Politika

Alanfordovska država

Marko Jevtic RSS / 21.01.2011. u 15:02

841733-magnus_alan_ford_large.jpgPonekad mi se Ministarstvo za istraživanje ruda i gubljenje vremena iz kultnog stripa Alan Ford čini ozbiljnije od većine naših ministarstava. Možda scenarista ovog italijanskog stripa Lučano Seki nije mogao toliko kreativan da bude koliko su kreativni naši političari.

A da li će neko nekad biti odgovoran za svoju 'kreativnost'?

Igramo se države sa dozom nacionalnog naboja a 90% (možda i više) ne bi moglo da izabere tačan aktuelni grb. Onda nam se desi, nešto što se ni u Alan Fordu ne dešava - odštampamo tablice sa starim grbom :) Prvo sam mislio da se radi o satiričnoj vesti popularnog portala njuz.net, kad ono istina.

Izjava sa sajta Pressonline.rs: 

"Nećemo ići na štetu poreskih obveznika, koja bi se merila desetinama miliona evra, i tablice se neće menjati pre njihovog isteka. Na tablicama nema nikakve greške jer nije ni neophodno da na njima bude državni grb", rekao je Dačić.

Kako je divan naš ministar i kako misli na poreske obveznike! Hoće li izaći i reći ko je krv za to? Sjajno! 

Mada koliko ljudi zna razliku između grbova jednostavnije rešenje bi bilo da se vratimo na stari. Da su to tako uradili niko (sem možda određenih heraldičara) ne bi video razliku. 

Onda nastavljamo sa igranjem, sledeća vest - vest o dvostrukim akcizama. Ma dobro i to može da se reši i opet niko neće biti odgovoran ni za šta. Čak je i u grupi TNT postojala neka odgovornost.

Zamalo da opet zeznemo tu Evropu, ali nas provalili mangupi. Nema veze, pokušaćemo mi opet :)



Komentari (19)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gorran2 gorran2 15:11 21.01.2011

A, to je u pitanju

Vidim ja, nešto mi nelagodno u poslednje vreme, a nemam pojma šta je. Tek sad mi sinulo - ne znam kakav je "naš" grb!

Zbog toga me bolelo ... sve to. A i dalje puca...

Zar nije ovo naš grb:



Ako nije, trebalo bi ga usvojiti na prvoj narodnoj sednici grupe... kakosevećzvaše.
tripraseta92 tripraseta92 20:47 21.01.2011

Re: A, to je u pitanju

gorran2

Zar nije ovo naš grb:

Ako nije, trebalo bi ga usvojiti na prvoj narodnoj sednici grupe... kakosevećzvaše.


Nemam pojma. Možda to i jeste vaš grb, ali, NAŠ je ovaj. Hik!

vojislav948 vojislav948 16:05 21.01.2011

Malo smo se zaje....


Al je lep ovaj cvet ovde raj, a tamo prosti svet. Građani morate shvatiti i vi nas, jer ako se sada ne nalupamo, dok smo na vlasti, više neće biti za nas slasti. Sve su to biser do bisera, Dulić sa legalizacijom obrni okreni platićete vi ilegalci to, po najvišoj ceni, Dačić, Mrkonjić, Škundrić, Obradović, Slavica Đukić Dejanović i Bajatović nastavili tamo gde su nekad stali, isisavaju i ispumpavaju građanima ono što su im i obećali, Dinkić i njegovi alajčauši sjebaše ekonomiju i banke tako da ostasmo bez žute banke, Krkobabići krknuše penzionerima do kraja i ništa od obećanog raja. Slupaše na brzaka agencije mnoge, da izigravaju neke baba roge, međutim to je farsa za uboge. Tako je to ako niste znali od koga smo i zašto tako nisko pali. Ja pokušo malo u stihu, malo u prozi da doprinesem nekoj blic dijagnozi.
freehand freehand 17:03 21.01.2011

A šta znači

ova rečenica
Igramo se države sa dozom nacionalnog naboja a 90% (možda i više) ne bi moglo da izabere tačan aktuelni grb.

Mada, ceo tekst je u istom duhu, pa bi bilo besmisleno komentarisati dalje.
Marko Jevtic Marko Jevtic 17:25 21.01.2011

Re: A šta znači

Mada, ceo tekst je u istom duhu, pa bi bilo besmisleno komentarisati dalje.


potpuno nejasno
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:34 21.01.2011

Re: A šta znači

freehand
ova rečenica
Igramo se države sa dozom nacionalnog naboja a 90% (možda i više) ne bi moglo da izabere tačan aktuelni grb.

Mada, ceo tekst je u istom duhu, pa bi bilo besmisleno komentarisati dalje.


I samo si to došao da nam kažeš? Pa nisi morao da se naprežeš.
freehand freehand 17:53 21.01.2011

Re: A šta znači

srdjan.pajic
freehand
ova rečenica
Igramo se države sa dozom nacionalnog naboja a 90% (možda i više) ne bi moglo da izabere tačan aktuelni grb.

Mada, ceo tekst je u istom duhu, pa bi bilo besmisleno komentarisati dalje.


I samo si to došao da nam kažeš? Pa nisi morao da se naprežeš.

Imaš pravo, izvinjavam se.

Al' kad sam već tu - možeš li ti da mi pojasniš šta je to "država sa dozom nacionalnog naboja"?
Ko, iz čega i u koju svrhu treba da bira "aktuelni tačan grb"?


milosss92 milosss92 18:19 21.01.2011

Re: A šta znači

freehand
srdjan.pajic
freehand
ova rečenica
Igramo se države sa dozom nacionalnog naboja a 90% (možda i više) ne bi moglo da izabere tačan aktuelni grb.

Mada, ceo tekst je u istom duhu, pa bi bilo besmisleno komentarisati dalje.


I samo si to došao da nam kažeš? Pa nisi morao da se naprežeš.

Imaš pravo, izvinjavam se.

Al' kad sam već tu - možeš li ti da mi pojasniš šta je to "država sa dozom nacionalnog naboja"?
Ko, iz čega i u koju svrhu treba da bira "aktuelni tačan grb"?

Srecom to si razumeo, pa je jasno zasto nemas problema i sa ostatkom bloga.

Kada bi sproveo anketu i pitao koja verzija grba je aktuelna (posto su ga menjali) 90% ne bi znalo da zaokruzi pravi odgovor.

Jel sada jasnije?
vojislav948 vojislav948 18:23 21.01.2011

Re: A šta znači


Ko, iz čega i u koju svrhu treba da bira "aktuelni tačan grb

Šta da biramo sad imamo dva grba, jedan je na novim tablicama, a drugi će bidne na najnovijim tablicama. Pa uzmi ago šta ti drago.
freehand freehand 18:31 21.01.2011

Re: A šta znači

Jel sada jasnije?

Pa gde si ti Prekrasssni?!
Ja vidim dosadan blog, nema akcije...
Sad će opet svima sve da bude jasno!
gorran2 gorran2 18:40 21.01.2011

Re: A šta znači

milosss92
Kada bi sproveo anketu i pitao koja verzija grba je aktuelna (posto su ga menjali) 90% ne bi znalo da zaokruzi pravi odgovor.

Kuku, propast!
Nesreća!
Teško nama bezgrbima!

mikimedic mikimedic 20:09 21.01.2011

Re: A šta znači

Kada bi sproveo anketu i pitao koja verzija grba je aktuelna (posto su ga menjali) 90% ne bi znalo da zaokruzi pravi odgovor.


ali zasto je ovo toliko bitno kad lepo moze da se vozi na crnogorske table?

doduse, moguce da su likovi iz prostog neznanja kakav nam je grb zahebali pa uzeli crnogorske

Sepulturero Sepulturero 21:52 21.01.2011

Re: A šta znači

Ми се стварно играмо државе а грб је ту најмањи проблем. Привреда нам је пропала, наталитет такође, губимо територије...
milosss92 milosss92 11:43 22.01.2011

Re: A šta znači

freehand
Pa gde si ti Prekrasssni?!
Ja vidim dosadan blog, nema akcije...
Sad će opet svima sve da bude jasno!

Izvini nisam znao da je rubrika komentara samo tvoja, a sam si napisao da ti nista nije jasno. Zanimljiva kombinacija kognitivnih sposobnosti i pretencioznosti.
dolybell92 dolybell92 18:33 21.01.2011

Što znači...

sada imamo i grbave tablice ...za naše "kamile"...
aurelije aurelije 20:02 21.01.2011

Nemojte se zaletati

Par činjenica:
1. po pravilima eu na tablicama ne smeju biti simboli države osim skraćenice u onom plavom polju levo. Jeste da nismo u eu, ali jeste i da su tablice rađene da budu saobrazne eu, pa otuda i veličina i ono plavo polje. Dakle na tablicama nikad nije ni trebalo da bude grb. Nego se neko setio da prevari eu pa da metne deo grba, jer u srbovanju nam nema ravnih. Slično je i sa oznakom grada ćirilicom ispod grba.
2. godinama se odlagalo izdavanje novih tablica, te čeka se novi zakon o sabraćaju, te čekaju se nove vozačke... Ipak uspeli su mnogo ranije da naštancuju tablice.
3. uspeli su mnogo ranije da naštancuju tablice (ovo ponavljanje nije greška) pre nego što su i mogli da sanjaju da će zaludnoj skupštini u ovoj zemlji jakih tradicija da padne na pamet da promeni grb :) Izem ti zemlju, živiš u njoj, a stalno se menja, ime, granice, himne, grbovi, državni praznici, sludili su nas skroz.
freehand freehand 20:08 21.01.2011

Re: Nemojte se zaletati

Izem ti zemlju, živiš u njoj, a stalno se menja, ime, granice, himne, grbovi, državni praznici, sludili su nas skroz.

E ovo je tačno; hebo zemlju u kojoj je geografija tako dinamična!
Para se nazarađivaše ove Geokarte i slične firme.
svbobo svbobo 20:21 21.01.2011

...

Igramo se države sa dozom nacionalnog naboja a 90% (možda i više) ne bi moglo da izabere tačan aktuelni grb.

Iskreno...
...Ne igram se države,naboja-tog i takvog-niotkuda a poslednji grb kojeg se sećam je onaj sa nekim bakljama i petokrakom...bejahu tu i neke žitarice pa sve to nešto u krug-iz čitanke ili istorije,jbm li ga!
treba li da se stidim i kakav sam ja to čovek zapravo?
deki-the-boy deki-the-boy 21:24 21.01.2011

Mi smo ko dvogrba kamila, imamo 2 grba

Nije ni cudo sto su pogresili grb kada se ne zna ni sta su nam granice. Da li sa Kosovom ili bez, do Tokija ili Karlobaga-Virovitice ili cega vec. To pitanje je po horizontali, no pitamo se dokle ide nasa drzava po vertikali jer smo i nekakav nebeski narod valjda, pa se ne zna tacno i koje su planete nase, mozda sve, ili samo pojedine galaksije?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana