Društvo| Ljudska prava| Nauka| Politika| Roditeljstvo

Shkola do bola!

angie01 RSS / 27.01.2011. u 16:26

 

Konflikt oko pevanja srpkinjice za sv Savu, reshili smo, (barem mi), srecnom okolnoshcu, da je dete zakasnilo na generalnu probu-pa za kaznu nece pevati na priredbi!

 E, 'ajd neshto razumno u celoj stvari!

No nikada nije sve onako kao shto izgleda-pa ni ova epizoda!

Sinak ustao na vreme i zurno se sprema da se nadje sa drugovima, pa da idu na predstavu u shkolu.

Spremim se i ja-odlozila neke sastanke, samo da proverim koliko sam pogreshila u pogledu zadate teme i evetualno umirim podstanara, koji mi stalno neshto suflira i ne da mira.

Priznajem da sam krenula targetirano, umereno odluchna da se pokajem!

Dodjem do prepunog hola koji sluzi kao sala za svechanosti, deca vrishte, roditelji se vrpolje, nastavno osoblje prebrojava uchesnike i organizuje ih za izlazak na podijum. Sve deluje nevino i shkolski!

Hor i orkestar su vec na bini, vreme prolazi i nikako da pochnu, iako je davno vec proshlo zakazano vreme i naizgled svi su tu.

Direktor u uglancanom izdanju ischekuje nekog pogledom na ulazna vrata i uskoro kroz njih ulazi sveshtenik sa posilnikom, koji mu nosi instrumente!

Shtrecnem se josh tu, shta trazi pop na shkolskoj priredbi, jer ovo je hram znanja, a ne verske propovedi.

No, odmah se uskomeshashe odabrani- ne znam shta, profesori, dodavachi,...koji pritrchashe da se sa popom pozdrave ljubeci mu ruku.

Sprovedoshe ga brzo do bine, snishodljivo se klanjajuci dok prolaze,  gde ga je chekao vec pripremljen sto za obred, upalishe svece, prinesoshe slavski kolach i uz ponosnu najavu direktora, na moje zaprepshcenje, sveshtenik krene sa slavskom sluzbom, kao da je pred oltarom , a ne u sred shkole.

U obredu uchestvuje direktor i dva nastavnika i desetak dechice. Svi se mole, krste kada treba, blazeno gledaju ka gore, (kamo moje suze padaju), i ljube sveshteniku ruku, kojom on posle, tako celivanom kandilom mashe prema publici.

Chekaj bre, stani, kojim pravom i chijom dozvolom kadish decu koja mozda ne pripadaju tom obredu! Pa ona su u svojoj shkoli, s punim poverenjem da su tu  zashticena!

Ono shto je govorio bi se svelo na to, da znanje i knjige nemaju nikakvu vrednost dok nisu sastavljeni sa molitvom dushe koja se odvija u Bozijem hramu, a dokaz toga je, shto su se crkve obichno gradile pored shklole.

Izlome akteri ovog skecha slozno pripremljeni kolach, direktor srecan, sve je zabelezila kamera, te ce se pohavliti onom kome treba, i ubeleziti potrebne poene za ostanak na funkciji.

To shto je izneverio one koji su mu dati na chuvenje- nije ni toliko vazno!

Potpuno sam zaledjena i trgne me buka odgurnutih stolica, jer su svi ustali kada je hor pocheo da peva Uskliknimo s ljubavlju. Svi stoje u svechanom miru!

Ne znam od kada se ustaje na ovu pesmu, al to je valjda novotradicija!

Posle su deljene nagrade djacima, izmedjuostalog, za najbolji likovni rad na konkursu porodica Karadjordjevic!?????

Sve shto sledi-nishta narochito, silom, na brzinu uvezbane neke gluposti, sa sve srpkinjicom shto je cvece na Kosovu brala, koja mi se sada chini potpuno bezazlenom!

Posle svega mi se onaj Zukorlicev apel, koji je izazivao otpor, chini krajnje primerenim-skoro neophodnim, jer ovo shto se danas desilo u shkoli moga sina, a u Beogradu u 21. veku je vishestruko pogazilo prava dece, uchenika, gradjana ove zemlje!

Zelim da znam ko je za to odgovorani i zelim da za to odgovara!

molitva.jpg



Komentari (332)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jacHa. jacHa. 10:23 28.01.2011

Re: au

I

ala me čekaš, ko zapeta puška
nema problema, slažem se, da sveštenik radi svoj posao, kad god hoće, pa i na dan rastka nemanjića, međutim, neka to odradi u svojoj kancelariji, a ne u mojoj. ni ja njemu ne kačim, beskičmenjake, geološke slojeve, strukturu atoma, pitagorinu teoremu po njegovoj kancelariji, a on nek se makne sa ikonama iz moje. i nek ne svira kako mu je crkva tog jutra bila prazna, eto, nismo mu poslali decu... o, tuge! o, srama!

u vezi mržnje nisi u pravu. ja ne mrzim pravoslavce. ni ateiste. ni pedere. ni masone. ni sledbenike alistera kroulija. ja sam ugrožena, čoveče! diskriminisana sam. obespravljena da budem jednaka.

na svom radnom mestu ne psujem, što u privatnom životu radim, a na blogu ne primam platu, ako me razumeš. međutim, i u školi ne krijem svoje mišljenje o spc, ali pred svojim đacima o tome ne pričam. ja ne dajem sebi za pravo da ih indoktriniram verom, ateizmom, ideologijom.

pošto si kompetentan u dijagnozi da ja ne treba da učim našu decu, da te pitam ako imaš i tu kompetenciju: znaš li kako se zapošljavaju veroučitelji koji uče našu decu?
angie01 angie01 10:39 28.01.2011

Re: au

nema problema, slažem se, da sveštenik radi svoj posao, kad god hoće, pa i na dan rastka nemanjića, međutim, neka to odradi u svojoj kancelariji, a ne u mojoj. ni ja njemu ne kačim, beskičmenjake, geološke slojeve, strukturu atoma, pitagorinu teoremu po njegovoj kancelariji, a on nek se makne sa ikonama iz moje. i nek ne svira kako mu je crkva tog jutra bila prazna, eto, nismo mu poslali decu... o, tuge! o, srama!

cult cult 10:44 28.01.2011

Re: au

Republika je jednako moja i tvoja. Ja ne vidim problem u tome da sveštenik obavi molitvu na dan Sv.Save. Ako je država sekularna, bogosluženje nije zabranjeno.


Ovo je neverovatno. Ja vidim problem. Neću da mi decu zatruju tim trućanjima, kapiraš? Deci je škola autoritet i ako vidjaju razrednog i direktora da ljube ruke popu, krste se i kade i šta sve već rade u tim vašim obredima, to će im se utisnuti u glavice na vrlo zajeban način i trebaće mnogo dodatnog napora i vremena da se dečica izvedu na pravi put.

Zato smo se dogovorili da su crkva i država odvojene i to napisali u ustavu i zakonu, pa ako je vama danas neki vaš praznik, vi to lepo proslavite kod kuće u miru i veselju, a moju decu u to ne uvlačite. Zovite i popa i radite šta god hoćete. Ali državna škola nije mesto za to.

A te fore, kao, slavimo prosvetitelja, a onda vam uvalimo popa, kandilo, pojanja, obrede sa alkoholom koji se daje deci, trućanja koja nazivate propovedima...kako je to podlo i pokvareno, jebote.
kukusigameni kukusigameni 11:00 28.01.2011

Re: au

Deci je škola autoritet i ako vidjaju razrednog i direktora da ljube ruke popu, krste se i kade i šta sve već rade u tim vašim obredima, to će im se utisnuti u glavice na vrlo zajeban način i trebaće mnogo dodatnog napora i vremena da se dečica izvedu na pravi put.


Sta je pravi put?
vishnja92 vishnja92 11:20 28.01.2011

Re: au

Sta je pravi put?

pravi put je onaj pun lutanja, krivina i zapitanosti


pravi put


nepravi put
kukusigameni kukusigameni 11:59 28.01.2011

Re: au

Sta je pravi put?


pravi put je onaj pun lutanja, krivina i zapitanosti



mikimedic mikimedic 12:26 28.01.2011

Re: au

nema problema, slažem se, da sveštenik radi svoj posao, kad god hoće, pa i na dan rastka nemanjića, međutim, neka to odradi u svojoj kancelariji, a ne u mojoj. ni ja njemu ne kačim, beskičmenjake, geološke slojeve, strukturu atoma, pitagorinu teoremu po njegovoj kancelariji, a on nek se makne sa ikonama iz moje. i nek ne svira kako mu je crkva tog jutra bila prazna, eto, nismo mu poslali decu... o, tuge! o, srama!


jel ti ne shvatas da ovaj thread uopste nije o crkvi u skoli?

koliko tim ikonama nema mesta u zbornici, jos manje ima tebi u skolstvu.
vishnja92 vishnja92 12:27 28.01.2011

Re: au


ok, ajd ovako: pravi put ne sadrzi u sebi neupitne istine (ukljuciv popovska pojanja) koje ubijaju duh, radoznalost & zelju za zajebancijom.

nadam se da je jasnije.
angie01 angie01 12:28 28.01.2011

Re: au

Neću da mi decu zatruju tim trućanjima, kapiraš? Deci je škola autoritet i ako vidjaju razrednog i direktora da ljube ruke popu, krste se i kade i šta sve već rade u tim vašim obredima, to će im se utisnuti u glavice na vrlo zajeban način i trebaće mnogo dodatnog napora i vremena da se dečica izvedu na pravi put.


kukusigameni kukusigameni 12:30 28.01.2011

Re: au

da se dečica izvedu na pravi put

Sta je pravi put?



Ko je postavio pitanje, a ko zna sta je pravi put?
angie01 angie01 12:31 28.01.2011

Re: au

jel ti ne shvatas da ovaj thread uopste nije o crkvi u skoli?


bogtetvoj, ne smem ni da te pitam o chemu je!

koliko tim ikonama nema mesta u zbornici, jos manje ima tebi u skolstvu.


shto- ja bih bash volela da moju decu poduchavaju zdravorazumski nastavnici, a ne retrogradne shlihtare!
angie01 angie01 12:38 28.01.2011

Re: au

a ko zna sta je pravi put?


pravi put je- znanje, sposobnosti, upornost,imati cilj, kreativnost, istrazivanje,zelja za boljitkom, volja za stvaranjem, ljubav, poshtenje, moral,...dopishi, al to je pravac,..nikako retrogradne manipulacije, mrachnjashtvo, dogmatska ogranichenja, duhovi proshlosti!
mikimedic mikimedic 12:42 28.01.2011

Re: au

ima li neka fora da tražim da se skinu ikone sa zidova zbornice?


ne, ali ima jedna druga fora.

čkaimaterinapravoslavna


Izazivanje nacionalne, rasne i verske mržnje i netrpeljivosti
Član 317
(1) Ko izaziva ili raspiruje nacionalnu, rasnu ili versku mržnju, ili netrpeljivost među narodima ili etničkim zajednicama koje žive u Srbiji, kazniće se zatvorom od šest meseci do pet godina.

(2) Ako je delo iz stava 1. ovog člana učinjeno prinudom, zlostavljanjem, ugrožavanjem sigurnosti, izlaganjem poruzi nacionalnih, etničkih ili verskih simbola, oštećenjem tuđih
stvari, skrnavljenjem spomenika, spomen-obeležja ili grobova, učinilac će se kazniti zatvorom od jedne do osam godina.

(3) Ko delo iz st. 1. i 2. ovog člana vrši zloupotrebom položaja ili ovlašćenja ili ako je usled tih dela došlo do nereda, nasilja ili drugih teških posledica za zajednički život naroda, nacionalnih manjina ili etničkih grupa koje žive u Srbiji, kazniće se za delo iz stava 1. zatvorom od jedne do osam godina, a za delo iz stava 2. zatvorom od dve do deset godina.
kukusigameni kukusigameni 12:42 28.01.2011

Re: au

znanje, sposobnosti, upornost,imati cilj, kreativnost, istrazivanje,zelja za boljitkom, volja za stvaranjem, ljubav, poshtenje, moral,...


... tolerancija (koja ocigledno nije prisutna ni kod crkve ni kod njenih protivnika)...
vishnja92 vishnja92 12:52 28.01.2011

Re: au

tolerancija (koja ocigledno nije prisutna ni kod crkve ni kod njenih protivnika)

a toleranciju bi, pretpostavljam, trebalo da ispolje ovdeprisutni roditelji i nastavnici? i to prema verskoj prisili koja se vrsi nad klincima?

pazi ovamo, mene boli uvo da li ce moji jednog dana biti verujuci, neverujuci, hiperultramegagiga verujuci, isposnici ili ateisti. neka budu sta hoce, ali neka to urade i spoznaju sami (ja bih licno volela da radije, ako vec mora, odu u neke suncane krajeve i bosonogi mrmljaju om mani padme hum, ali to je vec stvar licnog ukusa)

ali ovde drzava sama sebi upada u usta i obezvredjuje sopstveni ustav na stetu dece. ljudska prava i ostale sitnurije, znas
mikimedic mikimedic 12:54 28.01.2011

Re: au

zdravorazumski nastavnici


čkaimaterinapravoslavna
jacHa. jacHa. 13:01 28.01.2011

Re: au

a kad neko opcuje boga, jel i on mora u apsu kao raspirivač verske mržnje?
ili idu svi nekršteni, bez nijansiranja?
kukusigameni kukusigameni 13:01 28.01.2011

Re: au

a toleranciju bi, pretpostavljam, trebalo da ispolje ovdeprisutni roditelji i nastavnici?


Sto da ne?

i to prema verskoj prisili koja se vrsi nad klincima?


Sta je prisila? Jel neko terao nekog da se krsti i moli?
vishnja92 vishnja92 13:08 28.01.2011

Re: au

Sta je prisila? Jel neko terao nekog da se krsti i moli?

nema prisile, slobodno zaboravi i uzivaj u svojoj neogranicavanoj i gandijevski nenasilnoj stvarnosti.

to samo mi ne-pravoslavni laprdamo bezveze & trazimo preko leba pogacu.
razmazeno dozlaboga
kukusigameni kukusigameni 13:42 28.01.2011

Re: au

Moja stvarnost je da mi dete uci tri Njutnova zakona za dva casa i da treci cas ima kontrolini iz te oblasti.
Bojim se da ce pobeci u crkvu da pronadje resenje.
angie01 angie01 14:05 28.01.2011

Re: au

... tolerancija (koja ocigledno nije prisutna ni kod crkve ni kod njenih protivnika)...


izvini, ja tolerishem da je neko vernik, al ne da obred vrshi gde mu nije mesto- znachi on nije tolerantan prama svima onima koji nisu, ili su pak neke druge vere i josh krshi zakon-jer to radi na nedozvoljenom mestu!
pnbb pnbb 14:55 28.01.2011

Re: au

Deci je škola autoritet i

ovo mora da se zezas, jel tako
angie01 angie01 15:00 28.01.2011

Re: au

pnbb
Deci je škola autoritet i ovo mora da se zezas, jel tako


ne zeza se, a shto?

moje dete u svakoj raspravi, gde pokushavam da mu objasnim neke logichne stvari-kaze, e pa NIJE, MOJA uchiteljica kaze da je ovako-pa sad ma shta ona rekal i ma kako moja varijanta bila bolja- pa to je opshte poznato!


pri tomeosnovna shkola je obavezna zakonom- te u tom smislu- nemojmezajebavati!
mikimedic mikimedic 16:42 28.01.2011

Re: au

a kad neko opcuje boga, jel i on mora u apsu kao raspirivač verske mržnje?
ili idu svi nekršteni, bez nijansiranja?


izvini, sa tobom apsolutno nemam nameru da polemisem.

zilikaka zilikaka 17:02 28.01.2011

Re: au

a kad neko opcuje boga, jel i on mora u apsu kao raspirivač verske mržnje?
ili idu svi nekršteni, bez nijansiranja?
Još kako umem da opsujem, pa i boga. Ipak, nikad, al nikad ne bih prevalila preko usta to što ti jesi. U bilo kojoj varijanti poznatih religija.
I ja sebe smatram ateistom. Dobro, možda pomalo i gnostikom.
Krštena jesam, kao i svi u porodici pre i posle, jer mislim da istorija ne počinje od mene, i da sigurno nisam bogom dana da mi rođenjem pripada pravo da prekinem vekovnu tradiciju.
Znači, nisam pobožna, ali formalno jesam pripadnik pravoslavne vere.
E, pa kad mi neko čkumaterinu pravoslavnu ili srpsku ili lalinsku, ili nekom katoličku, ili reformatorsku, ili slovačku, onda mi se glava napuni onom krvlju o kojoj nije lepo da deca čitaju..
Nekako mi se prirodno javi da su mi mnogi pobijeni jer su bili kršteni u toj, a ne u drugoj crkvi.
Nadam se da sam detaljno i dovoljno precizno nacrtala.
Da si kojim slučajem materinu popovima, lekarima, policajcima, pekarima, mašincima, možda bih ozbiljnije shvatila tvoju toleranciju, i nešto se ne bih sekirala.

... a što se teme tiče, klinac pitao da li imamo nešto protiv da vidi kako izgleda školska proslava Sv Save u crkvi. Kod njih je sve bilo dobrovoljno, a njega vukla radoznalost da zaviri, jer inače ide na građansko.
vishnja92 vishnja92 19:42 28.01.2011

Re: au

Nekako mi se prirodno javi da su mi mnogi pobijeni jer su bili kršteni u toj, a ne u drugoj crkvi.

meni se to isto ali malo drugacije javi svaki put kad krene da se priblizava st. sava.

dedu su probali da mi stave na delozacijski spisak '93.ce usred Beograda, i spasile su ga komsije, radikal jedva sacuvao zivu glavu.

deda je bio pravoslavan, ali nedovoljno - veru je promenio da bi se ozenio bakom (bakuta je bila 3.bgd generacija, s pedigreom) al nije mu pomoglo: i dalje je imao Ime i Prezime.

to isto Prezime s kojim on nije znao sta ce ja ponosno nosim, dan danas.


i stoga - ne pricaj o krvi i o stvarima koje ne znas, pliz.

a ako sad naskoci natasavb sa svojim istresanjima, ne preuzimam odgovornost.
zilikaka zilikaka 19:51 28.01.2011

Re: au

i stoga - ne pricaj o krvi i o stvarima koje ne znas, pliz.

Da si htela, mogla si pažljivije pročitati šta sam napisala. Možda zato valja ponoviti
E, pa kad mi neko čkumaterinu pravoslavnu ili srpsku ili lalinsku, ili nekom katoličku, ili reformatorsku, ili slovačku, onda mi se glava napuni onom krvlju o kojoj nije lepo da deca čitaju

Sad bih mogla da te pitam, jer moja zdravoseljačka tikva to ne shvata, kako se to uklapa u tvoju porodičnu priču?
Ali neću.
vishnja92 vishnja92 20:22 28.01.2011

Re: au

nemojpls, jer me ustvari boli dupe za porodicne price (ukljuciv i moju).
to je bila samo skica za tvoj krvavi komentar.

trenutno me zanimaju moja deca koja imaju pravoslavno, katolicko, protestantsko, srpsko, cesko, nemacko i francusko poreklo.

ako nisi razumela jasHu, i to da je njen komentar daleko miroljubiviji i bezazleniji od tvog, ja ti ne mogu pomoci - rili.

ionako mi se od juce povraca (bez obzira na utesne vas koji ste proveli dan kod kuce s decom, ili na snegu. juce je za zaposlene bio radni dan)
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:27 28.01.2011

Re: au

Ma kakvi, nema ovde fasizma ic

za mene je hriscanstvo jedna najobicnija mentalna patologija i bolestina


čkaimaterinapravoslavna. baš me nerviraju.
zilikaka zilikaka 20:29 28.01.2011

Re: au

(bez obzira na utesne vas koji ste proveli dan kod kuce s decom, ili na snegu. juce je za zaposlene bio radni dan)
Ajde?!
vishnja92 vishnja92 20:35 28.01.2011

Re: au

ok, u prevodu = pretnja i skucenost, jel to razumljivije?

ovaj vas svetac izaziva isti efekat kao i svaka nametnuta drugaciji-si dogma. i sta sad, uhvatili ste se za psovku kao za... ne znam ni ja. nije psovala pred decom, psovala je ovde. a s obzirom na sve izreceno, mislim da je u najmanju ruku shvatljivo.

i da, i ja bih je rado za nastavnika svoje dece, i ne zbog ideoloske boje vec zato sto je takva kakva je, the jasHa.
raritet
cult cult 20:39 28.01.2011

Re: au

uhvatili ste se za psovku kao za... ne znam ni ja. nije psovala pred decom, psovala je ovde. a s obzirom na sve izreceno, mislim da je u najmanju ruku shvatljivo.


S ovim bih se složio, apsolutno.
Nekako, baš ste se nakačili na psovku...dali joj druge neke boje...uopšte nije izrečena u tom smislu i nije imala tu težinu...nego, vi to dobro znate.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:55 28.01.2011

Re: au


Mogli bismo dodati i ovo:
ovaj vas svetac


Ciji svetac?


i ne zbog ideoloske boje vec zato sto je takva kakva je, the jasHa.


Pa ni ja iskreno ne mislim da je ona bas toliki gad kako se moze pomisliti kad se procita ova budalastina koju je napisala.
Pre bih rekao da je u pitanju zelja da se istakne po svaku cenu, da se kaze nesto originalno pa ma kako bilo glupavo. Ili mozda da se pridruzi grupi koja je ne primecuje a za kojom zudi. Desavaju se takve stvari, ljudi (neki) su na mnogo toga spremni da bi bili prihvaceni.
A to je bas glupavo, zar ne?
vishnja92 vishnja92 21:12 28.01.2011

Re: au

Ili mozda da se pridruzi grupi koja je ne primecuje a za kojom zudi.



mislim da je ovo poslednje presudno.

ljudi, aj bre sto ste tvrdoglavi... ali ovaj ad hominem vec postaje urnebesan.
narocito kad je u pitanju clan kabineta.
cult cult 21:15 28.01.2011

Re: au

Imam jednog komšiju popa koji se skoro doselio tu u kraj. Kad smo postali malo bliskiji počeh da ga ispitujem tako o, hm, njegovom poslu. Rekoh mu, naravno, da sam ateista. Krenemo od ovozemaljskih stvari, pa se vaznesemo brzo tamo negde duboko u dogmu. I ono što sam zapazio tokom naših često višečasnovnih razgovora je da tačno postoji trenutak kad ja počnem prema njemu da se ophodim kao prema detetu - pazim da ne postavim neko nezgodno pitanje ili da mi ne izleti nešto što ga verovatno može uvrediti. Pa moja pitanja nekako krenu niz dlaku...ne čačkam mečku. Sem toga, uhvati me i neka čudna milina, kao kad slušaš detence koje je pustilo mašti na volju, pa se raspričalo sve u šesnaest. Sad - da li u tome što osetih ima fašizma ili ne...ne znam. If you say so.

Mogli bismo dodati i ovo:
"ovaj vas svetac"


Ako nisi deo toga, onda to nekako nije tvoje. Ne vidim šta ima loše u tome, zaista.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:27 28.01.2011

Re: au

pazim da ne postavim neko nezgodno pitanje ili da mi ne izleti nešto što ga verovatno može uvrediti.


Mislim da ove dve stvari treba razdvojiti.
Ako je pitanje nezgodno po njegov stav, bas me briga sto je nezgodno, nek menja stav. I ja ponekad pricam sa popovima i trudim se da im postavljam sto nezgodnija pitanja.
A svakako da treba paziti da se sagovornik ne uvredi licno. Ako to nije zasluzio, naravno.



Ako nisi deo toga, onda to nekako nije tvoje. Ne vidim šta ima loše u tome, zaista.


Komentar sam shvatio kao obracanje meni ali nije to najvaznije.
Vaznije je insistiranje na podeli, mi i vi, nase i vase, jedni protiv drugih, grupe, stada, copori, vojske.
Jos samo da podelimo oruzje pa nanu naninu.
cult cult 21:38 28.01.2011

Re: au

Vaznije je insistiranje na podeli, mi i vi, nase i vase, jedni protiv drugih, grupe, stada, copori, vojske.


Da. Zato smo se i dogovorili da te napr škole budu neutralne teritorije i da ne maltretiramo jedni druge svojim privatnim tripovima. Ako se držimo tog dogovora, neće biti toliko glasnih insistiranja.
jacHa. jacHa. 00:31 29.01.2011

pucajte, ja i sad držim čas

banovana na trajno kod strongmena, mikimedić neće sa mnom da se igra, zilikaka još od svoje teorije o pedagoškim batinama kod krkara ljuta na mene, hoochie coochie man smatra da me nisu voleli kad sam bila mala pa sad ištem pažnju drugih, predatorz hoće da me hapsi zbog psovke istrgnute iz konteksta... a ja vam ponavljam: diskriminisana sam mantijanjem po školi. i to me nervira opasno, jer niko od državnih organa ne daje ni pet para. i to nije ni fašizam, ni protivzakonit čin. naprotiv: ja sam žrtva siledžijstva spc. e, ali to se mnogima ne sviđa da čuju, pa žele da me hapse i nagrde i koješta još. ali, eto, ne mogu mi ništa
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:46 29.01.2011

Re: pucajte, ja i sad držim čas

eto, ne mogu mi ništa


A ja jos, uz to, ti i necu nista.
Preterala si, ajd priznaj.
Zamisli kako bi zvucalo: cka im materina muslimanska, ili cka im materina siptraska, ili....izaberi sama i stavi u bilo koji kontekst,

Jel tesko da se prizna?

jacHa. jacHa. 00:54 29.01.2011

Re: pucajte, ja i sad držim čas

ma priznajem, čkatimaterina, šta me sad zahebavaš pred ovim barabama?
ama priznaj i ti čoveče: zar sam neljudski reagovala? nagazili su mi na bolno mesto mantijaši, to je bio jauk, ne govor mržnje. opet bih dreknula isto da me ošlajdare. ne dam, bre!
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:58 29.01.2011

Re: pucajte, ja i sad držim čas

nagazili su mi na bolno mesto mantijaši

opet bih dreknula isto da me ošlajdare


samo drekni "ckaimaterinamantijaska" i imas od mene preporuku :)
mikimedic mikimedic 01:47 29.01.2011

Re: pucajte, ja i sad držim čas

žele da me hapse i nagrde i koješta još. ali, eto, ne mogu mi ništa


tacno. ne mozemo ti nista.

ali ti mozes mnogo deci kojoj predajes.

e to je strasno.
jacHa. jacHa. 09:35 29.01.2011

Re: pucajte, ja i sad držim čas

miki, kako da ti kažem... ali ja neću da se igram sa tobom.
nekako, ne mogu da gledam pink, da idem u crkvu, da raspravljam sa tobom, jednom rečju, neću da zaludničim. a iskreno, volim što me strongmen banovao i što ti nisi hteo sa mnom da diskutuješ. pozzz
angie01 angie01 09:50 29.01.2011

Re: pucajte, ja i sad držim čas

miki, kako da ti kažem... ali ja neću da se igram sa tobom.
nekako, ne mogu da gledam pink, da idem u crkvu, da raspravljam sa tobom, jednom rečju, neću da zaludničim. a iskreno, volim što me strongmen banovao i što ti nisi hteo sa mnom da diskutuješ.


a, pa jasna-neoprostivi gresi!:)))))




zilikaka zilikaka 13:06 29.01.2011

Re: pucajte, ja i sad držim čas

samo drekni "ckaimaterinamantijaska" i imas od mene preporuku :)


Ipak, moram da dodam. Nemoj ni takav naslov poruke. Ima nas malo namćorasti koji smo ostetljivi kad se neke priče potežu u ne-prilici.
Mi svi ipak ovde laprdamo, a taj naslov je vezan za jezivu tragediju.
...i ne ljutim se. Naopako da se svi u svemu slažemo. Ja bih se prva samoubila od dosade.
mikimedic mikimedic 14:33 29.01.2011

Re: pucajte, ja i sad držim čas

miki, kako da ti kažem... ali ja neću da se igram sa tobom.


necu ni ja sa tobom. to nije tema.

tema je sto ti, nazalost, mozes da se igras sa decom. e to je strasno.

ne polemisem ja sa tobom, nemoj ovo pogresno da shvatis. moji komentari su vise namenjeni konkursnoj komisiji or whatever tvoje skole.
mikimedic mikimedic 14:35 29.01.2011

Re: pucajte, ja i sad držim čas

samo drekni "ckaimaterinamantijaska" i imas od mene preporuku :)


sto bi verovatno znacilo kad bi dragutinovicka dreknula 'ckaimmaterinanastavnicka' takodje bi dobila tvoju preporuku

zilikaka zilikaka 14:46 29.01.2011

Re: pucajte, ja i sad držim čas

mikimedic
samo drekni "ckaimaterinamantijaska" i imas od mene preporuku :)sto bi verovatno znacilo kad bi dragutinovicka dreknula 'ckaimmaterinanastavnicka' takodje bi dobila tvoju preporuku
Ako mene pitaš, ne bi.
Istina, ima i nastavnika i vakih i nakih, al mislim da je procentualno među mantijašima malo više nakih. Osim toga, nastavnici mi uče deta korisnim stvarima, i mene su. Za ove druge baš ne mogu da se setim.
angie01 angie01 15:24 29.01.2011

Re: pucajte, ja i sad držim čas

tema je sto ti, nazalost, mozes da se igras sa decom. e to je strasno.


je l, a ovo shto sam ja iznela u postu, to nije sluchaj nedozvoljenog igranja sa tudjom decom!?

halo bre miki, pa tamo gde ti zivish, neko bi uredno paltio zbog takvog igranja!

i josh neshto- jedva chekam licencu za nastavno osoblje, pa da takvi kao jasna ne budu vishe u manjini negativne selekcije koja na zalost vlada!
angie01 angie01 15:26 29.01.2011

Re: pucajte, ja i sad držim čas

ali ti mozes mnogo deci kojoj predajes.

e to je strasno.



shta na primer, shta je to strashno shto si ti prepozano, a ona bi mogla?
mikimedic mikimedic 15:28 29.01.2011

Re: pucajte, ja i sad držim čas

shta na primer, shta je to strashno shto si ti prepozano, a ona bi mogla?


npr neko dete kome predaje moze da cita blog, i da procita sta nastavnica ima da kaze...
angie01 angie01 15:35 29.01.2011

Re: pucajte, ja i sad držim čas

i da procita sta nastavnica ima da kaze...


daaaa? o chemu?

gde je tu strahota leba ti?

molim konkretno da kazesh shta je tako greshno?
jacHa. jacHa. 16:01 29.01.2011

Re: pucajte, ja i sad držim čas

mikimedić nastavnika doživljava kao čisto biće bez fizioloških potreba
čak i da čitaju, moji đaci ne znaju ni da sam bloger, a kamo li nickname. a stvari se ne bi bitnije promenile sve i da stavim na blog jmbg i ostale podatke.
mikimedic mikimedic 16:18 29.01.2011

Re: pucajte, ja i sad držim čas

molim konkretno da kazesh shta je tako greshno?


ckaimmaterinapravoslavna
cult cult 17:52 29.01.2011

Re: pucajte, ja i sad držim čas

Ipak, moram da dodam. Nemoj ni takav naslov poruke.


bogtemazo, nikad ne bih pogodio da su blogeri ovako osetljiva i nežna bića.
cult cult 17:54 29.01.2011

Re: pucajte, ja i sad držim čas

mikimedić nastavnika doživljava kao čisto biće bez fizioloških potreba

znači i nastavni kadar je takav.
ja sam mislio da su samo žene takva bića.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:16 29.01.2011

Re: pucajte, ja i sad držim čas

sto bi verovatno znacilo kad bi dragutinovicka dreknula 'ckaimmaterinanastavnicka' takodje bi dobila tvoju preporuku


Ne bi.
Ne sme to Dragutinovicka iz fotelje ministra, al evo ja bas tako nekako mislim o ovim strajkovima ckaimmaterinanastavnicka.
zilikaka zilikaka 19:41 29.01.2011

Re: pucajte, ja i sad držim čas

cult
Ipak, moram da dodam. Nemoj ni takav naslov poruke.bogtemazo, nikad ne bih pogodio da su blogeri ovako osetljiva i nežna bića.

Šta da ti kažem!
zilikaka the suptilna kostolomka
gospodin_ne gospodin_ne 18:25 27.01.2011

Indoktrinacija

Treba na vreme poceti.
Sa decom, dok su jos podlozni takvoj vrsti manipulacije.
Samo se nadam da nije obavezno. Jel' nije?

ljubeci mu ruku

Skroz nehigijenski...
angie01 angie01 18:29 27.01.2011

Re: Indoktrinacija

Jel' nije?


ja mislim da je ovo ozbiljno krshenje osnovnih ljudskih prava!
gospodin_ne gospodin_ne 18:37 27.01.2011

Re: Indoktrinacija

ja mislim da je ovo ozbiljno krshenje osnovnih ljudskih prava!

Obavezno je?
angie01 angie01 19:48 27.01.2011

Re: Indoktrinacija

Obavezno je?


obavezno je shta-gospodine?
ivana23 ivana23 20:06 27.01.2011

Re: Indoktrinacija

gospodin_ne
Treba na vreme poceti. Sa decom, dok su jos podlozni takvoj vrsti manipulacije.Samo se nadam da nije obavezno. Jel' nije?
ljubeci mu rukuSkroz nehigijenski...


Nije bilo u skoli gde su isla moja deca, a koliko znam od rodbine i prijatelja ni u drugim skolama nije obavezno.
vishnja92 vishnja92 22:05 27.01.2011

Re: Indoktrinacija

Treba na vreme poceti. Sa decom, dok su jos podlozni takvoj vrsti manipulacije.Samo se nadam da nije obavezno. Jel' nije?

priredba nije, domaci zadaci sa himnom i crtezima svetaca i krstova jesu. to je program iz likovnog i muzickog. a za prazan list u svesci - minus

Jukie Jukie 23:39 27.01.2011

Re: Indoktrinacija

vishnja92
Treba na vreme poceti. Sa decom, dok su jos podlozni takvoj vrsti manipulacije.Samo se nadam da nije obavezno. Jel' nije?priredba nije, domaci zadaci sa himnom i crtezima svetaca i krstova jesu. to je program iz likovnog i muzickog. a za prazan list u svesci - minus

Sad si mi dala ideju za domaći u vidu stripa koji prikazuje žitije Darwinovo...
Postoji lekcija "Život i delo Čarlsa Darwina"
već vidim kako crtaju Darwina u sto poza
gospodin_ne gospodin_ne 00:29 28.01.2011

Re: Indoktrinacija

Ustav Republike Srbije kaze:
Član 11.
Republika Srbija je svetovna država.
Crkve i verske zajednice su odvojene od države.
Nijedna religija ne može se uspostaviti kao državna ili obavezna.


Da li to znaci da je veronauka (i verske proslave) u skoli protivustavna?
Jukie Jukie 01:25 28.01.2011

Re: Indoktrinacija

gospodin_ne
Ustav Republike Srbije kaze:
Član 11.Republika Srbija je svetovna država. Crkve i verske zajednice su odvojene od države. Nijedna religija ne može se uspostaviti kao državna ili obavezna.Da li to znaci da je veronauka (i verske proslave) u skoli protivustavna?

Ne, to znači da je protivustavno terati dete muslimana da pohađa pravoslavnu veronauku i obrnuto. A u većini ovde navedenih slučajeva smo videli da dete ne mora da prisustvuje bogosluženju na Savindan.

Crtanje i pevanje su mutne stvari, jer mogu da se podvedu pod proučavanje kulture sveta oko nas (nismo mi indoktrinirali, samo smo podučavali kulturu)

Advokat može sve da izokrene naglavačke, videli smo to u filmovima.
st.jepan st.jepan 02:07 28.01.2011

Re: Indoktrinacija

gospodin_ne
Ustav Republike Srbije kaze:
Član 11.Republika Srbija je svetovna država. Crkve i verske zajednice su odvojene od države. Nijedna religija ne može se uspostaviti kao državna ili obavezna.

Da li to znaci da je veronauka (i verske proslave) u skoli protivustavna?

Apsolutno!

Crkve i verske zajednice su po ustavu odvojene od drzave, skola je drzavna ustanova, ergo, veronauka i verske proslave u skoli su protivustavne.

To je najednostavniji silogizam koji se moze zamisliti, pa bi trebalo da je tako i u praksi.
Mada, obzirom da, generalno uzev, zakoni ovde slabo vaze, nisam bas siguran vaze li ovde jos zakoni formalne logike.

Veronauku u skolama prosto treba ukinuti, za toliko casova skratiti trajanje nastave, a novac koji drzava izdvaja za tu svrhu, raspodeliti crkvama, pa neka u nekom primerenijem okruzenju same ogranizuju versku nastavu za decu koja zele da je pohadjaju.
angie01 angie01 12:34 28.01.2011

Re: Indoktrinacija

i verske proslave) u skoli protivustavna?


veronauka je fakultativni predmet nesrecno uglavljen gde mu mesto nije i to u kombinaciji sa gradjanskim-ono ili, ili, ko da nisu svi gradjani,a verski obredi u shkoli su protivzakoniti!
mikimedic mikimedic 12:37 28.01.2011

Re: Indoktrinacija

veronauka je fakultativni predmet nesrecno uglavljen gde mu mesto nije i to u kombinaciji sa gradjanskim-ono ili, ili, ko da nisu svi gradjani,a verski obredi u shkoli su protivzakoniti!


a da li je zakonito izazivanje verske mržnje i netrpeljivosti u skoli?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 18:42 27.01.2011

sta zelim da znam

meni zapravo nije jasno kako nekakva neziva bica kao sto su recimo skole, ili tv stanice, ili politicke partije, mogu ca slave slavu?
nikolic777 nikolic777 19:18 27.01.2011

Re: sta zelim da znam

meni zapravo nije jasno kako nekakva neziva bica kao sto su recimo skole, ili tv stanice, ili politicke partije, mogu ca slave slavu?


u vremenu estradne duhovnosti, sve je moguće...to slavljenje mu dođe kao verifikacija nacionalne (ne)svesti i pripadnosti...obično splačinarenje, podilaženje masama i trendu

nažalost
angie01 angie01 19:31 27.01.2011

Re: sta zelim da znam

...to slavljenje mu dođe kao verifikacija nacionalne (ne)svesti i pripadnosti...obično splačinarenje,



Jukie Jukie 19:35 27.01.2011

Re: sta zelim da znam

Aleksandar Stosic
meni zapravo nije jasno kako nekakva neziva bica kao sto su recimo skole, ili tv stanice, ili politicke partije, mogu ca slave slavu?

Mislim da se zajednica gleda kao jedna velika porodica.
pnbb pnbb 22:01 27.01.2011

Re: sta zelim da znam

meni zapravo nije jasno kako nekakva neziva bica

sta tu nije jasno, pa slavu, odnosno sveca si slavio po esnafu kome si pripadao - trgovci, pomorci, itd... ne znam doduse kako se tu svrstava politicka partija i tv stanica
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:33 28.01.2011

Re: sta zelim da znam

nikolic777
meni zapravo nije jasno kako nekakva neziva bica kao sto su recimo skole, ili tv stanice, ili politicke partije, mogu ca slave slavu?


u vremenu estradne duhovnosti, sve je moguće...to slavljenje mu dođe kao verifikacija nacionalne (ne)svesti i pripadnosti...obično splačinarenje, podilaženje masama i trendu

nažalost

Tačno tako.
mikimedic mikimedic 12:27 28.01.2011

Re: sta zelim da znam

neziva bica


mislio si na pravna lica



nikolic777 nikolic777 18:46 27.01.2011

indoktrinacija, kič, bezobrazluk

Sprovedoshe ga brzo do bine, snishodljivo se klanjajuci dok prolaze, gde ga je chekao vec pripremljen sto za obred, upalishe svece, prinesoshe slavski kolach i uz ponosnu najavu direktora, na moje zaprepshcenje, sveshtenik krene sa slavskom sluzbom, kao da je pred oltarom , a ne u sred shkole.

U obredu uchestvuje direktor i dva nastavnika i desetak dechice. Svi se mole, krste kada treba, blazeno gledaju ka gore, (kamo moje suze padaju), i ljube sveshteniku ruku, kojom on posle, tako celivanom kandilom mashe prema publici
.

ko predaje u tim školama? gde se školuje taj tzv."nastavni kadar"?
jel'moguće da su svi toliko zatucani?
verski obredi u školama i to po protokolu, bez greške...


preporuka za tekst
angie01 angie01 19:33 27.01.2011

Re: indoktrinacija, kič, bezobrazluk

jel'moguće da su svi toliko zatucani?


ja verujem da ih ima raznih, a da ovakve dogadjaje kreira rukovotstvo, jer su oni u lancu ekosistema!


ps- hvala najlepshe!
nikolic777 nikolic777 19:39 27.01.2011

Re: indoktrinacija, kič, bezobrazluk

ja verujem da ih ima raznih, a da ovakve dogadjaje kreira rukovotstvo, jer su oni u lancu ekosistema!


u obdaništu - vaspitačica odvrne Cecu
u školi - učiteljica odvrne popa
na faksu - dekan odvrne Ljušića, Vukadinovića, Antonića, Čavoškog

korak po korak
i slede -tribine, baklje i pokliči
angie01 angie01 19:53 27.01.2011

Re: indoktrinacija, kič, bezobrazluk

u obdaništu - vaspitačica odvrne Cecu
u školi - učiteljica odvrne popa
na faksu - dekan odvrne Ljušića, Vukadinovića, Antonića, Čavoškog


vaistinu, Gospode Boze!

e da se prekrstim od muke!
nikolic777 nikolic777 19:58 27.01.2011

Re: indoktrinacija, kič, bezobrazluk


vaistinu, Gospode Boze!

e da se prekrstim od muke!

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:13 27.01.2011

Re: indoktrinacija, kič, bezobrazluk

el'moguće da su svi toliko zatucani?


ja ne verujem da su svi zatucani, samo je javno ispunjavanje-ucestvovanje u verskim obredima, po mogucstvu uz prisustvo sto vise svedoka, u Srbiji postalo mainstream, jer je sad tako bezbednije, nova podobnost, umesto moralno-politicke verska, i ova udobnna po karijeru, ili samo o(p)stanak na bednom poslu, jer ko se buni i kaze javno da je kic i preterivanje, rizikuje stigmu da nije dobar srbin, pa ce da cuti taman da u skolskom dvoristu naprave krst ko ajfelova kula.

mene samo cudi da po skolama nisu napravili i kapele, da se deca mole i pevaju tropare za vreme odmora, umesto da dzabalebare i igraju lopte.

angie01 angie01 23:38 27.01.2011

Re: indoktrinacija, kič, bezobrazluk

po mogucstvu uz prisustvo sto vise svedoka,


chovek lepo snimo, za one koji nisu bili prisutni!
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:30 28.01.2011

Re: indoktrinacija, kič, bezobrazluk

u obdaništu - vaspitačica odvrne Cecu
u školi - učiteljica odvrne popa
na faksu - dekan odvrne Ljušića, Vukadinovića, Antonića, Čavoškog

a u firmama DSS Akcija “Podignimo crkve i hramove”
predatortz predatortz 18:52 27.01.2011

Koliko nevinih

Koliko nevinih na jednom mestu!
Tokom mog školovanja, na školskim priredbama se klicalo i pevalo raznoraznim zlikovcima. Recimo, Sava Kovačević ( skoro svaki grad u SFRJ je imao OŠ pod tim imenom) je cepanicom ubio intendanta zbog nekih kamionskih guma zarobljenih od Žabara.Zbog toga se niko nije iščuđavao, piso,polemisao. Bar ne naglas. Bilo je zakonom zabranjeno.

Eto, ovo društvo ide napred. Sada se javno polemiše o činjenici da neka deca i neki roditelji idu u škole ( jer priredbe nisu obavezne, lako se eskiviraju) da se sete rodonačelnika srpske škole. I da, da se pomole i prekrste. Stvarno mučna scena. Zamislite, nema petokraka, nema crvenih marama, nema pretnji mrskom neprijatelju ( spoljnjem i unutrašnjem)... Samo se krste i mumlaju nešto u slavu nekog spornog lika, reakcionara.
nikolic777 nikolic777 19:01 27.01.2011

Re: Koliko nevinih


Eto, ovo društvo ide napred. Sada se javno polemiše o činjenici da neka deca i neki roditelji idu u škole ( jer priredbe nisu obavezne, lako se eskiviraju) da se sete rodonačelnika srpske škole. I da, da se pomole i prekrste. Stvarno mučna scena. Zamislite, nema petokraka, nema crvenih marama, nema pretnji mrskom neprijatelju ( spoljnjem i unutrašnjem)...


jel' popovsko pojanje način da se deca upoznaju sa delom rodonačelnika srpske škole...zašto uvek mora da se završi poređenjem sa komunizmom...da li bi to trebalo da posluži kao razlog za razumevanje pretvaranja zemlje u pravoslavnu džamahiriju? pa to su deca i unuci bivših komunista...tragovi su izbrisani, petokraku je zamenio krst, kao što si primetio, tako da večito pozivanje na to vreme ne može više da prođe...zar nije moglo da se organizuje predavanje za decu, neka dramska forma, a ne sveće, seče kolaća, polivanja vinom i ostala ritualština?
predatortz predatortz 19:22 27.01.2011

Re: Koliko nevinih


jel' popovsko pojanje način da se deca upoznaju sa delom rodonačelnika srpske škole..


Nemam problem sa sveštenicima i pojanjem.

Kao ni sa ritualštinom.

A neko predavanje je sigurno bilo.
Uostalom, ništa od toga nije obavezno. Marksizam je recimo bio. I koliko primećujem hendikepirao generacije i generacije. Gde je problem ako u školu uđe sveštenik? Većina roditelja slavi slavu, krštava decu, venčava se u crkvi. Ništa od toga nije obavezno. U crkvu u životu ne moraš da uđeš, ne moraš da daš dinar. Čemu taj strah od sveštenih lica? Malo mi je iracionalan. I o kojoj ti džamahiriji govoriš. Onda je Đinđić, za čijeg je vakta uvedena veronauka, bio neki ajatolah, šta li?
Jukie Jukie 19:24 27.01.2011

Re: Koliko nevinih

nikolic777
jel' popovsko pojanje način da se deca upoznaju sa delom rodonačelnika srpske škole...zašto uvek mora da se završi poređenjem sa komunizmom...da li bi to trebalo da posluži kao razlog za razumevanje pretvaranja zemlje u pravoslavnu džamahiriju? pa to su deca i unuci bivših komunista...tragovi su izbrisani, petokraku je zamenio krst, kao što si primetio, tako da večito pozivanje na to vreme ne može više da prođe...zar nije moglo da se organizuje predavanje za decu, neka dramska forma, a ne sveće, seče kolaća, polivanja vinom i ostala ritualština?

Pa činjenica je da je ovo već godinama pravoslavna džamahirija. Mene uopšte nije začudilo što se tada pojavio sveštenik i što su ga određeni ljudi u nastavnom osoblju rukoljubili i sve. Još je kod nas bilo prilično pitomo, jer je recimo bilo pravoslavaca koji ne ljube popove (ni figurativno, jedna nastavnica nam je pričala kako je na groblju rekla popu da šeta jer ne namerava da mu plati pošto ceo obred umeju i sami da izvedu).

Manje mi je smetala cela stvar i jer su u toj školi stvarno neka jako fina deca išla na veronauku. Da su bili oni huligani koje viđam na TV verovatno bih mnogo gunđao. A deca za koju sam znao da su ne-pravoslavci (muslimani, adventisti itd.) nisu se pojavila na svetosavskoj priredbi i ništa.
nikolic777 nikolic777 19:27 27.01.2011

Re: Koliko nevinih

Gde je problem ako u školu uđe sveštenik? Većina roditelja slavi slavu, krštava decu, venčava se u crkvi. Ništa od toga nije obavezno. U crkvu u životu ne moraš da uđeš, ne moraš da daš dinar. Čemu taj strah od sveštenih lica?


jao marksizam, ne verujem šta čujem...ko se toga seća, kakvo je to tragove ostavilo?

šta traži predstavnik verske institucije u obrazovnboj instituciji? koja se poruka šalje na taj način?
Jukie Jukie 19:29 27.01.2011

Re: Koliko nevinih

predatortz
. Čemu taj strah od sveštenih lica? Malo mi je iracionalan. I o kojoj ti džamahiriji govoriš. Onda je Đinđić, za čijeg je vakta uvedena veronauka, bio neki ajatolah, šta li?

Meni su rekli kada sam bio mali, da kada vidiš popa, treba da uhvatiš dugme i da ga vrtiš između prstiju protiv uroka :)

Na Đinđića su očigledno izvršili politički pritisak, to je logično.
nikolic777 nikolic777 19:30 27.01.2011

Re: Koliko nevinih

Manje mi je smetala cela stvar i jer su u toj školi stvarno neka jako fina deca išla na veronauku. Da su bili oni huligani koje viđam na TV verovatno bih mnogo gunđao. A deca za koju sam znao da su ne-pravoslavci (muslimani, adventisti itd.) nisu se pojavila na svetosavskoj priredbi i ništa


samo stvaraju poligon da deca shvate da u nečemu nisu ista, a očigledno ni jednaka...
nikolic777 nikolic777 19:33 27.01.2011

Re: Koliko nevinih


A neko predavanje je sigurno bilo.


ko li ga je držao, s obzirom na to da je Kristijan Golubović u zatvoru, on je čest gost na verskim, svesrpskim tribinama? Ne znam ko li je bio, ali po ovome "neko predavanje" jasno da je pagansko ritualisanje i popovsko mudrovanje bilo u prvom planu
predatortz predatortz 19:34 27.01.2011

Re: Koliko nevinih


jao marksizam, ne verujem šta čujem...ko se toga seća, kakvo je to tragove ostavilo?



Eto ja se sećam.

Kakve tragove je ostavio?

Pa, eto, postoje ljudi koji ne mogu da prihvate da je i crkva deo društva. Ljudi koji misle da je ok sve ono što sveštenici rade, ali ako ostane u četiri zida crkvena.
angie01 angie01 19:36 27.01.2011

Re: Koliko nevinih

Meni su rekli kada sam bio mali, da kada vidiš popa, treba da uhvatiš dugme i da ga vrtiš između prstiju protiv uroka :)


daKlem Jukie, ajlavju!
nikolic777 nikolic777 19:41 27.01.2011

Re: Koliko nevinih


Pa, eto, postoje ljudi koji ne mogu da prihvate da je i crkva deo društva


ljudi prihvataju da je crkva deo društva, ali sa jednom jasnom granicom koju predviđa sekularnost...crkva u društvu a ne u svakoj njegovoj pori - škola, ekran, novine.... u tome je suština
angie01 angie01 19:42 27.01.2011

Re: Koliko nevinih

Gde je problem ako u školu uđe sveštenik?


zato shto je to shkola u sekularnoj drzavi i to je drzavna institucija gde se promovishe znanje za SVU decu, znachi i za ateiste i za vernike svih opcija!

veru nek sveshtenik propoveda u svom hramu i neka to slushaju vernici koji tom hramu pripadaju u svojoj privatnosti- jer to je lichna stvar!

na ovaj nachin je to chisto nasilje!

sh'a bre marksizam- svako prema mogucnostima/svima prema potrebama, krajnje humano, samo fukara izvitoperila!
predatortz predatortz 19:42 27.01.2011

Re: Koliko nevinih

ko li ga je držao, s obzirom na to da je Kristijan Golubović u zatvoru


Crkvena vrata su svima širom otvorena. Dovesti u istu ravan SPC i Kristijana je patetično. Recimo, ja sad budem kao ti pa kažem

I Legija je bio heroj 5.oktobra!

To su ti stereotipi kojima su skloni pripadnici 'prve' i 'druge' Srbije. I nije važno iz čijih usta dolaze. Jednako glupo zvuče!
angie01 angie01 19:46 27.01.2011

Re: Koliko nevinih

Zamislite, nema petokraka, nema crvenih marama, nema pretnji mrskom neprijatelju ( spoljnjem i unutrašnjem)..


e ljubim te u poredjenje, shto bi rekla kru,...pa najvolim shto su ovi novovernici ti isti shto su mahali crvenim knjizicama-sada ljube popvsku ruku iz istog razloga zbog koga su mahali, samo mi tuzno kad moraju da poste pred punim stolom, jer se uzajamno paze!:)))
nikolic777 nikolic777 19:48 27.01.2011

Re: Koliko nevinih

Ljudi koji misle da je ok sve ono što sveštenici rade, ali ako ostane u četiri zida crkvena.


ljudi ne misle da je ok sve što sveštenici rade, posebno kada:

proklinju
inspirišu na nasilje
podržavaju i opravdavaju nasilje
siluju dečake
mešaju se u politiku
razmahuju se cenovnicima i limuzinama

i da, oni treba da budu među četiri zida crkvena i da tu komuniciraju sa vernicima...vreme pokrštavanja i misionarstva je prošlo...da li bi trebalo da postanu disco zvezde ili šta?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana