Ljubav| Roditeljstvo| Život

I ja sam Nastić

Jelica Greganović RSS / 21.12.2010. u 14:11

b198735639.jpgAgencija za zaštitu dece je u kolevci demokratije oduzela decu Verici i Vuku Nastiću. Zato što je neko u kompjuterskom servisu brljao po njihovim privatnim porodičnim fotografijama. I na njima našao snimke gole dece koja se kupaju u kadi. To su prijavili policiji, otac Nastić je otpušten s posla i zajedno sa majkom dece koja se nisu kupala obučena u kadi, uhapšen. Deca su im oduzeta i data starateljskoj porodici. Jer su pomenute fotografije protumačene kao pornografija, seksualno zlostavljanje dece i nepropisna briga o deci. Vuk i Verica Nastić već pola godine pokušavaju da se izbore da im se deca vrate.

Ako je posedovanje fotografija gole dece, u privatnom albumu, u državi koja širi ljudska prava milom ili još češće silom, zločin, onda sam i ja, ali bojim se i većina stanovništva u našim krajevima zrela za doživotni 'aps ili i prinudni rad i u narednom životu. Uz ne samo oduzimanje dece, nego i neku preventivnu zabranu razmnožavanja uopšte.

Da ne pominjem masovne slučajeve naših roditelja i rođaka kojima je glavni sport bio brukanje potomaka. Jer u našim nerazvijenim krajevima nema lepše pojave od gole bebe, sve na falte koje dokazuju kako se o njoj dobro brine, kako joj je guza negovana i od tri dlake na glavi na prst napravljena lokna, a sav taj ponos se ovekovečava bebećim aktom, najbolje na jagnjećoj koži. Da bi kroz koju deceniju pomenuti bliži i dalji rođaci, prilikom posete vaših prijatelja, koliko odmah izvukli iz komodskog bunara album u kom vi goli kao od majke rođeni, nastupate kao glavna debeljušna zvezda.

Pored toga, naši od demokratije zaboravljeni krajevi, imaju i nagon da svoju decu i u javnosti puštaju da gola skaču okolo. Pogledajte samo plaže na kojima se kotrljaju gologuzani od trenutka kad mogu da ispuzaju iz roditeljskog naručja. A sve zaradi naše zaostalosti koja nam govori da su deca najslobodnija i najsrećnija kad su golišava, kada ih ne napadaju majice i gaće. Mala ljudska bića gola onako kao što nas je gole i Mama Priroda napravila. Zato što verujemo da je zdravo da su deca gola na suncu i u vodi. Naravno da se pomenuti prirodni, goli-loli period ovekovečavao od trenutka kad su foto aparati postali opšte dostupni, zbog čega smo svi mi u posedu spornih fotografija, kako svojih, tako i naše dece.

Uzmimo na primer našu kolekciju privatnih fotografija, na kojima dugi niz godina nastupa troje mladunaca u golom, prirodnom stanju. Čak i sa živim pačićima u kadi. Zbog čega slutim da bi me komšije Ameri u lance okovali.

toddlers.jpgAli u našim krajevima teško ćete naći bebe ili malu decu obučenu u kožu, perje, crne seksi čarape, šljokice i ostale momente koji raspaljuju seksualnu maštu. To se kod nas ne smatra baš normalnom pojavom ili poželjnom brigom o detetu. Pravljenje kabaretskih nastupačica i lolita od ženske dečice kod nas nerazvijenih nije legalan lek za lečenje roditeljskih kompleksa i hranjenje mašte onog spornog segmenta ne-ljudi. Koji kad god požele mogu da odu u pedofilski raj svetske sile i siti se nagledaju onoga što bi se kod nas nazvalo boleštinom. A to je u državi koja je oduzela decu Vuku i Verici Nastić sasvim normalna pojava na kojoj je zakonito i zarađivati i na internet je kačiti. Tu negde se mi razilazimo. Što se mene tiče to je sve go manijak.

Golji od malog golog ljudskog stvora u svoj njegovoj lepoti koju mu je Majka Priroda podarila, sa namerom da nas očara do te mere da smo bez razmišljanja o visini žrtve spremni da ih gajimo, da se o njima brinemo i po cenu sopstvenog opstanka.

 

Dakle, za mene kao majku je ovo zlostavljanje dece i sramota vredna zakonske zaštite i ozbiljnog popričavanja sa roditeljima:

 

  



Komentari (565)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mlekac mlekac 00:58 22.12.2010

Re: Ima li neko e-mail adresu sudije

JJ Beba
Treba zastiti zrtve,

ja sve vreme samo o žrtvama i govorim

Da, ali je pitanje kako ustanoviti ko je STVARNO zrtva?

Jer, sumnja nije i dokaz, a tema je, kao sto si i sama vise puta istakla, vrlo delikatna.

Ono sto meni smeta u celoj ovoj prici je nepostovanje principa "Innocent until..."

Deca su oduzeta na osnovu SUMNJE! Na sta god da se sumnjalo, ja nesto sumnjam da nije bilo jednostavnijih i pametnijih resenja...
maca22 maca22 02:27 22.12.2010

Re: Ima li neko e-mail adresu sudije

Rade, ja bih tu fotku sklonila. Okacite svoju kad ste bili mali. Tudju - ne.
bauer. bauer. 07:43 22.12.2010

Re: Ima li neko e-mail adresu sudije

Rade, ja bih tu fotku sklonila. Okacite svoju kad ste bili mali. Tudju - ne.

Možda je to njegova fotka?
demarti demarti 08:57 22.12.2010

Re: Ima li neko e-mail adresu sudije

ja sve vreme samo o žrtvama i govorim


Nije sporno, ali vidiš samo jednu ugroženu grupu - zlostavljana deca (ne sporim da su najugroženiji). Šta je sa ogromnim brojem normalnih roditelja i rodbine dece koju niko ne ugrožava? Kako njih zaštititi? Kako te ljude uveriti da to što svoju decu maze, golicaju, češkaju im leđa kad ih uspavljuju, grle i ljube ipak nije nastrano i da je dobro i za decu i za njih? Kako ih uveriti da ih sistem neće tretirati kao pedofile u pokušaju?

Žrtve pedofila su deca (ne sva).

Žrtve birokratskog aparata koji želi da zaštiti tu decu su svi ljudi bez razlike.
maca22 maca22 12:21 22.12.2010

Re: Ima li neko e-mail adresu sudije

bauer.
Rade, ja bih tu fotku sklonila. Okacite svoju kad ste bili mali. Tudju - ne.

Možda je to njegova fotka?

Mislis da je covek menjao pol?
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:11 22.12.2010

Re: Ima li neko e-mail adresu sudije

Rade, ja bih tu fotku sklonila. Okacite svoju kad ste bili mali. Tudju - ne.


Možda je to njegova fotka?


Mislis da je covek menjao pol?



Ovo me podseti na sledeći doživljaj:
Odem ja sa drugaricama kod moje školske drugarice Dejane, koja bitno za priču, ima starijeg brata, Baneta. Kod kuće je bila i njena majka, koja se pridružila ženskom kokodakanju. U jednom trenutku se povede reč o deci, na šta majka kaže:"Deca? E, samo da vidite kao je Bane bio preslatka beba..." i iz bunara izvuče album. Na prvoj strani, prva fotka, gola bucmasta beba sa zozonom na glavi leži leđno na jagnjećem krznu. Gledamo mi fotku i divimo se, malo zbunjeno, dok Dejana ne prošaputa:
- Ali mama, to nije Bane, to sam ja...
- Bane je, valjda ja znam...
- Mama, nije Bane, ja sam...
- Ćuti, kad budeš majka, a ti mešaj svoju decu...
- Mama, ali Bane ovde nema pišu...
- Pa šta?!
G r o f G r o f 18:54 22.12.2010

Re: Ima li neko e-mail adresu sudije

Hajde da nabavimo e-mail adresu suduje, ili bar suda i da ih lepo bombardujemo upravo tim fotografijama sa dna ormara!


Ako si postavio sliku tudjeg deteta odakle ti pravo da uradiš tako nešto.
Treba te sudski gonoti.
Ako si postavio sliku svog deteta, treba ti ga oduzeti. Neko ko je sposoban da koristi sliku golog deteteta, zarad nekog efekta u ovako javnoj i trivijalnoj raspravi, nije zaslušio da ga ima.
Pri tome nije potrebno ulaziti u priču o dečijoj pornografiji, dovoljno je ostati u ravni dobrog ukusa.
Ova fotografija govori da je Jeličin blog pogrešno usmeren.
Ovo je vulgarizovanje nečeg što je lepo samo ako je intimno.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:06 22.12.2010

Grofe,

hvala ti što si svratio da nam imperativno, strogo ali pravedno izneseš svoje stavove.
rade.radumilo rade.radumilo 22:52 22.12.2010

Re: Ima li neko e-mail adresu sudije

maca22
Rade, ja bih tu fotku sklonila. Okacite svoju kad ste bili mali. Tudju - ne.


U stvari sam i hteo, ali te slike još nikako da skeniram. Predamnom je projekat skeniranja svih fotografija u porodičnoj kutiji. Slika je inače: ja u prirodnom izdanju u narandžastom kanuu na naduvavanje u Budvi '77-e ili Sutomoru '78-e, nisam načisto ali je jedna od retkih u koloru.

A što se tiče balavljenja na sliku, koga je briga? Dao bog zdravlja, pa da za 20 godina na nju balave i mladići i matorci. Srce će mi biti na mestu, a ako mi se samo požali da je neko čudno pogledao i da joj se čudno obratio, pa neće biti prvi kome sam slomio vilicu.
G r o f G r o f 00:02 23.12.2010

Re: Grofe,

hvala ti što si svratio da nam imperativno, strogo ali pravedno izneseš svoje stavove.


Nemo' ti meni "hvala", bez kafe, rakije i slatkog... kad svratim.
ivankagrump ivankagrump 03:13 23.12.2010

Re: Ima li neko e-mail adresu sudije

rade.radumilo

A što se tiče balavljenja na sliku, koga je briga? Dao bog zdravlja, pa da za 20 godina na nju balave i mladići i matorci. Srce će mi biti na mestu, a ako mi se samo požali da je neko čudno pogledao i da joj se čudno obratio, pa neće biti prvi kome sam slomio vilicu.


Posto si velikodusno pedofilima dao sliku svog deteta kao materijal za masturbaciju, ajde molim te okaci i sliku svoje gole zene, da i muskarci seksualno orijentisani ka odraslim zenama imaju da drkaju na nesto.

Ako neces, zasto neces? Nemoj molim te da kazes da zena ne dozvoljava, ni cerka nije dala svoj pristanak pa ti to nije zasmetalo. Sta te sprecava da na internet postavis sliku svoje gole zene bez njenog pristanka?
freeconstantinople freeconstantinople 08:36 23.12.2010

Re: Ima li neko e-mail adresu sudije

Zato nije bez veze kada na ovakvim fotkama stvaljaju crne trak preko genitalija

pogrešno polazište. Manijak balavi , ako dijeluje u aps. ALi dok on balavi u tmini,ovo dijete i njegova familija nemaju nikaku predođbu o njemu i njegovoj nakaradnoj seksualnosti.niti ona postoji igdje osim u njegovoj glavi. onog trenutka kad stavite crnu traku vi u stvari "materijalizirate" tu seksualnost za debelu večinu nepostojeću.Ona tad postoji, samo je tabuizirate, a onda jelete, dolazi "umijetnost" i borci "za napredne vrijednosti" koji ruše tabue. Onog trenutka kad dijetetu skrećećući pažnju "kako da se brani od manijaka"pretijerujete, stvarate mu realan strah. A strah stvara fantazije, fantazije traže potiskivanje ...potiskivanje traži rasterećenje.... i sve što ste postigli je da stavrate, ako ne manijake ono neurotične osobe ziher.
No svi koji se bave ovom temom mogli bi za početak pročitati kod Frojda fantaziju o očevom silovanju kod dijevojčica
rade.radumilo rade.radumilo 22:58 23.12.2010

Re: Ima li neko e-mail adresu sudije

Ovakav (i još poneki) komentar mi stavlja do znanja da postoji značajan broj onih koji bi Nastićima sudili i u našem okruženju, kada bi postojala sistemska platforma za tako nešto. Ne ulazim sada u detalje njihovog slučaja, možda je tu bilo i nešto više osim poznate činjenice da postoje fotografije/snimci njihove nage dece. Pretpostavka bloga jeste da, ukoliko se ceo slučaj bazira samo na tome onda postoji ozbiljan problem u nečijem umu, zbog kojega se sudi nekome ko apsolutno nije u stanju da se makar na trenutak kreće tim mentalnim kolosekom.
Upravo je mentalni gap između mene i onoga ko uputi ovakav komentar ono o čemu Jelica govori u ovom blogu. Taj jaz je toliki, da nikakav pokušaj polemike ne bi imao smisla, osim trošenja struje.
Moje lično mišljenje je jedino što ću izneti kao repliku: Dokle god postoje ovakvi komentari, u ovakvim situacijama, čovečanstvo još uvek ima neku nit veze zakačenu u srednjem veku, a mogućnost da neki novi Tomas de Torkemada dobije moć da sprovodi svoj izvitopereni naum je i dalje veća od nule.
Lično sam uvek spreman da trošim energiju na borbu protiv lovaca na veštice...

iris.davidovich iris.davidovich 00:24 22.12.2010

...

dakle, u americi se deca od malena vaspitavaju da se nikako ne pokazuju gola. cak ni na plazi. ko sto rece neko gore, kupaci za devojcice starije od 1 meseca (pretpostavka je da ranije nece stici do plaze/bazena) je iz dva dela ili jednodelni. (ja sam npr kupila jednodelni jer vise zastiti od sunca, a bikini na tromesecnoj bebi meni pak deluje bolesnije nego gola beba). cim se dete, onako iz najprirodnije potrebe pri presvlacenju obveseli svojoj slobodi bez pampersa ili pull-up-sa, i potrci golo, roditelj jurca za njim, govoreci mu da pokrije private parts, i that's not nice, i prosipa za njim licemerni bulsit, onako sve kako mu je mozak ispran. ne znam da li je na nivou cele drzave, tek ovde kod mene decaci i devojcice po zakonu ne smeju da spavaju u istoj sobi, brat i sestra dakle, negde vec od desetak godina. decaci (i muskarci uopste) nose one grozomorne surferske gace do kolena, valda je bolje kad izadju iz vode da se kupaci onako natopljen zamota oko nogu, da ne mogu da hodaju, pa se odlepljuju tako po pola sata, a koliko dugo su im mokre guzice, to samo oni znaju. i plus, zdravo je za besiku da tako sede u mokrom. (kad smo vec kod ovoga, moga muza drugari celo leto zezaju sto nosi speedo, al sta sam ja kriva sto imam muza koji je zgodan pa moze da i' nosi ).
mene sve to strasno nervira.
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:37 22.12.2010

Re: ...

brat i sestra dakle, negde vec od desetak godina

Lele...a kako onda uspevaju da žive u onim naseljima kamp prikolica (i uopšte ako su siromašni pa nemaju tolike stanove) koje nemaju toliko soba da čovek po zakonu porazdeli različitopolnu decu po njima?
Daklem, ono naše razgolićavanje dečice i živela sloboda po plažama, umakanje guze u vodu i uopšte ta zabava, to otpada...dvodelni kupaći za bebu stariju od mesec dana? Sa svim dužnim poštovanjem
zilikaka zilikaka 01:00 22.12.2010

Re: ...

dvodelni kupaći za bebu stariju od mesec dana

E, hebeš oči, al to bih morala da vidim!
Posebno me zanima kako ga priĆvrste bebi, a da se ne ona upetlja u traĆkice.
Mora da je prijatno do bola.
mlekac mlekac 01:05 22.12.2010

Re: ...

zilikaka
dvodelni kupaći za bebu stariju od mesec dana

E, hebeš oči, al to bih morala da vidim!
Posebno me zanima kako ga priĆvrste bebi, a da se ne ona upetlja u traĆkice.
Mora da je prijatno do bola.




EDIT:
Dok sam jurila fotke, naleteh na ovu raspravu!

Za one koje zanima kako uopste radi mozak ljudima koji decu tako oblace...
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:14 22.12.2010

bikinić

Ima gi razni, ja sam kod googla našla ovakve

Bojana Maljević Bojana Maljević 02:24 22.12.2010

Re: ...

Daklem, ono naše razgolićavanje dečice i živela sloboda po plažama, umakanje guze u vodu i uopšte ta zabava, to otpada...

Jelice,
odlično je što si otvorila ovu temu. Međutim, ja mislim da je veoma pogrešno što si spojila dve velike, naizgled slične teme. I zato se u mnogo čemu slažem sa JJ Bebom.
Mislim da nikako ne treba dozvoliti da se pipanje, razgolićavanje, slikanje ili bilo šta slično sa decom olako svodi pod običaje (ili ono što svi normalni roditelji na svetu smatraju normalnim) - jer je na žalost mnogo primera zloupotrebe dece. Užasno je što se zloupotrebe te vrste najčešće dešavaju od strane roditelja, rodjaka, od ljudi bliskih deci.
I zato mislim da tu treba biti oprezan.

Što se tiče običaja, ima ih raznih... cigani prodaju svoju decu, to jeste običaj i tradicija kod njih. A da li spada pod trgovinu ljudima?

Da ne govorim o dečijem "seks-turizmu" koji cveta u svetu. Bio slučaj i kod nas gde su roditelji iznajmljivali devojčicu (mislim da je imala 10 godina) jednom nemačkom "gospodinu" za vikende, pa nikako nije moglo da se dokaže šta je tom detetu radjeno jer zakon kaže da se dete ne sme voditi kod ginekologa bez saglasnosti roditelja i td... milion komplikacija.

Tako da je to vrlo kompleksna tema.

Sve u svemu - nesporno je da su klipovi koje kačiš užasni i da jesu primer strahota koje su tamo negde (a bogme bilo i kod nas sličnih stvari) radjene "legalno" nad decom. I žao mi je što to nije tema za sebe. Jer ovako kako si spojila, čini mi se, pogrešno postavlja stvari:
da li je normalno da kupam svoje dete i da se golišavo kreće plažom - ili OVO.

A nisu to stvari za poređenje.
cult cult 10:00 22.12.2010

Re: ...

A nisu to stvari za poređenje.


Ok, s tog aspekta nisu.
Ali pokazuju neverovatan stepen hipokrizije američkog suda i društva (na osnovu dostupnih nam informacija o slučaju) i mislim da ih Jelica kači u tom kontekstu.
se7en11 se7en11 10:54 22.12.2010

Re: ...

Bojana Maljević
Daklem, ono naše razgolićavanje dečice i živela sloboda po plažama, umakanje guze u vodu i uopšte ta zabava, to otpada...

Jelice,
odlično je što si otvorila ovu temu. Međutim, ja mislim da je veoma pogrešno što si spojila dve velike, naizgled slične teme. I zato se u mnogo čemu slažem sa JJ Bebom.
Mislim da nikako ne treba dozvoliti da se pipanje, razgolićavanje, slikanje ili bilo šta slično sa decom olako svodi pod običaje (ili ono što svi normalni roditelji na svetu smatraju normalnim) - jer je na žalost mnogo primera zloupotrebe dece. Užasno je što se zloupotrebe te vrste najčešće dešavaju od strane roditelja, rodjaka, od ljudi bliskih deci.
I zato mislim da tu treba biti oprezan.

Što se tiče običaja, ima ih raznih... cigani prodaju svoju decu, to jeste običaj i tradicija kod njih. A da li spada pod trgovinu ljudima?

Da ne govorim o dečijem "seks-turizmu" koji cveta u svetu. Bio slučaj i kod nas gde su roditelji iznajmljivali devojčicu (mislim da je imala 10 godina) jednom nemačkom "gospodinu" za vikende, pa nikako nije moglo da se dokaže šta je tom detetu radjeno jer zakon kaže da se dete ne sme voditi kod ginekologa bez saglasnosti roditelja i td... milion komplikacija.

Tako da je to vrlo kompleksna tema.

Sve u svemu - nesporno je da su klipovi koje kačiš užasni i da jesu primer strahota koje su tamo negde (a bogme bilo i kod nas sličnih stvari) radjene "legalno" nad decom. I žao mi je što to nije tema za sebe. Jer ovako kako si spojila, čini mi se, pogrešno postavlja stvari:
da li je normalno da kupam svoje dete i da se golišavo kreće plažom - ili OVO.

A nisu to stvari za poređenje.


Upravo sam to govorila svo vreme. Stvari nisu za upoređivanje. Ne mogu da stanem na stranu porodici čije detalje ne znam, niti znam šta je zapravo istina, samo zato što su Srbi i zato što su se obratili medijima. Niti mogu da kažem da su Ameri u pravu zato što su oduzeli decu iz istih razloga - neznanje istine o slučaju.

Zato sam i rekla da mi je ovo sve u stilu, da nema šanse da su krivi jer mi (Srbi) naše dete ne zlostavljamo, a eto slikali smo ga golog.


mlekac




EDIT:
Dok sam jurila fotke, naleteh na ovu raspravu!

Za one koje zanima kako uopste radi mozak ljudima koji decu tako oblace...



Ovi kupaći kostimi iz nekih zdravstvenih razloga mogu biti jednako opasni kao i gola dečija guzica na bazenu gde se po vodi šire razne bakterije. Ne znam šta je gore, treba naći meru i zbrinuti da dete bude zdravo i sigurno.
Vlasta92 Vlasta92 10:55 22.12.2010

Bojana,

razumem šta hoćeš da kažeš i donekle si u pravu, ali ja to vidim malo drugačije i kontam da je Jelica htela da ukaže na neverovatno licemerno društvo.
natasavb natasavb 11:07 22.12.2010

Re: Bojana,

Vlasta92
razumem šta hoćeš da kažeš i donekle si u pravu, ali ja to vidim malo drugačije i kontam da je Jelica htela da ukaže na neverovatno licemerno društvo.


Ne znam da li je vec negde bilo, pa mi je promaklo, ali mene zanima sta tacno pise u njihovom zakonu i da li se bas svako fotografisanje i snimanje sopstvenog deteta za licni album smatra pornografijom ili tu postoje neke razlike.
Ivana?
ivana23 ivana23 11:34 22.12.2010

Re: Bojana,

natasavb
Ne znam da li je vec negde bilo, pa mi je promaklo, ali mene zanima sta tacno pise u njihovom zakonu i da li se bas svako fotografisanje i snimanje sopstvenog deteta za licni album smatra pornografijom ili tu postoje neke razlike.Ivana?


Nemam sada bas puno vremena, na brzinu sam pregledala net i nasla sam za sada OVO.
Nisam stigla ni pazljivo da procitam. Pogledaj ima li konkretnih cl. zakona pod koje bi se mogla dovesti situacija Nasticevih.

Sto se tice licnog albuma slika, ne zaboravimo da su fotografije dece nadjene na ocevom sluzbenom laptopu!
natasavb natasavb 12:01 22.12.2010

Re: Bojana,

Ivana23
Nemam sada bas puno vremena, na brzinu sam pregledala net i nasla sam za sada OVO.


Hvala. :)

Evo za one koji ne vole da otvaraju linkove.

What Is Child Pornography?
Under federal law (18 U.S.C. §2256), child pornography1 is defined as any visual depiction, including any photograph, film, video, picture, or computer or computer-generated image or picture, whether made or produced by electronic, mechanical, or other means, of sexually explicit conduct, where

the production of the visual depiction involves the use of a minor engaging in sexually explicit conduct; or

the visual depiction is a digital image, computer image, or computer-generated image that is, or is indistinguishable from, that of a minor engaging in sexually explicit conduct; or

the visual depiction has been created, adapted, or modified to appear that an identifiable minor is engaging in sexually explicit conduct.
Federal law (18 U.S.C. §1466A) also criminalizes knowingly producing, distributing, receiving, or possessing with intent to distribute, a visual depiction of any kind, including a drawing, cartoon, sculpture or painting, that

depicts a minor engaging in sexually explicit conduct and is obscene, or

depicts an image that is, or appears to be, of a minor engaging in graphic bestiality, sadistic or masochistic abuse, or sexual intercourse, including genital-genital, oral-genital, anal-genital, or oral-anal, whether between persons of the same or opposite sex and such depiction lacks serious literary, artistic, political, or scientific value.
Sexually explicit conduct is defined under federal law (18 U.S.C. §2256) as actual or simulated sexual intercourse (including genital-genital, oral-genital, anal-genital, or oral-anal, whether between persons of the same or opposite sex), bestiality, masturbation, sadistic or masochistic abuse, or lascivious exhibition of the genitals or pubic area of any person.


Ovo of sexually explicit conduct sam ja podvukla.

Nisam pravnik, ali rekla bih da ipak prave razliku. E sad na osnovu cega vrse procenu verovatno zavisi od sudije do sudije i tima strucnjaka zaduzenih za taj slucaj.
U svakom slucaju, mislim da kad covek odluci da zivi u nekoj drzavi, treba da se raspita o njenim zakonima. Ako ne radi sebe, a ono zbog dece.
maca22 maca22 12:04 22.12.2010

Re: Bojana,

natasavb
Ovo of sexually explicit conduct sam ja podvukla.

Ako je tako, sto je onda sud odlucio da ih vrati makar nakon 6 meseci? Mnogo toga nije jasno... a info iz novina su nepouzdane, naravno.
zilikaka zilikaka 13:09 22.12.2010

Re: ...

Ovi kupaći kostimi iz nekih zdravstvenih razloga mogu biti jednako opasni kao i gola dečija guzica na bazenu gde se po vodi šire razne bakterije. Ne znam šta je gore, treba naći meru i zbrinuti da dete bude zdravo i sigurno.

Ne zameri, ali mislim da su ovakvi kupaći kostimi, a namenjeni bebama i vrlo malim devojčicama produkt umobolnih.
Prvo, neće me niko ubediti da je gola beba više sexy (ne idu mi te dve reči jedna uz drugu, pa da me ubiješ), nego neka druga, obučena u imitaciju kostima za odrasle, za žene, pa onda malo prilagođene deci.
Ako se ja pitam (a nisam da se pitam) mislim da je beba obučena u neku od gornjih kreacija mnogo izazovnija nego golišavo dete.
Što se higijene tiče, ne znam kome bi palo na pamet da bebu kupa u javnom bazenu.
se7en11 se7en11 13:32 22.12.2010

Re: ...

zilikaka
Ovi kupaći kostimi iz nekih zdravstvenih razloga mogu biti jednako opasni kao i gola dečija guzica na bazenu gde se po vodi šire razne bakterije. Ne znam šta je gore, treba naći meru i zbrinuti da dete bude zdravo i sigurno.

Ne zameri, ali mislim da su ovakvi kupaći kostimi, a namenjeni bebama i vrlo malim devojčicama produkt umobolnih.
Prvo, neće me niko ubediti da je gola beba više sexy (ne idu mi te dve reči jedna uz drugu, pa da me ubiješ), nego neka druga, obučena u imitaciju kostima za odrasle, za žene, pa onda malo prilagođene deci.
Ako se ja pitam (a nisam da se pitam) mislim da je beba obučena u neku od gornjih kreacija mnogo izazovnija nego golišavo dete.
Što se higijene tiče, ne znam kome bi palo na pamet da bebu kupa u javnom bazenu.


Ne zameram, šta ima da zameram

Sama sam rekla da mi je preterano i jednodelni kupaći za bebe, kao i golo dupe na pesku.

Jelica Greganović Jelica Greganović 14:25 22.12.2010

Re: ...

Bojana, cult je mahom u pravu kad piše
Ok, s tog aspekta nisu.
Ali pokazuju neverovatan stepen hipokrizije američkog suda i društva (na osnovu dostupnih nam informacija o slučaju) i mislim da ih Jelica kači u tom kontekstu.

s tim što sam ja mislila na licemernost zakonodavaca i društva, koje je na kraju krajeva podleglo tako postavljenim kriterijumima - dvomesečna beba mora da nosi kupaći, ali seksualno izazovno našminkane i obučene maloletnice, pa i 2-godišnje dete koje bi još moglo da nosi naziv beba) su normalna i dozvoljena pojava. Zbog toga sam spojila ove dve stvari.
Naravno da mislim da je prodavanje dece, ma koje nacionalne pripadnosti bio prodavac - trgovina ljudima. A, ona je zakonom zabranjena. I mislim da se ista može pre porediti sa ovim mis takmičenjima, nego sa fotografijama gole dece koja se kupaju.
Zato moje pitanje, kroz ovaj post nije
da li je normalno da kupam svoje dete i da se golišavo kreće plažom - ili OVO.

nego:
Da li je normalno da zakon zabranjuje golu decu u javnosti, a ovako obučenu, u ovakvim nastupima, ne?
Bojana Maljević Bojana Maljević 19:24 22.12.2010

Re: ...

nego:
Da li je normalno da zakon zabranjuje golu decu u javnosti, a ovako obučenu, u ovakvim nastupima, ne?

To je, po mom mišljenju, tačno postavljeno pitanje.
Ali se iz tvog teksta, ko te dobro ne zna može poenta tumačiti drugačije. A to je ono što je JJBeba već opisala kao opasno (pa da se ne ponavljam).
Naravno da bi zakonom trebalo zabraniti ovako obučenu decu. I ne samo obučenu: osudila bih svakog roditelja, svaku učiteljicu, svakog koreografa koji dozvoli da dete (ili mu sugeriše ili podržava) ima plesne pokrete seksualne konotacije, striptiza i slično.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:59 22.12.2010

Re: ...

Ali se iz tvog teksta, ko te dobro ne zna može poenta tumačiti drugačije.

To se uvek može, ali mislim da je većina ljudi ovde shvatila poentu.
ivana23 ivana23 20:51 22.12.2010

Re: Bojana,

ivana23
Nemam sada bas puno vremena, na brzinu sam pregledala net i nasla sam za sada OVO. Nisam stigla ni pazljivo da procitam. Pogledaj ima li konkretnih cl. zakona pod koje bi se mogla dovesti situacija Nasticevih.


Nasla sam i - California Child Pornography Defense Lawyers

Ima dosta odeljaka, detaljno je svaki Penal Code definisan i koga zanima moze da se obavesti.


rade.radumilo rade.radumilo 23:10 22.12.2010

Re: ...

iris.davidovich
dakle, u americi se deca od malena vaspitavaju da se nikako ne pokazuju gola. cak ni na plazi. ko sto rece neko gore, kupaci za devojcice starije od 1 meseca


A bre oputovao sam severnu Afriku i Bliski Istok, Dart Vejderi na svakom koraku, ali na decu mlađu od 12 god. se niko ne obazire. Deca mlađa od tog uzrasta se jednostavno tretiraju kao deca, dok već preko tog uzrasta počinje segregacija...

JJ Beba JJ Beba 00:25 23.12.2010

Re: ...

decaci (i muskarci uopste) nose one grozomorne surferske gace do kolena, valda je bolje kad izadju iz vode da se kupaci onako natopljen zamota oko nogu, da ne mogu da hodaju, pa se odlepljuju tako po pola sata, a koliko dugo su im mokre guzice, to samo oni znaju.

takva je moda več jedno 10 -15ak godina. Ne pamtim kada sam videla minimalke , ono u speedo fazonu. Čak se i kod nas nose surferske gaće i ako pripadamo drugoj kulturi.
tripraseta92 tripraseta92 06:12 23.12.2010

Re: ...

iris.davidovich
dakle, u americi se deca od malena vaspitavaju da se nikako ne pokazuju gola. cak ni na plazi. ko sto rece neko gore, kupaci za devojcice starije od 1 meseca


I u Egiptu važi slična zabrana





Naravno, sirotinja se kupa u farmerkama, pa onda sede na plaži sa tri tone mokre odeće na sebi. Tako se valjda čeliče, šta li?
Ah, da ! Obično ovakve "kulturološke razlike" idu u paketu sa mnoštvom raznih umobolija. Npr. u Egiptu je 93% žena kastrirano ( dakle, ne obrezano, jer obrezivanje ne utiče na seksualnu disfunkciju). Tako da i te USA "Lolite" nekako dođu u paketu sa hipokrizijom.

Ne razumem to zgražavanje nad polnim organima, naročito pre polne zrelosti. Miiis'iiim, kao manijak će da drka na fotku. Pa manijak će da drka i na gipsani zid. Zato se valjda i zove manijak!
Koliko se ja sećam saveta stručnjaka, jedan od njih glasi da bebu treba držati na golom telu ( koži), jer beba je telesno biće, i na taj način oseća prisnost i povezanost sa roditeljima. Pa, tek nedavno je iz takvog tela i izašla, i iz njega se i hranila...
E, sad ja možda nisam "odavle" . Ja nekako verujem u staru, dobru, da nisu svi ljudi tako zli (naopaki) kao što to zao ( naopak) čovek misli, i u svemu vidi samo zlo i naopako ( da ne kažem Sodomu i Gomoru).
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:52 22.12.2010

овим

људима треба неки јако добар адвокат да их извади из овог кошмара. бојим се само да није већ касно јер је случај већ 6 месеци стар.
знам за случај да су људима узели децу зато што кад су одвели бебу од 9 месеци у хитну помоћ установили су повреду на глави јер је беба пала са брачног кревета и лупила се у rocking chair. службеница која их је примила у хитну је одмах позвала CPA и готово, деца одузета. не знам шта је на крају испало али знам да док смо још живели у том граду деца нису била враћена родитељима. мени је бака од те деце ово испричала јер нам је била комшиница.

децу у школи питају шта се дешава кући, да ли их неко туче, злоставља итд. на веома суптилан начин. ја ово нисам знала док једна моја пријатељица није почела да ради као учитељица у школи. деца могу и сама да пријаве ако их родитељи злостављају, туку и сл. примера има колко хоћеш. једној жени из Русије (самохрана мајка) узели су јој ћерку од 14 година зато што је она школском психологу рекла да мајка њена много виче на њу. ово је било пре неких 7-8 година. наравно да није више никад видела своју ћерку.

страшно.
zilikaka zilikaka 01:12 22.12.2010

Re: овим

одвели бебу од 9 месеци у хитну помоћ установили су повреду на глави јер је беба пала са брачног кревета и лупила се у rocking chair.

Nama se slična stvar dogodila ovde, kada je dete imalo dva meseca. Ispala mužu jedna ručka od nosiljke (ni danas ne znamo kako) iz ruke, i on istreso dete na pod.
Ja bila prisutna. Gledala. Naravno da smo odmah otišli u urgentni, naravno da smo bili izbezumljeni, mada vidljivih povreda nije bilo, ali:
nekoliko lekara je pričalo sa nama, pitali za sve detalje, i procenili da se stvarno desilo slučajno.
Ja i ostala sa detom te noći u bolnici, zlu ne trebalo, ali ljudi videli ko smo i čak nam na rastanku rekli da što pre zaboravimo sve.
Dakle, i ovde se ne prelazi olako preko povreda dece, ali je suština starija od formalnosti.
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:18 22.12.2010

Re: овим

Njanjo, ti ovo ozbiljno? Pretpostavljam da se ne bi šalila...stvarno strašno zvuči...
maca22 maca22 01:56 22.12.2010

Re: овим

njanja_de.manccini
једној жени из Русије (самохрана мајка) узели су јој ћерку од 14 година зато што је она школском психологу рекла да мајка њена много виче на њу. ово је било пре неких 7-8 година. наравно да није више никад видела своју ћерку.

страшно.

Ja ne vidim sta je tu strashno. Milsim da je odlicno da dete ima priliku da se izvuce od vlasnika svog zivota.
mrdax mrdax 02:03 22.12.2010

Re: овим

узели су јој ћерку од 14 година зато што је она школском психологу рекла да мајка њена много виче на њу. ово је било пре неких 7-8 година. наравно да није више никад видела своју ћерку.



Pa takvi ni ne treba da imaju decu . Sta ima da vice ? Na mene moja majka nije mnogo vikala a znam mnoge na koje jeste i niko nije ispao normalan.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 02:04 22.12.2010

Re: овим

maca22
njanja_de.manccini
једној жени из Русије (самохрана мајка) узели су јој ћерку од 14 година зато што је она школском психологу рекла да мајка њена много виче на њу. ово је било пре неких 7-8 година. наравно да није више никад видела своју ћерку.

страшно.

Zapavo ja ne vidim sta je tu strashno.

страшно је јер то није било истина. истина је да је жена била нон стоп у својој лабораторији и мучила се да добије стални посао на универзитету што је довело до тога да ћерка буде доста дуго сама код куће. школа се завршава у 4 поподне и док дође кући буде пола 5. ћерка је хтела да се некако освети мајци што је била на послу од 8 до 6 увече, а понекад и дуже. на суђењу је жена плакала па је судија закључио да је то знак њене лабилности. ћерка је такође плакала и вриштала у суднци да хоће са својом мајком али било је касно.
maca22 maca22 04:33 22.12.2010

Re: овим

njanja_de.manccini
једној жени из Русије (самохрана мајка) узели су јој ћерку од 14 година зато што је она школском психологу рекла да мајка њена много виче на њу. ово је било пре неких 7-8 година. наравно да није више никад видела своју ћерку.
....
ћерка је такође плакала и вриштала у суднци да хоће са својом мајком али било је касно.

Ali kako vise "nikad nije videla cerku"? Ako ova toliko zeli mamu, za 4 godine je bila punoletna, pa je mogla da dodje majci, da hoce.
zilikaka zilikaka 08:15 22.12.2010

Re: овим

za 4 godine je bila punoletna, pa je mogla da dodje majci, da hoce
.
Maco, i četiri dana bez deteta umeju da bole. Ja sam obavezno dobijala napade večernjeg plakanja kad odem službeno na putovanje. Nedostaje mi dete. Ne mogu da ga pomazim, poljubim, pokrijem pred spavanje... Džaba što znam da je dobro i zbrinuto, u svojoj kući sa svojima.
Ne smem ni da pomislim kako je nekom čije je dete kod nekog nepoznatog, a ne može da ga vidi, da bude tu kad zatreba. Četiri godine su tada večnost. Mislim da je to ono nikada što je njanja rekla.
se7en11 se7en11 11:01 22.12.2010

Re: овим

njanja_de.manccini


децу у школи питају шта се дешава кући, да ли их неко туче, злоставља итд. на веома суптилан начин. ја ово нисам знала док једна моја пријатељица није почела да ради као учитељица у школи. деца могу и сама да пријаве ако их родитељи злостављају, туку и сл. примера има колко хоћеш. једној жени из Русије (самохрана мајка) узели су јој ћерку од 14 година зато што је она школском психологу рекла да мајка њена много виче на њу. ово је било пре неких 7-8 година. наравно да није више никад видела своју ћерку.

страшно.


To se radi i ovde, samo i kada utvrde da neko zlostavljanje postoji, socijalne službe tu ne stupaju na scenu, jer ne znaju šta dalje, niti imaju para da dalje sprovode zakon.

Moje dete su ispitivali i u zabavištu i u školi, ustvari, ne moje, nego svu decu. Čak idu do detalja da ispituju da li se roditelji svađaju i šta je najčešće uzrok svađa. A onda se sve te informacije ne iskoriste na pravi način, nego postaju obični trač. Kao slučaj jednog deteta, koje je bilo šesto u siromašnoj familiji, nije govorilo ispravno sa 6 godina i veoma često je bilo modro. Od informacija koje su izvukli od deteta, vaspitačice su ga prepričavale, tako da je došlo i do nas roditelja, ali je sve služilo dobroj "zabavi" i ničem više.
maca22 maca22 12:09 22.12.2010

Re: овим

zilikaka
za 4 godine je bila punoletna, pa je mogla da dodje majci, da hoce
.
Maco, i četiri dana bez deteta umeju da bole. Ja sam obavezno dobijala napade večernjeg plakanja kad odem službeno na putovanje. Nedostaje mi dete. Ne mogu da ga pomazim, poljubim, pokrijem pred spavanje... Džaba što znam da je dobro i zbrinuto, u svojoj kući sa svojima.
Ne smem ni da pomislim kako je nekom čije je dete kod nekog nepoznatog, a ne može da ga vidi, da bude tu kad zatreba. Četiri godine su tada večnost. Mislim da je to ono nikada što je njanja rekla.

Poenta price je da je proslo 7-8 godina i da cerka vec 3-4 godine uveliko punoletna (po prici koju smo dobili) NECE da se vrati majci.

Te iz toga zakljucujemo da ta odrasla osoba majku NE ZELI da vidi. A ne da je zli sud njih rastavio.
zilikaka zilikaka 12:56 22.12.2010

Re: овим

Te iz toga zakljucujemo da ta odrasla osoba majku NE ZELI da vidi. A ne da je zli sud njih rastavio.

Moguće da si u pravu, ali opet, odbaciti roditelja za ceo život, zato što je po tvojoj dečijoj proceni mnogo vikao
Ne znam, možda sam zatucana, ali ne mogu da prihvatim da se najbliže porodične veze kidaju zbog mnogo vikanja, i da to društvo odobrava i stimuliše.
mrdax mrdax 16:55 22.12.2010

Re: овим

zilikaka
Te iz toga zakljucujemo da ta odrasla osoba majku NE ZELI da vidi. A ne da je zli sud njih rastavio.

Moguće da si u pravu, ali opet, odbaciti roditelja za ceo život, zato što je po tvojoj dečijoj proceni mnogo vikao
Ne znam, možda sam zatucana, ali ne mogu da prihvatim da se najbliže porodične veze kidaju zbog mnogo vikanja, i da to društvo odobrava i stimuliše.


I da ne promakne .Ja sam sa 14 godina bio 7 razred a verujem i ova "devojcica" tako da u tom uzrastu svako zna sta je kada roditelj vice(Zatvori prozor, uradi domaci, otidji do radnje itd...) a sta je kada je neko nepotrebljiv kao roditelj i ne moes vise da zivis sa njim.
maca22 maca22 01:31 23.12.2010

Re: овим

zilikaka
Te iz toga zakljucujemo da ta odrasla osoba majku NE ZELI da vidi. A ne da je zli sud njih rastavio.
Moguće da si u pravu,

Tako nam je ispricano, nije nagadjanje.
ali opet, odbaciti roditelja za ceo život, zato što je po tvojoj dečijoj proceni mnogo vikao

Ali, danas je to odrasla osoba i i dalje, po njenoj odrasloj proceni, majku NE ZELI da vidi.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 01:04 22.12.2010

Gde je istina

Moram i ja da se javim.

Vrlo osetljiva tema.

Evo još jednog pogleda na problem.

Meni je jako smetalo što naši tzv. eksperti Korać, Trebješanin&Co, ne kažu: ograđujem se, znam samo za informacije iz sredstava informisanja, ne znam sve činjenica, i ako je tako kao što se piše onda ja mislim tako-i-tako. Informisati se iz glupih novina i davati sudove o ovako osetljivoj temi je dozvoljeno blogerima, čitaocima, mom komšiji mesaru, mojoj kafe kuvarici itd. ali ne i ekspertima.

E, sad, zašto ja isključujem sebe iz nabrojanog spiska onih kojima je dozvoljeno da daju ofrlje sudove?
Zato što slučajno znam za muku te porodice već par meseci. A dotičnu Vericu znam lično bar dvadeset godina. I čitavu priču sam pre par meseci slušao otvorenih usta. I sad kad je to puklo u javnosti opet sam zinuo.

Izgleda da stvari nisu tako čiste kao što se na prvi pogled čine.
Tu ima značajnih stvari koje naša sredstva informisanja ne znaju ili ne prenose. Ja ću vam preneti informacije koje znam, skoro iz prve ruke. Vi mi možete verovati ili ne.

Muž tj. Vuk bije suprugu tj. Vericu godinama!!! Dakle tuče ženu!!! Ta činjenica značajno menja, bar se nadam, svačiji pogled na problem Nastića. Iz te činjenice i činjenice da su tu prisutna mala deca može da ispadne svaki đavo.
Naravno, ne znam sve detalje, ja im nisam držao sveću, Značajno je i što su stalno u finansijskim teškoćama, pozajmljivanje novca od poznanika, nemanje papira, seljenje u neku nedođiju, živi očaj.
U dugovima su ne samo sada zbog advokata kao što se može pročitati u našim novinama nego su u dugovima već dugo.
Ja sam slušajući tu priču saznao da u računaru ima par stotina snimaka za koje tata Vuk i mama Verica kažu da ih je napravio sin. Moguće. Nije bitno što naše novine objavljuju da je nađeno nekoliko fotografija.
Priznajme da ne znam kakvog su tipa te fotografije.
Naravno, to što su oni Srbi nije im puno pomoglo u silnim problemima koje su imali.
Ja mogu samo da pretpostavim da su i takve nabrojane činjenice uticale na to njihovo SAD socijalno staranje da postupe kako su postupili tj. da im uzmu decu. Priznajem da sam zaboravio još neke neprijatne detalje koji su mi ispričani o njima, u tom trenutku sam bio zapanjen pa mi nije palo na pamet da sve zapisujem ili da se potrudim da zapamtim. A i sad sam izabrao samo one činjenice koje im ne mogu odmoći jer su već poznate vlastima u SAD. Pretpostavljam da se i ovaj blog sa komentarima puno čita.

Naravno, da i pored toga ne mislim da je oduzimanje dece dobar potez. Đavolska je stvar.

Ako je to gore tačno, da mi dopadne šaka otac i suprug Vuk ne bi se dobro proveo.

Nije tajna da je Verici devojačko prezime Brajović. Uostalom i objavljene su i njene fotografije.
E, sad, šta da radi naša država. Informaciju o problemima porodice Nastić su naši najviši organi dobili pre neki mesec, to sam saznao ovih dana. Da li mogu nešto da preduzmu - nemam pojma. Amerika je to. Sa sve groznim slikama koje su postavljene u komentarima i u samom tekstu JG.
Ali mislim da je osnovno da naša država pre bilo kakvog poteza ima sve činjenice o slučaju.

Zaista sam bio u dilemi da li da postavim ovaj svoj komentar.
U svakom slučaju, nemam nikakve zadnje namere.
I da nisam saznao sve ovo gore verovatno bih i ja poludeo od muke i osuo bih pačjbu, drvlje i kamenje na SAD i njihove zakone i kulturne obrasce.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:10 22.12.2010

Re: Gde je istina

мене занима одакле знаш да Настић бије своју супругу? она ти рекла или...
omega68 omega68 01:12 22.12.2010

Re: Gde je istina

i posle ovoga što si ti napisao, ja i dalje smatram da je kulturni obrazac da se bebi stavlja kupaći kostim i da ne sme da se pomiluje tuđe dete po glavi ( ni u prisustvu roditelja )- nenormalan
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 01:17 22.12.2010

Re: Gde je istina

njanja_de.manccini
мене занима одакле знаш да Настић бије своју супругу? она ти рекла или...

Ne znam kako da ti odgovorim. Nije mi ona rekla.
Moraš da mi veruješ. Valjda više veruješ meni nego novinama.
Ne bih to napisao da nisam skoro 100% siguran u informaciju koju sam dobio.

ivana23 ivana23 01:18 22.12.2010

Re: Gde je istina

Ja nadjoh OVO

Jesu li oni vencani?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 01:18 22.12.2010

Re: Gde je istina

omega68
i posle ovoga što si ti napisao, ja i dalje smatram da je kulturni obrazac da se bebi stavlja kupaći kostim i da ne sme da se pomiluje tuđe dete po glavi ( ni u prisustvu roditelja )- nenormalan

Potpunom se slažem sa tobom.
natasavb natasavb 01:22 22.12.2010

Re: Gde je istina

Meni je jako smetalo što naši tzv. eksperti Korać, Trebješanin&Co, ne kažu: ograđujem se, znam samo za informacije iz sredstava informisanja,

Bas sam se pitala, gledajucu Trebjesaninovu izjavu u kojoj kaze da je ocigledno da deca zele da se vrate roditeljima, da li je on licno razgovarao sa decom ili to govori na osnovu onog sto je cuo od roditelja.
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:24 22.12.2010

Re: Gde je istina

Hvala ti što si se javio i napisao nam to što znaš i što nismo mogli da pročitamo u novinama. Verovatno je i to onaj broj kockica, koje je ovde neko pomenuo, za koje se čine da fale...i od kojih je neko tamo sklapao ili pokušavao da sklopi sliku...nisam stigla da pogledam najnovije izveštaje, ali ako se ne varam oni su oslobođeni optužbi oko fotografija, ali se zapetljalo ponovo zbog "priznanja" koje je dala devojčica odgovarajući na pitanja, da ju je tata kupao i "pipkao". A to je ono što sam napisala gore, tanka linija za nas odrasle, pitanje da li je deci uopšte vidljiva i jasna, između pipkanja i dodirivanja.
Još jednom ti hvala za informacije.
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:28 22.12.2010

Re: Gde je istina

nenormalan

Ja bih ga pre nazvala preteranim, preterivanjem da budem preciznija.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:34 22.12.2010

Re: Gde je istina

Jesu li oni vencani?

sigurno jer pise da joj je alias Nastic Verica.
evo i njega
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:34 22.12.2010

Re: Gde je istina

Bravo ivana, kao i obično uostalom, dakle ona je bila osumnjičena za

USE OF MINOR UNDER 14 TO PERFORM OBSCENE ACT

Ko zna šta ovo znači u smislu opisivanja nađenih fotografija...
Ja ipak moram da se ponovim i pitam kako je moguće da oni ne vide ona lolitska takmičenja kao opcestna?
ivana23 ivana23 01:42 22.12.2010

Re: Gde je istina

Nije bitno, ali mi je zapalo za oko - ona je 12 godina starija od njega.
maca22 maca22 01:53 22.12.2010

Re: Gde je istina

ivana23
Nije bitno, ali mi je zapalo za oko - ona je 12 godina starija od njega.

Sta treba iz toga da zakljucimo?

(ps. bravo za linkove i sve, naravno)
JJ Beba JJ Beba 01:53 22.12.2010

Re: Gde je istina

ivana23
Nije bitno, ali mi je zapalo za oko - ona je 12 godina starija od njega.

i meni
maca22 maca22 02:17 22.12.2010

Re: Gde je istina

KRALJMAJMUNA
njanja_de.manccini
мене занима одакле знаш да Настић бије своју супругу? она ти рекла или...

Ne znam kako da ti odgovorim. Nije mi ona rekla.
Moraš da mi veruješ. Valjda više veruješ meni nego novinama.
Ne bih to napisao da nisam skoro 100% siguran u informaciju koju sam dobio.

Pa sad... ja bih mogla reci da se meni oceva faca ne dopada i da mi tak'i deluju uvek sumLjivo. Ali tek to nije dokaz. :)
Vera Johnson Vera Johnson 02:58 22.12.2010

Re: Gde je istina

vidimo, jelice, vidimo. ne mogu ti opisati koliko sam varjaca o sto razbila (nikad o guzu ili nogice moje princeze). danas je odrasla i svima prica da je mami zahvalna za batine po stolu
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 06:50 22.12.2010

Re: Gde je istina

amerika zemlja velika, pa verovatno zbog toga nema informacija na engleskom...ali, mi je google ipak izbacio jedan link.
Značajno je i što su stalno u finansijskim teškoćama, pozajmljivanje novca od poznanika, nemanje papira, seljenje u neku nedođiju, živi očaj.
U dugovima su ne samo sada zbog advokata kao što se može pročitati u našim novinama nego su u dugovima već dugo.


značajno je i to da se ovaj slučaj medijski zloupotrebljava (kao uostalom i ostali), kao i da se koristi (izvinjavam se, meni se bar tako čini), kao izduvni balon za neke druge stvari.

uz ogradu da je sve moguće (još kad pročitate par dumb laws), ipak mi je teško da poverujem da se deca tek tako oduzimaju, a da se prethodno ne odradi nekakva procedura (o tome su već neki pisali na blogu).

takodje sam negde pročitala izjavu nekog stručnjaka o kulturoločkim razlikama spram nas i drugih zemalja, pa kaže - kako je eto, neki naš čovek zaglavio psihijatrijsku ustanovu, jer oni tamo nisu mogli da shvate da to kad udariš ženu ne znači da si lud.

slažem se sa bojanom - tema beauty pageants, naročito onih: glitz, sasvim zasebna tema, iako razumem zašto je ovde pomenuta.

jako škakljiva tema...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 08:47 22.12.2010

Re: Gde je istina

maca22

KRALJMAJMUNA

njanja_de.mancciniмене занима одакле знаш да Настић бије своју супругу? она ти рекла или...Ne znam kako da ti odgovorim. Nije mi ona rekla. Moraš da mi veruješ. Valjda više veruješ meni nego novinama. Ne bih to napisao da nisam skoro 100% siguran u informaciju koju sam dobio. Pa sad... ja bih mogla reci da se meni oceva faca ne dopada i da mi tak'i deluju uvek sumLjivo. Ali tek to nije dokaz. :)

Ja nisam postavljao dokaze. Ja iz face oca ne mogu nista da zakljucim.
Ali sam ovo gore napisao jer se uvek nađu ljudi da kažu: pa zašto se nije reagovalo, zašto nije obaveštena javnost, zašto ovo, zašto ono. Ja sam napisao šta mislim i šta sam čuo skoro iz prve ruke, i tome što sam slušao pre par meseci o ovom slučaju koji je tek sad eksplodirao, verujem DALEKO više nego idiotskim i pristrasnim novinama.
Nema na Blogu i u novinama dokaza. Ovo nije sud, ali sam ja procenio posle dugog vaganja, da treba ovde da postavim ono što znam.
Blogeri i čitaoci imaju pravo da cene težinu svih informacija i komentara.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:17 22.12.2010

Re: Gde je istina

Vera, moram da ti kažem da je meni taj gastronomsko instrumentalni varjača pristup vaspitavanju vazda bio stran...i uopšte sve što ima neko oruđe...to nisam ni životinjama nikad radila. Priznajem da sam nekoliko puta prilepila decu šakom po dupetu (udaranje više od dupeta mi je takođe problematično, naročito šamari, mene strava vata da se tako detetu ne povredi glava), i to kada su iz obesti doveli sebe u opasnost i to svesno.
se7en11 se7en11 11:19 22.12.2010

Re: Gde je istina

JJ Beba
ivana23
Nije bitno, ali mi je zapalo za oko - ona je 12 godina starija od njega.

i meni

i meni
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:21 22.12.2010

Re: Gde je istina

jer oni tamo nisu mogli da shvate da to kad udariš ženu ne znači da si lud.

Ja bih se sa njima složila, ma koji da su.

slažem se sa bojanom - tema beauty pageants, naročito onih: glitz, sasvim zasebna tema, iako razumem zašto je ovde pomenuta.

To jeste zaista posebna tema, ali ovde je stavljena kao poređenje, ponoviću još jednom, meni je neverovatno da je detinja golotinja problem (uostalom eno Iris piše da u USA bebe starije od mesec dana moraju da nose kupaći), a nije problem praviti od dvogodišnjeg deteta oblačenjem seksualnu sugestiju.

Škakljiva, fakat...zato u mom postu i piše AKO...jer čak i kada se sve bude raspetljalo, ostaće i možda i dalje nešto nepoznato...ako...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 21:23 22.12.2010

Re: Gde je istina

ivana23
Ja nadjoh OVO Jesu li oni vencani?

Jesu.
maca22 maca22 01:41 23.12.2010

Re: Gde je istina

KRALJMAJMUNA
Ja nisam postavljao dokaze. Ja iz face oca ne mogu nista da zakljucim.
Ali sam ovo gore napisao jer se uvek nađu ljudi da kažu: pa zašto se nije reagovalo, zašto nije obaveštena javnost, zašto ovo, zašto ono. Ja sam napisao šta mislim i šta sam čuo skoro iz prve ruke, i tome što sam slušao pre par meseci o ovom slučaju koji je tek sad eksplodirao, verujem DALEKO više nego idiotskim i pristrasnim novinama.
Nema na Blogu i u novinama dokaza. Ovo nije sud, ali sam ja procenio posle dugog vaganja, da treba ovde da postavim ono što znam.
Blogeri i čitaoci imaju pravo da cene težinu svih informacija i komentara.

Ok.
Vera Johnson Vera Johnson 02:05 23.12.2010

Re: Gde je istina

jelice: ja decu ni jedan put nisam prilepla shakom po dupetu. nije bilo potrebno. olupani (o kujinsk sto) gastronomski instrument je bio sasvim dovoljan. nikad njihove rumene guze nisam morala doticati u besu. o shamaranju da i ne govorim. to ni "neprijatelju" ne bih uradila, nekmoli svojoj deci. o najboljim ljudskim prijateljima, psima i mackama... ma poblesavim ponekad, pa "potegnem" plasticnu kesu, onu iz samoposluge, pa maddie "vidi boga svoga".
tripraseta92 tripraseta92 06:43 23.12.2010

Re: Gde je istina

se7en11
JJ Beba
ivana23
Nije bitno, ali mi je zapalo za oko - ona je 12 godina starija od njega.

i meni

i meni


Extra sumnivo! Ne uklapaju se u postojeći stereotip!
Još ako su finansijski propali ( sudeći po jednom linku jesu), i nemaju para za advokata, qq...nehebali su, bili u pravu ili ne!
NNN NNN 09:15 23.12.2010

Re: Gde je istina

U svetlu činjenica (koje je iznelo NjKV):

Zašto Nastić nije u zatvoru?
miloradkakmar miloradkakmar 02:09 22.12.2010

Ja sam svoju decu

kupao , svlačio i oblačio sve dok to nisu mogla sama da rade. Na plaži su bila golišava sve dok su to ona htela. Slikali smo ih na svakom koraku.
I danas , presvlačim unuku kada se upiški ili ukaki, čak mi dodje sa guzom da pomirišim i ja je poljubim bilo da se ukakila ili ne. Ne znam ko bi mi mogao to zabraniti.
Zar se američke bebe same presvlače , kupaju i mažu Pavlovićevom!?
Vera Johnson Vera Johnson 02:47 22.12.2010

Re: Ja sam svoju decu

milorade: ovde se radi o deci koja imaju 8 i 5 GODINA. jelica mozda ne razume, a mozda je i neki spin u pitanju. 8 i 5 godina vise nisu bebe. (jelice, hvala ti za divne fotke. takve se kupuju u hallmark knjizarama diljem amerike.

dvoje kriminalaca na turisticku vizu udje u ameriku... napravi par dece... sve sa verovanjem da ce im to doneti legalitet, tj drzavljansto. a hoce. kad deca napune 18 godina. u medjuvremenu, zaradice neke pare prodajuci decije fotke pedofilima preko internetaAAAA
ivankagrump ivankagrump 02:50 22.12.2010

Re: Ja sam svoju decu

miloradkakmar
kupao , svlačio i oblačio sve dok to nisu mogla sama da rade. Na plaži su bila golišava sve dok su to ona htela. Slikali smo ih na svakom koraku.
I danas , presvlačim unuku kada se upiški ili ukaki, čak mi dodje sa guzom da pomirišim i ja je poljubim bilo da se ukakila ili ne. Ne znam ko bi mi mogao to zabraniti.
Zar se američke bebe same presvlače , kupaju i mažu Pavlovićevom!?


Ma presvlace ih i slikaju ih, nista od toga nije problem... nego ljudi plasiraju price koje veze s mozgom nemaju iz kog drugog razloga nego da bi ispali nevini i zrtve sistema, evo ovu jadnu decu odvojise od mame i tate samo zato jer su se slikala golisava, a to svi rade, Asanza uhapsise samo zato sto mu je pukao kondom, a to se svakom moze desiti, siroti mali hrcki i jedni i drugi. A policija, tuzilastvo i sudovi su svi naravno idioti koji ne vide razliku izmedju normalnih i nenormalnih porodicnih fotografija, i/ili normalnog i kriminogenog seksualnog ponasanja. A mi smo svi veverice. Stvarno mi ove kampanje raznih pravdi za razne tipove izazivaju mucninu.
maca22 maca22 02:51 22.12.2010

Re: Ja sam svoju decu

dadada, i prasici lete, evo bas sada videh u oboru.
49 41 49 41 05:18 22.12.2010

Re: Ja sam svoju decu

Vera Johnson
milorade: ovde se radi o deci koja imaju 8 i 5 GODINA. jelica mozda ne razume, a mozda je i neki spin u pitanju. 8 i 5 godina vise nisu bebe. (jelice, hvala ti za divne fotke. takve se kupuju u hallmark knjizarama diljem amerike.

dvoje kriminalaca na turisticku vizu udje u ameriku... napravi par dece... sve sa verovanjem da ce im to doneti legalitet, tj drzavljansto. a hoce. kad deca napune 18 godina. u medjuvremenu, zaradice neke pare prodajuci decije fotke pedofilima preko internetaAAAA


Pre, godinu-dve; jedva su ga nasli - uhapsili su kod Novog Sada, mladica (18-20 god.), koji je navodno distribuirao deciju pornografiju - preko interneta.

Medjutim, kasnije americki IT strucnjaci su utvdili analizom; da mladic nije imao nikakve veze niti je distribuirao sa svog kompjutera.
Jednostavno, podmetnut mu je daljinski virus-spam; koji indicira svu distribuciju iz njegovog kompjutera.

Nazalost, proveo je mesec; mozda i vise u istraznom zatvoru.

Nekoliko godina, unazad meni je stizalo upozorenje, da sam poslao nekom virus mailom u Austriju, Nemacku, ...

Nikog nisam imao za kontakt mailom u obe drzave- niti sam ikome slao mail!

Jelica Greganović Jelica Greganović 11:26 22.12.2010

Re: Ja sam svoju decu

dvoje kriminalaca na turisticku vizu udje u ameriku... napravi par dece... sve sa verovanjem da ce im to doneti legalitet, tj drzavljansto. a hoce. kad deca napune 18 godina. u medjuvremenu, zaradice neke pare prodajuci decije fotke pedofilima preko internetaAAAA

Čekaj, ti to o Nastićima ili onako?
jelica mozda ne razume, a mozda je i neki spin u pitanju. 8 i 5 godina vise nisu bebe. 8 i 5 godina vise nisu bebe.

Pa, eno na youtubu klipova na kojima se kupaju deca od 8 i 5 i koliko hoćeš godina, i to američka...Jelica razume (samo se sebi obraća u trećem licu, inače je ok), i to su deca, ne bebe, mala deca. I hrvatske plaže su pune dece od 5 godina koja jurcaju gola okolo...pa šta?
hvala ti za divne fotke.

Koje divne fotke?
se7en11 se7en11 11:32 22.12.2010

Re: Ja sam svoju decu

Jelica Greganović

Pa, eno na youtubu klipova na kojima se kupaju deca od 8 i 5 i koliko hoćeš godina, i to američka...Jelica razume (samo se sebi obraća u trećem licu, inače je ok), i to su deca, ne bebe, mala deca. I hrvatske plaže su pune dece od 5 godina koja jurcaju gola okolo...pa šta?


Zar ti sve to ne govori da je moguće da ipak nešto više postoji od običnog slikanja golišavih beba?

Jelica Greganović Jelica Greganović 13:01 22.12.2010

Re: Ja sam svoju decu

Asanza uhapsise samo zato sto mu je pukao kondom

Asanž je uhapšen zato da bi smo bili veverice i to pola planete zna, priča sa kondomom je za prugaste veverice.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:30 22.12.2010

Re: Ja sam svoju decu


Zar ti sve to ne govori da je moguće da ipak nešto više postoji od običnog slikanja golišavih beba?

Naravno da je moguće, ali ako se tako kao što ti to hoćeš da vidiš gleda, onda ne treba uopšte ni izlaziti ne samo na plažu, nego uopšte iz kuće, otkud ti znaš šta je sve moguće napolju. Dakle, napraviti zakon da se ne izlazi iz kuće, a da se prozori zazidaju, jer možda ipak neki manijak ima dvogled.
Inasče, pre neki dan sam videla vest da je uhvaćen lik, vaspitač, koji je u obdaništu u kom je radio slikao decu za potrebe dečije pornografije, tj. kačio ih po tim bolesničkim sajtovima. Dakle, pošto je i to moguće, zabraniti zakonom da deca idu u obdaništa?
se7en11 se7en11 14:42 22.12.2010

Re: Ja sam svoju decu

Jelica Greganović

Zar ti sve to ne govori da je moguće da ipak nešto više postoji od običnog slikanja golišavih beba?

Naravno da je moguće, ali ako se tako kao što ti to hoćeš da vidiš gleda, onda ne treba uopšte ni izlaziti ne samo na plažu, nego uopšte iz kuće, otkud ti znaš šta je sve moguće napolju. Dakle, napraviti zakon da se ne izlazi iz kuće, a da se prozori zazidaju, jer možda ipak neki manijak ima dvogled.
Inasče, pre neki dan sam videla vest da je uhvaćen lik, vaspitač, koji je u obdaništu u kom je radio slikao decu za potrebe dečije pornografije, tj. kačio ih po tim bolesničkim sajtovima. Dakle, pošto je i to moguće, zabraniti zakonom da deca idu u obdaništa?



Mislila sam da li ti ti snimci ipak govore gde je krajnja granica i da Nastić slučaj možda ipak ima malo više eksplicita nego što su snimci na youtube, ali dobro... očito smo na različitim talasnim dužinama.

I zašto bi se zabranjivalo zabavište ili bilo šta drugo, dešava se svuda, ali je stvar da se sve to sankcioniše i da se vodi računa da se što manje dešava. Sankcionisati vaspitača, ali i sankcionisati i Nastiće ako su krivi. Zato sam pomenula snimke i možda krajnju granicu šta je po USA zakonu dopušteno. Ne misliš valjda da youtube snimci su zakonom zabranjeni u ovakvom izdanju u kom su, samo eto, postavili su ih Ameri pa oni imaju beneficije po njihovom zakonu, u svemu tome?
koksy koksy 15:24 22.12.2010

Re: Ja sam svoju decu

Asanza uhapsise samo zato sto mu je pukao kondom,


A u stvari je to zbog..?
ivankagrump ivankagrump 16:36 22.12.2010

Re: Ja sam svoju decu

koksy
Asanza uhapsise samo zato sto mu je pukao kondom,


A u stvari je to zbog..?


Zato sto je fucking creep, eto zasto. Ni po svedskom ni po bilo kom drugom zakonu se ne hapse ljudi zato sto im pukne kondom. Kao sto se ni po kalifornijskom ni po bilo kom drugom zakonu deca ne odvajaju od roditelja zbog NORMALNIH golisavih fotografija u porodicnom albumu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:49 22.12.2010

Re: Ja sam svoju decu

Ni po svedskom ni po bilo kom drugom zakonu se ne hapse ljudi zato sto im pukne kondom.

Pa, biće da se ipak hapse, sem ako to nije USA objašnjenje za veverice...
koksy koksy 17:49 22.12.2010

Re: Ja sam svoju decu

ivankagrump
koksy
Asanza uhapsise samo zato sto mu je pukao kondom,


A u stvari je to zbog..?


Zato sto je fucking creep, eto zasto. Ni po svedskom ni po bilo kom drugom zakonu se ne hapse ljudi zato sto im pukne kondom.

Mmdaa.
JJ Beba JJ Beba 01:22 23.12.2010

Re: Ja sam svoju decu

8 i 5

dečak ima 10 godina
Vera Johnson Vera Johnson 02:57 23.12.2010

Re: Ja sam svoju decu

onako. to ti je odgovor na prvo pitanje.

odgovor na drugo pitanje: divne fotke su fotke onih bebica, rumenih obrashcica i guza, negovane i prelepe. sta vise, rekoh da takve fotografije mozes kupiti u hallmark. nadam se da nisi pomislila da mi se dopadaju fotografije one jadne dece koje mame teraju da budu "filmske zvezde"?

a, sad da pitam ja tebe nesto: koliko stotina goluzdravih fotografija svoje dece si postavila na laptop koji ti je b92 dao (ako je)? ili: koliko si goluzdravih fotografija svoje dece poslala u etar? nisi ni jednu? znam da nisi...

kralj majmuna pomenu stotinu, na web sajtu tvoje kuce jedan komenatator pomenu dve hiljade...

meni u celoj ovoj prici jelice, nesto smrdi zestoko. znas, odavno zivim u drzavi new jersey, pa sam ovu pricicu ispricala najboljoj drugarici koja radi... uufff.... moram na engleskom: attorney general of nj office. ne bih da prenosim njen odgovor ovde.

najzad, i deda rece da fotografije nije nacinio njegov sin vec osmogodisnji unuk. kako je unuk dosao u posed tatinog work related kompjutera? gde su bili mama i tata da vide sta sin radi? pitanje je sad.
maca22 maca22 04:21 22.12.2010

Ja NISAM Nastic

Da se izjasnim, celo to narodno-kulturno-tradicionalno guranje nosa u decje guze i polne organe smatram jadnim. Dakle ne pedofilskim, nego jadnim.

Ok, posto sam sada veroatno uvredila vecinu ovde, da se pokupim i begam... :)
koksy koksy 15:27 22.12.2010

Re: Ja NISAM Nastic

Da se izjasnim, celo to narodno-kulturno-tradicionalno guranje nosa u decje guze i polne organe smatram jadnim. Dakle ne pedofilskim, nego jadnim.

Ma da: a i ta ljubakanja.
Šta ljubav, šta maženje, šta golicanje..?
Mnogo to primitivno. Bre.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:28 22.12.2010

Re: Ja NISAM Nastic


Ok, posto sam sada veroatno uvredila vecinu ovde, da se pokupim i begam... :)

Nisam primetila da si ikog uvredila, niti da te iko tera, ali ako bi da begaš, sve ok, ne moramo u svemu da se slažemo(sem prideva jadno)
49 41 49 41 04:35 22.12.2010

Zakon o kastraciji Bikova

i vestacko osemenjavanje krava.

(Ne znam detalje, bio sam mali; il' se nisam ni rodio).

Bikovi, kad su culi za zakon; poceli su masovno da beze preko madjarske granice. Medju njima je bio i zec.
Kad su ga Bikovi ugledali-priupitali: sto i ti zeko; kastriraju samo bikove?

- Ma pustite vi to. Dok oni meni po zakonu utvrde da nisam bik, vec samo zec; kastrirase i mene. Sto je sigurno sigurno je.
seceranac seceranac 07:59 22.12.2010

ako dodjete necete se vratiti

Americka vladajuca garnitura je potpuno umobolna a psiholoskim eksperimentima nad svojim zamorcicima zvanim citizeni je uspela da rasiri bolest na citavu naciju i polako ali sigurno je siri na ostatak sveta.

Cilj svega ovoga je jasan – stvoriti “novi vrli svet” (new world order) u kome decu nece radjati i odgajati roditelji vec ce drzava brinuti o tome i na najbolji moguci nacin odredjivati kastu I ulogu svakog buduceg zamorceta zvanog citizen (za detalje oko radjanja i odgoja procitati nekoliko prvih poglavlja cuvene hakslijeve knjige). Sve ovo naravno pod plastom brige i zastite dece jer odavno je dobro poznato da su roditelji ti koji svojoj deci zele zlo a nepoznate tete i cike su ti koji uvek deci zele dobro. Zamorcice su cak ubedili da je dobro za njihovu decu da im drzava odredjuje gde i kada mogu da idu gola, kako da se slikaju i ali da je za decu jako lose ako imaju zdrastveno osiguranje pa zato drzava ne pruza te lose usluge deci


Pristupa ovom problemu ima nekoliko. U engleskoj na primer gotovo siguran sam ce primenili vec oprobanu metodu snimanja (koju su nasli u knjigama Hakslijevog “rivala” Orvela), gde ce pod izgovorm “zastite deteta” svako morati da snima 24 sata svoje dete kako bi Veliki brat mogao da pogleda, preispita i velikim pecatom overi odnose izmedju roditelja i dece kao “ispravne”. Paralelno sa svim deci se dijagnostikuju izmisljene bolesti i deca se drogiraju nepoznatim i neispitanim lekovima sve za njihovo “dobro”.

Kod nas se ovaj eksperiment vec obavlja i mnogi zamorcici su vec popustili pod naletom “prava i brige za bespomocne”. Tako kod nas mnogi vec misle da je za dete bolje da bude sa nepoznatim tetama i cikama nepoznatog morala koji ce im raditi nepoznate stvari nego sa roditeljima koji su ih istukli po dupetu posto su deca htela da se penju na ogradu na terasi ili da cackaju uticnicu.



Tako vec naveliko traje stvaranje sveta u kome nece biti nesrecnih, potlacenih i zlostavljanih vec ce svako svojom voljom i sa srecom na licu raditi i ciniti sve ono sto su nesrecni, potlaceni i zlostavljani radili pre njih. Ako bas ne budu srecni sa svojim ulogama izmislice se vec neka psihicka bolest pa ce im dati sarene lekice kako bi svi srecni radili ono sto se od njih ocekuje.



Sto se mene tice, samo da obavestim belosvetske eksperimentatore i njihove vec obrlacene zamorcice kojih ima i ovde na blogu a koji zele da mene i moju porodicu stave u taj njihov novi i idelni svet mimo nase volje, da nas se klone jer ako krenu necu se ustrucavati da upotrebim sva raspoloziva sredstva protiv njih ukljucujuci I vatreno i hladno oruzje. Da, ovo jeste pretnja! Da citiram jednog naseg bivseg klovna: “Dodjite, necete se vratiti”


Posle svega ovoga i drugih stvari obelodanjenih u poslednjih nekoliko godina poceo sam cak da podrzavam americke libertarijance, razne fundamentaliste i ultra anarhiste, ne zato sto je njihova ideologija dobra vec zato sto je jedini spas da se ta bolesna drzava (ovde se mislis na vladajucu klasu) iskoreni u potpunosti.

Covece ovaj svet se pretvara u najgore nocne more svih predjasnih generacija!
bauer. bauer. 08:10 22.12.2010

Grčka!

Agencija za zaštitu dece je u kolevci demokratije...


Jelice, ova priča iz tvog teksta se dešava u Americi, ako se ne varam. A nije Amerika kolevka demokratije, nego antička Grčka, biće?

Hvala Kralju Majmuna što je sa nama podelio nešto insajderskih informacija koje bacaju sasvim drugo svetlo na ceo slučaj.

Uvek je dobro držati svoje konje čvrsto za dizgine, i ne dati im da jure ispred tebe.

Anglofil.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:32 22.12.2010

Re: Grčka!

Jelice, ova priča iz tvog teksta se dešava u Americi, ako se ne varam. A nije Amerika kolevka demokratije, nego antička Grčka, biće?

Znam ja to, al ne znam da l oni znaju, zato mi ubode bubnu opnu svaki put kad čujem da se samoinicijativno okolevče, zato tu i tamo sarkastično napišem da su kolevka demokratije. Prvo sam mislila da to u postu odvojim italic fontom, ali sam batalila, ko velim ko razume, shvatiće...
veronika_kojen veronika_kojen 19:16 22.12.2010

Re: Grčka!

zato tu i tamo sarkastično napišem da su kolevka demokratije


Pre da su izvoznici nego rasadnici...

Vlasta92 Vlasta92 10:46 22.12.2010

Strašno je to licemerje...

kada sam čula vest i meni su na pamet pale male misice, jer se na nekom od kanala vrti emisija o njima. Imaju po četiri ili sedam godina, a mame im čupaju obrve, stavljaju veštačke zube i trepavice, parike, vode ih na toniranje kože...Grrrrrrr....
Ne znam šta se dešava tačno sa Natićima i ima li ikakve šanse da dobiju decu nazad?
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:36 22.12.2010

Re: Strašno je to licemerje...

Vlasto, natrapala sam i ja kod nas na tu emisiju...gledale je par dana Najbolja Drugarica i ja, koleno mi pomodrelo od udaranja vilice o isto...daklem, šta sve ljudima pada na pamet, a dozvoljeno je zakonom...veštački zubi za malo dete...depiliranje...potamnjivanje...bukvalno ih dresiraju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana