Društvo| Kultura| Mediji| Zabava

Strah od anonimnosti

nova_slika_srbije RSS / 08.01.2011. u 20:35

     Spektakl, raskošna ljudska predstava glamura i moći, nastao je u materijalno bogatim zemljama. Pojavom televizije njegov uspon je bio u početnoj snazi, da bi kasnije - kroz najpre muzičke pa filmske ikone - ekranska kultura zajedno sa spektaklom postala deo kulturne svakodnevice. U početku su „konzumenti“ spektakla bili obični građani, često neobrazovani, koji su u njemu prepoznali nešto božansko i magijsko. Zatim, zajedno sa Koka Kolom, Velikim bratom, Mek Donaldsom, i napokon Internetom i 3D tehnologijom, plašt spektakla prekrio je celu planetu i postao tema u svim intelektualnim krugovima.

     „Ekran“ je danas idol naučnicima  i književnicima koji nisu dovoljno cenjeni u disciplinama u kojima deluju, tako da je pored funkcije zabave i ispunjenja slobodnog vremena, ekran postao i jedan od načina za podučavanje. On ljudima uliva veliko poverenje i veruju mu više nego ogledalu. Čovek će češće pogledati ekran televizora, nego sebe u ogledalu, pre nego što izađe iz kuće. „Čitanje“ ekrana ipak zavisi od nas samih, naših interesovanja i stepena obrazovanja, ali i redovnog čitanja štampe.

     Moralna inspektorka Aleksandra Pavićević, inače naučna saradnica Etnografskog muzeja SANU, jednom prilikom je izjavila da od štampe jedino čita Politikin Kulturni dodatak. Da li ona zaista veruje u svoje reči i da li zaista ne zna koliko je moć spektakla jaka i da je svaka borba, pa čak i ignorisanje, uzaludna. Ona je verovatno htela da kaže da ne spada u onu grupu mediokritetske publike koja je upućena u sve ono što se dešava na javnoj sceni i iza nje, pa je predimenzionirala svoju izjavu do granice ekstremnosti.

     Pitam se da li ljudi koji samo subotom kupuju Politikin Kulturni dodatak koriste anksiolitike ili je ovakva nepromišljenja izjava opomena da je društvo u kome živimo krenulo u pogrešnom pravcu ?

     Međutim, spektakl može biti samo intenzivniji i nikako se ne može zaustaviti. On ne samo da se širi teritorijalno, već ulazi u sve krugove društvenih aktivnosti, tako da i sami neprekidno učestvujemo u njegovoj ekspanziji; u školi, porodici, u našem slobodnom vremenu, na radnom mestu.

     Suočen sa spektaklom čovek je vremenom počeo da oseća sve veći strah od anonimnosti. Potreba da se pobegne iz anonimnosti se često ispoljava bezbrojnim pokušajima da pojedinac učestvuje u bilo kakvom muzičkom, zabavnom ili nekom drugom šou programu. Bez suštinske veze sa koncepcijom ovakvih emisija individue čine sve kako bi i same postale „ekranski idoli“. Oni smisao života nisu pronašli u realnom životu i učestvovanje u jednom takvom programu im omogućava da konačno pobegnu od jednoličnosti kojoj su izloženi u realnom svetu. Enormno je veliki broj prijavljenih u svim zemljama. Tako je i u Srbiji. Strah od anonimnosti neke ljude tera u finansijske dugove, neke u blato i balegu, ili na neko tropsko ostrvo, a mnoge put Košutnjačke šume, pa pravo ka estradnoj zvezdanoj orbiti.

      Želja takvih ljudi je da steknu popularnost, a ne da pronađu smisao u popularnosti. Njihov broj je nepregledan i iz tog razloga emisije ovakvog koncepta beleže rastući značaj iz godine u godinu. Dakle, problem nije u ovim takmičenjima, niti u načinu na koji se dolazi do novca - već u pojedincima, onima koji ne ostavljaju nikakav trag i ne šalju svojim gledaocima nikakve poruke. Za njih je svet spektakla u funkciji lične promocije, promocije lepote i mentalne ograničenosti. Zar svest o milionskoj gledanosti ovih emisija ne može da pokrene nikakve vijuge u njihovim mozgovima? Pored toga što se od njih očekuje minimalna, čak i ona dečija doza snalažljivosti i zanimljivosti, neka se bore za bolji položaj rudara - na primer. U tom slučaju, takmičenje ovakvih individua gubi smisao. Ipak, njih će sve više biti jer medijska sloboda u Srbiji ne postoji, a iluzija da moćne megakorporacijske kuće daju u svojim programima slobodan prostor onima koji imaju drugačiju ideologiju, kod gledalaca je zaista velika.

     Zaključak je da pojedini takmičari ceremonijalnih rijaliti programa visokog rejtinga:   pate od fobije anonimnosti, nisu ostvareni u svom poslu, ideološki i životno su neopredeljeni, biološki ograničeni, ali ipak vizuelno dopadljivi publici koja im omogućava visok plasman - ili čak pobedu. Ovakvi učesnici ne znaju da je televizija postala zamena za biblioteke, školu i roditelje, i da mladi ljudi vrlo lako usvajaju njihov način razmišljanja i ponašanja. Način razmišljanja i ne postoji - jer oni ne razmišljaju, a ponašaju se toliko samouvereno, čak i ako ne znaju gde se nalazi most Golden gejt. "Mentalna zagađenost" ovakvih takmičara širi se na veliki broj gledalaca - naročito onih mlađih od 20 godina. Na ovakav način se dobija klonirano ponašanje mladih ljudi koje je nemoguće promeniti. Oni se odevaju, govore i misle kao njihovi ekranski idoli. Zato naš realni svet i izgleda ovako kako izgleda.


Atačmenti



Komentari (78)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:12 08.01.2011

hmm

A da procitas bar neku knjigicu na temu? na pr, za pocetak, Edgara Morena Duh vremena (The Spirit of Time), iz 1962. godine? Mislim, sad ce ti dodje Krkar, pa šta'š da radiš tako neuk, ccc?
nova_slika_srbije nova_slika_srbije 21:14 08.01.2011

Re: hmm

The Spirit of Time mmmmmm hot&sexy
veronika_kojen veronika_kojen 21:18 08.01.2011

Doktore...

Pitam se da li ljudi koji samo subotom kupuju Politikin Kulturni dodatak koriste anksiolitike ili je ovakva nepromišljenja izjava opomena da je društvo u kome živimo krenulo u pogrešnom pravcu ?


Ah.

Dakle, ne gledati tv znači psihički poremećaj.

Evo, doktore, ni ja ne gledam tv-da li to znači da mi treba prepisati neki anti-psihotik (a pazi sad, ja nisam sanuovac, niti moralni inspektor)?

nova_slika_srbije nova_slika_srbije 21:20 08.01.2011

Re: Doktore...

Makar ste vaspitani ako ništa drugo :) za razliku od većine.
veronika_kojen veronika_kojen 21:33 08.01.2011

Re: Doktore...

Makar ste vaspitani ako ništa drugo :) za razliku od većine.


Aha.


A Aleksandra Pavićević je nevaspitana stoka


Evo da vam dam predlog za vaš sledeći blog-sve te koji odbijaju da učestvuju u ovoj kvazi-realnosti zvanoj televizija, u Velikog brata i Farmu. Da im hebemo nanu...
nova_slika_srbije nova_slika_srbije 21:34 08.01.2011

Re: Doktore...

A Aleksandra Pavićević je nevaspitana stoka


to je Vaš zaključak.
veronika_kojen veronika_kojen 21:42 08.01.2011

Re: Doktore...

Ne, to je moj psihoticizam.

Volim da napadam nedužne televizore.

Ekremofobija.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:44 08.01.2011

Re: Doktore...

nedužne televizore

hahaha, sjajno, moj naklon za ovo:)
mlekac mlekac 21:57 08.01.2011

Re: Doktore...

veronika_kojen
Ne, to je moj psihoticizam.

Volim da napadam nedužne televizore.

Ekremofobija.

Pa oce to kad oni vrazji panduri jure jadnog Dzordza ulicama grada Chikaga!!!!

Nego, ako je spektakl, kao sto nas uvazeni domacin tvrdi, nastao tek u XX veku, kako bi smo onda okarakterisali ono sto su priredjivali Grci, Rimljani i ini

Il' se sve to puj, pike - ne vazi, zato sto nisu imali TV?
veronika_kojen veronika_kojen 21:25 09.01.2011

Re: Doktore...

Bre, mlekac, ubih se od juče da skontam šta znači ovo...

Pa oce to kad oni vrazji panduri jure jadnog Dzordza ulicama grada Chikaga!!!!


E, ako ima neke veze sa farmom, pojma nemam
milisav68 milisav68 23:12 09.01.2011

Re: Doktore...

veronika_kojen
Bre, mlekac, ubih se od juče da skontam šta znači ovo...

Pa oce to kad oni vrazji panduri jure jadnog Dzordza ulicama grada Chikaga!!!!


E, ako ima neke veze sa farmom, pojma nemam

Nije farma, nego opšteobrazovanje.
freehand freehand 01:31 10.01.2011

Re: Doktore...

Da im hebemo nanu...

Sarmu.
Da im hebem sarmu, zbogradi rime, Veronika.
veronika_kojen veronika_kojen 09:43 10.01.2011

Re: Doktore...

milisav68

Nije farma, nego opšteobrazovanje.




O, blama...

Pretpostavljam da je youtube ili slika u pitanju. Neće uvek da mi otvori, ali pogledaću kad budem mogla.

Hvala, Milisave
fantomatsicna fantomatsicna 21:59 08.01.2011

Strah od Anonimnosti

Dok vam stigne Jerry Springer ..onda cete uzivati:)
Kazezoze Kazezoze 12:28 09.01.2011

Re: Strah od Anonimnosti

fantomatsicna
Dok vam stigne Jerry Springer ..onda cete uzivati:)



bulatovic92 bulatovic92 10:09 09.01.2011

TV


Gledam samo političare na TV. Velike laži na malom ekranu.
nsarski nsarski 12:52 09.01.2011

Zanima me

na sta se precizno misli, u ovoj recenici,

Zaključak je da pojedini takmičari ceremonijalnih rijaliti programa visokog rejtinga: pate od fobije anonimnosti, nisu ostvareni u svom poslu, ideološki i životno su neopredeljeni, biološki ograničeni, ali ipak vizuelno dopadljivi publici koja im omogućava visok plasman - ili čak pobedu.


kad se kaze "bioloski ograniceni"? Taj izraz moze da ima mnogo razlicitih znacenja, pa sam pomalo zbunjen.
Takodje izraz "pate od fobije anonimnosti" mi je nejasan. Postoji mnogo razlicitih fobija, dokumentovanih u psiholosko/psihijatrijskoj literaturi, ali za "fobiju anonimnosti" jos nisam cuo. Da li je u pitanju istinska fobija, ili je to obican strah?
veronika_kojen veronika_kojen 12:57 09.01.2011

Re: Zanima me

ali za "fobiju anonimnosti" jos nisam cuo. Da li je u pitanju istinska fobija, ili je to obican strah?


I ja sam se zapitala. Čula sam i za fobiju od glava čioda, ali za ovaj neurotični poremećaj-fobija anonimnosti, za taj nisam čula.
docsumann docsumann 13:19 09.01.2011

Re: Zanima me

@ veronika_kojen



p.s. zavirih ti u profil
veronika_kojen veronika_kojen 13:32 09.01.2011

Re: Zanima me

docsumann
@ veronika_kojen

p.s. zavirih ti u profil





I ti voliš visoke, plave i ružne?
docsumann docsumann 13:35 09.01.2011

Re: Zanima me

I ti voliš visoke, plave i ružne?


pa, ne baš tim redom
veronika_kojen veronika_kojen 13:38 09.01.2011

Re: Zanima me

I ja volim Heroje 3.

Ali ona kampanja sa Craig Hackom mi nije dala mira, nemam pojma kako sam je prešla.

Super ti avatar, btw, ali da ne trolujem dalje
docsumann docsumann 13:48 09.01.2011

Re: Zanima me

Ali ona kampanja sa Craig Hackom mi nije dala mira, nemam pojma kako sam je prešla


Craig Hack, Gelu i Sandro ... antologijska kampanja

u pravu si - zarazan trol
nova_slika_srbije nova_slika_srbije 16:59 09.01.2011

Re: Zanima me

Takodje izraz "pate od fobije anonimnosti" mi je nejasan. Postoji mnogo razlicitih fobija, dokumentovanih u psiholosko/psihijatrijskoj literaturi, ali za "fobiju anonimnosti" jos nisam cuo. Da li je u pitanju istinska fobija, ili je to obican strah?


te fobije nema u MKB10 ali se zarvija i postoji. Dakle definicija fobije ne postoji. To je socijalna fobija koja ista kao i i ona "koliko ćemo se sakriti ili otkkriti u javnost". Uskoro će definicija ove fobije doći iz USA. :) Budite spokojni.
yugaya yugaya 17:11 09.01.2011

Re: šta smo tu imali:

nova_slika_srbije
Zaključak je da pojedini takmičari ceremonijalnih rijaliti programa visokog rejtinga: pate od fobije anonimnosti, nisu ostvareni u svom poslu, ideološki i životno su neopredeljeni, biološki ograničeni,



Pošto smo degustirali argumentaciju, saznali smo da se temelji na ličnom stavu preobučenom u legitimne teze potkovane budućim teoretisanjem nekoliko nauka.

Fascinating stuff indeed




Jelica Greganović Jelica Greganović 21:07 09.01.2011

Re: Zanima me

na sta se precizno misli, u ovoj recenici,
kad se kaze "bioloski ograniceni"?


Ja bih da ponovim Učiteljevo pitanje, jerbo i mene silno zanima odgovor na isto.
nsarski nsarski 21:44 09.01.2011

Re: Zanima me

Ja bih da ponovim Učiteljevo pitanje, jerbo i mene silno zanima odgovor na isto.


Eh, Pcelice, nas je domacin malo skrt na objasnjenjima. Ili jednostavno nema vremena - ko zna kakvi glamurozni poslovi njega opsedaju!
Pa, onda, da cekamo...
nova_slika_srbije nova_slika_srbije 22:06 09.01.2011

Re: Zanima me

Ja bih da ponovim Učiteljevo pitanje, jerbo i mene silno zanima odgovor na isto.


Dakle to se odnosi na mentalnu zaostalost pre svega. Takođe i na ostale "greške" koje priroda načini čoveku. Sve ono po čemu je njegov život otežaniji u odnosu na život zdravog čoveka. I tao dalje. To se pre svega odnosili na mentalnu ograničenost pokedinih takmičara.


To je predvsem povezano z duševno prizadetostjo. Poleg ostalih "napak", ki jih je narava povzroči človeku. Vse tisto, kar oteži njegovo življenje v primerjavi z življenjem zdravega človeka. In tako naprej. To se predvsem nanaša na duševno omejenost posameznih tekmovalcev.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:26 09.01.2011

Re: Zanima me

mentalnu zaostalost

duševno zaostalost

...
Pih, ovakav govor je ispod praga neobrazovanosti, teži slučaj bahate gluposti, a Krkar je 100 % zaglavio bez konekcije na Ognjenoj zemlji, čim ćuti kao riba.
nova_slika_srbije nova_slika_srbije 22:36 09.01.2011

Re: Zanima me

Vesna Knežević Ćosić je moj novi fan. To me tako pali.
nsarski nsarski 22:41 09.01.2011

Re: Zanima me

Dakle to se odnosi na mentalnu zaostalost pre svega.


Hm, ovo je prilicno ozbiljna tvrdnja. Da su pojedini ucesnici takvih programa visokog rejtinga "mentalno zaostali"? Mislim, moguce da ima i takvih, ali ne bih rekao da ih ima vise nego u bilo kojoj drugoj slucajno izabranoj populaciji.
Recimo, u Australiji oko 1.1% ljudi ima tu dijagnozu, mada nije sasvim jasno sta se sve podrazumeva pod tim terminom. (Postoji citav spektar mentalne zaostalosti - od blagih oblika, kao Forrest Gump, do upadljive funkcionalne nesposobnosti gde se savetuje permanentni profesionalni nadzor). Ja nista slicno nisam primetio kod takmicara, ali to je, mozda, moj propust jer takve emisije ne pratim.
jesen92 jesen92 23:10 09.01.2011

Re: Zanima me

takmičari ceremonijalnih rijaliti programa
..ja ovo ne razumem, ispada da ima dve vrste rijaliti programa....koji su to ceremonijalni a koji neceremonijalni?
nikolic777 nikolic777 00:05 10.01.2011

Re: Zanima me

Vesna Knežević Ćosić je moj novi fan. To me tako pali.


Nema potrebe da budeš banalan. Trudio sam se da ne reagujem od kada je tekst izašao. Ali ovaj estradni manir: "Vesna je moj novi fan" je presudio. "Paljenje" je deo odgovora dostojan ovdašnjih pevaljki i takvog "rečnika" smo se naslušali.

Spektakl nije nikakva "ljudska predstava glamura i moći", to je ono čemu su vas naučili srpski tabloidi i njihovi protagonisti. O spektaklu kao formi i predstavi napisane su hiljade studija. Takođe, spektakl se ne vezuje samo i jedno za medije, on ima svoju istoriju, razvoj, vrste...

Dalje, šta znači rečenica da su "konzumenti spektakla u početku bili obični građani". U kom početku? Koji je teorijski okvir ovog teksta? Šta on zapravo tretira, jer i ono što je u njemu iole jasno (iako najvećim delom pogrešno i trivijalno) jedva se nazire iz haotične sintakse i gomile fraza.
Za mene je vrhunac "ekran koji postao idol naučnicima". Kojim naučnicima? Da li možemo da dobijemo jedan jedini primer? Čomskom? Bodrijaru?

"Književnicima koji nisu dovoljno cenjeni u svojim disciplinama"? Prvo, književnost nije nikakva disciplina. Da ne pucam sad previše visoko sa primerima, da li si ikad čitao nekoga ko zaista vredi kao pisac, a potom pristao da ga "trampiš" za "ekran"? Čemu te je ekran, i koji, naučio (podučio)? Posebno ako možeš navedi ono u čemu te je ekran edukovao što "nedovoljno cenjeni književnici i naučnici" nisu uspeli? I ono malo edukativnog programa, u novoj eri televizije, poništeno je i izbrisano, ukoliko se izuzme nekolicina specijalizovanih kanala. ALI ONI NEMAJU NIKAKVE VEZE SA SPEKTAKLOM!
Da li bi trebalo da zaključimo da je tvoj recept za edukaciju: EKRAN + ŠTAMPA, kao što si napisao. Hrabro i lakomisleno.

Politikin kulturni dodatak ne cenim preterano, ali ovo sa anksioliticima je nadobudna diskvalifikacija. Dalje, da li u rogobatnim izrazima kao što je "teritorijalno širenje ekrana" treba da pročitamo zapravo nešto što se jednostavno moglo nazvati "medijskom ekspanzijom"? Ne, nije ona naterala ljude da se boje anonimnosti. Verujem da znaš ko je Endi Vorhol. Nadam se da znaš ko je Džordž Orvel. Ne očekujem da si čuo za "simulakrum".

Ali,verujem da možeš da razumeš činjenicu da je televizija u infuziji tzv."realnog života" našla novu snagu i polet, samo koristeći i nadograđujući ljudsku čežnju za prepoznatljivošću, slavom, za onih famoznih "pet minuta"?

Balega, blato - povlačenje po istom je dobro konstatovano, nemam šta da zamerim,jer ih ima mnogo koji to rade, ali da nema toliko "konzumenata" koji se "edukuju" pred ekranom, ne bi ni "ekran" imao koga da uvalja u fekalije i to isto da proda.
O "biološkim ograničenjima" i "fobiji anonimnosti" stvarno ne mogu čak ni da disktujem.

NSS, ja razumem mladost ('83 godište piše na profilu) i nadobudnost bez utemeljenja koju ona često nosi sa sobom, ali, ima tema o kojima se mora malo i obavestiti, pre nego što se raspali po fobijama, medikamentima i ograničenjima. Stoga shvati ove primedbe kao dobru nameru i savet, i, knjigu u šake, a daljinski u trnje!
nova_slika_srbije nova_slika_srbije 00:12 10.01.2011

Re: Zanima me

Još jedan fan. Osećam se kao Dinča.
nikolic777 nikolic777 00:18 10.01.2011

Re: Zanima me

Još jedan fan. Osećam se kao Dinča.


Tužno. Kraj razgovora. Ovo je zaista NOVA slika Srbije. Pokušao sam, ali to je to. Neću više svraćati. Dinča je inače sjajna referenca. Po meri teksta. Au revoir.
nova_slika_srbije nova_slika_srbije 00:23 10.01.2011

Re: Zanima me

Sva sreća pa si shvatio. Vidiš da umeš da budeš kratak a pametan. Bolje nego opširan a glup.
nikolic777 nikolic777 00:30 10.01.2011

Re: Zanima me


Sva sreća pa si shvatio. Vidiš da umeš da budeš kratak a pametan. Bolje nego opširan a glup.


spektakularna odbrana teksta
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 00:53 10.01.2011

Re: Zanima me

Vesna Knežević Ćosić je moj novi fan.


jes vala, dodjesh mi ko ekrem zvani kucaposo, haha
nova_slika_srbije nova_slika_srbije 01:07 10.01.2011

Re: Zanima me

Ali ćete između posla i kuće radije čekićati na mom blogu. Čekaju Vas obaveze Madamme Ćosić. Manite se mog bloga.
freehand freehand 01:40 10.01.2011

Re: Zanima me

koji su to ceremonijalni

Ceremonijalni su Božićna liturgija i Kongres DS-a.
Ovi drugi su sve vezano za Čedu & Voju.
freehand freehand 01:56 10.01.2011

Re: Zanima me

O spektaklu kao formi i predstavi napisane su hiljade studija

Daj link na neku, ako te ne mrzi?
Da je mene pitalo ja bih rekao da je to neki šou grande, nemavezeštaje al da je veliko i blještavo. A ono stvarno ozbiljan pojam?!
nešto što se jednostavno moglo nazvati "medijskom ekspanzijom"?

Tako, brate, srpski, njega ništa nisam razumeo.
A vidiš ti, Nikoliću, nisam ni slutio da si za Čomskim?!
Biće prilike da ga citiramo na nekoj od budućih diskusija.
freehand freehand 02:01 10.01.2011

Re: Zanima me

I tao dalje

Ja bih molio uvažene blogere da više ne insistiraju i svojim glupavim pitanjima smaraju našeg zen-domaćina, koji je gornjom rečenicom objasnio srž svoje filozofije.
Kome to nije jasno neće mu biti jasnije ni posle hiljadu reči.

I tao dalje.

Univerzum u tri reči...
nevencho nevencho 10:30 10.01.2011

Re: Zanima me

Jednostavno, ne vredi.
angie01 angie01 12:33 10.01.2011

aaaggghhhhh....

Ali ćete između posla i kuće radije čekićati na mom blogu.


ja volim blogove gde neko iznese neshto svoje, bez pretecioznosti predavanja, gugla i ideje da bude pametan vishe od sebe, pa drzi male nauchne opseRacije-jer za to postoje neka druga adekvatnija mesta, (iako ovde ima ljudi, kojima to sasvim pristaje, a i onih obichnih, od kojih se svashta moze nauchiti u jednostavnom razgovoru),...

no ono shto je svakako aut, je, ( pored vec onoliko poznatih destruktivnih napada), pogreshna i osorna komunikacija, kada joj nije mesto, te onda nishta od neke razmene i nema smisla.

hocu reci- i Vesna i Nikolic su krajnje dobronamerno nastupili i ako to sujeta ne dozvoljava da prepozna i nema adekvatne odbrane-dzaba si krechio!

ps- ne lozi se unapred, ja svakako nisam fan umishljenog deteta, iako mi je u pochetku bilo simpatichno bar shto istrajava, a ovo vec pobija svaku nadu da tu ima necheg vishe!
blogovatelj blogovatelj 14:33 10.01.2011

Re: Zanima me

I tao dalje.

Univerzum u tri reči...


A onda nirvana...
veronika_kojen veronika_kojen 14:34 10.01.2011

Re: Zanima me

nova_slika_srbije


nikolic777


Od Parisa i Ahila ne videsmo ljućih rivala.

O, ne bojte se, junački sinovi helenski, velika je Troja za obojicu.

(p.s. odgovor mon ange-kakvi su mi oni Heleni, takva sam im ja Atena)
angie01 angie01 16:33 10.01.2011

Re: Zanima me

odgovor mon ange-


ansr for vat-fejk veronika?

mislim-nema potrebe da pritrchavash na prazno!
nova_slika_srbije nova_slika_srbije 16:43 10.01.2011

Re: aaaggghhhhh....

Tako je Angie. Spank me. YEAH!
veronika_kojen veronika_kojen 16:56 10.01.2011

Re: aaaggghhhhh....

angie01
odgovor mon ange-


ansr for vat-fejk veronika?

mislim-nema potrebe da pritrchavash na prazno!


Nemam potrebe da odgovaraš, jer nisam se tebi obraćala.

Nisi ti jedini andjeo na blogu (a zasigurno nisi moj).

A nemam pojma ni čemu fejk, ali sigurna sam da u tvojoj glavi ima smisla. Keep rocking...

angie01 angie01 16:59 10.01.2011

Re: aaaggghhhhh....

Spank me


volish?:)

yugaya yugaya 17:04 10.01.2011

Re: aaaggghhhhh....

nova_slika_srbije
Tako je Angie. Spank me. YEAH!


Mislim da zaslužuješ da budeš banovan sa sopstvenog bloga.



Sramota.


EDIT: Sreća pa nisi VIP (zloandnaopako).
veronika_kojen veronika_kojen 17:08 10.01.2011

Re: aaaggghhhhh....


yugaya
nova_slika_srbije
Tako je Angie. Spank me. YEAH!


Mislim da zaslužuješ da budeš banovan sa sopstvenog bloga.

I da ti se skine VIP.

Sramota.


Na stranu njegovo bizarno ponašanje, ali koja je svrha ovog bloga? Šta pokušava da postigne?

Jer meni se čini da nas sve naloži ko najgore majmune, a onda se smeje s druge strane računara...
angie01 angie01 17:17 10.01.2011

Re: aaaggghhhhh....

Mislim da zaslužuješ da budeš banovan sa sopstvenog bloga.


yugaya-nije on to tako dramatichno mislio,...da ne preterujemo sad sa nekim kaznama.


nova_slika_srbije nova_slika_srbije 17:52 10.01.2011

Re: aaaggghhhhh....

Jer meni se čini da nas sve naloži ko najgore majmune, a onda se smeje s druge strane računara...


nsarski nsarski 18:10 10.01.2011

Re: aaaggghhhhh....

Jer meni se čini da nas sve naloži ko najgore majmune, a onda se smeje s druge strane računara...


You give the guy too much credit, veronika_kojen, nema on cojones za takve poduhvate. Prouci malo njegov B92 opus i komentare - njegove komentare posebno! - pa ces brzo uvideti. Ako te ne mrzi, to jest.
veronika_kojen veronika_kojen 18:25 10.01.2011

Re: aaaggghhhhh....

nova_slika_srbije
Jer meni se čini da nas sve naloži ko najgore majmune, a onda se smeje s druge strane računara...



Bre, radiš to skroz naopako. Da te teta Veronika pouči:

a)prvo prekucaš text što su ti poslali iz centrale i pojedeš ga (zbog otisaka i to)

b)objaviš ga na blogu i pretvaraš se da su to tvoji stavovi do kojih ti je veoma stalo, a ne prežvakane i reciklirane teze palanačkih "intelektualaca". I staviš na avatar neku zaebanu sličicu sa fejsa gde ličiš na milana stankovića. Da se zna, bre, s kim misle da se kače, mamicu im kontrašku.

c)na svaku neargumentovanu kritiku odgovaraš rečima "umišljanja" i "laži", a na svaku argumentovanu skreneš temu. Recimo, napadnu te nekim witgenštajnovim jezičkim igrama za koje nikad nisi čuo, a ti odgovoriš citatom iz Hamleta ili najnovijom izjavom Jelene Karleuše. E, ako tu ne padnu na dupe, mora da još sede na stolici.

Minimum deset VIP preporuka i 200 komentara, kad ti ja kažem.

nova_slika_srbije nova_slika_srbije 18:38 10.01.2011

Re: aaaggghhhhh....

Veronika Vi ste moj trideseti fan ovde. Sad se već osećam kao Nataša Bekvalac. Hvala Vam na tome.
veronika_kojen veronika_kojen 18:46 10.01.2011

Re: aaaggghhhhh....

nova_slika_srbije
Veronika Vi ste moj trideseti fan ovde. Sad se već osećam kao Nataša Bekvalac. Hvala Vam na tome.


O, hvala Vama, Gospodaru! Da Vas nema, ja ne bih imala Čemu da se Divim! Hvala, hvala, Stotinu puta hvala!


abd-el-Veronika
nova_slika_srbije nova_slika_srbije 19:00 10.01.2011

Re: aaaggghhhhh....

veronika_kojen veronika_kojen 19:18 10.01.2011

Re: aaaggghhhhh....

freehand
nova slika srbije
nova_slika_srbije
Jer meni se čini da nas sve naloži ko najgore majmune, a onda se smeje s druge strane računara...




Pa ti bar znaš koliko si glup.


E, nije.

Ja baš mislim da dečko ima potencijal.




yugaya yugaya 19:41 10.01.2011

Re: aaaggghhhhh....

angie01
-nije on to tako dramatichno mislio,...da ne preterujemo sad

Ma samo malo da ga sklone na klupu, da ne smeta glede konverzancije
nsarski nsarski 19:51 10.01.2011

Re: aaaggghhhhh....

angie01
Mislim da zaslužuješ da budeš banovan sa sopstvenog bloga.


yugaya-nije on to tako dramatichno mislio,...da ne preterujemo sad sa nekim kaznama.



Docim nasem domacinu nije nikakav problem da druge banuje (evo bas malocas). S druge strane, NG, u pravu si: ovo je pointless activity.
veronika_kojen veronika_kojen 19:54 10.01.2011

Re: aaaggghhhhh....

nsarski

Docim nasem domacinu nije nikakav problem da druge banuje (evo bas malocas). S druge strane, NG, u pravu si: ovo je pointless activity.


Pointless indeed.
alselone alselone 20:21 10.01.2011

Re: aaaggghhhhh....

veronika_kojen

Ja baš mislim da dečko ima potencijal.



Im 18, do i have potential??

(klik na sliku)
(Jedan od epic tredova na svekolikom netu)
alselone alselone 20:48 10.01.2011

Re: aaaggghhhhh....

nsarski





EDIT: Ispade da se smejem koludnabrasno, kad ono obrisato.
blogovatelj blogovatelj 14:29 11.01.2011

Re: aaaggghhhhh....

Jer meni se čini da nas sve naloži ko najgore majmune, a onda se smeje s druge strane računara...


Ne beri gajle... Smejem se i ja... Imam i kome i cemu... Ovakvu zonu sumraka ne vidjeh recently.
Otprilike ovako zamisljam Andzu i NSS

Ribozom Ribozom 13:23 09.01.2011

svidza mi se tekst

Vidim da su likovi koji se pojavljuju u srpskim rijalitijima vec poznati (za neke), znaci nisu anonimne licnosti.
Mogao si da dotaknes i situaciju na blogu, i potrebu blogera da ispricaju svoju zivotnu pricu. Drago je upravo imao clanak o sebi, a i kod Ane je tema jedan takav lik.
Želja takvih ljudi je da steknu popularnost, a ne da pronađu smisao u popularnosti.

nsarski nsarski 22:56 09.01.2011

Re: svidza mi se tekst

Mogao si da dotaknes i situaciju na blogu


To je zasebno pitanje koje cekam da postavim. I evo mi prilike:

Naime, da li ljudi koji pisu pod nickom nemaju "strah od anonimnosti", jer im nije stalo do toga da citaoci znaju koja tacno licnost se krije iza nicka? Istovremeno, da li ljudi koji pisu pod punim imenom i prezimenom imaju "strah od anonimnosti" pa se takvim otvorenim nastupom tog straha oslobadjaju?

Speficno, treba li da zakljucimo da nova_slika_srbije nema strah od anonimnosti jer pise pod nickom?
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:39 10.01.2011

Ja bih

povodom ovog posta i od strane autora datih odgovora samo da citiram velikog Hamilkara Barku:
"Arogantia et ignorantia."
freehand freehand 19:00 10.01.2011

Re: Ja bih

Jelica Greganović
povodom ovog posta i od strane autora datih odgovora samo da citiram velikog Hamilkara Barku:
"Arogantia et ignorantia."

Idi bre Jelice u peršun.
Ajd onaj profa, on nume da misli drugačije nego profanski.
Veronika se vedžba, neka je.
Ali na šta ti trošiš artiljeriju...
Di ćeš topom na moljca, leba ti?
nsarski nsarski 19:18 10.01.2011

Re: Ja bih

Idi bre Jelice u peršun.
Ajd onaj profa, on nume da misli drugačije nego profanski.
Veronika se vedžba, neka je.
Ali na šta ti trošiš artiljeriju...
Di ćeš topom na moljca, leba ti?


Dobro rece, freehandu. Ovaj zen moment mi je koristan. I tao dalje, da se izrazim prikladno.
Moljac? Gde se toga seti, choveche? Mislim, cuo sam za beton i svici, ali top i moljci...nikad!
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:48 10.01.2011

Re: Ja bih

nsarski nsarski 19:53 10.01.2011

Re: Ja bih

Jelica Greganović

Nemoj tako, to ga moze baciti u nezdrav zanos koji se moze kobno zavrsiti (B. Cosic - Uloga moje porodice u svetskoj revoluciji)
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:08 10.01.2011

Re: Ja bih

Hm...da...a buketić lavande?

nova_slika_srbije nova_slika_srbije 20:19 10.01.2011

Re: Ja bih

"Arogantia" - i ova reč me pali. Jelice oduvek ste mi bili omiljnei.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:24 10.01.2011

Re: Ja bih

blogovatelj blogovatelj 14:44 11.01.2011

Re: Ja bih

Mislim, cuo sam za beton i svici, ali top i moljci


A ja cuo za motornu testeru i sir.
automatic automatic 14:19 09.01.2011

kh

Zaključak je da pojedini takmičari ceremonijalnih rijaliti programa visokog rejtinga: pate od fobije anonimnosti, nisu ostvareni u svom poslu, ideološki i životno su neopredeljeni, biološki ograničeni, ali ipak vizuelno dopadljivi publici koja im omogućava visok plasman - ili čak pobedu. Ovakvi učesnici ne znaju da je televizija postala zamena za biblioteke, školu i roditelje, i da mladi ljudi vrlo lako usvajaju njihov način razmišljanja i ponašanja. Način razmišljanja i ne postoji - jer oni ne razmišljaju, a ponašaju se toliko samouvereno, čak i ako ne znaju gde se nalazi most Golden gejt. "Mentalna zagađenost" ovakvih takmičara širi se na veliki broj gledalaca - naročito onih mlađih od 20 godina. Na ovakav način se dobija klonirano ponašanje mladih ljudi koje je nemoguće promeniti. Oni se odevaju, govore i misle kao njihovi ekranski idoli. Zato naš realni svet i izgleda ovako kako izgleda.

Khm, kahm, momče, postavio si pogrešnu premisu koja je inicirala i donekle pogrešan zaključak. Istina je da se u rijaliti programima pojavljuju zabavni programski sadržaji kao i da takvi programi stvaraju dobru osnovu za oglašavnje ekonomsko-propagandnog programa.
Izbor učesnika, njihov profil, odgovara jednom velikom delu auditorijuma, odnosno predstavlja veoma dobar uzorak tog istog auditorijuma. Učesnici su pažljivo odabrani, oni imaju zadatak da privuku pažnju što većeg dela publike, ne isključivo elitnu publiku, njihov ugovor mora biti u granicama platežnih mogućnosti organizatora programa, različite su životne dobi, porekla, pola, zanimanja...

Svrha ovakvih rijaliti programa je zarada organizatora istih, kao i zabava najšireg dela publike, naravno da se tu radi uglavnom o prosečnom gledaocu koji ne postavlja pred organizatore programa zahteve koji se odnose na kulturnu sadržinu i umetnički ili estetski doživljaj. Ovaj program budi prostu emociju i periferno interesovanje otupljujući pritom čula.

Složio bih se i sa tvojom konstatacijom da popularnost ovakvih programa nosi sa sobom opasnosti u smislu stvaranja obrazaca koje mladi, u nedostatku boljih obrazaca, masovno usvajaju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana