Sex

Je li ovo početak realizacije plana Srbija 2020.?

Drago Kovacevic RSS / 22.12.2010. u 23:50

DS-ov genije
DS-ov genije
Jedan od mojih "favorita" u DS-u je ministar Oliver Dulić...genije prostornog planiranja, efikasnog izdavanja građevinskih dozvola i uvođenja urbanističkog reda u Srbiji. Sve to čovek efikasno i promišljeno postiže da se možeš samo diviti, a ostaje mu vremena da kroz razne firme u svome vlasništvu trguje sa državom. Bez tendera, naravno, to samo komplikuje i otima vreme za efikasno bogaćenje. I pritom uopšte nije ni prostorni planer, ni arhitekta, čak ni geograf,nije ni trgovac, nego lekar specijalista - ortoped. I mlad, jedva da je navršio 35-u...E moj brale, nikad on to ne bi postigao da se pre desetak godina nije učlanio u DS. Džaba pamet, sposobnost, vitalnost, univerzalnost, erudicija,gramzljivost - ali bez DS-a u zadnjih deset godina te osobine se ne mogu revalorizovati.

I dugo nas je ministar Dulić ubeđivao kako ima sjajan plan za legalizaciju, kako će to ići, samo što nije, kako gradi mehanizam koji ne može da omane, kako će država tu silno da zaradi. Gradovi i opštine su dobili zadatak da naprave skale za legalizaciju, dale se službe na posao, završile račune i proračune, napravile skale i tabele,ali legalizacija na nuli. Kad, ne lezi vraže, danas ministar ima potpuno suprotnu ideju. Kaže vest ovako:

 Beograd -- Građanima bi trebalo omogućiti besplatnu legalizaciju bespravno sagrađenih objekata, kaže ministar prostornog planiranja Oliver Dulić.

Šta je ovo...da već nije počelo provođenje predsednikovog plana Srbija 2020. Oliver Dulić kao "najbolji primerak DS-ovca" je sigurno prvi krenuo u odobravoljavanje birača.

Ali, avaj, zar to nije protuustavno, a zna se koliko DS vodi računa o ustavnosti i zakonitosti. Zar to ne favorizuje sve što su kršili zakon u odnosu na one koji su ga poštovali.

Ministar za to mnogo ne haje..Kaže, da se u nelegalizovanim objektima kriju veliki neiskorišteni resursi i smatra za mudro baš ovo što sad predlaže, kao što je ranije smatrao "mudrim" potpuno suprotno. Čudno je to DS-ovsko shvatanje mudrosti i koristi. Čudno i promenjivo.

Kaže ovako "moj" favorit, spretni i svestrani Dulić..

"Moja ideja je da se promeni Zakon o planiranju i izgradnji i da se jednim aktom precizira proces besplatne legalizacije svih bespravno sagrađenih objekata u Srbiji".

E, sad šta ovo znači. Znači otimanje para od građana Srbije koji nisu nelegalno gradili i njihovo prebacivanje onima koji su kršili zakon. Pa će od para onih koji su poštovali zakon biti građena infrastruktura onima koji su ga kršili. 

Prateći rad mog "favorita" mogu reći da sam zapazio dve stvari. Njegovoh apsolutni neuspeh u javnom poslu i njegov procvat u svemu čega se privatno dohvatio, posebno ako mu je partner država. Naravno da za svoje privatne poslove ministar Dulić kaže da su u skladu sa zakonom. Pa da li je iko ne samo u Srbiji nego na celom Balkanu sreo špekulanta među političarima a da je ovaj kazao da ono što lično prigrabi nije po zakonu. Setimo se radikalskih, julovskih, espesesovskih lopuža...reče li i jedan da to što je "maznuo" nije po zakonu. Bez obzira, bio stan od 200 kvadrata, stan za dadilju, akcije, nameštanje tendera, privatizacije, izvlačenje para iz javnih preduzeća....

Ulazimo u godinu kad su izbori mogući...Razne opsene su u pitanju..Biće krupnog i sitnog potkupljivanja na sve strane. Dulić je evo rešen da potkupuljuje bespravne graditelje.Pošto je on "vojnik partije", onda je to i ideja njegove partije. Bespravnih graditelja je na stotine hiljada u Srbiji. Među njima su i sasvim krupni špekulanti, ekipe građevinske mafije koji za legalizaciju duguju silan novac.Da se u tom grmu ne odmara zec.

Da, pomenuh da je ovo možda početak realizacije plana "Srbija 2020". Možda i prva akcija toga plana. Samo da pomenem da je računica koju je upravo Dulić pravio pokazivala da legalizacija državi donosi pristojnih 500 miliona evra. Više nego NIS koji je šef njegove stranke "saslužujući" Koštunici predao Putinu.

Tih 500 miliona evra država se odriče da bi DS povećala rejting. Protuustavno, dakako. Ali šta je ustav spram još jednog mandata. 

Atačmenti



Komentari (110)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G r o f G r o f 00:16 23.12.2010

opet protiv DS...

Stvarno nije lepo...Posebno kad je argumentovano.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:21 23.12.2010

Re: opet protiv DS...

G r o f
Stvarno nije lepo...Posebno kad je argumentovano.

Nije...
Ali, ne znam jesi primetio, osim njih i nema nikog na javnoj sceni....čak ni Dinkić ne luduje...Objasnio nam otkud mu pare za stan od 400.000 evra i sad kulira...
MarkoPustolov MarkoPustolov 08:14 23.12.2010

Re: opet protiv DS...

Drago Kovacevic
čak ni Dinkić ne luduje...Objasnio nam otkud mu pare za stan od 400.000 evra i sad kulira...
meni i dalje nije bas jasna njegova matematika
ili mu je rata 1300 eur sto je iznad njegovog praga zaduzenja
ili ima specijalni dil sa bankom pa mu dali pare uz 0.1% kamate
sentinel26 sentinel26 10:48 23.12.2010

Re: opet protiv DS...

Gosn Drago,

matematika kaže da se iz "projektovanih" cifara krije podatak da dsemokrate računaju da će Srbija 2020.godine imati pola miliona stanovnika manje.

Svaka im čast za znanje "matematike" i planiranje !

Trebalo je neko da ih pita jesu li u tu ujdurmu možda umiješani Krkobabić ili neki svetac, ako imaju mobilnu vezu sa njim.

Da li je ovaj plan "osveštan", ako nije biće problema ili se čeka hirotonisanje "novog" rukovodstva ?

blue rider blue rider 16:03 23.12.2010

Re: opet protiv DS...

sentinel26
Gosn Drago,

matematika kaže da se iz "projektovanih" cifara krije podatak da dsemokrate računaju da će Srbija 2020.godine imati pola miliona stanovnika manje.

Svaka im čast za znanje "matematike" i planiranje !




Ljudi, ovo uopste nije smesno. Prvo, kada odete na sajt republickog zavoda za statistiku imate interesantnu stvarcicu zvanu projekcije stanovnistva. [url=http://webrzs.stat.gov.rs/axd/stanovnistvo/izbor.htm][/url]
elem, ako se uzme srednja varijanta u 2007 godini je bilo 7.535.336 stanovnika a u 2022 u Srbiji ce po istoj ziveti 7.065.765 stanovnika. Dakle skoro 500,000 ljudi manje, tj u proseku 35,000 manje godisnje! Lako je izracunati da tim tempom, u 2050 godini u Srbiji (ako bude zdravlja mozda i docekam) ziveti jos 840.000 ljudi manje, tj 6.220.000! A od 2050 godine do 2100 jos 1.500.000 ljudi manje, pa ispadne da ce nas na kraju veka biti 4.700.000! I posle nekom bitno Kosovo, hahaha.

Ne znam da li RSZ statistika ukljucuje i odlazak ljudi iz zemlje, vredelo bi pogledati metodologiju jer ako ne ukljucuje onda ce biti jos gore.
sentinel26 sentinel26 18:42 23.12.2010

Re: opet protiv DS...

blue rider
sentinel26
Gosn Drago,
matematika kaže da se iz "projektovanih" cifara krije podatak da dsemokrate računaju da će Srbija 2020.godine imati pola miliona stanovnika manje.
Svaka im čast za znanje "matematike" i planiranje !

Ljudi, ovo uopste nije smesno. Prvo, kada odete na sajt republickog zavoda za statistiku imate interesantnu stvarcicu zvanu projekcije stanovnistva. [url=http://webrzs.stat.gov.rs/axd/stanovnistvo/izbor.htm][/url]
elem, ako se uzme srednja varijanta u 2007 godini je bilo 7.535.336 stanovnika a u 2022 u Srbiji ce po istoj ziveti 7.065.765 stanovnika. Dakle skoro 500,000 ljudi manje, tj u proseku 35,000 manje godisnje! Lako je izracunati da tim tempom, u 2050 godini u Srbiji (ako bude zdravlja mozda i docekam) ziveti jos 840.000 ljudi manje, tj 6.220.000! A od 2050 godine do 2100 jos 1.500.000 ljudi manje, pa ispadne da ce nas na kraju veka biti 4.700.000! I posle nekom bitno Kosovo, hahaha.

Ne znam da li RSZ statistika ukljucuje i odlazak ljudi iz zemlje, vredelo bi pogledati metodologiju jer ako ne ukljucuje onda ce biti jos gore.

Ja se slažem sa vama da nije smiješno, naprotiv, ali ako ta "vodeća" stranka nije htjela da obrati pažnju na ovu činjenicu, to znači ili da se slaže sa takvim trendom ili je ti podaci uopšte ne interesuju.

I jedno i drugo predstavlja šok za sve razumne ljude.

Lično mislim da je najvjerovatnije da su se oni malo igrali matematike i planiranja a zaboravili da matematika ništa ne sakriva.

Jedna normalna vladajuća stranka bi prvo napisala izvještaj šta je uradila od obećanja napr. u 2009. i 2010. godini i šta planira za 2011. i 2012.godinu.
Pričati prazne priče o tome šta će biti 2020, 2030 itd je ruganje narodu.

- "Ostavite vi nas na vlasti bar još 10 godina pa će vam biti bolje".




mikimedic mikimedic 11:28 25.12.2010

Re: opet protiv DS...

Stvarno nije lepo...Posebno kad je argumentovano.


pazi, pazi, a ds nije bio tako los kad je omogucavao godinama da se vozi na crnogorske table i izbegava placanje poreza (a ostali koji placaju se prave budalama i jos im se smeje u lice..).

a tek kad je omogucio skoro besplatnu 'legalizaciju'.... ijhaaaa...
G r o f G r o f 17:32 26.12.2010

Re: opet protiv DS...

pazi, pazi, a ds nije bio tako los kad je omogucavao godinama da se vozi na crnogorske table i izbegava placanje poreza (a ostali koji placaju se prave budalama i jos im se smeje u lice..).

a tek kad je omogucio skoro besplatnu 'legalizaciju'.... ijhaaaa...


Gospodine sa bosanskim prezimenom i dugogodišnjim srpskim državljanstvom svaki put sa uživanjem pročitam tvoje komentare i pitam se hoću li i ja jednog dana, kad budem dovoljno dugo imalac srpskog državljanstva, biti tako pametan.
O crnogorskim tablama si trebao razgovarati sa gospodinom Dinkićem ali ne znam odakle mi utisak da si zablokirao u prostoru i vremenu.

mikimedic mikimedic 17:53 27.12.2010

Re: opet protiv DS...

Gospodine sa bosanskim prezimenom i dugogodišnjim srpskim državljanstvom svaki put sa uživanjem pročitam tvoje komentare i pitam se hoću li i ja jednog dana, kad budem dovoljno dugo imalac srpskog državljanstva, biti tako pametan.
O crnogorskim tablama si trebao razgovarati sa gospodinom Dinkićem ali ne znam odakle mi utisak da si zablokirao u prostoru i vremenu.


gospodin je sa lickim prezimenom, koje nosi od svog oca, i njegovog oca koga prebacise u velikom transportu. a deda, iako je bio nepismen, je takodje gospodin jer je uvek placao porez, nikad nije usao u tudje, i bio je zahvalan maticnoj drzavi koja ga je primila. tako i otac. tako i ja. i tako da si za to gospodin u pravu. jer poticem iz gospodske (a ne grofovske) porodice.

tema nisu crnogorske table niti necije drzavljanstvo -- tema su oni koji hoce da utaje na racun (od svih) ostalih, a ovamo prosipaju moralne sudove o svima ostalima. pa makar bili i grofovi.

over and out (do sledece prilike).
yugaya yugaya 00:20 23.12.2010

.

E moj brale, nikad on to ne bi postigao da se pre desetak godina nije učlanio u DS.


Mislim da bi on postigao mnogo vise da se nije uclanio ni u jednu partiju. Nikad.

Prosle godine je bio na listi "20 VELICANSTVENIH".
Od kada je u politici, za njega se nije vezala nijedna afera, čak nijedna intriga. Građani njegovo ponašanje i rad ocenjuju pozitivno, deluje kao političar razlike, kultivisanog jezika, izuzetnog vaspitanja i odmerenosti.


Dnevna politika je ...tamo gde i najbolji potonu u glib.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:25 23.12.2010

Re: .

yugaya
E moj brale, nikad on to ne bi postigao da se pre desetak godina nije učlanio u DS.


Mislim da bi on postigao mnogo vise da se nije uclanio ni u jednu partiju. Nikad.

Prosle godine je bio na listi "20 VELICANSTVENIH".
Od kada je u politici, za njega se nije vezala nijedna afera, čak nijedna intriga. Građani njegovo ponašanje i rad ocenjuju pozitivno, deluje kao političar razlike, kultivisanog jezika, izuzetnog vaspitanja i odmerenosti.


Dnevna politika je ...tamo gde i najbolji potonu u glib.

Ništa ja tebe nisam razumeo..al nema veze...
cult cult 00:28 23.12.2010

Re: .

Dnevna politika je ...tamo gde i najbolji potonu u glib.


Pada onaj koji je padu bio sklon.
A bio on nekom veličastven ili ne, ovakvo organizovano pravljenje budalom svakog stanovnika ove zemlje koji plaća račune i poreze, zaslužuje bar par godina u bukagijama.
G r o f G r o f 00:36 23.12.2010

Re: .

Mislim da bi on postigao mnogo vise da se nije uclanio ni u jednu partiju.


hahaha...Ovo čitavoj priči daje čudan tok. Znači njega partija drži zarobljenog i na silu ga drži na mestu gde se ne meri njegov lični uspeh, nego opšti doprinos zajednici, a tu je tanak.
Strašno, kakvih partija ima.
yugaya yugaya 00:37 23.12.2010

Re: .

lol.

Ondak da pojasnim:

-Mislim da je Oliver Dulic kvalitetan covek, koji bi bio profesionalno mnogo uspesniji da nije izabrao da bude profesionalni politicar.

-Javno mnjenje ga je do nedavno navodilo kao primer kakve politicare podrzava i ocenjuje pozitivno.
( klik na onaj gore link pa malko skrolovati )


- Dno je kada na ovom blogu osvanes kao "favorit".

gorran2 gorran2 00:38 23.12.2010

Re: .

cult
Dnevna politika je ...tamo gde i najbolji potonu u glib.


Pada onaj koji je padu bio sklon.
A bio on nekom veličastven ili ne, ovakvo organizovano pravljenje budalom svakog stanovnika ove zemlje koji plaća račune i poreze, zaslužuje bar par godina u bukagijama.

Pravljen biva budalom onaj koji je pravljenju budalom sklon
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:39 23.12.2010

Re: .

Strašno, kakvih partija ima.

Ma,partije su ti čudo...Naročito partije pokera...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:41 23.12.2010

Re: .

-Javno mnjenje ga je do nedavno navodilo kao primer kakve politicare podrzava i ocenjuje pozitivno.

A, javno mnenje ti je promenjivo...zavisno od onoga što zna...
cult cult 00:50 23.12.2010

Re: .

Pravljen biva budalom onaj koji je pravljenju budalom sklon

Šta da ti kažem kad čak plaćam i pretplatu Tijaniću.
Apsolutna budala, dakle. I can barely wash myself.
mariopan mariopan 08:56 23.12.2010

Re: .

-Mislim da je Oliver Dulic kvalitetan covek, koji bi bio profesionalno mnogo uspesniji da nije izabrao da bude profesionalni politicar.

Verovatno bi, ja ne sumnjam u njegove kvalitete - ali NE BI BIO TAKO BOGAT!
A to mu je najveći kvalitet, ALAVOST. Tu je najuspešniji.
hazar hazar 00:33 23.12.2010

Srbija

će postati banditska država, ako se ovo usvoji. Ne znam za vas, ali meni su više puta do sada rasle uši zahvaljujući sličnim idiotskim stvarima. Razna opraštanja kamate na neplaćene račune, dozvoljavanje raznih preregistracija i sl.

Ono što ovaj slučaj čini posebnim je to što bi se sada jasno reklo da država protežira one koji krše zakon. Da im se recimo ne poveća cena (iako je evro skočio) na to smo navikli, ali ovo... Nadam se samo da je ovaj nesrećnik od ministra jedini izgubio kompas i da se ovakva bruka i tucanje ljudi u zdrav mozak neće desiti.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:46 23.12.2010

Re: Srbija

Nadam se samo da je ovaj nesrećnik od ministra jedini izgubio kompas i da se ovakva bruka i tucanje ljudi u zdrav mozak neće desiti.

Ništa on nije izgubio...Bojim se da je to politika njegove stranke...
dilan_dog_93 dilan_dog_93 10:50 23.12.2010

Re: Srbija

Srbija
će postati banditska država

Će postati?

Pa već to jeste. Banditskom državom može se
nazvati svaka ona država u kojoj u svakoj od oblasti društva
imate po jednu bandu koja vam uzurpira prava,
a sve što tu ima podeli između sebe.
"Sociologija banditizma: primer Srbija"
dolybell92 dolybell92 00:55 23.12.2010

Šta reći...

Oliver Dulić, ministar životne sredine i prostornog planiranja,
izjavio da se na građevinsku dozvolu u Srbiji čeka u proseku 270 dana...
(januar 2009.)

"Moja ideja je da se promeni Zakon o planiranju i izgradnji i da se jednim aktom precizira proces besplatne legalizacije svih bespravno sagrađenih objekata u Srbiji".
(decembar 2010)

Njemu je to isto, očigledno!

Ne da treba smanjiti broj ministara nego
ih treba ukinuti...jer posle ovakvih izjava,
stvarno su takvi nepotrebni i više štetni,
ma štetni su svakako...
jaksa scekic jaksa scekic 01:00 23.12.2010

Svi ste se uhvatli na udicu

a gvint je sledeci. Da se nastavilo ovim tempom legalizacija bi bila zavrsena ko zna kad i mnogo malo para bi uslo u budzet
Elem, donese se dekret da se sve legalizuje za mesec dana-udzaba, svi zahtevi se samo ispcate.
E sad ide maca.
Sve kopije legalizacije idu gde - u poresku da se pisu resenja za naplatu poreza na imovinu.
I tu se zaradi za krace vreme mnogo vise para.

BTW nisam ja ovo provalio nego se omaklo reporteru u TVD2 javnog servisa.

Eto, Drago nekad treba gledati RTS gde se nenamerno otkrije drzavna ujdurma.

Evo kraj izvestaja iz TVD....Na početku procesa legalizacije, računalo se na zaradu od taksi od oko 300-400 miliona evra. Sada se, međutim, pominje druga računica, prema kojoj bi vlasnici legalizovanih objekata na ime poreza na imovinu u opštinske kase uplatili više para - oko milijardu evra.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:08 23.12.2010

Re: Svi ste se uhvatli na udicu

Sve kopije legalizacije idu gde - u poresku da se pisu resenja za naplatu poreza na imovinu.
I tu se zaradi za krace vreme mnogo vise para.

Pa jedno je porez, a drugo legalizacija..Porez i tako moraju platiti...
I porez na kuću, to nije veliko...tako da je to više fazon koji RTS provlači..
Da se nastavilo ovim tempom legalizacija bi bila zavrsena ko zna kad i mnogo malo para bi uslo u budzet

Znam, ali zašto bi ovim tempom...
Evo kraj izvestaja iz TVD....Na početku procesa legalizacije, računalo se na zaradu od taksi od oko 300-400 miliona evra. Sada se, međutim, pominje druga računica, prema kojoj bi vlasnici legalizovanih objekata na ime poreza na imovinu u opštinske kase uplatili više para - oko milijardu evra.

Spinovanje, Jakša...kad ti kažem...Porez na imovinu je jedna stavka a legalizacija druga..
Osim toga, mnogo je veći iznos za legalizaciju nego iznos za porez...tako da i ta računica koju su dali nije ok..
E, sad...DS-u trebaju pare odmah, i to je ta "realizacija plana Srbija 2020." Bolje da oni uzmu odmah jer im treba, pa taman napravili štetu od najmanje pola milijarde evra...Njihova je logika "posle nas potop"...dotle se stiglo..
mariopan mariopan 09:01 23.12.2010

Re: Svi ste se uhvatli na udicu

Pa jedno je porez, a drugo legalizacija..Porez i tako moraju platiti...

Tačno!

Zašto smo onda mi ostali, koji smo sve radili po ZAKONU pa prvo platili komunalije, plaćali razne takse da uknjižimo kuće - ZAŠTO SMO MI TO PLATILI A SADA ĆEMO I POREZ DA PLAĆAMO ISTO KAO OVI KOJI TO NISU URADILI?
Zašto je meni država to naplatila a njima nije i neće?


Ala mi rastu magareće uši !

NIŠTA VIŠE NEĆU DA PLAĆAM OVOJ DRŽAVI!

Neka i meni nešto oproste, makar kamatu za neki broj godina!
mrdax mrdax 01:00 23.12.2010

Leonardo da Vinci

Cekaj Drago, koji je ovo Blog u zadnjih 10 dana o DS ?
No razumem , nas Leonardo da Vinci (O. Dulic) uspeva da briljira na raznim poljima od medicine do gradjevine i prostornog planiranja.
Ali naravno , necemo sa napadima na licnost , nego da vidimo koje "dobro" ovo resenje donosi Srbiji , pogotovo onima (budalama) koji su sve uredno platili ?
Evo recimo manje tih 500 000 000 eura , sto je za ovakvu zemlju obicna sitnica. Jos samo da vrate ono oteto posle drugog svetskog rata i da drzava proglasi bankrot.

EDIT: Dobar ti je tag
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:17 23.12.2010

Re: Leonardo da Vinci

Cekaj Drago, koji je ovo Blog u zadnjih 10 dana o DS ?

Pa na političkoj sceni su samo oni, a ja pišem politički blog..
I sami tvrde da drže sve poluge...zar ne...
Pišem o javnom životu i zanima me šta nam spremaju..Ne zanima me to što predsednik ima košarkašku povredu u 53. godini, pa da sada ispada kako ja njih nešto lično posebno tretiram..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:21 23.12.2010

Re: Leonardo da Vinci

Jos samo da vrate ono oteto posle drugog svetskog rata i da drzava proglasi bankrot.

Ma kakvo vraćanje...ne pada to njima na pamet...
gedza.73 gedza.73 07:59 23.12.2010

Re: Leonardo da Vinci

Cekaj Drago, koji je ovo Blog u zadnjih 10 dana o DS ?

Ovo mu je porvi ili drugi blog kome se nema šta prigovoriti. Prava kritika i to na mestu.
I dugo nas je ministar Dulić ubeđivao kako ima sjajan plan za legalizaciju, kako će to ići, samo što nije, kako gradi mehanizam koji ne može da omane, kako će država tu silno da zaradi. Gradovi i opštine su dobili zadatak da naprave skale za legalizaciju, dale se službe na posao, završile račune i proračune, napravile skale i tabele,ali legalizacija na nuli. Kad, ne lezi vraže, danas ministar ima potpuno suprotnu ideju

Kad bi mu to gubljenje vremena i resursa naplatili iz džepa, otpustili i zatvorili a ključ bacili u toku noći bi Srbija postala normalna zemlja.

Ovde, bre, niko od njih ne odgovara za svoje greške. Sve njihove 'opite' prebace na nas.

dolybell92
Ne da treba smanjiti broj ministara nego
ih treba ukinuti...jer posle ovakvih izjava,
stvarno su takvi nepotrebni i više štetni,
ma štetni su svakako...
lakipingvin lakipingvin 09:01 23.12.2010

Re: Leonardo da Vinci

EDIT: Dobar ti je tag


loader loader 02:37 23.12.2010

Končić odelo krasi

... Vaš novi-stari ljubimac ima poučan primer slovenačkog ministra koji je vozio malo nacvrcan, pa je uz kratke konsultacije s policijom i nakon brzog trežnjenja došao do zaključka da javna ličnost, svakako, treba da snosi i javne konsekvence. S tim se, kako čitam, složila i njegova mama. To je odlična i sasvim jasna lekcija za svakoga ko se lati da nešto čini u ime birača, koji se uvek i apsolutno podrazumevaju iza svakog ministra, odnosno poslanika.
aleksanadar aleksanadar 10:17 23.12.2010

Re: Končić odelo krasi

javna ličnost, svakako, treba da snosi i javne konsekvence.


Драго ми је, колега, да то увиђате.

loader loader 11:58 23.12.2010

Re: Končić odelo krasi

Da, uvid se veoma razlikuje od .. opsednutosti
aleksanadar aleksanadar 22:01 23.12.2010

Re: Končić odelo krasi

opsednutosti


Мислите, ваљда, на опседнутост министра Јеремића (због које је доспео на насловну страницу НИН-а)...
Domazet Domazet 04:41 23.12.2010

I shta kazhe gos'n ministar...

...ima Plan!? Da sve nelegalne gradjevinske objekte odmah legalizuje zadjabe! E stvarno ga je razradio do u detalje. Da mi je samo znati koliko mu je vremena trebalo da ih sve razradi??

Vala bata Drago, ako su svi ostali ministri Genijalni kao ovaj onda vlast stvarnoi i ne zasluzhuje bolju opoziciju od tebe...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:30 23.12.2010

Re: I shta kazhe gos'n ministar...

Vala bata Drago, ako su svi ostali ministri Genijalni kao ovaj onda vlast stvarnoi i ne zasluzhuje bolju opoziciju od tebe...

A bogami ni ja bolju blog opoziciju nego li si ti...
P.S. Nego, ne komentarišeš ništa to da ti "državni glavar i gospodar Crne Gore" ode u prevremenu političku penziju...
legalizacijabg legalizacijabg 07:53 23.12.2010

APEL za gosp. Draga

Gospodine Drago,upucujem vam apel u ime par miliona ljudi,koje životno interesuje ovaj problem,a koji nemaju pristup internetu(hbga ne žive u centru)da ne koristite ovu temu u obračunu sa političkim protivnicima!

Ja razumem da svako ima svoju borbu,ali nama je ovo životno pitanje.

Eto pa ako imate milosti..hvala.
Strongman Strongman 08:58 23.12.2010

Re: APEL za gosp. Draga


legalizacijabg
Gospodine Drago,upucujem vam apel u ime par miliona ljudi,koje životno interesuje ovaj problem,a koji nemaju pristup internetu(hbga ne žive u centru)da ne koristite ovu temu u obračunu sa političkim protivnicima!

Ja razumem da svako ima svoju borbu,ali nama je ovo životno pitanje.

Eto pa ako imate milosti..hvala.



Auu gosn Drago, šta sad? Vox populi s jedne i osećaj za dobar blog s druge strane.
maksa83 maksa83 09:04 23.12.2010

Re: APEL za gosp. Draga

Gospodine Drago,upucujem vam apel u ime par miliona ljudi,koje životno interesuje ovaj problem,a koji nemaju pristup internetu(hbga ne žive u centru)da ne koristite ovu temu u obračunu sa političkim protivnicima!

Nije Dulić blesav, evo pokupio je glasove cele Borče jednim jedinim brainfartom.

I ja sam životno zainteresovan da ti i tih par miliona lepo legalizujete šta god ste sagradili, pošto (u nekoj pukoj teoriji doduše) to znači da će država imati više para za školstvo/sdravstvo/itd.


(Znam da u praksi to znači da će povećati plate poslanicima, penzije Krkobabićevim pitomcima, i putem javnih nabavki presuti još para svojim ortacima i kumovima, ali da ne sitničarimo.)

Nevrdles baki, pare na sunce.
mariopan mariopan 09:31 23.12.2010

Re: APEL za gosp. Draga

legalizacijabg
Gospodine Drago,upucujem vam apel u ime par miliona ljudi,koje životno interesuje ovaj problem,a koji nemaju pristup internetu(hbga ne žive u centru)da ne koristite ovu temu u obračunu sa političkim protivnicima!

Ja razumem da svako ima svoju borbu,ali nama je ovo životno pitanje.

Eto pa ako imate milosti..hvala.

I ja razumem da je mnogo ljudi kojima je ovo životno važno i ne boli me što će pored vas da se provuče i ona građevinska mafija kojoj je ovo baš dobro leglo ...ali ta ista država ne može vama da bude majka a nama maćeha?
Nama koji smo sve to već odavno platili, da li smo mi životno zaineteresovani da i nama neke pare vrati na neki način ili oprosti? I među nama ima toliko sirotinje da nije normalno da im se dvaput naplaćuje nešto zato da bi vas poštedeli? Nama ništa nije opraštala, sve nam je već naplatila, nama koji smo odavno uveli nekretnine u državne knjige.

Obično se ne slažem sa Dragom ali ovo je zaista nepošteno prema nama ostalima. Izvolite, plaćajte porez, za dve godine će vam sve te pare ionako uzeti a ja ću da prestanem sve to da plaćam, i nisam jedina pa će teiste pare kod nas izgubiti, neka i meni otpišu makar kamatu za pet godina pa da se vidimo onda gde smo?

legalizacijabg legalizacijabg 09:36 23.12.2010

Re: APEL za gosp. Draga

Gospodine,odgovoriću vam samo ovo.

Ako uzmemo da od tih 700 000 objekata, porez na imovinu plaća oko 20% a verovatno ni toliko,i da će samim pravnim upodobljavanjem objekata SVI oni biti evidentirani,i uvedeni u poreski sistem,benefit se nameće kao logično,zar ne?

Činjenica je da su tih 300 milona od legalizacije bili na dugom štapu(realno,nije bilo šanse da se legalizacija završi za nekoliko decenija,a pitanje je i tada da li bi!)

Znači računica je jasna.I dovoljan razlog da prestane hajka zlobnih(neutralnih) pojedinaca.Dakle više para u budžetu,bolje za sve(ne samo za političke elite)

Naravno,ovo će pogoditi urbaniste,arhitektonske studije(čiji je lobi izuzetno jak)opštinare koji su na razne načine ostvarivali protivpravnu korist,najčešće izdvajajući predmet zainteresovanog preko reda,naravno za određenu sumu.Ono što se radilo u opštinama sada se radi u sekretarijatu.

Lično mogu da posvedočim u vezi ovog!

To je čitava armija ljudi,i takvi su najglasniji protiv ovog Dulićevog lex specijalisa!

p.s.
brainfart?da možda za vas..za nas je to pitanje života i smrti.
loader loader 12:07 23.12.2010

Re: APEL za gosp. Draga

Mariopan:
Nama koji smo sve to već odavno platili, da li smo mi životno zaineteresovani da i nama neke pare vrati na neki način ili oprosti? I


Mariopan, pa .. vi definitivno pored one dve Srbije hoćete da napravite još dve Srbije

Inače, ideja o vraćanju tog depozita nama koji smo sve uredno platili i nije tako loša.. .. Gde je šalter sa formularima za prijave?

vludvig vludvig 12:17 23.12.2010

Re: APEL za gosp. Draga

Naravno,ovo će pogoditi urbaniste,arhitektonske studije(čiji je lobi izuzetno jak)


pa da, šta će nam i ti arhitekti kad možmo i sami da nacrtamo kuću pa da je izgradimo, a i ti opštinari su gadovi. nema veze ako su nam gradovi kasabe kad je u pitanju životno pitanje svih pitanja.
mariopan mariopan 14:29 23.12.2010

Re: APEL za gosp. Draga

Inače, ideja o vraćanju tog depozita nama koji smo sve uredno platili i nije tako loša.. .. Gde je šalter sa formularima za prijave?

Zašto nama to ne bi zaračunavali ako već plaćen porez, neki niz godina?
mariopan mariopan 14:30 23.12.2010

Re: APEL za gosp. Draga

a nas je to pitanje života i smrti.

I za nas ostale koji smo to već platili.
Da se razumemo, ja se ne zalažem da se vama ne oprosti ja se zalažem da se i nama uračuna ono što smo već platili kao plaćen porez.
Zašto se to računa tako samo ovima koji su skoro legalizovali objekte a ne i nama "starima" koji smo zidali sa svim pratećim papirima i uveli nekretnine u knjige?
Mi smo diskriminisani a i tu ima itekako sirotinje.
antioksidant antioksidant 15:18 23.12.2010

Re: APEL za gosp. Draga

Zašto se to računa tako samo ovima koji su skoro legalizovali objekte a ne i nama "starima" koji smo zidali sa svim pratećim papirima i uveli nekretnine u knjige?
Mi smo diskriminisani a i tu ima itekako sirotinje.

to je za nauk za sledeci put kad treba da se plati porez drzavi

sad se naucilo - vise se isplati ne placati
dj dj 15:34 23.12.2010

Re: APEL za gosp. Draga

legalizacijabg
Eto pa ako imate milosti..hvala.


to je taj piljarski mentalitet, daj da izvacarim par stotina evra, ja sam mali dobri vacaros, kraduckam na sitno i sto ste mene zajahali.... jedno je biti siromasan a drugo sibicar.

ja imam nasledjenu nekretninu za koju je zahtev za legalizaciju podnesen na prolece 2008. za dve ipo godine nista se nije desilo a ne moze cistiji slucaj da bude.. nije da nece te pare nego oce za sebe, da ima dam malo pa da poguraju.. e dobice ono da izbiju oci. nadam se da ce ist proci i ti milioni zainteresovanih sibicara sto apeluju
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:23 23.12.2010

Re: APEL za gosp. Draga

legalizacijabg
Gospodine Drago,upucujem vam apel u ime par miliona ljudi,koje životno interesuje ovaj problem,a koji nemaju pristup internetu(hbga ne žive u centru)da ne koristite ovu temu u obračunu sa političkim protivnicima!

Ja razumem da svako ima svoju borbu,ali nama je ovo životno pitanje.

Eto pa ako imate milosti..hvala.

Ja dragi prijatelju, govoreći o ovome o čemu govorim, zapravo pričam na vlastitu štetu. Većina mojih prijatelja, najbliže rodbine i mojih najbližih su obaveznici legalizacije.Moj rođeni stric ima u Batajnici nelegalizovanu kuću opd 450 kvadrata, stric sa kojim je moje imanje u Dalmaciji nepodeljeno,a gde cele godine postoji neko, i koje se obrađuje.Mi se još uvek smatramo delom iste familije. Gde se svaka porodična solidarnost podrazumeva.I gde se nikada nije dogodilo, osim 1996. godine, da se naš vinograd ne obradi, naše livade ne pokose i naše njive ne pooruke. Zahvaljući više stricu nego meni, naravno, ali tako je bilo. Da ne pominjem braću od tetaka, drugih stričeva, ujaka i malo daljnje rodbine. Svi oni, ili većina od njih su vlasnici nelegalizovanih objekata. Ne zato što su to hteli, nego zato što ih je na to prosto, ova država terala. Pošto su to ljudi koji su ranije živeli u manje, više uređenim društvima, od Franje Josipa na ovamo, njima je uvek bili čudno da ne mogu legalizovati to što su napravili, i da su bili gurnuti na to da rade nelegalno. Da im neko da legalan priključak za struju, da im da legalan priključak za vodu, da mogu spojiti telefon, da probiju ulicu, a da im ne dozvoli da dobiju građevinsku dozvolu, iako za to po pet puta podnose zahtev, spremi da plate ono što je ostatak..
Dođu im radikali i kažu - gradite ne bojte se..Ako mi pobedimo, imate asfalt...
E, sad.. nema države, tamo gde nema potpune legalizacije...Nema države koja može reći, dobro, radili ste, napravili, platile komunalije i sad..evo džaba...
Nemoj me razumeti tako da ja mislim kako te ljude treba kazniti zato što su radili svoj dom, a država im nije dopustila da to rade legalno. Ali, nije u njima problem..Ovde treba džaba legalizovati one koji su radili porodičnu kuću od od 100 - 200 kvadrata u prigradskom naselju. Niko ne gradi manju poprodičnu kuću. One koji su gradili više od toga ( recimo mog strica koji je benigan primerak, ali ima u Batajnici objekat od 450 kvadrata), treba stisnuti da plati legalizaciju bar za polovinu toga objekta. Onaj ko može napraviti 450 kvadrata može dati 10.000 hiljada evra.Onaj ko je napravio 150 kvadrata u Busijama, Dobanovcima ili Grmovcu neka da simbolično nešto, tek toliko da se zna, da poštuje državu. Ovde je ključna stvar ko će oprostiti raznim "prinčevima korupcije" koji su u gradovima gradili silne količine kvadrata, stanove za prodaju uz blagoslov vlasti. Tu se nalaze stotine milona evra, koje će neko nezasluženo strpati u vlastiti džep, a mi platiti infrastrukturu...Da li je to pošteno...društveno prihvatljivo i normalno..
Nije, i to svi znamo. Zna i Dulić..i zna njegov predsednik, i zna njegova stranka...Ali, kad ovako kažu, kako on prenosi, onda je to društvena šteta..Ne zbog onih od sto ili dvesta kvadrata u prigradskim naseljima, gradovima ili selima, što su gradili za vlastite potrebe, nego zbog građevinske mafije koje je gradila milione kvadrata, ostvarila superprofite i sada hoće još da taj njihov rad potpuno legalizujemo uz dodatno plaćanje...
Ne znam, dal me razumeš...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:44 23.12.2010

Re: APEL za gosp. Draga

Strongman

legalizacijabg
Gospodine Drago,upucujem vam apel u ime par miliona ljudi,koje životno interesuje ovaj problem,a koji nemaju pristup internetu(hbga ne žive u centru)da ne koristite ovu temu u obračunu sa političkim protivnicima!

Ja razumem da svako ima svoju borbu,ali nama je ovo životno pitanje.

Eto pa ako imate milosti..hvala.



Auu gosn Drago, šta sad? Vox populi s jedne i osećaj za dobar blog s druge strane.

A, biće šta bude, moj Milane...
filantrop filantrop 22:58 23.12.2010

Re: APEL za gosp. Draga

to je za nauk za sledeci put kad treba da se plati porez drzavi

sad se naucilo - vise se isplati ne placati


ja
kad sam onomad rekao da je srbija raj na zemlji
htedose zivog da me pojedu

niste mi verovali

za one za koje do sad nije bila raj, evo skole za ubuduce
pa bice i njima

u mojoj zemlji kad ne platis porez ides u zatvor
ostalo iskljucuju posle 5 dana

blago vama,majke mi

ne placas porez, struju, grejanje,
i nista
ajde sto ti otpisu kamate nego ti dugove podele na rate
valjda jos treba neko da moli gradjane da placaju svoje obaveze
sentinel26 sentinel26 23:10 23.12.2010

Re: APEL za gosp. Draga

Drago Kovacevic
Strongman
Auu gosn Drago, šta sad? Vox populi s jedne i osećaj za dobar blog s druge strane.

A, biće šta bude, moj Milane...


Šta misliš gosn Drago

o namjeri Dr.Voseka da u Skupštini Grada 29.12.2010. donese odluku o zabrani prodaje alkoholnih pića u svim maloprodajnim objektima poslije 22 časa ?

Radiš recimo u drugoj smjeni, podješ kući, svratiš u samoposlugu, kupiš večeru i pivo ili vino, kad ti ga kasirka oduzme i kaže - ne može, zabranio Dr.Vosek.

Ko bude htio da kupi piće ima da ustaje sabajle...

mikimedic mikimedic 11:31 25.12.2010

Re: APEL za gosp. Draga


Ja razumem da svako ima svoju borbu,ali nama je ovo životno pitanje.


ma da, bas kao sto su svojevremeno bile i crnogorske table, da ne govorimo o onima sa oznakom 'vu'... (od 'verovatno ukraden').
seceranac seceranac 08:59 23.12.2010

ma cak i sloba je bio premija za ove

samo da navuku ljude da plate porez na imovinu - ako ovaj porez pustimo dusu ce nam isisati vec sledece godine

Kave sve oni trikove koriste - leks specijalis za besplatnu legalizaciju, ne primenjivanje zanona u "punoj snazi" do 2012, brljanje sa razlicitim procenama vrednosti ...
arcins arcins 09:52 23.12.2010

Ukidanje ministara

dolybell92
Ne da treba smanjiti broj ministara nego
ih treba ukinuti...jer posle ovakvih izjava,
stvarno su takvi nepotrebni i više štetni,
ma štetni su svakako...

Apsolutno sam za ovakvu egzibiciju, kako vidim u Belgiji je sve OK, jos uvek.
Lepo nam ostane administracija, koja odgovara parlamentu i gde u slucaju losih rezultata mozes da smenjujes tehnicka lica vascijeli dan. U slucaju ministara jos nisam video ovakve zahvate.
Lepo, svaki sektor napravi "projekat" za naredni period (godina, tri, pet), uprilici i matematiku za isti, parlament odobri/odbije i onda vidimo gde smo. Ako nisi u skladu sa projektnim predlogom.....Ciao.
dali76 dali76 10:02 23.12.2010

pa dokle vise?

Moze jedno pitanje gos’n Kovacevic?
Koliko je energije potrebno na pljuvanje jednog Demokrate?
Ja sam kod aleksambrosa vec pitao pa dobro ko treba da se buni protiv ovakve politike DS? Polarni medvedi? Brisel?
Koliko ja znam dobri ste sa rukovodstvom stranke LDP. Bolje recite njima da vec pocnu da rade nesto ozbiljno nego sto trosite energiju pljuvati po DS?
Jer ovakva pljuvacina samo im koristi .
Cini mi se svako ozbiljan da je digao ruke od DS, al zaboga vise Kovacevicu sta je alternativa ? STA je resenje?
Dokle vise trositi energiju na one koji su million puta dokazali da ne mogu milimetra bezBrisela?
Zar ne svatate da im samo pomazete ponavljanjem jednog te istog ?
expolicajac expolicajac 10:48 23.12.2010

Moguća verzija

Skorašnji natpisi o gospodinu Dulić, u kojima je skrenuta pažnja javnosti na poslovanje njegove firme, ma koliko neverovatno izgledalo, odraz je unutar partijske borbe u DS-u. Pošto su karte raspodeljene i bar za jedno kratko vreme je potpisan pakt o nenapadanju, gospodin Dulić je kao nesporno inteligentan političar iskoristio primirije da učvrsti svoju poziciju u partijskom aparatu. Predlog besplatne legalizacije, je verovatno prvo prošao filter "Šaper-Krstić" i nakon procena da njegova upotrebna vrednost u političkom pozicioniranju zadovoljavajuća, efektno je plasiran u javnost. Taj populistički pamflet nije ostavio nikog ravnodušnim. Samim tim omogućio je adekvatno praćenje javnog mnjenja i dalju razradu pozitvnih efekata za nastupajuće izbore. Duboko sam uveren da od besplatne legalizacije nema ništa. Ona sigurno neće početi pre izbora. A nakon izbora ako dobije DS, hladno će se zaboraviti na istu uz eventualno žrtvovanje, šahovski rećeno "kvaliteta za tempo", tj gašenja ministarstva za ekologiju i pripajanje istog nekom od ministarstava, a idejnog torca Dulića postavljanje za direktora nekog Kliničkog centra, jel eto on već ima svoju struku i vrlo je sposoban ortoped.
Ako se pojavi "čičko Toma", pošto izbore nije dobio na tako ordinarnoj gluposti, to će isti "čičko" iskoristiti za dokazivanje budalaština prethodne vlasti.

Što bi rekli mudri "južnjaci":"I na tarbu piše P...A, al se u to negura ona stvar".
antioksidant antioksidant 10:54 23.12.2010

Re: Moguća verzija

. Duboko sam uveren da od besplatne legalizacije nema ništa

naravno. to je prevelika glupost. zato je i pusteno u javnost ovako zaobilazno
legalizacijabg legalizacijabg 14:28 23.12.2010

Re: Moguća verzija

antioksidant
. Duboko sam uveren da od besplatne legalizacije nema ništa

naravno. to je prevelika glupost. zato je i pusteno u javnost ovako zaobilazno


To bi bila kardinalna greška režima.Duboko sam uveren da je ova ideja Olivera Dulića radikalno(prava reč,jer će mnogi simpatizeri 'naprednjaka'glasati za postojeći režim)preokrenula glasačko telo u korist demokratske stranke.

Ovde u mom naselju,već dva dana,samo se o ovome govori i pokazuju izrazite simpatije prema Duliću i režimu, i ako su isti ljudi do juče pretili svojim glasačkim listićem.Ponajviše zbog monstruozno visokih cena legalizacije na periferiji Beograda.

Uveravam vas da su politički protivnici DS strahovito uznemireni najavom besplatne legalizacije!
mrdax mrdax 16:54 23.12.2010

Re: Moguća verzija

Ovde u mom naselju,već dva dana,samo se o ovome govori i pokazuju izrazite simpatije prema Duliću i režimu, i ako su isti ljudi do juče pretili svojim glasačkim listićem.Ponajviše zbog monstruozno visokih cena legalizacije na periferiji Beograda.

E onda je ok. Treba onda predloziti da DS podeli po litru piva svakome ko glasa za njih i po koju kobas'cu i kilo leba . Tek ce ondaK da se glasa.
mariopan mariopan 16:24 24.12.2010

Re: Moguća verzija


To bi bila kardinalna greška režima.Duboko sam uveren da je ova ideja Olivera Dulića radikalno(prava reč,jer će mnogi simpatizeri 'naprednjaka'glasati za postojeći režim)preokrenula glasačko telo u korist demokratske stranke.

Hajde ako te ne mrzi stavi nam ovde spisak predizbornih obećanja koje su ovi iz DS-a ISPUNILI?
Mislim da bi taj spisak bio daleko kraći od novih obećavanja svega što poželite da bi za njih glasali...ali probaj da se setiš?
vojislav948 vojislav948 10:50 23.12.2010

Kako isplivati iz našeg mulja


Београд - Грађанима би требало омогућити бесплатну легализацију бесправно саграђених објеката, каже министар просторног планирања Оливер Дулић.

Zaista svedoci smo da u državi Srbiji postojanost zakona i propisa ne traje dugo, da se isti menjaju kako kome paše. Samo podsećanja radi većina je otkupila velelepne stanove i vile za 100, 1000, 5000... maraka. Sada građani za nužne smeštaje i potkrovlja otkup plaćaju oko 20000 evra. Ranije se niko nije bunio, a i zašto bi kada su u bescenje dobili imovinu koja sada vredi 100.000 i više evra. Sada je na tapetu legalizacija bespravno sagrađenih objekata. Prvo uz naplatu po m2, sada čujemo potpuno besplatno. Ovo su potpuno novi momenti, koji su ranije mnoge sprečavali da se prijave za legalizaciju. Sada vas pitam šta je bolje, da li rušiti sve te objekte / poput Šilerove /, ili potpuno urediti ovu neuređenu problematiku i građanima omogućiti da ih legalizuju i državi uredno plaćaju porez. Da se razumemo uvek je neko zakinut. Ja sam ipak za to da se svim građanima omogući legalizacija već izgrađenih objekata ali sa novim datumom izlaska nove izmenjene Uredbe o potpuno besplatnoj legalizaciji.
vvuckovic001 vvuckovic001 11:00 23.12.2010

Re: Kako isplivati iz našeg mulja

vojislav948

Ja sam ipak za to da se svim građanima omogući legalizacija već izgrađenih objekata ali sa novim datumom izlaska nove izmenjene Uredbe o potpuno besplatnoj legalizaciji.


I tako u nedogled!!! Samo popustanje nam i preostaje, jer smo nemocni, jel' da?
vojislav948 vojislav948 12:48 23.12.2010

Re: Како испливати из нашег муља


И тако у недоглед

To vi kažete. Ja ne mislim tako, ali ovo je novi pristup kada je reč o besplatnoj legalizaciji bespravno podignutih objekata. Potpuno isti aršin za sve, ali sa novim presekom. To je i za državu i za građane korisnije, ukoliko se odluče za takvu opciju.
vvuckovic001 vvuckovic001 13:12 23.12.2010

Re: Како испливати из нашег муља

vojislav948
To je i za državu i za građane korisnije, ukoliko se odluče za takvu opciju.

Pa kada opet ne bude rezultata, ko sto neko rece da se naprecac uzme koliko moze, onda ce da bude: Dobro ajde da izmislimo jos nesto novo. Ne ide, svaka tranzicija je nepopularna ko sto rece Djindjic, pa tako treba koristiti nepopularne mere da bi se ubuduce znao red. Ovako to ide u krug.
stopalo stopalo 11:04 23.12.2010

molim inz dulica za odgvor

imam samo 2 pitanja.

1. ako se bude sve tako legalizovalo, pa i objekti koji se nalaze na koridorima infrastrukture i javnim povrsinama, ko ce placati izmestanje koridora?

2. posto je svako zidao kako je hteo (rekao majstor da su dosta dve desetkinje u stubu), ko ce placati sanaciju svih tih objekata ako se (ne daj boze) ponovi zemljotres kao u kraljevu? (ne mora jaci da bude - pa sad se rusi 500 objekata od zemljotresa koji ne sme da naudi objektima koji su pravilno praojektovani i izvedeni).


cini mi se da ministar nikako da "pogodi" potez kojim ce preziveti sledece izbore
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:04 23.12.2010

Ovo je odlična inicijativa

pa makar došla i od DS-a...

otprilike kako stoje stvari na Voždovcu gde tih divnih objekata, uključujući i moj dom ima 16 600. Po postojećem zakonu nije ni 100 objekata legalizovano.
E sad, mene lično baš briga jel moj objekat legalizovan ili nije, koristi od legalizacije nikakve nemam, ne popravlja mi kvalitet života čak ga u slučaju da platim legalizaciju značajno ugrožava. Sa druge strane familije, imam u nasledstvo nekretninu - stan, koji je otkupljen u vreme inflacije za par litara kisele vode ali cvrc, vojska nije uradila legalizaciju te zgrade, pa je i moj stan kao i cela Banjica II nelegalna.
E sad meni država traži da legalizujem samo kuću privatnu a stan koji sam dobio od države za siću ne treži. Čudna posla.

Eto zato je ovaj plan dobar jer konačno pod istim uslovima tretira sve, a to je dobar način da se prošle nepravde isprave, ko to ne vidi zaslepljen je interesima. a kolega expolicajac. biće ovo sigurno. Pustili su duha iz boce taj se bez velikog nereda ne vraća unutra, magična reč je besplatno.
cult cult 13:12 23.12.2010

Re: Ovo je odlična inicijativa

Eto zato je ovaj plan dobar jer konačno pod istim uslovima tretira sve, a to je dobar način da se prošle nepravde isprave, ko to ne vidi zaslepljen je interesima.


Nikad nisam bio u prilici da kupim stan za tri litre kisele vode. Takodje, nešto deep inside mi nikad nije dalo da u parkiću tu, ispred, sklepam app (akoprodjeprodje) kuću. Pa, za dve godine još jedan sprat, pa za tri godine i potkrovlje. Pa, da onda nateram državu da "prihvati realnost na terenu". Jbg. Za stan sam dao mnogo cisterni kisele vode i platio sve moguće poreze. Sad, verovatno sam zaslepljen, ne znam.
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:20 23.12.2010

Re: Ovo je odlična inicijativa

cult
Eto zato je ovaj plan dobar jer konačno pod istim uslovima tretira sve, a to je dobar način da se prošle nepravde isprave, ko to ne vidi zaslepljen je interesima.


Nikad nisam bio u prilici da kupim stan za tri litre kisele vode. Takodje, nešto deep inside mi nikad nije dalo da u parkiću tu, ispred, sklepam app (akoprodjeprodje) kuću. Pa, za dve godine još jedan sprat, pa za tri godine i potkrovlje. Pa, da onda nateram državu da "prihvati realnost na terenu". Jbg. Za stan sam dao mnogo cisterni kisele vode i platio sve moguće poreze. Sad, verovatno sam zaslepljen, ne znam.


Ma nisam ni ja imao priliku rado bih da je iskusim, moji roditelji su kupili nelegalan stan za siću. I nikad im niku nije tražio legalizaciju. ni njima a ni celoj Banjici. (Dobro ne celoj, ima dve zgrade legalne). A navedene kuća nije u parrkiću nego su ženini zidali na svojoj zemlji, uz plaćanje urbanističkih uslova, ama svega mogućeg i njima tražili pare za legalizaciju. Vidiš dvostruki standard? Ja da.
ne bi im ni platio legalizaciju, ja kao naslednik nikad, jer mi ne traže ni u prvom slučaju, ali pozdravljam da legalizujem pod istim uslovima, za dž. Pozdravio bih i da je suprotno da mora da se plati i na Banjici, ali taj slučaj nije.
legalizacijabg legalizacijabg 14:41 23.12.2010

Zahvalnica

Želim da se zahvalim gospodinu Dragu što nije flejmovao i dalje ovu temu.

Naravano da sve ovo ide u kapitalnu dobit režima i popularisanje istog,jer je ljudima,većini, bilo nemoguće da plate legalizaciju,sad a i u budućnosti.Ali nije samo reč o plaćanju!

Jednostavno,rešenjem tog problema ljudi se psihički oslobadjaju(lični primer),i mogu da se posvete daljem razvoju porodice i društva.Ogroman je to teret gospodine Drago.Znaš da si zidao na svom placu,vekovima ulagao,platio za struju,vodu i sve ostalo,većinu radova sam radio,i sad dodje nekome da ti uzme milione, pride proglašavajući te dobrostojećim gradjaninom,zato što imaš kuću bez fasade na periferiji.
zoja444 zoja444 15:29 23.12.2010

Re: Zahvalnica

legalizacijabg
Želim da se zahvalim gospodinu Dragu što nije flejmovao i dalje ovu temu.Naravano da sve ovo ide u kapitalnu dobit režima i popularisanje istog,jer je ljudima,većini, bilo nemoguće da plate legalizaciju,sad a i u budućnosti.Ali nije samo reč o plaćanju!Jednostavno,rešenjem tog problema ljudi se psihički oslobadjaju(lični primer),i mogu da se posvete daljem razvoju porodice i društva.Ogroman je to teret gospodine Drago.Znaš da si zidao na svom placu,vekovima ulagao,platio za struju,vodu i sve ostalo,većinu radova sam radio,i sad dodje nekome da ti uzme milione, pride proglašavajući te dobrostojećim gradjaninom,zato što imaš kuću bez fasade na periferiji.


ja se ne bih mnogo radovala na Vasem mestu. koliko sam procitala vesti na ovom sajtu, porez na imovinu ce sledece godine iznosti najvise do 60% vrednosti nekretnine, ali one tamo godine, povecace se za 5x... najmanje.

mislim da ovaj predlog nije korektan prema gradjanima koji su redovno i po zakonu ispunjavali svoje obaveze. ako je vec takva situacija, sto se do tog nekog roka, ne omoguci divlja gradnja svima koji to pozele. eto, i meni fali jos jedan sprat na kuci. i supa u basti. i garaza. i podrum bi mogao jos malo da se prosiri.

poznajem osobu, koja je pre desetak godina na placu preko puta zgrade u jednom naselju, poceo sa zidanjem kuce. prvo je to bila majstorska radionica pa je dodata vulkanizerska radnja, pa su napravljene 3 garsonjere za izdavanje, pa kuhinja za "kucnu dostavu hrane", pa umetnicki atelje... sve je vremenom po potrebi dogradjivano. i jos nije zavrseno jer se ne zna koji ce "trend" biti aktuelan. naravno da je kuca jos uvek bez fasade, kao i sve ostale u naselju koje je niklo oko te zgrade, jer se onda, kao na nedovrseni objekat, ne placa porez.

kada bi svako radio sta hoce i sta (po)zeli, na sta bi drzava licila?
ili, hajmo obrnuto... dozvolite svima da rade sta zele... i onako ce se nekim aktom u buducnosti, sve to ozakoniti... zar ne?
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:35 23.12.2010

Re: Zahvalnica

ili, hajmo obrnuto... dozvolite svima da rade sta zele... i onako ce se nekim aktom u buducnosti, sve to ozakoniti... zar ne?


A šta ima sporno u tome da građani zidaju ono što žele i što bi zaboga državna regulativa stajala na putu željama građana? Pitam onako, načelno.
stopalo stopalo 15:46 23.12.2010

Re: Zahvalnica

legalizacijabg


Jednostavno,rešenjem tog problema ljudi se psihički oslobadjaju(lični primer),i mogu da se posvete daljem razvoju porodice i društva.


mislim da se ovde brkaju neki pojmovi i molim vas da me ne razumete pogresno. ne zelim da pricam ni o "pravdi", no o korupciji opstinskih sluzbenika, niti o bilo cijem teskom polozaju (bilo da placa ili ne placa porez na imovinu)

samo o cisto gradjevinskoj struci


postavljam ponovo pitanje: ako je neko nelegalno sagradio svoju kucu na mestu gde sutra treba da prodje kanalizacija, ko ce platiti eksproprijaciju novog zemljista, povecane troskove itd. ko ce to da plati?

novi primer: ako legalizujemo sve, pa i one kuce zidane u NEBRANJENOM pojasu reka (nebranjen se zove zato sto se ne moze odbraniti), svake godine ce drzava morati da placa sanacije kad ih voda poplavi. ko ce to da plati?


zoja444 zoja444 15:46 23.12.2010

Re: Zahvalnica

uros_vozdovac
A šta ima sporno u tome da građani zidaju ono što žele i što bi zaboga državna regulativa stajala na putu željama građana? Pitam onako, načelno.


koliko mi je poznato, svako ko zeli da gradi treba da ima neki projekat koji mu se odobrava i da ispunjava urbanisticke uslove. da li je to slucaj kod divlje gradnje?

stopalo stopalo 15:52 23.12.2010

Re: Zahvalnica

uros_vozdovac
ili, hajmo obrnuto... dozvolite svima da rade sta zele... i onako ce se nekim aktom u buducnosti, sve to ozakoniti... zar ne?


A šta ima sporno u tome da građani zidaju ono što žele i što bi zaboga državna regulativa stajala na putu željama građana? Pitam onako, načelno.


sem ako ovo nije zajebancija na koju sam ja naseo

recimo zbog toga da bi mogla da se planira vodovodna mreza (a ne da u pojedinim divljim naseljima leti nema dovoljno vode), zatim da se planira kanalizacija a ne da se u 21 veku kopaju septicke jame, zatim da bi mogao da se izgradi put normalne sirine a ne da u kaludjerici imamo ulice kao u kotoru...

jel treba dalje?

PS ovo je kako bi normalna drzava trebala da funkcionise (a i normalna urbanisticka struka). nemojte mi sad prisivati da branim opstinske sluzbenike
antioksidant antioksidant 15:59 23.12.2010

Re: Zahvalnica

пише о урбанизму, ник му је стопало... да није дулић?
оливере, ти ли си?
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:00 23.12.2010

Re: Zahvalnica

zoja444
uros_vozdovac
A šta ima sporno u tome da građani zidaju ono što žele i što bi zaboga državna regulativa stajala na putu željama građana? Pitam onako, načelno.


koliko mi je poznato, svako ko zeli da gradi treba da ima neki projekat koji mu se odobrava i da ispunjava urbanisticke uslove. da li je to slucaj kod divlje gradnje?


u principu da, u principu je većinska slika takva, ljudi grade manje više na svojoj zemlji uz minimalna otstupanja. Urbanističke uslove plaćaju iz džepa naravno, niko im ne poklanja. dakle šta je sporno da zidaju ono što žele? Čisto načelno, šta je sporno?
zoja444 zoja444 16:07 23.12.2010

Re: Zahvalnica

uros_vozdovac
dakle šta je sporno da zidaju ono što žele? Čisto načelno, šta je sporno?


sporan je princip. ako je dozvoljeno da se radi ko sta kako hoce, neka se to onda dozvoli svakom, odn. svima.
stopalo stopalo 16:07 23.12.2010

Re: Zahvalnica

antioksidant
пише о урбанизму, ник му је стопало... да није дулић?
оливере, ти ли си?


moj nick je stariji od dulicevog bavljenja urbanizmom

a sto se tice tog malicioznog komentara da sam ja dulic, ceracemo se do strazbura ako treba
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:12 23.12.2010

Re: Zahvalnica

stopalo


postavljam ponovo pitanje: ako je neko nelegalno sagradio svoju kucu na mestu gde sutra treba da prodje kanalizacija, ko ce platiti eksproprijaciju novog zemljista, povecane troskove itd. ko ce to da plati?

novi primer: ako legalizujemo sve, pa i one kuce zidane u NEBRANJENOM pojasu reka (nebranjen se zove zato sto se ne moze odbraniti), svake godine ce drzava morati da placa sanacije kad ih voda poplavi. ko ce to da plati?



Prvi i osnovni uslov da bi bilo ko gradio nešto je da gradi na svojoj zemlji, dakle ispod njegove zemlje treba da ide kanalizacija jel tako? Idemo dalje do koje granice bi mu branili, evo slučaj iz prakse, čovek ima trošnu kuću na trasi budućeg bulevara i ne može da dobije dozvolu. Da čeka da se bulevar sagradi? Ok, pošteno, ali koliko da čeka, 10 godina, 20 30 50? Ili 100 godina? Da umre ne dočekajući bulevar i pravičnu isplatu? Dakle ok ali granica mora da bude jasna i dostižna
stopalo stopalo 16:19 23.12.2010

Re: Zahvalnica

uros_vozdovac
stopalo


postavljam ponovo pitanje: ako je neko nelegalno sagradio svoju kucu na mestu gde sutra treba da prodje kanalizacija, ko ce platiti eksproprijaciju novog zemljista, povecane troskove itd. ko ce to da plati?

novi primer: ako legalizujemo sve, pa i one kuce zidane u NEBRANJENOM pojasu reka (nebranjen se zove zato sto se ne moze odbraniti), svake godine ce drzava morati da placa sanacije kad ih voda poplavi. ko ce to da plati?



Prvi i osnovni uslov da bi bilo ko gradio nešto je da gradi na svojoj zemlji, dakle ispod njegove zemlje treba da ide kanalizacija jel tako? Idemo dalje do koje granice bi mu branili, evo slučaj iz prakse, čovek ima trošnu kuću na trsi budućeg bulevara i ne može da dobije dozvolu. Da čeka da se bulevar sagradi? Ok, pošteno, ali koliko da čeka, 10 godina, 20 30 50? Ili 100 godina? Da umre ne dočekajući bulevar i pravičnu isplatu? Dakle ok ali granica mora da bude jasna i dostižna


tek da kazem po koju

u srbiji nije bilo nuzno da gradis na svojoj zemlji. video sam objekat gde je "investitor" mrtav-ladan pobio kocice u opstinsku zemlju i sagradio zgradu od 8 spratova. dakle imovinski uslov nije prepreka

sto se tice primera koji korsitis, apsolutno se slazem. drzava je duzna ili da mu izda dozvolu ili da odmah pristupi ekproprijaciji po trzisnim uslovima.

zato sam i rekao da ja govorim kako pristojna drzava treba da se ponasa a ne kao je u praksi
legalizacijabg legalizacijabg 16:39 23.12.2010

Re: Zahvalnica

stopalo
legalizacijabg


Jednostavno,rešenjem tog problema ljudi se psihički oslobadjaju(lični primer),i mogu da se posvete daljem razvoju porodice i društva.


mislim da se ovde brkaju neki pojmovi i molim vas da me ne razumete pogresno. ne zelim da pricam ni o "pravdi", no o korupciji opstinskih sluzbenika, niti o bilo cijem teskom polozaju (bilo da placa ili ne placa porez na imovinu)

samo o cisto gradjevinskoj struci


postavljam ponovo pitanje: ako je neko nelegalno sagradio svoju kucu na mestu gde sutra treba da prodje kanalizacija, ko ce platiti eksproprijaciju novog zemljista, povecane troskove itd. ko ce to da plati?

novi primer: ako legalizujemo sve, pa i one kuce zidane u NEBRANJENOM pojasu reka (nebranjen se zove zato sto se ne moze odbraniti), svake godine ce drzava morati da placa sanacije kad ih voda poplavi. ko ce to da plati?




Dao sam vam preporuku.Zato što niko normalan ne treba da legalizuje takve objekte.
Nije ovde problem u podobnosti za legalizaciju,već u naplati iste.Ljudi nemaju pare.Jesu pravili po 200 250 kvadrata,ali to su mahom nezavrsene kuce,bez fasade.I sad to nekom bode oci u stanu od 50 kvadrata.Pritom taj neko, nema svest o prednosti tog njegovog stana u gradu, u odnosu na ovih 250 poluzavrsenih na periferiji.Bitno je da je 250 kvm.I treba ga kazniti za nameru da pravi 250 kvadrata.Na sve načine.Pa i porušiti mu kuću...za mnoge je tiha patnja.Srbi su čudo.
mrdax mrdax 17:01 23.12.2010

Re: Zahvalnica

stopalo
legalizacijabg


Jednostavno,rešenjem tog problema ljudi se psihički oslobadjaju(lični primer),i mogu da se posvete daljem razvoju porodice i društva.


mislim da se ovde brkaju neki pojmovi i molim vas da me ne razumete pogresno. ne zelim da pricam ni o "pravdi", no o korupciji opstinskih sluzbenika, niti o bilo cijem teskom polozaju (bilo da placa ili ne placa porez na imovinu)

samo o cisto gradjevinskoj struci


postavljam ponovo pitanje: ako je neko nelegalno sagradio svoju kucu na mestu gde sutra treba da prodje kanalizacija, ko ce platiti eksproprijaciju novog zemljista, povecane troskove itd. ko ce to da plati?

novi primer: ako legalizujemo sve, pa i one kuce zidane u NEBRANJENOM pojasu reka (nebranjen se zove zato sto se ne moze odbraniti), svake godine ce drzava morati da placa sanacije kad ih voda poplavi. ko ce to da plati?




Ili da odemo korak dalje , neko je sklepao kucu , ambar ili bilo sta na mestu na kojem ce neko da gradi autoput , elektranu, parking i bog te pita sta sve . Hoce li ta osoba da trazi od izvodjaca radova milionske svote da bi prodao svoju gradjevinu i da bi se tu napravio autoput itd...
mariopan mariopan 17:07 23.12.2010

Re: Zahvalnica

postavljam ponovo pitanje: ako je neko nelegalno sagradio svoju kucu na mestu gde sutra treba da prodje kanalizacija, ko ce platiti eksproprijaciju novog zemljista, povecane troskove itd. ko ce to da plati?

Svi mi.
Zato je i trebalo da se radi sa dozvolama, to je nekada značilo i pribavljanje urbanističko tehničkih uslova, takozvani UTU, da se na tom mestu može graditi jer ne prolaze životno važne žile kucavice grada, struja, voda, telefonski kablovi, kanalizacija, cevi od gasa i tako dalje. Uz to ta naselja su dugo nehigijenska jer nemaju kanalizaciju, trotoar, rasvetu, uređene površine,to se sve plaća od onih "komunalija"...sad da pitam ko će tim naseljima da plati , i čime, čijim parama, izgradnju potrebne infrastrukture?
Opet svi mi?
Ali ja sam za moju kuću to već sve platila, zašto da plaćam i za tuđu?
sneza.lazarevic sneza.lazarevic 16:05 23.12.2010

Već stigao da se predomisli

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=12&dd=23&nav_id=481401
23. decembar 2010. | 15:04 | Izvor: Tanjug
Beograd -- Odluka o besplatnoj legalizaciji, ako bude doneta, neće značiti popuste ili besplatnu legalizaciju za sve vlasnike prijavljenih objekata, kaže Oliver Dulić.
legalizacijabg legalizacijabg 16:32 23.12.2010

Re: Već stigao da se predomisli

sneza.lazarevic
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=12&dd=23&nav_id=481401
23. decembar 2010. | 15:04 | Izvor: Tanjug
Beograd -- Odluka o besplatnoj legalizaciji, ako bude doneta, neće značiti popuste ili besplatnu legalizaciju za sve vlasnike prijavljenih objekata, kaže Oliver Dulić.


Da.Pročitao sam malopre.Dulić očigledno pažljivo osluškuje internet etar,i reaguje trenutno.Izgleda da se poplašio komentara dušebrižnika,u suštini zaludnih ljudi,zlobnih i zavidnih.Naravno ima tu mnogo fingiranih mišljenja,ljudi kojima nikako nije u interesu prva verzija o besplatnoj i brzoj legalizaciji.

Ipak,ostaje činjenica da je na internetu blokiran vox populi,zato što većina ljudi(sigurno par miliona)zainteresovanih za povoljnu legalizaciju,nema brzi internet.Mnogi nemaju ni kanalizaciju.

Partija koja obezbedi besplatnu ili povoljnu legalizaciju porodične gradnje dobija izbore.

To je neosporna činjenica.
vvuckovic001 vvuckovic001 16:34 23.12.2010

Re: Već stigao da se predomisli

sneza.lazarevic
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=12&dd=23&nav_id=48140123. decembar 2010. | 15:04 | Izvor: TanjugBeograd -- Odluka o besplatnoj legalizaciji, ako bude doneta, neće značiti popuste ili besplatnu legalizaciju za sve vlasnike prijavljenih objekata, kaže Oliver Dulić.


TO BATO, BLOG SLJAKA! Nisu prazne price da se od blogerske populacije napravi solidna opoziciona stranka.
mrdax mrdax 17:06 23.12.2010

Re: Već stigao da se predomisli

legalizacijabg
sneza.lazarevic
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=12&dd=23&nav_id=481401
23. decembar 2010. | 15:04 | Izvor: Tanjug
Beograd -- Odluka o besplatnoj legalizaciji, ako bude doneta, neće značiti popuste ili besplatnu legalizaciju za sve vlasnike prijavljenih objekata, kaže Oliver Dulić.


Da.Pročitao sam malopre.Dulić očigledno pažljivo osluškuje internet etar,i reaguje trenutno.Izgleda da se poplašio komentara dušebrižnika,u suštini zaludnih ljudi,zlobnih i zavidnih.Naravno ima tu mnogo fingiranih mišljenja,ljudi kojima nikako nije u interesu prva verzija o besplatnoj i brzoj legalizaciji.

Ipak,ostaje činjenica da je na internetu blokiran vox populi,zato što većina ljudi(sigurno par miliona)zainteresovanih za povoljnu legalizaciju,nema brzi internet.Mnogi nemaju ni kanalizaciju.

Partija koja obezbedi besplatnu ili povoljnu legalizaciju porodične gradnje dobija izbore.

To je neosporna činjenica.

Ako ovo nije neko iz BIA-e ili iz DS-a ja sam lud. Nemoguce da postoji covek koji bi ovo ozbiljno napisao.
mariopan mariopan 17:09 23.12.2010

Re: Već stigao da se predomisli

Mnogi nemaju ni kanalizaciju.

Alo, to se gradi kada platiš komunalije to jest legalizuješ ali novcem a ne odlukom!!!!!!!
Ako ne platiš od čijih para misiliš da ćeš je dobiti? Ne dobija se, kupuje se i plaća pravim novcem ne odlukama.
mariopan mariopan 17:16 23.12.2010

Re: Već stigao da se predomisli

Partija koja obezbedi besplatnu ili povoljnu legalizaciju porodične gradnje dobija izbore.

To je neosporna činjenica.

A vi ste od gotovine napravili veresiju i srećni ste, samo neka vam sada ne dogori do nokata a sutra može? Jer će ova nezasita ala da vas jaše još sledećih pet mandata? A da će i vama te pare uzeti - hoće, ako ne platiš na mostu platićeš na ćupriji - nema ti spasa, samo glasaj za njih, ja palim odavde što pre.
legalizacijabg legalizacijabg 18:06 23.12.2010

Re: Već stigao da se predomisli

mrdax
legalizacijabg
sneza.lazarevic
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=12&dd=23&nav_id=481401
23. decembar 2010. | 15:04 | Izvor: Tanjug
Beograd -- Odluka o besplatnoj legalizaciji, ako bude doneta, neće značiti popuste ili besplatnu legalizaciju za sve vlasnike prijavljenih objekata, kaže Oliver Dulić.


Da.Pročitao sam malopre.Dulić očigledno pažljivo osluškuje internet etar,i reaguje trenutno.Izgleda da se poplašio komentara dušebrižnika,u suštini zaludnih ljudi,zlobnih i zavidnih.Naravno ima tu mnogo fingiranih mišljenja,ljudi kojima nikako nije u interesu prva verzija o besplatnoj i brzoj legalizaciji.

Ipak,ostaje činjenica da je na internetu blokiran vox populi,zato što većina ljudi(sigurno par miliona)zainteresovanih za povoljnu legalizaciju,nema brzi internet.Mnogi nemaju ni kanalizaciju.

Partija koja obezbedi besplatnu ili povoljnu legalizaciju porodične gradnje dobija izbore.

To je neosporna činjenica.

Ako ovo nije neko iz BIA-e ili iz DS-a ja sam lud. Nemoguce da postoji covek koji bi ovo ozbiljno napisao.


Šta ima sporno u tome što sam napisao?
činjenica 1.većina zainteresovanih(nekoliko stotina hiljada porodica)žive na periferijama i van centra gradova,gde ne postoji broadband internet i njihov glas u komentarima ne može da se čuje.Čuje se uglavnom zlobnika koji nemaju pametnija posla nego da agituju protiv ove odluke.Pročitajte malo komentare na vestima, pa ćete da se uverite da su mnogi zlonamerni.(ismejavaju,pozivaju na rušenje kuća ljudima,proterivanje stanovništva itd)

Ali budite uvereni da zainteresovani za legalizaciju sve prate s malo zakašnjenja doduše.Juče je rečeno bsplatna legalizacija za sve.Onda je krenula kampanja protiv te ideje,i već danas imamo Dulića koji uskače sebi u usta.

Šta je tu sporno?

Briga mene za ds ili bia,ko ponudi besplatnu legalizaciju,njega ću da podržim.Tako razmišlja 99%zainteresovanih za istu.Šta je tu sporno?





mrdax mrdax 19:44 23.12.2010

Re: Već stigao da se predomisli

legalizacijabg
mrdax
legalizacijabg
sneza.lazarevic
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=12&dd=23&nav_id=481401
23. decembar 2010. | 15:04 | Izvor: Tanjug
Beograd -- Odluka o besplatnoj legalizaciji, ako bude doneta, neće značiti popuste ili besplatnu legalizaciju za sve vlasnike prijavljenih objekata, kaže Oliver Dulić.


Da.Pročitao sam malopre.Dulić očigledno pažljivo osluškuje internet etar,i reaguje trenutno.Izgleda da se poplašio komentara dušebrižnika,u suštini zaludnih ljudi,zlobnih i zavidnih.Naravno ima tu mnogo fingiranih mišljenja,ljudi kojima nikako nije u interesu prva verzija o besplatnoj i brzoj legalizaciji.

Ipak,ostaje činjenica da je na internetu blokiran vox populi,zato što većina ljudi(sigurno par miliona)zainteresovanih za povoljnu legalizaciju,nema brzi internet.Mnogi nemaju ni kanalizaciju.

Partija koja obezbedi besplatnu ili povoljnu legalizaciju porodične gradnje dobija izbore.

To je neosporna činjenica.

Ako ovo nije neko iz BIA-e ili iz DS-a ja sam lud. Nemoguce da postoji covek koji bi ovo ozbiljno napisao.


Šta ima sporno u tome što sam napisao?
činjenica 1.većina zainteresovanih(nekoliko stotina hiljada porodica)žive na periferijama i van centra gradova,gde ne postoji broadband internet i njihov glas u komentarima ne može da se čuje.Čuje se uglavnom zlobnika koji nemaju pametnija posla nego da agituju protiv ove odluke.Pročitajte malo komentare na vestima, pa ćete da se uverite da su mnogi zlonamerni.(ismejavaju,pozivaju na rušenje kuća ljudima,proterivanje stanovništva itd)

Ali budite uvereni da zainteresovani za legalizaciju sve prate s malo zakašnjenja doduše.Juče je rečeno bsplatna legalizacija za sve.Onda je krenula kampanja protiv te ideje,i već danas imamo Dulića koji uskače sebi u usta.

Šta je tu sporno?

Briga mene za ds ili bia,ko ponudi besplatnu legalizaciju,njega ću da podržim.Tako razmišlja 99%zainteresovanih za istu.Šta je tu sporno?


Sporno je to sto vlast treba da uspostavi fer zakonske okvire za sve a ovako to ne radi. A vi slobodno podrzavajte svakoga koji se u datom trenutku povinuje neverovatnim zeljama gradjana radi glasa na izborima. Na duze staze svi ce biti na gubitku.
Druga sporna ili neverovatna stvar je da mislite da je "vox populi" blokiran na internetu zbog Dragovog Bloga i par komentara na B92. Treca sporna stvar je to sto nam natrljavate na nos kako neki ljudi nemaju kanalizaciju . Da su legalno gradili, imali bi kanalizaciju .
mariopan mariopan 19:57 23.12.2010

Re: Već stigao da se predomisli

Sporno je to sto vlast treba da uspostavi fer zakonske okvire za sve a ovako to ne radi. A vi slobodno podrzavajte svakoga koji se u datom trenutku povinuje neverovatnim zeljama gradjana radi glasa na izborima. Na duze staze svi ce biti na gubitku.
Druga sporna ili neverovatna stvar je da mislite da je "vox populi" blokiran na internetu zbog Dragovog Bloga i par komentara na B92. Treca sporna stvar je to sto nam natrljavate na nos kako neki ljudi nemaju kanalizaciju . Da su legalno gradili, imali bi kanalizaciju .

antioksidant antioksidant 21:00 23.12.2010

Re: Već stigao da se predomisli

Izgleda da se poplašio komentara dušebrižnika,u suštini zaludnih ljudi,zlobnih i zavidnih

zaboravi si da pomenes da su neostvareni u zivotu i sportu
mariopan mariopan 21:34 23.12.2010

Re: Već stigao da se predomisli

antioksidant
Izgleda da se poplašio komentara dušebrižnika,u suštini zaludnih ljudi,zlobnih i zavidnih

zaboravi si da pomenes da su neostvareni u zivotu i sportu

dolybell92 dolybell92 17:11 23.12.2010

Anarhija

kao najnoviji predlog novog sistema !

Lepo mi je to objasnio Miodrag Zec jutros u "Kažiprstu".

Moj predlog je da ga čuje i vidi onaj ko to nije imao prilike
da jutros čuje, večeras na B92INFO ili skine sa sajta.

Na taj komentar se nema šta dodavati.
sentinel26 sentinel26 20:26 23.12.2010

Legalizacija anarhije

Ovo nije ništa drugo do legalizacija anarhije i bezakonja.

Oni koji su poštovali zakone i lokalne propise su izigrani i namagarčeni.

Kakvu poruku šalju gradjanima ovim prijedlogom ?

Narode - poštovanje zakona se ne isplati ! Država će vam to dokazati.

Ako hoće stvarno da riješe problem legalizacije nelegalno izgradjenih objekata treba da pojednostave proceduru i rokove za postupanje administracije, drastično smanje broj dokumenata i da naplaćuju izdavanje samo one dokumentacije koju su plaćali oni koji su gradili legalno.

No, šta će biti sa tzv. legalnim naseljima, koja je gradila država sa svojim državnim i društvenim preduzećima a koji nema u zemljišnim knjigama zato što ta ista država nije dovršila dokumentaciju po propisima.

Ovo je ideja ministra, bivšeg predsednika Skupštine i nesudjenog projektanta tunjela izmedju dvije skupštine.

Tvorac ove ideje, sa diplomom ortopeda, je danas prisustvovao hirurškoj operaciji dragog mu preCednika, koju je na VMA izvršio poznati finski stručnjak.

Možda će tek sada početi da mu naviru ideje, a dotle ugovori sa 70 državnih ustanova i dalje nijesu dokaz sukoba interesa.

mikimedic mikimedic 11:45 25.12.2010

Re: Legalizacija anarhije

Ovo nije ništa drugo do legalizacija anarhije i bezakonja.

Oni koji su poštovali zakone i lokalne propise su izigrani i namagarčeni.

Kakvu poruku šalju gradjanima ovim prijedlogom ?

Narode - poštovanje zakona se ne isplati ! Država će vam to dokazati.


evo da dam ogromnu preporuku sentinelu.

mariopan mariopan 13:33 25.12.2010

Re: Legalizacija anarhije


evo da dam ogromnu preporuku sentinelu.


Evo i ja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana