Religija

Dobro došli u zemlju nauke i obrazovanja...

Drago Kovacevic RSS / 20.12.2010. u 21:05

Vizionari
Vizionari
Natpis iz naslova stoji na beogradskom aerodromu Nikola Tesla. Kažu da ga je smislio Božidar Đelić, potpredsednik vlade Srbije i ministar nauke, jedan od važnih opsenara u našoj vladi.

Boža Đelić je hladno napisao ovu  parolu, bez obzira što sektor nauke vodi u zemlji gde ima 1.750.000 ljudi, dakle četvrtinu stanovništva bez završene osnovne škole i jednocifren procenat stanovništva sa završenom visokom stručnom spremom. Skoro čitav naučni podmladak zbriše mu iz zemlje čim za to dobije priliku. 

Za nauku Srbija izdvaja jedva 0,3 od BDP, a u ostatku Evrope se izdvaja između 1 i 3 procenta.

Vlada u kojoj sedi ministar Đelić, upravo je donela odluku da poveće PDV sa 8 na 18 procenata kad je u pitanju nabavka računara i računarske opreme. Time, modernizaciju vraća u prošli vek, ali valjda treba namiriti neke preče potrebe, poput lusuza diplomatskih predstavnika, nabavke skupih službenih automobila ili pak stvaranja uslova da se preko javnih nabavki više para sliva u stranačke kase i privatne džepove.

Šta će narodu računari i računarska oprema kad smo i tako zemlja nauke i obrazovanja. 

I čitam danas spisak ljudi koji su uradili novi predizborni trik Demokratske Stranke, pod nazivom "Strategija Srbija 2020."

Evo toga spiska:

 

Autori

Pored predsednika Srbije Borisa Tadića, u izradi strategije "Srbija 2020" do sada su učestvovali Božidar Đelić, Borislav Stojkov, Goran Radosavljević, Gordana Matković, Ivan Ivić, Mirko Cvetković, Slobodan Vučetić i Tinde Kovač Cerović.

Božidar Đelić, naravno na vrhu. U toj strategiji, koja inače predviđa da će Srbija te 2020. imati 8.000 evra prosečni dohodak po glavi i da će se otvoriti 400.000 novih radnih mesta, ima ovakva rečenica:

 "Naši građani moraju da misle, uče i rade za 21. vek. Da bismo promenili Srbiju, moramo da menjamo sami sebe. Naša dugoročna vizija je jasna, ali da bi dostigli zacrtane ciljeve u 2020. godini moramo započeti sa uspešnim sprovođenjem ove Strategije u 2011. godini i redovno meriti njen napredak".

Predsednik Srbije i novoizabrani predsednik DS-a u subotu je najavio da će za tu strategiju zatražiti opštedruštveni koncenzus. Dobiće ga, ne sumnjam. Kad je Dušan Bajatović mogao da dobije nagradu privrednih novinara za "vizionara 2010.", što predsednik ne bi dobio opštu saglasnost za svoje vizije. Ko će , već 2012. pominjati strategiju. Ko se još seća izbora iz 2008. godine, kad je predsednik obećao 200.000 radnih mesta i ko mu uopšte postavlja pitanje, ne samo što nema ništa od obećanja, nego što je umesto dobijenih, izgubljeno 200.000 radnih mesta.

Ko danas donosi detaljne planove na rok od deset godina, osim našega predsednika.Postoji li neka zemlja u kojoj je to aktuelno? Postoje strateška opredeljenja koja se usklađuju sa okruženjem, ali računati na to kolika će ti biti inflacija 2020. godine, nije ništa drugo do proizvodnja magle. Pa prošle godine su projektovali inflaciju na 7 posto, a guverner skoro reče da će ona iznositi čitavih 14..No, predsednik i Bođa Đelić znaju da će to 2020. iznositi 3 posto...

E, zemljo nauke i obrazovanja, šta se sve servira tvome puku...

 

 



Komentari (129)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 21:35 20.12.2010

Grafit

Prolazim juče Bulevarom Nemanjića u Nišu i vidim jedan grafit.
"Ko seje bedu, taj žanje gnev".
Ova i ovakva Demokratska Stranka liči mi na SPS 1995. Kad će 1996 ne znam ...
8c_competizione 8c_competizione 14:09 22.12.2010

Re: Grafit

trebalo je da imamo 6. oktobar pa bi neke stvari bile drugacije. Na zalost, pola kadra iz te 1995. je na vlasti ili u direktorskim foteljama 2010te!
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:36 20.12.2010

U zemlji

I nauke I obrazovanja poskpljuju kompjuteri, nezaobilazni alat nauke i obrazovanja, transparentno pokazujući da
Autori

Pored predsednika Srbije Borisa Tadića, u izradi strategije "Srbija 2020" do sada su učestvovali Božidar Đelić, Borislav Stojkov, Goran Radosavljević, Gordana Matković, Ivan Ivić, Mirko Cvetković, Slobodan Vučetić i Tinde Kovač Cerović.


ili lažu kao vašarski prevaranti ili nemaju dodir sa realnošću
jaksa scekic jaksa scekic 21:43 20.12.2010

A sto nama pricate

pricajte na vladi, svadjajte se, a ne sad. Ako ste protiv, savijte tabak Cvetkovicu i recite:"Ne slazemo se i izlazimo. jer ugrozava to, to i ne mozemo da funkcionisemo kao ministri."
Naknadna pamet je nekorektan potez prema kolegama sa kojima sedite svakog cetvrtka.

Ministarka za telekomunikacije i informaciono društvo Jasna Matić kaže da povećanje PDV-a na računare pokazuje da za značaj sektora informacionih tehnologija ne postoji dovoljno razumevanja.
Prema njenim rečima, dodatno poskupljenje neće imati dobre posledice za građane kojima je i do sada bio problem da nabave novu računarsku opremu, ali i za privredu.
"Preduzeća koja žele da budu konkurentna i koja žele da izvoze, što je za Srbiju apsolutno neophodno, moraju da imaju odgovarajuću informacionu i komunikacionu opremu da bi bili kredibilni partneri sa saradnicima u inostranstvu", smatra Matićeva.
Povećanje poreza na računare razočaralo je i ministra za nauku Božidara Đelića.
Kao inicijator ukidanja poreza na promet kompjuterima, a potom i inicijator smanjenja PDV-a sa 18 na 8 odsto, Đelić kaže, nije mogao da glasa protiv odluke Vlade, ali se nada da će, čim se za to steknu uslovi, PDV na računare biti smanjen.
“Ne mogu da glasam protiv odluka ove Vlade, inače ne bi trebalo da budem u ovoj Vladi ali uzdržavanjem od glasanja izrazio sam protest zbog povećanja PDV-a na računare“, kaže Đelić.
“To je način da izrazim negodovanje i želju da ovaj iznuđeni potez koji je bio jedino moguće rešenje za Ministarstvo finansija ponovo bude poništen i da PDV bude smanjen“, navodi on.
antioksidant antioksidant 21:48 20.12.2010

Re: A sto nama pricate

Đelić kaže, nije mogao da glasa protiv odluke Vlade

ko je taj vlada?
koliko znam - djelic je clan vlade srbije koja je kolektivno telo. to znaci kolektivno odlucivanje. svaki predlog koji je na stolu je predmet moguceg osporavanja. potrebno je da ga obrazlosis ako zelis da ga se prihvati.
prvo se glasa pa se onda sprovodi izglasana odluka.
totalno je bolesno ako su u fazonu - sta god neko predlozi ja cu podrzati jer kad ja nesto predlozim ocekujem podrsku
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:51 20.12.2010

Re: A sto nama pricate

koliko znam - djelic je clan vlade srbije koja je kolektivno telo. to znaci kolektivno odlucivanje. svaki predlog koji je na stolu je predmet moguceg osporavanja. potrebno je da ga obrazlosis ako zelis da ga se prihvati.

Dakle, ministarka finansija, DS kadar, premijer DS kadar, Đelić DS kadar...
U timu za izrade strategije, predsednik DS-a, Đelić i Cvetković...
Pa ko tu koga zajebava...
Ali, traži se koncenzus....za vizije...
apectator apectator 21:55 20.12.2010

Re: A sto nama pricate

jaksa scekic
Đelić kaže, nije mogao da glasa protiv odluke Vlade, ali se nada da će, čim se za to steknu uslovi, PDV na računare biti smanjen.“Ne mogu da glasam protiv odluka ove Vlade, inače ne bi trebalo da budem u ovoj Vladi ali uzdržavanjem od glasanja izrazio sam protest zbog povećanja PDV-a na računare“, kaže Đelić.“To je način da izrazim negodovanje i želju da ovaj iznuđeni potez koji je bio jedino moguće rešenje za Ministarstvo finansija ponovo bude poništen i da PDV bude smanjen“, navodi on.

Zaista neverovatno! Nesto ovako glupo odavno nisam cuo.
vojislav948 vojislav948 10:27 21.12.2010

Re: А сто нама прицате


Па ко ту кога зајебава

Očito oni nas, a kako se stvari razvijaju, vrlo brzo će mo mi njih. Daj bože da to bude što brže. Ovako propast Srbije je neizbežna. Upropastiše sve čega se dohvate.
sentinel26 sentinel26 11:52 21.12.2010

Re: A sto nama pricate

Drago Kovacevic
Ali, traži se koncenzus....za vizije...

Gosn Drago,
pa oni su medju sobom postigli konsenzus, samo još gradjane da ubijede u to što si naumili i "čiča miča i gotova priča".

Razočarenje je očekivano ali zašto se iznenadjuješ.

Jesu li učesnici Farme popularniji od članova vlade ? Jesu !

Je li rječnik na skorašnjim sjednicama one druge paralelne vlade (četvrta grana vlasti ) bio isti kao na Farmi ? Jeste !

Da li je na "kongresu" bilo rasprave o bilo čemu ? Nije !
Da li se na tom "kongresu" čula neka nova ideja (vizija ) ? Nije !
Da li smo vidjeli stvarne izbore na tom "kongresu" ? Nijesmo !
Bili su nestvarni, verifikacija nečega što je ranije u užem zajedničkom "klubu" stranačkog i tajkunskog politbiroa dogovoreno.

Da li smo na kraju vidjeli šaradu od prebrojavanja glasova ? Da !

A Djelić se hvali procentom (22% ) povećanja njegovog kolača iz budžeta i izgradnjom Kuće nauke.

Valjda će ta ("njegova" ) Kuća biti blizu Kuće fudbala za koju su takodje izdvojene i narodne pare.


Sepulturero Sepulturero 13:55 21.12.2010

Re: A sto nama pricate

jaksa scekic
pricajte na vladi, svadjajte se, a ne sad. Ako ste protiv,

Ministarka za telekomunikacije i informaciono društvo Jasna Matić kaže da povećanje PDV-a na računare pokazuje da za značaj sektora informacionih tehnologija ne postoji dovoljno razumevanja.
Prema njenim rečima, dodatno poskupljenje neće imati dobre posledice za građane kojima je i do sada bio problem da nabave novu računarsku opremu, ali i za privredu.
"Preduzeća koja žele da budu konkurentna i koja žele da izvoze, što je za Srbiju apsolutno neophodno, moraju da imaju odgovarajuću informacionu i komunikacionu opremu da bi bili kredibilni partneri sa saradnicima u inostranstvu", smatra Matićeva.
smanjen.


Ово је бесмислено јер предузећа не плаћају ПДВ тј, обрачунава им се са наплаћеним па им се, ако су више платила него што су наплатила, враћа разлика. А ако извозе онда им се уплаћени ПДВ враћа једанпут месечно јер при извозу се ПДВ не наплаћује.
Верујем, надам се, да министарка ово врло добро зна али прича тек да нешто каже. Жвака за сељака.
dolybell92 dolybell92 21:52 20.12.2010

Latinica

Upravo sam gledala reportažu na HRT1,
u okviru Latinove Latinice o Estoniji...
bolje da nisam... sad mi je teže a ne lakše...
Postoji država u kojoj nema korupcije, to je prvo
saznanje... gde državna uprava broji 140 osoba,
i apsolutno sve vezano za administraciju,
upravu, dokumenta, poreze ... sve funkcioniše
preko interneta... nema šaltera !


Ne mogu da verujem.. maltene nema osobe,
koja nema laptop, svi su kompjuterski pismeni !
Oni, definitivno, žive u 21. veku.

Neverovatna država, bivša država Istočnog bloka
u sastavu SSSR, kojima smo se tako nekada smejali,
maltene rugali.

Ovde treba oduzeti kompjutere onima koji ih imaju,
a ne samo onemogućiti da ih oni koji ih nemaju nabave.


ps. Dobiše li pospanici laptopove gratis, sa sve obukom
za iste ? Koliko vidim ja ih ne vidim... valjda se još obučavaju ...


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:54 20.12.2010

Re: Latinica

Ovde treba oduzeti kompjutere onima koji ih imaju,
a ne samo onemogućiti da ih oni koji ih nemaju nabave.

Ko zna..Možda i to stoji u strategiji...
jaksa scekic jaksa scekic 21:59 20.12.2010

Re: Latinica

dolybell92
Upravo sam gledala reportažu na HRT1,
u okviru Latinove Latinice o Estoniji...
bolje da nisam... sad mi je teže a ne lakše...
Postoji država u kojoj nema korupcije, to je prvo
saznanje... gde državna uprava broji 140 osoba,
i apsolutno sve vezano za administraciju,
upravu, dokumenta, poreze ... sve funkcioniše
preko interneta... nema šaltera !


Ne mogu da verujem.. maltene nema osobe,
koja nema laptop, svi su kompjuterski pismeni !
Oni, definitivno, žive u 21. veku.

Neverovatna država, bivša država Istočnog bloka
u sastavu SSSR, kojima smo se tako nekada smejali,
maltene rugali.

Ovde treba oduzeti kompjutere onima koji ih imaju,
a ne samo onemogućiti da ih oni koji ih nemaju nabave.





To Latini sire dezinformacije i deluju destruktivno, odmah da se potpise peticija da se iskoristi Davinicev satelit (platili smo, nas je, glupo je da stoji udzaba) da se HRT ometa iz svemira i da se koriste iskustva grupe 69 is Rimskog bunara za vreme bombardovanja
dolybell92 dolybell92 21:59 20.12.2010

Re: Latinica

Da, samo još da uvedu porez na one koji
ih imaju a još koriste i internet...,
a imaju uvedenu i trofaznu struju...
pa tek HD- televizore... ima tu stavki za porez
dolybell92 dolybell92 22:03 20.12.2010

Re: Latinica

Ne može satelit... nema ko da ga uputi...
šteta, a imamo priliku i te kakvu.
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:14 20.12.2010

Re: Latinica

dolybell92
Da, samo još da uvedu porez na one koji
ih imaju a još koriste i internet...,
a imaju uvedenu i trofaznu struju...
pa tek HD- televizore... ima tu stavki za porez


Pola sata klečanja na kukuruzu za besplatno poklanjanje vizije nadležnim organima.
Dr M Dr M 22:15 20.12.2010

Re: Latinica

samo još da uvedu porez na one koji
ih imaju a još koriste i internet...,
a imaju uvedenu i trofaznu struju...
pa tek HD- televizore... ima tu stavki za porez


Murphy:

"Ne mozes se zastititi od budala...jer budale su tako inventivne.."
Jukie Jukie 23:01 20.12.2010

Re: Latinica

dolybell92
Da, samo još da uvedu porez na one koji ih imaju a još koriste i internet...,a imaju uvedenu i trofaznu struju...pa tek HD- televizore... ima tu stavki za porez

Pa priča se o obaveznom uvođenju nekih poštanskih sandučića koji moraju da budu po tačno odrađenom šablonu. Bilo je u Blicu kao vest.
dolybell92 dolybell92 23:03 20.12.2010

Re: Latinica

Ma kakva vizija, slično je već davno viđeno...
dolybell92 dolybell92 23:07 20.12.2010

Re: Latinica

Još uvek vam (nam) Uverenje o državljanstvu
važi samo 6 meseci... a šta biva posle ?

Takse, porezi, akcize (porezi takođe)...
Dr M Dr M 22:02 20.12.2010

Strategija

Ova "Strategija Srbija 2020" je, ustvari, "Strategija DS na vlasti 2020".

Kao i sve dosadasnje strategije, i ova im nece uspeti.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:10 20.12.2010

Re: Strategija

Ova "Strategija Srbija 2020" je, ustvari, "Strategija DS na vlasti 2020".

Apsolutno...
Ali, gledam sinoć Jelenu Trivan..Pa ljudi, oni su potpuno van realnosti..Kakva arogoncija, kakvo uvređeno femkanje..kao bože, pa vi ne verujete DS-u..

mrdax mrdax 22:13 20.12.2010

Zemlja obrazovanja i nauke nego sta?


JAPAN


SRBIJA

Domazet Domazet 22:14 20.12.2010

Pa de si ti bata...

...Drago!? Neshto te dugo nije bilo? Ili mi se samo uchinilo??

Nego nisam hteo o tome. Odlichna tema. I zanimljiva diskusija. Zhiva shteta shto ti je kredibilitet totalno narushen pa me strah da uchestvujem. Sve se brinem da nisi selektivno pristupio obradi informacija. A sve zbog toga shto te mangupi zahebavali na nekim od susednih blogova. A truba mi da te pitam shta mislish o troj njihovoj zahebanciji. Da ne ispadne da tre tu sad neshto prozivam. A da ti ne pricham koliko mi truba shto ne mogu da se kod tebe raspitam o immediate plans Lidera za Ugled? Sve se neshto shushka a ti, k'o zainat odsutan...

Nego da ne trolujem. Interesantno mi ovo za Estoniju. Oni kompjuterski 100% pismeni. A i Japan je tu negde. A boga mi i Juzhna Koreja. A medju onim nepismenijim izgleda da Kina grabi najkrupnijim koracima. Ka kompjuterskoj pismenosti, mislim. Pa ne mogu a da se ne zamislim. Znash, meni, izmedju ostaloga, posao da hvatam korelacije izmedju podataka. I ne mogu a da ne primetim da shto je zemlja nacionalistichkija a to joj kompjuterska pismenost, izgleda, veca!? Kuku crni bata Drago, josh ce da ispadne da si ti jedna od poslednjih prepreka izmedju Srba i kompjuterske pismenosti???
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:21 20.12.2010

Re: Pa de si ti bata...

Kuku crni bata Drago, josh ce da ispadne da si ti jedna od poslednjih prepreka izmedju Srba i kompjuterske pismenosti???

Hahaha, jesi majstor... Ne bi te menjao za sto drugih oponenata...
Ali, čim svratiš na ove strane, biće anulirana prepreka, bar za period dok budeš boravio....Valjda se to uklapa u neku od uhvaćenih korelacija...
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:21 20.12.2010

Re: Pa de si ti bata...

Domazet
Interesantno mi ovo za Estoniju. Oni kompjuterski 100% pismeni. A i Japan je tu negde. A boga mi i Juzhna Koreja. A medju onim nepismenijim izgleda da Kina grabi najkrupnijim koracima. Ka kompjuterskoj pismenosti, mislim. Pa ne mogu a da se ne zamislim. Znash, meni, izmedju ostaloga, posao da hvatam korelacije izmedju podataka. I ne mogu a da ne primetim da shto je zemlja nacionalistichkija a to joj kompjuterska pismenost, izgleda, veca!?


Ama odakle veza nacionalizam - IT pismenost?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:28 20.12.2010

Re: Pa de si ti bata...

Ama odakle veza nacionalizam - IT pismenost?

Eh, Uroše, Brajo se samo zajebava na svoj način..
Kad može Tadić sračunati kolika će mu biti inflacija 2020. što Brajo ne bi mogao izvesti ovu konstrukciju...
Brajo se zapravo sprda sa strategijom, lukava je on tica....
Domazet Domazet 23:12 20.12.2010

Uuuu, pa to je prosto...

uros_vozdovac
Ama odakle veza nacionalizam - IT pismenost?
...samo treba uochiti korelaciju u setu podataka:

Estonija: extremely nationalistic - extremely IT pismeni
Japan: extremely to very nationalistic - very to extremely IT pismeni
S Korea: very nationalistic - very IT pismeni

China: very to extremely nationalistic - becoming very IT pismeni
Chak je i Drago uochio...
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:29 20.12.2010

Re: Uuuu, pa to je prosto...

Domazet

S Korea: very nationalistic - very IT pismeni


S Korea valjda Severna Koreja? E oni su vala svašta ali IT pismeni... Elem, nedavno je procurelo iz Pjongjanga preko jednog ruskog studenta da je razvijena Linux distribucija na nivou države i da se prodaje na crnom tržištu. Taj Linux se kažu zove Red Star Linux i po par screenshota u pitanju je KDE 3.5. Ej bre tugo, KDE...
Domazet Domazet 00:26 21.12.2010

Jok mori...

uros_vozdovac
Domazet

S Korea: very nationalistic - very IT pismeni


S Korea valjda Severna Koreja? E oni su vala svašta ali IT pismeni... Elem, nedavno je procurelo iz Pjongjanga preko jednog ruskog studenta da je razvijena Linux distribucija na nivou države i da se prodaje na crnom tržištu. Taj Linux se kažu zove Red Star Linux i po par screenshota u pitanju je KDE 3.5. Ej bre tugo, KDE...

...S=South
Sepulturero Sepulturero 14:01 21.12.2010

Re: Uuuu, pa to je prosto...

uros_vozdovac
Domazet

S Korea: very nationalistic - very IT pismeni


S Korea valjda Severna Koreja? E oni su vala svašta ali IT pismeni... Elem, nedavno je procurelo iz Pjongjanga preko jednog ruskog studenta da je razvijena Linux distribucija na nivou države i da se prodaje na crnom tržištu. Taj Linux se kažu zove Red Star Linux i po par screenshota u pitanju je KDE 3.5. Ej bre tugo, KDE...


Е, ј....а, у Србији вероватно ни не знају шта је КДЕ. Ти мало нешто користиш Убунту и мислиш да си ухватио бога за браду.
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:25 21.12.2010

Re: Uuuu, pa to je prosto...

Sepulturero

Е, ј....а, у Србији вероватно ни не знају шта је КДЕ. Ти мало нешто користиш Убунту и мислиш да си ухватио бога за браду.


Ma ispleo sam mrežu u veri da će uplesti neko od drugara sa KDE-a. nisam se nadao da će se patuljak upecati, ali kad si tu da ti kažem da taj patetični pokušaj da uvrediš sagovornika nema nade na uspeh. Usput Hanna Montana Linux je isto na KDE.
asparagus asparagus 22:17 20.12.2010

Trust mozgova

Pored predsednika Srbije Borisa Tadića, u izradi strategije "Srbija 2020" do sada su učestvovali Božidar Đelić, Borislav Stojkov, Goran Radosavljević, Gordana Matković, Ivan Ivić, Mirko Cvetković, Slobodan Vučetić i Tinde Kovač Cerović.


Kako li su zaboravili da navedu dva najvaznija ucesnika, ona dva muzikanta koja su verovatno i smislila ovaj novi marketinski trik... sad ce mozak da nam kljucaju do izbora sa ovom strategijom s kojom inace svako od nas moze dupe da obrise, pa kakav je ovo strateski dokument, ja bih bolju strategiju napisao za jedno popodne.
Pazite poslednju recenicu iz ovog grandioznog dokumenta:
Уколико будемо спремни да се ухватимо у коштац са изазовима финансијске кризе, али и глобализованог света који се брзо мења, нема никакве сумње да ће Србија победити!
- kao scenario za akcioni film.

Samo me zanimaju 2 stvari:
1. (bitnije) Na sta cemo jos povecati porez da bi finansirali vase mlacenje prazne slame i ispiranje mozga i pravljenje bilborda i snimanje reklama u vezi sa ovom strategijom, koje ce, verujem, trajati sve do izbora? Porez na hodanje? Taksa na broj vesalica u plakaru? Porez na nezaposlenost?

2. (manje bitno) Kako, zasto, pod kojim izgovorom jednu de fakto stranacku strategiju (koja je uostalom i predstavljena na kongresu onog njihovog preduzeca) neko moze da stavi na sajt predsednika Republike?
mrdax mrdax 22:44 20.12.2010

Re: Trust mozgova


Pazite poslednju recenicu iz ovog grandioznog dokumenta:
Уколико будемо спремни да се ухватимо у коштац са изазовима финансијске кризе, али и глобализованог света који се брзо мења, нема никакве сумње да ће Србија победити!
- kao scenario za akcioni film.

Samo me zanimaju 2 stvari:
1. (bitnije) Na sta cemo jos povecati porez da bi finansirali vase mlacenje prazne slame i ispiranje mozga i pravljenje bilborda i snimanje reklama u vezi sa ovom strategijom, koje ce, verujem, trajati sve do izbora? Porez na hodanje? Taksa na broj vesalica u plakaru? Porez na nezaposlenost?

2. (manje bitno) Kako, zasto, pod kojim izgovorom jednu de fakto stranacku strategiju (koja je uostalom i predstavljena na kongresu onog njihovog preduzeca) neko moze da stavi na sajt predsednika Republike?


Ma uzivaj covece . Pusti sad pitanja i logiku. Stavi neki sesir i izadjni na ulicu kao da je stvarno film. Vidis valjda da je Srbija trenutno u fazi komicnog raspada. Oteras mlade, vredne, pametne i radne , ostane ko mora i kome dusa na nos izlazi i onda krene "Simpsons" verzija drzave sa sloganima, reklamama i pesmama na TV . Treba se makar zezati kada se vec ovako sprdaju sa nama.
Verovao ili ne ja se od ovog bilborda na aerodromu smejem vec danima a ovi "izbori" stranke-DS su mi dosli kao "Monty Python " epizoda sa sve onim prekidima i nastavljanjima.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:52 20.12.2010

Re: Trust mozgova

2. (manje bitno) Kako, zasto, pod kojim izgovorom jednu de fakto stranacku strategiju (koja je uostalom i predstavljena na kongresu onog njihovog preduzeca) neko moze da stavi na sajt predsednika Republike?

Predsednik opet krši Ustav..što je posledica njegova sukoba interesa..Vrlo važno pitanje, ono iz sfere principijelnih.
Ali, sad će loader naći opravdanje...
Nema toga što "tadićevci" neće opravdati višim razlogom,, a najviši razlog su predsednik i DS...
Jukie Jukie 23:04 20.12.2010

Re: Trust mozgova

asparagus
Na sta cemo jos povecati porez da bi finansirali vase mlacenje prazne slame i ispiranje mozga i pravljenje bilborda i snimanje reklama u vezi sa ovom strategijom, koje ce, verujem, trajati sve do izbora? Porez na hodanje? Taksa na broj vesalica u plakaru? Porez na nezaposlenost?

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/224365/Novi-postanski-sanducici-u-zgradama--od-1-januara
mrdax mrdax 23:20 20.12.2010

Re: Trust mozgova

Jukie
asparagus
Na sta cemo jos povecati porez da bi finansirali vase mlacenje prazne slame i ispiranje mozga i pravljenje bilborda i snimanje reklama u vezi sa ovom strategijom, koje ce, verujem, trajati sve do izbora? Porez na hodanje? Taksa na broj vesalica u plakaru? Porez na nezaposlenost?

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/224365/Novi-postanski-sanducici-u-zgradama--od-1-januara

Zakonom o poštanskim uslugama tačno je određeno kako poštansko sanduče može da izgleda.


Svi koji imaju ispravan poštanski sandučić nisu obavezni da ga menjaju.


Kazem ja , predstava je pocela
dolybell92 dolybell92 23:31 20.12.2010

Re: Trust mozgova

Pročitah info o sandučićima, pa počeh da se smejem,
kada sam videla standard dimenzija .... od -do...
pa mi i sada imamo sandučiće od-do...
da nije vest Njuz.net sajta ?
aleksandarz92 aleksandarz92 07:44 21.12.2010

Re: Trust mozgova


http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/224365/Novi-postanski-sanducici-u-zgradama--od-1-januara

Au jbt, ovo ko '90-tih - "ajd' da kupiš ciglu"
WIMBLEDON WIMBLEDON 15:49 21.12.2010

Re: Trust mozgova

Мени то, много више, личи на сценарио за фил страве и ужаса...
dragon.leo dragon.leo 22:24 20.12.2010

Šatro "Strategija"

Dal' je ovo vizija, PR, pozorište, fatamorgana, obmana ili se to meni nešto pričinjava?
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:25 20.12.2010

Konačno prepoznali

Ministar za nauku Božidar Đelić izjavio da je povećanje budžeta za nauku za 22 odsto znak da je Vlada Srbije prepoznala značaj nauke za budućnost naše zemlje.
Dakle, još uvek su na nivou prepoznavanja.
Da li je ovaj izraz mehaničko prevođenje na srpski onih koji kao misle na engleskom ali kod nas svi još uvek nešto tek prepoznaju, a šta će biti kad konačno upoznaju i spoznaju.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:31 20.12.2010

Re: Konačno prepoznali

Ministar za nauku Božidar Đelić izjavio da je povećanje budžeta za nauku za 22 odsto znak da je Vlada Srbije prepoznala značaj nauke za budućnost naše zemlje.

De si Milane...
Ti kao višestruki glasač DS-a imaš posebnu obavezu da proučiš strategiju i da nam postuješ ovde njene vrline i mane..
Pa da pravimo koncenzus....
JJ Beba JJ Beba 23:21 20.12.2010

Re: Konačno prepoznali

Ministar za nauku Božidar Đelić izjavio da je povećanje budžeta za nauku za 22 odsto znak da je Vlada Srbije prepoznala značaj nauke za budućnost naše zemlje.

priča iz prve ruke.
letos su na instutute BU pozvani studenti koji su u inostranstvu studirali i stekli akademske titule da dodju, da se zaposle na projektima koji imaju cilj da uposle studente/ povratnike da svoje znanje i veze sa profesorima na svojim inostranim univerzitetima iskoriste u povezivanju BU sa inostranim univerzitetima ne bi li tako pomogli da se BU vrati na mapu međunardne nauke i na listu svetskih univerziteta. neki su pristali, obradivani da se nešto menja u politici zemlje prema stranim studentima ali avaj. javljeno im je da neće početi da rade od janurara, kada je obećano i kada je trebalo da startuju ti projekti, jer "Đelić nije dao pare", tj rekao im je da nema para i ako je on bio taj koji je tu inicijativu podržao i obećao sredstva, at the first place.
I šta sada ti ljudi da rade? Pošto su odgovor morali da daju u avgustu, neki su odbili ponude koje su imali iz onostranstva, neki ponude za poslove.....
od posla po institutima ništa, kažu možda u junu, ne budite skeptični!!
Đelić neda pare. Misnitar za nauku u zemlji nauke i obrazovnja
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:26 20.12.2010

Re: Konačno prepoznali

Đerlić ne da pare.

Neda pare, ali zato laže najžešće i najciničnije...
JJ Beba JJ Beba 23:30 20.12.2010

Re: Konačno prepoznali

Drago Kovacevic
Đerlić ne da pare.

Neda pare, ali zato laže najžešće i najciničnije...

pa naravno da laže - slagao je direktore instituta, ovi studente...
što da ne laže kad može. Njemu egzistencija nije u pitanju
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:35 20.12.2010

Re: Konačno prepoznali

JJ Beba
Drago Kovacevic
Đerlić ne da pare.

Neda pare, ali zato laže najžešće i najciničnije...

pa naravno da laže - slagao je direktore instituta, ovi studente...
što da ne laže kad može. Njemu egzistencija nije u pitanju

Nije naravno...Srbija je za njega eldorado...Na desetine miliona dolara je on ovde zaradio, a startao sa platom manjom od 1000 dolara. I zato se ne libi da "laže za državu"...koja mu je omogućila da se neslućeno obogati...
Njegove laži nisu laži glupaka nego laži pokvarenjaka...
mrdax mrdax 23:49 20.12.2010

Re: Konačno prepoznali

Drago Kovacevic
JJ Beba
Drago Kovacevic
Đerlić ne da pare.

Neda pare, ali zato laže najžešće i najciničnije...

pa naravno da laže - slagao je direktore instituta, ovi studente...
što da ne laže kad može. Njemu egzistencija nije u pitanju

Nije naravno...Srbija je za njega eldorado...Na desetine miliona dolara je on ovde zaradio, a startao sa platom manjom od 1000 dolara. I zato se ne libi da "laže za državu"...koja mu je omogućila da se neslućeno obogati...
Njegove laži nisu laži glupaka nego laži pokvarenjaka...


A ja ga budala "branio" od radikala i raznih , kao covek skolovan na Harvardu i Francuskoj ,kulturan, par diploma ,upravljao vec jednom tranzicijom, doveo ga Djindjic a ono ..Neverovatno . Ne znam da li je ovakav bio od pocetka ili ga je Srbija upropastila ali ja ne mogu da verujem sta taj covek prica.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:50 20.12.2010

Re: Konačno prepoznali

Drago Kovacevic
Ministar za nauku Božidar Đelić izjavio da je povećanje budžeta za nauku za 22 odsto znak da je Vlada Srbije prepoznala značaj nauke za budućnost naše zemlje.

De si Milane...
Ti kao višestruki glasač DS-a imaš posebnu obavezu da proučiš strategiju i da nam postuješ ovde njene vrline i mane..
Pa da pravimo koncenzus....

Kako god okreneš Drago, bez DS neće moći bilo u vlasti bilo u opoziciji. Ja ti davno rekoh da DS ima istorijsku odgovornost i istorijsku šansu, ima i mogućnosti samo mora da prvo malo sredi samu sebe,da se pomeri levo, što znači da prestane da koketira sa desnim i da bude moderna stranska socijaldemokratije. Uostalom i primljena je u internacionalu pa valjda je vreme da joj program liči više na program nemačke SPD nego CDU i CSU.
E takva DS može da bude motor modernizacije Srbije, a pošto još nije takva ona još i nije motor u pravom smislu. Dakle, dolazi vreme novih izazova pa i nove levice, ne dogmatske , ne socijaldemokratije koja će se boriti za državni socijalizam več za demokratski socijalizam.Dolazi i vreme kada će stranke ipak morati da prestanu da budu firme čiji je kompletan angažman i marketing skoncentrisan kako što duže ostati na vlasti , već da onim što su uradili danas obezbeđuju poverenje glasača sutra.
Inače, velike reči u programima, vizijama i politikama se ne razlikuju, sve stranke nude blagostanje, a važnije će biti one koje su u stanju da obećano realizuju.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:52 20.12.2010

Re: Konačno prepoznali

A ja ga budala "branio" od radikala i raznih , kao covek skolovan na Harvardu i Francuskoj ,kulturan, par diploma ,upravljao vec jednom tranzicijom, doveo ga Djindjic a ono ..Neverovatno . Ne znam da li je ovakav bio od pocetka ili ga je Srbija upropastila ali ja ne mogu da verujem sta taj covek prica.

Doveo ga Labus...a bio u Đinđićevoj vladi...
Nije njega "upropastila" Srbija...nego je on Srbiju skupo koštao, rekao bih..
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:09 21.12.2010

Re: Konačno prepoznali

Ti kao višestruki glasač DS-a

Nemoj da nagađaš.
Kao što znaš u pristojnom svetu se ne govori za koga si glasao ni kolika su ti primanja.
Svako glasanje je bilo tajno i ja sam kao osoba sa svim svojim osobinama iskoristio to svoje pravo tajno i nigde se nisam ni hvalio ni žalio za koga sam glasao.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:15 21.12.2010

Re: Konačno prepoznali

Nemoj da nagađaš.

Izvini, samo te malo "peckam"...glede vidljivih simpatija...
asparagus asparagus 00:17 21.12.2010

Re: Konačno prepoznali

samo mora da prvo malo sredi samu sebe,da se pomeri levo, što znači da prestane da koketira sa desnim i da bude moderna stranska socijaldemokratije.


Ja bih ipak rekao da mora da se pomeri od lopovluka, lazi, korupcije, nepotizma... to dal' ce biti malo levo il' malo desno mislim da nije u prvom planu ni njima ni glasacima.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:22 21.12.2010

Re: Konačno prepoznali

Ja ti davno rekoh da DS ima istorijsku odgovornost i istorijsku šansu,

Šansu da...ali odgovornost ne..
Svoje su šanse oni propustili....tako da od njih ne treba ništa očekivati...
Ovde će izgleda morati doći neko još gori i nesposobniji pa da se onda nešto promeni...samo gledaj..
automatic automatic 00:23 21.12.2010

Re: Konačno prepoznali

Milan Karagaća
Ti kao višestruki glasač DS-a Nemoj da nagađaš.Kao što znaš u pristojnom svetu se ne govori za koga si glasao ni kolika su ti primanja.Svako glasanje je bilo tajno i ja sam kao osoba sa svim svojim osobinama iskoristio to svoje pravo tajno i nigde se nisam ni hvalio ni žalio za koga sam glasao.

sad, samo pola bloga zna za koga ste glasali, još samo kad bi nam gosn drago rekao i nešto više u vezi vaših primanja...

meni se ipak čini da žalite što ste svojevremeno glasali za ds.
očigledno je da sada ne glasate za njih a još je očiglednije da ste, sudeći po vašim tekstovima, sada nezadovoljni svojim političkim izborom, pa se samo po sebi nameće pitanje - žalite li što više ne možete da glasate za ds ili što danas morate da podržavate manje kvalitetnu političku opciju?
šta je od ta dva manje zlo?

... i ugledajte se malo i na gosn draga, oni za koje je on nekada glasao sada su raseljeni, prognani, zatvoreni ili nisu među živima, i on sa tim nema nikakav problem, našao je nove idole, modernije, bolje od prethodnih...
jaksa scekic jaksa scekic 00:28 21.12.2010

Re: Konačno prepoznali

Milan Karagaća
Drago Kovacevic
Ministar za nauku Božidar Đelić izjavio da je povećanje budžeta za nauku za 22 odsto znak da je Vlada Srbije prepoznala značaj nauke za budućnost naše zemlje.

De si Milane...
Ti kao višestruki glasač DS-a imaš posebnu obavezu da proučiš strategiju i da nam postuješ ovde njene vrline i mane..
Pa da pravimo koncenzus....

Kako god okreneš Drago, bez DS neće moći bilo u vlasti bilo u opoziciji. Ja ti davno rekoh da DS ima istorijsku odgovornost i istorijsku šansu, ima i mogućnosti samo mora da prvo malo sredi samu sebe,da se pomeri levo, što znači da prestane da koketira sa desnim i da bude moderna stranska socijaldemokratije. Uostalom i primljena je u internacionalu pa valjda je vreme da joj program liči više na program nemačke SPD nego CDU i CSU.
E takva DS može da bude motor modernizacije Srbije, a pošto još nije takva ona još i nije motor u pravom smislu. Dakle, dolazi vreme novih izazova pa i nove levice, ne dogmatske , ne socijaldemokratije koja će se boriti za državni socijalizam več za demokratski socijalizam.Dolazi i vreme kada će stranke ipak morati da prestanu da budu firme čiji je kompletan angažman i marketing skoncentrisan kako što duže ostati na vlasti , već da onim što su uradili danas obezbeđuju poverenje glasača sutra.
Inače, velike reči u programima, vizijama i politikama se ne razlikuju, sve stranke nude blagostanje, a važnije će biti one koje su u stanju da obećano realizuju.



Lenjin je navodno rekao: "Sa neprijateljima ćemo nekako izaći na kraj, ali upropastiće nas mangupi iz sopstvenih redova."
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:44 21.12.2010

Re: Konačno prepoznali

sad, samo pola bloga zna za koga ste glasali, još samo kad bi nam gosn drago rekao i nešto više u vezi vaših primanja...

ne zna a može da nagađa. Uostalom zar je nekome važno za koga sam ja glasao.
Što se primanja tiče, ja sam rekao da nije pristojno da čovek sam priča kolika su mu primanja, a pričanje o primanjima drugih je već ogovaranje. Tako da sam siguran da Drago nije u tom fazonu i da neće otkriti moja primanja, to bi pre mogao Krkobabić.
meni se ipak čini da žalite što ste svojevremeno glasali za ds.

i šta ja sada treba da kažem jer oba odgovora bi značila potvrdu da sam glasao za DS.
očigledno je da sada ne glasate za njih a još je očiglednije da ste, sudeći po vašim tekstovima, sada nezadovoljni svojim političkim izborom,

Sada nisu nikakvi izbori pa kako da glasam za bilo koga.
ako moji tekstovi sadrže i kritiku DS, a sadržavali su i pre izbora 2008. godine to ne znači da su one koje nisam kritikovao bolje, gluho bilo.
To takođe ne značida sam nezadovoljan svojim političkim izborom već da DS ako je moj izbor treba da radi bolje i efikasnije.
Tačno je i to da DS nije ništa gora od drugih stranaka ali je ipak po mnogo elemenata bolja.Ako ona sama želi da dobije novo poverenje birača moraće da to bolje biude mnogo bolje a to gore da ga nema.
žalite li što više ne možete da glasate za ds

nisam dužan se izjasnim jer pitanje prejudicira i pokušava da me provali za koga sam glasao.
što danas morate da podržavate manje kvalitetnu političku opciju

a zašto bih morao. Ako kažete da ima manje kvalitetna onda priznajete da je DS više kvalitetna, pa ne verujem ni da Vi glasate za manje kvalitetne već za , po vašem mišljenju, više kvalitetne.
dolybell92 dolybell92 05:25 21.12.2010

Re: Konačno prepoznali

A ja ga budala "branio" od radikala i raznih , kao covek skolovan na Harvardu i Francuskoj ,kulturan, par diploma ,upravljao vec jednom tranzicijom, doveo ga Djindjic a ono ..Neverovatno . Ne znam da li je ovakav bio od pocetka ili ga je Srbija upropastila ali ja ne mogu da verujem sta taj covek prica.


Ma nešto mislim, kad nije mogao da ih promeni,
morao je da im se pridruži... samo prati šta se dešava,
a posle će da bude insider
Sepulturero Sepulturero 14:07 21.12.2010

Re: Konačno prepoznali

automatic
Milan Karagaća
Ti kao višestruki glasač DS-a Nemoj da

... i ugledajte se malo i na gosn draga, oni za koje je on nekada glasao sada su raseljeni, prognani, zatvoreni ili nisu među živima, i on sa tim nema nikakav problem, našao je nove idole, modernije, bolje od prethodnih...


Мени се чини да су ти расељени, прогнани, затворени, више не међу живима, гласали за госн Драга а не он за њих. Други део реченице стоји.
Krugolina Borup Krugolina Borup 22:45 20.12.2010

'eble ih strategije!

Za koga li ih samo donose? Za sebe same?

Ima tako i Strategija o poboljšanju položaja žena, doneli je 13. februara 2009. godine, bogapitaj kome su je doneli, jebro u njoj piše da otac treba da može da prisustvuje porođaju, a mi i dve godine kasnije imamo situaciju da se očevima naplaćuje prisustvo ko ulaznica za bioskop.

Žali Bože olovke i papira što ih troše na te Strategije...
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:48 21.12.2010

Re: 'eble ih strategije!

e nemo da psuvate.
Ako je najveći problem prisustvo očeva porođajima onda aferim , može lako da se reši.
Lično ne vidim potrebu da očevi budu prisutni em ometaju ženu, em se samo stresiraju.
To je valjda neko pomodarstvo kao i mnoge druge stvari. A baš me briga ko hoće neka prisustvuje, ma ako hoće neka se i sam porodi umesto svoje dame.
Isto je vala i pomodarstvo da muškarci uzimaju porodiljsko bolovanje, pa onda neka umesto žene uzme i trudničko još samo da se neki potrude da takvi i zatrudne.
maksa83 maksa83 00:58 21.12.2010

Re: 'eble ih strategije!

Lično ne vidim potrebu da očevi budu prisutni em ometaju ženu, em se samo stresiraju.


A sad svi u zaklon.
antioksidant antioksidant 08:48 21.12.2010

Re: 'eble ih strategije!

Lično ne vidim potrebu da očevi budu prisutni em ometaju ženu, em se samo stresiraju.

слажем се. сматрам да је сасвим довољно што неки очеви присуствују тренутку стварања подмлатка. сасвим је непотребно да присуствују и доласку на свет.
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:17 21.12.2010

Re: 'eble ih strategije!

Milan Karagaća
e nemo da psuvate.
Ako je najveći problem prisustvo očeva porođajima onda aferim , može lako da se reši.



Prijatelju problem i jeste što ne može da se reši, a činjenica da je za banalan problem rešenje nemoguće govori o DS-u i satrapima više nego tomovi i tomovi strategija.
viola92 viola92 10:36 21.12.2010

Re: 'eble ih strategije!

Prijatelju problem i jeste što ne može da se reši, a činjenica da je za banalan problem rešenje nemoguće govori o DS-u i satrapima više nego tomovi i tomovi strategija.


Bas tako, ljudi hoce izbor, pa oni sto misle da je pomodarstvo i sto zene rade i glasaju mogu i dalje to da misle a da izbor za druge postoji.
aleksandarz92 aleksandarz92 10:53 21.12.2010

Re: 'eble ih strategije!

Isto je vala i pomodarstvo da muškarci uzimaju porodiljsko bolovanje,

Da znaš da si u pravu. Sad ću da zovem ženu da joj kažem da da otkaz.
To što ona ima duplo veću platu i što ja mogu i da čuvam decu i da radim nema veze. Žensko je i ima da sedi kući!
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:29 21.12.2010

Re: 'eble ih strategije!

e nemo da psuvate.


A što? Jel' i to isključivo "muški pos'o"?

mrdax mrdax 12:47 21.12.2010

Re: 'eble ih strategije!

aleksandarz92
Isto je vala i pomodarstvo da muškarci uzimaju porodiljsko bolovanje,

Da znaš da si u pravu. Sad ću da zovem ženu da joj kažem da da otkaz.
To što ona ima duplo veću platu i što ja mogu i da čuvam decu i da radim nema veze. Žensko je i ima da sedi kući!

Ja evo nema dva meseca da sam se ozenio a zena malo po malo pa procita po koju knjigu o politici, medjunarodnim odnosima,ekonomiji i ratu. I onda mi postavlja pitanja i izvodi zakljucke. Kazem ja njoj "Zeno , mnogo mi ti tu citas, nego lepo varjacu u ruke i za sporet . Manje zbori , da ti rucak ne zagori"
To je sve Zapad doneo, ranije se znao red u kuci , ko kosi a ko vodu nosi


Dr M Dr M 13:13 21.12.2010

Re: 'eble ih strategije!

Kazem ja njoj "Zeno , mnogo mi ti tu citas, nego lepo varjacu u ruke i za sporet . Manje zbori , da ti rucak ne zagori"


Samo joj pricaj tako pa ces i ti da zagoris..
automatic automatic 13:18 21.12.2010

Re: 'eble ih strategije!

Dr M
Kazem ja njoj "Zeno , mnogo mi ti tu citas, nego lepo varjacu u ruke i za sporet . Manje zbori , da ti rucak ne zagori"


Samo joj pricaj tako pa ces i ti da zagoris..

mrdax mrdax 13:27 21.12.2010

Re: 'eble ih strategije!

automatic
Dr M
Kazem ja njoj "Zeno , mnogo mi ti tu citas, nego lepo varjacu u ruke i za sporet . Manje zbori , da ti rucak ne zagori"


Samo joj pricaj tako pa ces i ti da zagoris..


Au, toga se nisam setio. Odoh do knjizare.
aleksandarz92 aleksandarz92 13:37 21.12.2010

Re: 'eble ih strategije!

zena malo po malo pa procita po koju knjigu o politici, medjunarodnim odnosima,ekonomiji i ratu

Cccc. Nekad se lepo znalo. Žena ima da čita Mirjam i da čeka da izađe "Glorija".
I onda mi postavlja pitanja i izvodi zakljucke.

Ajd' što pita, i nije strašno, ali gde bre sama da izvodi zaključke!
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:53 21.12.2010

Re: 'eble ih strategije!

aleksandarz92
Isto je vala i pomodarstvo da muškarci uzimaju porodiljsko bolovanje,

Da znaš da si u pravu. Sad ću da zovem ženu da joj kažem da da otkaz.
To što ona ima duplo veću platu i što ja mogu i da čuvam decu i da radim nema veze. Žensko je i ima da sedi kući!

Ma nije problem,jedino ako se ne yna ko se porodio.
Bio kod mene jednom jedan tip koji je ybog neke prehlade ili [ta ve' dobio bolovanje i ladno čovek kaže kako bi on da to bolovanje koristi na leto i da spoji sa godišnjim odmorom.
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:55 21.12.2010

Re: 'eble ih strategije!

Krugolina Borup
e nemo da psuvate.


A što? Jel' i to isključivo "muški pos'o"?


to baš ne znaš za šalu.
Da ni to više nije muški poso može da se vidi na svakom koraku gde dame psuju više no kočijaši, a u rečnik su uvele izraze koji baš damama ne priliči.
expolicajac expolicajac 23:24 20.12.2010

Ja bih hteo pesmom da ti kažem

veronika_kojen veronika_kojen 23:27 20.12.2010

Bolje vas našla

Sada jeste očajno, ali ne mora biti. Dovoljno je učiniti par promena da bi zaista postali zemlja visoko-obrazovanih (drugačije do štancovanja diploma na privatnim fakultetima ). Nakon što sam upisala fakultet za koji pomislih naivno da je oaza akademizma, istog dana sam ostala devastirana činjenicom da je (naknadno) povećan broj studenata na mom smeru za čitavu trećinu.Oni iznad su odlučili da nabiju pare preko maminih kćeri koje su u toj muljavini ugmizale na fakultet tako što će jednostavno povećati broj studenata za 30 posto na jednom smeru. I zato svake godine imamo stotinu psihologa. Samo u Beogradu. Neko tu nije normalan...

Elem, alavih na pare uvek bilo i uvek biće,i zato svake godine školujemo više od par hiljada psihologa, filozofa, arheologa, antropologa, istoričara i etnologa u celoj Srbiji. Da ne dužim, zašto se ne bi skresao broj studenata na većini smerova koji ionako nisu perspektivni, a novac uložio u one studente koji imaju i po 60 poena(a njihovim alma mater fakultetima ne pada na pamet da im plate školarinu). Manje ljudi će se školovati(a zašto i ne bi?nije fakultet javna kuća pa da svako ko hoće može?zar ne treba to da bude selekcija?),ali kvalitet školovanja će biti daleko veći (ne samo zbog manjeg broja godoovskih studenata,već i, jednostavno, zbog kvaliteta nastave koji je veći u manjim grupama).

Potrebna je jedna sistematična studija o tome na svakih deset godina, ovako nije čudo da srljamo u propast...Ali sve se to može izuzetno lako promeniti. Dovoljna je samo jedna vlast koja će izabrati bolju budućnost pre kupovanja socijalnog mira.

A i ko će zameriti dekanima odluku kojim se ograničava broj studenata? Mislite da će neki srednjoškolci protestovati zbog smanjenja broja mesta na filozofiji i arheologiji?Ja bih prva takve krenula da mlatim sa ovim mojim pilećim ručicama(mislim,kad su štreberi)

Dr M Dr M 23:45 20.12.2010

Re: Bolje vas našla

zato svake godine imamo stotinu psihologa. Samo u Beogradu.


U ovoj zemlji frustriranih, ni milion psihologa ne moze da nam ublazi frustraciju.

A dovoljan je samo jedan da frustraciju prevede u depresiju.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:54 20.12.2010

Re: Bolje vas našla

A dovoljan je samo jedan da frustraciju prevede u depresiju.

Iako taj jedan stalno priča da su najveći problem oni koji "šire defetizam"..
veronika_kojen veronika_kojen 23:57 20.12.2010

Re: Bolje vas našla

A dovoljan je samo jedan da frustraciju prevede u depresiju.


I još jedna budala da na to nasedne.

Ako narod hoće, onda hoće. Zato će da ih leče devojčurci s artritisom u laktu od nošenja lažnih guči torbica,svetlim prosekom od 6.2 i tatom u partiji. Vox populi...

Dr M Dr M 00:05 21.12.2010

Re: Bolje vas našla

I još jedna budala da na to nasedne.


Onaj jedan, na koga sam mislio, ubedio je mnoge.

Pitanje je, da li je on bas toliko vešt, ili su oni mnogo...
veronika_kojen veronika_kojen 00:16 21.12.2010

Re: Bolje vas našla

Onaj jedan, na koga sam mislio,


A ja sam suptilno pokušala da vam vratim pažnju na temu mog posta.

Neuspešno, očigledno

Nema veze.

Čak i da neko pokuša da preduzme nešto po ovom pitanju, teško da će stići od prepucavanja po političkoj osnovi. Stoga, ja prva nudim glas onom ko mi obeća da će smanjiti broj studenata u zamenu za bolje školovanje. Možda me tako neko i čuje...

EDIT:Očigledno ni blogoautoru nije do boljeg obrazovanja i nauke koliko do palanačke pljuvačine s obzirom da ignoriše moj post koji je predlog. Čekam da me opovrgne svojim predlogom da bih obrisala ovaj edit.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:33 21.12.2010

Re: Bolje vas našla

Moras da se dogovoris sa Dragom

On kaze da je je u Srbiji problem sto je samo:


jednocifren procenat stanovništva sa završenom visokom stručnom spremom.

A ti da je problem jer je

povećan broj studenata na mom smeru za čitavu trećinu


Predlazes resenje:


Manje ljudi će se školovati(a zašto i ne bi?


Psiholozi :)

ps. psiholozi, tj studentkinje psihologije su meni posebno drage iz sasvim sasvim licnih razloga, imam u kuci jednu takvu :)



Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:36 21.12.2010

Re: Bolje vas našla

Moras da se dogovoris sa Dragom

On kaze da je je u Srbiji problem sto je samo:


jednocifren procenat stanovništva sa završenom visokom stručnom spremom.

Da..to zaista jeste problem i to svakako treba menjati, kao što treba menjati i školski sistem..
Dok Srbija ne bude imala dvadesetak procenata visokobrazovanih, zaostajećemo...
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:42 21.12.2010

Re: Bolje vas našla

Da..to zaista jeste problem i to svakako treba menjati, kao što treba menjati i školski sistem..
Dok Srbija ne bude imala dvadesetak procenata visokobrazovanih, zaostajećemo...


Da ali je problem sto pre toga ili bar uporedo s tim mora rasti potreba za visoko obrazovanim.
Ali rasti realna potreba a ne donositi politicke odluke kao sto to Djelic radi.
Ne trebaju drustvu masinski inzenjeri bez masinske industrije ili psiholozi koje drustvo ne moze da uposli i plati.
Sada imamo situaciju da imamo malo visokoobrazovanih a ni to malo ovom drustvu realno ne treba. I zato ste i ti i veronika u pravu.
I onaj ko kaze da je malo i onaj ko kaze da je mnogo visokoobrazovanih je u pravu u drustvu kakvo je srpsko, pomalo sizofrenom.
Dr M Dr M 00:42 21.12.2010

Re: Bolje vas našla

da vam vratim pažnju


Bez obzira na godine, da postujemo blogopravila, plz; znaci, na Ti.

teško da će stići od prepucavanja po političkoj osnovi.


To je, kao i sve drugo, politicko pitanje.

Ja se zalazem za kvalitetno skolovanje za sve zainteresovane.

A za one koji to nisu, na silu..

EDIT na EDIT: Ne brisi svoj EDIT, to je dokument!
veronika_kojen veronika_kojen 00:46 21.12.2010

Re: Bolje vas našla

Ne možete fabrikovati kvalitetne studente po traci. Možete fabrikovati idiote koji znaju samo za dva padeža i mekoću fotelje u upravnom odboru,ali ne i dobrog radnika. Volela bih da mogu da vam čestitam ovo...

imam u kuci jednu takvu


...ali nakon ovoga...

Oni iznad su odlučili da nabiju pare preko maminih kćeri koje su u toj muljavini ugmizale na fakultet tako što će jednostavno povećati broj studenata za 30 posto na jednom smeru.


...nije ni meni to neka čast, iskrena da budem. Nije čast biti u grupi sa ljudima koji misle da je DNK opasna kiselina,a glas dublji od basa kontrabas.

Ipak,čestitam vašoj kćeri/devojci/supruzi,da ne budem pesimistična kao autor
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:50 21.12.2010

Re: Bolje vas našla

I zato ste i ti i veronika u pravu.

Evo, moram reći da si i ti u pravu...
Kakav profil radne snage recimo obrazovati za grad Beograd, kad on, kažu podaci ima tek 14.000 industrijskih radnika..
Ali, strategija se time ne bavi, nego računa kolika će inflacija biti 2020. godine..
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:57 21.12.2010

Re: Bolje vas našla

.nije ni meni to neka čast, iskrena da budem. Nije čast biti u grupi sa ljudima koji misle da je DNK opasna kiselina,a glas dublji od basa kontrabas.


Studirati nesto moze da bude i cast, ali cast kao razlog mora da bude bar za jedno mesto iza osnovnih razloga, obrazovanja tj iza sticanja znanja.

Malo razbijenih iluzija ("Nakon što sam upisala fakultet za koji pomislih naivno da je oaza akademizma" ) nije tragedija, posebno jer su to ipak bile iluzije.


Ipak,čestitam vašoj kćeri/devojci/supruzi,da ne budem pesimistična kao autor


Kcerka, kad sam vec krenuo sa ispovedanjem.
Hvala ti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:03 21.12.2010

Re: Bolje vas našla

Kakav profil radne snage recimo obrazovati za grad Beograd, kad on, kažu podaci ima tek 14.000 industrijskih radnika..
Ali, strategija se time ne bavi, nego računa kolika će inflacija biti 2020. godi


Da, zaista da li li se neko uopste bavi time?
Ne znam da li bas Beograd treba da bude industrijski grad, kazu da procesi u Evropi vode u pravcu deindustrijalizacije velikih gradova (ne verujem da su ti vec neki drugi procesi doveli do deindustrijalizacije Beograda) ali da li se recimo broj studenata bar onih na budzetu planira na osnovu nekih realnih cinilaca ili odoka?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:08 21.12.2010

Re: Bolje vas našla

hoochie coochie man
Kakav profil radne snage recimo obrazovati za grad Beograd, kad on, kažu podaci ima tek 14.000 industrijskih radnika..
Ali, strategija se time ne bavi, nego računa kolika će inflacija biti 2020. godi


Da, zaista da li li se neko uopste bavi time?
Ne znam da li bas Beograd treba da bude industrijski grad, kazu da procesi u Evropi vode u pravcu deindustrijalizacije velikih gradova (ne verujem da su ti vec neki drugi procesi doveli do deindustrijalizacije Beograda) ali da li se recimo broj studenata bar onih na budzetu planira na osnovu nekih realnih cinilaca ili odoka?

Ma ne..čak ni od oka, nego po inerciji i potrebama nekih fakulteta da dižu kvote i tako uzimaju novac.
Srbija je poljoprivredna zemlja i sigurno bi morala školovati poljoprivredne inženjere. A ja mislim da je odnos u školovanju pravnika i agronoma jedno 10 spram jedan..o ekonomistima da ne pričam..o politikolozima isto tako...
veronika_kojen veronika_kojen 01:09 21.12.2010

Re: Bolje vas našla

Malo razbijenih iluzija


Verujte mi, to najmanje boli. Stoga se vratimo gospodinu Dragu...

zašto se ne bi skresao broj studenata na većini smerova koji ionako nisu perspektivni, a novac uložio u one studente koji imaju i po 60 poena


...ovo je predlog. A ovo...

Kakav profil radne snage recimo obrazovati za grad Beograd, kad on, kažu podaci ima tek 14.000 industrijskih radnika..


...je kukumavčenje. A ne volim ljude koji kukaju. Ako imate predlog, budite darežljivi i podelite ga sa nama. Ako ga nemate, ćutite i plivajte.

Ovo...

Srbija je poljoprivredna zemlja i sigurno bi morala školovati poljoprivredne inženjere. A ja mislim da je odnos u školovanju pravnika i agronoma jedno 10 spram jedan..o ekonomistima da ne pričam..o politikolozima isto tako...


Konstatacija, želje i pozdravi, konstatacija...

Shvatate da biste vi odredjivali ovaj odnos pravnika i agronoma, morali biste učiniti ono što sam navela u svom prvom postu?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:15 21.12.2010

Re: Bolje vas našla

je kukumavčenje. A ne volim ljude koji kukaju. Ako imate predlog, budite darežljivi i podelite ga sa nama. Ako ga nemate, ćutite i plivajte.

Ja mislim da bi ti mogla biti malo pristojnija...
Ja sam u razgovoru sa čovekom naveo podatak...a ti mi preporučuješ ćutanje i plivanje...
Bio bi red da imaš bar malo obzira, pogotovo što nisam raspravljao sa tobom, a ni na moj blog te nisam naterao da dođeš...

hoochie coochie man hoochie coochie man 01:20 21.12.2010

Re: Bolje vas našla

Verujte mi

J!
VerujJ mi. :)
Verujem ti.


A sad vidi sta ces sa Dragom :)

Srbija je poljoprivredna zemlja i sigurno bi morala školovati poljoprivredne inženjere


MLogo kompleksno pitanje.
Prvo da neko ozbiljno porazmisli sta sa poljoprivredom.
Jos niko od ministara(osim Ivane Dulic Markovic) blage ideje o tome sta sa poljoprivredom raditi nije imao.
Demagogija u toj oblasti ide dotle da (sadasnjem) ministru raste rejting kad istovara dzakove sa nekog kamiona dok ga snimaju kamere (kao da nema ko da istovari kamion jbt) i to u trenutku dok jedna po jedna oblast u poljoprivredi propada.
To je oblast u kojoj se ama bas ni malo nije maklo od vremena Milosevica a i pre njega.
Ne soli mi ranu Drago :)
veronika_kojen veronika_kojen 01:22 21.12.2010

Re: Bolje vas našla

Predlog?

Zašto ne mislite unapred kao recimo ovde...

Ovde će izgleda morati doći neko još gori i nesposobniji pa da se onda nešto promeni...samo gledaj..


Zamislite da ste na vlasti. Da li biste sa činjenicama izlazili u javnost ili sa predlozima?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:27 21.12.2010

Re: Bolje vas našla

Zamislite da ste na vlasti. Da li biste sa činjenicama izlazili u javnost ili sa predlozima?

Mislim da je tebi malo toga jasno, i kanda tražiš neku svađu...
Zato ćeš malo na "plivanje" što se moga bloga tiče..eto, recimo na dan i to samo na ovoj temi...Pa kad se "naplivaš" svrati...
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:33 21.12.2010

Re: Bolje vas našla

E jbg Drago.
Znam da je to tvoje pravo ali malo si prenaglio ovde.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:40 21.12.2010

Re: Bolje vas našla

Ne soli mi ranu Drago :)

Nije mi namera..
Od Miloševićeva vremena se dogodilo samo to da su "genijalci" poput Mileta Jerkovića naotimali po 30 - 40 hiljada hektara zemlje i da rade stvari kakve je teško zamisliti..I samo zbog toga bi bilo dovoljno razloga da cela vlada odstupi..
A slažem se da je Ivana Dulić pokušala nešto da uradi..
mrdax mrdax 01:41 21.12.2010

Re: Bolje vas našla

Drago Kovacevic
Zamislite da ste na vlasti. Da li biste sa činjenicama izlazili u javnost ili sa predlozima?

Mislim da je tebi malo toga jasno, i kanda tražiš neku svađu...
Zato ćeš malo na "plivanje" što se moga bloga tiče..eto, recimo na dan i to samo na ovoj temi...Pa kad se "naplivaš" svrati...

Prećera ga Drago. Devojka se tek registrovala pre dve nedelje i student je i mlađa pa je ok i da je malo buntovna.
Ali ajde....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:42 21.12.2010

Re: Bolje vas našla

hoochie coochie man
E jbg Drago.
Znam da je to tvoje pravo ali malo si prenaglio ovde.

Nisam...kazna je blaga i potpuno zaslužena...prosto, mala vaspitna packa..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:48 21.12.2010

Re: Bolje vas našla

Devojka se tek registrovala pre dve nedelje i student je i mlađa pa je ok i da je malo buntovna.

Jbg, bio sam i ja mlad, buntovan i student, ali opet nisam ućutkivao ljude iz čista mira i slao ih na plivanje...
Reci pravo...Kad kazna prođe, ulaziće malo pažljivije....a ne otvarati vrata nogom..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana