Eksperimenti u blogovanju

Pošaljimo ždraLOVE Japanu!

uros_vozdovac RSS / 16.03.2011. u 10:22

Ovaj blog je namenjen za kreiranje programa događaja, najlepše bi molio da se ograničimo na tu temu, prosto preglednosti i efikasnosti radi. Sada izveštaj šta smo postigli.

 Biće događaj u Domu omladine, ili subota ili nedelja oko podneva, do kraja dana rešćemo dilemu. Od njih dobijamo salu, ozvučenje za prigodan govor i muziku, projektore i platna da možemo da pustimo uputstvo za pravljenje ždralova sa YT, i šta god rešimo drugo.

 Kontaktirao sam ambasadu Japanu, odeljenje za kulturu, javiće mi se u toku dana oko njihovog učešća - prisustva.

 Imam puno posla oko ovoga, ne zamerite što nije duže, nadoknadiću komentarima.



Komentari (250)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Krugolina Borup Krugolina Borup 10:33 16.03.2011

Sugestije

Da ponovim šta već rekoh na prethodnom blogu. Mislim da bi dobro bilo akciju početi najavljivati što pre, čim se budu znali tačan termin i mesto, i u tim najavama ljude pozivati da prave ždralove kod kuće, i da ih donesu sa sobom, a onda da na licinome mestu nastave da prave još.

Ne bi bilo loše formirati "statističku komisiju" koja bi na vratima notirala koliko je ko ždralova doneo, a takođe vodila računa i da pribeleži koliko je na licinome mestu napravljeno.

Nizati po 1000 komada iglom i koncem, pa te niske pri kraju akcije, šetnjom do japanske ambasade, odneti i ostaviti tamo.
maca22 maca22 15:09 16.03.2011

Re: Sugestije

Samo da podržim Kru i ovde kao i na prethodnom blogu.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 10:33 16.03.2011

Svaka čast

Uroše, svaka čast za ideju i što se trudiš. Japan je nama puno pomogao, treba i mi njima da se bar malo odužimo sada.
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:35 16.03.2011

Re: Svaka čast

Dragan Pleskonjic
Uroše, svaka čast za ideju i što se trudiš.


Eh ideja nije moja, `oću se pojedem kao mesec, ali kukusigameni je bio pametniji...
kukusigameni kukusigameni 10:38 16.03.2011

Re: Svaka čast

Vladimir Peric moze u nedelju, a u subotu ne.
Krugolina Borup Krugolina Borup 10:40 16.03.2011

Re: Svaka čast

kukusigameni je bio pametniji...


Kukumavka je moj heroj!
Ali i ti Uroše, i ti.
Što si obezbedio prostor za heroja.
kukusigameni kukusigameni 10:44 16.03.2011

Re: Svaka čast

Big Print
Rezolucija 300dpi
Treba im jedan dan za plakat, bilbord wte.
kukusigameni kukusigameni 10:50 16.03.2011

Re: Svaka čast

Sad sam video da jos neko pravi skup u subotu u 14h na Trgu Republike.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 12:13 16.03.2011

Re: Svaka čast

Evo u Blicu:

"Beograd Japanu" na Trgu u subotu

Grupa Beograđana pozvala je sugrađane na skup "Beograd Japanu" u subotu, 19. marta, na Trgu republike od 14 sati. Cilj skupa je da iskažu solidarnost i pošalje poruka podrške državljanima Japana.

Građani pozvani da u belim i crvenim majicama formiraju japansku zastavu
Organizatori skupa pozivaju građane Beograda da u subotu dođu na Trg republike u crvenim ili belim majicama, kako bi svojim telima formirali japansku zastavu, s namerom da ta fotografija bude moralna podrška stanovnicima Japana.

Na skupu će biti organizovano i crtanje manga portreta i izrada 1.000 ždralova, kao simboličan čin koji je u skladu sa japanskim verovanjem da će se onome ko napravi hiljadu papirnih ždralova ispuniti želja.
tsunade tsunade 14:11 16.03.2011

Re: Svaka čast

qq bas sam se pitala kako da zalecim bol u dushi zbog japana i evo ti izlazis sa predlogom... jos jednom svaka cast. tek sam se ukljucila, pa reko da se javim sa podrskom a nadam se da je neko okacio link kako se prave zdralovi. preporucujem i fejsbucujem ovaj blog kako bi nas bilo sto vise... srce uz japan.
razmisljam razmisljam 14:43 16.03.2011

Re: Svaka čast

tsunade

qq bas sam se pitala kako da zalecim bol u dushi zbog japana i evo ti izlazis sa predlogom... jos jednom svaka cast. tek sam se ukljucila, pa reko da se javim sa podrskom a nadam se da je neko okacio link kako se prave zdralovi. preporucujem i fejsbucujem ovaj blog kako bi nas bilo sto vise... srce uz japan.


Све што ти треба је на претходном Урошевом блогу - обавезно га прелистај.

tsunade tsunade 17:08 16.03.2011

Re: Svaka čast

Све што ти треба је на претходном Урошевом блогу - обавезно га прелистај.


pogledala linkove na urosevom blogu. hm. tesko ono jbt. jes da sam kao bogalj u ruke, ja chu da se potrudim svakako, al za estetiku ne garantujem. fala na info
Hansel Hansel 22:55 16.03.2011

Re: Svaka čast

Blagosiganama s kukusigameni!

Svaka čast obojici (i Urošu, mislim) i hvala!!!
kukusigameni kukusigameni 22:57 16.03.2011

Re: Svaka čast

Blagosiganama s kukusigameni!

fantomatsicna fantomatsicna 10:37 16.03.2011

Bravo

I ja pozdravljam akciju i pratim vas u mislima.Kod nas zivi dosta Japanaca i bas su prijatni ljudi.
mlekac mlekac 23:04 16.03.2011

Re: Bravo

fantomatsicna
I ja pozdravljam akciju i pratim vas u mislima.Kod nas zivi dosta Japanaca i bas su prijatni ljudi.

Kako mislis u mislima? Na pravljenje i slikanje zdralova, pa salji hemicarki fotke da pravi filmic...

Ima negde mail, ako se ne varam zdralovi@gmail.com... Ali proveri.
Hemičarka Hemičarka 23:34 16.03.2011

Re: Bravo

mlekac
fantomatsicna
I ja pozdravljam akciju i pratim vas u mislima.Kod nas zivi dosta Japanaca i bas su prijatni ljudi.

Kako mislis u mislima? Na pravljenje i slikanje zdralova, pa salji hemicarki fotke da pravi filmic...

Ima negde mail, ako se ne varam zdralovi@gmail.com... Ali proveri.


Mejl je akcija.zdralovi@gmail.com, zdralovi su već bili zauzeti. Još nisam dobila ni jednu fotografiju, moraću više da reklamiram akciju večeras i sutra, sad nemam vremena.
fantomatsicna fantomatsicna 05:30 17.03.2011

Re: Bravo

Mi smo u zabavistu pravili zdralove juce (pravi se mala knjiga sa slikama koje ce poslati u Japan).Na mom blogu na:www.teslio.com sam postavila pricu o hiljadu zdralova i adresu ovog bloga..za one koji su zainteresovani

Upravo cujem da je na ostrvu Vanuatu pre par sati bio zemljotres 6.5 na Rihterovoj.Ovo je vec drugi blizu nas (prvi odmah drugi dan posle japanskog na ostrvu Tonga (5.5 i odmah zatim 6,1:(((
p.s. potrazicu slike iz zabavista i poslati na e mail.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:44 16.03.2011

Bravo!

i svaka cast obojici

ps. vazi naravno i za ostale koji su se ukljucili u akciju
ivana23 ivana23 10:51 16.03.2011

***


freehand freehand 11:11 16.03.2011

Bravo ljudi

Ne znam kako ovo da kažem a da ne bude patetično, i pogrešno shvaćeno:

ali - mislim da bi molitva svakoga od nas, svakog svom Bogu i svim bogovima kojih se setimo - bila neka opcija.
Nisam ni vernik a kamoli verski fanatik. ali, slušajući vesti iz sata u sat prosto sam očajan sledom događaja i zbirom nesreća koje pogađaju narod Japana.

Ovim nesrećnim ljudima ne treba ni novac, ni materijalne stvar, već da se ovaj prokleti niz jednom zaustavi!

Krugolina Borup Krugolina Borup 11:12 16.03.2011

Re: Bravo ljudi

ali - mislim da bi molitva svakoga od nas, svakog svom Bogu i svim bogovima kojih se setimo - bila neka opcija.


Pravljenje ždralova je, u japanskoj kulturi, vrsta molitve.
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:15 16.03.2011

Re: Bravo ljudi

freehand freehand 11:16 16.03.2011

Re: Bravo ljudi

Krugolina Borup
ali - mislim da bi molitva svakoga od nas, svakog svom Bogu i svim bogovima kojih se setimo - bila neka opcija.


Pravljenje ždralova je, u japanskoj kulturi, vrsta molitve.

Pa dobro, ja ću probati i sa nekom svećom i sa par reči u crkvi...
Mislim - iz mene govori očajanje, nikakav smisleni i smišljeni nastup. Čuo sam ono obraćanje Cara...
Prosto sam morao da nešto napišem.
Jebi ga.
kukusigameni kukusigameni 11:20 16.03.2011

Re: Bravo ljudi


freehand

Potpuno te razumem.
fantomatsicna fantomatsicna 05:08 17.03.2011

Re: Bravo ljudi

I nasa molitva je ok, ma sve sto salje pozitivne vibracije u tom pravcu.Upravo gledam vesti..jos je 13000 nestalih..sve tuznije i tuznije..
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:15 16.03.2011

Još jedna sugestija

Kada se bude slalo saopštenje medijima s najavom akcije, naročito štampanim medijima, prikačiti detaljna uputstva kako se pravi ždral, da objave i to.
ivana23 ivana23 11:24 16.03.2011

Re: Još jedna sugestija

Krugolina Borup
Kada se bude slalo saopštenje medijima s najavom akcije, naročito štampanim medijima, prikačiti detaljna uputstva kako se pravi ždral, da objave i to.


Taj poziv medijima okaciti i ovde, mnogi od nas poznaju izvestan broj novinara, pa mogu da 'poguraju' (posalju mejl) da se dodje i zabelezi akcija.

uros_vozdovac uros_vozdovac 11:27 16.03.2011

Re: Još jedna sugestija

Poziv medijima, a i svima čim se rešimo za termin, dakle u toku dana.

Može li neko da se odbavi tim pripremama za medije na ovom linku
Poziv za medije
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:38 16.03.2011

Re: Još jedna sugestija

Može li neko da se odbavi tim pripremama za medije na ovom linku


Rado bih se prihvatila zadatka, da se danas ne selim. Dok ovo pišem, majstori tovare stvari u kamion (kompjuter pakujem poslednji). Savet bi bio da se prvo napravi spisak medija. Sve to može emailom da se pošalje, samo treba surfovati po stranicama medija i vaditi email adrese. Uroše, možda da jedan takav dokument otvoriš i za dodavanje medija (koga ko nađe). Tabela u tri kolone: 1) naziv medija, 2) email adresa, 3) ostali kontakt podaci (telefon, ime novinara, itd).
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:50 16.03.2011

Re: Još jedna sugestija

nikolic777 nikolic777 11:52 16.03.2011

Re: Još jedna sugestija

Kada se bude slalo saopštenje medijima s najavom akcije, naročito štampanim medijima, prikačiti detaljna uputstva kako se pravi ždral, da objave i to.



sva moja podrska je tu...

čim bude kompletirano saopštenje

bravo za akciju
:)
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 12:04 16.03.2011

Re: Još jedna sugestija

Naravno, potrebno je napraviti FB page o za pomoć Japanu na kome će se šerovati aktuelnosti, kao i napraviti poseban FB event za svaki pojedinačan događaj.

Tviteraši su se takođe zahuktali u prethodnih par dana: #JaZaJapan

Bravo ljudi!
freehand freehand 12:07 16.03.2011

Re: Još jedna sugestija

Možda bi ovo ubrzalo?
http://www.nuns.rs/
http://www.uns.org.rs/
angie01 angie01 12:09 16.03.2011

Re: Još jedna sugestija

urose imas pp!
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:09 16.03.2011

Re: Još jedna sugestija

Odgovorio!
palilula92 palilula92 12:55 16.03.2011

Re: Još jedna sugestija

Srecko Sekeljic
Naravno, potrebno je napraviti FB page o za pomoć Japanu na kome će se šerovati aktuelnosti, kao i napraviti poseban FB event za svaki pojedinačan događaj.Tviteraši su se takođe zahuktali u prethodnih par dana: #JaZaJapanBravo ljudi!


ima

https://www.facebook.com/home.php?sk=group_208170762541669
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 15:49 16.03.2011

Re: Još jedna sugestija

ima

https://www.facebook.com/home.php?sk=group_208170762541669

To je OK, međutim FB grupa je zatvorenog tipa (moderator mora odobri zahtev za učlanjenje i sl) i više služi za deljenje informacija između, recimo, organizatora odr. događaja.

Međutim, da bi se generisala što šira podrška građana, potrebno je napraviti FB Fan Page koji objašnjava generalnu ideju, kao i poseban FB Event za svaki pojedinačan događaj...

To bi moglo da bude "Serbia for Japan" (što je već naziv te grupe) ili "Ja za Japan" (što je naziv akcije tviteraša koja se fokusira na online i sms akivizam)...
loader loader 11:17 16.03.2011

Tajac

Puno ljudi koje znam prati šta se dešava u Japanu. I, sve je manje komentara. U početku ih je bilo, uglavnom očekivanih, prepoznatljivih... Sada su nekako utihnuli. To nije znak da ih japanska kataklizma zanima manje, već da je strah preovladao, i da je drugačiji. Progutao je reči. Sada se samo priželjkuje nekakav sudbonosni preokret.

Energija bilo koje akcije s naše strane pomoći će da se taj preokret lakše desi.

mrdax mrdax 11:38 16.03.2011

Bravo za akciju

Svaka cast! Bravo ljudi!
Bilo bi dobro da te vesti stignu do Japana, cemu moze pomoci i Facebook, Twitter ali i postovanje te vesti na Blogovima podrske (na sto vise jezika). Znam da ce neki pomisliti da Japan nema pametnija posla nego da se bavi tamo nekima koji prave zdralove u Srbiji.
Ali zamislite kako ste se vi osecali 99 na makar i malu naznaku da je neko tamo na nekom trgu u bilo kojoj zemlji rekao "Nemojte bombardovati" .
KAda ste u velikoj muci mnogo znaci necija moralna podrska.
Neka zdralovi polete !!!
topcat topcat 14:06 16.03.2011

Re: Bravo za akciju

na nekom trgu u bilo kojoj zemlji rekao "Nemojte bombardovati" .


Vikao je netko, izgleda nedovoljno glasno.

Pozdravljam akciju, mada osim moralne, Japanu treba i konkretna pomoć. Rekoh na starom blogu: voda, dodajem voće (znam da voće zvuči glupo, ali prenosim kako sam dobila. Ne lože se na brašno kao mi). Dok pravite n-tog ždrala, podignite slušalicu i obavijestite nekog tko ima moć da u tome pomogne.

Kad se o molitvi radi, preporučam oprez, da ne navučemo još veći gnjev...Spiritizam, kako vidimo, ne prolazi najbolje. Riječ se može izgovoriti i van crkve, bez paljenja svijeća i ostale simbolike.
nezezajsesmene nezezajsesmene 11:43 16.03.2011

RE:Tajac

Slažem se sa gospodinom Loader-om.

U to ime (u sebi) molim se za uspeh ove akcije koja je pokrenuta.

I još jednom BRAVO!

Što reče neko pre, vernik jesam, fanatik nisam, a imam ogromnu želju da ova planeta ostane i opstane i mi svi na njoj. Moje dete je naročito zabrinuto i veoma je teško utešiti je da nas to neće stići jednog dana. Zato, da taj dan ne dođe nikada, u ime svoje i svog malog deteta POMOLIĆU SE!
alselone alselone 11:49 16.03.2011

Re: RE:Tajac

nezezajsesmene
neko


njega drugacije i ne zovemo
freehand freehand 11:58 16.03.2011

Možda ovo?

---
tyson tyson 12:20 16.03.2011

gužva


Hm, šta je sad ovo u subotu na Trgu republike?!

Neka cveta hiljadu cvetova, jedino što ne valja je što su događaji mnogo blizu jedan drugom i čini mi se da će kod nekih ljudi (mediji npr.) doći do zasićenja a kod drugih do zabune.







natasavb natasavb 12:27 16.03.2011

Re: gužva

Da, mislim da si upravu.
Mozda ne bi bilo lose da ovo sto ste ovde pokrenuli bude u subotu u 12h u Domu omladine, a onda svi zajedno, sa zdralovima napravljenim za ta dva sata, se prikljucimo ovom skupu na Trgu.
palilula92 palilula92 12:57 16.03.2011

Re: gužva

tyson
Hm, šta je sad ovo u subotu na Trgu republike?!Neka cveta hiljadu cvetova, jedino što ne valja je što su događaji mnogo blizu jedan drugom i čini mi se da će kod nekih ljudi (mediji npr.) doći do zasićenja a kod drugih do zabune.

meni ovo lici vise kao zabuna nego kao druga grupa
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:02 16.03.2011

Re: gužva

Definitivno je ovo na trgu neka druga inicijativa, dobio sam kontakt osobu, sad ću se čujem.
JJ Beba JJ Beba 14:54 16.03.2011

Re: gužva

uros_vozdovac
Definitivno je ovo na trgu neka druga inicijativa, dobio sam kontakt osobu, sad ću se čujem.

mi možem u DOBu oko podneva, u subotu, da pravimo ždralove, a posle svi da odemo na Trg u 14h i da tako objedinimo akcije
jasnaz jasnaz 15:49 16.03.2011

: ZA-JEDNO

JJ Beba
uros_vozdovac
Definitivno je ovo na trgu neka druga inicijativa, dobio sam kontakt osobu, sad ću se čujem.

mi možem u DOBu oko podneva, u subotu, da pravimo ždralove, a posle svi da odemo na Trg u 14h i da tako objedinimo akcije


ŽDRALOVI su od papira - što je neko gore već podsećao! - i prvaljenje + prikupljanje mora biti u zatvorenom prostoru - i ja mislim da je DOB idealan - dalje su moguće razne kombinacije: šetnji - udruživanja akcija - izlaganja = ali mislim da je potrebno utvrditi početnu tačku = sabirni centar ove inicijative!

zoja444 zoja444 12:34 16.03.2011

jos neke ideje

izvinjavam se ako se neko nekih vec predhodno setio.
kako su razmere katastrofe u Japanu nemerljive i za saniranje posledica ce trebati puno i dugo vremena, predlazem da se akcija prosiri i dobije i neke druge oblike, npr.:

- da se animiraju svi stampani mediji da objave jednu stranicu, kao specijalni dodatak, sa uputsvtvom za pravljenje zdralova, koja bi napr, kostala 10, 30, 50 din i gde bi taj novac isao iskljucivo kao pomoc Japanu
- organizovanje onih tele, kako li se vec zovu, akcija po tv stanicama, gde bi poznate licnosti razgovarale sa gledaocima
- postavljanje kutija za dobrovoljne priloge, gde god je to moguce: u prodavnicama, raznim ustanovama, drzavnim, privatnim, svim u koje ljudi dolaze, crkvama...
- da se jedan cas likovnog ili neki drugi, nameni akciji pravljenja zdralova, koji bi se mogli kaciti po drvecu skole, parkovima

neka budu jata zdralova namenjenih narodu Japana.

ne znam da li je ista od ovih ideja moguce realizovati, ali eto, mozda bi nesto i moglo uz pritisak javnosti.
time se ne bi akcija pomoci ogranicila samo na Bgd, vec bi bila obuhvacena cela zemlja.

ako su ideje besmislene i glupe, prihvatam kritiku.
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:50 16.03.2011

Update

Preko Doma omladine dobio predlog da objedinimo našu akciju sa ostalim inicijativama koje koordiniše Skupština grada, i da događaj bude 23.3.

Mišljenja, onako u načelu?

p.s. u načelu jer još čekam detalje, što se DOB tiče oni nemaju ništa protiv da se organizuje i naš događaj kod njih, s tim što preteže na nedelju, dakle nedelja u 12 bi bio najverovatniji konačan termin, ukoliko idemo sami.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:10 16.03.2011

Re: Update

uros_vozdovac
Preko Doma omladine dobio predlog da objedinimo našu akciju sa ostalim inicijativama koje koordiniše Skupština grada, i da događaj bude 23.3.

Mišljenja, onako u načelu?


Nema dileme da je NAJVAZNIJE da se okupi sto vise ljudi. I sto ih je vise, poruka podrske ljudima u Japanu ce biti jaca. Sve ostalo, kao na primer forma i ideja poruke i slicne stvari su manje vazne... U tom smislu je OBJEDINJENA akcija u prednosti

E sad ako iz bilo kojih razloga moze da se organizuje vise manifestacija (napr. jedna za vikend ili recimo sa decom) i to je ok, ako ih nema previse. Ali bi i u tom slucaju vi koji ste vec ovo sve organizovali trebalo da nastavite pozive i apele i za taj "centralni" skup...
malasneki malasneki 12:55 16.03.2011

a da se svi spojimo

ovi na trgu i mi? i jos jednom apel od men da se koristi papir za reciklazu, sacuvajmo i nase sumice, katasrofe ce biti i vece ako ih ne cuvamo... bar malo...
kukusigameni kukusigameni 13:01 16.03.2011

Re: a da se svi spojimo

Meni je najlogicniji predlog Natase da mi u subotu u 12h u DoB napravimo zdralove i onda ih onesemo na trg. Ako jos pada kisa, pomoci cemo i ovom drugom skupu.
Naravno, pod uslovom da hoce DoB.
mrdax mrdax 13:06 16.03.2011

Re: a da se svi spojimo

kukusigameni
Meni je najlogicniji predlog Natase da mi u subotu u 12h u DoB napravimo zdralove i onda ih onesemo na trg. Ako jos pada kisa, pomoci cemo i ovom drugom skupu.
Naravno, pod uslovom da hoce DoB.


Treba da bude jedan veliku skup a ne par malih. Valjda je zajednicki interes.
kukusigameni kukusigameni 13:07 16.03.2011

Re: a da se svi spojimo

Pa to i kazem. Zdralovi u 12h i onda svi na Trg, sa zdralovima.
palilula92 palilula92 13:12 16.03.2011

Re: a da se svi spojimo

セルビアから日本に千羽鶴を上げる
palilula92 palilula92 13:14 16.03.2011

Re: a da se svi spojimo

palilula92
セルビアから日本に千羽鶴を上げる

prevod:

1000 zdralova od papira od naroda Srbije Japanu
margos margos 13:21 16.03.2011

Re: a da se svi spojimo

I meni je ovaj predlog najlogičniji da se ova dva skupa udruže a 23. marta možemo da ponovimo zajedno sa Skupštinom grada i svima koji se priključe.

S jedne strane je najglasnije kad je najviše ljudi - s druge strane, nije cilj da to bude jednokratan izraz podrške, neka ih ima odmah više - subota, pa sreda... možda opet bude neki naredne subote... Zašto ne?
ivana23 ivana23 13:14 16.03.2011

***

SMS broj 2001 aktivan je za sve mobilne mreže u Srbiji.






Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 15:24 16.03.2011

Super baka

Možda ne možemo baš kao ova baka da donesemo 123.000$ u kesi i poklonimo keš nastradalima, ali možemo da pošaljemo SMS podrške i time doniramo 50 dinara...

Sedamdesetogodišnja Japanka i Osake predala je gradskim ocima svog rodnog mesta 10 miliona jena (preko 123.000 dolara) kao bespovratnu pomoć postradalima od katastrofalnog zemljotresa koji je u petak prošle nedelje uzdrmao Japan.

Kako javljaju danas tokijski mediji, starica je došla u gradsku većnicu s velikim paketom obmotanim običnim pak-papirom.

“Molim vas da ovu sumu iskoristite za pružanje pomoći ljudima u nevolji, koju su im doneli zemljotres i cunami”, rekla je ona.

Gradonačelnik Osake Kunio Hiramacu joj se zahvalio i rekao da će “taj blagorodni i humani gest obodriti stotine hiljada ljudi, koji se danas nalaze u teškim uslovima u zoni ove strašne prirodne katastrofe”.


"Sitniš nije sitnica"
jaksa scekic jaksa scekic 13:20 16.03.2011

Treba sve akcije

spojiti na jedno mesto.
negde sam video da neko rece 23.3 niposto taj dan, jerbo Putin dolazi u Beograd i bice sve blokirano.

vec sam predlozio da se autobusi GSB, koji su dobijeni od Japana, obeleze na neki nacin, elem da ponovim, bolje nekoliko akcija na jendom mestu, nego rasute po gradu.

Mozda nije losa ideja da se naprave male japanske zastavice i da se stave na auto (kao sto je bilo za svetsko prvenstvo) i da ih stavimo, kao znak solidarnosti
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 14:49 16.03.2011

Re: Treba sve akcije

spojiti na jedno mesto.

To je dobar predlog! Samo to treba koordinisati sa onom grupom koja je je već najavila skup u subotu u 14h...
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:28 16.03.2011

Re: Treba sve akcije

jaksa scekic
spojiti na jedno mesto.
negde sam video da neko rece 23.3 niposto taj dan, jerbo Putin dolazi u Beograd i bice sve blokirano.



Šta ima veze, daj da i njemu odma damo da radi nešto, fotokopira plakate ili da bude redar. I ždrala da nauči da pravi, ako ne ume. Zamisli idile, bokitaki i vladimir vladimirovič sede na trotoaru i motaju po ždrala .

(e, neću više da trolujem zajebancijom, idem na stari blog, nego me uvredio ovaj loader, rekavši da su komentari utihnuli)
angie01 angie01 16:31 16.03.2011

Re: Treba sve akcije

a su komentari utihnuli


vezbaju ljudi da pakuju zdralove!
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:43 16.03.2011

Re: Treba sve akcije

angie01
a su komentari utihnuli


vezbaju ljudi da pakuju zdralove!


Tjah, amateurs, ja sam, kao pravi nerd to navežbao još juče. Čak smo i blokče sa specijalnim papirom i šarama žena i ja kupili, da se istaknemo.
Srdjan Staletović Srdjan Staletović 13:28 16.03.2011

I ja za Japan...

Jaksina ideja s autobusima je jako dobra, no podsetimo se da su Japanci u nasoj zemlji pomagali naveliko: skoro svaka beogradska skola ima tablu u ucinoici koju su japanci kupili, veliki broj medicinskih uredjaja po nasim bolnicama dosao je placen japanskim novcem, u Botanickoj basti Japanci su napravili park - odatle mozemo da izvedemo nekoliko upotrebljivih ideja: Botanicka basta kao mesto desavanja, medju ucesnicima i mladi i profesionalci i drzavnici. Koristimo broj za SMS pomoc.

Odlicna vam je ova inicijativa, hvala i napred!
vojislav948 vojislav948 13:29 16.03.2011

svaka pomoć je dobrodošla


Mislim da je svaki vid pomoći prijateljskom narodu Japana dobrodošao, međutim ja predlažem da se razmotri i eventualna mogućnost smeštaja i prihvata ugroženih porodica, posebno dece iz Japana, da bi prebrodili ove najteže trenutke u novijoj istoriji Japana. Svakako treba razmotriti sve opcije i vidove pomoći ovom divnom narodu. Japan je Srbiji tokom svih ovih godina krize i ratnih stradanja nesebično pomagao i na tome im od srca hvala. Sada mi treba da budemo uz narod Japana i maksimalno im pomognemo u ovim za njih najtežim trenucima.
jaksa scekic jaksa scekic 13:33 16.03.2011

ajmo polako

prvo da napravimo taj skup u subotu, onda predlazem setnju do japanske ambasade do Genex APP i da se zapale svece.
Zato treba da se napravi neki odbor, da li uz Skupstinu garad, neka novina, jer od spontanosti u Srba nije mnogo ostalo.
Od Trga republike do Ambasade Japana.
Politicari, su dobro dosli, ali medju gradjane, da dodju sportisti, Divac, ostali koji su tu, umetnici, ali ovo prevazilazi pokusaje nekolicine ljudi.
kukusigameni kukusigameni 13:33 16.03.2011

kisa subota ili nedelja

Evo ovako, i u subotui u nedelju ce najverovatnije padati kisa.
Posto DoB daje prostor u nedelju u 12h, mislim da bi trebalo da se drzimo tog termina, a u isto vreme ostvariti kontakt saljudima sa drugog skupa da sagledaju mogucnost pomeranja na nedelju.
Onda bi postojala mogucnost objedinjavanja.
Daosam Urosu predlog da zdralove nakon DoB okacimo svuda po Euro trznom centru nakon manifestacije i da tu ostanu nedelju dana ili vise.
Biljana 77 Biljana 77 13:34 16.03.2011

Prijavljujem demonstratora

sa veoma ozbiljnim kvalifikacijama - koleginica koja je skoro deset godina živela u Japanu, baš u Sendaiju. :)
jaksa scekic jaksa scekic 13:39 16.03.2011

Mogao bi da organizuje

Fond B92, oni su dobili mamograf od Japana, treba ozbiljan organizator (nemojte me pogresno shvatiti Urose) , za logistiku, reklamu, da se ljudi pozivaju da dodju, da se urade video spotovi, dzinglovi za radio, ozbiljna je to akcija.

A sto se tice vremena, pa sta ako pada kisa, kao ljudima u Japanu je lakse
kukusigameni kukusigameni 13:42 16.03.2011

Re: Mogao bi da organizuje

A sto se tice vremena, pa sta ako pada kisa, kao ljudima u Japanu je lakse


Eh. Ko da ne znas nas narod.
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:49 16.03.2011

Re: Mogao bi da organizuje

Nikako ne razumevam pogrešno, cela ideja i jeste nastala kao dobra volja nas blogera, ukoliko bilo kad, u bilo kom trenutku osetimo da poduhvat prevazilazi naše skromne, ali čiste namere, rado ću i ja, a i svo ostali da budu deo svakog dobronamernog programa.
Mislim da u ovom trenutku, a šta će biti do kraja dana, videćemo, možemo samostalno da iznesemo događaj kao obični građani koji najdobronamernije žele da pošalju poruku istim takvim građanima u Japanu.

Da skupljamo pomoć i šaljemo - daleko je, da skupljamo novac - ne ide, a i brate baš smo nekako siromašni. Šta onda možemo?

Možemo da se skupimo i da im kažemo da mislimo na njih, i da znamo kako je unesrećenima. Možemo da kažemo da smo naučili nešto i iz njihove tradicije (ždralovi) i da hoćemo da im pokažemo da smo od njih nešto naučili.

Možemo da im kažemo da cenimo sve što je njihova država i što je njihovo društvo učinilo za nas, i da mislimo da su se Japan i građani Japana prema građanima Srbije ponašali kao pravi prijatelji, da su učini više nego što mi i sanjali da će da učine za nas. Mi to umemo da cenimo i da negujemo tu ruku koja nas je pomogla.

Toliko možemo mi - građani. Šta će država i institucije države i društva da urade, to je njihova stvar, ovo je od nas građana za građane.
margos margos 13:54 16.03.2011

Re: Mogao bi da organizuje

Tako je Uroše. Haj'mo mi da uradimo što je do nas, a ta reč, misao, molitva ili slika će doći tamo gde treba....

edit: Što se kiše tiče - najveća je smetnja pravljenju ždralova od papira, a ne našim frizurama i odeći.
jaksa scekic jaksa scekic 13:57 16.03.2011

Re: Mogao bi da organizuje

uros_vozdovac
Nikako ne razumevam pogrešno, cela ideja i jeste nastala kao dobra volja nas blogera, ukoliko bilo kad, u bilo kom trenutku osetimo da poduhvat prevazilazi naše skromne, ali čiste namere, rado ću i ja, a i svo ostali da budu deo svakog dobronamernog programa.
Mislim da u ovom trenutku, a šta će biti do kraja dana, videćemo, možemo samostalno da iznesemo događaj kao obični građani koji najdobronamernije žele da pošalju poruku istim takvim građanima u Japanu.

Da skupljamo pomoć i šaljemo - daleko je, da skupljamo novac - ne ide, a i brate baš smo nekako siromašni. Šta onda možemo?

Možemo da se skupimo i da im kažemo da mislimo na njih, i da znamo kako je unesrećenima. Možemo da kažemo da smo naučili nešto i iz njihove tradicije (ždralovi) i da hoćemo da im pokažemo da smo od njih nešto naučili.

Možemo da im kažemo da cenimo sve što je njihova država i što je njihovo društvo učinilo za nas, i da mislimo da su se Japan i građani Japana prema građanima Srbije ponašali kao pravi prijatelji, da su učini više nego što mi i sanjali da će da učine za nas. Mi to umemo da cenimo i da negujemo tu ruku koja nas je pomogla.

Toliko možemo mi - građani. Šta će država i institucije države i društva da urade, to je njihova stvar, ovo je od nas građana za građane.


Apsolutno OK, ali imajte u vidu dolazak do ambasade Japana
palilula92 palilula92 14:00 16.03.2011

Re: Mogao bi da organizuje

Ja se potpuno slazem sa tobom. U koliko gradani naprave samoinicijativno akciju, to ima mnogo vecu tezinu nego kad drzava nesto zvanicno uradi. Netreba prevazilaziti nase mogucnosti sa sakupljanjem para i slicno, i ovo je ogroman posao. 99 zemalja je ponudilo pomoc Japanu i oni su mnoge odbili. Moralna podrska je vazna, kako narodu Japana, tako i njihovim ljudima u ambasadi koji verovatno lude od vesti koje dobijaju od kuce.
angie01 angie01 14:23 16.03.2011

Re: Mogao bi da organizuje

ovo je od nas građana za građane.



do juche nishta- sada ispala guzva!

najvaznije je da se akcija sprovede s pijetetom!

mi smo obichni gradjani,..juche krki prvo podsetio, kuku se dosetio, uki organizovao, mlekac dizajnirala,...mnogi dali korisne savete i razvili se u strelce!
po mom nekom vidjenju stvari-vec je dosta toga efikasno i sa puno volje uradjeno, da bi sada bilo utopljeno u neshto drugo.

ova druga ekipa-iz blica, istih takvih kao shto smo mi,..da se nekako spoje, da se potrudimo svi da sve bude ok i najbolje sto mozemo i da to bude od nas-kao sto je spontano i zamisljeno.

23- docicemo ponovo- zabog tog istog razloga i osecanja!
margos margos 14:24 16.03.2011

Re: Mogao bi da organizuje

U koliko gradani naprave samoinicijativno akciju, to ima mnogo vecu tezinu nego kad drzava nesto zvanicno uradi.

Meni je draže da učestvujem u ljudskoj, nego u državnoj organizaciji. I nisam jedina.
tsunade tsunade 14:42 16.03.2011

Re: Mogao bi da organizuje

jaksa to oko kise. meni licno ne smeta i svakako chu dochi, al znas kakvi smo, mrzi nas na glasanje da izlazimo po kisi a kamoli da se radi humanitarnog rada okupljamo. bojim se da che ta kisa ipak uticati na odziv.
JJ Beba JJ Beba 14:55 16.03.2011

Re: Mogao bi da organizuje

margos
U koliko gradani naprave samoinicijativno akciju, to ima mnogo vecu tezinu nego kad drzava nesto zvanicno uradi.

Meni je draže da učestvujem u ljudskoj, nego u državnoj organizaciji. I nisam jedina.

tako je.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:38 16.03.2011

Re: Mogao bi da organizuje

margos
U koliko gradani naprave samoinicijativno akciju, to ima mnogo vecu tezinu nego kad drzava nesto zvanicno uradi.

Meni je draže da učestvujem u ljudskoj, nego u državnoj organizaciji. I nisam jedina.


I meni se krzno na ledjima diglo na ovo 'koordiniše skupština grada', samo mi još djilas i radikali trebaju da pokazuju solidarsnost i seru sa neke bine. I to su se pojavili sad kad je kukusiganama zalaufao ovaj projekat. Ok, verujem da ljudi imaju dobru nameru, ali ja bih to mimo njih, ako me neko pita. Ma nema veze, nije ni bitno, ne treba da se opterećujemo time, važnije su kolege japanci i ako mož' nekako da se pomogne, od lešinara se teško odbraniti.
cult cult 16:41 16.03.2011

Re: Mogao bi da organizuje

I meni se krzno na ledjima diglo na ovo 'koordiniše skupština grada', samo mi još djilas i radikali trebaju da pokazuju solidarsnost i seru sa neke bine. I to su se pojavili sad kad je kukusiganama zalaufao ovaj projekat. Ok, verujem da ljudi imaju dobru nameru, ali ja bih to mimo njih, ako me neko pita. Ma nema veze, nije ni bitno, ne treba da se opterećujemo time, važnije su kolege japanci i ako mož' nekako da se pomogne, od lešinara se teško odbraniti.


lajk.
Biljana 77 Biljana 77 17:14 16.03.2011

Re: Mogao bi da organizuje

I meni se krzno na ledjima

(još se smejem zbog one fore sa vasinom pinjatom)
mlekac mlekac 13:50 16.03.2011

Upravo sam dobila

Ja sam potpuno ZA da se ujedinimo. Zna li neko ko je pokrenuo drugu akciju?
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 14:57 16.03.2011

Re: Upravo sam dobila

mlekac
Ja sam potpuno ZA da se ujedinimo. Zna li neko ko je pokrenuo drugu akciju?

Ne znam ko su tačno ljudi koji su pokrenuli drugu akciju, ali za sada izgleda da su neformalna grupa...
mlekac mlekac 15:07 16.03.2011

Re: Upravo sam dobila

Srecko Sekeljic
mlekac
Ja sam potpuno ZA da se ujedinimo. Zna li neko ko je pokrenuo drugu akciju?

Ne znam ko su tačno ljudi koji su pokrenuli drugu akciju, ali za sada izgleda da su neformalna grupa...


Stupili smo u kontakt sa nekima. Cekamo Urosa da javi kad se dogovore...
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:15 16.03.2011

Re: Upravo sam dobila

Imao sam kontakt sa drugim događajem, imaćemo i neki sastanak u petak, obećali su mi i program na mejl da ga okačim ovde ali ga nisu poslali.

Mada taj program, kažu, može da se vidi u Blicu u onoj vesti, nema šta da se doda.

Svoj događaj su prijavili, imaće ozvučenje + podršku javnih ličnosti. Sjajno.

Kiša ih ne uznemirava, skeptični su prema prognozi, ne znam šta drugo da kažem, priča je vrlo slična našoj, akciju Skupštine grada takođe gledaju blagonaklono, ali hoće da sprovedu svoju ideju.

Bila bi im čast da im se pridružimo, kažu.
tsunade tsunade 14:38 16.03.2011

predlazem

da se u skolama odrzi jedan skolski cas o japanu, japanskom narodu, kulturi, ovoj stravicnoj tragediji koja ih je zadesila i pomochi koju je japan pruzio nama kad nam je bilo najgore... ima li medju vama ucitelja, profesora koji mogu ovu ideju nekako da plasiraju?
mlekac mlekac 14:40 16.03.2011

Re: predlazem

tsunade
da se u skolama odrzi jedan skolski cas o japanu, japanskom narodu, kulturi, ovoj stravicnoj tragediji koja ih je zadesila i pomochi koju je japan pruzio nama kad nam je bilo najgore... ima li medju vama ucitelja, profesora koji mogu ovu ideju nekako da plasiraju?

U kontaktu smo sa Prijateljima dece Novog Beograda koji su u kontaktu sa slicnim udruzenjima na drugim opstinama (bar sto se Beograda tice), tako da cemo, verovatno, prosiriti akciju i na skole.
mrdax mrdax 14:49 16.03.2011

Podrska Japanu od obicnih gradjana

Po cenu da me mnogi nakrpe moram ovo da kazem.
Nisam trenutno u Srbiji ali bih rado dosao u BG i pomogao akciju. Mislim da ova akcija treba da ostane na simbolicnom nivou , saosecanje sa velikom nesrecom koja je obhrvala Japan. Verujem da srpska ekonomija nije najbolja i da od nase novcane pomoci nema neke velike vajde ali znam i da nece izostati. Videli smo juce aktivirao se crveni krst, drzava je ponudila pomoc u vidu ljudstva . Jednostavno to je Srbija, mala je zemlja i nema novca.

Ono sto sam siguran da imamo je saosecajnost i da znamo kako je kada te saleti sa svih strana. Nemamo mozda vulkana, cunamija i nuklearnih elektrana (hvala bogu) ali imamo socijalnih i ideoloskih tornada i ostalih drustvenih nevolja. Smatram da je veoma dobro da postoji jedna akcija od gradjana Srbije (u Beogradu minimum) koja bi pokazala da obicni ljudi nisu zaboravili na humanost , osecanje zajednistva i medjusobne pomoci. Oni jesu mozda "na kraj sveta" ali su isto kao i mi obicni ljudi koji se trude da im zivot bude bolji .

Takodje, izostavio bih zvanicnu vlast iz ove akcije , iskreno mislim i da bi bilo lakse, jer bi se verovatno sve ispolitizovalo i svelo na to ko je veci "Japanac" - na zalost!

I da zavrsim: Neka zdralovi polete!!!

mlekac mlekac 14:52 16.03.2011

Re: Podrska Japanu od obicnih gradjana

mrdax


I da zavrsim: Neka zdralovi polete!!!



Mislim da smo upravo dobili slogan...
Hemičarka Hemičarka 15:33 16.03.2011

Za one koji ne mogu da prisustvuju

Imam ideju za one koji su daleko, kao ja, ili iz drugih razloga ne mogu da prisustvuju. Ko god želi da bar na neki način učestvuje u akciji neka napravi ždrala kod kuće i neka pošalje fotografiju na akcija.zdralovi@gmail.com. Ja ću onda napraviti video od tih fotografija i postaviti na youtube i na facebook stranicu. Takođe, mogao bi da se prikaže i za vreme akcije. Ako neko ima sugestije za video, ili reči podrške napisane na japanskom, neka mi se javi ili na pp ili na gore pomenuti mejl da i to uključim.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 15:35 16.03.2011

Re: Za one koji ne mogu da prisustvuju

Možda mi je promaklo: jel' postoji naziv ove akcije?
angie01 angie01 15:35 16.03.2011

Re: Za one koji ne mogu da prisustvuju

hemicaraka-super!

angie01 angie01 15:37 16.03.2011

Re: Za one koji ne mogu da prisustvuju

Srecko Sekeljic
Možda mi je promaklo: jel' postoji naziv ove akcije?


nikako da se usvoji, od predlozenog!
Hemičarka Hemičarka 15:38 16.03.2011

Re: Za one koji ne mogu da prisustvuju

Srecko Sekeljic
Možda mi je promaklo: jel' postoji naziv ove akcije?


Ne znam, ja sam samo kreirala gmail nalog na brzinu.

Angie, hvala.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 15:41 16.03.2011

Re: Za one koji ne mogu da prisustvuju

Postoji ona FB grupa "Serbia for Japan" - da li tako da nazovemo i FB page?
mlekac mlekac 15:48 16.03.2011

Re: Za one koji ne mogu da prisustvuju

Srecko Sekeljic
Postoji ona FB grupa "Serbia for Japan" - da li tako da nazovemo i FB page?


Grupu na FB je napravila Bilja. Ako hoces, prkljuci stranicu grupi - nemam blagog pojma kako bi se to radilo...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana