Društvo| Filozofija| Religija| Satira| Život

Kad pametna glumca poistovete s ulogama

ana_radmilovic RSS / 11.02.2011. u 12:17

... da li to znači da je glumac "previše" dobar ili to, pak znači da se publika,  onaj njen deo  koji sebe smatra "elitističkim" nije pokazao mnogo pametnim? 

 Bilo mi je veliko zadovoljstvo da pričam s čovekom koji spada u takve, malobrpojne, glumce, koji neretko dožive sudbinu da budu voljeni od strane publike, kritikovani od strane nekakve tzv. intelektualne javnosti koja, kad prođe vreme, ostane negde u dubokom zaboravu, onom istom koje je svojedobno proricala umetniku. 

P.S.

Znam da se ovde nekoliko puta pisalo o Šojićizmu (i nadala se da se to odnoslilo na LIK a nikako na čoveka koji ga tumači), i to je jedan od razloga da prenesem ovaj intervju. 

 

 milan-gutovic.jpg

 

P. S. 

 Neću biti prisutna danas i sutra, pa ne zamerite što vam neću odgovarati na komentare. Imam promociju u jednoj kafani koja se zove "Duga", u Kuli a onda idem malo do Fruške Gore, da odmorim dušu. 

 Odande ću se javiti sa pesmama poput

 

 

 



Komentari (75)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 12:29 11.02.2011

...

kukusigameni kukusigameni 12:39 11.02.2011

Re: ...

reanimator reanimator 13:23 11.02.2011

Re: ...

kukusigameni

Tiću..primećeni smo
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:25 11.02.2011

Re: ...

reanimator
kukusigameni

Tiću..primećeni smo



pardon, nije smešno

kukusigameni kukusigameni 14:51 11.02.2011

Re: ...

reanimator
Tiću..primećeni smo


Neko te dirao?
reanimator reanimator 15:18 11.02.2011

Re: ...

Neko te dirao

Jok..na vreme sam se strateški povukao
edi-va edi-va 12:41 11.02.2011

Hit

Ukratko: i „dekor-glumci“ i statisti su nešto kao jaja. Uzimaju učešće, ali ne ulaze.
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:42 11.02.2011

Re: Hit

edi-va
Ukratko: i „dekor-glumci“ i statisti su nešto kao jaja. Uzimaju učešće, ali ne ulaze.


i mene je razveselila ta "replika"
edi-va edi-va 12:45 11.02.2011

Re: Hit

ana_radmilovic
edi-va
Ukratko: i „dekor-glumci“ i statisti su nešto kao jaja. Uzimaju učešće, ali ne ulaze.


i mene je razveselila ta "replika"


Evo imaš dva "dekor-blogera" iznad, koji:

Uzimaju učešće, ali ne ulaze


ana_radmilovic ana_radmilovic 12:51 11.02.2011

Re: Hit

edi-va
ana_radmilovic
edi-va
Ukratko: i „dekor-glumci“ i statisti su nešto kao jaja. Uzimaju učešće, ali ne ulaze.


i mene je razveselila ta "replika"


Evo imaš dva "dekor-blogera" iznad, koji:

Uzimaju učešće, ali ne ulaze




Videla i baš se mislim, u čemu li je čvor

što bi reko hamlet
G r o f G r o f 14:53 11.02.2011

Re: Hit

Ukratko: i „dekor-glumci“ i statisti su nešto kao jaja. Uzimaju učešće, ali ne ulaze.


Ali ipak, ovu rečenicu je mogla samo edi izdvojiti...
edi-va edi-va 15:02 11.02.2011

Re: Hit

G r o f
Ukratko: i „dekor-glumci“ i statisti su nešto kao jaja. Uzimaju učešće, ali ne ulaze.


Ali ipak, ovu rečenicu je mogla samo edi izdvojiti...


love U2
angie01 angie01 15:13 11.02.2011

Re: Hit

edi-va

G r o f
Ukratko: i „dekor-glumci“ i statisti su nešto kao jaja. Uzimaju učešće, ali ne ulaze.Ali ipak, ovu rečenicu je mogla samo edi izdvojiti...love U2



evo i treca!:)))
G r o f G r o f 15:36 11.02.2011

Re: Hit

Videla i baš se mislim, u čemu li je čvor

što bi reko hamlet


Umreti,
spavati - spavati - možda sanjati! Da, tu je čvor! Jer u tom spavanju smrtnom kakvi bi snovi mogli doći, kad života ovo klupče odmotamo? Tu moramo stati; to je obzir taj što bedi našoj produžava vek! Jer ko bi podno svetske šibe, ruge, nepravde silnih i zlostave gordih, bol prezrene nam ljubavi, nasilja, i obest vlasti, poniženja koja od nevrednih trpi strpljiva zasluga - kad sam sebi možeš slobodu da daš i golim nožićem?


Jbt...posle ovoga dodje mi da izvršim harakiri.
blogovatelj blogovatelj 19:31 11.02.2011

Re: Hit

Ukratko: i „dekor-glumci“ i statisti su nešto kao jaja. Uzimaju učešće, ali ne ulaze.


Never mind the bollocks

jinks jinks 13:01 11.02.2011

...

"Šojke, Šojke, Šojke ...
Šojke care daj nam pare"

(šta Šojić kaže o svom političkom angažmanu)
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:03 11.02.2011

Re: ...

jinks
"Šojke, Šojke, Šojke ...
Šojke care daj nam pare"

(šta Šojić kaže o svom političkom angažmanu)


Šojić je lik iz serije. Lane Gutović sasvim jasno govori o tome šta misli o političkim angažmanima uopšte.
edi-va edi-va 13:07 11.02.2011

Re: ...

Šojić je lik iz serije. Lane Gutović sasvim jasno govori o tome šta misli o političkim angažmanima uopšte.



Ne pratim spornu TV seriju, a Gutovića se rado sećam iz dečijih emisija koje i sam pominje ...
Možda je problem upravo u tome što se lik tumači na pogrešan način, to jest, što se idealizuje od stane publike, kao recept uspeha u Srbiji ovakvoj kakva je. Iz tog ugla posmatrano razumem, donekle, da se glumcu prebacuje učešće u stvaranju lažne percepcije.


jinks jinks 13:10 11.02.2011

Re: ...

Browser me zafrkava, i nece nikako da otvori link koji ste postavili u blogu ... nisam mislio da povezujem glumca sa likom koji igra.
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:18 11.02.2011

Re: ...

jinks
Browser me zafrkava, i nece nikako da otvori link koji ste postavili u blogu ... nisam mislio da povezujem glumca sa likom koji igra.


Joj, izvini odnaK -:)

Bezveze i ja reagujem, na prvu loptu

Pokušaj ovako

http://www.pecat.co.rs/2011/02/milan-lane-gutovic-srpski-narod-u-sendvicu-raznih-sojica/
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:20 11.02.2011

Re: ...

edi-va
lik tumači na pogrešan način, to jest, što se idealizuje od stane publike



P da, to je fenomen koji je meni ovde zanimljiv. Čovek verno igra taj lik, "brani ga" što bi reko Stanislavski. Publika ga prihvata i identifikuje čoveka sa ulogom. Onda dođe neki kritičar i optuži glumca jer je ovaj dobro igrao svoju ulogu.

edi-va edi-va 13:44 11.02.2011

Re: ...

Publika ga prihvata i identifikuje čoveka sa ulogom


Da, ali ko je publika?

Velikom delu publike, onom mlađem, taj lik "preti" da postane uzor - to sam mislila sa učešćem glumca u kreiranju percepcije ... svesti.

Ne opravdavam kritičare, samo tumačim reakcije ... ustvari pokušavam.
jinks jinks 13:46 11.02.2011

Re: ...

Joj, izvini odnaK -:)

Bezveze i ja reagujem, na prvu loptu

... i ja sam kriv, nije trebalo da pišem nekompletan komentar.

Šta može da uradi antisinhronicitet dve veb adrese
Kazezoze Kazezoze 13:57 11.02.2011

Re: ...

Da, ali ko je publika?

ako ga publika poistovjećuje sa ulogom koju igra, onda je to pokazatelj da on tu ulogu sjajno igra, ali ako publika počinje da ga poistovjećuje sa negativnostima koje ta uloga proizvodi, onda nešto nije u redu sa publikom.
na glumcu je da što vernije prikaže lik kojeg igra, a publika bi ipak trebala da shvati da je on samo glumac i da se njegov život van radnog mesta dosta razlikuje od uloga koje igra.

gutović je sjajan glumac i svoj posao obavlja sjajno.
mikimedic mikimedic 14:42 11.02.2011

Re: ...

ako ga publika poistovjećuje sa ulogom koju igra, onda je to pokazatelj da on tu ulogu sjajno igra, ali ako publika počinje da ga poistovjećuje sa negativnostima koje ta uloga proizvodi, onda nešto nije u redu sa publikom.
na glumcu je da što vernije prikaže lik kojeg igra, a publika bi ipak trebala da shvati da je on samo glumac i da se njegov život van radnog mesta dosta razlikuje od uloga koje igra.

gutović je sjajan glumac i svoj posao obavlja sjajno.


potpisujem svaku rec. upravo htedoh da napisem slican komentar pa videh kazov.

hajmo ovako - da li je gospodja ministarka heroj ili anti-heroj?

da li su se zene ondasnje srbije poistovecivale sa njom? da li im je bila uzor?

ne znam, pitam.

ako jesu, mozda je to jedan od odgovora sto imamo sojice danas sa kojima se veci deo mladje populacije poistovecuje.
edi-va edi-va 14:59 11.02.2011

Re: ...

ali ako publika počinje da ga poistovjećuje sa negativnostima koje ta uloga proizvodi, onda nešto nije u redu sa publikom.


E, o kojoj sad publici govorimo, o onom "elitističkom" delu publike koji ga kritikuje, a ustvari nisu publika u pravom smislu jer ne prate seriju, ali ipak pljuju, ili o publici koja ga prihvata?

na glumcu je da što vernije prikaže lik kojeg igra, a publika bi ipak trebala da shvati da je on samo glumac i da se njegov život van radnog mesta dosta razlikuje od uloga koje igra.


Naravno.

Svakako se fenomen da svrstati u poremećene standarde Srbije apsurda - poput velike priče o ulozi JK u borbi za LGBT prava na jednoj strani i likovanju trovanjem vlasnika Pinka na drugoj.

edi-va edi-va 15:01 11.02.2011

Re: ...

mikimedic
ne znam


ne znam ni ja.

pitam


dito.
mikimedic mikimedic 15:13 11.02.2011

Re: ...

E, o kojoj sad publici govorimo, o onom "elitističkom" delu publike koji ga kritikuje, a ustvari nisu publika u pravom smislu jer ne prate seriju, ali ipak pljuju, ili o publici koja ga prihvata?


a zasto mislis da publika koja ga 'prihvata' je po defaultu 'neelitisticka', i da se identifikuje sa njim?

ja redovno gledam seriju i tvrdim da je sojic maestralan lik. daleko od toga da pridam nekakvom 'elitizmu' ali se jos manje identifikujem sa sojicem.

ali sam takodje jako svestan da je on danasnja stvarnost u srbiji.

bas kao sto je gdja ministarka bila pre 100 god. mada, verujem da je i danas...
edi-va edi-va 15:22 11.02.2011

Re: ...

a zasto mislis da publika koja ga 'prihvata' je po defaultu 'neelitisticka', i da se identifikuje sa njim?


Ne mislim ja to već domaćica bloga u samom naslovu tako postavlja pitanje na koje još niko nije dao odgovor.

Kad pametna glumca poistovete s ulogama ... da li to znači da je glumac "previše" dobar ili to, pak znači da se publika, onaj njen deo koji sebe smatra "elitističkim" nije pokazao mnogo pametnim?
mikimedic mikimedic 15:36 11.02.2011

Re: ...

Kad pametna glumca poistovete s ulogama ... da li to znači da je glumac "previše" dobar ili to, pak znači da se publika, onaj njen deo koji sebe smatra "elitističkim" nije pokazao mnogo pametnim?


da, znaci da je jako dobar ali isto tako i znaci da oni koji za sebe misle da su elita po defaultu ne moraju biti previse inteligentni.

ali mislim da ovo pitanje ne iskljucuje moje pitanje.
mlekac mlekac 16:50 11.02.2011

Re: ...

ana_radmilovic
jinks
Browser me zafrkava, i nece nikako da otvori link koji ste postavili u blogu ... nisam mislio da povezujem glumca sa likom koji igra.


Joj, izvini odnaK -:)

Bezveze i ja reagujem, na prvu loptu

Pokušaj ovako

http://www.pecat.co.rs/2011/02/milan-lane-gutovic-srpski-narod-u-sendvicu-raznih-sojica/


Sve sto ja dobijem je:

Forbidden

You don't have permission to access /2011/02/milan-lane-gutovic-srpski-narod-u-sendvicu-raznih-sojica/ on this server.


trener92 trener92 18:03 11.02.2011

Re: ...

OK?
hajkula1 hajkula1 16:23 12.02.2011

Re: ...

Publika ga prihvata i identifikuje čoveka sa ulogom


Jeste, imamo mnooogo kreatora i ``glumaca``. Da ne kazem isticanih kreatura.

Sojic je kao zajednicki sadrzalac. Razumem kriticare kada kritikuju pojavu a kritike na racun glumca upucene su na pogresnu adresu. Mislim, kakve kritike Nusicu zbog recimo, gospodje ministarke?
hajkula1 hajkula1 16:24 12.02.2011

Re: ...

Publika ga prihvata i identifikuje čoveka sa ulogom


Jeste, imamo mnooogo kreatora i ``glumaca``. Da ne kazem isticanih kreatura.

Sojic je kao zajednicki sadrzalac. Razumem kriticare kada kritikuju pojavu a kritike na racun glumca upucene su na pogresnu adresu. Mislim, kakve kritike Nusicu zbog recimo, gospodje ministarke?
angie01 angie01 13:37 11.02.2011

Lane, moje najvece razocharanja!

Znate ono, kada nekog veoma volite, kako se to osecanje preokrene, kada vidite da ste prevareni!

Cinizam najgori moguci-chovek, koji je sluchaj iz svog iskustva -shto chak nije ni vazno, preneo na tv ekrane i u javnost, pretvotivshi ga u rijalti parovi, gde se poigrava ljudskim dostojanstvom, emocijama, moralom, etikom, civilizovanoshcu uopshte i sve to nipodashtava i dovodi do dna, drzeci josh shtap sa shargarepom, kao nagradu!

da ne govorim o izboru uchesnika, koji su na tako neshto pristali- to govori sve i o tvorcu i o igri!

pechat i pripada shoic provinijenciji, tako da je sve na svom mestu!
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:58 11.02.2011

Re: Lane, moje najvece razocharanja!

angie01
Znate ono, kada nekog veoma volite, kako se to osecanje preokrene, kada vidite da ste prevareni!

Cinizam najgori moguci-chovek, koji je sluchaj iz svog iskustva -shto chak nije ni vazno, preneo na tv ekrane i u javnost, pretvotivshi ga u rijalti parovi, gde se poigrava ljudskim dostojanstvom, emocijama, moralom, etikom, civilizovanoshcu uopshte i sve to nipodashtava i dovodi do dna, drzeci josh shtap sa shargarepom, kao nagradu!

da ne govorim o izboru uchesnika, koji su na tako neshto pristali- to govori sve i o tvorcu i o igri!

pechat i pripada shoic provinijenciji, tako da je sve na svom mestu!


To što je on radio je jedna slika, odraz stvarnosti u kojoj živimo, a ujedno i ogledalo onih koji su hteli, pojavljivanja na TV-u radi, da se pretvore u idiote.
Kriviti njega za tu sliku koju je prikazao je kao kriviti Kovačevića što je napisao Ko to tamo peva. Ako je neko glup pa su mu junaci tog filma super - to nije do pisca.

Pečat ne pripada "Šojić priovinijenciji" nego je to list koji pokazuje jednu stvarnost u Srbiji koja je takva kakva jeste. Izbor saradnika, lik i delo vlasnika - sve je naravno podložno kritici, kao i kvalitet onoga što radimo mi koji tamo radimo. Ali nemoj mi reći da je moj rad nekakva "Šojić provinijencija" jer je to uvredljivo.

Mi ionako živimo u jedno tako odvratno vreme da bi sada verovatno i Zoran bio kriv što je Radovan Treći prostačina. Tako je Lane kriv što postoji Šojić. Nije to nikakva "provinijencija", to je samo morbidna komedija apsuirda koji je nažalost naša stvarnost.
mikimedic mikimedic 14:46 11.02.2011

Re: Lane, moje najvece razocharanja!

To što je on radio je jedna slika, odraz stvarnosti u kojoj živimo, a ujedno i ogledalo onih koji su hteli, pojavljivanja na TV-u radi, da se pretvore u idiote.
Kriviti njega za tu sliku koju je prikazao je kao kriviti Kovačevića što je napisao Ko to tamo peva. Ako je neko glup pa su mu junaci tog filma super - to nije do pisca.


ili nusica za gospodju ministarku, npr.

Mi ionako živimo u jedno tako odvratno vreme da bi sada verovatno i Zoran bio kriv što je Radovan Treći prostačina. Tako je Lane kriv što postoji Šojić. Nije to nikakva "provinijencija", to je samo morbidna komedija apsuirda koji je nažalost naša stvarnost.


surovo tacno.
angie01 angie01 15:12 11.02.2011

Re: Lane, moje najvece razocharanja!

Ali nemoj mi reći da je moj rad nekakva "Šojić provinijencija" jer je to uvredljivo.


ja rekoh za list to shto jeste,...za tebe mogu samo krajnje prijateljski da se pitam- shta jedna strastvena, slatka i gradska devojka, koja pri tome zna shta su savekovachevica rulsradi temo,..al to je opet moja lichna percepcija!


Kriviti njega za tu sliku koju je prikazao


je l kapirash da scenario za pozorishnu predstavu ili film, koji su umetnichke kategorije i koncept za rijaliti na kome ti zaradjujesh kao komercijalnom proizvodu i koji postavljash kao zabavu za narod, sa cinizmom da je to zabava,znachi kao pozeljan model, a ne ismevanje- nije jedno te isto-niti je za usporedbu!

a bashka shto radovan i shojic nisu za poredjenje- ni po chemu!

radovan je maestralan- shojic je vodvilj!

a lane josh podrz'o koshtunija-i to bez ulaska!:)))
G r o f G r o f 15:16 11.02.2011

Re: Lane, moje najvece razocharanja!

Pečat ne pripada "Šojić priovinijenciji" nego je to list koji pokazuje jednu stvarnost u Srbiji koja je takva kakva jeste.


Alo ,ej ti. Kad ti odgovara onda interakciju posmatraš jednosmerno.

Odnos umetnosti i stvarnosti je dvosmeran.
Koliko stvarnost utiče na umetnost toliko i umetnost utiče na stvarnost (misim, ovaj, trebala bi ako pretenduje da bude prava umetnost).

E, o tome drugom smeru tj. uticaju umetnika na stvarnost govori razočarana gospodja Angie007...
edi-va edi-va 15:26 11.02.2011

Re: Lane, moje najvece razocharanja!

a lane josh podrz'o koshtunija-i to bez ulaska!:)))


jaje ...?
mikimedic mikimedic 15:33 11.02.2011

Re: Lane, moje najvece razocharanja!

E, o tome drugom smeru tj. uticaju umetnika na stvarnost govori razočarana gospodja Angie007...


ja sve mislim da je sojic registrovao kola u crnoj gori

Kazezoze Kazezoze 15:40 11.02.2011

Re: Lane, moje najvece razocharanja!

edi-va
a lane josh podrz'o koshtunija-i to bez ulaska!:)))


jaje ...?

čini mi se da je tu problem kod prepoznavanja.

angie je prepoznala šojića u koštunici, a ne u jovanoviću.:)))

mada, ima i ovakvih slika:



angie01 angie01 15:49 11.02.2011

Re: Lane, moje najvece razocharanja!

angie je prepoznala šojića u koštunici, a ne u jovanoviću.:)))


nije tako kaz!

pri tome, shteta koju je koshtunije napravio, nije bash za poredjenje!

sad, jedino moze da ti se svidja, (shteta), shto ne verujem!


Kazezoze Kazezoze 16:06 11.02.2011

Re: Lane, moje najvece razocharanja!

angie01
angie je prepoznala šojića u koštunici, a ne u jovanoviću.:)))


nije tako kaz!

pri tome, shteta koju je koshtunije napravio, nije bash za poredjenje!

sad, jedino moze da ti se svidja, (shteta), shto ne verujem!



ja ne govorim o šteti koji je jedan ili drugi političar napravio.
ja govorim o poistovećivanju šojića sa koštunicom ili jovanovićem, koji je očigledan.
i, uzgred, možeš bilo kojeg političara da poistovetiš sa šojićem jer svi se mogu na neki način tu pronaći, ali je poistovećivanje laneta gutovića sa tim istim političarima apsurd i ne razumem kako to ne možeš da shvatiš.
lane gutović je GLUMAC koji glumi šojića u toj tv seriji.
G r o f G r o f 16:14 11.02.2011

Re: Lane, moje najvece razocharanja!

ne razumem kako to ne možeš da shvatiš.
lane gutović je GLUMAC koji glumi šojića u toj tv seriji.


Ja isto tako ne shvatam kako vi ne shvatate da projekt "Šojić" na neki način stvara šojiće. Razočarenje delim sa angie jer Lane učestvuje u tom projektu.
Ne govorim o glumcu Lanetu nego o čoveku Lanetu.
mikimedic mikimedic 16:20 11.02.2011

Re: Lane, moje najvece razocharanja!

Ja isto tako ne shvatam kako vi ne shvatate da projekt "Šojić" na neki način stvara šojiće. Razočarenje delim sa angie jer Lane učestvuje u tom projektu.
Ne govorim o glumcu Lanetu nego o čoveku Lanetu.


znamo, znamo... vrlo dobro. neki se i hvale time sto se ponasaju kao sojic...
Kazezoze Kazezoze 16:20 11.02.2011

Re: Lane, moje najvece razocharanja!

G r o f
ne razumem kako to ne možeš da shvatiš.
lane gutović je GLUMAC koji glumi šojića u toj tv seriji.


Ja isto tako ne shvatam kako vi ne shvatate da projekt "Šojić" na neki način stvara šojiće. Razočarenje delim sa angie jer Lane učestvuje u tom projektu.
Ne govorim o glumcu Lanetu nego o čoveku Lanetu.

a, ne grofe, grešiš.
projekat šojić ne stvara šojiće, nego ih oslikava. oni su već stvoreni, a lane ti samo želi pokazati i slikovito kako oni iza zavese izgledaju.
šteta, od vas sam očekivao da tako očigledne stvari možete da primetite...

edit:
Ne govorim o glumcu Lanetu nego o čoveku Lanetu.

ja laneta ne poznam lično, a čisto sumnjam i da ga ti poznaješ, tako da o njemu kao čoveku i ne mogu da govorim. govorim o njemu kao glumcu jer ga samo tako poznajem. sem toga, ni za sebe ne mogu reći da se poznam, a kamo li o nekom glumcu koji ima 1000 lica:)))
G r o f G r o f 16:52 11.02.2011

Re: Lane, moje najvece razocharanja!

oni su već stvoreni,


Da napomenem da nisam neki posebni fan pomenute serije pa čitavu stvar prebacujem na ravan filozofije umetnosti, općenito.
Puko preslikavanje stvarnosti, mimezis, nikad se nije cenilo u umetnosti.
Umetnik upotrebljava stvarnost da nešto kaže, stvori neku novu dimenziju.
E ta nova dimenzija je problem u seriji. Nema je.
Šojić samo podebljava crte "već stvorenog" praveći pri tome od njega ideal.
Izaziva smeh.
A takva stvarnost se leči gnevom.


mikimedic mikimedic 17:16 11.02.2011

Re: Lane, moje najvece razocharanja!

inace meni je tako zanimljiva pojava da sojici kritikuju laneta.

pravi primer srbije danas.
angie01 angie01 17:22 11.02.2011

Re: Lane, moje najvece razocharanja!

ali je poistovećivanje laneta gutovića sa tim istim političarima apsurd i ne razumem kako to ne možeš da shvatiš.


gde si to prepozano u mom komentaru?

ja samo kazem da je njegov cinizam vishe od toga-on s jedne strane glumi lik koji se podsmeva kvalitetu nashih politichara i tehnologiji vlasti, a sa druge, privatno podrzava nekog kao shto je koshtunica-kako to ne kapirash?

pri tome, izjednachavati shtetu koju je koshtunije napravio sa bilo chijim delovanjem posle 5. oktobra, narochito sa minornim Jovanovicem, je besmisleno, jer je udeo gorepomentutog pozamashan!
Kazezoze Kazezoze 18:04 11.02.2011

Re: Lane, moje najvece razocharanja!

G r o f
oni su već stvoreni,


Da napomenem da nisam neki posebni fan pomenute serije pa čitavu stvar prebacujem na ravan filozofije umetnosti, općenito.
Puko preslikavanje stvarnosti, mimezis, nikad se nije cenilo u umetnosti.
Umetnik upotrebljava stvarnost da nešto kaže, stvori neku novu dimenziju.
E ta nova dimenzija je problem u seriji. Nema je.
Šojić samo podebljava crte "već stvorenog" praveći pri tome od njega ideal.
Izaziva smeh.
A takva stvarnost se leči gnevom.



pa nije baš tako. kvalitet serije ne mora da oslikava i kvalitet glumca, mada i sama serija svojim kvalitetom daleko odskače od evropskog standarda (možda samo u UK prave bolje serije). bez obzira u kojem filmu ili seriji igraš, ti ćeš kao glumac nastojati da svoj posao odigraš što bolje. to upravo radi lane, a samim tim da se čak i ˝intelektualci˝ poistovjećuju sa glavnim likom u seriji govori o njegovom umetničkom doprinosu.
Jukie Jukie 18:38 11.02.2011

Re: projekat šojić

Kazezoze

grešiš.projekat šojić ne stvara šojiće, nego ih oslikava. oni su već stvoreni, a lane ti samo želi pokazati i slikovito kako oni iza zavese izgledaju.

Kada su neki moji đaci šestaci počeli da gledaju belu lađu i da se time hvale, od fine dece su se pretvorili u biiip.
Tako da projekat šojić kvari decu.
Kazezoze Kazezoze 18:43 11.02.2011

Re: projekat šojić

Jukie
Kazezoze

grešiš.projekat šojić ne stvara šojiće, nego ih oslikava. oni su već stvoreni, a lane ti samo želi pokazati i slikovito kako oni iza zavese izgledaju.

Kada su neki moji đaci šestaci počeli da gledaju belu lađu i da se time hvale, od fine dece su se pretvorili u biiip.
Tako da projekat šojić kvari decu.

kako kvari...deca su samo prepoznala šojiće među nastavnicima:)))
milisav68 milisav68 18:58 11.02.2011

Re: projekat šojić

Jukie
Kazezoze

grešiš.projekat šojić ne stvara šojiće, nego ih oslikava. oni su već stvoreni, a lane ti samo želi pokazati i slikovito kako oni iza zavese izgledaju.

Kada su neki moji đaci šestaci počeli da gledaju belu lađu i da se time hvale, od fine dece su se pretvorili u biiip.
Tako da projekat šojić kvari decu.

A kad je bio Laf u srcu, onda je bio ok.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:28 11.02.2011

Re: Lane, moje najvece razocharanja!

Izaziva smeh.

I prezir.
Ja stvarno nisam sreo coveka koji bi pozeleo da bude Sojic, pa mi se cini da teza kako Gutovic "proizvodi Sojice" nema ni malo osnova.

Za problem koji eventualno ima Gutovic, da u njemu vide Sojica, deo zasluge snosi i on sam.
Morao je da zna koji profil publike ce biti dominantan kad je prihvatio tu ulogu i da ce tu biti dosta onih koji vrlo lako poistovete lik i glumca. To ne govori nista lose o njemu, ali sa tim je morao da racuna.
Citao sam da se slicno dogadjalo i Marku Nikolicu, da su mu cak na ulici dobacivali "'De si bre Gigo!" sa sve udaranjem po ledjima. Na konstataciju novinara da je to posledica popularnosti Nikolic je odgovorio da to nije posledica popularnosti vec nevaspitanja.
trener92 trener92 14:25 11.02.2011

Lane !

U publici se ne podrazumevaju samo pametni i umni ljudi. Podrazumevaju se i budale, ali se sa njima ne polemiše.

Majstorski!

Veliki Šmeker ,
iako nisam gledao seriju (do skoro nisam znao ni naziv), ali pamtim Šojića iz filma "Tesna koža".

Hvala Ana , odličan intervju.
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:42 11.02.2011

Re: Lane !

trener92

Hvala Ana , odličan intervju.


Hvala tebi dragi Treneru -:)
margos margos 17:41 11.02.2011

Re: Lane !

Hvala Ana , odličan intervju.

Da. I meni se dopao, a i volim Laneta. Sećam se kad su pričali da je prolupao pa otišao da gaji koze. Makar je sačuvao tišinu i lako joj se vraća.
trener92 trener92 17:48 11.02.2011

Re: Lane !

margos
Hvala Ana , odličan intervju.

Da. I meni se dopao, a i volim Laneta. Sećam se kad su pričali da je prolupao pa otišao da gaji koze. Makar je sačuvao tišinu i lako joj se vraća.


margos Pa dobro gde si ti? Bre!
margos margos 18:57 11.02.2011

Re: Lane !

Tu negde... u tišini. :)
trener92 trener92 21:10 11.02.2011

Re: Lane !

margos
Tu negde... u tišini. :)


Nismo davno slušali muziku, nešto za tebe




trener92 trener92 21:14 11.02.2011

Re: Lane !

Ana verovatno voli ove "nove hitove"


Ana
trener92 trener92 21:25 11.02.2011

Re: Lane !

ana_radmilovic


Hvala tebi dragi Treneru -:)


Odličan voditelj,odlična dosta provokativnaa pitanja, i da nije u pitanju pravi sagovornik, šmeker, već (kako se kaže )"mušterija ,izula bi ga iz cipela."
Ovako, bilo mi je zadovoljstvo pročitati ovako nešto.

I kad malo razmislim još malo muzike



Pazi se tamo na Fruškoj, ima divljih životinjki,
margos margos 21:48 11.02.2011

Re: Lane !

Coach, hvala ti na Điboniju... Uvek prija. :)
A Ana? Mislim da bi joj pre odgovaralo ovako nešto. A i nama, zar ne?.
trener92 trener92 23:12 11.02.2011

Re: Lane !

margos
Coach, hvala ti na Điboniju... Uvek prija. :)
A Ana? Mislim da bi joj pre odgovaralo ovako nešto. A i nama, zar ne?.

da znaš da sam mislio to da postavim, pa sam ipak odlučio Kneza, .

Naravno ,ti znaš šta nam odgovara. Dobar ritam je najvažniji
G.Cross G.Cross 18:04 11.02.2011

Buba u mozgu

Davno sam otisao iz zemlje i potpuno mi je iznanedjenje da neko moze da propituje Laneta po pitanju glume.
Ko god se seca Bube u Uhu u Jugoslovenskom Dramskom zna velicinu tog glumca ( i reditelja, ko li to bese? )
angie01 angie01 20:25 11.02.2011

Re: Buba u mozgu

Ko god se seca Bube u Uhu u Jugoslovenskom Dramskom zna velicinu tog glumca


to mi je uvek prva asocijacija-ona najlepsha!

nisam primetila da neko Laneta proziva za glumu!
angie01 angie01 20:27 11.02.2011

umesto duplikata

angie01 angie01 20:27 11.02.2011

umesto duplikata


G.Cross G.Cross 23:14 11.02.2011

Re: Buba u mozgu

Onde ja imam bubu u mozgu , izgleda da sam pogresno razumeo neke od komentara...
G r o f G r o f 23:35 11.02.2011

Re: umesto duplikata

Na pustolova sam otkidao. Tu je bio neprevazidjen.
fantomatsicna fantomatsicna 12:42 12.02.2011

Life is

A Cabaret..steta steta...Ode sve u Sojicevu..





www.svratiste.info
valhalen valhalen 18:46 13.02.2011

Uvredjen, ali nimalo iznenadjen

Lik Šojića je izmišljen osamdesetih godina kao jedna vrsta bezobolnog i bezopasnog podsmevanja tadašnjem sistemu. Bezbolnog i bezopasnog jer krajnje uopštenog, neodredjenog i preteranog. Ah, ti direktori (i to još iz unutrašnjosti) uništiše pošten svet! Ova kritika naravno nije smela da kaže ništa o pravim, dakle sistemskim, problemima samopuravnog socijalizma, nego je umesto toga probleme u društvenoj stvarnosti svaljivala na pleća iskvarenim pojedincima poput Šojića.

Vlast je naravno vrlo blagonaklono gledal na ovu vrstu bezopasne satire, jer je ova (satira) zapravo deaktivirala svaku moguću klicu otpora i pasivizirala gradjane. Zato je za tu bezuzbu satiru uvek bilo para iz državne kase.

Isto je i danas. Bela lađa nije nikakva ozbiljna kritika bilo koje vlasti, što jasno pokazuje i činjenica da su je sve vlasti rado sponzorisale i što se več nekoliko sezona pušta na nacionalnoj TV. Lanetova izjava da on misli da će seriju ukinuti (a zbog njene provokativne prirode, jel'), jefitna je mistifkacija i očigledna neistina - seriju niko, ali NIKO ne doživljava kao pretnju, štaviše, nije mi ni najmanje teško da zamislim Tadića u poseti snimanju Bele ladje, pa nije li već posetio ono Selo koje gori, i nije li već primio Marka Somborca? Zašto? Jer vlast voli tu bezzubu satiru, koja ih, zapravo, na kraju predstavlja kao simpatične obešenjake, sebične ljude, ali iz naroda, naške, tako naške...

Konačno, tu je i još jedna, sasvim očigledna primedba - Šojić nije ni Tadić, ni Koštunica, ni Dinkić, ni Nikolić, niti bilo ko od najmoćnijih ljudi u Srbiji, on nije čak ni Palma ni Velja Ilić sa kojima deli provincijsko poreklo. On je neprepoznatljiva, pa stoga i krejnje bezopasna, karikatura. Uz to, teško je ne primetiti - on je karikatura koja parazitira na najbednijim kultur-rasističkim stereotipima o provincijalcima (nije li Tesna koža bila upravo priča o "njima" koji dolaze iz svojih selendri i osvajaju direktorska mesta, dok mi pošteni Beogradjani moramo da se patimo kao podstanari). Karikatura koja, ponavljam, u potpunosti promašuje, jer već deset godina unazad najmoćniji ljudi u ovoj zemlji po pravilu potiču iz kruga dvojke, kakvog god ideološkog opredeljenja bili.

Da ne bude zabune, obožavam Laneta u većini njegovih uloga, poosebno kao Pustolova, ali Bela ladja je tužan primer prostituisanja talenta, humora "niz dlaku" i besopasne, državno sponzorisane satire-lite.
G r o f G r o f 16:56 14.02.2011

Zahtevam

..odgovor iz prve ruke o stanju duše posle odmora na FG.
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:27 15.02.2011

Re: Zahtevam

G r o f
..odgovor iz prve ruke o stanju duše posle odmora na FG.

On zahteva... ah -:)

Stanje duše zabrinjavajuće kao i pre, međutim stanje tela - izvanredno! A kako su duh i telo isto, to jest kako je sve jedno (ne svejedno, mada i svejedno) telo je pozajmilo duši nešto kondicije pa kad se sve zbroji u ovom mom sluđenom knjigovodstvu - bem li ga, dobro sam, fala na pitanju

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana