Film| Hronika| Kućni ljubimci| Sex| Životinjski svet

Kretenizam

Bojan Budimac RSS / 01.03.2011. u 19:46

Retko mi skoči krvni pritisak zbog vesti iz domovine mi (niti ih pomno pratim, niti me previše interesuju), ali prilikom čitanja ove sa Blicovog sajta mi se smračilo pred očima. Pa kaže:

Uhapšen zbog kopije filma „Montevideo“

Juče je uhapšena prva osoba koja je piraterisala film Dragana Bjelogrlića “Montevideo, Bog te video”.

Goran Č. iz Beograda uhapšen je zbog sumnje da je preko interneta napravio link za preuzimanje celokupnog snimka filma “Montevideo, Bog te video” reditelja Dragana Bjelogrolića, saznaje “Blic”.

Osumnjičeni je uhapšen u akciji SBPOK, čiji su pripadnici juče upali u stan Gorana Č. i izvršili pretres.

-- U stanu je nađen računar, koji je zaplenjen, a osumnjičeni je priznao delo i zatražio advokata, kaže za “Blic” izvor iz MUP Srbije. On navodi i da je osumnjičeni, koji se tereti za pirateriju, zatim priveden u policiju na saslušanje.

--------

Ako ne grešim SBPOK je skraćenica zaSlužba za borbu protiv organizovanog kriminala.

Dakle ta služba je upala u nečiji stan, uhapsila ga i zaplenila kompjuter, jer je taj neko napravio LINK ka mestu gde je download Bjelogrlićevog usranog filma???? *

Šta? Taj link je pravio organizovano? Zaradio zilone nečega na tom linku? Tako se troše policijsko vreme i resursi? Na tipove koji LINKUJU nešto što je neki Robin Hud već "maznuo" i dao narodu na raspolaganje?

Samo jedna reč postoji za opisano, to je naslov ovog teksta, ali ponoviću -- KRETENIZAM.

---------

* Usran je iako ga nisam gledao (niti imam nameru) već samim ovim skandalom. Uzgred, koliko juče brišući višak mejlova izbrisah onaj nekog sajta (zaboravih kad se "pretplatih" na isti) kojim mi je nudio skidanje tog usranog filma.

***********

Beleška na margini

Na stranu što imam vrlo strastveno mišljenje o tzv. "intelektualnoj svojini" i navlaci oko iste, ako je verovati ovoj vesti ovde se ne radi ni o "krađi" produkta koji je izašao iz Bjelogrlićevog intelekta. O tempora, o mores!

 

 



Komentari (195)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 19:51 01.03.2011

apsolutno saglasna sa blogom!

Beleška na margini

Na stranu što imam vrlo strastveno mišljenje o tzv. "intelektualnoj svojini" i navlaci oko iste, ako je verovati ovoj vesti ovde se ne radi ni o "krađi" produkta koji je izašao iz Bjelogrlićevog intelekta. O tempora, o mores!


edit:
a naročito sa naslovom.
Bojan Budimac Bojan Budimac 19:55 01.03.2011

Re: apsolutno saglasna sa blogom!

a naročito sa naslovom.

Nema druge reči...
vojislav948 vojislav948 09:23 02.03.2011

Re: apsolutno saglasna sa blogom!


Ako ne grešim SBPOK je skraćenica zaSlužba za borbu protiv organizovanog kriminala

Ne grešite to su ti, ne treba se čuditi ljudi rade svoj posao. To je za naše dobro. Znači da su izvukli pouke iz afere "KOFERČE", a kako i nebi kad su imali detaljne podatke sa licinog mesta. A znate ko je tamo bio, a ustvari nije bio, a možda je bio po zadatku ubačen. Bože žao mi tolikih para, gde završiše. Bojane zaista se ne treba čuditi ničemu što nastane i nestane u ovoj našoj Srbiji.
tsunade tsunade 20:00 01.03.2011

moć

Dragana B. biće u pesmi opevana a glas o njoj prenosiće se s kolena na koleno

inace saosecham sa revoltom bojana b.potpuno i bez rezerve...
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:04 01.03.2011

Nedovoljno detalja

Nije jasno da li je osumnjiceni "skinuo" pa "uploadovao" film (time bi, cini mi se, direktno prekrsio odredbe o zabrani kopiranja i distribucije).

Drugo - samo kao informacija onima koji citaju blog - u US je cak i 'linkovanje' neautorizovanih kopija zabranjeno. FBI je tokom prosle godine zatvorio NIZ sajtova i servera koji su sluzili samo za "redirekciju" - upravo su sadrzavali samo "linkove" na file/video sharing services servere.

BTW - Ja nisam strucan da komentarisem zakone o ovoj temi - ni US ni u Srbiji, i to je verovatno pitanje za pravnike koji poznaju ovu oblast, ali eto - dozvolih sebi tu slobodu :)


Bojan Budimac Bojan Budimac 20:10 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

Nije jasno da li je osumnjiceni "skinuo" pa "uploadovao" film (time bi, cini mi se, direktno prekrsio odredbe o zabrani kopiranja i distribucije).

Nije jasno. Kako je napisano u tekstu izgleda samo kao linkovanje, dok naslov protivreči. Da li je to protivzakonito čekam da mi jave.

No, zar taj famozni SBPOK zaista nema pametnija posla?

Neću sada da lajem, a rado bih, o tom sranju nazvanom "intelektualna svojina", daleko bi nas to odvelo.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:14 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

Naslucujem :) da su nam misljenja o
tom sranju
potpuno oprechna.


Jelica Greganović Jelica Greganović 20:16 01.03.2011

Re: Zanimljivi

prioriteti SBPOK-a...ako ovako nastave, uskoro će hapsiti zbog sumnje za pokušaj svađe na ulici.
tsunade tsunade 20:18 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

ja bih bas volela da cujem kako lajes o
, o tom sranju nazvanom "intelektualna svojina
Bojan Budimac Bojan Budimac 20:20 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

cane.srbljanovic
Naslucujem :) da su nam misljenja o
tom sranju
potpuno oprechna.



Vrlo verovatno :), niko me ne može ubediti da genetski kod i/ili živo biće može biti nečija "intelektualna svojina", ma šta zakoni rekli.
svbobo svbobo 20:21 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

Juče je uhapšena prva osoba koja je piraterisala film Dragana Bjelogrlića “Montevideo, Bog te video”.

Lepo piše-PIRATERISAO!
Moj "komšo" je napravio "sjeb" zbog Rona Džeremija i švetskih akcionih koje je prodavao putem oglasa...biznis je okončao tako što su mu ti isti "specijalci" banuli na gajbu,zaplenili komp i 10-tak praznih diskova...od "silnog" biznisa i "zarade" nije imao ni za advokata!
Ako uporedimo te dve produkcije i uzmemo u obzir da je piraterija svuda u svetu kažnjiva...ne vidim razlog da i meni manje simpatični Bjela u zemlji Srbiji ne uživa ista prava kao i Ron DŽeremi...
dirtyharry dirtyharry 20:28 01.03.2011

Re: Zanimljivi

Jelica Greganović
prioriteti SBPOK-a...ako ovako nastave, uskoro će hapsiti zbog sumnje za pokušaj svađe na ulici.

Pa biće da je sledeći korak jurenjava za komšijama koji krše zakon o kome si pisala nedavno. Jes' da je to zakon u Sloveniji ali i mi ćemo uskoro da ga dobijemo sigurno.
Mislim da je SBPOK otišao na odmor kolektivno jerbo im sada Insajder i ostali rade posao. Oni se samo informišu, ko na Dnevniku.
Bojan Budimac Bojan Budimac 20:30 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

Lepo piše-PIRATERISAO!

Isto tako lepo piše: Goran Č. iz Beograda uhapšen je zbog sumnje da je preko interneta napravio link za preuzimanje celokupnog snimka filma “Montevideo, Bog te video” reditelja Dragana Bjelogrolića, saznaje “Blic”.

Daklem, meni nije baš sasvim jasno iz tako složene vesti šta je Goran Č. radio. Tako da nisam uopšte siguran da se slučaj može porediti sa slučajem tvog komšije, koji je iz tvog opisa mnogo jasniji.
Bojan Budimac Bojan Budimac 20:40 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

tsunade
ja bih bas volela da cujem kako lajes o
, o tom sranju nazvanom "intelektualna svojina


Važi, jednom kad budem imao višak vremena ću probati da artikulišem to lajanje
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:45 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

Bojan Budimac
tsunade
ja bih bas volela da cujem kako lajes o
, o tom sranju nazvanom "intelektualna svojina


Važi, jednom kad budem imao višak vremena ću probati da artikulišem to lajanje


OK - samo da znash da smo se "naoshtrili" i chekamo :)
svbobo svbobo 21:00 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

Isto tako lepo piše: Goran Č. iz Beograda uhapšen je zbog sumnje da je preko interneta napravio link za preuzimanje celokupnog snimka filma “Montevideo, Bog te video” reditelja Dragana Bjelogrolića, saznaje “Blic”.

Mislim da je ta sumnja prisutna iz razloga što mediji-dok se krivica za određeno delo i ne dokaže-ne žele ostavljati prostora za eventualnu tužbu od strane "sumnjivog"
p.s.
dok ovo pišem čekam download filma akire kurosave,film je u MOV formatu,zna li ko kako to konvertovati u AVI format?
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:07 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

dok ovo pišem čekam download filma akire kurosave,film je u MOV formatu,zna li ko kako to konvertovati u AVI format?


Ja bih sachekao chike iz SBPOK-a, oni sigurno znaju sve o konvertovanju
svbobo svbobo 21:11 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

Ja bih sachekao chike iz SBPOK-a, oni sigurno znaju sve o konvertovanju

hahaha...oni zippuju ne konvertuju...
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:13 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

svbobo
Ja bih sachekao chike iz SBPOK-a, oni sigurno znaju sve o konvertovanju

hahaha...oni zippuju ne konvertuju...


Slazem se :)

Ideja je: Zip-up -> Convert -> Extract (clean and converted)
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:16 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

BTW - shapnula mi ptichica - kad ukucash na google "mov to avi converter free"... mozda i nadjesh neshto :)
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:20 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

svbobo

p.s.
dok ovo pišem čekam download filma akire kurosave,film je u MOV formatu,zna li ko kako to konvertovati u AVI format?


Ja lično koristim FFMpeg, ali nisam siguran da može na windowsima. Trebalo bi FFMpeg je nezavisan platformski
Klik!
svbobo svbobo 21:32 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

Ja lično koristim FFMpeg, ali nisam siguran da može na windowsima. Trebalo bi FFMpeg je nezavisan platformski

Hvala,pokušaću i to!
sad sam instalirao Hali Media Spliter i u medija plejeru ide film ali manjka subtitl...japanski jbg,ne mogu da ih pohvatam šta spikaju...sad ću probati u nekom drugom plejeru...čak sam skinuo i program za konvert ali meni 7-mica uopšte ne prepoznaje taj mov file...
rade.radumilo rade.radumilo 22:43 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

svbobo
film je u MOV formatu,zna li ko kako to konvertovati u AVI format?


Skini Format Factory. Freeware je i konvertuje sve u sve...
svbobo svbobo 22:47 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

rade.radumilo
svbobo
film je u MOV formatu,zna li ko kako to konvertovati u AVI format?


Skini Format Factory. Freeware je i konvertuje sve u sve...

prava stvar!
automatic automatic 22:48 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

Skini Format Factory. Freeware je i konvertuje sve u sve...


Skoro sve, ali definitivno najbolji program za konverziju audio i video fajlova, kada se uzmu u obzir svi parametri. U paketu se ponekad nalazi fajl koji neki antivirusni programi detektuju kao virus, ali se radi o lažnoj uzbuni.
hajkula1 hajkula1 23:19 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

Bojan Budimac


No, zar taj famozni SBPOK zaista nema pametnija posla?



I ja sam od muke sakama o sto. Isto sam se zapitala - Zar nema SBPOK pametnija posla?
radojicic92 radojicic92 23:29 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

dok ovo pišem čekam download filma akire kurosave,film je u MOV formatu,zna li ko kako to konvertovati u AVI format?

nemoj da konvertujes uopste
skini ovo
freehand freehand 23:39 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

Htedoh ja link da ti dam, al sad šipak.
Nego, kako ne pohapsiše Naprednjake, sa onoliko svedoka i video snimaka javne piraterije?
Inače je urnebes kad mister Zvinko, čovek koji je imao piratske fabrike po Boleču i Grockoj i Kaluđerici, sa desetinama momaka čiji je posao bio da u baterije video rikordera guraju i vade video kasete - sadašnji vlasnik Tuck vision - krene da kuka na pirate?!?!
Pa jebote - na svakoj drugoj kaseti u bivšoj SFRJ pisalo je Zvinko kad je ubaciš!
Al to je onaj milion za koji se ne pita, biće.
svbobo svbobo 23:42 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

nemoj da konvertujes uopste
skini ovo

ok,je...poenta je u navici da filmove gledam na tvu...iz tog razloga mi je bitno konvertovanje jer pleyer prepoznaje samo standardne formate...završio sam to sa Format Factory.Hvala!

radojicic92 radojicic92 23:51 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

svbobo
nemoj da konvertujes uopste
skini ovo

ok,je...poenta je u navici da filmove gledam na tvu...iz tog razloga mi je bitno konvertovanje jer pleyer prepoznaje samo standardne formate...završio sam to sa Format Factory.Hvala!




ovaj VLC inace otvara sve formate

ps. gde nestade Ivana?
Goran Vučković Goran Vučković 23:52 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

ps. gde nestade Ivana?

Na informativnom razgovoru
svbobo svbobo 23:57 01.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

ps. gde nestade Ivana

ne znam...vidim taxi ispred njene gajbe...
ivana23 ivana23 23:57 01.03.2011

***

mrdax mrdax 07:57 02.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

cane.srbljanovic
Nije jasno da li je osumnjiceni "skinuo" pa "uploadovao" film (time bi, cini mi se, direktno prekrsio odredbe o zabrani kopiranja i distribucije).

Drugo - samo kao informacija onima koji citaju blog - u US je cak i 'linkovanje' neautorizovanih kopija zabranjeno. FBI je tokom prosle godine zatvorio NIZ sajtova i servera koji su sluzili samo za "redirekciju" - upravo su sadrzavali samo "linkove" na file/video sharing services servere.

BTW - Ja nisam strucan da komentarisem zakone o ovoj temi - ni US ni u Srbiji, i to je verovatno pitanje za pravnike koji poznaju ovu oblast, ali eto - dozvolih sebi tu slobodu :)




Ali FBI nije upao u kucu i oteo racunar nego je izdao nalog da se ukinu sajtovi koji
share-uju torrente .Dakle u pitanju je pravni lek a ne upadanje u kucu.
Ma nemam reci ... Nisu mogli da nazovu provider-a da kazu da neko share-uje film pa da on lepo upozori coveka , kao sto su moju poznanicu kada je skidala Simpsonove, nego odmah UBPOK na vrata.
I onako je los film...
nevencho nevencho 09:33 02.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

svbobo
ne vidim razlog da i meni manje simpatični Bjela u zemlji Srbiji ne uživa ista prava kao i Ron DŽeremi...


Poenta je upravo u ovome!! Zasto da Bjela uziva visa ili veca prava od ostalih!?? To je pitanje!! Kad je jedan manje popularan domaci, srpski film izasao na ulice, iako daleko kvalitetniji od Bjelinog, to nikom nije smetalo..to je bilo ok!

Sad odjednom hapse, privode, pretresaju, pa ce da optuze i osude..samo se nadam da nije sve samo zbog Bjelinog filma, ali to tako lici na to...

Tuga.

Inace, slazem se da je potrebno kontrolisati pirateriju, do potpunog unistenja. Da se dovedu filmovi u nase jadne bioskope, pa da se tamo druzimo i uzivamo..jedemo uzegle kokice (kao sto je red) i od skora, nacos sa majonezom!!
wukadin wukadin 10:11 02.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

Drugo - samo kao informacija onima koji citaju blog - u US je cak i 'linkovanje' neautorizovanih kopija zabranjeno. FBI je tokom prosle godine zatvorio NIZ sajtova i servera koji su sluzili samo za "redirekciju" - upravo su sadrzavali samo "linkove" na file/video sharing services servere.


Lopovi, kriminal, zovite obalsku stražu
A što se ne ugledamo na Ameriku po slobodi govora, koja tamo važi i za neonaciste

Sa druge strane ne bih bagatelisao pojam "intelektualne svojine". Uostalom, u filmskoj industriji je takođe neki "narod". Ne znam samo šta će UBPOK ili SBPOK da apsi, što lepo nisu pozvali BIu, CIu, VOu...
Pa onda da krenu i da marišu one što valjaju po ulicama. Uđu u trag onom što štancuje CD-e... Mislim, da se ne lažemo - u bioskop ide ko hoće da izađe, gleda film na velikom platnu, mrzi ga da traži za dž ili male pare, eventualno ko hoće da vidi baš premijerno (pošto nema baš uvek pretpremijere na ulici/netu).
A jel se sećate kad je Tijanić uzvratio udarac Imperiji? Oni nama sankcije, mi na TV Politika (koliko se sećam) Šitanik pre svetske premijere...
wukadin wukadin 10:13 02.03.2011

Re: Zanimljivi

Jelica Greganović
prioriteti SBPOK-a...ako ovako nastave, uskoro će hapsiti zbog sumnje za pokušaj svađe na ulici.


Podstrekivanje na svađu, budimo precizni
radojicic92 radojicic92 11:32 02.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

Goran Vučković
ps. gde nestade Ivana?

Na informativnom razgovoru


xanadu92 xanadu92 17:48 02.03.2011

Re: Nedovoljno detalja

Format Factory

http://www.formatoz.com/
svbobo svbobo 22:49 02.03.2011

Re: Zanimljivi

prioriteti SBPOK-a...ako ovako nastave, uskoro će hapsiti zbog sumnje za pokušaj svađe na ulici.

Vidi nju
Ne rekoh ti,pročitao sam od reči do reči-super ti je knjiga,skoro sam odrešio kesu i za 100 dinđži priuštio sebi dobru knjigu...mada...upada u oko loš kvalitet papira i štampe posebno za nas koji "liznemo" prst pre neg okrenemo stranu...tako da mi je desni kažiprst kao posle davanja otisaka...sve u svemu,hvala na ceni primerenoj svačijem džepu...mogu ti reći da se dobro prodaje...jedva sam ugrabio komad za sebe!
JJ Beba JJ Beba 20:14 01.03.2011

slažem se

Usran je iako ga nisam gledao (niti imam nameru) već samim ovim skandalom. Uzgred, koliko juče brišući višak mejlova izbrisah onaj nekog sajta (zaboravih kad se "pretplatih" na isti) kojim mi je nudio skidanje tog usranog filma


nikada nisam imala nameru da gledam taj film tog reditelja, glumca i producenta

Piratska Partija Srbije


sve ću da podržim, samo da ne gledam dotični film
maca22 maca22 20:15 01.03.2011

Re: slažem se

JJ Beba
Piratska Partija Srbije

snezana mihajlovic snezana mihajlovic 21:21 01.03.2011

Re: slažem se

taj i tog

samo da naglasim i dodam:
taj film tog reditelja,
a u kg-u, nijedan film nijednog reditelja,
jer je jedan jedini bioskop koji je radio (ne znam sad da l' radi, jedno vreme smo bili bez bioskopa) bio u očajnom stanju.

@ budimac:
imao i dawn blog na temu
i da dodam: zamislite samo tu akciju. taj upad. tu sinhronizaciju.
oduševljeta sam.
saće povataju i ostale (lopine, mislim. ove pozamašnih dupeta, uups, ušesa).
xexe.
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:31 01.03.2011

Re: slažem se


@ budimac:
imao i dawn blog na temu

Znam, to je Dawgreeterova omiljena tema o kojoj je odlično pisao.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 21:56 01.03.2011

Re: slažem se

Znam

evo, sad malo prelistavah blog - baš dobri komentari...prava turneja.
:)
(od metalike, preko prodigal blogera, radiohead-a, neslaganja-slaganja, mocarta, baleta, feničana, copyleft-a, pa sve do egipta...i tako: reko' nije zgoreg da napišem, a nije ni troll)
maca22 maca22 02:49 02.03.2011

Re: slažem se

trivija: stalno ovu temu čitam kao Budizam.
antioksidant antioksidant 09:01 02.03.2011

Re: slažem se

a u kg-u, nijedan film nijednog reditelja,

a ovaj film ovog reditelja je bio
istina ne u bioskopu
a i sad ce uskoro covek s planine da sagradi bioskope
prica se
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 10:16 02.03.2011

Re: slažem se

je bio

aaaaaaaaaaaaaa, znači radi.
pazi kad nemam pojma. poslednji put sam bila pre nešto godina ( i to, samo zato što su rekli da je ton ok) trebao mi titl
i tako...
despot_igor despot_igor 20:14 01.03.2011

Apsolutni KRETENIZAM

Slazem se da pirateriju treba suzbiti, ali to sto je taj covek uradio nije ni P od piraterije i kao sto autor bloga kaze, na cega nasa policija trosi pare i vreme dok im kriminalci ispred nosa odnose ogromne pare, smejuci im se iz svojih vila...
JJ Beba JJ Beba 20:18 01.03.2011

Re: Apsolutni KRETENIZAM

despot_igor
Slazem se da pirateriju treba suzbiti, ali to sto je taj covek uradio nije ni P od piraterije i kao sto autor bloga kaze, na cega nasa policija trosi pare i vreme dok im kriminalci ispred nosa odnose ogromne pare, smejuci im se iz svojih vila...

pa naravno da nije
Zar nismo svi to uradili? Zar nismo svi skinuli po neki film?
I zar je to za aps?
kako kažu članovi Pirtske Partije Srbije - deljenje podataka na netu nije zločin!
despot_igor despot_igor 20:28 01.03.2011

Re: Apsolutni KRETENIZAM

JJ Beba
despot_igor
Slazem se da pirateriju treba suzbiti, ali to sto je taj covek uradio nije ni P od piraterije i kao sto autor bloga kaze, na cega nasa policija trosi pare i vreme dok im kriminalci ispred nosa odnose ogromne pare, smejuci im se iz svojih vila...

pa naravno da nije
Zar nismo svi to uradili? Zar nismo svi skinuli po neki film?
I zar je to za aps?
kako kažu članovi Pirtske Partije Srbije - deljenje podataka na netu nije zločin!


nemoj to javno da priznajes, eto ih sutra kod tebe
JJ Beba JJ Beba 20:38 01.03.2011

Re: Apsolutni KRETENIZAM

despot_igor
JJ Beba
despot_igor
Slazem se da pirateriju treba suzbiti, ali to sto je taj covek uradio nije ni P od piraterije i kao sto autor bloga kaze, na cega nasa policija trosi pare i vreme dok im kriminalci ispred nosa odnose ogromne pare, smejuci im se iz svojih vila...

pa naravno da nije
Zar nismo svi to uradili? Zar nismo svi skinuli po neki film?
I zar je to za aps?
kako kažu članovi Pirtske Partije Srbije - deljenje podataka na netu nije zločin!


nemoj to javno da priznajes, eto ih sutra kod tebe


piraterija nas je održala, njozi hvala.

ja ne znam šta bi bilo sa nama da onomad pod sankcijama i Miloševićem nismo imali pirate. Kako bi održali korak? Kako bi znali šta se dešava, sluša /gleda u svetu?
Iste te filmadžije koji sada zapomažu i traže hapšenja pirata, do juče su takođe gledali piratske kopije. Sve se plašim da su kupovali originale.
mislim kapiram ja autorska prava, ali mojne da tupe mnogo.
hajkula1 hajkula1 23:32 01.03.2011

Re: Apsolutni KRETENIZAM

despot_igor
Slazem se da pirateriju treba suzbiti, ali to sto je taj covek uradio nije ni P od piraterije i kao sto autor bloga kaze, na cega nasa policija trosi pare i vreme dok im kriminalci ispred nosa odnose ogromne pare, smejuci im se iz svojih vila...



Ne samo da nije p od piraterije, pa i da jeste, nego sta ce u toj prici Specijalna policija za borbu protiv ORGANIZOVANOG KRIMINALA??? Zar ih za TO placamo???

Jutros sam na TV cula i da je podignuto oko dvamilionaitrista sporova protiv neplatisa. 2.300.000 privatnih i pravnih lica duguje za racune JKP. Organizovano? Koliko nas u drzavi ima?
NNN NNN 11:04 02.03.2011

Re: Apsolutni KRETENIZAM

Jutros sam na TV cula i da je podignuto oko dvamilionaitrista sporova protiv neplatisa. 2.300.000 privatnih i pravnih lica duguje za racune JKP. Organizovano?
Podržavam!
Što bih ja plaćao više samo zato što neki (kao npr. Skupština Srbije, Vlada Srbije i slična neodgovorna pravna i privatna lica) ne plaćaju račune po više godina.
maca22 maca22 19:16 02.03.2011

Re: Apsolutni KRETENIZAM

NNN
Jutros sam na TV cula i da je podignuto oko dvamilionaitrista sporova protiv neplatisa. 2.300.000 privatnih i pravnih lica duguje za racune JKP. Organizovano?
Podržavam!
Što bih ja plaćao više samo zato što neki (kao npr. Skupština Srbije, Vlada Srbije i slična neodgovorna pravna i privatna lica) ne plaćaju račune po više godina.

A nekim ljudima će i stan da plene, valjda u Čačku.


A dotle... saznajem da Paštetica ima celi štos neplaćenih kazni za parkiranje. I to mi nikad na kuću ne stigne. Zakon je strog i služi da se globi raja.
:vaši dobroćudio skupljači poreza:
nikolic777 nikolic777 20:18 01.03.2011

upravo...

Samo jedna reč postoji za opisano, to je naslov ovog teksta, ali ponoviću -- KRETENIZAM


ivana23 ivana23 20:25 01.03.2011

***

Ovde bas dobrar izbor filmova, a nema Montevidea

- Sad kad dodju po mene, spasavajte!
Bojan Budimac Bojan Budimac 20:32 01.03.2011

Re: ***

ivana23
Ovde bas dobrar izbor filmova, a nema Montevidea

- Sad kad dodju po mene, spasavajte!



Pisaćemo blogove i osnovati FB stranicu, nemaj brige
Kazezoze Kazezoze 20:43 01.03.2011

KRETENIZAM

sreća pa ne živim u demokratskim zemljama kao što su usa, švedska ili srbija inače bi, kada sračunam koliko sam muzike razdelio po netu, zaglavio najverovatnije doživotnu robiju.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:46 01.03.2011

Re: KRETENIZAM

huuh,zar atdhe.net nije bio pod nekom proverom - tj. kad sam pre neki dan hteo da odgledam neku utakmicu i upao na taj sajt : meni je izaslo nesto,u fazonu, istrazuje se od strane nekih USofA sluzbi !?

ivana - ja bih se sad stvarno pripazio
ivana23 ivana23 20:54 01.03.2011

Re: KRETENIZAM

stefan.hauzer
huuh,zar atdhe.net nije bio pod nekom proverom - tj. kad sam pre neki dan hteo da odgledam neku utakmicu i upao na taj sajt : meni je izaslo nesto,u fazonu, istrazuje se od strane nekih USofA sluzbi !?ivana - ja bih se sad stvarno pripazio


Da isao si na staru adresu, sad su na serveru u Crnoj Gori:

http://atdhe.me/watchmovies.html - - -> obrati paznju, nije vise atdhe.net, vec atdhe.me
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:57 01.03.2011

Re: KRETENIZAM

damn,uopste nisam obracao paznju na domen .




Bojan Budimac Bojan Budimac 21:09 01.03.2011

Re: KRETENIZAM

obrati paznju, nije vise atdhe. net, vec atdhe.me

A šta označava "me", da sad ne guglam, ako neko zna?

Nedavno je jedan od mojih omiljenih torenata promenio domen sa "net" u "me".

Da ne bude da Ivana jedina krši zakon Demonoid
ivana23 ivana23 21:12 01.03.2011

Re: KRETENIZAM

Bojan Budimac
A šta označava "me", da sad ne guglam, ako neko zna? Nedavno je jedan od mojih omiljenih torenata promenio domen sa "net" u "me".


Oznacava domen za Crnu Goru (sad ce Senti da se pojavi )
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:19 01.03.2011

Re: KRETENIZAM

Oznacava domen za Crnu Goru (sad ce Senti da se pojavi )

Nemoj reći znaači u ekološkoj su još uvek tolerantni prema torentima, ne bi se ovi moji selili džabe.
svbobo svbobo 21:20 01.03.2011

Re: KRETENIZAM

Oznacava domen za Crnu Goru (sad ce Senti da se pojavi )

Kad pomenu Crnu Goru,gledao neko reklamni spot kampanje "baci drogu"?

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:20 01.03.2011

Re: KRETENIZAM

Kazezoze
sreća pa ne živim u demokratskim zemljama kao što su usa, švedska ili srbija inače bi, kada sračunam koliko sam muzike razdelio po netu, zaglavio najverovatnije doživotnu robiju.


Ja ne znam što se ovaj Lenon iz Turske buni. Nije bre ovo vikiliks, a i Srbija je moderna zemlja, lider u regionu, sa zakonima koji se poštuju, za razliku od ove moje šabanske USA, gde neko ukrade i na internet stavi kompletnu državnu diplomatsku depešu, a da manje-više nikog ne strpaju na doživotnu robiju zbog toga.
aleksandarz92 aleksandarz92 21:50 01.03.2011

Re: KRETENIZAM

ivana23
stefan.hauzer
huuh,zar atdhe.net nije bio pod nekom proverom - tj. kad sam pre neki dan hteo da odgledam neku utakmicu i upao na taj sajt : meni je izaslo nesto,u fazonu, istrazuje se od strane nekih USofA sluzbi !?ivana - ja bih se sad stvarno pripazio


Da isao si na staru adresu, sad su na serveru u Crnoj Gori:

http://atdhe.me/watchmovies.html - - -> obrati paznju, nije vise atdhe.net, vec atdhe.me

Stoji da je oduzeta, a ne da je pod istragom.
Inače, uz atdhe.me postoji i atdhenet.tv
Moj savet, bar za sport, je livetv.ru. Teška posla da će to neko da oduzima.
ivana23 ivana23 22:04 01.03.2011

Re: KRETENIZAM

livetv.ru


Ссылки данной трансляцию в настоящий момент не доступны. Обновите страницу через несколько минут.

aleksandarz92 aleksandarz92 22:10 01.03.2011

Re: KRETENIZAM

ivana23
livetv.ru


Ссылки данной трансляцию в настоящий момент не доступны. Обновите страницу через несколько минут.


Jesi ovo probala neki link da otvoriš? Meni sajt radi normalno
ivana23 ivana23 22:21 01.03.2011

Re: KRETENIZAM

aleksandarz92

Jesi ovo probala neki link da otvoriš? Meni sajt radi normalno


Da. Uzgred, toliko je pretrpan da se tesko snalazim.

Imam ja dovoljno linkova, od sportova iskljucivo gledam tenis i to ne od pojave Novaka, Ane, JJ...

aleksandarz92 aleksandarz92 22:45 01.03.2011

Re: KRETENIZAM

Ako ti ikad zatreba, probaj sa livetv.ru/en. Bar je lakše za snalaženje. Znam da ti sigurno imaš dovoljno linkova, pola mojih je prikupljeno iz tvojih i NNN-ovih komentara. Meni se ovaj Ruski sviđa zato što ima dosta sopcast linkova, a meni je to bolje nego gledanje u browser-u.
hajkula1 hajkula1 00:08 02.03.2011

Re: ***

ivana23
Ovde bas dobrar izbor filmova, a nema Montevidea

- Sad kad dodju po mene, spasavajte!



Samo da ponovim...
ivana23 ivana23 00:13 02.03.2011

Re: ***

hajkula1

ivana23
Ovde bas dobrar izbor filmova, a nema Montevidea - Sad kad dodju po mene, spasavajte!

Samo da ponovim...


Jelica Greganović Jelica Greganović 00:37 02.03.2011

Re: El

više volite pomorandže ili jabuke da vam donesem u aps?
ivana23 ivana23 00:42 02.03.2011

Re: El

Jelica Greganović
više volite pomorandže ili jabuke da vam donesem u aps?


Ako mene pitas (sad ces da se onesvestis) - ja voce ne volim.

Moze cokolada.

I cigarete
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:47 02.03.2011

Re: El

Dogovoreno, a u čokoladu ću da munem i turpiju za nokte, pa ti polako...
ivana23 ivana23 00:52 02.03.2011

Re: El

Jelica Greganović
Dogovoreno, a u čokoladu ću da munem i turpiju za nokte, pa ti polako...


si.

Edit: Mozda bolje neki manji bonsek.
Milan Novković Milan Novković 07:38 02.03.2011

Ovako ćeš...

sreća pa ne živim u demokratskim zemljama kao što su usa, švedska ili srbija inače bi, kada sračunam koliko sam muzike razdelio po netu, zaglavio najverovatnije doživotnu robiju

...jeftino proći i samo ćeš par godina raditi aranžmane za Ličke pesme pre nego što te ponovo puste na slobodu

NNN NNN 11:10 02.03.2011

Re: Ovako ćeš...

Baš sam mislio da pitam je l' ima neko neki link za Montevideo
ivana23 ivana23 20:39 01.03.2011

***

Sad bez zezanja, upravo mi je objasnjeno da je kvaka u izrazu napravio link.
Odnosno, on je distribuirao film posredstvom neta, sto spada pod pirateriju.
Bojan Budimac Bojan Budimac 20:47 01.03.2011

Re: ***

Sad bez zezanja, upravo mi je objasnjeno da je kvaka u izrazu napravio link.
Odnosno, on je distribuirao film posredstvom neta, sto spada pod pirateriju.

Da li to znači da ga on je popeo na neki server?
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:49 01.03.2011

Re: ***

ivana23
Sad bez zezanja, upravo mi je objasnjeno da je kvaka u izrazu napravio link.
Odnosno, on je distribuirao film posredstvom neta, sto spada pod pirateriju.


Aha!
Sad brzo moli Bojana da obrise ono tvoje prethodno "napravljeno", inace ima da (nam) blogujes iz zabele.
ivana23 ivana23 20:49 01.03.2011

Re: ***

Bojan Budimac
Da li to znači da ga on je popeo na neki server?


Ocigledno. A novinaru koji je pisao nebuloznu/nedorecenu vest - sedi jedan.
Bojan Budimac Bojan Budimac 20:55 01.03.2011

Re: ***

Ocigledno. A novinaru koji je pisao nebuloznu/nedorecenu vest - sedi jedan.

Upravo tako.

Znači juče je bio Historijski dan, SBPOK je u'apsila organizovanog pirata! Alal vera
ivana23 ivana23 20:57 01.03.2011

Re: ***

cane.srbljanovic

ivana23
Sad bez zezanja, upravo mi je objasnjeno da je kvaka u izrazu napravio link.Odnosno, on je distribuirao film posredstvom neta, sto spada pod pirateriju.

Aha!Sad brzo moli Bojana da obrise ono tvoje prethodno "napravljeno", inace ima da (nam) blogujes iz zabele.


Nisam ja napravila link, samo sam ga 'pronasla'.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:04 01.03.2011

Re: ***

Nisam ja napravila link, samo sam ga 'pronasla'.


Eh, vi "posteni nalazachi"...
Mića Marković Mića Marković 00:03 02.03.2011

Re: ***

Da li to znači da ga on je popeo na neki server?
Mislim da je sustina stvari verovatno u tome, iako to nije eksplicitno receno.
Bojan Budimac Bojan Budimac 00:20 02.03.2011

Re: ***

Da li to znači da ga on je popeo na neki server?
Mislim da je sustina stvari verovatno u tome, iako to nije eksplicitno receno.

Da, izgleda da jeste i time je stvar jasna da je Goran Č. kriv pred zakonom. No, meni je malo (mnogo) smešno da se sezona lova na pirate otvara upravo na tzv. file sharing-u, jer počinilac od toga nema nikakve koristi (dapače, troši svoju struju i svoj "internet" ). S druge strane istina je da je time mogao naneti potencijalnu štetu (ako su ljudi koji skidaju film oni koji će odustati od odlaska u bioskop zbog gledanja piratske kopije.
dant.gwyrdd dant.gwyrdd 11:17 02.03.2011

Re: ***

Mića Marković
Da li to znači da ga on je popeo na neki server?
Mislim da je sustina stvari verovatno u tome, iako to nije eksplicitno receno.

Mislim da, tehnički, problem nije što to nije eksplicitno rečeno, već što novinar koji je pisao tekst ne zna kako se to kaže. (Evo, sad vidim da je neko to već napomenuo niže u komentarima).

Uzgred, ko ima vremena: Good Copy, Bad Copy. Nije loš dokumentarac, s tim što oni uglavnom pričaju o muzici.
Bojan Budimac Bojan Budimac 16:31 02.03.2011

Re: ***

Uzgred, ko ima vremena: Good Copy, Bad Copy. Nije loš dokumentarac, s tim što oni uglavnom pričaju o muzici.

Pogledao Hvala na linku.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:47 01.03.2011

UPALI U STAN

... PRIZNAO DELO i zatražio advokata.
Bojan Budimac Bojan Budimac 20:51 01.03.2011

Re: UPALI U STAN

srdjazlopogledja
... PRIZNAO DELO i zatražio advokata.

E a mene interesuje šta je delo. Ako je delo pravljenje linka, ka nečemu što je neko drugi popeo na internet, pa makar i linkovanje kao takvo bilo zabranjeno (što u ovom trenutku još ne znam), cela akcija mi se čini malo preterana. Tebi ne?

uros_vozdovac uros_vozdovac 21:05 01.03.2011

Re: UPALI U STAN

Bojan Budimac
srdjazlopogledja
... PRIZNAO DELO i zatražio advokata.

E a mene interesuje šta je delo. Ako je delo pravljenje linka, ka nečemu što je neko drugi popeo na internet, pa makar i linkovanje kao takvo bilo zabranjeno (što u ovom trenutku još ne znam), cela akcija mi se čini malo preterana. Tebi ne?



Koliko sam upoznat Goran je napravio torent "link" i na taj način "delio" sadržaj. Torenti su pod pritiskom zakona svugde u Evropi, a videla žaba da konje potkivaju...

Raspitaću se kako je pravljenje torenta kod nas zakonski rešeno, na žalost sad pojma nemam, mi Linukse uredno delimo na torentima i nije ništa sporno, zbog licence. Ukoliko je u njegovom kompjuteru komletan film, biće nezgodno.

Ja lično ne verujem u autorska prava na način na koji filmadžije tumače sopstvena prava.

Bojan Budimac Bojan Budimac 21:13 01.03.2011

Re: UPALI U STAN

uros_vozdovac



Bojan Budimac Bojan Budimac 21:15 01.03.2011

Re: UPALI U STAN

Koliko sam upoznat Goran je napravio torent "link" i na taj način "delio" sadržaj.

To donekle objašnjava neznanje/smušenost/nejasnost novinara koji je napisao vest.
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:23 01.03.2011

Re: UPALI U STAN

A usput, da izvestim za Goranov torrent trenutno ima preko 1000 seeder-a, veliki deo njih iz solidarnosti
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:48 01.03.2011

Re: UPALI U STAN

Pa s obzirom da nije definisana svojina, te da se masovno potkradaju građani i preduzeća, da od zaštite ugovora smo svetlosnim godinama daleko, potpuno je istovetno apsurdno raspravljati o intelektualnoj svojini kao što je apsurdno svesti organizovan kriminalan na kreiranje linka.
Da ne pričam o int. svojini, o kojoj imam istovetan stav kao i Vi, sve to (nadzor neta) postoji zbog nekog drugog razloga.
baroniknez baroniknez 20:53 01.03.2011

...

Postavljanje linkova u ovom slučaju znači postavljanje filma, pa onda linka sa kojeg film može da se preuzme, samo što su naši novinari "stručni"---

a što se tiče intelektualne svojine, ona mora da se poštuje, kao i svaka druga imovina. Pišeš scenario, napraviš film, uložiš trud i vreme i onda dodje neki pametnjaković i kaže - pa to je delo svih nas!
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:02 01.03.2011

Re: ...

a što se tiče intelektualne svojine, ona mora da se poštuje, kao i svaka druga imovina. Pišeš scenario, napraviš film, uložiš trud i vreme i onda dodje neki pametnjaković i kaže - pa to je delo svih nas!

To se lepo rešavalo autorskim pravima pre nego što je izmišljen pojam "intelektualne svojine", koja pokriva mnoooooogo više od pomenutih prava, ali se upravo najlakše koristi za zaluđivanje mase, ne bi pristala na zakone koji imaju mnooogo dublje posledice od bilo čega u vezi autorskih prava.

Da ne bude zabune, ni ja nisam za to da neko ko nit' luk jeo nit' mirisao zarađuje preko nečije (intelektualne) grbače.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana