Astrologija| Ekologija| Kultura| Muzika| Umetnost

"Šišanje", opomena koja se pretvorila u regrutaciju

ana_radmilovic RSS / 04.03.2011. u 20:05

 Da nisam upoznala Stevana Filipovića mislila bih "regrutacija" mladih fašista. Istina, proveli smo zajedno samo nekih sat vremena, koliko je trajala emisija Radio Beograda u kojoj smo oboje bili gosti, ali dovoljnih sat vremena da neko ko ima 300 godina kao ja shvati da je čovek imao i dobru nameru i talenat, bez obzira šta ko pričao o ovom filmu. Kad kažem "dobra namera" mislim prvenstveno na želju da opomene na fenomen popularnosti fašizma (ali baš fašizma, ne nacionalizma koji može - šta god mi sad rekli - da bude pozitivan) i da skrene pažnju ljudima da taj fašizam i te kako sarađuje s policijom, jer da ne sarađuje ne bi ga bilo. Ne želim da objašnjavam zašto sa sigurnošću kažem da je taj deo filma apsolutno tačan, verujte mi ili mi nemojte verovati. Tačan je. Ono što je, međutim, pomalo smešno to je psihološko profilisanje glavnog junaka - ali ovo nije recenzija filma "Šišanje". 

A ono što nije smešno, nego je ozbiljan problem, jeste predstavljanje momaka koji se zaista pale na fašizam, krv, smrt i tu vrstu moći koju ne želim da zamišljam u njenoj krajnjoj realizaciji, kao pametnih, lepih, boljih frajera od onih "običnih" učenika koji su (je l) dosadni, skupo obučenih, zajebanih, koji imaju seks, piju i nikakav sistem im ne može ništa. ANARCHY, PUNK, nekakav surogat subkulture  koja je privlačna, retro ideologije i Mein Kamp koji su zabavni kao i svaka zabranjena stvar (ovde se radi o starijim maloletnicima), drskosti prema pandurima i dobrog razumevanja matematike, dakle baratanja logikom - i kada sve to izmešate, dobijate antijunake za koje neko jako mlad ili nešto drugo, može da navija. Sve su to, na kraju, nečija deca. 

Kada neko bez političkih pretenzija napravi socijalnu dramu koristeći sličan materijal (dakle, kada stvar ne strpa u folder "fašizam" da bi zaigrao na srpsku političku kartu) može lako da dobije nešto poput onog genijalnog filma gde igra Russell Crowe, a film se zove... nema šanse da se setim kako (potražiću kasnije) Kada gledate taj film, bez obzira na to što verovatno nsite skloni veličanju propalica, navijaćete za antiheroja koji je naravno - heroj. 

 Povod da pomenem ovaj film je prepiska koju mi je nedavno prosledio jedan moj novosadski poznanik. Imena su promenjena, sve ostalo je onako kako sam dobila na mejl.

 [05.02.2011 01:40:15] Фића : Гледао
[5.02.2011 01:40:17] Фића : Туга :(
[05.02.2011 01:40:26] Фића : Ја се само питам како их није срамота...
[05.02.2011 01:40:44] Срба : ма да, ал радиће радњу
[05.02.2011 01:41:18] Фића : ух за шта радњу ?
[05.02.2011 01:41:56] Срба : хтели су да направе рекламу за лдп а направили су регрутни спот
[05.02.2011 01:42:17] Фића : Ух... тај ментол којег ово регрутује ти не треба веруј ми
[05.02.2011 01:42:44] Фића : Борба за промене почиње на улици, завршава се на власти...
[05.02.2011 01:43:18] Фића : убити 2 цигана (тоће њих највише привући) није ништа корисно... добиће затвор... и шта је урадио?
[05.02.2011 01:44:32] Срба : ма не, не причам о томе, циганима ... јебеш цигане ... поента је да кроз филм читава прича улази у главу људима
[05.02.2011 01:44:49] Фића : Па шта сви ће хтети да заврше као он ?
[05.02.2011 01:44:49] Срба : на овакав или онакав начин али улази
[05.02.2011 01:44:57] Фића : :)
[05.02.2011 01:45:02] Фића : Пази овакви дебили
[05.02.2011 01:45:07] Фића : су можда корисни у почетку
[05.02.2011 01:45:15] Фића : тај углавном шансу да гласа неће ни имати
[05.02.2011 01:45:19] Фића : јер ће га јебати у падињаку
[05.02.2011 01:45:47] Срба : не капираш, причамо о две различите ствари
[05.02.2011 01:46:36] Фића : Ја мислим да ако неко поверује да су ово уствари националисти и да овако изгледају,и пристане да се таквима придружи (На основу онога што је видео) тај има тешке проблеме...
[05.02.2011 01:46:45] Срба : ти причаш о конкретној радњи филма и стереотипима који се у њему представљају
[05.02.2011 01:47:38] Срба : а ја причам да је је то без обзира на све добра реклама јер је маса људи погледала филм
[05.02.2011 01:47:48] Срба : исто као и емисија инсајдер
[05.02.2011 01:48:44] Срба : без обзира колико се трудили да облате направе контра ефекат да негативци постану симпатични и самим тим прихватљиви

 Mislim da je zaključak u velikom neskladu sa željom autora filma, koji je jedan verovatno previše fin mlad čovek koji ne zna, mada je duboko ušao u temu, načine funkcionisanja grupa o kojima je pričao utom filmu. 

 



Komentari (157)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

veronika_kojen veronika_kojen 20:23 04.03.2011

1.

uf, al roka pesma, mora da počnem da slušam kenediz:)

nisam gledala film, ali ono što znam je da ne treba da žrtvuješ umetnička uverenja zarad dnevnopolitičke borbe. nikad ne bih odgledala film čija je jedina poenta-fašisti su loši. mislim, čuj kronenberga...
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:31 04.03.2011

Re: 1.

Evo linka
... ka traileru



ono što znam je da ne treba da žrtvuješ umetnička uverenja zarad dnevnopolitičke borbe. nikad ne bih odgledala film čija je jedina poenta-fašisti su loši


Naravno. To je stvar koja privuče pažnju, možeš da dobiješ i neku nagradu, sve je to kul - ali na kraju dana, nisi uspeo da ispričaš priču baš zato što sudiš, ciljano, i pokušavaš da navedeš i druge da sude. I onda imaš kontraefekat baš na tom dnevnopolitičkom smislu s jedne, a neželjeni uspeh tamo gde ga nisi želeo, u stvarnom svetu. Na toj ulici koju opisuje Stevan je dobio najbolju publiku. Poruka koju im je poslao je, međutim, u velikoj suprotnosti sa željenom - u čemu nije da nema neke pravde. Ko drugome jamu kopa...
veronika_kojen veronika_kojen 20:35 04.03.2011

Re: 1.

ana_radmilovic
Evo linka ka celom filmu




zipa, nemoj te hapse ko onog što je okačio montevideo.

Poruka koju im je poslao je, međutim, u velikoj suprotnosti sa željenom - u čemu nije da nema neke pravde. Ko drugome jamu kopa...


ne razumem ovo? :)
westvleteren westvleteren 20:36 04.03.2011

Romper Stomper

Kada neko bez političkih pretenzija napravi socijalnu dramu koristeći sličan materijal (dakle, kada stvar ne strpa u folder "fašizam" da bi zaigrao na srpsku političku kartu) može lako da dobije nešto poput onog genijalnog filma gde igra Russell Crowe, a film se zove



http://www.imdb.com/title/tt0105275/

Davno gledao, ali ostao mi u secanju kao odlican film.
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:50 04.03.2011

Re: 1.

veronika_kojen
ana_radmilovic
Evo linka ka celom filmu




zipa, nemoj te hapse ko onog što je okačio montevideo.

Poruka koju im je poslao je, međutim, u velikoj suprotnosti sa željenom - u čemu nije da nema neke pravde. Ko drugome jamu kopa...


ne razumem ovo? :)


1. nek apse onog što je, s oproštenjem, stvar turio na youtube a ne mene nedužnog korisnika interneta

2. hteo je da kaže kako je taj naci fazon užasno zlo. postigao je to da mu film najviše gledaju upravo klinci kojima se fazon dopada. u tome ima neke božje pravde, jer kad radiš nešto s ciljem da nekoga nagrdiš - pravedno je da ti se to obije o glavu tako što ćeš proizvesti kontraefekat
veronika_kojen veronika_kojen 20:55 04.03.2011

Re: 1.

u tome ima neke božje pravde, jer kad radiš nešto s ciljem da nekoga nagrdiš -


nagrditi naciste...uf...očigledno imamo posla sa veoma inovativnim i nepredvidljivim režiserom koji se hvata u koštac sa najtežim zadaćama
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:01 04.03.2011

Re: 1.

Mislim da je zaključak u velikom neskladu sa željom autora filma, koji je jedan verovatno previše fin mlad čovek koji ne zna, mada je duboko ušao u temu, načine funkcionisanja grupa o kojima je pričao utom filmu.


Ti izvlacis generalni zakljucak o tome da je autor filma neznalica na osnovu stava jednog coveka iznetog u necemu sto lici na kafansku konverzaciju. Cemu to?

Na toj ulici koju opisuje Stevan je dobio najbolju publiku. Poruka koju im je poslao je, međutim, u velikoj suprotnosti sa željenom - u čemu nije da nema neke pravde.


Ovo neko vec uradio istrazivanje sa 'decom'? I americki vojnici u Iraku su u (mislim) filmu Jarhead isticali kako se motivisu da krenu u borbe slusajuci pesme Disposable Hero, One i Master of Puppets pa to ne znaci da Metallica nije trebala da ih napise niti to menja cinjenicu da su ovo direktne antiratne pesme. Ovo lici na ono slavno optuzivanje Laibacha iz doba SFRJ za neonacizam. Kad bi ovako razmisljali onda bi mogli reci da su i Paklena Pomorandza ili Bowling for Columbines propagandni filmovi. Sisalje nije lep film, to je tacno, ali je koliko mi je poznato prvi film koji je direktno ukazao na problem neonacizma medju mladim ljudima u Srbiji. Za ocenu koliko je verno prikazao sam problem potrebno je malo vise od prepiske nekih anonimnih likova.
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:03 04.03.2011

Re: 1.

veronika_kojen
u tome ima neke božje pravde, jer kad radiš nešto s ciljem da nekoga nagrdiš -


nagrditi naciste...uf...očigledno imamo posla sa veoma inovativnim i nepredvidljivim režiserom


ma talentovano je to meni, šta ja znam. zato sam ga i pomenula, žao mi filma - mogao je da bude jači i da ne bude dnevnopolitički

a kada sam dobila prepisku "mojih nacista" nisam zaista mogla da odolim.
veronika_kojen veronika_kojen 21:08 04.03.2011

Re: 1.

"mojih nacista"



ja mislila da su to oni sa nspm-a.
Bili Piton Bili Piton 21:10 04.03.2011

Re: 1.

Neues aus der Nachbarschaft
Kad bi ovako razmisljali onda bi mogli reci da su i Paklena Pomorandza ili Bowling for Columbines propagandni filmovi.


A kad bolje razmislim, možda i Čaplinov "veliki diktator"? Jer, možda bi se i Čaplinu moglo reći

nisi uspeo da ispričaš priču baš zato što sudiš, ciljano, i pokušavaš da navedeš i druge da sude.


i

Poruka koju im je poslao je, međutim, u velikoj suprotnosti sa željenom - u čemu nije da nema neke pravde. Ko drugome jamu kopa...


PS Šišanje nisam gledao, nagadjam.
veronika_kojen veronika_kojen 21:20 04.03.2011

Re: 1.

Bili Piton
Neues aus der Nachbarschaft
Kad bi ovako razmisljali onda bi mogli reci da su i Paklena Pomorandza ili Bowling for Columbines propagandni filmovi.


A kad bolje razmislim, možda i Čaplinov "veliki diktator"? Jer, možda bi se i Čaplinu moglo reći

PS Šišanje nisam gledao, nagadjam.


Hm, ili možemo reći da su ovi filmski nacisti karikatura, kao i veliki diktator.
Bili Piton Bili Piton 21:25 04.03.2011

Re: 1.

veronika_kojen
karikatura


I karikatura je jedan od načina ne samo da se prenese neka poruka, već i da se donese nekakav sud.
veronika_kojen veronika_kojen 21:26 04.03.2011

Re: 1.

Bili Piton
veronika_kojen
karikatura


I karikatura je jedan od načina ne samo da se prenese neka poruka


čak i pogrešna poruka.

već i da se donese nekakav sud.


ako su premise pogrešne, zaključak je kakav?
Bili Piton Bili Piton 21:28 04.03.2011

Re: 1.

veronika_kojen
Bili Piton
veronika_kojen
karikatura


I karikatura je jedan od načina ne samo da se prenese neka poruka


čak i pogrešna poruka.


Misliš konkretno na Čaplina, Kjubrika ili Filipovića ili to tek onako kažeš?
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:30 04.03.2011

Re: 1.

Neues aus der Nachbarschaft
Ovo lici na ono slavno optuzivanje Laibacha iz doba SFRJ za neonacizam.

Laibach jeste koketirao sa estetikom ( je l to prava reč?) i simbolikom nacizma. To, naravno, ne znači da ja nisam volela Laibach.
Ono što ih razlikuje (bitno) od filma koji je mogao da bude sjajan da se nije spustio u dnevnopolitičku baruštinu je u to što Laibach možeš da slušaš bilo kad, bilo gde, da nemaš pojma kakva je tada politička situacija bila - Laibach ne drži moralne lekcije, koje na kraju umesto vakele dobijaju prizvuk hvalospeva. Stevan to nije uradio namerno, mislim da je talentovan i da film ima snagu, to sma i napisala. Niti ja sad morališem na temu filma. Ovo ja čisto na nivou fenomena, što bi rekla Borka Pavićević
veronika_kojen veronika_kojen 21:30 04.03.2011

Re: 1.


Misliš konkretno na...

Mislim uopšteno, stoga ne govorim ni o kome odredjeno.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:31 04.03.2011

Re: 1.

Bili Piton


Pa da, mogla bi se napraviti citava lista na kojoj bi se nasao i izvesni Zoran Radmilovic i njegov 'Radovan Treci' cije replike su mnogi prihvatili kao licni Weltanschauung. Imao sam jednog prijatelja koji je najozbiljnije slusao Vatrogasce i Hali Gali Halidov hit 'Hajde da se drogiramo'. Pustao sam mu onda i Glupost je neunistiva ali mu se nije dopalo.
Bili Piton Bili Piton 21:32 04.03.2011

Re: 1.

veronika_kojen


Mislim uopšteno, ne govorim ni o kome odredjeno.


ovde su pomenuti neki konkretni primeri. čemu uopštavanja? lepo te pitam, je li Čaplin preneo pogrešnu poruku i doneo pogrešan sud?
veronika_kojen veronika_kojen 21:36 04.03.2011

Re: 1.

Bili Piton




Okeej (weird). Ja to nikad nisam rekla za Čaplina. Rekla sam da neko može da prenese pogrešnu poruku ni ne shvatajući da to čini.
Bili Piton Bili Piton 21:38 04.03.2011

Re: 1.

veronika_kojen
Bili Piton




Okeej (weird). Ja to nikad nisam rekla za Čaplina. Rekla sam da neko može da prenese pogrešnu poruku ni ne shvatajući da to čini.


Cenim da govoriš o Filipoviću. Pitanje i za tebe i za autorku bloga - iz svega navedenog može da se izvede zaključak da on svoj film nije ni trebalo da snimi, da ne bi (slučajno ili namerno) preneo pogrešnu poruku, tj. poruku koju će neko pogrešno da shvati?


ana_radmilovic ana_radmilovic 21:51 04.03.2011

Re: 1.

Bili Piton


Cenim da govoriš o Filipoviću. Pitanje i za tebe i za autorku bloga - iz svega navedenog može da se izvede zaključak da on svoj film nije ni trebalo da snimi, da ne bi (slučajno ili namerno) preneo pogrešnu poruku, tj. poruku koju će neko pogrešno da shvati?




Bili, pročitaj još jednom. Pa ako ne pomaže onda još jednom. Ja nisam nigde rekla da nije trebalo snimiti film, rekla sam nešto sasvim drugo. Da je film jak, da je reditelj talentovan čovek i nemam ja zamerki, da nisam videla čoveka (Stevana) ne bih bila načisto da li mu se dopadaju ti "žestoki momci". A žestoki momci na filmu često budu dopadljivi.
I opet ponavljam, ne morališem - postavila sam temu zato što me zanima šta vi mislite o tome.

veronika_kojen veronika_kojen 21:53 04.03.2011

Re: 1.

Bili Piton
veronika_kojen
Bili Piton




Okeej (weird). Ja to nikad nisam rekla za Čaplina. Rekla sam da neko može da prenese pogrešnu poruku ni ne shvatajući da to čini.


Cenim da govoriš o Filipoviću.



Loše ceniš. Nego, ja baš cenim ovaj film...



S vremena na vreme, svako od nas treba da se zapita da li mu je uvo na mestu.
Bili Piton Bili Piton 21:56 04.03.2011

Re: 1.

ana_radmilovic
Bili Piton


Cenim da govoriš o Filipoviću. Pitanje i za tebe i za autorku bloga - iz svega navedenog može da se izvede zaključak da on svoj film nije ni trebalo da snimi, da ne bi (slučajno ili namerno) preneo pogrešnu poruku, tj. poruku koju će neko pogrešno da shvati?




Bili, pročitaj još jednom. Pa ako ne pomaže onda još jednom. Ja nisam nigde rekla da nije trebalo snimiti film, rekla sam nešto sasvim drugo. Da je film jak, da je reditelj talentovan čovek i nemam ja zamerki, da nisam videla čoveka (Stevana) ne bih bila načisto da li mu se dopadaju ti "žestoki momci". A žestoki momci na filmu često budu dopadljivi.
I opet ponavljam, ne morališem - postavila sam temu zato što me zanima šta vi mislite o tome.



Ana, ja ovde vidim jednu nelogičnost - ako neko može da dovede u sumnju kako su ti momci predstavljeni u filmu, ja bih uzrok tome najpre potražio u mogućnosti da autor nije hteo da "sudi" (ono što mu zameraš), te da je i te žestoke momke hteo da predstavi sa svim svojim osobenostima, dobrim i lošim. To samo može da mu ide u prilog, nikako da bude kritika. Da je autor hteo da "sudi", žestoke momke bi predstavio samo i isključivo kao bitange, pa onda nikome ne bi promakla poenta filma. Ali bi to onda verovatno bio lošiji i ideološki obojeniji film.
Bili Piton Bili Piton 21:57 04.03.2011

Re: 1.

veronika_kojen




S vremena na vreme, svako od nas treba da se zapita da li mu je uvo na mestu.


I da li mu (joj) jezik trči brže od pameti.
veronika_kojen veronika_kojen 21:59 04.03.2011

Re: 1.

Bili Piton
veronika_kojen




S vremena na vreme, svako od nas treba da se zapita da li mu je uvo na mestu.


I da li mu (joj) jezik trči brže od pameti.


Da, sledeći put pazi pre nego kreneš da mi poturaš nešto što nisam rekla (kao ovo za Filipovića).

Cenim da govoriš o Filipoviću.


Ali jezik je najjači mišić u telu, teško ukrotiv, kažu...
Bili Piton Bili Piton 22:01 04.03.2011

Re: 1.

veronika_kojen


Ali jezik je najjači mišić u telu, teško ukrotiv, kažu...


Znam ja da bi se ti natezala do prekosutra, Veronika, ali, ne čačkaj mečku.
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:01 04.03.2011

Re: 1.

Bili Piton

Ana, ja ovde vidim jednu nelogičnost - ako neko može da dovede u sumnju kako su ti momci predstavljeni u filmu, ja bih uzrok tome najpre potražio u mogućnosti da autor nije hteo da "sudi" (ono što mu zameraš), te da je i te žestoke momke hteo da predstavi sa svim svojim osobenostima, dobrim i lošim. To samo može da mu ide u prilog, nikako da bude kritika. Da je autor hteo da "sudi", žestoke momke bi predstavio samo i isključivo kao bitange, pa onda nikome ne bi promakla poenta filma. Ali bi to onda verovatno bio lošiji i ideološki obojeniji film.

Ne znam da l si gledao film? On JESTE ideološki obojen. Prva scena je toliko idološki obojena i sa toliko aluzija na neke srpske priče, u lošoj interpretaciji, plitkoj i bez ulaženja u suštinu - pa ja samo kažem, ako neko pravi ideološki film, onda neka se udubi. Ako pravi umetnost, onda neka ne podilazi nekakvom stranačkom preseravanju (d'izviniš) jer je onda to smuti pa prospi

Ni ovaj ne sudi, pun ej ideologije ali ne moš reć' da je banalan. Ne promovisati ali razumeti - to bi možda bio recept

vidio sam bjes tvrdih momaka, demonska igra odbačenih ljudi...


veronika_kojen veronika_kojen 22:02 04.03.2011

Re: 1.

Bili Piton
veronika_kojen


Ali jezik je najjači mišić u telu, teško ukrotiv, kažu...


Znam ja da bi se ti natezala do prekosutra, Veronika, ali, ne čačkaj mečku.


Neću. Da si iole čovek, izvinio bi se za takvo podmetanje. Ali neću da se svadjam na blogu (više), apsolutno nema svrhe.
Bili Piton Bili Piton 22:03 04.03.2011

Re: 1.

veronika_kojen
Ali neću da se svadjam na blogu


Za promenu? I to je nešto.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:07 04.03.2011

Re: 1.

Laibach jeste koketirao sa estetikom ( je l to prava reč?) i simbolikom nacizma.


Ako mene pitas nije prava rec, jer Laibach sigurno nije koketirao sa estetikom nacizma nego je istu kriticki preispitivao u kontekstu socijalisticke jugoslovenske ideologije u kojoj su glavne asocijacije na sve sto je nemacko bili II sv. rat i nacizam. Za nacizam su ga optuzivali oni kojima nije odgovaralo ovo preispitivanje. Laibach kao i svaki drugi bend mozes slusati ne znajuci za tadasnju politicku situaciju, sto opet ne menja cinjenicu da je nastao kao odgovor na specificne drustvene okolnosti. Neki su to tada smatrali upustanje u 'dnevnopoliticku barustinu'.

Evo da dodam jos jednog kome bi se mogla uputiti ista zamerka kao i 'Sisanju':



veronika_kojen veronika_kojen 22:12 04.03.2011

Re: 1.

. Laibach kao i svaki drugi bend mozes slusati ne znajuci za tadasnju politicku situaciju, sto opet ne menja cinjenicu da je nastao kao odgovor na specificne drustvene okolnosti. Neki su to tada smatrali upustanje u 'dnevnopoliticku barustinu


Da, ali teško je odmah videti razliku izmedju nečega što je pretenciozna muljavina dnevnopolitičke baruštine i nečeg što je odista umetničko delo. Samo vreme to može pokazati. Možda je u tome problem.
blogovatelj blogovatelj 07:59 05.03.2011

Re: 1.

S vremena na vreme, svako od nas treba da se zapita da li mu je uvo na mestu.


Vrati mom Biliju uvo!
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:44 05.03.2011

Re: 1.

blogovatelj
S vremena na vreme, svako od nas treba da se zapita da li mu je uvo na mestu.


Vrati mom Biliju uvo!




ne vredi, htela sam da pustim inserAt iz davitelja al' čim te vidim, omda' pomislim na moju omiljenu pesmu

(i dobivam izgovor da si je pustim, a ti slušaj il' nemoj slušavat', što ću ti ja sad)


stefan.hauzer stefan.hauzer 17:42 05.03.2011

Re: 1.

veronika_kojen
uf, al roka pesma, mora da počnem da slušam kenediz:)


za prave stvari nikad nije kasno

shumska shumska 19:21 05.03.2011

Re: 1.

Da, ali teško je odmah videti razliku izmedju nečega što je pretenciozna muljavina dnevnopolitičke baruštine i nečeg što je odista umetničko delo.

potpisujem
die hard die hard 20:58 05.03.2011

Re: 1.

A žestoki momci na filmu često budu dopadljivi.

Kakvi bre zestoki momci,aman?
Fukara i debili mogu da budu dopadljivi samo fukari i debilima.
A sto rece Bili, i meni je zvucalo kao da mu popujes dok ga satro hvalis.
Nekako nije licilo na tebe.
kalista67 kalista67 23:24 05.03.2011

Re: 1.

veronika_kojen
Bili Piton
Neues aus der Nachbarschaft
Kad bi ovako razmisljali onda bi mogli reci da su i Paklena Pomorandza ili Bowling for Columbines propagandni filmovi.


A kad bolje razmislim, možda i Čaplinov "veliki diktator"? Jer, možda bi se i Čaplinu moglo reći

PS Šišanje nisam gledao, nagadjam.


Hm, ili možemo reći da su ovi filmski nacisti karikatura, kao i veliki diktator.


Koji "filmski nacisti"? Kako se uopšte usuđujete da bilo sta kažete (napišete), kad niste gledali film? Zašto uopšte uzimate učešće u diskusiji, a da pojma nemate o čemu je reč i niste gledali film?!

veronika_kojen


nisam gledala film, ali ono što znam je da ne treba da žrtvuješ umetnička uverenja zarad dnevnopolitičke borbe. nikad ne bih odgledala film čija je jedina poenta-fašisti su loši. mislim, čuj kronenberga...


I, kako, na osnovu čega ( ? ) nikada ne biste odgledali film "čija je jedina poenta-fašisti su loši".

Kako možete da znate da je "jedina poenta-fašisti su loši" ako niste gledali film?

veronika_kojen veronika_kojen 23:55 05.03.2011

Re: 1.

kalista67

Kako možete da znate da je "jedina poenta-fašisti su loši" ako niste gledali film?


ko uopšte kaže da sam pričala o tom filmu? Daj link, a ja tebi dam youtube video koji korespondira sa inteligencijom tvog sledećeg odgovora, ok?
kalista67 kalista67 23:58 05.03.2011

Re: 1.

Bili Piton



Ana, ja ovde vidim jednu nelogičnost - ako neko može da dovede u sumnju kako su ti momci predstavljeni u filmu, ja bih uzrok tome najpre potražio u mogućnosti da autor nije hteo da "sudi" (ono što mu zameraš), te da je i te žestoke momke hteo da predstavi sa svim svojim osobenostima, dobrim i lošim. To samo može da mu ide u prilog, nikako da bude kritika. Da je autor hteo da "sudi", žestoke momke bi predstavio samo i isključivo kao bitange, pa onda nikome ne bi promakla poenta filma. Ali bi to onda verovatno bio lošiji i ideološki obojeniji film.


Autor nije tzv. "žestoke momke" predstavio isključivo kao bitange. To je moje mišljenje, nakon odgledanog filma.

Moj utisak je (takođe, kao i Bilija Pitona) da autor nije hteo "da sudi", ali ću biti slobodna da prokomentarišem da, po mom mišljenju, snimanje filma koji tretira (radnja filma) aktuelna/savremena dogadjanja, a ne temu/radnju koja se odvija u prošlosti (distancu, istorijsku distancu ... protok vremena) ne samo zahtevnije, nego se povećava mogućnost učitavanja, jer se bavi temom koja je istovremeno i goruća (dnevno aktuelna), pa je podložna tumačenjima poput autorkinog.

p.s. zahvaljujem Ani Radmilović zbog toga što sam, nakon njenog bloga, na netu gledala ovaj film, a da ga nisam (od)gledala, ne bi mi palo ni na kraj pameti da komentarišem tekst koji je napisala.
veronika_kojen veronika_kojen 00:14 06.03.2011

Re: 1.

a, ok, prozivka pa ignorisanje

ku noć.
kalista67 kalista67 00:55 06.03.2011

Re: 1.

veronika_kojen
kalista67

Kako možete da znate da je "jedina poenta-fašisti su loši" ako niste gledali film?


ko uopšte kaže da sam pričala o tom filmu? Daj link, a ja tebi dam youtube video koji korespondira sa inteligencijom tvog sledećeg odgovora, ok?



Rekla bih, a molim autorku (Anu Radmilović) da me ispravi ukoliko sam u zabludi, da je ovaj blog o filmu Šišanje i predstavlja njeno (nesumnjivo legitimno) mišljenje (ponoviću, o filmu), upotpunjeno kratkim poznanstvom sa Stevanom Filipovićem, te utisak da je psihološko profilisanje glavnog junaka "pomalo smešno". Potreba da nakon prepiske koju je dobila od prijatelja (pod pretpostavkom da je prepiska stvarna, a ne fikcija, međutim, to nije od značaja), ukoliko sam dobro razumela, dovodi je do zaključka da bi film mogao da bude protumačen kao potencijalna "regrutacija mladih fašista" da nije upoznala Stevana Filipovića, odnosno da to jeste, ali mimo volje režisera filma.

Oprostite, ali ne razumem, ukoliko niste gledali film, šta uopšte tražite na ovoj temi (onima koji ga nisu gledali, Ana Radmilović je dala mogućnost da ga odgledaju, na čemu sam se zahvalila).

Niste prokomentarisali "Kako možete da znate da je "jedina poenta-fašisti su loši" ako niste gledali (neki, konkretni) film?"

(ovo se odnosilo na "nikad ne bih odgledala film čija je jedina poenta-fašisti su loši. mislim, čuj kronenberga..."

Možda ja ne razumem kako ovaj blog funkcionise

kalista67 kalista67 01:07 06.03.2011

Re: 1.

veronika_kojen
a, ok, prozivka pa ignorisanje

ku noć.


Oprostite, nisam znala da koristite štopericu i merite vreme! Chit-chat komunikacija mi ne deluje kao prikladan vid komunikacije na blogu, iako, onoliko koliko pratim ovaj Blog primećujem da nije zabranjena, međuutim, to nije način koji meni odgovara, a ni to, opet koliko primećujem, nije zabranjeno.

Vaši komentari su plitki i stičem utisak da ih pišete olako, pa i sa namerom da zapodente kavgu.

ana_radmilovic ana_radmilovic 06:17 06.03.2011

Re: 1.

kalista67


Rekla bih, a molim autorku (Anu Radmilović) da me ispravi ukoliko sam u zabludi, da je ovaj blog o filmu Šišanje i predstavlja njeno (nesumnjivo legitimno) mišljenje (ponoviću, o filmu), upotpunjeno kratkim poznanstvom sa Stevanom Filipovićem, te utisak da je psihološko profilisanje glavnog junaka "pomalo smešno". Potreba da nakon prepiske koju je dobila od prijatelja (pod pretpostavkom da je prepiska stvarna, a ne fikcija, međutim, to nije od značaja), ukoliko sam dobro razumela, dovodi je do zaključka da bi film mogao da bude protumačen kao potencijalna "regrutacija mladih fašista" da nije upoznala Stevana Filipovića, odnosno da to jeste, ali mimo volje režisera filma.




Profajlerski momenat (ono, uprošćeni psihološki profili) jeste malo naivan i smešan (moje mišljenje)
Pretpostavljam da Stevan nije želeo da ovaj film postane omiljena stvar nacista ili, da se preciznije izrazim, pogodan materijal za regrutaciju nacista.
Prepiska jeste stvarna, poslao mi je jedan od učesnika. Imena su naravno promenjena.
blekburn blekburn 20:47 04.03.2011

Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

Dakle, vidite pitanje u naslovu:

-Ako nekome više smetaju homosexualci u 2010 godini, no što mu smetaju najmanje plate i standard na svetu nego što ga imamo mi...onda znajte da imate posla sa ludacima na kub.
-Ako nekome političaru date sat vremena na tv-u, i on priča o svemu, sem o našoj ekonosmkoj, moralnoj, karakternoj kataklizmi...znajte da imate posla sa teškim ludakom, il' podmuklim gmazom.
-Kada se neki političar javi proglasom iz inostranstva, i govori o komadanju zemlje, o ujedinjenu celog sveta protiv naše slobode, naš nezavisnosti, našeg suvereniteta, znajte da čovek ima tešku i neizlečivu dijagnozu.
-Kada vidite da neko vrši kvazi rekonstrukciju neefikasne družine, ekipe koja ništa ne radi, onda znajte da imamo posla za pokvarenim i suludim ljudima i rodjacima Mubaraka i Ben Alija.
veronika_kojen veronika_kojen 20:51 04.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

a o čemu novinari treba da pišu da ne bi bili ludaci prema tvojim kriterijumima?
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:51 04.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

Tako prepoznati klasičkog ludaka u Srbiji (tako kako si ga lepo opisao)
potpisujem
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:52 04.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

veronika_kojen
a o čemu novinari treba da pišu da ne bi bili ludaci prema tvojim kriterijumima?

ni o čemu
blekburn blekburn 20:56 04.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

veronika_kojen
a o čemu novinari treba da pišu da ne bi bili ludaci prema tvojim kriterijumima?

O svom jadnom esnafu, položaju, platama koje su na nivou šankerice u nekoj kafani u Vladičinom Hanu. Eto to.
veronika_kojen veronika_kojen 21:01 04.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

ana_radmilovic
veronika_kojen
a o čemu novinari treba da pišu da ne bi bili ludaci prema tvojim kriterijumima?

ni o čemu


iskreno, dovoljno je da piše u rubrici život b92.

(bože,kako mi je nedostajao tvoj blog:)))

Sepulturero Sepulturero 21:19 04.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

blekburn
Dakle, vidite pitanje u naslovu:

-Ako nekome više smetaju homosexualci u 2010 godini, no što mu smetaju najmanje plate i standard na svetu nego što ga imamo mi...onda znajte da imate posla sa ludacima na kub.
-Ako nekome političaru date sat vremena na tv-u, i on priča o svemu, sem o našoj ekonosmkoj, moralnoj, karakternoj kataklizmi...znajte da imate posla sa teškim ludakom, il' podmuklim gmazom.
-Kada se neki političar javi proglasom iz inostranstva, i govori o komadanju zemlje, o ujedinjenu celog sveta protiv naše slobode, naš nezavisnosti, našeg suvereniteta, znajte da čovek ima tešku i neizlečivu dijagnozu.
-Kada vidite da neko vrši kvazi rekonstrukciju neefikasne družine, ekipe koja ništa ne radi, onda znajte da imamo posla za pokvarenim i suludim ljudima i rodjacima Mubaraka i Ben Alija.


А зашто у трећем параграфу износите полуистине? Додуше "слободни" медији нису пренели дотични проглас у целости, или уопште не, али ко се потрудио могао је да сазна да се у њему говори не само о могућем комадању земље већ и о проблемима које са правом износите у осталом делу вашег текста.

Уосталом, признајем да и ја имам тешку и неизлечиву дијагнозу јер такође сматрам да нам прети даље комадање земље као и то да нисмо суверени и независни.
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:31 04.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

Sepulturero

Уосталом, признајем да и ја имам тешку и неизлечиву дијагнозу јер такође сматрам да нам прети даље комадање земље као и то да нисмо суверени и независни.


Au! Sepulturero, smesta, pod hitno, na ideološko prevaspitavanje. Drugovi će te izlečiti, ne brini
Sepulturero Sepulturero 21:39 04.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

ana_radmilovic
Sepulturero

Уосталом, признајем да и ја имам тешку и неизлечиву дијагнозу јер такође сматрам да нам прети даље комадање земље као и то да нисмо суверени и независни.


Au! Sepulturero, smesta, pod hitno, na ideološko prevaspitavanje. Drugovi će te izlečiti, ne brini

st.jepan st.jepan 22:11 04.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

blekburn

veronika_kojena
o čemu novinari treba da pišu da ne bi bili ludaci prema tvojim kriterijumima?

O svom jadnom esnafu, položaju, platama koje su na nivou šankerice u nekoj kafani u Vladičinom Hanu. Eto to.

Pa napisala Ana pre neki dan:
Jedan od boljih Aninih (dakle ovdašnjih).
svbobo svbobo 22:30 04.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

/stjepan/
Pa napisala Ana pre neki dan:
Jedan od boljih Aninih (dakle ovdašnjih).

Gore izrečeni "šliht" je cena "blanko poziva" za gostovanje na blogu ili si eventualni "olako" ispucao ona tri pa "vapiš" za još jednim?
Ana,u konkretnom slučaju,izrečeni kompliment ti prija?
p.s.
nije trol,sad sam sa šišanja
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:31 04.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

st.jepan
blekburn

veronika_kojena
o čemu novinari treba da pišu da ne bi bili ludaci prema tvojim kriterijumima?

O svom jadnom esnafu, položaju, platama koje su na nivou šankerice u nekoj kafani u Vladičinom Hanu. Eto to.

Pa napisala Ana pre neki dan:
Jedan od boljih Aninih (dakle ovdašnjih).


Hvala Stipe -:)
st.jepan st.jepan 22:40 04.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

Gore izrečeni "šliht" je cena "blanko poziva" za gostovanje na blogu ili si eventualni "olako" ispucao ona tri pa "vapiš" za još jednim?

hahah, već rećeno - mogu kad hoću, šliht izlišan.
Ne'š vjerovat', za gostovanje dovoljan kvalitet.
Napiši i ti nešto kvalitetno, i tebe će pozivati u goste razni.
svbobo svbobo 22:45 04.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

st.jepan


hahah, već rećeno - mogu kad hoću, šliht izlišan.

Bravo majstore,drago mi je zbog tebe!
Ne'š vjerovat', za gostovanje dovoljan kvalitet.
Napiši i ti nešto kvalitetno, i tebe će pozivati u goste razni.

Nemam tu ambiciju...još manje talenat...ustvari...ja samo uživam dok čitam vas obdarene!

st.jepan st.jepan 22:47 04.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

Gore izrečeni "šliht" je cena "blanko poziva" za gostovanje na blogu

Ako je šliht, onda je eventualno šlift-back za ovo Anino (ispod bloga "Mala je sa mnom"
stjepan mimica) jedan od naboljih tekstopisaca i uopšte jedan interesantan i pun znanja tip,
kukusigameni kukusigameni 22:47 04.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

svbobo
obdarene


Lele!
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:48 04.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

svbobo
/stjepan/
Pa napisala Ana pre neki dan:
Jedan od boljih Aninih (dakle ovdašnjih).

Gore izrečeni "šliht" je cena "blanko poziva" za gostovanje na blogu ili si eventualni "olako" ispucao ona tri pa "vapiš" za još jednim?
Ana,u konkretnom slučaju,izrečeni kompliment ti prija?
p.s.
nije trol,sad sam sa šišanja


ništa ne kapiraš. za gostovanje se ne prihvata tamo neki šliht, no se to naplaćuje. osim u slučaju stjepana mimice koji je sjajan tekstopisac i zaslužuje svoj blog, i koji se osim toga moj prijatelj.

nije kompliment, ono što sam napisala o kurvanju je stvarno dobar tekst, svesna sam toga

p.s.

kakva ti je sad frizura? jesi ćelav?
veronika_kojen veronika_kojen 22:48 04.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

svbobo
ja samo uživam dok čitam vas obdarene!





A koji su neobdareni?:)
veronika_kojen veronika_kojen 22:50 04.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

za gostovanje se ne prihvata tamo neki šliht, no se to naplaćuje.




Prodana dušo.
svbobo svbobo 22:53 04.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

stjepan mimica) jedan od naboljih tekstopisaca i uopšte jedan interesantan i pun znanja tip,

spektakl jbt!
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:55 04.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

veronika_kojen
za gostovanje se ne prihvata tamo neki šliht, no se to naplaćuje.




Prodana dušo.


Pa jebiga, vidiš ti kakva je ovo besparica udarila
st.jepan st.jepan 22:55 04.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

Nemam tu ambiciju...još manje talenat...ustvari...ja samo uživam dok čitam vas obdarene!

Hajde, hajde, možeš ti, samo malo više samopouzdanja...
I manje ljige, zaćas me katapultira ka šolji.
st.jepan st.jepan 22:59 04.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

stjepan mimica) jedan od naboljih tekstopisaca i uopšte jedan interesantan i pun znanja tip,

spektakl jbt!

Dobro, dobro, potrudiću se, napisaću ja nešto što ćeš i ti moći da razumeš.
veronika_kojen veronika_kojen 23:07 04.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

ana_radmilovic
veronika_kojen
za gostovanje se ne prihvata tamo neki šliht, no se to naplaćuje.




Prodana dušo.


Pa jebiga, vidiš ti kakva je ovo besparica udarila


Vidim...Al to se lepo ode u NGO, anchi, ne ovako...
svbobo svbobo 23:07 04.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

ono što sam napisala o kurvanju je stvarno dobar tekst, svesna sam toga

ok!Zna Stjepan!Respect!
kakva ti je sad frizura? jesi ćelav?

čuj ćelav...šišam se na moderno...

/kukusigameni/
Lele!

Preledi me,na trenutak sam pomislio da sam napisao nešto jako glupo,tj zamenio mesta slovima d i b...dobro je...
blogovatelj blogovatelj 08:13 05.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

Ne'š vjerovat', za gostovanje dovoljan kvalitet.
Napiši i ti nešto kvalitetno, i tebe će pozivati u goste razni.


Najbolja reklama je samolepljiva reklama.
automatic automatic 10:11 05.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

hahah, već rećeno - mogu kad hoću, šliht izlišan.
Ne'š vjerovat', za gostovanje dovoljan kvalitet.
Napiši i ti nešto kvalitetno, i tebe će pozivati u goste razni.


Pazi, ne praviš ti lošije blogove od onih koji već imaju autorsku ili su VIP. To, međutim, ne znači da su tvoji tekstovi kvalitetni, već da ovde ima mnogo onih koji su dobili autorske a da pojma nemaju o pisanju, te su im blogovi katastrofalni...

Lepo je što si samouveren i imaš visoko mišljenje o sebi, ipak, stoji ovo što si napisao, da te u goste pozivaju - "razni"...
I ja znam zbog čega neki "razni" pozivaju baš tebe, oni znaju da ja to primećujem i to ih ne dotiče toliko koliko ih dotiče činjenica da o tome pišem i činjenica da ako ja to primećujem, onda to mogu da primete i drugi, samo to nije tema ovog bloga.
st.jepan st.jepan 12:40 05.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

automatic
samo to nije tema ovog bloga.

Nije.
A Trol je jedan opasan stvor!
Mada, tema je fašizam, možda se ipak uklapa.
znam zbog čega neki "razni" pozivaju baš tebe...
...ako ja to primećujem, onda to mogu da primete i drugi,

Let me guess:
Podozrevaš da ugošćavanje mene donosi poene?
Ne donosi. Nisam simpatičan ni vlasti, ni opoziciji.

Edit: comment skraćen.
st.jepan st.jepan 12:49 05.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

Blogovatelj
Najbolja reklama je samolepljiva reklama.

Nisam odgovoran, lepe mi je na ledja...
st.jepan st.jepan 19:41 05.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

ok!Zna Stjepan!Respect!

Znam, mada ni za jedno od svojih znanja ne bih baš ruku u vatru.
Osim za znanje da iza tačke, zapete, ili bilo kog drugog interpunkcijskog znaka (uskličnik, upitnik...) mora space, inače je teško čitljivo.

Eto, vidiš kako sam nesebičan i demokratičan - sa svakim ja ozbiljno, svakome sa uvažavanjem.
Čak i onima što nesuvislo i mržnjikavo, a slabo pismeno, dobacuju iz mraka.
blogovatelj blogovatelj 20:30 05.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

Nisam odgovoran, lepe mi je na ledja...


Ono sto sam citirao si ti napisao, ne neko drugi.
To sto bi ti voleo da si najbolji je lepo.
To sto nisi najbolji je cinjenica.
st.jepan st.jepan 22:05 05.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

blogovatelj
Nisam odgovoran, lepe mi je na ledja...

Ono sto sam citirao si ti napisao, ne neko drugi. To sto bi ti voleo da si najbolji je lepo. To sto nisi najbolji je cinjenica.

Nisi razumeo ono što si sam napisao.
Samolepivo je ono što se samo sobom lepi, ne moram ja tu ništa.
Reklamirate me vi svojim hejtovskim uzvicima.

Eh, najbolji..., quele idee! Opusti se, niko ovde nije genije.
A fakat, ima boljih. Jel' da nabrajam?
G r o f G r o f 22:58 05.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

Opusti se, niko ovde nije genije.


Alo, a na koga ti ja ličim???
Mudro ćutim, vodim psa sa sobom i razmišljam da li da ga pustim da izujeda Anu.
Duboko razmišlja na koje tipove se ona pali.
Ne postaje mi se fašista uzalud.
st.jepan st.jepan 00:10 06.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

G r o f
Opusti se, niko ovde nije genije
.
Alo, a na koga ti ja ličim???

sorry, previd
vilanderus vilanderus 00:33 06.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

Mislis kako prepoznati ortodoksnog ludaka u Srbiji ? Veoma lako ...
G r o f G r o f 01:51 06.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

sorry, previd


Nemoj ti meni tu šahovsku terminologiju, igramo taknuto- maknuto...hah.
A film...
Pa...
Ako se fašisti oslone na regrutaciju pomoću ovoga filma, pukli su...
To je bilo pod jedan.
Pod dva.
Film kao umetnost više ne postoji. Iza svakog postoji ili šlihtanje onome ko ga finansira ili šlihtanje publici od koje očekuje zaradu.
Najgori su oni filmovi koje umesto "ili" odredjuje "i".
Ovaj je upravo to. Šlihtanje i sponzorima i publici.
Rezultat... Naljutili su Anu.


blogovatelj blogovatelj 02:53 06.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

Nisi razumeo ono što si sam napisao.
Samolepivo je ono što se samo sobom lepi, ne moram ja tu ništa.
Reklamirate me vi svojim hejtovskim uzvicima.


Hejt znaci mrznja, ako nisi znao.
Zar stvarno mislis da te mrzim?
Ne mislim da si najbolji, ni najgori, ima i sto puta crnjih od tebe. Takodje, mogu ti nabrojati bar pedeset njih ovde na blogu kojima nisi ni do kolena, ni prismrdeti im ne mozes.
Samo mislim da si mediokritet, nista vise. Degutantno je kada se mediokriteti samoreklamiraju, na to sam hteo da ti ukazem.
st.jepan st.jepan 05:49 06.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

blogovatelj


Ako iko imadne volje da ovo čita, lako će zakjučiti da imaš problem sa elementarnim razumevanjem teksta.

Samoreklamerstvom nazivlješ moje reči da je glede gostovanja "šliht izlišan jer je, ne'š vjerovat', za gostovanje dovoljan kvalitet". Povodom te uzjave imputiraš mi idiotski trip da sam ovde najbolji.

Očito, svadjaš se sam sa sobom, a verovatno još koješta najvoleš sam sa sobom.

Dalje, na moje reči da ovde "ima boljih" (od mene), histerično mi, sam se sa sobom svadjajući, dobacuješ da ih je "bar pedeset kojima nisam ni do kolena" (pa i ja sam rekao da ima boljih, samo nisam znao koliko ih je).

Postaje odveč otužno, smarno..., izgleda mi da tu gruva nešto s čime ja ne umem...
Odustajem, piši šta ti je volja.
ana_radmilovic ana_radmilovic 06:21 06.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

G r o f
Opusti se, niko ovde nije genije.


Alo, a na koga ti ja ličim???
Mudro ćutim, vodim psa sa sobom i razmišljam da li da ga pustim da izujeda Anu.
Duboko razmišlja na koje tipove se ona pali.
Ne postaje mi se fašista uzalud.


Crni Grofe, kad se sad ne šlogira', nemoj da postaneš fašista molim te, s kim da se svađam ja posle? El da ostanem ovde bez društva, el to oćeš? Užas.
ana_radmilovic ana_radmilovic 06:24 06.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

G r o f
[
Film kao umetnost više ne postoji. Iza svakog postoji ili šlihtanje onome ko ga finansira ili šlihtanje publici od koje očekuje zaradu.



Eto, i onda Stipe lupeta kako niko ovde nije genije! A grof je genije. Tačka.

Najgori su oni filmovi koje umesto "ili" odredjuje "i".


Ovo ne razumem, al nema veze. Slažem se.

Rezultat... Naljutili su Anu.


Svinje jedne!
G r o f G r o f 11:36 06.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

Ovo ne razumem, al nema veze. Slažem se.


Sad ću ti to objasnim, kao od šale.
Npr...Ja snimam film.(pa šta fali)
Publika voli pornografiju, (voli majkemimile)
a crkva ima pare. (puni su kao brod)
Hoću je za sponzora. (daće daće nego šta će)
Daklem...Film je pun oblovlažnovrištećeulazećeizlazećih scena.(sam sa ih smislio)
Publika hrli u bioskope i svršava u talasima.(aaaaaaahhhhh)
...Ali
Zadnja scena grupnog sexa odvija se pored crkve.(nekim glumcima se ne diže)
Odjednom krst sa vrha crkve pada na učesnike i sve ih ubija...(Ma znaš kolikih sad krstova ima)
Krv teče portom..(perverzno komunistički crvena)
Teški oblaci donose tamu
munje paraju nebo...( Bog je veliki)

Eto, svršili su i moralni i nemoralni.

docsumann docsumann 11:58 06.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

Sad ću ti to objasnim, kao od šale.
Npr...Ja snimam film.(pa šta fali)


ja bih u posljednjoj sceni ubacio i leteći tanjr koji samo proleti kadrom u pozadini, može čak i da se sruši i eksplodira iza brda
kukusigameni kukusigameni 13:35 06.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

G r o f


A radni naslov filma:
"Posle jebanja nema kajanja"
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:26 06.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

G r o f
Ovo ne razumem, al nema veze. Slažem se.


Sad ću ti to objasnim, kao od šale.
Npr...Ja snimam film.(pa šta fali)
Publika voli pornografiju, (voli majkemimile)
a crkva ima pare. (puni su kao brod)
Hoću je za sponzora. (daće daće nego šta će)
Daklem...Film je pun oblovlažnovrištećeulazećeizlazećih scena.(sam sa ih smislio)
Publika hrli u bioskope i svršava u talasima.(aaaaaaahhhhh)
...Ali
Zadnja scena grupnog sexa odvija se pored crkve.(nekim glumcima se ne diže)
Odjednom krst sa vrha crkve pada na učesnike i sve ih ubija...(Ma znaš kolikih sad krstova ima)
Krv teče portom..(perverzno komunistički crvena)
Teški oblaci donose tamu
munje paraju nebo...( Bog je veliki)

Eto, svršili su i moralni i nemoralni.



ja bih odma' dala pare za taj film. bio neki konkurs sad, uzeli po 50 'iljada, zvuči mi premalo za ovakav spektakl (ipak je spektakl, pada krst, munje, svašta bre...) al štajaznam. uzmeš pd grada, pa onda od crkve, onda naplatiš i glumcima (pa jeste, šta ima se slikaju za džabe) i ostalim učesnicima... mislim da je ideja odlična, sve u svemu.
G r o f G r o f 21:10 06.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

ja bih u posljednjoj sceni ubacio i leteći tanjr koji samo proleti kadrom u pozadini, može čak i da se sruši i eksplodira iza brda




...a taman sam zaboravio na Denikena!
st.jepan st.jepan 21:48 06.03.2011

Re: Kako prepoznati klasičnog ludaka u Srbiji

...a taman sam zaboravio na Denikena!


Ideja za film kolosalna, al' jeb'ga, jedini čovek koji bi umeo kako treba da je iznese, nije više sa nama:
RADOMIR BELAČEVIĆ, autoelektričar, književnik i režiser iz Junkovca.
vilanderus vilanderus 00:29 07.03.2011

"Posle jebanja nema kajanja"

Hteo si da kazes: "Posle jebanja nema karanja" ?
E a sad cu te karam.
hahhaaha
nurudin nurudin 21:02 04.03.2011

Када сам гледао филм...

биоскоп је био пун гимназијалаца, невероватна сцена препуне сале након треће пројекције... Све време сам желео да продрем у њихове главе и да пробам да схватим како су филм сконтали... Страхујем да би било пола - пола...

Одличан филм...Ваљда...

Поздрав, Ана !
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:05 04.03.2011

Re: Када сам гледао филм...

nurudin
биоскоп је био пун гимназијалаца, невероватна сцена препуне сале након треће пројекције... Све време сам желео да продрем у њихове главе и да пробам да схватим како су филм сконтали... Страхујем да би било пола - пола...

Одличан филм...Ваљда...

Поздрав, Ана !


Ma shvatili su ga oni odlično, u tome i jeste "problem". Čista promocija.

Pozdrav dragi Nurudine
kakapo kakapo 08:36 05.03.2011

Re: Када сам гледао филм...

Ma shvatili su ga oni odlično, u tome i jeste "problem". Čista promocija.

Nisam mislio da ću, pored tolikih postmodernista, baš ja ovo govoriti, ali evo: nije autor uvek odgovoran za način na koji čitaju njegovo delo. Derida, Rolan Bart, "smrt autora", "hermeneutički ciklus", "svaki čitalac učitava novo značenje", znate već. Mislim da je u tom kontekstu zaista nepravedno reći da je Šišanje "čista promocija" fašističkih ideja.
kalista67 kalista67 00:10 06.03.2011

Re: Када сам гледао филм...

kakapo
Ma shvatili su ga oni odlično, u tome i jeste "problem". Čista promocija.

Nisam mislio da ću, pored tolikih postmodernista, baš ja ovo govoriti, ali evo: nije autor uvek odgovoran za način na koji čitaju njegovo delo. Derida, Rolan Bart, "smrt autora", "hermeneutički ciklus", "svaki čitalac učitava novo značenje", znate već. Mislim da je u tom kontekstu zaista nepravedno reći da je Šišanje "čista promocija" fašističkih ideja.


Komentar se odnosi na boldovano.

Delim vaše mišljenje. Nepravedno je reći da se film Šišanje "čista promocija" fašističkih ideja.

Naravno, svako ima pravo na svoje viđenje ovog (i bilo kog drugog) filma, autorka ga je (pretpostavljam?) gledala, za razliku od nekih koji su uzeli učešča u komentarisanju, a da ga gledali nisu.

nurudin nurudin 21:17 07.03.2011

Re: Када сам гледао филм...

Ma shvatili su ga oni odlično, u tome i jeste "problem". Čista promocija.


Драга Ана, данас сам проверио како су гимназијалци "дојмили" филм - не могу да објасним - кад сам то преживео, живећу још сто година...

Један од коментара је: "Ал' знате, да је он (главни јунак) знао да онај није био обичан Циганин, па он га не би убио."
ana_radmilovic ana_radmilovic 04:17 08.03.2011

Re: Када сам гледао филм...

nurudin
Ma shvatili su ga oni odlično, u tome i jeste "problem". Čista promocija.


Драга Ана, данас сам проверио како су гимназијалци "дојмили" филм - не могу да објасним - кад сам то преживео, живећу још сто година...

Један од коментара је: "Ал' знате, да је он (главни јунак) знао да онај није био обичан Циганин, па он га не би убио."


Pazite, Nurudine, pomenite još jednom nešto slično i odoste u fašiste, čas posla.
Sepulturero Sepulturero 21:35 04.03.2011

Шишарка

Немојмо претеривати, чему смо и иначе као народ склони.

Мене много више интересује зашто се баш овај филм приказивао нашим посланицима (ајде де) и британским (!).

Ево занимљивог чланка о томе из Политике од 9тог фебруара, рубрика Култура:

http://www.politika.rs/rubrike/kultura/166550.sr.htm

Прочитајте обавезно и коментаре читалаца. Ево једног карактеристичног:

Trivun T | 11/02/2011 12:45

Pa svaki veci grad u Evropi ima vise skinheada nego citava Srbija. I sta, nista, ljudi se ne posipaju pepelom zbog toga. U Madjarskoj marsiraju crnokosuljasi sa bakljama a mi lupom trazimo nase fasiste i snimamo filmove nategnute sadrzine.
kukusigameni kukusigameni 21:38 04.03.2011

Re: Шишарка

Pa svaki veci grad u Evropi ima vise skinheada nego citava Srbija. I sta, nista, ljudi se ne posipaju pepelom zbog toga.


Ovo je odlican film. Preporucujem ti da gledas.

veronika_kojen veronika_kojen 21:39 04.03.2011

Re: Шишарка

filmove nategnute sadrzine




Preporuka za reč.

Baš sam je tražila, beše mi na vrhu jezika...
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:53 04.03.2011

Re: Шишарка

kukusigameni
Pa svaki veci grad u Evropi ima vise skinheada nego citava Srbija. I sta, nista, ljudi se ne posipaju pepelom zbog toga.


Ovo je odlican film. Preporucujem ti da gledas.



Hvala kukusigameni, budem pogledala.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana