Ljudska prava

dixi et salvavi animam meam

ana_radmilovic RSS / 20.03.2011. u 08:04

da probam i ja  da kažem svoje i možda spasim dušu, ko zna 

kako sam jedna od tamopotpisanih (a skandal je kad vas neko upiše kao publicistu i da je neka druga stvar bila u pitanju lepo bih se odrekla svog potpisa al ovde neću) može mi se verovati 
(prebacujem jedan svoj komentar s krkarevog bloga, ne jer mi se ne priča na tom mestu nego jerbo je prošao već koji dan pa su verovatno svi koji su imali tamo nešo da kažu, to i uradili) 

 

ima, naime,  jedna sitnica. 

razlika je u protiviti se da neko ode dati izjavu  i protiviti se tome da neko godinama, u duhu filma o privatnoj stvari koja će biti atentet, potura jednu priču u koju je mnogo nezainteresovanog sveta poverovalo (moji prijatelji su više među onima što veruju, nego međ' onima što ne veruju da koštunica znači politička pozadina) i da tu priču ponavlja poput bajalice.

čoveku se, medijski,u tom smislu već presudilo i onda te (mene, npr) neko pozove i pita jeste li vi protiv toga - da, jesam. 
zakon su  prekršili  oni što skoro deceniju ponavljaju "ti si kriv što su nam ubili premijera" i onda pišu kako ovaj nema decu, ima mačke, jebiga - to ne ide. ne možeš ići okolo i pričati kako je neko nekoga ubio, to prosto spada u krivično delo. 
i onda, da vratim priču na početak, ako me neko zove telefonom i pita smem li da potpišem da sam protiv, da smem, naravno da smem jer to mislim, i smatram to svojom slobodom. 
eto, sad i ja dixi et salvavi animam meam. 

neću u ime ostalih jer ne znam (čujem svi potopisnici su krivi za ratove devedesetih, držim da je van pameti diskutovati uopšte o tome - naravno, inspirator do inspiratora, ubica do ubice, sve ste u pravu) ali u svoje mogu. nisam potpisala peticiju u kojoj piše a je nedopustivo da koštunica da izjavu. potpisala sam peticiju da se ne slažem sa goreopisanom svinjarijom i podmetanjem i sa jednom uverenošću, ležernom i infantilnom i opasnom, da se ima pravo tvditi i ne zatvarati usta o tome kako je čovek ubica jer ima mačke, nema decu, nije hteo da se sloba isporuči hagu, razgovarao je sa zemuncima ali manje od cele ekipe koja je došla petog oktobra, a ekipa se ponašala najblaže rečeno mafijaški i ja se dobro sećam grada punog crnih džipova negde između 2001 i 2003. 

SADRŽAJ PETICIJE: 

Осуђујемо као недостојан покушај да се Војислав Коштуница повеже са убиством премијера Зорана Ђинђића. На овај начин се не може нарушити углед Војислава Коштунице, већ држава саму себе извргава руглу. Позивамо одговорне државне власти да прекину ову неразумну кампању против Војислава Коштунице и да криминалце траже и нађу међу правим криминалцима.

da sam je ja pisala, mislim da će mi dobar deo poverovati, gore bi zvučalo. 
da sam na njegovom mestu odavno bih tužila za klevetu svakoga ko lupeta o umešanosti, političkoj pozadini i ostalim zločinima ali nisam na njegovom mestu. 
pošto sam na svom mestu mogu samo da se odazovem kad mi zvoni telefon i kažem, da, naravno, potpisujem. a onda da mi skoči pritisak kad vidim da sam postala "publicista" šta god to značilo, ali to je već moja lična drama, nije tema bloga.
 
 
EDIT: kako sam u novome sadu po sasvim drugojačijem od ova posla (s idejom da se bavim samo sa svoje uživanje) mož' se desi da budem sprooučestvujuća u eventualnoj raspravi, posebno kad mi se domaćini probude pa kažu "a za kog ti je đavola sad pa ovo trebalo  da na sve još i pišeš neke blogove, da se džapaš" ili da me izvuku iz stana, a da se branim ne  mogu, dvoje ih je a ja jedna, viši su a i ova drugarica kod koje sam se nedavno vratila iz  neke dugogodišnje rusije, ne mogu da je prepoznam koliko je podivljala i postala opasna tamo. hoću da kažem, možda ne budem mnogoažurna (jedna reč) i ne mislite da je to jerbo nemam šta da kažem nego znajte da je to jerbo sam fizički sprečena  


Komentari (396)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

master.dragi master.dragi 13:03 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

????

zekapijevodicu zekapijevodicu 13:04 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Unfuckable
Jbt prvi put ovo sad čujem...ma nije on tako mislio, to je bilo više u žaru političke borbe bre Bili, Bora Č je naš istaknuti (i priznati) književnik, publicista i nacionalni delatnik, uvek u dobrom i nepogrešivo odabranom patriotskom društvu



Bora ima rime, a to tebi fali.
Bili Piton Bili Piton 13:07 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

zekapijevodicu



Bora ima rime, a to tebi fali.


Da, ima ih, skupljao ih godinama od drugih po Šumatovcu i zapisivao na potrošenim kutijama od cigara.
zekapijevodicu zekapijevodicu 13:09 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Bili Piton

Da, ima ih, skupljao ih godinama od drugih po Šumatovcu i zapisivao na potrošenim kutijama od cigara.



Pa, čovek je pesnik.
master.dragi master.dragi 13:09 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Da, ima ih, skupljao ih godinama od drugih po Šumatovcu i zapisivao na potrošenim kutijama od cigara.

boemski...
ti to ne bi razumeo.
valhalen valhalen 13:10 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Kakve sad to ima veze, ja nisam poricao da su "Tompsonovi" činili zločine, ali ti si poricao da su "Borini" činili zločine, što je naojbičnija laž.
Bili Piton Bili Piton 13:11 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

master.dragi
Da, ima ih, skupljao ih godinama od drugih po Šumatovcu i zapisivao na potrošenim kutijama od cigara.

boemski...
ti to ne bi razumeo.


Hehe, kad smo kod toga, kladim se da i njega i tebe mogu da zapijem pod bilo koji kafanski sto.

Ajde bogati....da si rekao klošarski a ne boemski pa i da te razumem.
valhalen valhalen 13:14 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Ali da ne skrećemo temu, meni je kao i uvek fascinantno kako Ana čini vrlo ozbiljne političke poteze, i onda umesto da prihvati odgovornost za njih, beži u šegačenje. Kad joj se kaže - potpisala si peticiju za ratnohuškačima, ona kaže -ma, nisu oni ratnohuškači. Kad joj se da jasan dokaz, ona počne sa šegom - pa da ne treba možda uhapsiti Čorbu, pita "šaljivo". Ne, ne treba ga uhapsiti, ali treba nazvati to što je radio i još uvek radi, njegovim pravim imenom. To nije stvar za šegačenje.
AlexDunja AlexDunja 13:15 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!


Da, ima ih, skupljao ih godinama od drugih po Šumatovcu i zapisivao na potrošenim kutijama od cigara.


da, bili, bora je odličan primer
koji pokazuje kakvo društvo predstavljaju potpisnici

oni su spremni da trećerazrednog muzikanta,
koji pritom banalno rimuje,
potpišu kao pesnika
zekapijevodicu zekapijevodicu 13:17 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

E, moj druze zagrebacki
eto nas kod vas u pljacki
mi cemo vas opljackati
a vi cete svi plakati

Moja braco zagrebacka
ja seljacina iz Cacka
nemojte da stavim tacku
na svu bracu zagrebacku



Poruka je ratnohuškačka. Jeste!

Ali ima rime i zato je još opasnija.
valhalen valhalen 13:19 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Poruka je ratnohuškačka. Jeste!

Ali ima rime i zato je još opasnija.


Tačno.
Bili Piton Bili Piton 13:20 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

AlexDunja


oni su spremni da trećerazrednog muzikanta,
koji pritom banalno rimuje,
potpišu kao pesnika


Ma će i nacionalnu penziju da mu dodele na kraju, pajzštatikažem.
master.dragi master.dragi 13:21 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Hehe, kad smo kod toga, kladim se da i njega i tebe mogu da zapijem pod bilo koji kafanski sto.

Ajde bogati....da si rekao klošarski a ne boemski pa i da te razumem.

dogovoreno, kad se nadjemo, ima da probamo...

klosarski, boemski, mala ti je tu razlika... klosari koji samo klosare ostaju klosari, klosari koji pisu uz klosarenje mogu da kazu da su i boemi...
master.dragi master.dragi 13:25 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Kad joj se kaže - potpisala si peticiju za ratnohuškačima, ona kaže nisu oni ratnohuškači. Kad joj se da jasan dokaz, ona počne sa šegom - pa da ne treba možda uhapsiti Čorbu, pita "šaljivo". Ne, ne treba ga uhapsiti, ali treba tnazvati to što je radio i još uvek radi, njegovim pravim imenom. To nije stvar za šegačenje.

mislim da si izneo sasvim dovoljno dokaza o aninoj krivici, sta sada predlazes, kratki postupak ili metak u celo...
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:27 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

valhalen
Ali da ne skrećemo temu, meni je kao i uvek fascinantno kako Ana čini vrlo ozbiljne političke poteze, i onda umesto da prihvati odgovornost za njih, beži u šegačenje.

bežim u šegačenje nego nisam ozbiljna ko na sahrani - to je sve. ne bežim od odgovornosti, sama sam načela temu. da nisam želela da potpišem tu stvar, ne bih je potpisala. to jeste ozbiljno. a da l mi padne na pamet thompson pa kažem da borino ratno huškaštvo ne zadovoljava moj kriterijum - nevažno je i neozbiljno.
i nema nikakve veze sa bežanjem od odgovornosti i teme.
Bili Piton Bili Piton 13:29 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

master.dragi
klosari koji pisu uz klosarenje mogu da kazu da su i boemi...


Misliš valjda to za njih mogu da kažu njihovi obožavatelji a ne oni sami. Oni sami se jamačno smatraju pesnicima.

Čim znaju rime.
valhalen valhalen 13:34 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

mislim da si izneo sasvim dovoljno dokaza o aninoj krivici, sta sada predlazes, kratki postupak ili metak u celo...


Sarcasm: the last defence of the truly witless.

Ali, šalu na stranu, neverovatno je da sad kratke postupke i metke u čelo na neki čudesan način pripisujete meni, a ne onima koji su za takve stvari zaista zalagali - a to su Anini supotpisnici, poput BČ.

Nisam tražio bilo kakvu "kaznu" i to vrlo dobro znate, sve što tražim je jedna vrlo skromna stvar - pruzimanje odgovornosti za učinjeno i podržano. Ako je Ana potpisala peticiju sa ratnohuškačima, onda se to ne da izvrdati pošalicama i ironijom, nego mora iza toga da stane (kao što je stala i iza teksta peticije). Da, Bora Čorba je ratnohuškač, a ja sam se ipak našla sa njim u društvu.
master.dragi master.dragi 13:36 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Misliš valjda to za njih mogu da kažu njihovi obožavatelji a ne oni sami. Oni sami se jamačno smatraju pesnicima.

Čim znaju rime.

ako ti bolje znas sta ja mislim... onda je u redu da to ovde i napises. hvala ti sto pises komentare u moje ime, sjajni komentari, preporuka...
Bili Piton Bili Piton 13:39 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

master.dragi
Misliš valjda to za njih mogu da kažu njihovi obožavatelji a ne oni sami. Oni sami se jamačno smatraju pesnicima.

Čim znaju rime.

ako ti bolje znas sta ja mislim... onda je u redu da to ovde i napises. hvala ti sto pises komentare u moje ime, sjajni komentari, preporuka...



valhalen valhalen 13:42 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

ana_radmilovic
valhalen
Ali da ne skrećemo temu, meni je kao i uvek fascinantno kako Ana čini vrlo ozbiljne političke poteze, i onda umesto da prihvati odgovornost za njih, beži u šegačenje.

bežim u šegačenje nego nisam ozbiljna ko na sahrani - to je sve. ne bežim od odgovornosti, sama sam načela temu. da nisam želela da potpišem tu stvar, ne bih je potpisala. to jeste ozbiljno. a da l mi padne na pamet thompson pa kažem da borino ratno huškaštvo ne zadovoljava moj kriterijum - nevažno je i neozbiljno.
i nema nikakve veze sa bežanjem od odgovornosti i teme.


Okej, ovo je već mnogo odgovorniji stav. Ali da se razumemo šta smo ovde imali. Da li ti tvrdiš:
1) Potpisala sam peticiju sa ratnohuškačima, ali mislim da je vredelo, jer peticija zaslužuje podršku bez obzira na društvo u kome sam se našla.

Ili pak tvrdiš:
2) Nisam potpisala peticiju sa ratnohuškačima, jer ostali potpisnici peticije nisu ratnohuškači.

Ako si tvrdila (1) onda možemo da diskutujemo da li si u pravu ili ne. Ali ako si tvrdila (2), onda tu nema diskusije, onda prosto nisi u pravu.
master.dragi master.dragi 13:58 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Ako si tvrdila (1) onda možemo da diskutujemo da li si u pravu ili ne. Ali ako si tvrdila (2), onda tu nema diskusije, onda prosto nisi u pravu.

da li je moguce da ces anu lisiti mogucnosti da diskutuje sa tobom...
valhalen valhalen 14:07 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

master.dragi
Ako si tvrdila (1) onda možemo da diskutujemo da li si u pravu ili ne. Ali ako si tvrdila (2), onda tu nema diskusije, onda prosto nisi u pravu.

da li je moguce da ces anu lisiti mogucnosti da diskutuje sa tobom...


I još jednom, sarcasm: the last defence of the truly witless.

A uopšte se na radi o tome da li će Ana diskutovati sa mnom, nego da li je o ratnohuškaštvu Bore&Co. uopšte moguće razumno diskutovati. Odgovor je da nije - jer je to ratnohuškaštvo sasvim nesumnjivo i dokazano, pa onaj ko bi ga eventualno poricao prosto nije u pravu.
Bili Piton Bili Piton 14:09 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

valhalen
master.dragi
Ako si tvrdila (1) onda možemo da diskutujemo da li si u pravu ili ne. Ali ako si tvrdila (2), onda tu nema diskusije, onda prosto nisi u pravu.

da li je moguce da ces anu lisiti mogucnosti da diskutuje sa tobom...


I još jednom, sarcasm: the last defence of the truly witless.

A uopšte se na radi o tome da li će Ana diskutovati sa mnom, nego da li je o ratnohuškaštvu Bore&Co. uopšte moguće razumno diskutovati. Odgovor je da nije - jer je to ratnohuškaštvo sasvim nesumnjivo i dokazano, pa onaj ko bi ga eventualno poricao prosto nije u pravu.


Val, I think you should rest ur case here and now. Sve si lepo rekao šta jeste i kako jeste i pusti sad naknadna natezanja, bilo bi džentlmenski.
gedza.73 gedza.73 14:10 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Ako je Ana potpisala peticiju sa ratnohuškačima, onda se to ne da izvrdati pošalicama i ironijom, nego mora iza toga da stane

Ana je gledala šta potpisuje, a ne ko je, ili ko će, da potpiše istu peticiju.

A što se tiče Borine pesme o Zagrebu zabole me i za pesmu i za Zagreb.
Čisto da predupredim eventualno pitanje o mom odnosu prema ratnohuškačima raspodeljenim oko Bore i Zagreba.
valhalen valhalen 14:12 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Bili Piton
valhalen
master.dragi
Ako si tvrdila (1) onda možemo da diskutujemo da li si u pravu ili ne. Ali ako si tvrdila (2), onda tu nema diskusije, onda prosto nisi u pravu.

da li je moguce da ces anu lisiti mogucnosti da diskutuje sa tobom...


I još jednom, sarcasm: the last defence of the truly witless.

A uopšte se na radi o tome da li će Ana diskutovati sa mnom, nego da li je o ratnohuškaštvu Bore&Co. uopšte moguće razumno diskutovati. Odgovor je da nije - jer je to ratnohuškaštvo sasvim nesumnjivo i dokazano, pa onaj ko bi ga eventualno poricao prosto nije u pravu.


Val, I think you should rest ur case here and now. Sve si lepo rekao šta jeste i kako jeste i pusti sad naknadna natezanja, bilo bi džentlmenski.


Ok, slažem se.
master.dragi master.dragi 14:26 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Val, I think you should rest ur case here and now. Sve si lepo rekao šta jeste i kako jeste i pusti sad naknadna natezanja, bilo bi džentlmenski.



Ok, slažem se.


predlazem da ti i val ubuduce, zbog efikasnosti bloga i sve brzeg tempa koji nam zivot namece, donosite zakljucke u ime svih nas i da ih prosledjujete nadleznim organima kako bi se oni uverili da na nas mogu racunati i da mi sa Puta necemo skrenuti.
valhalen valhalen 14:29 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

master.dragi
Val, I think you should rest ur case here and now. Sve si lepo rekao šta jeste i kako jeste i pusti sad naknadna natezanja, bilo bi džentlmenski.



Ok, slažem se.


predlazem da ti i val ubuduce, zbog efikasnosti bloga i sve brzeg tempa koji nam zivot namece, donosite zakljucke u ime svih nas i da ih prosledjujete nadleznim organima kako bi se oni uverili da na nas mogu racunati i da mi sa Puta necemo skrenuti.


Ispravka, rolling smileys are the last defence of the truly witless.
gorran2 gorran2 14:42 20.03.2011

Ćuti, ćuti Mujo, ubiću te ja

valhalen valhalen 14:52 20.03.2011

Re: Ćuti, ćuti Mujo, ubiću te ja

Ovo je potpuno neverovatno. Nikad pre nisam video ovaj spot. Ne postoje reči u sprskom jeziku kojima bih mogao da ga opišem. Kao nekakv jeziv, nakazan san. A zapravo uopšte nije san, nego naša bliska prošlost.

Uzgred, one koji tvrde da Ana nije znala ko su ostali potpisnici peticije, podsećam da Bora Čorba nije samo potpisnik peticije nego i istaknuti član i funkcioner DSS-a. Dakle, nije samo on podržao Koštunicu, već je i Koštunica, taj divni i uglađeni građanski gospodin i doktor pravnih nauka, podržavao njega, Boru, autora stihova "Ćuti, ćuti, Ujo, ubiću te ja...".

Nije li to baš ljupko?
zekapijevodicu zekapijevodicu 15:18 20.03.2011

Re: Ćuti, ćuti Mujo, ubiću te ja

Nije li to baš ljupko?



i previše detaljno.
Jedan od potpisnika, jedan rock-pesnik imao je svoje ratnohuškačke ispade.
Sve da su ih i drugi imali, da li ružna pesma treba da skrene pažnju od peticije?
A ona je tema. I nije li sve ovo samo mali trol?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:20 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

valhalen

Ana, valjda ti je jasno da si potpisala peticiju sa srpskim Tompsonom
...
Tompson nije ni veći ni manji "car" od Bore


Valhalen,

ako ti zbilja izjednacavas Tompsona i Boru-Corbu (sa ovom njegovom pesmom) onda ja to mogu da protumacim samo kao besramnu odbranu pevaca "Jasenovca i Gradiske Stare". Jesi li ti svestan da taj tip velica i slavi jedan od najcrnjih rezima u ljudskoj istoriji i jedan od najgorznijih i najvecih zlocina u II svetskom ratu?

A ovo sto radi Bora sa ovom njegovom "pljackom" je jedan bljutav pokusaj da se bude "duhovit" i neka vrsta crnog humora (ali i ismevanja). Mada bi se moglo tumaciti i kao kriticki prikaz jednog ruznog i prljavog medjunacionalnog sukoba i gradjanskog rata ...

A ako je Bora srpski pandan Tompsonu onda bi to znacilo samo da je nacionalizam i sovinizam u Srbiji bio NEUPOREIVO benigniji i bezazleniji...
jesen92 jesen92 15:46 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

ne bežim od odgovornosti, sama sam načela temu. da nisam želela da potpišem tu stvar, ne bih je potpisala. to jeste ozbiljno.

...Draga Ana, sigurno je da si shvatila da si vrlo simpaticna vecini na ovom blogu sto se vidi i po "ocinskim i bratskim" savetima i brizi...zato cu i ja da pokazem "majcinsku" brigu i da ti delnem jedan savet...Kada se radi o ozbiljnoj stvari kao sto je ova peticija onda se segacenje ne sme zaklanjati iza "nisam na sahrani"....ti si odrasla osoba i mozes da potpisujes sta ti je volja ali iza toga moras cvrsto da stojis...ovako, ne zvucis ubedljivo....Moj licni utisak je da si ovim blogom htela sama sebe sebi da opravdas...I sto rece valhalen, kazi jasno da li smatras da su tvoji supotpisnici ratni huskaci ili ne...tek onda diskusija moze da ima smisla...
valhalen valhalen 15:52 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

A ako je Bora srpski pandan Tompsonu onda bi to znacilo samo da je nacionalizam i sovinizam u Srbiji bio NEUPOREIVO benigniji i bezazleniji...


"Ćuti, ćuti, Mujo, ubiću te ja"
master.dragi master.dragi 15:55 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Valhalen,

ako ti zbilja izjednacavas Tompsona i Boru-Corbu

cini mi se da vala tisti cinjenica da na svetu ima mnogo ljudskih monstruma pa pokusava da dokaze kako je ta monstruoznost posledica neceg goreg...
pesme recimo...

ps
vaso, skrenuo bih ti paznju... val i bili su ocas posla pronasli i dokazali ani krivicu, bili je cak prekidao vala u postupku iznosenja dokaza, revnost sa kojom val obavlja posao tuzioca meri se samo sa revnoscu kojom bili izrice presude...
pa sad, ako si pametan...
valhalen valhalen 15:59 20.03.2011

Re: Ćuti, ćuti Mujo, ubiću te ja

zekapijevodicu
Nije li to baš ljupko?



i previše detaljno.
Jedan od potpisnika, jedan rock-pesnik imao je svoje ratnohuškačke ispade.
Sve da su ih i drugi imali, da li ružna pesma treba da skrene pažnju od peticije?
A ona je tema. I nije li sve ovo samo mali trol?


Zapravo nije, jer, baš kao i sastav potpisnika, pokazuje jasan kontinuitet izmađu ratne politike 90ih i Koštunice dr Vojislava koji sada nevino trepće okicama u stilu - šta li sam ja Bogu skrivio da me ovako maltretirate?
master.dragi master.dragi 17:16 20.03.2011

Re: Ćuti, ćuti Mujo, ubiću te ja

Zapravo nije, jer, baš kao i sastav potpisnika, pokazuje jasan kontinuitet izmađu ratne politike 90ih i Koštunice dr Vojislava koji sada nevino trepće okicama u stilu - šta li sam ja Bogu skrivio da me ovako maltretirate?

nego, da te ja nesto pitam u vezi ovih huskaca na rat i u vezi ratne politike - na koji su to oni rat huskali i koga?
da li si mislio na ovu gospodu naoruzanu do zuba?
da li je, po tvom skromnom misljenju, neko huskao protiv njih ili su se sami naoruzali i krenuli?

ili mislis da je ovima u dobrovoljackoj ulici bilo potrebno huskanje ili su sami krenuli mnogo ranije?
valhalen valhalen 17:26 20.03.2011

Re: Ćuti, ćuti Mujo, ubiću te ja

master.dragi
Zapravo nije, jer, baš kao i sastav potpisnika, pokazuje jasan kontinuitet izmađu ratne politike 90ih i Koštunice dr Vojislava koji sada nevino trepće okicama u stilu - šta li sam ja Bogu skrivio da me ovako maltretirate?

nego, da te ja nesto pitam u vezi ovih huskaca na rat i u vezi ratne politike - na koji su to oni rat huskali i koga?
da li si mislio na ovu gospodu naoruzanu do zuba?
da li je, po tvom skromnom misljenju, neko huskao protiv njih ili su se sami naoruzali i krenuli?

ili mislis da je ovima u dobrovoljackoj ulici bilo potrebno huskanje ili su sami krenuli mnogo ranije?


Da li bilo koja od ovih opštepoznatih i krajnje nespornih činjenica pravda pevanje pesme poput "Ćuti, ćuti Mujo, ubiću te ja" ili "Moraću da stavim tačku na svu braću zagrebačku"? Ako je odgovor ne, onda stvarno ne vidim kakve veze te činjenice imaju sa našom raspravom i molio bih te da ne započinješ još jednu rundu čuvene i odvratne igre "a šta su oni nama radili?". Ratnohuškača je bilo na svim stranama, ali mi sad razgovaramo o ovima koji su potpisali peticiju "Protiv povezivanja" i čije su zasluge za raspirivanje međunacionalne mržnje, te podsticanje i opravdavanje najgorih zločina protiv čovečnosti krajnje nesporne.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:39 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

master.dragi
vaso, skrenuo bih ti paznju... val i bili su ocas posla pronasli i dokazali ani krivicu


Hahaha evo tek sad nadjoh vremena da malo detaljnije procitam: val je rodjeni politicki komesar. Posle ovako mudre njegove diskusije ja mislim da bi mi morali pre nego sto udjemo u autobus GSP prvo da pitamo: ima li ovde neki ratnohuskac? Pa ako ima onda ne ulazimo ni slucajno jer ce val da pokrene pitanje nase odgovornosti sto smo se vozili zajedno sa ratnohuskacima...

Za vala je nebitno o cemu se radi u peticiji - ne, vazna je moralno politicka podobnost svakog potpisnika pojedinacno... Neka su oni potpisali i peticiju za pomoc gladnima i bolesnima, nema veze, komesar-val zahteva da Ana preuzme odgovornost sto se nalazi na listi zajedno sa "nepodobnima" ...

I moram na kraju da kazem da se u potpunosti slazem sa komesarom: Ana je odgovorna pred sudom njegove (skojevkse) partije i morala bi da bude kaznjena dozivotnom zabranom uclanjenja u nju ...

Ziveo SKOJ & LDP!
master.dragi master.dragi 17:42 20.03.2011

Re: Ćuti, ćuti Mujo, ubiću te ja

Da li bilo koja od ovih opštepoznatih i krajnje nespornih činjenica pravda pevanje pesme poput "Ćuti, ćuti Mujo, ubiću te ja" ili "Moraću da stavim tačku na svu braću zagrebačku"? Ako je odgovor ne, onda stvarno ne vidim kakve veze te činjenice imaju sa našom raspravom i molio bih te da ne započinješ još jednu rundu čuvene i odvratne igre "a šta su oni nama radili?". Ratnohuškača je bilo na svim stranama, ali mi sad razgovaramo o ovima koji su potpisali peticiju "Protiv povezivanja" i čije su zasluge za raspirivanje međunacionalne mržnje, te podsticanje i opravdavanje najgorih zločina protiv čovečnosti krajnje nesporne.

prvo pogledaj datume na snimcima, onda odgovori ko je huskao na rat u vreme nacionalistickog pokreta u hrvatskoj 1970. godine, poznatijeg kao hrvatsko proljece, kada je pokusano otcepljenje od sfrj?
tvoja teza je da su ljudi sa spiska ratnohuskaci, ja te pitam na koji su oni rat huskali?
nemoj da relativizujes stvari, te bilo je na svim stranama, te mi, te oni...
lepo te pitam, kako je zapoceo rat, ko se naoruzao sa ciljem da zapocne oruzano rasturanje i rasparcavanje sfrj? ko je naoruzan do zuba sacekivao kolone jna koje su napustale kasarne?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:51 20.03.2011

Re: Ćuti, ćuti Mujo, ubiću te ja

valhalen
Ratnohuškača je bilo na svim stranama


E Val kad cemo da pokrenemo pitanje odgovornosti Srdje Popovica & Co za poznati ratnohuskacki slucaj pozivanja na bombardovanje Srbije?

A bilo je jos par slucajeva nedavno ovde blogu i to novih (pusti ove zastarele slucajeve): cuveni apatrid Bora Cosic (ovaj sto trazi nacionalnu penziju) je rekao da je jedino resenje za Srbiju da bude okupirana. I tome se pridruzio nas najveci blogovski ratnohuskac Krkisa. Hm, da ne znaci to da i mi moramo da preuzmemo odgovornost posto smo sa njim zajedno na ovom blogu?
Bili Piton Bili Piton 17:58 20.03.2011

Re: Ćuti, ćuti Mujo, ubiću te ja

Virtuelni Vasilije


Hm, da ne znaci to da i mi moramo da preuzmemo odgovornost posto smo sa njim zajedno na ovom blogu?


Ne, naravno, ali uvek imaš mogućnost da ne komentarišeš na blogu čiji ti je autor ili sadržaj nesimpatičan ili s kojim se ne slažeš. Što je takodje neka vrsta distanciranja - tihog, ali ipak distanciranja. I u krajnjoj liniji, preuzimanja odgovornosti za ono gde pišeš i gde komentarišeš.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:04 20.03.2011

Re: Ćuti, ćuti Mujo, ubiću te ja

Bili Piton
Ne, naravno, ali uvek imaš mogućnost da ne komentarišeš na blogu čiji ti je autor ili sadržaj nesimpatičan ili s kojim se ne slažeš


Tacno ... ali ja skoro ISKLJUCIVO idem bas na takve blogove. To je ona razlika izmedju nas: jedni vole da se druze sa istomisljenicima, uzajamno tapsu po ramenima, ceskaju iza uveta, mrdaju kikicama ... a neki drugi vole diskusiju sa onima sa kojima se ne slazu...

Mada ovo vise nema veze sa temom o kojoj diskutujemo
valhalen valhalen 18:10 20.03.2011

Re: Ćuti, ćuti Mujo, ubiću te ja

tvoja teza je da su ljudi sa spiska ratnohuskaci, ja te pitam na koji su oni rat huskali?


Hm, šta misliš na koji rat se huškalo kada se 1994. pevalo "Ćuti, ćuti, Mujo, ubiće tu ja"?

1) Vijetnamski rat
2) Rat dveju ruža
3) Rat bendova
4) Rat u Bosni

I znam, znam, sarcascm is the last defence of the witless, ali sa ovakvim pitanjima, stvarno sam "at my wits end".
reanimator reanimator 18:12 20.03.2011

Re: Ćuti, ćuti Mujo, ubiću te ja

Hm, šta misliš na koji rat se huškalo kada se 1994. pevalo "Ćuti, ćuti, Mujo, ubiće tu ja"?

1) Vijetnamski rat
2) Rat dveju ruža
3) Rat bendova
4) Rat u Bosni

Ali..rat bendova

Bili Piton Bili Piton 18:15 20.03.2011

Re: Ćuti, ćuti Mujo, ubiću te ja

Virtuelni Vasilije


Tacno ... ali ja skoro ISKLJUCIVO idem bas na takve blogove.


To vidim i sam, ne moraš da mi crtaš. Možda se baš zato stiče utisak da se večito s nekim raspravljaš i natežeš, što prostom učestalošću pomalo smara, priznajem. Često se pitam šta je tome uzrok - da neko MORA nešto negde da napiše pa makar crko, po cenu još jednog komentara, i još jednog, i još jednog, do banovanja na kraju. Ja ne znam da li mi je ikakav predmet (issue) u životu toliko nasušno važan pa da svaki put moram da idem do kraja, najčešće tužnog.


Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:36 20.03.2011

Re: Ćuti, ćuti Mujo, ubiću te ja

Bili Piton
Često se pitam šta je tome uzrok - da neko MORA nešto negde da napiše pa makar crko, po cenu još jednog komentara, i još jednog, i još jednog, do banovanja na kraju. Ja ne znam da li mi je ikakav predmet (issue) u životu toliko nasušno važan pa da svaki put moram da idem do kraja, najčešće tužnog.


Hehe ok, znaci ja sam (nasa nova) tema
Naravno da NE MORA ... zadnjih dana ponovo visim vise nego uobicajeno na blogu. Ali kao sto znas ima perioda i kad se malo (ili retko) javaljam a i pratim. Razni medju nama imaju razlicite motive zasto su ovde ... neki se zabavljaju, neki druze, neki diskutuju. Mene su ovde ocigledno privukle politicke teme (sa njima inace nemam blage veze u realnom zivotu) ... a tu se "vruca" diskusija podrazumeva. Jednostavno osecas neku "nepravdu" (stavljam u znake navoda zato sto ne zelim da prisvojim sebi ekskluzivno pravo na pravdu ... i dozvoljvama da onaj sa druge strane nesto slicno oseca) i zelis da je ispravis. Da ispravis "neku krivu Drinu". I zivis u iluziji da eto doprinosis nekoj boljoj poilitickoj atmosferi u Srbiji. Kao sto i sam priznadoh ... iluzija, znam. Zadovoljan?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:36 20.03.2011

Re: Ćuti, ćuti Mujo, ubiću te ja

dupli post
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:40 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

AlexDunja

Da, ima ih, skupljao ih godinama od drugih po Šumatovcu i zapisivao na potrošenim kutijama od cigara.


da, bili, bora je odličan primer
koji pokazuje kakvo društvo predstavljaju potpisnici

oni su spremni da trećerazrednog muzikanta,
koji pritom banalno rimuje,
potpišu kao pesnika


pa taj trećerazredni je dugo bio najtiražniji (ok, pučina je stoka jedna grdna i nema to tobrog ukusa i sve tako....) a onda je pravio koncerte (i dalje pravi) koji su mogli da okupe i po sto hiljada ljudi - trećerazredno, ok, možemo opet njegošev argument. i tako unedogled. ipak, bez obzira na to koju muziku slušaš, reći za boru đorđevića da je trećerazredni muzikant isto je kao reći za duška kovačevića da je trećerazredni pisac (razume ga svaka stoka, je l) ili za batu stojkovića da je trećerazredni glumac (seljačine se smeju njegovim fazonima)
te banalne borine rime obeležile su bitan period u nekoj jugoslaviji i sa sve odgovorom juri stubliću na "e moj druže beogradski", tog trećerazrednog i banalnog zovu da gostuje diljem naše bivše domovine. ima tu nešto što ne štima je l
aleksanadar aleksanadar 21:48 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!


reći za boru đorđevića da je trećerazredni muzikant...


Опет, ако смем да понудим неко "средње" решење: Бора је песник, али и обична будалетина.

Није ли то красно?
AlexDunja AlexDunja 21:51 20.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!



ti treba da razgovaraš sa marinom tucaković,
ja nisam tvoj broj
master.dragi master.dragi 22:16 20.03.2011

Re: Ćuti, ćuti Mujo, ubiću te ja

valhalen
tvoja teza je da su ljudi sa spiska ratnohuskaci, ja te pitam na koji su oni rat huskali?Hm, šta misliš na koji rat se huškalo kada se 1994. pevalo "Ćuti, ćuti, Mujo, ubiće tu ja"? 1) Vijetnamski rat2) Rat dveju ruža3) Rat bendova4) Rat u BosniI znam, znam, sarcascm is the last defence of the witless, ali sa ovakvim pitanjima, stvarno sam "at my wits end".

ja sam te lepo pitao, i ovo je poslednji put, posto vidim da nemas sta da odgovoris, ko je huskao ljude sa snimka 1990. godine, da se naoruzavaju i napadaju kasarne jna, to je, ako ne umes da racunas, cetiri godine pre pesme koju navodis kao svoj dokaz o huskanju.
ja ne znam stvarno, da li ti inteligencija ne dozvoljava da odgovoris ili je nesto drugo u pitanju, dogadjaji iz 1990. godine prethode onim dogadjajima iz 1994. toga si valjda svestan ili ces i dalje da udaras u istu tamburu.
valhalen valhalen 22:38 20.03.2011

Re: Ćuti, ćuti Mujo, ubiću te ja

master.dragi
valhalen
tvoja teza je da su ljudi sa spiska ratnohuskaci, ja te pitam na koji su oni rat huskali?Hm, šta misliš na koji rat se huškalo kada se 1994. pevalo "Ćuti, ćuti, Mujo, ubiće tu ja"? 1) Vijetnamski rat2) Rat dveju ruža3) Rat bendova4) Rat u BosniI znam, znam, sarcascm is the last defence of the witless, ali sa ovakvim pitanjima, stvarno sam "at my wits end".

ja sam te lepo pitao, i ovo je poslednji put, posto vidim da nemas sta da odgovoris, ko je huskao ljude sa snimka 1990. godine, da se naoruzavaju i napadaju kasarne jna, to je, ako ne umes da racunas, cetiri godine pre pesme koju navodis kao svoj dokaz o huskanju.
ja ne znam stvarno, da li ti inteligencija ne dozvoljava da odgovoris ili je nesto drugo u pitanju, dogadjaji iz 1990. godine prethode onim dogadjajima iz 1994. toga si valjda svestan ili ces i dalje da udaras u istu tamburu.


Na koji način činjenica da događaji iz 1990. prethode događajima iz 1994. menja činjenicu da su stihovi "Ćuti, ćuti, Mujo, ubiću te ja" ratnohuškački?
freehand freehand 01:49 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

aleksanadar

reći za boru đorđevića da je trećerazredni muzikant...


Опет, ако смем да понудим неко "средње" решење: Бора је песник, али и обична будалетина.

Није ли то красно?

Bora je žgoljav i nikakav pesnik. ali je zato grandiozna budaletina, bez stila i smisla.
blogovatelj blogovatelj 06:04 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Bora je žgoljav i nikakav pesnik


Nemoj tako. Jeste da decenijama baljezga od kad mu je rakija mozak popila, ali ima nas koji pamtimo i drugacijeg Borisava.

ana_radmilovic ana_radmilovic 08:09 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

valhalen
Ako je Ana potpisala peticiju sa ratnohuškačima, onda se to ne da izvrdati pošalicama i ironijom, nego mora iza toga da stane (kao što je stala i iza teksta peticije). Da, Bora Čorba je ratnohuškač, a ja sam se ipak našla sa njim u društvu.

Ako sam nešto potpisala i postavila blog o tome ovde - da li to ne znači na tvom jeziku "stati iza toga". A ako sad treba da nazivam ljude ratnohuškačima da bi ti bio zadovoljan - to ne mogu, i to nije "bežanje od odgovornosti", majkumu da tako mislim verovatno ne bih to potpisala.
master.dragi master.dragi 10:15 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Ako je ovo ironija, onda mi je promakla. Tompson nije ni veći ni manji "car" od Bore.

Da, ima ih, skupljao ih godinama od drugih po Šumatovcu i zapisivao na potrošenim kutijama od cigara.

Kad joj se da jasan dokaz, ona počne sa šegom - pa da ne treba možda uhapsiti Čorbu, pita "šaljivo".

oni su spremni da trećerazrednog muzikanta,
koji pritom banalno rimuje,
potpišu kao pesnika

A uopšte se na radi o tome da li će Ana diskutovati sa mnom, nego da li je o ratnohuškaštvu Bore&Co. uopšte moguće razumno diskutovati.

Hm, šta misliš na koji rat se huškalo kada se 1994. pevalo "Ćuti, ćuti, Mujo, ubiće tu ja"?

Bora je žgoljav i nikakav pesnik. ali je zato grandiozna budaletina, bez stila i smisla.

mislim da bi bora na ove "optuzbe" samo nesto otpevao...

aleksanadar aleksanadar 11:24 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

ima nas koji pamtimo i drugacijeg Borisava.


Има! Ја волим ону фазу када је певао у "Сунцокрету"...




...и са Ђоком Балашевићем.






mislim da bi bora na ove "optuzbe" samo nesto otpevao...


Ма не. Он би се исплазио, пљунуо, показао средњи прст и своју голу гузицу.

Уосталом, Бора не зна да пева...


Едит: Накнадно сам схватио да је спомињање "задњице" непримерено, због песничке вокације поменутог... "гузица" је боље и милозвучније.
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:29 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

master.dragi

mislim da bi bora na ove "optuzbe" samo nesto otpevao...



a i ova je simpatična

ana_radmilovic ana_radmilovic 11:35 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

aleksanadar

Уосталом, Бора не зна да пева...

uostalom tako je
ako lažem

aleksanadar aleksanadar 11:55 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

uostalom tako je


Добро, ја кажем "не зна да пева", иако човек... пева, како зна и уме. И Жика Обретковић зна да пева. И потпредседник Владе зна да пева (нисам чуо, причали ми).

Радије слушам оне који добро певају, од оних који само певају (и, успут, зевају).







ana_radmilovic ana_radmilovic 12:01 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

aleksanadar
uostalom tako je

И потпредседник Владе зна да пева



Isukrste!



pročitati za kaznu 10 ave marija!
Bili Piton Bili Piton 13:05 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

ana_radmilovic
reći za boru đorđevića da je trećerazredni muzikant isto je kao reći za duška kovačevića da je trećerazredni pisac je l


Kuku i lele, Ana

Bora Djordjević jeste trećerazredni muzikant a to što je prodavao ploče u jednom trenutku je posebna anomalija o kojoj se može posebno i raspravljati.

Povlačenje ikakve paralele izmedju njega i jednog dramskog pisca (u ovom slučaju duška) je neumesno u najmanju ruku.
AlexDunja AlexDunja 13:12 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Povlačenje ikakve paralele izmedju njega i jednog dramskog pisca (u ovom slučaju duška) je neumesno u najmanju ruku.


kaže se nedostojno
aleksanadar aleksanadar 13:41 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Bora Djordjević jeste trećerazredni muzikant a to što je prodavao ploče u jednom trenutku je posebna anomalija o kojoj se može posebno i raspravljati.


То што трећеразредни музикант добро продаје своју робу није нека реткост у савремено доба.

Бора је, да тако кажем, био увек јачи на речима, него на музици. Било је, тако, неких памтљивих стихова, својевремено. Не и музике.

Но, да не будемо сасвим немилосрдни... Бору је својевремено препоручивао и Арсен Дедић, а и Ршум. Чак и наш национални бард, са капицом Шерлока Холмса.

То је та линија естрадне пеозије, лаких нота и лаких рима. Да је само на томе остало, још би и било добро.

Али, Бора је у једном тренутку постао зао, на мишици тетовирао четири оцила... и из њега су покуљале бљувотине.






Bili Piton Bili Piton 13:52 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

aleksanadar
Бору је својевремено препоручивао и Арсен Дедић, а и Ршум.


Pa mnogi su se primili, nije on bez tog seljačkog šarma. Evo i ovde neki odlepljuju na njegove tačka-značka-medjunožna mačka rime.

So fucking clever innit.
aleksanadar aleksanadar 13:59 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

...nije on bez tog seljačkog šarma.


Док је тзв. пастирски рок (Бијело Дугме) деловао урбано, Борин урбани шмек је начисто руиниран његовим преласком у табор спаситеља нације.
master.dragi master.dragi 14:00 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Али, Бора је у једном тренутку постао зао, на рамену тетовирао четири оцила... и из њега су покуљале бљувотине.


cetiri ocila? mora da je sam djavo usao u njega
Bili Piton Bili Piton 14:11 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

aleksanadar
...nije on bez tog seljačkog šarma.


Док је тзв. пастирски рок (Бијело Дугме) деловао урбано,


Mene nemoj da pitaš kako mi je delovao

Ja sam slušao Smak i Tajm.
aleksanadar aleksanadar 14:45 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

cetiri ocila? mora da je sam djavo usao u njega


Немам ништа против четири оцила, нити против српског грба. Напротив.

Међутим, српска знамења као тетоважа (на руци или грудима или задњем делу леђа) или као амблем на Т-мајици, изгледају ми као спој неспојивог или као испразна вулгаризација.


П.С.
Мислим на - ово!




aleksanadar aleksanadar 14:47 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Ja sam slušao Smak...


И ја!

А како би било, Били, да напишеш нешто о томе - шта си слушао, а зашто нешто ниси слушао? Мене би занимало.
aleksanadar aleksanadar 15:17 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

П.С.
Пошто сам већ споменуо Арсена, да кажем још и то да је његово држање током несрећних 90-их било управо примерено месту и улози кант-аутора и естрадног песника.

Рокер Бора Ђорђевић нема оваквих песама:



valhalen valhalen 16:54 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Ako sam nešto potpisala i postavila blog o tome ovde - da li to ne znači na tvom jeziku "stati iza toga". A ako sad treba da nazivam ljude ratnohuškačima da bi ti bio zadovoljan - to ne mogu, i to nije "bežanje od odgovornosti", majkumu da tako mislim verovatno ne bih to potpisala.


Ana, ti si se u tom blogu sprdala sa optužbama za ratnohuškaštvo tvojih supotpisnika, a ja sam ti samo skrenuo pažnju da nema mesta sprdnji i da se tu radi o čvrstim i lako proverljivim činjenicama. Ti si onda udarila u dalju sprdnju u dalju sprdnju i šegačenje u smislu, "ma da, sad Boru treba uhapsiti". Ne, ne treba ga uhapsiti, samo se ne treba sprdati sa njegovim ratnohuškačkim angažmanom iz 90ih.

O peticiji mislim sve najgore, ne zato što joj se protivim, nego zato što je potpuno apsurdna. Nazvati peticiju, peticijom "protiv povezivanja Koštunice sa atentatom na Đinđića" je isto kao i nazvati je peticijom protiv padanja kiše. Koštunica je ili povezan sa Đinđićevim atentatom ili nije, a šta god da je od ova dva slučaj ovlašćen je da utvrdi samo sud. Kako god da tu stoje stvari, Koštunicu peticija ne može ni povezati ni "odvezati", baš kao što se peticijom ne može ni prizvati, ni oterati kiša, nego ako pada- pada, a ako ne pada - ne pada. Ako vam se ne sviđa što pada kiša (kao što se meni ne sviđa), onda možete da gunđate (kao što ja i činim), ali je krajnje apsurdno pisati petcije protiv njenog padanja.

Slutim, međutim, da peticija nije protiv činejničnog stanja (povezanosti), nego protiv sudskog registrovanja tog stanja. Ako je tako, u pitanju je pozivanje na nepoštovanje zakona, jer ako povezanost postoji, protivzakonito je da sud, na osnovu peticije, odbije da je registruje.

Toliko o tome.

Konačne, par reči i o Bori kao muzičaru. Mislim da je Bora, sve dok mu se nešto nije otkačilo u glavi, bio izvrstan muzičar. Njegovi rani albumi (sa RČ) su nesumnjivo jedna od najboljig stvari u ex-Yu roku. Sad ke ste pomenuli i Arsena, ima onaj do bola dirljiv snimak njihovom zajedničkog koncerta, koji se odigrava neposredno svega par godina pre izbijanja rata. Tenzija već postoji i nažalost kod Bore se već vide proplamsaji kasnijeg nacionalističkog ludila. ALi inače je jako lepo za gledanje i slušanje...







valhalen valhalen 16:57 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Uh, ova je super... au kontekstu kasnijeg dešavanja i strašna.

master.dragi master.dragi 17:27 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

da nema mesta sprdnji i da se tu radi o čvrstim i lako proverljivim činjenicama.

O peticiji mislim sve najgore, ne zato što joj se protivim, nego zato što je potpuno apsurdna. Nazvati peticiju, peticijom "protiv povezivanja Koštunice sa atentatom na Đinđića" je isto kao i nazvati je peticijom protiv padanja kiše.

ako je vec, kako kazes, apsurdna, zbog cega onda pokusavas da dezavuises autoritet potpisnika iste? ima li svrhe one koji su vec, po tebi, razapeti na krst, skidati sa istog i postavljati ih na neki drugi?
njihovo je pravo da vrse uticaj na javnost i javno mnjenje. a ti pokusavas da im imputiras najprljavije radnje iz prljavog rata koji su secesionisti poveli radi razbijanja sfrj. u nekoliko navrata sam pokusao da ti ukazem na inicijatore i izazivace rata, ti si se oglusio i nastavio sa nekim glupim spotovima koji su sluzili za zabavu vojsci na frontu, na onom frontu koji su otvorili i stvorili upravo oni preko cije odgovornosti ti stalno olako prelazis. nije bora corba ratni huskac, on je tim glupavim pesmama zeleo verovatno da podigne moral borcima u borbi, u borbi koju su zapoceli neki drugi, iz cega proizilazi da bora nikako nije mogao biti ratni huskac.
Slutim, međutim, da peticija nije protiv činejničnog stanja (povezanosti), nego protiv sudskog registrovanja tog stanja. Ako je tako, u pitanju je pozivanje na nepoštovanje zakona, jer ako povezanost postoji, protivzakonito je da sud, na osnovu peticije, odbije da je registruje.

i kao sto slutis da je peticija nesto petnaesto, i kako nista nece promeniti na stvari, zbog cega onda optuzujes anu i ostale potpisnike? to je njihovo pravo. sud ce odluciti kakva je uloga v. kostunice u atentatu na premijera. ti si, cini mi se, potrcao ovde sa konstrukcijama i optuzbama kako bi sebe prikazao kao nekakvog zastitnika lika i dela pokojnog premijera.
zoran djindjic nije voleo one koji su relativizovali ucesce razbijaca jugoslavije u njenom raspadu, nije voleo one koji su se bavili podmetanjima i laznim optuzbama, voleo je i sam da ode do linija fronta i porazgovara sa vojnicima...
sad ti vidi i razmisli, da li bi zoran voleo da ga ti na ovakav nacin branis?
mislim da ti je odgovor jasan, i mislim da nema smisla dalje ovo sto si do sada radio u smislu vredjanja nase inteligencije sa nekim glupim spotovima i stvarnim uzrocima zapocinjanja jednog od najprljavijih ratova na ovim prostorima. da osecas neki stid ja bih ti rekao da bi trebalo da se stidis, ali obzirom da ti ne prestajes sa konstrukcijama i podmetanjima u vezi krivice za zapocinjanje rata u jugoslaviji, meni ostaje samo da ti kazem da mi je zao da neko brani jednog tako velikog coveka kakav je bio zoran djindjic sa tako prljavim i niskim stavovima kakve ti iznosis...
ljuboten ljuboten 17:34 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

A ako je Bora srpski pandan Tompsonu onda bi to znacilo samo da je nacionalizam i sovinizam u Srbiji bio NEUPOREIVO benigniji i bezazleniji...


"Ćuti, ćuti, Mujo, ubiću te ja"


E, ne možeš! Pobegao sam daleko od Jasenovca i Gradiške, no i iz Knina. A ovde u Srbiji baš mi ništa ne možeš. Jer vi ubijate i koljete samo one koji ne mogu da se brane ili pucate po njih ako beže.Pa onda dugo slavite pobede.
valhalen valhalen 18:42 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

nije bora corba ratni huskac, on je tim glupavim pesmama zeleo verovatno da podigne moral borcima u borbi


U Borinom stohoklepačkom stilu:

"To je borba, nije rat,
Nije šije, već je vrat."

"Volimo te otadžino naša" može da bude "podizanje morala". "Ćuti, ćuti, Mujo, ubiću te ja" je otvoreno pozivanje na zločin, na koje su se mnogi Borini slušaoci nažalost odazvali.

i kao sto slutis da je peticija nesto petnaesto, i kako nista nece promeniti na stvari, zbog cega onda optuzujes anu i ostale potpisnike? to je njihovo pravo.


Naravno da je to njihovo pravo, ja im pravo nisam ni sporio. Što se mene tiče, nek potpisuju i peticije protiv padanja kiše, sijanja sunca, rašćenja trave, nemam ništa protiv.
valhalen valhalen 18:43 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

ljuboten
A ako je Bora srpski pandan Tompsonu onda bi to znacilo samo da je nacionalizam i sovinizam u Srbiji bio NEUPOREIVO benigniji i bezazleniji...


"Ćuti, ćuti, Mujo, ubiću te ja"


E, ne možeš! Pobegao sam daleko od Jasenovca i Gradiške, no i iz Knina. A ovde u Srbiji baš mi ništa ne možeš. Jer vi ubijate i koljete samo one koji ne mogu da se brane ili pucate po njih ako beže.Pa onda dugo slavite pobede.


Who's doing what now?
Bili Piton Bili Piton 21:50 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

aleksanadar
Ja sam slušao Smak...


И ја!

А како би било, Били, да напишеш нешто о томе - шта си слушао, а зашто нешто ниси слушао? Мене би занимало.


Ne znam kako da to napišem a da ne zvuči prepotentno, ali ću napisati - uvek sam instinktivno osećao šta vredi a šta je bezvredno, šta je autentično a šta falš, pored toga što me ponešto pokreće i uzbudjuje, ponešto prolazi mimo mene a ponešto me direktno odbija. To važi i za ozbiljnu muziku, u kojoj se to "bezvredno" neće naći ali će se naći puno toga što je dosadno, nenadahnuto, prežvakano ili stodgy.

A s godinama slušanja muzike i aktivnog bavljenja njome (sad to već merim i decenijama) stekneš i neko iskustvo....
Bili Piton Bili Piton 21:53 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

aleksanadar
cetiri ocila? mora da je sam djavo usao u njega


Немам ништа против четири оцила, нити против српског грба. Напротив.

Међутим, српска знамења као тетоважа (на руци или грудима или задњем делу леђа) или као амблем на Т-мајици, изгледају ми као спој неспојивог или као испразна вулгаризација.


Meni izgledaju kao isterivanje nekih kompleksa, tačno kojih ne znam.

Usput ja imam jednu "srpsku" majicu, sad sam se setio. Dobio sam je na poklon. Vrišti koliko je bučna, ima supermenov amblem uradjen kao SSSS a ispod piše, začudo latinicom, "Super Srbin". Vidi se s Marsa. Obično je nosim po kući jer je, kako već rekoh, too loud.
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:23 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

jesen92
ne bežim od odgovornosti, sama sam načela temu. da nisam želela da potpišem tu stvar, ne bih je potpisala. to jeste ozbiljno.

...Draga Ana, sigurno je da si shvatila da si vrlo simpaticna vecini na ovom blogu sto se vidi i po "ocinskim i bratskim" savetima i brizi...zato cu i ja da pokazem "majcinsku" brigu i da ti delnem jedan savet...Kada se radi o ozbiljnoj stvari kao sto je ova peticija onda se segacenje ne sme zaklanjati iza "nisam na sahrani"....ti si odrasla osoba i mozes da potpisujes sta ti je volja ali iza toga moras cvrsto da stojis...ovako, ne zvucis ubedljivo....Moj licni utisak je da si ovim blogom htela sama sebe sebi da opravdas...I sto rece valhalen, kazi jasno da li smatras da su tvoji supotpisnici ratni huskaci ili ne...tek onda diskusija moze da ima smisla...


Tek sad vidim ovaj komentar
Elem, NE, NE MISLIM DA SU POTPISNICI PETICIJE RATNI HUŠKAČI. NEKI MI DODUŠE NISU POZNATI, ALI MISLIM DA TO NIJE PRESUDNO ILI BAREM NE TREBA DA BUDE - UKRATKO, BAŠ ME BRIGA ŠTA KO MISLI O POTPISNICIMA PETICIJE, DA ME SE TIČE - NE BIH JE POTPISALA JER SAM (IPAK) SVESNA DA ĆE KOD MNOGIH IZAZVATI VRLO NEGATIVNE EMOCIJE, REAKCIJE ECT, ECT.
valhalen valhalen 23:31 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!


NE, NE MISLIM DA SU POTPISNICI PETICIJE RATNI HUŠKAČI.



Ana, da li ti pri punoj svesti tvrdiš da stihovi "Ćuti, ćuti, Mujo, ubiću te ja" nisu ratnohuškački?
valhalen valhalen 23:31 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

dupli post
master.dragi master.dragi 23:32 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Usput ja imam jednu "srpsku" majicu, sad sam se setio.


i to je nesto, za pocetak...
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:48 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

valhalen

NE, NE MISLIM DA SU POTPISNICI PETICIJE RATNI HUŠKAČI.



Ana, da li ti pri punoj svesti tvrdiš da stihovi "Ćuti, ćuti, Mujo, ubiću te ja" nisu ratnohuškački?


za početak, nikad ne TVRDIM da sam pri punoj svesti jer to nije uputno tvrditi za sebe, posebno ne kad te neko ispituje.
dalje, rekla sam (odgovorila na pitanje alexdunje) da ne mislim da su potpisnici peticije ratni huškači - šta nije jasno?
zatim, ne bih ozbiljno shvatila prepevavanja ratnih pesama (ne ratnohuškačkih nego ratnih - o tome sam pisala i kada sam pisala o "ko ne voli radovana ne video đurđevdana" no smoking orchestra itd, itd)

imam smešan osećaj kao da želiš da ja sad nešto posebno priznam, recimo da kažem "jao, zajebala sam se, nije trebalo da potpisujem peticiju"
to bi bilo kao da kažem da sam se zbunila pa pišem za pečat od kad izlazi, ili da sam slučajno otišla na kosovo (ok, to sa slučajnim odlaskom na kosovo bi imalo neke veze s istinom, naime - nisam se nadala da ću ostati tamo toliko dugo da ću na kraju zaboraviti i zašto sam odlazila) ili da sam slučajno pisala da srbi treba ad izađu na kosovske izbore, te da sam slučajno pomislila da ova stvar i nije toliko ozbiljna da sad moram da se ponašam ko na pokopu - nego se "šegačim" sa već nečim. na primer sa zlikovačkim delovanjem bore đorđevića. e, jebiga, van, ja ne tvrdim za sebe (kao što nisam uverena kada su drugi u pitanju, uopšte, uživotu) da sam "pri punoj svesti" ali nisam ni sasvim sišla s uma pa sve radim slučajno
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:55 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

aleksanadar
П.С.
Пошто сам већ споменуо Арсена, да кажем још и то да је његово држање током несрећних 90-их било управо примерено месту и улози кант-аутора и естрадног песника.

Рокер Бора Ђорђевић нема оваквих песама:





kakve veze ima to? sad upoređujemo boru i arsena?

inače, ta pesma me je nekoliko puta jako opekla na kosovu, kao i pesma inače mi ne mnogo omiljenog đoke balaševića


freehand freehand 23:58 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Ana, da li ti pri punoj svesti tvrdiš da stihovi "Ćuti, ćuti, Mujo, ubiću te ja" nisu ratnohuškački?

Da li ti pri punoj svesti tvrdiš da znaš na kom si blogu, šta je tema i da nisi boa konstriktor?
Hebalui te više i Boro i Ramiz, i Bora i Mujo i Tompson.
AlexDunja AlexDunja 23:59 21.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

dalje, rekla sam (odgovorila na pitanje alexdunje) da ne mislim da su potpisnici peticije ratni huškači - šta nije jasno?


ja ti ni jednom nisam postavila to pitanje.
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:05 22.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

izvinjavam se, nisi ti. ne znam kako mi je uspelo da pobrkam, ali pobrkala sam. toliko o "pri punoj svesti"

jesen92 Draga Ana, sigurno je da si shvatila da si vrlo simpaticna vecini na ovom blogu sto se vidi i po "ocinskim i bratskim" savetima i brizi...zato cu i ja da pokazem "majcinsku" brigu i da ti delnem jedan savet...Kada se radi o ozbiljnoj stvari kao sto je ova peticija onda se segacenje ne sme zaklanjati iza "nisam na sahrani"....ti si odrasla osoba i mozes da potpisujes sta ti je volja ali iza toga moras cvrsto da stojis...ovako, ne zvucis ubedljivo....Moj licni utisak je da si ovim blogom htela sama sebe sebi da opravdas...I sto rece valhalen, kazi jasno da li smatras da su tvoji supotpisnici ratni huskaci ili ne...tek onda diskusija moze da ima smisla...

Bili Piton Bili Piton 00:09 22.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

master.dragi
Usput ja imam jednu "srpsku" majicu, sad sam se setio.


i to je nesto, za pocetak...


Za početak...čega?
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:11 22.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

Bili Piton
master.dragi
Usput ja imam jednu "srpsku" majicu, sad sam se setio.


i to je nesto, za pocetak...


Za početak...čega?


sunovrata
AlexDunja AlexDunja 00:11 22.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!


izvinjavam se, nisi ti. ne znam kako mi je uspelo da pobrkam, ali pobrkala sam. toliko o "pri punoj svesti"


potpuno mi je jasno.
vidi kad potpisuješ.
valhalen valhalen 00:15 22.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

rekla sam (odgovorila na pitanje alexdunje) da ne mislim da su potpisnici peticije ratni huškači - šta nije jasno?


Nije jasno kako iole prisebna osoba može to ozbiljno da tvrdi.

ne bih ozbiljno shvatila prepevavanja ratnih pesama (ne ratnohuškačkih nego ratnih


Ti misliš da ne treba ozbiljno shvatiti kada neko 1994. peva "Ćuti, ćuti, Mujo, ubiću te ja"? Misliš i da ta pesma nije ratnohuškačka, nego samo "ratna"?

A, misliš li da "Čavoglava" nije ratnohuškačka, nego samo "ratna" pesma? Misliš li da stih "Stići će vas naša ruka i u Srbiji", nije "za shvatiti ozbiljno", nego je baš onako, hoho i haha?

Pa da, igrali su se naši četnički i ustaški rasplazi, šalili su se malo usred pokolja, pevali su neke koljačke pesmice, pozivali na međusobni pokolj (zaradili su od toga i po koju paru), ali nećemo se sada valjda zbog toga na njih ljutiti? Zašto bismo to sad shvatali ozbiljno?

imam smešan osećaj kao da želiš da ja sad nešto posebno priznam


Osećaj te ne vara, možda zato što sam ja to eksplicitno ponovio nekoliko puta. Očekujem (tj. nadam se) da ćeš prestati da poričeš očigledno - da su tvoji supotpisnici ratni huškači.
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:17 22.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

AlexDunja

potpuno mi je jasno.
vidi kad potpisuješ.

nene, to je drugo, oni nemaju nikove i treba se pročita samo jedna najviše dve rečenice, a ovo je strašno. trista i nešto raznih komentara, često i sa puno rečenica, i na sve to ta pošast sa nikovima
AlexDunja AlexDunja 00:20 22.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

, oni nemaju nikove

ali imaju biografije.
opsežne.
Bili Piton Bili Piton 00:26 22.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

ana_radmilovic
Bili Piton
master.dragi
Usput ja imam jednu "srpsku" majicu, sad sam se setio.


i to je nesto, za pocetak...


Za početak...čega?


sunovrata


Ja razumem da je kasno i da ti postaje dosadno posle 300+ komentara, ali, poštedi me, s poštovanjem, gluposti, ako može.
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:28 22.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

valhalen
rekla sam (odgovorila na pitanje alexdunje) da ne mislim da su potpisnici peticije ratni huškači - šta nije jasno?


Nije jasno kako iole prisebna osoba može to ozbiljno da tvrdi.

ne bih ozbiljno shvatila prepevavanja ratnih pesama (ne ratnohuškačkih nego ratnih


Ti misliš da ne treba ozbiljno shvatiti kada neko 1994. peva "Ćuti, ćuti, Mujo, ubiću te ja"? Misliš i da ta pesma nije ratnohuškačka, nego samo "ratna"?

A, misliš li da "Čavoglava" nije ratnohuškačka, nego samo "ratna" pesma? Misliš li da stih "Stići će vas naša ruka i u Srbiji", nije "za shvatiti ozbiljno", nego je baš onako, hoho i haha?

Pa da, igrala su se naši četnički i ustaški rasplazi, šalili su se malo usred pokolja, pevali su neke koljačke pesmice, pozivali na mešusobni pokolj (zaradili su od toga i po koju paru), ali nećemo se sada valjda zbog toga na njih ljutiti? Zašto bismo to sad shvatali ozbiljno?

imam smešan osećaj kao da želiš da ja sad nešto posebno priznam


Osećaj te ne vara, možda zato što sam ja to eksplicitno ponovio nekoliko puta. Očekujem (tj. nadam se) da ćeš prestati da poričeš očigledno - da su tvoji supotpisnici ratni huškači.


aman!

na primer, ovo je jedna dobra pesma.



pitaš se kakve veze ima edo majka s tvojim pokušajem da morališeš na temu "ko je šta pevao i zašto"
jebiga, verovatno nije lako razumeti, ne znam koliko imaš godina, ne znam ni kako se zoveš, ne znam gde si bio, šta si radio, nemam pojma ko si - ono što, međutim, znam jeste da ti ne ide ovo s razumevanjem šta se ovde dešavalo. mnogo sudiš, ne znam koliko znaš o stvarima o kojima sudiš - nazirem čak dobru nameru, želiš da ja priznam da potpisujem peticije s ratnohuškačima, da shvatim da radim s njima, da shvatim da sam pogrešila - ja ostajem bez teksta na tvoja pitanja, svaki bi te moj odgovor zavarao da ima nade da ja shvatim to što propovedaš. ja tebe razumem, ali ne mogu da promenim mišljenje zbog toga što te razumem. ne mogu ni da ti zameram. mogu čak da shvatim da ti imaš pravo meni da zameraš, tvoje je pravo da zameraš kome hoćeš. mogu da shvatim i šta mi zameraš. i opet da se vratim na početak - ja ne delim tvoje mišljenje, nema se tu šta "priznati" i "ne priznati" to je prosto tako. jebiga.
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:34 22.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

AlexDunja
, oni nemaju nikove

ali imaju biografije.
opsežne.

ljudi uglavnom imaju neke biografije, stoje iza njih svojim imenima. uglavnom. kao i iza svojih reči i dela. tu je razlika između moralisanja na netu i delanja u stvarnom svetu, makar delanje jednih ne nailazilo na odobravanje drugih
AlexDunja AlexDunja 00:36 22.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

svaki bi te moj odgovor zavarao da ima nade da ja shvatim to što propovedaš.

tu grešiš.
bili ne propoveda.

ti to pokušavaš kad promovišeš boru u muzičara.

bili ti lepo istinu kaže: pogrešila si.
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:38 22.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

AlexDunja
svaki bi te moj odgovor zavarao da ima nade da ja shvatim to što propovedaš.

tu grešiš.
bili ne propoveda.

ti to pokušavaš kad promovišeš boru u muzičara.

bili ti lepo istinu kaže: pogrešila si.


nisam rekla da bili propoveda nego van. (to što si kopirala je odgovor vanhalenu)
AlexDunja AlexDunja 00:40 22.03.2011

Re: Inspiratori, nego šta!

ljudi uglavnom imaju neke biografije, stoje iza njih svojim imenima. uglavnom. kao i iza svojih reči i dela. tu je razlika između moralisanja na netu i delanja u stvarnom svetu, makar delanje jednih ne nailazilo na odobravanje drugih

čekaj, sad prelazimo na neke druge teme?
nije bitno šta je neko radio,
ali je bitno da li ima nik?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana