Društvo| Kultura| Mediji| Politika| Religija

Stao mi je mozak

alexlambros RSS / 19.02.2011. u 20:36

Alexandar Lambros

Ja bih još samo Jelenu Trivan zamenio sa Sanjom Marinković. Trivan da vodi Sanjin talk show u kom barske žabe s krastama od silikona i mozgom kao polnim organom, zbog čega im je klitoris na jeziku kako bi mogle da svrše poput svoje matice JK (koja ima najveći polni organ zbog čega je i matica) čim zinu da se zahvale krojačici na izvanrednom stajlingu za tu priliku, dele savete svim onim devojkama koje jednog dana maštaju da budu kao one. A Sanja Marinković da kod Olje Bećković turbo zaluđuje da ova zemlja liči na Evropu baš kao i ona na Audrey Hepburn.  

Uprkos predsednikovim upozorenjima da se ima biti optimističan jer malodušnost ne vodi nikuda a ponajmanje u EU, dakle pitanje ničim izazvanog optimizma je pitanje evroatlanskih integracija, narod je nešto očajan. Ni vreme ne ide na ruku, treba biti iskren ... sivilo, kišica, sigurno da ne popravljaju raspoloženje a nedostatak zelenila svo blato i prljavštinu čine bolno vidljivom. Zemlja izgleda onako kakvo je i kolektivno stanje svesti u njoj - kao srednjoazijska provincija.

Ali, treba odati priznanje na koracima koji se čine. U Kragujevcu je zabranjeno širenje gaća po balkonima. Dobra mera iz više razloga a prvi je svakako taj što su gaće mnogih Kragujevčana pocepane. Kao esteta ne mogu da ne podržim ovu EU meru iako mi ostaje potpuno nejasno kako se stiglo do tih sofisticiranosti preko svog onog blata, monstruoznih nadogradnji, metastaziranih čudovišnih izraslina u obliku ružnih zgradurina na nekada urbanom tkivu grada. Kragujevac je sada, u jedinstvenom susretu istoka i zapada, između kojih se lomi od svog nastanka, postao jedna ogromna blatnjava favela u kojoj je zabranjeno širiti gaće na balkonima. Iste one gaće koje prethodno pazarite na nekoj od sklepanih tezgi sa robom švercovanom iz Turske a na kojima radi svo ono mnoštvo što će jednog dana u „Zastavi" montirati već neko tehnološko čudo po ceni jednog od rezervnih delova.

Inače, veze s Turskom su dublje nego što se čini na prvi pogled i prevazilazi švercovanje gaća i tiču se doniranja hidžaba. Istih onih koji su kod njih zabranjeni. U retko humanom gestu islamističke turske organizacije doniraju hidžabe mladim Bošnjakinjama što je vrlo zgodno za pokrivanje materijalne bede i isticanje duhovne. Metanisanje, padanje ničice, recitovanje sura, pokrivanje, lelekanje, mi i oni, versko histerisanje, udaranje u obespravljena prsa, podčinjavanje (mužu, imamu, popu, allahu), ispoljavanje neuroza i mahanje neobrazovanjem sa govornica na društveno prihvatljiv način, usklici i pokliči, širenje mržnje pod maskom božanske ljubavi (ta divna šizofrena dihotomija ljubavi punog allaha i džihada), najveće munare na Balkanu (džamija u nekoj pičkovini u raškom okrugu), versus najveće krstače u Kragujevcu (biće i većih, jer nećemo valjda dozvoliti da munare bude višlje), islamska biblioteka (al će se načitaju) i nemanje bioskopa u prestonici Šumadije niti čestitog muzeja u prestonici Srbije. Trgovci ljudske bede šakalski glođu ostatke materijalne.

Usred Srbije (ukoliko je to još uvek dozvoljeno reći bez opasnosti od optužbe za genocid), na islamskim univerzitetima (koje finansira i moj ateistički porez), širi se mržnja pod maskom verskih sloboda. U središtu najnovije srpske tranzicione epizode našle su se dve Aide. Jedna se usudila da kaže, doduše biranim rečima punih eufemizama kako pravila komunikacije u javnom prostoru nalažu, ono što svi mi dobro znamo - Zukorlić je ludak koji u „sekularnoj" Srbiji stvara kalifat. Druga je ovu prvu izvređala na pasja kola sve pucajući kombinovanim arsenalom argumentacija na intelektualnom nivou peščarskih medresa i prežvakanih optužbi za život plaćenih blagodeti za usluge pljuvanja po sopstvenom narodu. Sopstvenom narodu? Ova se Aida preziva Rašljanin. How Arabic/Turkish is that?

I kako samo puno ljubavi, bogoljubivo i milofašistički zvuči ovo „kažeš da si muslimanka, a ničim to ne pokazuješ. Pa kako ću te razlikovati od nemuslimanki?" (3.15min klipa).

A ispod klipa piše da su „zbog šovinističkih, rasističkih i bogohulnih komentara od strane osoba srpske nacionalnosti, bili prinuđeni isključiti mogućnost komentarisanja".

„Ako klanjaš nemoj ni da sanjaš, katoliku ne dajem ni sliku" ... Gotovo sam siguran da je neko nakačio „Za Srbina rodila me nana".

I Vesna Irvas i Aida Rašljanin su nusproizvodi najveći krst/munare politike. I jedan duet za sledeći Dan državnosti bio bi baš fin gest prevazilaženja razlika i širenja duha tolerancije na akademiji na kojoj će Zukorlić i Irinej sedeti u prvom redu, jedan do drugog, razume se.

Irinej sa svoje strane, slično kragujevačkim lokalnim vlastima, doprinosi politici približavanja EU. Vranjanski sveštenik Goran Arsić, a sumnjam da je smeo ovo da slaže, kaže da je sadašnji srpski patrijarh i vrhovni moralni autoritet u Srba, 2003. godine bio na čelu tročlane crkvene komisije koja je trebalo da ispita Pahomijev pedofilski slučaj. Arsić kaže da ga je Irinej žestoko iskritikovao zbog obelodanjivanja slučaja. Ja se slažem da tri dečaka nije isto što i desetine hiljada malih zlostavljanih katolika, ali u čemu je razlika između Nacingera i Irineja u reakcijama na slučaj? Priča o ekumenizmu sada dobija svoj puni smisao. Kao i priča o hrišćanskom moralu.

A on se, izgleda, baš dobro zapatio. Moral mislim. Želim da verujem da je evronauka-veronauka u školama dala svoj skromni doprinos. A želim da izrazim i nadu da će popovi u vojsci doprineti daljem moralnom oporavku. Potrebno je samo pažljivo rasporediti Hristove vojnike među zemaljske čete - Amfilohije da pretura kasete u potrazi za porno časopisima a Lady Kachavenda da se stavi za nadzornika vojničkih kupaonica.

Caru carevo, bogu božije ... uvek mi se posebno dopadao taj hrišćanski postulat. Prevedeno na domaće političke prilike on glasi - Kolubara političkoj eliti, minimalac od 16.720rsd biračima. To ako ste dovoljno srećni da vas neko zlostavlja za te novce. Taj moral u praksi izgleda tako da bez problema s jedne strane ispare milioni evra a s druge vas u gradskom prevozu cimaju za 100rsd što je, inače, suma s kojom dnevno u ovoj zemlji pokušava da preživi na desetine hiljade građana.

Ali, predsednik je u pravu kad insistira na optimizmu. Tranzicija je konačno pri kraju. Evro dnevno i možda šaka pšenice iz robnih rezervi ako Delti baš ne zine da ih isprazni. Ako ništa drugo, dno se nazire, konačni tresak je sve izvesniji.

Dočekasmo i SFRJ da se konačno raspadne. Simbolično govoreći. Bebi Dol se valja po blatu i zavlači ispod stepeništa u reality programu. Za mene je to konačan dokaz o konačnom raspadu. Tako mislim da je i tranzicija pri kraju. Srpske zveri se organizuju u političku stranku što je ključni dokaz koliko smo samo blizu Evropi (da nismo zar bi bilo ovakve reakcije?). Vlada se rekonstruisala i nemam nikakvih dilema da će ova čvrstina i rešenost i neka epska vizionarnost demonstrirana pred nove izbore uroditi plodom.

Ako mogu da sugerišem, ja bih još samo Jelenu Trivan zamenio sa Sanjom Marinković. Trivan da vodi Sanjin talk show u kom barske žabe s krastama od silikona i mozgom kao polnim organom, zbog čega im je klitoris na jeziku kako bi mogle da svrše poput svoje matice JK (koja ima najveći polni organ zbog čega je i matica) čim zinu da se zahvale krojačici na izvanrednom stajlingu za tu priliku, dele savete svim onim devojkama koje jednog dana maštaju da budu kao one. A Sanja Marinković da kod Olje Bećković turbo zaluđuje da ova zemlja liči na Evropu baš kao i ona na Audrey Hepburn.

I taman.

Nadam se da ovo neće izaći na b92 i da ovo neće biti the funniest blog for all nego mislim, definitivno me shvatite ljudi na pravi način.

Bože, stao mi je mozak.

Atačmenti



Komentari (289)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bili Piton Bili Piton 01:22 20.02.2011

Re: Razlikovati

maca22
Bili Piton
Tu ne piše muslimani velikim slovom

Cela reč piše velikim slovima.


Indeed
maca22 maca22 01:23 20.02.2011

Re: Razlikovati

veronika_kojen
I ti nisi glasala za Djilasa. Priznaj!

skreće temu, skreće temu...
blekburn blekburn 01:24 20.02.2011

Re: Razlikovati

mikimedic
Nikada ih nismo zvali muslimanima, evo imena tih bošnjaka iz mog razreda: Suljo, Mirsad, Bajram, Hidajet, Rasim-muškarci, Hedija, Rabija, Senada, Kimeta-ženske.


sad si jos i duhovit?

ako si ih tad nazivao bosnjacima, jel si protestovao protiv metodologije popisa?


Ha, ha, sa 13 godina da protestvujem protivu nečega što nisam ni znao tada da je bilo ? Na popis mislim.
Vidi se da komunisti nisu znali šta znači reč: Musliman ?
Pa su stavili u popis.
Kažu da ne postoje Crnogorci, kad ono ima ih koliko hoćeš na popisu.
maca22 maca22 01:24 20.02.2011

Re: Razlikovati


mikimedic mikimedic 01:25 20.02.2011

Re: Razlikovati

kako ti nije dosadila ta priča o srbima/hrvatima/bosancima, života ti?


meni


il su možda prvo nastali srbi pa amebe?

zar juga, da ne idem dalje u prošlos' nije dokaz nastajanja i nestajanja?


jeli, jel' si sigurna da nisi promasila komentar na koji odgovaras?
Bili Piton Bili Piton 01:26 20.02.2011

Re: Razlikovati



Bajdvej, u udžbeniku poznavanja prirode i društva, treći osnovne, muslimani je stajalo malim slovom. Sećam se jer sam pitao učiteljicu otkud to kad svi drugi narodi i narodnosti stoje velikim. Ne sećam se šta je odgovorila.

edit - bošnjaka, bošnjana, bosanaca i bostana tada neje bilo (u udžbenicima, mislim)
mikimedic mikimedic 01:27 20.02.2011

Re: Razlikovati

Vidi, ti znas i osmanski? Evo onda pa se uloguj pa otkucaj Bosnaklar. http://www.devletarsivleri.gov.tr/katalog/


a i ti si duhovit?

sta je ovo veceras - zurka udruzenja duhovitosti




maca22 maca22 01:29 20.02.2011

Re: Razlikovati

mikimedic
sta je ovo veceras - zurka udruzenja duhovitosti

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 01:29 20.02.2011

Re: Razlikovati

Izlupa se ti baš večeras, svi stanovnici Amerike su Amerikanci.
Prvo pa mat, a ima takvih primera stotinu, a ti kažeš da nema nijedna.


Ma Miki ima poseban stil. On misli ako nesto ponavljas dovoljno puta to ce postati istina. Isto tako, dovoljan je jedan primer da bi izvukao neke opste zakljucke. Tako recimo, Mesa Selimovic je bio Bosnjak pa se izjasnio kao Srbin, ergo svi Bosnjaci su Srbi. To je logicno koliko i: Tesla je bio Srbin iz Hrvatske > Tesla je postao drzvljanin Amerike ergo Svi Srbi iz Hrvatske su drzavljani Amerike. Na njihovu zalost nisu, nego ih se vecina bakce sa banana drzavama Srbijom i Hrvatskom.
mikimedic mikimedic 01:29 20.02.2011

Re: Razlikovati

Ne sme da prizna, ne sme da prizna.



maca22 maca22 01:32 20.02.2011

Re: Razlikovati

blekburn
Na popis mislim.
Vidi se da komunisti nisu znali šta znači reč: Musliman ?
Pa su stavili u popis.
Kažu da ne postoje Crnogorci, kad ono ima ih koliko hoćeš na popisu.

Miki, nemoj da propustiš ovo.
mikimedic mikimedic 01:35 20.02.2011

Re: Razlikovati

Ha, ha, sa 13 godina da protestvujem protivu nečega što nisam ni znao tada da je bilo ? Na popis mislim.


Dakle, 60/70 godina smo ih zvali bošnjaci.


cekaj, pa koliko godina si ih nazivao bosnjacima



a ako cemo drugu varijantu (aj i ti se dogovori), nisi znao za popis ali si znao da su bosnjaci





mikimedic mikimedic 01:36 20.02.2011

Re: Razlikovati

Tu ne piše muslimani velikim slovom


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 01:36 20.02.2011

Re: Razlikovati

a i ti si duhovit?


zar nisi trazio izvor?

a otkud sad taj osmanski, a da, ja zaboravio da je srpski bio zvanicni jezik carstva.
mikimedic mikimedic 01:38 20.02.2011

Re: Razlikovati

Ne postoji etnicka (ili postoji ako postoji etnicki cista drzava) ali postoji odrednica drzavljanstva. Srbijanci = drzavljani Srbije bilo kog etniciteta, Srbi = etnicki Srbi bilo kog drzavljanstva.


ajde?

a kako se zove (odrednica drzavljanstva) aleksandar petrovic koji zivi u budimpesti?


ah da... sandor petefi. onda je vec lakse...

a milorad pupovac koji zivi u zagrebu?




veronika_kojen veronika_kojen 01:39 20.02.2011

Re: Razlikovati

Aj kažemo da patrijocka liga vodi 1:0 zahvaljujući mikijevom maestralnom driblanju s ovim kosovo je srbija. Ja palim na spavanje, mene može da zameni neki iskusni minutes

Da, maco, bežim od odgovora, da ti olakšam unapred...
maca22 maca22 01:41 20.02.2011

Re: Razlikovati

Ja sam sa malim zakanjenjem shvatala sve šale, ako ko zadnji shvati vic, najslađe se smeje, a takođe je i Bosanac.
mikimedic mikimedic 01:42 20.02.2011

Re: Razlikovati

Izlupa se ti baš večeras, svi stanovnici Amerike su Amerikanci.
Prvo pa mat, a ima takvih primera stotinu, a ti kažeš da nema nijedna.


ajde?

ja mislio da su amerikanci pripadnici americke nacije, a ne stanovnici amerike.

daj jos neki primer. na primer, hrvatske



mikimedic mikimedic 01:44 20.02.2011

Re: Razlikovati

Ko mu kaže.



maca22 maca22 01:45 20.02.2011

Re: Razlikovati

Miki, ja sam učila da u Francuskoj svaki državljanin mora za nacionalite da piše Franseee za sebe. :)
mikimedic mikimedic 01:50 20.02.2011

Re: Razlikovati

Na popis mislim.
Vidi se da komunisti nisu znali šta znači reč: Musliman ?
Pa su stavili u popis.
Kažu da ne postoje Crnogorci, kad ono ima ih koliko hoćeš na popisu.

Miki, nemoj da propustiš ovo.


stvarno ne znam sta da mu odgovorim

ja sam sa 10 godina ispisivao sprejom parole protiv samodoprinosa, a on nije sa 13 smeo da protestuje protiv laznog predstavljanja bosnjaka


ivankagrump ivankagrump 01:52 20.02.2011

Re: Razlikovati

a kako se zove (odrednica drzavljanstva) aleksandar petrovic koji zivi u budimpesti?


ah da... sandor petefi. onda je vec lakse...

a milorad pupovac koji zivi u zagrebu?


Pa ne mogu to da znam bez da im zavirim u pasos. Ponekada su etnicki Srbi (Madjari, Hrvati) toliko nacionalno osvesceni da drzavu u kojoj su rodjeni i zive ne priznaju kao svoju pa onda traze i dobijaju drzavljanstvo Srbije, Madjarske, Hrvatske...
mikimedic mikimedic 01:53 20.02.2011

Re: Razlikovati

Ma Miki ima poseban stil. On misli ako nesto ponavljas dovoljno puta to ce postati istina. Isto tako, dovoljan je jedan primer da bi izvukao neke opste zakljucke. Tako recimo, Mesa Selimovic je bio Bosnjak pa se izjasnio kao Srbin, ergo svi Bosnjaci su Srbi.


mesa selimovic je bio bosnjak

cudno, niko mu to nije javio


mikimedic mikimedic 01:55 20.02.2011

Re: Razlikovati

Miki, ja sam učila da u Francuskoj svaki državljanin mora za nacionalite da piše Franseee za sebe. :)


heeh uskoro ce tako da bude i u hrvatskoj. u madjarskoj je vec poodavno



mikimedic mikimedic 01:59 20.02.2011

Re: Razlikovati

Pa ne mogu to da znam bez da im zavirim u pasos. Ponekada su etnicki Srbi (Madjari, Hrvati) toliko nacionalno osvesceni da drzavu u kojoj su rodjeni i zive ne priznaju kao svoju pa onda traze i dobijaju drzavljanstvo Srbije, Madjarske, Hrvatske...


evo ja cu ti reci - ja sam zavirio u pasos milorada pupovca.

on je hrvatski drzavljanin. veruj mi na rec.

sta bi za njega bila 'odrednica drzavljanstva' - da upotrebim tvoj termin.



a tvoju drugu recenicu bih preskocio u ovom komentaru...
ivankagrump ivankagrump 02:12 20.02.2011

Re: Razlikovati

Pa covek je Hrvat onda. Ne etnicki, nego mu je to identitet kao gradjanina. Ako govoris o onom poslaniku, jos je jasnije, aktivno ucestvuje u kreiranju politike, uzoran je gradjanin, prihvatio je da bude deo sistema, integrisan covek. Integracija je kljucna rec, integrisani ljudi ce biti etnicki to sto vec jesu, a bice istovremeno i gradjani svoje drzave. Sto je integracija uspesnija to ce lojalniji gradjani biti (ne menjajuci etnicitet). Kada je integracija superuspesna onda drzava moze da ih posalje i u rat protiv njihovih maticnih drzava.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 02:17 20.02.2011

Re: Razlikovati

mikimedic


I ja se predajem, pobedio si Miki kao Jeremic sa svojom tuzbom u Hagu, uzivaj u slastima pobede.

Meni ostaje samo da krenem tvojim stazama kad si vec tako uspesan, evo pocinjem: Kosovo je Srbija, Srbija je Kosovo, Pristina je glavni grad Kosova ergo Pristina je glavni grad Srbije, Hasim Taci ce biti premijer Kosova a kako Kosovo=Srbija onda Taci ce biti premijer Srbije. Vlada Srbije ce voditi pregovore sa Pristinom, a kako ce na celu vlade Kosova tj. Srbije biti Taci, Taci ce voditi pregovore sa samim sobom. Hej, da znas da ti nije losa ova srbigra. Cek da probam dalje: Mesa je bio Srbin, Petefi Sandor je bio Srbin i Tesla je bio Srbin (ima li ko nije?), ergo Tesla=Mesa=Petefi, sveto trojstvo hebote. Veroljub Kastratovic... ok, dosta za veceras, da ne bude mikimedic-overdose.
mikimedic mikimedic 02:27 20.02.2011

Re: Razlikovati

Pa covek je Hrvat onda. Ne etnicki, nego mu je to identitet kao gradjanina. Ako govoris o onom poslaniku, jos je jasnije, aktivno ucestvuje u kreiranju politike, uzoran je gradjanin, prihvatio je da bude deo sistema, integrisan covek. Integracija je kljucna rec, integrisani ljudi ce biti etnicki to sto vec jesu, a bice istovremeno i gradjani svoje drzave. Sto je integracija uspesnija to ce lojalniji gradjani biti (ne menjajuci etnicitet). Kada je integracija superuspesna onda drzava moze da ih posalje i u rat protiv njihovih maticnih drzava.


da li si ti uopste svesna sta si sad napisala?

ako je pupovac hrvat, jel zukorlic onda srbin




ivankagrump ivankagrump 02:55 20.02.2011

Re: Razlikovati

ako je pupovac hrvat, jel zukorlic onda srbin


Ne bih ulazila u pitanje njegovog etniciteta jer samo on zna kako se oseca, ali rekla bih kao Bosnjak. Gradjanski, geografski, i kako god, Zukorlic je Srbijanac. Pa meni bi bilo logicno da Bosnjaci iz regiona sami sebe tako nazivaju (Crnogorci, Srbijanci, Bosanci i Hercegovci) jer se u svakoj od ovih drzava Bosnjaci kao etnicka skupina susrecu sa razlicitim i specificnim izazovima, i prosto je korisno i precizno zbog toga u medjusobnoj komunikaciji Bosnjaka precizirati odakle je ko.
mikimedic mikimedic 03:01 20.02.2011

Re: Razlikovati

a pupovac ostade hrvat?

i sefko omerbasic (zagrebacki muftija) je takodje hrvat?

docsumann docsumann 06:47 20.02.2011

Re: Razlikovati

zoja444

docsumanna

a tek bokelji ?

bokelji su specijalni.oni su van svakakvih kategorizacija.


blagodarim
blekburn blekburn 08:20 20.02.2011

Re: Razlikovati

mikimedic
Na popis mislim.
Vidi se da komunisti nisu znali šta znači reč: Musliman ?
Pa su stavili u popis.
Kažu da ne postoje Crnogorci, kad ono ima ih koliko hoćeš na popisu.

Miki, nemoj da propustiš ovo.


stvarno ne znam sta da mu odgovorim

ja sam sa 10 godina ispisivao sprejom parole protiv samodoprinosa, a on nije sa 13 smeo da protestuje protiv laznog predstavljanja bosnjaka


Al' si tada znao šta znači reč "samodoprinos" , kao što je "Danica iz BAlkanskog Špijuna" znala gde je Madagaskar !?
Dr M Dr M 08:41 20.02.2011

Re: Razlikovati

svi stanovnici Amerike su Amerikanci.


Bojim se da bi neki iz Kanade i Meksika ovo smatrali uvredom ..
ivankagrump ivankagrump 08:48 20.02.2011

Re: Razlikovati

mikimedic
a pupovac ostade hrvat?

i sefko omerbasic (zagrebacki muftija) je takodje hrvat?


A zasto je tebi tako tesko zvati Srbe iz Hrvatske Hrvati? Zovi ih Hrvacani ako ti je tako lakse, radi distinkcije, a la Branko Radicevic. Niko ne spori da su oni etnicki Srbi, ali etnicka pripadnost je privatna stvar, oni su po svemu gradjani Hrvatske, to im je dom, a ne Srbija, i zajedno sa etnickim Hrvatima i drugim etnicitetima treba da rade na napretku svoje domovine (Hrvatske). Svakako smatras da bi to trebalo da vazi za pripadnike nacionalnih manjina u Srbiji, zar ne?

Pretpostavljam da ti ne smeta da Srbe iz Crne Gore zoves Crnogorci?
"Moj fakultet vrvi od Srba iz Crne Gore ili od Crnogoraca?"
"Cerka mu se udala za Srbina iz Crne Gore ili za Crnogorca?"
"Pricao sam sa jednom visokom Srpkinjom iz Crne Gore ili Crnogorkom?"
mikimedic mikimedic 10:17 20.02.2011

Re: Razlikovati

A zasto je tebi tako tesko zvati Srbe iz Hrvatske Hrvati?


a zasto je tebi tako tesko da zoves bosnjake iz srbije srbi?



Niko ne spori da su oni etnicki Bosnjaci, ali etnicka pripadnost je privatna stvar, oni su po svemu gradjani Srbije, to im je dom, a ne Bosna
mikimedic mikimedic 10:20 20.02.2011

Re: Razlikovati

Al' si tada znao šta znači reč "samodoprinos"


slucajno jesam.

ti vidim i u odraslim godinama znas razliku izmedju stanovnistva i nacije kao sto danica zna gde je madagaskar.
bulatovic92 bulatovic92 10:20 20.02.2011

Re: Razlikovati

kosovo jeste srbija.


Grešite, Srbija je Kosovo.
mayo1 mayo1 10:25 20.02.2011

Re: Razlikovati

mikimedic mikimedic 10:44 20.02.2011

Re: Razlikovati

a nemas slicnu dilemu za bosanske hrvate ili hrvatske bosance
ili su mozda u pitanju hrvatski bosnjaci



Exitus Letalis Exitus Letalis 10:52 20.02.2011

Re: Razlikovati

a zasto je tebi tako tesko da zoves bosnjake iz srbije srbi?

a zasto je tebi tako tesko da zoves bosnjake iz srbije srbi?


ne bih rekla da sam odgovorila pogrešnoj osobi...

puna su ti usta srba/hrvata/bosanaca ...

uzmi neki dobar film i dviteke, recimo "šišanje" i odmori malo.
za tvoje dobro:)))
mikimedic mikimedic 10:56 20.02.2011

Re: Razlikovati

ne bih rekla da sam odgovorila pogrešnoj osobi...


jesi. kad citiras bar daj ceo kontekst.

ovo si zaboravila.

A zasto je tebi tako tesko zvati Srbe iz Hrvatske Hrvati?
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:07 20.02.2011

Re: Razlikovati

kosovo jeste srbija.

Da, evo baš juče Vlada Srbije imenovala Tačija za načelnika Kosovskog okruga.
A Skupština AP Kosovo održala svečanu akademiju povodom Sretenja -dana državnosti Srbije.
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:12 20.02.2011

Re: Razlikovati

za cijeg vakta srbi muslimanske vere

A SPC i Srbi su naročito smatrali ove Srbima i svojima.
blekburn blekburn 11:14 20.02.2011

Re: Razlikovati

Dr M
svi stanovnici Amerike su Amerikanci.


Bojim se da bi neki iz Kanade i Meksika ovo smatrali uvredom ..


Da znaš, oni su zato i pobegli iz Mexika i Kanade , da bi ih neko vredjao sa tom američkom odrednicom.
angie01 angie01 11:22 20.02.2011

Re: Razlikovati

mayo1


ne znam shto je bilo kome bitno to nacionalno obelezje u odnosu na sve ostale zivotne parametre, pa sad ako je ovo po nacionalnosti onda 'vako, a ako je ono onda 'nako,...hebo vas vishe da primitivna preraspodela koja samo odrzava mrznju zivom!

sve te razlike u nacionalnom treba chuvati samo kao neverovatno bogatu bashtinu kulturoloshko-etnichke sadrzine koju je ljudska istorija stvorila i tu je njihova jedina vrednost i znachaj, sve ostalo potpada u one loshe ljudske porive, da tim razlikama manipulishe u destruktivnom smeru, koristi jednih, na rachun drugih!
mikimedic mikimedic 11:36 20.02.2011

Re: Razlikovati

Da, evo baš juče Vlada Srbije imenovala Tačija za načelnika Kosovskog okruga.


oo dobro jutro, pukovnice.
automatic automatic 12:08 20.02.2011

Re: Razlikovati

Ja sam u osnovnoj školi imao 20 % učenika bošnjaka u jednoj pokrajuni Sfrj.Dakle, 60/70 godina smo ih zvali bošnjaci.

Nikada ih nismo zvali muslimanima, evo imena tih bošnjaka iz mog razreda: Suljo, Mirsad, Bajram, Hidajet, Rasim-muškarci, Hedija, Rabija, Senada, Kimeta-ženske.



Albert Ajnštajn
"Ljudska glupost i svemir su beskonačni, ali za ovo drugo nisam siguran."
automatic automatic 12:17 20.02.2011

Re: Razlikovati

Meni ostaje samo da krenem tvojim stazama kad si vec tako uspesan, evo pocinjem: Kosovo je Srbija, Srbija je Kosovo, Pristina je glavni grad Kosova ergo Pristina je glavni grad Srbije, Hasim Taci ce biti premijer Kosova a kako Kosovo=Srbija onda Taci ce biti premijer Srbije. Vlada Srbije ce voditi pregovore sa Pristinom, a kako ce na celu vlade Kosova tj. Srbije biti Taci, Taci ce voditi pregovore sa samim sobom. Hej, da znas da ti nije losa ova srbigra. Cek da probam dalje: Mesa je bio Srbin, Petefi Sandor je bio Srbin i Tesla je bio Srbin (ima li ko nije?), ergo Tesla=Mesa=Petefi, sveto trojstvo hebote. Veroljub Kastratovic..

Exitus Letalis Exitus Letalis 13:53 20.02.2011

Re: Razlikovati

mesa selimovic je bio bosnjak

cudno, niko mu to nije javio

evo ni kastru nisu javili da je srbin.

"kastro i ne sluti da je srbskog porekla" kaže dragoslava neka koprivica u svojoj knjizi
"Besmrtni Kastro i srbski rod".

pa, da mu javimo, a?
veronika_kojen veronika_kojen 14:33 20.02.2011

Re: Razlikovati

Exitus Letalis
mesa selimovic je bio bosnjak

cudno, niko mu to nije javio

evo ni kastru nisu javili da je srbin.

"kastro i ne sluti da je srbskog porekla" kaže dragoslava neka koprivica u svojoj knjizi
"Besmrtni Kastro i srbski rod".

pa, da mu javimo, a?


Meša se izjašnjavao kao Srbin muslimanske veroispovesti. Sad to što poistovećujemo veru i naciju, svako ko nije pravoslavac...u pesmu Vesne Irvas.
veronika_kojen veronika_kojen 14:38 20.02.2011

Re: Razlikovati

ivankagrump
Pa covek je Hrvat onda. Ne etnicki, nego mu je to identitet kao gradjanina. Ako govoris o onom poslaniku, jos je jasnije, aktivno ucestvuje u kreiranju politike, uzoran je gradjanin, prihvatio je da bude deo sistema, integrisan covek. Integracija je kljucna rec, integrisani ljudi ce biti etnicki to sto vec jesu, a bice istovremeno i gradjani svoje drzave. Sto je integracija uspesnija to ce lojalniji gradjani biti (ne menjajuci etnicitet). Kada je integracija superuspesna onda drzava moze da ih posalje i u rat protiv njihovih maticnih drzava.


Jeste, tako ispadne da je Nikola Tesla najveći Hrvat ikada .

Meni bi zvučalo uvredljivo kad bi mi Hrvat rekao da sam Srbijanka, znajući kontekst u kome to kaže. Ako ne mogu da mu uzvratim sa Hrvaćanin.

veronika_kojen veronika_kojen 14:43 20.02.2011

Re: Razlikovati

G r o f
sta li si samo htela da kazes


crnke...
plavuše...
miki...


Jel to gradacija ili degradacija?

U, miki, prozivka...
veronika_kojen veronika_kojen 14:45 20.02.2011

Re: Razlikovati

bulatovic92
kosovo jeste srbija.


Grešite, Srbija je Kosovo.


Kosovo je Srbija. Kosovo je Srbija. Kosovo je Srbija...

A sad gledajte kako se preporuke umnožavaju
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:28 20.02.2011

Re: Razlikovati

Meša se izjašnjavao kao Srbin muslimanske veroispovesti.

gde pise da je vernik uopšte bio.
al znam da se izjašnjavao da je srbin.

nego mi je dosadna ta priča o nacijama i verama.
ponavljanje bez ikakvog smisla.
samo neko ko se sad rodio ne zna da se meša izjašnjavao ko srbin.
i šta onda?

meša je, pre svega, veliki pisac.

tvrđava je udžbenik!!!

"A smrt nije tako strašna, vidio sam tolike ljude kad umiru, samo čvršće zaspe i ne bude se. Strašan je strah od smrti, ali kad vidiš šta je to, kad digneš ruke od želje da budeš Bog i zadovoljiš se da budeš smrtni čovjek sve dođe na svoje mjesto, i mirno čekaš kao i san i nije ti žao što se sutra nećeš probuditi." (Tvrđava)


Postoje tri velike strasti, alkohol, kocka i vlast. Od prve dvije se nekako mogu izlječiti, od treće nikako. Vlast je i najteži porok. Zbog nje se ubija, zbog nje se gine, zbog nje se gubi ljudski lik. Neodoljiva je kao čarobni kamen, jer pribavlja moć... Čovjeka na vlasti podstiču kukavice, bodre laskavci, podržavaju lupeži, i njegova predstava o sebi uvek je ljepša nego istina. Sve ljude smatra glupim, jer kriju pred njim svoje pravo mišljenje, a sebi prisvaja pravo da sve zna, i ljudi to prihvataju. Niko na vlasti nije pametan, jer i pametni ubrzo izgube razbor, i niko trpeljiv, jer mrze promjenu. Odmah stvaraju vječne zakone, vječna načela, vječno ustrojstvo, i vežući vlast uz boga, učvršćuju svoju moć. I niko ih ne bi oborio, da ne postaju smetnja i prijetnja drugim moćnicima. Ruše ih uvijek na isti način, objašnjavajući to nasiljem prema narodu, a svi su nasilnici, i izdajom prema vladaru, a nikome to ni na um ne pada. I nikoga to nije urazumilo, svi srljaju na vlast, kao noćni leptiri na plamen svijeće.
veronika_kojen veronika_kojen 15:35 20.02.2011

Re: Razlikovati

Exitus Letalis
Meša se izjašnjavao kao Srbin muslimanske veroispovesti.

gde pise da je vernik uopšte bio.


Nikad nije rekao da je vernik, ali se izjašnjavao kao Srbin muslimanske veroispovesti jer je tom kulturnom kontekstu pripadao. Primeti kako počinje Derviš i smrt.

I da, naravno da je bio veliki pisac
natasavb natasavb 16:59 20.02.2011

Re: Razlikovati

veronika_kojen
Exitus Letalis
Meša se izjašnjavao kao Srbin muslimanske veroispovesti.

gde pise da je vernik uopšte bio.


Nikad nije rekao da je vernik, ali se izjašnjavao kao Srbin muslimanske veroispovesti jer je tom kulturnom kontekstu pripadao. Primeti kako počinje Derviš i smrt.

I da, naravno da je bio veliki pisac


Kako neko ko nije vernik moze da se izjasnjava o veroispovesti?

Da ne bi nagadjali, evo sta je on sam o tome rekao:


...део тестименталног писма Меше Селимовића Српској академији наука и уметности из 1976. Селимовић пише: "Потичем из муслиманске породице, по националности сам Србин. Припадам српској литератури, док књижевно стваралаштво у Босни и Херцеговини, коме такође припадам, сматрам само завичајним књижевним центром, а не посебном књижевношћу српскохрватског књижевног језика. Једнако поштујем своје порекло и своје опредељење, јер сам везан за све што је одредило моју личност и мој рад. Сваки покушај да се то раздваја, у било какве сврхе, сматрао бих злоупотребом свог основног права загарантованог Уставом. Припадам, дакле, нацији и књижевности Вука, Матавуља, Стевана Сремца, Борислава Станковића, Петра Кочића, Иве Андрића, а своје најдубље сродство са њима немам потребу да доказујем. Знали су то, уосталом, и чланови уређивачког одбора едиције 'Српска књижевност у сто књига', који су такође чланови Српске академије наука и уметности, и са мном су заједно у одељењу језика и књижевности: Младен Лесковац, Душан Матић, Војислав Ђурић и Бошко Петровић. Није зато случајно што ово писмо упућујем Српској академији наука и уметности са изричитим захтјевом да се оно сматра пуноважним биографским податком.".

Potezati Mesu u ovakvim raspravama je po meni potpuno suprotno onome sto njegovo delo predstavlja.
veronika_kojen veronika_kojen 17:08 20.02.2011

Re: Razlikovati

natasavb
veronika_kojen
Exitus Letalis
Meša se izjašnjavao kao Srbin muslimanske veroispovesti.

gde pise da je vernik uopšte bio.


Nikad nije rekao da je vernik, ali se izjašnjavao kao Srbin muslimanske veroispovesti jer je tom kulturnom kontekstu pripadao. Primeti kako počinje Derviš i smrt.

I da, naravno da je bio veliki pisac


Kako neko ko nije vernik moze da se izjasnjava o veroispovesti?



Lako. Ja sam agnostik, ali moja veroispovest (kad je kažem) je samo odrednica kom kulturnom kontekstu pripadam.

Opet, primeti kako počinje Derviš i smrt.
ivankagrump ivankagrump 17:18 20.02.2011

Re: Razlikovati

a zasto je tebi tako tesko da zoves bosnjake iz srbije srbi?


Jesi li propustio moj komentar u kome kazem da je "Srbin" etnicka odrednica (kao i Bosnjak) i da se razlikuje od "Srbijanca"? Moze covek da ima dva etniciteta, ako je iz mesanog braka recimo, ali ne mogu ja etnicke Bosnjake da zovem Srbi ako se oni ne smatraju Srbima nego Bosnjacima. A Srbi, Hrvati, Madjari, Bosnjaci, svi su oni Srbijanci ako su iz Srbije.
natasavb natasavb 17:26 20.02.2011

Re: Razlikovati

Duplo. Alex brisi. :)
natasavb natasavb 17:26 20.02.2011

Re: Razlikovati

Lako. Ja sam agnostik, ali kad sretnem nekog stranca, kažem mu da sam hrišćanka. Moja veroispovest je samo odrednica kom kulturnom kontekstu pripadam. Meša takodje, nije bio vernik, ali je očito u svakoj njegovoj knjizi kom miljeu pripada.

Opet, primeti kako počinje Derviš i smrt.


To sto ti tako cinis, ne znaci da se podrazumeva i za ostale, pogotovo ne za Mesu.

Znam dobro kako pocinje "Dervis i smrt" i ne znam zasto mislis da to svrstava Mesu u vernike. Poznavanje Kurana ili Biblije ili bilo koje druge svete knjige, ne cini automastski coveka vernikom.
Ako si citala Dervisa, celog, ne samo pocetak, onda bi ti trebalo biti jasno zasto je pocetak takav kakav jeste, a i zasto je radnja romana smestena u otomansku Bosnu.

Mesin knjizevni jezik se sastoji od i od srpskog i od muslimanskog nasledja i podjedanko im je odan. Te dve stvari su kod njega prosto nerazdvojive. Upravo zbog toga bi trebalo njegovo delo posmatrati kao nesto sto nas spaja, a ne razdvaja. Na zalost, cini se upravo suprotno i Mesa i njegovo delo postaju jos jedan kamen razdora.

Srecom Mesa je ipak veci i od vremena i od tih koji ga tako posmatraju.

veronika_kojen veronika_kojen 17:27 20.02.2011

Re: Razlikovati

natasavb
Lako. Ja sam agnostik, ali kad sretnem nekog stranca, kažem mu da sam hrišćanka. Moja veroispovest je samo odrednica kom kulturnom kontekstu pripadam. Meša takodje, nije bio vernik, ali je očito u svakoj njegovoj knjizi kom miljeu pripada.

Opet, primeti kako počinje Derviš i smrt.


To sto ti tako cinis, ne znaci da se podrazumeva i za ostale, pogotovo ne za Mesu.

Znam dobro kako pocinje "Dervis i smrt" i ne znam zasto mislis da to svrstava Mesu u vernike. Poznavanje Kurana ili Biblije ili bilo koje druge svete knjige, ne cini automastski coveka vernikom.
Ako si citala Dervisa, celog, ne samo pocetak, onda bi ti trebalo biti jasno zasto je pocetak takav kakav jeste, a i zasto je cela radnja romana smestena u otomansku Bosnu.

Mesin knjizevni jezik se sastoji od i od srpskog i od muslimanskog nasledja i podjedanko im je odan. Te dve stvari su kod njega prosto nerazdvojive. Upravo zbog toga bi trebalo njegovo delo posmatrati kao nesto sto nas spaja, a ne razdvaja. Na zalost, cini se upravo suprotno i Mesa i njegovo delo postaju jos jedan kamen razdora.

Srecom Mesa je ipak veci i od vremena i od tih koji ga tako posmatraju.



Čoveče, ja sam upravo rekla da nije bio vernik. Aj pročitaj post pre nego na njega odgovoriš.

I tebe spopade onaj blogovksi sindrom da se boriš sa nepostojećim sagovornicima.
natasavb natasavb 17:33 20.02.2011

Re: Razlikovati

veronika_kojen
natasavb
Lako. Ja sam agnostik, ali kad sretnem nekog stranca, kažem mu da sam hrišćanka. Moja veroispovest je samo odrednica kom kulturnom kontekstu pripadam. Meša takodje, nije bio vernik, ali je očito u svakoj njegovoj knjizi kom miljeu pripada.

Opet, primeti kako počinje Derviš i smrt.


To sto ti tako cinis, ne znaci da se podrazumeva i za ostale, pogotovo ne za Mesu.

Znam dobro kako pocinje "Dervis i smrt" i ne znam zasto mislis da to svrstava Mesu u vernike. Poznavanje Kurana ili Biblije ili bilo koje druge svete knjige, ne cini automastski coveka vernikom.
Ako si citala Dervisa, celog, ne samo pocetak, onda bi ti trebalo biti jasno zasto je pocetak takav kakav jeste, a i zasto je cela radnja romana smestena u otomansku Bosnu.

Mesin knjizevni jezik se sastoji od i od srpskog i od muslimanskog nasledja i podjedanko im je odan. Te dve stvari su kod njega prosto nerazdvojive. Upravo zbog toga bi trebalo njegovo delo posmatrati kao nesto sto nas spaja, a ne razdvaja. Na zalost, cini se upravo suprotno i Mesa i njegovo delo postaju jos jedan kamen razdora.

Srecom Mesa je ipak veci i od vremena i od tih koji ga tako posmatraju.



Čoveče, ja sam upravo rekla da nije bio vernik. Aj pročitaj post pre nego na njega odgovoriš.


A da se ti pre toga dogovoris sama sa sobom da li mislis da je Mesa bio vernik ili nije.

veronika
Nikad nije rekao da je vernik, ali se izjašnjavao kao Srbin muslimanske veroispovesti jer je tom kulturnom kontekstu pripadao. Primeti kako počinje Derviš i smrt.


Jedno je pripadati nekoj kulturi, a drugo veri, a ti izgleda mesas te dve stvari. Nadam se da ti je sad jasno u cemu je razlika.
ivankagrump ivankagrump 17:33 20.02.2011

Re: Razlikovati



Meni bi zvučalo uvredljivo kad bi mi Hrvat rekao da sam Srbijanka, znajući kontekst u kome to kaže. Ako ne mogu da mu uzvratim sa Hrvaćanin.


Jelecence tesno
kosuljica tanka
opancici kazu
prava Srbijanka!!!!
natasavb natasavb 17:35 20.02.2011

Re: Razlikovati

veronika
I tebe spopade onaj blogovksi sindrom da se boriš sa nepostojećim sagovornicima.

Ne, nego ocito gubim vreme u razgovoru sa pogresnom osobom.
Svoje dijagnoze ostavi za nekog drugog.
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:35 20.02.2011

Re: Razlikovati

Lako.

lako i pogrešno.
šta dalje?
šta pita stranac?

ili ako ne pita, misli da si vernica.
ali ti možda i jesi jer nisi raščistila.

sama kažeš da si agnostik.

meša je rekao, evo napisala nataša, šta je.
što smo i znali.
nije bio potreban dodatak "muslimanske veroispovesti" jer je to
samo tvoja percepcija.

Moja veroispovest je samo odrednica kom kulturnom kontekstu pripadam.

opet brkaš stvari.
kažeš "moja veroispovest".

hrišćanstvo je malo šire od pravoslavlja.
možda stranac misli da si protestntkinja ili katolkinja, šta god.

raščisti sa sobom pa nam kaži.

ja, takođe, srećem puno stranaca.
ove koje sam ja srela nikad me nisu pitali šta sam.
niko od njih.

normalan svet obično zanima kako se zoveš, koja ti je profesija,
šta su ti interesovanja, iz koje zemlje dolaziš.
mnogo stvari određuje jednu osobu. među njima i to što ti kažeš strancima.

u nekim zemljama, na primer, u engleskoj je zakonom zabranjeno
bilo koga pitati koje je nacije i veroispovesti.

samo se na ovom prostoru poistovećuje pravoslavlje/islam/katolicizam sa nacijom.

a sad stvarno, koga briga šta sam ja po nacionalnosti?
kako me to određuje?
ako živim ovde, primera radi, ceo svoj život, određuje me i ta sredina
bez obzira na etničko poreklo.

ne moram da čitam (ponovo) tvrđavu.

možemo da se pozovemo i na "flamanski prozor" hansa magnusa encensbergera, ako ćemo već o tome.
veronika_kojen veronika_kojen 17:40 20.02.2011

Re: Razlikovati

Ne, ti mešaš veroispovest i verovanje. Nadam se da ti je jasno u čemu je razlika (a vidim da nije). I ne pada mi na pamet da se sporim sa nekim oko toga da je Meša bio musliman. Nisam navikla da se sporim oko fakata.

Ne, neću ti odgovoriti šta god da napišeš, ne moraš da se trudiš.
maca22 maca22 17:41 20.02.2011

Re: Razlikovati

Pasija, muke po Veroniki.
veronika_kojen veronika_kojen 17:42 20.02.2011

Re: Razlikovati


ivankagrump


Meni bi zvučalo uvredljivo kad bi mi Hrvat rekao da sam Srbijanka, znajući kontekst u kome to kaže. Ako ne mogu da mu uzvratim sa Hrvaćanin.


Jelecence tesno
kosuljica tanka
opancici kazu
prava Srbijanka!!!!




Još da čujem Hrvate da pevaju to u neposrpdnom tonu...
veronika_kojen veronika_kojen 17:44 20.02.2011

Re: Razlikovati

maca22
Pasija, muke po Veroniki.


Miki me zarazio svojom tehnikom postovanja. I...kosovojesrbijakosovojesrbijakosovojesrbijakosovojesrbija...
natasavb natasavb 17:57 20.02.2011

Re: Razlikovati

Ne, ti mešaš veroispovest i veru. Nadam se da ti je jasno u čemu je razlika (a vidim da nije). I ne pada mi na pamet da se sporim sa nekim oko toga da je Meša bio musliman. Nisam navikla da se sporim oko fakata.


Meni je zaista tesko pratiti tok tvojih misli.
Odoh da radim nesto smislenije, a i sto rece Mesa u "Tvrdjavi" :

"...uvek je sumnjivo kad neko misli za sebe da je pametan."
veronika_kojen veronika_kojen 18:03 20.02.2011

Re: Razlikovati

natasavb
Ne, ti mešaš veroispovest i veru. Nadam se da ti je jasno u čemu je razlika (a vidim da nije). I ne pada mi na pamet da se sporim sa nekim oko toga da je Meša bio musliman. Nisam navikla da se sporim oko fakata.


Meni je zaista tesko pratiti tok tvojih misli.
Odoh da radim nesto smislenije, a i sto rece Mesa u "Tvrdjavi" :

"...uvek je sumnjivo kad neko misli za sebe da je pametan."


Idi čitaj. Preporučujem Psihoanalizu i religiju od Froma. Možda će ti biti lakše da pratiš tudje misli.
maca22 maca22 18:10 20.02.2011

Re: Razlikovati

Ponudjene opcije za definiciju Meše su nam do sad:

1. Mesa je Srbin, nevernik muslimanske veroispovesti

2. Mesa je Srbin, nevernik, bez veroispovesti, muslimanske kulture

3. Dopisi sam
ivankagrump ivankagrump 18:11 20.02.2011

Re: Razlikovati

3) veroispovest = kultura
maca22 maca22 18:12 20.02.2011

Re: Razlikovati

ivankagrump
3) veroispovest = kultura

to ti je sadržano u opciji 1.
veronika_kojen veronika_kojen 18:14 20.02.2011

Re: Razlikovati

maca22
Ponudjene opcije za definiciju Meše su nam do sad:
1. Mesa je Srbin, nevernik muslimanske veroispovesti
2. Mesa je Srbin, nevernik, bez ispovesti, muslimanske kulture
3. Dopisi sam


Šta bi ti stavila?
maca22 maca22 18:15 20.02.2011

Re: Razlikovati

...samo da odnesem tetki lek....

ivankagrump ivankagrump 18:16 20.02.2011

Re: Razlikovati

Onda je u 2 veroispovest visak? Ako oznacava kulturu onda je u kontradikciji sa tim da je "muslimanske kulture", ako oznacava veru onda je suvisno jer je vec receno da je nevernik.
automatic automatic 18:20 20.02.2011

Re: Razlikovati

ja, takođe, srećem puno stranaca.
ove koje sam ja srela nikad me nisu pitali šta sam.
niko od njih.

Stranci se sa tobom susreću upravo zbog toga što znaju koje si nacije i šta radiš na ovom prostoru i kome taj prostor pripada.
normalan svet obično zanima kako se zoveš, koja ti je profesija,
šta su ti interesovanja, iz koje zemlje dolaziš.
mnogo stvari određuje jednu osobu. među njima i to što ti kažeš strancima.

Baš me zanima šta odgovoriš strancu na ovakva pitanja, kad te on pozove na razgovor upravo zato što zna tvoje odgovore na ova pitanja
maca22 maca22 18:23 20.02.2011

Re: Razlikovati

veronika_kojen
Šta bi ti stavila?

Ono što je sam rekao: Srbin, iz muslimanske porodice iz Bosne, nereligiozan?
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:23 20.02.2011

Re: Razlikovati

Nisam navikla da se sporim oko fakata.

oko kojih fakata?
nema veze, odgovoriće već neko.
ti kuliraj.

pitanje za sve: zašto bi neko imao neku veroispovest ako nije vernik?

meša selimović je bio srbin po opredeljenju.
o veroispovesti se nigde ne govori. a ni o verovanju.
i to je njegovo neprikosnoveno pravo.

moje pravo je da sam nacionalno ravnodušna i da sam ateista.

by Connie Taylor

September 03, 2007

Being a Christian means we are a follower of Christ, if we are a true follower we have a relationship, with Him. We talk to Him daily, trust in Him for our salvation and all our needs. We talk to Him about every thing, big things

maca22 maca22 18:26 20.02.2011

Re: Razlikovati

Exitus Letalis
o veroispovesti se nigde ne govori. a ni o verovanju.
i to je njegovo neprikosnoveno pravo.

Onda brisemo odrednice o licnom i privatnom verskom osecanju iz opcija koje sada smišljamo.
maca22 maca22 18:27 20.02.2011

Re: Razlikovati

Exitus Letalis
meša selimović je bio srbin po opredeljenju.

A ne po poreklu?

Sad će tuča... :)
veronika_kojen veronika_kojen 18:28 20.02.2011

Re: Razlikovati

maca22
veronika_kojen
Šta bi ti stavila?

Ono što je sam rekao: Srbin, iz muslimanske porodice iz Bosne, nereligiozan?


To mi zvuči kao...averzija. Da li bismo nazvali Salmana Ruždija muslimanom?
maca22 maca22 18:29 20.02.2011

Re: Razlikovati

Kakva averzija?
veronika_kojen veronika_kojen 18:34 20.02.2011

Re: Razlikovati

maca22
Kakva averzija?


To što ne znamo zapravo koliko je religiozan on bio, a govorimo o njegovoj religioznosti (ne, ne možeš ništa naslutti na osnovu toga što potiče iz muslimanske porodice). Ja barem ne znam. Volela bih kad bi neko okačio. Trep-trep.
maca22 maca22 18:41 20.02.2011

Re: Razlikovati

Onda citiramo samog Mešu: Srbin iz muslimanske porodice. Rešeno? :)
Bili Piton Bili Piton 18:41 20.02.2011

Re: Razlikovati

veronika_kojen


Ne, neću ti odgovoriti šta god da napišeš, ne moraš da se trudiš.


Skokni do susednog bloga - Goca Čomić o dijalogu.
veronika_kojen veronika_kojen 18:43 20.02.2011

Re: Razlikovati

Bili Piton
veronika_kojen


Ne, neću ti odgovoriti šta god da napišeš, ne moraš da se trudiš.


Skokni do susednog bloga - Goca Čomić o dijalogu.


Jel to ono kad dve osobe pričaju, a treća se ubaci sa nekom šestom temom?

maca22
Onda citiramo samog Mešu: Srbin iz muslimanske porodice. Rešeno? :)


Ajd, kako maca kaže. :)
maca22 maca22 18:45 20.02.2011

Re: Razlikovati

zaboravila sam zašto smo to uopšte rešavali.
veronika_kojen veronika_kojen 18:47 20.02.2011

Re: Razlikovati

maca22
zaboravila sam zašto smo to uopšte rešavali.


Zato što još nije počeo utisak nedelje.
talicni talicni 18:56 20.02.2011

Re: Razlikovati

veronika_kojen
Aj kažemo da patrijocka liga vodi 1:0 zahvaljujući mikijevom maestralnom driblanju s ovim kosovo je srbija. Ja palim na spavanje, mene može da zameni neki iskusni minutes

Da, maco, bežim od odgovora, da ti olakšam unapred...


miki se bas posteno nalupetao ali opet fale wukijevi komenti

apeliram na nato placenike iz moderacije i(ili) pro-euro izdajnika alexa da unbanuju wukija
veronika_kojen veronika_kojen 18:58 20.02.2011

Re: Razlikovati

talicni
veronika_kojen
Aj kažemo da patrijocka liga vodi 1:0 zahvaljujući mikijevom maestralnom driblanju s ovim kosovo je srbija. Ja palim na spavanje, mene može da zameni neki iskusni minutes

Da, maco, bežim od odgovora, da ti olakšam unapred...


miki se bas posteno nalupetao ali opet fale wukijevi komenti

apeliram na nato placenike iz moderacije i(ili) pro-euro izdajnika alexa da unbanuju wukija


Wuki zaista banovan ili se zezaš?
cult cult 18:59 20.02.2011

Re: Razlikovati

Stigao sam do pola threada Razlikovati
najavio mi se gost, pa nastavljam kasnije
nego samo da primetim da se Maca22 odlicno drzi
nadam se da u nastavku nije poklekla.
Eto.
Pazdravljaju.
maca22 maca22 19:20 20.02.2011

Re: Razlikovati

cult
nego samo da primetim da se Maca22 odlicno drzi

mikimedic mikimedic 20:10 20.02.2011

Re: Razlikovati

ali ne mogu ja etnicke Bosnjake da zovem Srbi ako se oni ne smatraju Srbima nego Bosnjacima


a 'etnicke' srbe mozes da zoves hrvatima?

mikimedic mikimedic 20:12 20.02.2011

Re: Razlikovati

samo se na ovom prostoru poistovećuje pravoslavlje/islam/katolicizam sa nacijom.


ja koliko znam poistovecivao drug tita (sifra: veliko 'm').

blackburn ruku na srce nije, on je vec tada bio na pravom putu.
ivankagrump ivankagrump 20:48 20.02.2011

Re: Razlikovati


a 'etnicke' srbe mozes da zoves hrvatima?

Pa nepoznato mi je da postoji druga odrednica - ali mogli bismo da govorimo "Hrvacani", recimo

Brze, braco, amo, amo,
Da se skupa poigramo!
Srbijance, ognju zivi,
Ko se tebi jos ne divi!
Hrvacane, ne od lane,
Od uvek si ti bez mane!
Oj Bosance, stara slavo,
Tvrdo srce, tvrda glavo,
Tvrd si kao kremen kamen
Gde stanuje zivi plamen!


Da se stavi u zapisnik da umem ovo i da pevam
mikimedic mikimedic 20:54 20.02.2011

Re: Razlikovati

Pa nepoznato mi je da postoji druga odrednica


a za srbe ti je poznato

ivankagrump ivankagrump 20:55 20.02.2011

Re: Razlikovati

Jeste, cula sam na televizoru
mikimedic mikimedic 21:23 20.02.2011

Re: Razlikovati

Jeste, cula sam na televizoru


verovatno hrt.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana