Ekonomija| Politika

Javna preduzeča, političari i mi ostali

Marko Jevtic RSS / 01.02.2011. u 23:19

Ne znam da li bih trebao da budem ljut na:

A) novinare Insajdera

Ponovo su nam pokazali kako nas lažu i kradu, ali čemu sve to? Samo da se nerviramo jer ko je uopšte odgovarao za bilo šta nakon Insajdera? Možda Džajić samo?

Građanin A :

Sinoć sam se, prilično umoran, spremao da legnem i da se lepo naspavam, kada sam ipak odlučio da pogledam Insajder.... I eto, onda nisam spavao tih sat vremena koliko je emisija trajala, pa sam se toliko iznervirao da nisam mogao ni nakon emisije da zaspim već sam ustao i uključio kompjuter i onda na twitteru i chatovima diskutovao o Kolubari. Kao da je neko od mene nešto pokrao, a još gore : kao da će od mene nešto i zavisiti da sve bude ispitano i da krivci budu kažnjeni. Umesto o lepim temama ja razmišljam o sinu Vite Gusana (ko je gledao emisiju setiće se).... 

pessimistmug.jpg

B) novinare drugih medija

Maločas sam pretraživao Naslovi.net da bih video ko je sve danas pisao o Insajderu.... Ok, B92 je imala vest ali mislim da je i danas na sajtu trebalo da najvažnija vest bude Kolubara a ne redizajn sajta. Redizajn smo svi videli i ovako. Pored njih, Blic se bavio danas ovom temom. Vidim da su pre 3 dana i Kurir i E-novine pisali koga sve finansira Kolubara, ali danas niko drugi sem B92 i Blica nije objavio ništa o saznanjima do kojih je došao Insajder.

C) građane 

Građani su potpuno razočarani, svi su im isti i kao Građanin A - svi su pomireni sa time da se ništa neće promeniti. Deo građana čak i napada novinare emisije Insajder što samo govori o tome koliko smo kao društvo potonuli.

D) političare

Gde su danas političari nakon svega toga? Zašto ne izađu i postave pitanja? Daju odgovore? Neće zato što će i njihove stranačke kolege u drugim javnim preduzećima imati slične probleme kad se neko time bude bavio... Zašto se opozicija ne bavi ovime? Gde su neobavešteni?

E) ekonomiste i razne analitičare

Isto bez ikakvih reakcija? Bez analiza, bez ukazivanja i uzbunjivanja....

F)  sebe i svoju logiku....

Čovek koji radi 4 dana po 24h na istoj mašini, mašina koja radi 31 dan po 24h,......kakva produktivnost. Za Ginisa! 

Krajem 19. veka Frederik Tejlor (tvorac naučnog menadžmenta) normirao je rad prema "poštenom dnevnom učinku", odnosno radu koji radnik obavi dnevno, maksimalnom brzinom, a da ne naruši svoje zdravlje. Tako je uzeo jednog radnika (Šmit, Holanđanin), koji je radio po Tejlorovim uputstvima, a ovaj je sve merio štopericom. Problem je bio u tome što je Šmit bio nadprosečan radnik. Zamislite sada radnika iz Kolubare koji 4 dana po 24h radi na istoj mašini. I zamislite Tejlora koji po njegovom dnevnom učinku normira rad u Srbiji... I onda treba i ovi naši iz Zastave, ovi iz državne administracije, ovi naši političari, ovi naši novinari, ... svi mi ... , da radimo toliko!

Možda je to i put da Srbija napreduje jer i nemamo neku drugu alternativu.

Da li je, posle ovako nečeg, dobro istraživati i druga javna preduzeća? Telekom, na primer? Da li bi možda onda otkrili zašto se i narod toliko prima na to da ne treba privatizovati Telekom? Ili ispitivati druga javna preduzeća... 

Ako ćemo otkrivati razne stvari, a onda ih većina zataškava - onda ćemo samo biti još pod većim stresom i frustracijom i potpuno ćemo uveriti ceo narod da se jedino krađom može steći nešto. Predsednik je rekao da treba da širimo optimizam... Kakav crni optimizam! To nek okače na onaj sajt od 25 hiljada evra....

 



Komentari (85)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

libkonz libkonz 23:22 01.02.2011

Sram te bilo!

Dok se Nataša i Dača razvode, ti si našao o tamo nekoj Kolubari da pišeš!
Marko Jevtic Marko Jevtic 23:23 01.02.2011

Re: Sram te bilo!

Dok se Nataša i Dača razvode, ti si našao o tamo nekoj Kolubari da pišeš!


dešava se :)
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 23:28 01.02.2011

Srbija je bogata zemlja...

Inače kako objasniti da je (tj. nas) godinama potkradaju i... to traje i dalje. I dalje imaju šta i odakle da kradu.
Marko Jevtic Marko Jevtic 23:36 01.02.2011

Re: Srbija je bogata zemlja...

kako objasniti


zavisi šta se podrazumeva pod bogata, a da ima za krađu - ima
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 23:37 01.02.2011

Re: Srbija je bogata zemlja...

Marko Jevtic
kako objasniti


zavisi šta se podrazumeva pod bogata, a da ima za krađu - ima


A možda je u pitanju neki paradoks.
vojislav948 vojislav948 10:18 02.02.2011

Re: Srbija je bogata zemlja...


To je vrlo unosno zanimanje, ići će tako dok ne pronađu nešto unosnije, a da ne podleže nikakvoj cenzuri.
bulatovic92 bulatovic92 15:29 02.02.2011

Re: Srbija je bogata zemlja...


A možda je u pitanju neki paradoks.


Jeste -što nas više kradu mi smo sve bogatiji!
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 16:43 02.02.2011

Re: Srbija je bogata zemlja...

bulatovic92
Jeste -što nas više kradu mi smo sve bogatiji!


Da, naša tužna ironija, šala kao mehanizam odbrane od pesimizma... A surove i zapanjujuće činjenice:

"U Srbiji ispod apsolutne linije siromaštva živi oko 10 odsto građana odnosno oko 700 hiljada ljudi. Isto toliko živi od socijalne pomoći.

U Srbiji nije bilo nikada više gladnih i očajnih ljudi. Statistika pokazuje da svaki deseti građanin Srbije živi ispod granice siromaštva. Crveni krst Srbije procenjuje da 150.000 ljudi nema dovoljno novca za hranu, a 800.000 živi ispod linije siromaštva. Pred kontejnerom jedne beogradske ulice čovek srednjih godina pokušava da kako kaže dostojanstveno prehrani porodicu.
"

Ovde je izvor.
fantomatsicna fantomatsicna 00:38 03.02.2011

Re: Srbija je bogata zemlja...

Eto ja se ukljucis u akciju preko mog bloga nekog i poceh da usmeravam ljude da idu na Svratiste (O tome su ovde pisale Sestre Bogavac)i dosta njih mi odgovori:E draga Dubravka svi smo mi u Srbiji manje vise Svratiste.Ostala sam bez reci...
blekburn blekburn 23:34 01.02.2011

Zašto se Srbija plaši opšte privatizacije


Čitam sijaset komentara po portalima, reagovanja gradjana, čitalaca na vesti...da će se prodati "Telekom", pa i vesti da ćemo prodati i "Komercijalnu banku ", ili ne daj bože EPS,i na kraju sva komunalna preduzeća itd.

Ogromna većina, njih 95 % se protivi tome, osudjuje tu privatizaciju, prosto ne mogu da se pomire sa time.
Pitao sam se zašto je to tako baš kod nas, zašto mi najviše kukamo da društvena i državna "MaMUT i Dinosaurus" preduzeća privatizujemo i prodamo !?

Stvari su jasne, oni vrište, kukaju , bune se, jer su navikli 50 godina da im je radno mesto uhlebljenje, nameštenje, a ne borba za profit, inovacije, praćenje tokova tržišta i razvoj novih tehnologija.

Jok, to zaselo, zaposlilo se na neodredjeno vreme, i sad iako vide da je firma propala načisto, oni ne žele niti da je napuste, niti da se prekvalifikuju, niti da išta promene ne bi li ta firma opstala.
Najviše se takvi plaše privatizacije, jer znaju ako dodje novi gazda iz inostranstva, taj će zadržati samo one koji vladaju znanjem, veštinama, a ne da znaju da vladaju krivinama i sindikalnim mlaćenjem prazne slame.

Šta hoću da kažem, otpori promenama u društveno-ekonomsko-zakonodavnoj sferi kod nas su stravični. Niko neće da menja svoj nekdašnji komoditet radnog mesta, iako ne primaju plate, za nešto novo, nešto što će biti izloženo zakonu tržišta.
E zato zaposleni u "Telekomu" i svim ostalim preduzećima u vlasništvu države se očajnički bore da to ne bude privatizovano, da ostanu svi na svoja radna mesta-onako djuture po kumovsko-partisko-rodjačko-prijateljskoj osnovi.

Razumem ih u potpunosti, ko se ne bi bunio, ali vreme leti, kapitalizam cveta, borba za tržište znači borba za kapital, za mesto pod suncem velikih igrača u svim domenima...kako bankarskih, tako i telekominikacijskih, infrastrukturnih, komunalnih, životnih što bi se reklo.

Kada pitate ljude u Srbiji : Hoćemo li da se menjamo na bolje ? Svi deklarativno kažu da, u praksi njih 90 % čini sve, da do te promene u društvu ne dodje, i uvek misle da neko drugi treba da se promeni,, a ne baš on, a takvih kod nas je na milione i milione. E zato je naše društvo u statusu kvo, i zato se kod nas ništa ne menja 20 godina, i ništa se promeniti neće...dok sve ne prodamo nekome koji će to morati da promeni, ma koliko mi drečali i opstrirali te promene u društvu.
freehand freehand 00:08 02.02.2011

Re: Zašto se Srbija plaši opšte privatizacije

jer su navikli 50 godina

Zašto misliš da je baš 50 godina?
Zato što si i ti navikao?
inco inco 06:23 02.02.2011

Re: Zašto se Srbija plaši opšte privatizacije

Ima i druga strana medalje - ja sam nacelno za privatizaciju svega sem infrastrukture ali ne po svaku cenu. Ako ce novac od prodaje ici u javnu potrosnju, a pritom ono sto se prodaje ne pravi velike gubitke, ne vidim razlog prodaji. A to je trenutna prica sa Telekomom.

Ma koliko bi mi bilo milo da uzmu isti neki ozbiljni ljudi (tu ne spada DT) pa da najure pola lenstina odatle, trenutno nije ni vreme za prodaju (cena) niti se nesto dobija time (jer ce se novac pojesti i popiti od strane parazita na drzavnoj sisi).
Marko Jevtic Marko Jevtic 07:32 02.02.2011

Re: Zašto se Srbija plaši opšte privatizacije

Ako ce novac od prodaje ici u javnu potrosnju,


to je drugi problem nase zemlje, sto se ne zna ni gde ide novac
mileusna mileusna 11:57 02.02.2011

Re: Zašto se Srbija plaši opšte privatizacije

Pa to su sve klasične zablude onih koji se protive privatizaciji.

Kako to Telekom ne pravi gubitke? Telekom pravi velike gubitke građanima jer zbog njega 10 godina imamo najskuplji Internet u okruženju, imamo dvojnike, PCM centrale, "nema tehničkih uslova za ADSL", skup fiksni, VoIP je bio zabranjen do nedavno i sl. Telekom je ugušio razvoj telekomunikacija na polju Interneta i fiksne telefonije u protekloj deceniji i cena toga je mnogo veća od one "da ne pravi velike gubitke" jer su telekomunikacije u današnje vreme preduslov uspešnog razvoja svake zemlje.

Za cenu niko ne garantuje da li će za dve godine biti viša ili niža. Ali zato ja garantujem da će, ako se Telekom kao državna firma jednom nađe u problemu, ceh za to platiti opet građani preko socijalnih programa Vlade i sl. Gde bi bili Zastava i JAT da smo ih prodali pre 15 godina? I koliko su nas koštali jer to nismo uradili kad je trebalo? Funkcija države nije da svojim hazarderskim odlukama svoje poreske obveznike izlaže riziku i nepotrebnim troškovima, niti da monopolima favorizuje svoju firmu jer bi političari da budu i biznismeni. Zato firme treba da budu privatne, a država treba da se bavi svojim poslom, donosi zakone i napravi povoljnu poslovnu klimu na tržištu.

Novac od prodaje će pojesti i popiti paraziti, ali jednom, i posle više nema. Ovako paraziti taj novac jedu i piju godinama, na rate. U čemu je onda frka da se Telekom proda kad ti i ovako i onako ne vidiš ništa od tih para? Ako se neko zanosi time da će na vlast jednom doći neki pošteni političari, onda neka mi navede jedan period iz srpske istorije kada se tako nešto dogodilo?

Građani Srbije jednostavno nemaju nikakvu opipljivu korist od Telekoma ali zato imaju spor Internet, dvojnike, skupe telefone i manjak konkurencije u Telekomunikacijama.
Marko Jevtic Marko Jevtic 12:02 02.02.2011

Re: Zašto se Srbija plaši opšte privatizacije

Telekom je ugušio razvoj telekomunikacija na polju Interneta i fiksne telefonije u protekloj deceniji i cena toga je mnogo veća od one "da ne pravi velike gubitke" jer su telekomunikacije u današnje vreme preduslov uspešnog razvoja svake zemlje.



potpisujem
blekburn blekburn 12:05 02.02.2011

Re: Zašto se Srbija plaši opšte privatizacije

Građani Srbije jednostavno nemaju nikakvu opipljivu korist od Telekoma ali zato imaju spor Internet, dvojnike, skupe telefone i manjak konkurencije u Telekomunikacijama.


Tako je, gradjani nemaju nikakve koristi, ali zato imaju koristi političke stranke i njihovi kadrovi.
Pogledajte kako vrište i kmeče ovi iz DSS-a i SNS-a.
Glavni argument SNS-a za miting nisu gradjani, taman posla no firma "Telekom", jer ako se on privatizuje, kako će oni mučenici da uposle hiljade svojih partiskih vojnika.
Fascinantno je da to obični gradjani ne provaljuju, ili su ti gradjani zapravu sada u tim strankama pa i njima odgovara da se šire i baškare u ničijem "Telekomu".
vojislav948 vojislav948 18:49 02.02.2011

Re: Zašto se Srbija plaši opšte privatizacije


Stvari su jasne, oni vrište, kukaju , bune se, jer su navikli 50 godina da im je radno mesto uhlebljenje, nameštenje, a ne borba za profit, inovacije, praćenje tokova tržišta i razvoj novih tehnologija.


Zaista se ne bih složio sa vama u potpunosti. Ne treba sve generalizovati generacije i generacije radnih ljudi je gradilo ovu Srbiju i predano i pošteno radilo i bilo zadovoljno sa relativno skromnim platama. Sigurno da je radni ambijent bio sigurniji, ali zaista se moralo raditi. Ja nisam protiv privatizacije, ali sam protiv nepoštene privatizacije, ja bih čak rekao protiv kriminalne i lopovske privatizacije. Takođe sam protiv upropašćavanja svega što je postojalo, a da se prethodno nije stvorilo nešto novo. Sada smo pred kolapsom i zaista će svi učesnici tog propalog projekta morati položiti nekom račune. Sada smo u situaciji da po ko zna koji put počinjemo iz početka. To je užasna realnost i istina sa kojom se građani Srbije moraju suočiti.
jeca92 jeca92 00:23 02.02.2011

Ja gledala danas...

Ja danas pogledala novi Insajder posle ne znam koliko vremena i zaista sam morala da gledam onako na preskok, jer sam se osećala loše dok sam gledala. Ja i dalje ne mogu da verujem koliko se krade, uzima, koje se to ličnosti postavljaju na čelo tih javnih preduzeća, kakvi su to beskrupulozni, najmračniji profili i kako se to sistemski odobrava i podržava.
Objektivno ne možeš da se osećaš dobro nakon takve emisije, jer te podseća na bolesno društvo u kome živiš, s' druge strane dobro je što takve emisije postoje, hvale bogu barem na tome i samo dotle dozvoljavam sebi da razmišljam.
Marko Jevtic Marko Jevtic 07:33 02.02.2011

Re: Ja gledala danas...

Objektivno ne možeš da se osećaš dobro nakon takve emisije,


imali smo isti problem
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:46 02.02.2011

Re: Ja gledala danas...

s' druge strane dobro je što takve emisije postoje

a što mislite zašto upravo tu emisiju proglašavaju antispskom a B92 anacionalnim , nepatriotskim koji podriva stabilnost Srbije koja je konačno postala "demokratska, pravoslavna i nekomunistička, kao zaštitnik svekolikog srBstva ulaže ogromne napore da obezbedi blagostanje nacije prvi put posle Sv. Save."A taj B52 malo malo pa nešto čačka i otkriva,i tako samo potvrđuje svoj stranoplaćenički rad.
Marko Jevtic Marko Jevtic 09:47 02.02.2011

Re: Ja gledala danas...

A taj B52 malo malo pa nešto čačka i otkriva,i tako samo potvrđuje svoj stranoplaćenički rad.


kako je lako manupilisati sa našim narodom
buba_truba buba_truba 10:01 02.02.2011

Re: Ja gledala danas...

Milan Karagaća
A taj B52 malo malo pa nešto čačka i otkriva,i tako samo potvrđuje svoj stranoplaćenički rad.


Joj, šta nam radi podsvest!

ivana23 ivana23 10:05 02.02.2011

Re: Ja gledala danas...

buba_truba

Milan Karagaća
A taj B52 malo malo pa nešto čačka i otkriva,i tako samo potvrđuje svoj stranoplaćenički rad.


Joj, šta nam radi podsvest!


Upravo htedoh to isto da napisem.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:09 02.02.2011

Re: Ja gledala danas...

buba_truba
Milan Karagaća
A taj B52 malo malo pa nešto čačka i otkriva,i tako samo potvrđuje svoj stranoplaćenički rad.


Joj, šta nam radi podsvest!


budite preciyniji, na ciju podsvest mislite?Ja sam samo napisao kako patriJote govore.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:11 02.02.2011

Re: Ja gledala danas...

ivana23
buba_truba

Milan Karagaća
A taj B52 malo malo pa nešto čačka i otkriva,i tako samo potvrđuje svoj stranoplaćenički rad.


Joj, šta nam radi podsvest!


Upravo htedoh to isto da napisem.

kome da napišete?na koga mislite?
buba_truba buba_truba 10:20 02.02.2011

Re: Ja gledala danas...

Milan Karagaća
budite preciyniji, na ciju podsvest mislite?Ja sam samo napisao kako patriJote govore.

Ako se persiramo, onda ok. Na Vašu podsvest, Milane, sam mislila. Na tastaturi između 5 i 9 stoje tri tipke a da bih pomislila da Vam se omaklo u kucanju... pa sam to pripisala podsvesti - ništa posebno lično, samo ste me slatko nasmejali. Eto.
vojislav948 vojislav948 10:24 02.02.2011

Re: Ja gledala danas...


Pa i aktuelna vlast stalno nešto šuruje sa EU i oni su nešto sumnjivi. Čudo jedno o građanima Srbije ama baš niko ne vodi računa. Oni su u celoj priči nužno zlo ili ti kolateralna šteta.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:30 02.02.2011

Re: Ja gledala danas...

buba_truba
Milan Karagaća
budite preciyniji, na ciju podsvest mislite?Ja sam samo napisao kako patriJote govore.

Ako se persiramo, onda ok. Na Vašu podsvest, Milane, sam mislila. Na tastaturi između 5 i 9 stoje tri tipke a da bih pomislila da Vam se omaklo u kucanju... pa sam to pripisala podsvesti - ništa posebno lično, samo ste me slatko nasmejali. Eto.

pogrešno ste mislili. Ne radi se ni kakvoj mojoj podsvesti već o činjenici kako se etiketira svako onaj ko se drzne da progovori o lopovluku, kriminalu......
buba_truba buba_truba 10:47 02.02.2011

Re: Ja gledala danas...

Milan Karagaća
pogrešno ste mislili...

Izgleda, moja loša percepcija. Izvinjavam se.
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:55 02.02.2011

Re: Ja gledala danas...

Marko Jevtic
Objektivno ne možeš da se osećaš dobro nakon takve emisije,


imali smo isti problem

treba gledati sa vedrije strane.
oni su bre humanitarci i donatori.
donirali 150 iljda za mašinu za gađanje glinenih golubova.



pa, ondaK za kriket 2 x po 100.000 dindži.
što da ne kad se zna da svaki drugi građanin srbije ubi se
zbog kriketa



kao krem na tortu, vesni jugović - onoj - 100 iljada za izbor miss yu

i obrazovnoj ustanovi dveri 3,2 miliona ili 2,3 milina para.

kažem vam, humanitarci, pomažu razvoj sporta i obrazovanja!!!

al ovo sa glinenim golubovima, samo što nisam pala sa stolice kad sam to videla ... čula ...
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:06 02.02.2011

Re: Ja gledala danas...

i obrazovnoj ustanovi dveri 3,2 miliona ili 2,3 milina para.

to je već briga za duhovnost naciona jer se oni bore da afirmišu prave srBske vrednosti koje su zabludeli Srblji zaboravili pa će oni i SPC uz pomoć DSS da mu ih ponovo uguraju.
A jesu li ovo jahačice ili su se samo tako obukle jer se konji ne vide.
Marko Jevtic Marko Jevtic 11:35 02.02.2011

Re: Ja gledala danas...

treba gledati sa vedrije strane.


dobre ilustracije
dragannalovic dragannalovic 12:48 02.02.2011

Re: Ja gledala danas...

Ja danas pogledala novi Insajder posle ne znam koliko vremena i zaista sam morala da gledam onako na preskok, jer sam se osećala loše dok sam gledala. Ja i dalje ne mogu da verujem koliko se krade, uzima, koje se to ličnosti postavljaju na čelo tih javnih preduzeća, kakvi su to beskrupulozni, najmračniji profili i kako se to sistemski odobrava i podržava

Emisije Insajdera prikazuju se godinama, objavljeno je veoma mnogo zabrinjuvajućih podataka o ovakvim i još gorim zloupotrebama. Takodje činjenica je da je ono što se objavi u Insajderu samo jedan manji deo od onog što se stvarno dešava. Kao predsednik jednog samostalnog udruženja malih privrednika imao sam prilike da se upoznam sa dokumentovanim dokazima o mnogobrojnim zloupotrebama, povezanim sa prethodnom i sa sadašnjom gradskom vlasti.Nešto od toga je objavljeno i u Insajderu uglavnom sa zakašnjenjem od nekoliko godina.U medjuvremenu, krivične prijave su glatko odbačene ili zaturene po nekim fiokama. Institucije sistema ne funkcionišu, tako da samo objavljivanje podataka, skoro da i nema nikakvo dejstvo, osim podsticanja lošeg raspoloženja. Najstrašnije od svega je da smo se već počeli privikavati na ovavakav način (ne)rešavanja problema, kao i da mnogi gradjani više ni ne žele da gledaju emisije ovakvog karaktera da bi sačuvali živce i to je sasvim razumljivo.Da li postoji ijedan normalan gradjanin koji gaji bilo kakva očekivanja od ovakve države, pogotovo kada je u pitanju borba protiv visoke, sistemske korupcije ili da se nedaj bože sankcionišu svi oni koji su učestvovali u ovim kriminalnim radnjama gde je najčešće bilo reči o protivzakonitom finansiranju stranaka i ličnom bogaćenju.
Marko Jevtic Marko Jevtic 14:09 02.02.2011

Re: Ja gledala danas...

o.Da li postoji ijedan normalan gradjanin koji gaji bilo kakva očekivanja od ovakve države


mozda nisam normalan ali i dalje gajim malo nade, inace bih zapalio odavde
bulatovic92 bulatovic92 15:34 02.02.2011

Re: Ja gledala danas...

buba_truba
Milan Karagaća
budite preciyniji, na ciju podsvest mislite?Ja sam samo napisao kako patriJote govore.

Ako se persiramo, onda ok. Na Vašu podsvest, Milane, sam mislila. Na tastaturi između 5 i 9 stoje tri tipke a da bih pomislila da Vam se omaklo u kucanju... pa sam to pripisala podsvesti - ništa posebno lično, samo ste me slatko nasmejali. Eto.

U starim dobrim vremenima smo apelovali na svest, a sada na podsvest.
dragannalovic dragannalovic 16:25 02.02.2011

Re: Ja gledala danas...

mozda nisam normalan ali i dalje gajim malo nade, inace bih zapalio odavde

Slažem se, treba živeti u nadi ali samo pod jednim uslovom:
da to nema nikakve veze sa ovom političkom elitom inače
blago onom ko rano poludi
sentinel26 sentinel26 18:05 02.02.2011

Re: Ja gledala danas...

Milan Karagaća
A taj B52 malo malo pa nešto čačka i otkriva,i tako samo potvrđuje svoj stranoplaćenički rad.


Prijatelju asicijacija ti jeste odlična a možda je to malo pretjerano, mada su bombarderi B-52 bili zaista superiorni, ali oni su bili u masovnoj upotrebi od njihovih vlasnika a ovđe je u pitanju samo jedan mali dio TV kuće, koji pomalo lični na bombarder, ali je za tužilaštvo i pravosuđe Srbije više "Stelt" tehnologija.
Zbunjuješ blogerke. :))


jeca92 jeca92 20:48 02.02.2011

Re: Ja gledala danas...

a što mislite zašto upravo tu emisiju proglašavaju antispskom a B92 anacionalnim , nepatriotskim

Ovi plakati koji su se danas pojavili u Lazarevcu su delo onih partijskih poslušnika, koji su dobili direktivu iz svog centra da krenu u napad, međutim nešto mi se čini da će barem ovog puta, svakog ko pokuša da odbrani neodbranjivo pojesti mrak. Generalno su ti ljudi iz centra da ih tako nazovem, bolesno ambiciozni, željni moći i para tako da niko od njih neće rizikovati političku karijeru zarad nekoga ko je očigledno uhvaćen u veeelikoj prevari. Mislim da će tako biti u ovom slučaju, pa će svi pokušaji da se B92 diskredituje na kraju biti kontraproduktivni za njih. Ima tu dosta teorija šta je sve mogući epilog, ali da je B92/ Insajder junački odradio svoj deo posla, to je van svake polemike i ja se nadam da će se nešto konkretno i desiti na kraju ove priče.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:44 02.02.2011

DSS

Domaćinska srpska stranka nas je uvek ubeđivala kako je ona i njeni kadrovi spas za Srbiju od svake nezakonitosti,lopovluka, kriminala, korupcije. A ono ispade da su upravo njeni kadrovi bili kadri da tako opelješe Kolubaru da ih ni Sava oprati ne može.
Ni drugi ništa bolji nisu, pa ostaje opravdana sumnja da to rade u koaliciji svi a procente i dobit dele pošteno lopovski.
Marko Jevtic Marko Jevtic 07:35 02.02.2011

Re: DSS

Domaćinska srpska stranka


a toliko smo slušali o njihovom poštenju, kao možda nisu sposobni ali su bar pošteni
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:33 02.02.2011

Re: DSS

Marko Jevtic
Domaćinska srpska stranka


a toliko smo slušali o njihovom poštenju, kao možda nisu sposobni ali su bar pošteni

Uvek bilo da onaj ko se najviše kune u patriotizam, veru, naciju i poštenje to radi da bi sakrili svoje prljave poslove.
Isto je i sa pozivanjem na demokratiju, evropske vrednosti,ljudska prava, socijalnu pravdu, solidarnost, sve je to demagogija jednih i drugih iza koje se krije lični interes, pljačka, lopovluk i bogaćenje. Sve može, burazeru, o svemu se dogovore bilo da se radi o slikama predsednika parlamenta, privatnim firmama prenetim na tetke i svastike koje nisu u sukobu interesa pa do onoga očistimo Srbiju. A vreme je stvarno da se očisti od kriminala i lopovluka.
vojislav948 vojislav948 10:28 02.02.2011

Re: DSS


Pa šta onda da radimo da li da plaćamo te račune za EPS ili ne. Šta o tome kažu legalisti kod kojih se sve to izleglo.
sentinel26 sentinel26 13:23 02.02.2011

Re: DSS

Milan Karagaća
Uvek bilo da onaj ko se najviše kune u patriotizam, veru, naciju i poštenje to radi da bi sakrili svoje prljave poslove.
Isto je i sa pozivanjem na demokratiju, evropske vrednosti,ljudska prava, socijalnu pravdu, solidarnost, sve je to demagogija jednih i drugih iza koje se krije lični interes, pljačka, lopovluk i bogaćenje. Sve može, burazeru, o svemu se dogovore bilo da se radi o slikama predsednika parlamenta, privatnim firmama prenetim na tetke i svastike koje nisu u sukobu interesa pa do onoga očistimo Srbiju. A vreme je stvarno da se očisti od kriminala i lopovluka.

Prijatelju, činjenica da Brankicu Stanković mora da ćuva služba bezbjednosti zbog ozbiljne ugroženosti, govori mnogo o Srbiji i stanju u njoj.

Zbog jednog teksta (o pljački narodnih novaca ) na blogu bio sam optužen da sam saradnik "neprijateljskih" Insajdera i Peščanika iako nikoga od njih ne poznajem. A sa jednog brda bogatog šumom su došle čak i prijetnje.

Nažalost u Srbiji ne postoje opozicione novine, a od stranaka imamo samo jednu malu opozicionu stranku koja se samo povremeno ponaša opoziciono na nivou Republike, po pitanju Kosova i međunarodne politike, ali kad je Beograd u pitanju onda svoju saradnju sa tom istom vlašću i u vlasti pravda strahom od presvučenih radikala.

Poslije onakvih emisija čovjek bi očekivao da istražni organi odmah odjure u Kolubaru i počnu da nešto rade.
Koliko je priče bilo o Luci Beograd pa ništa.
Privatizacija "Večernjih novosti" ušla je u rezoluciju SE.
Marko Jevtic Marko Jevtic 14:14 02.02.2011

Re: DSS


Prijatelju, činjenica da Brankicu Stanković mora da ćuva služba bezbjednosti zbog ozbiljne ugroženosti, govori mnogo o Srbiji i stanju u njoj.


Krivo mi je baš što se sve obrušilo na nju, umesto da država uzme stvari u svoje ruke
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:58 02.02.2011

Re: DSS

a tek ovo bezobrazna trošenje .
izgleda je stvarno vreme da se Srbija očisti od nekih tipova na nekim mestima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:45 02.02.2011

Re: DSS

vojislav948

Pa šta onda da radimo da li da plaćamo te račune za EPS ili ne. Šta o tome kažu legalisti kod kojih se sve to izleglo.


Ja im, legalno, NIŠTA ne bih platio! Pa makar posle bilo:



Sine, šta vam rade. Gledao sam Insajder, naravno, i popizdeo sam, a ne živim u Srbiji već 11 godina. I pazi, ta pljačka nije nešto što se dešavalo pre x godina, nego se dešava upravo sada, dok mi ovde blogujemo. I to za vreme DS-a na vlasti, za koji sam glasao (platio kartu do Čikaga i nazad), i sve svoje ukućane naterao da glasaju. Neću više, svega mi na svetu.

Brinem se sad, da li će ostati nešto da se mazne kad dodju radikali na vlast dogodine, ili će morati da se otima.



freehand freehand 22:22 02.02.2011

Re: DSS

Milan Karagaća
a tek ovo bezobrazna trošenje .
izgleda je stvarno vreme da se Srbija očisti od nekih tipova na nekim mestima.

Pa sad mi se već čini da će biti rekonstrukcije Vlade, i to mnogo temeljitije nego što su planirali.
jer će da ih rekonstruišu Toma i škvadra.
Sad može kolega Krstić da prenese Šefu da je i Freehand-u puklo trpilo.
Jebi ga, preterali su za nekoliko desetina milijardi, sa kraduckanjem.
Edit:
Mada, kad su posle izbora i formiranja nove vlade na slobodi ostali Mihajlov, Bubalo, Velja Ilić, Naumov, Tomić i Bulatović, Nalić i Nikitović, njihovi Peconiji i Niniji - svakom je pametnom moralo biti jasno da vrana vrani oči ne kljuje. Long live Kohabitacija!
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:50 02.02.2011

Re: DSS

freehand
Milan Karagaća
a tek ovo bezobrazna trošenje .
izgleda je stvarno vreme da se Srbija očisti od nekih tipova na nekim mestima.

Pa sad mi se već čini da će biti rekonstrukcije Vlade, i to mnogo temeljitije nego što su planirali.
jer će da ih rekonstruišu Toma i škvadra.
Sad može kolega Krstić da prenese Šefu da je i Freehand-u puklo trpilo.
Jebi ga, preterali su za nekoliko desetina milijardi, sa kraduckanjem.


Ne verujem da će Krle ili Čomićka zbog tebe da se potresu, pa prema tome ni Broj 1. Oči su im uperene u Virtuelnog Vasu. Od njega sve zavisi.

EDIT: Nego, nema nešto Mikija, da ostavi čaršaf ili dva na ovu temu. Udarilo mu po DSS-u u ovom izdajničkom Insajderu kome ništa nije svetinja. I to baš po najblistavijem periodu njihove epske odbrane Kosova, koji je, kako mi se sad čini, zapravo bila large-scale verzija kradje patika koju su uspešno demonstrirale one dve dizel-molebanke.

freehand freehand 22:59 02.02.2011

Re: DSS

Ne verujem da će Krle ili Čomićka zbog tebe da se potresu, pa prema tome ni Broj 1. Oči su im uperene u Virtuelnog Vasu. Od njega sve zavisi

E moj Pajiću... Zbog mene se ni moja deca ne tresu, da ne pominjem Nikolića kao ozbiljnog čoveka i uzornog omladinca.
Nego ja to onako figurativno, da malo promrdam vilicu i uposlim zube.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:55 02.02.2011

Re: DSS

Mada, kad su posle izbora i formiranja nove vlade na slobodi ostali Mihajlov, Bubalo, Velja Ilić, Naumov, Tomić i Bulatović, Nalić i Nikitović, njihovi Peconiji i Niniji - svakom je pametnom moralo biti jasno da vrana vrani oči ne kljuje. Long live Kohabitacija!

Patriotizam na delu
Ponosno u kampanji
“Za uplaćena sredstva je upravo zbog toga, Ministarstvo životno sredine i prostornog planiranja dobilo višestruko veći oglasni prostor u odnosu na druge sponzore, tokom i posle održavanja ATP turnira „Srbija open”. Novakovo ime, i njegovo učešće u čišćenju Srbije, koje se meri ugovorima u milionskim dolarskim iznosima, došlo je kao njegov poklon i porodice Đoković. Kampanja je daleko prevazišla prostor i vreme održavanja turnira „Srbija open” i proširila se, sa Novakovim likom, na teritoriju cele zemlje. Novak Đoković je ponosan na svoje učešće u kampanji i sa zadovoljstvom će se odazvati svakom pozivu za promociju ove akcije i u budućnosti”, navodi njegov otac.
Lepo tata kaže, samo nije jasno da li je ponosan na toliku lovu ili što je učestvovao. Ako se učestvuje sa ponosom onda to nije za lovu.
A inače, kampanja je imala neverovatan odjek u Kuršumliji, Merošini, Beloj Palanci, Sjenici , Pržogrncima i donjim Nedođijama gde su sve ekološki uredili, naročito tamo odakle se narod iselio pa nema ko da zagađuje. A masa nezaposlenih širom Srbije odmah se latila da listi i ubija dosadu.
Vidimo da je i Beograd mnooogo čistiji kao uostalom i teritorija cele zemlje kao što reče gospodin otac.
Ako ovako nastave, a ko zna šta li tek drugi ministri i ostali od ugleda i uticaja rade, sigurno je jedno da će Srbiju očistiti do poslednjeg dinara.
I zato se ne treba čuditi što narod gunđa da ga je 5.oktobar koštao ko svetog Petra kajgana.
enzo_molinari enzo_molinari 01:03 03.02.2011

Re: DSS

vojislav948

Pa šta onda da radimo da li da plaćamo te račune za EPS ili ne. Šta o tome kažu legalisti kod kojih se sve to izleglo.


legalisti ja nemam reci kojim bi opisao gadjenje na ovaj izraz, evo steze mi se grlo dok pisem.

Mislim da nas moze spasiti samo okupacija i to nemacka.

Ovo je neverovatno, da posle svega sto smo prosli u prethodnom periodu sada sve ovo dozivljavamo i cutimo i nista ne preduzimamo. Koliko se jadno osecam kad razmisljam da idem na miting bivsih radikala (ne mogu da se setim kao se zovu) i Velje Ilica najljigavijeg ljigavka .

Svi kradu a ako ne kradu ili su ovce ili nesposobni. Svi znaju da svi kradu ali se dive lopovima i voleli bi da su u prilici da kradu, zale se oni koji nisu u poziciji da kradu a cim bi se stekli uslovi da mogu i oni da kradu odmah bi krali i prestali da se zale.

Samo nemacka okupacija i to uz ozbiljno zlostavljanje.
mikimedic mikimedic 00:33 04.02.2011

Re: DSS

EDIT: Nego, nema nešto Mikija, da ostavi čaršaf ili dva na ovu temu. Udarilo mu po DSS-u u ovom izdajničkom Insajderu kome ništa nije svetinja. I to baš po najblistavijem periodu njihove epske odbrane Kosova, koji je, kako mi se sad čini, zapravo bila large-scale verzija kradje patika koju su uspešno demonstrirale one dve dizel-molebanke.


srki druze, posto volis da imputiras - za kog si glasao 24.09.2000. godine?

e, za tog za kog si ti glasao, miki nije.

a sad idi malo, razmisljaj...
direktor-1 direktor-1 01:53 02.02.2011

...

Neverovatno kako je DSS uspeo od tzv. kombi-stranke kako su ih zvali, da sakupi toliko lopova koji ce unistiti ono malo napretka koji smo imali od 2000-2003... <_<
Marko Jevtic Marko Jevtic 07:37 02.02.2011

Re: ...

DSS


i sad će da mitinguju da se vrate na vlast :)
inco inco 06:31 02.02.2011

Casa nije ni polu-puna, ni polu-prazna...

... samo je duplo veca nego sto bi trebalo.
Marko Jevtic Marko Jevtic 07:36 02.02.2011

Re: Casa nije ni polu-puna, ni polu-prazna...

isprazniće nam čašu
vojislav948 vojislav948 08:55 02.02.2011

posebno


Predsednik je rekao da treba da širimo optimizam

Predsednik je rekao šta je rekao, ali nam nije rekao kako da dođemo do tog željenog optimizma. Brankica Stanković nam je moguće naznačila put. Posebno zabrinjava ta nezainteresovanost čitavog društva da se stane na put ovom beskrupuloznom lopovluku i totalnoj paralizi svih institucija države Srbije. Da li mi očekujemo od gospodina Tadića i njegovih stranačkih istomišljenika, koji su doveli do svega ovoga da nam sada preurede Srbiju u pravnu državu. Zaista nemoguća misija.
arcins arcins 09:07 02.02.2011

Re: posebno

vojislav948

Predsednik je rekao da treba da širimo optimizam

Predsednik je rekao šta je rekao.......


Predsednika upadljivo nema ovih dana.....
vojislav948 vojislav948 10:31 02.02.2011

Re: posebno


Bravo i meni se učinilo da sam to zamjetio, ali nisam bio siguran, jer nije bilo EPP manifestacija da bi on nastupio. Možda ipak dođe na miting SNS. Videćemo, odluka je na njemu.
freehand freehand 22:27 02.02.2011

Re: posebno

vojislav948

Bravo i meni se učinilo da sam to zamjetio, ali nisam bio siguran, jer nije bilo EPP manifestacija da bi on nastupio. Možda ipak dođe na miting SNS. Videćemo, odluka je na njemu.

Da viče UA JA!
jinks jinks 09:28 02.02.2011

Zvuči

pomalo začuđujuće kako su neke kompanije koje su na ovim prostorima postale simbol tajkunskog načina poslovanja drugima prepustile deo energetskog sektora.

Grade molove i markete, prebijaju dugove sa dobavljačima robe, muče se sa tržištem nekretnina kako bi izvukli profit ... sa druge strane imate firme sa nekoliko laptopa i mobilnih telefona ... koje posle nekoliko godina završe na budžetima i investicijama koje prevazilaze platežne moći mnogih država regiona.

Milan Karagaća Milan Karagaća 10:46 02.02.2011

Stranačke mašine i mašinerije


Interna kontrola EPS-a utvrdila da je u periodu od 2004. do 2008. u basenu Kolubara rukovodstvo nesavesno poslovalo u vezi sa zakupom privatne mehanizacije.
ovoga se ni najpokvareniji komunisti ne bi setili
jinks jinks 11:05 02.02.2011

Re: Stranačke mašine i mašinerije

nesavesno poslovalo u vezi sa zakupom privatne mehanizacije.
ovoga se ni najpokvareniji komunisti ne bi setili

Nemojte tako ... setite se kako su u "Kamiondžijama" (snimljenim 60-70 godina) nagraisali Jare i Paja.

Slično, bila je priča oko zakupa ili samomsebiprodaje mehanizacije od strane komun. direktora iz vremena o kome govori serija.

Otkud znate, možda su idejni tvorci ovoga o čemu govorite delom i kadrovi ili u najmanju ruku način razmišljana i organizovanja koji datira još iz Titov.. vremena (ustvari, ne možete ni da pojmite koliko bi to moglo da bude blizu istini).
Marko Jevtic Marko Jevtic 11:34 02.02.2011

Re: Stranačke mašine i mašinerije

Bio je dobar twit na twitteru

@manjak_: sto kaze Jare u Kamiondzijama: "Pajo, ovi su profesionalci"
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:19 02.02.2011

Re: Stranačke mašine i mašinerije

možda su idejni tvorci ovoga o čemu govorite delom i kadrovi ili u najmanju ruku način razmišljana i organizovanja koji datira još iz Titov.. vremena

ne, ti kadrovi se upravo hvale kako su bili disidenti i najveći protivnici mračnog režima i da rade sve suprotno onome što je tada rađeno.Pogotovo ovi mladi sa nauljenom kosom i skupim odelima koji su stranački kadrovi tek nemaju veze sa tim.A tek o razmerama lopovluka i gde ga sve ima ne pože bitu ni približna usporedba.Pa ona Fikretova afera sa menicama bez pokrića je malji dete u odnosu na ove.
ne možete ni da pojmite koliko bi to moglo da bude blizu istini

ne, čak i način razmišljanja se veoma razlikuje jer onda nikome nije padalo na pamet da ulazi u kriminal i lopovluk takvih razmera jer je pravna država funkcionisala, a šta god ko mislio ondašnja partija je ipak bila velika brana lopovluku i kriminalu veliki razmera.Onih sitnijih je bilo.
jinks jinks 15:48 02.02.2011

Re: Stranačke mašine i mašinerije

ne, čak i način razmišljanja se veoma razlikuje jer onda nikome nije padalo na pamet da ulazi u kriminal i lopovluk takvih razmera jer je pravna država funkcionisala, a šta god ko mislio ondašnja partija je ipak bila velika brana lopovluku i kriminalu veliki razmera.Onih sitnijih je bilo.

Otkud onda S. Milosevic i M. Markovic i njihov koncept privatne drzave na marksistickim principima.

Pa njih dvoje predstavljaju esenciju, krunski proizvod, kapsulu za buducnost (da ne kazem seme) koje je za 40 godina uspeo da stvori taj sistem.

Otkud im inace tolika vlast i tolika sloboda da prekroje sistem prema svojim potrebama, ako upravo njih dvoje nisu predstavljali zlatni presek sistema koji je nastupio nakon 1945.

Nemojte pogresno da me razumete, naravno da u toj prici ima i puno pozitivnih stvari, ali sam taj sistem se odlucio za SM i MM kao svoju licnu kartu i osvoj otisak prsta.
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:20 02.02.2011

Re: Stranačke mašine i mašinerije

Pa njih dvoje predstavljaju esenciju, krunski proizvod, kapsulu za buducnost (da ne kazem seme) koje je za 40 godina uspeo da stvori taj sistem.

ja nisam mislio na one koji su se odrekli svega osim licne vlasti.
Oni su pogresan primer za zakljucivanje o jednom vremenu i sistemu vrednosti koji su upravo oni i njima slični uništili, a u znak zahvalnosti neke će vidim predložiti i za Nobela.
freehand freehand 22:35 02.02.2011

Re: Stranačke mašine i mašinerije

e, ti kadrovi se upravo hvale kako su bili disidenti i najveći protivnici mračnog režima

Ja čim to čujem znam da je bivši sekretar komiteja.
Pogotovo ovi mladi sa nauljenom kosom i skupim odelima koji su stranački kadrovi tek nemaju veze sa tim.

A to su im sinovi i sinovci.
ne, čak i način razmišljanja se veoma razlikuje jer onda nikome nije padalo na pamet da ulazi u kriminal i lopovluk takvih razmera jer je pravna država funkcionisala,

Zato se pola Deliblatske peščare zvalo Kmezićevo, Bosna bila fifti Mikulić, fifti Pozderci... Karagaća, ne zajebavaj, bre. Ovi sad su šljam i lopine, al nisu ni oni tvoji bili naivni. Štaviše!
Samo je najsmrdljvije što su ovi sadašnji onoliko vrištali o promenama i pravdi.... Skoro ko komunisti i poštena inteligencija.
Znam da mi je od početka nešto bilo sumnjivo!
jinks jinks 23:06 02.02.2011

Re: Stranačke mašine i mašinerije

A to su im sinovi i sinovci.

Nije bas najprimernije, sto rece g. Karagaca ranije, prebrojavati nicija krvna zrnca ... ali posto je vec dosta o tome pisano ...

Uzmite samo za primer ono sto je posredno tema upravo ovog bloga - kakvo je poreklo V. Hamovi.. ili V. Lazarevi.. ne znam za, na primer, V. Popovica i G. Novakovica, ali mislim da je i prvi tu negde, za drugog stvarno ne znam.

G. Karagaca secate se one revolucionarne pesme

"crvena je kr. sto ne znam sta u nama,
crvena je ne znam sta sto se prolama,
neprijatelji nasi truc truc nesto kriti,
i osveta nasa crvena ce biti"

Pomenuta gospoda su potomci u prvom kolenu revolucionarne elite rezima koji velicate (sve sami generali, ambasadori, generalni sekretari komiteta, ...).

Tek sada ustvari i moze stvarno da se razume o kakvoj revoluciji su pevali 1945. u pomenutoj pesmi, a i u nekim drugim pesmama ... o toj da njihovi sinovi postaju najbogatiji kapitalisti 60 godina nakon revolucije.
freehand freehand 23:15 02.02.2011

Re: Stranačke mašine i mašinerije

Tek sada ustvari i moze stvarno da se razume o kakvoj revoluciji su pevali 1945. u pomenutoj pesmi, a i u nekim drugim pesmama ... o toj da njihovi sinovi postaju najbogatiji kapitalisti 60 godina nakon revolucije.

Ma Karagaća brani svoju mladost i svoja uverenja, i ja ga razumem. Samo volim malo da ga čačkam.
Ali je istina i da su neki generali, a bogami i neki komesari, još u ranim pedesetim postali krupni kapitalisti.
A kad se pevalo - pevalo se u iskrenom zanosu.
Pare nisu uzimali oni što su pevali, nego oni što su dirigovali.

I kad bolje promislim, nema nama sreće od izbora.
Nama trebaju Dik Marti, Eliot Nes, Srebrni letač i Sudija Dred. Da pokokaju govna i gotova stvar.
jinks jinks 23:27 02.02.2011

Re: Stranačke mašine i mašinerije

Ma Karagaća brani svoju mladost i svoja uverenja, i ja ga razumem

Naravno ...

Ne kazem da je to i ovde slucaj, ali sto neko rece svi misle da je ranije bilo bolje ... zato sto se ustvari secaju svoje mladosti, a ona je lepa gde god i kako god je proziveli.

Nesto slicno kaze i Natali Kol u pesmi "Non dimenticar"
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:11 03.02.2011

Re: Stranačke mašine i mašinerije

Pomenuta gospoda su potomci u prvom kolenu revolucionarne elite rezima koji velicate (sve sami generali, ambasadori, generalni sekretari komiteta, ...).

kakve to veze ima, oni bi to bili i da su sinovi nekih drugih.
Uostalom, ko su sada ambasadori, ko su mladi bogati ljudi?
Niti ima svrhe upoređivati niti se jedno drugim može pravdati.
A ta pesma nema opet nikakve veze sa temom ni sa komunistima već se radi o patriotskoj pesmi kakvih je bilo mnogo i u prvom svetskom ratu.Kraju to što i ne znate tekst pesme ni povod a navodite je valjda da bi istakli krv i osvetu.
I nije ta pesma nastala 1945.godine već 1941/2 a posvećena je poginulom partizanu husinskom rudaru.Dakle, pesma "Konjuh planinom".
Da nećeš da kažeš da su svi ovi koji imaju firme i muljaju, i oni koji su opelješili Kolubaru sinovi komunista.
jinks jinks 07:42 03.02.2011

Re: Stranačke mašine i mašinerije

Mislim da nije "Konjuh planinom" ... njegovih reci bih se setio.

Nije patriotrska pesma, vec je revolucionarna, prava kom. ... zato sam je i pomenuo (reci joj nisam zapamtio, jer kako moze da se nasluti i nije bas za pamcenje).

Kraju to što i ne znate tekst pesme ni povod a navodite je valjda da bi istakli krv i osvetu


Isticali su to revolucionari iz 1945. u svojoj pesmi.

Pa izgleda da je i drugovima radila podsvest jos 40ih godina ... predosetili su da nece oni sprovesti revoluciju vec njihovi potomci ... tako sto ce postati nova drustvena elita u kapitalizmu ... Neko rece da je S. Milosevic i cela ta u stvari prava revolucionarna elita (posto se revolucija o kojoj se pevalo 40ih i 50ih ustvari desavala 90ih i kasnije) svojim postupcima podelio karte (po ko zna kakvoj osnovi, verovatno partijskoj i ideoloskoj) za ulazak u visi sloj drustva u narednih najmanje 10 generacija.

Da nećeš da kažeš da su svi ovi koji imaju firme i muljaju, i oni koji su opelješili Kolubaru sinovi komunista.


Naravno da necu to da kazem ... ali stoji da glavni likovi (koje sam vec pominjao u nekom od prethodnih komentara) ne bi bili tu gde jesu da nisu sinovi vrlo visoko rangiranih funkcionera prethodne vlasti.
rinocerosa rinocerosa 15:12 02.02.2011

E ovo je kljucno..

Posebno zabrinjava ta nezainteresovanost čitavog društva da se stane na put ovom beskrupuloznom lopovluku i totalnoj paralizi svih institucija države Srbije

Apatija na sve strane.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 16:38 02.02.2011

...G) tužilaštvo i policiju

Dok novinari Insajdera istražuju organizovani kriminal i celoj javnosti prezentuju svoj dokazni postupak, u tužilaštvu i policiji verovatno gledaju Farmu.
enzo_molinari enzo_molinari 01:09 03.02.2011

Re: ...G) tužilaštvo i policiju

Srecko Sekeljic
Dok novinari Insajdera istražuju organizovani kriminal i celoj javnosti prezentuju svoj dokazni postupak, u tužilaštvu i policiji verovatno gledaju Farmu.


.. sto posto je tako
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 19:09 02.02.2011

Не, немој се нервирати.

Човек који се налази у главном обору или председништву какве странке, тај може све. Тај може да има све. Новаца колико год пожели, уз то стан, ауто, кућа, летовања, зимовања... Једном речју великаш савременог доба. Чак и ако би убио, не би га снашла иста казна као за друге, ниже људе. Наравно, то зависи од тога у ком разреду је убио.
Свакако да они који су чланови одбора попут управног, градског, извршног, да ти нису у истој равни са члановима општинског али да скратимо: то су успешни људи данашњице и као такви, сасвим лепо живе. Њима је на располагању све што и вишем нивоу, само у мањој мери.
Чланови се не разликују од робота, они су ту како би извршавали наредбе одозго, пешадија. Њих нико ништа не пита, чак их и не броје. Имају неку заштиту самим тим што су чланови али од привилегија готово ништа или бар онолико како би чланство било виши разред од следеће описаног.

Ванчланска телеса. Два разреда: гласачи и негласачи.
Гласачи добијају на значају приликом избора. Тада се колач, који се дели сваки дан у оквиру странке, подели са потенцијалним гласачима. Ти су потпуно небитни иначе. Изузев у случају јавних личности или одвећ важних, имовина њихова нема заштиту, живот њихов најмање вреди!
Негласачи, разред оваца - мееееее!

kjersti kjersti 21:31 02.02.2011

Re: Не, немој се нервирати.

Dodao bih još nešto, ovce nisu svesne da su ošišane a sada ide druga faza !!!!
sentinel26 sentinel26 19:44 02.02.2011

Kakva poruka ?

Vi]este li novu parolu iz Kolubare, koja se pojavila poslije emisije Insajdera ?

"Isključi B-92 - uključi mozak!"

Šta su htjeli da poruče javnosti ?
Čini mi se da B-92 nije smetnja uključenju mozga (onima koji ga imaju ).
Milan Karagaća Milan Karagaća 20:21 02.02.2011

Re: Kakva poruka ?

Šta su htjeli da poruče javnosti ?

Moguće da to poručuju svojima da gledaju kako da se izvuku i zadrže šta su izvukli.
A vrlo je verovatno da time još jednom pokazuju narodu šta mu rade u mozak.
sentinel26 sentinel26 13:36 03.02.2011

Re: Kakva poruka ?

Milan Karagaća
Šta su htjeli da poruče javnosti ?

Moguće da to poručuju svojima da gledaju kako da se izvuku i zadrže šta su izvukli.
A vrlo je verovatno da time još jednom pokazuju narodu šta mu rade u mozak.

Ne, ovo nije obraćanje narodu već isključivo "domaćim" radnicima i namještenicima, mogućim saučesnicima i potencijalnim svjedocima.

Prevod poruke glasi:

Obavezno je : držite jezik za zube, ćutite.
Poželjno je : ne gledati TV B92.

Plava riba, svastikin but, nakljukana vlast, trt,trt...

Oljacat Oljacat 19:58 02.02.2011

Preporučujem

Ulje na vodi. Dubravka Stojanović. Postoje žene , kao što je Dubravka i Latinka Perović, a postoje naravno i mnogi drugi, pomogli su mi da razumem

ivandudukovic ivandudukovic 21:53 03.02.2011

Ujam masina u Kolubari je :)

'Bem ti Insajder!!!
Ništa me više ne nervira nego ovakve idiotske situacije i ovako naivno mazanje očiju narodu, koji u svoj svojoj bedi sedi ispred malih ekrana i misli da će INSAJDER da reši sve!
Da paradoks bude veći istog tog ponedeljka sam na Discovery kanalu gledao emisiju u kojoj se dve najveće Američke firme za iskop naftnog peska u površinskim kopovima Južne Dakote, što je proces sličan iskopu uglja u Kolubari, takmiče u produktivnosti. Jedan od njih trenutno vodi zato što na svom kopu ima NAJMODERNIJI buldožer koji je koštao enormnih 600.000 USD i u stanju je da iskopa 300.000 tona naftnog peska dnevno u punom režimu rada! To znači da taj buldožer iskopa celokupnu proizvodnju Kolubare za samo 100 dana. A ta ista Kolubara potroši 30.000.000 EUR za godinu dana tj. 10.000.000 EUR za 100 dana. Kad bi kupili takav buldožer i još desetak kamiona po 100.000. EUR to bi ih koštalo 1.000.000 EUR i 600.000 USD i za nekih 2 do 3 miliona troškova, mogli bi da trostriko smanje troškove, a za isto tolko povećaju proizvodnju.
Ja sam inače mašinski inžinjer. Da sam ekonomista verovatno bi bio u mogućnosti da Vam ovo još bolje objasnim.
Inače državna preduzeća PREZIREM od trenutka kada SAM po završetku studija na konkursu u TELEKOMU SRBIJE odbijen za posao u struci, a u zamenu ponuđen posao operatera na centrali 988 dok se ne "otvori" neka mogućnost!!!
G r o f G r o f 13:57 04.02.2011

Jaaao što smo iznenadjeni...

Kao, zamisli, strašno je ovo u Kolubari...haha
Gospodo draga Kolubara je pravilo, a ne iznimak.
Nema javnog preduzeća koje tako ne mulja, razlika je samo u veličini sume.
Znam hideroelektranu koja godinama plaća privatnika da nešto tamo kao ramontuje...
Znam Elektroizgradnju koja kupuje pesak po duplo većoj ceni od tržišne...
Znam Elektroistok koji...
Ma bolje mi je da budem iznenadjen...
mikimedic mikimedic 14:22 04.02.2011

Re: Jaaao što smo iznenadjeni...

ja znam drzavu koja je godinama dozvoljavala da njeni drzavljani registruju kola u drugim drzavama i izbegnu placanje poreza sopstvenoj drzavi.

isto tako ce sad da dopusti 'legalizaciju' - sta god to znacilo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana