Društvo| Gradjanske inicijative| Ljudska prava

Aida

Milutin Milošević RSS / 23.02.2011. u 12:37

71162_02aida-corovic-01-foto-goran-srdanov_f.jpg?ver=1295905835

Direktorka Urban in Aida Ćorović dobila je policijsku zaštitu posle verbalnih napada i uvreda koje joj je uputila Islamska zajednica u Srbiji Muamera Zukorlića

Ne mogu da se setim ni kada smo se upoznali. Pretpostavljam krajem devedestih, dok sam radio na poslovima podrške nevladinim organizacijama u oblasti zaštite životne sredine. Sećam se samo da sam je od početka zapazio kao otresitu, neko bi rekao drčnu ženu. Retko se vidja tako krhko čeljade sa toliko energije i neposrednošću šta god da govori.

Susretali smo se na raznim konferencijama, ponekad proćaskali i van tih formalnih susreta. Nikada nisam posetio njenu organizaciju - nekako mi je Novi Pazar uvek bio uspitna stanica na putu ka drugim mestima (koliko god bio zavučen).

Nisam od nje ni mogao da očekujem drugo nego beskompromisnu borbu. Pogotovo protiv esktremista. Sa bilo koje strane da dolaze.

I sad vidim da joj moraju dodeliti policijsku zaštitu. Strašno.

 

Ne daj se Aida. Znam da nećeš i da ti ovo ne pišem.



Komentari (330)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

veronika_kojen veronika_kojen 12:47 23.02.2011

Pozdravljam što...

...su joj dali policijsku zaštitu, ali sumnjam da bi Zukorlić pokušao nešto glupo. Nije ni on toliko naivan.

inače, intrigira me činjenica da su svi oni koji su svesrdno podržavali zukorlića sad na aidinoj strani. preračunao se taliban u džipu, očigledno.
sentinel26 sentinel26 18:06 23.02.2011

Re: Pozdravljam što...

veronika_kojen
inače, intrigira me činjenica da su svi oni koji su svesrdno podržavali zukorlića sad na aidinoj strani. preračunao se taliban u džipu, očigledno.

Što je Veronika u džipu snila, to bi rada bila.

U Novom Pazaru je obrnuto, a kada budete saznali zašto biće kasno, ne za vas, nego za neke kojima to jeste važno.

A što se tiče njegovog "talibanizma" on je mala maca za nečiji koji sija na ovom blogu.
veronika_kojen veronika_kojen 18:09 23.02.2011

Re: Pozdravljam što...

sentinel26



oh, oprostite. nisam htela da stavim taliban, već latentni terorista, bigamista i taliban. moja greška.

nego, kad će pasti optužba za bigamiju, pitam se pitam?!

(retoričko pitanje, jer je neće biti)
docsumann docsumann 20:10 23.02.2011

Re: Pozdravljam što...

Što je Veronika u džipu snila, to bi rada bila.


Nijesam vidio taj njegov džip (nije mu valjda veći od onih ispre broja 5 u Kralja Petra I ) i ne interesuje me ni ko mu ga je kupio jer znam da nije iz kase poreskih obveznika Srbije.


a onaj džip kojeg vozi crnogorsko-primorski litropopit ?
veronika_kojen veronika_kojen 20:23 23.02.2011

Re: Pozdravljam što...

docsumann


a onaj džip kojeg vozi crnogorsko-primorski litropopit ?


Što bi moja baba rekla-ja bi, dete, sve to u...(dodajte imenicu po nahodjenju )
docsumann docsumann 20:41 23.02.2011

Re: Pozdravljam što...

Što bi moja baba rekla-ja bi, dete, sve to u...(dodajte imenicu po nahodjenju)


... u peršun.
freehand freehand 20:45 23.02.2011

Re: Pozdravljam što...

docsumann
Što bi moja baba rekla-ja bi, dete, sve to u...(dodajte imenicu po nahodjenju)


... u peršun.

U vr' peršuna!
veronika_kojen veronika_kojen 20:49 23.02.2011

Re: Pozdravljam što...

docsumann
Što bi moja baba rekla-ja bi, dete, sve to u...(dodajte imenicu po nahodjenju)


... u peršun.




Moja baba je...eksplicitnija u opisu.


(neverovatno kakve joj psovke padaju na pamet, stari ljudi su baš perverzni. mislem, vidi šjenti-mena šta je prvo pomislio kad sam spomenula veličinu)
alselone alselone 21:27 23.02.2011

Re: Pozdravljam što...

docsumann
Što bi moja baba rekla-ja bi, dete, sve to u...(dodajte imenicu po nahodjenju)


... u peršun.


tri lepe sargarepe
sentinel26 sentinel26 21:13 26.02.2011

Neka se čuje i druga strana

JJ Beba JJ Beba 12:48 23.02.2011

drž' se

Ne daj se Aida. Znam da nećeš i da ti ovo ne pišem.

Aida za da su njene drugrice uz nju...dobro i neki drugovi.
Od skoro nažalost i policija.
Mnoge je teško biti tamo ono što je Aida. Svaka joj čast
Drž se drugarice
Biljana 77 Biljana 77 13:18 23.02.2011

Re: drž' se

Mnoge je teško biti tamo ono što je Aida. Svaka joj čast

Apsolutno se slažem. Nažalost, ni na drugim mestima nije lako.
sentinel26 sentinel26 18:23 23.02.2011

Sačekuša za Zukorlića

Najprije nešto o Aidinoj bezbjednosti.
Zašto niko u Novom Pazaru ne vjeruje u njeno bezbedonosno ugrožavanje ?
Ja znam odgovor na to pitanje ali to ovđe ne vrijedi pisati, jer svi imaju unaprijed napisane presude i nijesu spremni ni da čuju šta ima da kaže onaj kojemu sude, a još manje da čuju nekog neutralnog svjedoka (kojemu su poznati svi epilozi slučajeva oružanog obračunavanja pristalica Rasima Ljajića i Sulejmana Ugljanina ).
U toj sredini takva vrsta opasnosti ne prijeti nikome, ali postoji jedna drugačija ugroženost. A to je ekonomska ugroženost većine stanovništva, posebno su ugroženi ateisti svih nacija, a tek ako su u pitanju žene.

Gospođica Aida Ćorović, direktor nevladine organizacije “URBAN-IN” iz Novog Pazara, u svojem kritičkom tekstu osudila je javni čin pokrivanja mladih muslimanki maramom.U tom tekstu ona je kritikovala taj čin i predstavila ga kao deo politike muftije Zukorlića.
Naravno da ona ima pravo da kritikuje svačiju politiku, pa i njegovu ali i da dobije odgovor na tu kritiku.
Masovnije pokrivanje maramama u Novom Pazaru je počelo odavno,sa njima se odlazi na posao (malobrojne koje imaju tu sreću ) u preduzeće, u školu, na pijacu, na ulicu i to sve do sada nije javno osuđivano kao dekadencija i bilo čija politika.

Prema mišljenjima nekih građana Sandžaka najcrnje “hidžabe” imaju neki državni rukovodioci i članovi Vlade Srbije u Beogradu i za to treba naći krivca na terenu pa je muftija Zukorlić prosto idealan za ovu vrstu propalog eksperimenta.

Umjesto odgovora na kritiku, pojavio se tekst potpredsjednice MOK Aide Rašljanin pun bijesa i lične mržnje iskazane prema Aidi Ćorović, začinjen gomilom uvreda koje su nedopustive a koje su trebale biti osveta tih mladih đevojaka Aidi Ćorović.
U Srbiji vjeruju i prema istome se odnose, kao da je tekst pisao lično muftija Zukorlić, pa potpisanu autoricu i ne spominju. Moguće je da je on dao blagoslov, ali on tako nepismene tekstove ne piše.

U svojem intervuu koji je dala listu „DanaS“ i novinarki Slađani Novosel, Aida Ćorović je izrekla nekoliko nedopustivih uvreda na račun gospodina Zukorlića.
Nazvala je gospodina Zukorlića “klovnom”, “Iznogudom” i “čovečuljkom”.
To ne priliči osobi formata Aide Ćorović. Postoji i mišljenje da je to uradila namjerno da bi se krug uvreda nastavio, đe će njenu poziciju preuzeti vlast i gospodin Boris Tadić lično.

To je onaj gospodin predsednik svih građana Srbije koji se ni najmanje nije potresao zbog prijetnji Brankici Stanković i Verici Barać, a ovu prvu čuvaju služba bezbjednosti i policija čime najbolje dokazuju koliko je novinarstvo u Srbiji "slobodno".

Muftija Zukorlić se proglašava krivcem za stanje u Sandžaku, pa sada Aida Ćorović i Boris Tadić lično prave plan izlaska iz krize.
Znači da Vlada Srbije više nema nikakve nadlježnosti za Sandžak. Mašala.
Ostatke privrede u Novom Pazaru uništili su zajedno Sulejman Ugljanin, Rasim Ljajić i Mlađan Dinkić prodajući imovinu preduzeća tajkunima u bescijenje, pa im ni to nije bilo dosta nego su prodavali i kulturno-istorijske spomenike o čemu je i moja malenkost pisala ovđe.

Novi Pazar je postao evropski šampion sa 51% nezaposlenog radno sposobnog stanovništva ?
Novi Pazar svijetski šampion po broju neizvršenih pravosnažnih i izvršnih sudskih presuda u korist radnika, koje pokriva prašina u sudskoj arhivi a po nalogu dva funkcionera iz vlasti ? Strazbur je pun tužbi iz Novog Pazara.
Gladni radnici u Novom Pazaru, kojima godinama nijesu isplaćene plate, štrajkuju glađu, sjeku prste i zakivaju eksere u svoje ruke i vežu se lancima za mostove.

Aida Ćorović je vjerovatno odlučila da podrži (naredne ) ponovljene Čiplić-Tadićeve izbore za manjinski nacionalni savjet jer su prethodne nezakonito poništili, poštio im ni brojne manipulacije nijesu pomogle.
Sada im ne odgovara što BKZ (koju podržava Zukorlić) hoće da bojkotuje izbore, boje se debakla, jer preko 60% Bošnjaka podržava Zukorlića.
Treba stvoriti uobičajenu atmosferu linča i proizvesti što više protivnika Zukoriću, uz manipulacije, makar i na silu.

Vođa jednog sindikata N.Čanak, je kopirao ono što je rekao Zukorlić - ako se nastavi ovako - biće onda onako (“Tahrir” u N.Pazaru - u Beogradu ).
Narodni poslanik Džudžević iz Sandžaka, je o ovom slučaju izjavio jednu glupost koju su sredstva informisanja brže-bolje zabašurila - “Ako se desi egipatski scenario, onda će muftija Zukorlić biti u ulozi Mubaraka” ?!
On je krivac i za odsječene prste i za glad.Upravo taj biser nad biserima odslikava kakva je vlast u cijeloj Srbiji

Šta preostaje gladnim i obespravljenim ljudima - vjerovanje u bolji život na onome svijetu, a tu je vjera da “pomogne” i potvrdi da je to od Boga (Alaha ).

Gospodine Miloševiću,
ja znam gospodina Muamera Zukorlića i Aidu Ćorović i Sulejmana Ugljanina i Rasima Ljajića.
Sa žaljenjem moram da kažem da po obrazovanju i sposobnostima, svi ovi na jednom tasu ne bi mogli pretegnuti Zukorlića na drugom. Očigledan befel.
Njegove (svačije ) izjave i postupci mogu i trebaju biti podložne kritici ali u onima koje je on javno izgovorio nema nijedne koja dolazi pod udar zakona.

U nekim prošlim vremenima, ja sam javno podržavao tekstove Aide Ćorović, kada ni ovđe na ovom blogu nijesu imali simpatije za iste, sada bih joj preporučio da tuži sudu Aidu Rašljanin za uvrede ličnosti, pa kada joj sudija odrežu novčanu kaznu, drugi put će da bira riječi, a za izvršenje presude ne mora da brine, tu su još uvijek na vlasti ona dvojica koji su slali pisma predsjednicima sudova da se ne izvršavaju presude tajkunima u korist radnika, jer ona mlađa Aida ne liči na tajkuna.
Da ona ne treba da učestvuje u “sačekuši” za Zukorlića, a to što je njena NVO dobila neki novac od ministarstva iz iste kase iz koje su dobila i neka četnička udruženja nije ona kriva nego Vlada, pa taj mali djelić koktela uvreda predstavlja potpuni promašaj.
Pozdrav.

PS. U moju kuću, očevu i đedovu su dolazili Muslimani (Bošnjaci ) na slavu, o Božiću, odlazili smo kod njih o Bajramu i ni blesave priče o nekakvom “talibanizmu” to neće promijeniti.
PPS. Za neupućene i novinski neinformisane, IZ u Srbiji na čijem je čelu muftija Muamer Zukorlić (u kojoj je uz pomoć DB izvršen puč i pokušaj njegovog smjenjivanja ) nije jedina ali je ubedljivo najveća u Srbiji.

veronika_kojen veronika_kojen 18:43 23.02.2011

Re: Sačekuša za Zukorlića

Za neupućene i novinski neinformisane, IZ u Srbiji na čijem je čelu muftija Muamer Zukorlić (u kojoj je uz pomoć DB izvršen puč i pokušaj njegovog smjenjivanja ) nije jedina ali je ubedljivo najveća u Srbiji.




a ja mislila, veličina nije važna...

nego, zašto se ne nazovu bošnjačka islamska zajednica, kad je očigledno da muftija favorizuje samo jednu grupaciju unutar nje?
freehand freehand 19:06 23.02.2011

Re: Sačekuša za Zukorlića

Konačno jedan kvalifikovani komentar!
Šjenti zna gde đavo spava, zna da je muftija fini čovek i višestruko dobar muž; pošto nije Nazaren - ni ljubav prema oružiju (autorstvo Drago Kovačević) ne može mu se uzeti kao greh, a ni džipovi nisu Kuranom zabranjeni.
Automatski i nepogrešivo razaznaje koja je Aida mlada i opravdano besna, a koja bi mog,la malo pripaziti sa kime se druži šta govori.
Šjenti takođe zna i kako diše Boris Tadić, šta ga brine a šta ne.
Milo, Sveto i Hašim mu nisu baš interesantni, te njih u komentarima preskače.
Što je i normalno, pošto se zna gde je zlu izvor i utoka.

Evo, Šjenti, da kao uzorni demokrata i Evropejac malo uživaš u demokratičnosti i Evropejstvu, poštovanju ljudskih prava i rodne ravnopravnosti. Naročitu pažnju obratiti na procente.
Evo pasusa, da se zna o čemu je reč:

"Ne iznenađuje nas ni to što veliki broj poslodavaca smatra normalnim da radnicama ne plaća prekovremeni rad i smeta im ako ostanu u drugom stanju. I dalje je nepisano pravilo da Crnogorke ne nasljeđuju imovinu i nekretnine,samo osam odsto njih ima stan na svoje ime, šest odsto ima svoj automobil, a svega jedan odsto su vlasnice kompanije ili biznisa. Jer gde je mnogo mudrosti, mnogo je brige, i ko umnožava znanje umnožava muku."
sentinel26 sentinel26 19:17 23.02.2011

Re: Sačekuša za Zukorlića

veronika_kojen
Za neupućene i novinski neinformisane, IZ u Srbiji na čijem je čelu muftija Muamer Zukorlić (u kojoj je uz pomoć DB izvršen puč i pokušaj njegovog smjenjivanja ) nije jedina ali je ubedljivo najveća u Srbiji.

a ja mislila, veličina nije važna...


Ima ovđe mlađih koji će bolje od mene odgovoriti.
NNN NNN 19:18 23.02.2011

Re: Sačekuša za Zukorlića

“Iznogudom”

veronika_kojen veronika_kojen 19:23 23.02.2011

Re: Sačekuša za Zukorlića

sentinel26
veronika_kojen
Za neupućene i novinski neinformisane, IZ u Srbiji na čijem je čelu muftija Muamer Zukorlić (u kojoj je uz pomoć DB izvršen puč i pokušaj njegovog smjenjivanja ) nije jedina ali je ubedljivo najveća u Srbiji.

a ja mislila, veličina nije važna...


Ima ovđe mlađih koji će bolje od mene odgovoriti.


ja tražim vaš odgovor na drugi deo pitanja(ili muftijinu bigamiju, recimo), a za to što ste boldovali ću odgovor naći sa nekim mladjim. ok?

p.s.zašto baš mene stalno spopadaju neki perverznjaci na netu
sentinel26 sentinel26 19:49 23.02.2011

Re: Sačekuša za Zukorlića

freehand
Konačno jedan kvalifikovani komentar!
Šjenti zna gde đavo spava, zna da je muftija fini čovek i višestruko dobar muž; pošto nije Nazaren - ..., a ni džipovi nisu Kuranom zabranjeni.

Daleko si ti još da budeš đavo.
Možda muftija želi da dokaže da nije pedofil, jer da jeste njega ne bi niko mogao spasiti robije.

Nijesam vidio taj njegov džip (nije mu valjda veći od onih ispre broja 5 u Kralja Petra I ) i ne interesuje me ni ko mu ga je kupio jer znam da nije iz kase poreskih obveznika Srbije.

Šjenti takođe zna i kako diše Boris Tadić, šta ga brine a šta ne.
Milo, Sveto i Hašim mu nisu baš interesantni, te njih u komentarima preskače.

Ne bih da slušam kako "diše", inače Boris Tadić ne brine ni o čemu drugom do kako da što duže ostane u onoj fotelji i dokazao je da nije predsjednik svih građana Srbije.

Milo, Sveto i Hašim (koji i tebi i Srbiji mnogo smetaju ) nijesu do sada trošili pare koje sam ja ulagao u poresku kasu Srbije.
Čudi me da si se i ti pridružio srpskim šovinistima koji otvoreno poručuju da srpsku vlast ne treba da kritikuju oni koji nijesu Srbi.

Što se rodne ravnopravnosti tiče na mjestima odlučivanja, to je u zoni hipotetike u cijeloj Istočnoj i Južnom dijelu Evrope, kao i u Srbiji, u Novom Pazaru koji po tom pitanju ni u narednih 100 godina neće napredovati.
sentinel26 sentinel26 20:05 23.02.2011

Re: Sačekuša za Zukorlića

veronika_kojen
sentinel26
veronika_kojen
Za neupućene i novinski neinformisane, IZ u Srbiji na čijem je čelu muftija Muamer Zukorlić (u kojoj je uz pomoć DB izvršen puč i pokušaj njegovog smjenjivanja ) nije jedina ali je ubedljivo najveća u Srbiji.

a ja mislila, veličina nije važna...

Ima ovđe mlađih koji će bolje od mene odgovoriti.

ja tražim vaš odgovor na drugi deo pitanja(ili muftijinu bigamiju, recimo), a za to što ste boldovali ću odgovor naći sa nekim mladjim. ok?

Kakav vi dokaz imate za muftijinu bigamiju ? I kakve to veze ima sa Aidom Ćorović ?

Što ne podnesete krivičnu prijavu, vlast jedva čeka da mu za nešto sudi?

Ima li još građana Srbije koji imaju po jednu vjenčanu i po jednu (ili dvije) nevenčane žene i koje nažalost izdržavaju o trošku narodne kase ?

Narodni junak i srpski vojvoda Milenko Stojković je imao veći harem i od beogradskog paše pa koliko vidim još nije zvanično ekskomuniciran.

Na kraju, između dva zla, pedofil je mnogo veće zlo od bigamiste.

p.s.zašto baš mene stalno spopadaju neki perverznjaci na netu

Ja vama nijesam ništa predlagao (i ne bih ) pa neka vam domaćin bloga odgovori na ovu nepristojnu podmetačinu.
Ako je ovo bio neki poziv - važi onaj prethodni odgovor.
veronika_kojen veronika_kojen 20:07 23.02.2011

Re: Sačekuša za Zukorlića

sentinel26

Kakav vi dokaz imate za muftijinu bigamiju ?



a to što živi sa dve žene nije dokaz?
freehand freehand 20:15 23.02.2011

Re: Sačekuša za Zukorlića

Čudi me da si se i ti pridružio srpskim šovinistima koji otvoreno poručuju da srpsku vlast ne treba da kritikuju oni koji nijesu Srbi.

Ne čudi se zabadava, jer nisam. Niti ću tako nešto ikad pomisliti ili reći.

Ali ti moram priznati da mi smeta što uporno preskačeš sve što ne valja kod ove trojice i nekih drugih, koji su prosto tabu za kritičare vlasti u Srbiji
Baš kao što rekoh, iz tvojih komentara prosto vrišti šutnja na takve teme i likove.
Pa mi to malo nekompletno, morao bih ti reći.
Eto, Sveznajući koji po Kosovu pije rakiju i sve o Kosovu zna (čak možda i više od tebe) o Martiju i Savetu Evrope, izborima, izbornim krađama, ubistvima i strahu Euleks vlasti od domaćina - ni mukajet?! Kao i ti uostalom, ako se ne varam.

Milo, Sveto i Hašim (koji i tebi i Srbiji mnogo smetaju ) nijesu do sada trošili pare koje sam ja ulagao u poresku kasu Srbije.

Ne znam šta si i koliko ti ulagao, ali su se, bogami, od srpske poreske kase ofajdili sva trojica, i to masno. Ovaj treći nam je, kažu, organski dušmanin.
hazar hazar 20:58 23.02.2011

Re: Sačekuša za Zukorlića

Što ne podnesete krivičnu prijavu, vlast jedva čeka da mu za nešto sudi?

Lupetaš Šjentinel i po običaju peniš da odbraniš svakoga ko pljuje po Srbiji. Vlast je bila dovoljno glupa, pa pustila da se Zukorlić razigra. Da je preduzela mere na vreme i problem bi bio daleko manji.

Nisu mi samo jasni ni vlast, a ni ostali predstavnici Muslimana u Srbiji. Šta li čekaju, čemu li se nadaju? Ovo je opasno igranje vatrom i treba to pitanje hitno rešavati. Zukorlić je kao Šešelj devedesetih, opasni demagog, koji uz "male" korekcije istorije udara u socijalne talambase i zaluđuje mlade Muslimane iz Raške oblasti. Nadam se samo da neće biti prilike da se požanje ovo zlo seme koje se sada seje.
automatic automatic 22:17 23.02.2011

Re: Sačekuša za Zukorlića

On je krivac i za odsječene prste i za glad.Upravo taj biser nad biserima odslikava kakva je vlast u cijeloj Srbiji

koksy koksy 21:53 24.02.2011

Re: Sačekuša za Zukorlića

p.s.zašto baš mene stalno spopadaju neki perverznjaci na netu


Ah seko, džaba zamećeš tragove - godište je memorisano u nekim glavama.
despot_igor despot_igor 12:49 23.02.2011

Podrska

Naravno da treba ostro i "drcno" sa ekstremistima, Aidu treba podrzati u svakom smislu! Tuzno je kad policijau tvojoj drzavi mora da te cuva od ekstremista, a nije im dozvoljeno da se protiv njih bore!
NNN NNN 12:50 23.02.2011

Kako se usuđuješ

da zukorliću guraš prs' u oko!

(smisliće čika zucky i za tebe neku fatvicu )
veronika_kojen veronika_kojen 12:54 23.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

(smisliće čika zucky i za tebe neku fatvicu )


ne mora. dovoljno da te sve njegove žene okruže i već si u nevolji
NNN NNN 13:00 23.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

izvinjavam se što sam trolovao o ovom estradnom muftiji,
ipak je Aida tema.
Podrška
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:30 23.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

smisliće čika zucky i za tebe neku fatvicu

Mož' da mi pljune pod Vindouz
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:58 23.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

veronika_kojen
(smisliće čika zucky i za tebe neku fatvicu )


ne mora. dovoljno da te sve njegove žene okruže i već si u nevolji

samo dve za sada...

al novitet koji nam je uveo, četiri žene ... pa, to nikada nije
bilo kod bosanaca u bivšoj jugi.

nisam, doduše, ni videla da se voze u džipovima, naoružani, dal po muhamedu, ku'ranu il islamu, da ima privatni univerzitet i 20 miliončića od njega godišnje i nekoliko restorana, i u restoranu najveću stolicu i jedinstven tanjir koji samo on ima.

i što aida kaže, on je poslednji čovek koji je imao pravo da ode u srebrenicu s tri džipa (on u sredini a ovi naoružani napred i pozadi)!!!
veronika_kojen veronika_kojen 20:02 23.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

Exitus Letalis
veronika_kojen
(smisliće čika zucky i za tebe neku fatvicu )


ne mora. dovoljno da te sve njegove žene okruže i već si u nevolji

samo dve za sada...


premalo za tužbu
talicni talicni 20:56 23.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

Exitus Letalis

samo dve za sada...

al novitet koji nam je uveo, četiri žene ... pa, to nikada nije
bilo kod bosanaca u bivšoj jugi.


taj obicaj i nije tako los

ono u fazonu:ko umije njemu dvije
veronika_kojen veronika_kojen 21:10 23.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

talicni

taj obicaj i nije tako los

ono u fazonu:ko umije njemu dvije


Nije los, ali je nezakonit. Ako hoće dve žene, neka se preseli u Maleziju. Ali ok, shvatam da ako bi neko podigao tužbu, onda bi on kukao kako je islam u Srbiji ugrožen i redjao bi ostala trabunjanja iz repertoara...

Rešenje je-dati mu ministarsko mesto kao Sulji. Da vidimo da li će ga narod u Raškoj podržavati nakon, recimo, šest meseci ministrovanja. Shvatiće da je prodavac magle kao i svi drugi i više neće gutati njegova fašistička serendanja.
talicni talicni 21:51 23.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

veronika_kojen
talicni

taj obicaj i nije tako los

ono u fazonu:ko umije njemu dvije


Nije los, ali je nezakonit. Ako hoće dve žene, neka se preseli u Maleziju. Ali ok, shvatam da ako bi neko podigao tužbu, onda bi on kukao kako je islam u Srbiji ugrožen i redjao bi ostala trabunjanja iz repertoara...



Onomad je Krkar pisao da svi njegovi jarani imaju mladju svalerku. Demand za dvije zene postoji i kod hriscana.
Zasto da ne, ukoliko zene svojevoljno pristaju na to?

To ocito ne bi funkcioniralo sa dvije veronike ali ove pokrivene su totalno druga prica.
veronika_kojen veronika_kojen 21:55 23.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

talicni

Onomad je Krkar pisao da svi njegovi jarani imaju mladju svalerku. Demand za dvije zene postoji i kod hriscana.


Gde tačno, ako ti nije problem, pokaži mi mesto u Novom zavetu gde to piše? I daj primer ortodoksnog pravoslavca koji živi u istoj kući sa dve žene blagoslovljen od strane crkve?

Moj čukundeda to pokušao, pa mu pop nije hteo krstiti decu.


Zasto da ne, ukoliko zene svojevoljno pristaju na to?

To ocito ne bi funkcioniralo sa dvije veronike ali ove pokrivene su totalno druga prica.


Zato što zakon kaže ne. Prvo neka odsluži robiju za bigamiju, a kad izadje nek menja zakon.

I naravno da ne bi funkcionisalo sa dve Veronike jer se neću udavati.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:29 23.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

taj obicaj i nije tako los

ono u fazonu:ko umije njemu dvije

kako gde.
taj običaj zahteva da svakoj od četiri žene obezbedi sve isto.
dakleM, kuću, lovu, izdržavanje, decu, posete etc...

za to treba punooo para i energije.

jos je postojala "klopka" na karić tv kad je on kao gost objašnjavao da
je poštenije imati nekoliko žena nego švalerke.

ja pouzdano znam da ima dve žene za sada.
ne znam da li još neko u pazaru ima.

u svakom slučaju, uvodi nešto što nije uopšte primereno muslimanima/bosancima, koji su pravi evropljani.
sarajevo je grad koji je bio poznta po ogromnom procentu meštovitih
brakova.

naravno, i tamo se menja, jer je i ovaj reis kreten i homogenizuje pastvu
ucenama, poklonima, lažima ...

ma, religija je svoje odigrala dok nauka nije objasnila zašto moraš
da se kupaš svaki dan i da ne jedeš i ne ločeš na + 60!
builderka builderka 22:40 23.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

taj običaj zahteva da svakoj od četiri žene obezbedi sve isto.
dakleM, kuću, lovu, izdržavanje, decu, posete etc...


a ako neko ne može sve to da obezbedi ni za jednu ženu, je l' onda mogu njih četvorica da se udruže i zajedno izdržavaju jednu ženu?
veronika_kojen veronika_kojen 22:42 23.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

builderka
taj običaj zahteva da svakoj od četiri žene obezbedi sve isto.
dakleM, kuću, lovu, izdržavanje, decu, posete etc...


a ako neko ne može sve to da obezbedi ni za jednu ženu, je l' onda mogu njih četvorica da se udruže i zajedno izdržavaju jednu ženu?




To bi bio san snova.
sentinel26 sentinel26 23:22 23.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

Exitus Letalis
samo dve za sada...
al novitet koji nam je uveo, četiri žene ... pa, to nikada nije
bilo kod bosanaca u bivšoj jugi.

Divno, i vi znate koliko on ima žena.
Nijeste viđeli nijednu ali ipak znate ili vjerujete - reče vam jedan čo'ek.

Lijepo što ste se baš sada sjetili tih njegovih žena.

Onih žena kojima Dinkićevi i Ugljaninovi tajkuni duguju plate za po nekoliko godina (koje u džepovima imaju pravosnažne sudske presude) koje su danima u prostorijama svojeg uništenog preduzeća štrajkovale glađu se ne sjećate, nijeste ih ni čuli ni viđeli ili nije imao ko da vam javi nešto o njima ili možda ono čega nije bilo u beogradskim tabloidima to se nije ni dogodilo ?

Nijedna NVO iz Novog Pazara se nije sjetila da podigne javno glas ili da im odnese vodu ili lijekove.

nisam, doduše, ni videla da se voze u džipovima, naoružani, dal po muhamedu, ku'ranu il islamu, da ima privatni univerzitet i 20 miliončića od njega godišnje i nekoliko restorana, i u restoranu najveću stolicu i jedinstven tanjir koji samo on ima.

Pošto (za sada ) nema dokaza da je on bilo šta od ovoga pobrojanoga oteo od naroda, izaberite jedan restoran u Novom Pazaru da vam platim ručak.

i što aida kaže, on je poslednji čovek koji je imao pravo da ode u srebrenicu s tri džipa (on u sredini a ovi naoružani napred i pozadi)!!!

Stotine njih je išlo u Srebrenicu sa naoružanom pratnjom.

Aida je prvo lansirala priču da on nema pravo da govori sada o Srebrenici navodeći neke gluposti kao razlog.

Ko je vama i Aidi dao pravo da selektirate posjetioce Srebrenice ?

Kada je Skupština Srbije donijela onakvu sramnu "rezoluciju" u kojoj se ne pominje genocid, reagovao je samo muftija Zukorlić.

Neki blogeri koji su ovđe pisali često o genocidu u Srebrenici i zločinima u Sjeverinu su udaljeni.

Evo na ovom gostovanju u Sjenici, Aida Ćorović priča drugačiju priču o naoružanim pratnjama i svojoj bezbjednosti ali tada srpska policija i Tadić nijesu željeli ni da je čiju.



Šta se promijenilo gospođo EL ?

Znate li šta se nalazi na tom aerodromu kojega ona ovđe pominje ?
automatic automatic 23:48 23.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

Pošto (za sada ) nema dokaza da je on bilo šta od ovoga pobrojanoga oteo od naroda, izaberite jedan restoran u Novom Pazaru da vam platim ručak.

Dragi Schiyentinelle,
predlažem da svakog drznika koji ovde još bilo šta loše za presvijetloga muftiju napiše kazniš odsijecanjem jednog svog prsta u znak protesta što se bezrazložno udara na čestitost i čojstvo ovoga junaka našijeh dana.

docsumann docsumann 17:51 24.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

Evo na ovom gostovanju u Sjenici, Aida Ćorović priča drugačiju priču o naoružanim pratnjama i svojoj bezbjednosti ali tada srpska policija i Tadić nijesu željeli ni da je čiju.


priča ona tu i o stvaranju paralelne islamske vjerske zajednice u Srbiji, odrađenom u režiji beogradskih vlasti, a sve u cilju podgrijavanja sukoba među samim muslimanima.

što mi to zvuči poznato
chole10 chole10 17:55 24.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

Riba uvek smdi od glave!

Slazem se sa "Sentinel"-om
Svima je dosta Beograda (rak rana bivsoj YU i sadasnjoj Srbiji) - Vojvodini, Sumadiji i Novopazarskoj regiji.

Samo da pojasnim Novopazarska regija je NAHIJA a ne SANDZAK.
Cisto da se razumemo!



Pozdrav Biberovic Besimu i Zeki

veronika_kojen veronika_kojen 18:02 24.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

chole10
Riba uvek smdi od glave!


Somethings fishy...


freehand freehand 22:33 24.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

Pozdrav Biberovic Besimu i Zeki

Kolege sa postdiplomskih, pretpostavljam?
talicni talicni 04:12 25.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

Exitus Letalis
taj obicaj i nije tako los

ono u fazonu:ko umije njemu dvije

kako gde.
taj običaj zahteva da svakoj od četiri žene obezbedi sve isto.
dakleM, kuću, lovu, izdržavanje, decu, posete etc...

za to treba punooo para i energije.

jos je postojala "klopka" na karić tv kad je on kao gost objašnjavao da
je poštenije imati nekoliko žena nego švalerke.

ja pouzdano znam da ima dve žene za sada.
ne znam da li još neko u pazaru ima.

jel pricao kak se organizirao glede sexa

kak to ide, jedna parnim a druga neparnim danima ili svako vece pada threesome(hot)?
ed_novipazar ed_novipazar 12:33 25.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

sentinel26

Aida je prvo lansirala priču da on nema pravo da govori sada o Srebrenici navodeći neke gluposti kao razlog.

Ko je vama i Aidi dao pravo da selektirate posjetioce Srebrenice ?

Kada je Skupština Srbije donijela onakvu sramnu "rezoluciju" u kojoj se ne pominje genocid, reagovao je samo muftija Zukorlić.

sentinel126, cijenim tvoja nastojanja da budes objektivan ali si ipak iz ne znam kojih razloga pristrasan. Vjerovatno nesvjesno i pod pritiskom ovolike kolicine gluposti koju prosipaju Aidini branitelji ovdje na blogu. Dakle, sta su cinjenice? Aida nije lansirala nikakvu pricu sa glupim razlogom vec je precizno navela o cemu se radi. Ona izmedju ostalog optuzuje Zukorlica da zloupotrebljava mnoga pitanja pa i pitanje Srebrenice koje se tek sada sjetio a o kojoj do prije godinu-dvije nije ni slova izustio. Ona tvrdi da je to sada njegova predizborna kampanja i da sve sto govori zapravo govori samo iz tih razloga. Ona zaista ovdje govori istinu kada kaze da se Zukorlic ranije nije oglasavao ne samo o Sreberenici vec ni o autonomiji i mnogim drugim pitanjima koja sada pominje. To su fakti. Zukorlic uglavnom ne negira Aidu i jos je prije Aidinog napada objasnjavao svoje ranije cutanje time sto je Srbiji dao vremena da se sredi, da se demokratizuje i da svoj odnos prema Bosnjacima ispravi. Objasnjenje je prihvatljivo ili nije, o tome mozemo da diskutujemo.

Ima jos primjera u kojima si pokazao pristrasnost ali i dobar dio toga si u pravu. Na zalost, nemam vremena da se osvrnem na svaki detalj.

Eto tako, ako smo ovdje kao na sportskom terenu onda u redu, neka svako navija za svog takmicara. A ako nismo vec pokusavamo da ucestvujemo u jednoj plodnoj diskusiji onda da se drzimo cinjenica.
Goran Vučković Goran Vučković 12:58 25.02.2011

Greška u koracima

A ako nismo vec pokusavamo da ucestvujemo u jednoj plodnoj diskusiji onda da se drzimo cinjenica.

Ono što meni, iskreno, izgleda kao činjenice je da je Aida, iz ovog ili onog razloga, rešila da javno dovede u vezu javno pokrivanje sa muftijinom predizbornom kampanjom, a onda dobila "tretman" koji više potvrđuje, nego što opovrgava njene sumnje.

Ono što je onda uradila, na žalost, izgleda kao strateški pucanj u nogu - jer čini mi se da svojim "jututunska juhahaha" predstavama sa Tadićem i dozivanjem države u pomoć na ovaj način, po meni, samo pomaže onome protiv čega se deklariše da se bori. Verujem da bi korisnije bilo da traži saveznike lokalno.
master.dragi master.dragi 13:02 25.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

To su fakti. Zukorlic uglavnom ne negira Aidu i jos je prije Aidinog napada objasnjavao svoje ranije cutanje time sto je Srbiji dao vremena da se sredi, da se demokratizuje i da svoj odnos prema Bosnjacima ispravi. Objasnjenje je prihvatljivo ili nije, o tome mozemo da diskutujemo.

Eto tako, ako smo ovdje kao na sportskom terenu onda u redu, neka svako navija za svog takmicara. A ako nismo vec pokusavamo da ucestvujemo u jednoj plodnoj diskusiji onda da se drzimo cinjenica.


ja sam pametno iskoristio vreme koje mi je dao presvetli muftija , sada mislim kao i on, nisam imao nameru da ga povredjujem misljenjem koje bi se razlikovalo od njegovog, nije lepo prema coveku, mogao bi i mentalno da oboli zbog toga...
evo, cak sam i majicu kupio za prolece, xl, jedva cekam lepo vreme...
ed_novipazar ed_novipazar 13:06 25.02.2011

Re: Greška u koracima

Goran Vučković

Ono što meni, iskreno, izgleda kao činjenice je da je Aida, iz ovog ili onog razloga, rešila da javno dovede u vezu javno pokrivanje sa muftijinom predizbornom kampanjom, a onda dobila "tretman" koji više potvrđuje, nego što opovrgava njene sumnje.

Ono što je onda uradila, na žalost, izgleda kao strateški pucanj u nogu - jer čini mi se da svojim "jututunska juhahaha" predstavama sa Tadićem i dozivanjem države u pomoć na ovaj način, po meni, samo pomaže onome protiv čega se deklariše da se bori. Verujem da bi korisnije bilo da traži saveznike lokalno.

U centar!
sentinel26 sentinel26 22:11 25.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

ed_novipazar
sentinel26

Aida je prvo lansirala priču da on nema pravo da govori sada o Srebrenici navodeći neke gluposti kao razlog.
Ko je vama i Aidi dao pravo da selektirate posjetioce Srebrenice ?
Kada je Skupština Srbije donijela onakvu sramnu "rezoluciju" u kojoj se ne pominje genocid, reagovao je samo muftija Zukorlić.

sentinel126, cijenim tvoja nastojanja da budes objektivan ali si ipak iz ne znam kojih razloga pristrasan. Vjerovatno nesvjesno i pod pritiskom ovolike kolicine gluposti koju prosipaju Aidini branitelji ovdje na blogu. Dakle, sta su cinjenice? Aida nije lansirala nikakvu pricu sa glupim razlogom vec je precizno navela o cemu se radi. Ona izmedju ostalog optuzuje Zukorlica da zloupotrebljava mnoga pitanja pa i pitanje Srebrenice koje se tek sada sjetio a o kojoj do prije godinu-dvije nije ni slova izustio. Ona tvrdi da je to sada njegova predizborna kampanja i da sve sto govori zapravo govori samo iz tih razloga. Ona zaista ovdje govori istinu kada kaze da se Zukorlic ranije nije oglasavao ne samo o Sreberenici vec ni o autonomiji i mnogim drugim pitanjima koja sada pominje. To su fakti. Zukorlic uglavnom ne negira Aidu i jos je prije Aidinog napada objasnjavao svoje ranije cutanje time sto je Srbiji dao vremena da se sredi, da se demokratizuje i da svoj odnos prema Bosnjacima ispravi. Objasnjenje je prihvatljivo ili nije, o tome mozemo da diskutujemo.
Ima jos primjera u kojima si pokazao pristrasnost ali i dobar dio toga si u pravu. Na zalost, nemam vremena da se osvrnem na svaki detalj.
Eto tako, ako smo ovdje kao na sportskom terenu onda u redu, neka svako navija za svog takmicara. A ako nismo vec pokusavamo da ucestvujemo u jednoj plodnoj diskusiji onda da se drzimo cinjenica.

Edo, sa dužnim poštovanjem, moram da kažem da ste stekli pogrešan utisak da hoću da negiram tvrdnje Aide Ćorović.
Ne, to nije bio moj cilj, možda sam zbog skraćivanja teksta nešto previđeo.

Postoje dva "sporna" pitanja.

1) Aida Ćorović tvrdi da Zukorlić ranije nije javno govorio o Srebrenici (pritom ne navodi period, ni šta ona podrazumijeva pod tim i do kada se proteže to "ranije" ) .

2) Na osnovu gornjeg zaključka ona mu osporava pravo da danas i sjutra govori o Srebrenici.

Ja nijesam želio da pretražujem sajtove (montirane TV snimke ne želim da provjeravam), da tražim dokaze kojima bih obarao njezinu tvrdnju, ali znam za slučaj njegovog reagovanja povodom sramne rezolucije Skupštine.

Sve i neka je to gornje Aidino (1 ) apsolutno tačno, odakle joj izvire pravo da njemu ili bilo kome osporava da danas i sjutra govori o Srebrenici.

Aida Ćorović je u tom intervjuu njemu po istom receptu osporila i pravo da govori i o zloupotrebama svetosavskih školskih svječanosti pa mu javno postavlja pitanje zašto to nije činio i ranije.
Ovđe je još dodala njegovo "ćutanje" o tome za vrijeme prijateljstva sa pok. Zoranom Đinđićem.
Odakle ona zna o čemu je on razgovarao sa Đinđićem i odakle joj pravo da ga to pita baš sada kada Đinđić nije živ. Mnogo je onih kojima čak i danas smeta Zukorlićevo prijateljstvo sa Đinđićem.

Niko nema tapiju na istinu i nikome se ne može zabraniti da o njoj govori riječima - "nije sad vrijeme" ili "Zakasnio si".
Dok ima ljudi na Balkanu o Srebrenici se mora govoriti i pisati.

Možemo postaviti i obrnuto pitanje (ima više smisla ) zašto je neko, ko je puno govorio o tim zločinima i o diskriminaciji Bošnjaka sada zaćutao ?

Zato, za mene nije glavno (jeste važno ) pitanje ko je ranije ćutao, nego:
- treba li i dalje da se o tome govori javno, i
- može li se nekome (i kome ) osporiti pravo da o tome govori ?

Na blogu ove kuće, komentare o Srebrenici su pisali i neki koji su lično učestvovali u 44-romjesečnoj opsadi, granatiranju i ubijanju Sarajeva (jedino sam im ja uskratio gostoprimstvo na svojim autorskim tekstovima ).

Sada da vidim ko će prvi na sajtu ove (ili neke druge ) kuće u Srbiji da napiše kritički tekst o sramnim nastojanjima da SPC napravi crkvu u Potočarima.

Na kraju i ovo, ima razloga i za kritiku Zukorlića, ali ta kritika ne donosi režimu nikakve glasove na izborima. Potrebno im je krizno žarište, jer oni drugačije ne mogu da funkcionišu, pa se onda svim raspoloživim (zakonitim i nezakonitim ) sredstvima njemu stavlja na teret većina njihovih grešaka. Danas njemu, sjutra će drugome.

Ako Rasim Ljajić uskoro postane ministar inostranih poslova (do odlaska u ambasadore ) hoće li to biti veći "dokaz" da nema diskriminacije Bošnjaka i Muslimana u Sandžaku ?
ed_novipazar ed_novipazar 10:17 26.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

sentinel26
Sve i neka je to gornje Aidino (1 ) apsolutno tačno, odakle joj izvire pravo da njemu ili bilo kome osporava da danas i sjutra govori o Srebrenici.

Aida Ćorović je u tom intervjuu njemu po istom receptu osporila i pravo da govori i o zloupotrebama svetosavskih školskih svječanosti pa mu javno postavlja pitanje zašto to nije činio i ranije.
Ovđe je još dodala njegovo "ćutanje" o tome za vrijeme prijateljstva sa pok. Zoranom Đinđićem.
Odakle ona zna o čemu je on razgovarao sa Đinđićem i odakle joj pravo da ga to pita baš sada kada Đinđić nije živ. Mnogo je onih kojima čak i danas smeta Zukorlićevo prijateljstvo sa Đinđićem.

Niko nema tapiju na istinu i nikome se ne može zabraniti da o njoj govori riječima - "nije sad vrijeme" ili "Zakasnio si".
Dok ima ljudi na Balkanu o Srebrenici se mora govoriti i pisati.

Ona ne osporava Zukorlicu pravo da govori bilo sta. Ona cak kaze da je vecinu toga on u pravu. Problem je po njoj samo (izmedju drugih primjedbi kao sto su one o bogacenju i autokratskom i diktatorskom drzanju) sto je on svu tu pricu tacno tempirao pred izbore za Bosnjacki nacionalni savjet a i ovi drugi izbori se priblizavaju. I Srebrenica, i Sv.Sava, i autonomija ... sve je odjednom sada, pred izbore izbilo u prvi plan. A ranije? Zadsto ranije nije pricao o tome? Ona glasno razmislja i sumnja da je to stvar principa vec misli da je to obicno politikanstvo. To je njen stav, ima pravo da ga javno iznese i ja ne vidim nista sporno. Ovi moji u Sandzaku su nekako preosjetljivi na ovakav nacin komuniciranja. Bez razloga. Sve dok se ne koristi ruzna, vulgarna i uvredljiva retorika ( a to Aida radi na FB), sve dok se ne ugrozava dostojanstvo covjeka i njegova intima, ovakav vid komunikacije ne da treba tolerisati vec je i pozeljan. Da te podsjetim, nije Aida jedina koja kritikuje Zukorlica. I novopazarski intelektualac Ramiz Crnisanin ga je takodje kritikovao zbog nacina na koji iznosi svoje ideje.
sentinel26 sentinel26 13:36 26.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

ed_novipazar
sentinel26
Sve i neka je to gornje Aidino (1 ) apsolutno tačno, odakle joj izvire pravo da njemu ili bilo kome osporava da danas i sjutra govori o Srebrenici.

Dok ima ljudi na Balkanu o Srebrenici se mora govoriti i pisati.

Ona ne osporava Zukorlicu pravo da govori bilo sta. Ona cak kaze da je vecinu toga on u pravu. Problem je po njoj samo (izmedju drugih primjedbi kao sto su one o bogacenju i autokratskom i diktatorskom drzanju) sto je on svu tu pricu tacno tempirao pred izbore za Bosnjacki nacionalni savjet a i ovi drugi izbori se priblizavaju. I Srebrenica, i Sv.Sava, i autonomija ... sve je odjednom sada, pred izbore izbilo u prvi plan. A ranije? Zadsto ranije nije pricao o tome? Ona glasno razmislja i sumnja da je to stvar principa vec misli da je to obicno politikanstvo. To je njen stav, ima pravo da ga javno iznese i ja ne vidim nista sporno. Ovi moji u Sandzaku su nekako preosjetljivi na ovakav nacin komuniciranja. Bez razloga. Sve dok se ne koristi ruzna, vulgarna i uvredljiva retorika ( a to Aida radi na FB), sve dok se ne ugrozava dostojanstvo covjeka i njegova intima, ovakav vid komunikacije ne da treba tolerisati vec je i pozeljan. Da te podsjetim, nije Aida jedina koja kritikuje Zukorlica. I novopazarski intelektualac Ramiz Crnisanin ga je takodje kritikovao zbog nacina na koji iznosi svoje ideje.

Nijesam ja osporavao činjenicu da se on bavi politikom čak bez ikakvog limita i kočnice, koristi sve što mu je na raspolaganju, ne preza ni od zloupotreba. To tamo nažalost, rade i sve političke partije.

Samo ima jedna mala ali značajna razlika - oni su njemu (svima ) "servirali" obilje materijala, ali njima ne odgovara materijal koji on servira njima već pokušavaju da ga nadomeste po svojim mjerilima.

Znam i gospodina Ramiza Crnišanina, vidio sam njegov tekst. Zukorlićev pokušaj lansiranja teorije o prekograničnoj autonomiji je doživjeo potpuni fijasko u Crnoj Gori jer je ni Bošnjaci ni Muslimani nijesu prihavtili. A ni u Sandžaku nije bilo nekog ozbiljnog uvažavanja.
On je tu gurnuo druge ljude da se eksponiraju, a on pokušao da se izvuče, time je nanio štetu svakoj, pa i sopstvenoj priči o autonomiji i ravnopravnosti.
Nažalost to je druga i teška tema za koju treba i vremena i prostora.
freehand freehand 14:36 26.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

Nijesam ja osporavao činjenicu da se on bavi politikom čak bez ikakvog limita i kočnice, koristi sve što mu je na raspolaganju, ne preza ni od zloupotreba. To tamo nažalost, rade i sve političke partije.

A jesi ti zapazio činjenicu da su to političke partije, a da on, bar koliko znamo, nije politički muftija?
Ni kandidovan, ni biran, ni izabran?
I gde miu nađe zamerku samo za delovanje u Crnoj Gori, oca mu očinjeg bezobraznog?!
sentinel26 sentinel26 18:04 26.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

freehand
Nijesam ja osporavao činjenicu da se on bavi politikom čak bez ikakvog limita i kočnice, koristi sve što mu je na raspolaganju, ne preza ni od zloupotreba. To tamo nažalost, rade i sve političke partije.

A jesi ti zapazio činjenicu da su to političke partije, a da on, bar koliko znamo, nije politički muftija?
Ni kandidovan, ni biran, ni izabran?

E 'vala ti na invormaciji, đe čuo i đe ne čuo.

Ja tebe (čak dva puta ) pohvalih da si ozbiljan čovjek koji voli da se "šali" po nekad, a ti se opet brukaš. :)

U ovom gornjem mojem komentaru nema nikakve kritike nikome i ni za koju državnu teritoriju, nego su same konstatacije događaja.

Ustavom Srbije nikome nije zabranjeno da se bavi politikom, najvećom politikom u Srbiji bave se članovi artiljerijskog sinoda, ali to ti možda ne vidiš (provjeri - promijeni dioptriju ).

A kako ti izgleda kada se tzv. nevladine organizacije bave politikom, pa dobiju pare poreskih obveznika od vlade za nešto drugo ?

Što se mandata tiče, jesi li ti čuo da su birači jedini sudija koji odlučuje o izboru i mandatu.

Na prošlim izborima za manjinske nacionalne savjete (koji se inače ne pitaju nizašta ) lista (BKZ ) koju on podržava je porazila i glavne i rezervne Tadićeve kandidate, pa je ministar za ljudska prava članova Demokratske stranke (gosn. Čiplić ), ničim izazvan morao da nastupi kao zakonodavac i da poslije održanih izbora promijeni pravila konstituisanja Savjeta i spriječi njegovo konstituisanje.

Ta "specijalna" naknadna pravila "važila" su samo za konstituisanje Bošnjačkog nacionalnog savjeta, a svi ostali savjeti su konstituisani na osnovu onih opštih.

Sada vlast hoće da organizuju nove "izbore", BKZ koju on podržava se sprema da ih bojkotuje, a vlast umjesto da se raduje pobjedi bez borbe, opet se buni i opet će on da im bude kriv.

Miloševićevi izborni manipulanti su male mace za ove obojene ... podvala, ko su pravi Miloševićevi đaci više ne prolazi. Građani sve vide.

ed_novipazar ed_novipazar 14:54 27.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

sentinel26

Na prošlim izborima za manjinske nacionalne savjete (koji se inače ne pitaju nizašta ) lista (BKZ ) koju on podržava je porazila i glavne i rezervne Tadićeve kandidate, pa je ministar za ljudska prava članova Demokratske stranke (gosn. Čiplić ), ničim izazvan morao da nastupi kao zakonodavac i da poslije održanih izbora promijeni pravila konstituisanja Savjeta i spriječi njegovo konstituisanje.

Ta "specijalna" naknadna pravila "važila" su samo za konstituisanje Bošnjačkog nacionalnog savjeta, a svi ostali savjeti su konstituisani na osnovu onih opštih.

Sada vlast hoće da organizuju nove "izbore", BKZ koju on podržava se sprema da ih bojkotuje, a vlast umjesto da se raduje pobjedi bez borbe, opet se buni i opet će on da im bude kriv.

Miloševićevi izborni manipulanti su male mace za ove obojene ... podvala, ko su pravi Miloševićevi đaci više ne prolazi. Građani sve vide.

Da te samo dopunim. Sve ovo sto si rekao si 100% u pravu. Samo si jednu svar zaboravio da pomenes. Naime, BKZ sama nije mogla da konstituise Savjet. Falio im je samo jedan mandat. Sta se desava? Mimo svih etickih normi doslo do prelaska dvojice sa liste Bosnjacki preporod u BKZ. Pod kojim uslovima nemam pojma. Mogu samo da nagadjam. Time Zakon nije povrijedjen ali nekakva moralna nacela svakako jesu. Kako je moguce da ova dvojica predju iz jednog u drugi tabor a da Savjet jos nije poceo da djeluje, jos nije ni konstituisan. Da se odmaklo sa radom Savjeta, da je njihova lista odustala od proklamovanih nacela pa da su time nezadoovljni odlucili da se priklone BKZ-e ja bih to pozdravio. Ali oni su cijelo vrijeme lukavo sutjeli i kupili glasove tudjih biraca da bi u kljucnom momentu mimo volje tih biraca svoje mandate poklonili BKZ-u. To sto Zakon nije povrijedjen ne znaci da biraci nisu povrijedjeni. Kako ne bi i bili kada su bukvalno pokradjeni. Eto, ne zelim nista drugo vec samo da napomenem da kada se godgovori o Ciplicevom kriminalu a on jeste ocigledan da se i ova stvar napomene. Samo kada sve kockice slozis slika je potuna, Sve ostalo je poluistina, falsifikat ...
sentinel26 sentinel26 23:19 27.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

ed_novipazar
sentinel26

Na prošlim izborima za manjinske nacionalne savjete (koji se inače ne pitaju nizašta ) lista (BKZ ) koju on podržava je porazila i glavne i rezervne Tadićeve kandidate, pa je ministar za ljudska prava članova Demokratske stranke (gosn. Čiplić ), ničim izazvan morao da nastupi kao zakonodavac i da poslije održanih izbora promijeni pravila konstituisanja Savjeta i spriječi njegovo konstituisanje.

Ta "specijalna" naknadna pravila "važila" su samo za konstituisanje Bošnjačkog nacionalnog savjeta, a svi ostali savjeti su konstituisani na osnovu onih opštih.

Sada vlast hoće da organizuju nove "izbore", BKZ koju on podržava se sprema da ih bojkotuje, a vlast umjesto da se raduje pobjedi bez borbe, opet se buni i opet će on da im bude kriv.

Miloševićevi izborni manipulanti su male mace za ove obojene ... podvala, ko su pravi Miloševićevi đaci više ne prolazi. Građani sve vide.

Da te samo dopunim. Sve ovo sto si rekao si 100% u pravu. Samo si jednu svar zaboravio da pomenes. Naime, BKZ sama nije mogla da konstituise Savjet. Falio im je samo jedan mandat. Sta se desava? Mimo svih etickih normi doslo do prelaska dvojice sa liste Bosnjacki preporod u BKZ. Pod kojim uslovima nemam pojma. Mogu samo da nagadjam. Time Zakon nije povrijedjen ali nekakva moralna nacela svakako jesu. Kako je moguce da ova dvojica predju iz jednog u drugi tabor a da Savjet jos nije poceo da djeluje, jos nije ni konstituisan. Da se odmaklo sa radom Savjeta, da je njihova lista odustala od proklamovanih nacela pa da su time nezadoovljni odlucili da se priklone BKZ-e ja bih to pozdravio. Ali oni su cijelo vrijeme lukavo sutjeli i kupili glasove tudjih biraca da bi u kljucnom momentu mimo volje tih biraca svoje mandate poklonili BKZ-u. To sto Zakon nije povrijedjen ne znaci da biraci nisu povrijedjeni. Kako ne bi i bili kada su bukvalno pokradjeni. Eto, ne zelim nista drugo vec samo da napomenem da kada se godgovori o Ciplicevom kriminalu a on jeste ocigledan da se i ova stvar napomene. Samo kada sve kockice slozis slika je potuna, Sve ostalo je poluistina, falsifikat ...

Da. Bilo je BKZ - 17 mandata, Ugljaninovi 13 i Rasimovi 5.

Ali nijesu oni prešli kod BKZ i poklonili mandate njima, nego su njih dvojica došli na konstitutivnu sjednicu čime su samo uspostavili kvorum za konstituisanje,(17 + 2 ), suprotno naređenju koje su dobili iz Beograda da ne dođu na sjednicu.

Ne znam da li su o izdavanju i primanju takvog naređenja imali "dogovor" sa biračima ?

A Čiplić i društvo su upotrebili njihove (falsifikovane ) blanko ostavke i "aktivirali" ih što je još jedna nezakonita i prljava rabota.

Priča koju su naknadno konstruisali je bila igra za narod i novine, (znaš ko drži u šaci sva sredstva informisanja ) a ona dvojica stavljena pod prismotru..

Pomoć kod uspostavljanja kvoruma može se smatrati nekom vrstom postizborne koalicije ali ipak postoji bitna razlika između toga i pristupanja drugoj listi.

Tako je kada je Čiplić dobio mandat i zadatak kako da tumači ljudska prava.

ed_novipazar ed_novipazar 09:33 28.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

sentinel26

Da. Bilo je BKZ - 17 mandata, Ugljaninovi 13 i Rasimovi 5.

Ali nijesu oni prešli kod BKZ i poklonili mandate njima, nego su njih dvojica došli na konstitutivnu sjednicu čime su samo uspostavili kvorum za konstituisanje,(17 + 2 ), suprotno naređenju koje su dobili iz Beograda da ne dođu na sjednicu.

Ne znam da li su o izdavanju i primanju takvog naređenja imali "dogovor" sa biračima ?

A Čiplić i društvo su upotrebili njihove (falsifikovane ) blanko ostavke i "aktivirali" ih što je još jedna nezakonita i prljava rabota.

Priča koju su naknadno konstruisali je bila igra za narod i novine, (znaš ko drži u šaci sva sredstva informisanja ) a ona dvojica stavljena pod prismotru..

Pomoć kod uspostavljanja kvoruma može se smatrati nekom vrstom postizborne koalicije ali ipak postoji bitna razlika između toga i pristupanja drugoj listi.

Tako je kada je Čiplić dobio mandat i zadatak kako da tumači ljudska prava.

Ja ne znam ko ili sta je tebe naljutilo da ovako govoris. Ti govoris sa jedne strane o BKZ-u a sa druge o Ugljaninovim i Rasimovim. To nije korektno sa tvoje strane. Ili cemo govoriti o Zukorlicevim, Ugljaninovim i Rasimovim, ili cemo govoriti o BKZ-u, BP-u i BL-u. Ovako, ispade da su jedni plahe demokrate a ovi drugi obicni pijuni i poslusnici. O nekakvoj postizbornoj koaliciji nema ni govora jer je sve dogovoreno prije izbora. Nisu ova dvojica otisli na nikakvu konstitutivnu sjednicu tek tako naivno, ne znajuci sta ce da bude vec su svjesno otisli da podrze BKZ. Time je prekrsen dogovor unutar liste da se poslije izbora nastupi jedinstveno. A ti prigovaras ovima ostalima sa liste BP da su "Tadicevi kandidati". A ja poznajem osobe licno i znam o kakvim moralnim i intelektualnim profilima je rijec. I svi u gradu ih poznaju pa ako te zaista zanima mozes lahko doci do informacija i sam procijeniti jesu li zaista bili Tadicevi kandidati.
sentinel26 sentinel26 11:56 28.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

ed_novipazar
sentinel26

Da. Bilo je BKZ - 17 mandata, Ugljaninovi 13 i Rasimovi 5.
Ali nijesu oni prešli kod BKZ i poklonili mandate njima, nego su njih dvojica došli na konstitutivnu sjednicu čime su samo uspostavili kvorum za konstituisanje,(17 + 2 ), suprotno naređenju koje su dobili iz Beograda da ne dođu na sjednicu.
Ne znam da li su o izdavanju i primanju takvog naređenja imali "dogovor" sa biračima ?
A Čiplić i društvo su upotrebili njihove (falsifikovane ) blanko ostavke i "aktivirali" ih što je još jedna nezakonita i prljava rabota.
Priča koju su naknadno konstruisali je bila igra za narod i novine, (znaš ko drži u šaci sva sredstva informisanja ) a ona dvojica stavljena pod prismotru..
Pomoć kod uspostavljanja kvoruma može se smatrati nekom vrstom postizborne koalicije ali ipak postoji bitna razlika između toga i pristupanja drugoj listi.
Tako je kada je Čiplić dobio mandat i zadatak kako da tumači ljudska prava.

Ja ne znam ko ili sta je tebe naljutilo da ovako govoris. Ti govoris sa jedne strane o BKZ-u a sa druge o Ugljaninovim i Rasimovim. To nije korektno sa tvoje strane. Ili cemo govoriti o Zukorlicevim, Ugljaninovim i Rasimovim, ili cemo govoriti o BKZ-u, BP-u i BL-u. Ovako, ispade da su jedni plahe demokrate a ovi drugi obicni pijuni i poslusnici. O nekakvoj postizbornoj koaliciji nema ni govora jer je sve dogovoreno prije izbora. Nisu ova dvojica otisli na nikakvu konstitutivnu sjednicu tek tako naivno, ne znajuci sta ce da bude vec su svjesno otisli da podrze BKZ. Time je prekrsen dogovor unutar liste da se poslije izbora nastupi jedinstveno. A ti prigovaras ovima ostalima sa liste BP da su "Tadicevi kandidati". A ja poznajem osobe licno i znam o kakvim moralnim i intelektualnim profilima je rijec. I svi u gradu ih poznaju pa ako te zaista zanima mozes lahko doci do informacija i sam procijeniti jesu li zaista bili Tadicevi kandidati.

Bojim se da je opet u pitanju nesporazum.

Niko mene nije naljutio u vezi konkretnog slučaja, ja u Čiplića od ranije nemam povjerenja.

Taj gospodin uz Tadićevu (i ne samo njegovu ) podršku nije dozvolio da se u skladu važećeg zakona formira nacionalni savjet nacionalne zajednice kojoj ja pripadam, već su njegovi činovnici, umjesto pisane odluke, samo usmeno "poručili" da treba da čekamo donošenje novog zakona.
Arogancija primjerena nekoj afričkoj državi.

Ja sam cijeli slučaj posmatrao isključivo iz ugla zakona i ponašanja Čiplićevog ministarstva.
Mene njihova kampanja prije i poslije izbora ne interesuje.

Ako je cilj svake kampanje bio da se izabere nacionalni savjet pozdravljam je bez analiziranja i komentarisanja, a ako je cilj kampanje bio da se eliminiše BKZ lista onda ostajem pri svemu rečenom.

Ja niđe nijesam odobravao postupak one dvojice.

Nije potpisana nikakva koalicija, a oni su se ponijeli kao da jeste. To se sa stanovišta politike i prava naziva i "neformalna koalicija", čak i koalicija za jednokratnu upotrebu.

Ako u nezakonitoj odluci o poništavanju konstitutivne sjednice zakon i moral nijesu bili na istoj strani, gore po moral.

Moj zaključak nije donet na osnovu namjera već na osnovu posljedica učinjenoga. Ne vidim šta je tu sporno.

U njihovoj smjeni (ili zamjeni - svejedno je ) korišćene su blanko ostavke što Evropa ne odobrava.

I po tom pitanju moja kritika se odnosi isključivo na ministarstvo a ne na pojedine liste.

Tačna imena ove dvije ((BP i BL ) liste nijesam znao, pa sam koristio nazive iz srpske štampe (Ugljaninovi i Rasimovi - bez zle namjere ), ako je to neki problem ja se izvinjavam i Rasimu Ljajiću i dr. Sulejmanu Ugljaninu kao i ljudima na listi.

O demokratičnosti bilo koje od te tri liste se nijesam i neću izjašnjavati.

"Tadićevim kandidatima" ih naziva srpska štampa (nenaklonjena DS ), svima koji to nijesu ja se izvinjavam.

Nijesu li i iz Tadićeve stranke glasali da se smijeni gradonačelnik NP a glavna (službena ) zamjerka kad je smijenjen mu je bila da je prvo platio dug preduzeću iz Kraljeva pa onda lokalnim preduzećima ?
Kasnije je Rasim Ljajić evocirao uspomene unazad 18 mjeseci, te se naprasno (ničim izazvan ) sjetio još nekih grešaka smijenjenog.

Revolveraški obračuni (pa i bacanje bombe na kuću ) u borbi za vlast između dvije političke stranke su prestali što je veoma dobro i raduje, ali što je istina o tim događanjima sakrivena pod tepih (zamazana sa dvije ministarske fotelje ) - to nije ni dobro ni pametno, jer svaki sukob koji se stavi pod tepih može da proklija i to u najneprijatnijem trenutku.

ed_novipazar ed_novipazar 13:01 28.02.2011

Re: Kako se usuđuješ

Mislim da se jesmo razumjeli, i ovo sada sto si napisao je sve u redu. Moj motiv i jeste bio samo da te dopunim jer, kako rekoh, slika je bila nepotpuna.

Blanko ostavke jesu u suprotnosti sa evropskim zakonima ali nisu bile u suprotnosti sa zakonima drzave Srbije. Zato nisu bile sporne. Druga je stvar da li su bile falsifikovane a sto se takodje prigovara.
gorstak92 gorstak92 12:59 23.02.2011

Dva pogleda

Milutin
Retko se vidja tako krhko čeljade sa toliko energije i neposrednošću šta god da govori.


Muamer Zukorlić
Radi se o marginalnoj ličnosti koja nema težinu.


Moguće da je Aidina kilaža problem
alexlambros alexlambros 13:16 23.02.2011

bas sam zapanjen

mislim, te islamisticke pretnje i slicno ... otkud sad to, islam je bas miroljubiv
posebno prema zenama
veronika_kojen veronika_kojen 13:23 23.02.2011

Re: bas sam zapanjen

alexlambros
mislim, te islamisticke pretnje i slicno ... otkud sad to, islam je bas miroljubiv
posebno prema zenama


o, vjernici, zabranjuje vam se da žene kao stvari nasljedjujete, preko volje njihove, i da im teškoće pričinjavate...

sura iv, kuran

(nije vera problem, nego (neki) kvazi-vernici)
Biljana 77 Biljana 77 13:23 23.02.2011

Re: bas sam zapanjen

alexlambros
mislim, te islamisticke pretnje i slicno ... otkud sad to, islam je bas miroljubiv
posebno prema zenama

Islam i odnos prema ženama u islamu izuzetno varira od zemlje do zemlje i mnogo više zavisi od kulturnog i tradicionalog nasleđa koje mu je prethodilo nego od same vere. Islam i islamizam nisu isto. Moguće je biti muslimam, praktiktikovati i poštovati islam, a ne biti islamista.

Aida Ćorović upravo ukazuje na one elemente verskog koji se u živote ovdašnjih muslimana uvode iz pre svega političkih razloga a koji nisu deo muslimanske tradicije ovih prostora.
alexlambros alexlambros 14:05 23.02.2011

Re: bas sam zapanjen

Islam i odnos prema ženama u islamu izuzetno varira od zemlje do zemlje i mnogo više zavisi od kulturnog i tradicionalog nasleđa koje mu je prethodilo nego od same vere. Islam i islamizam nisu isto. Moguće je biti muslimam, praktiktikovati i poštovati islam, a ne biti islamista.


vazi
alexlambros alexlambros 14:07 23.02.2011

Re: bas sam zapanjen

(nije vera problem, nego (neki) kvazi-vernici)


problem je u veri ... izricito kaze u spisu za koji drze da je bozja rec, da mlate zene ... a vidi sto im je nedeljno popodne i kako samo simpaticno caskaju na tu temu .... a ovi domaci islamski fanatici tamo idu na ispiranje mozga

Biljana 77 Biljana 77 14:30 23.02.2011

važi

Ne znam dokle više sa ovim jednim istim klipovima.

izricito kaze u spisu za koji drze da je bozja rec, da mlate zene


Spis je i sam znaš koliko star, nastao u jednom vremenu koje je poznavalo sasvim druge vrednosti i promovisalo sasvim druge vrednosti. Hoćemo da menjamo dela prošlosti u skladu sa današnjim shvatanjima? Da retuširamo slike sa cigaretama? Da izbacujemo nepodobne reči kao onomad iz Haklberi Fina? Da li hoćeš da kažeš da svaki musliman smatra da treba i tuče svoju ženu? Polovina naših, mojih i tvojih, šumadijskih seljaka, nikad nije čitala ni Kuran, ni Bibliju pa opet misle da treba vaspitno tući ženu.
Fizičko nasilje ili oblačenje žena u šator nije nikakva diferentia specifica islama. A posebno ne islama na ovim prostorima. Jesi li slušao nekad sevdalinke, kao jedan veoma originalan produkt ovdašnje balkanske islamske kulture, tradicije, senzibiliteta?

+ jedno zanimljivo tumačenje - lepota (a može biti i razumevanje) u oku je posmatrača n'est ce pas?
peconi_bg peconi_bg 14:40 23.02.2011

Re: bas sam zapanjen



Dužnosti muža prema ženi:

1. lijepo prema njoj postupati pridržavajući se riječi Uzvišenog "I s njima lijepo živite" (En-Nisa, 19), tj. kada jede dati i njoj da jede, kada sebi kupi novo odijelo kupiti i njoj, a ako se boji njene neposlušnosti pokušati je, onako kako je Allah naredio, odgojiti lijepim savjetom i blagom riječi, bez psovki i vrijeđanja, dok se ne pokori i ne bude poslušna.
U suprotnom, od nje će se u postelji rastaviti, a ako ni to ne pomogne, pribjeći će udaranju, s tim što je ne smije udarati po licu niti joj nanijeti tešku povredu, proliti krv, slomiti nogu ili ruku i onesposobiti bilo koji organ tijela. Ovo sve, pridržavajući se riječi Uzvišenog:
"A one čijih se neposlušnosti pribojavate, vi posavjetujte, a onda se od njih u postelji rastavite, pa ih i udarite; kad vam postanu poslušne, onda im zulum ne činite" (En-Nisa, 34).

"O pravilima lijepog ponašanja i o naravi", Visoki saudijski komitet i Kulturni centar "Kralj Fahd", Sarajevo 2001.
alexlambros alexlambros 14:40 23.02.2011

Re: važi


Spis je i sam znaš koliko star, nastao u jednom vremenu koje je poznavalo sasvim druge vrednosti i promovisalo sasvim druge vrednosti. Hoćemo da menjamo dela prošlosti u skladu sa današnjim shvatanjima?


my point exactly. dela proslosti necemo menjati jer je to nemoguce, ali je moguce uticati na sadasnjost a prvi korak je priznati da je spis najobicnija ljudska izmisljotina i da nikako ne moze biti referentan za zivot civilizovanog coveka 21. veka ...
Biljana 77 Biljana 77 14:50 23.02.2011

Re: važi

dela proslosti necemo menjati jer je to nemoguce

I besmisleno.

ali je moguce uticati na sadasnjost a prvi korak je priznati da je spis najobicnija ljudska izmisljotina i da nikako ne moze biti referentan za zivot civilizovanog coveka 21. veka ...


Pa sad ako ti misliš da muslimani većinom Kuran i druge svete spise doživljavaju kao doslovno uputstvo za svakodnevni život onda ništa... Biće da generalno imaš veoma nisko mišnjenje o njima kao razumnim bićima. Odoh ja sad.
alexlambros alexlambros 16:10 23.02.2011

Re: važi

Biće da generalno imaš veoma nisko mišnjenje o njima kao razumnim bićima


o imamima, talibanima, muftijama i svoj toj sili ispiraca mozgova i naci ideologa, da ...
alexlambros alexlambros 16:11 23.02.2011

Re: važi

Pa sad ako ti misliš da muslimani većinom Kuran i druge svete spise doživljavaju kao doslovno uputstvo za svakodnevni život onda ništa


ne mislim ja nista oni to tvrde ... ko je musliman on veruje da je koran rec bozja, ko ne veruje nije musliman, simply as that
scabies scabies 16:22 23.02.2011

Re: bas sam zapanjen

problem je u veri ...
Eh, bre, Lambrose, kada ćeš odrasti i shvatiti da je problem u ljudima? To što su neki svoje probleme prelili u religije koje su krojili, i to što neki u religiji pronalaze (?) razloge ili opravdanja za svoje probleme - to je već neka druga stvar...
Religije stvaraju, održavaju i konzumliraju ljudi. Nije problem u religiji, u ljudima je.
Biljana 77 Biljana 77 16:27 23.02.2011

Re: važi

ko je musliman on veruje da je koran rec bozja, ko ne veruje nije musliman, simply as that

Odjavila sam se, ali ovo me do te mere zabavilo da moram da prokomentarišem: I veruju da se bog pozabavio baš time da reguliše njihovo svakodnevno vladanje...
alexlambros alexlambros 16:31 23.02.2011

Re: važi

Odjavila sam se, ali ovo me do te mere zabavilo da moram da prokomentarišem: I veruju da se bog pozabavio baš time da reguliše njihovo svakodnevno vladanje...


tuzno, ali tako tvrde ....
otherwise, kako objasnjavate njihove nadasve skaradne obicaje kao sto je kamenovanje preljubnica i homoseksualaca, ubistva iz casti, nejedenje svinjetine, maltretiranje zena i da ne nabrajam dalje?

Biljana 77 Biljana 77 16:40 23.02.2011

Re: važi

otherwise, kako objasnjavate njihove nadasve skaradne obicaje kao sto je kamenovanje preljubnica i homoseksualaca, ubistva iz casti, nejedenje svinjetine, maltretiranje zena i da ne nabrajam dalje

Jednom zaostalom sredinom, autoritarnim režimom, dobro plasiranom nakaznom ideologijom i sl. Kako ti objašnjavaš spaljivanje veštica, inkvizicju, pogrome Jevreja, krvnu osvetu, maltretiranje žena, lapot, koncentracione logore?

A što se nejedenja svinjetine tiče - šta ćemo sa vegetarijacima?
Manijaci jedni.. načisto.

Odlepi se jednom od te slike - muslimanske zemlje nisu samo Avganistan pod talibanima i kraljevine arabijskog poluostrva.
freehand freehand 16:40 23.02.2011

Re: važi

alexlambros
Odjavila sam se, ali ovo me do te mere zabavilo da moram da prokomentarišem: I veruju da se bog pozabavio baš time da reguliše njihovo svakodnevno vladanje...


tuzno, ali tako tvrde ....
otherwise, kako objasnjavate njihove nadasve skaradne obicaje kao sto je kamenovanje preljubnica i homoseksualaca, ubistva iz casti, nejedenje svinjetine, maltretiranje zena i da ne nabrajam dalje?


Priča se i da opšte sa četvoronožnim rogatim životinjama!
alexlambros alexlambros 17:36 23.02.2011

Re: važi

Kako ti objašnjavaš spaljivanje veštica, inkvizicju, pogrome Jevreja, krvnu osvetu, maltretiranje žena, lapot, koncentracione logore?


hriscanstvom.
alexlambros alexlambros 17:37 23.02.2011

Re: važi

A što se nejedenja svinjetine tiče - šta ćemo sa vegetarijacima?
Manijaci jedni.. načisto.


postoji bozanstvo/verski spis koje propisuje iskljucivo biljnu dijetu?
govorimo o tome da im koran uredjuje zivot gde se, prema njihovom verovanju, bog preko nepismenog muhameda, potrudio da im izdiktira cak i dijetu
alexlambros alexlambros 17:38 23.02.2011

Re: važi

Odlepi se jednom od te slike - muslimanske zemlje nisu samo Avganistan pod talibanima i kraljevine arabijskog poluostrva.


moze jedna uzorita demokratska islamska drzava, cisto kao primer?
veronika_kojen veronika_kojen 17:38 23.02.2011

Re: važi

alexlambros
Kako ti objašnjavaš spaljivanje veštica, inkvizicju, pogrome Jevreja, krvnu osvetu, maltretiranje žena, lapot, koncentracione logore?


hriscanstvom.


ne slažem se sa tobom, ali za ovo velika preporuka. pokidah se
alexlambros alexlambros 20:30 23.02.2011

Re: bas sam zapanjen

Eh, bre, Lambrose, kada ćeš odrasti i shvatiti da je problem u ljudima?


zapravo je ipak u veri a ne u ljudima koji je pogresno tumace, jer prosto konkretno islam je suvise explicitan za mnoge stvari ... pun je najotvorenije mizoginije, anitsemitizma, homofobije, mrznje prema inovercima ....
sta tu ima da se tumaci kad lepo pise?

ne kazem da je hriscanstvo bolje, ali se sekularizam u Evropi zapatio dovoljno da su inkvizicijska varvarstva (makar u onoj formi od pre nekoliko vekova) nemoguca ....

ta fora da je vera super al je kvare ljudi je vatikanski alibi za sve zlocine vec hiljadu i po godina .... a i islamistima je .... medjutim, sizofrena dihotomija ljubavi punog allaha sjedne strane i dzihada s druge prosto lupa po glavi ...

Ne znam uopste otkud Vam ideja da ja svoje probleme "prelivam" u religiju? Kako se to uopste radi? Nemam posao ili mala mi je plata i prelijem problem u religiju?

S druge strane, da, tvrdim da su religije generatori ogromnih problema u citavom covecanstvu (a zar to nije i tema ovog bloga?) ...

I, na kraju, poslednja "velika" religija je mormonizam u SAD. Od tada se religije vise ne stvaraju ... Treba se zapitati zasto?
Predpostavljam da je to zbog toga sto bi ljudi nekog novog proroka smatrali za maloumnu budalu kad bi se pojavio sa tvrdnjom da mu je neko izsaputao bozja otkrovenja ...

however, verski histerici proslosti, poput nepismenog pedofila Muhameda, i dalje su neupitni autoriteti za deo covecanstva 21. veka ....

Biljana 77 Biljana 77 20:57 23.02.2011

Re: važi

govorimo o tome da im koran uredjuje zivot gde se, prema njihovom verovanju, bog preko nepismenog muhameda, potrudio da im izdiktira cak i dijetu

Da, iz veoma praktičnih razloga, nemoguće da to ne znaš - masna hrana na njihovom podnevlju veoma loše utiče na zdravlje. Stoga je i jevrejska kuhinja dosta restriktivna što se tiče mrsne hrane.

hrišćanstvom
ne možeš objasniti ni krvnu osvetu, ni lapot. Oba običaja prisutna na našim (srpskim) prostorima sve do 20. veka.

moze jedna uzorita demokratska islamska drzava
Ne može. Ali postoje muslimanske države sa solidnim stepenom slobode - Turska. Možemo da pričamo o praktikovanju islama, npr. na ovim prostorima. Da li ti je poznat i jedan slučaj kamenovanja (ne sada, od Kosovske bitke naovamo)?
konkretno islam je suvise explicitan za mnoge stvari ... pun je najotvorenije mizoginije, anitsemitizma, homofobije, mrznje prema inovercima ....
Arapi - muslimani ujedno su i Semiti.

Predpostavljam da je to zbog toga sto bi ljudi nekog novog proroka smatrali za maloumnu budalu kad bi se pojavio sa tvrdnjom da mu je neko izsaputao bozja otkrovenja ...

Pretpostavimo i da ga smatraju - npr. Habard, osnivač sajentologije.

I jedno pitanje, onako, sasvim konkretno. Pozanješ li ti nekog ko sebe naziva muslimanom? Da li on tuče svojih pet žena obučenih u crne šatore, kamenuje homoseksualce, ubija ćerku zbog seksa pre braka ili živi manje više isto kao i ti?

+ bonus pitanje - Koliko znam, Madona je posvećeni kabalista. Kako se boriš sa tim?
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:23 23.02.2011

Re: važi

Ima u Holandiji kolko hoces u crnim hronikama, od svih navedenih kategorija.

Nije da je meni upuceno pitanje i nije da ih poznajem licno jer iz nekih razloga ne ljube da se druze (takve fele) sa nama 'neprijateljima' (nemuslimanima)..
alexlambros alexlambros 21:36 23.02.2011

Re: važi

Ne može. Ali postoje muslimanske države sa solidnim stepenom slobode - Turska


kakav krasan eufemizam
alexlambros alexlambros 21:37 23.02.2011

Re: važi

Da, iz veoma praktičnih razloga, nemoguće da to ne znaš - masna hrana na njihovom podnevlju veoma loše utiče na zdravlje.


netacno ... jeli su je pre islama, a od islama na ovamno jedu podjednako masna mesa
alexlambros alexlambros 21:39 23.02.2011

Re: važi

+ bonus pitanje - Koliko znam, Madona je posvećeni kabalista. Kako se boriš sa tim?


ne borim se.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:39 23.02.2011

Re: važi

Biljana 77
govorimo o tome da im koran uredjuje zivot gde se, prema njihovom verovanju, bog preko nepismenog muhameda, potrudio da im izdiktira cak i dijetu

Da, iz veoma praktičnih razloga, nemoguće da to ne znaš - masna hrana na njihovom podnevlju veoma loše utiče na zdravlje. Stoga je i jevrejska kuhinja dosta restriktivna što se tiče mrsne hrane.




Čini mi se da Ruždi u "Satanskim stihovima" daje drugačije tumačenje.
Po njemu, Prorok se jedno veče prejeo svinjetine i prepio, a ujutro, onako mamuran, napisao suru u kojoj stoji da su svinjetina i alkohol muslimanima zabranjeni


.
alexlambros alexlambros 21:41 23.02.2011

Re: važi

Arapi - muslimani ujedno su i Semiti.


antisemitizam u svom uobicajenom znacenju mrznje prema Jevrejima. je li potrebno da se toliko pravite nevesti ili mozemo ko odrasli?
sta cemo s ostalim?
veronika_kojen veronika_kojen 21:41 23.02.2011

Re: važi

alexlambros
Da, iz veoma praktičnih razloga, nemoguće da to ne znaš - masna hrana na njihovom podnevlju veoma loše utiče na zdravlje.


netacno ... jeli su je pre islama, a od islama na ovamno jedu podjednako masna mesa


Oboje niste u pravu. Svinjetinu nisu jeli ni Jevreji ni Arapi iz prostog razloga-bojali su se zaraznih bolesti koje su se lako prenosile svinjskim mesom. Ni hrišćani ne (bi trebali da) jedu svinjetinu, al eto, neki ne mogu da biraju...

Biblija: A svinja, iako ima papak, i to papak razdvojen, ne preživa - za vas je nečista. Njihova mesa nemojte jesti niti se njihove strvine doticati - za vas su one nečiste.
alexlambros alexlambros 21:43 23.02.2011

Re: važi

I jedno pitanje, onako, sasvim konkretno. Pozanješ li ti nekog ko sebe naziva muslimanom? Da li on tuče svojih pet žena obučenih u crne šatore, kamenuje homoseksualce, ubija ćerku zbog seksa pre braka ili živi manje više isto kao i ti?


ne, ali verujem brojnim svedocanstvima drugih.

however, poznajem Alzirku, cerku fanaticnog muslimana, koja je jedva izbegla porodicnu odmazdu zbog braka s Francuzem. Zivi u Francuskoj, razvedena je, upraznjava budizam .... roditelji su se vratili u Alzir i odbijaju bilo kakav kontakt sa njom
freehand freehand 21:46 23.02.2011

Re: važi

Vojislav Stojković
Biljana 77
govorimo o tome da im koran uredjuje zivot gde se, prema njihovom verovanju, bog preko nepismenog muhameda, potrudio da im izdiktira cak i dijetu

Da, iz veoma praktičnih razloga, nemoguće da to ne znaš - masna hrana na njihovom podnevlju veoma loše utiče na zdravlje. Stoga je i jevrejska kuhinja dosta restriktivna što se tiče mrsne hrane.




Čini mi se da Ruždi u "Satanskim stihovima" daje drugačije tumačenje.
Po njemu, Prorok se jedno veče prejeo svinjetine i prepio, a ujutro, onako mamuran, napisao suru u kojoj stoji da su svinjetina i alkohol muslimanima zabranjeni


.

Prorok je diktirao.
Baal je pisao.
I posle prve greške u zapisivanju napravio još jednu, za probu. A onda postao kreativan.
I Ruždiju doneo fatvu.
alexlambros alexlambros 21:48 23.02.2011

Re: važi

ne možeš objasniti ni krvnu osvetu, ni lapot. Oba običaja prisutna na našim (srpskim) prostorima sve do 20. veka.


medjuti, holokaust i spaljivanje vestica mogu bez problema. Cudi me da vas ni malo ne uznemiravaju ta zverstva vec ih branite argumetnom "pogresnog tumacenja" vere koja je sjajna, ali eto, ima nevaljalaca i medju popovima ... vazi

krvna osveta se preporucuje u Starom zavetu ... citav SZ je prepun plemensko rodovskih obracuna tog tipa ....
alselone alselone 21:48 23.02.2011

Re: važi

Vojislav Stojković

Po njemu, Prorok se jedno veče prejeo svinjetine i prepio, a ujutro, onako mamuran, napisao suru u kojoj stoji da su svinjetina i alkohol muslimanima zabranjeni


Ih, coveka. Ne moz' jedan kvalitetan mamurluk da izdrzi a ovamo bi veru pravio.
alexlambros alexlambros 21:49 23.02.2011

Re: važi

+ bonus pitanje


evo i Vama ... kao zena, biste li ziveli u nekoj od tih islamskih zemalja i niste li, ipak, malcice srecni sto niste rodjeni u nekoj od njih?
veronika_kojen veronika_kojen 21:49 23.02.2011

Re: važi

alexlambros


krvna osveta se preporucuje u Starom zavetu ... citav SZ je prepun plemensko rodovskih obracuna tog tipa ....


Zato danas Jevreji kidišu jedni na druge. A ja mislila da se svi okupljamo s vremena na vreme i brojimo pare koje smo pokrali od poštenih hrišćana...
kukusigameni kukusigameni 21:59 23.02.2011

Re: važi

medjuti, holokaust i spaljivanje vestica mogu bez problema. Cudi me da vas ni malo ne uznemiravaju ta zverstva vec ih branite argumetnom "pogresnog tumacenja" vere koja je sjajna, ali eto, ima nevaljalaca i medju popovima ... vazi


Francuska revolucija? Prvi put sekularizam, a toliko ubijenih?
Zar se nisi uznemirio?
G r o f G r o f 22:01 23.02.2011

Re: važi

kao zena, biste li ziveli u nekoj od tih islamskih zemalja i niste li, ipak, malcice srecni sto niste rodjeni u nekoj od njih?


Ovo je ipak vrh.
Očekivani odgovor bi dobio da isto pitanje postaviš pripadnici druge kulture.
Naše civilizacijske tekovine su njima strane koliko i nama njihove.
Preporučujem knjigu Zovem se cveno od Orhana Pamuka. Pomaže da se shvati svet islama.
Biljana 77 Biljana 77 22:02 23.02.2011

Re: važi

antisemitizam u svom uobicajenom znacenju mrznje prema
Semitima.
Kad se radi o muslimanima i "njihovoj mržnji" prema Jevrejima može se govoriti samo o anticionizmu. Ne možemo kao odrasli, jer ne želiš da razgovaraš o konkretnim stvarima. Govorimo o muslimanima na ovim prostorima, njihovoj kulturi, verskoj praksi - što sve ima jako malo dodira sa talibansko-šerijatskim primerima koje ti uporno podvlačiš. Nemoguće je prenebegnuti činjenicu da među nama žive muslimani koji žive sasvim isto kao i ti (ako zanemarimo svinjetinu, čija zabrana očigledno ime vrlo praktičnu početnu premisu). I upravo se o tome i radi - Aida Ćorović (koja se i sama se deklariše kao muslimanka) ukazuje na pokušaje nasilnog, politčki motivisanog uvođenja običaja koji nisu nimalo u skladu sa životom i tradicijom ovdašnjih muslimana. Svojevremeno je to lepo opisao jedam mladi sarajevski imam, govoreći o vehabijama... parafraza je otprilike ovakva - Besmisleno je njihovo insistiranje da idemo u sandalama, pantalononama do pola lista jer je tako išao prorok. Prorok je živeo u Arabijskoj pustinji a mi živimo u Sarajevu.
Biljana 77 Biljana 77 22:09 23.02.2011

Re: važi

Cudi me da vas ni malo ne uznemiravaju ta zverstva vec ih branite argumetnom "pogresnog tumacenja" vere koja je sjajna, ali eto, ima nevaljalaca i medju popovima ... vazi

Ovo je bezobrazno učitavanje koje nemam nameru da dalje raspredam.

A na bonus pitanje - Jednom i ja sa Grofom da se složim. A Zovem se crveno daje divan uvid u neke aspekte islamske umetnosti.

Ne bih volela jer ne mogu sebe da zamislim u takvom okruženju pošto sam davno formirala drugačiji sistem vrednosti. Poznajem devojuku koja se udala, odselila u Siriju i oduševljeno prihvatila čitav taj način života. Meni je to neshvatljivo i ne bih to mogla. Da sam tamo rođena formirala bih sasvim drugi sistem vrednosi i životnih očekivanja.Ne mogu sebe da zamislim ni u Japanu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana