Društvo| Zabava

Sve je isto samo Palme nema

Predrag Azdejković RSS / 20.01.2011. u 00:48

homofob2010.12566.jpg 

Kao i svake godine GayEcho portal, pored muške i ženske gej ikone, bira Homofoba godine. Prošla 2010. godina je bila rodna i plodna za homofobe, te smo imali problem da izdvojimo samo deset. Pred vama je lista nominovanih:

djilas2010h.12567.jpg

1. Dragan Đilas

Prošlogodišnji pobednik našao se ponovo na listi zbog svoji izjava nakon Parade ponosa, gde je odgovornost za rušenje svalio na gejeve i lezbejke.

 amfilohije2010h.12568.jpg

2. Amfilohije Radović

"Evo, juče smo gledаli kаkаv je smrаd otrovаo i zаgаdio prestoni grаd Beogrаd, strašniji od uranijuma. Nаjveći smrаd sodomski koji je ovа sаvremenа civilizаcijа uzdiglа nа pijedestаl božаnstvа. I vidite, jedno nаsilje, nаsilje tih obezboženih i nаstrаnih ljudi izаzvаlo je drugo nаsilje. Pа se sаd pitаju ko je kriv i tu đecu nаzivаju huligаnimа".

doktor2010h.12575.jpg

3. tzv. dr Miroljub Petrović

Pokušao je da otvori kliniku za lečenje homoseksualizma, ali u toj nameri nije uspeo. Međutim, uspeo je da se nađe na naslovnoj strani dnevnog lista „Alo".

antonije2010h.12576.jpg

4. Antonije Kovačević

Urednik dnevnog lista „Alo" koji je u prošloj godini u više navrata homofobično izveštavao o LGBT temama i slično gradonačelniku Beograda, svalio odgovornost za rušenje Beograda tokom Parade ponosa na gejeve i lezbejke.

ivanovic2010h.12573.jpg

5. Ivan Ivanović

„Ja sam poznat po tome da ne podržavam gej parade i da sam vrlo ekstreman u tome. Nemam ništa protiv onih koji su drugačije seksualne orijentacije, ali imam protiv njihovog javnog eksponiranja seksualne orijentacije. Još su mi jadniji ljudi s naše javne scene koji ih podržavaju putem medija... Od njih mi je muka. Ja bih radije taj 10. oktobar proveo s Palmom, bez struje i vode, nego s gejevima!"

chiplic2010h.12571.jpg

6. Svetozar Čiplić

Homofobično maltretirao i vređao državnog sekretara za ljudska prava Marka Karadžića, koji je na kraju i napustio tu funkciju. Kao ministar za ljudska i manjinska prava ne propušta priliku da učini sve da do poboljšanja ljudskih prava ne dođe. Veliki broj organizacija traži njegovu smenu.

 chavoski2010h.12570.jpg

7. Kosta Čavoški

Čavoški je na konferenciji za novinare sazvanoj zbog, "pravnog i medijskog nasilja" nad članovima pokreta "Obraz", istakao da se Mladenu Obradoviću, Krsti Milovanoviću i ostalim privedenim aktivistima stavlja na teret krivično delo nasilničkog ponašanja na sportskim priredbama u javnosti.

ristichevic2010h.12574.jpg

8. Marjan Rističević

Homofobično vređao i pokušao fizički da napadne Bokija 13 na Palmi zbog čega je orgranizacija Labris tražila njegove izbacivanje. Televizija Pink se oglušila na taj zahtev, a Marjan je nastavio da maltretira Bokija 13.

bakarec2010h.12569.jpg

9. Nebojša Bakarec

Na sednici Skupštine Beograda on je podržavao pozivanje na nasilje i diskriminaciju gejeva i lezbejke, a huligane nazivao mladim ljudima koji su gurnuti da se biju protiv policije. Bakare je homoseksualnost okarakterisao kao bolest, nastranost, devijantno ponašanje i izopačenost, te društveni problem zbog koga su se sukobili predstavnici zdrave heteroseksualne Srbije.

huligani2010h.12572.jpg

10. Huligani i njihovi roditelji

„Deca" koja su uspela da naprave više-milionsku štetu za svega nekoliko sati. „Deca" na čiju su se stranu stavile mnoge javne ličnosti i političari. „Deca" koja ne bi bila to što jesu da ih nisu vaspitali roditelji koji protestuju i zahtevaju puštanje na slobodu njihove „nevine" dece.

 

GLASANJE

 

 

Atačmenti



Komentari (204)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 01:04 20.01.2011

Zasto nema Palme?

Zasto gospodin Pomoravac nije uvrsten medju kandidate?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 01:07 20.01.2011

Re: Zasto nema Palme?

Zato što je prevaziđen...

On je kao dvorska luda... nebitan.
loader loader 01:29 20.01.2011

Re: Zasto nema Palme?

Definitivno
mora da pusti kosu.
Izgledao bi žestoko !
blogovatelj blogovatelj 02:09 20.01.2011

Re: Zasto nema Palme?

Zato što je prevaziđen...

On je kao dvorska luda... nebitan.


Homofobično vređao i pokušao fizički da napadne Bokija 13 na Palmi


Nisam bas siguran da je nebitan, ipak je poslanik.
Takodje, vidim i da te podsvesno opseda, mada to ne zelis da priznas. Nije Palmi, nego Farmi


apectator apectator 06:38 20.01.2011

Re: Zasto nema Palme?

Predrag Azdejković
On je kao dvorska luda... nebitan.

To za dvorsku ludu je OK ali da je i nebitan nisam, nažalost, baš siguran.
wukadin wukadin 09:03 20.01.2011

Re: Zasto nema Palme?

Jukie Jukie 09:15 20.01.2011

Re: Zasto nema Palme?


Marjan Rističević Homofobično vređao i pokušao fizički da napadne Bokija 13 na Palmi

Nije Palmi, nego Farmi

Dakle Palma leži dole i drži Bokija (pošto je Palma jedini dovoljno gabaritan da ga Boki ne spljošti) dok Marjan skače odozgo na njega
dragannalovic dragannalovic 09:58 20.01.2011

Re: Zasto nema Palme?

Dakle Palma leži dole i drži Bokija (pošto je Palma jedini dovoljno gabaritan da ga Boki ne spljošti) dok Marjan skače odozgo na njega


Ja bih rekao da likovi poput nekakvog Palme,Bokija, Djilasa, Rističevića,Ćiplića itd već previše dugo skaču po svima nama, osim što hoće 'leba bez motike!
milisav68 milisav68 09:19 22.01.2011

Re: Zasto nema Palme?

Predrag Azdejković
Zato što je prevaziđen...

On je kao dvorska luda... nebitan.

JJ Beba JJ Beba 01:21 20.01.2011

pitanje

Homofobično vređao i pokušao fizički da napadne Bokija 13

jel to onaj lik iz Makedonije što se oblači u ženske 'aljine i od toga živi? Što za sebe kaže da je šoumen? pitam da ne pogrešim
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 01:24 20.01.2011

Re: pitanje

jeste
JJ Beba JJ Beba 01:39 20.01.2011

Re: pitanje

Predrag Azdejković
jeste

čudno mi, oblaći se u ženu, šminka i sve to, kaže za sebe da je trandža a govori u muškom rodu.
sve trandže koje sam u životu sretala govorile su u ženskom rodu
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 01:41 20.01.2011

Re: pitanje

ima nas raznih
JJ Beba JJ Beba 01:46 20.01.2011

Re: pitanje

Predrag Azdejković
ima nas raznih

i lažnih


edit
oće leba bez motike
ivankagrump ivankagrump 02:44 20.01.2011

Sta je uradio Ciplic?

Secam se da je drzao govor na paradi... ko ga je zvao? Je li to provereno da je homofobicno vredjao? Mozda se salio
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 03:11 20.01.2011

Re: Sta je uradio Ciplic?

Je li to provereno da je homofobicno vredjao?


Provereno, bilo i u novinama...

A na paradi su mu zviždali dok je govorio
wukadin wukadin 09:01 20.01.2011

Lečenje

A šta ako neko svojom voljom želi da se leči od homoseksualnosti?

3. tzv. dr Miroljub Petrović


Zašto tzv?
Da li nije završio medicinski, pa se lažno predstavlja za doktora, ili mu je centralni komitet oduzeo lekarsko zvanje?
buba_truba buba_truba 09:24 20.01.2011

Re: Lečenje

wukadin
A šta ako neko svojom voljom želi da se leči od homoseksualnosti?

Ne može, wukadine, neizlečivo je to što bi taj doktor hteo da leči, ne leči se kao ni boja kože, očiju... A da sam ja neka vlas', ja bih ga gonila za nadrilekarstvo i pokušaj prevare. A diplomu bih mu oduzela. Eto ti, pa ti elaboriraj dalje.

P.S. Možda bi ti lečio i ćelavost pod mus, a možda bi ćelavima oduzimao poslovnu sposobnost (ako ih medicina ne izleči), a? Nije nemoguće da bi i to... eee, ko zna koliko pameti ode sa kosom koja opadne?! A i ćorave bih ja, bogami, na ozbiljan tretman, nagrđuju nam okoliš, mislim, nas (tj. vas) "normalnih".
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:48 20.01.2011

Re: Lečenje

Zašto tzv?


Zato što je geolog i nije završio medicinu.
Jukie Jukie 10:23 20.01.2011

Re: Lečenje

buba_truba

wukadinA šta ako neko svojom voljom želi da se leči od homoseksualnosti?
Ne može, wukadine, neizlečivo je to što bi taj doktor hteo da leči, ne leči se kao ni boja kože, očiju...

Jadni Majkl Džekson je isto tako verovao kojekakvim nadrilekarima
wukadin wukadin 10:56 20.01.2011

Re: Lečenje

ne leči se kao ni boja kože, očiju...


Zar nije Majl promenio boju kože?! A oči... si čula za sočiva u boji?!
Istina, ne zovu to klinika, mada svašta zovu klinika. Što se tiče ovog doktora, ja bih imao možda rezervi oko samog naziva. Mada svašta se naziva klinikom, inače....
Međutim, ako neko ima slobodnu volju da nešto na sebi promeni i želi nekog da angažuje, onda je ugrožavanje njegove slobode ako se između isprečava država.
A da li se leče usne bez silikona?! Misimmm... i to se na nekoj klinici pumpa.

Možda bi ti lečio i ćelavost pod mus


Možda. Ne znam, hvala bogu te nisam ćelav.
A znam da mnogi leče svoju ćelavost. I šta onda?!
wukadin wukadin 10:59 20.01.2011

Re: Lečenje

Predrag Azdejković
Zašto tzv?Zato što je geolog i nije završio medicinu.


U tom slučaju ne može biti doktor i ne može zvati svoju instituciju klinika. Mislim da i zakoni tako propisuju.

Međutim:
1) Da taj geolog osnuje društvo za pomoć homoseksualcima koji ne bi to da budu. Nevladinu organizaciju, jel te, da li bi mu ti zabranio?
2) Da je kojim slučajem stvarno doktor i želi da osnuje kliniku, šta onda?
wukadin wukadin 11:01 20.01.2011

Re: Lečenje

Jukie

buba_trubawukadinA šta ako neko svojom voljom želi da se leči od homoseksualnosti?Ne može, wukadine, neizlečivo je to što bi taj doktor hteo da leči, ne leči se kao ni boja kože, očiju... Jadni Majkl Džekson je isto tako verovao kojekakvim nadrilekarima


Jadni Majkl Džekson je bio klinički sposoban da odlučuje o sebi, samim tim što suprotno nije dokazano.
kukusigameni kukusigameni 11:02 20.01.2011

Re: Lečenje

1) Da taj geolog osnuje društvo za pomoć homoseksualcima koji ne bi to da budu. Nevladinu organizaciju, jel te, da li bi mu ti zabranio?
2) Da je kojim slučajem stvarno doktor i želi da osnuje kliniku, šta onda?


3) Da je kojim slucajem gej i da zeli da osnuje kliniku za "stvaranje" gejeva, sta onda?
fantomatsicna fantomatsicna 11:07 20.01.2011

Re: Lečenje

Po mom skromnom misljenju trebalo bi samo leciti one koji pate od homofobije..i sve bi krenulo na bolje
automatic automatic 11:11 20.01.2011

Re: Lečenje

6. Svetozar Čiplić
Homofobično maltretirao i vređao državnog sekretara za ljudska prava Marka Karadžića, koji je na kraju i napustio tu funkciju. Kao ministar za ljudska i manjinska prava ne propušta priliku da učini sve da do poboljšanja ljudskih prava ne dođe. Veliki broj organizacija traži njegovu smenu.

Ne može, wukadine, neizlečivo je to što bi taj doktor hteo da leči, ne leči se kao ni boja kože, očiju... A da sam ja neka vlas', ja bih ga gonila za nadrilekarstvo i pokušaj prevare. A diplomu bih mu oduzela. Eto ti, pa ti elaboriraj dalje.

P.S. Možda bi ti lečio i ćelavost pod mus, a možda bi ćelavima oduzimao poslovnu sposobnost (ako ih medicina ne izleči), a? Nije nemoguće da bi i to... eee, ko zna koliko pameti ode sa kosom koja opadne?! A i ćorave bih ja, bogami, na ozbiljan tretman, nagrđuju nam okoliš, mislim, nas (tj. vas) "normalnih".


Ovo obrazloženje protiv Čiplića je ono što bi sve nas trebalo da zabrine. Neki krugovi pokušavaju, pod izgovorom obespravljenosti zbog "urođene" osobine, da sebi pribave prava koja nema nijedan drugi građanin. Karadžić je loše obavljao svoj posao, ministarstvo je smatralo da treba da mu se zahvali na saradnji, profesionalno je podbacio na svojoj dužnosti, sam je u javnosti iznosio probleme koje je imao u radu, da bi, elem, danas mi saznali da je bio žrtva homofobije. Šta onda sutra sprečava bilo kog lošeg radnika, lenjivca, amatera, krivinaša i zabušanta da sebe proglasi žrtvom homofobije svog pretpostavljenog?

Ako je istina i ovo što buba truba navodi u svom komentaru pominjući urođenost i neizlečivost pojave naklonosti prema istopolnima, da li to onda znači i da osobe sa plavim očima mogu da se osete diskriminisanim od strane onih koji nisu plavooki, da li kosmati mogu da se pozovu na diskriminaciju od strane ćosavih, da li uvek možemo u životu naći opravdanje za prečicu kojom želimo da stignemo do uspeha, umesto da ličnim kvalitetima i stečenim veštinama gradimo sebi uspeh u životu, dok neki predlažu da se oslonimo na svoje mane i pokušamo da ih zaštitimo zakonom i iz toga izvučemo svaki mogući benefit na štetu onih koji se od nas razlikuju?
wukadin wukadin 11:13 20.01.2011

Re: Lečenje

Da je kojim slucajem gej i da zeli da osnuje kliniku za "stvaranje" gejeva, sta onda?


Nek stvara. Ako može.
U oba slučaja važe ista pravila
1) Da li je opravdan naziv klinika? Videti zakon. Uzgred, da vidimo šta će reći Đape jel može nevladina organizacija.
2) Da li ima nekih invazivnih postupaka. Nešto što bi čoveka psihofizički ugrozilo, a da nije potpisao takvu mogućnost (recimo kad skačeš sa bandžija potpišeš da nisu oni odgovorni).
3) Da li ima elemenata koje zakon smatra prevarom. Inače mislim da ti zakoni ne bi trebalo da budu prestrogi jer ne može država sprečiti nekoga da bude glup.

E sad, koliko ima smisla (lažna?) simetrija.
Zašto bi neko hteo da bude gej? Možda da bi radio u modnoj industriji? Uostalom, ne verujem u potpunu promenu orjentacije, "radom na sebi", a možda je moguće smanjiti odvratnost ili šta već...
Zašto bi gej hteo da odustane od svoje orjentacije? Može biti više razloga. Možda ne bi da mu ciljna grupa kod izbora partnera bude manje od 10% populacija... Jedan od zagovornika usvajanja dece veli da ima gejeva koji odranije imaju decu, "iz ranijih brakova", pa ih sami odgajaju, ergo mogu biti roditelji. Time je implicitno priznao i da su mogli da imaju ženu i decu. Možda bi neko hteo da mu se olakša porodični život i pored orjentacije na koju sumnja, ili da može lakše da zasniva porodicu.
Zašto ga sprečavati?

p.s. Vidim nekome smetaju sočiva u boji. Samo plava, ili smetaju i smeđa?!
kukusigameni kukusigameni 11:25 20.01.2011

Re: Lečenje

wukadin
ne verujem u potpunu promenu orjentacije, "radom na sebi",


Pa to ti kazem.
wukadin wukadin 12:14 20.01.2011

Re: Lečenje

Nije poenta ko u šta veruje, nego šta treba a šta ne zabraniti.
Osim toga, nekad i nepotpuno može biti nekome dovoljno.
ivankagrump ivankagrump 12:16 20.01.2011

Re: Lečenje

Ako je istina i ovo što buba truba navodi u svom komentaru pominjući urođenost i neizlečivost pojave naklonosti prema istopolnima, da li to onda znači i da osobe sa plavim očima mogu da se osete diskriminisanim od strane onih koji nisu plavooki,


Mogle bi da jesu diskriminisane, samo sto nisu pa onda ne mogu
darns12 darns12 12:28 20.01.2011

Re: Lečenje

Da bar može da ih leci pa da tvoj post ima nekog smisla .
Obicnom šarltanu da se dozvoli da malo zaradi kad mnogo ozbiljniji lekari kazu
1 ) Nije bolest
2) "Lecenje "i kad ga rade strucnije osobe dovede cesto do teskih psihickih poremecaja uz par procenata vrlo sumnjivih "izlecenja"(Svako moze da se pretvara i za to ne mora i da ide u kliniku)

wukadin wukadin 12:37 20.01.2011

Re: Lečenje

A je li bolest ako neko nema dovoljno napumpane usne?
Šta ako želi to da "izleči"?
Primer uopšte nije hipotetički, no sasvim realan.
Čak mislim da se i to radi na nekim klinikama...
veronika_kojen veronika_kojen 14:02 20.01.2011

Re: Lečenje

wukadin


buba_truba


Začudo, slažem se sa oboje. Homoseksualnost se ne može izlečiti, ali takodje se ne može sprečiti da neko pokuša da se, kahm, "leči", ako hoće i ima mogućnosti.

kukusigameni

3) Da je kojim slucajem gej i da zeli da osnuje kliniku za "stvaranje" gejeva, sta onda?


Treba i to dozvoliti, naravno. Ja bih volela da budem barem bi
ja_zzy ja_zzy 14:10 20.01.2011

Re: Lečenje

veronika_kojen

Treba i to dozvoliti, naravno. Ja bih volela da budem barem bi


ein bisschen bi schadet nie
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:17 20.01.2011

Re: Lečenje

Karadžić je loše obavljao svoj posao, ministarstvo je smatralo da treba da mu se zahvali na saradnji, profesionalno je podbacio na svojoj dužnosti, sam je u javnosti iznosio probleme koje je imao u radu, da bi, elem, danas mi saznali da je bio žrtva homofobije.


Karadžić je odlično radio svoj posao. Bio je žrtva mobinga. Karadžić je podneo ostavku, nije otpušten. I tada, pre godinu dana, mediji su pisali da je ministar homofobično vređao i ogovarao Karadžića zbog njegove podrške LGBT pravima.
wukadin wukadin 14:22 20.01.2011

Re: Lečenje

Je li tužio ministra?
veronika_kojen veronika_kojen 14:23 20.01.2011

Re: Lečenje

ja_zzy
veronika_kojen

Treba i to dozvoliti, naravno. Ja bih volela da budem barem bi


ein bisschen bi schadet nie


Ne škodi, ne škodi

Ali sad će pedja da kaže da je bi samo put ka homoville-u...

Mda, iskrena da budem, i da hoću, ne bih mogla da budem lezbejka...(imam (neprijatna) iskustva sa istim)...uvek mi je bilo nekako lakše da razumem gejeve iz nekog razloga...Znam da je malo diskriminatorski od mene, ali hebiga...
zveckica zveckica 14:30 20.01.2011

Re: Lečenje

Ko si ti da nekom oduzimas diplomu? KO?
ajde ne sviraj molim te ,raspomamite se ovde na blogu B92 pa vam tesko padne sto se u realnom svetu vasa priča raspline kao prdež na vetru .Eto ti, pa ti elaboriraj dalje.

Svaki psihijatar u Srbiji na kugli zemaljskoj ce vam reci da mu dolaze homoseksualci koji zele da promene svoje seksualno opredelenje
Njih niko ne prisiljava da se leče ,oni sami misle da tako treba
I sta sad treba ,jeli treba da ti psihijatri mrsnu te ljude ,i kazu im da na blogu B92 IMA NEKA TETA KOJA ODUZIMA DIPLOME i da im zbog toga ne mogu pomoci...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:38 20.01.2011

Re: Lečenje

Svaki psihijatar u Srbiji na kugli zemaljskoj ce vam reci da mu dolaze homoseksualci koji zele da promene svoje seksualno opredelenje
Njih niko ne prisiljava da se leče ,oni sami misle da tako treba


I tu je problem.
Studije su pokazale da koliko god se trudili do "izlečenja" nije došlo. Psihijatri rade na prihvatanju sebe, osnaživanju ličnosti, a ne na zaluđivanju.
Prodavanje lažne nade je super bizmis...
kukusigameni kukusigameni 14:41 20.01.2011

Re: Lečenje

Studije su pokazale da koliko god se trudili do "izlečenja" nije došlo.


Mozda pomogne neka Grupna terapija?

wukadin wukadin 14:53 20.01.2011

Re: Lečenje

Psihijatri rade na prihvatanju sebe, osnaživanju ličnosti, a ne na zaluđivanju.


Ajde da vidimo na konkretnom primeru.
Neko, a videćemo da takav slučaj nije uopšte redak, ima ženu i jedno dete. Osetio je da ima neke sklonosti, međutim i dalje ih voli oboje. Možda nije i dalje napaljen na svoju ženu, ali je bar poštuje i ne bi da je povredi. A možda bi hteo da ima još jedno dete...
I onda dolazi kod psihologa/psihijatra. Šta ovaj da mu preporuči, a da bude politički korektno? Da se razvede? Da vara svoju ženu? Da joj sve prizna, i sa kojim ciljem da joj prizna?

Podsetiću na jedan od omiljenih argumenata gej lobija - "to je oduvek postojalo". Jeste, samo što su uglavnom (ne kažem uvek) pederi prošlih vremena obavljali i svoju društvenu obavezu, kako se onda ispravno smatralo. Ergo, imali su žene i decu. I funkcionisali su kao takvi... Toga itekako ima i sada, pa igra brojkama koje plasira gej lobi to govori. Homoseksualaca po njima ima do 10%, neki kažu 15%. Da li računaju tu sve one koji imaju takve sklonosti? Koliko od njih funkcionišu kao heteroseksualci bez većih problema (a mislite da postoji život i bez manjih problema)? Koliko ima deklarisanih i pored sve propagande i mogućnosti zaštite - ajmo procenat u Beogradu, da ne idemo u "zaostale sredine"? Koliko ih je došlo na gej paradu, i pored zaštite 5.000 žandarma?! Nešto se tu debelo ne uklapa...
ivankagrump ivankagrump 15:02 20.01.2011

Re: Lečenje


Ajde da vidimo na konkretnom primeru.
Neko, a videćemo da takav slučaj nije uopšte redak, ima ženu i jedno dete. Osetio je da ima neke sklonosti, međutim i dalje ih voli oboje. Možda nije i dalje napaljen na svoju ženu, ali je bar poštuje i ne bi da je povredi. A možda bi hteo da ima još jedno dete...
I onda dolazi kod psihologa/psihijatra. Šta ovaj da mu preporuči, a da bude politički korektno? Da se razvede? Da vara svoju ženu? Da joj sve prizna, i sa kojim ciljem da joj prizna?


Vidim da sinoc nisi gledao "Privatnu praksu"
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:02 20.01.2011

Re: Lečenje

Studije su pokazale da koliko god se trudili do "izlečenja" nije došlo.


Dakle neizlecivo?

Prodavanje lažne nade je super bizmis...


Sto dokazuje da postoje gejevi koji svoju sexualnu orijentaciju vide kao poremecaj i zelei bi da je promene, izlece, dovedu u red.
Dakle njima se mora reci vas slucaj je beznadezan, svako ko pokusa da vam pomogne bice mu zabranjeno, bice kaznjen ili bar proglasen za homofoba?
Postoji li i jedna grupa prema kojoj se ovakav pristup ne smatra diskriminacijom?
ivankagrump ivankagrump 15:05 20.01.2011

Re: Lečenje



Sto dokazuje da postoje gejevi koji svoju sexualnu orijentaciju vide kao poremecaj i zelei bi da je promene, izlece, dovedu u red.
Dakle njima se mora reci vas slucaj je beznadezan, svako ko pokusa da vam pomogne bice mu zabranjeno, bice kaznjen ili bar proglasen za homofoba?
Postoji li i jedna grupa prema kojoj se ovakav pristup ne smatra diskriminacijom?


wukadin wukadin 15:05 20.01.2011

Re: Lečenje

Vidim da sinoc nisi gledao "Privatnu praksu"


Nisam, pa šta...
Evo ti si gledala, pa mi prepričaj.
draft.dodger draft.dodger 15:08 20.01.2011

Re: Lečenje

wukadin
Osetio je da ima neke sklonosti, međutim i dalje ih voli oboje.


Prilično nespretna rečenica.
Osetio sklonost i prestao da voli suprugu... Neka bude.
Al' što bi prestao da voli sopstveno dete!?
wukadin wukadin 15:12 20.01.2011

Re: Lečenje

Dakle njima se mora reci vas slucaj je beznadezan, svako ko pokusa da vam pomogne bice mu zabranjeno, bice kaznjen ili bar proglasen za homofoba?
Postoji li i jedna grupa prema kojoj se ovakav pristup ne smatra diskriminacijom?



Recimo da neki šećeraš želi da bude izlečen (izlečenje bi bilo da više ne mora da prima insulin) i obrati se za lečenje nekom metodom koja ne spada u "zvaničnu" medicinu, već ono što zovu alternativna. Provereno je da metoda nema štetna dejstva, ili ako postoji mogućnost štete pacijent je obavešten i složio se (poređenja radi, liposukcija je veoma rizična, i dozvoljena). Takođe, pacijent se ne podstiče da zaboravi na mere zaštite, odnosno redovno meri šećer da vidi da li mu treba insulin...
I šta onda? Zabraniti takav tretman? Reći potencijalnom pacijentu - ti se pomiri sa tim, celog života ćeš zavisiti od injekcija, budi psihički jak... A lekara proglasiti za dijabetofoba
Ili možda samo za homoseksualce važe druga pravila (diskutabilno da li na njihovu korist). Pa što, ako su to sasvim normalni ljudi, ako je to kao da više voliš tamno nego svetlo pivo?
wukadin wukadin 15:14 20.01.2011

Re: Lečenje

draft.dodger

wukadinOsetio je da ima neke sklonosti, međutim i dalje ih voli oboje. Prilično nespretna rečenica.Osetio sklonost i prestao da voli suprugu... Neka bude.Al' što bi prestao da voli sopstveno dete!?


Recimo da se složim da je nespretno.
Voli svoje dete i ne bi da ga povredi razvodom. Razvod može proći i OK, ali recimo da sumnja da ne bi tako bilo. Ima toga zar ne... I šta onda?

ivankagrump ivankagrump 15:16 20.01.2011

Re: Lečenje

wukadin
Vidim da sinoc nisi gledao "Privatnu praksu"


Nisam, pa šta...
Evo ti si gledala, pa mi prepričaj.


Evo:

Jedna zena uradi sve po ps-u sto se od nje ocekivalo, uda se, rodi decu, i onda skonta da je lezbejka. Ima divnog muza koji joj je najbolji prijatelj i ne zeli da se razvede, sto zbog dece, sto da komsiluk ne bi ispirao usta njima. I tako njih dvoje ostanu u braku i zajedno podizu decu a njena ljubavnica je porodicna prijateljica i kao takva je takodje maltene deo porodice, dok muz takodje ima dozvolu da radi sta hoce sa kim hoce. E sad to je bilo drugo vreme, danas razvod nije tako cudna pojava, pa bi takav par verovatno pronasao neko funkcionalno resenje kad bi se razveo. Uopste ne mora da znaci da posle razvoda ne mogu da nastave da se vole kao prijatelji.
wukadin wukadin 15:24 20.01.2011

Re: Lečenje

Pazi, sve to može tako da bude, čak sam i ja pominjao pojam "srećno razvedeni". U drugom kontekstu, da ne treba mnogo birati partnera, ali onda je pošteno složiti se sa mogućnošću ovakvog scvenarija.
Ali šta ako partner nije tako tolerantan, a i dalje osoba koja dolazi kod psihologa smatra da treba ostati uz istog, zbog dece ili nekih drugih stvari? Šta ako neko traži od psihologa da mu pomogne u pretvaranju. Neko gore reče "pretvarati se može svako" i ja mislim da je to arogantna izjava.

Evo dva primera, malo da pogledamo iz ne-liberalističkog ugla:
1) Neko ima nekrofilne fantazije. Samo fantazije. Ostaje na tome. I živi s tim OK, samo ga malo peče savest. Recimo pred partnerom...Ode kod psihologa da mu olakša, i šta onda?! (Hint: Šta ako neće da se leči od fantazija, nego da ih "integriše" u svoju ličnost?)
2) Primer iz radne sfere, koja ne spada u liberalistički diskurs ljudskih prava. Neko je nezadovoljan svojim poslom, ali ekonomskom prinudom ne sme da ga napusti. Ode psihologa i šta da mu ovaj kaže? "Budi hrabar, idi na ulicu". Ili da mu pomogne da se pretvara.

A vi se nikada niste pretvarali? Ko je bezgrešan neka prvi baci kamen

p.s. Ne zaboravimo: Šta ako hoće drugo dete?

kukusigameni kukusigameni 15:29 20.01.2011

Re: Lečenje

Ko je bezgrešan neka prvi baci kamen


Prodajem jeftino kamenje, specijalno odabrano da lezi u ruci. Imamo sve velicine (S, M, L, XL). Cena, po dogovoru.
topcat topcat 15:31 20.01.2011

Re: Lečenje

Studije su pokazale da koliko god se trudili do "izlečenja" nije došlo.


Netočno.
Postoje i bivši gejevi.
Today I am living proof that homosexuals can and do change.
If we were born gay that took away any personal responsibility for our behavior and made people feel sorry for us. All along though, we knew it was a convenient lie.

(od vas što tvrdite da je stvar urođena ima koji psihijatar, dr, mr...ovo-ono ili ste samo "čitali" i slaže se uz toliko popularno šatro intelektualno-kozmopolitsko, šablonsko ljevičarenje?)

Dr. Socarides je uspješno liječio homoseksualce popriličan broj godina. Jedan je od onih koji je ukazivao na nepravilnosti glasovitog postupka sedamdesetih. Surađivao je sa NARTH-om. Takvih ima još.

Sasvim je sporedno da li će neko potražiti savjet od psihijatra, svećenika ili nekakvog Petrovića. Problem je što se vodi politika prema kojoj će im ta pomoć uskoro morati biti uskraćena.

Every time I hear someone talk approvingly of homosexuality, or see them go along with the idea of "gay rights" it breaks my heart, because I know it's like slamming the escape door on so many.


Simpatična lista, btw.
Rodno neravnopravna, no da ne cjepidlačim...
wukadin wukadin 15:31 20.01.2011

Re: Ako ćemo već da trolujemo



Nadam se da će biti odgovora...
ivankagrump ivankagrump 15:32 20.01.2011

Re: Lečenje

Laganje i pretvaranje, zvuci kao fantastican brak, kakva zdrava sredina za odrastanje, blago toj deci
wukadin wukadin 15:37 20.01.2011

Re: Lečenje

ivankagrump
Laganje i pretvaranje, zvuci kao fantastican brak, kakva zdrava sredina za odrastanje, blago toj deci


Lepo rekoh gore.
Ko je bezgrešan...
ivankagrump ivankagrump 15:44 20.01.2011

Re: Lečenje

Ma ne radi se o meni licno i mom stepenu gresnosti odnosno bezgresnosti, nego da je neeticno za psihologa/psihijatra gurati coveka u tako nezdravu situaciju, naravno da ga nece pljuvati i osudjivati ali u svakom slucaju nece moci da kaze ni "super je to sto radite, samo tako nastavite".
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:52 20.01.2011

Re: Lečenje

Netočno.
Postoje i bivši gejevi.
Today I am living proof that homosexuals can and do change.
If we were born gay that took away any personal responsibility for our behavior and made people feel sorry for us. All along though, we knew it was a convenient lie.


Što bi rekli američki gejevi... ne postoje.
To što neko potisne svoju homoseksualnost i glumi heteroseksualnost ne znači da je bivši gej. Pa pola srpskih gejeva živi u braku i ima porodicu i decu.
Test je jednostavan. Pustimo im gej porniće, ako ih to uzbudi onda se nisu "izlečili"... Ne verujem im na reč
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:22 20.01.2011

Re: Lečenje

Test je jednostavan. Pustimo im gej porniće, ako ih to uzbudi onda se nisu "izlečili"


Ovo k'o lov na vestice.

A sto bi neko vrsio takve eksperimente?
Jel covek kaze da je bivsi gej, kaze, i?
A ne, to ne vazi, ne moze to tako lako, ima mi bre to da proveravamo, da ti malo cackamo po podsvesti, mi se pitamo, nemas ti prava na izbor.
A ako slucajno gejevima neko krene da cacka po podsvesti onda je homofob na kvadrat.

veronika_kojen veronika_kojen 16:26 20.01.2011

Re: Lečenje

Pustimo im gej porniće, ako ih to uzbudi onda se nisu "izlečili"...


Ako se žena na to uzbudi, jel i ona gej
darns12 darns12 16:29 20.01.2011

Re: Lečenje

Ti bivsi gejeve bez mozga koji su prosli kroz psihicku torturu da bi se pretvarali da su str8 su prica za sebe i pacenici za sebe.
To mogu i bez toga i jednostavno ugase svetlo kad spavaju sa zenom i zamisljaju muskarca.
Na kraju nemaju svi isti stepen homoseksualnosti imas i pretezno str8 ljude koji mogu da spavaju sa muskarcem i gay koji moze sa zenom .
Nisi cuo za pojam biseksualac.
Sve se moze potisnuti ali izleciti ne .
Inace ti bivsi gay su redovno smejurija kad ih uhvate sa tipovima sto se cesto dogadja.


hoochie coochie man hoochie coochie man 16:38 20.01.2011

Re: Lečenje

Ti bivsi gejeve bez mozga

Ako se mrzitelji gejeva zovu homofobi, kako se zovu mrzitelji bivsih gejeva?
kukusigameni kukusigameni 16:39 20.01.2011

Re: Lečenje

kako se zovu mrzitelji bivsih gejeva


Radnicki FOB?
darns12 darns12 16:41 20.01.2011

Re: Lečenje

hoochie coochie man
Ti bivsi gejeve bez mozga

Ako se mrzitelji gejeva zovu homofobi, kako se zovu mrzitelji bivsih gejeva?

Kad bar jedan postane bivsi smislice se naziv
ivankagrump ivankagrump 16:52 20.01.2011

Re: Lečenje

A ne, to ne vazi, ne moze to tako lako, ima mi bre to da proveravamo, da ti malo cackamo po podsvesti, mi se pitamo, nemas ti prava na izbor.


Haha, izbor, pa mogu ja da izaberem da budem crnkinja samo nece mi to bas poci za rukom, hoce li onda ljudi koji primete da nisam crna nego bela mada svima pricam da sam crnkinja biti rasisti?
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:56 20.01.2011

Re: Lečenje

Kad bar jedan postane bivsi smislice se naziv


Dobro, izvini.
Evo preformulisacu neprcizno postavljeno pitanje.
Kako se zovu ti koji mrze one ljude koji za sebe tvrde da su bivsi gejevi?

Znas, tacno je da je sad modreno biti na strani gejeva, ali eto ima nas startomodnih koji ni jednu grupu ne diskriminisu pa naravno ni grupu onih koji za sebe tvrde da su bivsi gejevi.
Vidim ovde gejevi sebi daju za pravo da razlicite od sebe podvrgavaju nekim eksperimentima, daju za pravo da diskriminisu po osnovu godina i izgleda (pitati JJbebu) ali zato su za sebe rezerisali status nedodirljivih i jedino ovlascenih da daju konacne ocene.

Pitam se koliko bi se ovde zadrzao komentar ili komentator koji bi napisao npr "Gejevi bez mozga su pacenici"
A to si ti napisao za neku drugu manjinsku grupu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:59 20.01.2011

Re: Lečenje

Haha, izbor, pa mogu ja da izaberem da budem crnkinja samo nece mi to bas poci za rukom, hoce li onda ljudi koji primete da nisam crna nego bela mada svima pricam da sam crnkinja biti rasisti?


Nece jer ce svi videti da ti nisi crnkinja, a kako ces ti da vidis da je neko lazni bivsi gej?
Eksperiment?
Ko da ga spprovede? Ko je ovlasten?
darns12 darns12 17:06 20.01.2011

Re: Lečenje

Ja ih ne mrzim samo kazem da su bez mozga jer su prosli kroz psihicku torturu da bi se pretvarali da su str8.
To ti je isto kad kazes nekom da je bez mozga jer preplivao reku i skoro umro da bi je presao a most stoji na tom mestu

Ja postujem izbor nekog gay da zbog toga da ima potomstvo bude ozenjen ali on laze sve oko sebe i ogromnom procentu izbice mu njegova seksualnost na povrsinu(ne moze svako da bude monah)i onda bude svega.
Na primer muz pobegao sa deckom u inostranstvo
Drugo je ako zena zna i onda je stvar dogovora i sve je cisto i to podrzavam.

ivankagrump ivankagrump 17:09 20.01.2011

Re: Lečenje

Niko nije ovlasten osim ako osoba koja tvrdi da je bivsi gej ne da eksplicitnu saglasnost, isto kao sto niko nema pravo da mene cacka po licu da bi dokazao da nisam crna nego stavljam takvu sminku.

Ali svako je ovlasten da kaze da je notorni bullshit to sto ja pricam da sam postala crnkinja/bivsa lezbejka zato sto je naucna cinjenica da je nemoguce promeniti rasu/seksualnu orijentaciju.
blogovatelj blogovatelj 17:16 20.01.2011

Re: Lečenje

Treba i to dozvoliti, naravno. Ja bih volela da budem barem bi


I ja bi da budem bi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:18 20.01.2011

Re: Lečenje

Ja ih ne mrzim samo kazem da su bez mozka


Ima i onih koji za gejeve kazu da ih ne mrze vec da su oni bolesni i da treba da se lece.
To su naravno homofobi, jel da?
Okarakterisati nekog da je bez mozga je prihvatljivije nego okarakterisati nesto kao bolest?
Klizav teren ali samo prema svima isti arsin i sve je lako.
Ako nad bivsim gejevima treba sprovoditi eksperimente da bi se utvrdilo da ne lazu to bi onda trebalo da vazi i za gejeve jer se mozda i tu neko svercuje, ko zna iz kojih razloga.
Ili su gejevi povlastena kategorija?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:27 20.01.2011

Re: Lečenje

Ako nad bivsim gejevima treba sprovoditi eksperimente da bi se utvrdilo da ne lazu to bi onda trebalo da vazi i za gejeve jer se mozda i tu neko svercuje, ko zna iz kojih razloga.


Ja sam za dokazivanje, jer ne verujem nikome na reč. Isto tako sam i ateista, jer ne verujem nikome na reč. Crno na belo.

Ti možeš slobodno da veruješ, niko ti ne brani.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:32 20.01.2011

Re: Lečenje

zato sto je naucna cinjenica da je nemoguce promeniti rasu/seksualnu orijentaciju


Definitivna?
Ne bih se bas slozio posto citam da ima i drugacijih misljenja a o toj oblasti ne znam dovoljno da bih imao vlastito srtucno misljenje.
Ti si ekspert?

Sa stanovista koje je meni vazno je bitno da svaka grupa ima slobodu da kaze ono sto jeste i da niko drugi nema pravo da ga u tome sprecava niti da eksperimentima proverava, ali ne i da svi moraju da odobravaju to sto oni rade.
Recomo, zasto bi svako morao da odobrava gej paradu? Sasvim je u redu biti protiv organizovanja te parade i praviti paradu protiv parade a jedino sto je nedopustivo je fizicki sprecavati odrzavanje one prve.

Ali gej lobi ocigledno smatra da gejeve treba voleti i odobravati sve sto oni rade da bi se izbegla etiketa homofoba.
Eto na ovoj listi je i Djilas koji je izrekao, po meni, sasvim legitiman stav. Protiv je odrzavanja gej parade ali da niko nema prava da tu paradu sprecava nasiljem. I da ni usecnici te parade ne mogu za sebe reci da oni sa tim nemaju nikakve veze.
ps
Nesto slicno je rekao i domacin ovog bloga tada, a sad vidim zbog slicne izjave Djilasa kandiduje za najhomofoba.

hoochie coochie man hoochie coochie man 17:36 20.01.2011

Re: Lečenje

Isto tako sam i ateista, jer ne verujem nikome na reč. Crno na belo.

A da to proverimo nekim metodama.
Mozda crkva ima nacin, pa posto ti sebi dajes za pravo da proveravas verodostojnost tvrdnji "otpadnika", zasto to isto pravo negiras crkvi?
mali_mozak mali_mozak 17:39 20.01.2011

Re: Lečenje

Ne može, wukadine, neizlečivo je to što bi taj doktor hteo da leči

Nadam se da imate neke naucne dokaze za ove tvrdnje.
S druge strane, nekad je i tuberkuloza bila neizljeciva.
mali_mozak mali_mozak 17:48 20.01.2011

Re: Lečenje

Homoseksualnost se ne može izlečiti

Da li vi mozete potkrijepiti svoje tvrdnje nekim cvrstim dokazom ili mislite da je dovoljno boldovati "ne moze".
Ako mozete, ja cu naravno promijeniti svoje misljenje.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:51 20.01.2011

Re: Lečenje

Mozda crkva ima nacin, pa posto ti sebi dajes za pravo da proveravas verodostojnost tvrdnji "otpadnika", zasto to isto pravo negiras crkvi?


Crkva svoju veru predstavlja kao istinu, a za istinu su potrebni dokazi. Ja, za razliku od crkve, ne tvrdim da ono u šta ja verujem da je istina.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:53 20.01.2011

Re: Lečenje

Da li vi mozete potkrijepiti svoje tvrdnje nekim cvrstim dokazom ili mislite da je dovoljno boldovati "ne moze".


Imaš google pa traži...

Da bi se nešto uopšte lečilo treba da se smatra bolešću. Homoseksualnost se ne smatra bolešću i to kaže Svetsko lekarsko udruženje, Američko udruženje psihijatara, ali i Srpska lekarska komora.

Ali ja nemam protiv da se vi bolje razumete od lekara.
veronika_kojen veronika_kojen 17:56 20.01.2011

Re: Lečenje

mali_mozak
Homoseksualnost se ne može izlečiti

Da li vi mozete potkrijepiti svoje tvrdnje nekim cvrstim dokazom ili mislite da je dovoljno boldovati "ne moze".
Ako mozete, ja cu naravno promijeniti svoje misljenje.


Evo, ponoviću još jednom:

Ponoviću još jednom.

Većina naučnika su homoseksualnost definisali kao seksualnu varijaciju svedenu na odredjen gen koji se nasledjuje od majke ILI na posledicu (ne) dejstva testosterona koji oblikuje nervni sistem u intrauterinom životu.

Da sam frojdovac, bila bih daleko radikalnija i rekla bih ti da su SVI ljudi po prirodi biseksualni i da muškarci latentnu homoseksualnost kriju homofobičnim ispadima.


Sad, ili si našao način da menjaš izloženost hormonima u intrauterinom životu ili si našao način da genetski modifikuješ ljude. Ako je odgovor na oba ne, onda ćeš morati da promeniš mišljenje.
mali_mozak mali_mozak 18:00 20.01.2011

Re: Lečenje

Imaš google pa traži...

Da bi se nešto uopšte lečilo treba da se smatra bolešću. Homoseksualnost se ne smatra bolešću i to kaže Svetsko lekarsko udruženje, Američko udruženje psihijatara, ali i Srpska lekarska komora.

Ali ja nemam protiv da se vi bolje razumete od lekara.

Ah da, sveznajuci google.
Pronadjoh da se do prije dvadesetak godina smatralo bolescu, ali da je gej lobi zasluzan za promjenu stava, a ne neka naucna otkrica.
isto tako rekoh da cu promijeniti misljenje ako mi neko ponudi cvrste dokaze koji govore u prilog toj tvrdnji, a do sad nije.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:04 20.01.2011

Re: Lečenje

Pronadjoh da se do prije dvadesetak godina smatralo bolescu, ali da je gej lobi zasluzan za promjenu stava, a ne neka naucna otkrica.


Da je gej lobi toliko moćan da može da ubedi tolike medicinske organizacije u nešto u šta ne veruju, onda ti ne bi sada kuckao po tastaturi, već bi mi glancao cipelice...
darns12 darns12 18:05 20.01.2011

Re: Lečenje

hoochie coochie man
Ja ih ne mrzim samo kazem da su bez mozka

Klizav teren ali samo prema svima isti arsin i sve je lako.
Ako nad bivsim gejevima treba sprovoditi eksperimente da bi se utvrdilo da ne lazu to bi onda trebalo da vazi i za gejeve jer se mozda i tu neko svercuje, ko zna iz kojih razloga.
Ili su gejevi povlastena kategorija?

Imas i nesto laznih gejeva uglavnom vezanih za show biznis,neuporedivo vise je obrnutih slucajeva .
Niko nece svesno izabrati da ga mrze u to budi siguran a da nema bar neku koristi a to je saka ljudi koja ima taj interes.
buba_truba buba_truba 18:16 20.01.2011

Re: Lečenje

mali_mozak
Ne može, wukadine, neizlečivo je to što bi taj doktor hteo da leči
Nadam se da imate neke naucne dokaze za ove tvrdnje.S druge strane, nekad je i tuberkuloza bila neizljeciva.

Ja nemam, kao što nemam ni dokaze da je zemlja okrugla, pa verujem onima koji se time bave. Tako i oko pitanja seksualnosti verujem onima koji se time bave i pišu knjige na osnovu kojih neke zvanične institucije (na pr. Svetska Zdravstvena Organizacija, engl. World Health Organization, WHO) donose sudove kojima ja verujem više nego nekakvim malim ili Welikim mozgovima.

A imaš li ti ikakav dokaz za bilo šta što tvrdiš? Ili ništa i ne tvrdiš, nemaš stav, a?
mali_mozak mali_mozak 18:26 20.01.2011

Re: Lečenje


Da je gej lobi toliko moćan da može da ubedi tolike medicinske organizacije u nešto u šta ne veruju, onda ti ne bi sada kuckao po tastaturi, već bi mi glancao cipelice...

Nije ih ni ubijedio, vec samo u svojim istrazivanjima polaze od drugacije ideje. Sto ne mora da znaci da se njihalo ovog Zeitgeista ne moze zaljuljati na neku drugu stranu, ili vratiti se prijasnjim idejama.

A to za cipelice...mislis? :)
mali_mozak mali_mozak 18:31 20.01.2011

Re: Lečenje

Ponoviću još jednom.

Većina naučnika su homoseksualnost definisali kao seksualnu varijaciju svedenu na odredjen gen koji se nasledjuje od majke ILI na posledicu (ne) dejstva testosterona koji oblikuje nervni sistem u intrauterinom životu.

Da sam frojdovac, bila bih daleko radikalnija i rekla bih ti da su SVI ljudi po prirodi biseksualni i da muškarci latentnu homoseksualnost kriju homofobičnim ispadima.


Sad, ili si našao način da menjaš izloženost hormonima u intrauterinom životu ili si našao način da genetski modifikuješ ljude. Ako je odgovor na oba ne, onda ćeš morati da promeniš mišljenje.


E ubijedila si me tim neoborivim dokazima :)

Bili Piton Bili Piton 18:32 20.01.2011

Re: Lečenje

hoochie coochie man

Dakle njima se mora reci vas slucaj je beznadezan,


Ne, njima se mora reći "vi niste za lečenje jer niste ni bolesni. A ako mislite da ste bolesni, onda grešite". I uputiti ih u savetovalište, pod pretpostavkom da ih ima, a trebalo bi da ih ima.
veronika_kojen veronika_kojen 18:33 20.01.2011

Re: Lečenje

mali_mozak

E ubijedila si me tim neoborivim dokazima :)



jel to sarkazam ili šta?
Bili Piton Bili Piton 18:35 20.01.2011

Re: Lečenje

topcat

Postoje i bivši gejevi.


Ne postoje bivši gejevi, postoje samo gejevi koji više ne praktikuju homoseksualne odnose iz raznih razloga. Te dve stvari se često brkaju.
Bili Piton Bili Piton 18:43 20.01.2011

Re: Lečenje

zveckica


Svaki psihijatar u Srbiji na kugli zemaljskoj ce vam reci da mu dolaze homoseksualci koji zele da promene svoje seksualno opredelenje
Njih niko ne prisiljava da se leče ,oni sami misle da tako treba


Nije tačno da ih niko ne prisiljava, prisiljava ih dejstvo hostilne sredine. Da njega nema, ne bi bilo ni potrebe za "lečenjem".
mali_mozak mali_mozak 18:50 20.01.2011

Re: Lečenje

buba_truba

Procitala sam ovo sto si linkovala. I imam nekih pitanja iako nisam strucnjak u toj oblasti. Kao prvo, ako je nesto nastalo u prenatalnom periodu, ne karakterise se kao bolest ili poremecaj? Kada je homoseksualnost u pitanju ne, a kada su neki drugi poremecaji u pitanju onda da. Zasto je to tako?
Ti vjeruj, ja ne vjerujem, a voljela bih da znam, mada mi i nije toliko bitno.

bocvena bocvena 18:56 20.01.2011

Re: Lečenje

Osnovne lekcije iz psihologije:
- manje više svi ljudi prodju kroz ispitivanje sopstvenog seksualnog opredeljenja u adolescentnom dobu (od maštanja do konkretne akcije)
- većina jako brzo shvati na kom polu stoji, neki zauvek ostanu bi
- u tom periodu zbunjenosti i istraživanja nije pogrešno konsultovati se sa psihologom ili psihijatrom (to ne uključuje LEČENJE, pošto se i ne radi o bolesti već o spoznaji); dogadja se da privlačnost prema sopstvenom polu bude prevazidjena, često se radi o emotivnom vezivanju za npr. najbolju drugaricu ili druga, a odbacivanju od ostatka vršnjaka, te navala hormona usmeri i seksualnu želju; takodje, odvojenost od suprotnog pola (zatvor, vojska, jednopolne škole, druge vrste fizičke izdvojenosti) mogu da budu faktori za trenutni ili trajni seksualni izbor...mali je milion pojedinačnih slučajeva i varijanti)
- najgore bi bilo tu vrstu konsultacija prepustiti sveštenicima i geolozima, jer griža savesti nije dovoljno jako osećanje da promeni nečiju prirodu. Ona od ljudi samo pravi licemere. Seksualnost se ne bira i kad tad ispliva. Veliki broj oženjenih i udatih gejeva i lezbejki ne potvrđuje da postoji mogućnost za njihovo izlečenje i vraćanje na pravi put već samo strah od odbacivanja i diskriminacije. Što je društvo prema njima tolerantnije to je i manje takvih lažnih brakova. Nemam ništa ni protiv internih dogovora zarad sticanja potomstva, ali imam protiv skrivanaja motiva i neverstva.

Sa ove moje pozicije ne vidim nijedan logičan, moralni ili bilo koji drugi razlog da se homoseksualci tretiraju drugačije od heteroseksualaca (uključujući i pravo na brak i usvajanje dece). Pošto u društvu u kome živim to nije slučaj, podržavam sve legalne načine borbe te populacije da do ravnopravnosti dođe. Iskrenost i motivi u toj borbi neka budu njima na čast ili na pokudu.

Jedno je sigurno - sticanje tih prava neće povećati broj homoseksualne populacije, neće oslabiti natalitet i nacionalno biće, te raširiti razvrat po, inače idealnoj, heteroseksualnoj Srbiji...a tek o nadmoćnosti našeg fudbala da ne govorim!

Niti će od loših gej ljudskih bića napraviti bolje.

Izvinjavam se na opširnosti. Neću više.

ivankagrump ivankagrump 19:24 20.01.2011

Re: Lečenje

ako je nesto nastalo u prenatalnom periodu, ne karakterise se kao bolest ili poremecaj? Kada je homoseksualnost u pitanju ne, a kada su neki drugi poremecaji u pitanju onda da.


A koji su neki prvi?

Slusaj, moze u prenatalnom periodu i da se razvije afinitet ka jedenju belog luka, ako se tebi od mirisa belog luka povraca ne mora da znaci da su svi ostali koji ga jedu poremeceni.
mali_mozak mali_mozak 19:28 20.01.2011

Re: Lečenje

jel to sarkazam ili šta?

Da.

Pazi, koje god naucnici dokaze trazili ili da opravdaju homoseksualnost ili da je okarakterisu kao bolest ili poremecaj, pa traze uzrok koji bi bio korak ka izljecenju, na meni je da vjerujem u rezultate istrazivanja ili ne, pod uslovom da me to zanima. To sto si ti napisala ne govori nista. Cak nedovoljno da bi se postavila neka pitanja.
Sto se tice mog pogleda na homoseksualnost, u glavi mi je uvijek prisutna slika kompatibilnosti anatomija muskih i zenskih polnih organa i svijest o nuznosti reprodukcije, produzenja vrste, u cemu je primarna svrha postojanja polnih organa. Ako neki gej kaze da se izlijecio (dakle smatra da je bio bolestan, sto je blize mojim shvatanjima), mogu da mu vjerujem ili ne isto kao i naucnim tvrdnjama po tom pitanju. Ali meni licno to ne znaci nista.
Ne smetaju mi homoseksualci, niti namjeravam da smetam ja njima.
Jedino ako bi me tjerali da im lastim cipele ili nesto sto je takodje nerazumno i bezobrazno, onda cu se suprotstaviti :)
veronika_kojen veronika_kojen 19:32 20.01.2011

Re: Lečenje

mali_mozak




to se tice mog pogleda na homoseksualnost, u glavi mi je uvijek prisutna slika kompatibilnosti anatomija muskih i zenskih polnih organa i svijest o nuznosti reprodukcije
mali_mozak mali_mozak 19:53 20.01.2011

Re: Lečenje

A koji su neki prvi?

Homoseksualnost. To je moje misljenje na koje imam pravo, a ponavljam da nisam strucnjak u toj oblasti i da mi ne smetaju homoseksualci, ali to ne znaci da ne mogu da postavljam pitanja i sumnjam u postojece dokaze koji govore u prilog teoriji za koju se zalazete.
ivankagrump ivankagrump 19:59 20.01.2011

Re: Lečenje

Sto se tice mog pogleda na homoseksualnost, u glavi mi je uvijek prisutna slika kompatibilnosti anatomija muskih i zenskih polnih organa i svijest o nuznosti reprodukcije, produzenja vrste, u cemu je primarna svrha postojanja polnih organa.


Reklo bi se da je homoseksualnost greska, je l' da? Pazi sad: rezultati jedne studije pokazali da homoseksualci imaju plodnije zenske srodnice od heteroseksualaca. Objasnjenje: isti faktor koji odredjuje homoseksualnost kod muskaraca odredjuje broj dece kod zena u istoj porodici. Faktor ne nestaje iz prostog razloga sto ga mnogobrojni potomci tih zena prenose dalje. Zakljucak: Homoseksualnost nije greska nego nuspojava jedne odlicne evolutivne stvari, a to je plodnost zena. I kao takva se odrzava i opstaje, jer je evolutivno sjajna pojava, prosto je fantasticna za produzenje (ajde da ne kazem vrste, mada bilo bi to razumljivije) porodicne linije. A, sta kazes?
kukusigameni kukusigameni 20:01 20.01.2011

Re: Lečenje

mali_mozak


Ok. Ali zasto je tebi toliko bitno da je homoseksualnost "poremecaj"?
filantrop filantrop 20:16 20.01.2011

Re: Lečenje

Dr. Socarides je uspješno liječio homoseksualce popriličan broj godin


heeej topcat!!

jel to onaj isti doktor sto ni sopstvenog sina nije uspeo da izleci da ne bude gej?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:21 20.01.2011

Re: Lečenje

Crkva svoju veru predstavlja kao istinu, a za istinu su potrebni dokazi. Ja, za razliku od crkve, ne tvrdim da ono u šta ja verujem da je istina.


Ovo je vec u redu.
Ne tvrdim da je istina ali eto ja verujem u to.
Sve dok je nesto na nivou verovanja je stvar pojedinca i njegovog izbora na koji ima apsolutno pravo i prvi sam koji ce se zalagati za to njegovo pravo.
Ti koji za sebe kazu da su bivsi gejevi su takodje jedni od tih cije cu pravo da sebe takvim smatraju uvek braniti i nikakvi eksperimenti mi nisu potrebni da bih im odobrio da sebe tako dozivljavaju.

Sve sto mi je potrebno za zastupanje necijeg prava je da taj kaze - ja sam to i zelim da i ja takav imam prava kao i ostali, za razliku od tebe koji predlazes labaratorijsku proveru
Kao sto je tako nesto dovoljno za zastupanje prava homosexualaca bez ikakve provere da li su pravi, nepravi, da li su to izabrali ili su takvi rodjeni, da li mogu ili ne mogu da se promene i slicno, isto tako se odnosim i prema onima koji sebe vide kao bivse homosexualce. Nista mi vi niste drazi od njih da bih vas podrzavao a njih osudjivao.
I tu mi uopste nije vazno da li to neko smatra bolescu ili ne jer to je dosta strucna oblast i uopste nema uticaja na to da li imaju ili nemaju prava na slobodno izrazavanje svog opredeljenja.

Ovde je vidim popularno da se decidno tvrdi kako to jeste ili nije bolest a ja ovaj razgovor ne dozivljavam kao strucni medicinski simpozijum.
Malo mi glupo da ja laik tvrdim da li je nesto bolest ili nije a toga se vidim ne ustrucavaju. Dobro, mozda su ostali experti pa im se izvinjavam ako sam im povrediop profesionalni ponos.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:26 20.01.2011

Re: Lečenje

Reklo bi se da je homoseksualnost greska, je l' da?


Ne lici li tebi na anomaliju?

Objasnjenje: isti faktor koji odredjuje homoseksualnost kod muskaraca odredjuje broj dece kod zena u istoj porodici.


Ajd molim te pokusaj ovo da prevedes na razumljiv jezik.

Broj dece valjda zavisi, ako su prirodni preduslovi zadovoljeni, od odluke zene koliko ce dece roditi a ne od nekih gena.
Ili sam ja nesto poghresno razumeo?
Bili Piton Bili Piton 20:29 20.01.2011

Re: Lečenje

filantrop


jel to onaj isti doktor sto ni sopstvenog sina nije uspeo da izleci da ne bude gej?


Still, it's curious how fragile the ex-gays seem to be. Johan Paulk of Love Won Out fell off the wagon pretty badly when he was found hanging out in a District of Columbia gay bar. He said he just needed to use the rest room, which I think we may agree is a less than compelling explanation.



edit - mislim da se ovde nameće jedan jasan zaključak - ako si derpe, pomiri se s tim and make the best of it.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana