Politika

Čini se da bi Šule hteo premijersku fotelju?

Drago Kovacevic RSS / 13.02.2011. u 14:19

Gledam ovaj igrokaz oko "rekonstrukcije" vlade. Dinkić u naletu. Oko njega "frckaju" iskre. "Junači" se nad Cvetkovićem jer je  sada naprasno otkrio kako ovaj ne "donosi odluke".Dobar deo DS-ove vlade naziva poltronima..samo ne kaže čijim.

Otpusti je Tomicu Milosavljevića i ponudio, zbog "poštenja i stručnosti" - Stankovića. Otkud sada kriterijum "poštenja" u igri. Zar se to ne podrazumeva. Kažu da će otpustiti i Bradića, pa i na njegovo mesto ponuditi neku "poštenjačinu"...

Ima tu raznih "koski", ali mi je najzanimljivija ona gde Dinkić udara po cevanicama sam DS i Tadića.Tačnije, predsednika i dvorski deo DS-a. Nije da mi je nešto žao što se "klepaju" međusobno, ali kako ne primetiti da već neko vreme, Dinkić i njegova "štetočinska stranka", iz čista mira, hvale do besvesti dva DS-ova potpredsednika, ne baš omiljena na dvoru. Šutanovca i Đilasa. Kažu, da su oni primer uspeha i napretka. Čak su pominjali i neke "zajedničke podvige" poput Korman Polja gde se pokazalo kako je Šule "pravi"..

Od nikoga Dinkić nije dobio podršku kao od Šuleta..Treba promena  smatra Šule, sve se nadajući da će, on biti novi kapiten, sa osobinama koje je kao poželjne predložio Dinkić.Đilas ne komentariše.Nije vreme da se bori za "traku" jer, kako da ostavi mostove i pristupne puteve. Računa da ima vremena.

I kad sve to pogledam, više je ovo borba unutar DS-a za rekonstrukciju, nego između Dinkića i te stranke. Mada je Dinkić sasvim spremno uskočio u  borbu. Ona mu nosi neku korist u u ovom mrtvom političkom moru, gde gotovo niko više i ne pliva.

Liči li vama ovo, na Šuletovu kandidaturu za "kapitensku" traku...ili se meni samo priviđa..

Ako je stvarna kandidatura, ne verujem da će je predsednik baš dragovoljno i objeručke prihvatiti.

 



Komentari (54)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:22 13.02.2011

Kriterijumi

Visok je i jak.
Uliva strahopoštovanje.
Potpuno odgovara.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:26 13.02.2011

Re: Kriterijumi

KRALJMAJMUNA
Visok je i jak.
Uliva strahopoštovanje.
Potpuno odgovara.

A razume se i u muziku..
nikolic777 nikolic777 14:35 13.02.2011

Re: Kriterijumi


A razume se i u muziku..



pitanje je da li će ga iko primiti u neku buduću koalciju, ne samo zbog ovoga što je tema tvog teksta već i zbog svih propalih resora u kojima su sedeli njegovi ministri, pa i on sam?

da li je toliko siguran u svoju večnu poziciju "jezička na vagi" ili možda odustaje od politike ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:42 13.02.2011

Re: Kriterijumi

pitanje je da li će ga iko primiti u neku buduću koalciju, ne samo zbog ovoga što je tema tvog teksta već i zbog svih propalih resora u kojima su sedeli njegovi ministri, pa i on sam?

da li je toliko siguran u svoju večnu poziciju "jezička na vagi" ili možda odustaje od politike

Eto, njegov politički poraz bi bio blagi indikator da postajemo "zdraviji"..
Nema toga ko gura partokratiju do krajnje konsekvence, a da je Dinkiću do ramena..Mada ni osrtalima nije mrska...
nikolic777 nikolic777 14:49 13.02.2011

Re: Kriterijumi

Mada ni osrtalima nije mrska...



nacionalno pomirenje Dinkića i Karića...nije nemoguće :)

pa onda u nova "pomirenja"...i eto ga!
aleksandarz92 aleksandarz92 14:57 13.02.2011

Re: Kriterijumi

pitanje je da li će ga iko primiti u neku buduću koalciju, ne samo zbog ovoga što je tema tvog teksta već i zbog svih propalih resora u kojima su sedeli njegovi ministri, pa i on sam?

A otkad je to bitno? Kod nas je bitno samo da stranka ima dovoljno poslanika, a posle se dogovore ko će gde da kra... radi.
Hansel Hansel 16:23 13.02.2011

Re: Kriterijumi

Meni se činilo da Kralj nije ironičan na Dinkićev račun, kako ste se svi nadovezali, nego da opisuje Šuletove osobine.
Kriterijumi
Visok je i jak.
Uliva strahopoštovanje.
Potpuno odgovara.

Kralju, oprostite što sam se drznuo da tumačim Vaše reči, ali, cenim (i nadam se), niste moj kralj!
tsunade tsunade 16:24 13.02.2011

Re: Kriterijumi

Nema toga ko gura partokratiju do krajnje konsekvence, a da je Dinkiću do ramena..Mada ni osrtalima nije mrska...


to je kleptokratija...

[/pitanje je da li će ga iko primiti u neku buduću koalciju, ne samo zbog ovoga što je tema tvog teksta već i zbog svih propalih resora u kojima su sedeli njegovi ministri, pa i on sam?quote]

primiche ga itekako bude li ikom trebao za deobu. it's all about money.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:42 13.02.2011

Re: Kriterijumi

Hansel
Meni se činilo da Kralj nije ironičan na Dinkićev račun, kako ste se svi nadovezali, nego da opisuje Šuletove osobine.
Kriterijumi Visok je i jak. Uliva strahopoštovanje.Potpuno odgovara.Kralju, oprostite što sam se drznuo da tumačim Vaše reči, ali, cenim (i nadam se), niste moj kralj!

Alo! DK je postavio pitanje o Šuletovoj kandidaturi. I ja odgovorio. Šule je DŠ. A Dinkić je DM i nije baš visok.
Hansel Hansel 16:44 13.02.2011

Re: Kriterijumi

Pa, to i ja kažem - pročitaj druge postove ispod tvog, meni se čini da oni pričaju o Dinkiću, a ne o Šuletu. Ja sam njima ukazao, akomerazumeš!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:49 13.02.2011

Re: Kriterijumi

Hansel
Pa, to i ja kažem - pročitaj druge postove ispod tvog, meni se čini da oni pričaju o Dinkiću, a ne o Šuletu. Ja sam njima ukazao, akomerazumeš!

Marazumemte.
Hansel Hansel 16:50 13.02.2011

Re: Kriterijumi

Esadmilakše!
thebee269 thebee269 19:41 13.02.2011

Re: Kriterijumi

KRALJMAJMUNA
Visok je i jak.
Uliva strahopoštovanje.
Potpuno odgovara.

a drzi i vojsku...
vojislav948 vojislav948 14:57 13.02.2011

ima puno rupa


Otkud sada kriterijum "poštenja" u igri


Zreli su ko zrele kruške. Blefera mnogo, a narod svašta pita. Brod procureo, rupe treba zapušavati, a dobrog materijala skoro i da nema, pa se koristi priručni, koji je na dohvat ruke. Možda će i izdržati ako ne bude većih nepogoda. Što se tiče kapitenske trake, biće frke, ali o tome odlučuje, sada vladar iz senke ili ti kapetan na lađu. Bojim se da ne ispliva gospođa Trivan iz drugog plana, jer ima dobru brzinu penjanja.
antioksidant antioksidant 14:58 13.02.2011

.

li se meni samo priviđa..

mislim da ti se priviđa
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:19 13.02.2011

Re: .

antioksidant
li se meni samo priviđa..

mislim da ti se priviđa

Ne bih rekao.
Neće proći puno vremena a sukob u DS-u će biti vidljiv..Mada, ne na idejama nego na količini predsednikova uticaja. A na idejama nije moguć, pošto ideja nema..
antioksidant antioksidant 15:42 13.02.2011

Re: .

Neće proći puno vremena a sukob u DS-u će biti vidljiv
ne sporim sukob unutar ds-a. kažem da ti se pričinilo da i jedna struja unutar ds-a pokušava bilo šta sa dinkićem. niko nije toliko glup (mada me "trojni sastanak" uskoro demantuje - od tadića se da svašta očekivati)
kukusigameni kukusigameni 15:26 13.02.2011

"navodno"

"rekonstrukcije"
"frckaju"
"Junači"
"donosi odluke"
"poštenja i stručnosti"
"poštenja"
"poštenjačinu"
"koski"
"klepaju"
"štetočinska stranka"
"zajedničke podvige"
"pravi"
"traku"
"kapitensku"
deki-the-boy deki-the-boy 15:32 13.02.2011

Ako smem da primetim

Liči li vama ovo, na Šuletovu kandidaturu za "kapitensku" traku.

Meni ovo lici na Mladju kao ministra u Nikolicevoj buducoj Vladi, nazalost, jer ako se Dinkic posvadja sa DS-om, on nema vise sa kim da pravi Vladu osim sa SNS-om, a tako je siroma navikao da bude u svakoj Vladi ili ti corbi mirodjija.
G r o f G r o f 15:46 13.02.2011

Re: Ako smem da primetim

Meni ovo lici na Mladju kao ministra u Nikolicevoj buducoj Vladi,


Možda čak namero provocira svadju da bi imao moralno opravdanje za taj čin.

Tri godine ne rade ništa i sad ovo malo vremena što je ostalo koriste da bi nas zamajavali nekom rekonstrukcijom.
Više nije dilema ko će raditi bolje od njih nego ko će ih kazniti, a izgleda da ta opcija ne postoji u srpskoj politici.
Hansel Hansel 15:57 13.02.2011

Re: Ako smem da primetim

Meni ovo lici na Mladju kao ministra u Nikolicevoj buducoj Vladi
Da, da, kad se uključi "naša Maja" (koja je sada Dinkićeva) sa svojim ex radikalskim vezama... sve je moguće!
blekburn blekburn 15:51 13.02.2011

Otvoreno pismo Draganu Djilasu

Da možda ovo dole nije rešnje planetarne nesposobnosti u DS-u ?
____________________________________________________________

Poštovani, znamo se dugo, u to ime želim da Vam se preko ove društvene Blog-mreže obratim ovim otvorenim pismom, apelom, a vi vidite šta Vam je čitini sa njim ?

Dragane, čak i maloj bebi, detetu je jasno da je Vaš politički prijatelj Boris Tadić-planetarno i genetski nesposoban čovek da vodi unutrašnju politiku ove ovakve Srbije.

Vi gospodine imate neke uspehe u vodjenju grada, vidim da jedini u DS-u ne lažete ljude kada nešto obećate, i zato Vam se gospodine i obraćam ovim pismom, ovim tekstom.

Znam da je teško reći Vašem prijatelju tešku istinu, da je nedorastao ovom političkom i ekonimskom trenutku, a ni epohi u kojoj ga je čisti sticaj političkih tragičnih okolnosti doveo na to mesto gde je sad .
Bolje je da mu to kažete Vi, a ne neko drugi, Vama valjda veruje, meni, drugima i ne mora .

To mora da mu kažete u četiri oka, jeste bolno za Vas i njega, ali zar istina nije bolnija, zar vam Dragane Djilasu nije važnija cela Srbija , no jedan prijatelj koji se nije snašao, i koji se ponaša oportuno, nezainteresovano, kukavički i izgubljeno.

Dobro Dragane, znam da Vi ovo znate, a vidite da znam i ja, ali lako je meni da ovo pišem i savetujem Vam da to uradite, jer ja nemam šta da izgubim, niti položaj, niti privilegiju, niti njega kao prijatelja.

Vi lično ste u vrlo delikatnoj situaciji, znate da Vaš prijatelj BORIS se ponaša totalno autistički, otudjeno i izgubljeno na domaćoj političkoj sceni, znate da je na mesto premijera postavio nemuštu, beživotnu i amornu masu, ali šta ćete trpite i vi to, a verujem samo iz razloga mira u partijskoj kući, a ne zbog nečega drugoga ne daj bože.

Poštovani trenutni gradonačelniče, dugogodišnji poznaniče, vaše ime i prezine, vaš predjašnji rad, vaša reč je prepoznata u javnosti i medj’ svoje partijske kolege, i zato je vreme da svog onemoćalog i bezidejnog prijatelja zamolite da se tiho, iznenada povuče sa mesta glodura DS-a, i vi preuzmete V.D. funkciju do narednih izbora.

Ako to ne uradite uskoro, to jest u narednih 3 meseca, i Vas i njega će ljudi pamtiti kao saučesnike propasti Srbije, koji ste sve to gledali , a ništa niste preduzeli u tom smislu.

Usuditi se Dragane je pola puta do uspeha, Vi ste se u životu nekoliko puta usudili i uspeli, evo joj jedan usud vam je ponudjen, pa sad vidite hoćete li biti upamćeni kao veliki prijatej Borisa Tadića, ili kao neko ko je prijatelja godinama gledao kako nemoćno upravlja Srbijom, a taj ni repom nije mrdnuo da pomogne i njemu i nama .
S poštovanjem, Beograd-Srbija-Evropa-možda.
veronika_kojen veronika_kojen 16:12 13.02.2011

Re: Otvoreno pismo Draganu Djilasu



Brate mili, koliki post. Evo ti preporuka samo zato što misliš da će ga Djilas lično čitati.

(deder pojasni kako je tadić "genetski" nesposoban, ako ti nije teško)
blekburn blekburn 16:22 13.02.2011

Re: Otvoreno pismo Draganu Djilasu

veronika_kojen


Brate mili, koliki post. Evo ti preporuka samo zato što misliš da će ga Djilas lično čitati.

(deder pojasni kako je tadić "genetski" nesposoban, ako ti nije teško)


Koliko čovek ima godina ?
Pa ima 53.
Da li je sam rešio stambeni problem ?
Nije.
Ima li porodicu, dvoje dece ?
Ima.
Da li bi ikada sam uspeo da zaradi bar dvosoban stan ?
Nikada, sem na Lotou.
Može li on da pomogne drugima, kad već ne može sebi ?
Ne može nikome-naravno.
Isti slučaj je kod nas sa Kosovskim Božurem sa dorćola sa incijalima V.K.
Isti je slučaj i sa Tomom, Vučićem recimo, oni sami nisu kadri da se brinu o sebi, a ne državi, provredi, ekonomiji.
I šta tu ima da ti se objašnjava, što me teraš da raspisujem ovoliko.
veronika_kojen veronika_kojen 16:25 13.02.2011

Re: Otvoreno pismo Draganu Djilasu

blekburn

I šta tu ima da ti se objašnjava, što me teraš da raspisujem ovoliko.


Ništa, ništa, pametnom je i jedna dosta. Nego, idem ja da meditiram o ovom što si napisao...
Hansel Hansel 16:27 13.02.2011

Re: Otvoreno pismo Draganu Djilasu

Isti je slučaj i sa Tomom, Vučićem recimo, oni sami nisu kadri da se brinu o sebi, a ne državi, provredi, ekonomiji.

Kako isti slučaj s Tomom, je l' se hvalio da je sam sagradio kuću? Pa, onda, sam je dobio stan... i tako...
mikimedic mikimedic 16:53 13.02.2011

Re: Otvoreno pismo Draganu Djilasu

veronika,

vrci stari avatar.
vojislav948 vojislav948 17:32 13.02.2011

Re: Otvoreno pismo Draganu Djilasu



Kako isti slučaj s Tomom, je l' se hvalio da je sam sagradio kuću? Pa, onda, sam je dobio stan... i tako


Pa još i sam peče svoju rakiju.
Dr M Dr M 19:21 13.02.2011

Re: Otvoreno pismo Draganu Djilasu

Evo ti preporuka samo zato što misliš da će ga Djilas lično čitati.


I ne mora. Licno ga je pisao..
antioksidant antioksidant 10:16 14.02.2011

Re: Otvoreno pismo Draganu Djilasu

I ne mora. Licno ga je pisao..


doktore, naklon
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:02 13.02.2011

Evo..

Evo, šta danas kaže Dinkić u formi saopštenja...
"Mirko Cvetković je Tadićev kadar, o njegovom ukusu ne želimo da raspravljamo, jer Tadićeva stranka je odgovorna za vođenje vlade kao partija koja ima najviše poslanika", navedeno je u saopštenju.

E, sad...šta njega zapravo motiviše na sukob, nije teško zaključiti..Počeo je "gađati" Tadićevo biračko telo. Glumiti opoziciju u vladi.
Verovatno mu ne ide "pod kapu" ni promena zakona o finansiranju stranaka, ni verovatno ukidanje imperativnog mandata...sve bi to mogli biti razlozi..
Ne mislim ja da on sad ima "dil" sa Šuletom, ali i Šule bi rado bio premijer...pa ovo atakovanje na Cvetkovića dobro mu dođe..Prosto izjave su mu zadnjih dana bile vrlo usklađene sa Dinkićevim..
blekburn blekburn 16:07 13.02.2011

Re: Evo..

Drago Kovacevic
Evo, šta danas kaže Dinkić u formi saopštenja...
"Mirko Cvetković je Tadićev kadar, o njegovom ukusu ne želimo da raspravljamo, jer Tadićeva stranka je odgovorna za vođenje vlade kao partija koja ima najviše poslanika", navedeno je u saopštenju.



Da, zanimljivo je, da ni danas nije održana sednica koalice u vezi krize u vladi, i razgovora u vezi rekonstrukcije.
-Novi momenat je taj, što sad čuh Snežanu Samardzić-Marković u vestima B-92, da optužuju vladi, pre svega premijera Cvetkovića da ne sedi u vladi, no odluke i naredbe dobija van vlade.
Ona u ime G-17 kaže, da neće oni da snose odgovornost za totalnu nesposobnost vlade. Zanimljivo.
loader loader 16:10 13.02.2011

Druga trećina meča

Gledam ovaj igrokaz oko "rekonstrukcije" vlade.
Kao da niste sasvim uvereni u spontanost izjava koje glumci daju novinarima

G. Kovačeviću, imali ste interesantan blog pred izbore za potpredsednike. Sa nekim prilično dobrim uvidima. Čini li mi se, ili vi ovo što se zbiva sada sagledavate kao nastavak tih izbornih radnji, kampanje..?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:37 13.02.2011

Re: Druga trećina meča

Čini li mi se, ili vi ovo što se zbiva sada sagledavate kao nastavak tih izbornih radnji, kampanje..?

Pa ima to veze...Recimo, ne vidim baš da predsednik promoviše svoj čuveni plan do 2222...Možda ga dorađuje...
loader loader 17:19 13.02.2011

Re: Druga trećina meča


... autorskih prava ...

sentinel26 sentinel26 16:10 13.02.2011

Ne liči

Liči li vama ovo, na Šuletovu kandidaturu za "kapitensku" traku...ili se meni samo priviđa..
Ako je stvarna kandidatura, ne verujem da će je predsednik baš dragovoljno i objeručke prihvatiti.

Liči na igru maške i mišova, đe oni glume mačke a "mišovi", pa to je narod.
Kupovina vremena i ništa drugo.

Čim je spomenut Dr Vosek znaj da od te priče nema ništa. Jer ako bi on zasjeo u premijersku fotelju nastupile bi dvije štete po šefa dvora i kamarilu.

Prvo dolazi u opasnost da nema potpunu kontrolu u nerad i ležarinu ministara, a drugo morali bi da raspišu izbore za glavni grad, đe bi bez njega bili glatko poraženi.

A kada stranka nema više do samo jednoga kandidata za gradonačelnika onda ti je jasna njena vrijednost.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:35 13.02.2011

Re: Ne liči

Kupovina vremena i ništa drugo.

Ili, zamajavanje...
G r o f G r o f 16:56 13.02.2011

Re: Ne liči

Ili, zamajavanje...


Naravno, žešće zamajavanje.
Nisu oni ludi da ne umeju da zbroje dva i dva. Izbori se približavaju i svako razumno razmišljanje,većinu njih , ne da bi uklonilo sa vlasti, nego bi ih poslalo u zatvor. Sada treba napraviti takvu papazjaniju koja će onemogućiti svako iole normalno razmišljanje.
Hipnotisati haosom.
Naravno, Dinkić ima nos i prvi je nanjušio da Titanik tone. Mora se probiti do čamca za spašavanje i nije bitno koliko će ljudi gurnuti u more da stigne do njega..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:59 13.02.2011

Re: Ne liči

Hipnotisati haosom.

E..to...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 17:51 13.02.2011

Re: Ne liči

Vuku nas za uši, a ponekad i za nos!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:11 13.02.2011

Re: Ne liči

Naravno, Dinkić ima nos i prvi je nanjušio da Titanik tone.

Nego, on je unapredio političku teoriju, a o praksi da ne pričamo...a da to malo ko pominje. Dinkić je ovoga časa predsednik dve političke stranke..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:48 13.02.2011

A vidi ovo..

Ovo je izjava nakon koje jedino u Srbiji isti partneri mogu i dalje zajedno vladati...
Ponovo "čuveno" Dunkićevo saopštenje:
"To već mesecima govorimo i našim partnerima. Umesto da premijer donosi sve odluke na Vladi, mnoge odluke se donose izvan institucija, a često ih donose pojedinci koji nemaju nikakvu javnu, niti političku odgovornost", navedeno je u saopštenju.
E, sad, ovde je strašno što se po nekada mora verovati i najgorem..
Ali, ja zaista verujem u sve ono ružno što oni jedni o drugima kažu..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:55 13.02.2011

Veronika Koen..

Veronika Koen otišla na pauzu...Mislim, ako je netko traži...
expolicajac expolicajac 19:27 13.02.2011

Sve je isto samo njega nema

Kakva rekonstrukcija idu izbori. Artikulisanje narodnog nezadovoljstva nije moguće uraditi u okvirima sadašnje podele karata. Ogromno nezadovoljstvo može se aritkulisati samo buđenjem "nade". Samo izbori bude nadu "naivnog" naroda da će se nešto desiti.
Vrlo je bitno da jedini način da dobijemo status kandidata, a da ne isporučimo "Mladića" jeste procena da se opet može desiti narod. "StiroporMen" je odlično odigrao ulogu u prvoj fazi smirivanja nezadovoljstva. Izmišljeni štrajkovi ( bolje rečeno vioko kontrolisani) prosvetara i policajaca je bila druga faza kontrole i artikulisanja nezadovoljstva. Treća faza je izmišljeni sukob unutar Vlade. Dinkić nikada nije uradio ništa što mu nije bilo naređeno (narvno nije mu rečeno da toliko krade). Sada podgrejava atmosferu i stvara ambijent da izbori prdstavljaju jedino rešenje.
Sistematiča i ozbiljan rad službi za sada se odvija po planu. Propust iz 2000 godine nije moguće ponoviti. Tako da se ništa novo ne dešava na Balkanu
sentinel26 sentinel26 21:46 13.02.2011

Re: Sve je isto samo njega nema

expolicajac
Kakva rekonstrukcija idu izbori. Artikulisanje narodnog nezadovoljstva nije moguće uraditi u okvirima sadašnje podele karata. Ogromno nezadovoljstvo može se aritkulisati samo buđenjem "nade". Samo izbori bude nadu "naivnog" naroda da će se nešto desiti.
Vrlo je bitno da jedini način da dobijemo status kandidata, a da ne isporučimo "Mladića" jeste procena da se opet može desiti narod. "StiroporMen" je odlično odigrao ulogu u prvoj fazi smirivanja nezadovoljstva. Izmišljeni štrajkovi ( bolje rečeno vioko kontrolisani) prosvetara i policajaca je bila druga faza kontrole i artikulisanja nezadovoljstva. Treća faza je izmišljeni sukob unutar Vlade. Dinkić nikada nije uradio ništa što mu nije bilo naređeno (narvno nije mu rečeno da toliko krade). Sada podgrejava atmosferu i stvara ambijent da izbori prdstavljaju jedino rešenje.
Sistematiča i ozbiljan rad službi za sada se odvija po planu. Propust iz 2000 godine nije moguće ponoviti. Tako da se ništa novo ne dešava na Balkanu

Pa ima napretka.
Vojvoda od Sheveningena je podastirao kore od banane, a vojvoda od ljopate će da podastire stiropor.
To je veliki korak za malu Srbiju.

banat.hardkor banat.hardkor 22:50 13.02.2011

Kolo sreće

Pošto su govorili o nekakvoj svežoj krvi u Vladi, sugerišem da se u Vladu pusti čopor besnih, krvoločnih, hijena. Ko preživi tu igranku, sačekati ga ispred vrata sale za sednice, vezati ga kao psa i baciti sa balkona palate. One iste. May 1903 revisited.

Nikakvi izbori naš problem neće rešiti. Gore je nego 2000. Prezir koji osećam prema toj kokošarskoj "eliti" se odavno više ne može iskazati rečima, uporediti sa nečim. Nema repera.

Ja sam skontao da srž našeg zla nije loša politika, već odsustvo kulture; one najosnovnije, kojoj te uče kod kuće. Tipa, ne laži, ne kradi, ne pričaj ružno o drugima, poštuj starije... Antikulturu moramo pobediti, pa makar krvi bilo do kolena. Njihove, naravno.

A ovi drugi, plavi, samo čekaju da zajašu. Treba neko da im javi da su se u toj računici zaj*$ali do koske i da je "kolo sreće" gotovo koliko na proleće.

Uh, što mi karma nije udelila da budem oficir Žandarmerije u Srbiji danas...
antioksidant antioksidant 10:19 14.02.2011

Re: Kolo sreće

Uh, što mi karma nije udelila da budem oficir Žandarmerije u Srbiji danas...

pazi, pišeš kao da jesi. agresivno i ostrašćeno. proveri ti m3 obrazac ko ti uplaćuje doprinose
amanbredosta amanbredosta 23:02 13.02.2011

Čini se da bi Šule hteo premijersku fotelj

Pa naravno, obezbedio je tastu penziju, vreme je da obezbedi i sebe jos malo vise.
banat.hardkor banat.hardkor 00:15 14.02.2011

Re: Čini se da bi Šule hteo premijersku fotelj

Zar nije taj bio neki domar/vratar u JUL-u il' sam pogrešno čuo?
To što je van novinskih stubaca jeste uspeh ali to nema veze sa njegovom sposobnošću. Jednostavno, nije zanimljiv resor jer nema para pa nije dobar materijal za "kolubarenje" (al nije da nije bilo drpanja).

A vojska nam je, zahvaljujući "reformama", bezuba i krezuba. 75% još nosi JNA tekstil. Mislim da je to danas glorifikovano lovačko društvo sa nekom, kao, mehanizacijom, koja je više za oko. Poslednja nabavka teških guseničara se izvršila 1985. godine, a što se aviona tiče, 1989. Jadno i bedno, kao i cela država. Važno da daju Đeneralštab u miraz dok se hiljade bivših (i sadašnjih) oficira i vojnika grbi po jednosobnim šupama sa celom porodicom.
babmilos babmilos 12:37 14.02.2011

motivi

šule ili neko drugi, svejedno. lično mi se ceo vikend jedna misao vrzma po glavi. Mlađan Dinkić kaže da su on i supruga stambeni kredit podigli u Banci Inteza, da je rok otplate 20 godina, a mesečna rata nešto manja od 1.000 evra - tako su pisale novine, jer im je dinkić lično poslao podatke.

Zamislite sebe: upali ste u kredit od soma evra, i to na 20 godina. da li biste pričali da vaš poslodavac ne radi svoj posao (Naš premijer ništa ne odlučuje, to se vidi)? otkud mu sigurnost da će uopšte imati posao ako cvetković kaže "ma tornjaj se barabo"?

naravno, srž kraha naše države i jeste u tome što će svako ko pročita ova pitanja da se nasmeje i odmahne glavom.
babmilos babmilos 23:06 14.02.2011

Re: motivi

evo, prihvatio je da bude smenjen. na potezu je banka inteza...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:42 14.02.2011

Ovome se nisam nadao..

Izvor: B92, Beta

Beograd -- Premijer Mirko Cvetrković pokrenuo je postupak za razrešenje ministra ekonomije Mlađana Dinkića i državnog sekretara Ministarstva finansija Slobodana Ilića.

Hajde da i Cvetković jednom postupi adekvatno..
Sad postaje napeto..Da vidimo šta će biti Dinkićev potez..Ovo ima elemente ruskoga ruleta..
G r o f G r o f 23:16 14.02.2011

Re: Ovome se nisam nadao..

.Ovo ima elemente ruskoga ruleta..


Drago ne budi naivan.
Ovo ima elemente neke režirane igre od koje mi vidimo samo vrh. Samo još nisam siguran da li je Dinkić glavni režiser.
sentinel26 sentinel26 10:30 15.02.2011

Re: Ovome se nisam nadao..

G r o f
.Ovo ima elemente ruskoga ruleta..

Drago ne budi naivan.
Ovo ima elemente neke režirane igre od koje mi vidimo samo vrh. Samo još nisam siguran da li je Dinkić glavni režiser.


Grupna režija (igra ) je u pitanju.
Grupni pokušaj spasavanja broda vlasti koji tone.

Feudalci su shvatili da se kmetovi i robovi nalaze na ivici izdržljivosti, da će da kolabiraju i da ne mogiu više da izdržavaju onoliku administrativnu aždaju koja guta sve pred sobom a bljuje samo obećanja i afere.

Čudno da se nijedna od novinskih kuća (portala ) nije zainteresovala zašto je Dačić "kasnio" u povratku sa molitvenog doručka iz USA ?
Đe je svratio i sa kime i o čemu je razgovarao.
Gospodin je zamjenik premijera.
Kome i koje obećanje je on dao, a od koga i kakvo obećanje je dobio.

Eno i Đilas riješio da oplete po Dinkiću, po najvećoj štetočini koja na dvije noge hoda Balkanskim poluotokom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana