Muzika

neka onako priča; o rudarima, promociji, malo tužna

ana_radmilovic RSS / 30.12.2010. u 09:32

(i malim slovima) neobavezna kao i ja, uostalom. osim za one koji me, u pokušaju da nešto "tumače" sasvim krivo tumače...

prošla ona promocija, čudna, tamna malo, prostor nije bio onakav kakv mi je rečeno da će biti, sve se dešavalo u donjoj sali (nepušačkoj, mada se posle donosilo i piće i pepeljare i od one komemorativne sale ne ostade nišra, nego par spojenih stolova i malo ljudi, koji pričaju)

počela sam priču uobičajenom "žvakom" te knjiga je nastala tamo i tamo, zove se tako i tako zbog toga i toga, u toj knjizi ćete naći to i to, a to i to sam izabrala jer mi se baš to i to bilo najviše dopalo i tako dalje...

a onda neki svet, nisam takve do sada viđala na promocijama, počne da postavlja pitanja. ozbiljna i teška. i ja odgovaram na sve, i usput saznajem. ima tamo nekih ljudi koji znaju (stariji su i sećaju se) nekakvih zoranovih stvari, "projekata" za koje sam i ja čula, ali o kojima jako malo znam 

pa se tu direktor art centra seti kako je boda marković dobijao sve moguće nagrade međunarodne za radio dramu (a zoran je voleo da radi s bodom) i te bi snimke trebalo potražiti... pa se bodina ćerka irina seti kako joj je otac pričao da je kad je zoran uskočio u ulogu ibija boda bio nekakav direktor ateljea 212, i kako su zorana gotovo sasvim nepripremljenog gurnuli u tu avanturu, jer je bio odustao ljuba tadić 

pa se ja setim kako je seka sabljić na jednoj promociji u opštini vračar rekla kako uopšte nije bila "za" zoranove "napade", iliti ideje da se ide u sela i da se glumi sa seljacima - e da bi se dokazalo da nije nekulturan seljak nego malograđanin, i da seljak hoće kulturu kad mu je doneseš na noge i kad ga pustiš da i sam učestvuje u pravljenju predstave... i onda se priseti kako je tako jedno vreme davao intervjue i pričao samo o rudarima. hteo je, naime, da napravi nekakvo (nije mu uspelo, pa niko ne zna kakvo zapravo) rudarsko pozorište i kako niko nije bio lud da ide s njim u rudnik (on je hteo naime da se spušta u rudnik i tamo igra) i kako joj je išlo na živce što je samo pljuvao po glumcima i pričao kako su jedino rudari pravi ljudi... usput, rekla je rečenicu koja se retko da čuiti - rekla je da se njoj u životu to ne dešava često, nije taj tip, ali kako zorana jeste volela. 

i zaintersuje me posle to njegovo "rudarsko pozorište" i sad treba da idem i kopam po arhivama starih novina, ako se uopšte mogu naći članci iz tamo nekih šezdesetih, početka sedamdesetih, kada je njega držao "napad rudara" 

 posle je bilo veselo u klubu tog art centra ali kratko, nakon toga odosmo u rojal na večeru i bude grozno. neko dobije želju da mi se, srpskim jezikom rečeno, najebe majke. 

te šta ja mislim, ko sam ja, i baška što sam ciganka i šiptarka, nego i jalova (nisam čak ni majka)  i jebe se toj osobi za zorana, a i za to što ja radim, kao, pišem nešto, koji moj, a niko mi ne bi dao da pišem da nije zorana i nemam ja pojma šta sve "grad" priča o meni... 

i dobro, ja trezna a osoba p'jana, ne svađam se i kažem "sve si u pravu"

i sad mi opet oni rudari u glavi

šta li je hteo s njima? šta ga je toliko pogodilo da pomisli kako su baš rudari jedini "pravi ljudi" po svedočenju seke sabljić i da li je možda bežao u to selo "u pohode", ne eksperimenta radi, nije on bio taj tip - kao, ja sam faca aj sad da se malo iživljavam, nego ko zna čega i koga radi...

eto.

ko posle nove godine, neka praznina gde bi napisao blog o jako uspešnoj godini i kako si slušao severinu, a nije ni to. tamo me je pogađalo kosovo i to je lako - ovde sam "na svom" a nisam. i šta uopšte znači to "na svom"

a nije ni vedro kao ovo - al "ovo" ima neke veze s tekstom... a i ja se osećam ko da "radim u rudniku i život mi nije lak"  a priznala sam jednom i evo opet ću, ako me ne spopadne da nešto odslušam na youtube - na mojem se tv ekranu uglavnom šareni pink music - jer ja eto još samo za to imam nerava 

 



Komentari (90)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 09:46 30.12.2010

Udri brigu na veselje

te šta ja mislim, ko sam ja, i baška što sam ciganka i šiptarka, nego i jalova (nisam čak ni majka) i jebe se toj osobi za zorana, a i za to što ja radim, kao, pišem nešto, koji moj, a niko mi ne bi dao da pišem da nije zorana i nemam ja pojma šta sve "grad" priča o meni...

i dobro, ja trezna a osoba p'jana, ne svađam se i kažem "sve si u pravu"


Marva je preko potrebna. Uči nas da budemo bolji ljudi. Žao mi je što ti je primat upropasto veče.
blogovatelj blogovatelj 09:58 30.12.2010

Re: Udri brigu na veselje

Marva je preko potrebna. Uči nas da budemo bolji ljudi. Žao mi je što ti je primat upropasto veče.


Bas sam ovako nesto hteo da napisem... Stoka je stoka...
A sto je cika Zoki 'teo u rudnik? Pa verovatno zbog oca primata koji ti je upropastio vece. A zbog koga drugog? Ne bioloskog oca, nego metaforicno mislim...
I meni dodje ponekad da odem na Svetu Goru, sednem na kamen, gledam u more i jedem dve urme na dan.
ana_radmilovic ana_radmilovic 09:59 30.12.2010

Re: Udri brigu na veselje

predatortz
te šta ja mislim, ko sam ja, i baška što sam ciganka i šiptarka, nego i jalova (nisam čak ni majka) i jebe se toj osobi za zorana, a i za to što ja radim, kao, pišem nešto, koji moj, a niko mi ne bi dao da pišem da nije zorana i nemam ja pojma šta sve "grad" priča o meni...

i dobro, ja trezna a osoba p'jana, ne svađam se i kažem "sve si u pravu"


Marva je preko potrebna. Uči nas da budemo bolji ljudi. Žao mi je što ti je primat upropasto veče.


Pa i nije - nešto mi sve bilo tužno kad sam razmišljala o tim Zoranovim rudarima, pa selima...
Ovo je samo detalj, pristojnog sveta je bilo više - zapravo svi su bili pristojni. Taj detalj, međutim, baca tamnu senku na moje ionako neveselo raspoloženje i zbog takvih se detalja prisetim da mi je zapravo već dugo, predugo muka od svega, al ajd' kao - šlajfujem, mora se... bezveze.
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:02 30.12.2010

Re: Udri brigu na veselje

blogovatelj

A sto je cika Zoki 'teo u rudnik? Pa verovatno zbog oca primata koji ti je upropastio vece. A zbog koga drugog? Ne bioloskog oca, nego metaforicno mislim...
I meni dodje ponekad da odem na Svetu Goru, sednem na kamen, gledam u more i jedem dve urme na dan.

Pa da, i ja sad mislim da je hteo da ide u rudnik bežeći od takvih
Ah ta Sveta Gora - šovinisti jedni. Sve lepo napravili a ja, kojoj nije dostupan taj, moram da tražim neki drugi kamen da sednem i gledam u more i dobro da jedem malo više od tebe, al svejedno. Nije fer :)
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 10:28 30.12.2010

Re: Udri brigu na veselje

te šta ja mislim, ko sam ja, i baška što sam ciganka i šiptarka, nego i jalova (nisam čak ni majka) i jebe se toj osobi za zorana, a i za to što ja radim, kao, pišem nešto, koji moj, a niko mi ne bi dao da pišem da nije zorana i nemam ja pojma šta sve "grad" priča o meni...


oh kako mi je muka od nacionalnih radenika, "javnih" licnosti, ngo-era i party goer-a, veterana ratova ispod jorgan planine... a muka mi je i da im odbijam na ludilo i pijanstvo, pa sam prestao da idem na tako-takva mesta gde sede humanoidi da ne bude posle - preko pola stupca u nekom tabloidu...
blogovatelj blogovatelj 10:38 30.12.2010

Re: Udri brigu na veselje

pa sam prestao da idem na tako-takva mesta gde sede humanoidi

To nisu humanoidi. To su hemoroidi.
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:50 30.12.2010

Re: Udri brigu na veselje

Aleksandar Vasović


oh kako mi je muka od nacionalnih radenika, "javnih" licnosti, ngo-era i party goer-a, veterana ratova ispod jorgan planine... a muka mi je i da im odbijam na ludilo i pijanstvo, pa sam prestao da idem na tako-takva mesta gde sede humanoidi da ne bude posle - preko pola stupca u nekom tabloidu...


I ja odbijam da idem - od danas! Svečano se, dakle, zaričem da od danas odbijam - sve.
vojislav948 vojislav948 15:48 30.12.2010

Re: Удри бригу на весеље


заправо сви су били пристојни

Teško da jesu, a verovatnije da nisu, međutim bez obzira na obzir, budi svoj na svome i nedozvoli da ti i jedno ništa učini išta i da te skrene sa tvoje teme. Zoki je bio i ostao legenda, a osim toga bio je vojnik na Batajnici. A ti i dalje piši o onome što ti je na duši, pa neka se puši. pozdrav za anu.
blogovatelj blogovatelj 20:14 30.12.2010

Re: Udri brigu na veselje

Ah ta Sveta Gora - šovinisti jedni.


Koji bre mi? Nisam je ja pravio
Tamo mi dodje da odem, posto pored ove i one vrste smirenja, tamo verovatno mogu najbolje da se smire testosteronski hormonalni udari
vulkanovic vulkanovic 09:47 30.12.2010

Moj dojam...

Čitajući tvoj predjašnji, a bogami ovaj post, blog temu, pogotovu naslove Bloga...čovek može nedvosmisleno da shvati, da je tebi u celoj priči i fabuli radnje važniji bio broj pepeljara, broj ljubitelja nikotina, no sama knjiga i sve oko nje. Fakat. Samo ti znaš zašto je to dominiralo, zbog čega, koga itd.
ana_radmilovic ana_radmilovic 09:50 30.12.2010

Re: Moj dojam...

vulkanovic
Čitajući tvoj predjašnji, a bogami ovaj post, blog temu, pogotovu naslove Bloga...čovek može nedvosmisleno da shvati, da je tebi u celoj priči i fabuli radnje važniji bio broj pepeljara, broj ljubitelja nikotina, no sama knjiga i sve oko nje. Fakat. Samo ti znaš zašto je to dominiralo, zbog čega, koga itd.

u pravu si
vulkanovic vulkanovic 10:01 30.12.2010

Re: Moj dojam...

ana_radmilovic

u pravu si


Što bi rekla Nada Topčagić, izvini dušo, izvini što sam voleo tvoje Blog teme.
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:04 30.12.2010

Re: Moj dojam...

vulkanovic
ana_radmilovic

u pravu si


Što bi rekla Nada Topčagić, izvini dušo, izvini što sam voleo tvoje Blog teme.


Nego šteta što ne čitaš - ako se tu radi o broju piksli onda ja ličim na Nadu Topčagić
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:05 30.12.2010

Re: Moj dojam...

da je tebi u celoj priči i fabuli radnje važniji bio broj pepeljara, broj ljubitelja nikotina,


Njoj mozda al nekako mi ne lici, al tebi je to, brate, nesumnjivo najvazniji momenat.

*
a slike, a gazdarice?
blogovatelj blogovatelj 10:05 30.12.2010

Re: Moj dojam...

Čitajući tvoj predjašnji, a bogami ovaj post, blog temu, pogotovu naslove Bloga


Sve si to procitao, a blogujes celih pet dana?! A lepa ti i slika na avataru, pokazao si guzove, sto je za svaku pohvalu.
Ajd sad procitaj opet tekst, ali ukljuci mozak, ako mozes, probaj da shvatis sta je napisano tamo, pa ces videti da zivot moze biti i lepsi nego sto ti izgleda.
I razmisli, mozda si ti glavni junak ovog bloga.
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:26 30.12.2010

Re: Moj dojam...

blogovatelj

Ajd sad procitaj opet tekst, ali ukljuci mozak, ako mozes, probaj da shvatis sta je napisano tamo, pa ces videti da zivot moze biti i lepsi nego sto ti izgleda.

Smisleniji, svakako, ako i ne baš najveseliji
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:28 30.12.2010

Re: Moj dojam...

hoochie coochie man
da je tebi u celoj priči i fabuli radnje važniji bio broj pepeljara, broj ljubitelja nikotina,


Njoj mozda al nekako mi ne lici, al tebi je to, brate, nesumnjivo najvazniji momenat.

*
a slike, a gazdarice?


Sasvim zaboravila na slikanje. Mada, veća je šteta što nisam ponela diktafon - imalo se svašta čuti, ko što rekoh, neke sasvim netipične teme za ovakve promocije
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:48 30.12.2010

Re: Moj dojam...

Mada, veća je šteta što nisam ponela diktafon - imalo se svašta čuti, ko što rekoh, neke sasvim netipične teme za ovakve promocije


Seti se, seti se

Salim se il bar pokusavam, po malo ti tuzna ova prica stvarno, pa se ja kao setio da malo opustim.
Ne uspevam, znam, al prob'o sam.

oh kako mi je muka od nacionalnih radenika, "javnih" licnosti, ngo-era i party goer-a, veterana ratova ispod jorgan planine... a muka mi je i da im odbijam na ludilo i pijanstvo, pa sam prestao da idem na tako-takva mesta gde sede humanoidi da ne bude posle - preko pola stupca u nekom tabloidu...


Sve je lako kad si...anoniman :)
Mozes, ako si dovoljno raspolozen ili dovoljno nadrndan, da se i ti takvima na*ebes majke i nema stupaca u tabloidima.
A mozes i da konstatujes da je to samo jedna od miliona budala pa, ako nemas ambiciju da sve budale sveta prevaspitas, nastavis da gledas svoja posla.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 11:00 30.12.2010

Re: Moj dojam...

A mozes i da konstatujes da je to samo jedna od miliona budala pa, ako nemas ambiciju da sve budale sveta prevaspitas, nastavis da gledas svoja posla.


zato i gledam svoja posla
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 13:58 30.12.2010

Re: Moj dojam...

vulkanovic
Čitajući tvoj predjašnji, a bogami ovaj post, blog temu, pogotovu naslove Bloga...čovek može nedvosmisleno da shvati, da je tebi u celoj priči i fabuli radnje važniji bio broj pepeljara, broj ljubitelja nikotina, no sama knjiga i sve oko nje. Fakat. Samo ti znaš zašto je to dominiralo, zbog čega, koga itd.


sedi, jedan. i da ti roditelji dodju na razgovor
st.jepan st.jepan 14:10 30.12.2010

Re: Moj dojam...

sedi, jedan. i da ti roditelji dodju na razgovor

Podseti me na mog razrednog, Čiru Opštetehničara:
"Roditelj da ti dodje!" (jednina, akcenat na i :)

Edit:
A meni je cesto govorio "ti si, bre, individua jedna" (akcenat na u)
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:52 30.12.2010

Re: Moj dojam...

Aleksandar Vasović
A mozes i da konstatujes da je to samo jedna od miliona budala pa, ako nemas ambiciju da sve budale sveta prevaspitas, nastavis da gledas svoja posla.


zato i gledam svoja posla


I ja - ali nije dovoljno da ti gledaš svoja posla, potrebno je da neki drugii ne gledaju kako ti gledaš svoja posla
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 15:44 30.12.2010

Re: Moj dojam...

potrebno je da neki drugii ne gledaju kako ti gledaš svoja posla


pa u tome i jeste problem... crkli dabogda
yugaya yugaya 15:51 30.12.2010

Re: Moj dojam...

st.jepan
"ti si, bre, individua jedna" (akcenat na u)




blogovatelj blogovatelj 18:03 30.12.2010

Re: Moj dojam...

"Roditelj da ti dodje!" (jednina, akcenat na i :)


I moj razredni isto imao akcenat na i, ali je u mnozini pricao
Uvek je bilo:
- Simidzija zivotinjo, roditelji u ponedeljak u skolu da ti dodju
Reci zivotinjo, roditelji i ponedeljak obavezno izgovarati kragujevacko-proleterskim akcentom (kratkosilazni valjda)
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:41 30.12.2010

Re: Moj dojam...

Aleksandar Vasović
potrebno je da neki drugii ne gledaju kako ti gledaš svoja posla


pa u tome i jeste problem... crkli dabogda


baš vala! dabogda!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:39 30.12.2010

svašta

posle je bilo veselo u klubu tog art centra ali kratko, nakon toga odosmo u rojal na večeru i bude grozno. neko dobije želju da mi se, srpskim jezikom rečeno, najebe majke.


ha, izgleda da sam propustio glavni događaj sinoć. a kako se taj zadesio tu?
slučajni gost rojala, ili neko ko je bio i na promociji?
mislim, niko na promociji mi nije izgledao u tom fazonu, pa ni onaj "dorćolac".
Milutin Milošević Milutin Milošević 11:10 30.12.2010

Re: svašta

Meni milje uglavnom nije previše odgovarao. Neke stvari su mi bile usiljene, neke face previše pričaju o sebi pričajući "o Zoranu". Iznenadjujuće, ne znam zašto ali tako je, Ana mi je bila mnogo bolja nego što sam instiktivno očekivao. Mislim: nisam ništa posebno očekivao, ali Ana - mislim da si bila odlična sinoć.

Glede rudnika: da li znaš da je Zoran ikada otišao u rudnik? Imam prijatelja, vojnik novinar, svašta je prošao u životu. Jednom je bio u rudniku, na -400 metara. Kaže da mu je to jedno od najsnažnijih iskustava u životu. Izgleda da je pod tolikom zemljom čudo. Mogao bih iz te njegove priče da razumem Zorana.
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:59 30.12.2010

Re: svašta

Milutin Milošević
neke face previše pričaju o sebi pričajući "o Zoranu".

Aca Berček je rekao jednu sjajnu rečenicu (odnosilo se na slične prigode): Oni kada pričaju o mrtvima svaku rečenicu počinju sa JA :)
e to je to.
Jednom je bio u rudniku, na -400 metara. Kaže da mu je to jedno od najsnažnijih iskustava u životu. Izgleda da je pod tolikom zemljom čudo. Mogao bih iz te njegove priče da razumem Zorana.

Koliko ja znam, nije išao. Ali o Zoranu u vezi svake priče postoji bar pet verzija tako da ne mogu sa sigurnošću da trvdim :)
ljuboten ljuboten 17:35 30.12.2010

Re: svašta

Jednom je bio u rudniku, na -400 metara. Kaže da mu je to jedno od najsnažnijih iskustava u životu. Izgleda da je pod tolikom zemljom čudo. Mogao bih iz te njegove priče da razumem Zorana.

Koliko ja znam, nije išao. Ali o Zoranu u vezi svake priče postoji bar pet verzija tako da ne mogu sa sigurnošću da trvdim :)


I kada se šećeš Beogradom pronađeš(em) me (te). Kada ponovo odeš na Kosovo neizbežno moraš da gledaš u Visoki i ničem pokriven Goleš. Na znam da li sada ima repetiotor na vrhui, jer kada sam tamo, tek sada znam da, ne zadaržavam pogled u veliko i vosoko brdo ispod koje je svakoga dana, ili noći, zavisi koja je smena, silazio moj otac, no i moj zet koji se posle teške povrede u tom Rudniku magnezita 1986. postao invalid.
Naravno da sam zbog toga ja studirao rudarstvo u Beogradu, jer tada nije bilo fakulteta u svakom drugom selu kao sada. Sa devojkom smo bili preplaćeni i na predstave u Ateljeu 212. No, kada sam kao apsolvent otišao u JNA, Zoran je previše dugo zadražao pogled na moju dvevojku, koja je bila lepote Tereze Kesovije, no karaktreno bliže Mariji Kalas. Nije mi rekla da su razgovarali, pa da mu je pričala o mom rudarenju, a sada nemam priliku da to proverim. Naravno, tada Zoran nije bio oženjen sa tvojom mamom.
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:43 30.12.2010

Re: svašta

vrabac_u_steni
a kako se taj zadesio tu?

e to je zanimljivo pitanje koje sam i ja sebi postavljala ceo dan - kako se taj/ta/to zadesilo tu
zoja444 zoja444 10:51 30.12.2010

da li je tuga deljiva?

na mojem se tv ekranu uglavnom šareni pink music - jer ja eto još samo za to imam nerava


isti slucaj.

ana_radmilovic ana_radmilovic 15:02 30.12.2010

Re: da li je tuga deljiva?

zoja444
na mojem se tv ekranu uglavnom šareni pink music - jer ja eto još samo za to imam nerava


isti slucaj.



e baš ta je i meni dobra :)

nać ću ja moju seve

(stvarno nisam lepo raspoložena - vidi kakvu pesmu biram... treba mi odmor definitivno)

zoja444 zoja444 15:29 30.12.2010

Re: da li je tuga deljiva?

zenska solidarnost rules! :)

u ovoj donjoj numeri su mozda samo delovi adekvatni... ali moze da posluzi na temu musko-zenskih odnosa.

ana_radmilovic ana_radmilovic 16:24 30.12.2010

Re: da li je tuga deljiva?

zoja444
zenska solidarnost rules! :)

u ovoj donjoj numeri su mozda samo delovi adekvatni... ali moze da posluzi na temu musko-zenskih odnosa.



primljeno k' znanju :)
a i meni, gledateljki pink music televizije, ta se stvar dopala :)))
zoja444 zoja444 16:35 30.12.2010

Re: da li je tuga deljiva?

evo jos jedne (i necu vise muzicki da trolujem ).

ona mi je uvek kao uslovni refleks na sve vrste nasilja.





srecno i sve najbolje
miloradkakmar miloradkakmar 11:08 30.12.2010

Utroba

šta li je hteo s njima? šta ga je toliko pogodilo da pomisli kako su baš rudari jedini "pravi ljudi"

Osetio da su ljudi unutrašnje orijentacije, razotrkivajući utrobu zemlje, razotkrivali su svoju.
Baš, pravi ljudi . Ne, kao onaj pjani koji nema utrobu.
jinks jinks 11:43 30.12.2010

Izvinite

razumeo sam da bi blog trebalo da se radi o Zoranu Radmiloviću, pa sam video vaše prezime ... ako sme da se pita, da li ste u nekom srodstvu sa njim.

Inače, koliko sam čuo, Zoran Radmilović je poreklom iz Zaječara, a u Istočnoj Srbiji izgleda kao da postoji gotovo kult rudara i rudarstva.

Možda je zbog usađene vere u te ljude i želeo na neki način da poveže dve od stvari do kojih mu je možda bilo stalo, glumu i rudarstvo.
behemot123 behemot123 12:35 30.12.2010

Rudari...

... pretpostavljam da je Zoran poštovao težak i krvav fizički posao, i veličao ga je naspram, u suštini, lakšeg i zajebantskog glumačkog poziva. U tom svetu ima mnogo sujete i tupave arogancije, verujem i da mu je to smetalo, pa ih je malo provocirao rudarima.
Jednom sam na blogu izneo neverovatnu, ali istinitu tezu da je život čistača ulica vredan koliko i život premijera, a u toku je bila stohiljadita po redu tugovanka za Đinđićem. Niko se nije složio sa mnom. Sve go rasista i fašista.
Što sam stariji i gnevniji, sklon sa da ustvrdim kako život čistača ulica vredi kao 100 života premijera Srbije. O Ahilovim tetivama da ne pričamo.

bauer. bauer. 08:34 31.12.2010

Re: Rudari...

Što sam stariji i gnevniji, sklon sa da ustvrdim kako život čistača ulica vredi kao 100 života premijera Srbije.

Zato ćeš, do kraja života, ostati čistač ulica koji nije dostojan tog zvanja.
st.jepan st.jepan 12:36 30.12.2010

JBG,

zao mi sto samo morao da napustim event i pre no sto je zaista poceo.

Juce rucao, bas onako, stonokazu regularno, sa sve telecom i karadjordjevom... Eto, nisam navikao, pa me to smorilo, mada skoro svaki dan ponesto pojedem. A pocetak odlagan i odlagan, stvarno sam pomislio da te promocije nece ni biti.

I zao mi sto je u tom Rojalu tako ispalo. Ko zna, mozda sam propustio zivotnu priliku da i ja jednom ucinim viteski poduhvat, da na primer tom seronji kazem "seronjo!"

A bas si me jutros rastuzila. Podsetila si me na pokojniu majku i njenu, meni vanredno uzbudljivu, klaustrofobicnu pricu o spustanju u valjda par stotina metara duboko okno nekog belgijskog rudnika, pa sad, evo, trazim fotku koje se dobro secam - Maman sa rudarskim slemom i rudarskom lampom...
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:07 30.12.2010

Re: JBG,

st.jepan


I zao mi sto je u tom Rojalu tako ispalo. Ko zna, mozda sam propustio zivotnu priliku da i ja jednom ucinim viteski poduhvat, da na primer tom seronji kazem "seronjo!"
...


Hvala tebi što si došao, a "seronja" je lice za koje smo jednom konstatovali da ne barata terminima i da se u šumi reči i izraza ume da izgubi... i tako...
st.jepan st.jepan 15:11 30.12.2010

Re: JBG,

"seronja" je lice za koje smo jednom konstatovali da ne barata terminima i da se u šumi reči i izraza ume da izgubi... i tako...

E, jbg, onda stvarno ne znam kako bih to vitestvo izveo.
A bilo je primetno da se sinoc bas onako zesce navadila na tecnosti.
Ishod je znaci bio od predznaka gori!
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:30 30.12.2010

Re: JBG,

st.jepan

Ishod je znaci bio od predznaka gori!

Ama predznaka, osim onog što se nije ni menjao, nije ni bilo...
vladanmz vladanmz 12:51 30.12.2010

otvaranje

"Šta je najlepše? Najlepše je kad otvoriš širom prozore. Da udje vazduh."
gorran2 gorran2 14:18 30.12.2010

Re: otvaranje

vladanmz
"Šta je najlepše? Najlepše je kad otvoriš širom prozore. Da udje vazduh."

Vazduh unutra, ti napolje...
mlekac mlekac 13:12 30.12.2010

Jooj, duso draga,

Pa pricali smo o tome prosli put. Nazalost, sto rekla moja pokojna mama, "Dok je curaka bice i podvarka!" Uvek ce se naci neka budala koja ce smatrati kako ti je lakse u zivotu samo zato...

Da nije Zoran, bilo bi nesto drugo. Duga kosa, vitke noge, to sto si zensko, sto imas godina koliko imas, sto se smejes kako se smejes, sto...

Luzeri uvek smatraju da su ljudi, koji su uradili nesto u zivotu, to uradili pomocu nekih "madjija", "to nisu cista posla", veza, protekcija i ne znam cega jos ne.

I nema veze sto sve to nije tacno - njima je to opravdanje za sopstvenu nesposobnost.

Znam da takve stvari i napadi i dalje bole, bez obzira sto znas da dolaze od jednog obicnog gubitnika, ali, nazalost, tako ti je to u zivotu.

Zao mi je sto nismo stigli da dodjemo sinoc, a opet, ko zna zasto je to dobro? Znajuci Zmuov kratak fitilj kad neko napada osobe u njegovom drustvu (pogotovo zemski rod), mozda je i bolje...

Ljubac, ne daj se, i nastavi da budes ti!



behemot123 behemot123 14:10 30.12.2010

Re: Jooj, duso draga,

Znajuci Zmuov kratak fitilj kad neko napada osobe u njegovom drustvu (pogotovo zemski rod), mozda je i bolje...


Tvoj muž je neki mnogo zajeban tip.
mlekac mlekac 14:27 30.12.2010

Re: Jooj, duso draga,

behemot123
Znajuci Zmuov kratak fitilj kad neko napada osobe u njegovom drustvu (pogotovo zemski rod), mozda je i bolje...


Tvoj muž je neki mnogo zajeban tip.

Nije, on je mica-maca ovako. Al' godine treniranja borilackih vestina cine svoje - kad je neko u njegovoj okolini napadnut, to mu je vise kao instiktivna reakcija.
behemot123 behemot123 14:33 30.12.2010

Re: Jooj, duso draga,

Al' godine treniranja borilackih vestina cine svoje



Usr`o sam se. Znaš šta bih ja uradio da vidim kako neko vređa Anu iz Zaječara, bilo koju? Izubijao bih ga, izlomio, poslao bih ga u Urgentni centar na sastavljanje. Uh, samo da sam bio tamo! Usput bih prebio i tvog muža, čisto reda radi.

Kapiraš?
mlekac mlekac 14:51 30.12.2010

Re: Jooj, duso draga,

behemot123
Al' godine treniranja borilackih vestina cine svoje



Usr`o sam se. Znaš šta bih ja uradio da vidim kako neko vređa Anu iz Zaječara, bilo koju? Izubijao bih ga, izlomio, poslao bih ga u Urgentni centar na sastavljanje. Uh, samo da sam bio tamo! Usput bih prebio i tvog muža, čisto reda radi.

Kapiraš?


Ovaj, izvini, iz koje si ti price? Nista te ne kapiram.
Nema veze. Meni je bitno da me je Anci ukapirala. A ti slobodno nastavi da objasnjavas sta je pisac hteo da kaze...
behemot123 behemot123 15:01 30.12.2010

Re: Jooj, duso draga,

Ovaj, izvini, iz koje si ti price? Nista te ne kapiram.


Ja sam iz luzerske priče. Uvek mi je bilo smešno kad neko objašnjava šta bi bilo da je on/ona bio tamo. Ali, jebiga, nije, a možda je i bolje, mogao je da ispadne faca (?). Zaboravi i izvini.
A i meni je bitno da je Anči ukapirala. Ane iz Zaječara kapiraju SVE. No to je sasvim druga priča i nema suviše veze sa autorkom bloga.

Poljubac.

ana_radmilovic ana_radmilovic 15:31 30.12.2010

Re: Jooj, duso draga,

behemot123
Znajuci Zmuov kratak fitilj kad neko napada osobe u njegovom drustvu (pogotovo zemski rod), mozda je i bolje...


Tvoj muž je neki mnogo zajeban tip.


Ma jok bre, jako simpatičan
mlekac mlekac 15:34 30.12.2010

Re: Jooj, duso draga,

ana_radmilovic
behemot123
Znajuci Zmuov kratak fitilj kad neko napada osobe u njegovom drustvu (pogotovo zemski rod), mozda je i bolje...


Tvoj muž je neki mnogo zajeban tip.


Ma jok bre, jako simpatičan

Anci, behemot ne zna (a sto bi i morao da zna) da se znamo i u RL, a ne samo virtuelno. No, nema veze, mozda sam i ja kriva - moj je komentar vise bio za PP nego za ovde.

za tebe i za behemot
behemot123 behemot123 15:37 30.12.2010

Re: Jooj, duso draga,

Anci, behemot ne zna (a sto bi i morao da zna) da se znamo i u RL, a ne samo virtuelno.


Ma jok bre, Behemot zna, ukapirao je odmah. Samo ga to ne zanima. Zajebala si me kao tvoj muž onog idiota što mi je dirao Anu iz Zaječara, u odsustvu .
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:39 30.12.2010

Re: Jooj, duso draga,

mlekac
ana_radmilovic
behemot123
Znajuci Zmuov kratak fitilj kad neko napada osobe u njegovom drustvu (pogotovo zemski rod), mozda je i bolje...


Tvoj muž je neki mnogo zajeban tip.


Ma jok bre, jako simpatičan

Anci, behemot ne zna (a sto bi i morao da zna) da se znamo i u RL, a ne samo virtuelno. No, nema veze, mozda sam i ja kriva - moj je komentar vise bio za PP nego za ovde.

za tebe i za behemot


ups
uvek nešto zabrljam

EDIT:
a ko je rek'o da se znamo? ne znamo se, nego ja nagađam
mlekac mlekac 15:46 30.12.2010

Re: Jooj, duso draga,

ana_radmilovic


EDIT:
a ko je rek'o da se znamo? ne znamo se, nego ja nagađam



Ne kvari - taman se naduo ko zabac od zadovoljstva sto si rekla da je simpatican.
behemot123 behemot123 15:51 30.12.2010

Re: Jooj, duso draga,

a ko je rek'o da se znamo? ne znamo se, nego ja nagađam[/quot

Eto, a muž je taman hteo da primeni kung-fu. Poziva se odmah na vezu, zato je i uspešna u životu .

Baš nisam hteo da se svađam. Ja samo ne volim da su Ane iz Zaječara tužne, ikad.

mrdax mrdax 16:06 30.12.2010

Re: Jooj, duso draga,

Luzeri uvek smatraju da su ljudi, koji su uradili nesto u zivotu, to uradili pomocu nekih "madjija", "to nisu cista posla", veza, protekcija i ne znam cega jos ne.

Dada, tipicno ponasanje "manje uspesnih".
Ja obozavam kada me luzeri napadaju ,posto da me cene bilo bi mi lose.
blogovatelj blogovatelj 07:52 31.12.2010

Re: Jooj, duso draga,

Ja sam iz luzerske priče


Primeti se to iz tvojih komentara.
Taska Dana Taska Dana 15:41 30.12.2010

Rudnici

Moguce da je upravo bio zavrsio citanje Radovana III i imao zivopisne kontemplacije na tu temu :)))

Nije lako biti dete genija kakv je Zoran bio...ali je lepo :), zar ne !

Da, ta izreka da te seljacine za cas dovedu u red se cuje tu i tamo ...ima tu velike , pre bih rekla filozofije, nego sirove istine...jer istina je mnogoznacna pa nije uvek jednostavno primenjiva na pojedinacne slucajeve....
Taj sto ti drzao predavanje ...pa eto , sta ce...i njemu treba da se eksponira...sta ce covek... hahaha
Zoran je hteo u rudnike mozda i zato sto na tim donjim nivoima istina poprima znacenja kojih gore nismo svesni....

Rano si izgubila Zorana da bi ga stvarno poznavala, verujem da je divno otkrivati ga i spoznavati ga...
Pozdrav!
Ivana Knežević Ivana Knežević 16:10 30.12.2010

Iz svega se nesto nauci

I retko sta ide po planu. A tek po ocekivanjima.

Teske su konfrontacije sa agresivnim ljudima i ispadima. Ostavljaju tragove.
Meni uvek bude zao, jer se setim da u meni lezi jedan arhetipski ratnik, ali setim se koji dan ili mesec kasnije. Pa mi bude bas zhao sto sam propustila priliku da nekome razbijem nos, jer to mora da je bas dobra stvar.
(Neka kazu ovi koji su razbijali.)

Cestitke na knjizi. Verujem da je to najprirodniji proces - da otvara nova pitanja, umesto da ih zatvara.
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:51 30.12.2010

Re: Iz svega se nesto nauci

Ivana Knežević


Cestitke na knjizi. Verujem da je to najprirodniji proces - da otvara nova pitanja, umesto da ih zatvara.


E ovo je zaista živa istina. Tako bi naravno trebalo i da bude (ako je knjiga dobra) ali to se, bez obzira na to što bi trebalo, sve ređe dešava.
Ribozom Ribozom 17:36 30.12.2010

Sve sto te ne ubije

...samo te ojaca.

Kad' te svi kritikuju onda mozes biti sigurna da si na pravom putu.

Sa druge strane moras biti strpljiva. Ne odustati od prosvecenja i takvih ljudi, pa u tekstu kazes da je i Zoran hteo pribliziti umetnost rudarima.
Srecna ti nova godina!


49 41 49 41 18:56 30.12.2010

Ljudi garava lica

i sale, smeh, smeh; do bola trbusnih misica.

Zavrsili smo gimnaziju, leto dugo-duze no druga. Besparica.
Hteli bi negde na more, planinu, bilo gde, samo ne biti
u mestu bivstvovanja.

Onda je naleteo neki letnji posao. Ustajali zorom, radili ko konji tih 10-tak dana.
Zaradjeno za more-premalo, kako god okrenes; opet -"kratki"!

Eureka!
Drugari, predlozio sam.
Iznajmicemo satore i vrece za spavanje od FSJ, ionako posle leta smo - kud koji po fakultetima i univerzitetima. Kozna kad cemo od obaveza opet zajedno.
Pravac Kopaonik nedelju dana, al' sa juzne strane -gde niko ne ide.

Smestismo satore na proplanku sa prekrasnim vidikom. Noc prekrsna, zvezdana; ali ledena, za razliku od vrelog dana.
Jedan po jedan izbauljava iz satora i razgrce preostali zar, ogrnuli se cebadima.
Zurimo pospano u ponovo raspaljenu vatru.

Na 15-stak metara od nas, iznicu crne senke iz zemlje.
Niko ne veruje u duhove, posebno crne. Ali, ...
Zagledamo se netremice, crne spodobe krecu pravo ka nama.

- Opkoljavaju nas i sedaju pored nas kraj vatre.

Crna lica, crna odela - garave im ruke. Njih, 7-8!

Videsmo mi vas danas, kad ste razgovarali sa sefom u dolini, kod glavnog ulaza u rudnik. I kad ste kupovali hleb u nasoj menzi i rucali.
- objasnjava, jedan od "crnih duhova".

Ovde nam je rezervni izlaz iz rudnika u slucaju opasnosti. Kad dodjemo na posao, moramo svi na glavni ulaz.
Kad zavrsimo, mi koristimo ovaj vertikalni, jer nam je blize i krace kucama.

Onda pocinje njihova prica, vicevi, smeh;
Do duboko u noc, do pred samu zoru.

Razlego se smeh u hladnoj noci padinama, nase najduze planine na Balkanu; do neba njihov i nas.

Da, draga Ana. 18 nam je bilo.
Jos uvek pamtim te andjele garava lica, sa pola spustenih kapaka; iz kojih ckilji samo krajicak beonjaca i bljesak bele celjusti.

Mnogima oko vatre ispadala je cigareta, prinoseci je ustima.
Ruke im drhte od umora; koordinacija ruku im oslabila od udara pijukom i krampom u utrobu zemlje.

Oni se "ne daju"!

DA, draga Ana, mozda ti je Caca hteo "njima u pohode"- da ih zasmejava.
On njih Oni njega - upadicama/ispadicama.



blogovatelj blogovatelj 20:09 30.12.2010

Re: Ljudi garava lica

Crna lica, crna odela - garave im ruke. Njih, 7-8!


ana_radmilovic ana_radmilovic 21:55 30.12.2010

Re: Ljudi garava lica

49 41


Oni se "ne daju"!



Kakva priča 49 41
kakve slike...

fala na komentaru
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:00 30.12.2010

Re: Ljudi garava lica

blogovatelj
Crna lica, crna odela - garave im ruke. Njih, 7-8!




Pa da, mislim da je to - to, samo je Zoranovo bilo malo ranije...Iskopaću ja više delića te priče, pa je budem nekako povezala
blogovatelj blogovatelj 07:40 31.12.2010

Re: Ljudi garava lica

...Iskopaću ja više delića te priče


Iskopace njih Bili, ja ti kazem!
ana_radmilovic ana_radmilovic 09:53 31.12.2010

Re: Ljudi garava lica

blogovatelj
...Iskopaću ja više delića te priče


Iskopace njih Bili, ja ti kazem!

nurudin nurudin 23:43 30.12.2010

Ана....

... кад га убодете, баш га убодете... Све нас убедачите...

После ужасног дана, Ваш блог... Па, о смислу живота уз вино до јутра...
st.jepan st.jepan 00:41 31.12.2010

Re: Ана....

кад га убодете, баш га убодете.

Ma da samo ubode, ni po jada.
Ona bre cereci!
"Baca u bokune"!

Ana, "nemoj da bacas betonske table sa vrha svoje zgrade!"
ana_radmilovic ana_radmilovic 09:55 31.12.2010

Re: Ана....

st.jepan


Ana, "nemoj da bacas betonske table sa vrha svoje zgrade!"


Bez veze, nemoj ovo nemoj ono!
milisav68 milisav68 13:23 31.12.2010

Re: Ана....

ana_radmilovic
st.jepan


Ana, "nemoj da bacas betonske table sa vrha svoje zgrade!"


Bez veze, nemoj ovo nemoj ono!

Ma "Sve će to mila moja, prekriti ruzmarin, snjegovi i šaš"


A posle ide:

Pa dodje:


Ana, radiš pravu stvar, samo nastavi tako i sve najbolje u novoj godini!
st.jepan st.jepan 13:48 31.12.2010

Re: Анаaaaa....

Bez veze, nemoj ovo nemoj ono!

To "nemoj da bacas betonske table..." znaci nemoj bre da nas rasturas emotivno ("bacas u bokune"), svaki put 'ocu da se 'besim.
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:21 31.12.2010

Re: Анаaaaa....

st.jepan
Bez veze, nemoj ovo nemoj ono!

To "nemoj da bacas betonske table..." znaci nemoj bre da nas rasturas emotivno ("bacas u bokune", svaki put 'ocu da se 'besim.

S'vat'la sam ja Mim'ce što s' ti teo reć (sad razgovaramo na bosanskom, da se razumemo, da ne misliš da ti se obraćam na onom tvom nekom tamo ostrvsko-hvarskom ili gog već đav'la od jezika koristiš)
I žao mi je (sad prelazim na beogradsko - kvazi-srpski) što sam te skapirala tako figorativno jer da nisam, ja bih onda vođena zakontostima moje psihologije na to tvoje "nemoj" odma' dobila neodoljivu želju da dođem kod tebe, na vr' one tvoje lepe zgrade, i da s tvoje terase bacim makar jednu dasku ili ono kamenje, cigle, šta je već ono što držiš tamo... merdevine, makar šta.
Da bacim, barte, za protiv uroka (ako me razumeš) nešto nmajteže što što mogu da podignem i da onda čujem tresak, pa ljudi izađu napolje, pa panika... aj, divote!
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:38 31.12.2010

Re: Ана....

nurudin
... кад га убодете, баш га убодете... Све нас убедачите...

После ужасног дана, Ваш блог... Па, о смислу живота уз вино до јутра...


Joj, Nurudine, sa ko zna kolikim zakašnjenjem videh vaš komentar (malo sam sedela za sokoćalom ovi' dana)
Nadam se da vam je ovaj današnji dan lepši ili da makar nije užasan ... neću više časna reč. Od sad samo o leeeepim stvarima :)
P.S.
Ozbiljna sam
veronika_kojen veronika_kojen 11:05 31.12.2010

Gospode...

te šta ja mislim, ko sam ja, i baška što sam ciganka i šiptarka, nego i jalova (nisam čak ni majka) i jebe se toj osobi za zorana, a i za to što ja radim, kao, pišem nešto, koji moj, a niko mi ne bi dao da pišem da nije zorana i nemam ja pojma šta sve "grad" priča o meni...


Zašto niko nije reagovao? Šta je problem sa tim ljudima, da su svi tako tupi? Kad je moj bivši profesor pred celom klasom počeo da vredja Albance, jedina sam reagovala od sto ljudi. Sto ljudi, a nijedan čovek da me podrži...

I to jalova, to je negde na nivou onoga-raspuštenica i kurva. Ubio te Bog jalovu ako nemaš dete ili imaš jedno, a kad imaš više od dva već ti iza ledja govore da si krava koja se samo teli..
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:27 31.12.2010

Re: Gospode...

veronika_kojen


Zašto niko nije reagovao?..


Ma reagovali, ali osoba je žensko - a ja sedela s njom i dva muškarca, pa bezveze. Pokušavali da smire - a ono još grđe. E sad, pošto i najpijaniji nisu toliko autodestruktivni (mislim se ja) otišla je demonstrativno kad sam ja uzela telefon i rekla ko fol mirna "A sad zaista bolje idi" i nakon kratne dramske pauze dodala "Odmah".
Telefon je čudo i strah današnjeg čoveka (posebno domaćeg paranoidno-mistifikatorsko-nepametnog uzorka) od telefona ravan je atavističkom strahu onog iz provobitne zajednice od nekakvog štapa (koji, razume se, ima magijsku moč i doziva u pomoć nekakvu višu i ne-želiš-da-je-vidiš silu u pomoć)
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:36 31.12.2010

Re: Gospode...

veronika_kojen


I to jalova, to je negde na nivou onoga-raspuštenica i kurva. ..


Da, da. Izgleda je zaboravila da sam povrh svega i raspuštenica - što će reći kurva. Evo, da se sad zna, dakle - raspuštenica sam i kurva i bog me ubio jalovu gde nemam dece

P.S.
Zbog takvih ispada ljudi omrznu reči poput "tradicija", "vera", "Srbija" na kraju ... i mnoge duge.
Ja, naravno, neću pasti u tu napast mržnje na ove i slične reči - ali tako to počinje.
blogovatelj blogovatelj 20:14 31.12.2010

Re: Gospode...

raspuštenica


Ili jaranska varijacija iste reči - pušćenica
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:17 31.12.2010

Re: Gospode...

blogovatelj
raspuštenica


Ili jaranska varijacija iste reči - pušćenica


:) a kako se na jaranskom kaže: kurva; udovica; srećno udata; nesrećno udata; usedelica; s detom a neudata; s detetom a udata; bez deteta a udata? ha! na ovo ni najjaranskiji jaran ne bi znao da odgovori
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:57 31.12.2010

lord I'm so tired

a i ja se osećam ko da "radim u rudniku i život mi nije lak"


To mu dođe nešto kao ovo:



P.S.
Srećna Nova Godina i sve ostalo
(uprkos svemu)
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:43 31.12.2010

Re: lord I'm so tired

vrabac_u_steni
a i ja se osećam ko da "radim u rudniku i život mi nije lak"


To mu dođe nešto kao ovo:



P.S.
Srećna Nova Godina i sve ostalo
(uprkos svemu)



I za inat svima što bi rek'o onaj siimaptični :)
(znam, Tasovac, samo se šalim)
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:05 31.12.2010

Kosovo

U celoj onoj priči, imao sam svašta da kažem o Kosovu. Ali, nekako iskluznu. Tj. ubiše nas oni ...

Danas sam kupio vino iz Velike Hoče. Kakav ukus Metohije!

Planiram da odem na razvlačenje "filije" u Prizren. A zovu me i na proslavu godišnjice odreda. Da ne pričam o Djurdjevdanu u Gori.

Jedva čekam.
49 41 49 41 05:08 02.01.2011

Re: Kosovo

Milutin Milošević
U celoj onoj priči, imao sam svašta da kažem o Kosovu. Ali, nekako iskluznu. Tj. ubiše nas oni ...

Danas sam kupio vino iz Velike Hoče. Kakav ukus Metohije!

Jedva čekam.


Nekada su, tako pricaju '70-80-tih ogromne cisterne iz Nemacke - natakale prizrensko vino i kompletnu proizvodnju vina odvozile.
Naravno, tada nisi mogao; osim tu i tamo naci tog vina u prodaji.

Jednom gle cuda. Gde god sam svracao u najblize lokalne piljare i prodavnice imali su ih svuda.
Bio sam zapanjen, flasa 750 ml dobrog prizrenskog vina, kostala je puno manje od flase 0.5 lit loseg piva, ili litarske kisele vode.

Pa to nema nigde u svetu, osim kod nas.

Racunao, u narednih tri meseca; ide slava, 29. nov., Nova God., Bozic, ... ida ostane iza Bozica za zlu netrebalo ili leka.

Strpao tri paketa (36 flasa) u gepek i otutnjao u mesto boravka.
Slaba mi bila racunica.

Doso Pera, navratio Zika; ja otiso kod Mike - ne ide se u goste praznih ruku.
Za Novu godinu sam gledao poslednju flasu i rasmisljao - sad il; za Bozic.

Da, secanja mirisu na Metohiju.
neki_novembar neki_novembar 22:41 01.01.2011

*********

onako neobavezno....
srecna nova 2011...
da ti sitno kucana slova donesu veliku radost...
i onako usput...a gde je Grof?

milivoj010111 milivoj010111 19:47 02.01.2011

Komarci

Jebote, kol'ki komarci --- ko rode !
elis elis 21:15 02.01.2011

Zoran i nekoliko miliona patuljaka...

Pozorište je počelo kao magija. I ono ima svrhu i smisao jedino ako sačuva to svoje magijsko određenje, jedino ako uspeva da, upravo poput magije, istovremeno uplaši i uteši. Vreme u kojem je razbor sa potiskivanjem iskonskih, temeljnih sumnji i sa postavljanjem malih, banalnih sumnji u prvi plan, zaseo na pijedestal, to vreme je teatru oduzelo magičnost. Pretvorilo ga u misaono dokoličarenje i prenemaganje sterilnih salonskih lakovanih dušica. Koje, strašeći se od života i sklanjajući se od njegovih prekornih pogleda, brane taj svoj zatvoreni svet mudrosertva, ljubomorno čuvajući svaku njegovu stopu samo za sebe. A Zoran im je sa silaskom u rudnik, makar i neostvarenim, odvalio šamarčinu. I smestio ih tamo gde i pripadaju. Gde se susresti sa većom magijom nego što je gluma u rudarskom oknu! I gde da snažnije dođe do razmene između onog koji igru daje i onog koji igru prima. Tragajući ne za ugljem, već za hlebom, rudari rove po utrobi zemlje. Tragajući za nečim drugim, takođe nevidljivim na prvi pogled, ljudi poput Zorana rove po utrobi duha i duše. Ja sam dete rudarskog grada, dosta mojih prijatelja iz detinjstva imalo je očeve rudare, moja četa bila je najvećim delom rudarska - proleterska, pa mi se čini da mogu razumeti i više nego što treba. U susretu onih koji rove po utrobama zemlje i duha, a pri tom ne pošteđuju ni vlastite utrobe, nema mesta za jalovost. I onda se jalovost, kao i sve što se oseća nepozvanim i suvišnim, počinje ponašati bahato. Jer ne ume na drugi način da za sebe izbori poziciju, niti uopšte ima čime da opravda svoje polaganje prava na poziciju u svetu traganja.
Ljudi čija je struktura satkana od gotovih odgovora nemaju potrebu za pogledom u okno rudnika. Njima je dovoljno ogledalo. E sad, što se mora živeti u blizini takvih, jebiga. To je usud i valja ih naučiti trpeti. Kakve god barikade i citadele čovek da izgradi oko sebe, uvek će se naći poneka od tih avetinja da se kroz njih probije u pokvari dan s vremena na vreme. Jednostavno, to se ukalkuliše unapred, kao što se u vojnim akcijama unapred kalkulišu očekivani gubici. I nastavi se igrati dalje. Dok se telo ne sruči.
ana_radmilovic ana_radmilovic 06:41 03.01.2011

Re: Zoran i nekoliko miliona patuljaka...

elis
Pozorište je počelo kao magija.... Gde se susresti sa većom magijom nego što je gluma u rudarskom oknu! I gde da snažnije dođe do razmene između onog koji igru daje i onog koji igru prima. Tragajući ne za ugljem, već za hlebom, rudari rove po utrobi zemlje. Tragajući za nečim drugim, takođe nevidljivim na prvi pogled, ljudi poput Zorana rove po utrobi duha i duše. Ja sam dete rudarskog grada, dosta mojih prijatelja iz detinjstva imalo je očeve rudare, moja četa bila je najvećim delom rudarska - proleterska, pa mi se čini da mogu razumeti i više nego što treba. U susretu onih koji rove po utrobama zemlje i duha, a pri tom ne pošteđuju ni vlastite utrobe, nema mesta za jalovost. I onda se jalovost, kao i sve što se oseća nepozvanim i suvišnim, počinje ponašati bahato. Jer ne ume na drugi način da za sebe izbori poziciju, niti uopšte ima čime da opravda svoje polaganje prava na poziciju u svetu traganja.
Ljudi čija je struktura satkana od gotovih odgovora nemaju potrebu za pogledom u okno rudnika.

ostavi me bez komentara
samo sam morala da primetim komentar
verzujem zapravo znam a ne "verujem" da udeja o "rudarskom pozorištu" svakako nije bila ideja smišljena u salonima gde se pričalo o "važnim stvarima"
mislim da je negde od ispod.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana