Budućnost| Društvo| Život

/Ne/sposobnost ili poniženje!?

miloradkakmar RSS / 08.02.2011. u 13:56

 

   Nije ništa novo, ali za mene jeste, jer me je pogodilo. Nije mnogo, kasnije kada sam se smirio i ukapirao sa kim imam posla, rekoh sebi što se uzbudjuješ to je tako nornmalno u državi koju voliš iako tu ljubav drugi kvare. Nije meni do ljubavi, poštovanje tražim, što manje poniženja, izopštavanja iz stvarnosti, hoću da plutam kuda i drugi, bar u onom, većem, delu gde sam nemoćan da se suprotstavim. I, pokazalo se da sam nemoćan.

   U poslednjih godinu dana, sticajem raznolikih okolnosti, ostao sam bez tri broja mobilne telefonije. Ovaj, treći, poslednji put rekoh sad ćeš uzeti broj i nećeš ga menjati dok je tebe i mobilnih telefona, ali...Odem ti  ja u  Telenorovu radnju, zatražim najmanji paket, ne treba meni mnogo, niti volim da telefoniram, medjutim.. Lična karta, u redu, broj tekućeg  u redu, ali prodavcu se na računaru pojavilo crveno iz Kreditnog biroa i momak  pomalo zbunjeno kaže ne može. Kako to ne može, brecnuh se. Ne dozvoljavaju, prezaduženi ste, izgleda. Kako prezadužen, u mojoj banci rekoše pre tri meseca da imam još prostora za podizanje kredita. Otidjite u banku i proverite. U banci sve OK, uredno plaćanje rata i kamata, nema kazni, nedozovoljenih rabota i čovek mi reče šta oni u Telenoru znaju o Kreditnom birou i šta će im to. Pokaži im i drugi tekući na kome imaš primanja i neka saberu sa onim što vide. Vratim se u Telenor pokazujem momku drugi tekući, on zove nadležne, i  ne može,  žao mi je, meni na računaru svetli crveno. Kako to, u banci, preko puta vas sam kreditno sposoban, a kod vas ne mogu kupiti paket od 480 dinara. Ja ne mogu da vam pomognem, dosledan je momak poštujući poslovnu politiku  kuće.

   Pokunjen, pokisao, posramljen, ostali prisutni, znam ih, gledaju me kao probisveta, ne progovaraju ništa, al’ znam šta misle. Izlazim iz Telenorove radnje i pitam se da nije to neka ujdurma protiv mladih penzionera, da mi neko ne smešta, kome smetam, nisam se nikom  lično zamerio, nisam u svadji ni sa kim,  razgovaram sa svima...!? Ma, otićiću  ponovo za koji dan, možda će momak zapamiti moj slučaj, proveriće, biće sve u redu.... Nisam još otišao, bojim se, možda pronadju da se ne tuširam dva puta dnevno, da u poslednje vreme volim da popijem čašu-dve crnog vina, da ne jedem dovoljno povrća, možda negde iščeprkaju da nisam dovoljno odan državi, Bogu i narodu ...da previše slušam rok, da sam na blogu B92, da volim poeziju...Ko zna!?

 



Komentari (76)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Biljana 77 Biljana 77 14:08 08.02.2011

Ma ne nerviraj se, nego isteraj to

Ja ne mogu da vam pomognem
To im je standardna robotska mantra. Traži da razgovaraš sa nekim od njegovih šefova. Btw. imaš pravo da na lični zahtev dobiješ izvod iz Kreditnog biroa i proveriš o čemu se radi. Može biti budalaština tipa duga od 200 din za održavanje tekućeg računa u nekoj banci čije usluge ne koristiš dve godine ili tako nešto.
miloradkakmar miloradkakmar 18:46 08.02.2011

Re: Ma ne nerviraj se, nego isteraj to

Biljana 77
Ja ne mogu da vam pomognem
To im je standardna robotska mantra. Traži da razgovaraš sa nekim od njegovih šefova. Btw. imaš pravo da na lični zahtev dobiješ izvod iz Kreditnog biroa i proveriš o čemu se radi. Može biti budalaština tipa duga od 200 din za održavanje tekućeg računa u nekoj banci čije usluge ne koristiš dve godine ili tako nešto.

Rekoh, da je moja banka pre tri meseca proveravala u Kreditnom birou i javili joj, na osnovu čega sam dobio jedan mali kredit, da imam još prostora za kreditno zaduživanje. Ali, oni su uzeli u obzir sva moja primanja/dva/ , a ne samo penziju.
Imam račun u jednoj banci koji ona sama otvorila na moje ime i poslala mi sline kartice, ali nikad nije tražila nadoknadu troškova održavanja računa.
Moraću da ga ugasim.
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:03 08.02.2011

ne može.

i to večito neobjašnjivo kontra svake logike "ne može"
milorade, jako te dobro razumem. čula sam "ne može" za najkrupnije stvari gde je sav zakon i svo pravo bilo na mojoj strani, čula sma "ne može" i kad je sve govorilo da mora da može, da nema nijednog normalnog razloga da ne može... ne može

iskreno, posle svega
da sam znala, da sam imala gde, da sma bila pametnija - otišla bih odavno tamo gde bar nešto Može
miloradkakmar miloradkakmar 18:50 08.02.2011

Re: ne može.

ana_radmilovic
i to večito neobjašnjivo kontra svake logike "ne može"
milorade, jako te dobro razumem. čula sam "ne može" za najkrupnije stvari gde je sav zakon i svo pravo bilo na mojoj strani, čula sma "ne može" i kad je sve govorilo da mora da može, da nema nijednog normalnog razloga da ne može... ne može

iskreno, posle svega
da sam znala, da sam imala gde, da sma bila pametnija - otišla bih odavno tamo gde bar nešto Može

Ja do pre koji mesec nisam znao šta znači " ne može " , ali sad me uhvatio neki strah, a neću da begam nigde. Možda odem u rodni kraj . Ma , i tamo je isto.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 23:10 08.02.2011

Re: ne može.

otišla bih odavno tamo gde bar nešto Može

U neku malo dalju proslost. Ali ni tamo ne moze, treba vremenska masina
alarih alarih 15:11 08.02.2011

Mu?

Kakve zaboga miloga veze ima kupovina broja mobilnog i tekući računi i kreditni biroi? Šta će uopšte na monitoru mladog prodavca vaš izveštaj kreditnog biroa? Jesam li ja to nešto prespavala?
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:23 08.02.2011

Re: Mu?

alarih
Kakve zaboga miloga veze ima kupovina broja mobilnog i tekući računi i kreditni biroi? Šta će uopšte na monitoru mladog prodavca vaš izveštaj kreditnog biroa? Jesam li ja to nešto prespavala?


možda ovo -:)

mlekac mlekac 15:25 08.02.2011

Re: Mu?

alarih
Kakve zaboga miloga veze ima kupovina broja mobilnog i tekući računi i kreditni biroi? Šta će uopšte na monitoru mladog prodavca vaš izveštaj kreditnog biroa? Jesam li ja to nešto prespavala?

Kad hoces da uzmes postpaid paket kod bilo kog od nasih mobilnih operatora, oni proveravaju u kreditnom birou da nisi slucajno u crvenom (t.j. zadnjih ne znam koliko godina nisi nikom nista dugovao/zakasnio sa placanjem). Ako si "crven" nece ti dati postpaid paket.

Samo prepaid.

zoja444 zoja444 17:42 08.02.2011

Re: Mu?

Kad hoces da uzmes postpaid paket kod bilo kog od nasih mobilnih operatora, oni proveravaju u kreditnom birou da nisi slucajno u crvenom (t.j. zadnjih ne znam koliko godina nisi nikom nista dugovao/zakasnio sa placanjem). Ako si "crven" nece ti dati postpaid paket.

Samo prepaid.



nije uzrocno - posledicno.
ima i onih koji nemaju ziro racune a mogu da uzmu postpaid.
miloradkakmar miloradkakmar 18:54 08.02.2011

Re: Mu?

alarih
Kakve zaboga miloga veze ima kupovina broja mobilnog i tekući računi i kreditni biroi? Šta će uopšte na monitoru mladog prodavca vaš izveštaj kreditnog biroa? Jesam li ja to nešto prespavala?

Mlekac je sve objasnila.
Mene više zabrinjava , čudim, nije mi jasno, kako sam u banci kreditno sposoban , a u Telenoru nisam.
Da li se to neko igra sa mnom , sa nama !?
miloradkakmar miloradkakmar 18:59 08.02.2011

Re: Mu?

mlekac
alarih
Kakve zaboga miloga veze ima kupovina broja mobilnog i tekući računi i kreditni biroi? Šta će uopšte na monitoru mladog prodavca vaš izveštaj kreditnog biroa? Jesam li ja to nešto prespavala?

Kad hoces da uzmes postpaid paket kod bilo kog od nasih mobilnih operatora, oni proveravaju u kreditnom birou da nisi slucajno u crvenom (t.j. zadnjih ne znam koliko godina nisi nikom nista dugovao/zakasnio sa placanjem). Ako si "crven" nece ti dati postpaid paket.

Samo prepaid.


Kod mene je sve OK, tako kažu u banci kod koje su mi sva novčana zaduženja i kod njih bi na osnovu primanja sva dva računa , mogaoo da podignem još kredita.
Sve redovno otplaćujem , ne kasnim, ma, sjajan sam .
miloradkakmar miloradkakmar 19:05 08.02.2011

Re: Mu?

zoja444
Kad hoces da uzmes postpaid paket kod bilo kog od nasih mobilnih operatora, oni proveravaju u kreditnom birou da nisi slucajno u crvenom (t.j. zadnjih ne znam koliko godina nisi nikom nista dugovao/zakasnio sa placanjem). Ako si "crven" nece ti dati postpaid paket.

Samo prepaid.



nije uzrocno - posledicno.
ima i onih koji nemaju ziro racune a mogu da uzmu postpaid.

E, to mi nije jasno!?
Ja imam dva ista tekuća računa preko 30 godina, okrenulo se preko njih para i para, a neko otvori račun danas i čist je ko bebina guza . Nema ništa protiv, nego da se dovedemo u ravnopravan položaj.
Možda misle da ja malo trošim/pazim/ mobilnim telefonom!?!
Hansel Hansel 20:44 08.02.2011

Re: Mu?

A možda misle da si previše opterećen kreditima u odnosu na primanja verovatno po tom jednom računu koji je kod njih registrovan)?

Pozdrav, posle podosta vremena!
miloradkakmar miloradkakmar 20:57 08.02.2011

Re: Mu?

ana_radmilovic
alarih
Kakve zaboga miloga veze ima kupovina broja mobilnog i tekući računi i kreditni biroi? Šta će uopšte na monitoru mladog prodavca vaš izveštaj kreditnog biroa? Jesam li ja to nešto prespavala?


možda ovo -:)



miloradkakmar miloradkakmar 21:05 08.02.2011

Re: Mu?

Hansel
A možda misle da si previše opterećen kreditima u odnosu na primanja verovatno po tom jednom računu koji je kod njih registrovan)?

Pozdrav, posle podosta vremena!

Mislim , da oni ne misle ništa, računar sve odradi.
Ako je KB zadužen za sve stare i nove finansijske transakacije, onda bi oba računa morala da se prikažu.

Pozdrav i tebi , i čestitke za VIP. Nisam hteo na tvom blogu da ne kvarim temu.
mirelarado mirelarado 21:12 08.02.2011

Re: Mu?

Možda misle da ja malo trošim/pazim/ mobilnim telefonom!?!


Можда је ствар управо у томе. Њима требају неумерени потрошачи, па траже изговор да те одбију.
miloradkakmar miloradkakmar 21:34 08.02.2011

Re: Mu?

mirelarado
Možda misle da ja malo trošim/pazim/ mobilnim telefonom!?!


Можда је ствар управо у томе. Њима требају неумерени потрошачи, па траже изговор да те одбију.

To mi je nekako najutešnija logika!?

Video sam kada su dvoje mladih doveli čoveka, tu mojih godina, da mu kupe paket. Koliko će tek on da /ne/troši!?!
Hansel Hansel 22:46 08.02.2011

Re: Mu?

Mislim , da oni ne misle ništa, računar sve odradi.
Ako je KB zadužen za sve stare i nove finansijske transakacije, onda bi oba računa morala da se prikažu.

Pozdrav i tebi , i čestitke za VIP. Nisam hteo na tvom blogu da ne kvarim temu.

Ma, naravno, to "misle" je bila "džoker-reč", tako su možda (ali: možda) programirali.

Hvala, mada mi je život isti i pre i posle VIP-a.

Ali, tebi možda nije, ako ti VIP daje bonus?
miloradkakmar miloradkakmar 22:58 08.02.2011

Re: Mu?

Hansel
Ali, tebi možda nije, ako ti VIP daje bonus?

Upravo VIP.
Posle opisanog u osnovnom tekstu, prijatno sam se iznenadio iako znam da ni to nije džabe.
Eto, sad sumnjam i u dobre namere.
Hansel Hansel 10:36 09.02.2011

Re: Mu?

Ma, kakve dobre namere, sve su to marketinški trikovi.

Roditelji mog kuma bili u vikendici blizu granice s Rumunijom, poludeli, automatski bila uključena govorna pošta (čuo sam da je tako kod svih, isključi to na vreme), uključivala se kad se oni nisu javljali na telefon jer ih je tamo "hvatao" roming, a onda je VIP hteo da naplati to uključivanje govorne pošte kao roming.

Osim toga, automatski ujključena govorna pošta je način namicanja para (da ne kažem krađe) od onih koji te pozivaju - jer, ako zovu s mobilnog, skida im se naknada za odgovor na poziv + prvi minut (ako zovu s mobilnog)...
zovitemegrunf zovitemegrunf 16:44 09.02.2011

Re: Mu?

Mislim , da oni ne misle ništa, računar sve odradi.


To je sustina, a dalje od tog nesrecnika/nesrecnice sa platom od 200 ojra i radnim vremenom minimum 50 sati nedeljno, ne mozes. Vajni minjament se sakrio i zabarkiadirao i, osim bonusa, nema drugih briga. A kretenski definisan SW zahebava koga stigne. I, tako je gde god se okrenes.
miloradkakmar miloradkakmar 20:21 09.02.2011

Re: Mu?

Hansel
Ma, kakve dobre namere, sve su to marketinški trikovi.

Roditelji mog kuma bili u vikendici blizu granice s Rumunijom, poludeli, automatski bila uključena govorna pošta (čuo sam da je tako kod svih, isključi to na vreme), uključivala se kad se oni nisu javljali na telefon jer ih je tamo "hvatao" roming, a onda je VIP hteo da naplati to uključivanje govorne pošte kao roming.

Osim toga, automatski ujključena govorna pošta je način namicanja para (da ne kažem krađe) od onih koji te pozivaju - jer, ako zovu s mobilnog, skida im se naknada za odgovor na poziv + prvi minut (ako zovu s mobilnog)...

Danas sam bio u VIP-u , mogu da radim šta god hoću, odnosno da uzmem bilo koji paket.
Najčistije zeleno. Proverili u KB. Ne interesuje ih broj tekućeg , sve preko LK.
U Telenoru sam i dalje crven i ne može ništa da promeni ni činjenica da sam posebna kategorija stanovništva( ne penzioner). U njihovoj radnji u mojoj varošici ne znaju šta da rade , savetuju da idem za grad. Ne pada mi na pamet.
miloradkakmar miloradkakmar 20:26 09.02.2011

Re: Mu?

zovitemegrunf
Mislim , da oni ne misle ništa, računar sve odradi.


To je sustina, a dalje od tog nesrecnika/nesrecnice sa platom od 200 ojra i radnim vremenom minimum 50 sati nedeljno, ne mozes. Vajni minjament se sakrio i zabarkiadirao i, osim bonusa, nema drugih briga. A kretenski definisan SW zahebava koga stigne. I, tako je gde god se okrenes.

Ma , da , bacili ih medju narod bez dovoljno informacija( ovlašćenja, zato i male plate) za kontakte sa stanovništvom, moraju da se drže onoga što računar kaže ili neko odozgo koji se dobija na strogo poverljiv broj.
mikele9 mikele9 16:29 08.02.2011

Dobri

moj prijatelju, ja penziju primam preko Poštanske štedionice i imam jedan kredit na dve godine (oko 7.000,00 din.) koji sam podigao za plaćanje računa i jedan na tri godine (oko 3.000,00 din) za sinovljev lap top. Niko mi nije pravio problem, recimo za ovaj drugi.
Što se tiče mobilnog, od početka sam na prepaid-u. Uplaćujem kad hoću i kad mogu i mirna Bačka.
Penzionerski pozdrav,
Mikele
Jukie Jukie 16:59 08.02.2011

Re: Dobri

mikele9
Što se tiče mobilnog, od početka sam na prepaid-u. Uplaćujem kad hoću i kad mogu i mirna Bačka.Penzionerski pozdrav,Mikele

I ja isto. Moja sestra je otišla i kupila karticu na trafici (bio je valjda neki porodični paket, kupiš dva (ili tri?) broja pa možeš jeftinije da šalješ sa jednog na drugi), nismo videli telenor prodavnicu.
buba_truba buba_truba 18:04 08.02.2011

Re: Dobri

mikele9
moj prijatelju, ja penziju primam preko Poštanske štedionice...
Što se tiče mobilnog, od početka sam na prepaid-u.

Ne bih da reklamiram, nego samo da se složim, iz iskustva znam - moj ćale isto tako prima penziju preko Poštanske štedionice, a mobilni mu je 064... Uplaćuje kredit kad hoće, koliko hoće (i ima na računu), sve to slanjem poruke mobilnim, + dobije 10% fraj, a transakcija je besplatna. I stanje na računu proverava preko mobilnog (to košta oko 10 din.), naručuje čekove... pa oprostite gospodo penzioneri, malo li je?
miloradkakmar miloradkakmar 20:24 08.02.2011

Re: Dobri

mikele9
moj prijatelju, ja penziju primam preko Poštanske štedionice i imam jedan kredit na dve godine (oko 7.000,00 din.) koji sam podigao za plaćanje računa i jedan na tri godine (oko 3.000,00 din) za sinovljev lap top. Niko mi nije pravio problem, recimo za ovaj drugi.
Što se tiče mobilnog, od početka sam na prepaid-u. Uplaćujem kad hoću i kad mogu i mirna Bačka.
Penzionerski pozdrav,
Mikele

I ja sam tako, moj prijatelju, uvek radio, pa kažem , ajd' da probam na račun.
Vidim da ne daju pa se vraćam na staro.
Platiš pa se klatiš.
miloradkakmar miloradkakmar 20:27 08.02.2011

Re: Dobri

Jukie
mikele9
Što se tiče mobilnog, od početka sam na prepaid-u. Uplaćujem kad hoću i kad mogu i mirna Bačka.Penzionerski pozdrav,Mikele

I ja isto. Moja sestra je otišla i kupila karticu na trafici (bio je valjda neki porodični paket, kupiš dva (ili tri?) broja pa možeš jeftinije da šalješ sa jednog na drugi), nismo videli telenor prodavnicu.

Ja sam otišao kod drugih , pa nek' vidi Telenor šta je izgubio.
I oni mi daju bonus. Nisam ni znao.
miloradkakmar miloradkakmar 20:29 08.02.2011

Re: Dobri

buba_truba
mikele9
moj prijatelju, ja penziju primam preko Poštanske štedionice...
Što se tiče mobilnog, od početka sam na prepaid-u.

Ne bih da reklamiram, nego samo da se složim, iz iskustva znam - moj ćale isto tako prima penziju preko Poštanske štedionice, a mobilni mu je 064... Uplaćuje kredit kad hoće, koliko hoće (i ima na računu), sve to slanjem poruke mobilnim, + dobije 10% fraj, a transakcija je besplatna. I stanje na računu proverava preko mobilnog (to košta oko 10 din.), naručuje čekove... pa oprostite gospodo penzioneri, malo li je?

Malo je !
Ja ne primam penziju preko Poštanske.
expolicajac expolicajac 16:57 08.02.2011

Pravna neukost

Ma, otićiću ponovo za koji dan, možda će momak zapamiti moj slučaj, proveriće, biće sve u redu.... Nisam još otišao, bojim se, možda pronadju da se ne tuširam dva puta dnevno, da u poslednje vreme volim da popijem čašu-dve crnog vina, da ne jedem dovoljno povrća, možda negde iščeprkaju da nisam dovoljno odan državi, Bogu i narodu ...da previše slušam rok, da sam na blogu B92, da volim poeziju...Ko zna!?


Ako si hteo da se sažalimo na tebe, neka ti bude. Evo ja te žalim, ako će ti biti lakše.

Ali od toga nemaš veliku vajdu, pa shodno mom pragmatizmu, mali savet. Odi lepo u banku preko koje primaš penziju. Verovatno kao svaki penzioner obožavaš da stojiš u redu 10 i 25 u mesecu razmenjujući iskustva sa svojim sapatnicima vezano za preživljavanje između ova dva datuma. Poštujući čekanje u redu ti verovatno dižeš onaj iznos koji ti je na čeku, ne uzimajući u obzir da dotična banka uredno mesečno skida iznos za održavanje tvog tekućeg računa. Samim tim tvoja kalkulacija je za svaki mesec netačna za iznos od 50 do 150 dinara u zavisnosti u kojoj banci imaš tekući. Za period od 12 meseci iznos podignutog i potročenog novca ti se ne slaže za 600 do 1500 dinara. U isto vreme verovatno nisi obavešten da ti je pomenuta banka bez tvog znanja odobrila dovoljeno prekoračenje u iznosu od jedne ili jedne i po penzije, tako da ti u tom periodu dižeš normalno svoj novac ali si stalno u minusu na koji ti ide kamata. To je jedna varjanta, a druga je sledeća.
Ako si u nekoj od banaka koja je kupljena od strane duruge banke nakon izvršene privatizacije može da ti se desi sledeće. Primera radi OTP Banka Srbije nastala je kupovinom Cepter Banke Beograd, Kulske Banke AD Novi Sad i Nišeke Banke AD Niš. Prilikom transfera podatka iz informacionih sistema banaka koje su postale sada OTP Banka Srbije dolazi do nestručne obrade kojom prilikom se pojedinim klijentima pojavljuje iznos određenih zaduženja po zaostalim dugovima, koji su nastali u periodu pre deset godina. Primera radi, prilikom gašenja računa u Niškoj Banci pred fuzionisanja nije evidentiran jedan ček koji je došao na naplatu posle gašenja računa. Pošto se klijent vodi po matičnom broju, njemu je nakon gašenja računa a dolaska čeka na naplatu otvoren prvremeni račun koji je figurisao sve vreme postojanja niške banke. Prilikom transvera podataka takav zapis je prenes u sistem OTP banke i kasnije implementiran po matičnom broju u sistem "Kredit biroa". Za vreme u kome je nastala obaveza evidentirana, sistem je zaračunavao kamatu, tako da su iznosi klijenta po loše izvrešenim transverima podataka dostizali i od po više desetina hiljada dinara.

Od svih poznatih stvari ovo mi je trenutno palo na pamet, ali u svakom slučaju proveri preko kredit biro kakvo je nastala obaveza jer ako protok vremena bude viliki može ti se desiti da se šokiraš iznosom duga prema nekoj banci.

shumska shumska 18:02 08.02.2011

Re: Pravna neukost

na bilo kom šalteru --- samo poniženja. i tako stalno, bez prestanka.
miloradkakmar miloradkakmar 20:15 08.02.2011

Re: Pravna neukost

expolicajac
Ma, otićiću ponovo za koji dan, možda će momak zapamiti moj slučaj, proveriće, biće sve u redu.... Nisam još otišao, bojim se, možda pronadju da se ne tuširam dva puta dnevno, da u poslednje vreme volim da popijem čašu-dve crnog vina, da ne jedem dovoljno povrća, možda negde iščeprkaju da nisam dovoljno odan državi, Bogu i narodu ...da previše slušam rok, da sam na blogu B92, da volim poeziju...Ko zna!?


Ako si hteo da se sažalimo na tebe, neka ti bude. Evo ja te žalim, ako će ti biti lakše.

Ali od toga nemaš veliku vajdu, pa shodno mom pragmatizmu, mali savet. Odi lepo u banku preko koje primaš penziju. Verovatno kao svaki penzioner obožavaš da stojiš u redu 10 i 25 u mesecu razmenjujući iskustva sa svojim sapatnicima vezano za preživljavanje između ova dva datuma. Poštujući čekanje u redu ti verovatno dižeš onaj iznos koji ti je na čeku, ne uzimajući u obzir da dotična banka uredno mesečno skida iznos za održavanje tvog tekućeg računa. Samim tim tvoja kalkulacija je za svaki mesec netačna za iznos od 50 do 150 dinara u zavisnosti u kojoj banci imaš tekući. Za period od 12 meseci iznos podignutog i potročenog novca ti se ne slaže za 600 do 1500 dinara. U isto vreme verovatno nisi obavešten da ti je pomenuta banka bez tvog znanja odobrila dovoljeno prekoračenje u iznosu od jedne ili jedne i po penzije, tako da ti u tom periodu dižeš normalno svoj novac ali si stalno u minusu na koji ti ide kamata. To je jedna varjanta, a druga je sledeća.
Ako si u nekoj od banaka koja je kupljena od strane duruge banke nakon izvršene privatizacije može da ti se desi sledeće. Primera radi OTP Banka Srbije nastala je kupovinom Cepter Banke Beograd, Kulske Banke AD Novi Sad i Nišeke Banke AD Niš. Prilikom transfera podatka iz informacionih sistema banaka koje su postale sada OTP Banka Srbije dolazi do nestručne obrade kojom prilikom se pojedinim klijentima pojavljuje iznos određenih zaduženja po zaostalim dugovima, koji su nastali u periodu pre deset godina. Primera radi, prilikom gašenja računa u Niškoj Banci pred fuzionisanja nije evidentiran jedan ček koji je došao na naplatu posle gašenja računa. Pošto se klijent vodi po matičnom broju, njemu je nakon gašenja računa a dolaska čeka na naplatu otvoren prvremeni račun koji je figurisao sve vreme postojanja niške banke. Prilikom transvera podataka takav zapis je prenes u sistem OTP banke i kasnije implementiran po matičnom broju u sistem "Kredit biroa". Za vreme u kome je nastala obaveza evidentirana, sistem je zaračunavao kamatu, tako da su iznosi klijenta po loše izvrešenim transverima podataka dostizali i od po više desetina hiljada dinara.

Od svih poznatih stvari ovo mi je trenutno palo na pamet, ali u svakom slučaju proveri preko kredit biro kakvo je nastala obaveza jer ako protok vremena bude viliki može ti se desiti da se šokiraš iznosom duga prema nekoj banci.


Ne razumem.?! Ili nisi pročitao tekst, ili je nešto drugo po sredi!?
u mojoj banci rekoše pre tri meseca da imam još prostora za podizanje kredita.

U banci sve OK, uredno plaćanje rata i kamata, nema kazni, nedozovoljenih rabota

I , šest meseci sam penzionera i nisam još za redove i razgovore sa penzionerima o penzionerskim temama, ne verujem da ću ikad biti spreman na to...I, mlad sam još, bre !
I , negde napisah da dva ista računa koristim preko 30 godina u Erste ( bivša Novosadska ) banci i Pošti ( Poštanska štedionica).
I , primeri ti nisu dobri, osećam podrugljivost. Još uvek sam svestan stvarnosti, nisam izlapeo, posenilio... I , ne tražim , sažaljenje... iznosim problem dvojakih aršina.
miloradkakmar miloradkakmar 20:31 08.02.2011

Re: Pravna neukost

shumska
na bilo kom šalteru --- samo poniženja. i tako stalno, bez prestanka.

Evo, neko da me razume.
Hvala , šumska.
Dr M Dr M 23:06 08.02.2011

Re: Pravna neukost

negde napisah da dva ista računa koristim preko 30 godina u Erste ( bivša Novosadska ) banci i Pošti ( Poštanska štedionica).


Nisam znao da je moguce da imas dva racuna. Meni su trazili da ugasim u Posti kad sam prelazio u ..( necu da reklamiram).
miloradkakmar miloradkakmar 23:42 08.02.2011

Re: Pravna neukost

Dr M
negde napisah da dva ista računa koristim preko 30 godina u Erste ( bivša Novosadska ) banci i Pošti ( Poštanska štedionica).


Nisam znao da je moguce da imas dva racuna. Meni su trazili da ugasim u Posti kad sam prelazio u ..( necu da reklamiram).

Ja hoću taj u Poštanskoj da ugasim, ali nezvanično saznah da ne može pošto ga je država otvorila.
Dr M Dr M 00:10 09.02.2011

Re: Pravna neukost

Ja hoću taj u Poštanskoj da ugasim


Proveri Milorade, nemoguce je da je nemoguce ugasiti racun, samo placas odrzavanjei upadas u dug. Moju bolju polovinu je tako nesto kostalo oko 100 E, zato sto nije ugasila racun kod Postanske, na koji je primala platu dok je radila, a posle penzionisanja isla licno, da primi na ruke.
mlekac mlekac 18:14 08.02.2011

Kreditni biro

Evo, za one koji ne vole da otvaraju link, prekopirano:
1. Da li građani mogu dobiti Izveštaj Kreditnog biroa i gde?
Da, građani mogu dobiti tzv. Lični izveštaj za sopstvene potrebe, npr. radi ličnog uvida u podatke koji se o njima vode kod banaka i drugih pružaoca usluga, radi reklamacije na tačnost podataka i za druge potrebe. Zahtev za dobijanje Ličnog izveštaja građani mogu podneti kod bilo koje banke ili kod Kreditnog biroa koji će im biti dostavljen na način koji oni sami odrede (faksom, mailom, poštom, a kod Kreditnog biroa i ličnim preuzimanjem).

2. Da li građani mogu izvršiti uvid u podatke koji se o njima vode u kreditnom birou?
Da, građani mogu kod Kreditnog biroa lično izvršiti uvid u podatke koji se o njima vode bez štampanog Izveštaja i to bez plaćanja naknade (koja je obavezna ako se Izveštaj zahteva u poslovnoj banci). Adresa Kreditnog biroa je Bulevar K. Aleksandra 86, na I spratu.

3. Da li Kreditni biro vodi podatke iz prošlosti?
Da. Kreditni biro vodi podatke o kreditnoj zaduženosti građana za prethodni period od 3 godine, odnosno podaci se brišu u Kreditnom birou po isteku treće godine računajući od dana prestanka ugovornog odnosa o korišćenju usluge.

4. Kako građani mogu izvršiti izmenu netačnih podataka u Kreditnom birou?
Građani mogu zahtevati izmenu ili brisanje podataka popunjavanjem Zahteva za ispravku-dopunu koji se dobija uz Lični izveštaj. Ukoliko je takav zahtev opravdan, banka, odnosno, drugi davalac usluge koji je dostavio netačan podatak dužan je da izvrši izmenu najdalje u roku od 15 dana, ali se te izmene u praksi sprovode ne duže od 3 dana.

5. Ko dostavlja podatke Kreditnom birou?
Kreditnom birou podatke dostavljaju sve banke, davaoci lizinga, osiguravajuća društva, državni fondovi, fondovi za osiguranja i drugi poverioci, koji su odgovorni za tačnost i ažurnost dostavljenih podataka koji se iskazuju u izveštajima Kreditnog biroa.

6. Ko sve može povući Izveštaj od Kreditnog biroa?
Izveštaj od Kreditnog biroa može povući samo ovlašćeni radnik banke, davaoca lizinga ili drugog pružaoca usluge kojima građani podnose zahtev za korišćenje usluge i to samo na osnovu date pismene saglasnosti građanina na koga se izveštaj odnosi.

7. Koje podatke Kreditni biro vodi o građanima?
Kreditni biro za građane vodi podatke o: - tekućim obavezama, kao što su obaveze po osnovu kredita, kreditnih kartica, o pozajmicama po tekućim računima građana, o preuzetim obavezama žiranata i o lizingu; - potencijalnim obavezama, kao što su podaci o datim jemstvima (o žirantima) po kreditima drugih građana; - neurednostima (docnjama, spornim potraživanjima) u izmirivanju tekućih obaveza (iznos i vreme trajanja dospele neizmirene obaveze).


EDIT:
Meni je zanimljiv ovaj deo na kraju broja 6:
samo na osnovu date pismene saglasnosti građanina na koga se izveštaj odnosi


Koliko sam shvatila, Miloradu niko nije trazio saglasnost da proveri njegove podatke u KB?
highshalfbooze highshalfbooze 18:33 08.02.2011

Re: Kreditni biro

mlekac
Evo, za one koji ne vole da otvaraju link, prekopirano:

2. Da li građani mogu izvršiti uvid u podatke koji se o njima vode u kreditnom birou?
Da, građani mogu kod Kreditnog biroa lično izvršiti uvid u podatke koji se o njima vode bez štampanog Izveštaja i to bez plaćanja naknade (koja je obavezna ako se Izveštaj zahteva u poslovnoj banci). Adresa Kreditnog biroa je Bulevar K. Aleksandra 86, na I spratu.


Kako mogu građani lično da izvrše uvid, a bez štampanog izveštaja.
Lično da odu na navedenu adresu... kuc, kuc ... dobar dan ... dobar dan ...?
highshalfbooze highshalfbooze 18:36 08.02.2011

Re: Kreditni biro

mlekac

EDIT:
Meni je zanimljiv ovaj deo na kraju broja 6:
samo na osnovu date pismene saglasnosti građanina na koga se izveštaj odnosi


Koliko sam shvatila, Miloradu niko nije trazio saglasnost da proveri njegove podatke u KB?


Nećete verovati šta sve telekomunikacione kompanije mogu i rade ... nećete verovati...
miloradkakmar miloradkakmar 20:37 08.02.2011

Re: Kreditni biro

mlekac
Koliko sam shvatila, Miloradu niko nije trazio saglasnost da proveri njegove podatke u KB?

Oni sami proveravaju i ne naplaćuju 205 dinara, samo kažu CRVENO.
Meni je čudno što neće da uzmu u obzir i drugi tekući račun, a u banci ga uzimaju . U stvari ne znam koji proveravaju!?!
miloradkakmar miloradkakmar 20:44 08.02.2011

Re: Kreditni biro

highshalfbooze
mlekac
Evo, za one koji ne vole da otvaraju link, prekopirano:

2. Da li građani mogu izvršiti uvid u podatke koji se o njima vode u kreditnom birou?
Da, građani mogu kod Kreditnog biroa lično izvršiti uvid u podatke koji se o njima vode bez štampanog Izveštaja i to bez plaćanja naknade (koja je obavezna ako se Izveštaj zahteva u poslovnoj banci). Adresa Kreditnog biroa je Bulevar K. Aleksandra 86, na I spratu.


Kako mogu građani lično da izvrše uvid, a bez štampanog izveštaja.
Lično da odu na navedenu adresu... kuc, kuc ... dobar dan ... dobar dan ...?

Za to ne znam , verovatno, mlekac zna pojedinosti.
Probaću i to, direktno u KB. Jednom .

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:25 08.02.2011

Hm, hm...

Nisam još otišao, bojim se, možda pronadju .... da sam na blogu B92 ...

Biće da je to u pitanju.
miloradkakmar miloradkakmar 20:48 08.02.2011

Re: Hm, hm...

Vojislav Stojković
Nisam još otišao, bojim se, možda pronadju .... da sam na blogu B92 ...

Biće da je to u pitanju.


To mi je palo na pamet... ali , ko zna, šta sve nećemo morati da zadovoljimo da bi ostvarili najjednostavnija prava, došli do najprostijih životnih i društvenih potreba.
ljupka_cesarica ljupka_cesarica 19:00 08.02.2011

srbija te ubija, a?

ne nervirati se, molim! valjda si se do sad navikao.zovi sbb kad nesto nije u redu, dodje ti pogresan racun za nesto, ama bilo sta, pa idi na salter. koga god od tih nadležnih- zaposlenih sa platama, pitam nešto jel nešto može,ili ne daj boze zasto, dobijem odgovor :ne znam. Pa gde da se raspitam jbt?? Što umesto njih ne stave automatske sekretarice sa nasnimljenom porukom "šta god da vas zanima, pitajte negde drugo, ja ne znam"- svima bi nam bilo bolje i jeftinije!!?? Ne moramo da se cimamo lično, a ishod je isti. Ne znaju. Ništa ne znaju. Bar ništa što mene zanima. Vidiš, nisam se setila da im tražim spisak pitanja na koja znaju odgovor! To bi bilo zgodno, te ako neko zna nekog od nadležnih, aj nek urgira za taj spisak, pa da ne pitamo svašta. To inače važi za 90% javnih službi- živih i telefonskih.
miloradkakmar miloradkakmar 20:53 08.02.2011

Re: srbija te ubija, a?

ljupka_cesarica
ne nervirati se, molim! valjda si se do sad navikao.zovi sbb kad nesto nije u redu, dodje ti pogresan racun za nesto, ama bilo sta, pa idi na salter. koga god od tih nadležnih- zaposlenih sa platama, pitam nešto jel nešto može,ili ne daj boze zasto, dobijem odgovor :ne znam. Pa gde da se raspitam jbt?? Što umesto njih ne stave automatske sekretarice sa nasnimljenom porukom "šta god da vas zanima, pitajte negde drugo, ja ne znam"- svima bi nam bilo bolje i jeftinije!!?? Ne moramo da se cimamo lično, a ishod je isti. Ne znaju. Ništa ne znaju. Bar ništa što mene zanima. Vidiš, nisam se setila da im tražim spisak pitanja na koja znaju odgovor! To bi bilo zgodno, te ako neko zna nekog od nadležnih, aj nek urgira za taj spisak, pa da ne pitamo svašta. To inače važi za 90% javnih službi- živih i telefonskih.

Sam sebe ubijam i nerviram, lepo sam se prethodno raspitao, rekoše lična karta i tekući račun , niko nije spominjao proveru kreditne sposobnosti, a i da jeste 100% sam bio uveren , što mi je potvrdjeno u banci, da u vezi sa tim nema nikakvih smetnji.
cult cult 21:43 08.02.2011

Re: srbija te ubija, a?

Dobijem račun od SBB-a za prošli mesec i na njemu jedna meni neobjašnjiva stavka koja uvećava račun za 500rsd. Okrenem call centar...e, da su mi bar rekli "ne znam", da uštedim vreme i novac. Nego sam morao svakoj onoj #$%#%$#$%" da objašnjavam zašto zovem, da saslušam ubedjivanje da ja jesam potrošio tih petsto dinara, pa kad se uverimoo oboje da nisam potrošio niti tražio niti želeo, prebaci me kod "koleginice"...pa cela priča ispočetka...i tako 48 (četrdesetosam) minuta.
Uspeo sam da smanjim za 350rsd.
150...ma nek ide život...
miloradkakmar miloradkakmar 22:03 08.02.2011

Re: srbija te ubija, a?

cult
Dobijem račun od SBB-a za prošli mesec i na njemu jedna meni neobjašnjiva stavka koja uvećava račun za 500rsd. Okrenem call centar...e, da su mi bar rekli "ne znam", da uštedim vreme i novac. Nego sam morao svakoj onoj #$%#%$#$%" da objašnjavam zašto zovem, da saslušam ubedjivanje da ja jesam potrošio tih petsto dinara, pa kad se uverimoo oboje da nisam potrošio niti tražio niti želeo, prebaci me kod "koleginice"...pa cela priča ispočetka...i tako 48 (četrdesetosam) minuta.
Uspeo sam da smanjim za 350rsd.
150...ma nek ide život...

Misliš, a ko će da plati onih 48 minuta!?

Ako nazoveš 988, odmah ti saopšte da je cena poziva 21 dinar i nešto, a da li ćeš dobiti traženu informaciju, to nije bitno ili će se slučajno prekinuti veza.

jesen92 jesen92 22:10 08.02.2011

Re: srbija te ubija, a?

Dobijem račun od SBB-a za prošli mesec i na njemu jedna meni neobjašnjiva stavka koja uvećava račun za 500rsd
SBB? kaablovska?..sta tu ima dodatno da se trosi...internet?...kod mene su sbb troskovi fiksni pa mi je zato cudno, ne proveravam , racunam to je to...
cult cult 22:12 08.02.2011

Re: srbija te ubija, a?

Ako nazoveš 988,

pozovi M radi bankrotstva : )
nikad, milorade 988...imamo net, a tu je cela baza
cult cult 22:15 08.02.2011

Re: srbija te ubija, a?

jesen92
Dobijem račun od SBB-a za prošli mesec i na njemu jedna meni neobjašnjiva stavka koja uvećava račun za 500rsd
SBB? kaablovska?..sta tu ima dodatno da se trosi...internet?...kod mene su sbb troskovi fiksni pa mi je zato cudno, ne proveravam , racunam to je to...


da, ali ako imaš MIX, stvari više nisu jednostavne. Ako još dodatno plaćaš HBO...nebo je granica...elem, stavka viška imala je magični naziv: D3
jesen92 jesen92 22:39 08.02.2011

Re: srbija te ubija, a?

da, ali ako imaš MIX, stvari više nisu jednostavne. Ako još dodatno plaćaš HBO...nebo je granica...elem, stavka viška imala je magični naziv: D3

..e sad mi je laknulo...nemam MIX a to znaci da ne moram da brinem da li me kradu..
Hansel Hansel 22:56 08.02.2011

Re: srbija te ubija, a?

nikad, milorade 988...imamo net, a tu je cela baza

Evo linka, da se nađe:
www.belestrane.988info.rs/site/
miloradkakmar miloradkakmar 23:13 08.02.2011

Re: srbija te ubija, a?

cult
Ako nazoveš 988,

pozovi M radi bankrotstva : )
nikad, milorade 988...imamo net, a tu je cela baza

Dva puta sam nazvao, nisam imao Internet, bilo je hitno. Jednom sam dobio broj , drugi put nisam, prekinula se veza.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:29 08.02.2011

Poenta

Pokunjen, pokisao, posramljen, ostali prisutni, znam ih, gledaju me kao probisveta, ne progovaraju ništa, al’ znam šta misle. Izlazim iz Telenorove radnje i pitam se da nije to neka ujdurma protiv mladih penzionera, da mi neko ne smešta, kome smetam, nisam se nikom lično zamerio, nisam u svadji ni sa kim, razgovaram sa svima...!? Ma, otićiću ponovo za koji dan, možda će momak zapamiti moj slučaj, proveriće, biće sve u redu.... Nisam još otišao, bojim se, možda pronadju da se ne tuširam dva puta dnevno, da u poslednje vreme volim da popijem čašu-dve crnog vina, da ne jedem dovoljno povrća, možda negde iščeprkaju da nisam dovoljno odan državi, Bogu i narodu ...da previše slušam rok, da sam na blogu B92, da volim poeziju...Ko zna!?




Mozda da se odlucis za auto, sta ce ti telefon?
cult cult 21:37 08.02.2011

Re: Poenta

dusanovaiivanovamama


miloradkakmar miloradkakmar 21:42 08.02.2011

Re: Poenta

dusanovaiivanovamama
Mozda da se odlucis za auto, sta ce ti telefon?

Dobra ideja.
I, uz auto dobejm i telefon.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:41 08.02.2011

Re: Poenta

miloradkakmar
dusanovaiivanovamama
Mozda da se odlucis za auto, sta ce ti telefon?

Dobra ideja.
I, uz auto dobijem i telefon.



Moj razgovor sa bankom svakog 31.1. (nije bitna godina)

-Dobar dan (banka -u daljem tekstu b)
-Dobar dan.
-Ja sam M. iz vase banke gde imate tekuci racun (krece da melje ne pitajuci da li sam u mogucnosti da razgovaram, da li sam kod stomatologa, u liftu, ma ne vredi vergla li vergla)
-Nisam kod kuce ako mozete da pocnete da pricate zasto me zovete?
-Znate ovog meseca niste imali primanja.(b)
-Znam!
-Da li jos radite? (b)
-Kuc, kuc, kuc, pomerisesamesta zeno, covece, naravno.
-Pa to je privatna firma?(b)
-Jeste pa sta?
-Niste dobili ovaj mesec platu?(b)
-Vidite primanja proslog meseca, imala sam 1.12. i 30.12.
-Mislite prosle godine? (b)
-Mislim proslog meseca!
-Sacekajte da vidim! (b)
-Cekam!
Posle nekoliko minuta uzasne digitalne muzike, javi mi se sva srecna da je ukapirala i bez izvinjenja za uznemiravanje kaze:
-Prijatan dan(b)


Hansel Hansel 22:49 08.02.2011

Re: Poenta

Banke su stvarno teško zlo... a u tome imaju sve veću konkurenciju...
jesen92 jesen92 22:52 08.02.2011

Re: Poenta

Milorade, ja mislim da samo kod telenora proveravaju racune...ja sam pre dve godine presla na VIP i cini mi se da su samo upisali broj i pitali me da li hocu da mi se paket direktno 'skida' sa racuna..
miloradkakmar miloradkakmar 23:37 08.02.2011

Re: Poenta

dusanovaiivanovamama
miloradkakmar
dusanovaiivanovamama
Mozda da se odlucis za auto, sta ce ti telefon?

Dobra ideja.
I, uz auto dobijem i telefon.



Moj razgovor sa bankom svakog 31.1. (nije bitna godina)...

Šta da ti pričam DiIM, nespremni rade svoj posao, kao da ne rade sa ljudima, oni bi prvo to trebali da ukapiraju.
Pre dve godine sam imao neprijatno iskustvo kada su nazvali iz jedne Uterivačke firme i veoma ljubazno saopštili da moja žena mora da plati dug/ potrošački kredit na godinu dana/ koji su oni otkupili od Inteza banke. Bili su vrlo predusretljivi, pitali su koliko mesečno možemo da plaćamo, kog datuma ćemo plaćati dogovoreni iznos.Par puta su nazvali da vide da li smo uplatili ratu, jer kod njih nije bilo proknjiženo...
Inače, dug je narastao za desetak hiljada dinara , a Inteza nije uopšte obavestila ženu da je prodala dug iako izjavljuju da obaveštavaju klijente o takvim slučajevima.
miloradkakmar miloradkakmar 00:05 09.02.2011

Re: Poenta

jesen92
Milorade, ja mislim da samo kod telenora proveravaju racune...ja sam pre dve godine presla na VIP i cini mi se da su samo upisali broj i pitali me da li hocu da mi se paket direktno 'skida' sa racuna..

Sutra idem u VIP da vidim kakvi su kod njih uslovi.
natasavb natasavb 00:12 09.02.2011

Re: Poenta

miloradkakmar
jesen92
Milorade, ja mislim da samo kod telenora proveravaju racune...ja sam pre dve godine presla na VIP i cini mi se da su samo upisali broj i pitali me da li hocu da mi se paket direktno 'skida' sa racuna..

Sutra idem u VIP da vidim kakvi su kod njih uslovi.

Nemoj se iznenaditi ako bude slicno.
Meni se sa njima desilo isto sto i tebi sa Telenorom pre jedno godinu dana, a nemam nikav kredit ni u jednoj banci.
Nisam imala zivaca da se natezem sa njima vec ostala kod Telenora, koje sam inace htela da promenim. Mislila oni njaveci lopovi, a posle ukapirala da su svi isti.
miloradkakmar miloradkakmar 01:41 09.02.2011

Re: Poenta

natasavb
miloradkakmar
jesen92
Milorade, ja mislim da samo kod telenora proveravaju racune...ja sam pre dve godine presla na VIP i cini mi se da su samo upisali broj i pitali me da li hocu da mi se paket direktno 'skida' sa racuna..

Sutra idem u VIP da vidim kakvi su kod njih uslovi.

Nemoj se iznenaditi ako bude slicno.
Meni se sa njima desilo isto sto i tebi sa Telenorom pre jedno godinu dana, a nemam nikav kredit ni u jednoj banci.
Nisam imala zivaca da se natezem sa njima vec ostala kod Telenora, koje sam inace htela da promenim. Mislila oni njaveci lopovi, a posle ukapirala da su svi isti.

Ja imam kredit koji sam podigao dok sam radio, ali se on uklapa i u moja trenutna primanja o čemu moja banka vodi računa.
Malopre sam video na njihovom sajtu da imaju pakete za posebne kategorije stanovništva, a ja pripadam jednoj od njih( nisu penzioneri) i ako me ne bude mrzelo zatražiću na osnovu toga da mi daju broj. Sumnjam da će odustati od svog prvobitnog stava, ali ajde malo da istražujem.
aleksandarz92 aleksandarz92 22:17 08.02.2011

Možda je tako rek'o Franja

Pre oko godinu dana izbacili carinici spisak brodova na Dunavu uz objašnjenje da ubuduće u carinsku deklaraciju mogu da se unose imena brodova samo onako kako je u spisku. Tako kad dođe brod "ČIGIRIN" na kome ogromnim slovima piše "ЧИГИРИН" u carinsku deklaraciju može da se upiše samo "CHIGIRIN" ili "ЦХИГИРИН". Na pitanje zašto je to tako, rečeno je samo: "tako je naredio Franja". Kasnije smo saznali da stvarno postoji neki Franja. E, tako je i tom tvom službeniku naredio neki Franja.

PS
Provera u kreditnom birou podrazumeva proveru MiloradKakmara a ne proveru određenog računa, tako da je potpuno nejasno kako jedan isti izveštaj od jednog istog organa stigne na dva mesta i bude različit.

PPS
Ako odlučiš da opet odeš do njih, ponesi još neki dokument uz ličnu kartu. Zašto im treba taj drugi niko nezna, ali treba.
miloradkakmar miloradkakmar 00:18 09.02.2011

Re: Možda je tako rek'o Franja

aleksandarz92
Pre oko godinu dana izbacili carinici spisak brodova na Dunavu uz objašnjenje da ubuduće u carinsku deklaraciju mogu da se unose imena brodova samo onako kako je u spisku. Tako kad dođe brod "ČIGIRIN" na kome ogromnim slovima piše "ЧИГИРИН" u carinsku deklaraciju može da se upiše samo "CHIGIRIN" ili "ЦХИГИРИН". Na pitanje zašto je to tako, rečeno je samo: "tako je naredio Franja". Kasnije smo saznali da stvarno postoji neki Franja. E, tako je i tom tvom službeniku naredio neki Franja.

PS
Provera u kreditnom birou podrazumeva proveru MiloradKakmara a ne proveru određenog računa, tako da je potpuno nejasno kako jedan isti izveštaj od jednog istog organa stigne na dva mesta i bude različit.

PPS
Ako odlučiš da opet odeš do njih, ponesi još neki dokument uz ličnu kartu. Zašto im treba taj drugi niko nezna, ali treba.

Nije meni krivo što ne daju najmanji postpejd paket, već što od mene prave nedogovorno biće, nesposobno da uredjuje sopstveni život, a taman sam pomislio odlaskom u penziju da je uredjen.
Možda je Franja rekao, puštaj samo one koji prekoračuju limite da nešto zaradimo i na opominjanju, utuživanju...!?!
razmisljam razmisljam 00:47 09.02.2011

Re: Možda je tako rek'o Franja

Nije meni krivo što ne daju najmanji postpejd paket, već što od mene prave nedogovorno biće, nesposobno da uredjuje sopstveni život, a taman sam pomislio odlaskom u penziju da je uredjen.


А можда си баш овим што си рекао потрефио поЈенту: увек си био уредан платиша, ниси се протезао преко губера, па они сада, је л' можда имају стра' да ти је досадило такво једно сасвим монотоно понашање, те ћеш нагло и изненада да се преобратиш у неодговорну особу која својим деловањем може да им доведе фирму до банкротства.


Е, мој Милораде, није се једити - чувај ти живце за Дедину Унуку, а остало... На концу, и без мобилног се дало живети, ако се још ико тога сећа.
miloradkakmar miloradkakmar 01:51 09.02.2011

Re: Možda je tako rek'o Franja

razmisljam
Nije meni krivo što ne daju najmanji postpejd paket, već što od mene prave nedogovorno biće, nesposobno da uredjuje sopstveni život, a taman sam pomislio odlaskom u penziju da je uredjen.


А можда си баш овим што си рекао потрефио поЈенту: увек си био уредан платиша, ниси се протезао преко губера, па они сада, је л' можда имају стра' да ти је досадило такво једно сасвим монотоно понашање, те ћеш нагло и изненада да се преобратиш у неодговорну особу која својим деловањем може да им доведе фирму до банкротства.


Е, мој Милораде, није се једити - чувај ти живце за Дедину Унуку, а остало... На концу, и без мобилног се дало живети, ако се још ико тога сећа.

Iskreno, mobilni najviše nosim da slikam unuku, da žena i ćerka kažu kupi ovo ili ono, da se sin javi kad vikendom negde zaglavi... i to je to.
A, to za bećarenje, možda imaju neki lud predosećaj, jer me je krenulo u poslednje vreme , malo, malo , pa odem za Novi Sad.
Voja Radovanović Voja Radovanović 22:50 08.02.2011

blog

Ne daj se Milorade...navijam za tebe...pozz
miloradkakmar miloradkakmar 00:09 09.02.2011

Re: blog

Voja Radovanović
Ne daj se Milorade...navijam za tebe...pozz

Ne dam se ja , Vojo, al' ne daju ni oni.

Pozdrav i tebi.
loader loader 00:51 09.02.2011

... gvozdena vrata otvara :)

Milorade,
prijatelju stari,
kad odete tamo ponovo i
kad im pustite Black Sabbath i njihovu "Gypsy", moraće da vam se podaju jednom lepom malom sim karticom :)

miloradkakmar miloradkakmar 01:59 09.02.2011

Re: ... gvozdena vrata otvara :)

loader
Milorade,
prijatelju stari,
kad odete tamo ponovo i
kad im pustite Black Sabbath i njihovu "Gypsy", moraće da vam se podaju jednom lepom malom sim karticom :)


Da sam na njihovom mestu za ovo bih dao i dve kartice.
Medjutim, oni rade sa strankama- korisnicima koje prepoznaju preko brojeva, a ne sa ljudima.
loader loader 02:41 09.02.2011

Re: ... gvozdena vrata otvara :)


... za ovo bih dao i dve kartice

Drago mi je da vam se dopada. To je (meni makar) jedna od najlepših rok složenica.

.... .... .... brojeva, a ne sa ljudima

Onda, nešto u fazonu Vudija Alena ("Sve što ste želeli da znate o .." - kostimiranje u obliku broja, ili majica sa ogromnim ispisanim brojevima, ili, ako se nema za kostim, barem markerom ispisani brojevi na čelu, obrazima... :) .. Na to bi dakle pali? "Prepoznali" bi formu? I karticu bi dali?
miloradkakmar miloradkakmar 12:05 09.02.2011

Re: ... gvozdena vrata otvara :)

loader
Onda, nešto u fazonu Vudija Alena ("Sve što ste želeli da znate o .." - kostimiranje u obliku broja, ili majica sa ogromnim ispisanim brojevima, ili, ako se nema za kostim, barem markerom ispisani brojevi na čelu, obrazima... :) .. Na to bi dakle pali? "Prepoznali" bi formu? I karticu bi dali?


Možemo mi njima da nudimo šta god hoćemo , medjutim oni igraju svoju igru i oni menjaju pravila. Moć je to!
bocvena bocvena 11:01 09.02.2011

Mah, mah!

Nemam ništa da izjavim za televiziju, samo da pustim domaći rege bend i pozdravim Telenor s jednom pesmom:)
miloradkakmar miloradkakmar 12:03 09.02.2011

Re: Mah, mah!

bocvena
Nemam ništa da izjavim za televiziju, samo da pustim domaći rege bend i pozdravim Telenor s jednom pesmom:)

Ne znam kako njima, al' meni je prijalo.
jasnaz jasnaz 12:30 12.02.2011

na talasima: koje ti odabereš..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana