12.2010

Re: malo selite, a?

sybil
Ergo, ko je fasciniran masakrima u Iraku i Afganistanu - slobodan je da u njima uživa - gde?

kako vas slobiste bole iracke zrtve, to je neverovatno. a gde ste bili da zaliite za zrtvama srpskim krvavih zlocina u bosni i okruzenju. cela srbija lezi na masovnim grobnicama, a vas samo interesuju iracke i avganistanske zrtve i wikileaks.
alal vera, veliki junaci i borci za mir, slobodu i demokratiju u svetu.

Gde si Sybil, devojčice!
Taman sam pomislio da je ovaj blog nekako preozbiljan i sumoran...
Covek u belom Covek u belom 15:48 10.12.2010

Re: malo selite, a?

sybil
kako vas slobiste bole iracke zrtve, to je neverovatno. a gde ste bili da zaliite za zrtvama srpskim krvavih zlocina u bosni i okruzenju. cela srbija lezi na masovnim grobnicama, a vas samo interesuju iracke i avganistanske zrtve i wikileaks.
alal vera, veliki junaci i borci za mir, slobodu i demokratiju u svetu.

Evo nama i Sare Pejlin, ova je doduse sa maleckim "okicama"
sybil sybil 15:49 10.12.2010

Re: malo selite, a?

Gde si Sybil, devojčice!

pusti ti to. nego odgovor na videlo.
antioksidant antioksidant 15:50 10.12.2010

Re: malo selite, a?

I da vidiš kad mi na pretpostavljenog idealnog diplomatu, od svih mogućih, najviše liči baš Sergej Lavrov?!

hajde prvo ovo - sergej lavrov jeste vrhunski diplomata ali ne moze se diplomatijom baviti na isti nacin iz pozicije srbije i iz pozicije rusije kad barel nafte kosta 80$.
da banalizujem do kraja - idealni srpski diplomata je nepoznat i neprimetan(a narocito u sopstvenoj zemlji) posto je idealna pozicija srpske diplomatije - ne biti u centru desavanja

Dakle, na reč patriotizam u zemlji Srbiji izgovorenu diže mi se dlaka na vratu i refleksno tražim zaklon i oružje.
zato je to i napisano jer jeremiceve grupi devojke (koje ovde organizuju samit) upravo tu "osobinu" i isticu kao najvazniju. koliko to degutantno moze zvucati - seti se samo kada je st protic gostovao kod olje beckovic neposredno pre svog postavljenja za ambasadora u svajcarskoj

i reci mi (ako zelis naravno) - dali ti ovaj "izlazak u susret kini" vezano za prisustvovanje/neprisustvovanje dodeli nagrade vidis kao servilnost ili ne?

........

i hvala za "teška baljezgarija matićevsko-vučićevskog tipa, ili duhovitst mlađahnog Aligrudića" - i ako sam zasluzio - mnogo je
antioksidant antioksidant 15:52 10.12.2010

Re: malo selite, a?

wukadin
Sto se tice selidbe, osvrnuo bih se na lakocu kojom samoproklamovani, povrsni, liberali sele u Rusiju, Kinu, Kubu i tako dalje, dok prvi staju u odbranu kada "druga strana" seli u Crnu Goru, Hrvatsku, Madjarsku...


Свака част Алселоне.
Мада си учинио излишним моје речи

e moj wukadine - ne kazem da nisam zasluzio ali bar gram funkcionalne pismenosti upotrebi pre komentarisanja - da ponovim - nema poziva za preseljenjem (samo zlonamernima nije jasno - i nepismeni su ukapirali)
sybil sybil 16:00 10.12.2010

Re: malo selite, a?

Evo nama i Sare Pejlin, ova je doduse sa maleckim "okicama"

aj' ne lupetaj, zivota ti. ne znam ni ko je to.
freehand freehand 16:56 10.12.2010

Re: malo selite, a?

sybil
Gde si Sybil, devojčice!

pusti ti to. nego odgovor na videlo.

A jelda da ti se malo smeška brk?
sybil sybil 17:08 10.12.2010

Re: malo selite, a?

A jelda da ti se malo smeška brk?

nemo' da te ja prijavim kod supruge da delis komplimente po blogu. pa kad ti zabrani internet- bice svasta.
koksy koksy 19:21 10.12.2010

Re: malo selite, a?

Verujem da bi se iznenadio ako ti kažem da bih, lično, na tom mestu najradije opet video Gorana Svilanovića.


A, pa nisi u toku: Svilanovic je odavno u drugosrbijanskim krugovima na ledu. Po rejtingu je tek mozda nesto vise od Sonje Liht.
A ona je negde u rangu Emira Kusturice.
Pa ti sad vidi.
freehand freehand 19:43 10.12.2010

Re: malo selite, a?

koksy
Verujem da bi se iznenadio ako ti kažem da bih, lično, na tom mestu najradije opet video Gorana Svilanovića.


A, pa nisi u toku: Svilanovic je odavno u drugosrbijanskim krugovima na ledu. Po rejtingu je tek mozda nesto vise od Sonje Liht.
A ona je negde u rangu Emira Kusturice.
Pa ti sad vidi.

Priznajem iz prve. Ako su mene svrstali uz Slobu i Arkana, vala mu je i mesto tu negde. Al' da ne bude da sam ga ja urek'o.
Hansel Hansel 22:06 10.12.2010

Re: malo selite, a?

добродошли на самит љубитеља шефа српске дипломатије (русофилски кружок

Čuo sam da je na Facebook-u postojala (i verovatno još postoji) Grupa nepodnosilaca Vuka Jeremića.
freehand freehand 00:59 11.12.2010

Re: malo selite, a?

i reci mi (ako zelis naravno) - dali ti ovaj "izlazak u susret kini" vezano za prisustvovanje/neprisustvovanje dodeli nagrade vidis kao servilnost ili ne?


Preskočih ovo, ali nenamerno.
Direktan odgovor je - ne. Ne vidim ovo kao servilnost prema Kini. Za razliku od one budalaštine sa filmom. To je bila servilnost u kombinaciji sa moždanom destrukcijom.
U ovom "Nobel slučaju" apsolutno je vidljivo koliko je Kinezima stalo do te priče; naš status je status "prijatelja", a liči mi da to u kineskoj spoljnopolitičkoj terminologiji nije mala stvar i ne poteže se često.
Kad si mali i na pragu gladi, a oči ti ko fildžani, kao što smo mi, onda i taj most i termoelektrane znače jako mnogo. Ne bih se iznenadio da u pozadini ima i krupnih stvari o kojima ništa ne znamo.
A naročito sam siguran da svi naši prijatelji iz EU i sa širih evroatlantskih prostora, ako samo hoće, mogu našu poziciju jako dobro da razumeju.
Jer kad su njihovi interesi u pitanju po potrebi žmure i na oči, i na uši. Menjaju šapke sa Mladićem, grle se i piju viskije sa Kasapinom, šapuću na uvce Gadafiju ili zaboravljaju na ljudska prava u Iranu, Sudanu i gde god je potrebno.

Jedina mi je prava dilema - vredi li kinesko prijateljstvo, zlato, nafta, dijamanti - šokiravanja Jelka Smeagola Kacina?! Ako ništa, ovo će Jeremiću ostati kao trajna mrlja na liku, delu i siviju.
joseywales joseywales 10:42 10.12.2010

Uvek se nađe jedan...

...koji je antiprotivan po defaultu.
antioksidant antioksidant 10:48 10.12.2010

Re: Uvek se nađe jedan...

добродошли на самит љубитеља шефа српске дипломатије (русофилски кружок)
joseywales joseywales 10:51 10.12.2010

Re: Uvek se nađe jedan...

antioksidant
добродошли на самит љубитеља шефа српске дипломатије (русофилски кружок)


samo za rusofile... sve putinove lade



on topic:
ponudio bih ministru ektraordinaru jednog punta, na primer, pa neka sedne i odveze se... negde. hebena derišta... hoću kakim, neću kakim.
antioksidant antioksidant 11:35 10.12.2010

Re: Uvek se nađe jedan...

on topic:
ponudio bih ministru ektraordinaru jednog punta, na primer, pa neka sedne i odveze se... negde. hebena derišta... hoću kakim, neću kakim.
везано за ову вожњу горе - важно је нагласити да је то била "промотивна вожња" како за ладу тако и за нови пут (негде у недођији која руским пространствима не недостаје)
st.jepan st.jepan 14:19 10.12.2010

Re: Uvek se nađe jedan...

негде у недођији која руским пространствима не недостаје


Scep, a vakrug - scep (stepa, a svud okolo - stepa)!

Prica iz udzbenika ruskog:
Mladi agronom iz nekog sibirskog sovhoza na sluzbenom putu u Moskvi, upoznaje moskovljanku, studentkinju. Udvara joj se, hvali Sibir:
"Ti akončiš institut i pridjoš k nami na savhoz. Ti uvidiš kakije u nas širokije prastranstva".

U "Zapisima iz mrtvog doma" FMD hvali Sibir (cit. po sećanju):
"Neki službenici odsluže zakonski rok, pa odmah hitaju nazad u Prestonice (Moskva i Peterburg). Takvi službenici nisu u pravu. Uistinu, u Sibiru se da lepo živeti. Devojke su lepe i neobično moralne. Hajvar (kavijar) je izvanredan!"

Častnjejši Isaković je sanjao o preseljenju svekolikog Srpskog Naciona u Rusiju ("v Rosiju otselitsa" ).

Edit:
Neki otišli. Puknuli ih u P.M. (sibrsku nedodjiju i nepovratiju).
antioksidant antioksidant 14:29 10.12.2010

Re: Uvek se nađe jedan...

:)
hvala

don


bocvena bocvena 10:54 10.12.2010

Evo i prigodna muzika...


antioksidant antioksidant 11:03 10.12.2010

Re: Evo i prigodna muzika...

zanemari slike - muzika je bitna
mikele9 mikele9 15:27 10.12.2010

Re: Evo i prigodna muzika...

Aki Kaurismaki: Lenjingradski kauboji sa horom Crvene Armije (nekad poznatim pod imenom Hor Borisa Aleksandrova)
antioksidant antioksidant 15:30 10.12.2010

Re: Evo i prigodna muzika...

bocvena bocvena 19:41 10.12.2010

Re: Evo i prigodna muzika...

Pa da. Zar nisu nadrealno dobra kombinacija?
NNN NNN 20:45 10.12.2010

Re: Evo i prigodna muzika...

Kad čovek vidi i čuje ovo - gubernija uopšte ne zvuči kao loša opcija
NNN NNN 21:03 10.12.2010

Re: Evo i prigodna muzika...

Evo i mog doprinosa:

(ako u početku ne čujete - to je zato što su vam zvučnici loši i nemaju dovoljan dinamički opseg)
Karagaćo
mikimedic mikimedic 02:41 12.12.2010

Re: Evo i prigodna muzika...

expolicajac expolicajac 11:03 10.12.2010

Kohabitacija sejo

Ta famozna reč "kohabitacija" svašta je navukla u DS. Gospodin Jeremić je samo personifikacija uobličavanja DS po standardima nacionalista. Od elitističke stranke do 2004 godine DS je prešao u populističku. Verovatno da je to normalni put razvoja stranke koja ima ideju. Ali u ovom slučaju to postaje tužna priča sa neizvesnim krajem. Glavni ideolog DS Dragoljub Mićunović sve radi da postane Mihajlo Marković. Samim tim i sudbina koja je zadesila SPS nije neverovatna mogućnost sudbine DS u bliskoj budućnosti.
antioksidant antioksidant 11:05 10.12.2010

Re: Kohabitacija sejo

Samim tim i sudbina koja je zadesila SPS nije neverovatna mogućnost sudbine DS u bliskoj budućnosti.

ко је дачић?
(по позицијама у странци то би требало да буде јелена триван)
expolicajac expolicajac 11:22 10.12.2010

Re: Kohabitacija sejo

(по позицијама у странци то би требало да буде јелена триван)

Visok nivo smisla za humor ukazuje da si veoma inteligentna osoba.
antioksidant antioksidant 11:32 10.12.2010

Re: Kohabitacija sejo

Visok nivo smisla za humor ukazuje da si veoma inteligentna osoba

ако си написао коментар да би добио препоруку - добио си је
expolicajac expolicajac 11:46 10.12.2010

Re: Kohabitacija sejo

ако си написао коментар да би добио препоруку - добио си је

Ne samo da si inteligentna osoba, več mogu zaključiti da si i pametna. Čudo je ovo pandursko iskustvo. Preporuka ako nije od srca već iz interesa, zadrži je. Suviše sam mator da bi pričao ono što ne mislim.
antioksidant antioksidant 11:47 10.12.2010

Re: Kohabitacija sejo

Preporuka ako nije od srca

од срца је наравно
од срца препоручујем сваки коментар који истиче моју интелигенцију
expolicajac expolicajac 11:55 10.12.2010

Re: Kohabitacija sejo

од срца је наравно
од срца препоручујем сваки коментар који истиче моју интелигенцију

A preporuka za Pamet
antioksidant antioksidant 13:16 10.12.2010

Re: Kohabitacija sejo

expolicajac

A preporuka za Pamet

размислићу
то је још недоказано
tyson tyson 15:28 10.12.2010

Re: Kohabitacija sejo

Od elitističke stranke do 2004 godine DS je prešao u populističku

Od elitističke stranke DS je svesnom odlukom tadašnjeg lidera oštro skrenula ka populizmu još 1994. godine, i od tada sa tog puta ne skreće.



expolicajac expolicajac 20:51 10.12.2010

Re: Kohabitacija sejo

Od elitističke stranke DS je svesnom odlukom tadašnjeg lidera oštro skrenula ka populizmu još 1994. godine, i od tada sa tog puta ne skreće.

E ti si našo Tajsone da mi pričaš o DS. Odakle ti to.
freehand freehand 00:32 11.12.2010

Re: Kohabitacija sejo

E ti si našo Tajsone da mi pričaš o DS. Odakle ti to.

Da bre! Ti si prisustvovao prvim dogovorima za osnivanje!
Konferencijskom vezom.
tyson tyson 04:09 11.12.2010

Re: Kohabitacija sejo

Odakle ti to.

Iz prve ruke.

E ti si našo Tajsone da mi pričaš o DS.

Čemu ovakav stav? Šta to o meni znaš, pa si tako siguran da nisam pozvan o ovome da raspravljam? Zašto si tako siguran da ti jedini znaš išta o toj stranci?







4krofnica 4krofnica 11:21 10.12.2010

oumajnGot

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:37 10.12.2010

Re: oumajnGot

Hm nova ... ali nije bas najnovija I tumaci se na razne nacine - neki kazu "Srbija ipak na dodeli Nobelove nagrade" ... a drugi opet da se radi o prisustvu predstavnika nezavisnog od vlade Srbije (to kaze i on sam) ... mada ga je navodno Cvetkovic zamolio i da predstavlja njega

Sve u svemu budalastina da ne moze da bude veca. Sad samo treba jos i Tadic da izadje sa nekim trecim resenjem. Ma u pravu su ovi Ameri: ipak je on "plasljiv i neodlucan politicar"...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:29 10.12.2010

...

AO

надам се да је зрно логике довољно да се види да јеремић у суштини јесте сервилан само има другог господара (више њих истина и сви су на истоку) тако да патриотизам као квалитет може слободно да се отпише


Po ovom tom tvom "mudrom" zrnu logike Kina i Rusija su servilne prema Srbiji zato sto su joj izasle u susret i podrzale je u borbi za pravednije resenje kosovskog pitnaja ...

Svakom iole svesnom i razumnom (sto znaci da nije zaslepljen politikom i/ili licnim interesima), kome je zbilja stalo do ljudskih prava bi se prvo borio za ljudska u svojoj sopstvenoj zemlji i zalagao da se stotine hiljada proteranih ljudi mogu vratiti svojim kucama i tamo se slobodno kretati nego sto bi se brinuo za ugrozavanje ljudskih prava na drugom kraju planete. Tim pre sto su u ovom prvom slucaju ugrozena mnogo vaznija i osnovnija ljudska prava nego sto je to pravo na politicko organizovanje ...

antioksidant antioksidant 11:33 10.12.2010

драги василије,

добродошли на самит љубитеља шефа српске дипломатије (русофилски кружок)
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:40 10.12.2010

Re: драги василије,

antioksidant
добродошли на самит љубитеља шефа српске дипломатије (русофилски кружок)


Hm a ja mislio da je ovo samit ljubitelja boraca za ljudska prava (ali samo onda kad je to isplativo) - anglofilski kruzok ... i da sam nepozvan/nezeljen gost
Covek u belom Covek u belom 15:41 10.12.2010

Re: драги василије,

antioksidant
добродошли на самит љубитеља шефа српске дипломатије (русофилски кружок)

I ti si izleda dobio onaj LDP-ovsko/NVO-vski sindrom - u manjini sam, dakle mora da sam u pravu...
Cudo kako ljudi ovde lako pobenave.
koksy koksy 19:31 10.12.2010

Re: ...


добродошли на самит љубитеља шефа српске дипломатије (русофилски кружок)

надам се да је зрно логике довољно да се види да јеремић у суштини јесте сервилан


Dobro dosli na blog obozavatelja Jelka od Slovenije Kacina.
antioksidant antioksidant 11:39 10.12.2010

za sve vukove zemlje rusije

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:17 10.12.2010

patologija

taj covek vuce Srbiju u propast. Sramota je za sve nas, jer ne blamira vise samog sebe, kako je radio na pocetku, vec sve nas, bas kao sto su to radili i svi njegovi prethodnici, ne racunam tu Gorana Svilanovica.
sybil sybil 15:33 10.12.2010

Re: patologija

Aleksandar Stosic
taj covek vuce Srbiju u propast. Sramota je za sve nas, jer ne blamira vise samog sebe, kako je radio na pocetku, vec sve nas, bas kao sto su to radili i svi njegovi prethodnici, ne racunam tu Gorana Svilanovica.

ne zaboravi samo da njegovu politiku kreira boris tadic.
veronika_kojen veronika_kojen 17:16 10.12.2010

Re: patologija

Mislite na onog svilanovića koji je decu iz dijaspore zvao malim četnicima?
Čak i da je tačno(a nije,jer niti je naša dijaspora samo srpska,niti su svi srbi u dijaspori četnici,niti su se ta deca radjala sa kokardom na glavi),to je u najmanju ruku-neodmereno. Da ne kažem nediplomatski.

Mogu da se složim sa vama samo da je učinio manje štete nego ostali,ali daleko od toga da je bio dobar.
filvas filvas 21:46 10.12.2010

Re: patologija

Sramota je za sve nas, jer ne blamira vise samog sebe, kako je radio na pocetku, vec sve nas,

Važno je da ti ne brukaš Srbiju.
freehand freehand 21:56 10.12.2010

Re: patologija

Važno je da ti ne brukaš Srbiju.

Vara li me slutnja, ili ti imaš predlog za novog ministra?!
freehand freehand 22:03 10.12.2010

Re: patologija

Mislite na onog svilanovića koji je decu iz dijaspore zvao malim četnicima?
Čak i da je tačno(a nije,jer niti je naša dijaspora samo srpska,niti su svi srbi u dijaspori četnici,niti su se ta deca radjala sa kokardom na glavi),to je u najmanju ruku-neodmereno. Da ne kažem nediplomatski.

Mogu da se složim sa vama samo da je učinio manje štete nego ostali,ali daleko od toga da je bio dobar.

Ne sećam se da sam takvu izjavu čuo, ni citiranu ni prilepljenu. A čuo sam razne , što izmišljene, što prepevane.
Znajući Svilanovića, međutim, ne mogu da poverujem da je on tako nešto pomislio, kamoli izgovorio. Pa još javno.
koksy koksy 22:05 10.12.2010

Re: patologija

freehand
Važno je da ti ne brukaš Srbiju.

Vara li me slutnja, ili ti imaš predlog za novog ministra?!


Mogu ja dati predlog?
edit: čovek je dokazan, ima trodnevno iskustvo na predmetnim poslovima.

antioksidant antioksidant 22:28 10.12.2010

Re: patologija

Mogu ja dati predlog?

slobodno
koksy koksy 22:33 10.12.2010

Re: patologija

antioksidant
Mogu ja dati predlog?

slobodno


Pa vec sam dao.
Samo sto ti slabo dedukujes.
Pitaj freehand-a. Garantujem da ce pogoditi iz prve!
veronika_kojen veronika_kojen 23:17 10.12.2010

Re: patologija

Koliko sam shvatila,daleko od toga da je bila ciljana izjava,pre da je bio gaf u obilasku dece iz dijaspore(nisam sigurna u kom je kontekstu bio taj ispad,u nekom potcenjivačkom tonu ili u srbo-četničkoj ekstazi),ali i da je bilo slučajno meni je uvredljivo.Potom je dao jednu izvinjavajuću izjavu kako nisu svi Srbi u dijaspori četnici,kako ima studenata,naučnika,etc...

Slobodno me ispravite ako sam pogrešno razumela novinara,homo sum...
freehand freehand 23:21 10.12.2010

Re: patologija

Slobodno me ispravite ako sam pogrešno razumela novinara,homo sum...

Ne mogu da ispravljam nešto što mi je potpuno nepoznato. Rekoh samo da mi ni po načinu razmišljanja, ni po stilu ni po prirodi ne liči na Svilanovićevo ponašanje. Čak teško da mogu da zamislim njegovu izjavu datu u takvom tonu i na takav način. Jednsotavno čovek ima sasvim drugačiju matricu.
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:44 10.12.2010

Da se kladimo

Da je i ovo "veoma promišljena" i "teška" odluka koja je doneta nakon brižljivog preispitivanja "interesa" Srbije. I da je Vuk ovakvo rešenje smislio posle jedne besane noći, angažujući do maksimuma svoje kapacitete jednog profesionalca diplomate.

p.s. cenim da mu je ogromno iskustvo koje je stekao kao član pokreta "Otpor!" ovde bila od najveće pomoći
antioksidant antioksidant 12:46 10.12.2010

Re: Da se kladimo

пази кад сам сигуран да би се и јеремић лично кладио против овога што си написао

(можда би евентуално тадић прихватио опкладу. мукица)
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 13:20 10.12.2010

ljudska...

...prava
i
teške odluke.


kako ono beše, pošto je srbija lider u...

tagovi:
naravno da je trol
antioksidant antioksidant 13:27 10.12.2010

Re: ljudska...

za ovo u uzicu ne znam da li da placem ili da se smejem i placem
wukadin wukadin 15:21 10.12.2010

Да се једном сложим

Но, само око успешности Јеремића.
Прво, не може само дипломатија да буде успешна, што неко рече то је тек око 10%. Ако си предао на тацни економију, прихватио најгоре пропагандне мантре против националних интереса, обећавао "бољи живот" (а не као Черчил крв, зној & сузе), расформирао војску, унапред одустао од било каквог војног решења (озбиљно, да ли још неко у свет то ради?)...
Е онда не можеш дипломатијом нешто решити.
А Јеремић је то требало да зна, све и да је не знам какав дипломата. Не верујем да је глуп, па у чемер је штос?! Искрено, не знам. Време ће показати.
После ове бламаже, пре свега њега лично, Јеремић је зрео за оставку. Ако жели и даље да се бави политиком, мислим да би га СНС радо прихватио, можда и ДСС. У првом случају не би морао ништа да објашњава. А "моја маленкост" би волела да види пре свега објашњење зашто су нам Турци одједном толики пријатељи (стварно објашњење, био бих отворена ума)... Али и да не буде тога, боже мој... У Србији ништа није "кошер".
Што се мене тиче, од српских политичара једино Додика ценим & поштујем. Од медија БН телевизију.
antioksidant antioksidant 15:25 10.12.2010

Re: Да се једном сложим

мислим да би га СНС радо прихватио, можда и ДСС

ово мислим и ја
(мада сумњам да би снс иког одбио)
од српских политичара једино Додика ценим & поштујем
не бих да ти кварим задовољство али додик није српски политичар (иако је српски држављанин колико знам)
wukadin wukadin 15:34 10.12.2010

Re: Да се једном сложим

не бих да ти кварим задовољство али додик није српски политичар


Него? Тунгуски?
Председник Републике Тунгуске
antioksidant antioksidant 15:36 10.12.2010

Re: Да се једном сложим

wukadin
не бих да ти кварим задовољство али додик није српски политичар


Него? Тунгуски?
Председник Републике Тунгуске

bosanski
wukadin wukadin 15:43 10.12.2010

Re: Да се једном сложим

Ма знао сам да ћеш то рећи.
Види, босанска нација не постоји. 90% Срба у БиХ има јасно мишљење о томе, и велики број Хрвата.
Како не постоји нација, и држава је неодрижива. Знам да ти то не можеш да схватиш, вероватно ти распад Југославије и Чехословачке не говоре ништа, или то колико дуго се формира влада у Белгији (Белгија је бар донекле формирана нација).
Но, у једноме си у праву. Додик је више босански политичар него рецимо Силајџић. А знаш у чему? Он је за крај страног протектората у БиХ, што је неки акт патриотизма.
Иначе, баш ме занима шта би сам Додик рекао на твоју опаску да он није српски него босански. Посебно од кад му долазе амбасадори на инаугурацију, има државне контакте не само са Србијом, него и са Хрватском, Русијом и Израелом...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana