Društvo| Ljudska prava| Nauka| Politika| Roditeljstvo

Shkola do bola!

angie01 RSS / 27.01.2011. u 16:26

 

Konflikt oko pevanja srpkinjice za sv Savu, reshili smo, (barem mi), srecnom okolnoshcu, da je dete zakasnilo na generalnu probu-pa za kaznu nece pevati na priredbi!

 E, 'ajd neshto razumno u celoj stvari!

No nikada nije sve onako kao shto izgleda-pa ni ova epizoda!

Sinak ustao na vreme i zurno se sprema da se nadje sa drugovima, pa da idu na predstavu u shkolu.

Spremim se i ja-odlozila neke sastanke, samo da proverim koliko sam pogreshila u pogledu zadate teme i evetualno umirim podstanara, koji mi stalno neshto suflira i ne da mira.

Priznajem da sam krenula targetirano, umereno odluchna da se pokajem!

Dodjem do prepunog hola koji sluzi kao sala za svechanosti, deca vrishte, roditelji se vrpolje, nastavno osoblje prebrojava uchesnike i organizuje ih za izlazak na podijum. Sve deluje nevino i shkolski!

Hor i orkestar su vec na bini, vreme prolazi i nikako da pochnu, iako je davno vec proshlo zakazano vreme i naizgled svi su tu.

Direktor u uglancanom izdanju ischekuje nekog pogledom na ulazna vrata i uskoro kroz njih ulazi sveshtenik sa posilnikom, koji mu nosi instrumente!

Shtrecnem se josh tu, shta trazi pop na shkolskoj priredbi, jer ovo je hram znanja, a ne verske propovedi.

No, odmah se uskomeshashe odabrani- ne znam shta, profesori, dodavachi,...koji pritrchashe da se sa popom pozdrave ljubeci mu ruku.

Sprovedoshe ga brzo do bine, snishodljivo se klanjajuci dok prolaze,  gde ga je chekao vec pripremljen sto za obred, upalishe svece, prinesoshe slavski kolach i uz ponosnu najavu direktora, na moje zaprepshcenje, sveshtenik krene sa slavskom sluzbom, kao da je pred oltarom , a ne u sred shkole.

U obredu uchestvuje direktor i dva nastavnika i desetak dechice. Svi se mole, krste kada treba, blazeno gledaju ka gore, (kamo moje suze padaju), i ljube sveshteniku ruku, kojom on posle, tako celivanom kandilom mashe prema publici.

Chekaj bre, stani, kojim pravom i chijom dozvolom kadish decu koja mozda ne pripadaju tom obredu! Pa ona su u svojoj shkoli, s punim poverenjem da su tu  zashticena!

Ono shto je govorio bi se svelo na to, da znanje i knjige nemaju nikakvu vrednost dok nisu sastavljeni sa molitvom dushe koja se odvija u Bozijem hramu, a dokaz toga je, shto su se crkve obichno gradile pored shklole.

Izlome akteri ovog skecha slozno pripremljeni kolach, direktor srecan, sve je zabelezila kamera, te ce se pohavliti onom kome treba, i ubeleziti potrebne poene za ostanak na funkciji.

To shto je izneverio one koji su mu dati na chuvenje- nije ni toliko vazno!

Potpuno sam zaledjena i trgne me buka odgurnutih stolica, jer su svi ustali kada je hor pocheo da peva Uskliknimo s ljubavlju. Svi stoje u svechanom miru!

Ne znam od kada se ustaje na ovu pesmu, al to je valjda novotradicija!

Posle su deljene nagrade djacima, izmedjuostalog, za najbolji likovni rad na konkursu porodica Karadjordjevic!?????

Sve shto sledi-nishta narochito, silom, na brzinu uvezbane neke gluposti, sa sve srpkinjicom shto je cvece na Kosovu brala, koja mi se sada chini potpuno bezazlenom!

Posle svega mi se onaj Zukorlicev apel, koji je izazivao otpor, chini krajnje primerenim-skoro neophodnim, jer ovo shto se danas desilo u shkoli moga sina, a u Beogradu u 21. veku je vishestruko pogazilo prava dece, uchenika, gradjana ove zemlje!

Zelim da znam ko je za to odgovorani i zelim da za to odgovara!

molitva.jpg



Komentari (332)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Krugolina Borup Krugolina Borup 17:09 27.01.2011

...

...sveshtenik krene sa slavskom sluzbom, kao da je pred oltarom , a ne u sred shkole.


Strašno.
Jel' slika baš sa te priredbe?
Ako jeste - strašno na kvadrat.
angie01 angie01 17:15 27.01.2011

Re: ...

Jel' slika baš sa te priredbe?


kru- nije, al veoma slichno, samo strashnije:

isto tako stochic, svece, kolach, okolo dechica shto poje i krste se, a ispred dErektor i posilnici.

ovu nashla na netu i da nisu drugi likovi, mislila bih da je neko iz nashe shkole vec zakachio!

Znachi ima josh!
NNN NNN 13:57 28.01.2011

Re: ...

Džabe se neko deklariše kao vernik,
ako drugi nisu upoznati s tim.
angie01 angie01 14:08 28.01.2011

Re: ...

NNN


znachi Boze brate, cale si-keve mi!
st.jepan st.jepan 17:10 27.01.2011

ODGOVARACE!

Zelim da znam ko je za to odgovorani i zelim da za to odgovara!

Odgovarace pred Bogom!
angie01 angie01 17:20 27.01.2011

Re: ODGOVARACE!

Odgovarace pred Bogom!


toga se i plashim!
eli.lacrosse eli.lacrosse 17:12 27.01.2011

"Porodica Karadjordjevic!?????"

za najbolji likovni rad na konkursu porodica Karadjordjevic!?????


A zamislite, Angie, da je tema Emocije, i da je objašnjenje: "Emocije predstavljaju osećanja i razlike mišljenja kroz mnoge oblike ponašanja ili stanja u složenost i prefinjenost emocija. Za složenost i prefinjenost emocija ne postoje reči kojima bi se to tako prefinjeno (suptilno) moglo objasniti.". Mislim, neko ko je dobro spremio ispit metodika nastave likovne kulture bi mogao i to da smisli, zar ne?

Zelim da znam ko je za to odgovorani i zelim da za to odgovara!

I, da li je važnije ko želi da odgovorni odgovaraju, ili zbog čega je potrebno da odgovaraju?

Sorry, nisam izdržao Nemojte se ljutiti.
angie01 angie01 17:18 27.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

Sorry, nisam izdržao Nemojte se ljutiti.


ma nema veze nikave- kao ni vashe poredjenje,:))) sem shto je domaci jednako neodgovarajuci!

svakako je vazno da ovakve stvari ne prodju tek tako, jer ce vec sutra uvedene ovako na mala vrata, porasti u neshto nepovratno!
eli.lacrosse eli.lacrosse 17:26 27.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

ma nema veze niakave- kao ni vashe poredjenje, sem shto je domaci jednako neodgovarajuci!

Slažem se, to je jedino što se može porediti. Mislim, glupost je ista (neizmerna), a sve ostalo je različito.

savakao je vazno da ovakve stvari ne prodju tek tako, jer ce vec sutra uvedne ovako na mala vrati, porasti u neshto nepovratno!

Bojim se da su i "ovakve stvari" i onakve već prošle. A Vuk zapisa: "Što lud zaludi, sto mudrijeh ne liječe." (i još jedna, kad mi je već pri ruci: "Što lud pomisli, more ponijet ne može." ). Sumnjam da ima sto "mudrijeh" na svakog "ludog"
st.jepan st.jepan 17:32 27.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

"Emocije predstavljaju osećanja i razlike mišljenja kroz mnoge oblike ponašanja ili stanja u složenost i prefinjenost emocija. Za složenost i prefinjenost emocija ne postoje reči kojima bi se to tako prefinjeno (suptilno) moglo objasniti.".

Pa gde ovo pise, zar u nekom udzbeniku?
Ili se zezas?

Prosto ne mogu da verujem, mada odavno mislim da Zavod za udzbenike treba zapalioti u prvom narednom ciklusu paljenja, odmah posle Skupstine i RTS-a, a autore poput ovog, zajedno sa urednicima i direktorom Zavoda, javno bicevati.

Slucajno dobro znam kakva fukara tamo sedi i za goleme novce umnozava sopstvenu neurednu misao. Tamo sede najdirektniji krivci za porazavajuce rezultate pisa testova.
eli.lacrosse eli.lacrosse 17:36 27.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

Poštovani St.jepane,

Gospodin Drago Kovačević mi je omogućio da na blogu B92 u narednih nekoliko nedelja "analiziram" "knjigu" iz koje je citat koji Vas je iznenadio (ako je to prava reč). Bila bi mi čast da se i Vi uključite u diskusiju (link).
st.jepan st.jepan 17:41 27.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

Bila bi mi čast da se i Vi uključite u diskusiju


Naravno, sa zadovoljstvom, mada ne vidim sto bi vam to cinilo cast .
eli.lacrosse eli.lacrosse 17:47 27.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

Naravno, sa zadovoljstvom, mada ne vidim sto bi vam to cinilo cast .

Zbog toga što već neko vreme čitam ono što pišete i mislim da je to što radite veoma vredno (i, recimo, zbog toga što ste nedavno, u nekoj diskusiji na blogu, izrekli nešto o Đorđu Kadijeviću što je toliko istinito i tako precizno formulisano da je to zaista vredno divljenja).
reanimator reanimator 17:58 27.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

Zbog toga što već neko vreme čitam ono što pišete i mislim da je to što radite veoma vredno (i, recimo, zbog toga što ste nedavno, u nekoj diskusiji na blogu, izrekli nešto o Đorđu Kadijeviću što je toliko istinito i tako precizno formulisano da je to zaista vredno divljenja).

Gotovo..sad neće moći se živi od njega :)
angie01 angie01 12:44 28.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"


Zbog toga što već neko vreme čitam ono što pišete i mislim da je to što radite veoma vredno (i, recimo, zbog toga što ste nedavno, u nekoj diskusiji na blogu, izrekli nešto o Đorđu Kadijeviću što je toliko istinito i tako precizno formulisano da je to zaista vredno divljenja).

Gotovo..sad neće moći se živi od njega :)

Banuj korisnika / Obriši / Preporuči / Preporuka: 18 / Obavesti moderatora / Link / Citiraj / Odgovori

uuuubre, ovi obozavaoci pokazuju zadivljujucu privrzenos'!

mashala!
angie01 angie01 14:19 28.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

Gotovo..sad neće moći se živi od njega :)

/ Preporuka: 18 /



mora da je fenomenalan osecaj, kada za svaku glupavu uvredu koju uputish neprijatelju,imash sigurne ovacije svojih skriveni 20setak prijatelja!
cyberm cyberm 17:19 28.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

Ja sam dao 21. preporuku.
Re je duhovit, pa normalno da ima toliko preporuka za svaku repliku.
Ajde vec jednom propisite sta sme, a sta ne sme da se preporuci.
cult cult 17:25 28.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

a 22.?
ko je dao 22.?!
angie01 angie01 18:15 28.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

Re je duhovit, pa normalno da ima toliko preporuka za svaku repliku.


Re jeste duhovit i kada komentarishe humorom, to je vishe nego pozeljno, a meni lichno kranje simpa i taj deo uopshte nije sporan!


Ajde vec jednom propisite sta sme, a sta ne sme da se preporuci.


a radi se o vec ustaljenom maniru, zato shto je naishao na odobravanje odgovornih, iako je u suprotnosti-ne samo sa pravilima samog bloga, nego i sa minimumom korektnosti, jer je ideja da se degradira sgaovornik, koji nije po volji, je l te dotichnoj grupi,....kolichina bazova sa dogovorima i olajavanjima je vec poslata na onoliko mail adresa, tako da to nije vishe samo osnovana sumnja, te nije ni potrebno da se na ovaj nachin pravimo blesavi!

Dovoljno je pogledati koliko preporuka dobije isti taj npr re, (koga ja inache uvazavam i zao mi je shto je u tom radu), za bilo koju drugu duhovitos', ili kada nekog konkretnog omalava!

najsimpa je kada targetirani uzvrati omiljenima, onda se uredno brishe kao trol!:))

Na svim blogovima, najvishe preporuka imaju uvredljivi komentari neprijateljima,onako spontanih od iste ekipe,...kakvi bre pametni ili duhoviti vezani za temu, oni prodju tek sa nekoliko!

Toliko o preporukama i njihovom znachaju!
NNN NNN 19:37 28.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

Banuj ga!
reanimator reanimator 18:12 29.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

zato shto je naishao na odobravanje odgovornih



ideja da se degradira sgaovornik, koji nije po volji, je l te dotichnoj grupi



kolichina bazova sa dogovorima



Po ovome što si napisala ja sam deo organizovane grupe, sa jasno definisanom hijerarhijom, i gde svojim delovanjem, ne samo da sprovodim interese grupe, nego se i dodvoravam nadredjenima u grupi, a sve u okviru brižljivo planiranih i dogovorenih akcija na blogu (možda i šire)???
Sad bez zezanja..zar ti ne zvuči malo preterano?

angie01 angie01 18:52 29.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

Sad bez zezanja..zar ti ne zvuči malo preterano?


ne!-videla sam bazove!

naravno, stojim iza onoga shto sam ja napisala, a ne tvoje interpretacije!

to shto se bilo koja grupa ljudi dobrovoljno skuplja bilo gde i pricha o chemu hoce, na nachin koji im odgovara- je njihovo pravo i njihova stvar!

neobichno je samo da se destruktivno delovanje uz dozvolu, je l valjda neko brine o ovom mestu-reflektuje ovde, jer su takve stvari na svim ozbiljnim portalima pod 1 za zabranu, jer remete normalnu komunikaciju i pristojnost odnosa!

nemam vishe nishta da izjavim po ovom pitanju,...svoj blog dozivljavam kao frendli mesto i imala sam potrebu da reagujem iz prostor razloga shto se radi o krajnje korketnom choveku i nekorektnoj tehnologiji!

isto tako bi i da si ti bio u pitanju!




reanimator reanimator 19:01 29.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

shto se radi o krajnje korketnom choveku i nekorektnoj tehnologiji!

Ko je njega uopšte napao? Samo sam napisao da će sad da krene da se loži (i to ja sam, a ne u okviru grupe). Još sam stavio i osmeh, da naglasim šaljivi kontekst. A sve povodom zajebavanja dotičnog da je ložana, što se vuče sa nekog drugog bloga. Ako ti u tome vidiš napad, onda ok..možeš i da brišeš..samo sam hteo da naglasim svoj stav.
Što se tiče privatnog gmaila, koji si ne znam na koju foru uopšte videla (niti me interesuje, jer generalno ovde ne pišem ništa što ne bih privatno, a ni obrnuto..a koji bi mogla da vidiš i regularno, a ne tajno, da si mi na listi prijatelja (daš mail? :) )..dakle..ako se već pozivaš da si nešto videla, onda lepo objasni ljudima što čitaju da nije u pitanju nikakva tajna organizacija, koja za cilj ima planiranu seriju napada po blogu, jer se iz tvog pisanja stiče takav utisak.

angie01 angie01 19:07 29.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

Ko je njega uopšte napao?


da, nije bila drama oko toga shto si ti napiso i jeste to nastavak sa prethodnog-sve ostalo je kao shto rekoh.

neko drugi je provalio te bazove- ja stvarno nemam vremena za takve gluposti- samo sam dobila da vidim,..mada i bez toga je jasno, pa bilo je vec jednom na starom blogu:))))

sad moram da idem,...pa ne mislim samo ja to shto rekoh, nije tako komplikejtid!


st.jepan st.jepan 22:44 29.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

Preporuka: 35 /

Tu razgacenu kliktavost, dostojniju fejsa buka nego bloga b92, vec sam komentarisao pod jednim svojim gostujucim blogom:
reanimator
Cu??? Ja nikada nisam čuo za reč Cu?? Ok Ću, ali Cu...
(u naslovu tog mog bloga nisu korisceni nasi karakteri, domacica ih nije imala u kompu - prim. St.)
Preporuka: 11

reanimator
angie01
shto-ja volim tvoje komentare

E..medju nama..pokušavam da provaljujem, al' mi ne ide..mojne širiš dalje
Preporuka: 13



hahahah
11 preporuka, 13 preporuka..., bravo, bravo..., impresivno!
Ekipa Snova sa Unfovog "Tašketa" očigledno je ipak svratila i ovamo.
Da malo zirne u moj blog i podrži reanimatorovu vrcavost.

To je taj entuzijazam, to je taj duh "Tašketa"!
Što rekla bracja, "davajce kaljektivna!"

Inače, sem reanimatorovih bedastoča, ovde je najviše preporuka (3) dobio jedan, ne komentar, već komentarčina.

P.S.
Ovo gore je rekonstrukcija jednog od 5 komentara koji su obrisani zbog prevodjenja Unfovog nicka (unfuckable) na srpski. To prevodjenje je ovde tretirano kao uvreda.

reanimator

A sve povodom zajebavanja dotičnog da je ložana, što se vuče sa nekog drugog bloga.

Tu "lozanu" (sad, ko je tu stvarno bio lozac a ko lozeni nije preterano bitno, vazno je da je plamtelo) pokusao sam da sazmem u jednom od komenta na blogu koji pominjes:
pnbb
Ovo je sala, razbribriga, dajmo se malo opustiti ..

Slazem se, naravno.

Sve sam i zapoceo kao shalu, kao jednu od onih mojih shala, koje gradim na preteranosti i nesrazmeru, a koja, valjda zato sto je ovde sve jos preteranije i jos nesrazmernije, uopste nije shvacena kao shala (npr. ono kako sam pre dvadesete tek nejasno naslucivao da iza Slavije, pa cak i sa druge strane reka, stvarno postoje nekakvi delovi grada u kojima stvarno zive neki ljudi).

Ka meni je pokuljala srditost i zestina, ali do te mere preterana i pateticna da sam je mogao shvatiti jedino kao stilizaciju i zezanje slicno mom zezanju.

Na primer, kad sam nekoj nickovnoj blogerkinji (kasnije se ispostavilo sestri autora bloga), zapanjenoj mojom izjavom da nisam gledao "Grlom u jagode", rekao da cu joj dozvoliti da mi to pusti, ali samo pod uslovom da spremi neku lepu vecericu, a potom da cu podneti cak i da mi pusti Balasevica, ali pod uslovom da ima neki dobar konjak, sledilo je autorovo histericno optuzivanje za "svalerski loz i grebatorstvo", a onda i nekakva neobjasnjiva vika o tome kako nisam "identifikovan kao poželjan za zheta" (quelle idee!), te da on zheta kojeg "postuje i ceni", vec ima!

Ma kakvi, pomislio sam, dje ce takve bukvalnosti biti, covek jeste nenadaren i blog mu jeste djacka zadaca, ali.., ne, ne, ipak je nemoguce..., to mora da je shega.
Sto rekla Gojkovica mlada, kad su je ono u grad zidjali, "mora da je shale radi".

Pa sam, dabome, nastavio da se istom merom shegacim, cak i da pojacavam, a onda postepeno s nevericom uvidjao da je odnekud banuo djavo i odneo svaku shalu, da tu najednom gruva neka mrznja protiv koje se po defaultu ne moze nista, da ta mrznja buja i potiskuje svaki obzir i stid, da je dakle pokrenut poznati mehanizam izvrtanja i klevetanja, i da sve to vise nema nikakve veze s povodom, te sam se i ja konacno manuo svake zafrkancije i stao da se ozbiljno branim... A tu vec i puno pametniji od mene neminovno grese.

Edit:
Malo sam razmislio, bice da sam u pomenutoj "lozani" lozac ipak bio ja.
Lozac je naime obicno jedan, dok je cepanica mnogo, a tamo sam, fakat, bio sam protiv mnogih - licilo je na simultanku.
Ajd' za kraj da turim i smajlica, nisam ni ja neki zlikovac
reanimator reanimator 14:57 30.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

Sve sam i zapoceo kao shalu, kao jednu od onih mojih shala, koje gradim na preteranosti i nesrazmeru, a koja, valjda zato sto je ovde sve jos preteranije i jos nesrazmernije, uopste nije shvacena kao shala (npr. ono kako sam pre dvadesete tek nejasno naslucivao da iza Slavije, pa cak i sa druge strane reka, stvarno postoje nekakvi delovi grada u kojima stvarno zive neki ljudi).

Sad ću ti objasnim zašto nije shvaćeno kao šala, čime ću istovremeno da dam kratak prikaz mog i tvoh blogoodnosa (konflikta, podjebavanja..u krajnoj liniji napada, jer angie to tako doživljava).
Cela ta diskusija na tom blogu je počela tako što si ti, ničim izazvan zapenio da potenciraš da li je Taš Taš ili je Taš Taške, pri čemu si insistirao na tome da nazivati ga Taške mora da ukazuje da se onaj ko ga tako zove u grad dovlači sa neke teške periferije. Tvoje reči..da ne idem sad tamo, pa da te citiram.
Dalje..pošto si, jel da, otvorio temu grad vs periferija (pri čemu si jedno 19 puta naglasio da si išao u Drinku (u pauzama haranja lokalnim heokejaškim terenima i masovne defloracije tinejdžerki...čega se nerado sećaš, jer ni sam ne znaš kako si zaslužio tu popularnost..bla,bla)..dakle..u naletu teškog loženja na ideju urbanog i manje urbanog, krećeš da se blamiraš sa izjavama o nepoznavanju sveta van kruga dvojke (a za šta si se posle vadio nekom smešnom pričom o odsustvu avanturističkog duha), a koje, date u kontekstu teme koju si sam otvorio, zvuče podcenjivački.
Lično, u priču i diskusiju sa tobom sam se uključio tek tu (a ne pre toga, iako si već do tada imao uredno otvorenih nekih 12 frontova) i to da ti dam svoje mišljenje na temu takve zadrtosti, a ne stav "grupe" kojoj pripadam.
Tu smo prvi put "komunicirali".
Drugi put, a drugom blogu..."ću..cu..dilema"..koja je podjednako glupa kao i "taš..taške".
I treći put ovde, gde sam rekao da smo ugasili, jer si pohvaljen, a znajući koja si ložana (videti u dispozitivu).
Osim toga, nisam te nikada u životu nigde pomenuo (pa ni u privatnim prepiskama), a da jesam, izvesno bi bilo u kontekstu "sine, kakva je ono ložana".
st.jepan st.jepan 15:36 30.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

Preporuka: 2

Zasad samo dve preporuke, ali bez panike, ekipica stize.

Da, to je jedna prilicno iscrpna analiza. Jedino joj nedostaje kontekst, odnosno replike (pretezno medcinsko dijagnosticke prirode) na koje sam odgovarao.

Neostaje i finale, nazvao bih ga hepiendom, u kojem se ispostavilo da problem sa tim toponima mentalne geografije, nije bio ni teritorijalne, ni generacijske prirode, vec je nastao zarad podloznosti autora medijski nametnutom indukovanom secanju. A posto se radilo o amarkordicnom blogu, to sam video ne kao neki sporedni, vec kao kljucni momenat, koji celu pricu cinio vrlo suspektnom.

A zaboravio si da naglasis da sam na kraju priznao da termin "Taske" zasta postoji, ali u gej krugovima, mada sam i to rekao vise kao ustupak, s obzirom da Google za taj termin nikad nije cuo (dok je npr. za termin Kalis cuo 29.300 puta)

Edit: savrseno me zabole ko je iz kojeg kraja grada (Drinka je bila shala i podlozavanje), cak i ko je iz kojeg grada (evo, ja se najbolje osecam u Pragu, mada sam tamo potpuni stranac)

Edit 2: sad moram da palim, nemoj pomislit' da sam pobegao, ako nesto odgovoris, repliciracu ti veceras)
reanimator reanimator 15:44 30.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

A zaboravio si da naglasis da sam na kraju priznao da termin "Taske" zasta postoji, ali u gej krugovima

Nisam zaboravio, nego mi bilo malo jadno da ne na bilo koji način osvrćem, jer, da još jednom naglasim, ja sam se u celu priču uključio tematski, u konkretnom delu, da ukažem na konkretnu anomaliju, a ne da se fajtam sa tobom i spuštam na taj nivo
Neostaje i finale, nazvao bih ga hepiendom, u kojem se ispostavilo da problem sa tim toponima mentalne geografije, nije bio ni teritorijalne, ni generacijske prirode, vec je nastao zarad podloznosti autora medijski nametnutom indukovanom secanju

Ovo si ti proglasio za finale, na šta sam ja pomislio "aha..važi" i otišao da se zajebavam po drugim blogovima

EDIT
Edit 2: sad moram da palim, nemoj pomislit' da sam pobegao, ako nesto odgovoris, repliciracu ti veceras)

Živ nisam
angie01 angie01 16:31 30.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

u krajnoj liniji napada, jer angie to tako doživljava).


evo, josh samo ovaj put,...rekoh gore da priznajem da ovo ovde nije nishta strashno-to shto si ti napisao,i da jesam skapirala da je to nastavak od onda, reagovala sa samo na uobichajenu tehnologiju, jer mi je dosadilo i zbog toga shto volim da se, kada je neko vec svratio kod mene-oseca dobro!

i ti i on!

I miki!:)))

Iz istog razloga nisam reagovala na neke druge prisutne!

prosto mi to grupno gurkanje ovde deluje nevidjeno besmisleno i degradirajuce po ovo mesto!

nisam imala zelju da ovo preraste u raspravu-ja sam kriva za to, a vas dvojicu molim da prestanete.

eto, hvala, izvinite,
...ne znam kako ovde da zavrshim,...
reanimator reanimator 16:38 30.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

prosto mi to grupno gurkanje

Objection! :)
Ok, ok..neću dalje, ali bre..grupa..grupni napad..organizovana akcija???
angie01 angie01 16:51 30.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

reanimator
prosto mi to grupno gurkanjeObjection! :)Ok, ok..neću dalje, ali bre..grupa..grupni napad..organizovana akcija???


halo bre re, sreco,..je l vidish da sam umerena i nije mi stalo da sad ovde dalje iznosim,... mozemo da popijemo kafu, pa da se isprichamo, al moje ochi videle i ja bash ne volim da mi neko kaze da je to u stvari neshto drugo! A i bez toga,...to shto neko ima potrebu da veshtachki ima glavnu ulogu, a drugi pristaju da vichu gde i kada treba,...mislim, meni chudna ta potreba, kao i neki prisutni,...

..a za tash, ako bash insistirash:)))), evo, moja baba, koja je u blizini imala kucu-nikad chula za Tashke, moj tata, koji je u toj kuci, a u blizini rodjen-nikada chuo, ja-nevr, moj sin josh manje,....nikoga ne poznajem koji je ikada tako nazvao Tashmajdan- pa .ebemusunce, koja dramatizovana odbrana nechega shto se pojavilo na sekundi u kultnoj seriji,(ja to shvatila kao nadimak nekog tipa), sa ovakvim nastavcima!

...da pijemo mi tu kafu, bez trovachkih detalja,..kako je postalo popularno!
reanimator reanimator 17:11 30.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

angie01
reanimator
prosto mi to grupno gurkanjeObjection! :)Ok, ok..neću dalje, ali bre..grupa..grupni napad..organizovana akcija???


halo bre re, sreco,..je l vidish da sam umerena i nije mi stalo da sad ovde dalje iznosim,... mozemo da popijemo kafu, pa da se isprichamo, al moje ochi videle i ja bash ne volim da mi neko kaze da je to u stvari neshto drugo! A i bez toga,...to shto neko ima potrebu da veshtachki ima glavnu ulogu, a drugi pristaju da vichu gde i kada treba,...mislim, meni chudna ta potreba, kao i neki prisutni,...

..a za tash, ako bash insistirash:)))), evo, moja baba, koja je u blizini imala kucu-nikad chula za Tashke, moj tata, koji je u toj kuci, a u blizini rodjen-nikada chuo, ja-nevr, moj sin josh manje,....nikoga ne poznajem koji je ikada tako nazvao Tashmajdan- pa .ebemusunce, koja dramatizovana odbrana nechega shto se pojavilo na sekundi u kultnoj seriji,(ja to shvatila kao nadimak nekog tipa), sa ovakvim nastavcima!

...da pijemo mi tu kafu, bez trovachkih detalja,..kako je postalo popularno!

Pravda za reanimatora!
angie01 angie01 17:48 30.01.2011

Re: "Porodica Karadjordjevic!?????"

Pravda za reanimatora!



st.jepan st.jepan 22:57 30.01.2011

POŠLJEDAK

angie01
vas dvojicu molim da prestanete.

U pravu si, dosadno je.
Moram ipak jos ovo, uveravam te, bice pomirljivo, a na eventualne dalje replike necu odgovarati.
reanimator
A zaboravio si da naglasis da sam na kraju priznao da termin "Taske" zasta postoji, ali u gej krugovima

Nisam zaboravio, nego mi bilo malo jadno da ne na bilo koji način osvrćem,


Iz ciste pomirljivosti rekao sam da je termin ipak poznat, ali u gej krugovima, i to samo zato sto sam se prvo njih setio (eto, zazvucalo mi tako nekako - izvinjavama se gej krugovima), a jednako sam mogao da to pripisem i macevalackim ili strelicarskim krugovima, ili bilo kojim drugim krugovima koje ne poznajem.

Evo Angie01 ti je lepo objasila da kako stoji sa rasprostranjenoscu termina "Taske", a ja bih samo dodao da kad se Google ukuca "Tas Beograd" istrci 92.600 rezultata, a na upit "Taske Beograd", ni jedan jedini koji se odnosi na Tasmajdan.
Sad ću ti objasnim zašto nije shvaćeno kao šala

Priznajem, zafrkantski gard ponekad ne prilagodim sredini. Ako si kliknuo na onaj link ispod reci shala, shvatio si na sta mislim. Ni Robert Coban, ni Miomir Maric svakako nisu retardi, pa ipak nisu skapirali moje meta zezanje. Ovde, za razliku od nekih drugih sredina, bolje prolaz ono, takodje skroz legitimno Ckalja-Mija zezanje. OK, imacu ubuduce to u vidu.

Ocito, nista ti se nije dopao moj nastup na unfovom blogu, skapirao si ga kao lozanu (ponavljam, izgleda da sam tamo lozac ipak bio ja). OK, zivecu nekako s tim, jbg, krivica je moja, odabrao sam za ovu sredinu neprimereni zanr, a uz to, prefabrikovano secanje mi oduvek ide na jetru. Ali to je, zar ne, bio samo jedan od desetina blogova u koje sam se ukljucivao. Da li sam te u svim tim situacijama nervirao? Pitam iz radoznalosti. Skromno mislim da sam na blogu b92 bio pretezno korektan i ne-trolican.

A sto se pohvala "na koje se lozim" tice, pa kako da ti kazem, nikako da se na pohvale naviknem, mada ih je bilo prilicno (cak i ovde, pogledaj ispod mojih blogova, imas linkove na profilu). Kad me hvale, uvek mi malo do mnogo neprijatno.
reanimator reanimator 23:17 30.01.2011

Re: POŠLJEDAK

Da li sam te u svim tim situacijama nervirao? Pitam iz radoznalosti

Jok...nisi me ni ovde nervirao, nego sam, kao autentični predstavnik periferije osetio obavezu da uložim prigovor.
Uporno potenciram..i ajde da još jednom ponovim..ti mene ne nerviraš...više imam utisak "sine, koj mu je..šta se blamira"
nego..da ne kvarimo ženi blog :)
st.jepan st.jepan 23:46 30.01.2011

POŠLJEDAK POŠLJEDKA

kao autentični predstavnik periferije osetio obavezu da uložim prigovor.

Prigovor prihvaćen. Ponavljam, bila je autoironijska šala i podložavanje.
(edit: inače, naš govnjivi zajednički zavičaj prvi je potegao unfo).
sine, koj mu je..šta se blamira

Blam je u oku posmatrača.
Za Čobana i Marića (verovatno i za tebe), blam je bio i onaj moj demati fotke. Jel' jeste?
A za mene, blam je, na primer, kad neko za bedastoču dobije gomilu lajkova. Ili kad ne shvati kao shalu, nego ga popali i ražesti nečija izjava da "do dvadesete nije kročio dalje od Slavije, jer se plašio da je tamo negde ivica one ploče na ledjima slonova".

Ali, slažem se, da ne kvarimo...
Ajd, vidimo se na nekom drugom blogu.
NNN NNN 18:54 01.02.2011

...i ništa?!

ALOO BRRREE!!!
KAKVA JE SAD OVO (GAY) DEFANZIVA?!?!?


angie01 angie01 21:15 01.02.2011

Re: ...i ništa?!

nemoj da mi je neko diro rea i st-a, na ovom blogu- moze negde drugde!!!

reanimator reanimator 17:13 27.01.2011

...

Posle su deljene nagrade djacima, izmedjuostalog, za najbolji likovni rad na konkursu porodica Karadjordjevic!?????

Ovo je toliko bolesno, da sam ubedjen da se organizator zajebava od muke :)
angie01 angie01 17:24 27.01.2011

Re: ...

Ovo je toliko bolesno


proshle godine bili skechavi iz zivota porodice Karadjordjevic, gde je udarna poruka bila, kako kralj nije hteo da poveca namete, kako je savetovan, nego je od svog ? novca gradio dvor!
Biljana 77 Biljana 77 17:45 27.01.2011

Re: ...

gde je udarna poruka bila, kako karlj nije hteo da poveca namete, kako je savetovan, nego je od svog ? novca gradio dvor!

Ovo zaista i jeste činjenica. Ne radi se o dvoru, pre bi se to moglo nazvati raskošnijom kućom koja se nalazi na Oplencu kod Topole i kralj Petar I Karađorđević sagradio je od sopstvenog novca pošto je najveći deo svog života proveo kao običan čovek, tj. van tokova vlasti (ne i politike, da me neko ne shvati pogrešno). On je izuzetan primer vladaoca koji nije zaboravio šta je video i doživeo živeći život političkog prognanika i običnog čoveka.
st.jepan st.jepan 17:45 27.01.2011

Re: ...

od svog ? novca gradio dvor

U istoriji evropskih dinastija nije zabelezeno munjevitije bogacenje no sto je bilo Aleksandrovo. Mada je istina da mu je polaz bio skoro nikakav (otac mu bio zaista skroman i pristojan covek).
angie01 angie01 17:50 27.01.2011

Re: ...

U istoriji evropskih dinastija nije zabelezeno munjevitije bogacenje no sto je bilo Aleksandrovo


o Aleksandru se radi- tako se zove shkola!
angie01 angie01 17:52 27.01.2011

Re: ...

sagradio je od sopstvenog novca


????
Biljana 77 Biljana 77 17:55 27.01.2011

Re: ...

o Aleksandru se radi- tako se zove shkola!

Ne radi se. U priči o gradnji dvora od sopstvenog novca može se raditi samo o Petru I. Sve drugo bila bi grozna laž. To što se škola zove tako ne dokazuje nužno da se o njemu i radi. Koliko shvatam skečevi su bili o životu porodice Karađorđević. A i Aleksandara je bilo dvojica ako ne računamo ovog nemuštog.
mlekac mlekac 17:59 27.01.2011

Re: ...

Biljana 77
o Aleksandru se radi- tako se zove shkola!

Ne radi se. U priči o gradnji dvora od sopstvenog novca može se raditi samo o Petru I. Sve drugo bila bi grozna laž. To što se škola zove tako ne dokazuje nužno da se o njemu i radi. Koliko shvatam skečevi su bili o životu porodice Karađorđević. A i Aleksandara je bilo dvojica ako ne računamo ovog nemuštog.

Ahm, Biljce, samo jedan Aleksandar Karadjordjevic je imao titulu kralja...
Biljana 77 Biljana 77 18:01 27.01.2011

Re: ...

angie01
sagradio je od sopstvenog novca


????

Da pojasnim još malo. Petar je do 59. godine života živeo od svog zanata - vojničkog (bio je akadamski obrazovan), a bavio se i prevođenjem. Neko vreme zbog loše materijalne situacije živeo je kod tasta, crnogorskog kralja Nikole. Gotovo sve što je posedovao od imovine a što je nasledio od oca, kneza Srbije i majke, iz ugledne porodice Nenadović oduzeto mu je od strane Obrenovića.
Biljana 77 Biljana 77 18:03 27.01.2011

Re: ...

Ahm, Biljce, samo jedan Aleksandar Karadjordjevic je imao titulu kralja.

Znam, aham, ali ne znam da li se škola zove po knezu ili po kralju.

EDIT: (istorija mi je dosta jaka, tako da se nikad ne bih zatrčavala sa nekom glupošću)
angie01 angie01 18:04 27.01.2011

Re: ...

Ne radi se.


od kog novca je gradjen dvor?

mislim, koje su to privatne pare kralja, kako ih je on zaradio?

nije ni bitno da sada predjemo na ovu vodenicu!
Honesty Honesty 18:07 27.01.2011

Re: ...

st.jepan

U istoriji evropskih dinastija nije zabelezeno munjevitije bogacenje no sto je bilo Aleksandrovo. Mada je istina da mu je polaz bio skoro nikakav (otac mu bio zaista skroman i pristojan covek).

Ajde, molim te
Navedi mi ijednu evropsku dinastiju koja je bila siromasnija od Karadjordjevica (osim Petrovica u Crnoj Gori). I kad i kako se to Aleksandar obogatio, pa jos i naglo?
Nemam nesto zelju da branim Karadjordjevice, al ne volim preterivanja.
Biljana 77 Biljana 77 18:08 27.01.2011

Re: ...

nije ni bitno da sada predjemo na ovu vodenicu!

Odgovorila sam već iznad od čega je čovek živeo i izdržavao se. Za vodenicu ne kontam. Ja sam samo htela da ukažem da to što su im prikazali nije notorna glupost. Bivalo je i takvih kraljeva. Pozdrav.
angie01 angie01 18:15 27.01.2011

Re: ...

Za vodenicu ne kontam


u smislu da menjamo temu u tom smeru!
st.jepan st.jepan 18:46 27.01.2011

Re: ...

I kad i kako se to Aleksandar obogatio, pa jos i naglo?
Nemam nesto zelju da branim Karadjordjevice, al ne volim preterivanja.


Ni ja ne volim preterivanja, volim preciznost.
Nisam rekao da je Aleksandar bio najbogatiji medju evropskim suverenima, to bi, dabome, bila glupost, nego da se najbrze obogatio, a dodao sam u drugoj recenici i da mu je polaz bio nikakav, jer je Petar bio skroman i pristojan covek. E, pa kad ti je polaz skoro nikakav, a uspes u kratkom vremenu da zaradis onakav dvor (btw, kamen je dopreman iz Dalmacije), onda se to itekako moze nazvati naglim bogacenjem.
Nisam neki istoricar, ali pamtim pricu da je Aleksandar samoga sebe castio monopolom na sibice i duvan (nesto slicno Miskovicevom monopolu na hranu), a cini mi se da je imao i neke veze sa Borom (provericu).
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:14 27.01.2011

Re: ...

Navedi mi ijednu evropsku dinastiju koja je bila siromasnija od Karadjordjevica


obicno mi trolovi ne smetaju, a da se ipak prica vrati na skolu koju su napravili na kapelu?
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:14 28.01.2011

Re: ...

oduzeto mu je od strane Obrenovića.

To je dokaz da su Obrenovići bili komunisti pre onih 1945.godine.
Jukie Jukie 17:15 27.01.2011

Jeste, tako je u školama. Nisi znala?

Isto je tako bilo u školi gde sam radio u vreme proslave Svetog Save. Kako ste vi ljudi mislili da se to proslavlja u školama?

Na svu sreću mi nastavnici smo uglavnom bili na hodniku kako bi što više dece, roditelja i zvanica stalo u salu.
angie01 angie01 17:31 27.01.2011

Re: Jeste, tako je u školama. Nisi znala?

Kako ste vi ljudi mislili da se to proslavlja u školama?


prikladana mala svechanost, gde deca pokazuju shta su sve nauchila i shta sve znaju!
Jukie Jukie 18:07 27.01.2011

Re: Jeste, tako je u školama. Nisi znala?

angie01
Kako ste vi ljudi mislili da se to proslavlja u školama? prikladana mala svechanost, gde deca pokazuju shta su sve nauchila i shta sve znaju!

To se radi za Dan škole... koji je kod nas bio par meseci kasnije...

Profesor likovnog je gunđao zbog naredbe da deca crtaju slike sa Sv. Savom za ukrašavanje škole, pošto on ima svoj plan i program gde piše da treba da radi nešto drugo, ali mu je skrenuta pažnja da to ne mora da se radi na redovnim časovima i da mu u svakom slučaju spada u 40-časovnu radnu nedelju. Kada se približio sledeći događaj (ne sećam se koji) unapred mu je skrenuta pažnja da ima da organizuje decu da prave ilustracije.

Na svu sreću mene nisu cimali ni malkice oko pripreme svetosavskog događaja i doživljaja, jer se nekako po difoltu pretpostavlja da su biolozi ateisti jer ne veruju u boga nego u Darwina.

I bolje im je, jer bi dobili igrokaz na dolenavedenu pričicu o Svetom Savi i đavolu kako gaje useve, i drugu pričicu kad je Sveti Sava išao da propoveda po svetu pa na jednom ostrvu naišao na domoroca koji se molio Bogu skačući sa jedne na drugu stranu neke rupe, pa ga naučio kako se moli, a kad je krenuo čamcem nazad domorodac je trčao za njim po vodi jer je zaboravio Očenaš pa da ga još jednom podseti, a Sava mu kaže: Pa kad ti sa onakvom molitvom možeš da trčiš po vodi, druga ti i ne treba.
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:22 27.01.2011

Jel se to meni čini

ili na onoj slici toče alkoholna pića? Imate li školskog policijaca, plaćate li obezbeđenje?
Kad je Tadić mogao da plati kaznu, vala može i škola.

angie01 angie01 17:25 27.01.2011

Re: Jel se to meni čini

ili na onoj slici toče alkoholna pića?


to je krv Hristova!
cult cult 17:29 27.01.2011

Re: Jel se to meni čini

apsolutno podrzavam.
zakon je isti za sve!
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:29 27.01.2011

Re: Jel se to meni čini

angie01
ili na onoj slici toče alkoholna pića?


to je krv Hristova!

A krv Hristovu pakuju u flaše od vina da zavaraju neopreznog posmatrača poput mene?

Ili, još gore, toče krv u školi?

Šalim se naravno, a sad ozbiljno, krv Hristovu može simbolički podjednako uspešno (ili neuspešno - po volji) da predstavlja crvena tečnost koja nije alkoholno piće. U zakonu nema izuzetka za krv Hristovu.
Dr M Dr M 18:07 27.01.2011

Re: Jel se to meni čini

ili na onoj slici toče alkoholna pića?



to je krv Hristova!


Zato se za prvu jutarnju rakiju kaže Ajd da se pričestimo.

U tom smislu, kafana mu dodje nesto kao Zavod za trensfuziju.
angie01 angie01 18:34 27.01.2011

Re: Jel se to meni čini

U tom smislu, kafana mu dodje nesto kao Zavod za trensfuziju.


intervenozna dezinfekcija!
mlekac mlekac 17:25 27.01.2011

Ja to prespavala...

A i deca.

Da nece, slucajno, neko da im lupi neopravdani za nedolazak na priredbu?

Biberce se lepo isankao sa drustvom, Princezi dosla drugarica sa Konjarnika, a Mudrica je, ionako, na bolovanju zbog onih krajnika...

Pravo da ti kazem, meni priredbi bilo preko glave tokom mog skolovanja - zato NIKAD ne teram decu da idu na njih.

U stvari, dok smo bili u BW, to ih je i interesovalo. I da ucestvuju i da gledaju. Od kad smo se vratili, apsolutno ni jedno ne pokazuje zanimanje za priredbe.
angie01 angie01 17:32 27.01.2011

Re: Ja to prespavala...

A i deca.



Jukie Jukie 19:32 27.01.2011

Re: Ja to prespavala...

mlekac
A i deca.Da nece, slucajno, neko da im lupi neopravdani za nedolazak na priredbu?


Pa dok prestane štrajk više se neće znati ko je kada bio u školi a ko kada nije.
Znate li da sutra na nivou države počinje sveobuhvatni štrajk sa potpunim prekidom nastave? Pisalo je u vestima...
cult cult 17:40 27.01.2011

pazi

Posle svega mi se onaj Zukorlicev apel, koji je izazivao otpor, chini krajnje primerenim-skoro neophodnim, jer ovo shto se danas desilo u shkoli moga sina, a u Beogradu u 21. veku je vishestruko pogazilo prava dece, uchenika, gradjana ove zemlje!
Zelim da znam ko je za to odgovorani i zelim da za to odgovara!


Iznervirao sam se čitajući ovu tvoju reportažu.
Ovo se nekako mora zaustaviti.
angie01 angie01 17:44 27.01.2011

Re: pazi


Iznervirao sam se čitajući ovu tvoju reportažu.


e, ako mi verujesh- josh se tresem!


Ovo se nekako mora zaustaviti.


apsolutno!
natasavb natasavb 17:49 27.01.2011

Re: pazi

Mene zanima ko je uopste uveo da se Sveti Sava slavi i to kako vidim kao slava.
Skoro sam bila u bolnici na Bezanijskoj kosi i preko celog zida u cekonici je naslikana slika nekih svetaca. Valjda su to oni sto ih slave kao slavu lekara, sto mi je isto kao i ovo po skolama. Ko je uopste uveo u drzavne ustanove sve te slave?
angie01 angie01 17:57 27.01.2011

Re: pazi

Ko je uopste uveo u drzavne ustanove sve te slave?


pa josh na ovaj nachin!?

rekoh vec vishe puta,..prvo, veronauci NIJE mesto u shkoli, svako nek uchi u svom hramu, jer je to privatna stvar i ne mogu se deca u shkoli deliti na taj nachin!


Hemičarka Hemičarka 18:05 27.01.2011

Re: pazi

Mene zanima ko je uopste uveo da se Sveti Sava slavi i to kako vidim kao slava.


Mene malo čudi što su svi na blogu iznenađeni ovime, to uopšte nije novo i počelo je mnogo pre uvođenja veronauke. Ne znam ko je uveo, ali je kod mene u školi počelo ovako da se slavi negde 1995. kad sam ja bila šesti razred, možda godinu pre ili posle. Tada se pomalo nespretno ustajalo svetosavskoj himni jer su svi još uvek bili zbunjeni oko toga da li treba ili ne treba, vidim sad su se već istrenirali. Sećam se da su nam tad davali parčiće tog slavskog kolača natopljene crvenim vinom da pojedemo, a meni je to bilo gadno jer nikad nisam volela smočen hleb. I neko od nastavnika je uvek bio kum škole, onaj što lomi kolač sa sveštenikom, i to se menjalo svake godine. Posle 2000. su kumovali predsednici opštine i tako neki drugi lokalni viđeniji ljudi.

Edit: Da se razumemo, slažem je sa tobom, angie, kao i sa stavovima većine ovde, samo sam mislila da je situacija opštepoznata...
st.jepan st.jepan 18:12 27.01.2011

Re: pazi

ne mogu se deca u shkoli deliti na taj nachin

DA!
Tu je kljuc!
U podeli dece.
Cak i da je ravnopravnost konfesija sprovedena do bola precizno, opet ne valja.
Danas se u skolama srpskim deca navikavaju na podele, usadjuje im se refleks da se medju sobom dele na ove i one.
A nekad, svi smo morali da u skolu dolazimo u istovetnim plavim jaknicama ili mantilicima od najjeftinijeg platna, e da se siromasniji ucenici ne bi osetili frustriranim.
Od takve suprilnosti i obzira, sada smo miljama daleko.
angie01 angie01 18:12 27.01.2011

Re: pazi

samo sam mislila da je situacija opštepoznata...


pazi kad sam u shoku,...kod nas proshle godine, od kada pamtim, jer sam bila opravdano odsutna-nije bilo popa!
Hemičarka Hemičarka 18:23 27.01.2011

Re: pazi

Kako je kod nas uvek hor otvarao priredbu svetosavskom himnom, a posle smo uvek pevali još po nešto na kraju u zabavnom delu, morali smo da stojimo na bini sve vreme. Redovno se dešavalo da neko iz hora samo padne unazad od mirisa tamjana. Valjda smo još bili nenaviknuti, moguće da su ove nove generacije otpornije.
angie01 angie01 18:27 27.01.2011

Re: pazi

Redovno se dešavalo da neko iz hora samo padne unazad od mirisa tamjana.


jao bre, slatka, i ovde smrdi, shto iz mog, shto iz Lambrosovog bloga, pochecu da dishem na shkrge!
natasavb natasavb 18:31 27.01.2011

Re: pazi

Mene malo čudi što su svi na blogu iznenađeni ovime, to uopšte nije novo i počelo je mnogo pre uvođenja veronauke. Ne znam ko je uveo, ali je kod mene u školi počelo ovako da se slavi negde 1995.

Moje dete krenulo u skolu 2002., a stvarno pre toga nisam znala sta se po skolama slavi.
Na tim svetosavskim priredbama nisam bila, a ne secam se da mi je spominjala da im je pop u skolu dolazio. Bas cu da je pitam kad dodje kuci.
angie01 angie01 18:32 27.01.2011

Re: pazi

Danas se u skolama srskim deca navikavaju na podele, usadjuje im se refleks da se medju sobom dele na ove i one.


josh ona fora- pravoslavlje je jedina prava vera, kako ih uche,..a shta cemo sa drugom katolikom ili muslimanom,...ili ovo shto danas ovaj u mantiji ladno odrecitova-bez vere, znanje nichemu ne sluzi i ne vredi,..i disha josh overi rukoljubom!
mlekac mlekac 18:34 27.01.2011

Re: pazi

Hemičarka
Kako je kod nas uvek hor otvarao priredbu svetosavskom himnom, a posle smo uvek pevali još po nešto na kraju u zabavnom delu, morali smo da stojimo na bini sve vreme. Redovno se dešavalo da neko iz hora samo padne unazad od mirisa tamjana. Valjda smo još bili nenaviknuti, moguće da su ove nove generacije otpornije.

Ma nema to veze sa tamjanom.
Padanje u horu je uobicajeno - pogotovo ako je agilnij dirigent koji nesrecnu decu postroji jedno po cuke pre no sto priredba uopste i pocne...
gedza.73 gedza.73 19:30 27.01.2011

Re: pazi

Nekima se sviđa, nekima ne, neki misle da je preterevianje. Livače sa puno cvetova.
Samo mi je nešto ubolo oko.
A nekad, svi smo morali da u skolu dolazimo u istovetnim plavim jaknicama ili mantilicima od najjeftinijeg platna, e da se siromasniji ucenici ne bi osetili frustriranim.

Veliki brat na delu. Ima svi da budete isti, nanu li vam naninu ili vas neće biti. Raznolikost je zabranjena.

Ja, kao dete koje je odraslo na selu, sam išao za Uskrs u crkvu. Lepo se obučemo i svi na pričest. Porodično. Lep, miran praznik.
Problem je bio u učiteljici moje sestre koja je deci koja su išla u crkvu smanjivala ocenu iz vladanja.
Nema tu disonantnih tonova, ili po mom ili vas neće biti. Ima da slavite dane po ubistvima i ubicama jer ja tako kažem, kulaci jedni i neprijatelji bratstva i jedinstva.

Jutros sam bio u crkvi, a posle na ručku. Služba kao služba. Niko nije pozivao na ubistva, klanja i ostale nipodoštine.
Na ručku smo prićali o rezidbi voća, pa smo pomenuli jednog čoveka koji ne ide u crkvu niti poštuje praznike.
Izdvijiću vam par komentara, seljaka
-Nikada ga nisam pitao što. On je dobar i vredan.
-Ima sigurno neki razlog što je tako odlučio.

Niko nije pozivao na linč i spaljivanje ili, ne daj Bože, na pokrštavanje njegove dece pomoću kame i noža.

Niko nije psovao majku, niti ..čkarao majku ateističku. To bi bilo, jelte, umobolno i nevaspitano. Stepen obrazovanje, izgleda nije u direktnoj vezi sa tolerancijom i stepenom vaspitanja.

Da se preteralo u nekim segmentima proslave, jeste. Ali priredba ko priredba.
Ako je deci lepo, dobro. Ako im se ne sviđa, ne idu i opet dobro.

jesen92 jesen92 22:24 27.01.2011

Re: pazi

Tu je kljuc!
U podeli dece.

..ja mislim da se ne radi o podeli dece vec o popovima u skolama...veronauka je jedno i nju nisu obavezni svi da pohadjaju...a skolska proslava je drugo pa makar to bila i skolska slava...popovi ne idu po kucama na dan Slave pa ne razumem sta ce u skoli...kolaci se seku u crkvi a ne na "licu mesta"....itd...Inace te Slave po institucijama su uvedene jos devedesetih pre uvodjenja veronauke kao fakultativnog predmeta....
st.jepan st.jepan 23:12 27.01.2011

Re: pazi

A nekad, svi smo morali da u skolu dolazimo u istovetnim plavim jaknicama ili mantilicima od najjeftinijeg platna, e da se siromasniji ucenici ne bi osetili frustriranim.

Veliki brat na delu. Ima svi da budete isti, nanu li vam naninu ili vas neće biti. Raznolikost je zabranjena.

Mislim da si na krivom tragu.
Ne treba, dabome, sva deca da budu ista, jer naprosto nisu ista, ali frustriranost zbog ocitog siromastva nije najbolji stimulans za integrisanje u drustvo. Necija skromnija odeca, u djackom uzrastu (a i kasnije), nije bas neka preporuka, pa to unifomisanje, mada jeste bio pomalo i demagoski stos, nije bilo sasvim besmisleno. A i nije to izmisljeno ovde. I u Engleskoj su djaci uniformisani, cak i u drzavnim skolama. Doduse, uniforme su im lepse, kvalitetnije, sa lepim izvezenim grbovima, cak i kravaticama..., milina je tu decu videti, ali Engleska je bogatija zemlja, pa je i red da tamo sve bude nekako bogatije i lepse.

Edit:
Inace, komentar ti je lep, ona prica iz tvog sela mi je godila, mislim da bas tako i treba.
angie01 angie01 23:40 27.01.2011

Re: pazi

ja mislim da se ne radi o podeli dece vec o popovima u skolama...


popovima tamo nije mesto, narochito da deca gledaju kako njihovi shkolski autoriteti ljube sveshtenim licima ruku!
zoja444 zoja444 23:44 27.01.2011

Re: pazi

jesen92
kolaci se seku u crkvi a ne na "licu mesta"....


kolaci se seku i po kucama. kako ko voli. i svestenici idu po kucama na dan slave. po pozivu.
Jukie Jukie 00:01 28.01.2011

Re: pazi

angie01
ja mislim da se ne radi o podeli dece vec o popovima u skolama...popovima tamo nije mesto, narochito da deca gledaju kako njihovi shkolski autoriteti ljube sveshtenim licima ruku!

Pa zavisi. Ima poslovica "i nad popom ima pop", pa to nekako dođe kao piramida lanaca ishrane. Deca se uče hijerarhiji u društvu... Ako već hoće da budu vernici oni apriori prihvataju tu stepenastu hijerarhiju
angie01 angie01 00:04 28.01.2011

Re: pazi

Deca se uče hijerarhiji u društvu... Ako već hoće da budu vernici oni apriori prihvataju tu stepenastu hijerarhiju


ovo je poturena hijerarhija!...ne treba shkola da ih uchi da treba da budu vernici!
ivana23 ivana23 01:14 28.01.2011

Re: pazi

zoja444

jesen92
kolaci se seku u crkvi a ne na "licu mesta"....

kolaci se seku i po kucama. kako ko voli. i svestenici idu po kucama na dan slave. po pozivu.


Tacno, dodje svestenik, sveti vodicu, osvesta kucu...
Jukie Jukie 01:20 28.01.2011

Re: pazi

angie01
Deca se uče hijerarhiji u društvu... Ako već hoće da budu vernici oni apriori prihvataju tu stepenastu hijerarhiju
ovo je poturena hijerarhija!...ne treba shkola da ih uchi da treba da budu vernici!

E pa za to su krivi roditelji koji upisuju decu na veronauku. Deca ne biraju sama. Kao što ih u svetu vuku u crkvu i teraju da prolaze sve rituale, tako su i ovde roditelji potpisali da hoće da im se dete upiše na pravoslavni katihezis (ili katihizis?) pri školi, i time su dali pristanak spc da ih vaspitava u skladu sa pravilima koja spc zastupa.
gedza.73 gedza.73 08:53 28.01.2011

Re: pazi

Razuemo sam ja šta si hteo da kažeš za uniforme. Samo to vreme i uniforme su više imali za cilj uniformnost i pripremu za netalasanje nego jednakost. Jednakost je bila samo deklarativna. Ipak su neki bili jednakiji od drugih. Komentare sam pisao pod temperaturom pa su malo rogobatno napisani, a malo nedovršeni.

Pomenuo si enkglesku i uniforme. Rekao si da je bogatija pa su im i uniforme lepše. Kod njih je ceo sistem(naravno da nije idealan) drugačiji pa tako i uniforme funkcionišu.
Nama je sistem bio, i ostao, nakaradan. Tako je bilo i sa uniformama. Da ne misliš da mi se sviđa što se deca oblašče kao pevaljke i nose ultramoderne mobilne.
Odosmo od teme.

Stvarno je kod mene u selu tako. Ima ljudi koji dolaze u crkvu, koji su prevaranti, kriminalci, ima ljudi koji u crkvu ne zalaze a dobri su i pošteni.
Imali smo popa koji je svakoj osobi u selu znao ime i bio na
-Lepi moj ( to jebila fora sledeći si za umiranje )
a posle njega popa koji je ima malo kruće ponašanje. Mislim da uopšte ne zalazi u školi. Dečko koji je veroučitelj u školi je lokalno dete, fino, povučeno. Vrlo miroljubiv jedan stvor.
Ne kažem da je sve idilično, ali generalno mislim da ljudi nisu izgubili kompas. Niti su postali neki ekstremni vernici (sa njima se takođe po neki put pokačim) niti se ljudi opterećuju ko u šta veruje.
angie01 angie01 10:32 28.01.2011

Re: pazi

Tacno, dodje svestenik, sveti vodicu, osvesta kucu...


da-privatnu kucu,..radi u kuci shta god hocesh za svoj grosh!

josh cu te isposhtovati i doci ti na slavu, al nemoj da mi brkash shkolu i fajtanje svetom vodicom i uvlachenje dece na mala vrata u tamni vilajet!
angie01 angie01 10:36 28.01.2011

Re: pazi

E pa za to su krivi roditelji koji upisuju decu na veronauku.


pa drzava im dala tu mogucnost u nespretnom ustupku koji je uchinjen za vreme Djindjiceve vlada- ali kao fakultativnu opciju,...pri tome veronauku predaju verouchitelji, popovima nije mesto u shkoli i ne moze se zloupotrebiti shkolska slava, koja je za sve za verski obred.

Pri tome slava sv Save je proglashena shkolskom- zbog prosvetiteljskog dela njegovih aktivnosti, a ne verskog!
gradjani_nn gradjani_nn 10:55 28.01.2011

Re: pazi

A nekad, svi smo morali da u skolu dolazimo u istovetnim plavim jaknicama ili mantilicima od najjeftinijeg platna, e da se siromasniji ucenici ne bi osetili frustriranim.

Ama nam je to bas u zivotu pomoglo i veselo se zavrsilo??!!!??
jacHa. jacHa. 18:05 27.01.2011

au

sestro slatka, koji si ti krug pakla danas obrnula?
bez zezanja: ovde svi mislimo isto, a ja kad se ateistički izražavam u zbornici, trudeći se da govorim glasnije, gledaju me kao crnu ovcu. ali ne ustajem na priredbi da uskliknem s ljubalju i zaištem od boga pravde. i pitam, ako ima pravnika ovde, ima li neka fora da tražim da se skinu ikone sa zidova zbornice? u pitanju su dve bogorodice što bogoradaju pored dositeja, vuka, tesle i alasa.
čkaimaterinapravoslavna. baš me nerviraju.
angie01 angie01 18:10 27.01.2011

Re: au


ima li neka fora da tražim da se skinu ikone sa zidova zbornice?


kod nasheg direktora uredno u kancu slika prestolonaslednika i snajke iz Grchke-ee, da ga...., ako je to normalno!
predatortz predatortz 18:42 27.01.2011

Re: au

u pitanju su dve bogorodice što bogoradaju pored dositeja, vuka, tesle i alasa.
čkaimaterinapravoslavna. baš me nerviraju.


Ako sam dobro razumeo, ti predaješ u nekoj školi!?
Piromanski Piromanski 19:36 27.01.2011

Re: au

kod nasheg direktora uredno u kancu slika prestolonaslednika i snajke iz Grchke-ee, da ga...., ako je to normalno!


Fuj, fuj, fuj! Nego, sta me zanima...Kako bi se zavrsio slucaj kada bi neko u doticnoj skoli kritikovao, ili ne daj boze, povredio lik i delo porodice Karadjordjevic? Cisto onako, eksperimenta radi...
gedza.73 gedza.73 19:56 27.01.2011

Re: au

.Kako bi se zavrsio slucaj kada bi neko u doticnoj skoli kritikovao, ili ne daj boze, povredio lik i delo porodice Karadjordjevic

Sudili bi mu po onom članu o verbalnom deliktu iz vremena slobode i građanskih prava.
Piromanski Piromanski 20:20 27.01.2011

Re: au

gedza.73
.Kako bi se zavrsio slucaj kada bi neko u doticnoj skoli kritikovao, ili ne daj boze, povredio lik i delo porodice Karadjordjevic

Sudili bi mu po onom članu o verbalnom deliktu iz vremena slobode i građanskih prava.


Lokalno, verovatno da, po davno usvojenom obrascu. Ali kako bi se razvijao slucaj na nekoj visoj instanci? Zapravo bi to bio divan ogled da se pokaze i dokaze paradoks, mozda cak i nezakotinost cele stvari.
jacHa. jacHa. 09:53 28.01.2011

Re: au

Ako sam dobro razumeo, ti predaješ u nekoj školi!?

da, predajem u školi koja je državna, a država je sekularna.
na svom radnom mestu, a takođe i kao građanin ove države, osećam se ugroženo kao predstavnik ateističke manjine.
ne tražim da sede u četiri crkvena zida i da nestanu, ali očekujem da izađu iz škola i svih drugih državnih institucija moje republike. međutim, sveštenstvo spc je veoma agresivno u sprovođenju svojih poslova i to meni ide na nerv. i zato rekoh, toj agresivnoj, bezobraznoj, bezobzirnoj, nedoslednoj, licemernoj i nadobudnoj organizaciji čkavamaterinapravoslavna.
nemam nameru da ih štitim, jer ni oni ne štite na primer samohrane majke, ateiste i homoseksualce, već ih prokazuju kao nedostojne. opet: čkaimaterinapravoslavna.
a ja treba da rukoljubim, krstim se i otpevavam s ljubavlju u državnoj ustanovi sekularne države? ili da se pravim luda?
predatortz predatortz 10:06 28.01.2011

Re: au

ne tražim da sede u četiri crkvena zida i da nestanu, ali očekujem da izađu iz škola i svih drugih državnih institucija moje republike. međutim, sveštenstvo spc je veoma agresivno u sprovođenju svojih poslova i to meni ide na nerv. i zato rekoh, toj agresivnoj, bezobraznoj, bezobzirnoj, nedoslednoj, licemernoj i nadobudnoj organizaciji čkavamaterinapravoslavna.
nemam nameru da ih štitim


Izvini, šta predaješ? Mržnju?

Republika je jednako moja i tvoja. Ja ne vidim problem u tome da sveštenik obavi molitvu na dan Sv.Save. Ako je država sekularna, bogosluženje nije zabranjeno.

A ono boldovano, to je zabranjeno u nekoliko konvencija o ljudskim pravima. A kažnjivo je i u KZ. Podvodi se pod 'izazivanje rasne, nacionalne ili verske netrpeljivosti'. Ljude koji tako istupaju smatraju ekstremistima. Takvi ne treba da uče našu decu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana