Ljudska prava| Sport| Životni stil

IME ŠAMPIONA ... !!

loader RSS / 30.01.2011. u 13:37

 

Novak Đoković ponovo sa šampionskim peharom u rukama. Puno srce nacije ovog nedeljnog podneva. Melburn: finale 3:0.  Verovatno je malo onih koji nisu pomno pratili njegov finalni meč na Australian open-u, tako da je izlišno ovde bilo šta prepričavati. Ostaje mesta samo za izraz oduševljenja i za pokušaj da ta izvanredna, pozitivna energija bude što vidljivija, obznanjenija. Zato ovaj post.

Ali, ima još nešto. Ne tako lepo.

novakdjokovicnakonpobed.jpg 

Opet, onako u senci tek završenog meča, veliki, ružan gaf komentatora rts-a ! Kad je kamera zastala na našoj loži u kojoj je bila i Ana Ivanović, rekao je, otprilike, ovako:

„ I, evo, vidimo jedinu srpsku osvajačicu Gren-slema ..." - a odmah zatim je dodao, nešto tišim glasom, što ukazuje da u celoj stvari ima i te kakve doze smišljenosti: „Makar pod srpskom zastavom".

Monika Seleš, rođena Novosađanka, osvojila je 9 Gren-slem titula! 8 kao još uvek naša državljanka. To se, očigledno, više ne računa kad je reč o komentatorima, posebno komentatorima rts-a. Postoji li neka pisana direktiva da se to nipošto ne pominje!? O čemu je reč?! Igrala za onu državu? Nije srpkinja? Onda, recimo, ne možemo da računamo kao naše i ne smemo da pominjemo - ni titule evropskog i svetskog prvaka C.Zvezde u fudbalu, jer je klub tada igrao kao predstavnik druge, danas nepostojeće države. A bilo je u timu i nekih igrača koji nisu srpske nacionalnosti! To su valjda oba kriterijuma po kojima Monika Seleš više ne postoji kao jedna od najvećih igračica tenisa ikada!! Pošto se ovaj slučaj „brisanja šampiona sa pehara" uporno ponavlja i ne može više biti ni pomisli da je to slučajnost - ostaje samo pitanje, da li se radi o nekoj usmenoj direktivi da se ona ne pominje tokom prenosa teniskih događaja, ili su odani srpski komentatori dovoljno svesni delikatnosti tog pitanja, a pa su sami rešili da istaknu svoje rodoljublje ignorišući Malu Mo. Šta god da je, pokazuje i dalje izraženu, duboku patologiju ovog društva kad je reč o shvatanju Vrednosti. 

novaksapeharommelburna.jpgNaravno da za ovo ničim nije kriv Novak Đoković, kome se izvinjavam zbog narušavanja slavljeničke atmosfere. Sa jedne strane, neumesno je skretati temu sa velike pobede na ponašanje komentatora, ali, sa druge strane, ukazivanje na problem brisanja naše najveće šampionke najdelotvornije je baš u ovakvim prilikama. Konačno, da je komentator kazao: „Evo Ane Ivanović. I ona je osvojila jedan Gren slem", bilo bi to nešto drugo. Međutim, pošto je rekao da je ona jedina osvajačica, nastala je neka vrsta obaveze da se ta netačnost i velika moralna brljotina ispravi, makar ovako, pomoću nekoliko redova podsećanja na objektivne činjenice. 

 Novak Đoković je, dakle, izrastao u istinskog šampiona. Njegovoj pobedi se treba duboko pokloniti. Tako je malo stvari koje se mogu nazvati srpskim brendom, uspehom, stvari sa kojima možemo da konkurišemo na svetskom tržištu vrednosti, bilo da se radi o industrijskim proizvodima, ili nečemu drugom. Ta činjenica njegov velelepan uspeh čini još dragocenijim i to se naprosto mora ceniti na pravi način. Iz te perspektive, još više suludo i stupidno deluje odricanje od uspeha Male Mo.

Dakle, što se Novaka tiče - strpljivo čekamo trenutak sa značenjem izvesnosti, trenutak kada će se uspeti na vrh liste.

 



Komentari (86)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mlekac mlekac 13:54 30.01.2011

Cestitke Noletu!

Naravno.

A sto se komentatora RTS-a tice, samo se setim onog fazona iz 90-ih.

Zasto ljudi trce kad se spustaju Takovskom?
Da ih ne ulove da citaju vesti na RTS-u!
AlexDunja AlexDunja 13:42 30.01.2011

:)

Što se Novaka tiče - strpljivo čekamo trenutak sa značenjem izvesnosti, trenutak kada će se uspeti na vrh liste.


ide novakovo vreme.

a monika je bila zaista, velika, velika radost.
loader loader 14:04 30.01.2011

Re: :)

radost

Prava reč. Moram da priznam da meni uopšte nije delovalo kao moguće da gvozdena, zastrašujuća Štefi Graf izgubi. Prva pobeda Male Mo nad njom izazvala je, sećam se, neviđenu euforiju. Posle smo se na pobede bili navikli. Razmazili se. Kao da je to nešto sasvim lako i uobičajeno. Onda je tenis nestao iz naše stvarnosti. Godinama.

Dok se nije pojavio Novak, zajedno sa Jelenom i Anom, naravno. I Federer je delovao nepobedivo, ali... Još jednom, svaka čast. Biće ovih stvari još.

jeca92 jeca92 14:20 30.01.2011

Re: :)

Monika je bila moj najveći idol u tom periodu, kada sam i sama trenirala tenis.
loader loader 14:46 30.01.2011

Re: :)

jeca92
Monika je bila moj najveći idol u tom periodu, kada sam i sama trenirala tenis.


Exitus Letalis Exitus Letalis 17:13 30.01.2011

Re: :)

sve sam rekla kod nikole:))
samo da se upišem:)))
loader loader 17:22 30.01.2011

Re: :)

Exitus Letalis
sve sam rekla kod nikole:))samo da se upišem:)))

Jedna ste od najvećih štediteljki i ceniteljki svoje male plastične kineske tastature :))) .. Da, a zašto biste je raubovali, ako ste onamo već pisali na istu temu :)))) ..
Pozdrav
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:55 30.01.2011

Re: :)

loader
Exitus Letalis
sve sam rekla kod nikole:))samo da se upišem:)))

Jedna ste od najvećih štediteljki i ceniteljki svoje male plastične kineske tastature :))) .. Da, a zašto biste je raubovali, ako ste onamo već pisali na istu temu :)))) ..
Pozdrav

baš ne štedim al AO je dve nedelje i svaki dan smo tamo nas nekoliko.
mi federerovci i ostali:)))

dakleM, ja uvek za feda i kad gubi i kad dobija a onda za naše.

al novak je odigrao ceo turnir veličanstveno.

p.s. da ne trolujem, sad sam se prebacila na egipat, odnosno od kad je počelo to tamo.
strasno je!
i kako je zaseo taj mubarak a poslao ženu i sinove u london.
loader loader 01:21 31.01.2011

Re: :)

al novak je odigrao ceo turnir veličanstveno.

Dakle, nije pobedio slučajno, kako bi voleli da zaključe (a ne mogu) neki fedovci iz moje bliže okoline
i kako je zaseo taj mubarak a poslao ženu i sinove u london.

I ovde mnogi govorijaše o patriotizmu, i u to ime slaše tuđe sinove na front, a svoju u inostranstvo na studije !
andjelija_lisac andjelija_lisac 14:10 30.01.2011

kapa dole novaku...

a sto se tice rts-a... ignorisem ih od momenta od kada smatraju da je ok prenositi samo meceve u kojim igra novak, da je ok pustiti snimak finala gren-slema, a ne ici live, samo zato sto novak ne igra u finalu, a oni se bas ponadali da hoce... i tako oni u nedogled... a ja lepo postedim sebe svih tih njihovih baljezganja prateci turnire na sport klubu ili eurospotu ili sta god drugo da se nudi!! meni lepo, a oni kako hoce!!
loader loader 15:03 30.01.2011

Re: kapa dole novaku...

ignorisem ih

Uh... To je veoma teško izvesti. Svaka čast ako uspevate
andjelija_lisac andjelija_lisac 18:16 30.01.2011

Re: kapa dole novaku...

pa uspeva mi uglavnom i to ne samo sa njima... mada, samo njima placam, i to redovno, pod uslovom da ih ne gledam
loader loader 01:23 31.01.2011

Re: kapa dole novaku...

pod uslovom da ih ne gledam




Milutin Milošević Milutin Milošević 11:17 31.01.2011

Re: kapa dole novaku...

a sto se tice rts-a

Kad god mogu, ja prenose gledam na Eurosportu. Nisu ni oni sjajni, ali su ovaj meč lepo odradili
ljuboten ljuboten 04:44 02.02.2011

Re: kapa dole novaku...

"Novak Đoković je, dakle, izrastao u istinskog šampiona. Njegovoj pobedi se treba duboko pokloniti. Tako je malo stvari koje se mogu nazvati srpskim brendom, uspehom, stvari sa kojima možemo da konkurišemo na svetskom tržištu vrednosti, bilo da se radi o industrijskim proizvodima, ili nečemu drugom."

Ево моја два коментра на тескт у Политици посвећен Новаковом успеху, и на текст за Пилићева очекивања о новим Новаковим успесима, које нису хтели да објаве.

1.„Тријумфално се враћа с тениског континента само два месеца после историјске победе наше репрезентације у финалу Дејвисовог купа, којој је допринео неприкосновеном игром на оба своја меча... Ђоковића је тријумф репрезентације изгледа толико надахнуо ...“ Још да знате, а ја знам зашто сам послао текст, но нисте га објавили, да ће на будућу игру Ђоковића имати новостворени односи у Тениском савезу Србије. Где се сиротиња, остала нам из времена социјализма, самоизабрала да проћерда 90 милона евра колико је држава предвидела да уложи у тенис у 2011. Нити смо знали да сачувамо социјализам, а сада не знамо да уведемо капитализам, па смо фабрике поклањали барабама које су позатварали, а радници постали сиротиња без посла. А сада када смо имали ретку прилику да држава удружи новац са богатим власницима капитала, а то су наши професионални играчи, пре свих Ђоковић, ми дозвољавамо да се удруже мангупи и изаберу себе за да нам троше новац кога немамо, због чега нам деца не иду у школуЕво мојих коментара у Политици на јучерашљи текст посвећен Новаку и тескт о Пилићевим очекивањима, које нису објавили:

2.Било би тако да је Новак у Немачкој као Ви, па су Вас прозвали Прус са Балкана. Но, Ђоковића су Срби већ дискалификовали, јер ће Тенииски савез водити људи његови противници, који су ту само да би трошили народне (државне) паре. Још да знате, а ја знам зашто сам послао текст Политици, но нису га објавили, да ће на будућу игру Ђоковића имати новостворени односи у Тениском савезу Србије. Где се сиротиња, остала нам из времена социјализма, самоизабрала да проћерда 90 милона евра колико је држава предвидела да уложи у тенис у 2011. Нити смо знали да сачувамо социјализам, а сада не знамо да уведемо капитализам, па смо фабрике поклањали барабама које су позатварали, а радници постали сиротиња без посла. А сада када смо имали ретку прилику да држава удружи новац са богатим власницима капитала, а то су наши професионални играчи, пре свих Ђоковић, ми дозвољавамо да се удруже мангупи и изаберу себе за да нам троше новац кога немамо, због чега нам деца не иду у школу, јер нам учитељи штрајкују.
loader loader 12:18 02.02.2011

Re: kapa dole novaku...

Ne čudi me što nisu objavili. Čudilo bi me samo da su (npr. izborom Đokovića starijeg) dozvolili da definisan i zdrav kapital i znanje uđu u sistem.
ми дозвољавамо да се удруже мангупи и изаберу себе за да нам троше новац

Naše društvo je duboko bolesno. Već decenijama. U poslednje dve naročito. U izvesnom, kratkom periodu u kome pokušavamo (mi, sa ove valjda zdrave strane) da stvari zalečimo, i to na svakom koraku morajući da hodamo zajedno sa starim trovačima ove nacije, nije se moglo počistiti ni izbliza dovoljno tih maligniteta. Vreme, zdrav odnos prema stvarima i nepokolebljivost naši su saveznici. Teniska organizacija, naša, nije ništa drugačija od drugih segmenata društva. Trka za moć, nevidljivi novac, estrada, bezobzirnost, snobizam... - tu je sve ono protiv čega se manjioa (i dalje manjina) ovog društva bori i boriće se. Naravno da sam optimista.
Pozdrav :)
dolybell92 dolybell92 14:10 30.01.2011

Mo

Do danas naš najveći teniski talenat i
najuspešnija teniserka.
Da li znate da je ona izmislila dvoručni tenis ?
Ona nije mogla tako mala drugačije ni da igra.
Sa samo 16 godina je osvojila French Open 1990!

loader loader 14:58 30.01.2011

Re: Mo

dolybell92
Do danas naš najveći teniski talenat i najuspešnija teniserka. Da li znate da je ona izmislila dvoručni tenis ?Ona nije mogla tako mala drugačije ni da igra.Sa samo 16 godina je osvojila French Open 1990!

Bila je zadivljujuća !
angie01 angie01 14:13 30.01.2011

e, al si ga patosiro mr loader,

punosrcenacije!:)))))


ko ovi sportski komentatori na rts-u!

al stvarno super- svaka mu chast!

sve nam je u .urcu opcenito, al ovi pojedinci, shto ne ovise- razbijaju!
loader loader 14:49 30.01.2011

Re: e, al si ga patosiro mr loader,

al ovi pojedinci, shto ne ovise- razbijaju!

A onaj Fahretin pobedi u trci za predsednika saveta. Trka mi delovala malo čudno. Ali, sve se uklapa: pojedinci koji ne ovise ne uklapaju se !
Za vas :
veronika_kojen veronika_kojen 14:31 30.01.2011

Čestitke

Što se samog meča tiče, volela bih da ga zaboravim što pre iako mi je drago da je Nole pobedio Mari je najviše doprineo mojoj prisilnoj amneziji pasivnim "guranjem" loptice i smrknutošću i pre nego je krenuo da igra (imao je tri puta više u.e. nego direktno osvojenih poena, mukica ) Nole je igrao ok, sasvim dovoljno da bi pobedio. Divan poen na 30-15 5-4 za Novaka

Dakle, što se Novaka tiče - strpljivo čekamo trenutak sa značenjem izvesnosti, trenutak kada će se uspeti na vrh liste.


Mislim da je pokazao koliko je sazreo od 2008 Čak sam se začudila odsustvu festalne atmosfere, ali možda zato što je već imao finale pre finala.


(znam da je tema ta komentatoreva opaska, ali čini mi se da je to izgovoreno pre ishitreno i nepromišljeno nego maliciozno i tendenciozno-ipak je to prenos uživo i ne bih volela da sam na njegovom mestu )
loader loader 14:42 30.01.2011

Re: Čestitke

možda zato što je već imao finale pre finala

Da, pobeda od 3:0 nad Federerom i tada veoma jaka, precizna Novakova igra daju punoću i pobedi u finalu, jer ne ostaje prostor za sumnjičavce i nedobronamernike da kalkulišu kako bi sve bilo drugačije da se susreo sa jednim od dvojice prvih sa liste. Znači - cakli pehar, bez i jedne trunke prašine na sebi :)
znam da je tema ta komentatoreva opaska, ali čini mi se da je to izgovoreno pre ishitreno i nepromišljeno nego maliciozno i tendenciozno

Bilo bi mesta za sumnju da je možda i ishitreno, međutim - to se već godinama ponavlja, odnosno, Monika se iz nekog razloga sistematski ignoriše. Jednostavno je ne pominju. Radi se o pravilnosti, koja više ne može da bude slučajna.
veronika_kojen veronika_kojen 14:50 30.01.2011

Re: Čestitke

to se već godinama ponavlja


Na rts-u? Zaista?

Onda moje izvinjenje (uglavnom pratim tenis preko jurosporta, danas sam bila prinudjena na rts-recimo da nisam u toku sa odvalama naših komentatora ).

Učinilo mi se da je komentator bio odveć zauzet posmatranjem Anuške da bi se bavio tim sitnicama ko je sve osvajao grend slemove za našu zemlju. Dakle, Ana je kriva jer ga je omadjijala
NNN NNN 14:59 30.01.2011

Re: Čestitke

Ana je kriva jer ga je omadjijala

Mada retko obraćam pažnju šta komentatori pričaju,
ako je rekao da je prva koja je osvojiLA GS pod srpskom zastavom
- onda je to činjenično tačno.
veronika_kojen veronika_kojen 15:01 30.01.2011

Re: Čestitke

NNN
Ana je kriva jer ga je omadjijala



Jes, vala

Mislim da bi i moj deda dobio taj meč da Ana navija za njega.
loader loader 15:01 30.01.2011

Re: Čestitke

Veronika_Kojen:
... ... Dakle, Ana je kriva jer ga je omadjijala

Možda ga je "omađijao" tijanić?
A tu je i višegodišnje kljukanje "patriotizmom".

loader loader 17:03 30.01.2011

Re: Čestitke

NNN :

Jes, vala

Mislim da bi i moj deda dobio taj meč da Ana navija za njega.


Hm ..

loader loader 01:32 31.01.2011

Re: Čestitke

ako je rekao da je prva koja je osvojiLA GS pod srpskom zastavom
- onda je to činjenično tačno.

Rekao je jedina koja je ...,
a onda se vadio, rekavši, polutiho, da je to bilo pod tom i tom zastavom...
No, povrh svega, caka je u tome što je teško forsirati priču o nekome ko je osvojio jedan Gren i istovremeno nikad ne pominjati onu koja je osvojila 9 !
Tu nema greške. Reč je o sistematskom sprovođenju određenog kriterijuma. To se ponavlja godinama.
NNN NNN 14:48 30.01.2011

Šampion

Gosn Loader, očekivao sam tekst o ovoj pobedi
u to ime ću da copy/paste-ujem (svoj) komentar kod niccoloa (a eto i naša Monika je jedna od dodirnih tačaka).

Nole je odigrao (i ponašao se) baš šampionski.

Potpuno je dominirao u svim mečevima.
Jedini pristojan otpor je uspeo da mu pruži Federer, svaki set je bio poprilično izjednačen, a onda bi Novak uspevao u završnici seta da napravi i materijalizuje prednost (a to je najjača Federerova karakteristika - da u izjednačenom setu uspe da slomi protivnika na kraju).

Od ostalih protivnika Dodig će biti upisan u istoriju kao jedeni koji je uspeo da uzme Novaku set
Imao je pet dosta ozbiljnih protivnika:
Troicki(27) je predao zbog povrede.
Almagra(14) je oduvao.
Berdih(6) je uspeo samo u drugom setu da pruži otpor.
Federera(2) sam već pomenuo.

Mari u finalu nije uspeo ozbiljnije da zapreti.
Prvi set je bio relativno izjednačen; i mislim da je bio presudan onaj poen sa 38 udaraca! Tim poenom je Novak došao do prve brejk lopte u meču (ujedno i set lopte) i dao Endiju do znanja da može da igra i njegovu igru (šamaranje loptice letnji dan do podne) i da je i tu bolji.
Posle toga je Mari dosta pao (-> brejk na početku 2. seta posle čelendža i kilavog izlaska na mrežu) i tada je postojao samo jedan igrač. Onda je Novak pružio prijatelju šansu da se vrati, umesto da ga potpuno slomi (na prvu set loptu), nepotrebno je napao iz riterna, pa se Škot malo vratio u igru.
U 3. setu Novak je koncentrisanije igrao gemove na Marijev servis, presudan je bio onaj kada je iskoristio (čini mi se 7. brejk šansu) onom teškom bekend paralelom. Iako je ponovo izgubio svoj servis (svojim greškama), ponovo je počeo da dominira u dugačkim poenima što je Marija dovodilo do očajanja.
Đoković je uspeo relativno lako da privede mač kraju i da na kraju jako ubedljivo (za finale GS) pobedi.

Novak je pokazao najveću zrelost do sada, najveću smirenost, nije padao u vatru, bio je potpuno fokusiran (skoro k'o Monika Seleš).
Novak je igrao (i nadam se da će i u buduće da igra) šampionski.


Počeo sam da citiram samog sebe (bar ne govorim o sebi u trećem licu )
loader loader 14:53 30.01.2011

Re: Šampion

Počeo sam da citiram samog sebe (bar ne govorim o sebi u trećem licu )


Ma, ok. Važno je šta se citira, a ne ko se citira. Te taljige javnog dokazivanja skromnosti nisu baš ugodna odeća.
veronika_kojen veronika_kojen 14:56 30.01.2011

Re: Šampion

Dodig će biti upisan u istoriju kao jedeni




Htedoh i ja da napišem, Dodig >>>Berdih, Fed i Mari na gomili (tako ispade)

mislim da je bio presudan onaj poen sa 38 udaraca!


Jel mislimo na isto?

Divan poen na 30-15 5-4 za Novaka


To li onaj udarac što ga Marej završio forhendom u mrežu?
NNN NNN 15:01 30.01.2011

Re: Šampion

Da to je taj (pred sam kraj prvog seta, ne sećam se tačnog rezultata)
houp houp 16:16 30.01.2011

Re: Šampion

No Đok-ing around!!!







ivana23 ivana23 16:24 30.01.2011

Re: Šampion

houp
No Đok-ing around!!!


Sto ne stavi klip sa danasnjeg meca...

veronika_kojen veronika_kojen 16:33 30.01.2011

Re: Šampion

houp
No Đok-ing around!!!






Dušica, kako je fin (gospode, sad zvučim ko moja baba )

Super je odreagovao i kad ga je Fedex isprozivao za tapkanje (, mononukleoza mu udarila u glavu).
loader loader 16:37 30.01.2011

Re: Šampion

3N :

Da to je taj (pred sam kraj prvog seta, ne sećam se tačnog rezultata)

Paralela? Wauh :)
loader loader 16:37 30.01.2011

Re: Šampion


houp:
No Đok-ing around!!!


loader loader 16:52 30.01.2011

Re: Šampion



Dušica, kako je fin (gospode, sad zvučim ko moja baba )

Super je odreagovao i kad ga je Fedex isprozivao za tapkanje (, mononukleoza mu udarila u glavu).


Bila mi je upadljiva razlika u kvalitetu pozdrava na mreži nakon poslednjeg poena u ovom meču sa Marijem i u meču sa Federerom.
houp houp 19:24 30.01.2011

Re: Šampion

ivana23
houp
No Đok-ing around!!!


Sto ne stavi klip sa danasnjeg meca...



Sasvim namerno,da se podsetimo da ovo danas nije prvi put.
ivana23 ivana23 19:51 30.01.2011

Re: Šampion

houp
Sasvim namerno,da se podsetimo da ovo danas nije prvi put.


To se ne zaboravlja...

loader loader 01:36 31.01.2011

Re: Šampion

To se ne zaboravlja...

Stvarno, stvarno je bilo divno videti to !
Prvi put je prvi put
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:29 30.01.2011

Pojedinac, nacija, uspeh...


Uz puno uvažavanje, mislim da nacija nikakve veze nema ni sa uspesima Monike Seleš, a ni uspesima Novaka Đokovića. Oni su pre svega vrlo uspešni pojedinci, a sasvim slučajno su iz Srbije.

Edit: Sem ako domaćin nema dokaze da su Srbi igrali tenis zlatnim reketima još u vreme cara Dušana.
loader loader 16:43 30.01.2011

Re: Pojedinac, nacija, uspeh...

V.Stojković:
Sem ako domaćin nema dokaze da su Srbi igrali tenis zlatnim reketima još u vreme cara Dušana.

Jasno je da su bili zlatni dok su barbari (današnja eu) igrali reketima od upletene svinjske kože :)

Uz puno uvažavanje, mislim da nacija nikakve veze nema ni sa uspesima Monike Seleš, a ni uspesima Novaka Đokovića. Oni su pre svega vrlo uspešni pojedinci, a sasvim slučajno su iz Srbije.

Slažem se. Ipak, nacija nema pravo da ih smišljeno gurka u zaborav. A naravno da nema pravo ni da ih svojata, sebi pripisujući zasluge za njihov uspeh. Možemo jedino da ih poštujemo i da im se zahvalimo na besplatnom marketingu.
NNN NNN 17:27 30.01.2011

Re: Pojedinac, nacija, uspeh...

mislim da nacija nikakve veze nema ni sa uspesima Monike Seleš, a ni uspesima Novaka Đokovića. Oni su pre svega vrlo uspešni pojedinci, a sasvim slučajno su iz Srbije.
I mi isto
loader loader 01:42 31.01.2011

Re: Pojedinac, nacija, uspeh...

I mi isto

tyson tyson 14:48 31.01.2011

Re: Pojedinac, nacija, uspeh...

Uz puno uvažavanje, mislim da nacija nikakve veze nema ni sa uspesima Monike Seleš, a ni uspesima Novaka Đokovića.

A Novak je pak, u zabludi, posvetio svoju titulu Srbiji i narodu u svojoj zemlji.

Nema pojma.




loader loader 15:03 31.01.2011

Re: Pojedinac, nacija, uspeh...

Zadužio nas.
treba nečim i da mu uzvratimo
Domazet Domazet 17:28 30.01.2011

Ipak se popravlja...

I, evo, vidimo jedinu srpsku osvajačicu Gren-slema ..." - a odmah zatim je dodao, nešto tišim glasom, što ukazuje da u celoj stvari ima i te kakve doze smišljenosti: „Makar pod srpskom zastavom".

...mislim stvarno. Konachno je RTS prestala da bude bastion velikosrBskog imperijalizma. I da sve svojata. Mogu da mislim kako bi se, recimo, Loader izbezumio da je komentator veliku Hungarian-Yugoslavian teniserku Moniku Selesh prisvojio i prekrstiuo u srpsku ili, ne daj bozhe, srbijansku sportsku zvezdu. O okolnom Yumil Kaxobu da i ne pricham. Za njega bi to bila 2012. Vec danas!

A shto se tiche Fahretinog malog mogu da kazhem samo jedno. Pljuckanje na gore je opasan sport sa nezgodnim posledicama, bar dok se ne pronadje antigravitacija. Netalentovaniji sportisti ostaju dosta dugo da se cede pa mogu da nazebu...

loader loader 01:41 31.01.2011

Re: Ipak se popravlja...

Mogu da mislim kako bi se, recimo, Loader izbezumio da je komentator veliku Hungarian-Yugoslavian teniserku Moniku Selesh prisvojio i prekrstiuo u srpsku ili, ne daj bozhe, srbijansku sportsku zvezdu.

docsumann docsumann 17:29 30.01.2011

ČESTITKE!

i mali trol-prilog iz (uvijek prisutne ) nfl sekcije ... Troy Polamalu, najbolji sejfti (zadnji odbrambeni, maybe ever).... mada i nije baš trol kad se uzme da, iako Polinežanin, Troy je pravoslavac i započinje meč baš k'o i Nole

heart of Pitsburg Steelers defense



P.S. Nole - dominantno!

Jelica Greganović Jelica Greganović 18:48 30.01.2011

Re: ČESTITKE!

loader loader 01:44 31.01.2011

Re: ČESTITKE!

i mali trol-prilog

Važno je da je troll poučan :))

P.S. Nole - dominantno!

A znate i teme da se držite
Jakako da je dominantno...
loader loader 01:46 31.01.2011

Re: ČESTITKE!

Jelica Greganović



Pozdrav, Jelice

stefan.hauzer stefan.hauzer 19:42 30.01.2011

.

huh, kad se setim, kao klinac , finale nekog gs - vise se i ne secam kojeg.
stari se dere : gasi te proklete crtace i daj 'vamo daljinski, ajd' pravac na ucenje !
ja u cudu, nedelja , moj termin , crtaci : maaamaaaa ...
stari me samo pogleda i ja sam znao : nista mama,ajde s' nama da gledas tenis - igra monika!

posle, sam navik'o nedeljom finala i tenis -a mala mo je bila i jos uvek je ponos grada ( a ne fk vojvodina -'prosti mr. loader ,ali moram da bocnem )

novak -
loader loader 01:25 31.01.2011

Re: .

... stari me samo pogleda i ja sam znao : nista mama,ajde s' nama da gledas tenis - igra monika!
....



Kako su to lepi dani bili... eh...

legalizacijabg legalizacijabg 19:58 30.01.2011

Samo se smejte

Novak će biti predsednik Srbije jednog dana.
loader loader 01:18 31.01.2011

Re: Samo se smejte

legalizacijabg
Novak će biti predsednik Srbije jednog dana.

Pa, da... kad je mogao Švarceneger, tek Novak "ima pravo da može".
I, bolje on, nego Fahreta Bobina

markod.1970 markod.1970 20:52 30.01.2011

o prvom pivu?

pa,... ko pijani plota, ali ne zbog tenisa ili ne, nego valjda zbog nekih klinki u roze i špalira.
Novaku svaka čast.
loader loader 01:15 31.01.2011

Re: o prvom pivu?

nego valjda zbog nekih klinki u roze





gorio92 gorio92 23:50 30.01.2011

Loader preporuka

Oduševio me Novak Djoković, predhodnih dana i danas.
Pogledao sam sve snimke i reprize što sam mogao pohvatati.
Još sam pod utiskom velike igre i pobede a isto tako njegove rekcije po završenom meču, kada je svoje radovanje uskladio sa činjenicom da je igrao protiv prijatelja.
Ovo sa Monikom Seleš amo pokazuje zašto smo ovde gde smo.
loader loader 01:13 31.01.2011

Re: Loader preporuka

Oduševio me Novak Djoković, predhodnih dana i danas.

Igrao je odlučno, snažno i uglavnom gađao uglove. To je već odlika igračke zrelosti i kvaliteta. Naročito u poslednja dva meča, jer jedan je meč protiv najboljeg svih vremena, a drugi je finale Gren-slema. Stvarno je bio na izuzetno visokom nivou.
Ovo sa Monikom Seleš amo pokazuje zašto smo ovde gde smo.

Da, može se uzeti kao indikator i za mnogo širi zaključak (nego onaj koji bi obuhvatio okvire teniske istorije).
niccolo niccolo 00:42 31.01.2011

Nažalost

to nije ni prva, a neće biti ni posledna budalaština koju su izgovorili komentatori što na RTS, što na ES. Vrlo je loša selekcija (ako uopšte možemo da govorimo o bilo kakvoj selekciji) sportskih novinara i komentatora...
loader loader 01:08 31.01.2011

Re: Nažalost

Oni uopšte nisu nevini igrači u procesu posrnuća većine neših sportova.
razmisljam razmisljam 01:33 31.01.2011

Re: Nažalost

niccolo
Vrlo je loša selekcija (ako uopšte možemo da govorimo o bilo kakvoj selekciji) sportskih novinara i komentatora...


Пошто је Николо ово рекао, остаје ми само да га цитирам. Да није у питању жалосна чињеница, по некад би чак могло да буде и смешно. ( Тражи се смајли са најкиселијим могућим осмехом. )


loader loader 01:39 31.01.2011

Re: Nažalost

Dakle, treba nam kiseli krastavčić sa nacrtanim osmejkom?

Često i jeste bivalo smešno. Svašta se nalupetavalo u godinama koje su za nama.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:27 31.01.2011

Re: Nažalost

Vrlo je loša selekcija (ako uopšte možemo da govorimo o bilo kakvoj selekciji) sportskih novinara i komentatora...

Niti su novinari ni komentatori , obična lupetala koja se kriju iza patriotskih floskula.
loader loader 14:43 31.01.2011

Re: Nažalost

obična lupetala koja se kriju iza patriotskih floskula.

.. što nije odlika samo u novinarstvu ..
fcsaba fcsaba 09:19 31.01.2011

sa FB stranice male Mo

Monika Seleš:
"Cestitke Noletu na brilijantnoj igri,koja nije mogla drugacije rezultirati, nego pobedom!!"
loader loader 13:32 31.01.2011

Re: sa FB stranice male Mo


Eto, eto...!
Mala Mo je - i te kako Velika

Luka Ivanišević Luka Ivanišević 11:29 31.01.2011

NOVINARSKI GAFOVI

Kao prvo: cestitke Noletu za osvojen AUSTRALIAN OPEN!
Kao drugo: ne smemo zaboraviti ni prethodne osvajace GRAND SLAM turnira kao sto je Monika Seles. Ako se Noletu odaje priznanje za osvojen GRAND SLAM, red je da se i Moniki Seles oda isto to priznanje, a ne da je zaboravimo. Zato, neka gospoda novinari razmisle dobro pre nego sto ista "mudro" kazu.
loader loader 13:33 31.01.2011

Re: NOVINARSKI GAFOVI

Da, to je taj rad
tyson tyson 15:03 31.01.2011

Ignorisanje ili ne

ili su odani srpski komentatori dovoljno svesni delikatnosti tog pitanja

Ne znam zaista šta je tu delikatno.

Jedino što jeste malo teže u jednom prenosu uživo, kada nema baš puno vremena za duge priče, objasniti da se radi o sportisti sa teritorije današnje Srbije koji/a je nastupao/la za nekadašnju Jugoslaviju. To jest, ako bi to bio kriterijum. Mada, meni to liči na nekakvo nasilno izdvajanje Srbije iz sastava Jugoslavije post festum, iako je u vreme kada su se ti sportisti takmičili to sve bila jedna država. U pojedinačnim sportovima to još i nekako i da se uradi, a šta ćemo sa kolektivnim sportovima?

Dakle, nije da podržavam ali jeste daleko jednostavnije računati vreme od trenutka kada smo postali nezavisna država u ovom veku. Sve ostalo zaista zahteva dugotrajno objašnjavanje šta je pisac hteo da kaže, uz veliku verovatnoću zapetljavanja. Naročito ostaje nedoumica tretiranja kolektivnih sportova.

Moglo bi da se kaže "sportista iz Srbije" ili "klub iz Srbije", ali opet, meni to i dalje zvuči kao naknadno svojatanje uspeha ljudi koji su sebe u velikoj meri u vreme kada su se takmičili posmatrali kao sportiste iz Jugoslavije.

E sada, da li se Monika svesno ili čak po direktivi ignoriše... nemam pojma. Nešto ne vidim zašto bi se to radilo, t.j. zašto baš ona. Pre imam utisak da se manje-više ignoriše cela ta plejada nekadašnjih tenisera uključujući i Živojinovića. Otkud znam, možda grešim.

Ali svakako nije zaslužila nespominjanje.



loader loader 17:31 31.01.2011

Re: Ignorisanje ili ne

Pre imam utisak da se manje-više ignoriše cela ta plejada nekadašnjih tenisera uključujući i Živojinovića.

Živojinović ni u kom slučaju nije za poređenje sa Monikom. On je jedan od hiljada sličnih koji su pikali lopticu preko mreže, dok je Monika jedna od naj svih vremena u tom sportu. Konačno, Fahretinog tu i tamo spominju kao igrača, a Moniku baš nikada ne. I to već dugo vremena. Dakle, ima neki razlog, dogovor, direktiva, autocenzura komentatora... Šta god da je, nije za ovaj čas važno. Bitno je da je ne spominju kao jednog od najvećih šampiona ovog sporta svih vremena. Ni ja ne znam o čemu se konkretno radi. Samo znam da je guraju u zapećak i da je to znak duboke patologije ove nacije (nacije u širem smislu).

Da. Najblaže, zaista najblaže što se može reći jeste to da nije zaslužila nespominjanje.

background noise background noise 15:51 31.01.2011

A sta ti ocekujes

Od sportskog komentatora

loader loader 17:33 31.01.2011

Re: A sta ti ocekujes

Da priča manje,
ali .......ije .
aleksanadar aleksanadar 19:32 31.01.2011

Не разумем

Да ли је овај текст посвећен сјајном успеху Новака Ђоковића?
(Наслов сугерише тако нешто.)

Или омашци коју је направио један спортски коментатор, коме не знам име, а поводом тога и Моники Селеш?
loader loader 20:26 31.01.2011

Re: Sasvim je očigledno

I jednom, i drugom.
fcsaba fcsaba 21:00 31.01.2011

Re: Не разумем

Da pokušam da pojasnim.
Nole je odličan igrač i navijam za njega uvek. Svaka mu čast i na grand slem-u i na Davis Cup-u. Monika Seleš jednostavno ničim nije zaslužila da se zaboravi. Hvala domaćinu što je to spomenuo. Milioni su je obožavali i u Srbiji i van nje. A već godinama se osećam , pošto redovno pratim naše tenisere, kao da mi je neko ukrao deo života kad komentatori RTS kažu da je Ana Ivanović naša jedina teniserka koja je osvojila grand slem. Naravno da i za Anu navijam, da ne bude zabune, ali je Monika 3 puta za redom osvojila Roland Garros I još što-šta između ostalog i AO.
Ne vidim ćemu to ignorisanje!?
loader loader 21:28 31.01.2011

Re: Sasvim je očigledno

Ni Nole, ni Ana nisu sporni. Zaslužuju onoliko pažnje i poštovanja koliko objektivno zaslužuju. A to nije malo. Sa druge strane, Monika Seleš zaslužuje da se ako ne baš svaki put, a ono makar često pomene kao teniski velikan. Ovako je nezasluženo izignorisana i omalovažena. Omalovaženi su, na kraju krajeva, i mnogi koji se još uvek živo sećaju njenih pobeda. Povrh svega, ta informacija o velikoj šampionki duguje se i novopridošlim, mlađim generacijama. Ipak, sistem vrednosti u kome su velikani bili ubice sa kajlama oko debelih vratova izgleda da nije podesan album za sličice Male Mo.
aleksanadar aleksanadar 22:43 31.01.2011

Re: Sasvim je očigledno

Ni Nole, ni Ana nisu sporni.




Заиста?!


Zaslužuju onoliko pažnje i poštovanja koliko objektivno zaslužuju.


Ако могу да закључим: заслужују!


I jednom, i drugom.


Новакова победа у Мелбурну и омашка (или лупетање, како се узме) једног спортског коментатора нису ни у каквој директној вези.

Боље би било да наслов гласи: "Памтимо Монику!"
niccolo niccolo 00:28 01.02.2011

Re: Sasvim je očigledno

Zaslužuju onoliko pažnje i poštovanja koliko objektivno zaslužuju.

Zaista, ja bih totalno pazio Anu
loader loader 11:03 01.02.2011

Re: Sasvim je očigledno

aleksanadar


G. Aleksandre, napisano je baš onako kako treba da bude napisano. To što vas muči - o čemu i kako treba pisati na zadatu temu - nema veze s mojim tekstom, već sa vašim predrasudama da se mora pisati samo o ovome, ili o onome, na samo ovaj, ili samo onaj način. Tu svoju muku lako možete da rešite. Napišete lepo jedan svoj tekst onako kako smatrate da je ispravno i po "pravilima" - i gotovo.

Npr. da sam hteo txt o Đokoviću stavio bih njegovo ime u naslov, ili neku odrednicu vezanu samo za njega, ili dotični turnir, koji je on na veličanstven način upravo osvojio. Ovako, u naslov se uklapa i dama o kojoj sam takođe posvetio prostor u samom postu.

Ако могу да закључим: заслужују!

Drago mi je da ste zaključili da zaslužuju ... Bar ste u nečemu rastumačili moj post, i komentare, kako valja

loader loader 11:05 01.02.2011

Re: Sasvim je očigledno

niccolo:

Zaista, ja bih totalno pazio Anu


Nicollo, pridružujem se tome . . ..
aleksanadar aleksanadar 11:37 01.02.2011

Re: Sasvim je očigledno

nema veze s mojim tekstom, već sa vašim predrasudama...


Пошто се почетак текста односи на Новака, а потом следи и слика, утисак је да се наслов ("Име шампиона" ) односи управо на њега.

Но, признајем да се може писати на разне начине. Никаквих правила ту нема.
loader loader 11:51 01.02.2011

Re: Sasvim je očigledno

Novaku ništa nije oduzeto time što smo se podsetili i Monike. On je izrastao u istinsku tenisku veličinu, a taj moj stav se lako da videti po tekstu i komentarima, dok je Monika odavno potvrđena kao jedna od naj svih vremena u teniskom sportu. Dakle, ima mesta za oboje. Ne zbog mog izbora stila pisanja, već zato što su ga ovo dvoje (kao i Ana) sami, na terenu, izborili.

U svakom slučaju, očekujemo da Novak stigne Moniku po broju osvojenih Gren-slemova

Pozz
aleksanadar aleksanadar 13:23 01.02.2011

Re: Sasvim je očigledno

očekujemo da Novak stigne Moniku po broju osvojenih Gren-slemova


Наравно!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana