Astrologija| Društvo| Politika

Kako iz beznadja?

Filip Mladenović RSS / 23.01.2011. u 20:49

Srpska politička scena je toliko kompromitovana i korumpirana da će prestojeći izbori biti još jedan uzaludan izlazak na biračka mesta. Osim...

Krajem decembra 2010. na jednom radnom sastanku novinara sa Rodoljubom Šabićem i Sašom Jankovićem u Medija centru predložio sam da se njih dvojica udruže sa Vericom Barać, Čedomirom Čupićem i Ratkom Božovićem ( a sada dodajem i sa Srbijankom Turajlić) i osnuju stranku.

Do početka 2012. godine ima dovoljno vremena da se tako formirana partija, koja bi se mogla nazvati STRANKA NORMALNIH, razgrana, ojača i organizuje, kako bi Srbija imala kakvu-takvu nadu u narednih desetak godina.

Alternativa bi bila neki jak i uticajan gradjanski pokret, o kome sam već pisao prošle godine, ali manje verovatan u odnosu na mogućnost osnivanja stranke, u čijem bi predsedništvu bili pomenuti.

Ta stranka bi mogla dobiti podršku svih onih koji su zgadjeni razmerama pohlepe i neodgovornosti srpske političke nomenklature, ali i onih koji više neće nasedati na predizborni trik "ako ne izaberete nas, dolaze gori"!

Prva reakcija Rodoljuba Šabića i Saše Jankovića na predlog da osnuju stranku, pošto su se uzajamno pogledali, bila je izmedju neverice i ironije. Medjutim, istorija je učiteljica života koja ponekad traži od nas više gradiva za istu ili za nižu ocenu! 



Komentari (155)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

libkonz libkonz 21:05 23.01.2011

Lepo je to

kad čovek koji pređe pedesetu uspe da ostane dete u sebi.

Od mene preporuka, a ako napravite takvu stranku dobićete i moj glas.
blogovatelj blogovatelj 21:08 23.01.2011

Re: Lepo je to

a ako napravite takvu stranku


Dobicete izbore sasvim sigurno. I konacno ce Srbija procvetati.
alselone alselone 21:18 23.01.2011

Re: Lepo je to

libkonz
kad čovek koji pređe pedesetu uspe da ostane dete u sebi.
Od mene preporuka, a ako napravite takvu stranku dobićete i moj glas.


Tako je! Logo da bude ukrstena flasa vina sa gitarom.
A zamisli tek te sastanke glavnog odbora, toliko smeha, toliko gledanja u oci, toliko polemisanja, ah...
blogovatelj blogovatelj 21:22 23.01.2011

Re: Lepo je to

Tako je! Logo da bude ukrstena flasa vina sa gitarom.


Mislim da je ovo pocetak jednog predivnog bloga, prepunog trola i iskristalisanih misli poput ove.
Takodje, vidim da Filip ne odustaje od smene Tijanica. Valjda ce nas se setiti i kad dobije izbore i prepuni lisnicu.
niccolo niccolo 21:23 23.01.2011

Re: Lepo je to

Mislim da je ovo pocetak jednog predivnog bloga

Svaki Filipov blog je početak jednog predivnog bloga
libkonz libkonz 21:35 23.01.2011

Re: Lepo je to

Svaki Filipov blog je početak jednog predivnog bloga

mikimedic mikimedic 21:46 23.01.2011

Re: Lepo je to

Svaki Filipov blog je početak jednog predivnog bloga

niccolo niccolo 21:48 23.01.2011

Re: Lepo je to

Ipak, da ne bude kako samo kritikujemo, evo ja da pitam Filipa da li je razmišljao o finansiranju te stranke, a naročito o novcu za predizbornu kampanju, odakle bi ga pribavili? Mislim da je ovo važno kako bismo mogli da se odlučimo da li ćemo da podržimo takvu stranku...
alselone alselone 21:52 23.01.2011

Re: Lepo je to

niccolo
Ipak, da ne bude kako samo kritikujemo, evo ja da pitam Filipa da li je razmišljao o finansiranju te stranke, a naročito o novcu za predizbornu kampanju, odakle bi ga pribavili? Mislim da je ovo važno kako bismo mogli da se odlučimo da li ćemo da podržimo takvu stranku...


moj predlog:

Kazezoze Kazezoze 22:08 23.01.2011

Re: Lepo je to

moj predlog:




on ionako sve financira...
st.jepan st.jepan 22:49 23.01.2011

Re: Lepo je to

pitam Filipa da li je razmišljao o finansiranju te stranke, a naročito o novcu za predizbornu kampanju, odakle bi ga pribavili?

Mozda se o ovome moze razmisljati i na drugaciji, sasvim nov nacin.
Mozda moze i bez novca, ili uz vrlo malo novca.
Ne treba naime zanemriti moc (skoro besplatnog) interneta i drustvenih mreza.
Ne kazem da bi u ovom momentu takva kampanja mogla da dovede bas do pobede, ali bi svakako mogla da obezbedi dovoljan broj potpisa za registraciju stranke, a potom i za probijanje cenzusa.
Ako bi se ta stranka domogla bar nesto mandatra, njena dalja ekspanzija bila bi znatno olaksana.
ecce-florian ecce-florian 22:57 23.01.2011

Re: Lepo je to

niccolo
Ipak, da ne bude kako samo kritikujemo, evo ja da pitam Filipa da li je razmišljao o finansiranju te stranke, a naročito o novcu za predizbornu kampanju, odakle bi ga pribavili? Mislim da je ovo važno kako bismo mogli da se odlučimo da li ćemo da podržimo takvu stranku...

Koje pitanje.
Pa to je ber jasno.
Prvo građani otmu ovima na vlasti sve što imaju a da je u zemlji(vlast, položaj, materijalna dobra, podatke, cd-e, hardove, putne isprave....), i onda daju ovoj partiji koja će se osnovati npr. za predizbornu kampanju za ustavotvornu skupštinu ( prethodnu su građani raspustili što kačenjem što progonom).
Kad se ova partija izbori da se raspišu izbori za ustavotvornu skupštinu onda ova partija podeli pare ravnopravno na sve učesnike u izbornom procesu dobrovoljno i po savesti.
Ko pobedi na izborima osvoji vlast.
Može i koalicija jer će sve sadašnje partije biti zabranjene na 500 godina, kao i uskraćeno izborno pravo njihovim biračima na 50 godina.

Šta je tu sporno nicollo?
PS

Filipe

evo ti predlozi za političku platformu za novu stranku

Ukida se FF u Beogradu, SANU i Mažestik. Proteruju se trajno svi psiholozi i lekari koji su se bavili politikom uključujići i savetnike političara ( i Ljajić, šta da se radi, principijelnost je principijelnost)
Uvodi se zabrana da se narednih 100 godina neko od lica i potomaka lica zaposlenih na FF Beograd ili i ranije zaposlenih ( uključujući i institute kao i radnice na održavanju higijene) kandiduje na javne funkcije.Ista zabrana se odnosi i na disidente koje su zaposleni na FF dok su radili podržavali, kao i na sve članove stranaka koje su disidenti osnovali, kao i na njihove frakcije osnovane nakon pritvaranja.

Uvodi se trajna zabrana da se dramaturzi mogu kandidovati za javne funkcije.
Ukidaju se sve penzije svim licima koje su obavljali javne funkcije jer su direktno ili indirektno odgovorni za trenutno stanje.
Krkobabiću kao institutu per se oduzima se pravo da bira i da bude biran ( kao i njegovim precima i potomcima na 250 godina ( za svaki slučaj, medicina je čudo)
Krugu iz Žitorađe omogućuje se nesmetan trajni odlazak u USA , Kipar ili Rusiju po izboru.

Književnik ne može biti izabran za Predsednika Republike uključujući Jelenu Karleušu.
..........
lakipingvin lakipingvin 23:38 23.01.2011

Re: Lepo je to

Ipak, da ne bude kako samo kritikujemo, evo ja da pitam Filipa da li je razmišljao o finansiranju te stranke,


"Never depend upon institutions or government to solve any problem. All social movements are founded by, guided by, motivated and seen through by the passion of individuals. "
MM.
Samo gazi Filipe pa kom obojci ...
niccolo niccolo 23:38 23.01.2011

Re: Lepo je to

Šta je tu sporno nicollo?

Ništa, dobar predlog, videćemo šta Filip kaže, ipak je njegova ideja...
apectator apectator 23:42 23.01.2011

Re: Lepo je to

st.jepan
Mozda moze i bez novca, ili uz vrlo malo novca. Ne treba naime zanemriti moc (skoro besplatnog) interneta i drustvenoih mreza.Ne kazem da bi u ovom momentu takva kampanja mogla da dovede bas do pobede, ali bi svakako mogla da obezbedi dovoljan broj potpisa za registraciju stranke, a potom i za probijanje cenzusa.

Mislim da si u pravu. Manje ili više sve postojeće stranke su totalno kompromitovane. Ako bi se na izborima pojavila stranka na čijem čelu bi bio neko kao g.Šabić još podržan od grupe ljudi koje narod prepoznaje i ceni kao stručne i poštene, onda bi i sa malo novca cenzus i bolje od toga sigurno bio ostvarljiv rezultat. Ali su nažalost šanse da se takva stranka pojavi su minimalne.
blogovatelj blogovatelj 23:51 23.01.2011

Re: Lepo je to

Ne treba naime zanemriti moc (skoro besplatnog) interneta i drustvenoih mreza.


A ko ce da sedi po ceo dan i ukucava podatke u taj net?
Taj mora nesto da jede. Od cega ce da kupi da jede? Moras dati ljudima kruha i cokolade.
Dalje, koliko takvih treba? A svima njima moras dati kruha i cokolade.
There's no thing such a free lunch. Vidi se da zivis u Srbiji i mislis da je perpetuum mobile moguc.
blogovatelj blogovatelj 23:59 23.01.2011

Re: Lepo je to

Ukida se FF u Beogradu, SANU i Mažestik. Proteruju se trajno svi psiholozi i lekari koji su se bavili politikom uključujići i savetnike političara ( i Ljajić, šta da se radi, principijelnost je principijelnost)
Uvodi se zabrana da se narednih 100 godina neko od lica i potomaka lica zaposlenih na FF Beograd ili i ranije zaposlenih ( uključujući i institute kao i radnice na održavanju higijene) kandiduje na javne funkcije.Ista zabrana se odnosi i na disidente koje su zaposleni na FF dok su radili podržavali, kao i na sve članove stranaka koje su disidenti osnovali, kao i na njihove frakcije osnovane nakon pritvaranja.


U potpisu Adolf Hitler

Nisam znao da si za zabranu svega. Sta ako bi nekom palo na pamet da zabrani tebe, iz ma kog razloga? Kako bi reagovao?

Edit: A ako je bilo saljivo, stavi smajlija.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:19 24.01.2011

Re: Lepo je to

Scenario 1: Tunis, Alžir, Jemen, Albanija...
Scenario 2: Vertikalna invazija varvara - koalicija DS i SNS!
Scenario 3: STRANKA NORMALNIH ulazi u predizbornu utakmicu...

TAKE SIDES!
freehand freehand 00:28 24.01.2011

Re: Lepo je to

libkonz
kad čovek koji pređe pedesetu uspe da ostane dete u sebi.

Od mene preporuka, a ako napravite takvu stranku dobićete i moj glas.

Ček' bre, pa Toma zbog tebe odhebo kuma a ti sad - ovako?!
Isto si to i njemu reko, sram te bilo, bre!
Znaš kad ćeš da dobiješ drugu cipelu i onu veš mašinu?
Filipe, javi na nadležno mesto da se ovom ništa ne veruje!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:36 24.01.2011

Re: Lepo je to

Mozda moze i bez novca, ili uz vrlo malo novca.

- nažalost ne može,
Ne treba naime zanemriti moc (skoro besplatnog) interneta i drustvenoih mreza.

zanemarili ili ne - statistike pokazuju da u srbiji internet aktivno koristi svega 5 - 6 % stanovništva (dok recimo oko 40% gleda Farmu), e, sad od tih pet,šest posto ovo što mi pišemo i o čemu ovde, u peščaniku ili e-novinama dumamo prati manje od polovine tih koji koriste net... pri tom, treba imati na umu da i oni koji prate nisu istomišljenici... uh, ne bih baš da širim defetizam, pesimizam... i tako to...
libkonz libkonz 00:55 24.01.2011

Re: Lepo je to

Ček' bre, pa Toma zbog tebe odhebo kuma a ti sad - ovako?!

Nit sam dao reč, niti sam potpisao. Glas je na tržištu, pa ko da bolju ponudu
Goran Vučković Goran Vučković 01:00 24.01.2011

Re: Lepo je to

Nit sam dao reč, niti sam potpisao. Glas je na tržištu, pa ko da bolju ponudu

Filip - douze points
Toma - dix points
st.jepan st.jepan 01:06 24.01.2011

Re: Lepo je to

A ko ce da sedi po ceo dan i ukucava podatke u taj net?

Pa ti će sediš!
Ionako si vazda online, radićeš bar nešto pametno.
freehand freehand 01:07 24.01.2011

Re: Lepo je to

(dok recimo oko 40% gleda Farmu)

Pa da se delegiraju Čeda Čupić i Šabić na Farmu, da rade PR?
Ili da se žrtvuju Filip i Libkonz?
Prosto nisam pametan da li da ide sam Vrh ili drugi ešalon...
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:09 24.01.2011

Re: Lepo je to

Novca za novu stranku ima! To nije problem. A kampanja bi se vodila putem svih medija, uključujući i web portale!
niccolo niccolo 01:12 24.01.2011

Re: Lepo je to

Novca za novu stranku ima! To nije problem

Ovo je iznenađenje. A ko su finansijeri (ionako ćete to morati po zakonu da objavite, pa ništa ne fali i ovako unpared)?
freehand freehand 01:13 24.01.2011

Re: Lepo je to

Novca za novu stranku ima! To nije problem.

Za osnivanje Stranke Pravednih i Neporočnih?!
Mlađo, reci da nisi poseo Filipa?!
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:27 24.01.2011

Re: Lepo je to

niccolo
Novca za novu stranku ima! To nije problemOvo je iznenađenje. A ko su finansijeri (ionako ćete to morati po zakonu da objavite, pa ništa ne fali i ovako unpared)?

Vlasnici i menadžeri tzv. malih i srednjih preduzeća, najviše zainteresovanih da se oduva aktuelna politička nomenklatura – agentura u civilu Miloševićevih ratnih profitera formata Miškovića, Beka, Kostića, Drakulića, Nicovića, Matića, Lazarevića, Hamovića, Rankovića Peconija...., koji svojim monopolima guše i tržište i ekonomski prosperitet!
blogovatelj blogovatelj 04:18 24.01.2011

Re: Lepo je to

Scenario 3: STRANKA NORMALNIH ulazi u predizbornu utakmicu...

TAKE SIDES!


Citam ovo, a onda razmisljam i o naslovu posta. Kako iz beznadja?
Sve vise i vise shvatam da ste vi snaga koja moze da izvuce srpsko drustvo iz stiska gramzivih tajkuna i korumiranih politicara...
blogovatelj blogovatelj 04:25 24.01.2011

Re: Lepo je to

Svaki Filipov blog je početak jednog predivnog bloga


blogovatelj blogovatelj 04:29 24.01.2011

Re: Lepo je to

Pa ti će sediš!


Ja imam 42 radna sata nedeljno, od toga zivim. Plus prekovremeni sati. A ti?
fantomatsicna fantomatsicna 08:32 24.01.2011

Re: Lepo je to

Moj Predlog:

i meni drago jednom da citam i nesto pozitivno iz ove oblasti.Ima nade..
vojislav948 vojislav948 11:07 24.01.2011

Re: Lepo je to


internet aktivno koristi svega 5 - 6 % stanovništva

Zaista ovo nije vreme za pesimizam, naprotiv mislim da je vreme da se aktivno borimo protiv ovih manipulacija, nemoći i praznih obećanja sa ogromnim nametima građanima Srbije. Neka 5% građana animira još samo 5% to je već obećavajuće u stvaranju otpora nipotizmu, nemoći i bezakonju.
ecce-florian ecce-florian 11:44 24.01.2011

Re: Lepo je to

blogovatelj
Ukida se FF u Beogradu, SANU i Mažestik. Proteruju se trajno svi psiholozi i lekari koji su se bavili politikom uključujići i savetnike političara ( i Ljajić, šta da se radi, principijelnost je principijelnost)
Uvodi se zabrana da se narednih 100 godina neko od lica i potomaka lica zaposlenih na FF Beograd ili i ranije zaposlenih ( uključujući i institute kao i radnice na održavanju higijene) kandiduje na javne funkcije.Ista zabrana se odnosi i na disidente koje su zaposleni na FF dok su radili podržavali, kao i na sve članove stranaka koje su disidenti osnovali, kao i na njihove frakcije osnovane nakon pritvaranja.


U potpisu Adolf Hitler

Nisam znao da si za zabranu svega. Sta ako bi nekom palo na pamet da zabrani tebe, iz ma kog razloga? Kako bi reagovao?

Edit: A ako je bilo saljivo, stavi smajlija.

Blogovatelj
Vidi da ti objasnim slikovito

Razumeo?
blogovatelj blogovatelj 04:55 25.01.2011

Re: Lepo je to

Razumeo?


Mislim da jesam
Sto si nervozan ko da ti rastu umnjaci?
alselone alselone 21:06 23.01.2011

Filipe ti si car!

mikimedic mikimedic 21:14 23.01.2011

Re: Filipe ti si car!

ja pristajem da zamenim jeremica, ali samo ako fica preuzme televiziju!

alselone alselone 21:20 23.01.2011

Re: Filipe ti si car!

mikimedic
ja pristajem da zamenim jeremica, ali samo ako fica preuzme televiziju!


imas moj glas!
mikimedic mikimedic 21:45 23.01.2011

Re: Filipe ti si car!

imas moj glas!

die hard die hard 22:06 23.01.2011

Re: Filipe ti si car!

ja pristajem da zamenim jeremica, ali samo ako fica preuzme televiziju!


Da budes kalif umesto kalifa ...
blogovatelj blogovatelj 23:53 23.01.2011

Re: Filipe ti si car!

Da budes kalif umesto kalifa ...


Iznogud (Is no good)
abraham_linkoln abraham_linkoln 21:09 23.01.2011

blog ponovo postaje zanimljivo mesto

sve je više textova koji pozivaju na (konkretnu) akciju
- naravno, fali biljana...

takođe, pitam se samo, da li nam gospoda mladenović,
milenković, kovačević, i još poneko ko bi, moguće, mogao
biti dobro informisan nešto možda najavljuju

- mislim, ako znate nešto više: nije red da mi ne znamo...

dakle: hhhoooćććemoooo nooovuuuu strankuuuuuuuuuuuuuuu
mikimedic mikimedic 21:15 23.01.2011

Re: blog ponovo postaje zanimljivo mesto

fali biljana


buduci gradonacelnik bakua

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:40 24.01.2011

Re: blog ponovo postaje zanimljivo mesto

@ mikimedic:

ispod svakog nivoa
freehand freehand 01:24 24.01.2011

Re: blog ponovo postaje zanimljivo mesto

Nebojša Milenković
@ mikimedic:

ispod svakog nivoa

Ovo je bilo krajnje neoprezno.
blogovatelj blogovatelj 04:23 24.01.2011

Re: blog ponovo postaje zanimljivo mesto

ispod svakog nivoa


Godine prolaze, ti nista ne shvatas. Blago tebi.
Da li bi Filipu mozda preporucio finansiranje iz budzeta svojih umetnickih monografija koje niko nece citati? Mislim da bi i jedan i drugi profitirali.
Postoji poslovica - sta voz povuce i vojska obuce, to nigde ne moze da se vidi. Mislim da je ovo ipak mesto gde se moze videti cudo, a da covek nije u vojsci ili vozu.
Cudim se samo kakva vas nuzda tera da budete prepametni. Verovatno velika nuzda.
mikimedic mikimedic 09:37 25.01.2011

Re: blog ponovo postaje zanimljivo mesto

Ovo je bilo krajnje neoprezno.


ne beri brige freehand, opreznost je tamo gde treba da bude.
ecce-florian ecce-florian 11:03 25.01.2011

Re: blog ponovo postaje zanimljivo mesto

freehand
Nebojša Milenković
@ mikimedic:

ispod svakog nivoa

Ovo je bilo krajnje neoprezno.

Koliko netačnosti u par kratkih opaski.
Prvo nalazi se na nadmorskoj visini od 1-15 m što znači da nije ispod. Ispod je npr Skadarsko jezero, odnosno dno istog ( nivo vode je iznad) usled čega spada u kriptodepresije.Da nije ispunjeno vodom bilo bi samo obična depresija.
Drugo stručna sprema dramaturg, a prema koalicionom dogovoru i MSP-u ne odgovara za mesto gradonačelnika već isključivo za mesto ambasadora.
U ostale aspekte ne bi da zalazim.
mikimedic mikimedic 14:10 25.01.2011

Re: blog ponovo postaje zanimljivo mesto

Ispod je npr Skadarsko jezero, odnosno dno istog ( nivo vode je iznad) usled čega spada u kriptodepresije.Da nije ispunjeno vodom bilo bi samo obična depresija.




a vidje kakva je, mogla bi sestoro da ti izrodi, svi da budi k'o braca kondici.
niccolo niccolo 21:11 23.01.2011

Fićo

ti ne znaš da Šabić i Janković ne mogu da budu u isto vreme u stranci i na mestima na kojima su sada?
libkonz libkonz 21:13 23.01.2011

Re: Fićo

Nikolo, ne kvari!
niccolo niccolo 21:16 23.01.2011

Re: Fićo

ups.....sad ću ja polako da se udaljim...
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:27 23.01.2011

Re: Fićo

niccolo
ti ne znaš da Šabić i Janković ne mogu da budu u isto vreme u stranci i na mestima na kojima su sada?

I gospodinu Šabiću i gospodinu Jankoviću mandat ne traje večno na mestima gde su sada!
niccolo niccolo 21:33 23.01.2011

Re: Fićo

I gospodinu Šabiću i gospodinu Jankoviću mandat ne traje večno na mestima gde su sada!

Ali će im trajati
Do početka 2012. godine
sahmatbg sahmatbg 23:13 23.01.2011

Re: Fićo

niccolo
ti ne znaš da Šabić i Janković ne mogu da budu u isto vreme u stranci i na mestima na kojima su sada?

Gospodin Šabić ima mandat koji istiće krajem ove godine.Ako ga ne obnovi i pojavi se na parlamentarnim izborima siguran sam da bi svojoj listi doneo veliki broj glasova.Pogotovo ako bi to bila nova lista,ljudi sa dignitetom.Ali za ovu drugu opciju problem su infrastruktura i novac.
niccolo niccolo 23:35 23.01.2011

Re: Fićo

Gospodin Šabić ima mandat koji istiće krajem ove godine.

Nije u tome poenta, već da ljudi koji dobro rade svoj posao ostanu na istom. Ne treba nam da on napusti mesto Poverenika i da prestane da sa tog mesta doprinosi normalizaciji Srbije (šta god to značilo) da bi bio predvodnik poslaničke grupe od 3 poslanika koja ne može ništa značajno da uradi.
asparagus asparagus 21:32 23.01.2011

Hoce li Cedomir Cupic...

...u tom slucaju da predaje na 30 fakulteta umesto na dosadasnjih 15? U pogresnoj se crkvi molite...
st.jepan st.jepan 21:36 23.01.2011

DA, ALI PISA TESTOVI...

na jednom radnom sastanku novinara sa Rodoljubom Šabićem i Sašom Jankovićem u Medija centru predložio sam da se njih dvojica udruže sa Vericom Barać, Čedomirom Čupićem i Ratkom Božovićem ( a sada dodajem i sa Srbijankom Turajlić) i osnuju stranku.


Padalo mi je, kao i mnogima, na pamet nesto slicno
Ta stranka bi mogla dobiti podršku svih onih koji su zgadjeni razmerama pohlepe i neodgovornosti srpske političke nomenklature, ali i onih koji više neće nasedati na predizborni trik "ako ne izaberete nas, dolaze gori"!

Bojim se da rezultati pisa testova ruse tu nadu.
Pamet je, na zalost, sada najdeficitarniji resurs Srbije.
Ovo je logicno, jer pametni su, ili skrajnuti, ili sasvim rezignirali, ili su, sve mlatarajuci rukama, odavde davno pobegli.

Edit:
Ne znam koliko je poznato, pisa testovi medju svrsenim srednjoskolcima pokazali su da je ovde procentualno tacno deset puta manje pametnih nego u Evropi, a slaba je nada da su ti rezultati mozda pogresni ili lazirani. No sve i da je tako, oni (rezultati) odredjuju odnos Evrope prema Srbiji, pa odatle i sve konsekvence tog odnosa.
svbobo svbobo 22:21 23.01.2011

Re: DA, ALI PISA TESTOVI...

Pamet je, na zalost, sada najdeficitarniji resurs Srbije.

Već vidim novog ministra prosvete...
Jukie Jukie 23:07 23.01.2011

Re: DA, ALI PISA TESTOVI...

st.jepan
Ne znam koliko je poznato, pisa testovi medju svrsenim srednjoskolcima pokazali su da je ovde procentualno tacno deset puta manje pametnih nego u Evropi, a slaba je nada da su ti rezultati mozda pogresni ili lazirani. No sve i da je tako, oni (rezultati) odredjuju odnos Evrope prema Srbiji, pa odatle i sve konsekvence tog odnosa.

Pa naša vlast (Ministarstvo) je rekla da su ti rezultati super jer je prosek za npr. 0.5 odsto (3-4 poena od 400-600?) bolji nego pre tri godine (veliki uspeh izazvan štampanjem zbirke testova da deca bubače pre ispita, ali avaj, nisu bila 100 odsto poznata pitanja pa deca nisu sve uspela da nabubače), i juče-prekjuče se ministar pojavio na rts i to sve ponovio i hvalio se kako je to uspeh.

Trećina đaka je funkcionalno nepismena što znači da ne umeju da iz date puškice/teksta izvuku podatke da napišu objašnjenje za pitanje od 1-2 pasusa. I to su ispitani đaci srednje škole, dakle ne računajući one koji nisu nastavili školovanje posle 8. razreda.
yugaya yugaya 00:28 24.01.2011

Re: DA, ALI PISA TESTOVI...

st.jepan
Ne znam koliko je poznato, pisa testovi medju svrsenim srednjoskolcima pokazali su da je ovde procentualno tacno deset puta manje pametnih nego u Evropi, a slaba je nada da su ti rezultati mozda pogresni ili lazirani.

PISA testiranje
In PISA all item parameters are treated as international values so that all countries are therefore treated in exactly the same way. Perhaps the following scenario best illustrates the justification for this. Suppose students in a particular country found the reading items on a particular booklet surprisingly difficult, even though those items have been deemed as central to the PISA definition of PISA literacy and have no technical flaws, such as a translation or coding error. If a national correction were used then an adjustment would be made to compensate for the greater difficulty of these items in that particular country. The outcome would be that two students from different countries who responded in the same way to these items would be given different proficiency estimates.

This differential treatment of students based upon their country has not been deemed as suitable in PISA. Moreover this form of adjustment would have the effect of masking real underlying differences in literacy between students in those two countries, as indicated by those items.
Applying an international correction was therefore deemed the most desirable option from the perspective of cross-national consistency.

Činjenica je da postoje ogromne razlike među zemljama u smislu sposobnosti učenika da kroz ovakav test pokažu svoje znanje. Boldovala sam gore u citatu iz njihovog tehničkog priručnika razloge zašto su tvorci PISA testova odlučili da preskoče nivelisanje i ignorišu takve nacionalne parametre.(sasvim legitimna odluka btw)

Prilagođavanje internacionalnih testova konkretnoj zemlji podrazumeva da ako primetite tokom procesa "testiranja" testa velike razlike u npr. razumevanju teksta u zavisnosti od modela pitanja, formulacije ili naoko nevažne stvari kao što je to da li naglašavate deo u tekstu podvlačenjem ili senčenjem, i potvrdite nizom ogleda da postoji legitimna bojazan da će svaki test dat u određenoj formi dovesti do kompromitacije sposobnosti testa da tačno i objektivno kvantifikuje znanje ispitanika u odnosu na standard, onda se test prilagođava toj zemlji u tom segmentu.

PISA test je takve nivelacije vrlo iscrpno, koliko mogu da vidim,pretrpeo po pitanju sadržaja, a forme ne.

A tu onda naša deca nemaju (jednake) šanse, kao ni većina iz zemalja bivšeg istočnog bloka, jer naš obrazovni sistem ne tretira uopšte veštinu uspešnog rešavanja testova u tom zapadnom / internacionalnom obliku kao neophodnu.

Sigurna sam da, kada bi ministarstvo prosvete imalo konkretnu i valjanu strategiju podizanja nivoa uspešnosti Srbije u ovom testiranju, u toj strategiji jedna od ključnih stvari bi bila razašiljanje ekipe ESL profesora sviknutih na pripremanje dece za strane ispite u škole i dodavanje barem jednog-dva časa nedeljno iz predmeta koji se zove "Tehnike i metode uspešnog rešavanja testova".

Anfočunatli, isto toliko sam sigurna da ta strategija (ako i postoji čisto da je imamo) uključuje samo floskule i pokoje radno mesto za rodbinu i prijatelje.

I zabole ih što
(rezultati) odredjuju odnos Evrope prema Srbiji

kada je u pitanju obrazovanje.
st.jepan st.jepan 01:15 24.01.2011

Re: DA, ALI PISA TESTOVI...

naša deca nemaju (jednake) šanse, kao ni većina iz zemalja bivšeg istočnog bloka, jer naš obrazovni sistem ne tretira uopšte veštinu uspešnog rešavanja testova u tom zapadnom / internacionalnom obliku kao neophodnu

Nadam se da je tome tako.
Meni su, pravo da ti kažem, ti rezultati delovali pretrano loše.
Moje iskustvo sa ovdašnjim klincima ipak nije bilo do te mere dramatično.
docsumann docsumann 21:38 23.01.2011

nada

umire posljednja ... i to u najstrašnijim mukama

AlexDunja AlexDunja 22:02 23.01.2011

filipe

ovo rende si zaslužio.
hazar hazar 22:15 23.01.2011

Građanska opcija

je sasvim u redu, ali bojim se da nam učiteljica života govori drugačije. Umesto finih ljudi, izlaz će ponuditi onaj ko najbolje bude zajahao talas besa i ogorčenja ljudi(može biti opet neki moler, šloser..). Nabrojana ekipa je nesposobna da organizuje partiju, a još manje je u mogućnosti da skupi neophodan novac. Ono što ih po vama kandiduje za vođstvo države je upravo ono što bi im došlo glave u sudaru sa ljudima koji imaju pare ili mislite da bi Obamim plan sakupljanja priloga ovde prošao.
blekburn blekburn 22:25 23.01.2011

Moj utisak ...

Krajem decembra 2010. na jednom radnom sastanku novinara sa Rodoljubom Šabićem i Sašom Jankovićem u Medija centru predložio sam da se njih dvojica udruže sa Vericom Barać, Čedomirom Čupićem i Ratkom Božovićem ( a sada dodajem i sa Srbijankom Turajlić) i osnuju stranku.


Pola ovih imena gore znam lično, a ovu drugu polovinu pratim medijski.
-Šabić je jedan od retkih ljudi u Srbiji koji se bavi pravima običnih ljudi, gradjana. Nema harizmu nažalost, jedina mu je to mana.
-Saša Janković, fini, blagi, mirni, tihi čovek. Kome traba u jednoj varvarskoj državi ovakav čovek ?
-Verica Barać, žena proziva za svašta vlast, pominje korupciju , a pojma nema šta je to korupcija u Srbiji.
-Čedomir Čupić, profesor, bezličan a pošten, ima li gore kombinacije.
-Ratko Božović, vrlo rečiti kulturolog, socijolog, ali u vrlo ozbiljnom godinama.

P.S. Ova ekipa budimo realni, na svoje personalitije ne bi prešla ni cenzus od 3 %.
Zato, Srbija ne treba da se okuplja oko bilo kojih ljudi, nego oko dobrih ideja, projekata. Ali avaj, mi nemamo niti jedan studij izvodljivosti na stolu, čak da nam neko da 100 milijardi dolara na poklon. Svi ljudi od ideja su napustli Srbiju, a oni koji to nisu, ne da im se prostor u medije, da ne bi ugrozili vladajuće Trutove i lezileboviće.
sahmatbg sahmatbg 23:25 23.01.2011

Re: Moj utisak ...

Šabić je jedan od retkih ljudi u Srbiji koji se bavi pravima običnih ljudi, gradjana. Nema harizmu nažalost, jedina mu je to mana.
-Saša Janković, fini, blagi, mirni, tihi čovek. Kome traba u jednoj varvarskoj državi ovakav čovek ?

A zar nam nije bilo dosta tih sa harizmom?Zar nije vreme da probamo da vlast poverimo onima koji su profesionalci,dobri rukovodioci i organizatori i pošteni ljudi koji se bave pravima običnih ljudi,da probamo sa finim,mirnim i kulturnim?
blekburn blekburn 23:37 23.01.2011

Re: Moj utisak ...

sahmatbg
Šabić je jedan od retkih ljudi u Srbiji koji se bavi pravima običnih ljudi, gradjana. Nema harizmu nažalost, jedina mu je to mana.
-Saša Janković, fini, blagi, mirni, tihi čovek. Kome traba u jednoj varvarskoj državi ovakav čovek ?

A zar nam nije bilo dosta tih sa harizmom?Zar nije vreme da probamo da vlast poverimo onima koji su profesionalci,dobri rukovodioci i organizatori i pošteni ljudi koji se bave pravima običnih ljudi,da probamo sa finim,mirnim i kulturnim?


Hm, pa ljude na vlasti biraju gradjani, a gradjani počesto vole da biraju slične sebi, a svi u Srbiji na vlasti u poslednjih 20 godina su isti ko što je prosečan gradjanin kod nas-a to znači, neodgovoran, neozbiljan, dvoličan, licemeran,oportun, samoživ, nesolidaran i bašgabrigović za sve oko sebe.
blogovatelj blogovatelj 23:57 23.01.2011

Re: Moj utisak ...

Pola ovih imena gore znam lično, a ovu drugu polovinu pratim medijski.


Alal vera. Nisam ni sumnjao. Mislim da je ovo korak dalje ka zacrtanom cilju osvajanja vlasti.
myredneckself myredneckself 13:59 24.01.2011

Re: Moj utisak ...

blekburn
P.S. Ova ekipa budimo realni, na svoje personalitije ne bi prešla ni cenzus od 3 %.


Nemoj da vređaš!



Istorija u drugih pokazuje da su i manje harizmatični bili uspešni
Uostalom, dosta je bilo likeable faca
nikolic777 nikolic777 15:25 24.01.2011

Re: Moj utisak ...

-Šabić je jedan od retkih ljudi u Srbiji koji se bavi pravima običnih ljudi, gradjana. Nema harizmu nažalost, jedina mu je to mana.
-Saša Janković, fini, blagi, mirni, tihi čovek. Kome traba u jednoj varvarskoj državi ovakav čovek ?
-Verica Barać, žena proziva za svašta vlast, pominje korupciju , a pojma nema šta je to korupcija u Srbiji.
-Čedomir Čupić, profesor, bezličan a pošten, ima li gore kombinacije.
-Ratko Božović, vrlo rečiti kulturolog, socijolog, ali u vrlo ozbiljnom godinama.



sve zavisi od toga šta ko podrazumeva po harizmom...verovatno Šabiću fali demagoško-manipulatorska "ekspresivnost" da bi većini bio "harizmatičan"...svi pomenuti ljudi su retko respektabilne i nepotkupljive ličnosti u ovom društvu, čiju je političku scenu domaćin na početku teksta tačno opisao...i veovatno zbog toga im se sada traže mane, jer - navikli smo na barabe...
kakav narod, takvi i političari

preporuka za tekst
alselone alselone 15:27 24.01.2011

Re: Moj utisak ...

nikolic777

preporuka za tekst


777 da bira ministarku kulture!
nikolic777 nikolic777 15:30 24.01.2011

Re: Moj utisak ...


777 da bira ministarku kulture!


Biljana Srbljanović, to da očekam i da umrem :)(znajući da vas ostavljam u dobrim i pravim rukama)
hazar hazar 20:58 24.01.2011

Re: Moj utisak ...

.svi pomenuti ljudi su retko respektabilne i nepotkupljive ličnosti u ovom društvu

Nikad, ali baš nikad ne garantuj za tuđe moralne kvalitete.
alselone alselone 21:07 24.01.2011

Re: Moj utisak ...

hazar

Nikad, ali baš nikad ne garantuj za tuđe moralne kvalitete.


(ocekuj boldovani odgovor)
nikolic777 nikolic777 21:21 24.01.2011

Re: Moj utisak ...

Nikad, ali baš nikad ne garantuj za tuđe moralne kvalitete.


slažem se, ali reč je o mom utisku
kukusigameni kukusigameni 22:31 23.01.2011

pogledi

Prva reakcija Rodoljuba Šabića i Saše Jankovića na predlog da osnuju stranku, pošto su se uzajamno pogledali, bila je izmedju neverice i ironije.




ivankagrump ivankagrump 23:04 23.01.2011

Normalnost je u očima posmatrača

Čedomirom Čupićem i Ratkom Božovićem


STRANKA NORMALNIH


tajatehno tajatehno 23:29 23.01.2011

Rezervni igrac



Mozda bi Sasa Jankovic mogao u novu stranku da uclani i Mirka Cvetkovica koji ga je poslao u Stokholm ,,da se Vlasi ne sete,,.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:43 23.01.2011

"""

Alternativa bi bila neki jak i uticajan gradjanski pokret, o kome sam već pisao prošle godine, ali manje verovatan u odnosu na mogućnost osnivanja stranke, u čijem bi predsedništvu bili pomenuti.



Ili da ta stranka bude alternativa prihvatljivijoj varijanti gradjenskog pokreta jer stranaka ima ihaha a jake gradjanske inicijative koja ce znati da formulise konkretne predloge i konkrene poteze nema.

Osim ako ta stranka ne treba da posluzi "da imamo koga da glasamo" jer sigurno nije nacin da se sadasnji problem, partijska drzava, resi stvaranjem jos jedne stranke. (Mozda me Zaharije Trnavcevic demantuje :))
Takva stranka realno nema sanse da udje u skupstinu a i postoji vec jedna slicna pa bi mogli njoj da se pridruze (SDU)
Rodoljub Sabic je vec bio, cak jedan od osnivaca i u celu stranke slicne orijentacije.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:31 24.01.2011

Re: """

Da bi se izbegao tuniski ili albanski scenario, istorija prosto nameće potrebu osnivanja jedne stranke, prihvatljive alternative za sve gradjanke i gradjane koji su prozreli namere i domete pozicije i opozicije! Uzmimo primer Islanda, gde je za gradonačelnika prestonice izabran jedan glumac, Jon Gnar. Otac petoro dece, 43-godišnji Gnar napravio je početkom juna 2010. iznenađenja kada je pobedio na izborima kao kandidat Najbolje partije. Tamo su ljudi shvatili da od korumpirane političke klase više nema vajde, pa su se samoorganizovali i osnovali stranku po imenu NAJBOLJA PARTIJA. I pobedili na izborima!!!
Ili uzmite jučerašnji primer iz Belgije, gde su ljudi masovnim protestima na ulicama poslali jasnu i ubedljivu poruku svojoj neodgovornoj političkoj klasi, koja ne može da formira vladu više od 200 dana!!!!
st.jepan st.jepan 01:03 24.01.2011

Re: """

Da bi se izbegao tuniski ili albanski scenario,

Bez brige, albanski scenario je ovde nemoguc.
Kad se albanskim gradjanima dogodilo ono isto sto i srpskim gradjanima, napravili su rusvaj i revoluciju, a ovde ni jedno staklo na Jezdinim i Dafinininim bankama nije ni naprslo.
Takav narod, jbg.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:05 24.01.2011

Re: """

Filip Mladenović
Da bi se izbegao tuniski ili albanski scenario, istorija prosto nameće potrebu osnivanja jedne stranke, prihvatljive alternative za sve gradjanke i gradjane koji su prozreli namere i domete pozicije i opozicije! Uzmimo primer Islanda, gde je za gradonačelnika prestonice izabran jedan glumac, Jon Gnar. Otac petoro dece, 43-godišnji Gnar napravio je početkom juna 2010. iznenađenja kada je pobedio na izborima kao kandidat Najbolje partije. Tamo su ljudi shvatili da od korumpirane političke klase više nema vajde, pa su se samoorganizovali i osnovali stranku po imenu NAJBOLJA PARTIJA. I pobedili na izborima!!!
Ili uzmite jučerašnji primer iz Belgije, gde su ljudi masovnim protestima na ulicama poslali jasnu i ubedljivu poruku svojoj neodgovornoj političkoj klasi, koja ne može da formira vladu više od 200 dana!!!!


Mislim da za takva scenarija ili takvu vrstu resenja, bunt koji ce oduvati vlast ili neka nova politicka snaga, nije dovoljno ovo sto se desava u Srbiji.
Verujem da je za tako nesto potreban jaci stimulans nego sto ga ovde imamo.
Island se od nordijskog tigra vrlo brzo strpostao na nivo zemlje kojoj je maltene glad pretila, Tunis je ziveo u otvorenoj diktaturi a u Albaniji se dogodio taj okidac zvani 700 miliona.
Ovde niceg od tog nema, niko ne moze da tvrdi da sad zivimo losije nego pre 10ak godina, tim evropskim putem koji vecina podrzava se ma kako sporo ali ide, oni koji Kosovo smatraju vaznim nacionalnim pitanjem mogu sebi priustiti iluziju da ova vlast ipak nije bas sasvim izgubila tu bitku i slicno. Sve na pola, nit smrdi nit mirise sto bi rekli, a to ipak nije okruzenje pogodno za neke nove pocetke.
Nova stranka bi mozda uspela ali u malo dramaticnijem ambijentu od ovog i pod uslovom da se radi o sasvim novim ljudima. Ljudi koje si ovde naveo jesu neko koga bi odredjeni sloj saslusao, poverovao im, pa i glasao za njih, ali njih, bar neke od njih, veliki broj gradjana (glasaca!) vidi kao nekoga ko je u politici vec dugo. Nije Srbija krug dvojke ipak a vise glasaca zivi izvan tog kruga nego u njemu. Elitisticke stranke ovde nisu nikada uspevale i dovoljno je setiti se da je Djindjic kada ja postao predsednik od elitisticke DS napravio stranku koja je bila malo blize "sirokim natrodnim masama" i tako drasticno povecao broj glasaca i poslanika.

Ali ako ih ubedis,.....ja ionako nemam za koga da glasam :)
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:16 24.01.2011

Re: """

Nedavno sam gledao i slušao intervju sa gradonačelnikom Rekjavika, kabaretskim glumcem Jonom Gnarom. Izrekao je jednu sjajnu rečenicu: „Zamislite samo, da nismo osnovali Najbolju partiju, koja bi politička kretenčina sedela u ovoj fotelji!“
blogovatelj blogovatelj 07:12 24.01.2011

Re: """

„Zamislite samo, da nismo osnovali Najbolju partiju, koja bi politička kretenčina sedela u ovoj fotelji!“


Kako znas da Gnar nije kretencina?
jedan.kub jedan.kub 22:54 24.01.2011

Da li je ovo ozbiljan predlog

ima mnogo humora na blogu.
Nova stranka bi mozda uspela ali u malo dramaticnijem ambijentu od ovog i pod uslovom da se radi o sasvim novim ljudima. Ljudi koje si ovde naveo jesu neko koga bi odredjeni sloj saslusao,

Pod uslovom da ne primi one koji su se vec opredelili jer bi bilo "dzabe ste ga krecili"
Ne zaboravite Vericu Barać i Srbijanku Turajlić! Da samo njih dve osnuju stranku, za godinu dana bi imale toliko pristalica i glasača da bi dovele u pitanje osovinu beščašća i zla – DS & SNS!

Pod uslovom da predlozene osobe prihvate.
I opet ono:
Šta će te da radite kada vam se u stranku učlane "nenormalni"
i skakavci ?
Kako će te ih prepoznati ?

Ja i onako ne mogu da glasam ni za ucenjivace ni za ucenjene.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:11 25.01.2011

Re: """

Da bi se izbegao tuniski ili albanski scenario, istorija prosto nameće potrebu osnivanja jedne stranke, prihvatljive alternative za sve gradjanke i gradjane koji su prozreli namere i domete pozicije i opozicije!


nema, dakle, druge osim biti u saglasju s istorijom
freehand freehand 00:19 24.01.2011

Prosto neverujem!

(neverujem se piše spojeno)

Da li je moguće da je sve ostalo na ovome:
pošto su se uzajamno pogledali, bila je izmedju neverice i ironije.

Znači li to da oni ne vole Srbiju? Da ih je baš briga za ovaj narod? Da im je slava udarila u glavu?
Znači li to da više nema nade?
Ili da se ipak učini poslenji pokušaj i...
Zamoli Diva the Majka Hereza??

Ali, preporučujem da se nikako ne preskoči onaj bitni korak: da se trkne u Delfe i Drago priupita za prognozu!
Ako kaže iz nule u dvojku - piči!


Filip Mladenović Filip Mladenović 00:36 24.01.2011

Re: Prosto neverujem!

freehand
(neverujem se piše spojeno)Da li je moguće da je sve ostalo na ovome:
pošto su se uzajamno pogledali, bila je izmedju neverice i ironije.Znači li to da oni ne vole Srbiju? Da ih je baš briga za ovaj narod? Da im je slava udarila u glavu? Znači li to da više nema nade?Ili da se ipak učini poslenji pokušaj i... Zamoli Diva the Majka Hereza??Ali, preporučujem da se nikako ne preskoči onaj bitni korak: da se trkne u Delfe i Drago priupita za prognozu!Ako kaže iz nule u dvojku - piči!

Ne zaboravite Vericu Barać i Srbijanku Turajlić! Da samo njih dve osnuju stranku, za godinu dana bi imale toliko pristalica i glasača da bi dovele u pitanje osovinu beščašća i zla – DS & SNS!
blekburn blekburn 01:12 24.01.2011

Šta je u Srbiji korisno, a šta beskorisno

U Srbije je korisno biti :

1. Dvoličan
2. Licemeran/lažljiv
3. Kooperativan
4. Podoban
5. Kukavica
6. Oportun

U Srbiji je bezkorisno:

1. Pričati šta mislite
2. Kritikovati argumentovano
3. Biti svoj
4. Misliti nezavisno
5. Postavljati nezgodna pitanja
6. Boriti se za istinu

P.S. Dopuni spisak po želji i iskustvu ?
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:19 24.01.2011

Re: Šta je u Srbiji korisno, a šta beskorisno

Eto nama prvih predloga budućeg programa STRANKE NORMALNIH! Bravo!
Goran Vučković Goran Vučković 01:19 24.01.2011

Re: Šta je u Srbiji korisno, a šta beskorisno

U Srbije je korisno biti :

1. Dvoličan
2. Licemeran/lažljiv
3. Kooperativan
4. Podoban
5. Kukavica
6. Oportun

U Srbiji je bezkorisno:

1. Pričati šta mislite
2. Kritikovati argumentovano
3. Biti svoj
4. Misliti nezavisno
5. Postavljati nezgodna pitanja
6. Boriti se za istinu

Jedinstven slučaj na svetu...
st.jepan st.jepan 01:30 24.01.2011

Re: Šta je u Srbiji korisno, a šta beskorisno

Korisno - diktatura, u formi prosvečenog apsolutizma i tehnokratije
Nekorisno - demokratija
...
Tokom potrebnog broja godina.
Goran Vučković Goran Vučković 01:32 24.01.2011

Re: Šta je u Srbiji korisno, a šta beskorisno

Korisno - diktatura, u formi prosvečenog apsolutizma i tehnokratije

Evo možemo da postavimo Mlađana Dinkića za prosvećenog apsolutistu i tehnokratu
freehand freehand 01:41 24.01.2011

Re: Šta je u Srbiji korisno, a šta beskorisno

Goran Vučković
Korisno - diktatura, u formi prosvečenog apsolutizma i tehnokratije

Evo možemo da postavimo Mlađana Dinkića za prosvećenog apsolutistu i tehnokratu

Aj' malo nekog drugog. Njega je dosta, vidiš da je i u Filipa ušao.

Edit:
I ne bih se ja zaletao baš tako.
Jel' neko išao Dragu da pita šta misli?
st.jepan st.jepan 01:42 24.01.2011

Re: Šta je u Srbiji korisno, a šta beskorisno

Evo možemo da postavimo Mlađana Dinkića za prosvećenog apsolutistu i tehnokratu

Može, al' prethodno da ga prosvetimo i tehnološki osposobimo.

Nego, nešto sasvim drugo sam imao na pameti, al' neću ovde i neću još.
A suština je u tome da Srbija očito više ne može sama.
niccolo niccolo 01:44 24.01.2011

Re: Šta je u Srbiji korisno, a šta beskorisno

vidiš da je i u Filipa ušao.

Onda nam preostaje jedino...
freehand freehand 01:50 24.01.2011

Re: Šta je u Srbiji korisno, a šta beskorisno

st.jepan
Evo možemo da postavimo Mlađana Dinkića za prosvećenog apsolutistu i tehnokratu

Može, al' prethodno da ga prosvetimo i tehnološki osposobimo.

Nego, nešto sasvim drugo sam imao na pameti, al' neću ovde i neću još.
A suština je u tome da Srbija očito više ne može sama.

'Ajde gukni, evo čekamo već 8 minuta!
Izgibosmo od uzbuđenja!
st.jepan st.jepan 01:53 24.01.2011

Re: Šta je u Srbiji korisno, a šta beskorisno

?Ajde gukni, evo čekamo već 8 minuta!
Izgibosmo od uzbuđenja!

Moram prvo da smislim kako to da kažem što nežnije.
Goran Vučković Goran Vučković 01:53 24.01.2011

Re: Šta je u Srbiji korisno, a šta beskorisno

A suština je u tome da Srbija očito više ne može sama.

Ma da, da predložimo državnu uniju Crnoj Gori - o tome i ja razmišljam već neko vreme

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana