Društvo| Gradjanske inicijative| Politika| Sex| Životinjski svet

Progon i peticija

krkar RSS / 18.03.2011. u 11:21

 

Vojislav_Kostunica_15_a_809676738.jpg

 

U četvrtak je u Beogradu počelo potpisivanje peticije protiv progona Vojislava Koštunice.

Осуђујемо као недостојан покушај да се Војислав Коштуница повеже са убиством премијера Зорана Ђинђића.

Već prvog dana spontano se u centrali DSS-a zateklo preko 100 istomišljenika koji očas postadoše potpisnici zahteva da se Koštunica dr Vojislav, višekratno samoproglašeni legalista, izuzme iz ingerencija pravnog sistema Republike Srbije i da se proglasi neistraživim i neoptuživim. (Da je nezabludiv, k'o papa rimski, to već znamo).

Interesantan je sastav Potpisništva Vaskolikog: sve što je u Srbiji natražno, reakcionarno, retrogradno, etnocentrično, etnofiletično, srednjevekovno, mračno, mračnjačko, antievropsko, antizapadno i anticivilizacijsko - spontano se zateče baš u Braće Jugovića 2a i očas potpisa inicijativu da se Doktor Voja proglasi političkim svecem. I uz njih još nešto podguznih muva, šićardžija, denuncijanata svih režima, špijuna svih službi, sluga svih gospodara i poneki smetenjak koji ne zna je li poš'o ili doš'o ali imponuje mu tevabija..

Svi ideolozi, logističari, apologeti, izvođači, huškači dosadašnjih ratova, svi poticatelji i širitelji mržnje, ksenofobije, svetosavskog fundamentalizma, sve važniji medijski gaulajteri Miloševićâ,Karažićâ i Koštunicâ ovdašnjih... svi se spontano zatekoše baš u centrali Legalistine stranke (za neke bivše funkcionere propalih etnofašističkih paradržava bih baš voleo da vidim jesu li državljani Srbije, no da nas ne zavede ova digresija mala) i očas se saglasiše da ne mogu Ustav i zakoni države Srbije važiti za njihovog Nezabludivog Papu Srbstva Koštunicu dr Vojislava.

Pa k'o velim, braćo i sestre, istina je živa i višekratno dokazana da ste se vi etno-klero-naci odavno izveštili i naučili da valja zakukati kako ste ugroženi pa onda mi ostali treba da se, kao, pravdamo i objašnjavamo da vas ne mrzimo, ne proganjamo... i da se u toj praznoj priči zaboravi o čemu se u stvari radi. A radi se o jednom bezobrazluku klike kojoj je krv udarila u nos, koja smatra da je nedodirljiva i tako treba da ostane, doveka, da treba da im se omogući da i dalje nekažnjeno huškaju i šire mržnju, strah od normalnog sveta i ubeđuju nas kako samo oni mogu da vrate Kosovo svojim tužbalicama i mantrama, kako se efektnim nacionalističkim desetercima očas povećava produktivnost, popovskim kletvama smanjuje nezaposlenost, novim ćeranjem podstiče izvoz a svaki litar prolivene krvi Srbiji stiče nove obožavatelje i prijatelje po svetu.

Mož' bit da su peticioneri u pravu, ma ipak mi se nekako čini da nas je preostalo na ovom dunavluku još nešto slobodnih, mislećih, nezastrašenih, neukletih, nezačaranih, mozgovno neatrofiranih... koji smatramo da treba istražiti ulogu Koštunice dr Vojislava u raznim svinjarijama, prvo i pre svega u ubistvu Đinđić dr Zorana a odmah potom (ili uz to) i u mnogobrojnim drugim prikrivanjima, prećutkivanjima, zatvaranjima očiju, saučestvovanjima, saorganizovanjima, podstrekivanjima... kojekakvih aktivnosti usmerenih na očuvanje, održanje i zaštitu jezgra nacional-desničarskih ubica, otimača, ucenjivača, potkazivača i ostale decenijima stvarane bagrei šljama.

Zato molim sve koji misle da je ova peticija bezobrazna, protivna Ustavu, zakonima i moralu, da potpišu ovu blogersku peticiju za potpuno istraživanje uloge Vojislava Koštunice u ubistvu Zorana Đinđića, uključujući i stvaranje političke i "moralne", "nacionalne", "patriJotske" i inih klima i pozadina kao i sve radnje koje su zakonom kažnjive. Da se time bave, savesno i potpuno, ovlašćeni organi ove države a njih da kontrolišu drugi ovlašćeni organi ove države, svako u skladu sa svojim zakonskim nadležnostima i ovlašćenjima, bez relativizacije, bez (lažne) apologetike i bez pretenzija na nedodirljivost ili "očuvanje viših interesa".

Ako ste ZA dajte preporuku na prvi komentar ovog posta.

A ako ste uz potpisnike iz Braće Jugovića - evo da vas podsetim koje su i kakve časne,  ugledne, neporočne ličnosti u tom karakazanu:

Матија Бећковић, академик

Милорад Екмечић, академик

Бата Михајловић, академик

Коста Чавошки, академик

Чедомир Попов, академик

Драгослав Михаиловић, академик

Јованка Калић, академик

Слободан Душанић, академик

Милован Данојлић, академик

Коста Христић, публициста

Митрополит Амфилохије

Василије Крестић, академик

Брана Црнчевић, књижевник

Светомир Арсић Басара, академик

Данило Баста, академик

Драган Недељковић, академик

проф. др Владета Јанковић

Синиша Ковачевић, драмски писац и редитељ

проф. др Смиља Аврамов

Јагош Ђуретић, издавач

Милош Шобајић, сликар

Љиљана Смајловић, новинар

Слободан Ракитић, књижевник

Милорад Вучелић, новинар

Бојан Суђић, диригент

Алекса Буха, академик

Светлана Васовић Мекина, новинар

Стеван Карамата, академик

Обрад Кесић, политички аналитичар

Бора Ђорђевић, песник

Слободан Рељић, новинар

проф. Сања Бошковић

др Славенко Терзић

проф. др Мирјана Васовић

ЊКВ Принц Владимир Карађорђевић

ЊКВ Принцеза Бригита Карађорђевић

Игор Мекина, новинар

проф. др Петар Марјановић

проф. др Ратко Марковић

Владимир Радомировић, новинар

проф. др Смиља Марјановић Душанић

Драгана Матовић, новинар

Гојко Ђого, академик

проф. др Милан Брдар

проф. др Ђорђије Вуковић

Рајко Петров Ного, академик

Жељко Цвијановић, новинар

проф. др Мило Ломпар

др Слободан Вуковић

Милован Витезовић, књижевник

Маријана Милосављевић, новинар

Радомир Смиљанић, књижевник

Танасије Узуновић, драмски уметник

Никола Врзић, новинар

Mоша Одаловић, књижевник

Мирко Жарић, песник

Цисана Мурусидзе, редитељ

Љиљана Благојевић, драмски уметник

Батић Бачевић, новинар

проф. др Александар Илић

Никола Кусовац, историчар уметности

Божидар Зечевић, драматург

Дринка Радовановић, уметник

Мирко Нишовић, олимпијски шампион

Ксенија Јовановић, драмски уметник

Славољуб Качаревић, новинар

проф. др Радмила Накарада

Игор Ивановић, публициста

проф. др Миле Савић

Дамјан Ђаков, сликар

Младен Матерић, редитељ

др Ђуро Ковачевић

проф. Весна Бајчетић

Душан Савић, спортиста

Марина Рајевић Савић, новинар

Слађана Милошевић, музичар

Милутин Шошкић, спортиста

Aлександра Јанковић, психолог

проф. др Мирјана Стефановски

проф. др Часлав Копривица

Зоран Јовановић, спортиста

Боривоје Рашуо, књижевник

Љубомир Кљакић, публициста

Миливоје Глишић, новинар

Јован Колунџија, уметник

Зоран Сретеновић, спортиста

др Живота Ђорђевић

Никола Цинцар Поповски, књижевник

проф. Митар Михић

Слободан Срећковић, инжењер

Марко Јанковић, новинар

др Зоран Аврамовић

Бисерка Илић, инжењер

Мирослав Цера Михаиловић, књижевник

Александар Симић, адвокат

Бранко Радун, публициста

Драгомир Анђелковић, публициста

проф. др Хасиба Хрустић

Душан Чоловић, књижевник

Ана Радмиловић, публициста

Душан Стојковић, књижевник

Благоје Баковић, књижевник

Александар Митић, новинар

Зоран Зарије Раковић, уметник

Зоран Вацић, издавач

Ивана Жигон, драмски уметник

Радован Калабић, књижевник

Никола Вујичић, књижевник

проф. др Бранко Ракић

Радослав Братић, књижевник

Марко Радош, новинар

др Татјана Милановић

др Маја Радош

Мирослав Тохољ, књижевник



Komentari (387)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 15:15 18.03.2011

Re: Šareno društvo

a i da se utvrdi


kakav te to histericni smeh spopao, pa kacics ove lezece smajlije na svaki svoj drugi komentar-koji je tragican!
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:22 18.03.2011

Da je bilo pravde i razuma...

perjanice sa spiska potpisa podrške Vojislavu Koštunici već bi bile u zatvoru, pravosnažno osudjene na višegodišnje robije zbog zločinačke uloge u podstrekavanju na rat i nasilje od 1989. do 1992. godine! Setimo se govora netrpeljivosti, ratnohuškačkih izjava, intervjua, javnih nastupa akademika i književnika sa ovog spiska, koji su širili mržnju prema svemu što nije velikosrpsko i bezočno podstrekavali na ubijanje i progon drugih i drugačijih!
Aktuelna farsa sa peticijom za odbranu Vojislava Koštunice samo je epilog odsustva volje, morala, pravdoljubivosti i hrabrosti srpske političke i intelektualne elite, kao i većinske javnosti, da osudi sve one koji su PODSTREKAVALI na ratne zločine, a sada se kao nekadašnji "veliki Srbi" prave - Englezi!
mikimedic mikimedic 12:35 18.03.2011

Re: Da je bilo pravde i razuma...

kad se filip i krkari sloze, to zaista obecava pocetak jednog bas bas dobrog bloga.
alselone alselone 12:43 18.03.2011

Re: Da je bilo pravde i razuma...

mikimedic
kad se filip i krkari sloze


Odes da pojedes corbu ko covek u montazni restoran a tamo te napljuju i izvredjaju.
halman halman 12:24 18.03.2011

СРАМОТА

Срам вас било када објављујете овкве блогове... Ово више нема везе са здравим мозгом... Докад бре више мислите да имате право да судите, осуђујете, љагате, блатите, развлачите и сл. СРАМ ВАС БИЛО!!!!!
predatortz predatortz 12:27 18.03.2011

Re: СРАМОТА

Kakva bre sramota! Osuditi bandu,pa svi u kolo

jaksa scekic jaksa scekic 12:30 18.03.2011

Re: СРАМОТА

halman
Срам вас било када објављујете овкве блогове... Ово више нема везе са здравим мозгом... Докад бре више мислите да имате право да судите, осуђујете, љагате, блатите, развлачите и сл. СРАМ ВАС БИЛО!!!!!




Sva sreca sto nas istorija uci da sve sto su doticni branili je propalo pa ce valjda i gorepomenuti
halman halman 12:34 18.03.2011

Re: СРАМОТА

Јакша, смиренији сам од тебе, јер не затварам врата гузицом....
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:36 18.03.2011

Re: СРАМОТА

halman
Срам вас било када објављујете овкве блогове... Ово више нема везе са здравим мозгом... Докад бре више мислите да имате право да судите, осуђујете, љагате, блатите, развлачите и сл. СРАМ ВАС БИЛО!!!!!

Sram bilo sve one koji su gurali tudje sinove u besmislene ratove, a svoju decu slali na plaćena školovanja u inostranstvo ili im preko veze obezbedjivali dobro plaćena radna mesta ovde u Srbiji! Sram bilo sve te licemere, sve te davaoce tudje krvi, sve te ratne profitere, koji su bezočno lagali, krali, podmetali, huškali, a sada žive od kamata na te zločine!
halman halman 12:43 18.03.2011

Re: СРАМОТА

Sram bilo sve one koji su gurali tudje sinove u besmislene ratove, a svoju decu slali na plaćena školovanja u inostranstvo ili im preko veze obezbedjivali dobro plaćena radna mesta ovde u Srbiji! Sram bilo sve te licemere, sve te davaoce tudje krvi, sve te ratne profitere, koji su bezočno lagali, krali, podmetali, huškali, a sada žive od kamata na te zločine!


ПОТПИСУЈЕМ, али Филипе где ви у овим исказима видите В.Коштуницу ????!!!
krkar krkar 12:44 18.03.2011

Re: СРАМОТА

љагате


Cemo, ti li si?

Ili samo neko podjednako pismen i iz istog budžaka?
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:52 18.03.2011

Re: СРАМОТА

halman
Sram bilo sve one koji su gurali tudje sinove u besmislene ratove, a svoju decu slali na plaćena školovanja u inostranstvo ili im preko veze obezbedjivali dobro plaćena radna mesta ovde u Srbiji! Sram bilo sve te licemere, sve te davaoce tudje krvi, sve te ratne profitere, koji su bezočno lagali, krali, podmetali, huškali, a sada žive od kamata na te zločine!ПОТПИСУЈЕМ, али Филипе где ви у овим исказима видите В.Коштуницу ????!!!

Komentrišem perjanice sa spiska potpisnika peticije. A gde vidim V. Koštunicu?
U noći izmedju 5. i 6. oktobra, dok sedi i pregovara sa ruskim izaslanikom Ivanovom i Miloševićem! Da li je te noći ukinuta mogućnost ostvarenja 6. oktobra i omogućeno narednih deset jalovih godina za Srbiju!?
mikimedic mikimedic 14:01 18.03.2011

Re: СРАМОТА

. A gde vidim V. Koštunicu?
U noći izmedju 5. i 6. oktobra, dok sedi i pregovara sa ruskim izaslanikom Ivanovom i Miloševićem!


pa cekaj, jel si samo dve nedelje pre toga glasao za njega

joseywales joseywales 14:54 18.03.2011

Re: СРАМОТА

mikimedic
. A gde vidim V. Koštunicu?
U noći izmedju 5. i 6. oktobra, dok sedi i pregovara sa ruskim izaslanikom Ivanovom i Miloševićem!


pa cekaj, jel si samo dve nedelje pre toga glasao za njega



I ovaj troll... združen sa wukadinovićem...
Bili Piton Bili Piton 20:31 18.03.2011

Re: СРАМОТА

halman
љагате


Književniče Ulemeku, ti li si? Oprezno s glagolima.

edit - nisam video da je već reagovano na ovaj biser, sori
krkar krkar 12:50 18.03.2011

OBAVEŠTENJE - A UJEDNO I UPOZORENJE

Bloger Halman doživotno je banovan zbog iznošenja privatnih podataka o drugim blogerima.

Kod mene se to dešavati neće. Nikakve tolerancije nemam niti ću imati.

Sporni komentar je obrisan.
krkar krkar 14:21 18.03.2011

Re: OBAVEŠTENJE - A UJEDNO I UPOZORENJE


Banovao sam dva istaknuta trolujušča mrsomuda po vokaciji jer moram da idem. Možda ih pripustim među ljude veleras kad se vratim. Ako ne, nadam se da im 24 sata uzdržavanja za SrBstvo, BRIK, Aristotela i koznaštajoš neće teško pasti.

A s ovim trećim ću da rizikujem da ga ostavim, nadam se da nisam pogrešio.
Biljana 77 Biljana 77 13:18 18.03.2011

Kao i obično

sve što je u Srbiji natražno, reakcionarno, retrogradno, etnocentrično, etnofiletično, srednjevekovno, mračno, mračnjačko, antievropsko, antizapadno i anticivilizacijsko
Malo si se zaneo. Ima na ovom spisku ljudi koji ni najmanje ne odgovaraju ovom opisu i koji su vaspitali generacije na sasvim drugim principima. I nemoj da mi mlataraš sa Vučelom, jasno je da nisam na njega mislila.
wukadin wukadin 13:37 18.03.2011

Re: Kao i obično

Iskreno, nisam spisak ni pogledao, a za neke profesorove reči i ne znam šta znače. Recimo "etnofiletično".
Samo me zanima, i zanimaće me dok budu paušalno lepili etiete, ono "retrogradno".
Trebalo bi da znači nazadno, jel te?! Nešto što vuče na prevaziđeno.
Pa nisu li, nasuprot tome, avangarda oni koji su protiv NATO - kad poredimo privredna kretanja i promenu odnosa snaga na relaciji NATO (G7) - BRIK.
krkar krkar 13:38 18.03.2011

Re: Kao i obično

Malo si se zaneo. Ima na ovom spisku ljudi koji ni najmanje ne odgovaraju ovom opisu i koji su vaspitali generacije na sasvim drugim principima. I nemoj da mi mlataraš sa Vučelom, jasno je da nisam na njega mislila.


Malo si se zanela u dijagonalnom čitanju pa nisi shvatila odnose dva jednostavna skupa:

sve što je u Srbiji natražno, reakcionarno, retrogradno, etnocentrično, etnofiletično, srednjevekovno, mračno, mračnjačko, antievropsko, antizapadno i anticivilizacijsko - spontano se zateče baš u Braće Jugovića 2a i očas potpisa inicijativu da se Doktor Voja proglasi političkim svecem

Ovo znači da skup potpisnika obuhvata ceo skup natražnjaka. Tvoj komentar implicira da sam napisao upravo obrnuto, da su skup mračnjaka obuhvata samo potpisnike.

Savršeno je jasno je šta sam napisao. Upravo ono što i mislim.

Slobodno čitaj pažljivije. Pišem vrlo precizno i odmereno. Greške kakve ti impliciraš vrlo mi se retko potkradaju.

Ali drago mi je da sam bar saznao da kad god misliš na neimenovane ljude ne misliš na Vučelu.
Rejlem Rejlem 13:43 18.03.2011

Re: Kao i obično

Biljana 77
Malo si se zaneo. Ima na ovom spisku ljudi koji ni najmanje ne odgovaraju ovom opisu i koji su vaspitali generacije na sasvim drugim principima.

Ima, ali ih nema bas mnogo
Meni je recimo zao sto na spisku vidim ime Vladete Jankovica. Njega vezujem za mnogo pozitivnije stvari nego sto je rad u DSSu.
wukadin wukadin 13:45 18.03.2011

Re: Kao i obično

E nije fazon, ja sad izguglovao da je tamo frizerski salon.
Možda se tamo Koštunica farba, šta ga znam.
Opet, ne deluje mi kao mesto za potpisivanje peticije...
Biljana 77 Biljana 77 13:55 18.03.2011

Re: Kao i obično

OK. Da batalimo skupove, tautologije i ostalo... Nemam ja baš toliko slobodnog vremena. Nego, npr. da mi objasniš u čemu se ogleda
natražno, reakcionarno, retrogradno, etnocentrično, etnofiletično, srednjevekovno, mračno, mračnjačko, antievropsko, antizapadno i anticivilizacijsko
delovanje ili ponašanje profesora Đorđija Vukovića ili Aleksandra Ilića (osim u potpisivanju ove peticije) pošto sam slobodna misliti da o njima znam mnogo više od tebe...

EDIT:
Meni je recimo zao sto na spisku vidim ime Vladete Jankovica. Njega vezujem za mnogo pozitivnije stvari nego sto je rad u DSSu.

Namerno sam ga, kao istaknutog člana stranke, izostavila iz svog pitanja. A nesumnjivo nas je učio sasvim drugim vrednostima od ovih koje prof. krkar nameće.
krkar krkar 14:31 18.03.2011

Re: Kao i obično

Biljana 77
OK. Da batalimo skupove, tautologije i ostalo... Nemam ja baš toliko slobodnog vremena. Nego, npr. da mi objasniš u čemu se ogleda
natražno, reakcionarno, retrogradno, etnocentrično, etnofiletično, srednjevekovno, mračno, mračnjačko, antievropsko, antizapadno i anticivilizacijsko
delovanje ili ponašanje profesora Đorđija Vukovića ili Aleksandra Ilića (osim u potpisivanju ove peticije) pošto sam slobodna misliti da o njima znam mnogo više od tebe...

EDIT:
Meni je recimo zao sto na spisku vidim ime Vladete Jankovica. Njega vezujem za mnogo pozitivnije stvari nego sto je rad u DSSu.

Namerno sam ga, kao istaknutog člana stranke, izostavila iz svog pitanja. A nesumnjivo nas je učio sasvim drugim vrednostima od ovih koje prof. krkar nameće.


Nikako ne mogu da odgovorim na pitanje u formi u kojoj je postavljeno jer je očigledno da još nisi rastabirila one proste skupove i pitanje šta je veće koje uključuje manje.

Al' da ne budem nakraj srca:

Žao mi je što je Aca Ilić u tom društvu. Znam ga dugo kao čoveka iskrenog demokratskog opredeljenja, vrhunskog ambasadora koji je Česima pokušavao da objasni razne komplikovane stvari bez imalo lakirovke i propagande čuvajući onoliko kolektivnog digniteta koliko ga je uopšte bilo. Kao profesora ga ne znam ali sam čuo sve najbolje.

Međutim, pošto poznajem ceo taj krug ljudi još od pre rata, verujem da znam koji su ga motivi potakli da potpiše: osećaj prijateljstva, odanosti, pripadnosti istom krugu predratih opozicionara i kasnijih dugogodišnjih saboraca za ideju ako ne i modalitete njenog ostvarenja itd. I pored svega - jednostavno mi je žao što su ga vrlo časni motivi naveli da se nađe među onom bagrom. Njemu tamo svakako nije mesto.

Ima još nekoliko takvih.

Za Vladetu se ne slažem. Vladeta je samo lepo vaspitan, izgleda kao predratni gospodin i vrlo je uglađen. Ali njegova vehementnost i krvoločnost koju sam upoznao na raznim međunarodnim skupovima krajem 90-ih a posebno zaslepljujuća mržnja prema ideji da Crnogorci neće da budu Srbi - a zna se da im je tako bolje - koja je vrcala iz njega dok je bio ambasador u Londonu te protivprirodne bludne tvorevine (dakle formalno I Srbije I Crne Gore) razbila mi je svaku iluziju o Vladeti.

Koliko je Koštunica Šešelj sa kravatom, toliko je Vladeta Janković Koštunica sa gamašnama.
Biljana 77 Biljana 77 15:03 18.03.2011

Re: Kao i obično

pošto poznajem ceo taj krug ljudi još od pre rata, verujem da znam koji su ga motivi potakli da potpiše: osećaj prijateljstva, odanosti, pripadnosti istom krugu predratih opozicionara i kasnijih dugogodišnjih saboraca za ideju ako ne i modalitete njenog ostvarenja itd. I pored svega - jednostavno mi je žao što su ga vrlo časni motivi naveli da se nađe među onom bagrom. Njemu tamo svakako nije mesto.

Ima još nekoliko takvih.


Pošteno (iliti sad ti već blog ne izgleda kao lista za odstrel).
kakapo kakapo 16:07 18.03.2011

Re: Kao i obično

Ima još nekoliko takvih

Jeste, samo što je sve to sada toliko komplikovano! Uh, kada ukjučim vremeplov, sve tamo do šezdesetih (toliki mi je domet, mator sam i svašta sam video, mnoge potpisnike upoznao i u koječemu učestvovao) mogu samo da zaključim da smo svi, kao društvo, mnogo nesrećni. Sve je to vrlo tužno.
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:09 18.03.2011

Re: Kao i obično

Za Aleksandra Ilića i ja samo reči hvale, zaista. Šta će on u toj ekipi nikad mi nije bilo jasno. Kada je Čavoški odlazio iz DS-a jedino zbog njega i Pavla Kićevca mi bilo krivo.
mrdax mrdax 13:40 19.03.2011

Re: Kao i obično

Ovo znači da skup potpisnika obuhvata ceo skup natražnjaka. Tvoj komentar implicira da sam napisao upravo obrnuto, da su skup mračnjaka obuhvata samo potpisnike.


Da li to znaci da je svako ko je u Srbiji (nazadan...)potpisao peticiju u prostorijama DSS-a ?

SVE (Y)....se zateklo i potpisalo. Dakle "Sve" sto ja na toj listi mora biti (Y)

ili

na spiski potpisnika su svi sa osobinama (Y) ali imaih i onih sa (X) - dobrocudnih

Cini mi se da je ovo zadnje tacno ali sam valjda navikao kada neko kaze skupili se svi ovakvi i onakvi na utakmici., sto ne iskljucuje da je bilo i drugih
jaksa scekic jaksa scekic 13:35 18.03.2011

Obrazlozenje





a ovde je najbolji opis potpisnicke bratije


[/url][url=http://agitpop.me/?008A5234]
angie01 angie01 13:55 18.03.2011

apelujem,

da se obezbedi stalna rezervacija potrebnih mesta na klupama na kalemegdanu, kako bi se akademici adekvatno i trajno smestili, kako im ne bismo vise smetali u razmisljanju i odlucivanju o potezima na sahovskoj tabli!

(golubovi starosedeoci mogu da nesmetano kibicuju!)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:41 18.03.2011

primitivizam

Svi ovi 'legalisti' i 'branioci istine' iz Brace Jugovica i njihovi fanovi ovde na blogu koji sad arlaucu zbog Kostunice do juce su se zalagali da se Divjaku, Purdi i Jurisicu sudi u Beogradu. Jer u cemu je problem, ako nisu krivi sud ce ih eto osloboditi i gotovo. Nije im valjda tesko da odleze malo u S. Mitrovici gde smo ionako drzali njihove kolege 90ih.

To se zove primitivni um.
freehand freehand 14:02 18.03.2011

Re: primitivizam

Neues aus der Nachbarschaft
Svi ovi 'legalisti' i 'branioci istine' iz Brace Jugovica i njihovi fanovi ovde na blogu koji sad arlaucu zbog Kostunice do juce su se zalagali da se Divjaku, Purdi i Jurisicu sudi u Beogradu. Jer u cemu je problem, ako nisu krivi sud ce ih eto osloboditi i gotovo. Nije im valjda tesko da odleze malo u S. Mitrovici gde smo ionako drzali njihove kolege 90ih.

To se zove primitivni um.

Ček' polako; ja sam za to da se dotičnoj gospodi sudi bilo gde, pa makar i u Beogradu.
Kao i Koštunici Dr. Vojislavu.
Jel' moj um poluprimitivan?
Ili je tvoj polupravdoljubiv?!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:14 18.03.2011

Re: primitivizam

Jel' moj um poluprimitivan?
Ili je tvoj polupravdoljubiv?!


Mogu za sebe samo govoriti. Ja nisam za to da se pomenutoj gospodi sudi ako su tuzbe one koje su pisali Kadijevic, Adzic i ostali Milosevicevi generali i niko ih kasnije nije kriticki preispitivao. Ja sam za to da se sazna istina za Dobrovoljacku i ostale slucajeve i da se pokrene opsezna istraga. Takva istraga ocito ne odgovara ni ovima u BG ni u Sarajevu ni u Zagrebu pa Purda, Jurisic i Divjak ispadaju zrtveni jaganjci.

Ako za njih trojicu vaze milosevicevske tuzbe onda nema razloga da se ne pokrenu tuzbe iz istog vremena pisane recimo protiv Otporasa ili pojedinih novinara, oder?
freehand freehand 15:29 18.03.2011

Re: primitivizam

Ja nisam za to da se pomenutoj gospodi sudi ako su tuzbe one koje su pisali Kadijevic, Adzic i ostali Milosevicevi generali

Ni Koštunica nije za to da On bude saslušan.
Gornje optužnice nisu pisali generali (iskreno sumnjam da su neki od njih uopšte savladali tu veštinu).
Ako za njih trojicu vaze milosevicevske tuzbe onda nema razloga da se ne pokrenu tuzbe iz istog vremena pisane recimo protiv Otporasa ili pojedinih novinara, oder?

Ove su optužnice u međuvremenu odbačene ili povučene.
A prave optužnice protiv gospode koju bi ti uz izvinjenje osloobodio i optužbe i sumnje - nikad nisu ni pokrenute tamo gde je trebalo. kao i za Ganića. Kao i za pola OVK. Kao i za "Oluju".
Samo, to nije tema ovog bloga.
Ovde je tema Bezgrešnost Velikog zlojeba čiji imunitet seže do Strašnog suda, najmanje.
Što je svojim potpisom potvrdilo sve što je i Mladiću sa suncem u kosi na glavu stavilo krunu Vožda, onomad. I zdušno odradilo teorijsku podlogu za opšte stradanije i pogibiju iz koje smo tek nos promolili.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:52 18.03.2011

Re: primitivizam

Gornje optužnice nisu pisali generali (iskreno sumnjam da su neki od njih uopšte savladali tu veštinu).


Ako cemo bukvalno verovatno ne, ali su negde iz tog kruga + DB dolazili nalozi. Mozda ovi likovi nisu savladali ni vestinu kidnapovanja, streljanja, kopanja rupe na Fruskoj Gori, ubacivanje mrtvog tela u nju i polivanje krecom pa su ipak bili u stanju da donesu odluku da se Stambilic likvidira.

Ove su optužnice u međuvremenu odbačene ili povučene.


Kao sto kazes, nije tema pa da ne idemo na tu stranu. Samo da dodam da je ovo kljucno pitanje: zasto su jedne optuznice odbacene dok druge nisu ni preispitane iako ih je pisala ista bratija jer su to njima sve bili isti neprijatelji? Da su ove druge bile preispitane onda bi mozda protiv Purde podigli optuznicu ali ne na osnovu izjava datih tokom mucenja u zatvoru u Srbiji. Zamisli da se nekom regrutu iz Nisa koji je ratovao u Hrvatskoj sudi u Zagrebu na osnovu izjava datih u splitskoj Lori. Moze biti da je taj regrut i pocinio neke zlocine ali se optuznica ne moze zasnivati na takvom 'saslusanju'.

Ni Koštunica nije za to da On bude saslušan.


Razlika da se protiv njega ne pise politicki motivisana optuznica mada wannabe-Nobelovac i najmladji ANUSovac to tako zele da predstave.

A prave optužnice protiv gospode koju bi ti uz izvinjenje osloobodio i optužbe i sumnje

Bez wukadisanja, nikog ja ne bih oslobadjao. Jos jednom da ponovim, i Oluju, i Dobrovoljacku i Zutu kucu i sve ostalo treba preispitati. Ove igrarije srbijanskog tuzilastva pokazuju da do toga na zalost nikome ni u BG nije mnogo stalo.

U ovom poslednjem kontekstu sam pomenuo i logiku kostunicastih branitelja kojima su ovakve igrarije uvek bile bitnije od istine.



mrdax mrdax 19:07 18.03.2011

Re: primitivizam

Bez wukadisanja, nikog ja ne bih oslobadjao. Jos jednom da ponovim, i Oluju, i Dobrovoljacku i Zutu kucu i sve ostalo treba preispitati. Ove igrarije srbijanskog tuzilastva pokazuju da do toga na zalost nikome ni u BG nije mnogo stalo.

U ovom poslednjem kontekstu sam pomenuo i logiku kostunicastih branitelja kojima su ovakve igrarije uvek bile bitnije od istine.



TEMA BLOG-a je zasto Vojislav Kostunica nece da da odgovore na par pitanja koja tuzilac hoce da zna a ne Zuta Kuca, Oluja, Divjak...
Ili hocete da kazete da ne verujete da bi saslusanje bilo fer i da je ovo zavera protiv Kostunice? Ako to nije slucaj onda ne postoji ni jedan zdravorazumski razlog zasto nevin covek ne bi dao izjave !!! Toliko je jednostavno.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:49 18.03.2011

Re: primitivizam

TEMA BLOG-a


Da prekopiram ono sto sam rekao gore post mi se cini da ste propustili:

Svi ovi 'legalisti' i 'branioci istine' iz Brace Jugovica i njihovi fanovi ovde na blogu koji sad arlaucu zbog Kostunice do juce su se zalagali da se Divjaku, Purdi i Jurisicu sudi u Beogradu.

Iz ovoga je nadam se jasno sta ja mislim o 'progonu' Nedodirljivog i zalaganju za pravdu klike oko njega.

Upravu ste, prica nema veze sa slucajevima koji se kasnije pominju, oni su se pojavili u daljoj razmeni sa Freehandom. Zao mi je da se stvorila zbrka zbog toga.
zilikaka zilikaka 00:08 19.03.2011

Re: primitivizam

Gornje optužnice nisu pisali generali (iskreno sumnjam da su neki od njih uopšte savladali tu veštinu).

Za ovog drugog se pouzdano zna da je završio analfabetski kurs. Sad, da li su učili i da pišu ili samo da čitaju...
sybil sybil 13:45 18.03.2011

Ne mogu da se otmem utisku

koliko ih je, mislim tih sto su potpisali. uvek su bili vecina. zbogom progresu, zbogom demokratijo.
alselone alselone 13:53 18.03.2011

Re: Ne mogu da se otmem utisku

sybil
koliko ih je, mislim tih sto su potpisali. uvek su bili vecina. zbogom progresu, zbogom demokratijo.



wukadin wukadin 13:53 18.03.2011

Re: Ne mogu da se otmem utisku

A Vladimir Putin uskoro dolazi...
jaksa scekic jaksa scekic 14:01 18.03.2011

Re: Ne mogu da se otmem utisku

wukadin
A Vladimir Putin uskoro dolazi...


da potpise peticiju ?
sybil sybil 14:03 18.03.2011

Re: Ne mogu da se otmem utisku

jaksa scekic
wukadin
A Vladimir Putin uskoro dolazi...


da potpise peticiju ?

ovo je super
freehand freehand 14:04 18.03.2011

Re: Ne mogu da se otmem utisku

alselone
sybil
koliko ih je, mislim tih sto su potpisali. uvek su bili vecina. zbogom progresu, zbogom demokratijo.




NNN NNN 20:57 18.03.2011

Re: Ne mogu da se otmem utisku

alselone
sybil
koliko ih je, mislim tih sto su potpisali. uvek su bili vecina. zbogom progresu, zbogom demokratijo.




freehand
alselone
sybil
koliko ih je, mislim tih sto su potpisali. uvek su bili vecina. zbogom progresu, zbogom demokratijo.






...oba nas je zavela ašik žena ta!
libkonz libkonz 09:52 19.03.2011

Re: Ne mogu da se otmem utisku

...oba nas je zavela ašik žena ta!

bar nas je deset na blogu.
veronika_kojen veronika_kojen 14:24 19.03.2011

Re: Ne mogu da se otmem utisku

libkonz
...oba nas je zavela ašik žena ta!

bar nas je deset na blogu.


nuh-huh.

bar nas je desetoro
hannah.greener hannah.greener 14:08 18.03.2011

Vojislav dr. Koštunica...

Aman, ljudi, nije li gorepomenuti pozivao na tzv. Vladu Narodnog Jedinstva NEKOLIKO SATI posle atentata na Đinđića?

Ako to nije pokušaj sakrivanja tragova, onda ne znam šta je.

Istraga, nogekako.
johnny011 johnny011 14:20 18.03.2011

Spisak potpisnika...

ocekivan, vecina se odavno outovala.
Ipak, par ljudi me iznenadilo. Mislio sam da su...legalisti.
cartmanikus cartmanikus 14:48 18.03.2011

SVI SU KRIVI DOK SE NE DOKAZE SUPROTNO!!!!

(izvinjavam se al nisam hteo da citam komentare jer su nas zamolili da ne komentarisemo komentare)

Ma vidi se iz vasione da je upleten do guse u zaveru i ubistvo premijera Dr. Djindjica.
Da nije kriv rado bi pristao na sudjenje i stekao posle oslobadjajuce presude dovoljno politickih poena da opet moze preci cenzus sa njegovom "kombi strankom"!
Sigurno je trecina tih potpisnika podrske steklo svoje diplome i titule '90-ih godina, sa manje ucenja, a vise para ili politicke podobnosti, a sada su nasli kod koga ce da se uvale.
Mozda ti pojedinci u stvari svojim potpisom hoce jos vise da ga nagrde!
Mene licno vredja to njegovo uviseno stanje gde je on iznad nas ostalih zajedno sa njegovim mackama. Neko ce reci da je to ista ljubav kao prema deci ali necu da mi vlada neko ko ih nema. Roditelji ce razumeti sta sam hteo reci.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:29 18.03.2011

intervju

“Pres”: Verujete li da postoji politička pozadina ubistva premijera? Bivši ambasador SAD Vilijem Montgomeri smatra da ona ne postoji.

Vojislav Koštunica: Za ubistvo premijera Đinđića sud je doneo presudu. Ako postoje novi dokazi koji nedvosmisleno utvrđuju da postoje učesnici u atentatu koji nisu otkriveni, onda je to ozbiljna stvar koju opet mora da utvrdi sud. Ja o takvim dokazima nemam saznanja. Svakako da nije bez značaja i ono što je bivši ambasador SAD izjavio, jer je on predstavljao u vreme ubistva jednu veliku silu koja raspolaže svojim saznanjima.

“Pres”: Kao predsednik SRJ niste imali nikakve informacije da se priprema ubistvo Đinđića?

Vojislav Koštunica: Ne.

“Pres”: Ali ste podržali protest JSO?

Vojislav Koštunica: Nisam podržao, jer reč "podržao" znači zloupotrebu onoga o čemu sam govorio. Meni je na redovnoj konferenciji za medije 15. novembra 2002. postavljeno nekoliko pitanja i o protestu JSO, a naknadno sam ustanovio da se ono što je Đinđić o ovom protestu govorio na sednici Vlade u isto vreme ni u čemu nije razlikovalo od mojih izjava. Moja izjava, kao i njegova, bila je da postoje nerešeni odnosi u samoj jedinici i da treba učiniti sve da se situacija smiri. Rečeno je i da nisu regulisani ni protesti ni u drugim službama i institucijama, Đinđić je pomenuo rudare, a ja lekare. Kao i Đinđić, rekao sam da su ti zahtevi verovatno opravdani, ali treba učiniti sve zbog stabilnosti države da se stvar mirno reši. Nijednom nisam upotrebio reč "podržavam".

“Pres”: Da li biste lično voleli da se utvrdi postojanje političke pozadine ubistva Đinđića?

Vojislav Koštunica: Želim da se utvrdi puna istina!

“Pres”: A šta danas mislite o izjavi Dejana Mihajlova da DSS zna ko je ubio Đinđića?

Vojislav Koštunica: Kao što znate, to je bilo u vreme predsedničke kampanje 2004. Radi se o oštrim rečima, u kampanji se takve stvari dešavaju. Ali, ističem da nisam pobornik oštrih reči.

--------

“Pres”: Na osnovu čega tvrdite da je poziv tužioca u stvari napad DS na vas i DSS?

Vojislav Koštunica: DSS nije najveća, ali jeste najviše opoziciona stranka i jeste stranka protiv koje se već tri godine vodi sistematska prljava kampanja sa ciljem da se DSS uništi. Pošto vlasti medijskim kampanjama nisu uspele do sada da unište DSS, najavljuju sledeći korak, a to je zloupotreba tužilaštva kao što je to bilo u najgorim vremenima. Pozivam vlast da otvoreno saopšti da će tužilaštvo proganjati svakog ko se bori za Kosovo i Metohiju i da će proganjati svakog ko kritikuje EU i da će proganjati svakog ko je protiv ulaska u NATO.

“Pres”: Ako su Kosovo, EU i NATO razlozi, kako kažete, napada, vi zapravo kažete da DS to radi po nalogu Zapada, SAD i EU?

Vojislav Koštunica: Verujem da se i u ovom slučaju zaista radi o jednom velikom pritisku spolja! Aktuelna vlast u Srbiji sve manje i manje postaje tvorac politike i sve manje utiče na politiku. Uticaj Vašingtona i Brisela jeste veliki, ali njemu se moglo suprotstaviti bez konfrontacije. Međutim, ulazilo se u čitav lanac nepotrebnih ustupaka, katkad i u sitnim stvarima. To je jedna vrsta "cik-cak politike". Prvo verbalno jednu stvar dovodimo u pitanje, a onda na nju pristajemo, kao u slučaju Rezoluciju o Kosovu u UN.

“Pres”: Kad vidite aktuelnu vladu i Vladu DS i SNS u najavi, kajete li se što ste u martu 2008. srušili Vladu DSS i DS?

Vojislav Koštunica: Podsetiću vas da je tada u Priština donela odluku o samoproglašenju nezavisnosti koju je podržao veliki broj zemalja EU. DSS je zahtevao da se skupštinskom rezolucijom država obaveže da Srbija kao celovita zemlja treba da nastavi proces evropskih integracija. Umesto takve rezolucije DS je pošto-poto hteo da se potpiše SSP sa EU. Da smo tada sa DS postigli dogovor da se pitanje SSP reši na način kojim bi se sačuvalo Kosovo u sastavu Srbije, sigurno da takvu odluku ne bih doneo. Mi smo sa DS sarađivali sve do samoproglašenja nezavisnosti Kosova i kada su se oni, kao većinski deo Vlade, saglasili sa zemljama EU koje su priznale Kosovo...

“Pres”:... da nije to malo prejaka kvalifikacija?

Vojislav Koštunica: A šta znači kada većinski deo Vlade predvođen DS potpiše SSP sa EU u trenutku kada su 19, a onda 22 zemlje Unije priznale Kosovo, a da nisu ni pokušali da pokrenu pitanje Kosova? Pravnici kažu ugovor je saglasnost volja, a SSP je ugovor Srbije sa članicama EU. Ako se saglasite s nekim ko kaže da Kosovo nije vaše, vi ste sami saglasni da Kosovo nije vaše. Ja sam samo predlagao da pre potpisivanje SSP razgovaramo, razgovaramo i razgovaramo sa EU o problemu Kosova.
kakapo kakapo 15:25 18.03.2011

Da me metne ko za Voju

Da sam ja na mestu Vojislava Koštunice insistirao bih da me saslušaju pred TV kamerama, sve sa detektorom laži. Doduše, šta ja to pričam, da sam ja na mestu Voje Koštunice ne bih se našao na njegovom mestu.
mrdax mrdax 15:39 18.03.2011

Poziv na saslusanje

Ako ja kao gradjanin moram da se javim na poziv za razgovor ne znam sto bi bilo mnogo drugacije kod gradjanina Vojislava Kostunice.

Umesto da se kao najnormalniji covek odazove najavljenom pozivu on pise peticije, kuka na televiziji kako se protiv njegove stranke sa 0.1% glasackog tela sprema zavera.

Ponasanje DSS-a je pre 12.marta bilo takvo da je otezavalo donosenje zakona o "svedoku saradniku" , podrzavalo "protest u uniformama" (a sa politickim ciljevima i zahtevima), pozivalo Momira Gavrilovica na razgovor u kancelariju a zatim optuzilo Djindjicevu vladu za ubistvo, borilo protiv izrucenja Milosevica uz sve napore da Rade i drustvo ostanu sto je duze moguce ususkani.Pri tome su sevali naslovi " Ko to ubija po Srbiji?" , "Ako Djindjic prezivi, Srbija nece" i slicno.

Posle je usledilo slavlje uz viski , pa srdacni docek Legije u kancelariji, rusenje optuznice preko ministara pravde , LAZNO optuzivanje u zaru borbe , izmisljanje raznih teorija ( 5. metak i sl.)....

Mislim da duguje par odgovora kao covek oko koga se sve ovo dogadjalo a bio je predsednik i kasnije premijer.
nebesky nebesky 15:43 18.03.2011

Rebus

Pokušajte da rešite sledeći rebus:
KOŠTUNICA
(N=B)
ecce-florian ecce-florian 20:45 18.03.2011

Re: Rebus

nebesky
Pokušajte da rešite sledeći rebus:
KOŠTUNICA
(N=B)

Znam ja

SIC STANTIBUS

dolybell92 dolybell92 13:14 19.03.2011

Re: Rebus

nebesky
Pokušajte da rešite sledeći rebus:
KOŠTUNICA
(N=B)


Znam ! Kostuhica...
ecce-florian ecce-florian 20:50 19.03.2011

Re: Rebus

dolybell92
nebesky
Pokušajte da rešite sledeći rebus:
KOŠTUNICA
(N=B)


Znam ! Kostuhica...


mislish Koshutitja?
Dawngreeter Dawngreeter 16:32 18.03.2011

Peticija

Svidja mi se ovo sa peticijama. Da li bi DSS mogao da pokrene peticiju za ukidanje globalnog zagrevanja?
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:34 18.03.2011

Re: Peticija

Dawngreeter
Svidja mi se ovo sa peticijama. Da li bi DSS mogao da pokrene peticiju za ukidanje globalnog zagrevanja?



Hehe, čim budu obavešteni da taj fenomen predstavlja pretnju.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:15 18.03.2011

DOMINO efekat

Atentat na Zoran Djindjića je završni čin samoubilačkog procesa začetog septembra 1987. godine, kada je na tzv. Osmoj sednici prevladala politika najvećeg ratnog zločinca u istoriji Srbije Slobodana Miloševića. Ovaj tipični komunistički aparatčik ne bi postao to što je bio da nije dobio podršku znanih i neznanih saučesnika u zajedničkom zločinačkom poduhvatu. Medju njima se nalaze i svi dobro znani intelektualci, akademici, književnici i pesnici, umetnici, urednici i novinari, koji su krajem osamdesetih svojim javnim nastupima, svojim rečima – odapetim strelama, de facto pripremili teren za rat. Glavne arhitekte poslednjih ratova na Balkanu nisu političari formata jednog Miloševića, Jovića, Kostića ili Šešelja, već su to oni u perverznoj sprezi intelektualaca i oficirskog kora, ostvarene upravo preko pomenutih političara.
Početkom aprila 1991. godine, kada su se zahuhtavale pripreme za rat u Sloveniji i Hrvatskoj, u NIN-u je izašao intervju sa slikarom i akademikom Mićom Popovićem, koji se PRVI od svih javno pokajao zbog podrške miloševićevskom nacionalističkom projektu. Na pitanje novinara “Plaća li Srbija danas danak (videli smo i u krvi) homogenizaciji pod parolom '…prvo Srbija, pa demokratija'…?", Mića Popović odgovara: “Na ovom mestu moram odmah da vas prekinem i da pre svega i samog sebe okrivim… Bio sam neoprezan i jedan sam od prvih koji je pristao na sintagmu “prvo Srbija, pa demokratija”. Srbiju je ta zamka opasno koštala. Pre nekoliko godina poverovali smo da je srpski problem iznad demokratskog problema, a ispostavilo se da smo pogrešili.” – zaključuje Mića Popović u NIN-u.
Drugi srpski intelektualac, koji se JAVNO pokajao, jeste Borislav Mihajlović Mihiz. U poslednjem intervjuu javno je priznao da se kaje za sve kuda je naveo srpski narod da ide... Obećao je da će posle toga zaćutati, i održao je obećanje. Izolovao se u svom stanu, u znak protesta i rezignacije, sve do smrti decembra 1997. godine!
Dakle, samo dva srpska intelektualca su se JAVNO pokajali, dok se ostali i dalje prave ludi.
I evo ih sada, medju potpisnicima peticije!
Da zaključim: pokretanje istrage o političkoj pozadini ubistva premijera Zorana Djindjića zapravo je početak preispitivanja odgovornosti ovdašnje akademske elite za celokupno zlo naneto susednim nacijama i srpskom narodu počev od tzv. dogadjanja naroda (i autor ove sintagme Milovan Vitezović je medju potpisnicima peticije) pa preko nedogodjenog 6. oktobra 2000. i pogubnog 12. marta 2003. do danas!
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:48 18.03.2011

Re: DOMINO efekat

Domino efekat ide unazad i pre 1987 godine. Opet selektivno pamcenje i izvuceno iz konteksta, a dokle god je tako i zakljucak je pausalan i ne narocito vredan pomena.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:07 19.03.2011

Re: DOMINO efekat

apacherosepeacock
Domino efekat ide unazad i pre 1987 godine. Opet selektivno pamcenje i izvuceno iz konteksta, a dokle god je tako i zakljucak je pausalan i ne narocito vredan pomena.

Sta je to pausalno u otuznoj cinjenici da su se samo 2 (dva) srpska intelektualca JAVNO pokajali zbog podrske Milosevicu, dok se svi ostali, a medju njima i perjanice sa spiska peticije, prave Englezi? Kako neko moze imati obraza nakon podrske najvecem ratnom zlocincu u istoriji Srbije, kako neko ko se nije javno pokajao zbog te sramne podrske moze imati moralno pravo da sada bilo sta javno trazi, zahteva, protestuje...?
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:04 19.03.2011

Re: DOMINO efekat

Filip Mladenović
apacherosepeacock
Domino efekat ide unazad i pre 1987 godine. Opet selektivno pamcenje i izvuceno iz konteksta, a dokle god je tako i zakljucak je pausalan i ne narocito vredan pomena.

Sta je to pausalno u otuznoj cinjenici da su se samo 2 (dva) srpska intelektualca JAVNO pokajali zbog podrske Milosevicu, dok se svi ostali, a medju njima i perjanice sa spiska peticije, prave Englezi? Kako neko moze imati obraza nakon podrske najvecem ratnom zlocincu u istoriji Srbije, kako neko ko se nije javno pokajao zbog te sramne podrske moze imati moralno pravo da sada bilo sta javno trazi, zahteva, protestuje...?



Uh, nemoj da se boldo-zestis, ja koliko vidim nisu ni usamljeni ni jedini ni manjina - eno jedan deo nepokajnika (primer samo) sedi u vladi pa s punim pravom trazi, iska, zapoveda etc.
kamichak92 kamichak92 17:41 18.03.2011

...

potpuno je neverovatno ubedjenje ovih ljudi da se o onome sto se dogodilo u proslosti moze glasati.
ja bih razumela da su potpisali predlog da se sto pre i sto efikasnije okonca istraga o ovom pitanju, kako bi se, je l', skinula ljaga sa imena njihovog heroja. recimo.
to bi bilo na liniji zdravog razuma.
ovaj pak predlog/peticija govori mnogo o njihovom poimanju sveta, i saznanja, i istine, i mnogo cega.
kamichak92 kamichak92 17:43 18.03.2011

...

inace, djindjic je bio predsednik vlade a ne premijer. nema srbija premijera.
background noise background noise 18:05 18.03.2011

Ne vidim smisao u uvodnoj recenici

ocenjujemo kao nedostojan


Ovde nedostaje nesto za poredjenje, ne moze samo nedostojan, moze nedostojan necega ili nekoga, mora da postoji nesto uz sta bi se dostajalo ili se ne bi dostajalo da bi nesto bilo dostojno ili nedostojno pa onda i pokusaj ne moze biti sam za sebe nedostojan, cini mi se

dali76 dali76 18:18 18.03.2011

...

“ Dajes da te brane glumci reziseri
Akademici razni neznani I znani
Jos samo ti fale “nasi” and “dveri”
Al ti ces biti na naslovnoj strani….”( copyright by Dali 2011)
Jebes legalitet vazan je marketing. Ljudi oko Kostunice su nasli nacina kako doticnog Kostunicu vaskrsnuti iz politickog mrtvila.
To je jedina drzavotvorna stranka koja nije prodala veru za veceru ali zato, ko sto vec prije napisah, prodaje ono za bubrege.
Gorak je osjecaj da je ustvari ubistvo Djindjica samo sredstvo , bilo jednim da vaskrsnu bilo drugima da to ovim prvim ne dozvole.
Djindjic je ubijen ali ggore od toga je sto je njegova politika ubijena I sto nije bio u pravu kad je mislio da nece njegovim ubistvom zaustaviti process. Jesu, svi odreda I bez izuzetka.

Bili Piton Bili Piton 21:01 18.03.2011

Re: ...

dali76

To je jedina drzavotvorna stranka koja nije prodala veru za veceru ali zato, ko sto vec prije napisah, prodaje ono za bubrege.


Vrlo slikovito....i tačno.
antioksidant antioksidant 00:54 19.03.2011

Re: ...

Bili Piton
dali76

To je jedina drzavotvorna stranka koja nije prodala veru za veceru ali zato, ko sto vec prije napisah, prodaje ono za bubrege.

Vrlo slikovito....i tačno.
da nema nekoliko privatizacija iz doba njihove vlasti i bilo bi tačno (bar ovaj deo oko večere - ovako na žalost dobili su pun pansion)

nikolic777 nikolic777 18:22 18.03.2011

kakva ekipa

intlektualni krem od Memoranduma na ovamo..ponovo u sedlu

da je dr Vojislav ostvario principe pravne drzave o kojima je pričao godinama ne bi mu trebala peticija, kao ni povampirenje patriotsko-salonsko-huškačkog krema koji je podržao propast pre dve decenije...


preporuka za inicijativu o preispitivanju njegove uloge!

preporuka (nad preporukama) za tekst!
angie01 angie01 19:10 18.03.2011

Re: kakva ekipa

da je dr Vojislav ostvario principe pravne drzave o kojima je pričao godinama ne bi mu trebala peticija, kao ni povampirenje patriotsko-salonsko-huškačkog krema koji je podržao propast pre dve decenije...


zar nije dr vojislav pravnik,.. pa da se igra ovako amaterskih zmurki!
ecce-florian ecce-florian 18:59 18.03.2011

Krkar je malo dete

Pogle kako to radi matična kuća

ORGANIZOVANI KRIMINAL | PETAK 18.03.2011 | 16:16
Šešelja će saslušati zbog atentata

IZVOR: B92
Beograd -- Kada se Vojislav Šešelj vrati iz Haga, biće saslušan u procesu za političku pozadinu ubistva premijera Zorana Đinđića, saznaje B92.




Na fotografiji još bolji komentar Vojislav Šešelj na oproštajnom mitingu uoči odlaska u Hag.....

Nemam pristup fonetu a guglovanje mi daje sve četiri adrese za fotografiju na b92. Možel' neko od novinara ili urednika sa pristupom da proveri servis?

Ko god da je radio prelom i izbor foto materijala je car. Ne zna se šta je lepše Naslov, nadnaslov fotka.


ispod fotke mala ograda

Kako B92 saznaje, ukoliko se obistine najave i Vojislav Šešelj se vrati iz Haga, biće saslušan u vezi sa političkom pozadinom ubistva premijera Srbije Zorana Đinđića.


a nadalje trpanje

Nepotpisano, značilo bi redakcijska vest?

Ako dođe možda će ga saslušati nezvanično saznajemo.

Šta se ovde dešava?
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:36 18.03.2011

Re: Krkar je malo dete

ecce-florian Pogle kako to radi matična kuća


Šešelj je već saslušan u istrazi o Đinđićevom ubistvu u avgustu 2003. godine. Saslušavao ga je istražni sudija Specijalnog suda Vučko Mirčić.

Kompletan stenogram saslušanja na pedesetak strana, kao i video snimak, stoji na njegovom sajtu već nekoliko godina.

http://www.vseselj.com/index.php?a=1108]

ecce-florian ecce-florian 21:13 18.03.2011

Re: Krkar je malo dete

Nisam o tome već o pakovanju izjave Nataše Kandić od pre par dana da će vojvoda izaći za mesec dva.

Aj da probamo naprimer da upakujemo u blok spoljna politika:

Kako nezvanično saznajemo u okviru mirovnih napora oko sređivanja uzavrele situacije nakon demokratskih promena u severno-afričkim zemljama, predstavljena je inicijativa da Vojislav Šešelj kao vrstan poznavalac prilika na bliskom istoku i severnoj Africi, za mesec dva, po izlasku iz zatvora poseti neke od zemalja Magreba.



Dr Vojislav Šešelj sa radnicima, vojskom i ženama prilikom poslednje posete bratskom bliskom istoku

ili vremenska prognoza

Dugoročna vremenska prognoza za mesec april i maj 2011 ukazuje na povećanu količinu padavina u odnosu na višegodišnje izmerene prosečne količine. Meteorolozi su mada je nezahvalno davati prognozu preko 15 dana do ovog zaključka došli na osnovu zahteva Vojislava Šešelja da mu supruga donese njegov beli mantil radi ilaska iz zatvora za mesec dva dana, a poznato je da su veze Vojislava Šešelja u Službama koje se između ostalog bave i dugoročnom prognozom vremena zbog bezbednosnih razloga veoma bliske.

Dr. Vojislav Šešelj u belom mantilu pre odlaskka u Hag

apacherosepeacock apacherosepeacock 21:55 18.03.2011

Re: Krkar je malo dete

ecce-florianNisam o tome već o pakovanju izjave Nataše Kandić od pre par dana da će vojvoda izaći za mesec dva.


Dobro, pardon, nego ja vise zbog toga sto bi b92 mogla i da proveri sta objavljuje pre nego stisne gumb 'posalji'
[neko je na komentarima ostavio link za dokumentaciju da jeste saslusavan]

Milan Karagaća Milan Karagaća 19:15 18.03.2011

Nije Voja Širak

Taman posla , ko njega sme da saslušava nije on tamo neki Širak ili Kohl pa da se odazovu na poziv suda i kažu šta imaju jer poštuju svoju državu i njen sud.Pogotovo ako nisu ništa krivi onda samo daju primer ostalim građanima.
Kod nas izgleda svako misli da je Miloš Veliki i da iznad njega nema suda.
Dakle, ne ulazim uopšte u spekulacije ali smatram da svaki građanin, pogotovo političar , treba da se odazove pozivu ako ga dobije. Za građane obične se zna, ako se ne odazove biće priveden.
Ne vidim nikakve potrebe za ovoliku halabuku kojom DSS pokušava da malo podigne sopstveni rejting mada mislim da će uraditi suprotno.
Ne vidim zašto neko kome je savest potpuno čista odbija da se odazove ako bude pozvan, osim ako DSS i ovi profesionalni peotpisivači peticija time ne žele da pokažu kako ne priznaju sud države Srbije.
Ne bih da komentarišem imena potpisnika peticije ali vidim tu većinu onih koji su tražili referendum protiv ulaska u NATO i još nekih peticija.
freehand freehand 19:35 18.03.2011

Re: Nije Voja Širak

Kod nas izgleda svako misli da je Miloš Veliki i da iznad njega nema suda.

Jel to beše onaj sa bombaškog procesa, što priznaje samo sud svoje partije?
Domazet Domazet 20:05 18.03.2011

Mob

EMKEJ
Ne bih da komentarišem imena potpisnika peticije ali vidim tu većinu onih koji su tražili referendum protiv ulaska u NATO i još nekih peticija.


Ko bi rekao da ce EMKEJ da dizhe kredibilitet potpisnicima ONE peticije!?

Medjutim nisam hteo o tome. Pre sam hteo o toplini oko srca koju osecam zbog (u ovom trenutku) 108 preporuka predlogu kontrapeticije. Ma koliko inache pesimista sasvim sam siguran da bar stotinu od njih sasvim sigurno zna da je Koshtunica Kriv i mozhe da detaljno obrazlozhi svoja saznanja jer znaju shta znaju. Ali im ne pada napamet da urlaju o tome po kojekakvim sudskim budzacima. Preferiraju ovaj Blog...

A nisam hteo previshe ni o tome. Predlazhem malecku anketu. Zhivo bi me zanimalo da chujem od potpisnika Krkijeve kontra-peticije koliko njih bi prihvatilo presudu da Koshtunica nije kriv?
sixx sixx 20:31 18.03.2011

Re: Mob

Evo ja sam potpisao kontrapeticiju i prihvatio bih presudu da Koštunica nije kriv.

Mislim da se takva presuda ne može doneti pojedinačno, nego samo kao posledica prethodno utvrđenog spiska krivaca. Ne verujem da će se pokazati da političke pozadine nema, ali sve je moguće. Toliko je sumnjivih, da liči na "Ubistvo u Orijent ekspresu".
freehand freehand 20:34 18.03.2011

Re: Mob

A nisam hteo previshe ni o tome. Predlazhem malecku anketu. Zhivo bi me zanimalo da chujem od potpisnika Krkijeve kontra-peticije koliko njih bi prihvatilo presudu da Koshtunica nije kriv?

Ja bih prihvatio svaku odluku koju Sud u normalnom postupku donese. Kao što bih prihvatio da Mira Karanović primi i ne primi nagradu "Žanka Stokić". Kao što bih prihvatio presudu bilo kog suda da general Divjak nije kriv. Kao što prihvatam odluku tužilaštva da odustane od gonjenja gospodina Purde.
Da nabrajam dalje? Kao što bih prihvatio odluku da Vojislav Šešelj nije kriv. Kao što sam prihvatio odluku da Naser Orić nije kriv.
nikolic777 nikolic777 20:41 18.03.2011

Re: Nije Voja Širak

Ne vidim zašto neko kome je savest potpuno čista odbija da se odazove ako bude pozvan



plus neko ko se zaklinje u pravnu državu, čijem stvaranju je tokom osam godina boravka u vlasti na ovaj ili onaj način, bar malo doprineo


i naravno - legalizam
fantomatsicna fantomatsicna 20:55 18.03.2011

Re: Nije Voja Širak

Slazem se sa krkarom i dobro je sto je ovo pokrenuto..ko je da je nevin je dok se ne dokaze suprotno..a da treba dokazati to je normalno osim ako oni sto treba da dokazuju strahuju da su mzoda i oni negde umesani.Eh koliko Sumnjivih Lica..
Domazet Domazet 20:59 18.03.2011

Re: Mob

Dva od 124. Izgleda da dobijam opkladu sa samim sobom.

A sada mala digresija.
Kao što bih prihvatio presudu bilo kog suda da general Divjak nije kriv

Dva pitanja, a presudu da je kriv? I da li prihvatanje presude da Divjak nije kriv znachi odbijanje validnosti argumenta o krivichnoj odgovornosti?

I jedna malo manja digresija:
Ne vidim zašto neko kome je savest potpuno čista odbija da se odazove ako bude pozvan

Prosto mi je neverovatno koliko su Srbi (i Prvi i Drugi, gotovo bez izuzetka) spremni da pozivaju i prozivaju. Jedino shto po intenzitetu prevazilazi pomenutu spremnost je spremnost istih tih pozivacha i prozivascha da pishte do neba kada njih pozivaju i prozivaju.

Teshko da sam mogao da dobijem bolji primer za ovo shto sam malo pre napisao.
Slazem se sa krkarom i dobro je sto je ovo pokrenuto..ko je da je nevin je dok se ne dokaze suprotno..a da treba dokazati to je normalno osim ako oni sto treba da dokazuju strahuju da su mzoda i oni negde umesani.Eh koliko Sumnjivih Lica..

Nova opklada sa samim sobom. Fantomastichna je vrlo cvrsti pobornik dokazivanja. Krivice u sluchaju kada se radi o Nashima i nevinosti kada se radi o Njihovima...
freehand freehand 21:09 18.03.2011

Re: Mob

a presudu da je kriv?

podrazumeva se.
I da li prihvatanje presude da Divjak nije kriv znachi odbijanje validnosti argumenta o krivichnoj odgovornosti?

Ovo prevazialzi moje intelektualne moći i nejako pravno znanje.

BTW - zaboravih da kažem da bih prihvatio i da Zlojeba, usled nedostatka dokaza ili čega god - i ne pozovu na suđenje.
Da se zbog neobaveštenosti oslobodi i svedočenja.

Edit:
Prosto mi je neverovatno koliko su Srbi (i Prvi i Drugi)

Kako znaš da su Srbi?
Domazet Domazet 21:24 18.03.2011

Re: Mob

podrazumeva se.

Ne na ovom Blogu, barem ne na osnovu mog iskustva. Zato sam pitao.
I da li prihvatanje presude da Divjak nije kriv znachi odbijanje validnosti argumenta o krivichnoj odgovornosti?

Sasvim je sigurno da Divjak nije lichno ubijao one vojnike za koje je bio sudjen. Ali je bio prilichno visoko u lancu komandne odgovornosti. Chak i da je bio 'perushka' kako tvrdi, a shto sasvim prihvatam, mislim da ga to shto nije podneo ostavku posle incidenta chini odgovornim.
Kako znaš da su Srbi?

Ne razumem pitanje. Ja govorim o Srbima. Ostali me, u ovom sluchaju, ne interesuju. A govorim na osnovu dugogodishnjeg iskustva. I iznosim sopstveno mishljenje a ne citat iz Biblije.
mikimedic mikimedic 21:47 18.03.2011

Re: Mob

Ja bih prihvatio svaku odluku koju Sud u normalnom postupku donese. Kao što bih prihvatio da Mira Karanović primi i ne primi nagradu "Žanka Stokić". Kao što bih prihvatio presudu bilo kog suda da general Divjak nije kriv. Kao što prihvatam odluku tužilaštva da odustane od gonjenja gospodina Purde.
Da nabrajam dalje? Kao što bih prihvatio odluku da Vojislav Šešelj nije kriv. Kao što sam prihvatio odluku da Naser Orić nije kriv.


pa jel prihvatas presudu za ubistvo djindjica?
Domazet Domazet 21:55 18.03.2011

Chudi me Miki...

Ja bih prihvatio svaku odluku koju Sud u normalnom postupku donese.

...da je tvom oshtrom pravnichkom oku promakla strateshka ogradica.

Mislim da je jedan od problema srpskog drushtva upravo neverovatna sloboda u postavljanju pojedinachnih "strateshkih" ogradica. Ali je bez veze da o tome raspravljamo na FH-ovom primeru. Daleko od toga da je on medju gorima...
mikimedic mikimedic 22:14 18.03.2011

Re: Chudi me Miki...

...da je tvom oshtrom pravnichkom oku promakla strateshka ogradica.


nameran previd



zilikaka zilikaka 00:21 19.03.2011

Re: Mob

Dva od 124

treća:
shumska shumska 00:35 19.03.2011

nevidljivizam

ne mogu se oteti utisku kako je pred atentat zoran djindjić bio 1) čovek preopterećen poslom 2) jako jako jako usamljen čovek...
iz svega onoga što smo čuli da se dogadjalo posle atentata, a od ljudi iz njegovog najbližeg okruženja -- proizilazi -- šta?
svi su sve znali - niko ništa nije znao -- ma znali su, ali nisu verovali kako će "ovi" otići tako daleko -- znali su -- niko ništa nije preduzeo...
jedna veeelika uskomešana smeša svega i svačega. (a i moj post će biti konfuzan)
resor policije je tada "držao" dušan mihajlović (povlenska magla / magle) jel tako. čedomir je već ranije, prema sopstvenim izjavama, "vadio" dušana spasojevića iz zatvora. svaki stanovnik zemuna je vo vremja ono - znao kako se nešto neobično dogadja u šilerovoj ulici. tamo je inače i dom zdravlja plus vrtić - neki su znali da idu u dom zdravlja zaobilaznim putem ne bi li prošli uličicom gde imamo 1 ogroman tržni centar, i dve neobične ogromne vile jedna nasuprot druge sa gomilom kamera. imamo i crveni ferari parkiran ispred, imamo i grupu neobičnih namrštenih mladića čije je poglede nepotrebno opisivati ako već dodje do toga da neobavešteni nekadašnji stanovnik zemuna usudi se i prodje onuda...
zašto prvo doživeti / dozvoliti / čekati ubistvo premijera pa tek onda uvesti vanredno stanje? zar ono nije bilo neophodno mnogo ranije?
zašto beba popović sada priča kako su ga "optuživali" da je "opsednut" i opterećen kriminalom -- dok je navodno tadašnjim političkim strukturama (i oko ds i van njega) pričao kako su "ovi" ozbiljni i spremni na ko - zna - šta - sve...?
zašto bujošević priča kako je, prisećajući se kako je izgledao njegov poslednji susret sa pokojnim premijerom, ( parafraziram) -- bila mu je povredjena noga, ovaj je ušao kod njega u kabinet, rekao kako je atmosfera bila neformalna jer je pokojni premijer podigao povredjenu nogu na sto i tako razgovarao sa njim) -- a ovaj mu u jednom trenu rekao " da li si svestan da "ovaj" preko drine ima bar 300 naoružanih ljudi u svakom trenutku spremni da deluju?
.....
jako, jako usamljen čovek....da li je moguće da niko od tih ljudi, saradnika - nije bio u stanju da mu kaže - alo, čoveče, ovi ludaci ti rade o glavi...
kako da poverujem da mu je bilo ko iz njegovog okruženja želeo dobro - ako posle incidenta kod arene i puštenog kamiondzije bagzija - niko nije probao da poboljša bar njegovo obezbedjenje?
svaki sitni narkoman iz zemuna je znao - kako u njegovom susedstvu postoji ludak koji radi za db i dnevno proda (njegovi vojnici) kilograme i kilograme droge. svaki sitni uličar iz zemuna je znao kako "hoće da ih sklone"...e sad jedno su sitno - uličarski abrovi, a drugo je država sa svojom službom, političari sa svojim savetnicima, ljudi koji se bave procenama obezbedjenja itd...
da li je moguće da se milorad ulemek jedno jutro probudio, umio i rešio da isplanira atentat, začas podeli uloge ko će šta i logistiku, a da pritom - šta - sa dušanom šiptarom spasojevićem nakon što organizuju i sprovedu državni udar - šta? - preuzmu vlast???!!! ovaj predsednik, ovaj potpredsednik, mile luković savetnik, a budala ministar a bagzi vozač --- šta??!!!
i onda treba imati želudac i slušati tirade žarka koraća koji priča kako je on jedini iskreno plakao...o majko božija...
olako su ti dušebrižnici današnji tog čoveka pustili niz vodu. susjenje je završeno, optuženi osudjeni, ok znamo ko je držao snajper...ko je te ubice i organizovao, eno ga piše knjige - ali pojma nemamo ko je tim ludacima naredio da to urade. (ja ovo u svoje ime, naravno, verujem kako politički mudriji i informisaniji ljudi znaju - evo neko na ovom blogu već reče "znam šta znam", dobro, ima nas koji ne znamo, ali se pitamo... )
koštunicu ljudi stalno prozivaju za ne - promene, i ne - činjenje. ja nisam uvidela kakav je (izvinite na konstrukciji) eventualni benefit njegova partija i on sam imala od ubistva premijera. jedna sasvim marginalna politička stranka...bila i ostala.
no, pragmatičniji ljudi kažu kako bi samo trebalo pratiti tokove novca. i eventualno uporedjivati imovinsko stanje ljudi oko premijera pre i posle njegove smrti.
i neverovatno mi danas zvuče one njegove reči - ako ubiju mene, ne mogu zaustaviti promene. izgleda se na žalost prevario.
(i sad sve ovo pišem, a sutra ću sebi prebacivati što sam reč ostavila, eto ne mogu si pomoći)

antioksidant antioksidant 01:19 19.03.2011

Re: nevidljivizam

zašto prvo doživeti / dozvoliti / čekati ubistvo premijera pa tek onda uvesti vanredno stanje? zar ono nije bilo neophodno mnogo ranije?
šumska, zbog muzike - tokkom 2002 godine se preganjalo oko izmena zakona vezano za uvođenje svedoka saradnika i formiranja odeljenja za organizovani kriminal. pa je onda imenovan tužilac (prijić) pa je on otišao u slovačku da uzme iskaz od ljubiše buhe (koji je bežao od spasojevića i lukovića pa je zato i pristao da bude saradnik). prijić se sa iskazom iz slovačke vratio 11 marta 2003.
dani, možda sati su odlučivali u toj trci za život...
schweppes92 schweppes92 00:10 19.03.2011

zar i ti?

Krkar, neobično mi je da se i ti uključuješ u kampanju zaluđivanja "Srbije na umoru".
Argumenti koje daješ u komentarima (sadržaj posta je tipičan "afekat", pa stoga i besmislen) su relativno OK (hoćeš istraživanje političke odgovornosti za atentat). Zbog čega svoj zahtev nisi univerzalizazovao, istine radi, pa zahtevao i potpunu istinu o sledećim nerazjašnjenim okolnostima:
- "ko" je bio politička podrška koja je omogućila da se "zemunski klan" od lokalne batinaške ekipe uzdigne na nivo sa koga je bio spreman za atentat na predsednika vlade? ( ko je angažovao "zemunce" kao "obezbeđenje" Skupštine 5. oktobra?, koja je sudbina oružja otetog iz policijske stanice u Majke Jevrosime? - ko je politički podržao?, ko je bio u privatnim kontaktima sa "zemuncima", ko je i zbog čega bio stalan gost na "žurkama", zbog čega je srušena "Šilerova" umesto da bude pretvorena u vrtić ili sigurnu kuću...)
- kako to da je Čume posle "demokratskih promena" postao glavni putar uprkos tome što su svi znali ko je dotični "gospodin"?
- na osnovu kojih nadležnosti šefu biroa za komunikacije pripada pravo na kontakte sa vrhom kriminala u Srbiji, dok se "šef vojne obaveštajne službe" na osnovu istih susreta proglašava inspiratorom ubistva - logično mi je da u svim državama postoje "neformalni" kontakti obaveštajnih službi i vrha kriminala (zarad kontrole kriminala i prikupljanja informacija)
- Detaljnost "veoma poverljivih informacija" koje često iznosi bivši "šef biroa za komunikacije" (nevezano samo za domaće prilike) je impresivna i nadmašuje "odličnu informisanost". Meni se nekako nameće pitanje porekla tih informacija?
- Da li je i na koji način rasvetljeno činjenično stanje u vezi sa "povratkom" na funkciju prethodno otpuštenog "šefa biroa"?
- zbog čega je Draško Petrović (dir. Telekoma), na anketnom odboru povodom pretpostavke "špijuniranja od strane biroa za komunikacije" iznosio nebulozne tvrdnje? Inženjeri Telekoma su se grohotom smejali.
- kako objasniti činjenicu da je jedini klan koji je tokom sablje "razbijen" bio zemunski? ( u gotovo svim ostalim gradovima glavni krimosi nisu dopali bukagija - ili samo privremeno, uz odštetu)
- šta je učinjeno povodom DOS-ovog reketiranja bivših SPS tajkuna koji su "zarad miliona maraka/dolara" postali sudski nedodirljivi? Ko ih je reketirao?
- zbog čega su jaja bila jedina roba koja je za vladavine DOS-a bila izuzeta od oporezivanja?
- zbog čega je Ružica Đinđić prekinula sve kontakte sa pjedinim "prijateljima" pok. premijera?
- Kako objasniti činjenicu da je general Pavković, za čiju zaštitu prozivaju Koštunicu, kasnije postao osoba od važnosti i pod zaštitom tih istih?
- setio sam se, slučajno, toka prodaje Knjaza Miloša. Dinkić i Labus pozivaju da se bojkotuju "tajkuni" iz vremena Slobe, čak imenuju Beka. Nekoliko godina kasnije Beko je jači nego ikad. Zahvaljujući kome? Ko je sprečio da se "sistem 90-ih" demontira? Kome je Beko plaćao svoju nedodirljivost?
- ...

Šta hoću da kažem? Ok je da se ispita pozadina (politička i ostala) atentata ali hajde da je stvarno ispitamo. Hajde da ispitamo sve aktere.
Verujem da odlično znaš da od tog posla nema ništa. Možemo ti i ja do sutra da kukamo, tražimo, sakupljamo potpise... I kada bi bila ispitana ne bi se došlo do bilo kakve vredne informacije, eventualno do nove "koske" oko koje bi se otimali "ostrašćeni i uvek para gladni psi". Na naš račun, naravno.
Stoga ovaj tvoj post smatram nedostojnim. Uvlačiš ljude u nešto što nema realan ishod. Da si blogo-kolega Krstić pa da te razumem.

mrdax mrdax 00:53 19.03.2011

Re: zar i ti?

Krkar, neobično mi je da se i ti uključuješ u kampanju zaluđivanja "Srbije na umoru".


Posle ove recenice sve ostalo je samo puko maskiranje tvog stava da niko nikada nista ne moze znati i da je zbog toga bolje da se nista ni ne dira ili da se daju odjednom odgovori na 20 medjusobno nepovezanih stvari.

Uvlačiš ljude u nešto što nema realan ishod.

Videces da ima, zato su se u potpisnici ove DSS peticije koja se bori protiv poziva za svedocinje toliko uspanicili.
palilula92 palilula92 01:07 19.03.2011

Re: zar i ti?

Videces da ima, zato su se u potpisnici ove DSS peticije koja se bori protiv poziva za svedocinje toliko uspanicili.


veruj mi na rec, potpisujem peticiju je novi zakonski oblik. Posto oni (potpisnici)ocigledno znaju sta je i kako je, trebalo bi ih sve pozvati da svedoce, pa neka objasne sta znaju.
schweppes92 schweppes92 01:13 19.03.2011

Re: zar i ti?

mrdax
Posle ove recenice sve ostalo je samo puko maskiranje tvog stava da niko nikada nista ne moze znati i da je zbog toga bolje da se nista ni ne dira ili da se daju odjednom odgovori na 20 medjusobno nepovezanih stvari.

Ne kažem da niko nikada ne može saznati. Kažem da mnogi već znaju. Kažem da je najverovatnije da nam oni neće reći, čak i kada bismo ih pitali, kada ne bismo jurili Koštunicu već otišli pravo kod njih. Kažem i to da su neki od njih već ubijenu u Meljaku. Kažem da sam ubeđen da nas ovi iz "Peščanika" takođe udaljavaju od istine.

mrdax
Videces da ima, zato su se u potpisnici ove DSS peticije koja se bori protiv poziva za svedocinje toliko uspanicili.


Iskreno, uvek se nanovo začudim da još uvek ima naivnih toliko koliko si ti.

Krkara nekada ponese trenutak, inače nije "od juče". Zbog toga sam komentarisao njegov post. Na tvom bih se suzdržao.
Živi bili pa videli.
mrdax mrdax 01:59 19.03.2011

Re: zar i ti?

palilula92
Videces da ima, zato su se u potpisnici ove DSS peticije koja se bori protiv poziva za svedocinje toliko uspanicili.


veruj mi na rec, potpisujem peticiju je novi zakonski oblik. Posto oni (potpisnici)ocigledno znaju sta je i kako je, trebalo bi ih sve pozvati da svedoce, pa neka objasne sta znaju.


Dovoljno je samo da dodje onaj kojeg pod izgovorom odbrane od politicke hajke javno brane.
mrdax mrdax 02:06 19.03.2011

Re: zar i ti?

Eh da mi je da budem tako mudar kao ti koji se ne das prevariti.

Ne kažem da niko nikada ne može saznati. Kažem da mnogi već znaju. Kažem da je najverovatnije da nam oni neće reći, čak i kada bismo ih pitali, kada ne bismo jurili Koštunicu već otišli pravo kod njih...


Ovako su i Zvezdanu objasnjavali da je nemoguce da se sazna i da niko nista nece reci.
Tako su i za "sluzbenu belesku" govorili da se nece saznati dok je nije "Insajder" dobavio . Isti slucaj sa presretnutnim razgovorom Biljane Kajganic i Bagzija i tako dalje.

Iskreno, uvek se nanovo začudim da još uvek ima naivnih toliko koliko si ti.



Ja se "takvima kao ti" (da upotrebim tvoj recnik) uopste ne cudim , puna vas je Srbija a rezultati vaseg umovanja su ocigledni.
krkar krkar 03:48 19.03.2011

Re: zar i ti?

Krkar, neobično mi je da se i ti uključuješ u kampanju zaluđivanja "Srbije na umoru".


E ovakve natražnjake volim, obaveštene i argumentovane

Odgovoriću ti redom.

Ne uključujem se ni u kakvu kampanju. Reagujem na agresivnu i bezobraznu glupost stoke koja svojim urlikanjem brani najnegativniju figuru srbijanske političke scene otkako ja pamtim, Koštunicu dr Vojislava, štetočinu veću i od Miloševića.

Prezirem ga sa strašću još iz vremena pre Pedagoške akademije a posebno od osnivanja DS-a pa do njegovog pokušaja preuzimanja stranke koji se završio loše izvedenim cepanjem (koje je mnogo manje oslabilo samu stranku a mnogo više naškodilo ideji demokratije u Srbiji).

Inače sam sasvim svoj čovek, nisam ni u jednoj stranci otkako je Šešeljev kašikarski radikal Vojin Vuletić preumio u DS. Kad je on ušao - ja sam izašao, a članska karta mi je nosila dvocifren broj.

Nikada ni od koga i ni od čega nisam zavisio, niko me nije mogao kupiti ni uceniti. Prvih 18 meseci u radnoj knjižici upisano mi je u društvenoj firmi - otada ni dan više. Poslovno, misaono i na svaki drugi način sam nezavisan od bilo koje srbijanske stranke, politike, tajkuna, preduzeća, organizacije... Pričam samo ono što mi se ćefne i kad mi se ćefne. Čak i ne volim kad se nešto što ja pričam slučajno podudari sa nečim što priča bilo kakav političarski, politikantski, lopovski, ošljarski, muljatorski... polusvet, bilo kakva lažljiva banda itd. Ali to se ponekad ne može izbeći.



- "ko" je bio politička podrška koja je omogućila da se "zemunski klan" od lokalne batinaške ekipe uzdigne na nivo sa koga je bio spreman za atentat na predsednika vlade? ( ko je angažovao "zemunce" kao "obezbeđenje" Skupštine 5. oktobra?, koja je sudbina oružja otetog iz policijske stanice u Majke Jevrosime? - ko je politički podržao?, ko je bio u privatnim kontaktima sa "zemuncima", ko je i zbog čega bio stalan gost na "žurkama", zbog čega je srušena "Šilerova" umesto da bude pretvorena u vrtić ili sigurnu kuću...)


Razni iz DS-a, najviše Čeda (kao najveći Robespjerovac, ne ideološki, mada je on tada bio gladan svega na najtipičniji postrevolucionarni sankilotski način) mada ni kojekakvi potonji stručnjaci, privatizanti, stranačko-medijski gaulajteri itd nisu manje upleteni.

Zemunce su kao obezbeđenje 5.10. angažovali baš ti elementi iz DS-a (kao tada jedine ili bar ubedljivo najveće članice DOS-a sposobne da bilo šta ulično i podzemno organizuje - opšte je poznato da razne principijelne i visokomoralne organizacije kao DSS nisu bile u stanju da za manje od 48 sati organizuju da se dvoje penzionera prebaci preko pešačkog prelaza na drugu stranu ulice). Međutim, (dodatak moj) nisu ih angažovali tek tako, napamet, niti su ih angažovali zato što je Zoran Đinđić sa njima šatro dilovao ili bar šmrkao nego upravo zato što su razni dalekovidiji Udbaši, uz značajnu pomoć američkih zelenih $$$ šuški koje su se u torbama (uz značajan rastur, no i to je tek digresija) prebacivale antimiloševićevskim snagama, shvatili da je došlo Vreme Preveslavanja, no još su bili dovoljno mudri i profesionalni da za najvidljivije poslove angažuju uzbičalo podzemlje, a sve u pripremi svoga preveslavanja (ako bude nužno i oportuno).

Zemunci jesu bili najgori kriminalni šljam, ali, nažalost, upravo zato što su i MUP i Vojska a pogotovu Službe Razne bile prepune raznih ratnih zločinaca (od najvećeg do najmanjeg egzekutorskog kalibra) koji su prvenstveno mislili o svojim guzicama a daleko manje i o državi i o naciji a o pravu i zakonu da se ne zajebavamo da govorimo - dakle upravo zato što je dugogodišnje leglo fašizma, ubistava (običnih, masovnih, sa predumišljajem, posebno okrutnih... name it), šverca, dilovanja droge, izbegavanja zakonskih obaveza svih mogućih vrsta, itd, itd - dakle zbog svega toga niko normalan nije se mogao pouzdati u Službe i Institucije. Sve i da nije bilo tromesečnog Prelaznog perioda, Trijumvirata pijanog zlikovca Grade Nalića, "liberalno-demokratskog" Sluge Svih Službi Bože Prelevića ... ikoonobešetreći. Baš iz svih tih razloga Zemunci su bili neophodni - jer nije bilo 6. oktobra (zahvaljujući Koštunica dr Vojislavu) pa je u toj situaciji čak i za hapšenje Slobodana Miloševića bilo neophodno angažovati demokratske kriminalce jer se u MUP i Službe niko nije smeo pouzdati (s pravom). Ko ne veruje - neka pogleda KAKO IZGLEDAJU individue koji preskaču ogradu u Užičkoj da se suoče sa maoističkim kvazičetnicima kvazivojvode maliganskog Siniše Vučinića i uhapse Slobu. Sve Zemunci. Ali ne zato što ih je Đinđić voleo, što im je pravio lopovske lestvice ili uzimao pikslu od njihovog lopovskog rada - nego zato što su bili jedini za koje je Đinđić mogao biti siguran da ih Koštunica nije umrtvio ili potkupio relativizacijom svega i svačega, najviše krivice, odgovornosti i morala i da će hapsiti Miloševića - a ne štrajkovati u radnim šapkama!

- kako to da je Čume posle "demokratskih promena" postao glavni putar uprkos tome što su svi znali ko je dotični "gospodin"?


Zato što je Čume bio mudar a država - tačnije deo Države zainteresovan da se išta promeni, što sasvim očigledno i dokazivo ne uključuje Koštunia dr Vojislava - glupa i prilično nemoćna; što se državi koja nije razmontirala Udbu, MUP, Vojsku i ostale paradržavne horde smrti (opet zahvaljujući KdrV) ne može baš uzeti za zlo što nije razmontirala i jednog surčinskog bosa ili bosića neubijenog u Kotobanji.

- na osnovu kojih nadležnosti šefu biroa za komunikacije pripada pravo na kontakte sa vrhom kriminala u Srbiji, dok se "šef vojne obaveštajne službe" na osnovu istih susreta proglašava inspiratorom ubistva - logično mi je da u svim državama postoje "neformalni" kontakti obaveštajnih službi i vrha kriminala (zarad kontrole kriminala i prikupljanja informacija)


Zato što je Beba očigledno i dokazivo većinu tih kontakata ostvarivao upravo zato da se premoste blokade koje je, davanjem novog života i tvrdeći da one imaju legalni kontinuitet i legitimitet, uspostavio (sasvim namerno) KdrV. I ostvarivao ih je uz puno znanje (možebit ne u svakom detalju ali svakako u principu) ZĐ kome je i polagao račune. I mislim da je po tom pitanju Beba prilično čist.


- Detaljnost "veoma poverljivih informacija" koje često iznosi bivši "šef biroa za komunikacije" (nevezano samo za domaće prilike) je impresivna i nadmašuje "odličnu informisanost". Meni se nekako nameće pitanje porekla tih informacija?


Iz raznih izvora, uključujući i demokratsku Udbu, cinkaroše i denuncijante (uključujući i one u sopstvenim redovima), prisluškivanje (napomena moralistima: nemo' mi se sablažnjavate, Đinđićevi su samo bili daleko profesionalniji i sposobniji po tom pitanju, KdrV i njegovi pretorijanci, prvenstveno Aco Tomić u tom su poslu imali daleko manje moralnih skrupula i legalističkih ograničenja - na (sopstvenu) žalost pokazalo se da su i daleko više lenji i da imaju daleko manje praktičnih znanja.


- zbog čega je Draško Petrović (dir. Telekoma), na anketnom odboru povodom pretpostavke "špijuniranja od strane biroa za komunikacije" iznosio nebulozne tvrdnje? Inženjeri Telekoma su se grohotom smejali.


DSS-ova Sestra Petrović je lagala i petljala - ni prvi ni poslednji put.


- kako objasniti činjenicu da je jedini klan koji je tokom sablje "razbijen" bio zemunski? ( u gotovo svim ostalim gradovima glavni krimosi nisu dopali bukagija - ili samo privremeno, uz odštetu)


Sasvim jednostavno: 5.10. je Zem Kl dobio poštedu, uz određene uslove. Prvi deo pogodbe su ispunili ali ne i onaj koji im je određivao uslove - da se izblenduju i prestanu. Posle dugog prenemaganja i mlakih pokušaja ubećivanja tih (jednom prilikom korisnih i iskoristivih) idiota - doneta je odluka da se udari po njima ali tako da se sve snimi, prati i dokumentuje. To je, sasvim očigledno, bila pogrešna odluka. Uz to, i aljkavo izvedena akcija (pračenja i dokumentovanja)


- šta je učinjeno povodom DOS-ovog reketiranja bivših SPS tajkuna koji su "zarad miliona maraka/dolara" postali sudski nedodirljivi? Ko ih je reketirao?


Reketirao ih je DOS kao takav, no nakon početne faze počeli su dodatno da ih reketiraju i pojedini članovi DOS-a, u individualnom ili kolektivnom svojstvu. Za principijelno DOS-ovo reketiranje tajkuna imam prilično razumevanja i dva opravdanja:
- iz tog reketa isplaćivane su zarade stručnjacima koji su se vraćali u zemlju jer su joj zaista bili neophodni (više očito nisu, no to je druga priča). Ljudima koji su se sa vrlo profesionalnih pozicija u inostranstvu vraćali trebalo je na neki način isplatiti novac preko visine državne plate (tada ispod 300 DM) do iznosa uporedivog sa njihovim prekograničnim primanjima (najčešće preko 4000 $). To je uredno isplačivano iz tajkunskih reketa, u kešu i na vreme.
- postojala je procena (po mom sudu i tadašnjem i današnjem ispravna - tačnije ispravna u okolnostima da je odmah bilo jasno da se sveobuhvatna promena tzv. 6.oktobar NIJE desila) da je manje remećenje celokupnog sistema da se lopovima koji su već ukrali a posluju relativno čisto omogući da nastave sa radom uz plaćaje reketa koji nije nužno i u celini išao u xhepove političara. Kad su videli da im se može, tj. da su reketirani daleko manje nego što su bili očekivali i bili spremni da plate, a i tada već uz podršku struktura KdrV - tajkuni su se vratili na stari, bahati i monopolistički, model ponašanja

- zbog čega su jaja bila jedina roba koja je za vladavine DOS-a bila izuzeta od oporezivanja?



Zbog toga što je jedan od najvećih nosilaca jaja u Srbiji bio Dragoljub "Krmivo" koji je mnogo toga učinio za DOS ali mnogo svojih usluga umeo bezočno i da naplati. A dodatni, ne manje važan, razlog je što je Dragoljub balavom i alavom Čedi kupio konja i držao ga na svom imanju u Krnješevcima/Šimanovcima te je mladi polit-dramaturg mogao da jaše svoga zelenka (mislim da nisam pogrešio u klasifikaciji boje) i oseća se Ždanovim

Dosta je, ne mogu na sve, kasno je, ali dobio si sasvim pošten i detaljan odgovor.

Your turn
Goran Vučković Goran Vučković 10:01 19.03.2011

Re: zar i ti?

Odgovoriću ti redom.

Wow - a taman sam mislio da je čitanje ovog bloga čist gubitak vremena

Krkare, ovaj prvi, autobiografski deo - stavi u profil, molim te
schweppes92 schweppes92 10:16 19.03.2011

Re: zar i ti?

krkar


Nije potrebno da mi naglašavaš da si "sam svoj gazda", to mi je jasno.
Upravo zato, i zbog činjenice da si potpuno svestan koliko je šljama svih boja uključeno u kontekst "atentata", logično bi bilo da pokreneš peticiju koja bi obuhvatila sve njih. Ili je razlog za fokusiranje na Koštunicu upravo u tvom dvodecenijskom animozitetu.
Da se razumemo, nemam nikakvu nameru da ga branim. I ja sam "svoj gazda". Priča oko njegovog odazivanja sudu je potpuno suvišna. Ako ga tužilac pozove on se mora pojaviti ili biti policijski priveden.
Ono što hoću da te pitam je: da li imaš utisak da solidarno sa "potpisnicima peticije za zaštitu VK" i Peščanikom i sam učestvuješ u cirkusu? Da li si svestan da je taj cirkus samo jedna ad hoc predstava bez specifičnog cilja, bar ne onog koji se deklarativno navodi?
Neobično mi je da, uz saznanje da je ovo što sada gledamo zapravo sukob šljama razvrstanog u dva tabora, gde će "pobednik" dobiti privilegiju da u narednim decenijama ideološki zaluđuje i muze polumrtvu Srbiju, ti odlučuješ da se prikloniš jednoj strani.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana