In memoriam| Život

Budimo ljudi

vladimir petrovic RSS / 26.01.2011. u 10:30

Vidim  vest u medijima: "Ubicama Tatona 240 godina".  

To me  tera da se setim tog nesrećnog dana,  iz septembra 2009. godine, kada je u najužem centru Beograda izvršeno strašno ubistvo.

Na izuzetno divljački način.

Iz besmislenih razloga. Iz obesti fudbalskih navijača. Onih koji su huligani u dušama njihovim.

Kažu da je premlaćeni očajnik Bris Taton (Brice Taton) jednog trenutka počeo moliti, do preklinjanja, da ga ostave živog.

Čujem njegove vapaje:  ... "Arrêtez, arrêtez, s'il vous plaît. Permettez-moi de vivre, pour l'amour de Dieu. J'ai rien fait...Ne me tuez pas, je vous en prie. Arrêtez-vous, s'il vous plaît ... Stop, please, please...  (Stanite, stanite, molim vas. Ostavite me da živim, za ime Boga. Ništa nisam uradio, ne ubijajte me, preklinjem vas. Zaustavite se, molim vas...).

Ubice se nisu zaustavile. 

A baš tog prepodneva, Bris Taton je sa jednim svojim drugarom iz Tuluze, posetio Kalemegdan i divio se  prelepom spomeniku  "Zahvalnosti Srbije - Francuskoj". Slikao se ispred tog Spomenika, na kome piše: "Волимо Француску као што је она нас волела".

Nemojte reći: „Pa, eto, dogodilo se... a ne smemo zaboraviti i da su i ti mladići, fudbalski navijači, nečija deca".

Naša deca  ne bi smela da budu - takva

Deo odgovornosti svakako pada i na njihove roditelje.  

Hvala sudstvu što je odredilo visoke kazne počiniocima zločina.

Jedino drakonske, ali istovremeno pravične kazne, mogu suzbiti huliganstvo i kriminal navijača,  koji su u usponu.

Slažem se sa onima koji smatraju da, kada bi se ovako sudilo svim huliganima, za nekoliko godina bi se evidentno reducirao problem navijačkih grupa i ostalih zločina iz obesti. Ako hoćemo pravnu državu u Srbiji, onda pravosudni organi moraju pooštriti  kazne, s tim da one budu sprovodjene.

Ja znam da je još Monteskje (Montesquieu) govorio da je „slabost sile što veruje u silu", i da ima mnogo sličnih izreka, ali smatram da postoje situacije kada država mora energično delovati, unutar same sebe.

Srbija je sada u takvoj situaciji.

Srbija mora zaustaviti teror fudbalskih navijača.

Stop nasilju.  

Atačmenti



Komentari (127)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragoljub92 dragoljub92 10:47 26.01.2011

Naša deca ne bi smela da budu - takva.

tolko
ivankagrump ivankagrump 14:28 26.01.2011

Re: Naša deca ne bi smela da budu - takva.

Kakvi smo "mi", takva su nam i deca.
"Nasa deca" rade stvari koje bismo i "mi" radili, da smemo.
Otud razumevanje za njihove postupke.
Ko bi mogao da ih pravda, da i sam nije takav?
milosss92 milosss92 10:49 26.01.2011

ubice

Deca su deca, a ubice su ubice.
wukadin wukadin 13:34 26.01.2011

Re: ubice

Slažem se Miloše.
Na [/url]ovoj veoma potresnoj slici (upozoreni ste, osim toga ispoštovao sam neko pravilo da se takve slike ne objavljuju direktno, u ovom slučaju ne samo zbog formalnih razloga, nego i zbog poštovanja prema autoru bloga) jedan od počinilaca mi deluje veoma, veoma, mladoliko. Da se kojim slučajem kasnije našao na spisku streljanih ratnih zarobljenika ili onih koji su stradali u, recimo tako, "čudnim" okolnostima (sukob tipa Račak, po nekima masakr), drugosrbijanci bi opleli priču kako ima i ubijene dece. A za mene je to dete monstrum. Uostalom, setimo se Crvenih Kmera. Naravno, da i ne podsećam da ubojito oružje može da drži i žena i starije dete, pa mi civil deluje kao pomalo prevaziđen pojam.
abraham_linkoln abraham_linkoln 10:52 26.01.2011

da li srbija uopšte postoji...

Ako hoćemo pravnu državu u Srbiji, onda pravosudni organi moraju pooštriti kazne, s tim da one budu sprovodjene.
ja bih dodao: ako uopšte hoćemo bilo kakvu državu
vojislav948 vojislav948 10:56 26.01.2011

zaista


Naša deca ne bi smela da budu - takva

Zaista za takvu brutalnost i takvo divljaštvo svaki komentar je suvišan. Posebno užasava i zabrinjava činjenica da se to dogodilo kod nas, da su taj užasan zločin učinila naša deca. Institucije države Srbije iz ovog moraju izvući pouke. Ugrožena je bezbednost svih nas, a to je alarmantno.
bocvena bocvena 11:11 26.01.2011

A ovako izgledaju statusi mojih učenika

na Fejsu - kopiraju ih međusobno.

"Danas je doneta jedna od najsramnijih presuda u istoriji srpskog naroda! Optuženi za ubistvo Bris Tatona (neka mu je laka zemlja) osudjeni su na više od 200 godina robije, ALI BEZ I JEDNOG DOKAZA!!! Mediji su, kao i uvek, i u ovom procesu odigrali važnu ulogu. Većina njih je, i pre početka procesa, zanemarujući pritom pretpostavku nevinosti (Svako je nevin dok se ne DOKAŽE suprotno!!!), unapred osudila optužene. "

Ne znam čije su ovo reči, ali neki klinci u rasponu od 15 do 25 se sa njima identifikuju! U komentarima ide čitav repertoar pljuvanja Tadića, Francuza, Amerike, Partizana, pedera...da izvine oni koje sam zaboravila:)
libkonz libkonz 11:32 26.01.2011

Re: A ovako izgledaju statusi mojih učenika

U komentarima ide čitav repertoar pljuvanja Tadića, Francuza, Amerike, Partizana, pedera...da izvine oni koje sam zaboravila:)

Dosta i starijih, zrelih ljudi podržava ovaj stav. Na jednom mestu sam čuo ženu od nekih 50 godina kako priča da će sad kazniti "našu decu" zbog jednog pedera i uz to Francuza, a oni nas bombardovali. Nekad mi stvarno dođe da ne izlazim iz kuće i ne gledam vesti.
wukadin wukadin 13:59 26.01.2011

Re: A ovako izgledaju statusi mojih učenika

Ko zna zašto je to dobro...
ivankagrump ivankagrump 14:31 26.01.2011

Re: A ovako izgledaju statusi mojih učenika

Juce u autobusu slusam razgovor dva decaka, ne mogu biti stariji od 10 godina, eventualno koju godinu mladji.

"Je l' volis pedere?"
"Ne."
"Ni ja."
wukadin wukadin 14:44 26.01.2011

Re: A ovako izgledaju statusi mojih učenika

A sta, i mali decki moraju da ih vole.
Pedere ili pedofile?

Hint: Samo jedno ili nije ekskluzivna disjunkcija.
ivankagrump ivankagrump 14:52 26.01.2011

Re: A ovako izgledaju statusi mojih učenika

Volis li Rome?
Ne.
Ni ja.
Volis li grobare?
Ne.
Ni ja.
Etc...

Ne radi se o tome da neku grupu treba voleti, nego sta znaci tu grupu ne voleti. Tvoja dihotomija je lazna.
nestor92 nestor92 11:17 26.01.2011

Mora se

Ja na ovo gledam dvojako, kao čovek i kao profesionalac.

Kao advokat, ne mogu ništa da kažem, jer mi nisu dostupni detalji o dokazima. I po prirodi posla imam uvek rezerve. Moguće je i da poneko od osuđenih i nije zaslužio ono što mu se desilo. To mi, publika, ne znamo.

Znamo zasigurno da je jedan čovek svirepo ubijen.

Kao čovek mogu samo ovo: onaj ko je organizovao ovo ubistvo i onaj koji ga je izvršio, pa bilo koliko da ih je zaslužuju drakonske kazne.

Zato što:

1. zato što je ubistvo jedno od najtežih dela koje čovek može učiniti
2. zato što je ubistvo u grupi jedan od najtežih oblika koji se može izvršiti
3. zato što to nisu deca
4. zato što je u pitanju Srbija

i još mnogo zato.

Sada gledamo kako rodbina protestuje ali, podsećam Vas, ne tako davno bi otac u ovoj zemlji i na ovim prostorima sam presudio "detetu" koje nešto ovako uradi. A sad, sad su svi krivi, samo ne Vaše dete.

Ja verujem da je teško da zamislite da će Vaše "dete" provesti najbolje godine života u zatvoru.

Ali sad je kasno da se o tome misli.

I ... to nisu deca.

Deca ne ubijaju.

muaddib92 muaddib92 11:57 26.01.2011

Re: Mora se

I ... to nisu deca

Слажем се.
Владимире, истински ме дирнуо Ваш пост. Имао сам тужну прилику да се опростим од посмртних остатака убијеног дечака пре него што су послати на авион за Париз. Помазио сам омањи ковчег, постиђен као грађанин ове земље и ојађен као неко ко има сина сличног узраста.
Надам се да казне неће бити смањене у даљем судском поступку.
niccolo niccolo 12:08 26.01.2011

Re: Mora se

Kao advokat, ne mogu ništa da kažem, jer mi nisu dostupni detalji o dokazima

Nestor, znam da ne znaš detalje, ali šta bi onako iz iskustva rekao, hoće li da se zadrži ova presuda u drugom stepenu?
nestor92 nestor92 12:16 26.01.2011

Re: Mora se

Mislim da če biti malo smanjene, što je još uvek dovoljno. To će biti konačan ishod.

U međuvremenu, bojim se da će biti ukidanja. Teško je uraditi ceo glavni pretres sa toliko okrivljenih ( koji nisu uhvaćeni na delu ) a da bude sve pod konac.

I inače mi je advokature preko glave, pa se i ne intaresujem za detalje postupka.

Kao i svaki normalan čovek, grozim se nasilja (zbog kojeg ne mogu svoje dete da normalno vodim na utakmicu).

vladimir petrovic vladimir petrovic 12:55 26.01.2011

Re: Mora se

Имао сам тужну прилику да се опростим од посмртних остатака убијеног дечака пре него што су послати на авион за Париз. Помазио сам омањи ковчег,



Tuesday January 25, 12:44 PM
(FILES) -- A. file photo taken on October 6, 2009 shows the coffin of Toulouse fan Brice Taton, 28, who died after being attacked by Serbian supporters following a UEFA Europa Cup match, arriving in Saint-Etienne's Cathedral during the funeral ceremony in Toulouse. A Serbian court on January 25, 2011 convicted 12 hooligans of first degree murder for the brutal killing of French football fan Brice Taton in 2009, with two other suspects found guilty of violent behaviour. The court handed down sentences ranging from four to 35 years in prison for the 14 men, all hardcore fans of Partizan Belgrade. AFP PHOTO / PASCAL PAVANI

niccolo niccolo 13:26 26.01.2011

Re: Mora se

Mislim da če biti malo smanjene, što je još uvek dovoljno. To će biti konačan ishod.

U međuvremenu, bojim se da će biti ukidanja. Teško je uraditi ceo glavni pretres sa toliko okrivljenih ( koji nisu uhvaćeni na delu ) a da bude sve pod konac.

Da, slažem se, htedoh da proverim da li razmišljamo slično...
marta l marta l 11:18 26.01.2011

provereno

Jedino drakonske, ali istovremeno pravične kazne, mogu suzbiti huliganstvo

Znam zemlju (medju 10 najbezbednijih za zivot) u kojoj bi za ovaj zlocin visili. I to ne bi bila vest u novinama.
arianna arianna 11:22 26.01.2011

Re: provereno

Stop nasilju.



Saglasna sa celim tekstom, mada je moje mišljenje da vest i odluka sudstva o ovom slučaju bi trebala da bude minimum nedelju dana na svim naslovim stranama novina, kako bi mnogi, naročito oni sa sa nasilnim ponašanjem, mogli da vide kakva je kazna i reakcija države za divljačko ponašanje.
Jer jedino edukacijom (razvijanjem "moralnih kočnica", zastrašivanjem predividjanjem i izvršenjem kazni) i adekvatim kaznama mogu se prevenirati ovakvi neželjeni dogadjaji i huligansko ponašanje





antioksidant antioksidant 11:24 26.01.2011

Re: provereno

marta l

Znam zemlju (medju 10 najbezbednijih za zivot) u kojoj bi za ovaj zlocin visili. I to ne bi bila vest u novinama.

mozda i nema novina?

da ima, verovatno bi se pokrenula debata o tome koliko je moralno ubijati (pa makar se krili iza "drzave" )
alselone alselone 11:30 26.01.2011

Re: provereno

marta l

Znam zemlju (medju 10 najbezbednijih za zivot) u kojoj bi za ovaj zlocin visili.


antioksidant antioksidant 11:31 26.01.2011

Re: provereno

link

pokoj dusi ovom decku
kazne su primerene divljackom zlocinu
arianna arianna 11:33 26.01.2011

Re: provereno

marta l
Jedino drakonske, ali istovremeno pravične kazne, mogu suzbiti huliganstvo

Znam zemlju (medju 10 najbezbednijih za zivot) u kojoj bi za ovaj zlocin visili. I to ne bi bila vest u novinama.



Vaspitno-obrazovni rad u Francuskoj
libkonz libkonz 11:34 26.01.2011

Re: provereno

da ima, verovatno bi se pokrenula debata o tome koliko je moralno ubijati (pa makar se krili iza "drzave"

Slažem se. Ali isto tako mislim da je šteta što u zakonu nema osude na doživotnu robiju, bez mogućnosti pomilovanja. Ne mislim konkretno na ovaj slučaj, mislim da su ovde kazne adekvatne.
nestor92 nestor92 11:56 26.01.2011

Re: provereno

Slažem se. Ali isto tako mislim da je šteta što u zakonu nema osude na doživotnu robiju, bez mogućnosti pomilovanja. Ne mislim konkretno na ovaj slučaj, mislim da su ovde kazne adekvatne.


Upravo tako. Ako nema smrtne kazne, mora postojati doživotni zatvor. Već smo se negde o tome raspravljali.

Ja jesam protivnik smrtne kazne, ali sam zagovornik trajne zaštite bezbednosti članova društva eliminacijom, odnosno izolacijom na neograničeno vreme određenih članova društva.
marta l marta l 11:59 26.01.2011

Re: provereno

mozda i nema novina?

ima

da ima, verovatno bi se pokrenula debata o tome koliko je moralno ubijati (pa makar se krili iza "drzave" )

ne, u toj zemnlji se svi slazu da cilj (bezbednost) opravdava sredstvo (drakonske kazne). Sigurno ima i onih koji se ne slazu, ali se ne pitaju izgleda.
marta l marta l 12:00 26.01.2011

Re: provereno

@ Alselone
nije
buba_truba buba_truba 12:13 26.01.2011

Re: provereno

marta l
@ Alselone
nije

?

Jelica Greganović Jelica Greganović 12:56 26.01.2011

Re: provereno

?

antioksidant antioksidant 13:04 26.01.2011

Re: provereno

u ovoj zemnlji se svi slazu da cilj (bezbednost) opravdava sredstvo (drakonske kazne).

samo da podsetim da si rekla da su te "drakonske kazne" u stvari - ubistvo vešanjem
marta l marta l 13:08 26.01.2011

Re: provereno

@ buba_truba
bingo
veronika_kojen veronika_kojen 13:24 26.01.2011

Re: provereno

marta l
Jedino drakonske, ali istovremeno pravične kazne, mogu suzbiti huliganstvo

Znam zemlju (medju 10 najbezbednijih za zivot) u kojoj bi za ovaj zlocin visili. I to ne bi bila vest u novinama.


Sad sam otišla da pogledam komentare. Apsolutno je neverovatno koliko idiota traži smrtnu kaznu i prolivanje krvi. Stali kod druge knjige mojsijeve i zaglavili se, hrišćani.

Civilizacija.

veronika_kojen veronika_kojen 13:30 26.01.2011

Re: provereno

marta l

ne, u toj zemnlji se svi slazu da cilj (bezbednost) opravdava sredstvo (drakonske kazne). Sigurno ima i onih koji se ne slazu, ali se ne pitaju izgleda.


Naravno da opravdava. Jer je u toj zemlji život na visokoj ceni. A u sličnim "sigurnim" zemljama ženama odsecaju glave kad izadju na ulicu same.

Sigurnost.
marta l marta l 13:37 26.01.2011

Re: provereno

marta l
Jedino drakonske, ali istovremeno pravične kazne, mogu suzbiti huliganstvo

Znam zemlju (medju 10 najbezbednijih za zivot) u kojoj bi za ovaj zlocin visili. I to ne bi bila vest u novinama.


Sad sam otišla da pogledam komentare. Apsolutno je neverovatno koliko idiota traži smrtnu kaznu i prolivanje krvi. Stali kod druge knjige mojsijeve i zaglavili se, hrišćani.

Civilizacija.


moj komentar je govorio o faktima, a ne mojim stavovima.
veronika_kojen veronika_kojen 13:38 26.01.2011

Re: provereno

marta l


moj komentar je govorio o faktima, a ne mojim stavovima.


Znam, govorila sam o tim dobrim ljudima koji bi ubijali.
wukadin wukadin 14:53 26.01.2011

Re: provereno

alselone

marta lZnam zemlju (medju 10 najbezbednijih za zivot) u kojoj bi za ovaj zlocin visili.


Lepa zastava, zar ne.
A zasto bi sprovodjenje pravde uopste bila vest za novine?! Osim u crnoj hronici, ili ako se poziva na prisustvo javnoj egzekuciji.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 01:33 27.01.2011

Re: provereno

Jer jedino edukacijom (razvijanjem "moralnih kočnica", zastrašivanjem predividjanjem i izvršenjem kazni) i adekvatim kaznama mogu se prevenirati ovakvi neželjeni dogadjaji i huligansko ponašanje


Arianna, mozemo da pricamo sta hocemo, ali tog decaka vise nema, nazalost. I na jos vecu zalost, ma koliko se mi kao roditelji trudili, objasnjavali, ucili decu, pricali, davali primer i pokusavali da ih izvedemo na pravi put, radi drustva, da ne bi ispadali "crne ovce" ili "bele vrane" deca ce, da bi bila prihvacena u neku grupu, uciniti mnogo toga.

A to, kakve kazne mogu i, pre svega trebaju da uslede, nakon ovakvog cina, dok ne osete na svojim ledima (daleko bilo da i sanjaju da urade nesto radi cega bi ih trebalo tako kaznjavati), malo sta ce ih smiriti.
jedan.kub jedan.kub 23:39 31.01.2011

Re: provereno

jecinaimisinamama
pokusavali da ih izvedemo na pravi put, radi drustva, da ne bi ispadali "crne ovce" ili "bele vrane" deca ce, da bi bila prihvacena u neku grupu, uciniti mnogo toga.

Deci od malena treb koriguvati loše osobine i učiti da biraju društvo.
Pamet je prelazna, pa treba da biraju društvo pametne i lepo vaspitane dece, inače im se može desiti da ih loše društvo uvuče u opasne situacije ili u još gore veze.
NNN NNN 11:40 26.01.2011

Kazna je (koliko-toliko) primerena

(kad već ne može strože)

A bilo bi dobro da naše sudstvo nastavi da izriče adekvatne kazne i za druge zločine (ubistva, silovanja, nasilništva...)
mirelarado mirelarado 19:09 26.01.2011

Re: Kazna je (koliko-toliko) primerena

A bilo bi dobro da naše sudstvo nastavi da izriče adekvatne kazne i za druge zločine (ubistva, silovanja, nasilništva...)


Уверена сам да је то једини прави начин да се насиље у нашој земљи сведе на најмању меру.
alselone alselone 11:44 26.01.2011

Samo ovako nastaviti

Secam se da su pre nekih 7, 8 godina "skineri" tj. kreteni u martinkama ubili nekog momka na identican nacin. Dobili su po 3, 4, 5 godina.
Sramno je da su kazne ovolike samo zato sto Francuska "gleda".
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:47 26.01.2011

Da se nikada ne ponovi

itsallchemistry itsallchemistry 13:20 26.01.2011

Re: Samo ovako nastaviti

alselone
Sramno je da su kazne ovolike samo zato sto Francuska "gleda".


To je samo dokaz koliko je sudstvo u Srbiji u totalnom ofsajdu. Presude cesto nemaju veze sa pravom i pravdom vec sa intersima javnosti/politicara/partija isl.

Dok za ovu presedu naravno da nemam zamerki, moram da se zapitam da li bi ona bila ista da je ubijeni bio neko manje medijski/politicki vazan.
Da li se ko seca onih decaka navijaca tamo nekih Sindjelica i statijaznam kojih klubova koji su ubijani po vozovima i ulicama? Da li su pocinioci ikada uhvaceni i osudjeni?

Zasto napadac na lik i delo ministra Magistra doije 2 godine a ministar koji u saobracajnoj nesreci ubije neduznu prolaznicu dobije ukor razrednog staresine?

Ova presuda koliko god bila pravicna samo sluzi za zamajavanje naroda da srpsko sudtvo radi. Daleko je ono od ikakvog rada dok god se zakoni ne primenjuju jednako za sve.
alselone
Secam se da su pre nekih 7, 8 godina "skineri" tj. kreteni u martinkama ubili nekog momka na identican nacin. Dobili su po 3, 4, 5 godina.
Sramno je da su kazne ovolike samo zato sto Francuska "gleda".

wukadin wukadin 14:05 26.01.2011

Re: Samo ovako nastaviti

Sramno je da su kazne ovolike samo zato sto Francuska "gleda".


To sam i ja rekao.
Ubuduće, svako povezan sa žrtvom nasilja treba da poziva na ovu presudu i da zahteva od medija da slučaj prate u potrebnoj meri. Ako, recimo, B92 nečemu ne posvećuje dovoljno pažnje - treba ih pitati zašto je to tako i da li žrtvu smatraju manje vrednom.
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:43 26.01.2011

Re: Da se nikada ne ponovi

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:15 26.01.2011

Srbija

Srbija bi trebalo da se probudi i zapita gde je otisla i sta je to sto joj se desava.
Zao mi je sto je predhodni blog zakljucan za komentare pa cu ovde samo da dodam da je Beograd grad pod opsadom.
draft.dodger draft.dodger 13:26 26.01.2011

240

Taton je dvanaest dana umirao od posledica manijačkog prebijanja!
Nadam se da će se presuda održati...

alselone
Sramno je da su kazne ovolike samo zato sto Francuska "gleda".


Slažem se...
Da je ubijen domaći državljanin, sudstvo bi počinioce poslalo na petogodišnje stručno usavršavanje u neki od zatvora.

Zato mi ne pada na pamet da hvalim sudstvo koje je bilo prinuđeno da pošteno radi svoj posao...
Biljana 77 Biljana 77 13:29 26.01.2011

Kazna i sramota

Kazna je sasvim primerena. Kada već nema doživotne za konkretne izvršioce. Svako ko se zapita da li ja kazna primerena neka zatvori oči i neka se zapita kako je Bris Taton proveo svoje poslednje svesne trenutke, kako je proveo poslednje dane svog života.. neka proba da zamisli bol, strah, patnju, poniženje, pa opet bol, mrak, strah i tako do kraja.

Sramota nam ostaje. I posle ove presude. Sramota svih onih koji su mogli da spreče a nisu, koji su gledali i ćutali, sramota policije, sramota onih koji su ih skrivali i onih koji su im pomogli da pobegnu, sramota mog Partizana i ovog grada i ove zemlje.

Mir mu duši napaćenoj.

veronika_kojen veronika_kojen 13:32 26.01.2011

Re: Kazna i sramota


Biljana 77


Sramota nam ostaje.



Sramota njih, ne nas.
vladimir petrovic vladimir petrovic 15:18 26.01.2011

Re: Kazna i sramota

Biljana 77
... Mir mu duši napaćenoj.


I ja sam to imao u vidu pišući ovaj blog.
Jer, ONI nisu hteli samo da premlate Brisovo telo, hteli su da mu ubiju dušu!

Znam, ima i gorih ubistava, gde god se okrenete neko nekoga maltretira i - ubija.
U medijima se ne stavlja više "x" na slike ubistva, ni na filmove u kojima ima surovih ubistava.

A opet, ja, koji ne trčim da komentarišem svakodnevne dogadjaje, već idem u lakše vode, kobojagi umetničke provenijencije, u kojima se lakše osećam... nisam mogao a da se ne javim. Čekao sam da vidim da li će se neko u toku prethodne noći javiti na tu temu, a kada nije tako bilo, onda sam seo i napisao ovo što sam napisao. Iz srca. Jer, ovo sa Brisom Tatonom me je zabolelo.

Ne više samo zbog njega, koliko i zbog nas.

Neka se ovo shvati kao moj skromni "Hommage à Brice Taton".



Ελπίζουμε προτού φτάσουμε και εμείς στο σημείο να θρηνούμε για τον δικό μας,Brice Taton, ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ!!!

REST IN PEACE BRICE TATON

veronika_kojen veronika_kojen 15:22 26.01.2011

Re: Kazna i sramota

vladimir petrovic

Jer, ONI nisu hteli samo da premlate Brisovo telo, hteli su da mu ubiju dušu!





Preporuka za ovo oni.

Teško mi je kad neko kaže mi-jer ja od njih nisam. Niko normalan od njih nije.
Biljana 77 Biljana 77 15:26 26.01.2011

Re: Kazna i sramota

Sramota njih, ne nas.

Ja sam lepo napisla čija je sramota. Nemam nameru da se ritualno posipam pepelom ali mogu da mislim da su oni osramotili sve nas.
veronika_kojen veronika_kojen 15:35 26.01.2011

Re: Kazna i sramota

Biljana 77

Ja sam lepo napisla čija je sramota.


Jesi.

Sramota svih onih koji su mogli da spreče a nisu, koji su gledali i ćutali, sramota policije, sramota onih koji su ih skrivali i onih koji su im pomogli da pobegnu, sramota mog Partizana i ovog grada i ove zemlje.


Samo sa neboldovanim bih se složila. Jer ja nisam od onih koji govore o kolektivnom sramu, na moju veliku žalost.

Šta znači "zemlja treba da se srami"?

zemlja=gradjani?(ne znam kako je neko dete iz Kuršumlije, recimo, doprinelo Brisovoj smrti, pa da treba da se stidi)

zemlja=crvenica?

zemlja=nebesko telo?
ivankagrump ivankagrump 15:40 26.01.2011

Re: Kazna i sramota

Šta znači "zemlja treba da se srami"?


Imamo demokratiju, vlast je izabrao narod, i vlast je duzna da kroz skolstvo, podrsku porodici, promociju odredjenih vrednosti spreci da se razviju ovakvi kriminogeni tipovi. Nije to uradila, i nastavlja da to ne radi. A za to smo krivi svi.
veronika_kojen veronika_kojen 15:43 26.01.2011

Re: Kazna i sramota

ivankagrump
Šta znači "zemlja treba da se srami"?


Imamo demokratiju, vlast je izabrao narod, i vlast je duzna da kroz skolstvo, podrsku porodici, promociju odredjenih vrednosti spreci da se razviju ovakvi kriminogeni tipovi. Nije to uradila, i nastavlja da to ne radi. A za to smo krivi svi.


onda je trebala da kaže da je vlast kriva. jer ovo podmetanje krivice drugima (koji, recimo, nisu mogli i nisu hteli glasati za tu vlast) je zlonamerno.
Biljana 77 Biljana 77 15:46 26.01.2011

Re: Kazna i sramota

Šta znači "zemlja treba da se srami"?

Čitaj ono što piše. A ovo nigde ne piše. Piše da je stramota naneta, da je zemlja osramoćena, a ne da se osramotila. (Mada obzirom na nereagovanje policije na licu mesta, i na dopuštanje da dvojica prvooptuženih pobegnu može biti da se i država (ne zemlja), osramotila.

(Inače i mnogi navijači Partizana, a tek sportisti, nemaju ama baš ništa sa ovim zverovima tako da ne znam zašto bi on potpadao pod ingerencije kolektivnog srama, a npr. Beograd ne...)

Ja imam pravilo da se ne čupetam po blogu unedogled, što će reći ako se ne razumemo u dva-tri komentara, nećemo ni u dvesta, što će reći, pozdrav, isključujem se iz dalje diskusije na temu sramote.
wukadin wukadin 15:48 26.01.2011

Re: Kazna i sramota

Бојим се да овде држава и не постоји, што је потребан (не и довољан) услов да би се осрамотила.
veronika_kojen veronika_kojen 15:51 26.01.2011

Re: Kazna i sramota

Biljana 77

Čitaj ono što piše..


Čitam.

Biljana 77


Sramota nam ostaje.



Tužno.

idem i ja, jer ovo o kolektivnoj sramoti

ivankagrump ivankagrump 15:52 26.01.2011

Re: Kazna i sramota



onda je trebala da kaže da je vlast kriva. jer ovo podmetanje krivice drugima (koji, recimo, nisu mogli i nisu hteli glasati za tu vlast) je zlonamerno.


Nije vlast kriva, vlast je samo ogledalo gradjana. Ako si glasala za neke koji bi bili bolji a nisu pobedili, krivi su oni sto nisu bili uspesniji, a i ti sto se nisi aktivirala i pomogla im da budu uspesniji.

Gradjanstvo ne podrazumeva samo pasivno glasanje za druge, nego i uzimanje stvari u sveje ruke, aktivno bavljenje politikom.

Podrazumeva i gradjansku inicijativu, ako politicari nemaju pojma kako da rese problem nasilja u drustvu, neka gradjani podnesu predlog sta da se radi.

Kriva si Veronika, kriva! Kako to ne kapiras, znaci da nisi dobra Jevrejka
veronika_kojen veronika_kojen 15:54 26.01.2011

Re: Kazna i sramota

ivankagrump


Kriva si Veronika, kriva! Kako to ne kapiras, znaci da nisi dobra Jevrejka


ni isus vam nije bio dobar (jevrejin), pa ste ga vi razapeli

ali stidim se, u ime svih jevreja...

(evo viš kako sma odma od biljane naučila o kolektivnoj sramoti)
Biljana 77 Biljana 77 15:56 26.01.2011

Re: Kazna i sramota

od biljane naučila o kolektivnoj krivici

Ja te molim da u daljoj diskusiji ne nastavljaš da izvrćeš ono što sam rekla i da mi stavljaš u usta nešto što nisam rekla. Hvala.
jedan.kub jedan.kub 21:18 26.01.2011

Re: Kazna i sramota

Roditelji te dece treba da se srame.
Postoji izreka da pamet i sila ne idu zajedno. Ne mogu da razumem roditelje koji na ovakav način vaspitavaju svoju decu.
Žestoki momci obično budu upotrebljeni za nečije niske ciljeve, naročito maloletnici, zbog neke ‚‚ protekcije‚‚ u zakonodavstvu. Takve osobe retko dočekaju starost a njihovi roditelji unuke.
Da li to stvarno žele svojoj deci ili uopšte ne razmišljaju?

Naše sudstvo je žalosno, jer su se opredelili za neku stranu u našem društvu i samostalni su jedino u tom opredelenju, ne mareći za zakonske propise.
veronika_kojen veronika_kojen 21:21 26.01.2011

Re: Kazna i sramota

jedan.kub
Ne mogu da razumem roditelje koji na ovakav način vaspitavaju svoju decu.


Ni ja. Mislim da ih toliko razmaze, dok ta deca ne počnu da veruju da mogu da rade šta im je volja, a da će mama i tata da ih spasu.

Ili vice versa. Zapuste ih, a onda se pitaju jel to njihovo dete uradilo.
wukadin wukadin 13:53 26.01.2011

O presudi

Složiću se sa onim što reče moja keva - jednom je moralo da se preseče. U tom smislu osvrnimo se na priče "a kako su ovi dobili manje", koje često iznose advokati, porodice i prijatelji nekih koji su žešće osuđeni - iz medijskih razloga, ne zavaravajmo se. Zbog toga, mislim da će verifikacija novog kriterijuma pravde (nazovimo ga tako) tek stići. Ako kazne i dalje budu bezobrazno blage, onda se ovi stvarno mogu jadati na dvostruke aršine. Takođe, još više mogu opravdano da dignu glas oni povezani sa budućim žrtvama nasilja, ili same žrtve, ako prežive.
Podsetiću, još jednom, na veliki broj navijača koji su bezveze stradali, a nisu bili Francuzi. Neko od drugosrbijanaca mi reče, istina opširno, uviđajući formalnosti zakona, da mu ipak nije svejedno da li je neko stradao kao slučajni prolaznik ili učesnik tuče... pa nek mu oprostim. E, greška u postavci! Desetaj ljudi je stradalo potpuno bezveze, jer su imali šal i sedeli u tramvaju (na primer). Posle utakmica tipa Bežanija-Radnički... Stvarno besmisleno. Te žrtve nisu postojale za medije, mogu se kladiti, možda i u život, da počinioci nisu dobili tako stroge kazne. Nadajmo se, samo, da ubuduće neće biti pravljene razlike u zavisnosti od žrtve.
Čini mi se razumnim da za teška i zverska prebijanja, čak i ako posledica nije smrt ili invaliditet, treba dodeljivati višegodišnje kazne. To su ubistva sa predumišljajem, rekao bih. Ako je sud ovako sada presudio, to treba da je uzor za neki budući, mada mislim da po našem pravu presedan ne postaje nužno jednak zakonu...
Samu presudu ne bih mnogo komentarisao, kažu da to nije ni pristojno. Nisam pravnik pa ne znam kako se reguliše pitanje predumišljaja ako je neko krenuo da zverski mlati, a nije nužno hteo da ubije. No, odrasla, zakonski i mentalno odgovorno osoba bi trebalo da zna uzročno-posledičnu vezu. Čini mi se da se sud ovog puta odlučio da je umišljaj bio kod kolovođa (u bekstvu), dok je ostale toga oslobodio, što ne znam da li je dobro. Tu bi odgovor mogli da daju psiholozi, analizirajući ponašanje onoga što je Djuk ispravno nazvao ljulja. I dao je ispravno analizu - da ljulja jedino razume silu.
Još da dodam da se nadam da će oni koji su u bekstvu biti izručeni, ako su van Srbije. Naša zemlja ima velikih problema sa izručivanjem begunaca od naše pravde. Velike dosuđene kazne mogu biti argument onima koji bi trebalo da ih izruče, ako ih tamo uhvate...

p.s. Petrović je veći filozof od mene, pa nek razmisli o upotrebi pijeteta. Deluje da je nepristojno sad da ja osporavam njegov izliv emocija, pominjanje spomenika zahvalnosti Francuskoj. No! Činjenica je da je ubijen pojedinac i da su ga ubili pojedinci (u grupi, no ta grupa ne predstavlja nikoga do samu sebe). To ne može mene da obavezuje na promenu mišljenja prema Francuskoj, Marseljezi i istorijskim vezama i uticajima na relaciji Francuska-Srbija. Inače, moje mišljenje tu nije sasvim crno...
medjutim92 medjutim92 15:35 26.01.2011

Re: O presudi

wukadin
Složiću se sa onim što reče moja keva - jednom je moralo da se preseče.


Recimo da jeste tako..

Ako neko hoće da preseče da bi rešio problem, neće ga rešiti tako što seče na dnu lanca ishrane. Ovo je posledica drugih problema u vezi kojih i dalje niko neće da preseče.

wukadin
Ako kazne i dalje budu bezobrazno blage, onda se ovi stvarno mogu jadati na dvostruke aršine. Takođe, još više mogu opravdano da dignu glas oni povezani sa budućim žrtvama nasilja, ili same žrtve, ako prežive.


To ćemo tek da vidimo. Ali presude u slučajevima koje su se događaće u slično ovo vreme ne pokazuju da je namera države da se razračuna sa svim mogućim kriminalnim aktivnostima. U toku ovog procesa poništena je kazna od 7 godina apsa za policajca koji je pucao nenaoružanom čoveku u glavu s pola metra, zato što je oštećen u postupku. Videćemo kako će onda država da preseče, kao i u mnogim drugim slučajevima.

Plašim se je ovde neko rešio da stekne političke poene na slučaju za koji ima podršku veeelikog dela javnosti.

Što se trajanja kazne tiče, po meni je prestrogo, ali mnogo više mi smeta opšta reakcija boraca za ljudska prava koji traže smrtnu kaznu i hrišćana koji traže šerijatske propise.

wukadin
Podsetiću, još jednom, na veliki broj navijača koji su bezveze stradali, a nisu bili Francuzi.


Petar Sedlak, ubijen nožem s leđa, nije učestvovao u tuči. Nije bilo ulice Petra Sedlaka, nije bilo javne žalosti, spomen ploče i kolektivne patnje.
Bojan Majić, navijač Voždovca, preklan u kupeu u stanici Rakovica naočigled nekoliko ljudi. Nema ulice Bojana Majića, nema spomen ploče, nema kolektivne patnje, nema u novinama izjava njegove majke, samo je FK Voždovac prekrstio stadion u Bojan Majić.
Aca Radović, ubijen raketom u grlo. Nema ulice Ace Radovića, nema spomen ploče, al on bar nije zaboravljen..
Da ne ređam imena, ima mnogo žrtava, a većina nije u tom trenutku učestvovala ni u kakvom sukobu. Niko se ne seća.

wukadin
Nisam pravnik pa ne znam kako se reguliše pitanje predumišljaja ako je neko krenuo da zverski mlati, a nije nužno hteo da ubije.


Ne znam ni ja, ali živo me interesuje ako neko ima primer sličnog slučaja iz inostranstva.. Znam da je Turčin koji je mačetom ubio dva navijača Lidsa dobio 15 godina, pa mu je kazna skraćena

Ali Umit Demir was arrested and sentenced to 15 years imprisonment for the stabbing, but the sentence was reduced to 5 years on the basis of heavy provocation, while five others were given lesser sentences of under four months.

(ne mislim da tako treba, samo prenosim)

ne sećam se da sam čuo za sličnu kaznu pre godinu i nešto dana kad je jedan čovek stradao pre utakmice Vest Hem - Milvol, a ovde obično uzimamo engleske zakone o huliganima za primer..

E, da, da ne tražim ko je gde tačno rekao, ne mogu da verujem da neko može da piše da ubice nisu deca već ubice a da je Taton sa 28 godina dečak. Dajte ljudi, kapiram ja emocije, al nemojte u patetiku..
Biljana 77 Biljana 77 15:39 26.01.2011

A da probamo da zamislimo

da će ukoliko ne daj Bože strada neki novi Petar, Bojan ili Aca njegovim ubicama biti presuđeno isto ovako. Jer odnekle mora da se preseče.

wukadin wukadin 15:43 26.01.2011

Re: O presudi

Ali presude u slučajevima koje su se događaće u slično ovo vreme ne pokazuju da je namera države da se razračuna sa svim mogućim kriminalnim aktivnostima. U toku ovog procesa poništena je kazna od 7 godina apsa za policajca koji je pucao nenaoružanom čoveku u glavu s pola metra, zato što je oštećen u postupku. Videćemo kako će onda država da preseče, kao i u mnogim drugim slučajevima.


Нажалост, и ја мислим тако. Оно за пандура нисам знао. Некад је боље бити необавештен - штеди живце

Plašim se je ovde neko rešio da stekne političke poene na slučaju za koji ima podršku veeelikog dela javnosti.


То је тако очигледно.

Što se trajanja kazne tiče, po meni je prestrogo, ali mnogo više mi smeta opšta reakcija boraca za ljudska prava koji traže smrtnu kaznu i hrišćana koji traže šerijatske propise.


Искрено, нисам видео да се то некоме омакло, а ако видим искористиће се против њих...
Као ономад кад је правдољубиви Батић тражио увођење смртне казне тијеком ванредног стања.
Иначе (чисто ради записа) - нисам борац за људска права, чак ни хришћанин, осим по крштењу и традицији...

Petar Sedlak, ubijen nožem s leđa, nije učestvovao u tuči. Nije bilo ulice Petra Sedlaka, nije bilo javne žalosti, spomen ploče i kolektivne patnje.
Bojan Majić, navijač Voždovca, preklan u kupeu u stanici Rakovica naočigled nekoliko ljudi. Nema ulice Bojana Majića, nema spomen ploče, nema kolektivne patnje, nema u novinama izjava njegove majke, samo je FK Voždovac prekrstio stadion u Bojan Majić.
Aca Radović, ubijen raketom u grlo. Nema ulice Ace Radovića, nema spomen ploče, al on bar nije zaboravljen..



Хвала!
Видео сам тако нешто на коментарима вести када је Татон убијен.
Тад нисам сачуао, сад хоћу...

Znam da je Turčin koji je mačetom ubio dva navijača Lidsa dobio 15 godina, pa mu je kazna skraćena


Шта ли је рекла на то нека турска Наташа Кандић, ако таква постоји
А шта они код нас који су за све јаче везе са Турском...
medjutim92 medjutim92 16:47 26.01.2011

Re: A da probamo da zamislimo

Biljana 77
da će ukoliko ne daj Bože strada neki novi Petar, Bojan ili Aca njegovim ubicama biti presuđeno isto ovako. Jer odnekle mora da se preseče.


Videćemo. Nisam optimista. Kao što rekoh, ni u jednom procesu koji se odvijao u isto vreme nisam primetio ništa slično. Zamišljam ja odavno svašta vezano za sudove, al ništa se ne ispunjava..

@wukadin

sasvim je moguće da je i taj komentar bio moj..
omega68 omega68 13:55 26.01.2011

pisao sam već

Naša deca ne bi smela da budu - takva.

Deo odgovornosti svakako pada i na njihove roditelje.



Na smrt
Pa makar da je i moje dete

A ovo:
ali smatram da postoje situacije kada država mora energično delovati, unutar same sebe.

Srbija je sada u takvoj situaciji.


nemoj baš mnogo da potenciraš ovde.Ima mnogo onih koji su protiv velikog uplitanja države i vere
jbt, kao da ih plaća Soroš da propagiraju novi svetski poredak
Filip2412 Filip2412 14:16 26.01.2011

Re: pisao sam već

Slazem se, smrtna kazna je ionako cesto manje surovija od dugogodisnje robije a za drustvo je prakticnija. A svakako ima slucajeva kada je apsolutno primerena.
antioksidant antioksidant 14:33 26.01.2011

Re: pisao sam već

A svakako ima slucajeva kada je apsolutno primerena.

uz tv prenos moze biti i zabavna
Filip2412 Filip2412 15:17 26.01.2011

Re: pisao sam već

antioksidant
A svakako ima slucajeva kada je apsolutno primerena.

uz tv prenos moze biti i zabavna
zatvorska kazna od 30 godina je jos zabavnija uz prenos, bio bi to pravi rialti show
cult cult 15:22 26.01.2011

Re: pisao sam već

Filip2412
antioksidant
A svakako ima slucajeva kada je apsolutno primerena.

uz tv prenos moze biti i zabavna
zatvorska kazna od 30 godina je jos zabavnija uz prenos, bio bi to pravi rialti show


Hmmmmm...osećam da će se povodom ove ingeniozne ideje već danas sastati uredništvo pinkovog umetničkog programa.
sybil sybil 14:12 26.01.2011

30 godina je malo!

Zamislite, kada ti degenerici izadju iz zatvora imace po pedeset i nesto godina, moci ce da gamizu okolo i da se razmnozavaju!
To treba sve na dozivotnu robiju i to sve sa roditeljima zajedno, i to bez prava na pomilovanje. pa neka onda kruzi urbana legenda - nemoj da ti padne napamet da budes huligan i da premlacujes, ceka nas kraj zivota.
veronika_kojen veronika_kojen 14:14 26.01.2011

Re: 30 godina je malo!

kada ti degenerici izadju iz zatvora imace po pedeset i nesto godina, moci ce da gamizu okolo i da se razmnozavaju!


ajmo peticiju za kaŠtraciju
sybil sybil 14:18 26.01.2011

Re: 30 godina je malo!

veronika_kojen
kada ti degenerici izadju iz zatvora imace po pedeset i nesto godina, moci ce da gamizu okolo i da se razmnozavaju! ajmo peticiju za kaŠtraciju

to uopste nije smesno, devojko!

jesi to videla od ljusica sto ti puni glavu!
veronika_kojen veronika_kojen 14:23 26.01.2011

Re: 30 godina je malo!

sybil
veronika_kojen
kada ti degenerici izadju iz zatvora imace po pedeset i nesto godina, moci ce da gamizu okolo i da se razmnozavaju! ajmo peticiju za kaŠtraciju

to uopste nije smesno, devojko!

jesi to videla od ljusica sto ti puni glavu!


ne, samo me zanima kako ćeš ih sprečiti da se razmnožavaju...elektro-šokovi sa slikama skarlet johanson?

možda će im devojke dolaziti u posetu i šta onda? svuda oko nas mali manijaci...
sybil sybil 14:27 26.01.2011

Re: 30 godina je malo!

ne, samo me zanima kako ćeš ih sprečiti da se razmnožavaju...elektro-šokovi sa slikama skarlet johanson?

možda će im devojke dolaziti u posetu i šta onda? svuda oko nas mali manijaci...

ako nisi ukapirala- to ti je stil- preterujes u cilju isticanja sustine.

bottom line is- za te kretenoide dozivotna robija je esencijalno pitanje integriteta drzave!!!!

ti vidim imas "razumevanja" za "nezadovoljnu decu", tako te vaspitava carsija.
veronika_kojen veronika_kojen 14:29 26.01.2011

Re: 30 godina je malo!

sybil

bottom line is- za te kretenoide dozivotna robija je esencijalno pitanje integriteta drzave!!!!

ti vidim imas "razumevanja" za "nezadovoljnu decu", tako te vaspitava carsija.


za ovo prvo se slažemo.

a za ovo drugo što si napisala

(mislem, hebo vas radoš ljušić, šta ja imam s njim?)
sybil sybil 14:32 26.01.2011

Re: 30 godina je malo!

za ovo prvo se slažemo.

a za ovo drugo što si napisala

(mislem, hebo vas radoš ljušić, šta ja imam s njim?)

ok, onda, cemu konflikt, ako i ti mislis da je 30 godina malo?
ja sam samo stilski obradila tu stavku.
veronika_kojen veronika_kojen 14:35 26.01.2011

Re: 30 godina je malo!

sybil

ok, onda, cemu konflikt


To se zove šala, sybil. smajli ti očigledno nije nagovestio. a konflikt si ti napravila, kad si krenula sa ljušićem i čaršijom
wukadin wukadin 14:41 26.01.2011

Re: 30 godina je malo!

sybil
Zamislite, kada ti degenerici izadju iz zatvora imace po pedeset i nesto godina, moci ce da gamizu okolo i da se razmnozavaju!


I ja da se prekrstim

Je li to filozofsko pitanje uopsteno, ili samo ako je zrtva iz bogate i uticajne zapadne zemlje?
A sta ako pandur nekoga prebije do smrti (kao na protestu povodom hapsenja Karadze)?

moderator05 moderator05 15:59 26.01.2011

Obaveštenje

Obrisan je trol koji su započele sybil i veronika_kojen.
Molim vas da se ta "diskusija" završi na onim gore ostavljenim komentarima.

Hvala
Unfuckable Unfuckable 20:18 26.01.2011

Re: Obaveštenje

Obrisan je trol koji su započele sybil i veronika_kojen.

pa da, večito najgore u odeljenju, kolovođe jedne! (nije rodno korektno, molim da neko pomogne oko toga)
zilikaka zilikaka 20:50 26.01.2011

Re: Obaveštenje

kolovođe jedne! (nije rodno korektno, molim da neko pomogne oko toga)

kolovodilje?
kolovodjice?
veronika_kojen veronika_kojen 20:52 26.01.2011

Re: Obaveštenje

Kolovodilje?

(sumnjam da postoji ekvivalentan izraz, a rodno korektan)

Zilikaka, ote mi link sa tastature
fantomatsicna fantomatsicna 23:46 26.01.2011

Re: Obaveštenje

Kolovolujke
fantomatsicna fantomatsicna 23:46 26.01.2011

Re: Obaveštenje

Kolovolujke
draft.dodger draft.dodger 14:20 26.01.2011

Wukadinova moždana isparenja...


Svi smo mi legitimne mete...

wukadin
Naravno, da i ne podsećam da ubojito oružje može da drži i žena i starije dete, pa mi civil deluje kao pomalo prevaziđen pojam.


Nova škola krivičnog prava...

wukadin
Čini mi se razumnim da za teška i zverska prebijanja, čak i ako posledica nije smrt ili invaliditet, treba dodeljivati višegodišnje kazne. To su ubistva sa predumišljajem, rekao bih.
wukadin wukadin 14:39 26.01.2011

Re: Wukadinova moždana isparenja...

Svi smo mi legitimne mete...


Je li wukadin to izmislio?


Nova škola krivičnog prava...


Da si pazljivo citao, video bi da wukadin za sebe ne tvrdi da je pravnik, naprotiv.
A koja je tvoja skola? Da se ne izvuce opste pravilo, nego se presudjuje jedno ako je zrtva Srbin, drugo ako nije, a posebno ako je iz neke zapadne uticajne zemlje. A sta ako je zrtva Kinez ili Rus?!

HINT> Zar ti se ne cini da mi dajes malo previse na znacaju otvarajuci novu nit diskusije. Zato sam o sebi u trecem licu
gorran2 gorran2 15:58 26.01.2011

Smrt i priključenija

Ima jedna zemlja u kojoj je postojao čovek koji je izvodio žene noću iz kuća, vodio ih do jarka i ubijao.
Kasnije je za preko 40 ubistava osuđen na smrt i streljan.

Međutim, nacionalna crkva u toj zemlji proglasila je zatim ubicu za sveca, uprkos protestima dece ubijenih žena. Predsednik te zemlje prisustvovao je ceremoniji beatifikacije ubice.

Da li verujete da postoji takva zemlja negde na ovoj planeti?
I, kakva li deca rastu u toj zemlji?
alselone alselone 19:16 26.01.2011

Re: Smrt i priključenija

Dramska pauza napravljena. Svi sa zebnjom ocekujemo mali broj "1" u crvenom okviru pored naslova ovog teksta i nadamo se da je to gorran.

Sada mozes da kazes koja je to zemlja i ko je taj covek.
gedza.73 gedza.73 19:44 26.01.2011

Re: Smrt i priključenija

Međutim, nacionalna crkva u toj zemlji proglasila je zatim ubicu za sveca, uprkos protestima dece ubijenih žena. Predsednik te zemlje prisustvovao je ceremoniji beatifikacije ubice.

Neko ubicu proglasi za sveca, a neko za narodnog heroja. Neko kaže da njegovo dete nije ubica.

A ubica je ubica.

Ima ljudi koji ubice opravdavaju. Ako se bore na njihovoj strani.

A ubica je ubica.
veronika_kojen veronika_kojen 19:49 26.01.2011

Re: Smrt i priključenija

alselone
Svi sa zebnjom ocekujemo mali broj "1" u crvenom okviru pored naslova ovog teksta i nadamo se da je to gorran.


zeka
jedan.kub jedan.kub 21:39 26.01.2011

Re: Smrt i priključenija

Za aselonea Hrvatska!
fantomatsicna fantomatsicna 22:07 26.01.2011

Tuzan svedok vremena..

nurudin nurudin 21:57 26.01.2011

Занемим...

... кад год се помене Брис Татон...

Naša deca ne bi smela da budu - takva.


Владимире, врло лепо што сте нашли времена да напишете текст посвећен Татону...

Заслужио је.

Мир његовој намученој души!
docsumann docsumann 22:18 26.01.2011

Re: Занемим...

Мир његовој намученој души!


i spokoj
docsumann docsumann 22:16 26.01.2011

Kazne

su pilule uz koje mi nekako uspjevamo da apsorbujemo takve užasne događaje poput ovog ubistva, kao društvo, a usput i kao pojedinci. Mi smo svikli živjeti u vremenima konkretnih užasa.
A te pilule su običan placebo

Sranja će se svakako periodično dešavati. Znamo li već gdje ?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana