Život

Dabogda ti zet crnac bio!

dirtyharry RSS / 28.01.2011. u 16:20

Mislim da se naslov bloga 'ladno može podvede u jednu od grđih keltvi u našem narodu, bar u ruralnim područjima. Sigurno se svako od nas našao u situaciji da ga negde pitaju odakle je, a onda ako nije iz očekivanog reona da ga gledaju sa podozrenjem, nešto tipa, onaj nije naš. Što se čovek više kreće u mešovitim društvima, to se manje poklanja pažnja ko je ko, odakle je ko, kojom je bojom majka priroda nekog ofarbala. Nažalost kod nas je ova pripadnost nekako duboko usađena. Nije to loše, patriotizam i nacionalizam u zdravoj meri je poželjan ali on kod nas često vodi do predrasuda i odbojnosti prema drugima.

Pola života sam proveo van svog pravog zavičaja, ali sada kako vreme sve više prolazi taj osećaj pripadnosti sve više i više polako bledi. Interesantna mi je činjenica da se dobar deo ljudi ovde u dijaspori koji su došli pre više decenija i dalje isključivo druže samo sa ljudima iz svoje zemlje. Ni mi Srbi nismo izuzeci. Naravno, nisu svi ovakvi ali dobar deo koje sam upoznao jesu.

images?q=tbn:ANd9GcTKIIafXk6GcJ2603wxKYS64_tsZvzExiPxcPau3tCjbaSBpNbb&t=1Žena sa kojom se ovde družim ima ćerku tinejdžerku koja se zabavlja sa dečkom čiji je otac iz Nikaragve a majka je Austrijanka. Ako ste uspeli da razmrsite koje kome šta u prethodnoj rečenici, onda da nastavim dalje. Cura je pričala sa nekom svojom drugaricom iz Srbije koja takođe živi tu negde. Ta druga je bila toliko zabezeknuta pa je pitala:”A jel' ti znaju roditelji bre za to?” Možeš znači da imaš momka ali samo ako je srpskog porekla, e sad ovaj tamnoputi se nikako ne uklapa. Šta će selo da kaže bre kad dođe na slavu? Austrija je priznala Kosovo a Nikaragva hm... 'bem li ga. Ako jeste i ona onda definitivno taj crnomanjasti mora da se liferuje. Ho, kakav je to način.

Na skype-u mi stoji kao mesto obitavanja Ribnik(selo odakle sam), Niš, Salzburg, Minhen, država Burundi. Posle opsežnog istraživanja sam shvatio da se tamo najviše uklapam a i lokalni bušmani su me rado primili. Jes' da im remetim koncepciju lova pošto sam dve glave viši od njih pa plašim divljač ali mi za sada gledaju kroz prste. Ko da to ima neke veze.

E sad ide još grđi jeres. Imam zeta crnca. Da smo u Indiji, tu bi već letele glave ali srećom moj stric je normalan čovek. Moja sestra koja se pred srednju školu preselila u Frankfurt je upoznala tamo pripadnika zločinačke pod okriljem noći soldateske Amerikanca iz NATO-a. Čovek je bio tu u nekoj bazi u Nemačkoj. E sad pošto je iz Amerike onda mora da bude crnac, jel' da? Pa naravno i preCednik im je crnac, svi oni koji nisu crnci, to nisu pravi Amerikanci. Čisto da se zna da je odbio da ide na Kosovo jer mu je žena iz Srbije. Čovek nije dolazio u Srbiju a i kako da dođe kad bi ga tamo u selu gledali ko tele sa dve glave. Zamisli dođe na slavu, a babe krenu sa došaptavanjem tipa:

Baba 1:”Ono ti je zet!”

Baba 2:”Ma nije valjda!(pa se nasloni preko astala da pogleda ponovo)”

Baba 1:”Jes' bre tamo-crna, malopre mi rekla... ”

Baba 2: (muva laktom dedu koji je nabio plećku od praseta u usta do rese):”Kako bre moš' sad da je'eš kad pogle' kak'oga smo zeta dobili? ”...

Ovakav scenario mu ne gine a ni mlada ne bi bolje prošla. Bilo bi pa zar nisi mogla nešto bolje da nađeš?

E, sad idemo dalje. Imam ja još sestara koje su prebegle. Druga moja sestra od ujaka je pobegla u USA, bukvalno. Živela je u Minhenu i jednostavno otišla. Par godina nisu znali gde je dok se nije javila od preko bare. Jedan od prvih tračeva koji je krenuo da kruži selom je da se udala tamo za crnca i da je sramota da dođe u Ribnik. Ne znam šta je tu loše, ali izgleda da jeste.

policija.jpgNekad davno je bila takva gužva kada mi je jedna devojka dolazila kući pa nije bila po JUS-u, tj. nije morala da “na kan“(na stranu, sa kratkosilaznim akcentom) ulazi kroz vrata a sve što je ispod osamdeset kila s obzirom na moju konstituciju nije za mene. Tako su bar baba i deda to tumačili a čim ti devojka kroči u avliju to je onda završen posao. Valjda je tako nekad bilo. Nisam znao tada šta bi bilo da sam doveo garavu snajku. Iste godine sam išao u Minhen i slikao se sa dve devojke afro porekla. Kući kad sam došao sam pokazao slike babi i dedi i rekao pokazujući sliku: “Nije vam se sviđala ona što je prošli put dolazila, sad sam naš'o pravu snajku po vašem ukusu, ima je, ova leva je snajka a ova desna je svastika.“ Tek kad je stvar postala toliko ozbiljna u vidu gornjeg pritiska koji je naras'o do 200 sam olabavio.

Pre nekoliko nedelja su moji dolazili da me obiđu da vide jeli dete ima šta da obuče, da li redovno jede i slične stvari i opet sam dobio komentar “Udala se za crnca bre!“. Na pitanje šta je tu loše, nisam dobio odgovor. Tata rešio sa pokaže sliku nekog crnca malom bratancu kad ode kući a pošto ne ume da slika digitalnim aparatom kako treba (pre svega da zoom-ira) dođe ispred čoveka na metar i škljoca, e sad ne znam da li to ljudi kad omatore skroz podetinje ili je tu nešto drugo u pitanju. Trebalo bi možda svi kolektivno da se preselimo u Afriku negde i to po mogućstvu kod mojih svahili-burundi prijatelja da se naučimo redu.

 



Komentari (160)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tetkino tetkino 16:40 28.01.2011

Večnost

Zašto ljudi imaju decu - zato što je to jedini način da živimo večno ili da bar na neko vreme prevarimo smrt.
Ovo nije nešto o čemu se svesno razmišlja, ali to je nešto što nam je upisano u genima.

Kad me moj ćale vidi, on vidi oči svoje majke na mom licu, tetka vidi svoj mladež, mama svoje noge, ujak svoje uši... Svi oni su deo mene i kad njih ne bude deo njih ostaće da živi. Možda ću ja roditi nekog ko će biti pljunata baba Dušanka ili tetka Mira to je lepota nasledjivanja.

Problem koji nastaje kod mešanja rasa je što su belci inferiorni kad je prenošenje gena u pitanju. Jednostavno deda koji šeta svoje crnomanjasto unuče neće nikad dobiti kompliment kako je mali "isti deda", kako se "vidi krv" i sl. Što se večnosti tiče, takva deca su čist promašaj.

Možda se zato kod nas takva deca dočekuju rečima: "Ma nek je ono živo i zdravo, ali nije baš naše."
vishnja92 vishnja92 17:35 28.01.2011

Re: Večnost

sjajno
zoja444 zoja444 18:19 28.01.2011

Re: Večnost

Zašto ljudi imaju decu - zato što je to jedini način da živimo večno ili da bar na neko vreme prevarimo smrt.


samoobmana. slatka, ali ipak samoobmana.
smrt se ne moze prevariti. dolazi kad hoce. odlazi kad hoce. i ne bira.
sve je ostalo racionalizacija.
dirtyharry dirtyharry 20:11 28.01.2011

Re: Večnost

tetkino
Ovo nije nešto o čemu se svesno razmišlja, ali to je nešto što nam je upisano u genima.

Ovo može da bude jedino rešenje za nekadašnje ponašanje mojih najstarijih. Glavu dajem da u životu crnca videli nisu ali odakle takvo ponašanje, pojma nemam. Kada bi se meni takva situacija desila da šetam crnpurasto unuče i da mi neko kaže "isti deda" mislim da bih umro od smeha s obzirom da me ovde dok me ne upoznaju po poreklu stavljaju u nordijske zemlje.

docsumann docsumann 23:09 28.01.2011

Re: Večnost

samoobmana. slatka, ali ipak samoobmana.
smrt se ne moze prevariti. dolazi kad hoce. odlazi kad hoce. i ne bira.
sve je ostalo racionalizacija.


sve je ostalo reinkarnacija
dr.wagner dr.wagner 23:14 28.01.2011

Re: Večnost

tetkino
Kad me moj ćale vidi, on vidi oči svoje majke na mom licu, tetka vidi svoj mladež, mama svoje noge, ujak svoje uši...


-Ah , svi smo mi očevi isti , vidimo navodne sličnosti ...

...iako su rijetki oni koji će vas oprezno upozoriti kako i poštar Slavek
ima i uši i noge i oči ... i kako dijete baš malo "vuče" na dušmana ...

Wagner

sesili sesili 16:48 28.01.2011

Svi bi hteli

da na mene liče! Sve je to zaista tako. Živim u malom mestu, snajke su mi "naše" ali - zaista - ja ne bih imala ništa protiv ni da je drugačije. Sa mojim roditeljima je već Mojoj dobroj majci je po malo smetalo što joj zet ima bradicu!!! Što ne obrije TO? Ali, mene interesuje, a nisam nešto nigde pročitala, da li i tamnoputi ljudi imaju taj odnos prema nama, belima? Pozdravljam te, lep tekst.
dirtyharry dirtyharry 20:17 28.01.2011

Re: Svi bi hteli

Kod mene u selu izgleda da jednu generaciju kasnimo za vama tamo i tim vašim malim mestom . Ne znam kako bi moja majka podnela da ima tamnoputu snajku, dok bi mene baš bilo briga.
Da li tamnoputi ljudi imaju takve predrasude kao mi prema njima, to baš ne verujem. Ako i imaju mislim da više dolazi od toga što su bili maltretirani od strane belaca kroz istoriju ili kako god nego što imaju "isti stav" kao mi prema njima.
Otpozdravljamo i hvala na javljanju
spadalo92 spadalo92 10:48 29.01.2011

Re: Svi bi hteli

A mene interesuje da li su u crnca bela krvna zrnca?
predatortz predatortz 12:35 31.01.2011

Re: Svi bi hteli

Mojoj dobroj majci je po malo smetalo što joj zet ima bradicu!!!



Zetovima neka mana mora da se nađe. Kad sam išao da upoznam budućeg tasta, on je prezrivo pogledao moje cipele ( BiH, izuvanje obavezno) br.44 i pitao moju lepšu polovinu : To ti došla neka drugarica?
dirtyharry dirtyharry 12:54 31.01.2011

Re: Svi bi hteli

predatortz
To ti došla neka drugarica?

ni ja ne bih bolje prošao. Nosim 43-44 iako sam visok preko 190.
ephemeris ephemeris 17:08 28.01.2011

U kontekstu teme

topcat topcat 17:16 28.01.2011

Pokus

Na pitanje šta je tu loše, nisam dobio odgovor.


Probaj pitati u crnačkom društvu što je loše kad crnkinja dovede bijelca.
Ne moraš čak ni ići u Afriku, tek u neki crnački kvart - predlažem East Bronx.
Moglo bi biti iznenađenja.
dirtyharry dirtyharry 20:20 28.01.2011

Re: Pokus

topcat
Ne moraš čak ni ići u Afriku

Afrika je ionako blizu. Jedan moj prijatelj iz Afrike svako jutro biciklom dolazi na posao. Pa koliko daleko može biti?

topcat
predlažem East Bronx

Preferiram Queens.
topcat topcat 21:46 28.01.2011

Re: Pokus

dirtyharry
topcat
Ne moraš čak ni ići u Afriku

Afrika je ionako blizu. Jedan moj prijatelj iz Afrike svako jutro biciklom dolazi na posao. Pa koliko daleko može biti?


Ne govorimo o istim stvarima. Osuđuješ većinski bjelačku sredinu, spočitavajući rasizam, iako je tvoj prijatelj na bicikli zaista cool, a nekako ne ide da okrenemo situaciju: da zamislimo kako se bijelac osjeća u većinski crnačkom kvartu/gradu/državi...dopiši...i koliko (do kuda tj. do koje mjere) je tamo prihvaćen.

Pomoći ću ti: prihvaćen je, itekako, dok god se ne miješa u njihovu rasu, način života i ne pokušava biti "jedan od njih". Tada nastaje problem.
(govorim o svakodnevnom životu, a ne o turističkom putovanju i gostoljubivosti domaćina, ma koje rase bili)

Svi mi po "bijelom svijetu", vjerujem, znamo primjere "uspješnih" miješanih brakova ili veza, gdje su i roditelji partnera prihvatili onog drugog, no zanemarujemo da se uglavnom radi o primjerima koji opstaju isključivo u već multi-etničkim sredinama.


p.s.
cvijeće kasnije ; )))))))))
Filip2412 Filip2412 21:54 28.01.2011

Re: Pokus

topcat
Ne govorimo o istim stvarima. Osuđuješ većinski bjelačku sredinu, spočitavajući rasizam, iako je tvoj prijatelj na bicikli zaista cool, a nekako ne ide da okrenemo situaciju: da zamislimo kako se bijelac osjeća u većinski crnačkom kvartu/gradu/državi...dopiši...i koliko (do kuda tj. do koje mjere) je tamo prihvaćen.

Nema tu spocitavanja, to jeste rasizam. I naravno nije svojstven samo belcima, nisam ukapiro da je Hari to hteo reci.

Inace, na osnovu prica koje cujem od afro ljdi segregacija i nepoverenje mnogo su veci u US nego u Kanadi, mi smo ovde malo demokratskiji ae olvejz, barem Toronto .

Drugarica je skoro posetila Washington i bila je zapanjena podvojenoscu.... ne izlaze u iste klubove i tako to...
topcat topcat 23:41 28.01.2011

Re: Pokus

nisam ukapiro da je Hari to hteo reci.


Ja sam ukapirala da je Hari pristupio problemu dosta površno.

no da ne tupim bapskim predrasudama...

mlekac mlekac 10:59 29.01.2011

Re: Pokus

topcat
dirtyharry
topcat
Ne moraš čak ni ići u Afriku

Afrika je ionako blizu. Jedan moj prijatelj iz Afrike svako jutro biciklom dolazi na posao. Pa koliko daleko može biti?


Ne govorimo o istim stvarima. Osuđuješ većinski bjelačku sredinu, spočitavajući rasizam, iako je tvoj prijatelj na bicikli zaista cool, a nekako ne ide da okrenemo situaciju: da zamislimo kako se bijelac osjeća u većinski crnačkom kvartu/gradu/državi...dopiši...i koliko (do kuda tj. do koje mjere) je tamo prihvaćen.

Pomoći ću ti: prihvaćen je, itekako, dok god se ne miješa u njihovu rasu, način života i ne pokušava biti "jedan od njih". Tada nastaje problem.
(govorim o svakodnevnom životu, a ne o turističkom putovanju i gostoljubivosti domaćina, ma koje rase bili)


Malo previse uopsteno, macak.

Bar po mom iskustvu.

Mada, i ova je tema malo previse uopstena, za moj ukus.

Jer, nisu svi ljudi crne koze isti.

Jedan od najvecih sokova koji sam imala bio je kad sam cula i videla sa koliko prezira se Afrikanci odnose prema Afro-Amerikancima.

A tek prema Indusima!

S belima mogu da budu u zavadi, mogu da se ne trpe, ali belce ne preziru.

Sto nije slucaj sa narodima iz Azije.

Japanci su im jos OK. Kinezi ih bune, ali Induse i Arape definitvno ne vole i preziru ih...

Pa ti sad vidi.
Bili Piton Bili Piton 11:38 29.01.2011

Re: Pokus

topcat
da zamislimo kako se bijelac osjeća u većinski crnačkom kvartu



Iz ličnog iskustva - odlično.
dirtyharry dirtyharry 17:43 29.01.2011

Re: Pokus

Bili Piton

Iz ličnog iskustva - odlično.


maca22 maca22 00:54 04.02.2011

Re: Pokus

mlekac
Jedan od najvecih sokova koji sam imala bio je kad sam cula i videla sa koliko prezira se Afrikanci odnose prema Afro-Amerikancima.

Zašto?

A tek prema Indusima!

Još jedanput: zašto?

Odgovor može ovde, a može i u vidu novog bloga.
mlekac mlekac 12:39 04.02.2011

Re: Pokus

maca22
mlekac
Jedan od najvecih sokova koji sam imala bio je kad sam cula i videla sa koliko prezira se Afrikanci odnose prema Afro-Amerikancima.

Zašto?

A tek prema Indusima!

Još jedanput: zašto?

Odgovor može ovde, a može i u vidu novog bloga.

Dobices blog na tu temu. Moze?
Predugo je za odgovor.
Ima tu nesto od istorije (bas sto se Indusa tice), ali nije samo to...
maca22 maca22 14:44 04.02.2011

Re: Pokus

mlekac
maca22
mlekac
Jedan od najvecih sokova koji sam imala bio je kad sam cula i videla sa koliko prezira se Afrikanci odnose prema Afro-Amerikancima.

Zašto?

A tek prema Indusima!

Još jedanput: zašto?

Odgovor može ovde, a može i u vidu novog bloga.

Dobices blog na tu temu. Moze?
Predugo je za odgovor.
Ima tu nesto od istorije (bas sto se Indusa tice), ali nije samo to...

Moze i radujem se odgovoru!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:18 28.01.2011

Daboda mi žena bila crnkinja...

...ili čokoladna, ili kremasta. U sledećem životu.
Sad je kasno, ostade mi večita patnja, nekako se osećam nedorečeno.
dirtyharry dirtyharry 20:56 28.01.2011

Re: Daboda mi žena bila crnkinja...

KRALJMAJMUNA
...ili čokoladna, ili kremasta. U sledećem životu.
Sad je kasno, ostade mi večita patnja, nekako se osećam nedorečeno.

Nikad ne reci nikad kolega, veruj u inkarnacije bre
mlekac mlekac 11:00 29.01.2011

Re: Daboda mi žena bila crnkinja...

KRALJMAJMUNA
...ili čokoladna, ili kremasta. U sledećem životu.
Sad je kasno, ostade mi večita patnja, nekako se osećam nedorečeno.


Ti i moj Zmu...

Stalno je kukao, dok smo bili u Africi, da nije lepo ni pristojno dovoditi dijabeticara u poslasticarnicu kad ne sme ni da pomisli da proba kolace!
omega68 omega68 14:22 29.01.2011

Re: Daboda mi žena bila crnkinja...

A ima li žene kojoj 1. sexualna fantazija nije - Crnac?

( šta ima više veze šta misli tast, važno je šta dete voli )
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:39 29.01.2011

Re: Daboda mi žena bila crnkinja...

mlekac

KRALJMAJMUNA...ili čokoladna, ili kremasta. U sledećem životu.Sad je kasno, ostade mi večita patnja, nekako se osećam nedorečeno. Ti i moj Zmu... Stalno je kukao, dok smo bili u Africi, da nije lepo ni pristojno dovoditi dijabeticara u poslasticarnicu kad ne sme ni da pomisli da proba kolace!

Pozdrav kolegi diabetičaru
zoja444 zoja444 01:08 30.01.2011

Re: Daboda mi žena bila crnkinja...

omega68
A ima li žene kojoj 1. sexualna fantazija nije - Crnac?


ima.
ovo je ozbiljna predrasuda.
nadam se da je neozbiljna.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 08:28 30.01.2011

Re: Daboda mi žena bila crnkinja...

omega68
A ima li žene kojoj 1. sexualna fantazija nije - Crnac?( šta ima više veze šta misli tast, važno je šta dete voli )

Ima. Moja žena
mlekac mlekac 09:58 30.01.2011

Re: Daboda mi žena bila crnkinja...

omega68
A ima li žene kojoj 1. sexualna fantazija nije - Crnac?

( šta ima više veze šta misli tast, važno je šta dete voli )

Iskreno - nikad me nisu posebno privlacili...

Sto nema nikakve veze sa bojom koze.

Ne dopada mi se africka gradja kod muskaraca (ne volim sedlaste pozadine).
omega68 omega68 12:27 30.01.2011

Re: Daboda mi žena bila crnkinja...

nadam se da je neozbiljna.

naravno, mala šala
i ja verujem svojoj ženi kao i kraljmajmuna
blogovatelj blogovatelj 17:28 28.01.2011

Zamisli zivot drugaciji od ovog

Zamisli tek da ti zet nosi turban?!
dirtyharry dirtyharry 20:53 28.01.2011

Re: Zamisli zivot drugaciji od ovog

blogovatelj
Zamisli tek da ti zet nosi turban?!

Pa ništa nije nemoguće. Ne znam samo kako bi se u selu to protumačilo
docsumann docsumann 23:12 28.01.2011

Re: Zamisli zivot drugaciji od ovog

Zamisli tek da ti zet nosi turban?!


zamislio ...

mlekac mlekac 11:01 29.01.2011

Re: Zamisli zivot drugaciji od ovog

docsumann
Zamisli tek da ti zet nosi turban?!


zamislio ...



Idi, bre, Docs, gde nadje ovog Uber Sika?
veronika_kojen veronika_kojen 17:30 28.01.2011

Estetski šovinizam

Ja mislim da sam estetski šovinista.

Privlače me (fizički) samo beli muškarci, i tu isključivo neki nordijski tipovi. Naravno, to nije moja krivica, to je krivica društva u kome živim, usadjenih predrasuda, bombardovanja reklamama u kojima su svi plavokosi, plavooki, mršavi i lepi. Američke devojčice afričkog porekla radije biraju da se igraju belim lutkama-jer misle da su lepše.

Inače, koliko juče sam bila primorana da sa majkom odgledam neku tursku seriju, i zapanjila sam se kad sam shvatila da su u istu stavili sva tri plavooka Turčina koje su našli u celoj Turskoj. Verovatno da pokažu svetu kako su beli, plavooki n plavokosi.

vishnja92 vishnja92 17:35 28.01.2011

Re: Estetski šovinizam

Ja mislim da sam estetski šovinista

i ja sam, ne podnosim plave muskarce
valjda mi je preko glave mojih licnih gena pa zato.
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:41 28.01.2011

Re: Estetski šovinizam

sva tri plavooka Turčina koje su našli u celoj Turskoj

Iznenadila bi se koliko ih ima plavokosih, pa valjda i plavookih. Turska je mešavina ljudi pridošlih sa raznih strana, sa raznim ličnim osobinama
veronika_kojen veronika_kojen 17:46 28.01.2011

Re: Estetski šovinizam

vishnja92

i ja sam, ne podnosim plave muskarce
valjda mi je preko glave mojih licnih gena pa zato.




I ja sam svetle kose i očiju, al mi ti crni nikako ne pašu...Šovinizam

(btw, ovo što si rekla za gene, to je naučno potkovano-recimo, muškarci biraju žene koje imaju potpuno drugačiju strukturu mirisa od njihove-to je evoluciona zaostavština, omogućava veću raznolikost gena---)
veronika_kojen veronika_kojen 17:52 28.01.2011

Re: Estetski šovinizam

Milutin Milošević

Iznenadila bi se koliko ih ima plavokosih, pa valjda i plavookih. Turska je mešavina ljudi pridošlih sa raznih strana, sa raznim ličnim osobinama


Da, ali da je svaki drugi plavook i plavokos...

Keva mi se (bila na letovanju u Turskoj) zabezknula kad je videla da su...malo tamniji nego u serijama
vishnja92 vishnja92 17:58 28.01.2011

Re: Estetski šovinizam


ista ja
btw, ovo što si rekla za gene, to je naučno potkovano

mda, to stoji, mada i istost i razlicitost imaju svoje + i - strane.

ali da budem iskrena - dok je trajala bitka oko boje decijih ociju (u fazi kada bebi iz one carobne deepblue boje oci postaju lakonazivne) jezivo i strasno (i u sebi) sam navijala za moje, bez ikakve pozadinske ideje o svemu. samo iz radosti zbog sopstvenih gena na tom krpcetu zivota :)

i tako, prvi komentar je potrefio u centar.
veronika_kojen veronika_kojen 18:07 28.01.2011

Re: Estetski šovinizam

vishnja92


ali da budem iskrena - dok je trajala bitka oko boje decijih ociju (u fazi kada bebi iz one carobne deepblue boje oci postaju lakonazivne) jezivo i strasno (i u sebi) sam navijala za moje, bez ikakve pozadinske ideje o svemu. samo iz radosti zbog sopstvenih gena na tom krpcetu zivota :)




Kako je to lepo rečeno...

Ja sam nešto mislila, volela bih gomilu plave dečurlije-dečaka, a devojčice tamnije...Mada, bilo bi mi simpa da su onako svi različiti...,nako da se sve izmeša naroCki

(p.s. navijam i ja da su tvome bebcetu ostale plave , sećam se kako sam se snuždila kad su mi sestriću potamnele birth-given plave oči...eh...)
Dr M Dr M 18:44 28.01.2011

Re: Estetski šovinizam

Keva mi se (bila na letovanju u Turskoj) zabezknula kad je videla da su...malo tamniji nego u serijama


Oni plavušni bili na snimanju.
vishnja92 vishnja92 18:45 28.01.2011

Re: Estetski šovinizam

navijam

jesu, tek su za nijansu posvetlele (tacno onako kako sam htela :))
a njoj (No2) su posle dojenja iz plavog pozelenele na najcudniji nacin: u prvim mesecima samo kad je bivala besna ili kad je sunce bilo nisko, a na kraju je postalo stalno. vestica.
(ja inace imam smedje oci)

ma treba bre svi da rade sta hoce i s onim koga vole i s kim im se prohte, sta sad tu ima.


al ovaj hari jbte... (za harija)
antioksidant antioksidant 18:55 28.01.2011

Re: Estetski šovinizam

valjda mi je preko glave mojih licnih gena pa zato.

dakle plavusa...
koja je ovo samorekama.. ccc
vishnja92 vishnja92 19:05 28.01.2011

Re: Estetski šovinizam

nisam (vise)
i pardoniram - bez petljanja u vas tupsonsko-muski poredak, mnogo vise puta sam se kao plava farbala u razno-drugo, nego kao ovakva u plavo.

stvar licnog ukusa i dozivljaja sebe (bez adekvatnog smajlija)
lakipingvin lakipingvin 19:51 28.01.2011

Re: Estetski šovinizam

al mi ti crni nikako ne pašu


Wow "keve ti"pokusaj barem da zavezes kesu kad bacas djubre napolju...
veronika_kojen veronika_kojen 19:53 28.01.2011

Re: Estetski šovinizam

lakipingvin
al mi ti crni nikako ne pašu


Wow "keve ti"pokusaj barem da zavezes kesu kad bacas djubre napolju...


Oprosti, ali ja ne volim tamnokose muškarce. Jel to greh?

A ovo, keve ti je
lakipingvin lakipingvin 20:02 28.01.2011

Re: Estetski šovinizam

Oprosti, ali ja ne volim tamnokose muškarce. Jel to greh?

blog je o razlicitim rasama a ne crnoj kosi i obrvama tvog komsije i ne radi se o nikakvom grehu vec o necijim limitima prihvatanja neceg drugog potpuno razlicitog od sebe samog...
veronika_kojen veronika_kojen 20:05 28.01.2011

Re: Estetski šovinizam

Ja sam pričala o estetskoj preferenciji, ne o prihvatanju. Ali to što ti čitaš svaki treći red i izvučeš deo koji zvuči prigodno za pljuvačinu

"Keve ti", mani me se.
lakipingvin lakipingvin 20:10 28.01.2011

Re: Estetski šovinizam

"Keve ti", mani me se.

ne stavljaj navodnike na svoje reci...aloha
dirtyharry dirtyharry 20:55 28.01.2011

Re: Estetski šovinizam

vishnja92
ma treba bre svi da rade sta hoce i s onim koga vole i s kim im se prohte, sta sad tu ima.

al ovaj hari jbte... (za harija)

Slažem se Višnjičice, baš tako .

dirtyharry dirtyharry 21:00 28.01.2011

Re: Estetski šovinizam

veronika_kojen
Ja sam pričala o estetskoj preferenciji, ne o prihvatanju.


lakipingvin
ne stavljaj navodnike na svoje reci...aloha


Zašto deco ne prihvatite da pričate o različitim stvarima. Ovde mesta za svađu nema. E sad za damu a sa gospodina a može i obrnuto, po želji.
sesili sesili 21:12 28.01.2011

Re: Estetski šovinizam

Keve ti, ni Denzel Vošington?
veronika_kojen veronika_kojen 21:15 28.01.2011

Re: Estetski šovinizam

sesili
Keve ti, ni Denzel Vošington?




Gospode, kako si znala? Svidža mi se, ima lepe oči...

Ali ne svidja mi se što je rasista. Koliko znam, odbija da se ljubi sa belim glumicama na snimanjima.
yugaya yugaya 21:17 28.01.2011

Re: Estetski šovinizam

veronika_kojen


6'4" čistog šovinizma samo za tvoje oči:


veronika_kojen veronika_kojen 21:24 28.01.2011

Re: Estetski šovinizam

Uf, de me nadje, jugi

Al ja bi pre nešto vako...

Filip2412 Filip2412 00:22 29.01.2011

Re: Estetski šovinizam

veronika_kojen
Privlače me (fizički) samo beli muškarci, i tu isključivo neki nordijski tipovi.


vishnja92
i ja sam, ne podnosim plave muskarce


ja imam drugi problem: sve boje volim; dok idem ulicom tako po nekad osecam se ko malo dete u poslasticari - sladoleda ima sto razlicitih i ja bi najradije od svake vrste po jednu kuglu... ako moze

...a zna se da to tako ne moze, jebiga.
veronika_kojen veronika_kojen 00:28 29.01.2011

Re: Estetski šovinizam

Filip2412


...a zna se da to tako ne moze, jebiga.


A zašto ne može?

Jedna po jedna kugla, i...tako
alselone alselone 08:28 29.01.2011

Re: Estetski šovinizam

Filip2412


ja imam drugi problem: sve boje volim; dok idem ulicom tako po nekad osecam se ko malo dete u poslasticari - sladoleda ima sto razlicitih i ja bi najradije od svake vrste po jednu kuglu... ako moze


U slatki kornet tri komada...
veronika_kojen veronika_kojen 08:41 29.01.2011

Re: Estetski šovinizam

dirtyharry


Zašto deco ne prihvatite da pričate o različitim stvarima.


Prihvatam. Ali moramo prihvatiti i da postoje poremećeni umovi koji brkaju fizičku preferenciju sa predrasudama. Ne želim da me neka debilčina jednog dana napadne da sam rasista jer volim plavokose muškarce.

Bolesno. I tužno.
lakipingvin lakipingvin 09:11 29.01.2011

Re: Estetski šovinizam

Dokle god su ljudi sa drugacijim misljenjem za tebe
poremećeni umovi

debilčina

nema zime za tebe uvek ces ti naci svoju publiku...
veronika_kojen veronika_kojen 09:21 29.01.2011

Re: Estetski šovinizam



Ne svi. Samo ljudi koji te napadaju kad kažeš koja ti se nijansa kose svidja. Ako si ti jedan od tih, imaš veliki problem, dečko. I ako ćeš ti da mi odredjuješ ko treba da mi se svidja, imam samo jednu poruku za tebe...



lakipingvin lakipingvin 09:31 29.01.2011

Re: Estetski šovinizam

kojenova "symptoms never lie"...uzdravlje
veronika_kojen veronika_kojen 09:42 29.01.2011

Re: Estetski šovinizam

lakipingvin
kojenova "symptoms never lie"...uzdravlje


Tvoji sigurno ne. Da li si u prethodnom životu bio sin carinika? Čini mi se da je isti govorio protiv toga da se lepi, plavi i visoki mešaju sa prljavim Židovkama.

Uzgred, u zdravlje se piše odvojeno.
lakipingvin lakipingvin 10:20 29.01.2011

Re: Estetski šovinizam

kojenova evo da ja kao "decko" sa ne mnogo iskustva pokusam da pogodim sta ce biti tvoj odbrambeni mehanizam protiv rasizma u bliskoj buducnosti(jer si sad jos na detinjastom nivou)upoznaces jednog crnca ili crnkinju sprijateljices se snjim ili snjom nekako i za sve pogrdno sto budes nekom drugom pripadniku druge rase ili orijentacije rekla pravdaces se sebi i drugima tim jednim crncem ili crnkinjom koji su eto tvoji "prijatelji".Ako taj crnac ili crnkinja budu jos i gay wwoooww slam dunk neces morati ni o tome da razmisljas...
Govor mrznje koji podstices u odnosu prema Židovima u tvojim postovima je samo deo tvog klinackog folklornog lupetanja i nista vise...
Hvala za gramaticku ispravku uvek je lepo nauciti nesto novo...
veronika_kojen veronika_kojen 10:55 29.01.2011

Re: Estetski šovinizam

lakipingvin


U pravu si. Ti si, na moju žalost, pogodio sve. Ja zapravo mrzim crnkinje, manjine i gejeve.

Ali mislim da me nikada nije dotakla nijedna laž koliko ova koju si napisao. Volela bih da nisam osetljiva koliko jesam, ali čini mi se da me niko nije hteo povrediti kako si ti uspeo, dobri čoveče. Ostaj mi srećan i piši šta ti je volja, ja ti više ne želim odgovarati.

lakipingvin lakipingvin 11:27 29.01.2011

Re: Estetski šovinizam

veronika_kojen

U vojsci sam naucio da svaka akcija ima konsekvence,ako je ovo sto si rekla jedino sto sam prouzrokovao kod tebe, jedino sto mogu i zelim reci je IZVINI
gedza.73 gedza.73 14:13 29.01.2011

Re: Estetski šovinizam

ja imam drugi problem: sve boje volim; dok idem ulicom tako po nekad osecam se ko malo dete u poslasticari - sladoleda ima sto razlicitih i ja bi najradije od svake vrste po jednu kuglu... ako moze

Ja sam se jednom prevario da svojoj dragoj kažem kako nemam ukusa kad su žene u pitanju i da su mi sve privlačne.
Odmah su joj porasli zubi i počela je da sikće.
Od tada izbegavam komentarisanje na tu temu.
Dobro je za zdravlje. A i glava me više ne boli.
veronika_kojen veronika_kojen 16:35 29.01.2011

Re: Estetski šovinizam

lakipingvin
jedino sto mogu i zelim reci je IZVINI


Nije dovoljno. Ja sam preterano emotivno reagovala po običaju, ali tako sramno uporno nekoga optuživati za rasizam bez ikakvog dokaza, nije nešto preko čega mogu preći. Ti ćeš imati tu čast da budeš moj prvi blokirani korisnik

A o lulama mira, neki drugi put.

Pozdrav, dobri čoveče.
dirtyharry dirtyharry 19:37 29.01.2011

Re: Estetski šovinizam

veronika_kojen
Nije dovoljno. Ja sam preterano emotivno reagovala po običaju, ali tako sramno uporno nekoga optuživati za rasizam bez ikakvog dokaza

'Ajde, 'ajde, polako, ako tako budeš reagovala za svaki (ne)namerni nesporazum ovde završićeš u nekoj ustanovi za restauriranje nerava. Nema ovde rasizma, samo predrasuda .
veronika_kojen veronika_kojen 20:35 29.01.2011

Re: Estetski šovinizam

dirtyharry
za svaki (ne)namerni nesporazum


Nije bio nenameran.

Rekao mi je da ću jednog dana napadati crnkinje. Da podstičem mržnju prema Jevrejima. Da prosipam djubre, ili šta li već. (i hvala moderaciji što je propisno reagovala)

Teško je ostati imun na te optužbe, ako su ti, glup primer, preci bili ubijani u Jasenovcu. Teško je ostati priseban kad se, recimo, nadje jedan čovek koji će ti reći da da su tvoji preci umirali zbog takvih kao što si ti. I glupa ja, emotivna ludača kojoj to teško pada, rasplakala sam se zbog jednog takvog čoveka.

I žao mi je, ali ako ti misliš da je nesporazum napasti nekog da je latentni rasista, ja ne bih više dolazila kod tebe na blog. Šteta, ovo je bio prvi put da sam došla, a veoma mi se svidelo kako pišeš.

Pozdrav.
dirtyharry dirtyharry 21:26 29.01.2011

Re: Estetski šovinizam

veronika_kojen
Rekao mi je da ću jednog dana napadati crnkinje. Da podstičem mržnju prema Jevrejima. Da prosipam djubre, ili šta li već. (i hvala moderaciji što je propisno reagovala)

Izvini, nisam video taj komentar. Sigurno je bio obrisan pre nego što sam ga video.


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:36 29.01.2011

Re: Estetski šovinizam

'Ajde, 'ajde, polako,


Izvini, nisam video taj komentar


Da te pitam pitanje.

Puknes li ti ikad jbt?

Mislim naravno da je ovo kako se ti ovde ponasas fantasticno, al jbt, ajd pukni da vidim i to cudo nekad :)
Bili Piton Bili Piton 23:23 29.01.2011

Re: Estetski šovinizam

hoochie coochie man


Da te pitam pitanje.

Puknes li ti ikad jbt?

Mislim naravno da je ovo kako se ti ovde ponasas fantasticno, al jbt, ajd pukni da vidim i to cudo nekad :)


Hariju bi daleko bolje odgovarao nik "Cool Hands Luke", methinks

(što je na blogu, gde puno ljudi za svaku sitnicu pada u vatru vrlo osvežavajuće)
dirtyharry dirtyharry 23:30 29.01.2011

Re: Estetski šovinizam

hoochie coochie man

Da te pitam pitanje.
Puknes li ti ikad jbt?
Mislim naravno da je ovo kako se ti ovde ponasas fantasticno, al jbt, ajd pukni da vidim i to cudo nekad :)

Misliš ovako ?

Milutin Milošević Milutin Milošević 17:39 28.01.2011

Zet crnac

Moja drugarica, iz jednog mesta ne previše daleko od gorepomenute Inđije, upravo je raskinula sa svojim dečkom crncem. Njena porodica joj nikada nije pravila probleme. Štaviše, zet je redovno dolazio u posetu (iz inostranstva).
dirtyharry dirtyharry 20:49 28.01.2011

Re: Zet crnac

Pozdrav gazda Milutine. Tako bi trebalo i da je inače ali u "našem malom mistu" sam siguran da tako ne bi bilo. Ne bi bilo linčovanja ali bi priča bilo svakakvih to sigurno. Neko će sad da kaže, pa selo je to, a i jeste tako .
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:07 28.01.2011

Re: Zet crnac

Neko će sad da kaže, pa selo je to, a i jeste tako


Jeste.
Ali nema tu mrznje, priznaces.
Ne postoji sansa da se u selu crnom zetu ili crnoj snajci nesto lose desi.
Sigurno je da babe ne bi bas bile najdiskretnije u posmatranju cudnog zeta ili snajke, mozda bi im zbog tog bilo neprijatno, ali tu bi se to i zavrsilo sto se njih tice.
Ostalo, cudjenje, zaljenje, a bogami i "zakljucivanje" sto je bas takvu ili takvog izabrao, bi se nastavilo u kujini :)

Nego
nije morala da “na kan“

Kaze se na kanT :)

dirtyharry dirtyharry 21:26 28.01.2011

Re: Zet crnac

Nema mržnje, nikako, ali gledanja ispod oka i raznoraznih priča to sigurno, bar dok se mlada/zet ne odomaće malo.
hoochie coochie man
Kaze se na kanT :)
Da ali kod mene se ono "T" ne čuje a apostrof sam izeo tu
razmisljam razmisljam 02:35 29.01.2011

Re: Zet crnac

hoochie coochie man
Ne postoji sansa da se u selu crnom zetu ili crnoj snajci nesto lose desi.
Sigurno je da babe ne bi bas bile najdiskretnije u posmatranju cudnog zeta ili snajke, mozda bi im zbog tog bilo neprijatno, ali tu bi se to i zavrsilo sto se njih tice.


Када су бабе ( стрине, тетке, ујне ) па биле дискретне?
Разматрали су се и разматрају и ,,обични'' зетови и снајке без пардона и зазора. И постављају сва она крајње ,,дискретна'' питања к'о на информативним разговорима у полицији.
Ништа ново ни необично. И не само када је село у питању ( јер село је у људима, у оном пежоративном смислу, а не у географској одредници ).
Свако чудо за три дана.
Тако би било и са новим члановима породице необичног за дато поднебље колорита.

Него се, Хари, све бојим да назнаке предрасуда извирују и из те твоје сестре, чим се толико плаши да доведе супруга у постојбину. Можда би на томе могло да се поради. Сигурна сам да ће родбина након првог шока ( мада је то прејака реч, али ми тренутно на ум не пада ни једна друга - можда изненађење ) бити сасвим добронамерна.
А можда неко и неће. Али, таквих има свуда и кострешили би се на било шта и било кога. Просто, намћори су намћори, а баксузи су баксузи.
Дочим је већина обичних људи један сасвим добронамеран ( мада каткад до безобразлука знатижељан и носозабадајући у све што их се не тиче ) свет.
nikvet pn nikvet pn 09:28 29.01.2011

Re: Zet crnac

Када су бабе ( стрине, тетке, ујне ) па биле дискретне?
Разматрали су се и разматрају и ,,обични'' зетови и снајке без пардона и зазора.

Čist tetking.
mlekac mlekac 11:09 29.01.2011

Re: Zet crnac

dirtyharry
Nema mržnje, nikako, ali gledanja ispod oka i raznoraznih priča to sigurno, bar dok se mlada/zet ne odomaće malo.
hoochie coochie man
Kaze se na kanT :)
Da ali kod mene se ono "T" ne čuje a apostrof sam izeo tu


Harry, druze, pa na to zagledanje se, veruj mi, najlakse navikne.

Za one koji ne znaju - moj nick potice od moje boje koze.

Povukla na caletove - nema tog sunca pod kojim moja koza pristaje da pristojno potamni.

E, sad, ako mozes, zamisli kako su MENE gledali u Africi???

I posle vise godina izgledala sam kao neko ko je tek sleteo sa Severa Evrope (bar sto se koze tice).

A da ne pominjem cuveno pitanje:
"Izvinite, jesu li u vasoj zemlji SVI tako beli?"

"A kojom se kremom mazete da toliko posvetilite kozu?"

"A kako to da vam dvoje dece ima kozu ko vi, a drugo dvoje su tamni?"

I.T.D.


Babe su, veruj mi, svuda iste...
dirtyharry dirtyharry 17:46 29.01.2011

Re: Zet crnac

mlekac
Harry, druze, pa na to zagledanje se, veruj mi, najlakse navikne.
Babe su, veruj mi, svuda iste...

Pa očigledno mlekac . Pitam se samo ako ja nekad budem muška baba da li ću da budem isti takav .
mlekac mlekac 10:04 30.01.2011

Re: Zet crnac

dirtyharry
mlekac
Harry, druze, pa na to zagledanje se, veruj mi, najlakse navikne.
Babe su, veruj mi, svuda iste...

Pa očigledno mlekac . Pitam se samo ako ja nekad budem muška baba da li ću da budem isti takav .

Neces - tebe ce, verovatno, vise da zanima gorepomenuta plecka i dal' je zet doneo neko dobro pice, nego koje je boje...

I to je nesto univerzalno i praiskonsko.

Stavi pred muske dovoljno pecenja, ili koja im je vec omiljena klopa i njihovo omiljato pice - veruj mi, uz to, ako je dobro spremljeno, 90% istih ne bi primetilo ni da je zet zelen sa tri para ociju i antenama!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:08 28.01.2011

Oprosti za Kung Fu

Ne znam jel znas za ovo:
dirtyharry dirtyharry 20:47 28.01.2011

Re: Oprosti za Kung Fu

Neues aus der Nachbarschaft
Ne znam jel znas za ovo:

nisam ovo video ranije
Ni kod nas ne mislim da je situacija bolja
Filip2412 Filip2412 18:21 28.01.2011

...

bio sam u situaciji (a mozda cu ponovo akobogda :) ) da ozbiljno razmisljam na ovu temu.

Glavni problem jeste odlicno predstavljen od strane tetkinog:
crnomanjasto unuče neće nikad dobiti kompliment kako je mali "isti deda", kako se "vidi krv" i sl.


Deca iz takvih mesanih brakova po pravilu se identifikuju sa obojenom stranom. Koliko puta ste culi da je neko Obamu nazvao belcem? NULA puta ikako je covek polubelac i odrastao je u beloj porodici svoje majke te sa crnackom stranom familije nema bas mnogo veza. Istine radi, u retkim slucajevima desi se da su deca skoro bela.

Ipak, sta ja na to imam da kazem: WHO CARES! Jednom se zivi i jebe mi se za necije vizuelne predrasude & komplekse. Svet je globalno selo, menjajmo shvatanja... bolje pre nego kasnije.

Hairy dobar tekst; pozdravi sestru i zeta.
dirtyharry dirtyharry 20:38 28.01.2011

Re: ...

Filip2412
Ipak, sta ja na to imam da kazem: WHO CARES! Jednom se zivi i jebe mi se za necije vizuelne predrasude & komplekse. Svet je globalno selo, menjajmo shvatanja... bolje pre nego kasnije.
Hairy dobar tekst; pozdravi sestru i zeta.

Slažem se sa tobom. Otpozdravljamo .

PS: Inače zet je kao oficir NATO-a odbio da ide na Kosovo pre desetak godina kada je sve to krenulo. Rekao je da mu je žena iz Srbije i da ne može da ide.
nim_opet nim_opet 18:22 28.01.2011

Ksenofobija....

i to na velika vrata, i to bas onako, posiroko shvacena. Na licnom primeru, u pitanju je tetka: prvo je bilo - nemoj slucajno Rumunce da dovedes (jeste da su oni pravoslavni, ali su Rumuni); pa zatim - nemoj slucajno crnce ("znam ja da je tvoja majka rekla da njoj ne bi smetalo, ali sta ce da kaze komsiluk", pa onda "nemoj kosooku, na sta ce ti liciti dete". Onda je preraslo u nisu ni svi nasi isti - "a cije je to prezime, katolicko? Da neces decu u njihovim crkvama da krstavas?"
Pod svim tim lezi da moja tetka iako jeste upoznala i crnce i Japance i katolike i muslimane i Jevreje (poreklom iz Bosne) brine o tome sta ce komsiluk reci: "zar pored svih nasih nije mogao da nadje neku, nego dovlaci sa strane" - jer "strana" je nesto strasno i nepoznato. Do sada smo imali i situacije o "a jel od preka?" (Save i Dunava), jer za Sumadiju je i Srem vec pomalo nepoznat i stranski.....I sve to pod pokricem "najbolje namere" - nemaju oni nista protiv Sremaca, ali nema smisla da se mesamo sa njima, valjda da nam ne razrede krv.
dirtyharry dirtyharry 20:08 28.01.2011

Re: Ksenofobija....

nim_opet
.I sve to pod pokricem "najbolje namere" - nemaju oni nista protiv Sremaca, ali nema smisla da se mesamo sa njima, valjda da nam ne razrede krv.

Joooj, ne možeš ni da zamisliš koliko mi se to "sa najboljom namerom" na perčin popelo tokom godina za što-šta. Ako bilo šta kreneš da kažeš kao kontraargument, onda se uvrede jer mi zaboga sve to zbore "iz najbolje namere".
Ribozom Ribozom 18:27 28.01.2011

afrikanci

Moj prijatelj je ozenjen afrikankom (nikako ne mogu reci drugacije)
Ona je pre vencanja htela da poseti njegove u Srbiji, upravo da proveri da li ima sovinizma.
S obizom da je njegova familija iz neke kosovske zabiti i da zive sada u nekoj sumadijskoj zabiti brinuli smo kako ce se postaviti prema njoj posto je sama otisla.
Vratila se odusevljena. Puna poklona od seljaka, rodbine i komsija.


dirtyharry dirtyharry 20:05 28.01.2011

Re: afrikanci

Ribozom
Vratila se odusevljena. Puna poklona od seljaka, rodbine i komsija.
čudan smo ti mi narod. Ne mislim da smo zli, samo smo puni predrasuda.
gedza.73 gedza.73 20:17 28.01.2011

Re: afrikanci

čudan smo ti mi narod. Ne mislim da smo zli, samo smo puni predrasuda.

Predrasude ćemo da 'razbivamo'. Zlo je već tvrđa voćka.
lakipingvin lakipingvin 20:20 28.01.2011

Re: afrikanci

Ne mislim da smo zli, samo smo puni predrasuda.

Bas tako...Sad pokusaj nekom sa predrasudom da kazes da je to lose,pa da vidis kako ces proci...
Ribozom Ribozom 20:23 28.01.2011

Re: afrikanci

Mislim da je mesto desavanja bas negde izmedju Krusevca i Nisa.
A predrasuda ima vise kod nasih gastajbajdera nego ljudi u Srbiji
lakipingvin lakipingvin 20:29 28.01.2011

Re: afrikanci

A predrasuda ima vise kod nasih gastajbajdera nego ljudi u Srbiji

Kod gastajbajdera (ljudi koji zemlju u kojoj rade ne prihvataju kao svoju) veliko DA ali ne i kod ljudi koji su zemlju u kojoj rade i zive prihvatili kao svoju...
dirtyharry dirtyharry 20:32 28.01.2011

Re: afrikanci

gedza.73

Predrasude ćemo da 'razbivamo'. Zlo je već tvrđa voćka.

Slažem se.

lakipingvin
Bas tako...Sad pokusaj nekom sa predrasudom da kazes da je to lose,pa da vidis kako ces proci...

Ma kažem bre, bar ovima po kući kad ih vidim, familiji..., ali nešto mi slabo ima efekta. Ima dok sam tu, ali kad odem nekako se zaboravi.
dirtyharry dirtyharry 20:34 28.01.2011

Re: afrikanci

lakipingvin
A predrasuda ima vise kod nasih gastajbajdera nego ljudi u Srbiji

Kod gastajbajdera (ljudi koji zemlju u kojoj rade ne prihvataju kao svoju) veliko DA ali ne i kod ljudi koji su zemlju u kojoj rade i zive prihvatili kao svoju...

Apsolutno tačno, bar po mom iskustvu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana