Društvo| Zabava

Sve je isto samo Palme nema

Predrag Azdejković RSS / 20.01.2011. u 00:48

homofob2010.12566.jpg 

Kao i svake godine GayEcho portal, pored muške i ženske gej ikone, bira Homofoba godine. Prošla 2010. godina je bila rodna i plodna za homofobe, te smo imali problem da izdvojimo samo deset. Pred vama je lista nominovanih:

djilas2010h.12567.jpg

1. Dragan Đilas

Prošlogodišnji pobednik našao se ponovo na listi zbog svoji izjava nakon Parade ponosa, gde je odgovornost za rušenje svalio na gejeve i lezbejke.

 amfilohije2010h.12568.jpg

2. Amfilohije Radović

"Evo, juče smo gledаli kаkаv je smrаd otrovаo i zаgаdio prestoni grаd Beogrаd, strašniji od uranijuma. Nаjveći smrаd sodomski koji je ovа sаvremenа civilizаcijа uzdiglа nа pijedestаl božаnstvа. I vidite, jedno nаsilje, nаsilje tih obezboženih i nаstrаnih ljudi izаzvаlo je drugo nаsilje. Pа se sаd pitаju ko je kriv i tu đecu nаzivаju huligаnimа".

doktor2010h.12575.jpg

3. tzv. dr Miroljub Petrović

Pokušao je da otvori kliniku za lečenje homoseksualizma, ali u toj nameri nije uspeo. Međutim, uspeo je da se nađe na naslovnoj strani dnevnog lista „Alo".

antonije2010h.12576.jpg

4. Antonije Kovačević

Urednik dnevnog lista „Alo" koji je u prošloj godini u više navrata homofobično izveštavao o LGBT temama i slično gradonačelniku Beograda, svalio odgovornost za rušenje Beograda tokom Parade ponosa na gejeve i lezbejke.

ivanovic2010h.12573.jpg

5. Ivan Ivanović

„Ja sam poznat po tome da ne podržavam gej parade i da sam vrlo ekstreman u tome. Nemam ništa protiv onih koji su drugačije seksualne orijentacije, ali imam protiv njihovog javnog eksponiranja seksualne orijentacije. Još su mi jadniji ljudi s naše javne scene koji ih podržavaju putem medija... Od njih mi je muka. Ja bih radije taj 10. oktobar proveo s Palmom, bez struje i vode, nego s gejevima!"

chiplic2010h.12571.jpg

6. Svetozar Čiplić

Homofobično maltretirao i vređao državnog sekretara za ljudska prava Marka Karadžića, koji je na kraju i napustio tu funkciju. Kao ministar za ljudska i manjinska prava ne propušta priliku da učini sve da do poboljšanja ljudskih prava ne dođe. Veliki broj organizacija traži njegovu smenu.

 chavoski2010h.12570.jpg

7. Kosta Čavoški

Čavoški je na konferenciji za novinare sazvanoj zbog, "pravnog i medijskog nasilja" nad članovima pokreta "Obraz", istakao da se Mladenu Obradoviću, Krsti Milovanoviću i ostalim privedenim aktivistima stavlja na teret krivično delo nasilničkog ponašanja na sportskim priredbama u javnosti.

ristichevic2010h.12574.jpg

8. Marjan Rističević

Homofobično vređao i pokušao fizički da napadne Bokija 13 na Palmi zbog čega je orgranizacija Labris tražila njegove izbacivanje. Televizija Pink se oglušila na taj zahtev, a Marjan je nastavio da maltretira Bokija 13.

bakarec2010h.12569.jpg

9. Nebojša Bakarec

Na sednici Skupštine Beograda on je podržavao pozivanje na nasilje i diskriminaciju gejeva i lezbejke, a huligane nazivao mladim ljudima koji su gurnuti da se biju protiv policije. Bakare je homoseksualnost okarakterisao kao bolest, nastranost, devijantno ponašanje i izopačenost, te društveni problem zbog koga su se sukobili predstavnici zdrave heteroseksualne Srbije.

huligani2010h.12572.jpg

10. Huligani i njihovi roditelji

„Deca" koja su uspela da naprave više-milionsku štetu za svega nekoliko sati. „Deca" na čiju su se stranu stavile mnoge javne ličnosti i političari. „Deca" koja ne bi bila to što jesu da ih nisu vaspitali roditelji koji protestuju i zahtevaju puštanje na slobodu njihove „nevine" dece.

 

GLASANJE

 

 

Atačmenti



Komentari (204)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

veronika_kojen veronika_kojen 20:30 20.01.2011

Re: Lečenje

hoochie coochie man


Objasnjenje: isti faktor koji odredjuje homoseksualnost kod muskaraca odredjuje broj dece kod zena u istoj porodici.


Ajd molim te pokusaj ovo da prevedes na razumljiv jezik.



i ja sam čula nešto na ovu temu-valjda je veća verovatnoća da će drugorodjeni sinovi biti gej?
freeconstantinople freeconstantinople 20:32 20.01.2011

Re: Lečenje

Da bi se nešto uopšte lečilo treba da se smatra bolešću

niti jedna neurotičnost se ne smatra bolešću.
jel egzibicionizam bolest
jel mračni uporni i opsesivni cinizam bolest
jel promiskulitet bolest
jel opsesivna masturbacija bolest
jel 7326 puta prat ruke na dan bolest
jel pravljenje "gnjezda " na glavi da se prikrije čelavost bolest
sad nebitno što ne vjerujem da je urođeno ( a ne vjeruje ni Jerotić ni Rajh ni Frojd ni cijela klasična psihoanalitičarska škola)
jel su "zečija usta " urođena , pa jel se leče .

i za kraj
jel kleptomanija bolest
ako jeste šta boli kleptomana ?
kukusigameni kukusigameni 20:35 20.01.2011

Re: Lečenje

ako jeste šta boli kleptomana ?


Neizdrz.
ivankagrump ivankagrump 20:48 20.01.2011

Re: Lečenje


Ajd molim te pokusaj ovo da prevedes na razumljiv jezik.

Broj dece valjda zavisi, ako su prirodni preduslovi zadovoljeni, od odluke zene koliko ce dece roditi a ne od nekih gena.


Tacno. To jest, danas je tacno. Ne tako davno broj dece je zavisio od odluke zene koliko cesto ce imati seks. (A i danas je ponegde tako.) Prevedeno na razumljiv jezik - sto vise zene u jednoj porodici vole muskarce, to ce ih vise voleti i muskarci sa kojima su te zene u srodstvu.
darns12 darns12 21:21 20.01.2011

Re: Lečenje

hoochie coochie man
Crkva svoju veru predstavlja kao istinu, a za istinu su potrebni dokazi. Ja, za razliku od crkve, ne tvrdim da ono u šta ja verujem da je istina.


Ovo je vec u redu.
Ne tvrdim da je istina ali eto ja verujem u to.
Sve dok je nesto na nivou verovanja je stvar pojedinca i njegovog izbora na koji ima apsolutno pravo i prvi sam koji ce se zalagati za to njegovo pravo.
Ti koji za sebe kazu da su bivsi gejevi su takodje jedni od tih cije cu pravo da sebe takvim smatraju uvek braniti i nikakvi eksperimenti mi nisu potrebni da bih im odobrio da sebe tako dozivljavaju.

Sve sto mi je potrebno za zastupanje necijeg prava je da taj kaze - ja sam to i zelim da i ja takav imam prava kao i ostali, za razliku od tebe koji predlazes labaratorijsku proveru
.

Veruj ja takve ne diram .
Bilo je samo obrnuto neko za koga znam sigurno da je cist gay odjednom se sam izlecio
Zatim se vencao i posle dve god poceo da me zove zivka i ja sam ga odbio
Sad taj bivsi gay ima decka pored zene a zena ne zna nista ali pocinje da sumnja ko zna sta ce tu biti ,u vecini slucajeva zene pristaju da cute.

Drugi bivsi gay za koga znam je stariji od mene i ima 30 god isto se vencao napravio dvoje dece i pobegao u inostranstvo i ostavio zenu sama ,valjda je napravio potomstvo i sad moze da orgija a ona neka hrani decu.

E zato sam protiv da se izjasne kao bivsi a brutalno lazu i mogu sve da povrede oko sebe.
Zena ima pravo da zna sve o buducem muzu pre braka uz to ako je gay da li je on voli na nacin koji ona zasluzuje?
Zena jedina moze da odlucio o tome ali da ima sve informacije.
Kazezoze Kazezoze 21:27 20.01.2011

Re: Lečenje

mali_mozak
sto tako rekoh da cu promijeniti misljenje ako mi neko ponudi cvrste dokaze koji govore u prilog toj tvrdnji, a do sad nije.

stvarno bi bilo nehumano naterati te da promeniš mišljenje.
samo se ti drži svog mišljenja i ne zahtevaj da ti ga menjaju, ionako je to zaludan posao...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:33 20.01.2011

Re: Lečenje

Zatim se vencao i posle dve god poceo da me zove zivka i ja sam ga odbio


Ovo je vec princip po kome se biraju prijatelji, poznanici, oni sa kojima se zeli imati kontakt, to je pravo svakoga, ali to je nesto sasvim drugo od odnosa prema populaciji onih koji kazu da su bivsi homosezualci i da su nekako, kako god, postali hetero.
I naveo si dva primera a suditi na osnovu dva primera je generalizacija a to je nekorektno.
Ja recimo znam za homosexualca koji je ubica i za homosexualca koji je pedofil.
Da li po ta dva primera treba donositi sud o homosexualcima?

U svakom slucaju mislim da ona tvoja pocetna "ljudi bez mozga" nikako ne stoji, ali mi se cini i da smo malo priblizili stavove.
darns12 darns12 21:35 20.01.2011

Re: Lečenje

homoseksualac ne moze biti pedofil on je samo pedofil
Uostalom pedofila koji voli devojcice je mnogo vise.
Ubica je ubica gay strej svejedno.
Ti sad govoris o potpuno drugim terminima
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:39 20.01.2011

Re: Lečenje

homoseksualac ne moze biti pedofil on je samo pedofil


Jel?
Homosexualac koji silije decake nije homosexulac?

Uostalom pedofila koji voli devojcice je mnogo vise


Sto znaci da je homosexulana pedofilija ok, ili bar ok dok se ne izjednaci sa heterosexualnom, a onda cemo da je osudjujemo.

Darns, nije obavezno, ali uvek je dobro rzmisliti malo pre nego sto se nesto napise.

edit.
I jos,
Nije obavezno ali je dobro naglasiti kad se komentar edituje. Ili naglasi ili brze misli, p asta ti je lakse.

Ubica je ubio drugog homosexualca, dakle moze li se zakljuciti da su homosexualci agresivbni jer postoje takvi primeri?
Ako moze kod bivsih gejeva da se zakljucuje na osnovu dva primera zasto ne bi isto to moglo kod ovih?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:41 20.01.2011

Re: Lečenje

Homosexualac koji silije decake nije homosexulac?


Ne. On se pali na decu, ne na muškarce.
mali_mozak mali_mozak 21:43 20.01.2011

Re: Lečenje

stvarno bi bilo nehumano naterati te da promeniš mišljenje.
samo se ti drži svog mišljenja i ne zahtevaj da ti ga menjaju, ionako je to zaludan posao...

Svaka cast na tako brzoj procjeni, dovoljno ti je bilo svega nekoliko komentara
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:43 20.01.2011

Re: Lečenje

Ne. On se pali na decu, ne na muškarce.


A samo slucajno na musku decu?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:00 20.01.2011

Re: Lečenje

A samo slucajno na musku decu?


Ne bih znao da ti kažem, ne razumem se... Ali mi je malo bezveze upoređivati ljubav prema muškarcu i muškosti sa silovanje dece kod kojih seksualne i polne karakteristike nisu ni razvijene.
darns12 darns12 22:13 20.01.2011

Re: Lečenje

Po toj logici svako ko se pali na zensku decu pa i bebe je heteroseksualac?
Bilo koje dete moze samo da se siluje jer ne moze da pristanak.
wukadin wukadin 08:36 21.01.2011

Re: Lečenje

ivankagrump
Ma ne radi se o meni licno i mom stepenu gresnosti odnosno bezgresnosti, nego da je neeticno za psihologa/psihijatra gurati coveka u tako nezdravu situaciju, naravno da ga nece pljuvati i osudjivati ali u svakom slucaju nece moci da kaze ni "super je to sto radite, samo tako nastavite".


Dao sam ti gore dva alternativna primera. Pogledajmo onaj iz domena radnih odnosa.
Da li je (po tebi) neetično da psiholog gura čoveka u nezdravu situaciju da ovaj radi posao koji mu se ne sviđa? Ili treba da ga podstiče na istinu, makar ovaj završio kao klošar?!
Osim toga, mišljenja sam da bi psiholozi (ne znam za psihijatre) izgubili posao, ili veći deo posla, ako bi insistirali na istini po svaku cenu. Ili to važi samo za jedno seksualno opredeljenje?!

Predrag Azdejković
Pa pola srpskih gejeva živi u braku i ima porodicu i decu.


Da li im nešto fali?
Pitam generalno. Da li baš svima nešto fali, ili dopuštaš da je neko zadovoljan takvom sitaucijom. Recimo zadovoljniji nego nekom drugom u kojoj bi mogao biti sa svojim sklonostima.


Predrag Azdejković
Da bi se nešto uopšte lečilo treba da se smatra bolešću.


Da li se svi estetski nedostaci smatraju bolešću? I da li mogu da se "leče", pardon koriguju? Da li se to obavlja na klinikama?!
wukadin wukadin 08:49 21.01.2011

Re: Lečenje

bocvena
Osnovne lekcije iz psihologije:- manje više svi ljudi prodju kroz ispitivanje sopstvenog seksualnog opredeljenja u adolescentnom dobu (od maštanja do konkretne akcije)- većina jako brzo shvati na kom polu stoji, neki zauvek ostanu bi - u tom periodu zbunjenosti i istraživanja nije pogrešno konsultovati se sa psihologom ili psihijatrom (to ne uključuje LEČENJE, pošto se i ne radi o bolesti već o spoznaji); dogadja se da privlačnost prema sopstvenom polu bude prevazidjena, često se radi o emotivnom vezivanju za npr. najbolju drugaricu ili druga, a odbacivanju od ostatka vršnjaka, te navala hormona usmeri i seksualnu želju; takodje, odvojenost od suprotnog pola (zatvor, vojska, jednopolne škole, druge vrste fizičke izdvojenosti) mogu da budu faktori za trenutni ili trajni seksualni izbor...mali je milion pojedinačnih slučajeva i varijanti)- najgore bi bilo tu vrstu konsultacija prepustiti sveštenicima i geolozima,
....
Jedno je sigurno - sticanje tih prava neće povećati broj homoseksualne populacije, neće oslabiti natalitet i nacionalno biće, te raširiti razvrat po, inače idealnoj, heteroseksualnoj Srbiji...a tek o nadmoćnosti našeg fudbala da ne govorim!Niti će od loših gej ljudskih bića napraviti bolje.Izvinjavam se na opširnosti. Neću više.


Delimično bih se mogao složiti.
Ono da odvojenost od suprotnog pola može rezultovati homoseksualnošću sam rekao i ja, pa mi se neko smejao. Od onih "tolerantnih"
Kažeš ne bi prepustila sveštenicima i geolozima. Slažem se, nisu stručni. A šta je psiholozima ili lekarima pod uticajem gej lobija? Zar ne misliš da će težiti da "ohrabruju" gej identifikaciju, čak i ako može biti prevaziđena? Da li smatraš "nevladine" pogodnim za to, sve sa spiskom "grantova" koje dobijaju? Podsetiću te na razne primere lekarske i farmaceutske mafije... Da li bi se složila sa rigoroznom kontrolom, koja uključuje predstavnike roditelja (ako je reč o školskom psihologu ili lekaru, recimo)...

Kako stoji natalitet sa tezom da seksualnost nema veze sa razmnožavanjem, nego je, eto, proizvod pukog hedonizma? I šta sa razvratom u tom slučaju?!
wukadin wukadin 09:03 21.01.2011

Re: Lečenje

ivankagrump
Pazi sad: rezultati jedne studije pokazali da homoseksualci imaju plodnije zenske srodnice od heteroseksualaca. Objasnjenje: isti faktor koji odredjuje homoseksualnost kod muskaraca odredjuje broj dece kod zena u istoj porodici. Faktor ne nestaje iz prostog razloga sto ga mnogobrojni potomci tih zena prenose dalje. Zakljucak: Homoseksualnost nije greska nego nuspojava jedne odlicne evolutivne stvari, a to je plodnost zena. I kao takva se odrzava i opstaje, jer je evolutivno sjajna pojava, prosto je fantasticna za produzenje (ajde da ne kazem vrste, mada bilo bi to razumljivije) porodicne linije. A, sta kazes?


Ja kažem...
Prvo, kad čujem to "rezultati jedne studije" zvuči mi smešno.
Drugo, i da ti verujem, odnosno uzmimo da je tako. Šta vredi prirodna plodnost ako je ženama, a i njihovim partnerima, rečeno da je seks samo radi uživanja, a onda bi oni da se "provode", "imaju karijeru", "nađu pravog/u"... i tako se mogu vrteti razni izgovori.
Gej aktivisti, da ne bi slučajno priznali hendikep (koji se uzgred može rešiti veštačkom oplodnjom) negiraju i samu vezu seksualnosti i stvaranja potomstva, indirektno time i potrebu za stvaranjem potomstva. Na istoj liniji su i feministkinje, a sa njima se (bar u tome) slažu i "muškarčine" i slični "hedonisti" kojima je samo do "udaranja recki".
bocvena bocvena 10:43 21.01.2011

Re: Lečenje

wukadin

Izvini, nemam sad vremena da odgovorim na tvoja pitanja.
I šta sa razvratom u tom slučaju?!

Ništa! Opusti se i uživaj!
wukadin wukadin 10:58 21.01.2011

Re: Lečenje

Ma uživam ja u diskusiji, posećenosti niti rasprave
Posebno kada se na ovom bastionu građanizma u Srbiji pojave oni koji imaju jeretičke (što neko reče jurodive) stavove
darns12 darns12 12:46 21.01.2011

Re: Lečenje

wukadin


Da li im nešto fali?
Pitam generalno. Da li baš svima nešto fali, ili dopuštaš da je neko zadovoljan takvom sitaucijom. Recimo zadovoljniji nego nekom drugom u kojoj bi mogao biti sa svojim sklonostima.


Pola da je ozenjeno moze da se kaze samo ako se uracunaju svi i to bez starosne granice sa ruralnim sredinama.
U njihovu odbranu pritisak sredine na njih je bio ogroman, narucito kod onih koji pripadaju starijim generacijama ili seoskim sredinama.

Tesko je reci sta rade ,posto ja ne znam za neko istrazivanje i sumnjam da postoji.
Ja mogu reci samo svoju saznanja.
Mnogi imaju vezice sa strane ali cini mi se da i zene cesce imaju vecu slobodu za avanture u vecini slucajeva.
To je samo moj utisak na osnovu vrlo ogranicenog iskustva .

Mladji se vecinom vise ne zene .
Naravno ne postoji nikakva zakonskih zastita u obliku neke istopolne zajdnice.
Ponasanje mladjih urbanih gejeva govori samo za sebe.
Sve najbolje zelje
ivankagrump ivankagrump 13:23 21.01.2011

Re: Lečenje

Dao sam ti gore dva alternativna primera. Pogledajmo onaj iz domena radnih odnosa.
Da li je (po tebi) neetično da psiholog gura čoveka u nezdravu situaciju da ovaj radi posao koji mu se ne sviđa?


Po meni, dobar psiholog bi ohrabrio coveka da trazi novi posao dok radi stari, kao i da radi na sebi, obrazuje se, dokvalifikuje, da bi bilo moguce da jednog dana promeni posao. Svakako nece ohrabrivati coveka da bude nesrecan, da samosazaljeva i kuka i nista ne radi po tom pitanju.


Drugo, i da ti verujem, odnosno uzmimo da je tako. Šta vredi prirodna plodnost ako je ženama, a i njihovim partnerima, rečeno da je seks samo radi uživanja, a onda bi oni da se "provode", "imaju karijeru", "nađu pravog/u"... i tako se mogu vrteti razni izgovori.


Pa to je kao da me pitas sta vredi imati bradavice kad je ljudima samo do provoda, ne do podizanja potomstva, etc etc... Mislim, sta sad, da ih secemo ili sta? Iskreno, ne kapiram sta si ovim hteo da kazes.

Gej aktivisti, da ne bi slučajno priznali hendikep


Cuj, hendikep. Jesi se zapitao nekad zasto muskarci imaju bradavice? Reklo bi se da je priroda napravila neku gresku, zar ne? Malo se zbunila?

Pazi sad: ne sluzi svaka osobina koju imamo reprodukciji nase jedinke. Neke, kao sto su bradavice kod muskarca, sluze reprodukciji nasih srodnika drugog pola. Prosto, da bi zene mogle da doje decu, neophodno je da muskarci imaju bradavice. Da ih neki muskarci nemaju, onda ih ne bi imale ni zene koje su sa njima u srodstvu, i toj porodicnoj liniji bi se crno pisalo. Kapiras? Nema greske, nema hendikepa.
wukadin wukadin 13:49 21.01.2011

Re: Lečenje

Po meni, dobar psiholog bi ohrabrio coveka da trazi novi posao dok radi stari, kao i da radi na sebi, obrazuje se, dokvalifikuje, da bi bilo moguce da jednog dana promeni posao. Svakako nece ohrabrivati coveka da bude nesrecan, da samosazaljeva i kuka i nista ne radi po tom pitanju.


Ma jeste, ptica je sve što leti, poslovi niču k'o pečurke posle kiše, što je SEKA lepo pokazala. Kao i svu nadmoć liberalnog modela. Nas učili kako je SFRJ bila prezadužena zbog socijalizma, a liberalni "keltski tigar" zaduženiji deset puta. Uzgred, tvoj odgovor mi je sasvim predvidljiv.
Ne živimo u idealnom svetu. Jesi čula za ekonomsku prinudu?! A jesi čula za mehanizam kompenzacije?

Cuj, hendikep.


Da hendikep.
Ili misliš da niko od njih svoje gene ne smatra dovoljno vrednim da bi bili produženi?

Pazi sad: ne sluzi svaka osobina koju imamo reprodukciji nase jedinke.


Sve se manje ili više mogu svesti na realizaciju prednosti nad drugima ili ne.

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:34 21.01.2011

Re: Lečenje

Da li im nešto fali?
Pitam generalno. Da li baš svima nešto fali, ili dopuštaš da je neko zadovoljan takvom sitaucijom. Recimo zadovoljniji nego nekom drugom u kojoj bi mogao biti sa svojim sklonostima.


Fali im, čim imaju švalere sa strane
Nemam ništa protiv, ali druga polovina te bračne zajednice živi u neznanju i obmanjena je...
alexlambros alexlambros 23:05 21.01.2011

Re: Lečenje

Zato što je geolog i nije završio medicinu.


geolog je a prica da je zemlja nastala onako kako se opisuje u bibliji, za sest dana ...
serem mu se na diplomu ....
alexlambros alexlambros 23:07 21.01.2011

Re: Lečenje

Jeste, samo što su uglavnom (ne kažem uvek) pederi prošlih vremena obavljali i svoju društvenu obavezu, kako se onda ispravno smatralo. Ergo, imali su žene i decu. I funkcionisali su kao takvi...


sto nema onog smajlija koji kaki?
alexlambros alexlambros 23:11 21.01.2011

Re: Lečenje

Netočno.
Postoje i bivši gejevi.


ali, ne postoje izleceni jezuiti
taj oblik mentalne psihopatologije je neizleciv
wukadin wukadin 08:22 22.01.2011

Re: Lečenje

alexlambros
Jeste, samo što su uglavnom (ne kažem uvek) pederi prošlih vremena obavljali i svoju društvenu obavezu, kako se onda ispravno smatralo. Ergo, imali su žene i decu. I funkcionisali su kao takvi...


sto nema onog smajlija koji kaki?


Sviđa mi se da vam ne bude prijatno.
A liberalisti, ne sviđa vam se na šta je ovaj portal spao... E gde su ona junačka vremena 2006. kada se banovalo drugačije mišljenje...
A ti Lambrose pređi opet na stranu Vilotića. Zanimljiviji si kada te E-novine optuže za fašizam
milisav68 milisav68 09:49 22.01.2011

Re: Lečenje

Predrag Azdejković
Pronadjoh da se do prije dvadesetak godina smatralo bolescu, ali da je gej lobi zasluzan za promjenu stava, a ne neka naucna otkrica.


Da je gej lobi toliko moćan da može da ubedi tolike medicinske organizacije u nešto u šta ne veruju, onda ti ne bi sada kuckao po tastaturi, već bi mi glancao cipelice...

Pa glanca ti cipele, tako što kucka po tastaturi.
nikola_tnt nikola_tnt 03:28 23.01.2011

Re: Lečenje


Sto se tice mog pogleda na homoseksualnost, u glavi mi je uvijek prisutna slika kompatibilnosti anatomija muskih i zenskih polnih organa i svijest o nuznosti reprodukcije, produzenja vrste, u cemu je primarna svrha postojanja polnih organa.
Cheka, cheka, izgleda da je pogodila u srz problema!
nikola_tnt nikola_tnt 03:57 23.01.2011

Re: Lečenje

Sto se tice mog pogleda na homoseksualnost, u glavi mi je uvijek prisutna slika kompatibilnosti anatomija muskih i zenskih polnih organa i svijest o nuznosti reprodukcije, produzenja vrste, u cemu je primarna svrha postojanja polnih organa.

http://www.youtube.com/watch?v=-JjbL8YLpM8
Ovoga puta smo i ja i ona pogodili u srz problema!
Bio sam ubedjen da je operacija citiranja nekog pod "citiraj", jer sam glup, nov na blogu, i na srpski jezikovi se sad ista operacija naziva "quote"
medjutim92 medjutim92 09:15 20.01.2011

4. Antonije Kovačević

Pre nekoliko dana, na naslovnoj strani Aloa dan za danom:

Skandalozno: Pederi menjaju ustav (uz opšte zgražavanje)
JK i Ana Nikolić: Pala žvaka! (uz opšte oduševljenje)
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:49 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

A juče je pobednik dana Amfilohije jer ga Crna Gora tuži pa će postati velikomučenik.
JJ Beba JJ Beba 12:26 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

K i Ana Nikolić: Pala žvaka! (uz opšte oduševljenje)

e tu je keč, ovde se mačo likovi & homofobi lože na lezbejske scene
draft.dodger draft.dodger 12:39 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

JJ Beba

e tu je keč, ovde se mačo likovi & homofobi lože na lezbejske scene


Priglupi pornožderi...
medjutim92 medjutim92 13:01 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

JJ Beba
K i Ana Nikolić: Pala žvaka! (uz opšte oduševljenje)

e tu je keč, ovde se mačo likovi & homofobi lože na lezbejske scene


Naravno.

Ulicom šeta
nervozni naci
svu pravdu sveta
drži u šaci
pedere mlati
i nije mu sporno
što kući ga klati
uz lezbejski porno
mikimedic mikimedic 15:06 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

e tu je keč, ovde se mačo likovi & homofobi lože na lezbejske scene


ja prvi. obozavam lezbejke.

anci i jk, to nisam video, ali mora da je mmm



al' ne znam zbog toga da li sam macho, jos manje homofob.
dobro, ovo prvo nije na meni da sudim
kukusigameni kukusigameni 15:11 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

Macho man!

JJ Beba JJ Beba 15:21 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

a prvi. obozavam lezbejke.

anci i jk, to nisam video, ali mora da je mmm



al' ne znam zbog toga da li sam macho, jos manje homofob.
dobro, ovo prvo nije na meni da sudim

ima tumačenja da se latentni homosekusalci pale na lezbejske scene seksa zato što ih blam da gledaju gej porniće..mislim pale se na istopolne scene seksa
draft.dodger draft.dodger 15:22 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

kukusigameni
Macho man!



Mrcho man!

kukusigameni kukusigameni 15:24 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

draft.dodger


mikimedic mikimedic 15:25 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

ima tumačenja da se latentni homosekusalci pale na lezbejske scene seksa zato što ih blam da gledaju gej porniće..mislim pale se na istopolne scene seksa


spreman sam za jedno tumacenje od strane anci i jk

JJ Beba JJ Beba 15:32 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

spreman sam za jedno tumacenje od strane anci i jk

znam da jesi
JJ Beba JJ Beba 20:27 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

Ne lici li tebi na anomaliju?

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:37 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

JJ Beba
Ne lici li tebi na anomaliju?



Sta li si ti sad pomislila ?
Niko ne moze da me zbuni kao ti :)
Bili Piton Bili Piton 20:38 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

hoochie coochie man
JJ Beba
Ne lici li tebi na anomaliju?



Sta li si ti sad pomislila ?
Niko ne moze da me zbuni kao ti :)


Jel smem ja da odgovorim? Pomislio sam na Radmilu Savićević iz one reklame kad kaže "liiiiiči"
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:40 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

Jel smem ja da odgovorim? Pomislio sam na Radmilu Savićević iz one reklame kad kaže "liiiiiči"


Bakin kolac :)

al Beba mi cuti, a s njom se ne treba bas igrati :)

Bebo?
Bili Piton Bili Piton 20:44 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

offtopic - mene strašno zanima da li tvoj nik ima veze sa stanovitim disko hitom grupe DD Sound, ili je to slučajnost

Eto, odvažih se da pitam.
kukusigameni kukusigameni 20:47 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

mene strašno zanima da li tvoj nik ima veze sa stanovitim disko hitom grupe DD Sound, ili je to slučajnost


Ili je u pitanju Muddy Waters?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:51 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

mene strašno zanima da li tvoj nik ima veze sa stanovitim disko hitom grupe DD Sound, ili je to slučajnost


Ima sa ovim :)

Kad sam dumao kakav nik da napisem shvatim da tu pemu upravo slusam i eto ukucam to.

Brisace valjd asad ovo neko :)
alselone alselone 20:58 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

ima tumačenja


super mi je to u celoj gej prici da za sve kombinacije postoje tumacenja i istrazivanja da se osoba moze nazvati gej:

- ako ne voli gejeve ima tumacenje da ih ne voli zato sto je gej
- ako ih voli ima tumacenje da ih voli zato sto je gej
- ako ne voli gej porno ima tumacenje da je gej jer se stidi da gleda
- ako voli lezbejske ima tumacenje da je gej
- ako je navijac ima tumacenje da je gej
- ako je baletan ima tumacenje da je gej
- ako je nezaposleni ekonomista iz SDK ima tumacenje da je gej
- ako podrzava gej paradu ima tumacenje da je gej
- ako ne podrzava gej paradu ima tumacenje da je gej
- ako je maco ima tumacenje da je gej
- ako je femininum ima tumacenje da je gej
....

mos kolko os ovako
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:19 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

I zaključak je da su svi pomalo gej
JJ Beba JJ Beba 21:37 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

hoochie coochie man
Jel smem ja da odgovorim? Pomislio sam na Radmilu Savićević iz one reklame kad kaže "liiiiiči"


Bakin kolac :)

al Beba mi cuti, a s njom se ne treba bas igrati :)

Bebo?

HCM ne odgovaram jer tutnjim vamo tamo.
neću baš da ti kažem asocijaciju i šta mi je smešno jer nije za neke ovde.


nekako mi šmešno što ti homoseksualnost predstavlja anomaliju.
bila sam ubeđena da znaš da takvo shvatanje zavisi od zoga kakva stav ima društvo(civilizacija) prema tome a nikako biologija. U antičkoj Grčkoj homoseksualnost je bila normalna pojava, muškarci su imali i supruge i svoje dečake sa kojima su se na bahanalijama super zabavljali...imaš arhaičnih društava koji imaju savim autentičnan i posve drugaćiji koncept društva od našeg, pa samim tim i rodna shvatanja su im drugačija od našeg.
nekako sam mislila da znaš da je identiet konstrukt, da je položan dekonstrukciji i ponovnoj konstrukciji
JJ Beba JJ Beba 21:39 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

mos kolko os ovako

pa naravno kad je sve konstrukt
Bili Piton Bili Piton 21:42 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

hoochie coochie man


Ima sa ovim :)


Može i to, I approve

(mada iskreno setio sam se toga tek kad je Kuku pomenuo, inače ne bih - na svoju sramotu)

Jukie Jukie 22:12 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

JJ Beba

nekako mi šmešno što ti homoseksualnost predstavlja anomaliju.bila sam ubeđena da znaš da takvo shvatanje zavisi od zoga kakva stav ima društvo(civilizacija) prema tome a nikako biologija. U antičkoj Grčkoj homoseksualnost je bila normalna pojava, muškarci su imali i supruge i svoje dečake sa kojima su se na bahanalijama super zabavljali...

Možda misli na anomaliju kulture.

A verujem da je i tada bilo dosta onih kojima su se gadila mala dečačka tela ali su morali da povlađuju ostatku naroda da ih ne bi kamenovali.

To je verovatno kriva moda. Bilo je nekoliko pedofila na visokom mestu u državi pa su naredili da svi ima da se ponašaju kao pedofili. Kao što u zapadnoj kulturi muškarci ne smeju da nose suknje jer su pantalonaši pobedili u ratovima i nametnuli svoju kulturu ostalim evropskim muškarcima (sem Škotima koji su ih samo popreko pogledali pa su se ovi pokunjili i pobegli sa Hajlenda).
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:32 20.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

nekako mi šmešno što ti homoseksualnost predstavlja anomaliju.
bila sam ubeđena da znaš da takvo shvatanje zavisi od zoga kakva stav ima društvo(civilizacija)


Mislim da smo razlicito protumacili izraz "anomalija" Mozda sam ga ja nespretno upotrebio ali anomalija ne mora da znaci nedostatak, moze da bude i posebnost,jedinstvenost, izuzetak od pravila ali ne obavezno izuzetak u negativnom smislu.
A pri tom nisam mislio na drustveni vec na bioloski momenat jer je gore, a na to sam reagovao, pomenuto, cini mi se sasvim suvislo, ta kompatibilnost anatomije muskih i zenskih stvarcica.

Samo odstupanje od prirodne zakonitosti da je sex faza u razmnozavanju se sasvim sigurno moze smatrati anomalijom. Ima primera gde su anomalije pozeljna stvar, (pozitivne mutacije npr) a neke su negativne.
Kako ce drustvo neku anomaliju tretirati je nesto sasvim drugo.
inco inco 04:14 21.01.2011

Re: 4. Antonije Kovačević

draft.dodger
Mrcho man!



Neg' sta, vid mu samo siledzijku...
looping looping 10:41 20.01.2011

EU

Ja mislim da najuticajniji nisu na listi.
Nisu svrstani u homofobe zato sto ne daju izjave kao ovi na listi.
Zele da ispune minimume za ulazak u Evropsku Uniju.
veronika_kojen veronika_kojen 13:30 20.01.2011

Dokaz

6. Svetozar Čiplić

Homofobično maltretirao i vređao državnog sekretara za ljudska prava Marka Karadžića, koji je na kraju i napustio tu funkciju. Kao ministar za ljudska i manjinska prava ne propušta priliku da učini sve da do poboljšanja ljudskih prava ne dođe. Veliki broj organizacija traži njegovu smenu.


Hoću link za ovo.
JJ Beba JJ Beba 14:16 20.01.2011

Re: Dokaz

veronika_kojen
6. Svetozar Čiplić

Homofobično maltretirao i vređao državnog sekretara za ljudska prava Marka Karadžića, koji je na kraju i napustio tu funkciju. Kao ministar za ljudska i manjinska prava ne propušta priliku da učini sve da do poboljšanja ljudskih prava ne dođe. Veliki broj organizacija traži njegovu smenu.


Hoću link za ovo.

NVO traže smenu ministra Čiplića
politika
ovde
Ćiplić je stara priča
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:19 20.01.2011

Re: Dokaz

veronika_kojen veronika_kojen 14:29 20.01.2011

Re: Dokaz

Predrag Azdejković
ALO: Ko je ovde peder?


Pedja, čak i sam Karadžić je rekao da su to priče i da neće da ulazi u to. Čiplić je imbecil i tu nema sumnje, ali na osnovu čega tačno tvrdite da je homofob?

Da li (vi sa gay-echo) mislite da je otpustio Karadžića samo zato jer je gej i imate li neki "čvršći" dokaz za to od toga što je Čiplić navodno rekao Cvetkoviću?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:41 20.01.2011

Re: Dokaz

Da li (vi sa gay-echo) mislite da je otpustio Karadžića samo zato jer je gej i imate li neki "čvršći" dokaz za to od toga što je Čiplić navodno rekao Cvetkoviću?


A gde su tu videla da je Karadžić otpušten? On je podneo ostavku jer je atmosfera u ministarstvu bila nepodnošljiva za njega. I to pola godine nakon pisanja medija.

Drugo, ovde ne pričamo o seksualnoj orijentaciji Karadžića, već njegovoj podršci LGBT pravima i LGBT organizacijama. Na osnovu te podrške se pretpostavljalo da je Karadžić gej i vređali su ga.
veronika_kojen veronika_kojen 14:41 20.01.2011

Re: Dokaz

Lapsus lingue, ignoriši. Mada, čudi me da si maestralno promašio poentu mog pitanja koje je glasilo:

Da li (vi sa gay-echo) imate neki "čvršći" dokaz za to od toga što je Čiplić navodno rekao Cvetkoviću?

Ne negiram mobing, ne negiram ostavku, ali me zanima odakle ti ovo, bogati.

I, koliko znam, Čiplić nije bio protivnik Parade ponosa. Naprotiv. Stoga ta tvoja priča o mobingu zbog podrške LGBT organizacijama pada u vodu.
JJ Beba JJ Beba 14:53 20.01.2011

Re: Dokaz

Da li (vi sa gay-echo) mislite da je otpustio Karadžića sa

Karadžić je sam podneo ostavku jer nije mogao sa sopstevim ministrom da ostvari komunikaciju koja bi dovela do obavljanja posla na sreću građana koji ih plaćaju. To je valjda jdini primer nekog u Srbiji ko podnosi ostavku jer nije u stanju da svoj posao obavlja u punom kapacitetu. Marko je obavljao posao ministra koji se uopšte nije mešao u svoj posao i u javnost je počeo da izlazi tek posle kritika koje je popio i od sopstvenih službenika i NVO.
Da nije bilo MK to ministarsvo ne bi uradilo ni ono malo poslova koje je urađeno. Kad je bilo proterivanja Roma od strane Đilasa Marko je bio taj koji je bio sa Romima na ulici dok je Ćiplić negde jeo prasetinu
veronika_kojen veronika_kojen 14:55 20.01.2011

Re: Dokaz

JJ Beba


Jesi li uopšte pokušala da pročitaš moj post? Rekla sam:

Lapsus lingue, ignoriši.

JJ Beba JJ Beba 14:57 20.01.2011

Re: Dokaz

veronika_kojen
JJ Beba


Jesi li uopšte pokušala da pročitaš moj post? Rekla sam:

Lapsus lingue, ignoriši.


ja sam odgovor napsila pre tvog objašnjena. Čitaj bolje

edit
suviše veliki lapsus ligue si napravila
veronika_kojen veronika_kojen 15:01 20.01.2011

Re: Dokaz


Jeste, ti ćeš da odredjuješ njegov kvalitet

I ko je, leba ti, pitao za to šta je Karadžić radio u ministarstvu? Ja pitam Pedju za prokletu optužbu protiv homofobije, ti mi odgovaraš ko je jeo prasetinu i ko je proterivao Rome. Pucaš od argumenata, po običaju...Čisto palamudjenje...

Ali ništa neočekivano od tebe, troluj slobodno, samo ne na moje pitanje.
JJ Beba JJ Beba 15:14 20.01.2011

Re: Dokaz

Čisto palamudjenje...

veronika_kojen veronika_kojen 15:31 20.01.2011

Re: Dokaz

Ne kontam zaista zašto se našao na ovoj listi, pedja.

Ja smatram Čiplića jednim od najgorih ministara, ali ne želim da mi neko ko ova Jj potura argumente o svinjetini i Djilasu kad jasno postavim pitanje-da li imate dokaz da je Čiplić homofob, do šupljih priča koje pišu Press, Blic i Alo?

(mislem, fali kurir i eto ti četiri jahača apokalipse)

I čak i te tabloidne novine to čine sa odredjenom distancom, govoreći da je reč o "navodima".

A i Karadžić kaže da su to samo priče i da ne želi da se upušta u njih.
JJ Beba JJ Beba 15:34 20.01.2011

Re: Dokaz

A i Karadžić kaže da su to samo priče i da ne želi da se upušta u njih.

Karadžić je jedan divan, pristojan čovek
master.dragi master.dragi 15:41 20.01.2011

Re: Dokaz

NVO traže smenu ministra Čiplića
politika
ovde
Ćiplić je stara priča

ja procitah sve tekstove sa linkova i nigde nisam procitao na koji je to nacin ciplic ometao karadzica u radu...

nvo zameraju ciplicu da nije adekvatno reagovao na napade koji su bili usmereni na karadzica, ali to nije nikakva homofobija, drzavni sekretar je duzan da svoje aktivnosti prilagodi poslovima i aktivnostima ministarstva.

cuj, ciplic nije osudio pretnje i obijanje stana drzavnog sekretara, te je stoga homofob, da li analogno tome svi mi koji nismo javno osudili ove pretnje spadamo u kategoriju homofoba?

hocemo li mi svi sutra zaista postati homofobi i to zato sto cemo neprestano biti u strahu da ce neki homoseksualac pogresno protumaciti nase reci ili postupke ili cak i to sto nismo reagovali onako kako je on to zamislio?
vratimo stvari na svoje mesto i nazovimo ih pravim imenom - klasicna prevara i podmetanje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:48 20.01.2011

Re: Dokaz

hocemo li mi svi sutra zaista postati homofobi i to zato sto cemo neprestano biti u strahu da ce neki homoseksualac pogresno protumaciti nase reci ili postupke ili cak i to sto nismo reagovali onako kako je on to zamislio?


Ako jedino procenu gej lobija ili pojedinacnih gejeva smatras verodostojnom, ako njih smatras jedinom instancom koja to moze da utvrdi, onda povedi racuna o tome sta pises i kako se vladas :)
Ja npr za sebe znam da nisam homofob, a oko toga da li ce me neko takvim proglasiti zbog stava koji im se ne dopadne se bas i ne sekiram pa i ne moram bas da biram stavove sa liste ponudjenih.
I to smatram slobodom.
veronika_kojen veronika_kojen 15:50 20.01.2011

Re: Dokaz

master.dragi


hocemo li mi svi sutra zaista postati homofobi i to zato sto cemo neprestano biti u strahu da ce neki homoseksualac pogresno protumaciti nase reci ili postupke ili cak i to sto nismo reagovali onako kako je on to zamislio?
vratimo stvari na svoje mesto i nazovimo ih pravim imenom - klasicna prevara i podmetanje.


Ne bih rekla da je ovo klasična prevara, pre klasična zamena teza.

Ne želim da mene sutra neko nazove homofobom zato što se ne slažem sa LGBT organizacijama u nekom pitanju koje se uopšte ne dotiče gej prava.
veronika_kojen veronika_kojen 15:54 20.01.2011

Re: Dokaz

hoochie coochie man

Ako jedino procenu gej lobija ili pojedinacnih gejeva smatras verodostojnom, ako njih smatras jedinom instancom koja to moze da utvrdi, onda povedi racuna o tome sta pises i kako se vladas :)


Ali time odbijaju ljude od sebe, hoochie. Taj diskurs po kome ako se ne slažeš sa nečim, automatski moraš biti -fob, hejter i neprijatelj.

Ne mislim da je Čiplić homofob, samo da je i da nam treba bolji ministar.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:58 20.01.2011

Re: Dokaz

Ali time odbijaju ljude od sebe, hoochie. Taj diskurs po kome ako se ne slažeš sa nečim, automatski moraš biti -fob, hejter i neprijatelj.


Bas me briga :)
Nisam im ja nikakav savetnik pa da se brinem o njihovom rejtigu, ako im je do toga stalo neka sami vide sta ce.

veronika_kojen veronika_kojen 16:02 20.01.2011

Re: Dokaz

hoochie coochie man

Bas me briga :)




Homofobe:)
master.dragi master.dragi 16:18 20.01.2011

Re: Dokaz

Ali time odbijaju ljude od sebe, hoochie. Taj diskurs po kome ako se ne slažeš sa nečim, automatski moraš biti -fob, hejter i neprijatelj.

u ciplicevom slucaju se ne radi o neslaganju, ciplic je propustio da reaguje onako kako su to nvo zamislile da treba... i to je to, on je homofob.

inace je i ta ideologija nvo slicna onoj komunistickoj - ko nije sa nama, taj je protiv nas, crno-belo, molim lepo, iz toga se moze izvuci i zakljucak da u nvo sede vecinom - komunisti.
veronika_kojen veronika_kojen 16:23 20.01.2011

Re: Dokaz

master.dragi


Još jedan homofob

Ovo je najezda...

p.s. ako ti i hoochie ne zauzmete prva dva mesta na listi sledeće godine, ja dajem ovu svoju homofobnu glavu...
master.dragi master.dragi 16:33 20.01.2011

Re: Dokaz

veronika_kojen

master.dragiJoš jedan homofobOvo je najezda...p.s. ako ti i hoochie ne zauzmete prva dva mesta na listi sledeće godine, ja dajem ovu svoju homofobnu glavu...

nisi pratila na casu
zirni pod komunisti, nisam ni za njih,
te osim medalje u homofobiji isticem kandidaturu i za nagradu
plaketa najfasiste...

a i nvo mi nesto ne mirisu bas na ljubicice...
veronika_kojen veronika_kojen 16:36 20.01.2011

Re: Dokaz

master.dragi
isticem kandidaturu i za nagradu
plaketa najfasiste...




I ja isto!

Dragi, mi smo srodne duše...
JJ Beba JJ Beba 20:23 20.01.2011

Re: Dokaz

ja procitah sve tekstove sa linkova i nigde nisam procitao na koji je to nacin ciplic ometao karadzica u radu...

ima ovde

ovde -pre nego što je dao ostavku

a o problemima u Sandžaku i kago ih rešava ministar Ćiplić i vrapci na grani znaju.
929292 929292 23:49 20.01.2011

Re: Dokaz

Po stotinu sedamnaesti put-to nije smisao mog pitanja (iako se slažem sa svim što si napisala o čipliću, ali to je nevažno. Moje pitanje je:

Da vi sa gay-echo imate neki "čvršći" dokaz za to od toga što je Čiplić navodno rekao Cvetkoviću?



ne vredi, nećeš dobiti odgovor, pošto čvršćih dokaza nema.
bolje je davati odgovore kao što su "prvi je divan", "drugi je kvaran", nego priznati da su dokazi obična pisanija u žutoj štampi.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:37 21.01.2011

Re: Dokaz

ne vredi, nećeš dobiti odgovor, pošto čvršćih dokaza nema.


A kakve ti dokaze želiš? Otiske prstiju, stenograme, zvučne zapise, iskaze svedoka, DNK, priznanje, zaštićene svedoke?!

Da li i za ostale izjave treba da nabavimo dokaze. Možda ovo Amfilohije Radović uopšte nije rekao, nego neki zli novinar napisao!?
929292 929292 02:15 22.01.2011

Re: Dokaz

Predrag Azdejković
ne vredi, nećeš dobiti odgovor, pošto čvršćih dokaza nema.


A kakve ti dokaze želiš? Otiske prstiju, stenograme, zvučne zapise, iskaze svedoka, DNK, priznanje, zaštićene svedoke?!

Da li i za ostale izjave treba da nabavimo dokaze. Možda ovo Amfilohije Radović uopšte nije rekao, nego neki zli novinar napisao!?



ne želim nikakve dokaze, nema potrebe da ih nabavljate.
samo sam konstatovao da za ovu konkretnu stvar nema čvrstih dokaza, a da je ti i još neki uzimate zdravo za gotovo (engleski: healthy for finished ).

ako je tebi podjednaka istinitost nečega što neko izjavi i svi to čuju (amfilohije), i nečeg što neke novine napišu iz "pouzdanih" izvora, onda okej, tvoje pravo.
možda i jeste tako kako novine pišu, ali čvrsti dokazi ne postoje.
ja u to ne verujem.

inače, kul vam je sve ovo, samo da nema ovih ispada.
bolje bi bilo da ste uključili palmu u izbor, nego što ste se oslanjali na neproverene informacije.

i nema potrebe da novinare nazivaš zlim, oni samo rade svoj posao
zveckica zveckica 14:40 20.01.2011

Obrazovanje

Jeli se sme pitati Gosn.Azdejkovic
kakvo obrazovanje ima?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:42 20.01.2011

Re: Obrazovanje

Ne.
zveckica zveckica 14:47 20.01.2011

Re: Obrazovanje

Gay obrazovanje ?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:49 20.01.2011

Re: Obrazovanje

Ne vidim zašto bi od presudnog značaja za ovaj blog bila informacija da sam magistar ekonomskih nauka, osim ako ne želite da mi ponudite posao... ali tada znajte da sam veoma skup.
zveckica zveckica 14:53 20.01.2011

Re: Obrazovanje

Formalno obrazovanje bas i nema veze sa intelektom i zdavim razumom,ali ne obrazovane osobe cesto imaju privid intelekta ,i cesto su skloni pljuvarenju
wukadin wukadin 14:59 20.01.2011

Re: Obrazovanje

ne obrazovane


Neobrazovane.
Pravopis takođe spada u obrazovanje.

i cesto su skloni pljuvarenju


I generalizacijama.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:59 20.01.2011

Re: Obrazovanje

Pljuvanje je zabavno...
veronika_kojen veronika_kojen 14:59 20.01.2011

Re: Obrazovanje

A zašto je važno, i da nema, recimo, akademsko obrazovanje?
wukadin wukadin 15:01 20.01.2011

Re: Obrazovanje

Ma ja bih pitao Azdejkovića odakle mu za 'leba.
I da uporedi sebe sa prosečnim građaninom Srbije.
Da li misli da živi bolje ili gore...
JJ Beba JJ Beba 15:02 20.01.2011

Re: Obrazovanje

zveckica
Formalno obrazovanje bas i nema veze sa intelektom i zdavim razumom,ali ne obrazovane osobe cesto imaju privid intelekta ,i cesto su skloni pljuvarenju

formalnim obrazovanjem često se zvecka u prazno
freeconstantinople freeconstantinople 14:07 21.01.2011

Re: Obrazovanje

i zdavim razumom

e ovo je često izgovor za predrasude
kad čujem zdrav razum, znam da imam nadobudnog krkana/krkanušu za sagovornika
draft.dodger draft.dodger 04:16 21.01.2011

Srpski šoumeni...

Šarmantan poput čira na dvanaestopalačnom crevu...

wukadin wukadin 11:49 21.01.2011

Re: Srpski šoumeni...

A smeta vam Prva Srpska...
Možda je stvarno bar malo srpskija od ostalih.
Mada lično ne volim takve nazive, ali ako vas nervira onda mi je milo em drago
draft.dodger draft.dodger 12:09 21.01.2011

Re: Srpski šoumeni...

Smeta mi loš humor.
wukadin wukadin 12:18 21.01.2011

Re: Srpski šoumeni...

Ajde, ajde dodgeru nisi ti sam sa svojim stavovima...
A što ti smeta loš smisao za humor? Si čuo za dugme na daljinskom?
Ili možda što se neko sprda sa Karleušom, fegetima, Klintonom... pa mu dođe Bora Čorba u goste i još neki tako...


Vidi Kimija kako ih je rasturio kad su počeli da dižu moralnu paniku oko navijača.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana