Politika

Trulež u naponu..

Drago Kovacevic RSS / 10.02.2011. u 19:01

Svakodnevno vidimo da je "stvar" sklona padu, što nije dobro, kako za one "čija je stvar", tako, bogami ni za one koji "stvar" kontrolišu. Dakle, ni za imaoce,ni za držaoce....

Da ne bi bilo nekih nedoumica, krivih tumačenja i inačica - šta je to "stvar", kazaću, da je to moć koju u srpskom društvu drži politička klasa, vidljivo, a "loža", nevidljivo. Kad kažem "loža", onda nemam na umu nikakve teorije zavere, već sasvim očiglednu predstavu u kojoj se da uočiti da nelegitimisani centri moći u srpskom društvu, za koje svi znamo da su važniji od institucija, postaju nervozni, vidljiviji nego bi sami želeli i pripremni za mutiranje.

Nije vam jasno šta hoću da kažem...

E, pa da krenem redom, ako nije jasno. Hronološki, od danas pa samo dva dana unazad. Ne treba dalje. Kad bi se čovek trudio da ne nađe ni jedan argumenat, ovi bi pronašli njega.

a) tajkunske "Večernje Novosti", za koje znamo od skora i formalno da su tajkunske i privatizovane pod krajnje sumnjivim okolnostima, napale Vericu Barać. Kažu, da ima platu od 150.000 dinara. Samo, ne govore o tome, da li je sama sebi odredila platu, ili je to pak odredio onaj ko joj tu platu isplaćuje. Vlada Srbije, ko bi drugi. Isto tako, ne govore o tome da Verica Barać, godinama već,  koje se u Srbiji, sadržinski, preskaču kao prepone u trci na 110 metara, redovno podseća vladu na kriminal unutar njenih redova, na sistemsku korupciju i na kriminalne radnje tajkunske kaste u sprezi sa vlašću. Baš je vlasnik "Večernjih Novosti" bio predmet njenih važnih eksplikacija. A, čini mi se da nije ostao "nedirnut" ni glavni urednik i direktor, pored sveg "patriotizma" koji redovno manifestuje.

b) podpredsednik vlade i šef dve stranke ( ovo je ipak nezabeleženo), Mlađan Dinkić, saopštio je da je "vlada izgubila autoritet i da je potreban preokret". Pazite ovo, "preokret" a ne rekonstrukcija. Čovek gleda istraživanja javnog mnenja i zaključuje da mu je sad od jednom, sve kriv Cvetković. Kao, nije dobar kapiten, a da je kapiten kako treba, eh, gde bi bio kraj Dinkićevim pothvatima. Ministar ekonomije i razvoja, koji je pričao kako nam kriza ne može ništa, pa kako je to naša šansa, pa kako smo izašli iz krize, pa kako trebamo dići penzije i zarade u javnom sektoru jer je vidljiv oporavak, sada sve objašnjava strašnom krizom iz koje smo izašli bolje nego drugi. A bilans je, 300.000 nezaposlenih više, najniže zarade u regionu, najveća korupcija u regionu, dodatno zaduživanje države od 750 miliona eura u protekloj godini i gotovo izvesni bankrot državnih finansija. I kaže taj "ekonomski genije", uz "serviranje" najboljeg Slobinog patologa, Koštuničina pouzdanika i deklarisanog Mladićevog prijatelja  za novog ministra zdravlja, kako, eto samo da promenimo ritam i Cvetkovića, sledi "vaskres" Srbije. I sve to uz desetine, stotine miliona evra državnog novca bačenog na subvencije, kako bi se ivestiralo kod njegovih stranačkih jarana. Kao da je nepoznato da Cvetkovića niko na belom svetu ništa pitao nije...i da ritam zapravo određuje šef svega u Srbiji...predsednik, premijer, predsednik svih sudova, ambasador svih privrednih grana i selektor svih mogućih reprezentacija...

c) Nekakvo udruženje ekonomskih novinara dodeljuje zlatnik "Cara Dušana"  (pazi ovo, zar će Crkva to priznati, pa Dušan je otpadnik - i zar će se "pošteni" srpski nacionalisti sa ovim složiti da takav dragulj ode van Srbije) MIloradu Dodiku. Do duše, možda nije baš precizno ovo da će "zlatnik cara Dušana" van Srbije, jer Dodik je zapravo građanin grada Beograda sa adresama od Senjaka do Liona,pa će ga on odložiti u neku od svojih gajbi. Znajući čoveka, misli da on trenutne političke funkcije u BIH smatra "privremenim radom u stranoj zemlji",jer zaboga, ko se ikada iz Beograda vratio u Laktaše, kad je već jednom otud otišao. Jeste da se zadržao malo duže nego je planirao. Ali, bolji je i korisniji posao koji radi od recimo, proizvodnje madraca u Opovu..Kad bi na Dedinje, da je ostao mali privrednik u Srbiji... Meni, je,kažem, veoma fascinantna pažnja "dvora" usmerena na Dodika. Evo dvoru besplatan savet. Ako misle da će ga "preveslati" neka se ne nadaju. Dodik je u politici, sav onako sirov i nezgrapan, sa šaketinom sa kojom nema nikakve izglede da izvadi jaje iz frižidera, više "zaboravio" nego je dvor na čelu Jeremićem i družinom, ikada naučio...Dakle, neće, evo slobodno sada kažem, Dodik pristati da Srbiji bude kompenzacija za sva nečinjenja Borisa Tadića u EU integracijama. Dodiku ništa bolje politički ne odgovara od ovakve Srbije. Kao ni srpskim tajkunima.

d) Vidim da se "diže" tzv frka oko imperativnih mandata. Tolika, da je Nada Kolundžija lično dobila zadatak da to zvarši..Nada Kolundžija, ne Jelena Trivan...I biće to...Nerado od svih, ali eto...Trebaće malo više napora da se stvari drže pod kontrolom, odnosno da ispadne da je do promene došlo, a da sve ostane isto..I samo gledajte, na kojoj će "krivini" partokratija uzeti svoju zlatnu akciju.

e) Naterali ih da donesu zakon o finansiranju političkih stranaka..Uhhh...doneće to lagano, sa istim motivima i namerama kao i zakon kojim će "onemogućiti" blanko ostavke..Nagledali smo se u ovih deset godina zakona koji se donose i ne provode i naročito nagledali velih pljački "po zakonu"..bar nam to nije nepoznato

f) Mišković objavio da seli kapital u agrar..Prva moja pomisao jeste, da je ugrožen monopol u trgovini i da će agrar biti sledeće novo, najvidljivije polje monopola..kako, ne znam, ali znam da on ne bi tamo da to već nije smislio i dogovorio...Mislim da zna i ko će mu biti sledeći ministar poljoprivrede..Pa da sve što nam otme, bude po zakonu...Evo, mislim da će poljoprivredu u sledećem mandatu dobiti neko iz Vučićeve i Tomine stranke koja će činiti koalicionu vladu sa Tadićem...Inače, zašto bi uopšte ta stranka nastajala i zašto bi je gazda plaćao...

Samo, stvari po nekada izmaknu kontroli. Evo, nisu se ni Sanaderi nadali ovim jadima kojima su sada izloženi..a, zakači ih jad.I Sanaderovima je državni tužilac bio potpuno lojalan. Za širu publiku je tada delovao otprilike, kako kod nas deluje Toma Zorić.I ne lezi vraže, čovek potpuno promeni "ćud"....

Koliko god mi ne hteli u EU, hoće EU ovamo...i mislim da to pravi paniku..To insistiranje na zakonitosti, standardima, demonopolizaciji, poštovanju ljudskih prava....iskorenjivanju korupcije....bem ti miša...

P.S...Da vidimo šta će biti sa Kolubarom..Ja mislim da će stradati po neki bagerista zato što je u liste upisivao netačne podatke, i eventualno neko od šefova pumpi koje su snabdevale bageriste...To je klasična srpska borba protiv korupcije...

 

 



Komentari (30)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 19:19 10.02.2011

g) Dveri srpske postaju stranka

"Српски сабор Двери проглашава пропаст досадашњег друштвеног уговора између народа и власти" i najavljuje da u stranački život Srbije stiže sveža krv:

http://www.dverisrpske.com/tekst/1876441

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:23 10.02.2011

Re: g) Dveri srpske postaju stranka

Srecko Sekeljic
"Српски сабор Двери проглашава пропаст досадашњег друштвеног уговора између народа и власти" i najavljuje da u stranački život Srbije stiže sveža krv:

http://www.dverisrpske.com/tekst/1876441


Hajde Srećo reci, baš me zanima...
Nije li relevantnije ono što radi Tadić i DS od marginalnih Dveri...
P.S. Pogledaj malo liniju 481..pa ćeš videti da su Dveri "državni stipendist"...

Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 20:38 10.02.2011

Re: g) Dveri srpske postaju stranka

Nije li relevantnije ono što radi Tadić i DS od marginalnih Dveri...

Pa Drago, šta rade Tadić i DS u ovoj zemlji jeste presudno... Tu nema zbora. Međutim, kakav je odgovor političke scene i da li postoji nekakva pozitivna promena na vidiku?

Stranke na vlasti najavljuju ostanak na vlasti (mada je Dinkić tu vrbov klin) - dakle, nikakva promena. Toma, Velja, Vulin i Karićka najavlju dolazak na vlast - a to bi značilo samo kadrovske promene i svakako ništa pozitivno. Pritom, stranke i koalicije na obe strane su izgubile politički kompas i biračko telo je potpuno zbunjeno. Većina postaje nezainteresovana, neopredeljena, što javnost homogenizuje i čini je pasivnom.

Upravo u ovako beznadežnoj situaciji od pomoći je obratiti pažnju na marginu. Na margini se očekuju radikalni odgovori na dešavanja u mejnstrimu, tj. jasne i beskomrpomisne reakcije koje u krajnjoj liniji pomažu polarizaciju javnosti.

Na desnici vidimo da postoji energija za kakvu-takvu akciju. A na njenoj margini Dveri apokaliptično proglašavaju "propast društvenog ugovora", najavljuju načela "nove srpske politike" i platformu "novog narodnog dogovora" i sebe pompezno definišu kao "široki nadstrančki pokret".

Međutim, šta se dešava na drugoj strani? Ima li tu nekakve vizije i energije za promenu? Da li postoji relevantna organizacija koja može da da kakav-takav radikalan odgovor na postojeću situaciju u državi, zasnovan na vrednostima građanske levice? Ja takvu organizaciju ne vidim.

U tom kontekstu, političko apgrejdovanje i jačanje Dveri, bez svog odgovarajućeg antipoda, predstavlja ozbiljan signal sa margine...
nikolic777 nikolic777 21:04 10.02.2011

Re: g) Dveri srpske postaju stranka

A na njenoj margini Dveri apokaliptično proglašavaju "propast društvenog ugovora", najavljuju načela "nove srpske politike" i platformu "novog narodnog dogovora" i sebe pompezno definišu kao "široki nadstrančki pokret".


mislim da oni odavno već nisu na margini, ne samo zbog svojih finansijera, već i zbog toga što su pokazali da mogu da mobilišu ljude...poslednji primer je tzv.porodična šetnja...i to je očekivano u trenucima kada se sve raspada, kada nema nikakve jasne poruke (osim da je za sve kriv Cvetković koji izgleda kao da ne zna da li je došao ili otišao kad se "ukaže" s vremena na vreme), kada vlada opšta beda - tada najbolje prolaze takvi pokreti...ljudi imaju potrebu da veruju u nešto, da se vežu za nešto i Dveri mogu savršeno svojim popovanjem da popune taj prostor...govore ono što ljudi žele da čuju, manipulišu poznatim stereotipima koji i dalje dobro prolaze, jer se na njihovom razbijanju nije radilo i...eto njih u koalciji sa DSS-om, SRS-om itd.


a kada čuješ nešto poput toga da Večernje novosti optužuju Vericu Barać za bilo šta, onda stvarno od tolike drskosti i besmisla možeš samo da zanemiš...a ne bi trebalo.
blekburn blekburn 22:07 10.02.2011

Re: g) Dveri srpske postaju stranka

Drago Kovacevic
Srecko Sekeljic
"Српски сабор Двери проглашава пропаст досадашњег друштвеног уговора између народа и власти" i najavljuje da u stranački život Srbije stiže sveža krv:

http://www.dverisrpske.com/tekst/1876441


Hajde Srećo reci, baš me zanima...
Nije li relevantnije ono što radi Tadić i DS od marginalnih Dveri...
P.S. Pogledaj malo liniju 481..pa ćeš videti da su Dveri "državni stipendist"...


Dinkić, gostujući u emisiji "Podatak plus" TV 5, je rekao da "premijer (Mirko Cvetković) ništa ne odlučuje i da odlučuje predsednik Srbije Boris Tadić".

P.S. Sad bar imamo crno-na belo da ekonomsku politiku vlade vodi nastavnik psihologije B. Tadić.
Sad bar znamo da naši ljudi čupaju kosu na psihološkoj, da ne kažem psilogijskoj nauci.
Sad bar znamo ko je kriv za nemanje politike u nijednoj sferi društva ?
Sad znamo sve, ali avaj, nama ništa i niko ne pomaže čak, ni kad sve znamo.

Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 23:18 10.02.2011

Re: g) Dveri srpske postaju stranka

mislim da oni odavno već nisu na margini, ne samo zbog svojih finansijera, već i zbog toga što su pokazali da mogu da mobilišu ljude...poslednji primer je tzv.porodična šetnja...

Njihov pristup mejnstrim medijima je ograničen što ih još uvek drži po strani, iako definitivno napreduju. A verujte da su izuzetno poletni, odlučni i duboko uvereni u ispravnost svoje borbe. Oni nisu budući foteljaši, oni su ideolozi i aktivisti. E to je prava novost na sadašnjoj političkoj sceni i zbog toga su potencijalno vrlo ozbiljna pretnja.

Pritom, ne postoji organizacija koja je ideološki i operativno bliža SPC-u od Dveri i u stanju su da koriste uticaj i naklonost Crkve. Plus, Dveri su jedina organizacija pored SPC-a koja održava aktivnu i vrlo lojalnu mrežu širom dijaspore, praktično na svim kontinentima. Uglavnom su organizovani po crkvenim opštinama. Imaju nezavisno izdavaštvo, časopis sa ozbiljnim tiražom, sopstvenu TV produkciju, saradnju sa mrežom lokalnih TV stanica, organizuju redovne tribine, okupljanja i kampanje, a najavljuju i intenzivniju ofanzivu na Internetu i društvenim mrežama. Sve u svemu, zastrašujuć potencijal, iako još uvek na margini - prosto ne učestvuju u mejnstrim diskursu.

Sad znamo sve, ali avaj, nama ništa i niko ne pomaže čak, ni kad sve znamo.

Jedino još da izgradimo jedan pokret koji bi bio jednako promišljen, dosledan, predan i uporan kao ovaj koji se na žalost rađa na desnici...
hazar hazar 00:08 11.02.2011

Re: g) Dveri srpske postaju stranka

E to je prava novost na sadašnjoj političkoj sceni i zbog toga su potencijalno vrlo ozbiljna pretnja.

Sve u svemu, zastrašujuć potencijal, iako još uvek na margini - prosto ne učestvuju u mejnstrim diskursu.

Ozbiljna pretnja, zastrašujući potencijal!? Čovek bi rekao da bi ste ih rado pohapsili i poslali na jedno 40 godina robije bez suđenja. U čemu je njihov toliki greh, ako bi ste bili ljubazni da mi pojasnite.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 00:44 11.02.2011

Re: g) Dveri srpske postaju stranka

Ozbiljna pretnja, zastrašujući potencijal!? Čovek bi rekao da bi ste ih rado pohapsili i poslali na jedno 40 godina robije bez suđenja.

Ne vidim zašto ste stekli takav utisak, jer mi to nije bilo ni na kraj pameti - naravno da ne treba hapsiti nikoga osim kriminalaca. Svako treba da uživa slobodu udruživanja, ukoliko je u skladu sa zakonom. Ja sam pre svega kritikovao levicu što nije sposobna da se organizuje tako dobro kao desnica, da bi postojao antipod Dverima (a ne da se iko bez razloga hapsi).

Međutim, kao što oni imaju pravo da kritikuju druge i mi imamo pravo da kritikujemo njih. A imamo i razloga za to.

U čemu je njihov toliki greh, ako bi ste bili ljubazni da mi pojasnite.


Nije u pitanju nikakav "greh". Prosto se ne slažem sa sistemom vrednosti za koji se oni aktivno zalažu, a čija primena vodi ograničavaju slobode drugih ljudi. Pored samog sadržaja njihove političke i vrednosne platforme, koji je na nekim mestima čak uvredljiv, mislim da je ton koji oni koriste do te mere zapaljiv da u određenim situacijama može biti i opasan. Ako ste pratili njihovu retoriku u saopštenjima proteklih meseci i na mitinzima koje su organizovali, videli ste da je njihov nastup u priličnoj meri ostrašćen, ponekad čak i militantan. To su sve jasni razlozi zbog kojih mislim da njihov pokret treba da ostane na margini.
gorran2 gorran2 01:27 11.02.2011

Re: g) Dveri srpske postaju stranka

Srecko Sekeljic
Oni (Dveri) nisu budući foteljaši, oni su ideolozi i aktivisti. E to je prava novost na sadašnjoj političkoj sceni i zbog toga su potencijalno vrlo ozbiljna pretnja... Sve u svemu, zastrašujuć potencijal, iako još uvek na margini - prosto ne učestvuju u mejnstrim diskursu.
...
Jedino još da izgradimo jedan pokret koji bi bio jednako promišljen, dosledan, predan i uporan kao ovaj koji se na žalost rađa na desnici...

Oni imaju potencijal da postanu pravi socijalni pokret, u kojem se mogu pronaći poniženi i uvređeni. A sve to zaslađeno mitologijom i retorikom o korenima, istorijskoj misiji, pravoslavnoj civilizaciji... Ne moram ti pominjati na šta ova smeša miriše.
Njih nipošto ne treba potceniti.

A s druge strane, na levici, ne vidim takav idejni potencijal. Levica je za duže vreme izgubila bitku za javno mnjenje, i taj će račun doći na naplatu.

Mada, otvoren sam za ideje i inicijative.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 01:46 11.02.2011

Re: g) Dveri srpske postaju stranka

A s druge strane, na levici, ne vidim takav idejni potencijal. Levica je za duže vreme izgubila bitku za javno mnjenje, i taj će račun doći na naplatu.

Dolazi to sa kamatom.
Mada, otvoren sam za ideje i inicijative.

I ja sam otvoren, ali povijesni trenutak nam ne ide na ruku :)
blekburn blekburn 09:24 11.02.2011

Re: g) Dveri srpske postaju stranka

gorran2


Oni imaju potencijal da postanu pravi socijalni pokret, u kojem se mogu pronaći poniženi i uvređeni. A sve to zaslađeno mitologijom i retorikom o korenima, istorijskoj misiji, pravoslavnoj civilizaciji...



Prvi deo teksta ti je netačan, "Dveri" nikada u istoriji postojanja se nisu bavili socijalnim temama, njih ne zanima to uopšte.
E drugi deo tvog teksta je tačan 100%. Evo šta ja mislim o "Srpskim Dverima" >>>>>>

Dveri su salonski tip udruženja, kao što su njihovi podržavooci sve salonac do salonca.
Slušao sam njihove članove, vodje, pogotovu Boška Obradovića.
I šta sam shvatio !?
"Srpske Dveri" cene da je duhovno bogastvo u Srbiji i duhovno obogaćenje pojedinca dovoljna hrana za sve ponižene i gladne.
Nikada ih nisam čuo da oni kritiku naš politički-ekonomski društveni sistem ...koji je veća kriminalistička i mafijaška tvorevina kod nas...no gubitak Kosova i ekonomska beda zajedno.
Šta nam to govori ?

1. Da je to udruženje zapravo čedo DB-a kao jedan na jedan.
2. Da su to naivne školovane pravoslavno zadojene persone, kao rodjene da manipulišu narod, pojedince.
3. Nema šanse da nije nešto pod jedan i dva. Ako ima kažite ako smete?

P.S. Srbiji je pun FALUS KONSTATANATA, koji samo konstatuju šta ne valja, i tu prestaje njihova misija. Dveri su jedni od njih , i tu se uopšte ne razlikuju ni od vlasti ni od opocicije.

-presretač
sahmatbg sahmatbg 10:42 11.02.2011

Re: g) Dveri srpske postaju stranka

nikolic777
a kada čuješ nešto poput toga da Večernje novosti optužuju Vericu Barać za bilo šta, onda stvarno od tolike drskosti i besmisla možeš samo da zanemiš...a ne bi trebalo.

I Rodoljub Šabić je nedavno bio meta vrlo sličnog prljavog napada istih tih Večernjih novosti. I onda i sad nije bio potpisan autor teksta. Ista prepoznatljiva ruka zar ne?
nikolic777 nikolic777 11:46 13.02.2011

Re: g) Dveri srpske postaju stranka

I Rodoljub Šabić je nedavno bio meta vrlo sličnog prljavog napada istih tih Večernjih novosti. I onda i sad nije bio potpisan autor teksta. Ista prepoznatljiva ruka zar ne?


napadni su oni koji nikada ne bi smeli biti napadani, ukoliko ovo društvo uopšte više ima iole smisla za neki minimun etike ili čak zainteresovanosti za banditsko ponašanje pripadnika različitih struktura - vlasti, medija, veleposednika...

lady_d lady_d 19:31 10.02.2011

ineresantan tekst

Kao i uvek... pitam se jesu li sve vesti a, b, c... necim povezane, sta je to sto se desava ispod povrsine. Mislim da ima debele veze sa onim Upitnikom EU zajednice, jer glavna zamerka EU ka nama (ako izuzmemo Mladica and co.) je monopol i korupcija. E sad ako ste EU birokrata u Briselu upita cete ambasadora svoje zemlje za neku informaciju. A taj ce vam reci da ima tamo neka Verica Barac koja stalno upire prst... I sta onda kao vlada da uradite, kako da zastiti te status kvo (koje je elem placeno novcem ljudi kojima monopol najvise odgovara a od koga vi kroz korupciju imate najvise koristi), pa pokusa cete da izblatite Vericu (mozda upali) a i da pokazete da ste je kao vlada platili da radi posao (uvek opcija b). Ali... dosetili se Evropljani pa pritisli i traze da se izglasa zakon o finansiranju stranki... a jooooooooj. Jednom prilikom mi je jedan EU Birokrata rekao: Srbija, kao i celi Balkan uopste posta ce deo EU onda kad nama u Evropi to bude trebalo! Moja poslednja nada je da ce se Srbija mozda pod stalnim pritiskom makar malo popraviti (mislim resiti bar koripcije i monopola) a opet nekako ostati svoja.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:36 10.02.2011

Re: ineresantan tekst

a opet nekako ostati svoja.

E, da vidimo šta znači ovo "ostati svoja"..
Zar neko traži od Srbije da ne bude "svoja"...
hazar hazar 19:43 10.02.2011

Ponoviću

opet kao kod Krugoline, kada je pitala šta se krije iza ostavke g.Milosavljevića, a dobar je i ovaj vaš pasus.
podpredsednik vlade i šef dve stranke ( ovo je ipak nezabeleženo), Mlađan Dinkić, saopštio je da je "vlada izgubila autoritet i da je potreban preokret". Pazite ovo, "preokret" a ne rekonstrukcija.

Kada G17 postane principijelna (daju ostavke), svađa se sa ostalim ministrima (g.Dinkić sa gospodom Ilićem i Cvetkovićem) i rastrče se na sve strane prepuni inicijativa, sve miriše na kasnojesenju veliku predstavu u kojoj 4,5M ljudi izlazi da kao o nečemu odlučuje.

Ne znam što se čudite nad neformalnim centrima moći kada su oni obeležje moderne demokratije. Moć je oduvek bila nasledna. Nekada je to bilo formalno, a danas neformalno, tj. oni koji imaju velike pare uvek odlučuju, a sledstveno tome i njihova deca. Oni koji uspeju da u međuvremenu zgrnu bogatstvo, pa se ubace u krug onih koji odlučuju mu dođu kao oni pirati koji su kupovali engleske titule ili dobri ratnici, koje je vladar nagrađivao za vernu službu titulom i imanjem.

Nevolja je u tome što ne poznajemo bolji sistem društvenog uređenja od demokratije, pa uprkos očiglednim manjkavostima valja je negovati i razvijati. Da li ćemo stići do boljeg ili goreg sistema idući ovim putem je kao gledanje u pasulj.

P.S. Teorijom zavere sa SNS i njihovim smislom postojanja ste prevazišli sebe.
G.Cross G.Cross 19:46 10.02.2011

Cigare, Carinici itd

Drago,

Ogroooomna afera u Rumuniji. Uhapsise silne carinike (vise od 100 carinika i policajaca) sa carinskih prelaza sa Srbijom zbog primanja mita , sverca cigareata itd...
Cudno je da ni u jednim novinama iz Srbije ne vidim nikakvu reakciju... a neko je valjda slao tu robu iz Srbije da udje u Rumuniju...

Any comment ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:52 10.02.2011

Re: Cigare, Carinici itd

G.Cross
Drago,

Ogroooomna afera u Rumuniji. Uhapsise silne carinike (vise od 100 carinika i policajaca) sa carinskih prelaza sa Srbijom zbog primanja mita , sverca cigareata itd...
Cudno je da ni u jednim novinama iz Srbije ne vidim nikakvu reakciju... a neko je valjda slao tu robu iz Srbije da udje u Rumuniju...

Any comment ?

Pa naravno...
Imaš i veliku "železničku aferu" u Hrvatskoj, gde je pred sudom saopšteno kako su zajedno krale uprave hrvatskih i srpskih železnica. Tačno koliko po kilogramu, i kako su to radili...I misliš da je pisnuo ovde neko na tu temu..Pa ne...Zar da potkopavaju Velju, budućeg koalicionog partnera kojeg im u "dotu" donosi SNS....
miloseng miloseng 00:09 11.02.2011

Re: Cigare, Carinici itd

Mišković objavio da seli kapital u agrar..Prva moja pomisao jeste, da je ugrožen monopol u trgovini i da će agrar biti sledeće novo, najvidljivije polje monopola..kako, ne znam, ali znam da on ne bi tamo da to već nije smislio i dogovorio...Mislim da zna i ko će mu biti sledeći ministar poljoprivrede



dosta je deltoid-ministar Milosavljević kočio ulazak velikih trgovinskih lanaca. sada kada vise nije to moguće, mišković prodaje maxi. neće čovek da bude tamo drugi, treći trgovac u srbiji. mora prvi i jedini. monopolista . seli kapital u agrar. pokupovao zemlju po vojvodini, može da plati stručnjake da rade za njega pa mu sad monopol više i ne treba.
G.Cross G.Cross 19:47 10.02.2011

Cigare, Carinici itd

x
dali76 dali76 19:58 10.02.2011

preokretiz korena

Hm drago mi je ako je gospodin Dinkic za preokret ?
Ako je to zakljucio zbog desetina hiljada ljudi na trgu tim bolje.
Ne slazem se jedino g. Kovacevic da je problematika oko nepostovanja zakona stara samo jednu deceniju.
Kao sto sam vec napisao u blogu , Srbiji treba preokret od vremena Branislava Nusica.
Srpski politicari razmisljaju na gotovo identican nacin, uz manje oscilacije , od vremeena “gospodje ministarke”.
Gospodin predsednik nema petlju da zapocne taj preokret , asto duze ceka bit ce sve teze jer Srbija je usla u period siromastva gdje populizam cvjeta kao jaglac u proljece.
U tom istom populistickom kontekstu “novosti” zaviruju u novcanik Verice Barac kao da je to nekakva odrednica da li ta zena radi svoj posao dobro ili ne.
Bila bi to prava sreca za Srbiju da njeni duznosnici barem slicno posteno kao Verica Barac zasluze svoje plate.
U zadnje vreme nesto sam vremena posvetio srpskom ustavu, tacnije jurizdikciji ustavnog suda.
Sa takvim ustavom mi ne mozemo preci ni prag ocekivanja u svezi uslova za pravosudje.
I ono stoje dobro u ustavu, ne postuje se tako da preokert ne samo da je vazan nego je uslov svih uslova za napred.
Volio bih ipak da se vlast dozove pameti nego da to moraju pokusati Velimir and co.
Ocekivati da sve rade pod pritiskom eU znaci cekati na boljitak sledecih minimum dve decenije.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:01 10.02.2011

Re: preokretiz korena

Ne slazem se jedino g. Kovacevic da je problematika oko nepostovanja zakona stara samo jednu deceniju.

Ne, ne..taman posla...pa bar ti čitaš moje tekstove i znaš šta mislim na tu temu..
Ali, jas pišem o zadnja tri dana u Srbiji...
Zamisli, koliki bi tekst bio da se vratim dvadeset godina unazad...
vojislav948 vojislav948 20:18 10.02.2011

dovoljno čak i previše


Hronološki, od danas pa samo dva dana unazad

Drago dovoljno je ovo što ste naveli, čak i previše. Ovo malo govori o političarima u Srbiji i previše. Previše je i ono što oni učiniše nama. Upropastiše jednu divnu i bogatu Srbiju, njene građane poniziše do kraja i sada je blizu ostavinska rasprava, a ne osta mnogo da se raščerupa. Zato Dulić kreno na imovinu da se i to otme. Zlo je danas ophrvalo Srbiju, samo što političari to zlo nazivaju svetskom krizom, a dobar srpski domaćin lošim gazdovanjem.
libkonz libkonz 22:22 10.02.2011

Verica Barać

Neke njene izjave sam citirao ovde.
Jasno je da je ovaj naručeni tekst posledica njenih istupa u javnosti povodom Luke Beograd. A nije se ustručavala da ukaže i na malverzacije predsednika Bekove stranke.
sentinel26 sentinel26 22:27 10.02.2011

Varanje sopstvene države

je postalo nacionalni sport broj Jedan.

Cijeneći učinkovitost nekih prethodnih i aktuelne vlasti i u poređenju sa svijetskim morem bluda, razvrata i ostalih gadosti, Srbija je postala Oaza čestitosti, poŠtenja i nepaTvorene muŠke nevinosTi.

Domaća slika i prilika demokratije:

Lopovi su u zatvorima, ludaci u ludnicama, oni koji su zahtijevali Treći svjetski rat i oni koji su veličali heroja ispod Lipe, posramljeno su napustili rukovodeća mjesta sa kojih su decenijama lagali narod i sramotili pretke ali i potomke.

U sudovima sjede novi neporočni ljudi i nijedan nema partijsku kartu, 90% ne zna kako se zove ministarka pravde.

Akademici koji su onog ispod Lipe proglasili najvećim srpskim velikanom XX stoljeća, su se dobrovoljno odrekli članstva u SANU.

Jedna polovina kadrova onog ispod Lipe se zakaluđerila a druga polovina se razmiljela po rodnim selima da u tišini i daleko od očiju javnosti okajavaju grijehove.

Šverca u Srbiji odavno nema, ni žvake se bez carine ne uvoze u Srbiju.
Građani na granici prijavljuju carinicima i nove pertle na Nike patikama koje su promijenili u inostranstvu.

Anđeli gore na Nebesima se biju u grudi, čupaju brade i šišaju na nularicu svaki put kada vide kako je dolje u Srbiristanu.
Pred Gospodom priznaju da nijesu najbezgrešniji u vasioni.

A počeli su sa parolom - Oj Srbijo iz tri dela - ponovo ćeš biti cela !

S.26
Na Bulevaru ŠaKTaĐilskom bb.
Dana 10-og Februara, Ljeta Gospodnjeg 2011-og po Gregorijanskom.

gorran2 gorran2 01:33 11.02.2011

"DS i prijatelji", i reforme...

d) Vidim da se "diže" tzv frka oko imperativnih mandata. Tolika, da je Nada Kolundžija lično dobila zadatak da to zvarši..Nada Kolundžija, ne Jelena Trivan...I biće to...Nerado od svih, ali eto...Trebaće malo više napora da se stvari drže pod kontrolom, odnosno da ispadne da je do promene došlo, a da sve ostane isto..I samo gledajte, na kojoj će "krivini" partokratija uzeti svoju zlatnu akciju.

e) Naterali ih da donesu zakon o finansiranju političkih stranaka..Uhhh...doneće to lagano, sa istim motivima i namerama kao i zakon kojim će "onemogućiti" blanko ostavke..Nagledali smo se u ovih deset godina zakona koji se donose i ne provode i naročito nagledali velih pljački "po zakonu"..bar nam to nije nepoznato

Prijatelju, slučaj "reforma sudstva" jasno je pokazao do kog nivoa reformi i izgradnje institucija su oni spremni da idu.
Do onog koji ne ugrožava njihovu partijsku dominaciju u svim granama vlasti i - naravno - finansijskim tokovima.
Pri tom, spremni su da u beskraj zamazuju oči evropskim partnerima obećanjima "razmotrićemo, promenićemo, osnovaćemo komisiju".
Ali nisu spremni da popuste ni milimetar u pogledu svojih partokratskih interesa.
Pa ni po cenu usporavanja i odlaganja evrointegracija.

Znači, ne bih od njih očekivao ama baš ništa dobro.
A ni od drugih.
vojislav948 vojislav948 08:22 11.02.2011

sada sam siguran


Zaista sada sam ubeđen da predsednik Tadić mora da siđe sa političke scene Srbije, jer je njegova politika i njegove političke procene i igrarije od poteza koje je povlačio dovelo Srbiju pred potpuni krah. Pogubnost ovog njegovog nečinjenja i mešetarenja sa SPS, G17+ i ne znam sa kim sve, ima pogubne posledice po građane Srbije, to je vidljivo na svakom koraku. Njegova ekipa nesposobnih političara je širom Srbije napravila pustoš. Građani su ostavljeni na nebranjenom prostoru na milost i nemilost proždrljivim zverima kojih se na ovim prostorima namnožilo previše. Zaista od predivne Srbije napraviše zverinjak. Osmeh na licu su nam zamenili strahom, tugom i izgubljenom nadom koja se pretvara u očaj.
zipo_64 zipo_64 11:59 11.02.2011

Re: sada sam siguran

vojislav948

Zaista sada sam ubeđen da predsednik Tadić mora da siđe sa političke scene Srbije, jer je njegova politika i njegove političke procene i igrarije od poteza koje je povlačio dovelo Srbiju pred potpuni krah. Pogubnost ovog njegovog nečinjenja i mešetarenja sa SPS, G17+ i ne znam sa kim sve, ima pogubne posledice po građane Srbije, to je vidljivo na svakom koraku. Njegova ekipa nesposobnih političara je širom Srbije napravila pustoš. Građani su ostavljeni na nebranjenom prostoru na milost i nemilost proždrljivim zverima kojih se na ovim prostorima namnožilo previše. Zaista od predivne Srbije napraviše zverinjak. Osmeh na licu su nam zamenili strahom, tugom i izgubljenom nadom koja se pretvara u očaj.

Vreme je za promene.Nije mi jasan stav vecine koji se slepo drzi vlasti po istom principu kojim je Sloba vladao 10godina. Ovaj ne valja a ovi koji zele da ga zamene su jos gori.
U svi zemljama gde je tranzicija "uspesno" izvedena veciti izbori su najbolje resenje.
U Srbij se opozicija vise kritikuje od vlasti. Kako je bilo 90tih tako danas.
Kad ce izbori da se promeni narod???
mikimedic mikimedic 08:27 11.02.2011

sounds familiar

Ko se na ovom teškom putu umorio ili se plaši da će građani da vide da nije postigao rezultate u svom resoru, može slobodno da ide iz Vlade


banat.hardkor banat.hardkor 05:19 14.02.2011

Pao mrak

Pa, posle Tadićevog prošlogodišnjeg javnog meltdown-a, meni nije jasno šta se čeka. Ili će sami da odu ili ćemo da ih ubijamo kao pse. Nikakvi izbori ovo ne rešavaju. Srbija je propala i sva trulež se mora razrušiti, podvući crta i krenuti od nule.

To što spominju neke personalne promene, nekakve prekompozicije... to me vređa.

Ja ne vidim kako to može da se izvede bez neke diktature. Nismo mi za demokratiju. Previše je retardiranosti u genetskom pool-u. Zato su i razbucali Vojsku--naučili su vrlo dobro lekciju 5. oktobra. Kakve crne reforme. Jedini razlog je bio da joj se izvade zubi. Kao i sa JSO, PJP i ostalima... Da se režim obezbedi unapred. Nikad se ne zna.

Danas smo u zemlji u kojoj NE POSTOJI nijedna ličnost oko koje se normalno građanstvo može okupiti. Nijedna ličnost koja bi personalizovala neko novo vreme, ideje, napredak. U celoj Srbiji nema jednog čoveka ili žene! To je naša najveća tragedija.

Sve dobro je pobeglo glavom bez obzira još 90-92, a ono što je ostalo, docnije je najureno. Cirka 500.000 najpametnijih, najobrazovanijih, najperspektivnijih. A 2010. je godina u kojoj je najviše mladih pobeglo od 2002. naovamo (od kad prate taj nesrećni trend). 64% ispitanih studenata BU-a planira da ode iz Srbije čim diplomira. ZA EVROPSKU SRBIJU!

Iza zavese čekaju Naprednjaci. Čekaju da ušetaju na vlast - i ušetaće. A plebs će da urla u transu i da se oseća pobednikom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana