Eksperimenti u blogovanju

Pošaljimo ždraLOVE Japanu!

uros_vozdovac RSS / 16.03.2011. u 10:22

Ovaj blog je namenjen za kreiranje programa događaja, najlepše bi molio da se ograničimo na tu temu, prosto preglednosti i efikasnosti radi. Sada izveštaj šta smo postigli.

 Biće događaj u Domu omladine, ili subota ili nedelja oko podneva, do kraja dana rešćemo dilemu. Od njih dobijamo salu, ozvučenje za prigodan govor i muziku, projektore i platna da možemo da pustimo uputstvo za pravljenje ždralova sa YT, i šta god rešimo drugo.

 Kontaktirao sam ambasadu Japanu, odeljenje za kulturu, javiće mi se u toku dana oko njihovog učešća - prisustva.

 Imam puno posla oko ovoga, ne zamerite što nije duže, nadoknadiću komentarima.



Komentari (250)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

palilula92 palilula92 15:48 16.03.2011

Re: Za one koji ne mogu da prisustvuju

Ja sam videla nekoliko naziva i svi su dobri. Gore sam postavila prevod na Japanski. prevod je u stilu njihovog jezika, nemoguce je bukvalno prevesti. Mislim da je dobro da Japanci to vide na svom jeziku. Evo da ponovim:

セルビアから日本に千羽鶴を上げる1000 zdralova od papira od naroda Srbije Japanu


Imali smo i predloge da se ukomponuje i engleski:

Creating 1000 Cranes- from Serbia to Japan

u koliko koristimo sva tri jezika, nje bitno da je prevod potpuno isti, bitnije je da je poruka ista u duhu jezika i pismena. Sta ce na kraju biti odluceno, videcemo.


Koliko ja shvatam, postoje dva cilja:

1. Pozvati nase ljude na akciju
2. Objaviti akciju tako da sto veci broj ljudi u Japanu a i po svetu to vidi i razume.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 15:54 16.03.2011

Re: Za one koji ne mogu da prisustvuju

Dobro je da postoji generalni naziv FB pejdža, npr. "From Serbia to Japan", na kome će se širiti informacije, prikupljati podrška ljudi i promovisati pojedinačne akcije.

A prva akcija može da se zove npr. "1000 Cranes - from Serbia to Japan" i sl...
mlekac mlekac 15:57 16.03.2011

Re: Za one koji ne mogu da prisustvuju

Srecko Sekeljic
Dobro je da postoji generalni naziv FB pejdža, npr. "From Serbia to Japan", na kome će se širiti informacije, prikupljati podrška ljudi i promovisati pojedinačne akcije.

A prva akcija može da se zove npr. "1000 Cranes - from Serbia to Japan" i sl...

Ok, ako mislis da ce da pomogne, vazi se... Ja se bas ne razumem u te grupe i stranice na FB. Ja samo znam da pratim i sirim dalje
palilula92 palilula92 16:03 16.03.2011

Re: Za one koji ne mogu da prisustvuju

Srecko rec creating je ubacena ispred 1000 Cranes - from Serbia to Japan, bas zbog duha engleskog jezika. Sinoc smo imali zucnu diskusiju u kuci oko toga (moj muz je Amerikanac). U novoj verziji(vidi sliku dole) koju je postavio St.Jepan, to nije vise potrebno. Meni se dopada jednostavnost poruke i to sto nema mnogo teksta a sve je u sustini receno.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 16:06 16.03.2011

Re: Za one koji ne mogu da prisustvuju

palilula92
Srecko rec creating je ubacena ispred 1000 Cranes - from Serbia to Japan, bas zbog duha engleskog jezika. Sinoc smo imali zucnu diskusiju u kuci oko toga (moj muz je Amerikanac). U novoj verziji(vidi sliku dole) koju je postavio St.Jepan, to nije vise potrebno. Meni se dopada jednostavnost poruke i to sto nema mnogo teksta a sve je u sustini receno.

Ok!
mlekac mlekac 15:43 16.03.2011

Predlog sa FB

Imam ideju za one koji su daleko, kao ja, ili iz drugih razloga ne mogu da prisustvuju. Ko god želi da bar na neki način učestvuje u akciji neka napravi ždrala kod kuće i neka pošalje fotografiju na akcija.zdralovi@gmail.com. Ja ću onda napraviti video od tih fotografija i postaviti na youtube i ovde na facebook. Ako neko ima sugestije za video, ili reči podrške napisane na japanskom, neka mi se javi ili na pp ili na gore pomenuti mejl da i to uključim.


Mislim da je super ideja, tako i vi, koji niste u Beogradu, mozete da nam se pridruzite.
st.jepan st.jepan 15:48 16.03.2011

EVO,

ja nesto skicirao na osnovu Mlekceve ideje.
Ovo je dakle skica, slobodno zakerajte.
Format je kvadratast, poput papira od kojeg se savija zdral. Sunce je u zlacanom preseku, a linije su linije pocetnog savijanja. Tekst na japanskom (koji nije moj prvi ezik) glasi: 1000 zdralova od papira od naroda Srbije Japanu
(uzgred, nisam bas imao previse mentalnih i fizickih resursa, jer je u toku remont Gazele u moji ustima).

mlekac mlekac 15:51 16.03.2011

Re: EVO,

Ove linije da budu bele - ovako progutase sliku. A nesto nisam sigurna ni za font... (Slobodno reci da mnogo zakeram) Moram sad da zurim, RL trenutno zove, vise posle...
palilula92 palilula92 15:51 16.03.2011

Re: EVO,

meni je ovo fenomenalno! Sve pise sto treba, postoji simbolika.
mrdax mrdax 15:55 16.03.2011

Re: EVO,

Extra! mozda neke "nevidljive" svetlije linije ali i ovo je dobro
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 15:56 16.03.2011

Re: EVO,

Super
angie01 angie01 16:08 16.03.2011

Re: EVO,

stjepane- super,... samo-uvek ima samo:)))), engleski tekst povuci malo unutra, da se e ravna sa poslednjim japanskim slovom-zatvorio si tipografiju i izbegao sudaranje sa isprekidanom linijom!

krug podigni malo gore, desno, gornji desni kvadrat mu pravi senku okvira za zastavu, a i vise lici na polozaj sunca-kamo zdralovi treba da polete!

ja bih stavila i from Serbia with love-crveno! Eventualno, samo Serbia plavo.

(onda opet centriraj tekst)

ne treba da su linije bele, smo malo svetlije- simbolika je vise nego ispostovana!

margos margos 16:15 16.03.2011

Re: EVO,

Da, saglasna!
Sunce treba da bude u centru tog kvadrata gore desno.

kukusigameni kukusigameni 16:17 16.03.2011

Re: EVO,

Yeaaaaaaaaaaaaahh! TY st.jepane!
st.jepan st.jepan 16:17 16.03.2011

Re: EVO,

angie01
stjepane- super,... samo-uvek ima samo:)))), engleski tekst povuci malo unutra, da se e ravna sa poslednjim japanskim slovom-zatvorio si tipografiju i izbegao sudaranje sa isprekidanom linijom!krug podigni malo gore, desno, gornji desni kvadrat mu pravi senku okvira za zastavu, a i vise lici na polozaj sunca-kamo zdralovi treba da polete!ja bih stavila i from Serbia with love-crveno! Eventualno, samo Serbia plavo.(onda opet centriraj tekst)ne treba da su linije bele- simbolika je vise nego ispostovana!

Ne, mislim da se ovde ne radi o poletanju, nego o predavanju zdrala Japanu (suncu), te je polozaj sunca logican, a sem toga, tacno je u zlatnom preseku.
Donji tekst nikako ne valja da bude u desnom bloku sa japanskim (probao), a ne treba ni da bude crven (probao). Ova boja uravnotezava stvar
Kazezoze Kazezoze 16:22 16.03.2011

Re: EVO,

krug podigni malo gore, desno, gornji desni kvadrat mu pravi senku okvira za zastavu, a i vise lici na polozaj sunca-kamo zdralovi treba da polete!

jok, sunce je postavljeno u zlatnom preseku i to je najidealnije mesto na slici.
sve je jednostavno u redu, možda jedino tekst na našem da pomeri malo udesno.
palilula92 palilula92 16:24 16.03.2011

Re: EVO,

Ne, mislim da se ovde ne radi o poletanju, nego o predavanju zdrala Japanu (suncu), te je polozaj sunca logican, a sem toga, tacno je u zlatnom preseku.
Donji tekst nikako ne valja da bude u desnom bloku sa japanskim (probao), a ne treba ni da bude crven (probao). Ova boja uravnotezava stvar



saglasna, jos nesto, ako se sunce pomeri poremetice balans i tezine imidza. To je potpuno jasno ako recimo pogledate smanjenu sliku.
buba_truba buba_truba 16:37 16.03.2011

Re: EVO,

st.jepan

Ne bi' ja tu ništa dirala.

dodala: Ustvari, sad mi se čini da bi bolje bilo da su slova "from Serbia with love" iste boje kao ona gore.
JJ Beba JJ Beba 16:46 16.03.2011

Re: EVO,

mlekac
Ove linije da budu bele - ovako progutase sliku. A nesto nisam sigurna ni za font... (Slobodno reci da mnogo zakeram) Moram sad da zurim, RL trenutno zove, vise posle...

Stjepane, očisti malo dizajn, ima mnogo linija, slova...da ne bude utrpano. možda ždrala treba naglasiti obrisima tamnije boje u vidu oblaka ili tako nekako

edit
ja sam shvatila da ove linije predstavljaju mesto gde se previja papir za ždrala
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 18:09 16.03.2011

Re: EVO,

A evo već postoji pejdž koji ima preko 5000 fanova:

Solidarnost sa Japanom
Kazezoze Kazezoze 16:29 16.03.2011

Senbazuru!

predlažem da akcija nosi naziv ˝Senbazuru za Japan˝.
kako je krugolina objasnila u predhodnom blogu senbazuru je japanski naziv za 1000 ždralova.
AlexDunja AlexDunja 16:44 16.03.2011

evo su prva tri

bocvena bocvena 16:51 16.03.2011

Jbt, al' je teško napraviti ovog ždrala:)

Pitanjce za ove iskusnije što im ždralovi liče na ždralove (a ne ko meni na kokoške) - koji papir je najbolji za origami i koje dimenzije kvadrata (da nam ždralovi budu ujednačeni)?
Mi u školi probali 20x20 od običnog belog papira za štampanje i ide teško, mnogo je debeo papir. I kakvim koncima da ih povezujemo?

Bravo za organizatore i dizajnere!
AlexDunja AlexDunja 16:54 16.03.2011

Re: Jbt, al' je teško napraviti ovog ždrala:)

bo, papir treba da je što tanji,
a što tvrdji.

ja sm uzela onaj najobičniji kolaž papir u boji

edit, kvadrati su 17 cm
to je uža strana papira koji sam kupila
tsunade tsunade 18:50 16.03.2011

Re: Jbt, al' je teško napraviti ždrala:)


Jbt, al' je teško napraviti ovog ždrala:)


da, more... ja uopste ne znam kako chu. cekam muza da zavrsi posao pa da mu sednem na kicmu.
angie01 angie01 17:17 16.03.2011

apelujem

da ovaj sto kukumavci i stjepan dobiju autorske opcije-vise su nego zasluzili!
palilula92 palilula92 17:19 16.03.2011

Re: apelujem

angie01
da ovaj sto kukumavci i stjepan dobiju autorske opcije-vise su nego zasluzili!

st.jepan st.jepan 17:26 16.03.2011

varijanta

uklonio linije, malo ispomerao tekst i sunce.

Edit: evo jos sam malo izmenio.

buba_truba buba_truba 17:52 16.03.2011

Re: varijanta

st.jepan
uklonio linije...

Meni bilo lepše sa linijama... a i simbolike radi.

I vrati sunce.
palilula92 palilula92 17:54 16.03.2011

Re: varijanta

buba_truba

st.jepanuklonio linije...Meni bilo lepše sa linijama... a i simbolike radi.

i meni
natasavb natasavb 18:00 16.03.2011

Re: varijanta

palilula92
buba_truba

st.jepanuklonio linije...Meni bilo lepše sa linijama... a i simbolike radi.

i meni

I meni lepse sa linijama.

Mlekac i Stjepane svaka cast.
JJ Beba JJ Beba 18:02 16.03.2011

Re: varijanta

buba_truba
st.jepan
uklonio linije...

Meni bilo lepše sa linijama... a i simbolike radi.

hm, pitanje ukusa
na plakatu imamo dva puta izvedenog origami ždrala, pa imamo slova japanska, srpska engleska, pa linije preklopa paprira...za mene je to too much.
Može da se proba i bez ždrala na pobedniku, da se ostavi samo ždral na srpkom slovu Ž, da se linije origami ždralaiz osnovne verzije urade nekako fluidnije.
generalno, meni je lepše kada je dizajn plakta čistiji, kada plakat nije opterećen sa mogo detalja....onda plakat može da "diše".
šta znam, samo predlažem da se proba

edit
simbolike radi.

simbol japana je i sunce i ždral i slova. bojim se se uvođenjem mnogo detalja plakat ne optereti viškom simbolike
nemojte se srditi
samo kometarišem u želji da naš plakat bude efektan, moderan, jednostaban

mlekac mlekac 18:16 16.03.2011

Re: varijanta

JJ Beba

Može da se proba i bez ždrala na pobedniku, da se ostavi samo ždral na srpkom slovu Ž,


E, to jedino nema da moze! Zdral na Pobedniku je pocetna ideja. Ako ima zdrala viska moz da se mice samo onaj sa slova Z!

Salu na stranu, St.jepane, a da probas sa svetlijim linijama? Mozda ista plava kao ova za tekst o Srbiji? Meni je samo smetalo da budu crne, suvise su vukle pogled.

EDIT:
I ostavi plavkastu pozadinu, ova mi je malo isuvise tmurna. (opet zvocam)
angie01 angie01 18:19 16.03.2011

Re: varijanta

Mlekac i Stjepane svaka cast.



bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:32 16.03.2011

Varijanta sa bijelom podlogom





jednatanja jednatanja 18:37 16.03.2011

Re: Varijanta sa bijelom podlogom

font je super, bela pozadina ne ide
mlekac mlekac 18:38 16.03.2011

Re: Varijanta sa bijelom podlogom

bojan ljubomir jugovic





Meni se svidja ovaj sa belom pozadinom. Definitivno ili bela ili nezno plava. A definitivno mi se svidja font za FROM SERBIA WITH LOVE!
angie01 angie01 18:45 16.03.2011

Re: Varijanta sa bijelom podlogom

nije dobra bela boje, ni crvene linije, tekst nije cucn'o!

eventualno da ga povecas i razvuces i da ga uglavis jedno 4 cicera-otprilike 1 cm od polukruga koji prave postolje i stub, pa do krajnje tachje sunca!
tsunade tsunade 18:57 16.03.2011

Re: Varijanta sa bijelom podlogom

ja bih crveni krug smanjila.. da bude diskretniji nekako te da udje u neki cist prostor, trougao od origamija...
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:58 16.03.2011

Re: Varijanta sa bijelom podlogom

font je super, bela pozadina ne ide


Razmišljao sam kao mlekac - da to budu dvije boje japanske zastave.
Crvena pritom nije svijetla već, kao na zastavi, mora ići
ka bordo nijansi. St.jepan je dobro formatirao (kvadrat),
crte presavijanja papira dobra su priča, naravno ukoliko su
zaista to te crte. Dimenzije Sunca - dakle radijus kruga
možda bi trebao da korespondira proporcijski sa stranicom
kvadrata (dakle R=a/4, R=a/8, ...)

Takođe bi predložio, ukoliko se štampa veći format - da to bude
kompjuterska grafika, dakle crtež a ne fotografija jer se ona
uvećavanjem raspada prilikom štampe. Ako su manji formati onda
to ne igra ulogu.

A definitivno mi se svidja font za FROM SERBIA WITH LOVE!



edit: Pa zamisao i inicijativa su potekli sa bloga tako da
izbor fonta i boje nije slučajan. Takođe, možda bi ćirilično pismo,
pored engleske latinice, bilo bogatije i autentičnije rješenje.
Naravno, treba porazmisliti o hijerarhiji i veličini ta tri pisma.





natasavb natasavb 19:00 16.03.2011

Re: Varijanta sa bijelom podlogom




Ako sam dobro razumela ovo je plakat koji ide na bilborde po Beogradu, pa mislim da bi ipak bilo bolje da uocljiviji bude tekst na srpskom, a ne na engleskom.
JJ Beba JJ Beba 20:07 16.03.2011

Re: Varijanta sa bijelom podlogom

Varijanta sa bijelom podlogom

mnogo bolje. mislim svetla pozadina
japanska zatava je bela sa crvenim suncem, možda tu treba tražiti vezu

E, to jedino nema da moze! Zdral na Pobedniku je pocetna ideja


taman posla
ma nisam mislila da obavezno briše, samo sam htela da ilustrujem da ima mnogo istih detalja, da se ponavljaju

cult cult 20:11 16.03.2011

Re: Varijanta sa bijelom podlogom

nisam neki esteta, a nemam ni nižu muzičku, al beli je bolji.
JJ Beba JJ Beba 20:28 16.03.2011

Re: Varijanta sa bijelom podlogom

cult
nisam neki esteta, a nemam ni nižu muzičku, al beli je bolji.

a pet minuta baletske škole? U svakom društvu si rado viđen gost
AlexDunja AlexDunja 20:31 16.03.2011

Re: Varijanta sa bijelom podlogom


a pet minuta baletske škole

ja imam celu nižu

beli!
JJ Beba JJ Beba 20:35 16.03.2011

Re: Varijanta sa bijelom podlogom

AlexDunja

a pet minuta baletske škole

ja imam celu nižu

beli!

ja bome i više
JJ Beba JJ Beba 11:54 17.03.2011

Re: Varijanta sa bijelom podlogom

Varijanta sa bijelom podlogom

meni kul ovaj treći predlog, tako sam nekako i ja razmišljala na temu japanske zastave, samo bih izbegla onu tamnu nijansu plave u gornjem desnom uglu
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 13:24 17.03.2011

Re: Varijanta sa bijelom podlogom

meni kul ovaj treći predlog, tako sam nekako i ja razmišljala na temu japanske zastave, samo bih izbegla onu tamnu nijansu plave u gornjem desnom uglu


Probaćemo. Evo Rachelle Ferrell - Why You Wanna Mess It All Up Dobar solo Jef Lee Johnsona.
angie01 angie01 17:57 16.03.2011

vrati linije

u neznijoj varjanti! I to je TO!

ja vec razaslala naokolo- svi kazu-super!

..hebote, nikada nas neces zadovoljiti!:))))
buba_truba buba_truba 18:03 16.03.2011

Re: vrati linije

angie01
..hebote, nikada nas neces zadovoljiti!:))))

Baš!

Mada, ne mora... samo sugerišemo, na kraju neka majstor sve ukomponuje i odluči. Šta god odluči ja ću samo da se
st.jepan st.jepan 18:03 16.03.2011

Re: vrati linije

vrati linije
u neznijoj varjanti! I to je TO!


Ok, za jedno sat dva.
JJ Beba JJ Beba 18:05 16.03.2011

Re: vrati linije

buba_truba
angie01
..hebote, nikada nas neces zadovoljiti!:))))

Baš!

Mada, ne mora... samo sugerišemo, na kraju neka majstor sve ukomponuje i odluči. Šta god odluči ja ću samo da se

tako je, ovo su samo predlozi da se stvar unapredi

kukusigameni kukusigameni 18:05 16.03.2011

Re: vrati linije


Ok, za jedno sat dva.


Al' da ih sve zadovoljis!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:03 16.03.2011

Re: vrati linije

st.jepan
vrati linije
u neznijoj varjanti! I to je TO!


Ok, za jedno sat dva.


Gde je ona sekirica? Seci, Stjepane, ovi umetnici su pomahnitali.

mlekac mlekac 19:06 16.03.2011

Re: vrati linije

srdjan.pajic
st.jepan
vrati linije
u neznijoj varjanti! I to je TO!


Ok, za jedno sat dva.


Gde je ona sekirica? Seci, Stjepane, ovi umetnici su pomahnitali.


Da zoves ti inspectora, pa da on odluci? Stavi ga na ekran, pa na koji stavi sapu - to je to...
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:45 16.03.2011

Re: vrati linije

mlekac
srdjan.pajic
st.jepan
vrati linije
u neznijoj varjanti! I to je TO!


Ok, za jedno sat dva.


Gde je ona sekirica? Seci, Stjepane, ovi umetnici su pomahnitali.


Da zoves ti inspectora, pa da on odluci? Stavi ga na ekran, pa na koji stavi sapu - to je to...


Inspektor kaže: "U redu, koliki je moj honorar?". Tako da sad topim krmenadlu da ga umilostivim. Prošli put me je ujeo kad sam ga stavio pred monitor da izabere "model" za poklon gospodji za rodju (jeste, imaćemo uskoro mačji s.w.a.t. tim u kući, kukusiganama).


st.jepan st.jepan 00:14 17.03.2011

Re: vrati linije

Gde je ona sekirica? Seci, Stjepane, ovi umetnici su pomahnitali.

Ne bih da presudjujem, ne danas, žešće sam invalidiran i nervozan (zubovi).
Što reće Miloš Obrenonović kad su ga ono birali za poglavicu, "nemojte ljudi mene, prek sam, hoću da ubijem".

A ne ide mi danas baš nikako. Možda ne samo zbog rećene invalidiranosti, već io zbog toga što po prvi put u životu razradjujem nešto što nisam smislio ja. N'umem s tudjim, ma koliko bilo dobro.

Dopadaju mi se i drugi predlozi, šta gođ da odaberete biće skroz OK, mada mi se čini da onaj zaista lep font pre odgovara nekoj komercijalnoj reklami.

st.jepan st.jepan 00:46 17.03.2011

Re: vrati linije

Linije otpadaju, otvaraju previše problema (ako idu preko sunceta to može značiti koješta, a iza sunceta nemaju funkciju). Sem toga, te linije nisu opštepoznate kao linije pregibanja, pa mogu da zbune.

Evo ipak "šta sam danas uzorao". Uvažio sam neke od predloga - to ionako nije moj, već kolektivni, poglavito Mlekčev dizajn.

Ponavljam, dopadaju mi se i drugi predlozi, šta god da odaberete, biće OK.

kukusigameni kukusigameni 00:51 17.03.2011

Re: vrati linije

Preseceno.

mlekac mlekac 00:54 17.03.2011

Re: vrati linije

st.jepan
Linije otpadaju, otvaraju previše problema (ako idu preko sunceta to može značiti koješta, a iza sunceta nemaju funkciju). Sem toga, te linije nisu opštepoznate kao linije pregibanja, pa mogu da zbune.

Evo ipak "šta sam danas uzorao". Uvažio sam neke od predloga - to ionako nije moj, već kolektivni, poglavito Mlekčev dizajn.

Ponavljam, dopadaju mi se i drugi predlozi, šta god da odaberete, biće OK.



Samo manje tmurnu ovu plavu pozadinu, daj vedrije nebo - i to je to. Ovo mi lici na nebo pred kisu... (Znam znam, gora sam od tvoje zubobolje)
st.jepan st.jepan 00:55 17.03.2011

Re: vrati linije

Preseceno

S tom fotkom nisi daleko od istine.
uros_vozdovac uros_vozdovac 00:59 17.03.2011

Re: vrati linije

Meni se ogromno dopada, i sve varijante su mi sjajne, prosto sam ponosan na zajednicu, zaista!

Imam samo jednu ideju, mislim da se dobar deo ove akcije oslanja na solidarnost sa građanima Japana, što je nesporno. Sa druge strane tu solidarnost osnažuje činjenica da je u pitanju zemlja i društvo koje je učinilo za nas mnogo više nego što smo pomislili da daleka zemlja može da učini za nas. Dakle ima dimenziju i zahvalnosti, ja bi voleo da u kreativnom materijalu podsetim na tu zahvalnost. Ukoliko je moguće.

Nemam tačnu ideju kako da to sročim pada mi na pamet "iz zahvalne Srbije, s` ljubavlju" ali na engleskom mi zvuči mnogo lošije nego na srpskom. Neka prenoći, biću pametniji ujutro.

U našem dokumentu imamo najsvežije predloge ovde.

Sutra se piše konačan scenario ujutro, imaćemo i plan dešavanja, ko i raspored zaduženja za volontere. Scenario šaljemo i ambasadu Japana, od toga zavisi i nivo učešća ambasade u događanjima. Kukusigameni marljivo kontaktira javne ličnosti i sutra će osvanuti i njihov spisak.

Laku noć svima ovde, prijateljima u Japanu mirnu i srećnu noć želim
mrdax mrdax 01:02 17.03.2011

Re: vrati linije

Obezbeđen origami majstor iz Japana preko Skype uživo


Ovo je super vest!!!
palilula92 palilula92 01:20 17.03.2011

Re: vrati linije

Dobila sam poruku na FB-u:

----
Pozdrav,
izvinjavam se na smetnji, ali s obzirom da sam se tek registrovala na b92 blogu i imam nekih tehnickih problema sa ostavljanjem komentara, ne znam kome da se obratim :)
Naime, vec duze vreme pravim zdralove za sebe, upravo po legendi koja ne napisana na blogu - https://www.facebook.com/home.php?sk=group_208170762541669 i s obzirom da ih imam oko 400 rado cu ih ustupiti za ovu akciju, samo bih molila da me neko kontaktira ako ste zainteresovanu, jer kao sto rekoh ne mogu slati komentare, a ne znam ovde na FBu kome bih se obratila :)

----
sta da odgovorim?
uros_vozdovac uros_vozdovac 01:22 17.03.2011

Re: vrati linije

Kontaktiraj je, pitaj hoće li da dođe, treba li neko da ode po nju kolima, dogovori se oko transporta, izljubi je...

mlekac mlekac 01:23 17.03.2011

Re: vrati linije

palilula92
Dobila sam poruku na FB-u:

----
Pozdrav,
izvinjavam se na smetnji, ali s obzirom da sam se tek registrovala na b92 blogu i imam nekih tehnickih problema sa ostavljanjem komentara, ne znam kome da se obratim :)
Naime, vec duze vreme pravim zdralove za sebe, upravo po legendi koja ne napisana na blogu - https://www.facebook.com/home.php?sk=group_208170762541669 i s obzirom da ih imam oko 400 rado cu ih ustupiti za ovu akciju, samo bih molila da me neko kontaktira ako ste zainteresovanu, jer kao sto rekoh ne mogu slati komentare, a ne znam ovde na FBu kome bih se obratila :)

----
sta da odgovorim?


Nek dodje u nedelju, a moze i da se javi u grupu na FB. U grupi smo Bilja, Jasna, Kru i ja, pa cemo lako onda da se iskontaktiramo.

EDIT:
Ljubljenje ostavi Urosu i Kukusigameni...
palilula92 palilula92 01:28 17.03.2011

Re: vrati linije

Kontaktiraj je, pitaj hoće li da dođe, treba li neko da ode po nju kolima, dogovori se oko transporta, izljubi je...

necu da je ljubim ali cu da je kontaktiram.
palilula92 palilula92 01:38 17.03.2011

Re: vrati linije

uros_vozdovac
Kontaktiraj je, pitaj hoće li da dođe, treba li neko da ode po nju kolima, dogovori se oko transporta, izljubi je...


Netreba joj prevoz.
mlekac mlekac 01:40 17.03.2011

200!

Cisto za laku noc!
sirano92 sirano92 18:22 16.03.2011

Podrska

Ovo je jako lepa ideja. Vec duze vreme pratim blog B92 a tek od danas sam registrovani korisnik. Na to me je podstakla upravo akcija 1000 zdralova. Ali ako zelite da bude masovna, mislim da je treba pomeriti za 23. mart. Recimo organizacija takve akcije u skolama ne moze da se izvede za jedan dan, a sutra je vec cetvrtak. Ucenike treba obavestiti (ako se skola odluci za akciju obavestenje ce verovatno proci u petak), informisati i dati im vremena da naprave zdralove i donesu u skolu. A to bi moralo da bude vec u petak, kako bi u subotu (nedelju) bilo doneto u Dom Omladine. Ovo govorim iz iskustva, ali i iz zelje da svojoj skoli predlozim da se pridruzi ovoj akciji.
moderator05 moderator05 18:34 16.03.2011

Preniosim vam pozdrave

od Vesne (urednice).

Ceo dan je bez struje i ne može da prati akciju, ali je obaveštena i šalje vam
JJ Beba JJ Beba 20:09 16.03.2011

Re: Preniosim vam pozdrave

Ceo dan je bez struje

bravo!!!!to se zove solidarnost sa japanskim narodim.
Urednica nam pokazuje ličnim primerom kako treba
AlexDunja AlexDunja 20:12 16.03.2011

Re: Preniosim vam pozdrave

Urednica nam pokazuje ličnim primerom kako treba

i voda da joj se ukine!
JJ Beba JJ Beba 20:25 16.03.2011

Re: Preniosim vam pozdrave

AlexDunja
Urednica nam pokazuje ličnim primerom kako treba

i voda da joj se ukine!

i sledovanje cigara i kafe.
filip_chari filip_chari 18:38 16.03.2011

Pošaljimo ždraLOVE Japanu!

kada i gde da dodjem? napravio sam ja vec preko hiljadu zdralova u zivotu i jako kompleksnije figure,bavim se origamijem od 4tog razreda osnovne... zelim da izrazim podrsku za narod Japana i da izrazim koliko mi je zao zbog svega sto se desava/desilo... uclanio sam se vec u grupe na FB sad samo cekam da saznam kada i gde...
mlekac mlekac 18:39 16.03.2011

Re: Pošaljimo ždraLOVE Japanu!

filip_chari
kada i gde da dodjem? napravio sam ja vec preko hiljadu zdralova u zivotu i jako kompleksnije figure,bavim se origamijem od 4tog razreda osnovne... zelim da izrazim podrsku za narod Japana i da izrazim koliko mi je zao zbog svega sto se desava/desilo... uclanio sam se vec u grupe na FB sad samo cekam da saznam kada i gde...

Javi mi se na PP. Ostalo cemo okaciti ovde.
filip_chari filip_chari 18:48 16.03.2011

Re: Pošaljimo ždraLOVE Japanu!

mlekac
filip_chari
kada i gde da dodjem? napravio sam ja vec preko hiljadu zdralova u zivotu i jako kompleksnije figure,bavim se origamijem od 4tog razreda osnovne... zelim da izrazim podrsku za narod Japana i da izrazim koliko mi je zao zbog svega sto se desava/desilo... uclanio sam se vec u grupe na FB sad samo cekam da saznam kada i gde...

Javi mi se na PP. Ostalo cemo okaciti ovde.

PP prvi put u zivotu koristim ovaj blog sajt i inace blog tako da neznam bas kako xD PP= private message?
mlekac mlekac 19:07 16.03.2011

Re: Pošaljimo ždraLOVE Japanu!

filip_chari
mlekac
filip_chari
kada i gde da dodjem? napravio sam ja vec preko hiljadu zdralova u zivotu i jako kompleksnije figure,bavim se origamijem od 4tog razreda osnovne... zelim da izrazim podrsku za narod Japana i da izrazim koliko mi je zao zbog svega sto se desava/desilo... uclanio sam se vec u grupe na FB sad samo cekam da saznam kada i gde...

Javi mi se na PP. Ostalo cemo okaciti ovde.

PP prvi put u zivotu koristim ovaj blog sajt i inace blog tako da neznam bas kako xD PP= private message?

Privatna poruka. PP. Ili PM na englsekom, al' posto ovo drugo na srpskom ima drugacije znacenje...
ivana23 ivana23 19:09 16.03.2011

Re: Pošaljimo ždraLOVE Japanu!

filip_chari
PP prvi put u zivotu koristim ovaj blog sajt i inace blog tako da neznam bas kako xD PP= private message?


Komentar iznad ovog tvog je pisala mlekac koja ti je rekla da joj se javis na PP. Klikni na njen nik i otvorice ti se strana na kojoj je u gornjem desnom uglu njen profil. Tu imas link - posalji privatnu poruku.
kukusigameni kukusigameni 20:21 16.03.2011

E sad...

Cenim da smo uradili puno toga. Koliko sam ja obavesten, akcija ce se desavati u nedelju u Domu omladine Beograd. U 12h. Uros trenutno nije pri kompjuteru, pa se nadam da ce se kasnije prikljuciti. Mi smo danas proveli mnogo vremena u komunikaciji i mislim da smo uradili koliko smo mogli. Koristim priliku da se zahvalim svima koji su nam pomogli, a posebno bih izdvojio angie, mlekca i st.jepana.
Koliko znam, u DoB ce nas cekati video bim, ozvucenje i nadam se stolovi. Moci ce da se pusta japanska muzika, koju smo izgleda obezbedili, da se pusta onaj youtube prilog o pravljenju origami zdralova i sl.
Uros ima spisak odredjenog broja ljudi koji su se prijavili da volontiraju tokom akcije u svakom pogledu.
Poceli smo sa pozivanjem javnih licnosti iz sveta pozorista, filma, sporta, muzike i sl. Svaki kontakt bi dobro dosao (Branko Kockica ne moze da dodje avaj).
Angie je nabavila papir za pravljenje origamija, a najverovatnije ce obezbediti i kutije u koje bi se odlagali napravljeni zdralovi.
Dizajnerski duo mlekac i st.jepan su napravili plakat koji cemo nadam se odstampati u stampariji koju smo takodje obezbedili.
Ono sto nedostaje jeste medijska podrska, i barem malo pomoci u smislu infrastrukture koja bi ubrzala ovaj posao. Zao mi je sto se B92 jos uvek nije ukljucio u potpunosti u ovu akciju. Za sada imamo samo reci podrske, a jako bi nam dobro dosla medijska eksponiranost, pomoc marketinga i dizajnera. Ma i telefon i par ljudi bi dobro doslo.
Ipak, ne dozvoljavam sebi, a ni vama da odustanemo!
Verujem da ce ova akcija dobiti jos vise na snazi, bas zato sto je cista i sto je bazirana na ljubavi i dobroj volji svih koji ucestvuju u njoj.
Sta jos da vam kazem, osim: Kukusigasvima!
nikolic777 nikolic777 20:52 16.03.2011

Re: E sad...

Ono sto nedostaje jeste medijska podrska, i barem malo pomoci u smislu infrastrukture koja bi ubrzala ovaj posao



ne nedostaje , pozvacu sve dnevne novine da isprate akciju...jel to ok?
kukusigameni kukusigameni 20:54 16.03.2011

Re: E sad...

jel to ok?


Naravno. Sacekacemo Urosa jer on verovatno ima jos informacija, pa da sve nekako zaokruzimo.
Floria Floria 21:13 16.03.2011

Re: E sad...

Znači ipak dve akcije? Ja mislim da bi bilo bolje jedna, masovnija, bolje bi bilo propraćeno od strane medija, a i uopšte jači bi bio efekat. Dužno poštovanje autorima ove ideje (svaka čast ), ali ako su "ovi drugi" bili brži i odredili mesto i vreme, što se mi ne bismo pridružili njima sa sve našim idejama itd.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 21:23 16.03.2011

Re: E sad...

Ono sto nedostaje jeste medijska podrska

Iz Medija centra su me kontaktirali i rekli da zele da proslede poziv na njihovu mejling listu :)

Samo treba da im posaljemo tekst poziva i plakat.

PS
U nedelju nazalost nisam u Beogradu, tako da mi preostaje jedino da se pridruzim skupu u subotu...
lebaisoli lebaisoli 21:27 16.03.2011

Re: E sad...

Slazem se! Zasto dve akcije?
palilula92 palilula92 21:28 16.03.2011

Re: E sad...

sa vama
kukusigameni kukusigameni 21:32 16.03.2011

Re: E sad...

Floria


Ne slazem se. Ceo dan sam u ovome(iako sam radio). Mislim da je i Uros "lipsao".
Culi smo se ohoho puta.
Kao prvo, ti ljudi su pokrenuli akciju na slican nacin kao i mi ovde na blogu.
Dalje, oni su objavili mesto i vreme, a mi smo sacekali i doneli odluku da se nasa akcija desi u zatvorenom prostoru. Prognoza kaze da ce biti kise.
Onda, mi samo pravimo zdralove i to ne umanjuje njihovu akciju. Ko brani nama, da ucestvujemo u njihovoj akciji, a njima u nasoj? Daj boze da ima stotine ovakvih akcija sirom zemlje.
Takodje sam misljenja da masovnost jeste dobra ali nije primarna stvar. Ideja je da se pruzi ljudima sansa da iskazu svoje zelje, molitve, saosecanje sa narodom koji je nastradao u Japanu.
I na kraju, logicnije je da se oni nama prikljuce jer mi imamo prostor u nedelju, a oni mogu verovatno da pomere svoj termin lakse nego mi.
Sto je rekao Uros, i njemu i meni bi bilo lakse da vas sve usmerimo na tu akciju.
palilula92 palilula92 21:45 16.03.2011

Re: E sad...

Ko brani nama, da ucestvujemo u njihovoj akciji, a njima u nasoj? Daj boze da ima stotine ovakvih akcija sirom zemlje.


Tako je, dosta je bilo sa deljenjem na nase, vase, oni i mi. Cilj je isti i sve smo to mi.
imamo akciju u Subotu i u Nedeljuorganizatori nisu isti i svi su dobrodosli. Treba korinisati (sa onim organizatorima) i napraviti jedan poziv za obadve akcije sa informacijama sta treba doneti gde i kad, tekst samo i to da sirimo e-mailom i FB-om imam utisak da je puno ljudi malo zbunjeno sta se desava.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:47 16.03.2011

Re: E sad...

A ja ću javiti kolegama, uključujući i slovenačke dopisnike.
kukusigameni kukusigameni 21:50 16.03.2011

Re: E sad...

Djes Jelice ljepotice?

Ovde kao da nema tvojih kolega. Nadao sam se da ce neko da nas kontaktira i direktno predlozi pomoc u oblasti marketinga.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:22 16.03.2011

Re: E sad...

Tuj sam, noćas/jutros sam se vratila s puta, zato sam tek danas videla da se trudite....poslaću Kuda Treba, nadam se da će pomoći.
mlekac mlekac 23:06 16.03.2011

Re: E sad...

Jelica Greganović
Tuj sam, noćas/jutros sam se vratila s puta, zato sam tek danas videla da se trudite....poslaću Kuda Treba, nadam se da će pomoći.


Samo da dopunim - posto nismo mnogo pricali o tome - ja izalarmirah nesto medija t.j. novinara sto se naslo na mojoj FL... A nastavicemo i dalje, naravno.
tyson tyson 05:16 17.03.2011

Re: E sad...

Ono sto nedostaje jeste medijska podrska, i barem malo pomoci u smislu infrastrukture koja bi ubrzala ovaj posao.

Medije morate obavestiti bar dva dana ranije, i to pre 13h da bi obaveštenje moglo biti objavljeno u novinama dan pre događaja.

Mediji ne treba samo da pokriju sam događaj; oni treba i da obaveste narod na vreme, da bi se što više ljudi pridružilo samoj akciji.

Poziv treba da sadrži najosnovnije informacije:
- šta se organizuje
- zašto (početni motivi - zemljotres, cunami, radijacija, nesreća, jaoanske donacije Srbiji - i šta je cilj - solidarnost, saosećanje, zahvalnost itd)
- ko organizuje
- gde
- kada
- posebne informacije ("donesite papir, makaze, štagod"; "majstori origamija će demonstrirati kako se pravi ždral"; učešće/podrška poznatih ličnosti i institucija itd)
- slogan akcije
- kontakt informacije osobe koja može pružiti dodatne informacije

Samo se stavite u ulogu novinara koji od dobijene informacije treba da napravi zanimljivu vest, pre nego što se akcija izvede.

Ne bi bilo loše da se za novinare koji će doći na akciju pripremi neki handout, papir sa osnovnim informacijama o ideji i akciji; novinari vole da dobiju dosta toga "na gotovo", a na taj način sigurniji ste da će informacija koja će se pojaviti u medijima biti tačna.

angie01 angie01 10:24 17.03.2011

Re: E sad...

nikolic777
Ono sto nedostaje jeste medijska podrska, i barem malo pomoci u smislu infrastrukture koja bi ubrzala ovaj posaone nedostaje , pozvacu sve dnevne novine da isprate akciju...jel to ok?



postoji pismo za poziv medijima na prvoj strani ispod linka-samo nisu zavrseni destalji u zaglavlju i oko kontakta-videces!
kukusigameni kukusigameni 22:15 16.03.2011

zdralovi

4krofnica 4krofnica 23:03 16.03.2011

*

malo smo spori..a malecki mora da nacrta nesto:)

hvala g. Urosevicu:) najzad!
kukusigameni kukusigameni 23:03 16.03.2011

btw

Navijaci Crvene Zvezde su sutra oslobodjeni bilo kakvih obaveza, zbog potresa koji su doziveli u kupu.
razmisljam razmisljam 23:15 16.03.2011

Re: btw

Зато Вошини радиду пуном паром.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana